Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

De ce nu pe „Lia Manoliu”?

Dacă povestea s-ar fi rezumat la schimbul de invective dintre cîteva zeci de  spectatori de pe Ghencea şi Adrian Mutu, nu s-ar fi creat o asemenea tensiune după meciul de sîmbătă. Am fi judecat că primilor nu le era permis […]

luni, 9 octombrie 2006, 5:33

Dacă povestea s-ar fi rezumat la schimbul de invective dintre cîteva zeci de  spectatori de pe Ghencea şi Adrian Mutu, nu s-ar fi creat o asemenea tensiune după meciul de sîmbătă. Am fi judecat că primilor nu le era permis să-l înjure pe atacantul Fiorentinei, dar şi că Mutu nu trebuia să răspundă cu aceeaşi monedă. Din păcate însă, n-a fost numai atît. Cu excepţia fotbaliştilor Stelei şi a celor care au evoluat o vreme în tricoul roş-albastru, ceilalţi au fost trataţi cu ostilitate de o peluză alcătuită majoritar din suporteri ai actualei campioane. Ex-dinamovistului Fl. Petre i s-a strigat să plece după regretatul Hîldan, iar o parte a asistenţei a huiduit copios intrarea pe teren a „cîinelui” Niculescu. Deşi a apărat impecabil, pînă şi Coman, portarul Rapidului, a avut parte de o primire duşmănoasă. Unii l-au sictirit, ba au şi aruncat cu pietre în el. Atitudinea respectivă a stîrnit, logic, nemulţumirea „tricolorilor”, drept pentru care, în calitate de şef al FRF, Mircea Sandu a declarat că se pune serios problema ca „naţionala” să ia din nou drumul provinciei. Urmînd să meargă la Timişoara sau în alt oraş.

Fireşte, nu-i plăcut că s-a ajuns la o stare conflictuală. Dacă se explică atitudinea jucătorilor, învingători la capătul unei prestaţii încurajatoare, mai puţin stă în picioare ameninţarea lui Mircea Sandu la adresa bucureştenilor. Şi admiţînd că fanii lui Dinamo s-ar manifesta la fel în „Groapă”, iar cei ai Rapidului pe Giuleşti, fiind posibil ca aceştia să-i fluiere pe fotbaliştii proveniţi de la Steaua, tot mai rămîne în Capitală un stadion, cel din Complexul „Lia Manoliu”, care i-ar putea găzdui pe Chivu et Comp. în condiţii, să spunem, de neutralitate. Sigur, e trist că echipa naţională nu mai face unanimitate. Că a încetat să mai fie a tuturor românilor, iar asta nu doar din pricina rezultatelor mai slabe din ultimele campanii, ci şi a patimii unora, exagerată, pentru un club sau altul. Nu-i normal însă să generalizezi, adică să confunzi publicul din Bucureşti cu cîteva zeci de puşti lipsiţi de educaţie şi, plecînd de aici, să-l privezi de şansa de a vedea la lucru şi de a susţine „naţionala”. Să sperăm că spiritele se vor calma şi, în final, se va lua decizia cea mai înţeleaptă. Aceea ar fi, părere împărtăşită de mulţi, ca „tricolorii” să joace şi în provincie, căreia i se cuvine întreg respectul, dar să dispute întîlnirile importante, cu Olanda, de pildă, pe cea mai mare arenă a ţării. Pe „Lia Manoliu”.

„Nu-i posibil să ai asemenea reacţii faţă de jucătorii propriei echipe naţionale. Nu ştiu dacă suporterii din Bucureşti merită să mai vadă naţionala” — Mircea Sandu

Comentarii (269)Adaugă comentariu

_Answer_ (15 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:27

@ Cosmin

si eu cint si la Constanta si in Ghencea „am avut si vom avea mereu…” … si da !… ai dreptate au fost poate anumiti jucatori care au cintat acolo… un eveniment nefericit…si probabil singular ! Nush unde mergi tu la meciurile de acasa ale Stelei dar iti spun k la peluza nu se striga „X vino-n-coa …sa-i dam M*** lu’ dinamo(rapid) !”…poate k nu are rima…:))
Oricum ms pt corectare… jos palaria !

