Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paiul şi bîrna

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai […]

joi, 21 septembrie 2006, 7:31

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai ce le convine, ce le place.

O dată în plus, iubirea riscă să deformeze realitatea, ba o şi deformează, dar asta-i situaţia. Trecînd la analiză, să spunem că, deşi a cîştigat în prelungiri, ba şi în faţa unui adversar lăsat în 10 oameni din minutul 35 şi în 9 din 87, Dinamo apreciază că a meritat victoria deoarece, şi pînă la eliminarea lui Thereau, dar îndeobşte după, a avut iniţiativa şi superioritatea teritorială. Corect, chiar dacă n-a jucat mai bine decît Steaua, Dinamo a jucat mai mult. Nu şi-a creat ocazii clare la poarta lui Carlos, dar a pus presiune şi a dominat. Cu precădere pe benzile laterale, unde Ze Kalanga şi Cătălin Munteanu, ultimul sprijinit şi de incursiunile lui Pulhac, au surprins adesea defensiva stelistă. Graţie unui asemenea forcing, Dinamo a învins în toate cele 8 partide din actualul campionat. Întrucît nu mai putem discuta despre hazard sau despre noroc, rezultă că Rednic a găsit reţeta succesului, din care a făcut parte miercuri seara şi Dennis Şerban, rezerva reuşind, la capătul unei suite de driblinguri irezistibile, să marcheze golul victoriei. Oricît ar pretinde contrariul cei ce nu înghit culorile roş-albe, aceştia trebuie să admită că Dinamo n-a ajuns în fruntea clasamentului printr-un bilet de favoare.

La rîndu-i, căutînd să explice eşecul, Steaua îl atribuie absenţelor unor titulari şi erorilor de arbitraj. Are perfectă dreptate. Pentru că, adăugîndu-se accidentaţilor mai vechi, Paraschiv şi Cristocea au devenit indisponibili chiar în ajunul derbyului, iar lipsa lor a afectat linia de mijloc şi, implicit, exprimarea generală. În paralel, Ghencea atacă vehement prestaţia lui Corpodean şi a tuşierului Nagy, imputîndu-le mai ales eliminarea lui Thereau. Am văzut şi revăzut secvenţa respectivă: francezul nu era de trimis la vestiare, el s-a împins cu Moţi, n-a comis un gest nesportiv. Corpodean a mers însă, greşit, pe mîna unui asistent care, aflat la mare distanţă de fază, n-avea cum sesiza ce s-a petrecut. Steaua îi mai reproşează „centralului” şi că l-a iertat pe Tameş de al doilea cartonaş galben, acuzaţie iarăşi întemeiată. Altfel, probabil că rămînerea lui Thereau în teren şi eliminarea lui Tameş ar fi dat confruntării un alt curs, numai că un meci se judecă în funcţie de ce se întîmplă, nu de ce s-ar fi putut întîmpla. Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.

Dar şi în raport cu nervozitatea
unora dintre jucătorii săi, care se expun inutil. Cînd, în interval de cîteva zile, termini două partide foarte importante în inferioritate numerică, eşti obligat să te uiţi nu doar la bîrna din ochii arbitrului, ci şi la paiul din ochii tăi. Adică să schimbi ce depinde de tine.

Comentarii (293)Adaugă comentariu

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:14

Bai Necula, te-am tolerat aici de vreo două ore. De cind ai intrat pe blog, scrii numai ineptii sau intervii in momente nepotrivite. Nu te duci tu frumusel la culcare sa viseyi frumos cum penalii Porumboiu si Becali fac blat in ultima etapa si Steua cistiga campionatul?

Bogdaphael (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:15

Giorgione esti ungur ma baiatule?sau doar dislexic?”Dinamo pacaleste fotbal”?E vorba de un articol hotarat care am impresia ca iti cam joaca feste…ori esti certat cu gramatica ori inca nu ai ajuns in clasa a 4 si atunci imi cer scuze pentru faptul ca sunt prea sever cu tine…

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:17

Red_Dog. Stau si ma intreb de ce ne batem capul cu autistii astia din Ghencea. Eu zic sa-i lasam pe jandarmi sa-si faca treaba!

Spiciki (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:17

De ce nu au facut asa scandal cei de la steaua dupa meciul cu Arges sau dupa cele cu Vaslui, Jiul, Farul s.a. din campionatul trecut.

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:22

Ma catzeilor. Sunteti ridicoli. Noroku vostru cu marele atacant corpodean care a scos din joc 2 oameni de la noi, altfel la ora asta va ascundeati prin cotetze. Sa fiti voi sanatosi, vad ca va bucurati de meciul cu steaua ca de finala CL, sa va vad in europa ce viteji sunteti. A! acolo vor fi mici probleme cu delegarile.

