Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dreptul la greșeală

A fost mare dezbatere mare la LPF pe o temă care suscită de ani și ani polemici încinse: cu sau fără arbitri străini la meciurile din Liga 1? Marți, au câștigat din nou adversarii importului de cavaleri ai fluierului, deși […]

Permalink to Dreptul la greșeală
miercuri, 28 februarie 2018, 3:48

A fost mare dezbatere mare la LPF pe o temă care suscită de ani și ani polemici încinse: cu sau fără arbitri străini la meciurile din Liga 1? Marți, au câștigat din nou adversarii importului de cavaleri ai fluierului, deși 8 cluburi din 13 (Timișoara a lipsit) au votat pentru modificarea sistemului cu români. Dar fără efecte practice, după cum veți constata. Ca atare, nu se va repeta situația din 2012-2013, ultimul sezon în care au oficiat arbitri de-afară.

Interesant mi s-a părut felul, pe care-l voi și comenta fugitiv, în care s-au poziționat cluburile față de propunerea FCSB de a fi aduse brigăzi de peste hotare. Aici e de sesizat prima curiozitate, veritabil paradox, în sensul în care patronul grupării roș-albastre a susținut cu înflăcărare, uneori cu voce ridicată, cauza importului. De ce paradox? Pentru că, dincolo de furia lui Gigi Becali, care ne-a obișnuit cu ieșirile lui să le spunem numai temperamentale, a surprins atitudinea FCSB. Care n-avea motive să se plângă de arbitrajele din ultima vreme.

Asta deoarece într-un clasament al erorilor comise pro și contra unei echipe, ierarhie întocmită de GSP și, până la un punct, interpretabilă (ce ni s-a părut nouă greșeală altora nu li s-a părut), FCSB nu s-a situat în categoria formațiilor defavorizate. Care să fi ieșit pe minus, cum s-a petrecut, din play-off, cu Viitorul și cu Craiova. La acestea raportul pro-contra a însemnat 2-8 și, respectiv, 9-12. Spre deosebire de ele, vicecampioana en titre a fost avantajată de 8 ori și dezavantajată de 7. FCSB a apreciat însă, opinie de discutat, că arbitrii ar fi ținut uneori partea CFR-ului. Uneori spre foarte des.

În context, a contrariat refuzul Viitorului, una dintre formațiile repetat păgubite pe parcursul sezonului regulat. În măsura în care părea logic să se opună demersului inițiat de Becali echipele Astra și CFR, cele mai ajutate în actuala ediție, 7-1 fiind raportul erorilor la Giurgiu și 13-7 la Cluj, acest veto al Viitorului a șocat literalmente. Probabil că el trebuie pus pe seama filosofiei lui Hagi, adeptul descoperirii, creșterii și lansării talentelor autohtone. Dacă astfel gândește Hagi despre jucători, de ce n-ar gândi și despre arbitri? Consecvența reprezintă una dintre explicațiile succeselor sale.

Cu alte cuvinte, deși aparent învingător, Becali a pierdut lupta. Varianta susținută de FCSB, fără dubii că aparținând latifundiarului, nu va fi aplicată. Concret, cele 5 care au zis nu (CFR, Astra, Viitorul, Dinamo, Voluntari) au blocat întreaga operațiune. Întrucât e nevoie ca ambele echipe să fie de acord cu delegarea unei brigăzi de peste hotare, așa prevede regulamentul, iar Astra, CFR și Viitorul au votat împotrivă, rezultă că o singură „dublă” importantă ar putea fi condusă de străini în bătălia pentru titlu, cea dintre FCSB și Craiova. Prea puțin ca să merite strădania recurgerii la importuri.

În ciuda gafelor comise de arbitrii noștri, unele greu de explicat, altele de-a dreptul imposibil, mă alătur ideii că n-avem nevoie de fluierași din import. Nu-s convins că, exceptând supervalorile, care nu se vor grăbi să vină în Liga 1, aceștia ar fi net mai buni decât colegii lor români, ca să justifice efortul și cheltuiala. De altceva însă chiar e nevoie, imperioasă nevoie. De un plus de atenție în materie de delegări și, înainte de orice, de mai multă încredere în capacitatea „cavalerilor” noștri. La o adică, să acceptăm că, oameni fiind, au și ei dreptul la greșeală. Doar că nu meci de meci și mereu în aceeași direcție.

Comentarii (55)Adaugă comentariu

Iulian (190 comentarii)  •  28 februarie 2018, 15:54

Interesant. Inteleg ce e in capul lui Becali, mult vid, dar nu si ce e in capul lui Hagi. Sa te cocoseze arbitrii si tu sa mergi cu ei in continuare e ceva ce ma depaseste.

Jhon Dow (1 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:00

Fluierasii de import nu or fi fiind mai buni decat cei locali, dar e posibil sa fie mai putin interesati in rezultatul final, scorul "greseli pro-contra" nu se datoreaza, in principal, nestiintei, ci interesului ca anumita/e echipa/e sa castige/piarda

whiteredarad (59 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:03

In capul lui Becali...este.... "multime vida". Un singur lucru e clar : arbitri straini costa , peste dublu, de ce sa platesti in plus ?. Cit despre Becali el a fost cel mai favorizat, nu numai ca a primit penalty-uri des, dar FCSB a fost foarte des iertata de galbene, rosii,de faulturi, comparativ cu altii. Ca o parere nici anul asta nu va lua titlul, la FCSB azi e una, maine e alta, totul este dupa toanele lui Gigi.

nic (10 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:09

bun acest articol domnule OVIDIU ,arbitri mai gresec si in ,campionatele tari din vest ,ei fac parte din joc ,o echipa buna joaca si castiga ,nu poate fi oprita de arbitri ,sa speram ca noul presedinte de la frf IONUT LUPESCU , va schimba total arbitrajul ,invatarea MESERIEI DE ARBITRU de la fosti arbitri internationali ,romani si straini , promovarea celor buni ,cei slabi acasa ,cei corupti prinsi ,ar fi bine si cu corupatori ,care mai mult ca sigur sunt ,patroni ,si bagati la zdup ,introducerea arbitrajului video, de acord ca daca vin straini nu vin cei mai buni ,vin cei care nu sunt delegati la ei in tara ,adica cei slabi

Ovidiuatotstiutorul (5 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:11

Oare de ce nu vor arbitrii straini ? Ghici ghicitoare ghici, voi de ce credeti k nu a plecat petrescu la nationala ? A promit asigurari k play offul e castigat dinainte , ei sunt sunt cei mai avatajati si tot e striga dar oare nu era mai curat cu arbitrii straini , nu mai strigati *** chiar daca erau greseli neintentionate. Ca nea Ovi e deja de pensie se vede nu e posibil sa dai in becali si sa te intrebi de ce vrea arbitrii straini , puteam sa vedem si noi fotbal si echipele se concentrau doar pe el nu pe scuze .

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

CFR (3 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:18

COMUNICAT DE PRESĂ CFR 1907 Cluj În Adunarea Generală desfășurată ieri, 27 februarie 2018, clubul CFR 1907 Cluj a votat împotriva aducerii arbitrilor străini la meciurile din play-off-ul Ligii 1. Așa cum bine știți, propunerea aducerii arbitrilor străini a venit din partea clubului FCSB, care, împreună cu această solicitare, a înaintat o listă cu Federațiile propuse să trimită brigăzi la partidele din play-off. Cele patru Federații erau: Serbia, Turcia, Polonia și Israel. Cu tot respectul pentru arbitri din țările mai sus menționate, considerăm că valoarea arbitrilor români este superioară acestora. Încurajăm arbitrajul românesc, cât și fotbalul românesc, și avem încredere că doar împreună putem crește și deveni mai puternici. Totuși, ca urmare a ultimelor articole apărute în presă (vezi mai jos articolul apărut în GSP, miercuri, 28 februarie), pentru a înlătura orice fel de acuzații la adresa clubului nostru, cât și pentru eliminarea oricăror suspiciuni privind integritatea competiției, ne manifestăm public acordul ca la meciurile din play-off, cu aprobarea Federației Române de Fotbal, să fim arbitrați de către brigăzi doar din primele 6 campionate ale Europei, precum Spania, Anglia, Italia, Germania, Franța. Redăm mai jos declarațiile finanțatorului FCSB-ului, apărute în articolul din GSP mai sus menționat: "Am trimis notificare oficială către CFR că vrem arbitri străini la meciul direct, iar ei au zis că ne trimit negația. Nu înțeleg de ce. Vă las pe voi să analizați", a declarat Becali. http://www.gsp.ro/…/gigi-becali-dezarmat-noi-steaua-suntem-… Cluj-Napoca 28.02.2018

neinteresat (1 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:19

Lucrurile sunt clare! Atunci cand aperi arbitri romani si nu vrei straini, inseamna ca ai pe unii in buzunar si la nevoie.... Pe cine il intereseaza doar echipa si fotbalul nu il intereseaza cine il arbitreaza! Din pacate, exista oameni, precum acest Ioanitoaia, care se da fata mare, si nu este de acord cu aducerea arbitrilor straini! Pai, atunci, mai nea Ovidiule, nu mai comenta nene arbitrajul romanesc niciodata, pentru ca l-ai acceptat cu tot cu greseli si corupti! Si atunci nu mai ai nimic de comentat! Da, si straini sunt coruptibili si se poate ajunge la ei, dar tocmai asta e problema: PRETUL! Romanii sunt mult mai ieftin de cumparat si atunci ii aperi, asa cum face CFR, de exemplu! Plus ca relatiile sunt formate de ani!

dan65 (26 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:24

nu poti cere argumente la un articol scos din burta,din partea unor fosile jurnalistice

Kyro (61 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:27

Cum sa zici ca FCSB nu se poate plange odata ce CFR a marcat dupa un hent de zile mari ?:)))))

rumunek (9 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:29

Atunci când vrei sa te pui bine cu băieții nu faci scandal. Asta a făcut Hagi, iar Becali probabil ca a pierdut ireversibil titlul și anul asta cu acest scandal. Atitudine românească, mai bine dau o șpagă la control ca tot nu ies bine. Iar arbitrii nu pot fi mai buni daca nu au concurență, nici internă nici din import. Ei tot au meciuri, baremuri, nu doare că 1 meci pe etapa va fi cu străini.

un roman (20 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:39

Normal ca nu doriti aducerea arbitrilor straini , daca strica combinatiile CFR-ului arbitrand corect si pierd campionatul ! Ar fi strigator la cer ca acest play-off sa se joace corect , nu !!!!!!

Mishu (234 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:47

Nea Ovi, matale esti om serios. Cum sa iei in seama toate nebuniile din capatana becaliota, glumesti...

Andrei_Dumitrescu (3 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:49

Pai dupa ce a pierdut titlul 2 ani la rand in fata Astrei si a Viitorului (anul trecut a fost de cascadorii rasului), bipolarul care conduce din umbra cel mai galonat club din Romania sufla si in iaurt acum, de aceea nici nu prea mai apare pe la TV atat de des ca sa nu mai scoata vreun porumbel pe gura. Daca are probleme cand vorbeste la cald, ii recomand multe sucuri reci in timpul meciurilor. Ce uita bipolarul este sa se uite in oglinda si sa vade cine este adevaratul responsabil pt cele 2 insuccese. Eu inca astept sa ne spuna cum insufla Geambazi, Lutu si Pedrazzini, adica nepotu, soferu si finu, acesti fosti mari Stelisti, oameni care au contribuit din plin la succesele Stelei, Spiritul Stelist copiilor de la baza Berceni. Toti copiii stau gura casca sa auda povestile nemuritoare ale acestora si ce inseamna sa imbraci tricoul sfant al Stelei. Sanchi, bani bani bani bani, ca fotbalul e o afacere, ca ele e patron si ca face ce vrea el pe mosia lui. Haideti la stadion acum sa batem din palme si daca nu va convine, sa nu aud un piuit daca nu vreti sa trimita asta bodyguarzii dupa voi, peluza sud stie cel mai bine. Te ridici cu pretentii, ia-ti-o.......unde am mai auzit eu asta.....stapan......bataie daca indraznesti sa vorbesti....mosie......hmmm

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 16:52

Domnule sa fiu iertat dar ati devenit ultimul microbist care poate vorbi despre arbitrii si Steaua...Pai dumneavoastra ati laudat arbitrii cand au gresit contra Stelei!!!!Ultimele arbitraje-cel cu CFR cu doua coate-si cel cu Dinamo-doar un cot-pentru dumneavoastra au insemnat arbitraje fenomenal de bune!!!!Deci domnule acceptati ca cei care primesc coate in fata nu le place!!!!Si sunteti acelasi domn care ati pus stampila de arbitru proSteaua unuia care a facut marea greseala ca sa nu-l elimine pe Momcilovici pentru-nu va vine sa credeti-cu cot in capul adversarului desi si Tara de la ,,adversari ,,trebuia eliminat pentru o intrare extrem de dura la Stanciu...Pentru aducere aminte...,,Steaua lui Găman,,-articol scris tot de acest domn...,,Greu de spus ce curs ar fi căpătat partida dacă arbitrul George Găman l-ar fi eliminat pe Momcilovici în minutul 16, când fundaşul sârb s-a folosit de cot ca de o armă şi i-a spart capul lui Purece: cartonaş roşu indiscutabil! Adevărat că în repriza secundă, în minutul 48, „centralul” craiovean l-a iertat de eliminare şi pe Ţâru, autorul unui fault grosolan asupra lui N. Stanciu. Cele două faze nu trebuie tratate însă la fel tocmai pentru că, închizând ochii la intervenţia de ninja a lui Momcilovici, Găman i-a creat Stelei un avantaj important prin aceea că a lăsat-o să joace în efectiv complet.,,

Matei (93 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:03

@Andrei F. As fi zis ca esti zdravan la cap insa ma inselam. Dl Ioanitoaia nu e chibit toti stelistii deci nu da in arbitrii despre care credeti voi ca v-au furat. El e obiectiv, voi nu si mai recunoaste ca acel clasament din Gazeta e subiectiv. Dar voi in prostia voastra nemarginita ati vrea s fie fanul fecesebeului si al oierului. Stati linistiti ca nu se va intampla in aceasta viata oricat l-ati impunge voi.

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:05

@Andrei_Dumitrescu (1 comentarii) • 28 februarie 2018, 16:49 Stimabile,daca privesti ultimele campioane si iti aduci aminte ca arbitrul Coltescu s-a facut de ras tocmai la un meci Astra-Steaua si anul trecut ca Petrescu nu a vazut doua penaltyuri la Steaua -Viitorul este clar de ce Becali cere arbitrii straini...Acum ca dumneata la fel ca autorul articolului vreti sa se mearga pe aceeasi poteca...e fix treaba voastra dar nu inseamna ca este si calea de urmat.Coltescu si Petrescu au fost arbitrii romani...

adi_stelistul (359 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:09

E o problema evidenta cu arbitrii romani. Ati semnalat-o dumneavoastra de atatea ori. Problema care pleaca de la CCA si de la modul de delegare. E anormal ca arbitrii care in mod constant si pe o lunga perioada de timp au decizii gresite net favorabile (sau defavorabile, si aspectul acesta poate fi discutat) unei echipe sa fie in continuare delegati la meciuri ale acelei echipe. In ciuda bunului simt, pana la urma. Iar din partea CCA nu pare sa se doreasca o rezolvare a acestei stari de lucruri. E drept ca si arbitrii straini pot gafa (e de notorietate felul in care Dinamo a pierdut cu arbitru spaniol meciul decisiv pentru titlu cu Urziceni) dar macar nu banuim tendentiozitate acolo. Ci doar greseala.

Kyro (61 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:12

@CFR - de unde stia o echipa din ce tari vor veni arbitri odata ce FRF nu a facut cereri oficiale ?

Gabi (6 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:19

toata lumea comenteaza despre un penalti acordat sau neacordat, de cate a primit sau n-a primit o echipa. acestea sunt simple cancanuri, vrajeli, ciochii pentru rating (indiferent ca este tv, blog sau ziar). un arbitru arbitreaza tendentios (daca vrea sau primeste ordin sau "ce trebuie") si altfel decat dand sau nedand 11 m. nu dai unei echipe un fault la margine de careu, dar in schimb ii dai " auturi la greu" - de preferat in zona ei de careu. ii mai dai faulturi (tot "la greu") la mijlocul terenului cand nu are posibilitatea sa contra-atace periculos in schimb "o arzi" cu 2-3 offsaid-uri "la limita". dupa toate statisticile pe care le-ar face cineva, acest arbitru nu are cum sa fie contestat de nici-una din echipe, nu a influentat direct rezultatul, nu a favorizat pe nimeni, doar niste mici greseli ca doar, dle ioanitoaia, greselile sunt omenesti! si acestea nu sunt specifice numai fotbalului, baschetul, handbalul si chiar rugbiul suferind si ele de acest tip de arbitraj "smecheresc". si cred ca sunt in asentimentul multora care au practicat aceste sporturi la nivel de performanta! insa la un nivel de sport profesionist, nu numai jucatorii trebuie sa fie profesionisti, ci si arbitrii, conducatorii de club, de federatii, ligi etc. un profesionist nu greseste sau ma rog, greseste f rar, dar si atunci plateste! daca un strungar de categ 8 strica o piesa, a gresit, el ce face este iertat si nu plateste? nu cred! asa si cu arbitrii! a gresit, ok, este omenesc, dar platesti gogule ca esti arbitru profesionist de vreme ce arbitrezi in prima sau a doua liga! filozofia exprimata prin articol este ok la judeteana, la liga *** dar nu la primele ligi. aici nu ai voie sa greseti! ai gresit esti ras! acesta-i principiul corect mai ales la noi unde majoritatea greselilor de arbitraj chiar si cele inofensive, sunt cu tendinta.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:21

@Matei (40 comentarii) • 28 februarie 2018, 17:03 Da,domnule sunt de acord...Unul dintre noi are ceva la cap...Eu insa arat pozitionari ale domnului ziarist fata de acelasi tip de greseli:coate in capul adversarului...Acum ca dumneata si dupa ce arat partile de articol in care odata spune ceva si alta data altceva...Cum se poate ca intr-un caz sa lauzi arbitrii si in altul sa-l faci pe arbitru proSteaua?

Andrei_Dumitrescu (5 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:36

@Andrei F daca ne uitam doar la arbitrii uitam de gafa lui De Anonim din meciul cu dinamo (adevarata echipa de suflet a bipolarului, unde a facut el fotbal cand era de-o schioapa). Cat despre titlul pierdut in fata Astrei, pai am uitat de marile transferuri din iarna Timo Gebhart, Marica et comp. Dar e mai usor sa dam vina pe oricine altcineva decat pe bipolarul din oglinda.

haideusicfr (287 comentarii)  •  28 februarie 2018, 17:58

Jos palaria atitudinea CFR ! Sa fii campion trebuie sa si stii sa te porti. FCSB are un comprtament de club de maidan . Reclama ,isi barfesc proprii jucatori isi jignesc contracanditele.

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  28 februarie 2018, 18:19

CFR nu putea sa accepte arbitri din tarile propuse de fcsb,oameni cu caractere mai indoielnice ca ale romanilor.. clasamentul erorilor pro si contra e facut de cei subiectivi, aceiasi asa-zisi ziaristi din Bucuresti,dar fara suport..doar niste cifre aruncate,fara a prezenta fazele,adesea contrazicand parerile fostilor mari arbitri,ei tot puncteaza cum vor. Stim ce treaba are Argaseala la fcsb,ca doar nu o fi mare manager.El,mai ales cu neamul lui,Bricheta le-a asigurat multe arbitraje favorabile,adesea arbitri din Bucuresti contra celor din provincie..vezi gafele incredibile ale lui Tudor,care niciodata in cariera n-a gafat asa ca la fcsb cu CFR,suspect ? Nu,clar..

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 18:20

@Andrei_Dumitrescu (4 comentarii) • 28 februarie 2018, 17:36 Domnule,in acest articol se vorbeste despre motivele Stelei de a cere arbitrii straini...Deci despre greselile arbitrilor si nu a jucatorilor , despre pozitionarea publica a unui ziarist care priveste greselile arbitrilor in functie de echipa...Pacat ca Steaua nu poate cere si ziaristi de afara!!!! :-)E prea mult sa ceri unui ziarist sa judece ca un arbitru adica echidistant?Altfel am spus de nenumarate ori...orice arbitru care citeste astfel de articole stie ca daca greseste contra Stelei este bine insa daca o face pentru Steaua apar articole ca,,Steaua lui Gaman;Arbitrii in ros-albastru!!!,,...Si pentru ca amintesti de Marica...Ai dreptate sa-l amintesti.Ca din intamplare si lui i s-a anulat singurul gol contra cui crezi?Astra.Tot Astra!!!!...Altfel o sa revina Alibec...Presa iar o sa spuna ca jucatorul comenteaza pe teren...Pai este singurul?Mailat graia si cand avea un galben,la Voluntari a fost iures pe arbitrii...E gresit sa vrei un arbitru strain?Pai Balaj ne-a spus ca Tanase este luat in colimator de arbitrii...Culio de ce nu?

Cosmo (237 comentarii)  •  28 februarie 2018, 18:27

Decizia Viitorului nu șochează deloc, și arbitrii străini vor greși, de ce sa plătești in plus. Uite, de ex, îmi aduc aminte, cu mare plăcere :D, de ultimul titlu obținut de CFR, in 2012. În ultima etapă aveau nevoie de victorie și jucau cu U pe Cluj arena. 2-0 pt U, 2-2 spre final. În min 89, arbitrul străin adus la cererea astora cu gura mare, acorda f ușor 11m pt CFR, 3-2. Mutrele lui jiji și mimi, aflați în tribune, de neprețuit! :))))))

Gabriel (56 comentarii)  •  28 februarie 2018, 18:33

Ma uit la tv si nu imi place ce vad. Daca se joaca meciul de la Sibiu asta va fi o mare porcarie si un risc imens de accidentare a jucatorilor. Clar ca federatia vrea sa ii plateasca polite lui Becali dupa ce a anuntat ca va vota impotriva lui Burleanu.

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 18:46

@CFR 4X4 (52 comentarii) • 28 februarie 2018, 18:19 Aveti perfecta dreptate!Tudor a nedreptatit asa de tare pe CFR incat a validat un gol peste decizia tusierului!!!In schimb Balaj este antrenorul care dupa un meci al lui Sepsy facea referire la o specializare din medicina:BMF!!!Stiti de ce ma mir?Pai Anganovici a avut o dubla ruptura de maxilar iar marele Balaj nu a oprit meciul desi Rus lovise cu genunchiul...acest diagnostic este de BMF!

Matei (93 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:11

@Andrei F. Esti *** rau daca scrii despre greselile a jucatorilor dar dai sfaturi ca si cand ai fi profesor universitar. Si care antrenor Balaj, bulumace, despre ce vorbesti???Visezi urat????Am mai vazut indivizi cu tupeu dar tu ii intreci pe toti.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Nelu (213 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:21

@Andrei F. Nene, esti de risul curcilor. Tudor a acordat regulamentar golul peste capul tusierului pentru ca pasa a venit de la adversar. Dar tu si alti fonfaiti stelisti orbi va credeti destepti.

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:30

@Andrei F. Probabil erai prea mic atunci cand Tudor arbitra un fcsb-CFR si la 0-1 a refuzat 2 penalty-uri clare CFR-ului, dupa parerea tuturor specialistilor. S-a terminat 3-1. Si e culmea ca tot ei,fcsb au cele mai multe 11 m primite,majoritatea pe furturile josnice ale lui Tanase mic.

Cita (2118 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:31

E dreptul lor să ceară arbitrii străini, doar ei plătesc, nu-i așa? Pe mine mă miră sincer de unde mai scot cluburile astea bani, că pe stadioane bate vântul la meciuri, export de jucători foarte slab, publicitatea la tv plătită aiurea că nu mai e nici acolo audiența, etc. Dar incurcate-s căile Domnului, nu mă mai bag in vorbă.

CFR 4X4 (74 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:37

Jiji l-a luat pe Argaseala,fost arbitru pt combinatiile cu arbitri,nu pt ca era vreun mare manager si tot asa l-a luat acum pe Gaman,in calitate de "fratele arbitrului Gaman" nu mare fotbalist,ca l-am vazut pe Valerica..e praf. Desi nu poate arbitra fcsb, Gaman fratele arbitreaza alte meciuri,ale contracandidatelor echipei fratelui sau. Iar arbitri bucuresteni arbitrand echipe din Bucuresti contra celor din provincie,cand Fesnic,de exemplu nu poate arbitra CFR,clujean fiind e furt pe fata..

Andrei F (1607 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:49

@Nelu (199 comentarii) • 28 februarie 2018, 19:21 Pierdeti din vedere contextul...Domnul afirmase ca Tudor mereu a fost contra CFR.Vad ca si dumneavoastra afirmati ca Tudor a luat o decizie buna trecand peste asistent validand golul CFR,Exact asta am spus si eu...Deci suntem la fel de orbi amandoi.@Matei Eu am vorbit de greseli ale arbitrilor si nu ale jucatorilor.Deci sa aveti mai multa atentie in primul rand la afirmatiile dumneavoastra desi as putea sa va tranzmit si euaceleasi ,,urari,,....Aveti dreptate insa ...Balaj a fost arbitru...@CFR 4X4 Imi amintesc de acel meci...Imi amintesc si ca fazele erau studiate pe toate felurile si mai ales ca atunci Semedo juca la CFR ...la o astfel de faza era vorba de atingere...Cam ca la Tanase mereu in cadere...?Dar ca sa vedem cum stati dumneavoastra cu memoria...Va amintiti de macar un meci in care Balaj sa greseasca contra CFR si mai ales proSteaua?Asta ar fi ca la Hategan care la Dinamo-Craiova mereu oltenii au de pierdut...Pana la urma noi prin ce spunem-dv. despre Tudor,eu despre Balaj-tocmai aducem probe ca de mult timp ar trebui sa fie arbitrii straini...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:58

Hagi si succesele ...care succese ?...acelea in care ia doar 5 goluri in cupele europene ?...a produs numai trompete ...

Costin (46 comentarii)  •  28 februarie 2018, 19:58

Eu cred ca fcsb face inca o cacealma. Este posibil , astfel, sa influenteze spre avantajul lor acei arbitri locali, care nu sunt inca ai casei, mai ales in confruntarile cu cfr. Pana atunci ataca pe toate directiile frf si liga doar ca sa obtina ceva degringolada sau sa o mentina, pentru ca sansele la titlul din 2018 s-au redus.

gica (73 comentarii)  •  28 februarie 2018, 21:18

Daca se doreste aducerea unor arbitrii straini, nu ar fi fost la fel de bine sa aducem si fotbalisti sau jurnalisti straini ca sa putem vedea ceva fotbal si niste articole scrise de profesionisti nu de "baieti de gasca" ?

MZM (390 comentarii)  •  28 februarie 2018, 21:44

Domnule Ioanitoaia, faceti o afirmatie... bizara, ca sa nu-i zic altfel!. Aceea ca FCSB nu are motive sa se planga de arbitrajele din ultima vreme si considerati un paradox faptul ca doreste, totusi, arbitri straini! Pai tocmai asta este seriozita propunerii lui Becali! Adica: "nu vreau ca echipa mea sa fie avantajata, ci doresc pentru toate echpele arbitraj impartial, strain". Unde este paradoxul? Deci dv., ca ziarist, considerati ca e logic, corect si moral (mai ales moral!) sa ceara arbitraj strain doar echipele dezavantajate de fluierasii nostri, cele avantajate, este normal sa se opuna?! Ce fel de logica e asta? Si totusi, votul de azi, de refuzare a arbitrilor straini, are si o parte buna: echpele care au votat impotriva arbitrajului strain (Cooperativa?) nu vor mai putea invoca niciodata arbitrajul nefavorabil. Daca au un pic de onoare!

vio (188 comentarii)  •  28 februarie 2018, 22:02

@MZM. Ne iei de fraieri daca sustii gogoasa ca Becali a vrut arbitri straini pentru ca echipa lui sa nu mai fie...avantajata!!!. Nici de gluma nu e buna argumentatia ta.

Andrei_Dumitrescu (3 comentarii)  •  28 februarie 2018, 22:52

@Andrei F e interesant cum tu simti nevoia de a raspunde la toate comentariile care critica strategia disperata a lui Fram Ursu Bipolar ( ca tot ii place lui sa arunce cu etichete si porecle in stanga si-n dreapta).....spune-i sa se uite in oglinda. Clubul asta se afla de 15 ani in acelasi punct dpdv al performantei sportive (daca e sa ne raportam la semifinala de cupa uefa din 2006, suntem pe un trend descendent) si nu se misca.....avand in vedere faptul ca la momentul actual nu avem nume, nu avem marca si nici culori, galeria e o gluma, suporterii vin mai mult sa vada echipele adverse si doar cand e frumos afara......eu ca suporter Stelist si ma intreb....este capabil domnul George Becali sa duca clubul acesta acolo unde ii este locul dpdv al performantei sportive?.......Dispune de banii necesari pentru a duce clubul acesta pe culmile unde a mai fost? Este dispus sa investeasca acei bani necesari pt a atinge culmile respective? Este domnul Becali capabil sa asterne o strategie pe termen lung pe hartie din moment ce el nici nu stie sa scrie? ......E cazul ca noi suporterii Stelisti sa facem some soul seraching ca de 15 ani nu ne-a intrat noua niciun ban in buzunar iar performantele sportive au ajuns sa fie bucuria de a vedea “echipele” mari la Bucuresti si o primavara europeana la 4-5 ani si aia terminata brusc de o umilinta suprema. De asemenea, te astept sa-mi raspunzi si ce facem cu Stelistii de la academia care o sa rivalizeze cu a lui Hagi intr-un an maxim doi, zici ca-i Fat Frumos a naibii, creste intr-un an cat altii in zece. Si pana sa vorbim de posibilii investitori, socios sau orice alt fel de finantare , iti spun doar atat, Nu poti cumpara ceva ce nu e de vanzare! A intrat in puscarie, a pierdut marca, a pierdut din suporteri iar el e tot acolo tinand cu dintii ea.

Andrei F (1607 comentarii)  •  1 martie 2018, 0:03

@ Andrei_Dumitrascu Mai ramanea sa ne spuneti si ca tot din cauza lui Becali afara- i ger...Pentru ca ma intrebati: nu am nici o asteptare de la Becali dar am obosit sa tot ii astept pe aia mai buni in general,mai buni la fotbal,mai bogati si mai Zei...Daca tot spuneti ca Becali e vai de lume de ce nu vin aceia mai buni,mai meseriasi care sa il intreaca in asteptarile dumitale fotbalistice...pentru ca nu? Ar fi lucrul cel mai usor ,cel mai natural sa se intample sa- l intreci pe cel mai slab...Totusi...articolul de fata nu este despre cat de tare sau slab este Becali ci despre de ce Becali doreste antrenori straini...Noi astia ,integrii ,ajungem la noi culmi de fariseism!Anul trecut ne indoiam pentru ca Becali apela la TAS ca si cum TAS nu e tribunalul suprem de integritate in sport!Asa si cu arbitrii! Ne macane si cand cere arbitrii straini ca si cum dupa ce ii strigam mai la fiecare etapa ca Steaua e mana- n mana cu arbitrajul romanesc acum il acuzam si pentru ca ar corupe si arbitrajul mondial! Pana la urma mai este ceva negativ care sa poata face Becali si nu l- a facut inca?Inghitim toate galustele pentru ca ne este antipatic Becali?Burleanu vad ca leaga coruptia din arbitraj cu Regula jucatorului sub 21 de ani...Cine este contra intr- o parte este si in cealalta afirma Burleanu...Pai la Roma au fost 3 jucatori foarte tineri.Si? A fost mai rau ca in alte dati...?A fost arbitrat Steaua - Viitorul corect anul trecut- ca parca si Viitorul a luat 5 goluri in Europa... ?Sau am uitat?O fi fost politica enuntata de Burleanu cum ca datorita lui campioanatul este mult mai disputat si campioana nu se mai cunoaste cu n etape inainte.?Da ,e rau Becali! Cum era si Copos,Porumboiu,Iancu,echipa aia de investitori care uneori mai investeau la Dinamo...Celor care nu au facut nimic in fotbal se poate sa le fie mai usor fara Becali si chiar se poate sa reuseasca ceva...Dar e...sportiv?

corleone (1 comentarii)  •  1 martie 2018, 0:03

Interesant e faptul ca gigi isi doreste arbitrii straini, dar se opune probei video. Stiu, o sa fiti multi care o sa sariti ca gigi a zis ca o sa cumpere el aparatura si sunt de acord cu voi. Doar pe ceea ce nu mai stiti, este ca s-a sucit de-atunci (nu e prima data la gigi cand se suceste) si acum a devenit cel mai mare dusman al probei video. Culmea e ca gigi a si explicat de ce nu-i mai convine proba video, spunand ca un arbitru poate sa mai greseasca ceea ce e ceva normal, dar proba video nu poate sa greseasca si asta il sperie pe el.

itu52 (239 comentarii)  •  1 martie 2018, 0:08

E foarte interesant, merită toată atenția, ar putea să fie chiar benefic fotbalului nostru amorțit. Așa ar putea să ne tragă alți de păr și s-o apucăm pe calea cea bună. Eu aș încerca să sensibilizez UEFA, să sponsorizeze experimental, 1 an arbitrajul ligii I și să ne facă delegări de arbitrii din Anglia, Germania, Danemarca, Olanda, Suedia, Franța, adică din țări unde nu merge cu miorlăitul și tăvălitul. La câți bani se vântură acolo nu cred că e o mare problemă. Bineînțeles cu discreție maximă. Ca reciprocitate, arbitrii noștrii, să-i delege UEFA în alte campionate tari din Europa, chiar și în eșaloane inferioare. Ar câștiga multă experiență, poate și mai mulți euro. Este o poveste care necesită relații, voință, pricepere adică diplomație. Dacă nu vă place, atunci UEFA să ajute eventual la o reciprocitate de arbitraj, între două federații. De exemplu liga a II-a din Anglia cu liga a I-a România. Tot se vrea o Europă unită, de ce să nu profităm, în fond e o temă.

Ali Bec (212 comentarii)  •  1 martie 2018, 0:24

Cind toti sarbatorim aniversarea de 100 de ani de la Marea Unire, machedonul vrea sa aduca arbitrii unguri. Bravo CFR!

Che Guevara (363 comentarii)  •  1 martie 2018, 0:44

Maestre Ioanitoaia, iti spune tot internetul ca daca te asociezi cu Mircea Sandu ai pierdut alegerile la presedentia FRF si dvs continuati cu Lupescu samd ? De ce nu faceti un sondaj GSP sa clarificam o data ce vrea poporul si sa incheiem subiectul ?

Vioteatza (72 comentarii)  •  1 martie 2018, 2:16

Deci de acord cu Burleanu....

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  1 martie 2018, 8:47

....in universul meu limitat 71 de ani este o varsta critica ...in care daca vrei sa nu inebunesti te apuci si i critici pe altii cand gresesc ...*** ...apoi te apuci sa scri un articol in care sa nu superi pe nimeni ...acest deziderat este foarte greu de indeplinit ...dar ...putin imi P.S.

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

aham (140 comentarii)  •  1 martie 2018, 9:54

arbitrajul e o problema si decide titlul. pai sa ne uitam cum a luat cfr toate capionatele castigate. TOATE....sau otelul, aceiasi problema. acu o fi jiji nebun ( si este) da aici are dreptate. fcsb a pierdut minim 4 titluri in ultimii ani pe mana arbitrilor. sa ne uitam cum ar arata clasamentul anu asta fara "greseli"... mai e ceva exagerat sa vrei arbitrii impartiali? cfr normal ca se opune..e princiala beneficiara.

Myty (69 comentarii)  •  1 martie 2018, 10:33

Bun articol. De acord cu continutul lui.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  1 martie 2018, 10:52

A gresi e omenesc a persevera in greseala nu. Nici nu-i vorba de omenescul a gresi. ----------------------------- 1.- Arbitrii romani sint supusi unei presiuni. Nu toti rezista. Exemplu „arbitrul cu numarul x mic - nu vreu sa-i fac reclama – de la Steaua – CFR 1-1. Bunicel x mic dar pina la o adica n-a avut de arbitrat asa un meci. Muresan a inceput presiunea cu doua zile inainte, Perescu a urlat la el chiar cu cinci minute inainte de greseala, asa ca x mic n-a vazut 3 infractiuni ale CFR: secerat miini Vlad, intrat marfar in Momcilovici, prelins minge corp, toata mina si impins mingea cu palma in care tine lingura spre poarta - si a validat golul lor. Bine, nici video n-ar fi ajutat, caci romanii in majoritate psd-isti vad ce vor ei, le arati alb si ei zic de-ai dreacului ca e negru. E saminta bolsevica si a celor care au venit cu ei, caci glorioasa armata sovietica n-a iertat nici capre cind au trecut glorios ca prin brinza. Multi psd-isti n-au nici o vina, ei stiu cine e mama, bunica si cred ca stiu cine e tata, bunicul. Ne-a Ovi, de spun toate astea, nu aiurez maestre, daca un arbitru roman nu e roman si bolsevic – desigur fara sa stie ? E, aud ? ------------------------------------ 2.- Pentru noi fiecare roman e suspect !!! Ne uitam la degete, nu sint lungi e suspect de a fi poet, pianist. Nea Ovi, cine stie ce-a zis Horowitz despre pianisti primeste un premiu ! Despre arbitrii roamni Nu zic eu, a zis ieri pina si Ciuri Buri, au zis-o toti, arbitrii au luat spaga pina in 2014 ! Cum pot ei fi liberi si obiectivi ? Tinarul Hategan a arbitrat acel dubios CFR -U Cluj 0-1, meci pe 20 milioane euroi ! - la care DNA Cluj, dupa ce-au „confiscat“ ca Robin Hood o valiza dintr-o masina parcata legal chiar in fata sediului DNA Cluj, cauta de 10 ani niste malai disparut, cam jumate din pot, dar conturile lui Hategan si evolutia lui n-a interesat pe nimeni, cum a „premiat“ CFR – autodenunt Muresan !!! - n-a interesat pe nimeni, cum a ajuns Balaj cel mai bogat arbitru cum a ajuns la bisnita cu produse petroliere, cum si-au tras astia diplomele – incl IL upe – nu interesaza pe nimeni. CFR a mai cistigat meciuri prin aceeasi metoda, un 2-3 celebru la Craiova cind Iliev a jucat rolul lui Bilica, pina a intrerupt Tudor tot un meci U – CFR. Nea Ovi, iar nu aiurez, daca asa se zice, de unde sa stim noi astia a luat, ori n-a luat, daca astia e liberi sa fluire ori nu le-a fluierat bine folcloristele lu Gelu Eftimie, unchiul fratilor psd minune ? Aud ? ----------------------------- Concluzie. Intrebare capcana. Care e sansa ca peste bunica unui spaniol sa fi trecut glorioasa armata sovietica dar asa bine ca sa-i arati alb si el sa vada negru ori sa fi fost chiar el vindut ca sclav de Gelu Eftimie ? Am rezultatul. Decit un Hategan, Balaj ori un invatacel de-al lor, mai bine un african.

Andrei_Dumitrescu (3 comentarii)  •  1 martie 2018, 11:36

@Andrei F esti obositor si o tii intr-una cu aceeasi argumentatie. Tu macar citesti ce scriu? Pe mine nu ma intereseaza de aia mai buni sau mai frumosi, eu vreau sa vad mai intai daca asta e bun, daca nu este, atunci la revedere, sunt pline cimitirele de oameni de neinlocuut. Steaua nu sta in Fram Ursu Bipolar. Cat despre cei mai buni despre care vorbesti tu, ti-am pus o intrebare dar te faci ca nu vezi. Nu mai jigni, ca eu nu te-am jignit si nu te-am facut Iuda si ca ti-ai vinde si sufletul doar sa aibe grija de stapanul de tine , vezi nu e greu sa jignesti. Asta vreau sa stiu si eu de ce vrea *** arbitrii straini, daca el stie ceva, atunci sa ne spuna, sa dea nume, care este diferenta dintre corupt si corupator? Dintre cel care comite fapta si complicele? Cine s-a indoit de TAS? Probabil ca esti in alte filme, drept dovada ca TAS-ul i-a dat peste nas tot din cauza lui Argaseala care uita ce semneaza, acelasi care l-a transferat pe celalalt Popescu si acelasi care l-a tinut pe Tanase blocat la Steaua peste 5 ani de zile din cauza acelei faimoase clauze, lumea s-a indoit de fariseul din Pipera nicidecum de TAS. Nu stiu daca mai e ceva negativ pe care *** nu l-a facut insa in astia 18 ani ne-a tot surprins cu, cate ceva asa ca urechile ciulite si ochii pe TV. Vorbesti de Copos, Porumboiu si Iancu ca de niste martiri ai sportului romanesc, ce au lasat in urma lor? Unde este Timisoara? Unde este Vasluiul? Unde este Rapidul? Unde sunt investitorii despre care vorbesti de la dinamo? Unu abia a iesit din puscarie iar Turcu s-a sinucis, Badea se spala pe maini iar Negoita e cercetat pt bancruta frauduloasa. Revin, si eu vreau sa stiu de ce *** doreste arbitrii straini? Si eu vreau sa stiu de ce acuza in stanga si in dreapta fara sa aduca dovezi?

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Comentează