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:27

stelist realis cine e ungur ?

radu (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:28

sa joace in ungaria mercenarii astia

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:29

lasa radule k am vazut cant poti…da-ti singur ignore!!!

SSSSS (6 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:29

ma bucur ca jucatori au primit aceste dusuri (nu toti meritau trebuie sa recunosc) in schimb ce-i care au meritat trebuie sa renunte rapid la aerele false de vedete,in alt rand jucatorilor le convine sa mearga in provincie si sa-i pupe lumea in dos asa cum s-a intamplat cu Bulgaria la Constanta, cand dupa meci toti jocatori au iesit cu un zambet prostesc(ex Chivu) caracteristic valorii lor de „vedete”.

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:31

Dumi nu iti fa probleme,avem gazon la fel de bun ca cel de pe giulesti sau lia manoliu.Si inca de mult timp.

radu (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:31

nu ii mai putem avea idolii pe cei de la nationala , oare de ce? unii abia isi mai cunosc limba romana asa ca f__k romania

ogi (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:31

Am citit toate comentariile de mai sus.Sunt din Timisoara si parerea mea este k nu e normal k jucatorii nationalei ROMANIEI (indiferent de la ce cluburi sunt) sa fie injurati sau huiduiti.Poate sa fie nationala alcatuita si din 11 stelisti,11 dinamovisti,11 rapidisti,11 polisti…etc…Joaca pentru Romania,nu pentru cluburile lor.
Nationala ar trebui sa joace si meciuri importante in tara,nu numai in Bucuresti,bineinteles pe stadioane care indeplinesc criiteriile uefa.
A cata oara sunt tratati jucatorii nationalei in acest fel in Bucuresti? Ar fi trebuit sa fie stadionul plin vand in vedere numarul de locuitori din Bucuresti.Cati au fost…maxim 18.000? URAT !!!
Cat despre faptul k „nationala ar trebui sa joace si in provincie dar meciurile importante tot in Bucuresti”…parca am mai auzit-o…
Parerea mea este k decat sa judece cu mentalitatea asta mai bine raman sa joace toate meciurile in Bucuresti.Sa fie injurati si huiduiti.
PS: Daca se joaca pe LIA MANOLIU,nu tot in Bucuresti e stadionul? De unde credeti k vor fi majoritatea suporterilor?..Vor fi aceeasi suporteri care au fost si in Ghencea.Doar k mai multi!

Cosmin (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:33

pt answer!

ai perfecta dreptate….ideea este ca ar trebui suspendati acei jucatori care fac asemenea gesturi! lupescu, sabau, raducioiu, selymes, prunea, nu erau aclamati in ghencea?? si sunt mai dinamovisti decat actuala generatie! crezi ca radoi nu o sa fie huiduit daca nationala joaca pe giulesti sau pe dinamo:P

p.s. eu zic sa ne pregatim pt meciul cu real…..sa le aratam cine sunt adevaratii suporteri:P

OV (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:33

Afara din capitala cu nationala. Sa mearga in provincie, unde nu vor avea 10,000 de spectatori la un meci ci 30,000. Bucurestiul sa saturat de nationala, lasatii cu echipele de club si sa mearga nationala in orasele unde oameni merita sa o vada.

radu (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:35

o sa se bucure cei din provincie doar o data vine nationala :)) penibil cat se poate de mult,o sa imbrace hainele de duminik pe ei si or sa se duca la meci , abia dak stiu pe unde joaca unii jucatorii de pe la nationala . piti lasa-ne

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:36

Lasa ca stelistii s-au saturat si de steaua lor.Tot vreo 5-6 mii aduna si daca joaca cu o echipa mediocra din Romania….

Cosmin (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:36

pt answer

am uitat sa-ti raspund! stau de 2 ani la tr 1……am devenit „cetatzean” 😛

Alex (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:36

Cred ca ati pus punctul pe I. Domnul Mircea Sandu nu trebuie sa asocieze o ceata de cretini cu publicul din Bucuresti. Ar trebuie sa inceteze scandalurile pt ca la noi niciodata nu este liniste. Doar asa putem sa aveam performante. Dupa ce ca avem un antrenor al carui orgoliu ne poate stopa drumul spre calificare , un presedinte care nu a facut nimic beniefic pt nationala(am pierdut atatea meciuri din cauza ploii. terenului , uraganului etc) asta ne mai lipseste acum , sa ne injuram intre noi sa ne jignim.