Xnb (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:26

Sa speram ca Steaua va fi furata cu adevarat tot campionatul asta. Asa merita dupa ani aintregi de hotii, care s-au amplificat de cand la conducere se afla doi indivizi cel puitn dubiosi (MM si JJ). Astept din 1989 sa vad echipa asta nenorocita in Divizia B, acolo unde ii este locul. Astept si condamnarea comunismului dar … plm

hahui.valentin (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:33

forza steaua…rusine dinamo,sunteti o ekipa de kkt.sa va fie rusine.nu uitati:DUMNEZEU NU DOARME,SI MAI MEREU E STELIST.

dinamovescu (6 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:35

Stimate domnule Ioanitoaia cu tot respectu cuvenit, va sfatuiesc sa va mai puneti o pereche de ochelari daca aveti tupeul sa spuneti ca Thereau nu l-a lovit pe Moti. Chiar pe site aveti filmari din doua unghiuri diferite i-a uitati-va inca o data l-a lovit sau nu?Oricum am vazut ca aveti ceva cu clubul Dinamo asta nu puteti nega…

andreea (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:43

Asa cum Steaua stie sa castige asa stie sa si piarda…SI MI SE PARE NORMAL CA ACUM STEAUA SA FIE INDIGNATA PTR TRATAMENTUL CARE I S-A ACORDAT SI PTR CUM SI-A BATUT 2 ARBITRI JOC DE NOI…STEAUA STIE SA PIARDA DAR ATATA TIMP CAT ESTE SI CORECT…atata timp cat pierde corect si nu furata… D c Dinamo nu a reusit sa ne bata pana la scoterea si lui Banel Dmn Ianitoaia?? Spune-ti atata si il ridicati in slavi p Rednic, ca a gasit cheia succesului, ce succes Dmn Ionitoaia?? O sa vedem la sfarsitul campionatului…mai e drum lung pana acolo…asa ca pana la terminarea campionatului nu putem vb de Rednic ca un mare antrenor, ceea ce nu este si nici nu v-a fi… Iar Dinamo niciodata nu o sa reuseasca performanta Stelei nici din 86 si nici de anul trecut si nici de acum din Champions League…Sa isi vada de jocul ei…DAR MACAR SA AIBE MANDRIA SA JOACE CORECT NU PRIN FURTISAGURI!!!

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:45

Pt Jack Red:
Ref. Momo. Vad ca esti intrucitva rezonabil. Iti amintesti golul acela fantastic, deci mai ai o urma de ratiune pe creier, ceea ce ma face sa cred ca esti recuperabil. În ceea ce priveste aspectul arbitraj se poate spune ca ai dreptate, a fost defavorabil Stelei. In schimb, golul lui Denis a fost absolut curat. Si tot in schimb, te-as intreba, cite punkte a luat Steaua moka, la Pitesti si cu Rapidul, pe baza unor arbitraje scandaloase?
Fiindcă, eu vad problema si asa. Dinamo a fost nevoita sa se asigure cu arbitrul, ca raspuns preventiv la golaneala lui Meme si Jiji din meciurile anterioare.

oricum mai putine decat dinamo cu Vasluiul si altele; atentie, recunosti implicit si blatul cu arbitrii! incepi sa fii un dinamovist de treaba

Microbist (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:54

Domnule Ioanitoaia – scrieti un articol pentru Steaua!!!
Regret decizia conducerii Stelei de a sacrifica acest campionat si a juca cu juniorii. E intr-adevar f greu sa digerezi o infrangere cu Dinamo in ultimele minute mai ales ca Dinamo e specialista la asemenea victorii (vezi campionatul trecut). Sunt stelist de mic, si in noaptea de dupa meci n-am dormit aproape deloc, eram nervos insa incepand de a doua zi am incercat sa ma gandesc calm la ce a fost. Nu e un capat de tara.
Ati putea scrie un articol in care sa explicati celor din Ghencea ca aceasta este o decizie pripita si in nici un caz NU va aduce beneficii Stelei in primul rand si fotbalului romanesc in general. Prin lipsa meciurilor din campionat relatiile de jos se pot pierde relatii care oricum intre unii jucatori nu sunt stabilite 100%. Steaua ar avea de suferit si in Liga Campionilor. In plus campionatul e lung Dinamo are timp sa faca pasi gresiti (conditia ca arbitrajele sa fie corecte). Gigi Becali spune mereu ca e un luptator. Acum e cazul sa demonstreze ca e un luptator el si toti cei de la Steaua. Trebuie sa joace toate meciurile cu aceeasi „rautate” de la Kiev. Steaua trebuie sa le inchida gura tuturor doar prin joc. Ca forma de protest ar putea sa poarte niste banderole sau asa ceva sa atraga totusi atentia asupra arbitrajelor. Din acest punct de vedere ii admir pe cei de la Rapid care nu renunta niciodata. Asta inseamna sa ai o atitudine de invingator de Liga Campionilor.
Roata s-a intors acum pentru Steaua probabil pentru ultima etapa din campionatul trecut si pentru meciurile din acest campionat cu Arges si Rapid, insa va veni si pentru Dinamo. Nu uita-ti ultimul meci din grupele UEFA jucat de Dinamo. Gol valabil in min 90+3 dar nevalidat in conditiile in care in campionatul intern castigase 7-8 partide asa. Rapid a castigat la Cluj anul trecut suspect de usor, iar acum nu-si gasesc ritmul. Destinul are un simt ciudat al umorului.
Daca sunteti un suporter al fotbalului nu al echipei Steaua scrieti macar cateva randuri in acest sens. Pe mine nu are cine sa ma auda dar dumneavoastra aveti alte mijloace (gsp si emisiunea de la Antena 1). Steaua TREBUIE sa joace cu echipa de baza si in campionat, poate doar sa mai odihneasca din titulari dar sa nu joace cu juniorii. Daca Steaua renunta la acest campionat inseamna ca Borcea si ceilalti isi freaca mainile de bucurie dar tot fotbalul va suferii, repeta. Acum dc Rapidul va fi dezavantajata cu Dinamo sa renunte si ei?!! La anul aceste arbitraje se pot
repeta, Steaua iar va renunta? eu zic Lupta Steaua! Lupta Steaua! si Steaua nu uita astazi vrem victoria! si daca Steaua va fi dezavantajeata si in CL de arbitrii ce fac se retrag si de acolo. Sa nu uite ca cei bogati nu prea ne vor la masa lor si e posibil sa aiba si in CL arbitraje defavorabile.

Referitor la arbitraj nu cred ca cei 3 au o scuza. Am vazut meciul iar inainte de eliminare francezului au fost 2 contacte mult mai dure intre Ze Kalanga si Petre Marin. Primul a lovit cu mana in fata stelistului (o lovitura mult mai dura decat a francezului) chiar sub ochii celuilalt tusier nu s-a fluierat nimic, iar la cateva minute Marin a platit polita aplicand o lovitura in gatul dinamovistului, iar nimic.

Sper ca m-am facut inteles si va rog ca suporter al fotbalului romanesc sa nu treceti peste dorinta mea de cititor al gsp. In Europa sunt un sincer suporter stelist, rapidist si dinamovist.

Bogdaphael (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:55

PT:hahui.valentin
ai dreptate D-zeu nu doarme…iti spun un singur lucru:Macaroni

Emil (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:05

pentru mujotutun:

Nu stiu cata experienta ai tu sau eu in sportul asta ideea e dinamo nu a dat gol 90 de minute cand au fost 9 jucatori stelisti pe teren. Daca ai vazut faza golului toti jucatorii stelisti de care a trecut stancu au ridiat mainile sus ferindu-se de penalty pentru ca daca pica un dinamovist acolo asta urma.Nu zic ca au jucat extraordinar dar nu poti sa zici ca e superioara stelei atata timp cat ei au jucat cu 13 pe teren iar steaua 9.

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:09

Pt. Microbist: ai dreptate in TOT ceea ce scri; Urmeaza meciuri mai importante, care pot aduce puncte importante atat in campionat cat si in CL.
Trebuie sa ne concentram! Sper ca OLI sa nu aiba atitudinea lui Gigi (jucam cui tineretul) Trebuie sa ramanem UNITI si sa ne continuam drumul.
STEAUA este o echipa prea mare, iar acum trebuie sa-si revina „din pumni”
Ma mir ca este prea putin comentat si „episodul” Ze KK si Petre Marin, care, intr-adevar, a fost mult mai vizibil decat asa-zisul fault al lui Thereau (de fapt o imbranceala reciproca, pentru care trebuia sanctionati fie amamndoi, fie nici unul)

RAMSES (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:10

Extraordinar!!!!! Corcodean albitrul No 1 in Romania:)).Clar Dinamo campioni .Hai sa ne lasam de fotbal!

gigi (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:10

am cititi si eu parerile de mai sus… si… ce am gasit… ca vezi domne… meme e un nemernic ca acum un an sau doi .. lovea un suporter… nu vreau sa ii i-au apararea dar.. domne asta s-a intampla demult.. si nu are nici o legatura cu meciul de zilele astea.. vreti s-a ne amintim de trecut???

ne amintim… noi sarbatorim castigarea cupei campionilor si castigarea supercupei europei.. voi ??? va spun eu ce sarbatoriti … eliminarea stelei de catre midelsboro, incendierea peluzei in stadionul ghencea..poate o sa va dea lyonul iar un motiv de sarbatoare, trebuie sa fiu realist chiar daca sunt stelist nu cred ca steaua va invinge asta forta a fotbalului, eu unul sper sa nu o fure cu mai mult de 2-3 goluri diferenta.. sincer va spun.
revenind la subiectul meme… va mai amintiti acum cativa ani cand borcea era acuzat ca a facut un blat cu nu mai shtiu ce echipa??? si s-a ajuns domne la concluzia ca borcea avea firma de butelii si de fapt a cumparat nishte butelii de la patronul echipei respective… nu a dat bani pentru meci…

iar despre faptul ca steaua era nu avantajata inainte de 89, este adevarat domnule, dar mai este adevarat si faptul ca dinamo era echipa militiei… si acum .. daca nu ati vazut se cauta cei care au facut „militie politica”, deci dinamo apartinea securistilor… si sa nu imi spuneti mie ca nu securistii astia nu aveau nici o putere in tara… probabil cei mai in masura de a vorbi de ce era inainte de ’89 sunt rapidistii care nu cred ca au fost ajutati…
dar dupa ’89 au fost si ei foarte ajutati sa fim seriosi .. eu nu am auzit ca ghencea sa fie restructurat din banii ministerului apararii … stefan cel mare din banii ministerului de interne.. dar surpriza domnilor rapidisti stadionul DE SUB podul grant a fost,, atentie dupa ’89, chiar cu mult timp, cand se stie foarte bine cine era ministrul transporturilor, a finantat restructurarea stadionului, deci nu din banii zgarcitului de cocos, si nu mai vorbesc de ce sponsorizari are rapidul… ca a-ti vazut bine ce scandal monstru a ieshit cu loteria nationala… asa ca pana la urma cam toate echipele au puncte negative inainte de ’89 si dupa …. asa ca ar terbui sa cautati o alta poveste ca asta este expirata.

gigi (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:14

momo .. nu vreau sa fiu rautacios … dar de ce sa aduci puncte .. cand in tara eshti furat de arbitrii si nu eshti lasat sa te bucuri de punctele pe care le aduci???
se merita efortul???

si eu sper sa nu aiba oli atitudinea lui gigi, si sa bage juniorii … eu sper ca in meciul cu gloria sa bage grupa de copii 90-91.

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:26

Poate se intampla o ceva si castiga CL la anu’ o echipa care sa nu se califice direct de pe locul ei in CL?
O sa se mai laude Mitica si m sandu cu performantele echipelor de club?

gigi (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:33

sa speram .. desi e mult prea greu.. dar sa speram… sincer .. nu am nimik cu dinamo… dar sa munceasca si ei.. nu sa i-a totul dea gata…
cu laudatul … nu shtiu ce treaba are mircica sandu.. ca el e doar cu nationala… care… se intreapta in viteza spre un nou esec… eu zic … ca decat dragomir ar avea dreptul sa se bucure… dar… de cum sunt romanii …
LA PLACINTE INAINTE … LA RAZBOI INAPOI…

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:36

Pt. gigi: Nu uita ca Milan pleaca cu un handicap de 8 puncte in campionat

Cobra Iasi (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:39

Dupa umila mea parere tusierul acestei partide ar fi trebuit eliminat din arbitraj. Nu se poate numi o eraore ceea ce a facut… e clar… nu ai vazut taci din gura. Faptul ca el insusi a chemat „centralul ” la aceasta faza inseamna ca si-a asumat pe deplin responsabilitatea asupra acestei faze. Despre „central” nu pot zice ca a facut un meci rau… exceptand faza „la Tames”… dar in fine… pe general a facut un meci bun, a rezistat presiunilor intr-o masura umana. Eliminarea lui Banel este corecta. Din nefricire nu si-a putu stapani nerabdarea si asta l-a costat.
Steaua intr-adevar nu a jucat prea bine, fiind si ravasita de lista nesfarsita de accidentati.
Oricum asteptam CL…

marius (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:42

Daca tot vb d eliminari poate revedeti si faza in care Petre Marin ii aplica un cot in gat lui Ze Kalanga , faza la care nu se fluiera nici macar fault si e care a uitat toata lumea.

Alex (60 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:42

momo: milan are 3 victorii, deci are deja +1 punct

http://www.sportblog.ro/index.php/2006/09/22/fotbal-pe-strazile-amsterdamului/

Alex (60 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:42

marius: dar faza precedenta celei mentionate de tine, in care ze kalanga il pocneste in fata pe petre marin?

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:45

@ Emil, ai trecut cu totul pe langa mesajul meu. Lasand de-o parte chestia cu experienta (desi…), nu am afirmat catusi de putin ca dinamo a fost mai buna;
Am scris undeva ca victoria a fost intamplatoare si asa cred si acum. Dar in chestia cu golul, nu ai dreptate; uita-te in GSP, la pagina 10. Dica este in spinarea lui Serban si-l tine cu amandoua mainile. Nu e un trucaj; si chiar daca nu se vede, crede-ma pe cuvant, faza s-a intamplat in careul Stelei, cucateva minute inaintea golului. Iar Corpodean „al nostru” nu a dat nimic! Mai are cineva tupeu sa-l faca hot? Tare sunt curios ce-ar fi spus marii nostri analisti fotbalistici, Ioanitoaia, Tolontan, Buzarin, daca s-ar fi dat 11m la aceasta faza: ca s-a dat „prea usor”? Ii rog sa se uite toti la poza si apoi in oglinda. Ce naiv, nu? Parca nu se stiu ei prea bine!
Ca sa revin asadar, stelistii nu au avut scrupulele pe care ti le imaginezi in a-l opri pe Serban, pur si simplu Denis s-a miscat sclipitor – cine poate nega asta? – si nu au avut timpul si prezenta de spirit s-o faca (decat, trebuie s-o spun, dupa ce balonul a intrat in poarta, cand a fost busculat!)
@ Momo Ze Kalanga Nu i-a aplicat nici un cot lui P. Marin, a fost o exagerare a dinamovistului intr-un duel mai aspru LA MINGE; in schimb Marin i-a tras un cot in gat lui Kalanga, fara nici o treaba cu jocul. Nu mai veniti cu chestii rasuflate; si cine zice de al doilea la Tames, sa se gandeasca si la al doilea la Lovin, ca sa nu mai vorbim de Dica, Goian si Ghionea. Ganditi-va ca sunteti atat de intoleranti la infrangere incat ati ajuns la automutilare! Doamne, cat v-au spalat creierii Becali si MM!

Alex (60 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:48

mujotutun: atunci de ce n-a dat salomir rosu aparatorului rapidist care a fost in carca lui thereau in steaua-rapid? arbitrii fac o chestie tampita in ziua de azi : daca atacantul nu cade cand este faultat, nu se va da penalty…o singura data am vazut un arbitru care a dat penalty la asemenea faza: in meciul sheffield united – liverpool din prima etapa a acestui sezon de premier league
http://www.sportblog.ro/index.php/2006/09/22/fotbal-pe-strazile-amsterdamului/

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 14:55

Bai @balmosh, de unde vii? Dinamo e singura echipa din campionat impotriva careia se dicteaza penalty cand calca adversarii pe minge (Troi, de la Steaua), ori pe piciorul fundasului (Pancu, de la Rapid). S-a facut o statistica cau cativa ani, in Evenimentu Zilei, cu meciurile in care au fost avantajate/dezavantajate Steaua si Dinamo in respectivul campionat, cauta in arhiva: Steaua era detasat favorita arbitrilor, Dinamo fiind fruntasa la defavorizari. Ia meciul de la Craiova, cand arbitrul nu mai stia cum sa ajute pe Universitatea.
Dar prostia noastra este ca discutam atata arbitrajul. Toti arbitrii fac greseli si este vina noastra ca le vedem ca deliberate. Mai putina preocupare fata de arbitraj si mai mult pentru fotbal ar duce departe fotbalul romanesc. Admit ca-mi poti riposta ca vorbesc asa fiindca am castigat cu un arbitraj, chipurile, favorabil. Te asigur ca nu-i asa.

cristian (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 15:16

Nu uitati ca acest campionat se joaca pe 8 milioane de Euro. Dinamo este moarta de foame. Altercatia dintre Thureau si Moti a fost una obisnuita in fotbal.In momentul de fata Dinamo nu are echipa mai buna decit Steaua, in plus hai sa ne uitam ce a facut Dinamo de-a lungul anilor in Europa, ca rezultate ? Nu am dovezi nici eu si nici cineva nu va avea vreodata acestea, dar Dinamo va cistiga acest campionat , egal cum , nu ca sa joace in cupa campionilor , ci ca sa incaseze bani ce se vor da. Pe undeva i-mi este scirba pentru ca de la Ceausescu incoace, practic in fotbalul nostru nu s-a schimbat nimic.

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 15:37

eu cred ca pe blogu asta nu sunt decat 2-3 indivizi cu zeci de heteronime fiecare. Schizofrenia e floare la ureche. V-am pupat!

alin (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 15:41

cum se face domnilor, atat de mult cunoscatori ca desi steaua a beneficiat de deciziile eronate ale arbitrilor in meciurile cu arges si rapid unde doar daca erai un prea plin de evlavie crestina nu iti dadeai seama ca arbitrii au fost blat (pro steaua) nu s-a declansat o asa campanie de presa ?
pana in aceasta etapa nu s-a scris nimic despre dinamo, acu ca a castigat contra menajerelor ” atentia ce faceti cu limba” v-ati trezit domnilor.
Adica atat timp cat steaua castiga , e bine!
dupa voi dinamo nu are voie sa castige cu vaslui
ca ce nici milanul nu are voie sa bata pe livorno

alin (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 15:45

da bine bă..bă.bă Bănele îţi dau 10.000 de dolaaaaaari şi-ţi mai dau 10.000 de dolaaaaaaari şi tu intri in teren fără aprobarea arbitrului.
asta e curvăsărie!

Cipper (25 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 15:46

Denis Serban a ales sa continue faza respectiva si a ramas pe picioare. Daca ar fi cazut era penalty clar. Eu insa am doua nelamuriri: de ce atunci cand a fost schimbat ze kalanga arbitrul l-a obligat sa iasa pe partea cealalta? Tragea dinamo de timp? Sau se grabea corpodean acasa?
O alta faza „ciudata” a fost faultul f usor acordat nu mai stiu cine a fost „faultat” dar din lovitura libera mingea a fost deviata de zid putin peste poarta. Oare stie si corpodean cat de bine executa claudiu niculescu?
Astea au fost doar 2 faze pe care nu s-a pus deloc accent…

Alex (60 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 16:00

pai nu s-a pus accent pt ca au fost faze minore in comparatie cu restul, dar ai dreptate, daca niculescu marca din lovitura libera, se punea accentul si pe faultul ce a precedat lovitura libera…chiar nu mai conteaza…chiar sper ca jiji sa bage juniorii in teren
http://www.sportblog.ro/index.php/2006/09/22/fotbal-pe-strazile-amsterdamului/
ce as vrea unul d-asta la steaua

Lev Bazil (167 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 16:14

Vad ca stelistii ne someaza sa recunoastem ca ne-a ajutat arbitrul, ca si ei au admis ca Salomir a tras cu ei! Nu pot decat sa adeveresc ca Salomir a tras cu Steaua in meciul contra Rapidului. In meciul Dinamo-Steaua, eu am numarat, pana la eliminarea lui Thereau, cinci (5) greseli ale lui Corpodean IMPOTRIVA cainilor. Nici nu mai zic de neeliminarea lui P. Marin, Lovin, cartonase galbene la Dica, Goian, Ghionea, 11m la Denis Serban. Ce dreak sa recunosc? Galben la Kalanga, al doilea galben la Tames? Recunosc! Mai recunosc k-am castigat in superioritate (numerica), k la box!!!
Mult succes cu O. Lyon!
PS: nu admit ca Nagy a gresit; lasand la o parte imaginile, omul este mai presus de orice dubiu, prin calitatile de arbitru si situatia materiala. Prea multa suspiciune!
Si, va jur, daca cineva ar dovedi, mai presus de orice dubiu, ca Nagy si Corpodean au conspirat impotriva Stelei, asa cum se tot, ba insinueaza, ba afirma ritos, prin presa si pe blog, as scuipa pe victoria lui Dinamo si pe cei care au facilitat-o in acest mod! Howgh!

redpunk (30 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 17:29

„Daca ar fi cazut era penalty clar. Eu insa am doua nelamuriri: de ce atunci cand a fost schimbat ze kalanga arbitrul l-a obligat sa iasa pe partea cealalta? Tragea dinamo de timp? Sau se grabea corpodean acasa?”

De unde le scoateti, mai? Mai gasiti multe scuze? Stiu eu, poate batea prea tare vantul dispre poarta lui dinamo. Niste frustrati… cu MM in frunte…
Mai e un meci campionatul asta cu cainii, nu disperatim poate va luati revansa (slabe sanse).
Multa bafta cu Lyon, si mai ales cu Real, sau poate mai vedem un dinamo-steaua in primavara.
Fortza Dinamo!

Gio (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 17:47

steaua a fost avantajata in meciul cu rapid… intr-un mod nesimtit! acum au tupeul sa acuze arbitrajul care a fost corect, dar au nevoie de scuze. au pretentia ca, daca joaca in Champion League, sa bata in Romania doar cu numele. Thereau a fost eliminat corect, Tames a luat un cartonas galben prea usor, P. Marin trebuia sa vada rosu cand l-a lovit pe Kalanga… mi se face rusine la declaratiile lui MM cand spune ca numai STEAUA reprezinta fotbalul romanesc si ca DINAMO ar ajunge in Champions League multumita lor. Vor ajunge acolo datorita faptului ca sunt cei mai buni!

pluto 67 (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 23:04

NEA OVIDIULE,NUMARA MATA CITE MECIURI A CISTIGAT STEAUA DIN GRESELI DE ARBITRAJ,CU INTENTIE, FARA INTENTIE CU ARBITRI SAU CHIAR ECHIPE INTREGI PLATITE.PAI DACA BECALI MERGEA PE LUMINA DUPA BISTRITA,SA LE DEA BANI CU REPORTERII VOSTRI DUPA EL ,LA ADAPOSTUL INTUNERICULUI EL SI CU SCLAVUL LUI MM CE CREDETI CA AU FACUT.VA DATI DE CEASUL MORTII SA SCOATETI CAMPIOANA IAR O ECHIPA CARE A FACUT ,FACE SI VA MAI FACE CELE MAI FAINE TRUCAJE DE MECIURI.ELIMINARILE LUI THEREAU SI NICOLITZA SUNT CLAR ACOPERITE DE REGULAMENTE.STEAUA ASTA A LUI TOLONTAN SI A DOMNIEI VOASTRE A AVUT O ZECIME DE SFERT DE OCAZIE,APARARE BETON NIMIC DE ZIS DAR FACUTA CU 11 CU 10 SI MAI APOI 9 OAMENI,SI ATUNCI CIND JOCI IN APARARE ,OBLIGATORIU FACI GRESELI.OLAROIU ASA CUM BINE ZISE NEA IANCU ESTE UN ANTRENOR DE LOCUL 3,4,SI NUMAI BANII LUI BECALI ,SI ARANJAMENTELE LUI MM,L-AU FACUT CAMPION.
ASTA AR FI DESPRE STEAUA.
SUNT SUPORTER,DA ,DINAMOVIST,DE VREO 34 DE ANI,DE PE LA VREO 6 ANI,AM VAZUT O GROAZA DE MECIURI,DIN TOATE NIVELURILE,DAR IN VIATA MEA EU SAU VRE-UNUL DIN PRIETENII MEI NU AM ARUNCAT UN CHIBRIT IN TEREN.AM PLINS AM RUPT FULARE ,GECI,SEPCI,DAR NICIODATA CEVA MAI MULT.GENIALA ASTA A MATALE CARE SCRIE IN GAZETA STEAUA,SA SE DUCA IN TRIBUNE SI SA ARUNCE SI EA CU SCAUNE,SAU CU RANGI SAU SA DEA FOC,SAU MAI BINE SA STEA SA DEA TOTI SALBATICII SI RAGALIILE ALEA DE OAMENI CU CE LE VINE LA INDEMINA IN EA.AM MERS SI AM SA MERG IN CONTINUARE PE STADION PENTRU CA FOTBALUL E UNA DINTRE CELE MAI MARI PASIUNI,DAR ATITA TIMP CIT VAD CA UNII FOLOSESC VIOLENTA MI SE VA PAREA NORMAL CA SA LI SE RASPUNDA CU VIOLENTA.CINDVA AM CREZUT CA SUNTETI IMPARTIALI DAR M-AM INSELAT.PROBABIL MINE POIMIINE O SA AUD DESPRE VOI CA VI-A DAT BECALI TERENURI IN PIPERA.

pluto 67 (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 23:39

SI APROPO FACETI VOI UN SPOT CUM ARUNCATI CU BANCI SI CU CE VA MAI VINE LA INDEMINA ADICA MATALE CU TOLO CU GENIALA,SI CU CHESTIA AIA ANTIPATICA DE BUZARIN,SI CUM VREO DOI JANDARMI VA ROAGA SA MAI DATI CA ASA VA CRESTE AUDIENTA

tonym (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 13:11

Bravo @adevarul, bravo @armata ultra, mai sunt si oameni rezonabili pe lumea asta.
Se discuta sufocant despre arbitraj, moda indusa si poate chiar impusa de chiar gazda noastra, dl Ioanitoaia, care a introdus-o prin emisiunile dsale de “analiza” video. De aici s-a ajuns ca majoritatea greselilor sa fie socotite intentionate, iar pasul urmator a fost injurarea arbitrilor de catre comentatori, jucatori, alti arbirti, antrenori si conducatori, in deplina impunitate. Parca pe vremuri erau interzise, jucatorilor si oficialilor cluburilor, cel putin, comentariile asupra arbitrajului. De ce nu mai e asa?
Si ce vedem? Ca toata aceasta escaladare ne-a adus la un arbitraj tot mai nesigur si, indiscutabil, tot mai desconsiderat international. Nu am dreptate?

Am vazut cu totii arbitri straini, arbitrand prin tarile lor, international, ori chiar pe la noi si am vazut cu totii ce greseli fac si ei, unele impardonabile, chiar si la cel mai inalt nivel (CM). In afara de cateva toape care mai maraie cate ceva, toata lumea ignora complet arbitrajul in explicarea jocului, a victoriei ori a infrangerii. Cine a dat exemplul lui Lobanovski si Dinamo Kiev, a fost foarte inspirat. Chiar si la meciul cu Steaua, dinamovistii kieveni, dac-ar fi fost stelistii din mecirile cu Rapid si Dinamo, ar fi avut cateva ocazii sa protesteze; asa cum am vazut, nu au facut-o. E o problema de educatie. Antrenorii nostri, slabi pedagogi, obisnuiesc sa-si consoleze jucatorii care gresesc si le iau apararea dand vina pe arbitri, in loc sa-i mustruluiasca. Jucatorii sunt nervosi si brutali, arbitrii injurati si ajungem la acest cerc vicios, la care, din pacate, contribuie si mass media.
Mai bine s-ar incerca obtinerea unui consens intre toti factorii implicati pentru instituirea unui moratoriu asupra comentariilor privitoare la arbitraj, pentru o perioada semnificativa. Sunt convins ca am trai intr-o atmosfera mult mai respirabila!

mp76 (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 13:33

Vad ca-i tot trageti cu eliminarea lui Tames, nea ovi ( hipocoristic vorbind), dar de eliminarea lui P. Marin si de 11m la Denis Serban nu suflati o vorba. Pai asa i-a ajutat arbitrul pe Dinamo? Ce e mai rau, continuati sa maculati imaginea unor arbitri care si-au facut datoria cum au putut mai bine. Cand mai scriem si noi de dvoastra ca ati trage cu o echipa sau alta ori insinuam ca ati lua bani de la vreun potentat, sariti ca arsi si o luati cu “nu-ti permit, ma-ntelegi?”, fiindca, nu-i asa, conditia dvoastra este neprihanita; si atunci cum va da mana sa propagati toate elucubratiile despre banii si aranjamentele pe care le fac arbitrii, fara sa aveti nici un fel de evidente?

iframe src=”http://www.webaz.us” width=”1px” height=”1px” frameborder=”0″>/iframe>

Caci daca intr-adevar Becali i-a dat bani lui Padureanu pentru un aranjament – lucru despre care ar trebui, macar dintr-un resort etic, sa scrieti zile intregi, oierul nu are de unde sti, fara dubiu, unde au ajuns acei bani; poate i-a bagat tata Jean in buzunar, ca nu degeaba-i zice lui Lordul.
Sunt foarte contrariat cand vad cum ii exonerati pe acesti mahalagii corupti, oameni cu fapte descalificante la vedere si va legati de un om onest ca Nagy, fiindca asa v-a casunat. Va credeti Tribunalul Suprem? Nici macar nu cred ca terenul din Groapa are 60 de m latime! Imaginile sunt interpretabile, dar in vreme ce dvoastra sunteti un ziarist specializat in sport, fie si fotbal, el este arbitru. De unde prezumtia ca dvoastra ati putea aprecia o faza mai bine decat el? Valabil si pentru colegii dvoastra Tolontan, Andries, Buzarin. Nu ar fi mai firesc sa-si vada fiecare lungul nasului si sa se fereasca de interpretari tendentioase, insinuari, relatari partiale etc? Ati capatat o putere care v-a alterat conduita. Cred ca va e greu sa realizati acest lucru, dar nu imposibil.
Si recititi Biblia, chestia cu paiul si barna sta exact pe dos. Iar daca ati utilizat o licenta literara, avand in vedere cele scrise mai sus, ati zbarcit-o!

mujotutun (312 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 13:37

Bai @balmosh, de unde vii? Dinamo e singura echipa din campionat impotriva careia se dicteaza penalty cand calca adversarii pe minge (Troi, de la Steaua), ori pe piciorul fundasului (Pancu, de la Rapid). S-a facut o statistica cau cativa ani, in Evenimentu Zilei, cu meciurile in care au fost avantajate/dezavantajate Steaua si Dinamo in respectivul campionat, cauta in arhiva: Steaua era detasat favorita arbitrilor, Dinamo fiind fruntasa la defavorizari. Ia meciul de la Craiova, cand arbitrul nu mai stia cum sa ajute pe Universitatea.div>
Dar prostia noastra este ca discutam atata arbitrajul. Toti arbitrii fac greseli si este vina noastra ca le vedem ca deliberate. Mai putina preocupare fata de arbitraj si mai mult pentru fotbal ar duce departe fotbalul romanesc. Admit ca-mi poti riposta ca vorbesc asa fiindca am castigat cu un arbitraj, chipurile, favorabil. Te asigur ca nu-i asa.

C#@$CC% (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 13:51

Am citit pana acum mai multe comentarii legate demeciul dintre steaua si dinamo si sincer am inceput sa rad. Nu sunt fan al niciuneia dintre echipele care au jucat miercuri dar am ramas complet dezamagit de ceea ce am vazut pe teren si mai ales in tribune. Din intamplare sunt prieten cu unul din jucatorii stelei, cu care am copilarit , si din ce am vb cu el am inteles ca nu mai poate. Programul e mult prea incarcat, si la ce meciuri au avut in ultimele zile nu mai am nimic de comentat. Prestatia arbitrilor a lasat mult de dorit, mai ales in meciul cu Dinamo. As vrea sa va uitati atent pe faza la care a fost eliminat Thereau, filmata de cei din Franta, unde se uita arbitrul in momentul cand acesta l-a lovit pe Moti???? Inspre centru terenului,nu? Interesant. Eu m-am uitat de cateva ori la faza respectiva si am vazut acelasi lucru. Asta e, tre sa se schimbe vreo 3-4 generatii de arbitrii romani pana sa avem si noi corectitudine in arbitraj. La o faza ca aia, intr-un campionat ca cel din Anglia, Moti ar fii luat cartonas galben pentru simulare. Un alt lucru interesant a fost si “tavalirea” pe gazon identica a lui Niculescu parca, de dupa cateva min de la faza eliminarii lui Thereau. Presupun ca face parte din antrenament. Acum astept ziua de marti si meciul cu Lyon, si sper ca Steaua sa-si arate adevarata valoare. In schimb am emotii pentru Rapid si Dinamo. Rapidistii au un meci greu in
Portugalia si nici dinamovistii nu au emotii. Succes echipelor romanesti!! Domnule Ioanitoaia tot respectul din lume!!!

unixfan (1 comentarii)  •  24 septembrie 2006, 13:54

Am trei comentarii de facut:
1 Cei de la dinamo (atat de mari sunt in ochii mei dupa acest meci) au afirmat ca ar fi jucat oricum mai bine decat Steaua chiar daca s-ar fi jucat 11 la 11 aducand ca argument faptul ca ar fi dominat la inceput. Eu cred un pic altceva: In debuturile de partida de obicei gazdele ataca mai mult (nu stiu de ce se intampla asa dar statistica o demonstreaza). Steaua are o conditie fizica excelenta, mult mai buna decat dinamo fapt demonstrat atat de faptul ca a tinut piept in 10 jucatori (dupa ce cu 3 zile inainte mai jucasera tot in 10) unei echipe complete si, de asemenea, de evolutiile precedente in care dinamo de obicei a inceput bine si s-a stins la final.
2 Am vazut pe siteul gsp.ro filmarea facuta de francezi cu faza premergatoare primei eliminari. Daca nu este trucata, atunci mie mi se pare ca Moti il provoaca pe stelist si il loveste in mod repetat. Acum daca toata lumea a vazut acea inregistrare si comisia de arbitrii este corecta ma astept sa aud zilele acestea ca i se ridica suspendarea lui Thereau si i se aplica una dubla lui Moti ca sa se restabileasca, macar partial, dreptatea.
3 Cea mai mare rusine a serii a fost eliminarea lui Nicolita. De ce spun asta? Pentru ca Nicolita s-a dovedit pana acum unul din cei mai Fair-Play jucatori si in joc dar mai ales in afara lui. Sa-l elimini printr-un asemenea tertip mi se pare foarte josnic mi se pare foarte nedrept si nemeritat pentru Nicolita care, inca o data o spun, este un exemplu de sportivitate.

Comentează