Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

N-a ciuruit pe nimeni!

Dacă succesul lui Burleanu nu m-a surprins, m-a șocat, oare numai pe mine?, diferența de 90 de voturi față de Lupescu.

Permalink to N-a ciuruit pe nimeni!
joi, 19 aprilie 2018, 4:00

Deși n-am vrut să câștige Burleanu, am avertizat în repetate rânduri, inclusiv marți seara la TVR 1, că el pornește favorit în alegeri. Prezenta mai multe avantaje față de contracandidați, între care și acela, cu pondere, că a deschis agenda electorală cu multe luni înaintea lui Lupescu, principalul adversar. În plus, a angajat în campanie întreg staff-ul federal numit de el.

Spre deosebire de Lupescu și de Pușcaș, Răzvănel a făcut campanie pe banii FRF, nu pe ai lui. N-a scos un sfanț din buzunar pentru transport, cazare, masă etc. Totul a intrat la protocol, s-a decontat în interes de serviciu. De pildă, intitulată Raport de joc, cărțulia de 137 de pagini dedicată mărețelor realizări din mandatul 2014-2018, folosită de Burleanu ca program electoral, a costat (conform contabilității FRF) 12.800 de euro. Aștept ca președintele să demonstreze că a achitat personal costurile de redactare și tipărire, dar sunt sigur că n-o va face.

Dacă succesul lui Burleanu nu m-a surprins, m-a șocat, oare numai pe mine?, diferența de 90 de voturi față de Lupescu. La o analiză amănunțită, nici ea n-ar fi trebuit însă să impresioneze, deoarece s-a datorat într-o proporție covârșitoare fotbalului feminin, celui de sală și diviziilor inferioare. Nu pretinde nimeni că, în ciuda lipsei de audiență, fotbalul fetelor și futsalul nu-s importante. Sunt, asemenea celui din Liga 3. Numai că niciodată nu se vor obține prin intermediul lor performanțe internaționale răsunătoare.

Acordându-le acestor segmente o atenție deosebită și arătându-le interes, Burleanu n-a făcut altceva decât să-și urmărească, în final să-și atingă, propriul interes. Dând Cezarului ce i se cuvine, a știut să se organizeze și să-și mobilizeze exemplar suporterii. Iată o comparație semnificativă: în 2014, din 224 membri cu drept de vot au participat la scrutin 171, iar în 2018 au votat 254 din 256!

Dacă sub domnia lui Răzvănel s-au desființat sau se chinuie prin ligile 3 și 4 echipe cu tradiție (Rapid, Petrolul, Jiul, Corvinul, Oțelul, Farul etc, etc), în schimb au apărut 32 de cluburi noi (256 minus 224), majoritatea de fete și de futsal. Ai căror reprezentanți au mers pe mâna celui care a oferit unităților respective numeroase facilități. În special, scutiri de taxe. Acestea și-au dat votul, am citit undeva, modestiei și bunului-simț. Într-adevăr, la 33 de ani, Burleanu conduce ultimul tip de Mercedes și locuiește în Pipera (gurile rele zic că într-un apartament de 170.000 de euro), asta în timp ce FRF îi plătește costumele de haine și, să nu râdeți, până și abonamentul la fitness! Da, curată modestie!

Altminteri, nu cred că apropierea de Dragnea și de Firea, adică de PSD, i-a tăiat craca de sub picioare lui Ionuț. Nu l-a împins în față, dar nici nu l-a încurcat foarte tare. Indiferent cine-ar fi fost de partea lui, Papa Francisc, Dalai Lama ori Obama, Lupescu tot ar fi pierdut. Concret, el s-a aventurat într-un război fără sorți de izbândă, căci zarurile fuseseră dinainte aruncate.

Plin de sine, arogant, Răzvănel a salutat propria-i victorie cu expresia „i-am ciuruit!”. E cazul să afle că se înșală amarnic dacă-și imaginează că i-a pus la pământ pe Lupescu și, odată cu acesta, pe cei din echipa lui. Pe Chivu, pe Răducioiu, pe Stelea, pe Andone, pe Dorinel, pe alți „tricolori”. Ba și pe Mircea Lucescu și pe Sir Alex Ferguson, toți monștri sacri care au scris pagini memorabile în istoria balonului rotund. Să nu se supere, dar pe lângă aceștia, el rămâne ce-a fost și e în fotbal. Un anonim, un neica nimeni.

Comentarii (200)Adaugă comentariu

werder (2 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:54

Curat nesimtit dl. Burleanu, atatea cheltuieli si tie, nea Ovi, *** ? Sa renunte la fitness si la un costum, mare lucru !!!!. ***? Greseala lor, ca au picat in critica pixului tau, Dl. Daum ( pe care l-ai terminat ) si Dl.Burleanu ( care te va termina :)). Multumesc pentru articole nea Ovi, parca as fi pe siteul timesnewroman.ro

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

1nu (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:54

Principala vina a lui Lupescu este ca s-a asociat cu Mircea Sandu si Liviu Dragnea!!! si atat

batav (109 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:55

Scrieti cea ce am scris nu taiati din art.cea ce cred ca nu am jicnit pe nimeni:vom avea campionii mondiali@europeni la futsal si junioriilui burleanu,mai ales din gradina proprie:Buzau.

a dica (283 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:56

Daca a ciuruit ceva, acela este fotbalul romanesc de performanta. Solutia, greva totala, echipele din Liga 1 sa nu-si trimita jucatorii la loturile nationale pana cand gasca asta de nepriceputi nu pleaca. Sa joace cu cei din liga a 3-a. Liga profesionista deasemenea sa ia masuri in acord cu dorinta echipelor din Liga 1. In Cupa Romaniei sa nu joace echipe de liga 1. Sau mai bine s-o dea direct Botosaniului. Sistemul mafiot inventat de Mircea Sandu si perfectionat de gasca lui Burleanu sa fie atacat in justitie. Sistemul lor de vot nu reprezinta vointa consumatorilor de spectacol fotbalistic. Ma intreb, cum vor reactiona sponsorii?

Ducu (121 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:56

@Mike. Corect ca unele firme platesc abonamente la fitness dar si unuia care castiga 10000 de coco pe luna ca Burleanu???? Asta nu o cred nici in ruptul capului. L-am auzit pe Slughita la tv spunand ca Burleanu si-a platit campania insa Burleanu nu a aratat nici o hartie si cred ca are dreptate dl Ioanitoaia. Iar chestia cu ciuruitul a fost un banc de autobaza.

burlica (109 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 17:58

Din propria gradina de amatorii vreau campioni ***, la futsal@juniorii.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Stefan.. (21 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:00

Dimpotriva, "maestre". :)))) E o ciuruiala comparabilă cu episodul politic Ponta presedinte sau cu episodul "Doar Dinamo Bucuresti". Se spune ca presă este o putere in stat si este totdeauna câștigătoare. Asa este, atunci cand nu este partizană. Felicitări lui Burleanu pentru un sut in dorsala aplicat presei gigiste!

gabor (4 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:03

Daca Ovidiu Ioanitoaia e frustrat si minte de ce nu se duce Burleanu sa il dea in judecata ca pe Razvan Boanchis de la 7 Plus si sa ii inchida gura Asta e de mirare ca il tavaleste saptamanal de 2-3 ani. Raspunsul e usor de ghicit. Pentru ca tot ce sustine Ovidiu Ioanitoaia poate dovedi. Si tonul nu e amar cum acuza Tudor, e tonul polemic care incita si provoaca postari.

a (5 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:05

jenant dle ioanitoaia! chiar v a ciuruit!

itu52 (239 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:07

Nea Ovi bate în retragere, a dat-o pe … v-am spus eu. Nimicuri. Personal nu am urmărit nimic din maratonul destinat alegerilor de la FRF. Am postat la 10h 55” rezultatul viitorului câștigător și mi-am văzut de treabă. Eu socot că problema e alta, nu am înțeles de ce o ”persoana juridica de drept privat si de interes public” se poate numi Federașia Română de Fotbal. E cam mult, înseamnă că ne reprezintă pe toți, reprezintă poporul roman. Asta ar presupune ca poporul să poată controla cumva federația, inclusiv alegerea președintelui. Fiincă nu este așa, atunci să facă bine și să se comformeze statutului juridic. Să-și zică bunăoară Federație de fotbal din România(FFR). La meciurile României pe mine nu mă interesează , futsall_ul, liga 3_a, poate nici liga 1, dacă toți selectionații sunt de afară. Dacă groapa comună e prea mare, încap prea multe mortăciuni în ea. E cea mai mare centralizare post revoluționară, seamnă cu Centralele Industriale de pe vremea lui Ceașcă Vodă. Cine zice jucăm cu … sigur se referă la reprezentativa de fotbal a României. Când te apuci de multe, nu faci nimic bine, ești un veșnic începător.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:11

...nea Ovi ...Burlaneanu a ciuruit bugetul fotbalului romanesc ...dar matale nu vezi ...spui numai bazaconii ...

Ciuru, ciuru! (75 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:13

ce mi place de postacii de aici care il ironizeaza pe ioanitoaia si-i transmit ca burleanu l-a ciuruit si pe el. Ei, aflati cu totii, postaci sarantoci, ca noi, psd-istii, v-am ciuruit mereu si o sa va ciuruim cat e lumea. Din simplul motiv ca folosim acelasi sistem aplicat si de catre Burleanu: ne bazam pe gloata multa si flamanda (Burleanu pe sectoarele mici ale fotbalului, flamande si avide dupa un pol de la FRF , iar noi ne bazam pe masa de alegatori saraci care suprevietuiesc din ajutoarele noastre sociale). V-am ciuruit, natabazilor!

Fane (150 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:14

Bine ar fi să nu mai scrieți din auzite și doar cum va convine. Așa cum ați cerut de la UEFA documente, așa ar trebui să vă informați de la alte federații importante cum se votează la ei. Sunt convins că nu ați făcut -o deoarece știați că și acolo se votează ca la noi, fiecare membru un vot(juniori, futsal,feminin, amatori, Liga 3,2,1 , etc. Manipularea prin omisiune pare a fi regula de bază a așa zisei noastre prese

calugaru’ vaxile (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:22

ziaristi1 fitzi burlenii mei !!!

Cosmin (59 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:23

Sint un alt Cosmin, nu cel care a postata asta.....@ Cosmin "...cele 5 Campionate Europene castigate de echipa Nationala de Mini-Fotbal palesc in fata marilor performante ale fcsb, dinamo si pandurii in EL. La final, parerea mea. Burleanu nu e bun pt FRF, dar Lupescu sau altii erau mai rai...mai avem muuult pana vom avea oameni competenti...". Deci : eu unul nu am mai auzit sa fim de 5 ori campioni europeni , la fotbal de sala, poate am participat ..de 5 ori. Din orisice punct de vedere vom privi alegerea lui Burleanu, in fata lui Lupescu vezi doar..uimire. Sigur Burleanu a castigat votat fiind de "fotbalul marunt" , ..de sala, de fete, de AJF-uri, in care toti membri devin observatori, si de Divizia C, usor de minuit. De aici s-au obtinut cam 120-130 de voturi. Ca in politica votul unui *** este egal cu votul unui academician..ca sa fie ..democratie. Sa scuipi tu "om de (din) fotbal o generatie care a produs multe satisfactii nu e ceva des intalnit. Astia sintem, asta avem, S-a confirmat zicala " Ca romanul nu-i nici unul/ Unde-s doi, e *** ..unul", auzita din gura unui fost campion roman la fotbal, din pacate plecat in Ceruri. Stati sa vedeti ce se va intampla si cu...Romania !

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

ciuruitii (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:31

maestre, daca scriai asa despre nea sandu sau dragomir la timpul respectiv, cei mai mari banditi care au distrus fotbalul romanesc, atunci hai ca mai aveai ceva credibilitate. dar nu, dumneata ai stat la masa cu ei si alti nemernici din fotbalul romanesc. ai asistat de fapt la distrugerea fotbalului romanesc, ani de zile. si acum esti ca ei, incet ai devenit un fel de porta voce a *** fotbalului romanesc. cind vedem cu cine s-a afisat lupescu plus acum corul contestatarilor ne dam seama ca rezultatul este unul pozitiv pentru fotbalul romanesc. de fapt ei vroiau cooperativa inapoi. de la clanul becali, prunea sau porumboiu pina la dragnea si firea. plus antena 3, cel mai nenorocit post romanesc. chiar nu vezi maestre cu cine tragi in acceasi directie? multi doar niste *** care au pierdut ciolanul. si va rog nu mai tot impingeti la inaintare un chivu sau raducioiu. de fapt in spatele lor tot barosanii de ieri sint. si aceleasi apucaturi de pe vremuri. uita ca s-a terminat si generatiile incep sa se schimbe. o citesti aici mestere: mai pupa astia puterea in fotbal in viata de apoi, asta sa fie clar! si asta este o adevarata ciuruiala. PS - Ferguson a luat comisionul si a plecat , il doare fix in balonul rotund de "generatia de aur" si de toata mizeria din fotbalul romanesc, mestere! in rest, sper ca socul sa va treaca in curind :-)

Poli 21 (189 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:32

nea ovi, timp de patru ani aceasta fituica ar trebui sa apara in chenar negru, dupa cit de darimat esti ca nu a cistigat "colosul generatiei de aur "( mai degraba de tinichea) .

Angheliu (87 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:34

Nea Ovi, nu-l lasa pe smecherasul asta sa isi faca toate mendrele. Si el si Vochin au *** destul de la federatie.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Unu oarecare (11 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:41

Tataie, va ars Ciurli Burli pe toti de nu mai stiti de voi. Are 90 de voturi in plus, cum nu va ciuruit? Si inca cum. Si asta desi toata presa, mass media , cu mici exceptii, a fost impotriva lui. Va dat pana s-a saturat. Sunteti pe ni bili

Tanase Victor (3 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:51

In Romania Burleanu a copiat .În 2009,un președinte de tristă amintire râdea zgomotos după tot aranjamentul realegerii. Și cel care a condus țara după 1989 a procedat la fel.In viață asemenea comportamente arata cam ce oameni ne conduc.Ce așteptări putem avea..

enduroyz (25 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:53

Mi-a "placut" partea cu ciuruitu' ,am mai auzit-o la un mascarici , un neica nimeni a ciuruit *** .Nu e tarziu pentru a-si cere scuze . Mie , burleanu nu mi-a oferit nimic , generatia de aur mi-a oferit multe satisfactii sufletesti . Nu stiu cine este burleanu si nici nu vreau sa-i vad moaca . burleanu este ala care l-a platit pe Daum cu salariu gras ca sa , nimic . Bine ca nu merg fotbalistii in rusia , eu m-am obisnuit cu valoarea astuia care ranjeste a ciuruiala . Tzmrzmtyydrtrdtbrl

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Dan P. Ulea (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:53

"Sunt, asemenea celui din Liga 3" Afirmatia, poate, e adevarata. Dar, maestre, virgula aia ce draq cauta acolo?

Costi2009 (4 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:53

Asta e groparul fotbalului romanesc! Bine ca a facut cluburi de futsal

Talpos Florin (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:55

Poate ca conteaza ce ai fost dar mai important este ceea ce esti. Ori Lupescu,Raducioiu,Munteanu,Stelea,Popescu Prunea,cu ce realizari se pot mindri dupa ce s- au lasat de fotbal?

Ionut (22 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:57

Nu te-a ciuruit nimeni, Ioanitoaia! Doar au facut o gaura mare in tine si restul. Ai vorbit si scris multe. Ati inceput campania anti-Burleanu de cand omul nici macar nu apucase sa fie uns in primul mandat. Fotbalul, cu toate diviziile si departamentul lui s-a intors impotriva ta, fatarnic, imoral, incorect "slujbas" al sportului.

Dani (2 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 18:59

Nu inteleg cum puteti sa va exprimati asa. Deci un om care a fost 4 ani președintele federației este neica-nimeni... nu am nimic cu buleanu sau lupescu sau cine mai vrea sa fie sef la federantie. Dar ideea in sine, sa faci un presedinte de federatie asa, mi se pare foarte deplasata.

gigelos (108 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:01

Ba da .Fotbalul si bunul simt

Alex (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:05

Ai albit degeaba bătrâne, s au dus vremurile matale... stai și fa altceva

Semaca (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:06

Totusi ceea ce s a intamplat cu o seara inainte probabil il reprezinta pe Lupescu & Co. Adica renumitul jucator din generatia de aur, Prunea Florin a chemat in camera lui jumatate dintre delegati in numele ilustrului Lupeacu si le a facut diferite propuneri, unele poate chiar in sfera penalului. Ia vezi stimate domn Ioanitoaia ca sunt si inregistrari, iar oamenii pot confirma. Oare ce zici de asta? Este ca reprezinta pe Lupescu si Sandu? Pardon, Lupescu & Co.

enduroyz (25 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:06

De-a lungul timpului s-a pus problema votului , politic sau de alta natura ., cine are drept de vot si cine nu are. Plangea lumea pentru ca ix partid n-a castigat din cauza ca se duc la vot unii as ..... , ce....... . Acum cum a fost ?

bogdanpopescu (3 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:09

Du-te nea Ovi mai bine sa vezi un meci pe San Paolo... Ce vroiai sa se reinstaureze cooperativa din timpul lui Mircea Sandu? Nu v-ati saturat de bani? Personal ma bucur ca MAFIA din fotbal, presa, politica nu au reusit sa castige alegerile de la FRF...

Vasile (11 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:15

In pozele cu Burleanu si Dancu, pe langa Visan si Bodescu, e si Liviu Dragnea. Ideea ca l-a sustinut Dragnea pe Lupescu e o gluma proasta, a dat o simpla declaratie. Dragnea a dat jos 2 guverne, a dat la o parte o parte o groaza de psdisti grei si acum se incurca in Burleanu. E clar ca, in afara declaratiilor publice, Dragnea l-a sustinut pe Burleanu.

Cristian (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:23

In locul dumneavoastra nu as mai scrie. Sunt suparat ca Ionut Lupescu nu a castigat, dar nu inteleg de unde ura asta pe care o aveti.

Andrei (276 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:24

@ciuruitii. Ioanitoaia s-a apucat sa-l critice pe Sandu dupa 20 de ani de domnie. Pe Burleanu l-a luat in primire inca din prima zi. Normal ca nu are credibilitate ca jurnalist.

Cristi (39 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:30

Dan P. ***, virgula aia e f corect folosita acolo. Sunt (importante:fotbalul feminin si cel de sala), asemenea celui... (asa cum este si cel...)

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Alex (106 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:30

Misogin si badaran. Ar trebui sa-ti ceri scuze echipelor de fotbal feminin. Futsalul a facut mai multa performanta decat forbalul in 11. Fara juniori, tineret si ligi "inferioare" puternice, nu o sa avem niciodata o Liga 1 sau Nationala puternice. Cumetriile au mers bine in Liga 1, Sandu a calarit pe caii generatiei de "aur" si a distrus toata baza fotbalului. Lupescu e 10 clase peste Burleanu, dar s-a asociat cu cine nu trebuia. Dumneavoastra i-ati facut mai multa propaganda lui Burleanu decat sa-l slabiti. Asa cum e, va face mai multe pentru redresare decat mafia veche.

valeriu mangu (21 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:35

Domnule Ioanitoaia ,sunteti ultimul mohican intr-o gazetarie sportiva mare contributor la afirmarea si succesul marilor sportivi romani . Din galeria nobila ai acestei profesiuni fac parte printre altii Ioan Chirila , Hristache Naom , Radu Urziceanu, Romeo Vilara , Raul Bart , Eftimie Ionescu , Cristian Topescu , Nicolae Secosan ,Radu Cosasu , Eugen Barbu , Adrian Paunescu etc .care iubeau sportul romanesc si corifeii lui . Din nefericire in anul centenarului Marii Uniri a fost capusat de rusinea alegerilor de la f.r.f când prin metode basiste , mituire din banii nostri , sistem de vot catastofal perpetuat prin nemodificarea lui ,si confirmat cu nesimtire si nonsalanta de un asa zis presedinte cu un vocabular preluat cinic , cu aroganta din deceniul letal al tarii mele . Propaganda neagra promovata de asa zisi gazetari sportivi , politruci nefericiti de lipsa talentului si priceperii -ancorati cel mult in epoca fanariota ,impreuna cu multi votanti au reusit sa umileasca cei mai importanti fotbalisti romani in tara si peste hotare . Sa aduca epigonii din conducerea actuala alti drogati si nonvalori care sa consolideze deceniul letal al fotbalului din tara mea ,apatrizi ,care dau lectii romanilor si Romaniei . Waw ! Prof. Valeriu .

Ilarie (5 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:37

Marea problema a lui Lupescu a fost ca oameni de teapa matale i-au dat in cap sistematic lui Burleanu. Aici a fost marea problema. Apoi, abia apoi, a doua problema a fost asocierea Kaiserului cu oameni ca Firea si ca Dragnea. Asa ca, domnule Ioanitoaia, va rugam, lasati-va... generatia dvs a nenorocit tot ce s-a putut nenorocii in Romania asta.

pawn (64 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:37

@Sorin. iti dau dreptate in aproape 90% din ce spui (asta si pentru ca gandesc - politic aproape identic). doar cu "influenta" lui dragnea as avea o obiectie. nu cred ca a insemnat ceva ca a venit cu dragnea de mana. nici nu l-a impins in fata, nici nu l-a tras inapoi, pur si simplu aia din teritoriu stiau de acum un an de zile ce-i avantajeaza la vot. de data asta nu au fost asa de apasate nici influentele dna + sri, cum poate ca am exagerat la nervi noi, astia de stanga. nu, aici a fost, asa cum a spus si matei udrea in analiza din celalalt ziar de sport, un grup de oameni care au preferat vrabia din mana promisiunilor vagi ale...pai la dragnea era "daca dragnea mai ramane la putere, daca primarul lui dragnea va mai fi ales, daca va mai avea bani, atunci lupescu o sa faca teren de fotbal din pasunea comunala". pe cand burleanu le-a dat chestii mici dar concrete.

Stefan (3 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:39

Sa-mi fie cu iertare dar sunt de acord doar cu sfarsitul articolului. in rest domnule Ioanitoaia,va dati mare ca stiati cine va castiga alegerile sau ca ati intuit. Gresit,sunt ferm convins ca ati ramas masca! Am urmarit emisiunea de la tv,daca e cum spuneti,de ce nu ati zis in emisiune ca va e teama ca va castiga tot Burleanu argumentand exact ce spuneti acum in aricol? Dar deh,dupa razboi...

Dan (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:41

Bravo sunt intrutot deacord

Cristian (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:50

Va respect ... dar nu aveti si nu va dau dreptate ... nu aveti cum sa aveti dreptate ... faceti afirmatii fara le probati ... pot si eu sa scriu frumos ca dvs pe un blog ... mult succes

Proca (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 19:58

Fara a dori sa va jignesc, cred ca gresiti cand spuneti ca liga a doua si liga a treia nu sunt importante. Cred ca din cauza faptului ca au fost neglijate in mandatul fostului presedinte noi nu mai avem/identificam copiii talentati. FRF nu trebuie sa ajute echipele din prima liga, se descurca bine si singure. FRF trebuie sa ajute nationala. Ne trebuie centre ca ale lui Hagi finantate de FRF in toata tara. Aici pot fi angrenati fosti jucatori ai generatiei de aur, la partea tehnica(fotbalistica). Faptul ca Lupescu sau Chivu au jucat fotbal nu inseamna ca automat stiu sa administreze bugete de cluburi/federatii asa ca nu trebuie sa-i impingem in fata doar ca au lovit cu stangul mai bine ca Burleanu. La facultati de management fotbalul este trecut la categoria sport - optional.

Adrian (19 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:04

Ce poti sa ceri lui becali cu patru clase absolvite cind ziaristul licentiat Ioanițoaia arunca cu mizerie si instiga continuu. Departe gîndul de a fi de acord cu Burleanu. Incompetența lui nu cred ca mai este un secret pentru nimeni. In afara de faptul ca i-a detronat pe Sandu si indirect pe dragomir aportul in fotbalul românesc este minor. Dar ma intorc la Ioanițoaia si ma intreb ce ai facut tu pentru sport in general. Ai transformat un ziar intr-o unealta de manipulare si can-can? Nu l-ai placut pe Burleanu inainte ca acesta sa demonstreze ca are sau nu habar de fenomen. Ai fost impotriva lui Daum de la numire, numai pentru ca era adus de Burleanu sau nu era neaoş. Trist ca nici acum la apusul carierei nu doresti sa devi impartial si educativ. Î-ți imaginezi maldarul de pseudoziaristi care-ti vor urma exemplul?

Bili (4 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:29

Tataie,ar fi cazul sa te retragi ! Timpul tau a trecut! As face pariu ca nu ai dormit toata noaptea de ciuda ! Esti un fel de Tudorel Toader !

++ (194 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:34

da, trist pentru Ioanitoia, dar Daum e de vina. in alta ordine de idei, s-au trezit cu totii ca nu doar fetele si futsalul a decis votul ci si Liga 3, probabil s-au descaltat pentru calculul asta. aici e uluitoare ignoranta aratata, nu stii nici care e ponderea celor doua sectiuni in suma voturilor, incredibil. dupa ce s-au dumirit intr-un tirziu, o dau cu Liga 3, care nu ar avea dreptul sa voteze, nefiind importanta. regulamentul asta l-a facut M.Sandu un bun prieten a autorului editorialului asta si la vremea aceea nu a fost criticat de loc, de catre nimeni.

solutia: 2 Ligi (5 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:48

Solutia e simpla: sa il lase pe burlanu cu gaska *** la liga lui( fetele vesele la futsal )si sa se infiinteze o ADEVARATA LIGA PROFESIONISTA (Liga I + II, event III)- condesa de GENERATIA DE AUR. Altfel - fotbalul ROMANESC se duce la draq

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Mihai (1 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:52

Aveti perfecta dreptate,felicitari pentru fiecare cuvânt transmis.

MZM (390 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:52

Nea Ovi, daca stiai ca "Lupescu tot ar fi pierdut... pentru ca s-a aruncat intr-un razboi fara sorti de izbanda", de ce l-ai mai sustinut cu atata incrancenare? De ce ai tras atatea gloante in vant? Ca sa te afli in treaba? Sau ai folosit prilejul doar pentru a-l insulta pe Burleanu? Si nu este adevarat ca Lupescu s-a aventurat in acest razboi, pe care stia ca nu-l poate castiga, ci voi, presa (si mai ales dumneata!), l-ati atras si l-ati convins ca e mare favorit, pentru ca... a jucat fotbal (nu-i cam putin?). Oricum, presa i-a facut un mare deserviciu lui Lupescu, ademenindu-l cu functia de presedinte al FRF. L-ati demonetizat in fata sefilor si colegilor de la UEFA, care au aflat astfel de boroboatele lui (conflictul de interese etc.) pe cand lucra in FRF, l-ati pus in situatia sa fie asociat cu Mircea Sandu, pentru toate relele din fotbalul nostru (Cooperativa, blaturi, arbitraje dubioase etc.). Omul era linistit si fericit cu sinecura sa de la UEFA, iar voi i-ati tulburat viata, l-ati zapacit si ati reusit sa il compromiteti. Nu are calitatile necesare conducerii unei federatii nationale de fotbal. Daca prin absurd ar fi devenit presedintele FRF, probabil ca tot presa l-ar fi ghidonat. Poate ca de asta l-ati si sustinut. Cu Burleanu nu merge, pentru ca este un baiat destept, plin de personalitate si idei, un luptator adevarat. Si, pe deasupra, vorbeste impecabil limba romana! Nu un astfel de presedinte al FRF isi doreste presa, ci o marioneta! Dar nu a fost sa fie!

Tibi (19 comentarii)  •  19 aprilie 2018, 20:52

A fost *** lui Sandu la frf si ea a fost inlocuita de cea a lui Burleanu ***. Afirmatiile din acest text sunt sustinute in realitate , ca sa auda si Cristian. Postacii din serviciul frf s-au dezlantuit si e de vazut ca multi din ei contesta doar articolele impotriva frf si a sefului ei. Asta ma face sa cred ca dl Ioanitoaia ii loveste unde ii doare mai tare.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează