Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

La mica înțelegere

Târâș-grăpiș, sub semnul unei pandemii ce-a amânat multe partide și chiar a anulat 7, s-a sfârșit sezonul competițional 2019-2020

Permalink to La mica înțelegere
duminică, 9 august 2020, 1:57

L-a legitimat în 6 august Comitetul de Urgență al FRF, for care a luat, cu acordul Comitetului Executiv, o serie de măsuri neobișnuite. Implicit pe aceea de a nu mai retrograda automat nimeni din Liga 1, viitoarea ediție de campionat având să reunească la start 16 participante, nu 14.

Lumea fotbalului a rămas cu impresia că, procedând așa, FRF a urmărit să o ajute pe Dinamo. Să salveze un brand recomandat de câștigarea a 18 titluri. Părerea mea e că înainte s-o ajute pe Dinamo, a ajutat-o pe Poli Iași. Deoarece, dac-ar fi disputat și cele 5 restanțe (între care „dubla” cu Chindia, picată matematic), Dinamo ar fi putut realiza 6 puncte din 15 posibile, moment în care ar fi depășit-o pe Poli. Cum aceasta a susținut toate cele 14 întâlniri din play-out, ar fi căzut pe loc direct retrogradabil.

Concluzia e simplă. Până să-i dea o mână de ajutor lui Dinamo, care n-a terminat stagiunea pe teren din pricina coronavirusului, FRF a avut grijă de Poli Iași, grupare prezidată de ex-federalul Ciprian Paraschiv. Când se aude că Răzvan Burleanu e amic și cu Bogdan Bălănescu, directorul general al „câinilor roșii”, n-ar strica să ne aducem aminte că prietenul adevărat la nevoie se cunoaște.

Legat de asta, continuă să circule scenariul, cât de întemeiat?, că Dinamo și Poli, îndreptățite să fi disputat finala Cupei în detrimentul lui FCSB și al lui Sepsi (știți povestea, n-o mai reiau), n-au bătut cu pumnul în masă, n-au făcut scandal, tocmai deoarece administrația federală le-ar fi asigurat că, dacă pun batista pe țambal, scuzați expresia, găsește ea o soluție să le scape de retrogradare. Exact așa cum se va și întâmpla.

În consecință, Dinamo nu și-a ținut promisiunea că se va adresa la TAS, unde-ar fi putut obține câștig de cauză, apreciază juriști demni de crezare, iar Poli nici măcar n-a mai sesizat FRF! S-a mers, scuzați-mă iarăși, pe blat, la mica înțelegere. Îmi dai ca să-ți dau și închidem cazul.

Scenariul pare plauzibil și pentru că, întâia oară în 5 ani și jumătate de domnie, Burleanu a admis public că eroarea privind dreptul de joc al lui A. Vlad și Bouhenna, folosiți ilegal în semifinalele Cupei, a aparținut federației. Pasămite, a încercat președintele să îndulcească tonul, regulamentele FRF „nu s-ar fi corelat”. Fals. Cele în discuție, Disciplinar și de Organizare, se contrazic. Întrucât cel din urmă, emis ultimul, stipulează anularea prevederilor din celălalt, nici A. Vlad și nici Bouhenna n-aveau calitatea să evolueze în semifinale. De aici concluzia, la îndemâna oricui, că finala Cupei trebuia jucată între Iași și Dinamo, nu între Sepsi și FCSB!

Lui Burleanu et Comp. le-a venit însă ca o mănușă toată această tevatură. Pe de-o parte că au putut implementa formula cu 16 echipe, variantă vehiculată frecvent de șefii FRF. Pe de alta că au reușit să justifice de ce-au plătit 100.000 de euro unei firme olandeze de consultanță care, după o îndelungată și profundă expertiză, generos remunerată, a izbutit să descopere mai întâi apa caldă, apoi mersul pe jos! Chiar era nevoie de niște olandezi și de o căruță de bani pentru a afla că apa-i udă și pământul rotund!

Comentarii (54)Adaugă comentariu

Andrey (262 comentarii)  •  9 august 2020, 14:12

Iarasi f corect. Poate ca lucrurile au stat asa cum le descrieti. Gafa frf a constat mai ales in faptul ca punand Cupa devreme a influentat finalul campionatului prin aceia ca FCSB si Botosani deja calificate in Europa League au jucat mai departe fara implicare.

