Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Explicațiile unui eșec

Pe toți iubitorii sportului nostru, nu neapărat seduși de handbal, continuă să-i urmărească recenta înfrângere suferită de România în fața Cehiei la Mondiale. A părut un blestem. Pornite ca favorite, „tricolorele” au condus întreaga partidă, adesea la 3-4 goluri, dar […]

Permalink to Explicațiile unui eșec
vineri, 15 decembrie 2017, 5:00

Pe toți iubitorii sportului nostru, nu neapărat seduși de handbal, continuă să-i urmărească recenta înfrângere suferită de România în fața Cehiei la Mondiale. A părut un blestem. Pornite ca favorite, „tricolorele” au condus întreaga partidă, adesea la 3-4 goluri, dar au pierdut cu două secunde înaintea finalului, bătute de niște cehoaice mai degrabă mediocre!

Pe lângă colegul Geambașu, cea mai bună analiză a întâmplării nefericite din Germania a realizat-o, în opinia mea, Cristian Gațu într-un amplu interviu acordat ziarului „Adevărul”. Înainte de a intra în amănunte, reamintesc cine e Gațu, pe care generațiile noi îl cunosc mai puțin.

A fost unul dintre cei mai mari handbaliști din istorie. Veritabil iluzionist, care parcă-și hipnotiza adversarii și le ascundea mingea, a cucerit două titluri de campion al lumii (1970 și 1974), iar între 1996 și 2014 a fost președintele FRH. Astfel, a contesta competența lui în handbal e ca și cum ai pretinde, aberant, că Nadia nu se pricepe la gimnastică, Hagi la fotbal, Țiriac ori Năstase la tenis etc.

Comentând cele petrecute la CM, Gațu critică elegant, cu măsură, unele decizii ale tehnicianului spaniol Ambros Martin. Înainte de orice, îi reproșează că nu le cunoaște suficient pe fete și, ca atare, că n-ar fi făcut el selecția! Martin a susținut sus și tare, în duet cu președintele federației, Alexandru Dedu, că a întinerit lotul, invocând 9 debuturi consemnate la actuala ediție a Mondialelor. De discutat, deoarece 5 dintre debutante sunt trecute de 27 de ani, din care cauză România a aliniat în Germania a 8-a cea mai bătrână echipă din 24! De pildă, ibericul a renunțat la Oana Manea întrucât a împlinit 33 de ani, dar nu și la Gabriella Szucs, de aceeași vârstă.

Nu zice nimeni că Martin nu-i antrenor. E superprofesionist. Numai că, pregătind-o în paralel pe Gyor, campioana Ungariei și a Europei, n-a reușit să le cunoască pe handbalistele noastre. Cum el venea la „națională” cu o zi-două înaintea partidelor acesteia, n-a prea putut să-și facă o idee despre fete. Mai ales că n-apuca să vadă niciun meci din campionatul intern! Și-atunci, circulă vorba pe culoarele FRH, pleca urechea fie la președintele Dedu, fie la antrenoarea federală Nicoleta Alexandrescu. Corect, de câte ori lucrurile merg anapoda, lumea spune vrute și nevrute. Bârfește. Reversul medaliei e însă că nu iese fum fără foc.

Vor sări unii că nu-mi plac antrenorii străini. Că l-am atacat pe Daum, iar acum mă strâmb la Ambros. Că-s xenofob și alte asemenea aiureli. Fals. Doar că, necunoscând româna, cei doi n-au izbutit să comunice cât ar fi fost necesar. Ambii s-au adresat jucătorilor (jucătoarelor) în engleză, ceea ce a produs dificultăți suplimentare. Una că engleza nu-i limba nativă a tehnicienilor respectivi, apoi că fotbaliștii și handbalistele se descurcă anevoie cu ea. Dacă n-a apelat la translator, greu de folosit însă pe parcursul unui time-out de numai 60 de secunde, Martin ar fi procedat mai bine să se fi adresat fetelor în spaniolă. Totuși, nu-i ușor pentru nimeni să gândească într-o limbă, să traducă în minte, să se exprime și să convingă în alta.

Cum Alexandru Dedu a precizat, în același număr din „Adevărul”, că „rămânem fermi strategiei adoptate”, frază din care deducem că FRH va colabora cu actualul selecționer până la JO de la Tokyo 2020, s-ar cuveni să se ia aminte la observațiile de mai sus. Ampla experiență a legendarului Gațu nu trebuie ignorată.

Comentarii (62)Adaugă comentariu

Poli 21 (189 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 17:23

Mare specialist acest ovidel, parca il vad pe ceausescu, cunoscator a tot ce misca in Romanai.

Mihai (12 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 17:25

Analiza obiectiva, sugestii pertinente, dar ce te faci atunci cand toate se lovesc ca nuca in perete! FRH nu da semne de receptivitate, mai ales ca semnalele critice vin de la handbaliști consacrați, cu mare experienta, Gatu, Voinea, s.a. iar dupa cum se știe orgoliile nu fac casa buna cu știința performantei.

Vlad (2 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 17:25

Oana Manea s-a retras de la nationala. De-aia n-a luat-o

Deva1 (28 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 17:47

Dedu si Ambros M.sa plece.nu se poate face naveta la nesfarsit intre Budapesta -Bucuresti via Cluj si invers!antrenor mediocru Martin Ambros, Dedu un presebussines.stati putin,Dedu e cumva Dragnea? Cine e el sa nu plece.Rezultatul e foarte slab.da suntem in primele 16 echipe din lume, dar acolo e locul Romaniei? Noi care ne bateam la medalii mereu? Dedu recunoaste ca ai gresit ca l-ai adus pe spaniol si plecati amandoi si gata.Alti doi...FRF ce face ?sta doar in Dedu? Analizati in ce penibil ne -ati bagta acum la CM si de sarbatori!credeti ca va iarta cineva? Va uita cineva? Sunteti PSD -isti? De de nu plecati si lasati o noua echipa sa aduca Romania sus la medalii!ce mentalitate aveti?sa tineti de scaune?Astalavista Senior Ambros!la revedere Dedu!de naveta ne-am saturat! Prefer un roman antrenor care sa faca naveta intre salile de sport din tara ,nu intre Budapest si Bucuresti!de ce nu il puneti pe Bucenshi?e roman!sau alt roman....terminati cu testarile de straini pe spinarea acestor fete, a generatiilor de oameni din tara.Dedu de ce nu ai negociat sa se transmita la TVR sau alt post national acest CM? De e ai semnat cu Telekom? Cati bani a luat FRH pt asta?au dat mai mult Telekomul? Dar voi nu v-ati gandit la milioanele de romani iubitori de handbal care au ascultat la radio? Eu nu am vazut nici dupa un meci!f.putini au vazut!Ioanitoaia are dreptate.Nu mai avem timp de pierdut.ce ati facut voi se numeste bussiness si uite ca nu a mers.Rusine intregii FRH.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 17:50

...explicatia este una singura ...avem jucatoare care nu pot inca sa faca performanta ...daca erau bune trebuiau sa bata Franta ...

Cipinho (28 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:01

Senzatia mea e ca fetele s-au precipitat si la ultimele 2 time-out-uri n-au prea inteles mare lucru, poate Amros n-a stiu ce sau cum sa le transmita sa le motiveze. de fapt time-out-ul cerut de el a fost gresit ales cand inca pastram 2 goluri avans iar cel mai rau n-a anticipat ca in ultimele 11 secunde cehoaicele scot portarul sa aiba astfel 2 oameni in plus. era esentiala o aparare avansata cu fault la prima cehoaica care intra in terenul nostru... timp in care s-ar fi scurs cele 11 secunde si in prelungiri aveam sanse chiar cu -1 jucatoare

ManX (119 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:05

??? Cum adica venea la nationala doar cu o zi-două înaintea partidelor acesteia" ??? Nu vedea meciuri din campionatul intern.... Pai ce cauta atunci la nationala?

Aurel Cormiz (15 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:09

Cred că toate criticile sunt nemeritate, si totul a depins de sansa.Putea foarte simplu să fie invers.Am avut si altădată rezultate slabe, chiar mai slabe ca acum, si nu au fost atatea critici, mai Ales ca acum castigat grupa.Nea Voi, *** ca de obicei La 73 de ani grăbeste te la pensie.Deja e prea mult.Eu am 71 si sunt pensionar de 8 ani i

Acest comentariu a fost moderat pentru că nu respectă regulile site-ului.

Olteanu (478 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:16

@Poli 21. Ce mare specialist trebuie sa fii ca sa faci cateva observatii de bun simt ca in acest articol? Dar in mintea unuia ca tine handbalul e o treaba la fel de complicata ca si chirurgia pe creier. Mare e gradina lui Dumnezeu si multe balarii ca tine cresc in ea.

Iulian (1 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:21

Cormize, chiar ai dreptate. E de mirare ca presa si-a permis sa critice comportarea de la mondiale a fetelor fara sa aiba aprobarea unui specialist de talia ta. Dar nu te speria, unii sunt mai senili ca tine si inca nu au implinit virsta de 71 de ani.

gido (12 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:28

cata limba romana stia kim rasmussen, danezul care a castigat liga campionilor cu csm bucuresti????????? voi ziaristii ati fi in stare sa-l faceti praf si pe thoir hergeirsson , islandezul care antreneaza norvegia de 8 ani... si a luat titluri europene ,mondiale , olimpice...

Bibicul (42 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:31

Domnule Ioanitoaia vad ca repetati informatia falsa ca Ambros Martin a renuntat la Oana Manea. De ce? Ca sa mai atarnam un plumb de picioarele lui Ambros Martin? Daca nu mai tineti minte, ca batranetea este grea, nu Ambros Martin a renuntat la Oana Manea si Paula Ungureanu ci ele s-au retras de la nationala ca asa au vrut. Pe cine l-ati vedea ca antrenor? Pe eternul Tadici, pe marele Voina care detine recordul celei mai rusinoase infrangeri a Romaniei din istorie, culmea, tot cu Franta? Ceva comentarii despre ratari inexplicabile, despre bare in serie, despre un pivot care nu da goluri de pe semicerc si lasa pe o adversara mult mai mica de statura sa-i smulga mingea din mana? Ceva comentarii despre două portarite care s-au nimerit exact in meciul cu Cehia sa uite sa apere? Oare cine si oare care organ de presa, cu ani de zile in urma il vroia pe Gatu cu orice pret out de la FRH? Daca v-a suparat clasarea Romaniei la mondiale luati din arhiva numarul special dedicat dumneavoastra cu ocazia implinirii a nu stiu cati ani de viata si activitate, era sa zic revolutionara. Aia gazetarie, domnule Ioanitoaia!

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:32

...eu nu cred sa mai castigam vreo medalie la C.E ,C.M.,J.O. in urmatorii 20 de ani ...s a terminat si cu handbalul feminin...o sa mai avem niste victorii sporadice la echipele din primele sase ...dar doar atat ...

mircea (663 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:40

@Vlad. Sa stii ca nu ai dreptate cu Oana Manea. A anuntat ca se retrage dar daca cineva din federatie ori de la nationala i-ar fi dat un telefon ar fi revenit imediat la lot. Dedu si Martin au crezut ca nu mai e nevoie de ea si au luat plasa. Dl Ioanitoaia e mai informat decit tine.

george (3 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 18:57

problema e simpla: un selectioner TREBUIE sa isi cunoasca "selectionati" pina in cele mai mici detalii.El,si nu cei pe care-i deleaga el.A fost Ambros in aceasta situatie?Nu! Si atunci despre ce vorbim?

Mircea (663 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 19:06

@Bibicul. Raspunsul pt Vlad e valabil si pt tine. Faci pe desteptul fara motiv. Oana se intorcea imediat daca o solicitau. Nu spun de unde stiu dar stiu sigur. Martin insa o cunostea prea putin. Si la Paula trebuia insistat.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 19:08

...cu cehia sa zicem ca a fost un accident ...in schimb cu Franta ...sa mai scrieti despre handbalul feminin cand o sa invingem ...Franta ...

Roadghost (37 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 20:08

@mircea...omule, cu ce zici tu deja intram in sfera barfelor si ridicolului...pai poate si Ambros stia de la cineva (nu mentionam nume) ca frizerul (nu dam nume) tatalui uneia dintre colegele de la lot (nu dam nume) garanta ca cele doua s-au retras pe bune si isi mentin decizia orice s-ar intampla..."va spun eu sigur ca daca insista" si astea cu "credeti-ma pe cuvant" nu constituie argumente intr-o discutie rationala...si cu atat mai putin pe net, sub protectia anonimatului

Cita (2118 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 20:11

Ma bucur ca nea Ovi scrie si de handbal, si scrie bine, doamnelor și domnilor! Si tot fără gluma îl provoc aici inclusiv pentru rugby, alt sport unde ne descurcam onorabil în raport cu alte țări. Ca de OIna chiar ca nu mai spun nimic, vă râde lumea de mine, inclusiv maestrul.

Deva1 (28 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 20:37

Dar cu Polonia ce a fost? De ce ne-au batut asa rau acasa, la Trofeul Carpati? Cu cateva zile inainte de CM.rusine Dedu si Martin Ambros ,Shame on you guys!esecuri peste esecuri culmea cu echipe mici.....Singura victorie mai mare contra Spaniei dar care nu mai e Spania de acum 5-9 ani.

Deva1 (28 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 20:45

Restul victoriilorau fost doar cu echipe mici.Adevarata valoare se vedea cu Olanda pe care normal o invingem si examenul era cu Norvegua in semifinale.Pierdeam poate semifinala dar luam bronzul,dar niciodata cu acest tandem Dedu-Ambros.parca nu putem....poate cineva gaseste o solutie...specialistii din handbal vad ca au iesit si au punctat exact greselile mari care te costa o ratare ,o eliminare la un CM.aici e rolul antrenorului.Sa va spun ceva eu cred ca acest Ambros il doare undeva de Romania, pur si simplu poate a gestionat intentionat tactica ...sau nu sti e prea mult ...desi la Gyor face treaba buna.e inexplicabil ce s-a intamplat acolo, avand 4 titulare odihnite cu Angola.De ce nu le- a bagat macar sa fii avut un meci adevarat cu Franta....

geo (199 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 21:48

Bun articol, argumentat. Spaniolul trebuie sa auda despre proverbul nostru cu fundul in doua luntre.

ISRAELIAN (73 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 21:54

Aveți numai străini de neam la conducerea țării,preș.,SRI,Smurd etc.oare la handbal, cu atâtea glorii românești ,nu se putea găsi un ROMÂN?

Vladone (69 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 22:06

@Roadghost. Poate ai dreptate insa problema e ca nimeni, nici marele Dedu nu a incercat sa le intoarca pe Ungureanu si pe Manea. Iar in Germania s-a vazut ca era mare nevoie de ele. Aici Ioanitoaia nu poate fi contrazis.

Tibisor (15 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 22:23

Corect nea Ovi ! Ambros vorbeste perfect maghiara la Gyor ... le -a invatat si pe Mork , "Duda" Amorim , Broch si chiar si Gorbicz face ore suplimentare cu el ...

itu52 (239 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 22:27

Lipsa celor care vă atacă, a scăzut brusc când ați schimbat domeniul, deși ținta e aceeași - antrenorii străini. Să fie din cauză că acuzele vin prin gura lui Gațu sau din cauza telekomului care a monopolizat CM feminin de handbal. E trist ca un campionat mondial la care aveam speranțe nu a fost pus la dispoziția întregii țări. E o demonstrație clară a încurajării monopolului de către stat. În ceea ce vă privește, nu puteți fi xenofob atâta timp cât sunteți colaborator telekom. Mă mir de politica anti-Daum, purtată cu succes, probabil dictată din Germania. Concluzia, nu vă atacă internauții pentru că nu au avut privilegiul dv. de a urmări, cel puțin meciurile României, la tv.

Roadghost (37 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 23:04

Vladone...100% de acord, ca era nevoie de cele 2 s-a vazut clar...ce gasesc a fi foarte frustrant in Romania e lipsa de consecventa, ma refer la faptul in orice tara civilizata, o retragere e o decizie categorica si ne-negociabila...DA inseamna DA si NU inseamna NU...poate omul ala asta a crezut, ca NU inseamna NU si ca cele 2 s-au retras...chiar putem sa il blamam ca a crezut ca Nu inseamna Nu????

Mirel (153 comentarii)  •  15 decembrie 2017, 23:17

Itule, tu esti altul care fabulezi. Afirmatia ca dl Ioanitoaia e colaborator Telekom e o scorneala. Nu imi aduc aminte sa il fi vazut vreodata la acest post. Minti sau confunzi.

IonPopa (1 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 0:26

D-le Ioanitoaia, Oana Manea sa retras de la echipa nationala.

gica (73 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 1:01

Nu avem fotbalisti de valoare dar vinovat este neamtul. Nu avem handbaliste de valoare dar de vina este spaniolu. Bine ca avem ziaristi de Valoare Mondiala .

Ned (4 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 1:32

Handbalul este un sport minunat , mai ales handbalul feminin!! Inclestare, lupta, technica, rasturnari spectaculoase de scor, viteza. Sunt putine sporturi in care intalnesti totul, un sport total... Ioanitoaia, ca de obicei ne serveste inca o analiza superficiala ( de data asta si mai si pt ca nu cunoaste handbalul ). Il citeaza pe Cristian Gatu dar nu s-a obosit sa verifice ceea ce scrie. Chestia cu limba romana nu tine: oare ce limba foloseste Martin la Gyor ? Oare ce limba foloseste antrenoarea daneza la nationala Olandei ?? Oare ce limba folosea predecesorul lui Martin la nationala Romaniei ?? Ca nu le cunostea pe fete, asta este o speculatie !! Ioanitoaia, ai stat tu de vorba cu Martin ? I-ai cerut un interviu ? Nu cred ! Acelasi lucru cu selectia ! Este o speculatie pe care o folosesti ca fiind un fapt. Despre Oanea Manea spui ca antrenorul a renuntat la ea. NU !! Ea s-a retras ! Il citesti pe Gatu pt ca tu nu te pricepi la sportul asta. Iar Gatu speculeaza si el de-i vine rau. Gatu are dreptate cand spune ca echipa este dependenta de Cristina Neagu, atat ! Impresia mea despre tine, Ioanitoaia: un ziarist al unei lumi apuse care nu mai are ce cauta in contextul actual. Exista in Romania actuala o foame de rezultate – nu numai la handbal ci si in alte sporturi – iar asta duce la analize si concluzii pripite in goana dupa rezultate imediate. Antrenorii astia straini ( in handbal dar si in alte sporturi ) sunt adusi ca facatori de minuni cerandu-le imposibilul intr-o lume unde baza este inexistenta iar contactul cu sportul de performanta vestic este la fel de inexistent. Rolul lor este de a schimba, de a transforma pt a crea o baza competitiva la nivel European si mondial si nu de a aduce rezultate imediate. @Ioanitoaia & Co tb sa intelegeti si sa acceptati ca Romania are o intarziere in refacerea sportului de performanta, ca asta cere timp si ca exista diferente intre metodologia vestica care a avansat enorm in ultimii ani si cea romaneasca care a stagnat. Daca doriti sa progresati, asta nu o veti putea face cu un Radu Voinea si nu pt ca nu are cunostiinte de handbal ci pt pur si simplu nu are ( si nu numai el ) capacitatea didactica si de coaching care se cer in prezent. Iar Radu Voinea este numai un exemplu. Am impresia ca dta dar si alti colegi de breasla nu intelegeti fenomenul transformarii si al schimbarii. Este pacat caci in felul acesta puneti piedica in alaturarea Romaniei la standarduri internationale.

Cinva (7 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 2:26

D-le Ioanitoaia, am inteles ca nu sunteti xenofob, doar problema e cu Daum, Martin si Szucs. Am inteles ideea ca Martin nu vorbeste romana, da indicatiile in engleza, ceea ce e foarte dificil ca nu e nici el nativ. Perfect. Doar niste intrebari: Martin vorbeste maghiara la Gyor? Ca si norvegiencele, olandezele etc de acolo... Sau Ambros Martin nici acolo n-a reusit mai nimic? E cam greu cu ganditul, nu-i asa? Nu cumva noi romanii suntem cam in urma lumii ca nici macar in engleza nu scoatem si nu intelegem o boaba? D-le Ioanitoaia, Dvs chiar credeti ceea ce scrieti?

Jiji (1 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 2:41

Nea Ovidiu suntem satuli de polemici dupa turneee ratate sa vazut de la o posta ca nu avem valoare. Stam doar intr o singura jucatoare "Cristina Neagu" cea mai buna handbalista din toate timpurile din romania si din lume pe postul ei , nu se poate ca intr-un meci cu miza sa traga doar o singura jucatoare intr-un sport de echipa cand stie toata lumea ca ea este pericolul principal al echipei iti da 13 goluri si tot pierzi credeti ca antrenorul a fost de vina ? este evident lipsa de valoare , ambitie si responsabilitate a celorlalte componente ale lotului .

brec (1 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 5:50

Ioanitoaia si sportul, baba si mitraliera. A fost un meci mai slab, se intampla sa mai si pierzi in sport, nu e o nenorocire mereu. Nu mereu tre sa dai afara antrenor, sa injuri jucatori, sau sa comentezi de arbitrii.

Florin C. (2 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 6:09

Nu..nu e fals. Esti xenofob. Punct. Si "by the way" sau, ma iertati..apropos, articolul tau e o ofensa asupra jucatoarelor sa zici ca au fost produse dificultati suplimentare din cauza limbii engleze. Fetele sunt profesioniste, joaca peste tot in Europa. Mai deschid si o carte.. SI a, Ambros a vorbeste in maghiara la Gyor cand castiga tot? Trist...

Neagu#theBest (20 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 9:46

M-a pufnit rasul citind articolul... toate aceste lucruri se stiu, cine urmareste handbal stia inca de la barajul cu Austria care sunt carentele echipei si problematica full time. Acum s-au trezit andries, geambasu si ioanitoaia sa repete ca pa pa galii aceleasi fraze. Clar ca in mare au dreptate, dar intelegeti ca asemenea "articole" putea scrie orice scolarita care se uita la handbal... solutii, domnilor!! Solutii! Critica constructiva. Nu aiurea fara sa cunoastem profund subiectul... Pt desteptii de mai sus: Oana a s-a retras. Punct. Ea insusi declarand ca poate a facut o greseala. A declarat DUPA meciul cu Cehia! A vrut mai mult timp pt ea, pt familie. De ce nu spune nimeni ca am avut 10!! eliminari cu Cehia? Dintre care jumatate cel putin au fost aiurea. Cehia doar trei. Deci 14 min am jucat in inferioritate. Greseala lui Martin a fost ca s-a aparat cu Eliza la ultima faza. Acolo trebuia o taietoare de lemne. Szücs a fost luata doar pt ca s-a accidentat Perianu. Au fost multi factori care au influentat rezultatul de la acest CM. Locul 10. Eu speram la sferturi. Cu Voina sa Tadici s-au obtinut rezultate si mai rusinoase. Sa privim inainte. PS: pe art lui andries am prezentat solutii. