Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Stadionul Fl. Talpan?!

Nu l-am cunoscut niciodată personal pe colonelul de justiție Florin Talpan. Doar am vorbit în urmă cu vreo 2 ani, când l-am invitat la o emisiune de radio. A răspuns politicos și a părut încântat, însă m-a amânat.

Permalink to Stadionul Fl. Talpan?!
duminică, 10 mai 2020, 3:07

Știți cum e în armată, l-am auzit, trebuie să cer aprobare și s-o obțin. A promis că, albă sau neagră, va reveni cu un telefon. N-a revenit până azi.

În ciuda acestei întâmplări, l-am apreciat pe șeful Compartimentului Juridic al CSA Steaua. N-am încetat să-l prețuiesc, chiar să-l simpatizez. M-au cucerit ambiția, insistența și, în fond, priceperea cu care a apărat în instanță interesul clubului la care e angajat. Ca atare, a și câștigat majoritatea zdrobitoare a proceselor deschise contra FCSB, a lui Gigi Becali privind marca Steaua, numele și palmaresul. Modul în care colonelul s-a dedicat trup și suflet cauzei m-a convins și cred că nu numai pe mine.

Totodată, Fl. T. a crescut în ochii mei după ce-am citit că NATO l-a decorat pentru contribuția lui în teatrele de război din Bosnia Herțegovina și Afganistan. Acum, dacă Becali datorează CSA chiar 165.718.395 lei, cât pretinde Talpan despăgubiri pentru folosirea ilegală a mărcii Steaua, sumă exorbitantă, nu-i treaba mea și nici a presei. Se va pronunța justiția.

În acest timp, am observat că, probabil luat de val, îmbătat de succesele obținute, colonelul a sărit uneori calul. A exagerat. Și-a dat o importanță prea mare în condițiile în care meritele lui sunt incontestabile. Pe de altă parte însă, Talpan și-a făcut datoria, iar demersurile sale s-au înscris în fișa postului. Prozaic spus, a fost plătit pentru tot ce-a întreprins, pentru fiecare acțiune.

Tocmai de aceea, sau și de aceea, am avut impresia că greșește de câte ori, practic mereu, a tratat FCSB nu ca pe un adversar, ci ca pe un dușman, ba încă de moarte, veșnic. Cu toate bubele și șmecheriile lui Becali, deloc puține, eram și sunt sigur că onoarea de ofițer al Armatei Române trebuia să-l împiedice pe Fl. T. să comită asemenea confuzie.

Recent, când s-a dezbătut public ce nume să primească noul stadion din Ghencea, impresia mea s-a transformat în certitudine. În loc să respingă ferm propunerea câtorva suporteri înfierbântați ca arena să se cheme Talpan!, colonelul s-a arătat flatat. S-a băgat în vorbă și în seamă. A mers până acolo încât a gândit cu voce tare „Și eu am pus temelia acestui stadion”!!! Firește, semnele de exclamare îmi aparțin.

Dacă trebuie să existe o măsură în toate, un echilibru, evident că Talpan și-a depășit atribuțiile. Să mă ierte, a dat cu bâta în baltă. A ieșit în decor, contrariind și chiar enervând prin lipsa modestiei. Atitudine menită să compromită niște merite care rămân, dar pe care o trufie scăpată de sub control le umbrește. Cum să-ți închipui tu că stadionul ar putea să-ți poarte numele când celebrități ca Emeric Ienei, Marius Lăcătuș (jucătorul cu cele mai numeroase trofee interne din fotbalul românesc), Mihai Neșu sau „profesorul” Gheorghe Constantin au însemnat infinit mai mult decât tine în istoria Stelei?! Trebuie să fii rupt de realitate, picat de pe Marte.

Altminteri, fanii sunt deciși, vezi sondajul GSP, ca noua arenă să se numească Steaua. Simplu și frumos, numai că lucrurile se vor complica în clipa în care echipa CSA, actualmente în L4, va promova în L2 și, obligată la profesionism, nu va mai ține de MApN. Dar despre asta, poate, cu alt prilej.

Comentarii (56)Adaugă comentariu

Dinu (427 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:46

Corect pusa problema. Talpan chiar nu isi mai vede lungul nasului. Vinovati sunt si cei din minister care il incurajeaza sa faca pe nebunul.

Urod (72 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:46

Oare câti angajați ai statului, platiti cu bani grei sa-i apere interesele , au facut exact invers...?!!!!...in contextul asta este chiar uimitor ceea ce el a făcut....Si da, este deplasat ca numele lui de-a viitoarea denumire a stadionului. Talpan nu este un tip perfect , dar noi trebuie sa rămânem cu ceea ce a realizat el....CA SA AVEM SI NOI NISTE REPERE....

Mirel (153 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:49

Ma asteptam sa combateti teoria lui Talpan ca FCSB nu va avea dreptul sa joace pe noul stadion. Aceasta este o alta aberatie sustinuta de acest politruc ridicat in grad la apelul de seara.

caesarone (12 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:49

Asa este domnule, "moare" un brand ca Steaua, dar nu este treaba voastra, ci a justitiei! Pai o sa falimentati si voi odata cu brandul Steaua! Trebuia sa luati atitudine mai clara, nu sa priviti conflictul de pe margine!

Flory (9 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:52

Cred că numele stadionului Steaua este foarte important pentru fotbalul românesc.Firesc, acest nume trebuie să fie un simbol și un îndemn. Acesta trebuie să ne amintească de cea mai mare performanță realizată vreodată de fotbalul românesc, câștigarea Cupei Campionilor Europeni de către Steaua, în finala de pe 7 Mai 1986, În acel meci, portarul Helmuth Duckadam a apărat patru lovituri de la 11 metri. Vă rog să revedeți meciul și rolul pe care l-a avut Dukadam în acest meci istoric. Ca urmare logică, numele stadionului nu poate fi altul decât ,,Stadionul Steaua -Helmuth Dukadam”

geo (199 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:53

Va fi circoteca mare daca echipa csa va promova in liga 2. Daca atunci nu va gasi un sponsor care sa o finanteze in locul ministerului apararii echipa nu va avea cum sa treaca la profesionism si se va desfiinta. Nu este insa nici o graba pentru ca ea nu reuseste de 3 ani sa promoveze in liga 3. Prietenii si fiara de Marius Lacatus stiu de ce.

anca (109 comentarii)  •  10 mai 2020, 15:59

M-a deranjat faptul ca Talpan a vorbit despre noua arena Steaua ca si cand s-a construit din banii lui si a intrat in proprietatea lui. Acolo sunt bagati si banii mei care eu vreau sa joace pe terenul din Ghencea si FCSB. Nu ca sunt fan dar asa cred eu ca este just. Toti care platesc sa beneficieze de sanse egale.

argus (108 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:03

@caesarone (11 comentarii). Daca nu ai aflat traim in economie de piata. Cine nu stie sa traiasca ala moare si nici ca ii pasa cuiva. Are dreptate Ioanitoaia sa intrebe cand nu va mai fi a ministerului cine va tine echipa. Tu si altii ca tine sunteti buni la facutul teoriei si la nimic mai mult.

Popescu Gopo (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:04

Cu Talpan, fără Talpan, Steaua a vut bulan, cu Gigi Becali care a mentinut echipa în viață, vezi situația actuală a echipei Dinamo, a Rapidului, etc.

Cristi (42 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:10

Nea @Caesarone, cumva trebuie sa salveze dl Ioanitoaia brandul Stelei????Nu ajunge ca il salvati voi si cu Talpan???? Nu ar trebui sa mai ramana loc si pentru altii.

Dimi (65 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:14

@caesarone (11 comentarii). Cand cainele moare de drum lung tu mori de grija brandului Steaua. Uite ca mai sunteti asa de smecheri ca sa nu mai aveti nevoie de sprijinul altora.

gino (513 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:18

Onoarea de ofiter al armatei romane...Mare onoare nea Ovi, traiesti pe alta lume. Talpan a facut armata stand in birou si scriind hartii.

adi_stelistul (359 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:22

Perfect de acord. Inclusiv cu pasajele in care il laudati. Ca salariat al MApN el a actionat impecabil. Daca am avea mai multi functionari decisi sa-si faca treaba pentru care sunt platiti asa cum si-a facut-o Talpan in procesele cu Becali am avea niste servicii publice de o calitate mult superioara celei actuale. Asta e bila alba. Pe de alta parte, cum si spuneti, Talpan isi uita deseori rolul pe care il joaca atat de bine, cel de functionar public si se pierde in cel de vedeta media. Unde nu mai e la fel.

minel_73 (4 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:31

O precizare la afirmatia dumneavoastar "otodată, Fl. T. a crescut în ochii mei după ce-am citit că NATO l-a decorat pentru contribuția lui în teatrele de război din Bosnia Herțegovina și Afganistan" - poate nu stiti ca toti militarii care bparticipa la misuni in teatrele de operatii primesc medalia NATO Non-Article 5, deci inter el si orice alt militar nu exista nicio diferenta. De aberat a mai aberat si anterior nea' talpica, el zicea ca a facut pt steaua mai mult decat jucatoriii. Pe bune? Comentariul nr 2 - ce proces major a castigat cu privire la palmares? Pe cel la instanta initiala (ca sa fim corecti, si ciobanul castigase procesul privind marca la prima instanta)? Avand in vedere poza cu tine in tricoul ***, nu ma mira ca il admiri pa taplescu!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

atam_n-alup_urod (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:36

dorule, ce a realizat talpica? a infiintat o echipa in l4 cu ajutorul psd (nu l5 cum era normal) care se zbate in mediocritate in l4 desi a fost finantata cu 2 mil E in 2 ani! pai asta e performanta? de ce nu se sesizeaza justitia sa ancheteze risipa asta imensa de bani? in timpul asta, spitalele de stat zac in paragina.

minel_73 (4 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:40

@ adi_stelistul - Ce impecabil? L-a ajutat psd care a sustinut infiinatarea csa! In plus, crezi ca ii pasa de altceva decat sa devina comandant al clubului? Tata a fost militar si nu si-ar fi permis sa faca ce a facut individukl asta - sa iesi in presa cu declaratii impotriva comandantului tau (pe timp de razboi insemna Curtea Martiala)! chiar ma mir ca nu s-au luat masuri impotriva lui, dar fiind sustinut de psd e normal. cei care au stiinta despre cum functioneaza institutiile militare inteleg comentariul meu.

s (2 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:52

Articolul e slabut iar ultimul paragraf din articol e in totalitate fals. Ar fi interesant dacă ioanițoaia ar sări și pe mircea lucescu, când dă și ăsta dovadă de lipsă de modestie. Dar atunci nu se pune problema să vină ioanițoaia cu articole. Trist e că ioanițoaia habar nu are de sport. Nu există nicio lege care să te oblige să renunți la proprietatea ta, dacă ajungi în Liga 2. Este de o idioțenie incredibilă această presupunere. Mai mult, clubul Steaua activează deja ca club profesionist, pentru că jucătorii săi sunt plătiți pentru activitatea de fotbalist. Dacă Steaua era club amator, acei fotbaliști aveau grade în armată. Dar nu au. Vin în fiecare zi la antrenamente, muncesc, își încasează salariile, ca niște PROFESIONIȘTI! Ca să nu mai vorbim de faptul că și Liga 3 e tot ligă profesionistă. Nu există nicio diferență între ea și Liga 2. Dar e greu cu logica, este, ioanițoaio?

Tudorache (179 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:57

Talpica daca tacea filozof ramanea. La fel de adevarat este si ca naestrul abia a asteptat ocazia sa i-o traga colonelului sub centura. Daca nu a catadixit sa mearga la emisiune acum suporta consecintele.

Cita (2118 comentarii)  •  10 mai 2020, 16:59

Articol foarte interesant. Chestiunea cu numele stadionului e limpede, investitorul, adica Statul Roman, va decide numele. Iar Steaua e cel mai apropiat de realitate. Legat de echipa care va trebui sa treaca la profesionism odata ajunsa in L2, asta DA subiect fierbinte! Nu stiu prea bine "legile" europene ale fotbalului, dar sunt sigur ca se va putea infiinta o societate cu capital privat la care sa fie chiar si actionar minoritar tot Statul prin CSA. Astep cu interes articolul Dvs. cu privire la acest subiect.

alin (626 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:02

@minel 73 (2 comentarii). Ai dreptate dar este remarcabil faptul ca Talpan a fost in zone de conflict. Intrucit eu nu am fost, tu nu ai fost si multi nu au fost inclusiv militari decorarea lui nu trebuie minimalizata. Daca ai fi fost tu in locul sau te-ai fi umflat in pene de nu mai aveai aer..

Zapacitu (911 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:03

Culmea ironiei si arogantei ar fi ca Becali sa cumpere de la CSA echipa Steaua cea cu emblema si fantasticul palmares! 🤣

Andrei F (1607 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:07

La anii dumitale chiar nu-ți amintești ce datorii avea CSA și AFC până în 2003???? Altfel de ce am vorbi numai de presupusele datorii ale lui Becali???Și puteți să ne spuneți când și cine a spus că Talpan și Armata ar fi câștigat palmaresul Stelei și în primul rând ... palmaresul până la ce data poate fi revendicat de Talpan?! Faceți și dv.aceasi greșeală ca și Talpan care revendică palmaresul până în 2003 dar nu recunoaște și actele oficiale emise de entitățile de până în 2003... ???Nu găsiți rușinos că Talpan revendică palmares până în 2003 obținut cu bănuții râului de Becali???

caesarone (12 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:08

De asemenea domnule Ionitoaia, n-ati observat niciunul (dintre ziaristi) ca s-a facut un stadion nou, modern cu scaune...din anii '90! Costa asa de mult sa puna scaune rabatabile ca in occident!? Pentru unii care nu prea au inteles de pe aici, eu sustin echipa din prima liga!

Kunta Kinte (565 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:08

Sa vedeti voi ce se vor umfla muschii si pe Talpan si pe Becali, se vor sfasia mediatic si pe suporteri, si pe Steaua adevarata, si mai ales pe station. Asta da subiect fierbinte, cumva similar cu ce se intampla la Rapid si Dinamo. De urmarit aceasta saga fotbalistica autohtona.

Alex (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:14

Trăiască psd si interesele meschine ale acestor asazisi baronul local!

vlasceanu i (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:17

Am o intrebare,,,cand G.Becali inchiria stadionul,cand monta tabela electronica,cand platea constructorului, pentru tribuna oficiala, poprirea facuta unde era acest brav jurist si daca era in tema cu aceste ispravi ale armatei de cere acum decontarea folosirii marcii STEAUA.

Ali Bec (212 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:20

Nimeni (nici măcar pe plaiurile mioritice) cu min. 2 neuroni functionali nu și-ar pune problema ca stadionul ar putea fi numit după Talpan. Dar iata ca fecesebistii o fac. Și scriu tâmpenii pentru alți fecesebisti.

DJ Thrror (51 comentarii)  •  10 mai 2020, 17:47

Era atat de imbecila intrebarea incat Talpan a lasat-o asa, sa-i fiarba pe prosti, care exact asta au facut, au dat in clocot si-au interpretat pe masura inteligentei deja demonstrate. Talpan va ia la misto si cadeti toti in capcana. Sau nu aveti deloc ce scrie si-atunci v-ati napustit pe el.

Vlady (53 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:03

@Ali Bec (150 comentarii). Tu nu poti pana nu te dai in stamba. Inaintea oricui chiar colonelul Talpan zice ca stadionul poate primi numele lui. Citeste citatul si fa mai putin pe desteptul. Ca este lumea plina de inchipuiti ca tine.

Misu (234 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:05

Agitatie inutila. Fiecare brand pe limba lui piere iar Steaua nu face exceptie. Articol f inspirat.

gio (50 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:19

Ok, l-ati gasit pe Talpan cu lipsa de modestie.. Dar el este unul dintre putinii functionari ai statului roman care a pus osu' sa recupereze un bun ce fusese cedat de altii gratis unui privat. Intrebarea mea este daca nu cumva va deranjeaza si atitudinea adversarului sau, Jiji Becali, care se comporta cu celalalt stadion (Arena Nationala) de parca ar fi stadionul lui? Cand il auzi cum declara ca el are stadion, ca o are la primarie pe fina cum va suna?

Dilimache (657 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:20

Asa se intampla cand te crezi miezul si ai in jur o gasca de nu tocmai mintosi care iti intretin si chiar gadila delirul.

minel_73 (4 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:38

@ alin - Aici gresesti tu, am 3 bucati, primite in Afganistan dupa multe ore de patrulare si nu la "iarba verde". Avand in vedere ca mi-am facut doar datoria (si nu "decat datoria" cum ai fi scris tu) nu cred ca e vreo mandrie speciala, doar sentimentul indeplinirii sarcinilor de serviciu. Da, se da la fiecare misiune, chiar daca ai 10, si ca sa stii, decoratiile si atestatele (care vin "in alb") sunt acordate de catre autoritatile romane. Sper sa fii lamurit. Asta nu e ceva impotriva lui talpescu, ci doar pt a nu minimiza ceea ce fac alti militari romani in TO, militari care chiar merg in misiuni periculoase.

minel_73 (4 comentarii)  •  10 mai 2020, 18:43

@ Andrei F -ai dreptate 100%. Ce a castigat talpan in privinat palmaresului e egal cu zero. Si ciobanul castigase marca la primul proces. A propos, care e vina ciobanului ca a folosit marca din momentul sentintei primei instante pana la decizia finala? Nu cumva era acoperit legal? Din cate stiu, instanta i-a dat dreptate sa foloseasca marca, si atunci de ce e ceva ilegal? Intreb pt un cioban :-).

motanul incaltat (603 comentarii)  •  10 mai 2020, 19:23

L-a decorat NATO pt merite deosebite in Bosnia-Hertzegovina???? Adica e un fel de Rambo???? Uita-te la fizicul si fata sa si o sa va dati seama ca medalia aia daca i-a fost acordata i-a fost acordata in bataie de joc.....Cred ca ,acel cal facut senator in timpul Imperiului Roman merita cu siguranta functia aia infit mai mult decit medalia acest personaj.....

Valentin (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 19:46

Cuvinte scoase din context si bagate in gura lui Florin Talpan apoi zeci de reportaje despre asta. Florin Talpan a spus doar ca se simte flatat de propunerea acelor suprteri care il apreciaza insa stadionul ar trebui sa se numeasca 'Steaua Bucuresti'. 'M-a amuzat ca pe unii i-a supărat ideea că noul stadion ar putea purta numele meu. Pe mine m-a flatat această propunere. Însă, în opinia mea, acest stadion ar trebui să poarte numele de stadionul Steaua București'

Andrei F (1607 comentarii)  •  10 mai 2020, 20:04

Pentru toți cei care îi ridicați statuie lui Talpan am o mica întrebare: Va întrebați de ce Talpan s- a îndreptat doar împotriva lui Becali- cumpărătorul și nu a făcut nici o acțiune juridica împotriva celor care au semnat ca în 2003 și până în 2003 Becali să primească 51% din actiuni la noua societate pe acțiuni ...? Vă dau eu ajutător...Talpan din 2002 era jurist la CSA Steaua...Interesant, nu? Talpan trebuia în primul rând sa- l tragă la răspundere pe juristul Talpan...

Lup (13 comentarii)  •  10 mai 2020, 21:00

Talpa nu a cerut ca stadionul să fie numit după el, ceea ce e atât de absurd încât mici măcar nu poate fi dezbătut. Deci tot articolul pleacă de la o premisă profund falsă. In aceeași ordine de idei, stadionul trebuie sa se numească STEAUA, pentru ca nu există o personalitate atât de determinantă care sa se detașeze de celelalte. In plus, e obligatoriu să nu mai fie în viață. Ion Alecsandrescuar fi fost potrivit, in opinia mea. Cât despre Talpan, meritele lui depășesc mult omenestile slabiciuni.

Cataliynnn (349 comentarii)  •  10 mai 2020, 22:01

Bre nea Ovi, este a doua oară in decurs de o saptmana când iar trebuie sa va bat obrazul reamintindu-va ca spre deosebire de creatorii de conținut care activează la publicația pe care o conduceti de la domnia voastră am alte pretenții. Chiar e nevoie de Fl. T. sa procedeze ca Trump și sa dea încă o declarație pt a explica ironia și/sau scarcasmul inclus in spusele sale!? PS. De abia aștept editorialul dvs. in care veți explicat cum de “profesionismul împiedica Steaua sa țină de MApN”!? Sunteți la curent cu hotărârile luate de comitetul de urgentă al FRF in vara lui 2018 prin care au deschis larg poarta ligilor profesioniste pt cluburile de drept public, cluburi care reprezintă peste 90% din membrii FRF!?

Mannix (17 comentarii)  •  10 mai 2020, 22:08

O ideie atât de absurda încât nici nu se putea altfel dacat sa fie dezbătută ditamai de tov direftor. Cât de Talpan, avem ocazia sa ne dam seama ca pe lângă meritele sale juridice și cele din cadrul armatei mai e in stare sa facă și caterinca pe seama fecesebistilor.

CCC (137 comentarii)  •  10 mai 2020, 22:09

Bun, sa zicem ca povestea cu Talpanul si numele stadionului e, oarecum, lamurita. Desi parerile sunt impartite. Dar daca tot il apreciati pe Talpan pentru indarjirea cu care a luptat impotriva si NUMAI impotriva lui Jiji Becali, pentru ca si-a facut datoria fata tara, bine, platit ca salariat ca sa si-o faca, nu credeti ca ar fi corect si deontologic sa-l apreciati si pe Jiji Becali pentru ca efectiv a ajutat Steaua sa supravietuiasca? Astept un articol pe tema asta! Pentru ca, de cand a preluat echipa, asa cum a preluat-o, dupa parerea unora ilegal, dupa altii "ajutat" iar dupa alti altii in conditii normale, a incercat si a reusit sa o mentina pe linia de plutire, nu a bagat-o in faliment, nici macar in insolventa, nu a retrogradat-o, ba chiar a si investit in stadionul care nu-i apartinea si in echipa. Nu e mai putin adevarat ca si-a recuperat banii. ba chiar a avut profit! De fapt, acest profit i-a atras ura si invidia unora, care si-au zis ca e cazul ca sa fie ei cei care castiga bani multi de pe urma echipei Steaua, e de ajuns cat a castigat Jiji! Si de aici a inceput actiunea de deposedare a lui Becali, sustinuta din plin de "justia" romana. Un proces stramb, in care intr-o presupusa tranzactie ilegala este acuzat DOAR cumparatorul! Ca si cum ai merge la piata, cumperi un kg de cirese cu 120 de ron, ajungi acasa si constati ca sunt viermanoase. Evident ca esti vinovat, tu "fraierul" care a adat banii! Vanzatorul, care stia bine ce vinde, nici nu a fost la piata in ziua respectiva! Si uite asa, cu largul concurs al justitiei, conduse, printre altii, de Iordache F. si Tudorel Toader, supremul jurist al armati romane colonelul Talpan, castiga in instanta suprema procese pe care FCSB le castigase la primele doua instante! Oare e ceva stramb aici? Oare exista unitati de masura diferite? Atunci primele doua instante au judecat stramb, se cuvine a fi luate la intrebari? Domnule Ioanitoaia, sincer, nu ma astept ca sa faceti ce am cerut mai sus. Prea multa ura si prea multa invidie la adresa lui Jiji Becali va impiedica sa fiti obiectiv. De deontologie in presa romana, nu e cazul sa vorbim! In final, o precizare: nu sunt fan Gigi Becali, dar il apreciez pentru faptul ca a tinut in viata cea mai mare echipa de fotbal a romaniei! Ceea ce nu a fost NIMENI in stare sa faca cu celelalte echipe mari, nu e cazul sa detaliez.

Sorin (128 comentarii)  •  10 mai 2020, 22:18

@@Lup (11 comentarii) Tu esti altul care nu stii sa citesti sa nu vrei, gen @Valentin (1 comentarii). Ioaniyoaia scrie pe intelesul oricui ca in loc sa respinga ferm propunerea unor fani Talpan s-a simit flatat si a indraznit sa declare ca si el a pus temelia noului stadion. Ce este scos aici din context? Nimic, totul este foarte clar.

Poison (1 comentarii)  •  10 mai 2020, 23:30

Respect Talpan. PS: Dl Talpan a propus ca numele stadionului să fie Stadionul Steaua. Deci a 2-a jumătate a articolului induce în eroare cititorul.

Anton (84 comentarii)  •  10 mai 2020, 23:44

Catalynnne, bati campii cu gratie. MAPN nu are voie prin lege sa aiba echipa de fotbal fiind stat si cu asta s-a inchis orice discutie. Intai afla ce inseamna drept public si dupa aia avanta-te in discutii.

Ovi (1 comentarii)  •  11 mai 2020, 0:28

Bă in ce țară am ajuns să trăim??!! Un neica nimeni să fie propus ,și în glumă, să-și pună numele pe cel mai titrat stadion al țării. Să-mi dea mie cineva un SINGUR exemplu,în care statul român a avut sau are ceva și merge . Unul SINGUR vă rog frumos!!! Cum să le lasi o echipă de fotbal pe mâna unora care nu au avut in viata lor treabă cu sportul ,nu cu fotbalul ,cu aportul fraților, ei sunt MILITARI !! Si mai știm foarte sigur cum administrează banii,să-i întrebe cineva cum mai adauga câte un zero la contractele din celelalte secții de la Steaua,adică pe înțelesul tuturor, la un contract de 1000 de euro pe lună, ei declară10.000,jucătorul știe că ia o MIE iar ei îl înregistrează cu 10.000 mii. Cam asta fac ăștia ai lui TALPAN SALVATORUL GALAXIEI . CÂTĂ IPOCRIZIE ,FALSITATE ...VAMZATORI DE TARA SI NEAM . VOR BANII CIOBANULUI !!!ATÂT, NIMIC ALTCEVA ...LI SE RUPE LOR DE STEAUA ,VOR DOAR BANI. TREZIȚI VĂ BĂ *** CU STEAUA !!!

dANNY (1 comentarii)  •  11 mai 2020, 2:38

dar nah multa lume .. cum sa`i dezbini ? le dai steaua-dinamo .. gigi talpan . coronavirus .. porcine .. crize ... si uite asa sta sclavul docil ... mai bine bea o bere ..iubeste .. petrece fa copii sa`ti duca mostenirea mai departe si mori ;) va recomand cartea : ARTA RAZBOIULUI SUN TZU .. o sa vedeti ce tactici se foloseau demult tare de muuult .. si o sa observati ca majoritatea sunt folosite si in ziua de azi .. exemplu .. sa furi 23 de milioane de romani .. si ei sa nu se supere :)) dezbina si castiga .. daca maine ar trebui sa iesim toti in strada ca sa salvam romania .. nu o vom face .. ca deh .. tu ti cu dinamo .. alalalt se uita la maruta .... altui cocalar ... bla bla bla .. la multi ani 2020 !!

romeo (6 comentarii)  •  11 mai 2020, 8:28

desteptule !!!! trebuie cautat un sponsor de calibru mare si pus numelele lui vezi exemplul Dormund ........

doilaunu (195 comentarii)  •  11 mai 2020, 8:41

2% din bugetul tarii noastre se duc intr-o activitate desueta si total inutila. Si noi suntem mandri ca NATO l-a decorat pe Talpan pentru "contributia la teatrele de razboi din...". Am innebunit cu totii, suntem totusi in secolul 21..

NR (2 comentarii)  •  11 mai 2020, 8:45

Vă salut domnule Ioaniţoaia. Un funcționar public care se achită de datorie în mod profesionist și o arenă finanțată din resursele statului. Concluziile sunt simple.

Simeone (96 comentarii)  •  11 mai 2020, 9:35

Se cam bate apa in piua cu Talpan asta! Sau altfel, discutam discutii. Nu se pune problema ca numele stadionului sa fie Talpan. S-a exagerat, iar aceste exagerari vin din batjocura acelor fcsb-isti care nu mai pot de ciuda ca nu poate si FCSB-ica lor sa joace acolo. Vor sa produca vrajba. Sunt destule glorii ale Stelei care pot atasa numele lor la aceasta noua arena. Sunt chiar 4 nume care au produs performanta, incepand cu Jenei, Iordanescu, Duckadam si Lacatus. Cu un bonus in favoarea ultimului care a fost omul providential, marcatorul si omul calificare la fiecare meci european. Lacatus merita, a marcat si in finala din 1986 si in celelalte meciuri contribuind decisiv la parcursul si performanta Stelei.

Comentează