Viorel (103 comentarii)  •  9 august 2020, 14:17

Dl ionitoaia, ucenicii lui de la gsp, presa sportiva in general nu au credibilitate, sunt compromisi, atâta timp cât mențin pactul de tăcere fata de situația unica si inadmisibila din sportul românesc! Sa cerceteze și sa scrie presa liberă a unei tari democratice membra UE cel puțin trei situații intolerabile: 1. De ce România este unica țara din Europa care a menținut unitățile militare sportive ale armatei si poliției CSA și Dinamo, creații sovietice absurde, dispărute peste tot in UE. 2. De ce numai in România dintre tarile UE și Nato se mai permite amestecul direct al armatei și poliției in sportul profesionist, prin intermediul cazarmilor sportive CSA și Dinamo. 3. Cum se cheltuiește, in folosul real al sportului, imensul buget consumat de cele doua UM sportive CSA și Dinamo, peste 50 mil euro anual și ce s-a obținut in sport din enorma suma de 1,55 mld euro alocată celor doua cazarme din 1990 pana in 2020?? Așteptăm ca dl ioanitoia și presa in general sa răspundă la aceste întrebări și sa nu mai fie complicea unităților militare sportive de tip sovietic păstrate doar de România!!!

Luci (39 comentarii)  •  9 august 2020, 14:24

Uite cum s-a transformat Nea Ovi de la o vreme in mare fan dinamovist. Este al doilea ori al treilea articol la rand in care sare de partea echipei care trebuia sa retrogradeze. Desi mai corect era sa se desfiinteze.

Mircea (663 comentarii)  •  9 august 2020, 14:26

Sincer nu ma asteptam sa *** la toate falsele comploturi ce circula in randul ultrasilor. La experienta dv...

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Strul (42 comentarii)  •  9 august 2020, 14:26

Eram profund oripilat dacă nu îți cereai scuze in legătură cu batista pe țambal , vai , vai , cai , ce oroare ! Pe blat ?!? Oh , mon Dieu ! Dar nu ai mai avut resurse de a - ți cere scuze pentru descoperirea apei calde și a mersului pe jos ! Totuși , in sufletul tau desigur că te scuzi , deci acceptăm .

Dinu (427 comentarii)  •  9 august 2020, 14:28

Corect. Din nou felicitari pentru curaj. Iti trebuie sange in instalatie ca sa ii infrunti pe fata pe suporterii fecesebelei

Dudu (133 comentarii)  •  9 august 2020, 14:33

Va dau dreptate dar cred ca s-ar impune sa mai schimbati regitrul deja stim ca, conducerea federatiei este una pafarista si nu este cazul sa ne o amintiti in fiecare articol.

Ali Baba (223 comentarii)  •  9 august 2020, 14:36

Mi-ati deschis ochii. Credeam ca decizia a fost data pentru Dinamo insa m-am lamurit ca principalul ei beneficiar a fost clubul Politehnica din Iasi a fostului subaltern Paraschiv , mare admirator al Burleanului.

doilaunu (195 comentarii)  •  9 august 2020, 14:41

emoticon cu unul care casca

Andrei F (1607 comentarii)  •  9 august 2020, 14:45

Cine este mai batran isi aminteste ca la radio era o emisiune saptamnala de umor...Poate o fi si acum dar de ras mai bine ca aici ...mai rar...!!!!Cica Dinamo nu a fost ajutata de FRF ci mai repede Iasul!!!!ZIaristul la fel ca FRF amesteca criteriile de departajare mai rau ca la hopa-mitica!!!Cica Dinamo daca juca meciurile ramase....pai nenea ziaristul asta ar fi fost un criteriu dar de fapt FRF s-a folosit de doua inginerii-criterii...Dinamo era retrogradata daca se ingheta campionatul-ce s-a si intamplat stimabile!!!-dar se respecta Regulamentul si retrograda cine era sub linie!!!!Cand s-a marit numarul de echipe ce sa vezi,NEREGULAMENTAR Dinamo scapa de retrogradare!!!!Nu este de ras sa vorbesti de care Regulament o fi mai tare in cazul Vlad dar sa nu spuneti un cuvintel ca potrivit Regulamentului in vigoare Dinamo era retrogradata???------Si nu pot intelege si pace!!!!Va spune FRF clar ca Vlad avea drept de joc dar voi gesepistIi o tineti pe a voastra....Deci nu o fi mai bine ca de Regulamente si de respectarea acestora sa se ocupe de acum doar GSP????Si cum puteti sa afirmati ca in ROAF scrie ca prevederi din Regulamentul Disciplinar sunt anulate de ROAF????Daca eu il fac pe marele Ovidiu I,. judecator peste toate la FRF poate domnule jurnalist ca aceasi FRF sa numeasca alt judecator cu puteri la fel de mari ca cele acordate cand nu exista expres o norma sa spuna ca vi se preiau puterea acordata ?Nu este contrazisa notiunea de judecator peste toate????Cat mai batjocorim Regulamentele si logica ....?Ca in legile tarii...nu se pot schimba norme legale de la o saptamana la alta si mai ales in timpul judecatii se judeca pe normele in vigoare la data inceprerii actiunii...nu se poate ca o lege sa incalce legea fundamentala pe logica ca este mai noua,mai tare,mai lunga sau mai scurta....daca sunt mai multe legi aplicabile pe un domeniu apararea poate folosi orice lege ii este mai favorabila...----------Si dumneata care-l critici pe Burleanu mai mereu corect acum cand ii dai dreptate cobori la nivelul lui Burleanu...FRF hotarase cum se disputa campionatele 2019-2020 si 2020-2021 si nu era vorba de 16 echipe...Pentru cine nu intelege...Si Regula jucatorilor sub 21 de ani,si Regula cu echipele de fete...trebuiesc anuntate inainte de intrarea in vigoare...Poate cineva spune ca acest campionat 2019-2020 nu este modificat altfel de cat se hotarase...?Pai se modifica prin echipele care nu retrogradeaza si se modifica echipa de la baraj...16 echipe???Bine,dar de ce se avantajeaza retrogradatele si nu premiantele din Liga 2?????Si nu este de ras????Cine a vrut schimbarea Ligi 1 ca sa se ajunga la 14 echipe?Pai aceasi Federatie cu aceasi presari...Cica o faceau pentru binele fotbalului romanesc!!!!???!!!!????Cica se concentrau valorile!!!!Acum???

Ali Bec (212 comentarii)  •  9 august 2020, 14:50

Campionul truismelor ne zice de invenția mersului pe jos și a apei calde. Din nefericire știm ca are de gând s-o mai facă cel puțin 20 de ani. Asta, dacă nu va muri de grija banilor altora.

Lazar (1 comentarii)  •  9 august 2020, 14:53

fals. Dinamo ar fi câștigat cu 3 la 0, dar nu insemna automat calificarea. La fel pentru Iași

Kyro (61 comentarii)  •  9 august 2020, 14:54

"daca se jucam cele 5 restante" - iarasi o porcarie fara sens... CAND sa se joace? in campionatul viitor ? Si cua dversari lui DInamo ce faceai? II mai tineai in cantonament 2 saptamani? La jucatori cu contracte expirate in 5 ce le ziceai? Mai stati 2 saptamani si apoi fara vacanta , va gasiti echipa la care sa evoluati peste 3 zile...

Kyro (61 comentarii)  •  9 august 2020, 14:55

Si de unde stiti ca juca Iasi finala daca DInamo castiga la TAS (un proces din care nu face parte)? La 3 - 3 (cumulat Sepsi - Iasi) nu trebuiau jucate prelungiri? Sau mergea Iasi in finala pe preferintele tale ?

Liviu (333 comentarii)  •  9 august 2020, 14:57

@Viorel (72 comentarii). Vezi ca exagerezi. Dinamo este club privat, finantat de Negoita si de galerie, iar CSA Steaua evolueaza in liga 3 deci scandalul nu are mare justificare. La Dinamo poate ar trebui schimbat numele, s-a mai incercat dar fara efect.

Iulian (190 comentarii)  •  9 august 2020, 15:05

@Strul (30 comentarii). Daca ai ceva de spus spune dar lasa mistourile ieftine. Ma indoiesc ca si atata autoritate incat sa critici tu stilul dlui Ioanitoaia.ai auzit de invitatia canta la alta masa?

Capsa19 (14 comentarii)  •  9 august 2020, 15:22

Am impresia că unele articole le scrii cu,,arma la tâmplă''și cel care ține arma poartă fular alb-roșu.Adevăruri scrise doar pe jumătate,ca să poată lăsa loc minciunii. Îmi vine greu să cred că ai o părere chiar atât de proastă despre fanii dinam0.De dinam0viști de obicei se râde bine,cu glume fine și de calitate.Am mai scris,de dinam0 se râde întotdeauna până la capăt. Probabil că-ți face plăcere să crezi că poți păcăli pe cei mai slabi de minte,și a căror judecată e un pic mai limitată.Minciunile tale au picioare scurte,dar dacă la unii prind,n-au decât ca să-ți urmeze,,gândul". În ce hal te-au adus anii!

motrescu mihai (4 comentarii)  •  9 august 2020, 15:32

exista un singur adevar,ori, mai bine zis exista o singura si dreapta rezolvare.La momentul intreruperii campionatului din cauza virusului,acesta trebuia inchis,inghetat,cum vreti s-o luati.Au facut-o si altii,nu s-a prabusit lumea.CFR ar fi fost campioana,restul,conform clasamentului la acea data.Egalitate perfecta pentru toti. Dar nu,am complicat-o din motive financiare,bineinteles si a iesit o mare brambureala de n-a mai inteles nimeni nimic.O echipa sta din cauza de magazioner,alta joaca cu trei cazuri pozitive,unii au foast pozitivi si pe urma negativi,altii n-au facut testul la timp,dar au platit pentru testul echipei adverse.Noaptea mintii.Acum facem scenarii,asa cum doar noi stim,ca am aparat Dinamo,Iasul,CFR-ul,ca am ascultat ordinele lui Hagi ori Becali...lista pote continua.Nu-i asa ca suntem romani? Sa mai zica cineva ca nu suntem unici !

Viforul (7 comentarii)  •  9 august 2020, 15:36

De accord pina la un punct. 1. Dinamo nu era Sigura de cite puncte ar putea face daca disputa restantele. (Ar fi avut avantajul sa stie cite are nevoie) 2. FRF s-a autosesizat in privinta neregulilor din semifinale. Cei care n-au frost de acord au fost altii. Sigur, putem specula ca Paraschiv e prieten cu toata lumea. Mai putin cu arbitrii, care au "ajutat" Iasul in multe partide. 3. Nea' Ovidiu e un mare amator de fotbal, insa are afinitati nedeclarate. Apropo, cu esti prieten? 4. Daca as fi prieten bun cu Seful federatiei, atunci echipa mea nu s-ar bate la retrogradare! 5. Am Mai Spus-o, Dinamo, Iasi si cine mai vreti voi, au fost beneficiarele deciziei. Doar ca una dintre ele a facut-o premeditat si total legal! Fata de celelalte care Nu au vrut sa riste atit de mult. Oare cine si cu cine sunt prieteni adevarati? Va las sa ghiciti.............

Spectarii in tribune sau la priveghi??? (52 comentarii)  •  9 august 2020, 15:44

Ce se mai poate schimba acum? Cand ne gandim ca in locul lui Ciurli-burli trebuiau sa fie Gica Popescu sau Lupescu la federatie. Trec zilele si GSP nu anunta transferuri la echipe de liga1. Ia sa vedeti cate echipe nu au jucatori de trecut pe foaie la un meci desi mai e putin pana in 22 august si o sa se joace cu juniori. Se pare Dinamo isi ocupa locul de play-out din prima etapa.Apropo, daca se pastreaza distantarea sociala ca la priveghiul lui Pian cati spectatori au voie in tribune pe un stadion? DSP Bucuresti a putut vedea ce siguranta in pandemie s-a pastrat in cardurile de rromi la domiciliul Pianului!

Viorel (1 comentarii)  •  9 august 2020, 15:50

Pt Liviu: din păcate nu ai înțeles prea bine ce am scris! Nu este vorba doar despre echipele de fotbal ci de clubul sportiv in întregime, adică CSA, clubul armatei și Dinamo, clubul poliției, cu mai multe secții sportive, care nu mai au ce cauta in sportul profesionist al unei tari UE. Ca dovada clară, indiscutabila, este ca au fost desființate peste tot in UE. Referitor la faptul ca echipa de fotbal Dinamo ar fi privata, exista mari dubii! Când au venit investitorii spanioli au discutat cu ministrul de interne Vela și cu primarul sect.2 nu cu Negoita!!! Deci continua sa fie legată de Min Interne! Asta e esența ca armata și poliția nu mai au ce cauta in sportul profesionist!

George (2 comentarii)  •  9 august 2020, 15:56

Mai nea Ianitioaia care le sti pe toate daca tot afirmi to ca Dinamo si Iasiul au facut blat cu federatia dece nu spui adevarul pina la capat,care este foarte simplu, Romania o tara corupta pina in maduva oaselor are o federatie de fotbal corupta condusa de niste specimene care numai oameni nu ii poti numi.Dece nu spui ca ar fi fost corect ca acest campionat sa fie oprit in momentul cind vreo 5 sau 6 echipei au avut jucatorii infectati cu covid19.ASTA AR FI FOST DECIZIA NORMALA DAR DEOARECE SINTEM TARA CARE TRAIM DIN AMINTIRI CU O SOCIETATE CONDUSA DE HOTI SI CORUPTI CARE SINT MAI DICTATORI MAI MARI DECIT STALIN,NOI INCA MAI CREDEM CA TOTUL MERGE PE PILE SI SPAGA,AM AJUNS CU TOATE SPORTURILE LA ZERO BARAT.DACA VREI SA FI CORECT SPUNE ADEVARUL CA ORICUM ROMANIA NU O SA O SCHIMBE NICI SATANA.O zi buna.

Zapacitu (911 comentarii)  •  9 august 2020, 15:59

Oameni mici, intelegere mica. Nu ai ce sa cri mai mult actualului FRF. Sa vedem ce o fi dupa alegerile FRF mai incolo

Voicu (13 comentarii)  •  9 august 2020, 16:30

Viorele, o tii pe a ta la infinit. Discutia cu ministrul Vela s-a referit la stadion si nu la echipa si s-a discutat cu un suporter si nu cu un sef. Stii tu ca MI sa aiba actiuni la FC Dinano...Daca da, te inseli amarnic. Multora dintre noi ne place foarte tare sa credem ca suntem mai destepti si mai pregatiti decat suntem in realitste.

Viorel (103 comentarii)  •  9 august 2020, 16:37

5 și 6 August 2020 Zile triste, negre ..de fapt roșii in istoria sportului românesc. Cazărmile sportive CSA și Dinamo înființate de sovietici pe timpul URSS continua sa existe, sa polueze și căpușeze sportul profesionist doar in România! Pe 5 August unitatea militară CSA și-a trimis făcătura amatoare apărută in 2017 in liga a III a! Pe 6 August FRF, condusă de politrucul habarnist burleanu, a intervenit, la ordinul superiorilor și a salvat echipa Cazarmii poliției, Dinamo, de la retrogradare! Trist, jenant, jalnic, sinistru!

Cita (2118 comentarii)  •  9 august 2020, 16:45

Inteleg din ce scrieti ca la nivelul FRF si LPF s-au facut mai multe compromisuri anul asta competitional. Probabil ca n-au avut de ales, vezi cazul stabilirii campioanei. Si probabil ca au avut de ales, vezi cazul prezentat acum. Anul in curs nici militaria in civilie nu a mai fost aceeasi. Toti au incarcata niste reguli si au aparut allele noi. Dar nici pandemie ca asta m-am mai trait in viata asta. Cu tot respectul, va trebui sa trecem cu vederea toate aberatiile aparente pe care le intalnim in toate domeniile, inclusiv in sport.

Liviu (1 comentarii)  •  9 august 2020, 17:22

Are dreptate , trebuia sa se întindă cu campionatul pana de Crăciun. Nu și mai amintește nimeni când a a spus ca echipa care are corona pierde meciurile cu 3-0 și se îngheață campionatul? E vina iașului ca nu au avut cazuri, ca s au păzit? Nesimțiți

Ion (8 comentarii)  •  9 august 2020, 17:34

Daca nu poti alinia minim 8 jucatori atunci cand esti programat, pierzi meciul cu 3-0! Nu ai cum sa tii 7 echipe sa stea si sa astepte sa termine campionatul iar dupa 2-3 zile sa inceapa noul campionat! Fotbalistii nu sunt roboti sau sclavi pe plantatie! O decizie foarte inteleapta a FRF-ului!

Viorel (103 comentarii)  •  9 august 2020, 17:37

Pt Voicu: plăpândă încercare de a nega evidenta: între echipa de fotbal Dinamo (badea, borcea, turcu, negoita) și unitatea militară Dinamo a MI nu s-a rupt niciodată lanțul de iubire! Au jucat aproape gratis pe stadion (comparând cu cât plătea Steaua in Ghencea), au folosit mereu facilitățile din Ștefan cel Mare și Saftica, etc. Iar acum spaniolii au venit pt echipa de fotbal așa ca nu aveau ce cauta la șeful MI și la primar!!! In pofida eforturilor inutile ale lui Voicu este evident ca echipa de fotbal a rămas la remorca sinistrei cazarmi sportive a miliției, UM Dinamo, înființata abuziv de staliniști in 1948!

Augustin (268 comentarii)  •  9 august 2020, 17:39

@Liviu (1 comentarii). Multi au spus insa nu a existat nici o decizie a lpf sau frf in acest sens. La noi intreg protocolul sanitar s-a gresit. In Germania, Anglia si alte campionate au fost opriti sa joace cei gasiti pozitiv nu si coechipierii lor care au jucat bine merci si uite ca nu s-a stricat jucaria. Cat despre Iasi a jucat toate 14 meciuri dar n-a facut puncte.

Urod (72 comentarii)  •  9 august 2020, 17:43

@Liviu....daca vrei sa spui ca Iașiul n-a avut corona pt ca s-au păzit, ești naiv.... Nu exista protocol sanitar care sa garanteze ca nu te îmbolnăvești...!!!!... Dar dacă știi tu unul poți să-l spui Lumii întregi, ca sigur te vei îmbogăți și vei lua și premiul Nobel.. Dar dacă Dinamo a avut corona și a avut meci direct cu Iașiul, cum de cei de la Iași nu s-au îmbolnăvit...?!!!!... Sau alte echipe care au jucat cu Dinamo...?!!!.. Poate ne luminezi tu....

Andrei.f (3 comentarii)  •  9 august 2020, 17:44

Ioanițoaia, nu te recunosc, ***? Ne jignești inteligența, și un elev știe că omul serviciilor a înghețat campionatul pt a salva fosta și actuala echipă a securiștilor, dinam0 !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Strul (42 comentarii)  •  9 august 2020, 17:50

Iuliene . Nu te mai îndoi atîta , că tu cobori nivelul în ciuda cărții pe care o ții , sanchi , sugestiv in brațe . Plătește - ți lăutari dacă ai parale și pupa- ți -l unde vrei ! Dacă îl iubești , ia - l acasă ,. Senzor capricios !

nicolae grecu (8 comentarii)  •  9 august 2020, 17:52

Adrenalina la nevoie se cunoaște.

dan (1 comentarii)  •  9 august 2020, 17:58

da , ar fi furat-o pe chindia si cu dinamo ...sa ramana looseri in liga I ... ce calcule *** ***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dan (151 comentarii)  •  9 august 2020, 17:59

Nu cred scenariul imaginat de dvs. cum ca Iasi a fost ajutata. Totul a fost cusut cu SFOARA alba ! Federatia putea da meciuri pierdute cu 0-3 de Dinamo si gata, nu-i asa ? Sau putea ingheta campionatul, nu-i asa ? Si oricum, nici nu-i sigur ca echipa bucuresteana ar fi facut pct necesare daca ar mai fi putut juca. Se vede de pe Luna ca Dinamo a profitat de covid19 ca sa scape de retrogradare. Si-au aminat meciurile pina la Sfintu'astepta bazindu-se pe faptul ca se va vota/schimba ceva. Alte echipe nu au procedat la fel, au fost cit de cit corecte.

tango (55 comentarii)  •  9 august 2020, 18:25

cu privire la meciurile din cupa si eventuala castigare a meciurilor tur cu 3-0 de catre Dinamo si respectiv Iasi. Eu cred ca o asemena decizie trebuia luata inainte de meciul retur ca sa dea echipelor perdante (fcsb si sepsi) sansa de a recupera handicapul. hai sa facem un exercitiu de imaginatie si sa ne inchipuim ca la celebrul Dinamo-Lieberec 0-2 in tur Dinamo castiga returul cu 3-1 sau 2-0 si se califica la penaltyuri. A doua zi dupa meciul retur se judeca cazul si UEFA anunta ca meciul tur se da castigat de catre cehi cu 3-0 (din motivele cunoscute de toti!!) si anunt calificarea lui Lieberec. Similar Steaua_PSG 3-2 pe teren in meciul tur. Fara o decizie de 3-0 in favoarea Stelei inaintea meciului retur poate ca francezii s-ar fi multumit cu un 2-0 sau chiar 1-0 si se califica. cum ar fi fost ca UEFA sa anunte dupa meciul retur ca turul este castigat de steaua cu 3-0 si in consecinta se califica Steaua. Nu cred ca UEFA ar fi facut asemenea greseli!! La fel cred ca FCSB si Sepsi ar fi abordat diferit meciul retur daca ar fi stiut ca au pierdut turul cu 3-0. Asa ca haideti sa fim realisti si sa vedem lucrurile cum ar trebui sa fie corect. Iar faptul ca doua regulamente la fotbal se bat cap in cap in ROU mi se pare ceva minor cand ne gandim la ce legi avem in aceasta tara care nu-si mai gaseste echilibrul.

Dragos (1 comentarii)  •  9 august 2020, 18:43

Vrajeli nea Ovidiu ! Pai ce facem distragem atentia de la meniul principal ???? Parerea mea , dinamo nu facea 6 puncte in 5 meciuri !!! La catcde terminati sunt chiar daca era in liga 2 la retrogradare si tot nu faceau fata...! Esti om batran , nu ti a sa luat de manevre de astea ????

itu52 (239 comentarii)  •  9 august 2020, 18:55

Așa se întâmplă când politicul e-n toate, în cele ce sunt și-n cele ce mâine ... Deci, și la anul care vine, o să fie și mai bine! Până când? În fotbal, până ce Burli revine la matcă(nu el, sefii lui). De acord cu înțelegerea, numai că asta a fost făcută când „a pierdut Popescu”(deși rădăcinile se pierd în negura timpului). Când ai exercițiul ițelor încurcate, sau răbdare de chinez, când se așează „evenimentele” poți să vezi albul aței din tighil, spre exemplu banala începere a anului școlar(2010-2020) cu o săptămână mai devreme. Te uiți la toate, nu ciulești și nu crezi tot ce ți se bagă pe gât(vizual, scris, mai ales șoptit). Vezi cum merg oamenii la lucru, pe stradă, de câte ori se testează, ce e pe la cimitire, ce e prin spitale(de adevăratelea), printre cunoștințe și vecini. Te uiți și compari. Dl. Ianițoaia scrie al treilea articol pe aceeași temă, argumentează și contraargumentează o fâsâială ce era de anticipat. Ar putea să se păstreze pentru cea ce începe peste puțin timp, pentru că anul școlar are din start trei variante de desfășurare. Asta în fotbal se traduce că va fi prăpăd, dezastru, circul circului. Aș mai zice dar zic degeaba, deja sunt cu scrieri „nepublicate”, mare lucru dacă ăsta scapă.

Adi (338 comentarii)  •  9 august 2020, 19:04

Articolul ioanitoaia anti frf nr. 2585858485

argus (108 comentarii)  •  9 august 2020, 19:08

@tango. Ai perfecta drepate si este rxact ce refuza sa priceapa geniul pustiu de @Kyro. Daca frf hotara 3-0 in favoarea lui Poli pentru folosirea lui Bouhenna Sepsi nu mai castiga in veci cu 3-0 celalalt meci. U ii insa au lipsa de creier si de logica elementara capitol la care campion este @Andrei F. Asta debiteaza zilnic prostii mai mari decat capul lui cu aerul ca este mare ganditor.

John (564 comentarii)  •  9 august 2020, 19:12

Hai ca iarasi v-a imbarligat nea Ovidiu de nu mai prididiti sa postati aici. O ul doar srunca undita si toti pestisorii se prind in ea.

luk (3 comentarii)  •  9 august 2020, 19:13

Tot bati moneda pe finala cupei si te legi de ***.Finala cupei a foast castigata de FCSB-Steaua...nu e vina ei ca regulamentele se bat cap in cap.Campionatul 2017 la fe l-a castigat FCSB-Steaua ...nu poti sa spui ca play-of ul e alt campionat...e tot ala si din 4 meciuri a casigat 2 a facut 1 egal si a pierdut 1.Tot va dati dupa cires si bateti din gura de-a moaca.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  9 august 2020, 20:01

@ argus Domnule dar dumneata ești împărțitorul dreptății???? Adică nu știi să ne spui decât cine crezi că ar avea dreptate nu și să emiteți o idee proprie??? Uite de exemplu puteți să-mi spuneți prin cuvinte proprii dacă regulamentar se poate modifica pe parcursul campionatului cine retrogradează și cine da barajul???Cum poți să mergi la Regulamente doar in cazul unor echipe?

geo (199 comentarii)  •  9 august 2020, 21:08

Bre Andrei F, pandemia a silit toate federatiile din lume sa modifice sau chiar sa incalce regulamentele. Greseala frf este impardonabila ca nu ti-a cerut tie parerea. Tu ai fi decis ca fcsb trebuie declarata campioana inca inainte de inceperea meciurilor.

Nelutu (9 comentarii)  •  9 august 2020, 21:12

@Adi (337 comentarii). Ai numarat gresit dar numarul nu conteaza. Conteaza daca Ioanitoaia are sau nu dreptate. Voi astia care sustineti federatia nu puteti si nici nu vreti sa raspundeti la o intrebare care va pica rau.

motanul incaltat (603 comentarii)  •  9 august 2020, 21:36

Ca un fost activist comunist nu puteti sa intelegeti nimic.... Nu intereseaza pe absolut nimeni-daca Poli Iasi pica sau nu --daca a fost sau nu ajutata.... Dinamo TREBUIA sa pice pt ca merita si pt ca era.... Dinamo.Era un pas spre normalitate. Asa cum ar fi daca baiatul lui Gino Iorgulescu ar fi arestat si judecat pt ca a omorit un om fiind beat si drogat....Multi sunt arestati si-si pierd permisul ca sunt prinsi la volan cu alcolemie ridicata cu toate ca nu au incalcat nici un semn de circulatie si nici nu au omorit pe nimeni din cauza unei alcolemii ridicate....

Manolo (63 comentarii)  •  9 august 2020, 23:27

Motanele, daca tu crezi ca Ovidiu Ioanitoaia a fost activist comunist inseamna ca esti nascut ieri sau prost rau. Nu a avut drept de semnatura la Flacara vreo 5-6 ani, nu a fost lasat sa semneze cu numele lui si retrogradat la corectura, clar ca a fost mare activist.

Andrei F (1607 comentarii)  •  10 august 2020, 9:41

@geo (184 comentarii) • 9 august 2020, 21:08 ,,BRE,, ,daca la fotbal nu mai sunt respectare regulamentele nu mai este fotbal...Sa stii totusi ca te inscrii bine in corul de aplaudaci si imi starmesti rasul cand afirmi ca FRF putea sa incalce regulamentele si aplauzi pe cineva care in cateva articole facea galagie pe o pretinsa incalcare de regulament in cazul Vlad....Deci ori este moda in a incalca regulamentele in pandemie ori nu...Sau esti adeptul fabulei ca vrei dreptate pentru dulai dar nu si pentru catei?

mickey13 (7 comentarii)  •  10 august 2020, 10:17

Eu nu inteleg si nu voi intelege niciodata de ce, daca tot avem play-off si play-out, nu se joaca sistem eliminatoriu! Acum e mult mai simplu decat anul trecut. Sunt 16 echipe, iar dupa sezonul regulat se trece la sistem eliminatoriu! Joaca locul 1 cu 16, 2 cu 15, etc. Se joaca cel mai bun din 3 (sau din 5), echipa situata mai sus in clasament va avea 2 (sau 3 meciuri) pe teren propriu. In felulul asta, numai in "optimi" vor fi cel putin 16 meciuri si un maxim de 24. La fel si in "sferturi", tot 2 din 3, urmand ca semifinalele si finala sa fie dupa criteriul 3 din 5. Care ar fi problema??? Eu nu vad niciuna! Campioana va fi cu adevarat campioana si NIMENI nu va putea sa comenteze vreodata ca a beneficiat de avantajul dat de echipele care nu mai sunt interesate de nimic!---- Ar mai fi o varianta, dar pe principiul celei de mai sus: locurile 1-8 -> play-off; 9-16 -> play-out. Locul 1 din play-off - UCL, finalista - UEL. Castigatoarea finalei mici vs loc 1 play-out - > UEL, unde va merge si castigatoarea Cupei.in felul asta va fi mult mai echitabil pt toata lumea! Toti obtin pe teren, impotriva adversarilor lor (nu prin jocuri de culise), locurile eligibile pt Europa. In plus, ultimele 6 echipe vor avea parte de urmatorul "tratament": 15 si 16 -> liga a II-a, 13 si 14 -> baraj cu 3 si 4 din liga a II-a, 11 si 12 -> baraj cu 5 si 6 din liga a II-a.

Comentează