Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De ce nu pe „Lia Manoliu”?

Dacă povestea s-ar fi rezumat la schimbul de invective dintre cîteva zeci de  spectatori de pe Ghencea şi Adrian Mutu, nu s-ar fi creat o asemenea tensiune după meciul de sîmbătă. Am fi judecat că primilor nu le era permis […]

luni, 9 octombrie 2006, 5:33

Dacă povestea s-ar fi rezumat la schimbul de invective dintre cîteva zeci de  spectatori de pe Ghencea şi Adrian Mutu, nu s-ar fi creat o asemenea tensiune după meciul de sîmbătă. Am fi judecat că primilor nu le era permis să-l înjure pe atacantul Fiorentinei, dar şi că Mutu nu trebuia să răspundă cu aceeaşi monedă. Din păcate însă, n-a fost numai atît. Cu excepţia fotbaliştilor Stelei şi a celor care au evoluat o vreme în tricoul roş-albastru, ceilalţi au fost trataţi cu ostilitate de o peluză alcătuită majoritar din suporteri ai actualei campioane. Ex-dinamovistului Fl. Petre i s-a strigat să plece după regretatul Hîldan, iar o parte a asistenţei a huiduit copios intrarea pe teren a „cîinelui” Niculescu. Deşi a apărat impecabil, pînă şi Coman, portarul Rapidului, a avut parte de o primire duşmănoasă. Unii l-au sictirit, ba au şi aruncat cu pietre în el. Atitudinea respectivă a stîrnit, logic, nemulţumirea „tricolorilor”, drept pentru care, în calitate de şef al FRF, Mircea Sandu a declarat că se pune serios problema ca „naţionala” să ia din nou drumul provinciei. Urmînd să meargă la Timişoara sau în alt oraş.

Fireşte, nu-i plăcut că s-a ajuns la o stare conflictuală. Dacă se explică atitudinea jucătorilor, învingători la capătul unei prestaţii încurajatoare, mai puţin stă în picioare ameninţarea lui Mircea Sandu la adresa bucureştenilor. Şi admiţînd că fanii lui Dinamo s-ar manifesta la fel în „Groapă”, iar cei ai Rapidului pe Giuleşti, fiind posibil ca aceştia să-i fluiere pe fotbaliştii proveniţi de la Steaua, tot mai rămîne în Capitală un stadion, cel din Complexul „Lia Manoliu”, care i-ar putea găzdui pe Chivu et Comp. în condiţii, să spunem, de neutralitate. Sigur, e trist că echipa naţională nu mai face unanimitate. Că a încetat să mai fie a tuturor românilor, iar asta nu doar din pricina rezultatelor mai slabe din ultimele campanii, ci şi a patimii unora, exagerată, pentru un club sau altul. Nu-i normal însă să generalizezi, adică să confunzi publicul din Bucureşti cu cîteva zeci de puşti lipsiţi de educaţie şi, plecînd de aici, să-l privezi de şansa de a vedea la lucru şi de a susţine „naţionala”. Să sperăm că spiritele se vor calma şi, în final, se va lua decizia cea mai înţeleaptă. Aceea ar fi, părere împărtăşită de mulţi, ca „tricolorii” să joace şi în provincie, căreia i se cuvine întreg respectul, dar să dispute întîlnirile importante, cu Olanda, de pildă, pe cea mai mare arenă a ţării. Pe „Lia Manoliu”.

„Nu-i posibil să ai asemenea reacţii faţă de jucătorii propriei echipe naţionale. Nu ştiu dacă suporterii din Bucureşti merită să mai vadă naţionala” — Mircea Sandu

Comentarii (269)Adaugă comentariu

Vitza (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:23

Domnu Ioanitoaia luma va da dreptate ptr ca lumea nu stie adevarul!!In primul rand Coman a fost huiduit si injurat de noi „huliganii”pentru ca el la meciurile rapidului e chemat de fiecare data si scandeaza M*** Steaua ca si restu jucatorilor de altfel!!Noi nu uitam asta si ii raspundem cu aceasi moneda!!Asta vi se mai pare normal?? vi se pare normal sa ne arate degetu din mijloc cand jucam cu Rapid??Noi cum sa-l iertam??Si mutu a fost huiduit de un stadion intreg nu de galeria Stelei, el a fost huiduit pentru aroganta lui, pentru faptu ca el se crede singur pe teren, fotbalu e un sport de echipa si poate huiduit, apostrofat isi da si el seama de lucrul acesta!!
Nationala a venit iar pe Ghencea pentru ca la constanta au fost huiduiti!!Nu-mi spuneti si acolo tot noi am fost de vina, am luat primu tren spre Constanta sa-l huiduim pe Mutu si restu!!!
Domnilor adevaratul motiv pentru care sa ajuns aici e ura necontenita a suporterilor fatza de dictatoru din fotbalul romanesc mircea sandu!!
Si cei din timisoara sa nu mai zica ei ca la ei ar fi fost altfel pentru ca nu ar fi fost!!Se stie ura lor asupra bucurestiului si acum dak nationala se va duce acolo o sa se comporte frumos ca sa demonstreze bucurestiului ca ei sunt mai presus de noi!!
Si in incheiere va transmit un mesaj!!!NATIONALA SA SE INTOARCA IN GHENCEA CAND O SA MERITE, DEOCAMDATA NU MERITA UN STADION CA ACESTA SI SUPORTERI CA CEI DE PE GHENCEA!!!
Toate cele bune!!!Randuri scrise de un „huligan”!!!!

mng (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:23

nu deloc…pentru ca eu nu urmaresc Romania prea mult.

oamenilor cei care aveti putin creier puteti sa intelegeti…nimeni nu are nimic cu voi.

dar eu personal cu specimene geh when4u…am
sunt modele periculoase
nu o sa fie niciodata separare

toate astea insa nu au legatura cu fotbalul

am plecat ca am si altele mai bune de facut decat sa ma cert cu separatisti locali:)

Andrei B. (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:24

Echipa nationala nu merita sa joace in Bucuresti … sa se duca sa joace la Arad la Timisoara , Constanta . Atata timp cat Steaua , Rapid , Dinamo au schimbat fata fotbalului romanesc ( nu echipa nationala , nu Mutu , Chivu , Codrea , Soava , Tamas , Rat , Piturca ) reusind performante de rasunet si continuand sa dovedeasca ca pot si mai mult , pt bucuresteni nu mai exista echipa nationala ( niste diletatanti mediatizati doar prin scandalauri prin crasme sau cluburi cu pornostaruri sau cine stie ce „prafuri” , dar care niciodata nu au dovedit in teren ca merita atentia noastra , si care ne-au amagit de la calificare la calificare , ca intr-un final sa ajunga sa bata barmani cu ajutorul lumii interlope sau sa se remarce prin 2-3 divorturi si un partaj ). Ne-am saturat de ifosele lor , Piturca , Mircea Sandu , Mutu … nu au ce cauta sa aduca nationala la Bucuresti , pt ca aici pe nimeni nu mai intereseaza subiectul acesta . Sa joace si in Pakistan daca vor … sa bata Olanda , Bulgaria … sa nu se chinuie cu Belarus , Albania , Luxemburg , sa reuseasca o calificare si un turneu de calitate , si poate ca apoi isi vor recastiga increderea fatza de milioanele de oameni pe care i-au amagit in ultimii 6-8 ani . Ne-am saturat sa mai asteptam . Mai putine scandaluri prin presa , mai multe fapte pe teren .

gerrusu (6 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:25

pt tm eu vin cu echipa si in campionat la timisoara asa ca da eu unul asa veni probabil multi din Bucuresti nu dar eu unul da …….

P.S. chiar as veni si daca va fi ceva si se va juca acolo si mai gasesc bilet esti liber sa verifici ….. bine asta pana se va gasi unul care sa zica ca sunt din Bucuresti si sa ma dea afara di stadion cum am patin in Ghencea ca nu era stelist ci …..

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:25

Mng sanatate numa bine. Cand poate viitorul iti va face o surpriza si vei fi nevoit sa locuiesti in afara Bucurestiului si vei vedea altfel cum stau lucrurile atunci poate ca ne vei da dreptate. Macar asa putin.

bleah (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:25

Nimeni nu ar veni in Timisoara ca sa vada meciul. Sunt convins ca la Timisoara se face super galerie, au atmosfera frumoasa pe stadion, insa eu cred ca suporterii din Bucuresti vor prefera sa ramana acasa, in fata televizorului. (nu stiu de ce dar am eu impresia asta :P:P)

_Answer_ (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:26

Domnule Ioanitoaia,
dumneavoastra considerati deplasat faptul ca anumiti jucatori ai nationalei Romaniei au fost injurati, huiduiti, „sictiriti”, atacati cu diferite obiecte (m-as mira sa fii fost intr-adevar aruncate pietre catre Coman), dar considerati normale urmatoarele manifestari ale jucatorilor pe care Dvs. ii martirizati ?

1. In momentul in care jucatorii echipei rapid isi manifesta bucuria dupa cistigarea unui meci stiti ce striga? Daca nu stiti, va spun eu… striga : „M*** Steaua, M*** Steaua, Hei, Hei”, iar coman este unul dintre ei !
2. Jucatori ai unei echipe care, dupa un meci cistigat pe terenul Stelei, isi manifesta bucuria behaind ca niste descreierati in autocarul echipei.
3. Indiferent de echipa contra careia mai cistiga cite un meci, echipierii formatiei dinamo bucuresti se aduna in fata galeriei si striga deja celebrul slogan pe care l-am mentionat si mai sus.

Si am si 2 intrebari:
1. Mai tineti minte cind in istoria generatiei de aur s-a intimplat ca un Dorinel Munteanu, un Florin Raducioiu, un Ionut Lupescu (si exemplele pot continua) au avut parte de acest tratament pe terenul din complexul Ghencea?
2. Va aduceti aminte ca vreodata dupa vre-un meci mai slab facut de echipa condusa de Gica Hagi si Gica Popescu, tot jucatorii sa fie cei cu gura mare ?

Astept cu nerabdare un raspuns din partea dvs.
Va multumesc anticipat.

mike (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:28

Echipa nationala daca are caracter trebuie sa joace pe Ghencea in continuare si sa arate ca a fost huiduita degeaba.Sa ne spuna d-l Mutu(ca nu pot sa-i spun altfel) cati oameni ar trebui sa fie in tribuna, si ce sa vorbeasca eventual.Pana una alta a facut praf meciul cu belarusii si personal il banuiesc ca vrea sa ne tina iar(a cata oara Nea Ovi?) in fata televizoarelor cu ochii holbati la altii care joaca fotbal.Stau si ma intreb de cate ori au fost injurati Ronaldo si alti jucatori din tribuna si de cate ori federatia spaniola a plimbat echipa prin tara doar ptr asta.Nu am fost la meci dar daca as fi fost acolo sigur l-as fi injurat pe Mutu, pe Rat(care a facut figuratie) si pe sandu(ptr ca merita).

wayne (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:28

Acesti fotbalisti mediocrii ar trebui sa se gandeasca cel fel de declaratii fac pe la tv impotriva cluburilor rivale.Nu e de ajuns sa aiba pe el tricoul echpei nationale ca stelistii sa uite interviul lui Tamas de anul trecut dupa un egal sau o infrangere a Stelei intr-un meci din uefa,afirmand ca s-a uitat la o comedie nu la un meci de fotbal.Acesta nu este singurul exemplu.
Numai dispret pt asemenea fotbalisti,care dau declaratii belicoase impotrva cluburilor rivale numai pt a intra in inima propriilor suporteri.E mai usor sa ataci rivalii decat sa-ti dai viata pt culoriile clubului.

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:29

gerrusu nu e chiar asa cum crezi tu aici in Tm. Te felicit dc intr-adevar ai veni aici pt Nationala. Dc ai spune ca esti din Buc si ai venit sa vezi un meci aici nimeni nu ar avea nimic impotriva. Dc aiveni si ai zice ca ai venit in „provincie” ca noi sa ne simtim inferiori Buc atunci ar fi o prob.
Apropo: termenul de mitici alocat bucurestenilor este la fel ca cel de provinciali alocati timisorenilor!

sandu nistor (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:30

LA UN MECI AMICAL ROMANIA – CROATIA, ACUM CATIVA ANI, LA TIMISOARA AU FOST PESTE 40.000 DE OAMENI . AR TREBUI SA APRECIATI.
DE ACEEA TIMISOARA MERITA SI MECIURI MAI MARI DECAT CU LUXEMBURG .

cyclon (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:30

pentru mircea sandu am 2 cuvinte „Su– P–a” din cauza conducerii FRF s-a ajuns unde s-a ajuns … si cu arbitrajele si cu supendarile si cu tot ceea ce se intampla rau in fotbalul romanesc

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:31

la ce nationala naspa avem.. ar putea sa joace pe cel mai urat stadion.. adica a lui Dinamo ! Se potrivesc.. asa nationala asa stadion.. asa suporteri.. vreo 10.000 :)))

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:32

Rechinu pe Ion Moina nu se poate juca din mai multe motive
1 nu are nocturna
2 sta sa se darame (e construit acum 82 sau 83 de ani)
3 nici macar scaune nu sunt pe el

connect-r (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:33

Doame fereste sa joace pe Lia Manoliu. Ce aveti cu biata femeie? Ca e moarta de mult. Poate pe stadionul national din complexul Lia Manoliu sau stadionul Lia Manoliu. In fine…This is not the issue in here…Ce s-a intamplat sambata seara, regretabil….si usor jenant. Trebuie sa ne gandim ca asemenea incidente nu sunt singulare, se intampla oriunde. S-au intamplat chiar si la noi in trecut. Va mai amintiti meciul cu Paraguay, meci premergator unei participari la o competitie internationala (Doamne…ce o fi aia, om mai ajunge vreodata?). Noi nu trebuie sa ii privim pe acesti jucatori ca pe niste bibelouri de portelan. Noi i-am facut mari, noi ii injuram, pentru ca noi suntem platitorii d ebilete. Poate ei nu stie ca pentru romanul de rand a da sa zicem 50 ron pe un bilet este o suma. Pentru ei probabil 2 beri intr-un club. Romanul de rand vine la stadion, isi ia punga de seminte cu el, ia loc in fund pe scaun, si asepata sa vada si el un spectacol. Nu individualitati bolnavicioase, ci un joc colectiv, o daruire, sa se vada ca a meritat fiecare banut si ca nu regreta faptul ca a ales sa vina la stadion in loc ca de banii aia sa ia niste carne, niste mici si niste bere si sa stea dracu in fata Tv-ului. Inca ceva, de jucatorii care zic ca au fost agresati verbal…vezi jigodia de Cl Niculescu…Ce tupeu are idiotul asta care a avut noroc ca s-a intrerupt meciul in ultimul minut ca altfel nici nu intra. Revin…acesi pseudojucatori care la schibari merg la galeriile proprii si scadeaza lozini anti-Steaua impreuna cu galeria. Ce sa faca suporterul stelist….Bravo Claudiu, esti cel mai tare, bine ai venit, hai sa te adoptam mancate-ar tata. PARDON. Fiecare are orgoliul lui. Si din orgolii se naste ura. Poate ati observat ca toate acestea sunt consecinta ostilitatii celorlaltor echipe fata de Steaua. De ce oare la schibarii jucatorii stelei si suporterii nu scandeaza M…e Dinamo/Rapid..Poate din bun simt, bune simt pe care multi nu il au sau care au impresia ca il au. Pentru Coman numai laude. Bravo lui. Ne-a demonstrat ca avem portar si ca nu avem nevoie de betivul ala. Si pt Fl Petre..inca alearga ca la 20 ani.
Pacat ca la nationala nu toti jucatorii pot avea daruirea de la club. Cum ar fi daca in echipa am avea numai jucatori facuti pe calapodul lui Coman, Petre (Marin si Florentin) Mirel Radoi, Banel Nicolita, Ghionea, Marica…care se vede ca au acel ceva. Ca intra la balon fara sa se gandeasca , ca Doamne fereste li se strica freza daca urineaza contra vantului.

gerrusu (6 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:36

pt Tm acum plec de la munca bafta sper sa incurajati asa cum trebuie Romania nu am nimic in potriva unui sistem de rotatie al oraselor in care se joaca dar ma intreb oare nu ar fi fost injurat mutu peste tot oare mircea sandu nu primea si el „incurajari” si in alt oras ( vezi nu bag provincie )?

Eu zic ca problema e una nationala de la modul de selectionare defectuos si bazat pe ambitii al lui Piti si pana la conducerea FRF …

Pacat ca intr-o discutie de football se baga si unii care nu au ce cauta nici macar in libertate cu e what4 …. probabil un alcoolic o zi buna

HAI ROMANIA !!!!

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:42

pt gerrusu Cu M. Sandu intrebarea are raspuns de la sine. Despre Mutu nu stiu ce sa zic. Pana la urma fara el in precedenta campanie nici macar nu speram sa ne calificam. Oricum nu stiu ce as face pentru ca spre deosebire de Bucuresti (si Constanta dar din alte motive) eu nu am avut ocazia sa aic ceva

CIPONE (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:44

CE VREA DE FAPT ACEASTA NATIONALA DE TOT RAHATUL?SA JOACE CA NISTE CIZME SI NOI CA NISTE OI SA-I APLAUDAM .NATIONALA ASTA LA CUM JOACA V-A FI INJURATA ORIUNDE(CHIAR SI VOI BANATENILOR NU O SA PUTETI SA VA ABTINETI PREA MULT CAND O SA-I VEDETI CUM SE DAU CAP IN CAP IN TEREN-asta daca va pricepeti putin la fotbal) DIN PACATE PROBLEMA NU SUNT SUPORTERII(CHIAR DACA SI EI AU PARTEA LOR DE VINA),NICI STADIOANELE,CI PUR SI SIMPLU, EI ,JUCATORII NATIONALEI .CHIAR IMI DORESC CA MECIUL CU OLANDA SA SE JOACE IN TIMISOARA SA VA CUM VETI REACTIONA CAND O SA VEDETI O SUPER ECHIPA SI UNA DE BETIVI ,DROGATI,SI TERMINATI(OLANDA PANA LA ANU ISI V-A REVENI IN MOD SIGUR,ACOLO CHIAR SUNT PROFESIONISTI)

RADU S. (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:48

pt Dinu…bai catelus frustrat mai intai invata sa te exprimi si apoi scrie aici…marsssss

al3xx (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:50

am io solutia perfecta e un stadion in berceni fostu stadion a lu rocar nu e sub nici o influenta iar cand mutu isi va mai arata orgoliul de ”mare jucator” si din cauza lui vom ffi cu morcovu in fund ptr ca el nu se sinchiseste sa dea o pase atunci nimeni nu il va mai injura;plus ca asa dinamovistii vor vedea si ei o parte din istoria clubului frate al lui dinamo cand inca se mai putea face un blat cinstit intre dinamo si rocar :D:D PTR NATIONALA NUMAI BINE SI INCA O CALIFICARE REUSITA CUM NE-ATI OBISNUIT IAR PTR MIRCEA SANDU SI RESTU :DEMISIA!!!

Koocky (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:51

Sa vina la Iasi !!!!!
Aici e iasul cetatea noastra si ne pisam pe capitala voastra
aici ori castiga ori pleaca batuti .

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:52

Cipone s-a demonstrat pana acuma ca in Banat se cunoaste mai mult fotbal decat altundeva in tara. Nu cred ca echipa va fi huiduita si batjocorita datorita ex-echipelor la care au jucat. Cei de pe Ghencea nu au avut o problema cu nationala ci au avut o prob cu jucatorii nationalei. Spui ca nu joaca bine si de aia i-ati huiduit. Ok. Dar sa te intreb: cum a jucat Petre Marin, Dica asa de perfect de nu au auzit nicio fluieratura?
Dc echipa nationalei era alc numai din stelisti din pierdea cu 3-0 pe Ghencea nu ar fi fost huiduita. Dc a castigat si nu a fost numai din stelisti alcatuita a fost huiduita. Si mai ziceti ca cunoasteti fotbal, ca sunteti un public exigent, si alte aberatii. Am vazut cand va omorati pe strazi ce exigenti sunteti

Rosu-n cerul gurii (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:52

Tot analizam si tot despicam firu-n patru , este specialitatea noastra , ne gasim scuze dam vina pe te miri ce sau cine , astia santem ! Privim cu jind la altii din alte tari cum functioneza si ii invidiem , vrem sa ne aliniem si noi lor insa ramanem la faza de dorinta ! Daca intr-adevar vrei sa faci ceva rupe pisica-n doua si incepe constructia pe o temelie noua , solida fara „compromisuri”. In cazul asta al fotbalului este foarte vizibila cauza : eliminat din fotbal orice conducator care propaga violenta – mesajele ajung la spectatorul de rand care au ajuns la un pas de crima , nu mai vorbim de injurii si calomnii. Deci indiferent de nume sau pozitie trebuiesc legi prin care acesti indivizi trebuiesc stopati !
PS Exemplele le cam stim cu totii …

Adi_Oradea (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:52

Ne pisam pe capitala voastra cu echipe cu tot……Dupa ce sa vina aici in ‘Occident’ ,sa ciordeasca pahare si scrumiere de prin cluburile de aici? Tineti-va acolo samsarii si pocheristii sa crape de invidie ca nici aici nu sunt doriti !!!! Mai bine s-ar face campionate separate sa va puna pasaport sa intrati in Ardeal. Un derby UTA – Poli sau FC Bihor – U Cluj fac cat toate derby-urile steaua – dinamo. ANTI buCUResti !!!!
PS: in sfarsit intrati in UE……ardelenii au intrat de mult ca nivel de civilizatie si de trai :)))

maus (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:53

@ what4… bozgoreeeee, du-te tata la tine in ungaria… ca poate te retinem…

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:57

maus ai citit toate postarile ale lui what4 si ai dedus ca e „bozgor”? De ce nu ai zic ca e francez, englez sau chiar roman? Nu stiu dc ai obs dar el a scris acelasi lucru in 4 limbi, pt ca sa inteleaga toti ceilalti.
Apropo; stii ce inseamna bozdor de folosesti acest apelativ?

Cosmin (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 18:59

DE CE SA JUCAM PE LIA??? dinamovistii o sa fie injurati de stelisti si rapidisti! stelistii o sa fie injurati de catre dinamovisti si rapidisti! rapidistii o sa fie injurati de catre stelisti si dinamovisti! SI STITI DE CE??? pt ca la fiecare meci….stelistii se duc la propria galerie si adreseaza injurii dinamovistilor si rapidistilor! Jucatorii dinamovisti si rapidisti merg sa salute galeria proprie cu „traditionalul” m..e steaua! Pana nu se vor lua masuri disciplinare impotriva jucatorilor….asa o sa se intample pe orice stadion din romania! generatia de aur era respectata pt ca respecta suporterii adversarilor……actualii jucatori chiar merita sa fie tratati asa!

_Answer_ (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:01

@TM
Draga suporter al nationalei,
1. Suporterii stelisti nu au huiduit jucatorii care au trecut pe la rivale, ci au reactionat la modul in care acesti asa zisi jucatori considera normal sa se manifeste … vezi celebrul slogan „M*** Steaua !”.
2. Nu consideri normal ca, in cazul in care, echipa nationala ar fi formata numai din jucatori ai Stelei sa nu fie huiduita pe propriul ei stadion (chiar in cazul unui esec cu Belarusul)?
3. Chiar as vrea sa va vad cum va veti manifesta dupa ce ne bate Olanda la Timisoara, la adresa marilor vostri prieteni dinamovistii !
4. Daca faci aprecieri la adresa jucatorilor, de ce l-ai ales tocmai pe P. Marin care chiar a jucat bine?
5. Da!, nu zicem, noi chiar cunoastem fotbal pt. ca am avut marele noroc de a ne sustine echipa pina in semifinala cupei UEFA anul trecut, si in grupele Champions League anul acesta. Vezi tu… privind fotbal de calitate incet, incet incepi sa te si pricepi ! Voi priviti fotbal cind vine Steaua pe la voi …
6. Si nu!…nu ne omorim pe strazi… pur si simplu suntem atacati de niste animale in uniforma si unii dintre noi au ghinionul de a ajunge prin spitale !

Iar ca si concluzie…nu vorbiti voi de exigenta… nu stiti ce inseamna aia ! Voi faceti cheta sa va recuperati palmaresul !

vocea americii (31 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:02

D-le Ioanitoaia:

Frumoasa sinteza a ideilor si criticilor aparute pe diferite bloguri dupa meciul cu Belarus. Si propunerea de a se juca si in Bucuresti, si in provincie (poate anumite meciuri) mi se pare un compromis rezonabil, data situatia trista la care s-a ajuns. Cel putin pentru moment.

Acum (sau la momentul potrivit) ar prinde bine niste articole pacifiste, unificatoare, care sa faca si pe Alfonso de la peluza X sa inteleaga ca cel putin la nationala trebuie sa primeze interesul national, si nu cel de gasca de cartier. Sa inteleaga ca exista o gasca mai mare care se numeste Romania.

Ceilalti:

Ce tot bateti atita apa in piua ca sa joace pe Ghencea, sau la Timisoara sau la Cucuieti?
Daca ar fi dupa voi, nationala ar trebui sa joace in fata blocului vostru, sa puteti vedea meciul de la balcon, si eventual sa puteti intra si pe teren putin, sa-i dati un flit in freza lui Mutu. Vreti sa cistige Romania sau vreti sa-l injurati pe Mutu?

Bucurestenii:
nationala ar trebui sa fie acasa si pe Ghencea si pe Giulesti si in groapa, si la Timisoara, Craiova, Constanta si chiar si la Urziceni si Faurei (cind si-or face stadion si aeroport). Daca se pune problema sa nu mai joace nationala in Bucuresti, ar trebui sa va dea de gindit. V-ati intrebat DE CE?

Provincia:
Din cite stiu eu, stadioanele din Bucuresti sint deschise si provinciei, nu?

_Answer_ (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:04

@ Cosmin

am sa te rog, dak ai posibilitatea, sa imi trimiti si mie o inregistrare a unui moment cind jucatorii echipei Steaua Bucuresti au injurat alte echipe !
Fa un upload pe un site si posteaza aici link-ul.

Vitza (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:05

catre toti banatenii!!!Fratilor lasati-ne voi sunteti penibili!!Ati incuraja romania si daca ar fi condusa de luxemburg cu 3-0!!Sunteti niste samantari!!!Sa vina nationala la voi mah ca sincer pe noi ne doare undeva!!!Pentru mine doar Steaua exista atata timp cat mircea sandu conduce frf!!Cand o sa mai merite nationala atunci sa mai vina pe Ghencea!!!

Mac (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:06

Ma tem ca in provincie sa nu fie injurati si mai rau. E o problema a nationalei pe langa cea a publicului.

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:09

Rechinu nime nu a zis ca suntem mai cu mot , eu unul nu ma consider mai cu mot , iar despre stadion daca nu stiai Ion Moina se va darama.. si va face altul nou dar nu pe acelasi loc , undeva in afara un stadion nou , cel putin asta a promis primarul clujului emil boc si consiliul judetean

Alienul (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:10

what4 du-te tare si lasa-ne cu aburelile…vezi`ti de limba ta si ai grija pe unde pupi ca nu vrem microbi d-ai tai prin toata romania noastra…
Cat despre timisoara…marele oras anti Bucuresti…de pe urma cui traiti voi??? mai uitati-va odata la fituica aia pe care e scrisa istoria de 5 ani ai lu Poli si o sa vedeti surprinzator ca sunt chiar 2 echipe din Bucuresti care v-au facut echipa si au bagat-o in A…poate acum zaceati cu numele de CFR Timisoara pana la adanci batraneti…`ai de voi
Meciurile nationalei sa se joace unde se considera public mai numeros nu unde publicul pupa in fund jucatorii pentru un joc mizerabil…
Iar pentru Mutu si toata compania care se considera afectati de injuriile si huiduielile publicului…daca vreti ca lumea sa va respecte si sa va aclame intai jucati bine nu la misto cum ati jucat cu Belarus…sau poate Domnul Mutu s-a simtit cu musca pe caciula…chiar ai jucat asa bine Adriane incat sa injuri tu publicul pentru ca ti-au taxat toate gafele?

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:11

Rechinu inca ceva ca am uitat.. Funar nu e original din cluj .. e nascut undeva in judetul timis

un stelist (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:13

Va rog sa ma scuzati. Sint un stelist, deci sint un bou. De ce sint un dobitoc? Pentru ca asa sintem noi stelistii. Parintii nostrii sint de vina. Ai mei, de exemplu, sint niste cretini amindoi. Tata e si el stelist. Mama, la fel, de frica sa n-o bata tata. Eu, fiind prost de mic, am ales sa fiu si eu stelist. Uneori imi dau seama cit de imbecil sint, dar pe urma uit repede si strig „hai stiaua” si „este stiauaaa/echipa nationalaaa”. Iubesc stiaua. O ador. La fel pe meme si pe jiji. Pe meme il consider un fel de frate (a, uitasem sa va spun, fratele meu e mongoloid si d’aia e ultras stelist). deci ce spuneam? Aa, da: Beeee. Hai stiaua.

Tm (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:13

_Answer_ Faceam doar o idee despre obiectivismul vostru. Am facut referire la P. Marin si Dica ca ei au fost cei de la Steaua care au jucat.
Dc se va juca aici un meci mai important decat unul cu Luxemburg care oricum va fi castigat poate vei avea ocazia de a auzi cum cineva poate sa isi incurajeze echipa doar pt ca tine cu ea. ATAT. Fara exceptii. Si dc chiar te intereseaza cum ar fi poate iti trimit meciu Poli 1-8 Steaua in care am stat in ploaie tot meciul dar am fost mai mandru ca niciodata ca sunt timisorean.
Ziceai de injurat. Noi de cate ori v-am injurat organizat in Tm? iti zic eu NICIODATA. Voi? DE FIECARE DATA

suporter fotbal (13 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:14

Sincer nu ma asteptam de la un meci al echipei NATIONALE sa se ajunga la asa ceva pt ca nu joaca Rapid , Steaua , Dinamo , ci ROMANIA
Spunea cineva ca pe Coman l-au injurat pt ca si el i-a injurat pe suporterii stelisti , dar cred ca mai corect era sa fie injurat cand juca Rapid , iar pe Niculescu si care a mai fost , cand juca Dinamo
Acum juca echipa NATIONALA A ROMANIEI si cred ca normal ar fii fost sa fie incurajati . Personal tin cu Dinamo = dar sincer am tinut si cu Rapid si cu Steaua in cupe si sper sa se califice toate 3 – in primul rand pt ca sunt roman.
Pana sa inceapa meciul Stelei cu Lyon ma gandeam ca poate ii batem si deja imi tremurau picioarele – dar nu au jucat nimik le-a acordat prea mult respect ( vezi posesia mingiei , si primul sut pe poarta foarte tarziu ) si aceea determinare nu am vazut-o ca l-a meciul Werder Bremen – Barcelona . Am stat pana tarziu sa vad si Rapidul cu portughezi , si chiar m-am bucurat ca au batut -Bravo lor .
Eu cred ca ar trebui sa ne bucuram pt toate echipele romanesti care joaca in cupele europene si sa nu mai le confundam cu echipa NATIONALA pt ca este a noastra , a ROMANILOR .
Hai ROMANIA ! Hai DINAMO , Hai STEAUA , Hai RAPID , Hai PETROLUL

Danielle (43 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:15

what4

In cazul in care nu ai remarcat ziarul pe care il citesti e unul romanesc.Blogul pe care te exprimi asemenea.Echipa despre care se vorbeste este cea a Romaniei.Asa ca daca totusi ai simtit nevoia sa te exprimi,limba in care ai ales sa o faci este gresita.Si urata.Dar asta e alta problema.Vita!

MIRUNG (4 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:18

Sa joace dl Mutu la Gaiesti, sa traga praf pe nas la Uriziceni, sa se bata cu ospatarii la Aiud sau sa injure publicul la Jimbolia….niste tarani nesimtiti cu venituri cat intreg stadionul care freaca bancile de rezerve, vin la lot ca la sanatoriu si nu au nici o performanta….uitati ceva….nu ar trebui sa li sa dea voie sa calce la Ghencea…….

Cosmin (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:20

pt answer! sunt suporter al stelei, din 97 nu am pierdut meci al stelei pe teren propriu, dupa posibilitati in deplasare! Daca tii minte, anul trecut, la 2-1 in regie cu sportul, jucatorii au cantat alaturi de galerie: am avut si vom avea mereu……..! am si fost suspendati…..

_Answer_ (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:22

@ Tm
revin… de la Steaua au jucat urmatorii jucatori:
1. Dica – acceptabil;
2. P. Marin – bine;
3. Goian – f bine (si el este tot de la Steaua).

Iar in ceea ce priveste obiectivismul – voi din pacate nu puteti fi decit obiectivi… inca nu aveti echipa care sa va faca sa fiti subiectivi (din motive pe care probabil le stii mult mai bine decit le stiu eu).
Toate cele bune !

rina (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:22

Domnule Ioanitoaia,va rog sa-mi raspundeti-Stie cineva ,cu certitudine,ca acei golani care au injurat,au aruncat cu pietre…..sunt „galeria Stelei”? Nu cumva asta e o facatura(suporteri dinamovisti,rapidisti,timisoreni ,etc) care din gelozie (acest stadion este ,sa recunoastem cel mai frumos si este al lui Gigi Becali) au facut totul ca nationala sa nu mai joace aici?

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:22

ce imi place cum gandesc socialistii astia.Dupa ce v-ati facut de rusine la ultimul meci mai comentati…Normal k nu are nici un rost sa vina romania aici doar pentru meciu cu albania.Sa joace si cu olanda cu sunteti voi buricu pamantului.Ciocu mic si joc de glezne k ati aratat cat de civilizati sunteti sambata seara.Cine credeti ca mai tine cont de parerea voastra dupa ce ati facut sambata?Ramaneti voi cu nationala voastra in k noi nu avem nevoie de meciul cu Olanda.Am demonstrat ca meritam mai mult.

stelist realist (33 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:23

🙂 E ungur probabil, a dat din greseala de site! Si probabil il sustine pe M. Bela in ideea autonomiei Tinutului Secuiesc…

In orice caz ardelenii au alta educatie decat regatenii, spagarii si altii din Bucuresti . Nu? 🙂

wally (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:23

Asta se putea intampla numai in Ghencea unde niste huligani nu fac decat sa-l imite pe Becali si Meme de la ei pleaca tot,cei ce au distrus emblema ,traditia si onoarea Stelei.
Au mai existat stadione unde unii jucatorii ai nationalei care jucau la o echipa rivala celei unde se disputa meciul sa fie huiduiti sau injurati dar sa se arunce cu pietre in proprii jucatori este prea mult si doar romanii puteau sa o faca. Apropo de jandarmerie care isi face perfect datoria cum de au existat pietre pe care unii le-au aruncat pe teren?
Asta nu va intrebati? cine a fost pe un stadion stie ca daca jandermeria vrea sa nu intri pe stadion cu pietre nu ai cum sa intri.
Sa jucam la Timisoara acolo este un public civilizat care nu ar fi facut asa ceva si care ar fi venit in numar de 40000-50000 nu de 8000.

Cosmin (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:23

pt TM! in ultima etapa, cand a luat steaua campionatul, acum 2 ani, pe ghencea, suporterii lui poli s-au intors cu fundul la stadion, la inceputul meciului, iar la sfarsit, cand steaua facea turul de onoare, v-ati dat si pantalonii jos! astia sunteti……..

radu (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:26

nu vreau sa fiu un bun cetatean dar mutu nu a respectat niciodata nationala romaniei si voi imi spuneti unu` din momente si eu va spun 10 in care mutu sa comportat ca un Golan , credeti a scandalurile iscate pe seama lui mutu sunt inventate ,toateau miez de adevar, ce sa mai spun de jocul lui de tot rasu` , el se crede ca la calculator sa joace singur asa ca lasati-ma cu mutu .stelist nu roman . f__k you romania

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:26

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia !!! Dar am si eu o nedumerire . La meciul cu Villarreal cand suporteii Stelei au stat ore in sir pe stadion in ninsoarea si gerul ala , iar imaginile cu ei rulau pe toate televiziunile din Europa , ne mandream cu ei !!! Acum nu mai sunt buni. Sunt betivi, golani, etc. !!! DAR toata lumea uita un lucru : AU DAT BANI PE BILET !! In schimb altii stau acasa
si isi dau cu parerea prin ziare si pe net . Care sunt suporteri adevarati ? Cei de acasa din fata televizorului sau ce de pe stadion ?
P.S. Sunt fan Rapid si astia sunt suporterii bucuresteni . Adica invatati cu performante nu cu nerealizari !!!

Dumi (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:27

Aveti mare dreptate, domnule Ioanitoaia.Pt meciurile importante solutia e Lia Manoliu,gazon bun, capacitate mare,la meciul cu Danemarca au venit 50000 de oameni din toata tara.Hagi a avut acolo retragerea si din nou a fost public din toata tara.Meciul cu Luxemburg trebuie jucat la Iasi.Au nocturna acum, si un stadion cu 13000 locuri pe scaune.
Cu tot repspectul pt fanii timisoreni,putem juca la Timisoara cu Albania chiar Slovenia dar nu putem juca acolo cu Olanda,vor suporteri din toata tara sa vada un meciul si nu poti pune un asemenea joc la capatul tarii(cum si Constanta a fost o varianta aiurea)Concertul Shakirei e dovada ca oamenilor le e greu sa ajunga la Timisoara pt un eveniment important.Insa sunt de acord ca in cazul in care si pe Lia Manoliu galeriile din Bucuresti isi vor da in petec,sa mutam nationala definitiv la Craiova sau Timisoara cu toate riscurile de rigoare(distanta si gazon, un aspect important totusi in alegerea stadionului si un aspect la care Bucurestiul bate provincia, asa ca dragi timisoreni,inainte de a-i injura pe mitici injurati-l pe Iancu ca nu va pune gazon)

Comentează