Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Pițurcă și abuzul

Mi s-a reproșat că l-am lăudat prea tare pe Victor Pițurcă în editorialul de ieri.

Permalink to Pițurcă și abuzul
marți, 27 august 2019, 3:15

Câțiva internauți mi-au atras atenția că „în 30 de ani de antrenorat, favoritul dumitale a cucerit doar un titlu”.

Observația e corectă, în sensul în care, pe lângă Cupa României 1992 și Supercupa 2001, Pițurcă a câștigat numai un campionat, ediția 2000-2001. Toate trofeele au fost obținute cu Steaua, echipă în tricoul căreia a reușit ca jucător o carieră net superioară. Pe lângă campionate (5) și Cupe (4), a luat Cupa Campionilor Europeni și Supercupa Europei.

Într-adevăr, un singur titlu pare puțin pentru un tehnician cu pretenții. Sunt de făcut însă câteva precizări, în opinia mea, absolut necesare. Întâi, n-ar fi în discuție chiar 30 de ani, din moment ce Pițurcă a început să antreneze în 1992, ca secund al lui Anghel Iordănescu la Steaua. Apoi, trebuie ținut cont că Pițurcă a lucrat mai bine de un deceniu în cadrul FRF, răspunzând în 3 rânduri de reprezentativa A (1998-1999, 2004-2009, 2011-2014) și o dată de selecționata U 21 (1996-1998).

Pe prima a calificat-o în două rânduri la turneul final continental, în 2000 și în 2008, iar pe cea de tineret, la Euro 1998. Să admitem că, grație acestor performanțe, CV-ul actualului manager al Craiovei nu-i sărac. Dar mai merită evidențiat un aspect, ce poate le-a scăpat multora. Pițurcă trebuie considerat unul dintre cei mai consecvenți tehnicieni din istoria modernă a fotbalului nostru, în ideea că a antrenat până acum la numai 3 cluburi!

De 4 ori la Steaua, de 3 ori la Craiova și, în ultimul timp, de două ori la Al Ittihad Jeddah din Arabia Saudită. Ca atare, i se pot găsi defecte, cine n-are?!, dar nu-i de inclus în categoria plimbăreților, azi aici, mâine-n Focșani. Fără să mi-o luați în nume de rău, vreți o comparație, două? Cam din aceeași generație, Gigi Mulțescu a schimbat circa 20 de echipe, iar Mircea Rednic și Ioan Andone câte 15!

Trebuie spus și că Pițurcă n-a confundat niciodată merele cu perele, deci a făcut distincție între FCSB și CSA Steaua. În special după ce s-a certat, probabil pentru totdeauna, cu Gigi Becali, în interesul căruia a jurat strâmb în „Cazul Valiza” și s-a ales cu dosar penal, Pițurcă a susținut, permanent, categoric, cauza CSA. Tocmai de aceea a repetat mereu că FCSB nu-i continuatoarea Stelei la care a jucat el și în echipamentul căreia a fost golgeterul campionatului 1987-1988 și, în același an, Gheata de Bronz a Europei. Curajoasă, atitudinea de mai sus l-a onorat, chiar dacă ea i-a pus în cap majoritatea fanilor, tot mai răzleți, ai formației păstorite de Gigi Becali. Și derutată de acesta, de-a dreptul bulversată, aiurită.

Ferm cu privire la CSA, noul oficial din Bănie ar trebui să fie tranșant și când vine vorba despre echipa la care tocmai s-a angajat. Aceasta nu-i urmașa directă a Craiovei Maxima, chiar dacă, juridic, FRF i-a dat dreptate. I-a acceptat recent, mă înșel?, numele.

Iarăși o să stârnesc antipatii, dar U Craiova de azi a apărut abuziv, prin încălcarea Regulamentului, în anul 2013. Atunci, manevrat și indus în eroare de Mircea Sandu, Comitetul Executiv i-a oferit orașului de pe Jiu un loc direct în Liga 2, deși legal era ca echipa olteană, abia înființată la ora aceea, să înceapă din L4 sau L5. Cum au procedat Rapid, Petrolul, U Cluj, Oțelul și altele în situații similare. Pițurcă ar crește în ochii multora dacă ar recunoaște public această stare de fapte.

Comentarii (58)Adaugă comentariu

Laur (111 comentarii)  •  27 august 2019, 15:29

Nu va faceti iluzii degeaba. Aveti dreptate dar Piturca e oltean si nu va recunoaste niciodata ce ar trebui in cazul de fata.

Doru (127 comentarii)  •  27 august 2019, 15:31

Nea Ovi, mi-ar parea rau sa joci pe partea brutarului de Mititelu.

gogu (131 comentarii)  •  27 august 2019, 15:33

Piturca Victor nu a antrenat la mai multe echipe pentru ca putine au acceptat conditiile smecheresti puse de el. Oricum are un cv destul de saracut...

Andrei F (1607 comentarii)  •  27 august 2019, 15:37

Domnule ,va servesc o cugetare de a dumneavoastra ...asta ca sa nu mai avem vorbe....Va aduceti aminte ce spuneati printre altele de Daum?Ca era asa de bun incat nu mai antrenase de multi ani inainte sa ajunga la Nationala...Lui Piturca -dragul dv. nu ii puteti aplica aceasi problema?Si sa ne mai aducem aminte si o cugetare tare de a lui Piturca...Radea de Reghe care a ales banii arabilor....Ce sa vezi...Piturca insusi a parasit Nationala pentru banii arabilor...!!!Concluzia...Jurnalistul si Piturca se merita cu prisosinta unul pe altul...Astia sunt oamenii buni din fotbalul romanesc!

Matei (93 comentarii)  •  27 august 2019, 15:37

Tot el a facut grosul punctelor si pentru Euro 2016. Iordanescu a mostenit zestrea realizata de Piturca asa au stat lucrurile in realitate. Generalul e cel care a profitat.

Bogdan (25 comentarii)  •  27 august 2019, 15:44

Domnule ziarist, Nu Comitetul executiv, ci Adunarea Generala a atribuit Craiovei un loc in liga 2. S-a judecat si la TAS promovarea Craiovei si totul este OK. Abuziv nu este ceva ce AG decide. Este un ONG! Face ce vor membrii sai!

zola (1 comentarii)  •  27 august 2019, 15:48

Ia nu mai baga bre' batu printre gard... Retrage-te dinozaurule din presa ca scrii numai baliverne. Cine e Craiova decid suporterii, nu un ziarist expirat.

tesio (8 comentarii)  •  27 august 2019, 15:57

Ce e nea` Ovi? Te faci ca nu stii ce inseamna faliment definitiv si irevocabil? Iti spun eu: DECESUL respectivei societati ! Ce mai atata discutie? Sa ne mai faca Mititelu alte societati, alte echipe? Sau toate pe care le-nfiinteaza, in acceptiunea ta si a atarnatorilor lui, sunt Universitatea Craiova?

eugenpan (1 comentarii)  •  27 august 2019, 15:58

Daca era ilegal introducerea Craiovei in liga a 2-a se luam masuri pana acum.PROPUNEREA frf cu invitatia a fost votata de aproape toate echipele din adunarea generala datorita faptului ca liga a 2-a nu era completa.si oricum fusese un gaz precedent inainte cu timisoara si bistrita

eugenpan (7 comentarii)  •  27 august 2019, 16:00

Domnule ,vezi care e diferenta dintre comitetul executiv si adunarea generala.

Radu (2 comentarii)  •  27 august 2019, 16:04

Corect ar fi, maestre, să nu omiteți și Dvs. că: (1) și echipa încropită de Mititelu a primit loc în L2 în același an 2013; atunci, în L2 au fost mai multe retrageri din competiție ce puneau sub semnul întrebării desfășurarea campionatului; datorită lui Pițurcă și atitudinii sale ferme s-a spart buboiul falimentar numit Mititelu-patron-la-Craiova iar orașul are acum echipă, stadion nou și suporteri (aproape) ca în vremurile bune. În plus, cred că dacă aveți ceva de reproșat vis-a-vis de povestea asta, atunci îndreptați-vă tirul către Mircea Sandu și FRF, nu către Universitatea Craiova.

JFM (116 comentarii)  •  27 august 2019, 16:08

Asa este maestre Ioanitoaia dar la CSA Steaua vs FCSB exista hotarari judecatoresti care vin in sprijinul unor hotarari ferme din partea lui Piturca si a celorlalte legende care nu depind de banii lui Becali., acestea decizii definitive fac diferenta. Sincer, as vrea ca si Craiova sa castige disputa cu aceasta clona inventata de PSD ca instrument de propaganda dar pt asta au nevoie de un "Talpan" si de sprijinul intregului oras, nu Piturca, singur, o poate rezolva.

skywriter (3 comentarii)  •  27 august 2019, 16:17

Iar articol despre intrarea "abuziva" si "ilegala" a Craiovei in Liga 2? Dar chiar asa de necititi si nestiutori (am folosit aceste cuvinte pentru a nu cenzura cuvinte mai adecvate) ii considerati pe cititorii dvs? Ce anume a fost abuziv si ilegal la o procedura de vot democratica, in cadrul unei organizatii? Presedintele unei organizatii a PROPUS un lucru (putea sa propuna orice aberatie), toti membrii comitetului executiv au votat PENTRU (prin urmare propunerea a devenit executiva si a produs efecte), apoi Adunarea Generala a tuturor membrilor organizatiei a VALIDAT decizia printr-un vot democrat, cu majoritate de voturi PENTRU. Explicati-ne si noua va rog, stimate domnule Ioanitoaia, ce anume vi se pare ABUZIV si ILEGAL in aceasta speta, intr-un stat de drept. Sunteti ridicol de-a dreptul. Putem acceta judecati subiective si termeni precum: imoral, inadecvat, discriminatoriu, etc dar va rog, nu mai bateti campii cu "abuziv" si "ilegal" ca va faceti de ras. Iar cum a spus si un alt comentator mai devreme, daca ar fi fost ceva ilegal, Craiova ar fi pierdut la TAS promovarea, intrucat speta a fost judecata in urma unei contestatii depuse de un membru afiliat.

Cristian (2 comentarii)  •  27 august 2019, 16:20

Mititelu a deținut o firma care finanța clubul de fotbal al Universității din Craiova..respectiva firma a dat faliment, iar clubul de fotbal s a asociat cu alți finanțatori...asta a decis și justiția...Mititelu n a avut niciodată în proprietate marca, numele și tot ce tine de acest club..a fost doar un finanțator trecător...orice firma își face Mititelu acum, e adevarata U Craiova..hai sa fim serioși...

Manolo (63 comentarii)  •  27 august 2019, 16:24

@Bogdan. Dupa mintea ta cat unghia Adunarea Generala poate decide ca masinile sa treaca pe rosu la stop ca asa vor membrii ei si totul este in regula. Granz gresesti. Regulamentul trebuie sa fie lege si respectat in consecinta. Iar el a fost incalcat in cazul Craiovei. Restul de vrajeala unor fani neinformati ca tine.

Geo (41 comentarii)  •  27 august 2019, 16:34

Chiar buna intrebarea, insa raspunsul e simplu: Piturca n-are principii, nu tine cont de etica si valori, decat daca ii aduc ceva la tescherea. El reneaga FCSB pentru ca n-are nicio sansa sa mai lucreze acolo, il reneaga pe Mititelu pentru ca n-are cum sa mai obtina ceva de acolo. Daca maine se schimba circumstantele, Piturca e primul care va fi de partea de unde cade ceva in portofelul lui. Jenant personaj!

nebulaEXE (22 comentarii)  •  27 august 2019, 16:53

Nea Ovi, am sa te rog sa nu mai minti. Intreg comentariul meu a fost asta: In 30 de ani de antrenorat Piturca Victor a castigat doar un titlu. Unde l-am facut favoritul tau?

Andu (56 comentarii)  •  27 august 2019, 17:08

Nici o adunare generala de pe lume nici macar a ONU nu are voie sa decida ceva care este impotriva legii. Cum era inscrierea Craiovei direct in liga secunda.

skywriter (3 comentarii)  •  27 august 2019, 17:09

@Manolo. Vorbesti fara sa cunosti. Ca sa fie "ilegala", ar trebui sa incalce o lege a statului roman. Cum nu incalca nicio lege, nu are cum sa fie ilegala. Ca sa fie "abuziva" ar trebui sa incalce un regulament interior sau un statut. Adica cineva sa decida peste acel regulament de organizare a unei asociatii. Spre informarea ta, sa stii ca in statutul organizatiei FRF exista un articol care permitea invitarea unui membru direct intr-un esalon superior. Hai sa ne documentam inainte sa facem tot felul de afirmatii, altfel cadem in derizoriu. Exista google, poti cauta usor cu un minim de inteligenta. Stiu ca pe multi a deranjat si deranjeaza in continuare aceasta situatie. Sunt de acord ca invitarea Craiovei direct in Liga 2 poate fi putin imorala, sau ca a dezavantajat alti membri afiliati de prin ligile inferioare. Dar asta este un alt subiect de discutie, si trebuie sa o facem onest. Dar a continua nebunia aceasta cum ca in speta asta ar fi ceva abuziv sau ilegal, imi insulta inteligenta.

Adi (9 comentarii)  •  27 august 2019, 17:12

Felicitări, domnule Ioanitoaia! Mai e cineva in presa care are coloana! Pentru toți cei pătimaș si, implicit, subiectivi care cauta tot felul de explicații puerile cu adunare generală si alte scuze ridicole, daca, de exemplu AG, la propunerea președintelui, votează ca Gaz Metan Mediaș, de exemplu sa se numească Barcelona, e legal? De ce nu ? Dacă asa a votat adunarea? Ce spune Ovidiu Ioanitoaia este legat in primul rand de palmares. Dacă mâine eu infiintez, sa zicem, echipa Steaua Sudului, si AG votează, că așa vrea AG, ca Steaua Sudului sa preia palmaresul Stelei, e corect? Conform unora care bat câmpii pe aici, e corect, se poate.

haideusicfr (287 comentarii)  •  27 august 2019, 17:18

Mi se pare dubioasa negocierea lui cu U Craiova . Clauza de rupere a contractului de antrenor. Peste un milion de euro.Oare Dan Petrescu are asa ceva ? Cand a fost la Nationala cu greu s-au scapat de el.

Mihai (1 comentarii)  •  27 august 2019, 17:22

Felicitări pentru articol! Spune-ți un mare adevăr pe care multă lume la uitat.

Manu Ion (4 comentarii)  •  27 august 2019, 17:25

In CV-îl lui Piturca cu ce echipa sunt trecute aceste trofee câștigate ! Cu Steaua sau FCSB ????

Adi (97 comentarii)  •  27 august 2019, 17:35

Maestre, si matale vrei prea multe. Nefiind picat din luna Piturca stie sigur ca echipa asta este o clona dar nu o va spune public niciodata. Cum sa o spuna ca sa crape fierea in Rotaru?

Alin (1 comentarii)  •  27 august 2019, 17:37

Cristian,cata hotararea tribunalului din Timisoara,si acolo o să te lamuresti unde este palmaresul,dar voi așa sunteți,usor de manipulat.

Romica (63 comentarii)  •  27 august 2019, 17:37

Comitetul Executiv sau Adunarea Generala tot un drac... Nu avea voie sa procedeze asa indiferent care for a hotarat pentru ca nu permitea regulamentul. Punct.

rica (8 comentarii)  •  27 august 2019, 17:41

ata de clar e regulamentul, incat unii incep din liga4, unii dintr-a cincea... ce mai conteaza o liga, acolo? Deci, cum e corect, viteazule, a cincea, a patra, justitiarule maret? 'a aparut abuziv'. Nu, tataie, nu a aparut abuziv, ca s-a infiintat legal. poti sa spui ca a intrat in liga a doua abuziv, dar nu ca a aparut abuziv. Sunteti trecut de o varsta, se intelege, cliseele mor greu...

Tyty (127 comentarii)  •  27 august 2019, 17:53

Beeei @nebulaEXE, tu ești “câțiva internauti”? Vezi să nu faci poc ca balonul de săpun😂

vete (9 comentarii)  •  27 august 2019, 18:03

tot cu joarda prin gard.... ati influentat deja prea mult destinul acestei echipe. ati contribuit enorm la razboiul fratricid din Craiova pentru ca voi ati facut pe interesantii. sunteti niste formatori de opinie, dar nivelul este la pamanat. iata ca peste cativa ani, echipa pe care o numeati in fel si chip este Universitatea Craiova si in fituica voastra gsp, nu Gazeta Sporturilor. daca erati impartiali de la inceput, nu se ajungea aici. l ati preaslavit pe un infractor *** care a tepuit primarie, comunitate locala, suporteri, ANAF, FRF, LPF, jucatori, antrenori, impresari, etc. mititelu nu a platit impozite din care se puteau construi spitale, scoli, etc! cred ca ajunge. de ce nu faceti un articol in care sa aratati ca Universitatea Craiova nu a luat niciun ban public? in schimb echipe vechi sau resapate (pe care culmea voi le brand-uti ca si echipe istorice) precum U CLuj, Arges, Iasi, TImisoara, Petrolul, UTA, Rapid, etc. joaca cu numele primariei sau al consiliului local pe echipament... din pacate, si calitatea gazetariei a scazut la fel ca multe alte domenii din tara asta. scandal, circ, femei dezbracate, prodanca, becali, etc. si cam atat.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Craiova (1 comentarii)  •  27 august 2019, 18:06

Craiova este si va ramane/ Acea echipa de renume... Universitatea joacă în Liga III-a. PSD joacă acum în Liga I. Aia nu e Universitatea...

Flaviu (86 comentarii)  •  27 august 2019, 18:29

Rica, tata, tu esti prost ori te prefaci? Intrucat articolul explica foarte clar situatia cred ca esti amandoua. Asa ca mai bine canta la alta masa cu Rotaru si cu clona voastra bagata in fotbal cu otosbirul. Si daca vei trai 7 vieti la mintea dlui Ioanitoaia tot nu vei ajunge.

dan b (283 comentarii)  •  27 august 2019, 18:42

De unde or avea bani sa-i satisfaca pretentiile lui Piturca? Pe datorie, visand cai verzi...? Ii paste falimentul.

ColinBlue (4 comentarii)  •  27 august 2019, 18:47

Știe toată lumea,chiar dacă nu vor să recunoască, csu NU e Știința, e o echipă înființată în 2013!Parcă oltenii nu trăiau din milă și pomeni...No com.

Clujeanul (92 comentarii)  •  27 august 2019, 19:32

@vete. Esti intr-o tabara si asta te descalifica. Nu este vina presei ca voi va scuipati si va urati intre voi la Craiova mai rau ca oriunde in tara asta. Nu cereti sa va respecte altii daca voi nu va respectati unii pe altii la voi acasa. Si va ustura adevarul care este cel scris in acest articol de Dl Ioanitoaia. Echipa asta este o facatura inventata de PSD Dolj. De aceea a si fost botezata Craiolguta.

Mihai (1 comentarii)  •  27 august 2019, 20:37

Piturca , o personalitate a fotbalului românesc , e mai cunoscut in cazinourile din țara decât in vestiarele stadioanelor. Dacă era antrenor mare acea și el un palmares mai bogat , pe unde se duce distruge echipele ,, l-au nimerit perfect domnii de la CSU

GopoSapiens (25 comentarii)  •  27 august 2019, 20:46

Deci îl prinde paltonul pe Piți la Craiova? Hai cu pronosticu'...

Panainte Mircea (1 comentarii)  •  27 august 2019, 21:15

Dupa parerea me Victor Pițurcă este cel mai bun antrenor din Romania la ora actuala!Serios, inteligent, intelept si ci stiinta jocului de fotbal la purtator! Craiova sr va bate cu multa sansa la titlu!

Gicu (13 comentarii)  •  27 august 2019, 22:16

De necrezut. In ce situatie penibila a ajuns U CRAIOVA. Cu promovare direct in Liga doua. Mai josnic decat; FC SCORNICESTI, FLACARA MORENI si VICTORIA BUCURESTI.

vete (9 comentarii)  •  27 august 2019, 23:01

@clujeanul. Craiova are echipa, peste ceva timp nu va mai exista psd, dar Craiova va avea echipa! asta conteaza. cainii latra, ursul trece!

Mielu (27 comentarii)  •  27 august 2019, 23:05

Piturca poate fi salvarea Craiovei. A fost miscare salutara numirea lui altfel echipa se prabusea spre coada clasamentului. Cartea castigatoare.

Cristian (2 comentarii)  •  27 august 2019, 23:07

@Alin alin: înainte de a vorbi despre cineva că e ușor de manipulat, ar trebui sa l cunoști întâi, nu crezi?!...Daca tu îmi arăți unde Curtea de apel Timișoara a decis că palmaresul este la Mititelu, de mâine țin cu echipa lui...Mititelu nici n a fost parte în proces...important e că orașul are din nou echipa valoroasa, condusa profesionist, are suporterii aproape... răutățile altora cu clone, PSD și etc..vor dispărea în timp...deja PSD ul e pe cale de dispariție...

FlorinB (1 comentarii)  •  27 august 2019, 23:16

Domnule Ionitoaia,s-a dat drept orasului craiova să aibe echipă în B pt că la momentul excluderii echipei numite Universitatea Craiova,echipa căzuse în B. Aceasta a fost rationamentul. CS U la fel ca şi CSA nu pot fi niciodată Universitatea şi nici Steaua,cum nici Dinamo din liga 4 nu e Dinamo care a bătut TSKA Moscova. Asta e treaba la noi. Dl. Piţurcă poate e un bun strateg(meciul România -Olanda de la Constanța) poate e un bun negociator(contractele sale de la echipe) dar nu e un antrenor cu care să te lauzi. Nici aici nu va face multi purici!

Klaus (1 comentarii)  •  27 august 2019, 23:17

Bine zis.nu stiu de ce ne mai chinuim sa aflam care e adevarata Universitatea cand e asa de clar.in 2013 cand s a infiintat csu era deja o universitate in Craiova.deci era clar ca aceea echipa s a infiintat in 1948 si a continuat sa existe si sa faca atat de multi olteni sa mearga la stadion si sa fie mandrii ca sunt olteni.

Nostradamus (1 comentarii)  •  28 august 2019, 0:07

Pentru cei ce nu știu , de ce Mihai Rotaru sa întâlnit cu Adrian Mititelu sa vanda echipa . Tot orașul știe așa ceva . Oare de ce ?

radu (178 comentarii)  •  28 august 2019, 0:57

@vete. Nu te contrazice nimeni. Craiova are echipa frumoasa doar ca ea a fost promovata mincinos. Atata tot si nu este deloc putin. De ce Craiova si nu Rapid, Petrolul ori U Cluj? Dl Ioanitoaia pune corect intrebarea si toti va faceti ca nu il auziti. Tu te sfli intre acestia.

Gututenstain (2 comentarii)  •  28 august 2019, 2:51

Atâta timp cât patronul echipei este acelaș cu cel din anii 1980 adica CSU ATUNCI ACEASTA ECHIPA ESTE UNIVERSITATEA DIN ACEI ANI.In aceasta perioada nu s-a înregistrat nici un act de vanzare cumpărare între CSU și alta entitate economică.A doua problema este cea privind abuzul FRF.FRF este o asociație benevola care este de sine stătătoare și care are toate atribuțiile de a decide în cadrul ei măsurile pe care le consideră necesare.Aceste măsuri nu pot fi luate de alte entități iar ele nu pot fi ABUZIVE atâta timp cât ACESTEA sunt luate de către conducerea FRF pentru FRF in interesul FRF și cu acceptul reprezentanților acesteia.Va convine nu va convine hotararea a fost luata de către FRF și nimeni nu o poate anula decat FRF.DIN ACEASTA CAUZA EA NU ESTE ABUZIVA.NUMAI CEI CARORA NU LE CONVINE SI NU AU NICI O AUTORITATE IN ACEST SENS FAC ACEASTA AFIRMATIE NEREALA SI PLINA DE SUBIECTIVISM INGUST.De exemplu - Într-o întreprindere patronatul,Aga și Consiliul de Administrație decid închiderea sau deschiderea unei hale de productie.Nimeni nu poate spune după ce hotararea a fost luata ca măsură este abuzivă fie ca le place sau nu le place unora.

Nelu (12 comentarii)  •  28 august 2019, 8:34

***

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

dc (16 comentarii)  •  28 august 2019, 9:18

ziarul asta nu se face bine; toate articolele, fara exceptie nu au legatura cu sportul de fapt cu fotbalul fiindca aproape totul e despre fotbal; voi intretineti scandalul, polemica, conflictul, nu e nimic obiectiv, nu poti avea incredere in mai nimic din ce sa publica aici; aproape totul se invarte in jurul parerilor personale, mai mult, se preiau informatii care nu sunt citate ci doar comentate in acelasi stil partinic, lipsit de deontologie profesionala, de multe ori eronat, pe langa subiect; colac peste pupaza, toate informatiile dezgustatoare despre sex, povesti lugubre sau libidinoase despre sex, imagini despre sex, ce fel de ziar de sport faceti voi, cand totul e o ciorba fara sens despre un fel de fotbal si un fel de tabloid fara nicio regula? nu ma mira ca toate scursurile ex-comuniste stau acum in fata, la fel ca guvernantii, voi suntei chiar sustinatorii acestui sistem de valori desantat, cultivand prostia, incultura, conflictul.

radut (2 comentarii)  •  28 august 2019, 12:37

nea Ovidiu adevarata Craiova este in faliment bagata de prietenu lu mata mititelu, debeaba incerci sa explici ceva ce nici tu nu sti, si la varsta matale ar trebui sa sti. Au zis astia de la Universitate sa puna pe sigla si un "m" de la mititelu ca e a lui, si el saracu are 10 clase

Aron (2 comentarii)  •  28 august 2019, 16:35

Piturca??? Un expirat *** plin de aere; un figurant.Craiova REALA este cea a lui MITITELU romanasi Nu va mai faceti ca nu intelegeti.Sunteti niste ipocriti. Credeti ca Piturca va salva ceva??? Poate €1.500.000. !!!!

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează