Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paiul şi bîrna

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai […]

joi, 21 septembrie 2006, 7:31

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai ce le convine, ce le place.

O dată în plus, iubirea riscă să deformeze realitatea, ba o şi deformează, dar asta-i situaţia. Trecînd la analiză, să spunem că, deşi a cîştigat în prelungiri, ba şi în faţa unui adversar lăsat în 10 oameni din minutul 35 şi în 9 din 87, Dinamo apreciază că a meritat victoria deoarece, şi pînă la eliminarea lui Thereau, dar îndeobşte după, a avut iniţiativa şi superioritatea teritorială. Corect, chiar dacă n-a jucat mai bine decît Steaua, Dinamo a jucat mai mult. Nu şi-a creat ocazii clare la poarta lui Carlos, dar a pus presiune şi a dominat. Cu precădere pe benzile laterale, unde Ze Kalanga şi Cătălin Munteanu, ultimul sprijinit şi de incursiunile lui Pulhac, au surprins adesea defensiva stelistă. Graţie unui asemenea forcing, Dinamo a învins în toate cele 8 partide din actualul campionat. Întrucît nu mai putem discuta despre hazard sau despre noroc, rezultă că Rednic a găsit reţeta succesului, din care a făcut parte miercuri seara şi Dennis Şerban, rezerva reuşind, la capătul unei suite de driblinguri irezistibile, să marcheze golul victoriei. Oricît ar pretinde contrariul cei ce nu înghit culorile roş-albe, aceştia trebuie să admită că Dinamo n-a ajuns în fruntea clasamentului printr-un bilet de favoare.

La rîndu-i, căutînd să explice eşecul, Steaua îl atribuie absenţelor unor titulari şi erorilor de arbitraj. Are perfectă dreptate. Pentru că, adăugîndu-se accidentaţilor mai vechi, Paraschiv şi Cristocea au devenit indisponibili chiar în ajunul derbyului, iar lipsa lor a afectat linia de mijloc şi, implicit, exprimarea generală. În paralel, Ghencea atacă vehement prestaţia lui Corpodean şi a tuşierului Nagy, imputîndu-le mai ales eliminarea lui Thereau. Am văzut şi revăzut secvenţa respectivă: francezul nu era de trimis la vestiare, el s-a împins cu Moţi, n-a comis un gest nesportiv. Corpodean a mers însă, greşit, pe mîna unui asistent care, aflat la mare distanţă de fază, n-avea cum sesiza ce s-a petrecut. Steaua îi mai reproşează „centralului” şi că l-a iertat pe Tameş de al doilea cartonaş galben, acuzaţie iarăşi întemeiată. Altfel, probabil că rămînerea lui Thereau în teren şi eliminarea lui Tameş ar fi dat confruntării un alt curs, numai că un meci se judecă în funcţie de ce se întîmplă, nu de ce s-ar fi putut întîmpla. Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.

Dar şi în raport cu nervozitatea
unora dintre jucătorii săi, care se expun inutil. Cînd, în interval de cîteva zile, termini două partide foarte importante în inferioritate numerică, eşti obligat să te uiţi nu doar la bîrna din ochii arbitrului, ci şi la paiul din ochii tăi. Adică să schimbi ce depinde de tine.

Comentarii (293)Adaugă comentariu

cianar (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:15

sa nu uitam ca totusi steaua a inscris la kiev pe o dominare a echipei gazda. probabil ca acel succes i-a facut pe unii sa creada ca in campionat, pt a fi invinsa, e nevoie sa fie obligata sa joace in 10, dar dupa meciul cu rapid au ajuns la concluzia ca e mai sigur in 9. L-am vazut pe moldovan faultand dur in multe meciuri. nici un avertisment. la fel pe rada, dorinel munteanu acum pe tames. nimic! ma intreb in ce campionat din lume un arbitru corect ar fi dat rosu la o faza ca aceea intre moti si thereau. nimeni in afara de corpodean. si nici acesta daca francezul ar fi jucat la dinamo. aseara la stirile sportive de pe tvr 1 comentatorul spunea ca inregistrarile facute de francezi ii dau dreptate arbitrului. le-am vazut, nici vorba de asa ceva. daca dupa mircea sandu si tvr-ul incearca sa-l apere pe corpodean inseamna ca impostura s-a insinuat la cele mai inalte nivele si sfideaza inteligenta si bunul-simt al milioanelor de oameni care au vazut meciul si stiu exact cum au stat lucrurile(marturie stau si sondajele de opinie).nu e sfarsitul lumii, dar ca si altadata presa va lasa lucrurile sa curga de la sine, corpodean nu va fi sanctionat(ba poate premiat ca acum cativa ani dupa un arbitraj la fel de lamentabil la un meci care a hotarat campioana) si cooperativa isi feaca din nou cu satisfactie mainile, la fel ca sri-ul urmarind toata aceasta nebunie cu cnsas-ul. iar presa, inconstient sau nu, se face complice tolerand aceste manarii. deh, oameni si ei.

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:17

jack red
esti foarte bine informat 🙂
intre 4 oki pot sa-ti spun ca si cupa campionilor de anul acesta e cumparata, deci ekipa stelei 2005-2006 o scoatem din clasament, sa ramana dinamo pe toate locurile

RAMSES (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:20

dINAMOVISTII sint niste mizerii umane .Sa recunoasca si ei ,(cum au recunoscut stelistii in Steaua-Rapid,ca au avut hentz in careu)ca au fost avantajati si sa ajute la eliminarea albitrilor de gunoi,dar ei nu pot sa faca asa ceva ca fara albitrii nu ar mai fi nici macar in primii 10.Intre STEAUA si dinamuisti a fost intotdeauna diferenta de clasa si la fotbal si la obraz.In Ghencea o sa aducem hingherii 🙂
FORTZA STEAUA!!!!!!!

Lev Bazil (167 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:21

Bravo @adevarul, bravo @armata ultra, mai sunt si oameni rezonabili pe lumea asta.
Se discuta sufocant despre arbitraj, moda indusa si poate chiar impusa de chiar gazda noastra, dl Ioanitoaia, care a introdus-o prin emisiunile dsale de „analiza” video. De aici s-a ajuns ca majoritatea greselilor sa fie socotite intentionate, iar pasul urmator a fost injurarea arbitrilor de catre comentatori, jucatori, alti arbirti, antrenori si conducatori, in deplina impunitate. Parca pe vremuri erau interzise, jucatorilor si oficialilor cluburilor, cel putin, comentariile asupra arbitrajului. De ce nu mai e asa?
Si ce vedem? Ca toata aceasta escaladare ne-a adus la un arbitraj tot mai nesigur si, indiscutabil, tot mai desconsiderat international. Nu am dreptate?
Am vazut cu totii arbitri straini, arbitrand prin tarile lor, international, ori chiar pe la noi si am vazut cu totii ce greseli fac si ei, unele impardonabile, chiar si la cel mai inalt nivel (CM). In afara de cateva toape care mai maraie cate ceva, toata lumea ignora complet arbitrajul in explicarea jocului, a victoriei ori a infrangerii. Cine a dat exemplul lui Lobanovski si Dinamo Kiev, a fost foarte inspirat. Chiar si la meciul cu Steaua, dinamovistii kieveni, dac-ar fi fost stelistii din mecirile cu Rapid si Dinamo, ar fi avut cateva ocazii sa protesteze; asa cum am vazut, nu au facut-o. E o problema de educatie. Antrenorii nostri, slabi pedagogi, obisnuiesc sa-si consoleze jucatorii care gresesc si le iau apararea dand vina pe arbitri, in loc sa-i mustruluiasca. Jucatorii sunt nervosi si brutali, arbitrii injurati si ajungem la acest cerc vicios, la care, din pacate, contribuie si mass media.
Mai bine s-ar incerca obtinerea unui consens intre toti factorii implicati pentru instituirea unui moratoriu asupra comentariilor privitoare la arbitraj, pentru o perioada semnificativa. Sunt convins ca am trai intr-o atmosfera mult mai respirabila!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:21

Aetius, apropo de constructia „canino-punkisto-ultrasi”, nu crezi ca am putea defini suporterul stelist ca un „cocalaro-manelisto-psiho-ultras”?!

FILOZOFU’ (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:21

daca ar fi sa-l parafrazam pe Mircea Badea am spune: „avem arbitri romani la meciuri si asta ne ocupa tot timpul”
nu pot sa inteleg de ce frf,cca,cex si ce alte organisme la nivel inalt (ca pe vremea lui ceasca) or mai fi nu cheama conducatorii de cluburi sa-i intrebe care vor arbitri straini la toate meciurile si pt. cei ce vor sa cheme brigazi de arbitri din strainatate.
dupa cum merg lucrurile cred ca vor fi arbitri romani doar la meciurile bistritei, ale lui dinamo, ceahlaului si cam atat
restul ar trebui sa faca niste cursuri de perfectionare si curatire pe la divizia d si onoare; poate dupa ce vor da testul cooper prin porumburi cu localnicii dupa ei se vor putea intoarce si la liga 1 si vor avea o mai mare credibilitate.
in plus nu vom mai pierde atata timp discutand pe marginea arbitrajelor si se va putea acorda o mai mare atentie tacticii si jucatorilor

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:25

Pt necula. Poate cind o ajunge gigi Becali in locul lui Ceausescu. In orice caz, daca s-ar intimpla asa ceva, Steua ar juca, poate, in Liga campionilor din Siberia si Extremul Orient plus Groenlanda

AdmIral (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:27

Am citit pana acum mai multe comentarii legate demeciul dintre steaua si dinamo si sincer am inceput sa rad. Nu sunt fan al niciuneia dintre echipele care au jucat miercuri dar am ramas complet dezamagit de ceea ce am vazut pe teren si mai ales in tribune. Din intamplare sunt prieten cu unul din jucatorii stelei, cu care am copilarit , si din ce am vb cu el am inteles ca nu mai poate. Programul e mult prea incarcat, si la ce meciuri au avut in ultimele zile nu mai am nimic de comentat. Prestatia arbitrilor a lasat mult de dorit, mai ales in meciul cu Dinamo. As vrea sa va uitati atent pe faza la care a fost eliminat Thereau, filmata de cei din Franta, unde se uita arbitrul in momentul cand acesta l-a lovit pe Moti???? Inspre centru terenului,nu? Interesant. Eu m-am uitat de cateva ori la faza respectiva si am vazut acelasi lucru. Asta e, tre sa se schimbe vreo 3-4 generatii de arbitrii romani pana sa avem si noi corectitudine in arbitraj. La o faza ca aia, intr-un campionat ca cel din Anglia, Moti ar fii luat cartonas galben pentru simulare. 😛 Un alt lucru interesant a fost si „tavalirea” pe gazon identica a lui Niculescu parca, de dupa cateva min de la faza eliminarii lui Thereau. Presupun ca face parte din antrenament. Acum astept ziua de marti si meciul cu Lyon, si sper ca Steaua sa-si arate adevarata valoare. In schimb am emotii pentru Rapid si Dinamo. Rapidistii au un meci greu in
Portugalia si nici dinamovistii nu au emotii. Succes echipelor romanesti!! Domnule Ioanitoaia tot respectul din lume!!!

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:27

aetius io nu sunt ultras in primul rind….in al 2lea rind si mie mi-au scapat si am facut greseli gramaticale si inca fac….io doar il agitam putin….mi se pare putin penibil ce se intimpla in blogul asta dar pe mine ma distreaza….sunt fan dinamo nu ultras…daca vrei sa te iei de mine fa-o cu bun simt si cu argumente nu asa….daca nu….keep it to yourself

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:31

varu, Stelistii astia e beton de destepti ca deaia il are pe nea Gigi Becali shăf, ce dracu? Nu ne putem pune cu ei ca ne face cu nepotii si cu domnu Meme, care da cu pumnu in suporteru de e cocalar shî manelist de Ghencia, ce dracu?!

Emil (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:31

Ma uit la fotbal si urmaresc campionatul de 2 ani. Am inceput sa ma uit cu STEAUA fiind singura echipa care are ceva de aratat in fotbal. Acum incepe sa mi se faca scarba sa ma uit la meciuri din cauza arbitrilor, jocul spectaculos care trebuia sa ne incante, ne provoaca un gust amar, nervi si ura. Domnilor arbitri sunteti niste gropari ai spectacolului nu conteaza pe cine avantajati sau dezavantajati schimbati deznodamantul meciului. Eliminarea lui Thereau nu doar a lasat Steaua in 10 ci i-au enervat, i-au iritat pe jucatori. Astfel de greseli trebuiesc sanctionate drastic, dar de cine? De sandu? Uitati-va la echipa nationala unde se iplica direct, e zero cu toate ca avem atatia jucatori de caliate. Mergeti acasa si culcati-va oameni buni lasati-ne in pace.Pe Salomir l-ati suspendat pe asta de ce nu? Cum o sa joace echipa asta cu Lyonul, dupa doua meciuri facute praf in campionat de arbitri?
Dinamo ciocu mic si capu jos ati castigat cum ati castigat, oricand 11-11 sunteti mult inferiori stelei. In meciul de miercuri nu putem sa ne facem o impresie de jocul stelei in 10 se schimba tactica se schimba tot.

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:33

lol jack red….se pare ca becalizarea a ajuns si la ei!!

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:38

by all means my fellas….the BECALIZATION must go on ! and i must go to work for now! untill we meet again…i shall leave u well and for the steaua fans….REMEMBER….i’ll be back! we won a battle but we didn’t win the war….the show must go on! good luck against lyon though! 😀

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:38

Emil, nu imi amintesc cind s-a pus vreodata problema daca Steaua ar putea juca… cu (scuze pt kakofonie) Lyonul?

Nebunik (7 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:39

daca se termina 0-0 ce mai ziceau stelisti?ca a fost din vina arbitrului??

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:44

Nebunik. Ar fi zis ca li s+a anulat un gol, stii tu , la faza aia cind a tras si Badea pe poarta, ar fi zis ca, de fapt… a respins Gaev dupa linia portii, dar n+au avut aia de la TVR camera pe fundu terenului!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:47

Sunt de la 8.30 pe acest blog si erau numai dinamovisti (cu serviciu, probabil integrati social). Vad ca de pe la orele 11.00 abunda de stelisti. Probabil ca s+au sculat si ei mai tirziu, in calitate de someri sau de lucratori necalificati care lucreaza la negru 12 cu 24 si… tzup si ei la internet cafe sa+si bea vodka de dimineata la o vorba despre durerosul lor meci

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:51

ba catzeilor, sa multumiti lui dumnezeu ca ati jucat cu un om in plus: in conditii de egalitate nu ne bateti 15 ani. in rest, daca corpodean e bandit sau nu, e treaba lui, sa fie sanatos, se va vedea in europa daca aveti valoare sau nu.

Bogdaphael (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:53

Vreau sa ridic si eu o intrebare care daca nu mi-a scapat mie,inca nu a fost ridicata de nimeni.Sunt dinamovist si sunt de acord cu faptul ca Tames trebuia eliminat pentru un al 2 galben.Pe de alta parte cele 2 eliminari de la Steaua deasemenea mi se par corecte.Intrebarea mea se leaga de faptul ca arbitrul Corpodean a dictat DOAR 3 minute de prelungiri.Daca chiar ar fi fost cumparat de Dinamo eu zic ca dadea cel putin 5 minute avand in vedere numarul schimbarilor efectuate si a intreruperilor de pe parcursul jocului.Reamintesc faptul ca in momentul in care s-au aratat cel 3 minute scorul era in continuare 0-0.

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:54

Bogdaphael
esti kiar jenant: minutele de prelungiri le da arbitrul de rezerva.

Bogdaphael (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:58

Necula tu pe ce lume traiesti???
Le arata arbitrul de rezerva idiotel dar ii sunt indicate de central!!!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:00

necula. Esti sigur? nu cumva centralul titular ii comunica rezervei cite minute sa arate pe tabelutza aia electronica? Pai rezerva stie cit arata cronometrul centralului?

florins24 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:00

..as dori sa stiu si eu, daca marti,in meciul de Liga Campionilor sunt ceva sanse sa iau vreun bulan in cap sau pe spate,un glontz in shale sau mai stiu eu ce de la jandarmi. Pt acest meci am bilet la peluza 1, doar acolo am gasit sa imi iau(bineintels la negru), Nu sunt membru al galeriei, dar avand in vedere ca jandarmii nu fac deosebiri intre elementele turbulente din galerie si restul oamenilor care vin sa vada un meci de fotbal, as vrea sa stiu daca merita sa risc sa vad acest meci,mai ales ca vin si din provincie pt a-l vedea. Iar la meciul cu Real as dori sa imi aduc si prietena, si tot la peluza 1 vom sta…dati-mi un sfat: s-o pregatesc si pe ea dinainte cu bataia? sau putem merge normal,ca niste oameni civilizati fara sa ne fie frica ca s-ar putea intampla ceva care apoi sa ma faca sa regret ca am mers la aceste meciuri?…
..sau poate vrea cineva sa facem schimb de bilete..ofer bilet peluza 1 + suplimentar, probabil cateva bulane de la jandarmi(superoferta) contra bilet la peluza 2…

dawid (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:01

propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară este efectul ! ….de ce nu analizati cauza ?….steaua a jucat doua meciuri consecutive in 10 oameni ,contra rapidului si imediat la 3 zile cu dinamo, …. e ca si cum i-am cere lui shumacher sa castige o cursa contra lui alonso si raikonen avand probleme la cutia de viteze… credeti ca ar face fata…..ei bine nu…..si totusi steaua a scos un egal cu rapid si era sa scoata si cu dinamo….minutele in care s-a jucat 11 contra 11 sunt irelevante….ce va face sa fiti atat de sigur ca meciul ar fi continuat la fel cum a inceput….aduceti-va aminte de jocul cu vaslui si de returul cu standard…steaua a revenit dupa ce a avut un inceput mai dificil

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:07

da ma catzeilor, aveti dreptate, mi-ati demonstrat cu argumente pertinente ca arbitrajul a fost corect he he he.
deoarece n-o sa stau sa ma vaicaresc ca o fetita la infinit de banditul vostru, va spun doar atat: se va vedea in europa daca intr-adevar aveti valoare sau daca sunteti niste simpli hotzi. daca o luam logic, batand pe steaua sunteti mai buni ca kievu, nu?
mai discutam peste 2-3 saptamani baeti, pana atunci tineti minte ca in 11-11 nu ne bateati. a trebuit sa dea 2 afara ca sa dati gol

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:14

Florin 24. Stai linistit, ca aia de la Lyon vin cu badiguaryii lor. Daca nu te strimbi la ei, iar prietena ta nu le face ochi dulci, ai sanse sa scapi doar cu scorul de pe tabela: 0-6.

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:16

Nici macar nu au taria sa recunoasca faptul ca au castigat pe mana arbitrilor!
Absolut ipotetic vorbind: dinamo ia campionatul, ajunge in grupele CL (Doamne apara si pazeste), unde intalneste Chelsea. Va inchipuiti ce duel moti-DROGBA! A, stati linistiti, nu arbitreaza corpodean.

alex toth (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:19

stati linistiti, baieti!
o sa le vina si dinamovistilor randul sa fie arbitrati corect in cupa uefa si sa piarda.
e prematur sa preaslavim aceasta echipa, dupa 8 etape.
sa demonstreze ca sunt tari in competitiile europene, acolo unde cristi borcea nu are nici un fel de influenta asupra „fluierasilor”.

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:19

Pt Jack Red : Un pont: apasa si tu tasta „y” cand vrei sa pui „z”

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:20

@Jack Red, iti multumesc, inclusiv pentru sfat: ai mare dreptate cu brevitatea, mai ales ca nea ovi nu da doi bani pe textele astea – nu c-as suferi!
Dar asa sunt eu grafoman.
AdmIral si Aetius, nu va mai dati nestelisti, ca va iese ros-albastru’ prin toate tastele. Ma gandesc ca poate va e rusine sa va asumati public, chiar sub protectia anonimatului, aceasta conditie. Dar daca ai bun simt, chiar daca esti mai patimas, poti sa tii cu oricine, mai draga, e o tara libera!
Toti cei care acuza distanta prea mare dintre tusier si infractiune: este cel mai prost argument, tusierul trebuie sa vada si la juma’ de metru si la 6o de m. Ati gasit voi (ori dl Tolontan) alt regulament?
Pentru toti dinamovistii care invoca arbitrajele favorabile Stelei de pana acum: e un argument irelevant; in plus infereaza ca arbitrajul lui Corpodean ar fi fost proDinamo, ceea ce e stupid si fals.
Pentru toti cei care injura: fara cuvinte.
Pentru Emil: expresii de genul „singura echipa care bla, bla, bla” descalifica. Ai prea putina experienta pentru a face observatii pertinente. Sa stii ca Steaua, a jucat destule partide execrabile in ultimii doi ani, chiar acu’ cateva zile cu Argesu, de pilda; destule echipe. in afara de Steaua, au facut meciuri la care te puteai uita cu bucurie si folos. Una-i sa tii cu o echipa, oricat de mult si alta-i sa fii monoman, cu scuzele de rigoare. Eu tin cu Dinamo; l-am poftit intr-o zi pe un amic, mare rapidist, la un meci de rugby al Stelei, in Scutul European. Stii ce mi-a raspuns? ” Spurcatii aia?” Ti se pare normal?

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:22

Sincer: mi-a parut rau la OM-dinamo pt. golul frumos al lui Chihaia; Acum sper sa li se intample din nou.

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:24

Tusierul bozgor nu avea cum sa vada pt. ca mana dreapta a lui Thereau era pe partea opusa lui, Thereau fiind cu spatele la poarta lui dinamo (pt. cei care au vazut meciul)

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:29

pentru cine nu stia, va fac niste precizari:
anatomic ungurii au un ochi in tampla care le permite sa vada lateral, la distanta mare, si prin obstacole. deci nu mai fiti rautaciosi. X-man si-a facut datoria

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:30

Momo. Vad ca esti intrucitva rezonabil. Iti amintesti golul acela fantastic, deci mai ai o urma de ratiune pe creier, ceea ce ma face sa cred ca esti recuperabil. În ceea ce priveste aspectul arbitraj se poate spune ca ai dreptate, a fost defavorabil Stelei. In schimb, golul lui Denis a fost absolut curat. Si tot in schimb, te-as intreba, cite punkte a luat Steaua moka, la Pitesti si cu Rapidul, pe baza unor arbitraje scandaloase?
Fiindcă, eu vad problema si asa. Dinamo a fost nevoita sa se asigure cu arbitrul, ca raspuns preventiv la golaneala lui Meme si Jiji din meciurile anterioare.

ed (4 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:36

M-am saturat pana peste cap de Jiji asta! de ce nu s-a mai facut nici un scandal cand au furat Rapidul? gol perfect valabil, anulat, neacordarea unui penalty…nu 3-0, dar la 2-0 ce se mai intampla? nu spune el mereu ca este credincios? acum i-se arata, defapt ca in viata exista dreptate. este de ajuns sa-l urmaresti la tv: cine-l linguseste, este prietenul lui, cine nu…”comunist, are pe diavolu’ in el, homosexual…”. VA ROG, MAI LASATI-NE cu el!!! in rest, pt a va convinge ca nu sunt patimas: SUCCES RAPID, SUCCES STEAUA, SUCCES DINAMO in cupele europene!!! ca, daca mai continuam asa, cu scandaluri…s-ar putea ca in cativa ani sa jucam iar tururi preliminare

Spiciki (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:36

Meme batatorul de suporteri nu mai poate acum de mila suporterilor stelisti. Ce induiosator! S-a intors lumea cu fundu-n sus!

Spiciki (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:40

Suporterii astia ai stelei vad ca invata de la idolii lor (gigi si meme) si incep cu apelative gen „tusierul bozgor” pt. ca vezi tu aici e vorba mai mult decat de o greseala, e vorba de o lupta intre poporul roman sfant si pacatosii de unguri.

Spiciki (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:44

Ca sa nu mai fie nici un fel de scandal si ca toate gospodinele microbiste sa fie linistite propun o solutie: steaua sa castige toate meciurile si toate campionatele ca asa a spus proorocul ala din fruntea clubului de langa cimitirul Ghencea!!!

Hot Dog (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:47

nu mai comentati ma A.U-rolacilor! Nu va e ma rusine cu conducerea voastra de retardati? cum sa va fie daca toti sunteti retardati! pai va meritati soarta: vine MM sa va bata in tribuna, cand nu va convenea ceva si strigati in portriva conducerii a bagat gigi 20-30 de gorile in galerie sa va sparga fizicu in voi aducetiva aminte, si dupa aceea l-a bagat pe Mustata lider de galerie cel ce acu intra la parnaie cu clanul sportivilor, etc. V-a imblanzit oierul, sunteti mai prosti ca mioarele lui. Tot voi comentati de blaturi spurcatilor sid e arbitraje cand a-ti facut cooperativa in liga 1. sa va spune eu caracatita voastra: Uta echipa pe care a-ti batut-o fara drept de apel cu 3-0 in care portarul tudor a facut figuratie iar lacatus era imbracat in rosu si albastru pe banca chiar daca uta are culori alb rosu(ce coincidenta); farul unde prpriul patron le-a dat amenzi de a trebuie sa aduca curca bani de acasa, curca de si-a bagat mingea singur in poarta la capul lui oprita si gurita care zicea inainte de meci ca nu au nici o sansa in potriva stelei, acelasi farul care le iesea sange pe ochii la meciul cu dinamo si spume pe nas cu rapid; jiul care si-a rupt splina cu dinamo si sunt stelisti declarati de sezonul trecut abia astept circul cand o sa jucati cu ei; si nu in ultimul rand vasluiul care a avut un om in plus cu voi si nu vroia sa treaca de mijlocul ternului iar cu dinamo a dat de 3 ori mingea in bara si recunosc ca am avut mare nosroc, vasluiul care sezonul trecut in ultima etapa era ovationat de proprii spectatori cu scandarea „Sclavii lui Steaua”. Cu rapid si cu fc arges nu se putea face blatul asa ca s-a umblat la arbitri si a fost furt mai mare ca in meciul cu dinamo. E foarte usor cand vezi ca esti la 7 puncte sa zici gata bag juniorii de acu inainte ca ne fura nu avem sanse. pai rapid era anu trecut si la 9 puncte si tot s-a batutu asta inseamna mentalitate nu sa te dai batut. Imi pare rau ca nu desfinteaza clubul gigi in semn de protest ca asta meritati retardatilor. In loc sa fiti suparati ca oierul asta vrea sa va nenoroceasca bagand juniori. eu recunosc ca am fost ajutati de arbitru da nu voit au fost greseli si chair daca voit nu va e rusine ca pana la meciul cu noi a-ti tinut-o intr-o fericire cu arbitri si blaturile voaste, cooperativa jiji. IMI PARE RAU CA NU AM CASTIGAT IN MIN 93 CU UN PENALTI TOTAL INVENTAT!!!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:52

Hot Dog, mi se pare mie sau si tu ai nickname de bozgor:))) Pazea ca da amicii lu Jiji, popii sponsorizati, cu acatiste in tine!

dawid (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:53

ed…e un gol perfect…in capul tau….
PS: am si eu o intrebare. De ce incearca borcea sa il dezvinovateasca pe corpodean…mm a fost fair play si a recunoscut hentul lui goian si cartonasul rosu la lovin… pentru ce il protejeaza ? macar sa recunoasca ca au fost avantajati…macar atat bun simt sa aiba…

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:54

Steaua este indubitabil campioana blaturilor. Daca nu ar fi Dinamo sa-i tina piept cu buteliile lui Borcea, ar cumpara Jiji tot, inclusiv Liga Campionilor, desigur in copie!

Bogdaphael (8 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 12:55

Din tot circul asta cu marele nostru derby cel mai important si grav lucru pe care l-am retinut este faptul ca Double J asta din pipera a avut intr-un moment de ratacire(ii fac un compliment presupunand ca are si momente de luciditate) curajul sau prostia sa il ameninte pe Corpodean cu autodenuntul.Ce poate fi mai grav decat asta???
Deci jiji recunoaste la TV in direct ca i-a dat spaga lui corpo in trecut…nu spun ca nu au facut si conducatorii nostri destule dar ei nu dau acum cu PARA(lucru care lui meme acum ceva vreme i se parea foarte foarte urat in alt context)
In concluzie am luat 3 puncte(eu zic meritate,voi ziceti ce vreti) dar am aflat si ca jiji credinciosul ,bisericosul,razboinicul luminii,filosoful,dreptul,atotstiutorul si viitorul presedinte al Romaniei cumpara arbitrii…

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:00

Bogdaphael. Jiji se autodenunţă doar cind ii convine. sa se autodenunte si cu salomir, si cu Porumboiu si cu Vaslui, si Cu Arges, si cu UTA cu Lacatus, si cu Simota de la Petrosani, etc. Ar fi un cirnat de complici de insirat aici, dar mi-e scirba.

GIORGIONE (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:05

Suntem o tara infecta. Trebuie sa se joace dupa aceleasi reguli. Pana nu se vor respecta la fel ca cele din Europa nu vom avea echipe solide pentru Europa. Suprematia Miticilor si mitocanilor cu piscina in curte din fotbalul romanesc ne jefuiesc in fiecare minut pentru ca stiu ca noi suporterii murim de placere pentru acest sport, pe care unii l-au practicat stand la pomana. Suntem la mana lor. Pana nu maturam forbalul de aceste lichele nu vom avea arbitraje bune. Ei controleaza arbitrajele. Dinamo e putreda. Nu vor avea niciodata succesul stelei pt ca pacaleste fotbal. E un joc.

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:05

Jiji asta e un pitikot fabricat de jmecherii României pentru niste necesitati de moment. Nu m-ar mira ca intr-o zi sa auzim ca din cauza unor defectiuni tehnice, elicopterul cu care se indrepta Razboinicul Luminii spre vaslui ca sa mai faca un blat, s-a prabusit linga Buzau. Transmite in direct insusi Dan Diaconescu, de la bordul Bentley-ului cumparat cu parale grele de la raposatul. OTV transmite alb-negru, timp de un an in semn de doliu si recunostinta

bodo (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:07

chiar daupa megiul cu dinamo kiev, am vrut sa spun ca in tactica lui oli in ce priveste alcatuirea echipei face o gresala, sau cel putin asa cred eu. de fiecare data incepe meciul cu alta formula, toti comentatorii sportiv numind acest lucru rotirea jucatorilor si spun ei ca este un lucru bun. nu sunt eu cel mai mare analist al fotbalului mondial dar stiu ca aceasta rotire a jucatorilor in occident nu prea se practica. acolo este o alta metoda si anume orice echipa mare are atatia jucatori de valori apropiate incat are posibilitatea de a alcatuii doua echipe si cu una joaca in campionat si cu alta in cupe. Acest lucru nu era posibil pana la venirea lui oli pe panca stelei, pt ca una dintre carentele stelei era tocmai valoarea scazuta a rezervelor. Ei acum e altceva numai ca acum rotim cate 2 3 jucatori in loc sa incercam sa facem doua echipe in care sa fie si 3 4 jucatori constanti asa zisi lideri, si sa jucam asa. Sa vedem acum ce va face oli cand are atatia accidentati si va recurge la improvizari. nu mai bine roda doua echipe de joc?

Hot Dog (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:08

nu sunt bosgor nu am nimik cu bosgori da cu marko belo am si cu partidul lui, in trecutul apropiat am tot votat cu vadim, da la ultimele alegeri nu am mai fost la vot ca mi-am dat seama si ce fel de om e vadim. inca ceva de jiji cel corect si prea stralucit care a facut aura de inger deasupra capului: PAI CE MAI VRETI MA VOI STELISTILOR RETARDATILOR IDIOTILOR DACA JIJI A ZIS CA IN CAZUL LUI CORPODEAN SE AUTO DENUTA IN CAZUL IN CARE IL DA CORPODEAN IN JUDEACTA???? jiji prea curatul vostru a recunoscut ca i-a dat banii sezonul trecut lui corpodean pt un blat. deci ce dracu mai tot vreti ma ca vad ca la voi blaturile se spun la televizor si nu se iau masuri. atunci d c mai sunteti ma nene nemultumiti? bravo borcea daca ai facut blat cu corpodean iar daca nu ai facut esti cel mai prost sa mor eu!!

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:10

suntetzi jalnici ma catzeilor. faptul ca-l umpleti pe gigi de epitete nu maskeaza realitatea: sunteti niste simpli blatuitori orbiti de miza uefa. vorbind de vaslui, meciul vostru de acolo a fost o nenorocire. la petrosani ati castigat cu arbitrul, care a anulat gol valabil.
dar nu-i o problema kiar f.mare, campionatul e lung. in skimb europa va fi scurta pentru voi

Red_Dog (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 13:14

Daca se tot lauda steaua ca e echipa mare,ca joaca in Champions League,ca bate pe Dinamo Kiev cu 4-1 de ce nu i-au dat lui Dinamo 2 goluri pana la eliminare???Inainte de meci ziceau ca o sa le dea 5 goluri si n-au fost in stare sa dea nici macar unul!!!steaua trebuie sa invete o lectie pe care echipele mari au invatat-o deja(steaua nu e o echipa mare):daca castigi puncte in Champions League nu inseamna ca o sa le castigi si in campionat!!(vezi arsenal sezonul trecut).P .S:Oligofrenul de Meeee Meeee sa-si vada de treaba lui si sa nu uite ca si el a pocnit un suporter de la steaua,jandarmii si-au facut treaba!!!! Forza Dinamo!!!!

Comentează