Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paiul şi bîrna

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai […]

joi, 21 septembrie 2006, 7:31

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai ce le convine, ce le place.

O dată în plus, iubirea riscă să deformeze realitatea, ba o şi deformează, dar asta-i situaţia. Trecînd la analiză, să spunem că, deşi a cîştigat în prelungiri, ba şi în faţa unui adversar lăsat în 10 oameni din minutul 35 şi în 9 din 87, Dinamo apreciază că a meritat victoria deoarece, şi pînă la eliminarea lui Thereau, dar îndeobşte după, a avut iniţiativa şi superioritatea teritorială. Corect, chiar dacă n-a jucat mai bine decît Steaua, Dinamo a jucat mai mult. Nu şi-a creat ocazii clare la poarta lui Carlos, dar a pus presiune şi a dominat. Cu precădere pe benzile laterale, unde Ze Kalanga şi Cătălin Munteanu, ultimul sprijinit şi de incursiunile lui Pulhac, au surprins adesea defensiva stelistă. Graţie unui asemenea forcing, Dinamo a învins în toate cele 8 partide din actualul campionat. Întrucît nu mai putem discuta despre hazard sau despre noroc, rezultă că Rednic a găsit reţeta succesului, din care a făcut parte miercuri seara şi Dennis Şerban, rezerva reuşind, la capătul unei suite de driblinguri irezistibile, să marcheze golul victoriei. Oricît ar pretinde contrariul cei ce nu înghit culorile roş-albe, aceştia trebuie să admită că Dinamo n-a ajuns în fruntea clasamentului printr-un bilet de favoare.

La rîndu-i, căutînd să explice eşecul, Steaua îl atribuie absenţelor unor titulari şi erorilor de arbitraj. Are perfectă dreptate. Pentru că, adăugîndu-se accidentaţilor mai vechi, Paraschiv şi Cristocea au devenit indisponibili chiar în ajunul derbyului, iar lipsa lor a afectat linia de mijloc şi, implicit, exprimarea generală. În paralel, Ghencea atacă vehement prestaţia lui Corpodean şi a tuşierului Nagy, imputîndu-le mai ales eliminarea lui Thereau. Am văzut şi revăzut secvenţa respectivă: francezul nu era de trimis la vestiare, el s-a împins cu Moţi, n-a comis un gest nesportiv. Corpodean a mers însă, greşit, pe mîna unui asistent care, aflat la mare distanţă de fază, n-avea cum sesiza ce s-a petrecut. Steaua îi mai reproşează „centralului” şi că l-a iertat pe Tameş de al doilea cartonaş galben, acuzaţie iarăşi întemeiată. Altfel, probabil că rămînerea lui Thereau în teren şi eliminarea lui Tameş ar fi dat confruntării un alt curs, numai că un meci se judecă în funcţie de ce se întîmplă, nu de ce s-ar fi putut întîmpla. Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.

Dar şi în raport cu nervozitatea
unora dintre jucătorii săi, care se expun inutil. Cînd, în interval de cîteva zile, termini două partide foarte importante în inferioritate numerică, eşti obligat să te uiţi nu doar la bîrna din ochii arbitrului, ci şi la paiul din ochii tăi. Adică să schimbi ce depinde de tine.

Comentarii (293)Adaugă comentariu

MARIUS DIN SIBIU (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:31

Domnule Ioanitoaia, aseara intr-o emisiune televizata unde era invitat George Becali, a fost interpelat Mircea Sandu care sustinea ca eliminarea lui Thereau a fost intemeiata. Cum a putut acel arbitru de tusa sa vada o lovitura cu „mana dreapta ” a jucatorului stelist cand acestia erau lipiti unul de altul, iar arbitrul era in partea stanga a jucatorilor si la o distanta destul de insemnata. Nu cred ca se mai pune problema vinovatiei arbitrajului. Spuneti ca Steaua ar trebui sa se uite si la jocul ei. Cand Romania a pierdut calificari pe mana arbitrilor, nu am sarit cu totii la arbitrii? Cred ca bucuria dinamovistilor ar trebui sa fie mai moderata ca au castigat in 13 oameni (11 jucatori, Corpodean si Nagy) contra 9 stelisti. Intr-un reportaj al GSP se spunea ca Nagy are bani si nu mai are nevoie si de altii. Cati dintre cei avuti din tara asta calca pe altii in picioare doar de divertisment???