Si pt Rina : Am stat la peluza a 2 -a la meciul Romania – Belarus. In repriza a 2 a Dani Coman a fost incurajat de toata peluza si a fost aclamat , in timp ce in prima repriza a ocupat poarta din fata peluzei 1. Si ghici ce? Acolo erau majoritatea stelisti si doar in prima repriza a fost injurat. Treaba este destul de clara. Singurii jucatori aclamati au fost Dica si Goian. Asa ca nu iti mai pune intrebarea de unde stim ca acolo era galeria stelei. Uite de asta :P. In rest sanatate pt toti.

Dumi (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:37

SSSSS intrebare pt ce merita Niculescu dus rece?

In rest imi aduc aminte declaratiile urmatorilor
-George Copos dupa Rapid Madeira 1-0 cu jumate de stadion inchis: MA voi bate sa obtin acest stadion si voi face o arena sa moara stelistii si dinamovistii de ciuda

-Vasile Turcu dupa Xanthi Dinamo 3-4 : Imi place ideea,vom face si noi un stadion fara pista in afara Bucurestiului de 35000 de locuri

-Marian Iancu dupa montarea scaunelor pe Dan Paltinisanu:Oricum stadionul asta este provizoriu,vom face unul ultramodern aici la Timisoara

-Boc primar Cluj:Vom darama Ion Moina si vom face in locul lui un stadion de 5 stele atat pt CFR cat si pt UCLUJ

-PLUS declratiile lui Gigi si Sandu legate de renovarea stadioanelor Lia Manoliu si Ghencea

Pai ar trebui sa avem 5 stadioane ultramoderne si ce avem?nimic,vai de capul nostru

radu (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:37

cei de care spui tu ogi puneau suflet pt meciuri , cei din ziua de azi sunt mecenari

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:37

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia !!! Dar am si eu o nedumerire . La meciul cu Villarreal cand suporteii Stelei au stat ore in sir pe stadion in ninsoarea si gerul ala , iar imaginile cu ei rulau pe toate televiziunile din Europa , ne mandream cu ei !!! Acum nu mai sunt buni. Sunt betivi, golani, etc. !!! DAR toata lumea uita un lucru : AU DAT BANI PE BILET !! In schimb altii stau acasa
si isi dau cu parerea prin ziare si pe net . Care sunt suporteri adevarati ? Cei de acasa din fata televizorului sau ce de pe stadion ?
P.S. Sunt fan Rapid si astia sunt suporterii bucuresteni . Adica invatati cu performante nu cu nerealizari !!! Cu fotbalisti adevarati nu cu ….mi-e rusine sa scriu.

Danielle (43 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:38

stelist realist

Or avea fratele meu,nu zic nu.Gandeste te ca in Bucuresti sunt aciuati de prin toate partile tot felu` de specimene..Da sa i vorbeasca in ungureste lu M Bela.Eventual la capatai.Nu noua.Mai da i dreaq de unguri d`aici.

cristy (9 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:38

sa faca iancu un stadion din alea 2000 de miliarde de lea furat de la stat.. scapa si de puscarie poate :))

Dumi-BV (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:39

@4ndr31 Dupa Shakira stiu ca au fost probleme,dar dupa cum se vede eu nu sunt din Timisoara(sunt dintr-un oras unde fotbalul a murit) asa ca daca intre timp gazonul a fost reparat, foarte bine

radu (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:41

droguri , laura andresan ,bautura , nopti pierdute , cluburi, batai , divorturi = mutu

Danielle (43 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:41

Dumi

Auz fratzioru?!Da de ce nu renunti tu la concediu pe anu 2007 si faci tu un stadion sa cada calu din picioare?De ce sa asteptam de la altii?Fa-l tu fratele meu!Simt io asa dupa cum te exprimi ca ai valoare.Si bani.Multi!Si nici nu-ti trebuie foarte mult creier sa construiesti un stadion.

Forzza Dumi!

si daca (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:41

jucati in Baia Mare si garantat va fi hiperplin stadionul… chiar si daca jucati cu Insulele Comore; la Satu Mare la fel, in zeci de orase din tara, la fel (acolo unde nu se darâma tribunele cu spectatori, cum e in Baoa Mare)… jocul cu Olanda se poate si in Bucuresti, oricum va fi plin, vor veni multi provinciali, atmosfera va fi superba…
inca ceva, pentru bucuresteni: cuvintul „provincial” nu este peiorativ, pur si simplu reprezinta omul care nu sta in capitala; provinciali sint si cei din Rio de Janeiro si din New York… doar traiesc si ei intr-o provincie…
– in rest, injurati-l pe Mutu, scuipati-l pe Chivu, lapidati-l pe Coman… apoi, toata lumea, repejor, la Antipa, sunt goale borcanele

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:44

Critici, nu înjurături

Ovidiu Ioaniţoaia
creatorul unei intregi generatii de jurnalisti sportivi

V-au murit laudatorii domnule Ioanitoaia ?
De ce va laudati singur ?
Lasati asta la aprecierea cititorilor si specialistilor.

Dumi-BV (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:44

Interesant e Cristi ca si Toni Dobos dorea alt stadion la Timisoara inainte de a veni Iancu
Vedeti voi stadioanele din Timisoara, Craiova, Brasov, Braila, Drobeta Turnu Severin,Medgidia plus Lia Manoliu toate au aceesi arhitectura,In Germania au fost stadioane contruite la fel,de ex Leipzig si acolo renovarea unui astfel de stadion, construit dupa modelul unei movile s-a facut prin ridicarea unui stadion mai mic in interiorul fostei arene, lucare destul de ieftina si practica

altul (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:45

sa fim seriosi, suporteri nesimtiti sunt peste tot. diferenta intre provincie si capitala este acum data de faptul ca echipele din bucuresti au inceput sa aiba performante la nivel international, nationala nemaifiind singura sansa de a vedea fotbal adevarat, lucru coroborat, ce-i drept, si cu scaderea performantelor echipei nationale. de asta generatia de aur era aclamata si in bucuresti. daca poli sau farul sau oricine altcineva ar ajunge la nivelul la care sunt echipele bucurestene in europa, la fel s-ar intampla si acolo. pentru ca asta e mentalitatea de roman, pentru ca cu totii suntem mai degraba bucuresteni, timisoreni, constanteni, stelisti, rapidisti sau dinamovisti decat romani.

alexiss_de (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:47

aici aveti perfecta dreptate domnule Ioanitoaia. Acum trebuie sa imi dau si eu cu parerea dinou!!!!!!!!!!! ESTE INADMISIBIL CA NISTE HULIGANI DERBEDEI ( indiferent ca stelisti, rapidisti, dinamovisti ) sa injure echipa nationala in timp ce jucatorii ei se chinuie sa castige meciul. Indiferent ca Mutu are fitze in cap sau nu, indiferent ca pe teren se afla mai multi stelisti ca dinamovisti sau invers, indiferent ca adversarul este Belarus sau Olanda…..ESTE RUSINOS SI STRIGATOR LA CER CA SE AJUNGE LA ASEMENEA ACTE ASEMANATOARE CU ACTIUNI PRIMITIVE DUPA LEGEA JUNGLEI. INJURATURI CA INJURATURI…. UNDE DUMNZEU S-A MAI POMENIT CA IN PROPIUL PORTAR DE LA PROPIA PELUZA SA SE ARUNCE CU PIETRE????!!!! daca as fi citita undeva intr-un ziar asa ceva…gandul m-ar fi dus la Albania sau alte tzari care in ochii nostri par necivilizate…..dar uite, uite ca se intampla in Romania, in capitala ei, in secolul 21, cu 3 luni inainte de aderarea la UE.
DE CE SINT INJURATZI JUCATORI CA FL.PETRE SAU NICULESCU CARE JOACA SAU AU JUCAT PT.DINAMO?????? NESIMTITI AIA CARE O FAC……au probleme cu OCHII SI NU VAD CA TRICOURILE IN CARE SINT IMBRACATZI AU CULOARE GALBENA????
CUM SE POATE SA FIE INJURAT UN JUCATOR CARE PRIMESTE INGRIJIRI MEDICALE ( ATENTIE!!! SI LA SCORUL DE 2-1 !!! ) fara ca el sa faca ceva in acel meci care ar putea jigni spectatorii!!!!!
ORICUM E RUSINOS SI TRIST!!! DECAT ASA LUME PE STADION MAI BINE SOLDATI INTRATZI PE GRATIS!!!!!
Oricum sunt convins ca acesti derbedei sint doar o grupa inferioara…care nu oglindeste intreaga masa de suporteri adevaratzi din Bucuresti. Injuraturile nu pot fi evitate…ca nu e posibil sa interzici gura ” SUPORTERULUI ” pe stadion insa federatia ar putea lua masuri ( camere video ) pt. a identifica acesti indivizii care strica imaginea fotablului romanesc prin actele de huliganism grave ( de altfel si pietre in portar ). In Germania asemenea derbedei si huligani primesc dupa identificare INTERDICTIE PE VIATA intr-un STADION DE FOTBAL.
Legat de subjectul cu stadionul Steaua……si in Giulesti si pe Dinamo ar exista aceleasi probleme……GOLANI SINT IN TOATE CELE TREI MARI GALERII BUCURESTENE, asta este si un motiv de ce prestatile bune ale Stelei si al Rapidului din primavara europeana trecuta au fost neglijate in strainatate in schimbul articolelor si reportajelor despre scandalele cauzate de ( unii, din pacate multi ) suporteri stelisti, rapidisti si dinamovisti. PACAT….e putin zis.
Inchei aceste randuri….facand referire la Lia Manoliu si stadioanel din provincie. Provincia merita sa primeasca un joc sau altul al nationalei ( desigur unde e posibil, Craiova, Timisoara, Constanta..etc…). Acolo toti respecta echipa nationala si stadioanele sint destul de pline. de ce nu??
Pt. mine Lia Manoliu este un Stadion cu traditie….este cel mai mare ca capacitate si este universal. PARANTEZA!!! Daca va fi daramat, nu stiu unde sar putea organiza vreodata….un campionat de atletism??? Ma rog, varianta asta nu este luata in calcul de FRF….poate de cei care il administreaza….
Indiferent ca va fi modificat sau nu……, sau indiferent cand se va modifica, este numai bun pt. NATIONALA!!!! Este neutru, incapator si are un gazon bun.
Ah da…….are doar un defect inca……e departe de la tribune la teren…..pt. NATIOANA INSA E LA ORA ACTUALA DIN PACATE UN AVANTAJ!!!!

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:48

pentru altul

Ai dreptate frate

Dumi-BV (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:49

http://www.worldstadiums.com/stadium_pictures/europe/germany/sachsen/leipzig_zentral.shtml
Intrati aici pt a vedea un stadion nou construit in interiorul unei arene identice cu Lia Manoliu,la Leipzig
Danielle, trecand peste ironia ta iti voi spune ca stadioanele sunt pasiunea mea,daca as avea banii necesari,mi-as sacrifica tot timpul,pt a construi un stadion modern in Romania,din pacate banii nu sunt la mine,sunt la cei enumerati mai sus

Ton-Ton (8 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:50

Fratilor am luat viza ! Plec in Canada , definitiv si ma bucur ca las in urma rautatea asta pe care o aratati cu totii indiferent ca sunteti din Bucuresti sau Timisoara , din Ardeal sau Oltenia . Plec intr-o tara cu oameni toleranti si care-si razolva problemele civilizat , chiar atunci cand este vorba de o problema importanta cum ar fi independenta Quebeq-ului . Imi pare rau ca plec din Romania imi iubesc tara dar sunt dezamagit de poporul asta . Sunt in Romania oameni si nu sunt putini , care il venereaza pe Gigi Becali sau pe Vadim si asta ma ingrozeste . Nu vreau ca , copilul meu sa traiasca intr-o tara care propune astfel de modele . Adio !

sergiu (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:53

chiar nu crede nimeni ca problema s-ar putea sa nu fie cu suporterii nationalei pe care la urma urmei tot acesti jucatorii i-au innebunit ( vezi Danemarca-Romania ) ci chiar cu jucatorii acestei echipe si chiar cu domnul Piturca care face din jucatorii ceea ce este el ” niste copii rasfatati de gradinita ” nu mai vreau sa ma joc akolo pt ca is rai oamenii…….patetic

turcu (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:53

domnule Ioanitoaia,nu va faceti ca ploua! astia sunt suporterii bucuresteni,nu aia care se uita la televizor. iar suporterii sunt oglinda conducatorilor lor. sa fim multumiti ca nu s-a dus nici un suporter sa dea cu pumnul in jucatori,asa cum i-a invatat mm stoica sa faca pe acel stadion.

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:53

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia !!! Dar am si eu o nedumerire . La meciul cu Villarreal cand suporteii Stelei au stat ore in sir pe stadion in ninsoarea si gerul ala , iar imaginile cu ei rulau pe toate televiziunile din Europa , ne mandream cu ei !!! Acum nu mai sunt buni. Sunt betivi, golani, etc. !!! DAR toata lumea uita un lucru : AU DAT BANI PE BILET !! In schimb altii stau acasa
si isi dau cu parerea prin ziare si pe net . Care sunt suporteri adevarati ? Cei de acasa din fata televizorului sau ce de pe stadion ?
P.S. Sunt fan Rapid si astia sunt suporterii bucuresteni . Adica invatati cu performante nu cu nerealizari !!! Cu fotbalisti adevarati nu cu ….mi-e rusine sa le scriu numele.

domo (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:54

domnilor,
adevarul este altul.pe tovarasii de la frf si lpf nu-i doare ca s-a strigat impotriva lui mutu,pe ei ii doare ca la bucuresti se striga impotriva lui M.SANDU,MITICA,si mai nou LUPESCU si PRUNEA.de ce nu-si pun problema acesti tovarasi:DE CE II URASC SPECTATORII(e corect,ii urasc).
si au mai facut o mare greseala:profitind de „subtirimea”(ca sa nu zic alfel)unor fotbalisti(de altfel buni ,dar numai la fotbal)si mizind pe unele rivalitati, au incurajat unele declaratii mincinoase.coman.cl.niculescu,f.petre,MINT,dar au fost sustinuti mai ales de lupescu sa MINTA.de ce lumea l-a aplaudat pe marica,pe f.petre,si pe altii care nu joaca la streaua?dar nimeni nu-i va aplauda pe SANDU

Cristian (32 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:54

Domnule Ioanitoaia,
Nu pot intelege de ce se mira toata lumea ca nationala nu este iubita in Bucuresti.NATIONALA NU ESTE IUBITA IN TOATA TARA.Am sa incerc sa va explic pe scurt cum stau lucrurile.Sunt cativa factori care contribuie in mod decisiv la aceasta stare sa-i spunem conflictuala intre suporteri si echipa,iar acesti factori sunt urmatorii:
-echipa nationala nu este o echipa; trebuie sa fii orb sa nu observi acest lucru.Cand spun echipa ma gandesc la jucatori-antrenori-conducatorii fedaratiei.Nu am inclus in aceasta echipa pe suporteri deoarece ei sunt marginalizati de conducerea fotbalului romanesc(vezi cum suporterii au fost jigniti de Vali Alex. ori vezi imaginea conducatorilor federatiei in ochii opiniei publice).
– rezultatele echipei in ultimii ani : consider ca echipa – jucatorii sunt datori fata de suporterii nationalei.Noi suporterii am investit mai mult suflet si pasiune pentru echipa nationala,pe cand jucatorii nu au facut altceva decat sa-si bata joc de noi(vezi cazurile de indisciplina de la nationala).Prin atitudinea lor jucatorii au alungat suporterii de langa echipa.
– echipele de club au aratat mult respectect si atasament fata de suporterii lor , lucru care nu sa intamplat la nationala.
– nu in ultimul rand o parte din vina o poarta si selectionerul Piturca pentru selectia facuta la nationala.Suporterii indiferent ca au fost stelisti ,rapidisti sau dinamovisti au spus ca este nevoie de Ogararu.Piti a ignorat pe toata lumea iar suporterii au simtit ca selectia nu este corecta.Si daca selectia nu este facuta corect de ce sa mergem sa incurajam echipa?
Am mai spus dar mai repet inca odata ca echipa nationala nu va reusii sa se califice si asta din cauza celor expuse mai sus.Daca jucatorii-antrenori-conducatori nu isi vor reviziu comportamentul,echipa nationala nu va avea prea multi suporteri indiferent unde va juca aceasta. Eu unul sint scarbit de aceasta gasca de la federatie si nu gasesc nici un motiv pentru a incuraja echipa nationala atata timp cat ei nu vor arata respect fata de fani,devotament fata de nationala si mult mai multa seriozitate in pregatire si in abordarea meciurilor.
Pana la proba contrarie majoritatea echipei nationala este alcatuita din betivi,afemeiati si din neprofesionesti.ROMANIA NU POATE SPERA MAI MULT DE LOCUL TREI.
Cu respect,
Cristian.

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:56

dumi,au fost probleme dar acum arata perfect.drenaj

Paulica (24 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:57

Aveti dreptate domnule Ioanitoaia !!! Dar am si eu o nedumerire . La meciul cu Villarreal cand suporteii Stelei au stat ore in sir pe stadion in ninsoarea si gerul ala , iar imaginile cu ei rulau pe toate televiziunile din Europa , ne mandream cu ei !!! Acum nu mai sunt buni. Sunt betivi, golani, etc. !!! DAR toata lumea uita un lucru : AU DAT BANI PE BILET !! In schimb altii stau acasa
si isi dau cu parerea prin ziare si pe net . Care sunt suporteri adevarati ? Cei de acasa din fata televizorului sau ce de pe stadion ?
P.S. Sunt fan Rapid si astia sunt suporterii bucuresteni . Adica invatati cu performante nu cu nerealizari !!! Cu fotbalisti adevarati nu cu ….mi-e rusine sa scriu.

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:58

Dumi vroaim sa zic ca drenajul e foarte bun chiar daca e de la ultimul covor de gazon pus pe dan paltinisanu.Nu sau facut niciodata balti sau noroi ca la unii superiori noua.in rest chiar este ca un gazon nou.

4ndr31 (20 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 19:59

deci nu gazonul e devina ci unii conducatori…

grigorescu bogdan (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:04

domnule Ioanitoaia nush ce aveti cu tinerii da …ma tem ca n-aveti dreptate cand generalizati si aruncati repede totul in carca lor…… eu am 16 ani … cand merg la meci cant 90 de minute …poate chiar mai mult…. merg ragusit la scoala…. racesc aproape in fiecare etapa… doar ca sa fiu alaturi de echipa…. si mai sunt multi ca mine… daca cei care fac scandaluri vi se par ” tinerii needucati ” … va invit sa mai mergeti pe stadioane si altundeva in afara de masa presei (si acolo mai rar…) ca sa vedeti ca noi tinerii astia nenorociti sustinem moral echipa … nu batranii cu experienta footbalistica… cei nu stiu nici macar primul 11 al echipei dar… comenteaza …( fiindca s-au prins ca politica discuta degeaba…) … noi suntem cei care de f multi ani incoace ducem in carca echipa .. mai puti eu care am aflat de football doar akm vreo 8 ani…. dar merg de atunci la aproape toate meciurile lui poli… nu am ratat decat 4 in ultimii 3 ani… si nu neglijez scoala deloc…. nu-s golan.. nu-s needucat…. asa ca mai ganditi-va odata inainte sa ne blamati intotdeauna pe noi tinerii …. dak vocea noastra se aude mai tare fiindca nu avem 60 de ani … nu inseamna ca batranii nu sunt mai nepolisticosi ca noi .. am auzit oameni de 70 de ani care deabea se tarau dar il injurau pe mansour… intr-un mod in care nici un rasist convins nu-l face…. ……. dak cititi chestile astea … ( ma indoiesc
) dati un mail sa stiu si eu ca makr ma aude cineva…. PS: jandarmeria dauneaza grav spectacolului fotbalistic… sunt de acord cu disciplina insa nu si cu cenzura… PS 2: la TIMISOARA nu se injura organizat ca pe stadioanele din bucuresti …. poate injura un grup mic insa C.V.U.C.S. nu a injurat si nu a scandat trivialitati in mod organizat…. deci meritam nationala.. bumbalumba_1989@yahoo.com

EL TIGRE (93 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:05

TEMPLUL JEGURILOR

mircea manta (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:05

Si ai putea sa-ti dai numele macar, jigodie ordinara.

Alex (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:06

Mai sunt bilete la STEAUA ? cine stie ?

Alex (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:07

STEAUA – REAL*

Dumi-BV (80 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:07

Foarte bine pt ca acum e 99% sigur ca Romania -Luxemburgse joaca la Timisoara, si cum vremea in martie e de obicei urata, e bine daca gazonul e bun.Sper sa fie stadionul plin, suporterii timisoreni joaca o carte mare,pt ca daca stadionul va fi plin si fanii vor face spectacol,probabil vor mai fi juctae si alte meciuri acolo

Razvan91 (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:20

ce intrebare idioata!!!

Pt ca se darama LIA!!! LOL

calin (26 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:33

sa mai lase mutu chivu et compania vaicarerile se poate crede ca la roma, genova, londra, parma nu se injura si jucatorii nu sunt huiduiti daca joaca prost, pai daca ar fi facut mutu gesturile ale fanilor fiorentinei il scoteau cu jandarmii de pe stadion
cit despre faptul ca stadionul a fost plin de suporterii stelei, va pun o intrebare: ati fi preferat sa fie vreo 2000 de spectatori sa fie bielorusii mai multi?
piturca decit sa dea vina pe suporteri, mai bine ar fi sa faca echipa sa joace bine si sa le stearga nasul celor care ii contesta, dar acest lucru e greu de vreme ce de ex. mutu inainte de nu meci de forbal(cu bulgaria), era preocupat de unul de wild wrestling, ce trebuie sa mai spuna oamenii de rind.
in ritmul acesta, vom ajunge sa jucam la bragadiru sau buzau(nu am nimic cu aceste orase) poate acolo, sustinuti de galerii fantastice de 2-300 de tifosi isi vor putea arata adevarata valoare

Toonight (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:36

Din partea mea sa joace si in Papua-Guinee pt ca si jocul lor se aseamana cu cel al nationalei respective. Mi se pare normal sa fie”periati” din moment ce nu joaca aproape nimic.Ne amagim din nou ca si la celelalte calificari ca poate ne vom califica. Echipa lui Piturca are adevarate lacune in sistemul tactic.Nu se”simt” deloc unul cu celalalt pe teren. Suntem satui de fitzele lui Mutu & Company, cred ca e timpul sa joace fotbal adevarat.Nu ma incalzeste ca X-ulescu marcheaza „n” goluri la echipa de club si la nationala nu leaga doua pase. Cred ca s-a adeverit in ultimul timp ca de fapt unii tricolori vin la nationala doar ca sa mi schimbe impresii, bratari, tatuaje etc. Imi pare rau sa zic asta dar Nationala ’94 avea o darurire inimaginabila in joc fata de cei de azi. Mircea Sandu e cancerul echipei nationale. Este exact ca o lipitoare care suge pana seaca si ultima vlaga. De ce a facut conferinta cu Chivu???? Te simti lezat d-le Sandu??? Ai facut pacate la FRF cat nu fac altii in zece vieti…asa ca iti meriti pe deplin „respectul” suporterilor.. Nu uita ca din cauza ta suntem unde suntem in clasamentul FIFA si mereu acasa in fata televizoarelor la campionate mondiale sau europene. Tricolorii or sa joace in provincie mai mult ca sigur de acum incolo, dar sa nu uite ca si acolo dac nu joaca nimic vor incepe sa fie huiduiti si acolo. VIITORUL NU SUNA BINE!!! Parca o sa vad la sfarsitul ultimului meci din campanie cum o parte a gazetarimii sportive vor fii mahniti in talkshow-urile de dupa, incercand sa traga linie si sa analizeze ce nu a mers la aceasta campanie si de ce… Raspunsurile eu zic ca le gasiti de pe acum domnilor gazetari!!!

lion (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:38

Toata vina o poarta conducatorii de cluburi care in momentul cand erau intrebati de echipele adverse se intreceau in „aluzii fine”.

Bogdan (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 20:39

Stadionul National trebuie dotat cu o tabela noua, cu toalete, tribuna 1 si oficiala trebuei acoperite, locuti de parcare sunt mii dar trebuie trasate, accesibilitatea e maxima, un asa stadion nu se construieste usor, de ce vreti sa-l demolati ???????????????????? sTADIONUL E SUPERB, E GRANDIOS, A GAZDUIT MECIURI MEMORABILE, ARE PISTA , TEREN SI NOCTURNA NOI. Vreti vreu comisonn sau gumiti cu demolarea lui ??? Intai construiti dupa care demolati, ca altfel se alege praful !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comentează