Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Deştepţii şi turma

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că, suspendîndu-l două etape pe Thereau, comisiile federale au căutat să justifice exagerarea lui Corpodean 

Steaua mai greşeşte sau mai dramatizează, dar de data asta are perfectă dreptate: nu era normal ca Thereau să fie suspendat două […]

vineri, 29 septembrie 2006, 6:00

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că, suspendîndu-l două etape pe Thereau, comisiile federale au căutat să justifice exagerarea lui Corpodean 

Steaua mai greşeşte sau mai dramatizează, dar de data asta are perfectă dreptate: nu era normal ca Thereau să fie suspendat două etape de către Comisia de Disciplină pentru eliminarea din derbyul cu Dinamo. Ca atare, clubul din Ghencea s-a adresat Comisiei de Apel, sperînd că aceasta îi va reduce francezului pedeapsa la jumătate, aşa cum a procedat recent cu Zicu, altfel mai vinovat decît Thereau. A sperat degeaba. Forul condus de Daniel Florea a respins memoriul roş-albaştrilor după un simulacru de judecată, pe parcursul căreia reprezentanţilor campioanei nici măcar nu li s-a permis să deschidă gura. Şi dacă e adevărat că Steaua nu stă în Thereau, care nu şi-a cîştigat încă un loc de titular, tot trebuie să admitem, discutînd la nivel de principiu, că situaţia nu-i în regulă. Asta deoarece o lume întreagă a ajuns la concluzia că împotriva francezului s-au luat măsuri exagerate, începînd cu eliminarea şi terminînd cu sancţionarea, numai membrii comisiilor federale au fost de altă părere. Totuşi, o explicaţie nu-i greu de găsit. Mai întîi Disciplina şi apoi Apelul au încercat să justifice printr-o asprime nejustificată decizia lui Corpodean de a-i fi arătat lui Thereau, la sesizarea asistentului Nagy, direct cartonaşul roşu. Şi-au atins scopul fără să convingă însă pe cineva.

Regretabil în această poveste, dar cu atît mai trist cu cît unele comisii ale FRF abia şi-au schimbat componenţa, e că toţi aceia, majoritate zdrobitoare, care au văzut lucrurile cum s-au întîmplat ele în realitate rămîn de proşti. Socotiţi miopi sau chiar orbi. Întrucît au văzut bine, cei vreo 7-8 federali sînt, nu-i aşa, singurii deştepţi, proţăpiţi în scaune spre a-i lumina pe ceilalţi, turma.

„Oricum, nimeni nu poate spune nimic în timpul şedinţei. Comisia te judecă, iar la final ţi se transmite sec verdictul” — Valeriu Argăseală, director executiv Steaua

Comentarii (240)Adaugă comentariu

lucian (8 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:22

problemele sunt arbitrii, comisiile. nu sunt in stare de nimic. Sarmani cei 2 de la national sunt plimbati de la o comisie la alta nu sunt in stare sa ia o decizie si in legatura cu thereu probabil uni vor contesta alti vor fi de acord cu cele 2 etape. toate cele bune

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:23

@PIX

Am mai spus asta…nu stiu dpdv regulamentar, dar macar in spiritul jocului, Thereau nu trebuia eliminat.

Eu unul cred si as vrea sa incercam cu totii sa facem asta, ca a fost o greseala.
Sa lasam un pic arbitrii in pace. E pacat.

FORZA DINAMO

radu_steaua (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:23

Nu stiu de ce spune conducerea Stelei ca acest campionat este compromis si va fi castigat de Dinamo. Pun pariu ca pana la finalul turului de campionat vor ramane doar 3 sau 4 puncte diferenta intre cele doua echipe. Sa vedem ce meciuri are Dinamo in retur : Poli Timisoara – Dinamo , STEAUA – DINAMO , Rapid – Dinamo , Farul – Dinamo. De observat ca Dinamo are toate meciurile grele in deplasare , asa ca poate sa insemne ceva. Singura echipa incomoda pe care o intalneste acasa fiind CFR Cluj. Oricum , vor pierde multe puncte , chiar incepand cu derby-ul Dinamo – Rapid de duminica. Cred ca lupta se va da intre cele 3 din capitala pana in ultimele etape. Nu stiu insa ce se va intampla daca va castiga Dinamo campionatul , pentru ca nu prea au unde sa joace in CL. Ghencea este exclus din start si oricum chiar daca i-am ruga nu ar dori ei sa joace pe Ghencea. Unde ? In Bulgaria ? aia nu au decat stadionu Vasili Levski si probabil acolo o sa joace o echipa din Bulgaria. Hai sa zicem ca vor juca in Ungaria, chiar credeti ca vor fi mai mult de 10,000 de spectatori. Nu mai pun in calcul faptul ca se vor face de ras in Europa ca nu au stadion (vor juca toate meciurile in deplasare).

PS : DINAMO = JALNIC , snake_dinamo suck dick

Dan_ (25 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:23

In atentia celor de la ProSport. Rugaminte: cenzurati mesajele porcoase. Se vrea a fi un dialog, nu o cocina. Fie ca e stelist, rapidist, dinamovist sau orice altceva…. Daca va simtiti pe maidan sau la voi in cartier, atunci scrieti ceva mai mult decat cateva cuvint primare……

PIX (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:23

ANUNTZ

PT TOTZI COPII DE PE BLOG INDIFERENT DE GALERIE
dativa nr de tel si loc de intilnire si spargeti-va capu’ akolo si lasa BLOGU PT OAMENI CIVILIZATZI ….

G.Man (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:24

Mai tandd tu ai o logica foarte curioasa.Judeci cu masuri diferite.Daca ai vazut imaginile prezentand faultul lui Thereau ai remarcat faptul ca Moti l-a lovit in aceeasi faza de 2 ori inainte.Te intreb atunci ,moti de ce nu a fost sanctionat ?!Vrem sau nu sa recunoastem,aici este o miscare bine studiata in care FRF vrea sa pedepseasca spiritul libertin al conducerii Stelei,aroganta acestora fata de unii conducatori ai fotbalului romanesc si mai ales refuzul de a se supune unor aranjamente ale FRF…Sa dea Dumnezeu sa nu existe si anumite ingerinte politice…

mitititelu_daniel (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:25

elassar dute si joacate copile la gradinita ca in fotbal vai de capul tau

alin73 (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:25

vezi ca esti pe gsp…. 🙂

Emi (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:25

Ovidiu, sunt stelist, dar de la un timp scrii numai articole despre Steaua. Ce se intampla cu tine? Cu cat te-a platit Becali?

Oricum am mare impresie ca incerci sa te dai pe langa oamenii mari sau bogati. In cazul asta esti mai rau decat MM.

PIX (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:26

Snake tocmai asta ca nu trebuie lasa-ti in pace trebuie schimbat totul de la al mai mare la al mai mic….. se va linisti o perioada acuma iara … da stii vb LUPU isi schimba Paru’ da Naravu ba’. Si acuma totzi da cu Noroi cind in Steaua cind in Rapid cind in Dinamo ….. da tu crezi ca vre-o echipa din AStea nu umbla la ARBITRI???

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:26

suntem pe gsp 🙂

oricum, foarte buna intentia…haideti sa discutam civilizat, daca avem pe ce.
daca nu, sarim pe un alt articol 🙂

FORZA DINAMO

JOHNSON (10 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:27

Are si presa un rol aici.Cititi EvZilei,pe unul de-si zice ziarist sportiv pe nume Cojocaru.Nu este articol despre Steaua in care sa nu spuna cat de avantajata este,cate blaturi si cate hotii a facut Steaua.Mai putin dupa meciul de la Kiev, acolo si-a inghitit pixul.Toate aceste articole,zi de zi induc un fel de opinie reziduala si anumiti oameni care de fapt doresc sa para „cei mai corecti” judecatori cad in capcana acestora.Articolul dvs este f pertinent si tocmai de aceea provoaca pasiuni celor care ingurgiteaza cu placere o bolnava cate un Cojocaru pe zi.

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:27

@snake

Da , arbitrul a gresit , nu a zis nimeni sa ii dam in cap. Si Corpodean a gresit pt ca desi era mai aproape s-a luat dupa el. Dar niciunul dintre ei nu a fost sanctionat , si amandoi sunt pe lista FIFA.