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:31

si inca ceva daca tot vreti sa ne legam de cartonase…..cum dica s-a rastit la corpodean de nenumarate ori, ca mai avea putin si-i dadea si lui un cot….eventual il chema pe thereau sa loveasca sau pe nesu…( sau chiar lovin sau goian ….si as mai putea adauga personaje care nu au nici un fel de retragere de la o bataie cu adversarul)trebuia eliminat imediat….la fel cum si marica a fost avertizat cu galben la proteste acestuia….si au fost de o singura data nu pe parcursul intregului meci cum a facut dica….

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:38

marius din sibiu…in caz ca nu ai fost pe stadionul dinamo…latimea terenului nu e asa de mare….erau circa 40 m daca nu si mai putin…si fiind arbitru de tusa e datoria lui sa vada asa ceva….un offside cum il vede…fie el cm-etric…daca imi permiteti sa spun asa….cum il vede pe cealalta parte a terenului….? mda ce mister?@?@@?!?!?!?!!?!?!?!

ady (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:38

Pai cel putin la meciul cu Dinamo Thereau a fost eliminat degeaba, iar Banel Nicolita nu a fost eliminat pentru nervozitate/violenta asa ca articolul dumneavoastra nu prea are subiect.

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:39

looooool la jack red@ RURALILOR

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:41

De la Steaua, normal ar fi fost sa fie eliminati urmatorii razboinici ai luminii: Dica (vociferari), Carlos (trageri de timp), Lovin (fault la fiecare interventie, in mod normal nasolul asta trebuia eliminat de doua ori in 30 de minute), Banel (inca din prima repriza), Petre Marin (pt cotul pe care i l-a bagat in gat lui Ze Kalanga) Jiji (nu trebuia nici macar sa fie primit pe stadion), MM Stoica (in mod normal, de vreo 3 ani, trebuia internat la un ospiciu de maxima siguranta), Olaroiu (pentru ca s-a ingrasat atit de mult incit grasimea i-a coplesit neuronul). Magnifica echipa! Bai stelistilor, o sa bata Lyon de o sa faceti kaka pe voi!

emil (5 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:43

Sunt un suporter dezgustat de toti cei care se afla in jurul fenomenului:patroni, presedinti, oficiali ai FRF si LPF, GALERII, JUCATORI, ZIARISTI, ANTRENORI. Ati facut din cel mai frumos joc ceva de nesuportat. Nimeni dintre voi nu are demnitate, fair-play sau onoare. Daca nu iubiti fotbalul ci doar banii, plecati dracu toti ca nu va mai suport!

HYSTORY (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:43

Pentru ca MM ne tot spune de ceva timp incoace ca Steaua e echipa care in Liga campionilor reprezinta ROMANIA ,iar noi cei pe care ne reprezinta Steaua ,suntem nerecunoscatori si indraznim sa jucam fotbal si chiar sa-i mai si batem, propun ca toate echipele care vor intalnii Steaua sa piarda cu cel putin 10-0,si toate golurile sa fie inscrise de Thereaux,ca tot vin televiziunile din Franta sa-l vada,ca nu prea au ce vedea asta e alceva.Multumit MM?

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:44

TOT STADIONU….SA CINTE TOT STADIONU …..TOT STADIONUUUUUU SA CINTE TOT STADIONUUUU….( SI ACUM CINTA TOT STADIONU)….SUNTETI PENIBILI( CLAP YOUR HABNDS NOW, EVERYBODY) SUNTETI PENIBILI…..SUNTETI PENIBILI…..cind steaua pierde recurg astia la tot ce le este de putinta fie arbitri fie bataie fie….mai stiu io ce….doar ca nu au taria si caracaterul de a recunoaste ca nu au avut forta necesara si ca i-a facut rednic cu propriile lor arme…ca sa-l citez pe puriul

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:48

bine spus hystory….oricum io regret acum ca i-am batut pe steaua ca i-am stricat imaginea in europa si in plus l-am suparat pe jiji si pe mm….mi scuzi ….cum de-am indreaznit !

cristian man (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:50

Pertinenta analiza.Ati uitat insa si cotul in gat fara minge dat de petre marin lui ze kalanga…si faptul ca denis a fost faultat in careu in min.85,dar a ramas pe picioare…faultul insa a fost clar…goian,parca…steaua ar trebui sa invete si sa piarda,nu toate echipele trebuie sa astearna covorul rosu si sa se dea la o parte in fata ei…si,domnule mm stoica,ziceati parca ceva campionatul trecut de o autobaza…cum era,oare???

George (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 9:57

As vrea sa stiu cum a-ti vazut dumneavoastra domnilor ziaristi meciul Dinamo-Steaua referindu-va numai la meci si la albitraj (sa auzim o parere autorizata si imartiala) deoarece oricare din protagonistii acestei partide vor fi subiectivi.

Multumesc
George

MOMO (143 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:03

Vorbim de nervozitate ? Cotul lui Ze KK aplicat lui Petre Marin sau intrarea lui Tames ar fi trebuit sa produca bucurie? Dar simularea ordinara a lui moti?
De ce nu comentati si prestatia acestui mare fotbalist moti a carui valoare s-a vazut in meciurile internationale cu Germania si cu Skoda Octavia Fabia? 2 partide = 8 goluri
moti este VIITORUL nationalei de tinichea!
M-am saturat de zmei de Stefan cel Mare si gaini plouate in infruntari internationale!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:05

Jiji a spus ca va baga juniorii in teren la meciul cu Bistrita! looooooooooooooooool
Tre sa bagam mai multi bistriteni in echipele fantastice de la ora 14.00, cind o sa putem face schimbari! Looooooooooooooooooool

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:10

Momo, loooooooooooooooooooooool. Ma bukur ca Steaua are suporteri inteligenti ca si tine. La cit de nervosi sunt razboinicii luminii, sa vezi eliminari in fata lui Lyon. la pariu, Steua va fi trompeta etapei in Ch. League. Ma pregatesc sa bag un 2 cu handicap si cel putin patru goluri la pariuri! O sa mai fac un pariu 2 pauza – 2 final, basca ce o sa mai cistig pariind live. O sa ma umplu de bani cu Steaua asta! Traisaca Jiji si razboinicii lui!

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:11

Vad ca-i tot trageti cu eliminarea lui Tames, nea ovi ( hipocoristic vorbind), dar de eliminarea lui P. Marin si de 11m la Denis Serban nu suflati o vorba. Pai asa i-a ajutat arbitrul pe Dinamo? Ce e mai rau, continuati sa maculati imaginea unor arbitri care si-au facut datoria cum au putut mai bine. Cand mai scriem si noi de dvoastra ca ati trage cu o echipa sau alta ori insinuam ca ati lua bani de la vreun potentat, sariti ca arsi si o luati cu „nu-ti permit, ma-ntelegi?”, fiindca, nu-i asa, conditia dvoastra este neprihanita; si atunci cum va da mana sa propagati toate elucubratiile despre banii si aranjamentele pe care le fac arbitrii, fara sa aveti nici un fel de evidente?
Caci daca intr-adevar Becali i-a dat bani lui Padureanu pentru un aranjament – lucru despre care ar trebui, macar dintr-un resort etic, sa scrieti zile intregi, oierul nu are de unde sti, fara dubiu, unde au ajuns acei bani; poate i-a bagat tata Jean in buzunar, ca nu degeaba-i zice lui Lordul.
Sunt foarte contrariat cand vad cum ii exonerati pe acesti mahalagii corupti, oameni cu fapte descalificante la vedere si va legati de un om onest ca Nagy, fiindca asa v-a casunat. Va credeti Tribunalul Suprem? Nici macar nu cred ca terenul din Groapa are 60 de m latime! Imaginile sunt interpretabile, dar in vreme ce dvoastra sunteti un ziarist specializat in sport, fie si fotbal, el este arbitru. De unde prezumtia ca dvoastra ati putea aprecia o faza mai bine decat el? Valabil si pentru colegii dvoastra Tolontan, Andries, Buzarin. Nu ar fi mai firesc sa-si vada fiecare lungul nasului si sa se fereasca de interpretari tendentioase, insinuari, relatari partiale etc? Ati capatat o putere care v-a alterat conduita. Cred ca va e greu sa realizati acest lucru, dar nu imposibil.
Si recititi Biblia, chestia cu paiul si barna sta exact pe dos. Iar daca ati utilizat o licenta literara, avand in vedere cele scrise mai sus, ati zbarcit-o!

a (141 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:13

Nu mai stergeti posturile care nu va convin!!!!!!!!!! Scalvii lui steaua!!!!!!!!
Ce latime are terenul lui dinamo??? 100?? 80???? :))))))) sunteti penibili! :))

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:18

Mujotututun. Mishto, chiar ca a sfeclit-o Ioanitoaia la miezul fabulei. Deh, mai imbatrineshte omul, mai uita sa recapituleze… Poate data viitoare va executa o parabola ceva mai reusita pe baza rondelului „Batranul si marea” lui aiureala

Radu (84 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:18

Am trei comentarii de facut:
1 Cei de la dinamo (atat de mari sunt in ochii mei dupa acest meci) au afirmat ca ar fi jucat oricum mai bine decat Steaua chiar daca s-ar fi jucat 11 la 11 aducand ca argument faptul ca ar fi dominat la inceput. Eu cred un pic altceva: In debuturile de partida de obicei gazdele ataca mai mult (nu stiu de ce se intampla asa dar statistica o demonstreaza). Steaua are o conditie fizica excelenta, mult mai buna decat dinamo fapt demonstrat atat de faptul ca a tinut piept in 10 jucatori (dupa ce cu 3 zile inainte mai jucasera tot in 10) unei echipe complete si, de asemenea, de evolutiile precedente in care dinamo de obicei a inceput bine si s-a stins la final.
2 Am vazut pe siteul gsp.ro filmarea facuta de francezi cu faza premergatoare primei eliminari. Daca nu este trucata, atunci mie mi se pare ca Moti il provoaca pe stelist si il loveste in mod repetat. Acum daca toata lumea a vazut acea inregistrare si comisia de arbitrii este corecta ma astept sa aud zilele acestea ca i se ridica suspendarea lui Thereau si i se aplica una dubla lui Moti ca sa se restabileasca, macar partial, dreptatea.
3 Cea mai mare rusine a serii a fost eliminarea lui Nicolita. De ce spun asta? Pentru ca Nicolita s-a dovedit pana acum unul din cei mai Fair-Play jucatori si in joc dar mai ales in afara lui. Sa-l elimini printr-un asemenea tertip mi se pare foarte josnic mi se pare foarte nedrept si nemeritat pentru Nicolita care, inca o data o spun, este un exemplu de sportivitate.

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:19

Pt. a. Nu te enerva frate, ca suntem campioni!

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:20

cica are 120 si poate de-aia fac oierii atita tam tam ca de….un tusier care vede un offside din pozitia aia nu vede un cot….am scris si mai sus un mesaj pt steaua si ma repet cu ardoare….SUNTETI PENIBILI….LOL
MUJOTUTUN ASTA i-a zis k lumea ! :))

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:23

Pt Radu. Nicolita fair-play?!!!! Iti aduci aminte faza aia in tusa, cind l-a incalecat pe Pulhac? Din doua una: ori a vrut sa-i rupa shira spinarii ori e pe invers… Adica un defect ereditar

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:24

radule tu faci parte din societatile acelea non-profil care promoveaza RROMII????? sa-ti aduc aminte niste intrari asasine ale lui nicolita urmate de eliminari? paduche obraznic….

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:25

radule tu faci parte din societatile acelea non-profit care promoveaza RROMII????? sa-ti aduc aminte niste intrari asasine ale lui nicolita urmate de eliminari? paduche obraznic….

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:28

Look at varu. „paduche obraznic” Looooool

Marius (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:29

Poate ca Dinamo a fost avantajata un pic meciul asta, dar le-a convenit stelistilor ca Goian a jucat bachet 2 etapae la rand si nu au primit penalty contra lor! Le-a convenit sezoane intregi ca Radoi dadea cu cotul si cu pumnul mai ceva ca la K1 si nu a primit cartonasele rosii cuvenite. Si apoi, daca ne uitam inapoi sunt cam prea nervosi pentru secolul asta: remember Bistrita …

M-ar fi bucurat mai mult victoria asta daca se intampla 11 la 11 …

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:33

la 11-11 ii bateam mai rau ca nu se bagau cu fundu-n poarta….:D

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:36

bine ca e convocat rromu’ la nationala sa ne faca de ras in toata lumea :))))…de fapt e de plins 😛

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:36

Io propun ca Steua sa se numeasca de astazi Autobaza sau Autobuzul Bucuresti. Cred ca Olaroiu a invatat ceva din meciul asta de coma: ca mai e nevoie de ceva fundasi si de rezerva Cernea linga Carlos. Cel putin cit timp sta Denis Serban la Dinamo

Aetius (11 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:37

Nu sunt nici pe departe stelist dar trebuie sa te aflii intr-un conflict deschis cu bunul simt pentru a nu realiza cat de penibila si nejustificata a fost eliminarea lui Thereau. Pot spune ca a fost un moment bun de cascadorii rasului..Moti il imbranceste si chiar loveste in repetate randuri pe francez, iar cand acesta riposteaza foarte usor cu cotul, tziganul ala blond (stiu ca pare paradoxal) cade ca si curentat. Iar Nagy are probabil o criza de personalitate si caracter si decide sa iasa in evidenta in cel mai gretos mod. Sunt si eu deacord ca de aici pana la acuzatii de hotie sau iesiri xenofobe (cu care Gigi deja ne-a obisnuit, facand un mare deserviciu Stelei) e cale lunga. Nagy putea sa o zburleasca si fara a fi spion sovin maghiar sau vandut lui Dinamo. Omul ar putea sa fie pur si simplu cretin. Cat despre COrpodean, a gresit de ambele parti, dar parca a avut o tenta impotriva Stelei. Pe Nicolita l-a eliminat smechereste, speculand litera regulamentului, dar nearbitrand in spiritul jocului. In conditiile in care Steaua avea deja un om in minus, el trebuia sa ii permita lui Nicolita sa intre pe teren imediat cand si-a revenit dupa lovitura. E adevarat ca si Banel ar fi trebuit sa nu cada in aceasta capcana…Au si stelistii de invatat destule din aceasta infrangere. Oricum a fost esecul Stelei, in nici un caz triumful cainilor! Tot ce m-a impresionat in jocul lui Dinamo (in conditiile in care au avut un om in plus o buna bucata de timp) a fost patrunderea magistrala a lui Serban la faza golului.

Vlady (2 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:38

Dvs nu vedeti barna din cauza paiului.Milioane de spectatori s-au asezat in fata televizorului sa vada meciurile esentiale ale unui campionat cu miza,intr-un moment excelent al fotbalului intern,sperand sa vada dispute adevarate;cand colo un arbitru total incompetent (Salomir) si doi
aproape sigur manjiti (dar inteligenti).In acest context dvs si intreg GSP-ul trateaza cu preponderenta subiecte colaterale.Perfect de acord cu dvs ca anumiti jucatori de la Steaua comit actiuni scapate de sub control (ma gandesc aici la intrarea lui Nesu,faulturi dupa galben, pana la Goian si Dica)
dar subiectul curent este maniera de arbitraj.Acum dupa ce am vizionat filmul disputei Thereau-Moti mi se pare evident ca meciul numarul unu al campionatului a fost trucat.GSP spune timid cate ceva in ciuda argumentelor care vor urma..Dupa o alta eliminare esentiala anterioara pentru injurii,apreciata ca fiind corecta de GSP,am semnalat printr-un mail ca aceste sanctiuni privind infractiuni greu de controlat pot fi foarte usor de folosit de un arbitru tendentios;pentru injuraturi un arbitru poate elimina aproape pe oricine in orice meci pe bune,pt ca de injuraturi nu ducem lipsa….Enumar acum argumentele directe ale blatului cu arbitrii:1.Oare Naghy nu a vazut provocarile lui Moti sesizand si amplificand numai asa-zisa lovitura a lui Thereau?2.Cate eliminari directe s-au mai dat in Liga in ultimii ani fara ca centralul sa vada faza?
Acum argumentele care prefigurau blatul:3.Miza mare a campionatului si foamea lui Dinamo.4.Dinamo e singura echipa din lume a caror suporteri au acuzat public mijloacele incorecte folosite de unii conducatori ai acestei echipe.5. 80% din greselile importante de arbitraj din ultimii ani au fost favorabile echipei Dinamo.Acum argumente logice privind modalitatea folosita:6.Era normal sa se incerce blatul fara culpabilizarea arbitrilor (de care a fost si mai este nevoie…);de aceea s-a propus (probabil) acest scenariu cu sicanarea (si eventual simularea…).Cine putea fi sicanat decat varful pentru ca ceilalti se cam aduna in jurul fazei tot meciul si pot fi filmati intamplator?Ghinionul a facut ca cel vizat, Badea, sa fie fie inlocuit cu Thereau,tip relaxat cu mentalitate vestica.Acesta a reactionat neincrancenat ,cu zambetul pe buze.Scenariul prevedea, probabil, un raspuns mai dur la sicane dar …Totusi the show must go on si Moti a simulat,Naghy a intrat in rol,Corpodean e acoperit de regulament si Borcea e fericit.Alt ghinion mai mare a fost si filmarea fazei de catre francezi…
Intrebari:1.Ce trebuia sa pateasca Moti pentru sicanare fara balon si simulare extrema?2.Cum ramane cu acesti arbitrii cu greseli atat de mari, acoperiti de regulament dar descoperiti de filmare.3.Cum ramane cu tele/spectatorii care vroiau sa vada meciuri adevarate si nu circ?
Cum ramane cu barnele obturate de paie in ochii GSP-ului?

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:39

circula un zvon cum ca a dat oieru bani la bistrita sa scoata aia toate geamurile din vestiare….DAR DE CE OARE? CE-OR AVEA CU „J”AMURILE?
:)))))

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:39

Apropo, Ciril Terero asta…. sau cum il cheama, ar juca mai bine linga cotangii Ghionea si Goian

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:45

Varu, si io am auyit ceva de genul asta,,,, ca… cica astia de la Steaua isi cumpara mai nou masini fara geamuri, iar Meme, de fapt, ar fi fisurat parbrizul ala la avion cind plecasera spre Kiev. Ca cica asa i-ar fi zis Olaroiu: sa punem (de)presiune pe adversari

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:47

LOOOOOOOOOOOOOOOL@ DE)PRESIUNE……..TAREEEEEEEE

cristianu (6 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:47

in primul rand vreauy sa stiti de la inceput ca sunt fan viola, s-a vazut clar ca steaua a fost defavorizat clar de un tusier imbecil si de un corpodean aflat in nota lui obisnuita . nu stiu de ce nu sunt promovatii altii arbitrii dar nu nepotei sau fii ale fostilor fluierasii sau stegarii
nu intaleg daca sandu a recunoscut ca sa umblat cu smecherii la topul arbitriilor nu se procedeaza asa cum ar trebuii adica cu incadrarea juridica ca si fals uz de fals si trafic de influenta deci oamenii bunii sa recunoscut ceva si deci cineva tre sa platesca la fel cum tre sa platesca si suporterii turbulentii nu ma refer doar la aceia din miticie ma refer si la cei din timisoara cluj etc pentru ca din pacate padure fara uscaturii nu exista

mujotutun (312 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:48

@adyy, crezi ca la GSp e ca la voi la stana, sa behaie toti ca Unu?
@Liviu: o singura solutie: Balaceanca!

Degeaba scrieti, nea ovi, ca stelistii asa, dinamovistii pe dincolo. Dvoastra va asumati o mare responsabilitate si va acuz de-a dreptul ca incitati la violenta. Va mai acuz si ca nu scrieti conform realitatii. Si va mai acuz ca faceti toate astea deliberat, din ratiuni lucrative. Nu va obositi sa negati, cunosc raspunsul. Si nu-i mai acuzati pe stelisti de nervozitate dupa ce afirmati ca au fost defavorizati de arbitru: nu-i normal sa se infurie oamenii cand sunt „furati pe fata”? De altfel chestia cu barna este valabila in primul rand pentru dvoastra, sunteti extrem de iritati. O sa va spun si de ce, ca a batut Dinamo, echipa Securitatii, in acceptiunea dvoastra! (Nu c-ati avea ceva cu Securitatea in sine!). Nu mai puteti de necaz! Ideea ca ar putea lua titlul si, culmea, ajunge in grupele CL, nu va lasa sa dormiti. Nu stiti ce sa mai nascociti ca sa le puneti piedica, asa cum ati facut si anul trecut, asa cum faceti mereu. Acum ati scornit porcaria asta cu arbitrajul. Ce daca alti arbitri, France 2, Decebal Radulescu de la GSP (taiati-i din leafa, asa ar vrea „addy”!) considera ca eliminarea e corecta? Dvoastra o tineti ca gaia-matu, cu rabiatul de Porumboiu, care a ajuns mai rau ca Pinalti (am mai zis eu, endemie!).
Si inca ceva: daca veti face un scurt istoric al Stelei studiind „nevricalele”, veti constata ca ei mai mereu au fost cu capsa pusa si cel putin in ultimele decenii au avut cativa oameni in echipa cu fitilul prea scurt: Anghelini, Bumbescu, Lacatus, Vladoiu, Panduru…ii stiti dvoastra mai bine!
Parca in vremurile lui Voinescu ori Satmareanu ori Iordanescu, nu era astfel. Sunt convins ca si lui Hagi tot de la Steaua i se tragea.

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:50

Mojotutun, nu putem scrie mai pe scurt: STEAUA LA OSPICIU?

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:52

Mojotutun, ai dreptate cu Decebal Radulescu ala. Scrie de kkt despre dinamo, chiar si cind bate indubitabil. Il maninca in kur pe asa zisul ziarist. Cred ca se baga si la notele de la echipa fantastica la jucatorii lui dinamo, de+mi strica mereu punctajele….

Ciprian (30 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:53

Stimate D-le ioanitoaia,

Aveti perfecta dreptate!
As mai sublinia un lucru.
Steaua se plange acum de programul incarcat. Sa nu uitam ca evolutia sa (excelenta in Europa) ii aduce si mult profit. Steaua este, probabil cea mai bogata si titrata echipa din Romania. Ea a ajuns in randul echipelor de prim rang sau in apropierea lor. In conditiile actuale, ea trebuie sa joace cu doua garnituri, la fel cum fac marile echipe angrenate in competitiile europene.
Deocamdata, Steaua joaca altceva in Campionatul intern. La atitudine si nervozitatea accentuata, ma refer.
Sa nu uitam ca echipe din est (vezi cele din Cehia, Rusia) si chiar din Vest, dupa un parcurs bun in Liga Camionilor nu au mai prins anul urmator aceasta competitie.
Judecand dupa dorinta D-lui Becali, Steaua ar trebui sa aiba garantat titlul de acum inainte pana la moartea sa, ducand implicit la jucarea unui campionat banal si fara concurenta.
Steaua a deschis un drum. Este foarte adevarat!
Dar, nimeni nu poate contesta ca Dinamo, Rapid sau alta echipa romaneasca nu-l poate continua!
Si aici vin cu un alt exemplu. In Ukraina, acum cativa ani, doar Dinamo Kiev conta! Acum Shahtior e si ea acolo!

Cu stima,
Ciprian Constantina

Ignitios80 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:54

Bai obositilor, in frunte „ghionoaia ochelari de cal”, regulamentele spun ca si INTENTIA se pedepsete in aceesai masura in care se pedepseste si fapta comisa. Dinamo a meritat pe deplin victoria. Este adevarat ca arbitrul corpodean ar fi trebuit sa il elimine si pe Tames. Este totusi regretabil ceea ce s-a intamplat in afara stadionului cu galeria stelei. NU UITATI DE CATE ORI steaua A FOST AVANTAJATA DE ARBITRII. Invatati sa pierdeti si nu va mai lasati influentati de sclavul mm stroica.

Cristi -Sibiu (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:55

Domnule Ioanitoaia cati suporteri adevarati au cluburile din Romania ? De ce le acordati atita importanta unor conducatori ,investitori si alte personaje din anturajul echipelor de fotbal (in afara meritelor materiale in favoarea echipelor) .De cate ori apar la Dv. in emisiune suporteri adevarati pe care nu ai intereseaza ce face si ce declara Borcea,Becali,Mititelu,etc,ci doar cum joaca echipa lor favorita?Care sufera cand echipa lor pierde-in tacere,calmi,gandindu-se ca este doar un joc,care daca simpatizeaza cu Steaua de exemplu,tin cu Dinamo daca aceasta joaca in Grecia???? Va-ti gandit ca cele mai multe din declaratile investitorilor publicate in ziare,afisate pe micul ecran-produc violente?Nu spun ca ele trebuiesc cenzurate, dar multi dintre reporteri abia asteapta sa mai declare unu o prostie si o afisaza. Sant un suporter stelist care este satul de limbajul suburban care este afisat pe blog-si de violenta de pe stadioane. Daca Steaua a pierdut meciul cu Dinamo inseamna ca acestia au fost mai buni in acest meci si gata. Doar in acest meci.

varu (29 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 10:56

CRISTIANU vezi ca pui prea mult punctu pe i ….sau mai bine zis prea mult folosesti i-ul….citeste si corecteaza-te please…..daca nu inveti si tu gramatica acestei limbi….sau gramatica acesteii limbii in cazul tau….nu mai ” scrii”

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:00

Moahahahahahaha. Ce pacat ca termenul Steua nu contine litera „i”!!!!

radu (178 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:01

Dl Ioanitoia nu ma fiyti asa p fata cu steaua?….ce motive are steau sa acuze arbitrajul…..va tine dl becali ziarul?….sa fim seriosi….k steaua a fost dintre echipele de top ce mai avantajat dintre echipele bucurestene…daca va aduceti aminte si cu Rapid trebuia sa joace in 9…dar…a avut salomir ceva in ochii…la fel si la penaltyul lui Goian….cica nu a vazut intetia..asa k nu o mai luati p steau in brate…dar ce ma obosesc eu sa va scriu pt ca nici nu cred k cititi dvs mesajele astea…nu am vazut vreodata sa raspundeti..singurul de la readactia dvs care are ceva de zis este A Vochin…si tot respectul pt el..

necula (14 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:01

domnule ovidiu
vorbesc la singular pentru ca asa se vorbeste pe blog, nu pentru ca nu te respect.
” Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.”

Intrebare: cand i-am batut pe kiev te-ai simtit bine? daca-i batem pe lyon o sa uiti ce-ai zis acum si o sa treci la munti de laude?

Intrebare: cand dinamo o sa ne faca iar de ras in europa o sa te simti bine?

istoria nu se sterge, din pacate, 17 nentori e nimeni in europa, o celebritate intr-un anumit cartier din bucuresti

ADRYANO_21 (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:02

domnule ioanitoaia nu sunt de acord cu dvs….. din pacate acest derby a fost stricat de 2 persoane care dupa parerea mea ar trebui EXCLUSI DEFINITV DIN FOTBAL…
in primul si primul rand cum este posibil ca tusierul sa vada un asemenea contact de la 50 DE METRI..?????
POATE IN ACEL MOMENT AVEA VREUN TELESCOPT LA INDEMANA ….. CINE STIE…!!!!
IN AL DOILEA RAND DE CE TAMES NU A PRIMIT AL DOILEA CARTONAS GALBEN…????
DE CE O ECHIPA PRECUM DINAMO POATE AJUNGE IN CHAMPIONS LEGUE PE SPINAREA ALTEA CUM ESTE STEAUA..?
SA MUNCEASCA SI DINAMO ASA CUM A MUNCIT STEAUA K SA AJUNGA SUS…
MACAR DACA ESTE SA CASTIGE CAMPIONATUL SA IL CASTIGE CORECT.. NU PE MANARII….
aaa SI INCA CEVA.. PENTRU DOMNUL BORCEA.. CARE ESTE CEL MAI..”mare conducator din fotbalul romanesc”… CUM POATE DANSUL SA SUSTINA FAPTUL K PANA LA ACEST MECI STEAUA A FOST AJUTATA DE ARBITRII..? CE DINAMO NU A FOST..? SA II ADUC AMINTE DOMNULUI borcika.. DE MECIUL DE LA VASLUI cand ARBITRUL NU A ACORDAT GAZDELOR UN PENALTY.. CLAR CA LUMINA ZILEI….
EU IN LOCUL LUI AS TACEA SI MI-AS VEDEA DE PROPRIA ECHIPA SI SA FIE FERICIT K A BATUT O ECHIPA ASA DE MARE CUM ESTE STEAUA… A BATUT-O… JUNCAND 11 contra 9… va D-ATI SEAMA CE ECHIPA BUNA ESTE DINAMO…!!!
SA II VAD CE FAC IN UEFA SI LA ANU IN GRUPE… IN LIGA CAMPIONILOR…..!!! ATUNCI SE VA VEDEA ADEVARATA VALOARE…!!

musy (4 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:07

nea ovi,echidistant k de obice.cu mici contradictii in articol,totushi.putezi incerk sa-l mai temperatzi pe tolontan?kred k a km luat-o razna saracul. detasati-l pt o vreme la o unitate de jandarmi pt k vad k a fraternizat cu ei .oricum ne pierdem timpul pe blogurile voastre.asta este o strategie de marketing sa aveti cat mai multi vizitatori pe site si dupa aceea sa va laudati k sunteti site-ul cu cel mai mare trafic.dk nu am fi noi ,cititorii,foamea ar scrie pe voi.respectati-ne!

Jack Red (97 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:10

Necula. Asa ca tot te raporteyi la istorie. In istoria fotbalului romanesc echipele cele mai bune au fost: 1. Echipa lui dinamo din 1990, eliminata de Sampdoria in semifinale – aia cu Sabau, Lupescu, Raducioiu, Lupu etc; 2. Echipa Universitatii Craiova din 1983 – aia cu Lung, Negrila, Tilihoi, Balaci etc.; 3. Echipa lui dinamo din 1984 – aia cu Orac, Augustin, Multescu etc.; 4. Din pacate, Echipa Stelei din 2005+2006; 6. Echipa Stelei care a batut pe Barcelona dupa ce le-a cumparat Ceausescu Cupa Campionilor cu ajutorul grecului aluia armator celebru de la Panathinaikos (intreaba+l pe Valentin Ceausescu intre patru ochi)!
Dupa cum vezi, recursul la istorie nu e totdeauna cel mai potrivit ca sa vorbesti tu de sincope gen 17 Nentori, sincope ce pot interveni in viata oricarei echipe

Aetius (11 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 11:14

Dinamovistul tot dinamovist ramane…izbucneste in criza de rabie cand depisteaza la un om o urma de bun-simt. El nu suporta asa ceva, decenta il arde pe creier ca acidul sulfuric… i-ar placea o lume in care toti sa fie plini de frustrare si ura, la fel ca si el.
Varu, in caz ca am fost prea subtil, la tine ma refeream. Cristianu a facut niste observatii obiective si de bun simt. Faptul ca poate a fost grabit si a mai scapat un „i”ntrus nu inseamna ca este agramat. Si daca ar fi fost, nu asta te deranja pe tine. Te deranjeaza pur si simplu faptul ca e banatean, si ca spre deosebire de tine si de ceilalti canino-punkisto-ultrasi, chiar are ceva de spus, nu doar de latrat.

Comentează