Problema e cu cei de la comisie , care au avut la dispozitie reluarile si nu au judecat corect. Nu zic eu ca sta Steaua in Thereau , dar francezul pare sa aibe ceva potential si e inca la varsta la care o decizie de genul asta il poate afecta.

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:29

@PIX

Eu sincer VREAU sa cred ca nu se umbla la arbitrii
Incerc sa imi impun o conduita fata de orice decizie de arbitraj…pentru ca nu le este usor

Saracul Corpodean, cu 5 zile pana la derby, era terfelit prin presa
La fel si Salomir

FORZA DINAMO

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:31

@George

Admit ca ai dreptate…dar in regulament scrie ca pentru rosu direct se suspenda doua etape

Incearca probabil sa se tina cat mai aproape de regulament, pentru a nu crea antecedente

FORZA DINAMO

radu_steaua (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:32

Am vazut odata postat pe blog un mesaj de genul : ” Dinamo a batut pe Real Madrid pe 23 August , oare cand o sa bata si Steaua pe Real”. Asa ca m-am interesat. S-a jucat in doua manse , in prima mansa Real Madrid – Dinamo 6 – 1.

PS : DINAMO = JALNIC , snake_dinamo is stupid

PS : SC FC Poli AEK Giurgiu-Rocar Timisoara s-a infiintat in anul 2002. De tot rasul

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:34

@raducu

Nici nu raspundeam…dar din pacate esti off-topic…de 3 ori

Si eu am vazut pe un blog ca jiji merita sa fie presedinte…las PS-urile sa le completezi tu

FORZA DINAMO

Beware of dog (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:34

Mai tine minte cineva cum, in urma cu cativa ani, Jiji l-a acuzat pe ioanitoi ca i-a cerut bani lui Piturca? ioanitoiul a scris in editorialul de a doua zi de dupa emisiune, ca o sa-i dea „neintarziat” in judecata pe cei doi si ca o sa-l oblige pe berbecali sa-i repereze onoarea; de atunci a trecut mult vreme, iar ioanitoiul n-a mai scos nicio vorbulita despre respectiva chestiune, ceea ce revine la a spune ca a cam ramas in prosteaua goala si cu onoarea nereperata; alt exemplu de obiectivitate a mazetei este cazul chelnerului tigan stelist care pretinde ca a fost batut de Mutu; dupa ce l-au acuzat vehement, pe cu titluri uriase pe coperta intai, pe cel mai bun fotbalist roman, dandu-i credit unui interlop cu grave probleme psihice, sau cel putin comportamentale, ignora dezvoltarea ulterioara a cazului,pt ca ea nu le convine: e aproape sigur ca altcineva l-a batut pe tigan si ca tiganul e un santajist ordinar; ioanitoiul,care a scris un editorial in care explica ritos ca nu mai e nimic de facut cu Mutu, ca el, personal si-a pierdut orice speranta, ca desi talentat, Adi e corupt iremediabil, acum tace imperturbabil referitor la chestiune; un ziar cinstit si-ar fi cerut scuze fata de vedeta echipei nationale; un ziar nesimtit si de scandal s-ar fi multumit sa publice pe un ton neutru ultimele evolutii ale cazului; mazeta ioanitoiului tace pur si simplu, ignora scandalul pe care ea insasi l-a creat, acum cand,dupa acuze,ar trebui sa vina randul scuzelor;
Problema lui Mutu e ca tine sincer cu Dinamo; Zicu, de cand s-a transferat la rrapid are o presa mult mai indulgenta

Dan_ (25 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:35

Pentru un fotbal mai curat si mai civilizat…..
As propune ca incepand cu ziarele (GSP, ProSport) sa incercam sa nu mai incurajam comportamentul suburban al conducatorilor, jucatorilor sau chiar al celor din Liga (vezi Mitica). V-as propune, ca atunci cand le luati un interviu si ei, bineinteles, vor spune numai prostii, sa le denaturati cele spuse in sens pozitiv si civilizat. Vreau sa-i vad ca va dau in judecata pentru faptul ca nu ati publicat ceea ce au spus. Putem incerca….

radu_steaua (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:35

Ce transmisie jalnica a fost la meciul Dinamo – Xanli Sloda din cipru

RADU (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:37

NICI NU AR MAI FI NORMAL DACA BECALI ESTE TARE SA LASE ROMANIA LUI SANDU SA JOACE PE STEAUA………..
HOTUL ASTA IMPREUNA CU BANDA SA …….
BECALI FIIIIIIIII BARBAT SI NU I LASA PE STEAUAAAAAAAAA
RUSINE ROMANIEI FOTBALISTICE
RADU
BRUXELLES_ BELGIQUE

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:37

@raducule

Noi dinamovistii, ne bucuram totusi ca, desi prin ceata, ai reusit sa vezi multe goluri
De aceasta data marcatorii au fost si romani

FORZA DINAMO

Incredibil_JALNIC (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:38

ESTE INCREDIBIL CE SE INTAMPLA IN TARA ASTA… SI AICI MA REFER LA ABSOLUT TOT! NU NUMAI LA FOTBAL. (DEGEABA SUNT EVIDENTE DECIZIILE LUATE, PENTRU CA EU, SAU ALTI ROMANI NORMALI CA MINE NU POT SCHIMBA NIMIC)..TOTUL E PE „PILE”, PE „SPAGA”, „MITA” SAU CUM VRETI SA II MAI SPUNETI.. NU MAI POTI SA FACI NIMIC CORECT IN TARA ASTA PT CA TE LOVESTI DE „CEILALTI”, MAI „PROTAPITI”! ESTE REVOLTATOR, SI TOTUSI NU SE POATE FACE NIMIC CA SA SE MAI SCHIMBE LUCRURILE..
SUNT SCARBIT DE CATE NEPOTISME, INTERESE SI RAUTATI SUNT IN TARA ASTA.. SPER SA POT EMIGRA INTR-O TARA MAI CIVILIZATA, UNDE CORUPTIA SA NU FACA LEGEA, ASA CUM SE INTAMPLA IN ROMANIA… DAR PROBABIL CA O SA TREBUIASCA SA DAU MITA CA SA OBTIN VIZA, NU?
JALNIC!!

Dan.c (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:38

dupa jiji si mehme sunteti cel mai stelist din tzara.D c nu recunoasteti?
e mai bine decat sa va ascundeti.pe bune. ce vreti dupa ce un jucatir primeste un cot in plex, felicitari?

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:39

@Snake

Pai stiu ca in regulament scrie 2 etape , tocmai de asta se si judeca din nou cazul pentru a se scadea pedeapsa. Sunt de acord cu ideea de a nu crea „un precedent periculos” cum ii place lui Nasu sa spuna , dar si situatia asa cum e poate creea un precedent periculos. Acum orice arbitru poate da rosu la un duel asemanator si orice fundas poate fi tentat sa simuleze o lovitura. Deci pana la urma tot nu a iesit bine.

Oricum decizia a fost luata , nu se mai poate face nimic dar cei din comisie au reusit inca o data sa isi atraga antipatia suporterilor stelisti.

Sincer nu vad cum cazul lui Nesu si al lui Thereau sunt egal in ochii celor din comisie.

radu_steaua (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:39

snake_dinamo Says:

September 29th, 2006 at 6:14 pm
e pacat ca va dati arama pe fatza…stim ca acum steaua vinde ziarul cum o facea Dinamo la inceput de mileniu, dar goana dupa bani nu ar trebui sa va incetoseze gandirea si sa deveniti subiectiv.

E mare pacat ca dezinformati in halul acesta, dumneavoastra, din pacate ( si o spun sincer ) fiind un trend-setter.

Doar pentru ca va cheama intr-un fel nu inseamna ca puteti avea asa o atitudine subiectiva fata de o decizie a unei comisii.
Puneti la zid 7 oameni mintind grolosan. Nimeni nu ne face miopi domnule Ioanitoaia si nimeni nu are ceva cu echipa dumneavoastra – steaua.

Ce a patit arbitrul din meciul cu Bistrita? sau cel de la Pitesti.
Veti spune ca dumneavoastra doar emiteti opinii…adevarat, dar e pacat ca cei ce emit opiniile nu pot fi si obiectivi.

Probabil ca luati ceva bani. De altfel sponsorul dvs jiji spunea , nu demult, si de turcescu ca ar fi luat bani de la el.
Asta e Romania, asta citim.

O zi buna

= nu mi-a placut mesajul tau=

Motiv pentru care cred ca esti un mare prost. La fel ca toti dinamovistii care au spus ca nu luam nici un punct in CL si nu dam nini un gol

alin73 (13 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:39

stiti de ce toata lumea e cu gura pe arbitrii romani???? pt ca sa ajuns ca „NEPOTISMUL” sa fie calitatea nr 1 la CCA & FRF!!!
mai promoveaza cca cate un arbitru….dar ….doar pt ochii lumii…si il curata rapid ca sa-l dea exemplu….
As vrea sa vad un cutremur la frf, sa plece satra de mafioti iar apoi ve-ti vedea cum zboara :Augustus Constantin, Corpodean, Serea, Diaconu…..etc (si aici nu ma refer ca trag pt o echipa anume…..ci asa cum sunt interesele de moment la FRF)…
Pacat de Steaua, Dinamo si Rapid pt ca au devenit iar niste „nume” in Europa …..dar tot ceea ce sa reusit este intinat de FRF & CCA

microbu0 (3 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:41

felicitari domnule ioanitoaia!foarte corecta observatia …..daca la eliminarea lui NICOLITA arbitrul a avut acoperire regulamentara in schimb masurile luate la eliminarea si suspendarea lui THEREAU au fost dictate complet aiurea…arbitrul a tras din rasputeri cu dinamo….ar fi eliminat cati ar fi fost nevoie pana ar fi dat gol javrele …se stie CORPODEAN E CEL MAI CORUPT ARBITRU ROMAN….cred ca ar trebui sa scriu sa scriu vreo trei-patru ore meciurile pe care le-a trucat…..iar federatia prin acesta suspendare pe doua etape si prin plasarea lui corpodean pe primul loc pe lista FIFA(MIRCEA SANDU L-A MAZILIT PE CRACIUNESCU PENTRU CA ERA UN OM CORECT CE II STATEA CA UN SPIN IN COASTA SI A NUMIT UN OM FOARTE MOALE FARA NICI O AUTORITATE …..MARIONETA SA GH. CONSTANTIN )FEDERATIA INCEARCA PUNEREA LA COLT A STELEI si ajutarea unui ajutor substantial javrelor in luarea titlului….asta din cauza unor beneficii mari obtinute de sandu de la conducere javrelor….dar si din cauza disputelor recente cu conducerea STELEI………………ORICUM ORICE AR FI SPIRITUL DE CAMPION SI PUTEREA FANTASTICA DE LUPTA A STELISTILOR DE LA ZAVODA….BONE…..MARCEL RADUCANU….HAGI …LACATUS…..SI PANA LA NICOLITA SAU GOIAN VOR TRIUMFA SI STEAUA VA BIFA AL 24-LEA TITLU….si aluia snake_dinamo as vrea sa ii zic ca dinamo e locomotiva blaturilor in ROMANIA……o mare rusine de echipa….jumatate din titlurile luate au fost trucate ….iar faptul ca insusi MIRCEA LUCESCU a varsat cel putin cateva basculante de noroi peste fotbalul romanesc printr-o serie de blaturi spune totul……ex:otelul-dinamo 3-3 cu trei goluri camataru…prin care a devenit cel mai bun marcator din EUROPA

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:42

@raducu

Cred ca era de ajuns sa imi spui ca ti-a placut postul meu
Oricum, eu sincer le apreciez pe ale tale..te felicit

FORZA DINAMO

Dan_ (25 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:43

Pentru „Incredibil_JALNIC”: Incepand cu 3 octombrie te poti inscrie la Loteria Vizelor pentru SUA……asta fiind una dintre variante….

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:49

@ microbu0

E usor de criticat , dar e recomandat sa o faci constructiv. Nici eu nu sunt multumit de Nasu , Mitica , CCA & Co. Dar problema se pune cu cine am putea sa ii inlocuim ? Daca la arbitri sa zicem ca am mai avea solutii (si mie mi-a placut Craciunescu), va spun sincer ca in locul lui Dragomir si Sandu nu avem oameni destul de puternici care sa conduca. Popescu a picat dupa scandalul cu banii ilegali din transferuri. In rest chiar nu vad o persoana din afara sistemului care sa reuseasca (Gino Iorgulescu ar fi o solutie , dar a lucrat si el in sistem).

Imi pare rau ca nu am decat 21 de ani si nu am vazut finala de la Sevilla ! Ce emotie (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:51

Tames trebuia eliminat , Thereau nu trebuia eliminat , Banel trebuia eliminat (85′). Thereau nu trebuia suspendat 2 etape. Steaua a avut adversari slabi cand a castiga CCE (dar in finala a fost Barca) , Dinamo va fi mereu pe locul 2 , Rapid va fi mereu pe locul 3-4 , nu e de vina Corpodean , e de vina Miclos Nagy , Dorinel Munteanu e cam antipatic de cand e antrenor , CFR-ului nu-i convine ca e pe locul 3 si da amenzi la jucatori (hilar) , Viorel Moldovan de asemenea antipatic. Gigi Becali e nebun dar face ceva pentru Steaua , Borcea e antipatic dar e mare dinamovist , Turcu e un taran , MM Stoica e un badarn dar ajuta echipa , Copos nu insulta pe nimeni , dar e insultat tot timpul (cel putin asa mi s-a parut mie pana acum). Cam asta e adevarul

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:52

@George

Intr-adevar, exemplul este elocvent…nu ai cum sa compari o intrare ca a lui Nesu cu infractiunea lui Thereau

In mod normal, daca Thereau a luat doua etape…la Nesu ar trebui mai mult
Oricum, si concluzia mea este asta…daca a gresit arbitrul in timpul meciului, la Comisie trebuie intelegere

Thereau nu merita doua etape

FORZA DINAMO

sahdesah (64 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:52

AM O RUGAINTE D-LE IANITOAIA!

NU MAI SPUNETI COMISIILE FEDERALE, CI FEDERATIEI, A NU SE INCURCA MAREA CU SAREA TOTUSI!!! FEDERATIA ROMINA DE FOTBAL NU ESTE O FEDERATIE DE STATE, CI O FEDERATIE DE CLUBURI, ADICA ALTA DIMENSIUNE…

Beware of dog (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 19:55

pentru toate steoile frustrate: stana vostra care paraziteaza o mahala a Bucurestiului nu este Bucurestiul, cu atat mai putin nu este Romania; mentalitatea de hoti va caracterizeaza, emigrati dracului cu totii si o sa avem o tara mai curata; in schimb, pentru voi nu va insemna mare lucru, oriunde o sa va duceti o sa intalniti numai hoti, o sa fiti vesnic niste frustrati inadaptabili, pt ca hotia celorlalti este pura proiectie a propriei voastre mizerii interioare; nu mai denigrati si calomniati Romania si pe romani, ca ati ajuns ca tiganii si ca ungurii, care se plang ca romanii fura si sunt intoleranti, desi ciorile isi fac castele de marmura, cu turnulete, din mangleala si talharie, desi romanii au ajuns sa nu mai aiba dreptul sa vorbeasca romaneste in anumite regiuni din tara lor; steoaia este cea mai hoata echipa din istoria fotbalului mondial, hotia ei e prezenta si in Guiness book (104 meciuri fara infrangere); pe de alta parte, s-ar putea sa ma insel: nu sunt sigur, dar parca echipa de fotbal a presedintelui unei tari bananiere a detronat-o intre timp pe steoaia si i-a luat locul in cartea recordurilor

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:00

@Beware of dog

Interesant comentariul , dar de Steaua din vreamea lui Thereau nu ai nimic de spus ?

Cat despre stana , sincer nu am vazut-o inca , dar din cate am inteles de la cei de la UEFA e OK :).

Imi pare rau ca nu am decat 21 de ani si nu am vazut finala de la Sevilla ! Ce emotie (9 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:00

NU INTELEG UN LUCRU !

De ce vrei sa darami Lia Manoliu si in locul acela sa faci alt stadion de 5 stele. Chiar nu exista un alt loc in Bucuresti unde sa fie facut acest stadion.
In felul acesta am putea avea un stadion de 5* , pe care sa joace Dinamo si Rapid , plus Lia Manoliu pe care sa joace echipe precum FC National sau Sportul , care au stadioane de tot rasul. Nu inteleg aceasta decizie , e stupid , ma macina chestia asta , motiv pentru care sunt off-topic.

VIOs (5 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:08

Imi pare rau ca va amintesc ( ceea ce sigur stiti) ca dealungul carierei dvs de „gazetar” nu ati vazut la „rang ” de echipa decat pe „steaua”, nu ati elogiat decat pe steaua, numai steaua a facut si a dres, iar celelalte, dupa cum tot dumneavoastra le denumeati ” echipe de pluton”, nu aveti puterea de a ridica tonul si privirea din „pamant” la nici o emisiune in care d-l JIJI sau MM steaua va critica sau critica pe oricine, nu aveti puterea de ai contrazice, nu aveti puterea de a fi OBIECTIV in dauna SUBIECTIVISMULUI dvs, va urmaresc emisiune de la infiintare, dar sincer cand va vad asa de umil si ingaduitor cu replicile si acuzele celor de la steaua, ma face sa cred ca …………, si sincer imi pare rau de celelalte echipe care merita mai multa apreciere sportiva sau obiectiva, nu aveti puterea de a va critica si nici de a accepta criticile altora mai ales in direct, va respect vechimea in gazetarie, taria de a realiza emisiunea in orice loc/televiziune, dar NU UITATI, EMISIUNEA ESTE PT TOTI ” NEAVENITI” (cum va place sa ne numiti), si DACA TOT FACETI APRECIERI FITI IMPARTIAL ( TOT CUM VA PLACE SA VA DENUMITI) dar nu ne mai mintit mintindu’va si pe dumneavoastra………in 9 etape nu am citit nici o critica, nici o replica acida sau malitioasa la adresa stelei, in dauna celorlalte echipe, care au fost studiate indelung, referitor la cat si cum a fost „ajutata”.
Daca va respectati varsta si anii de gazetarie, va rog respectuos nu va mai mintiti ( in acelasi timp ce ne jigniti, pe noi, ceilalti microbisti care nu avem in comun tot ce deriva din „steaua”) si FITI IMPARTIAL SI MAI PRESUS DE TOATE —— GAZETAR ——-

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:10

@Imi pare rau..

Sincer nici eu nu inteleg acest lucru . Nu inteleg nici de ce a fost tinut 1-2 ani inchis pentru renovari si acum se darama 🙂 E tipic pt Romania. La fel se asfalteaza mai intai si apoi se trezesc cei de la canal ca au probleme in zona si spar asfaltul. Parca la fel e si in cazul asta.

Problema Rapidului si a lui Dinamo mie mi se pare destul de grava. Iar Borcea a aratat cat de mult il intereseaza problema prin gluma lui cu „Pakistan”. Aici vor avea de pierdut fanii dinamovisti care pe langa un pret piperat pentru meciurile din CL vor avea de platit si un dus-intors la Sofia, Budapesta sau Kiev , asta in cazul in care Borcea nu a vorbit serios in legatura cu Pakistanu :).

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:12

@VIOs

Dupa parerea ta, merita Thereau rosu si 2 etape de suspendare ? Ca tot vorbesti de obiectivism 😉

FEDERATIA FACE ” JOCURILE ” PENTRU …DINAMO (6 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:13

ASA CUM ERA DE ASTEPTAT ,” JOCURILE ‘ SUNT …FACUTE PENTRU DINAMO . SUSPENDAREA LUI THEREAU PENTRU 2 ETAPE , SI MENTINEREA EI , NU E INDREPTATA _ACUM_ IMPOTRIVA STELEI , CI …. „JUSTIFICA ” URMATOAREA SUSPENDARE PREGATITA – VIOREL MOLDOVAN , CARE AR FI UN PERICOL IN TEREN IN MECIUL CU DINAMO ………..IAR DINAMO NU VREA SA …” RISTE ” NIMIC ANUL ACESTA , NORMAL – IN CAMPIONAT…….

Toxxxic_Who (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:15

beware eshti doar un catzel care papa din gunoaie asha cum a papat shi dinamo zeci de ani din gunoaiele lasate de Steaua. Daca nu ar fi fost Steaua jucati in cupa uefa shi apareati in ziare ca fiind din pakistan acolo unde o sa jucati in CL(daca nu cumva moare m. sandu shi nea` valcea) ca oricum nimeni nu va primeshte pe stadion shi oricum lu` gunoiu` ala de ZZZborceaHHH am auzit ca-i place acolo.

Beware of dog (17 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:15

@George
Thereau merita sau nu merita „rosu”, parerea mea ferma, chiar dupa ce am vazut reluarea din cele mai perverse unghiuri gasite de mazeta ca sa-l inocenteze pe francez, este ca faultul era cam de portocaliu; intr-adevar,e bizara interventia lui Nagy,care putea foarte bine sa ignore faza si sa nu-si bata singur cuie-n talpa,dar, pe de alta parte, acest asistent nu a fost acuzat si recuzat de nimeni niciodata si se spune despre el ca este unul dintre cei mai buni ,daca nu cel mai bun, asistent din liga 1; daca vorbeai despre echipa steaua de acum, nefacand, asa cum am inteles eu, referire expressa la arbitrajul de la derby, parerea mea este ca o echipa ca ea nu are cum sa evolueze; fura continuu, doar ca isi adapteaza hotia la conjuncturile superioare, pe care nu le poate schimba; o turma nu poate avea structura, un jucator caruia i se baga bani in jambiere la intrarea pe teren nu poate avea personalitate, nu poate fi un soldat care sa creada in misiunea lui; o galerie al carei lider e numit cu forta de patron e o galerie moarta, o trupa de zombies; si de-abia am inceput…

VIOs (5 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:20

NU, nu merita rosu, merita sa fie informat de cum si cine decide, l-ar fi ajutat mai mult, la fel cum nu-mi place „impartialitatea” judecarii in functie de cine si cat de tare striga sau acuza, nu vreau sa dau nume care/cine cat a luat cat are reducere, inutil, eu vorbesc in general, daca toti gazetarii de hartie si sticla ar fi impartiali, nu ar mai insinua opinii subiective si larg dezbatute, acele comisii nu ar avea ” MUZE ” si de cine sa se amuze………

Toxxxic_Who (2 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:20

„inocenteze” ce draq de limbva vb mah ca asta nu se regaseshte in lb. romana? Limba jigodiilor???

snake_dinamo (35 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:24

@federatia face legea…

Si eu am auzit ca Radoi nu e accidentat…a tras federatia sforile ( pentru DINAMO, normal ) ca el sa se dea accidentat

Interesante teorii emit stelistii…oameni inventivi, ce pot spune

FORZA DINAMO

Dan_ (25 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:25

Ptr. Vio: mai pune si punct…..

George (12 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:25

@Beware of Dog

Eu ma refeream la „(104 meciuri fara infrangere)” care cred ca sunt de pe vremea raposatului si la faptul ca in mesajul tau nu ai mentionat nimic despre suspendare.

Eu nu am spus ca Nagy sau Corpodean au tras cu Dinamo sau ca au avut interese. Am spus doar ca au gresit omeneste. Problema a fost la comisie, care cu toate reluarile in fata nu a redus pedeapsa.

Cat despre bani , in ziua de azi doar cu sufletu nu se mai face performanta in niciun sport.

Personal eu cred ca Steaua a evoluat si performantele notabile (nu grozave) din cupele europene sunt cel mai bun exemplu. Daca te uiti pe site-ul UEFA o sa vezi ca a sarit de la 3.000 de puncte pe an la 12.000 . Cred ca se poate numi si asta evolutie.

La galerie ai dreptate (cred) , dar sa stii ca suporterii Stelei nu sunt doar cei din galerie.

eu (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:26

Nu inteleg de ce toata lumea ia apararea stelei atata, macar daca ar juca ceva!

alex_slap (1 comentarii)  •  29 septembrie 2006, 20:35

Nu va mai agitati….inca nu ati aflat ca seful comisiei de disciplina e dinamovist convins? nuj….se cam bat cap in cap deciziile…si de regula cea care iese bine e dinamo (Moldovan va lipsi in meciul cu Dinamo :O MAMA CE COINCIDENTA)

Comentează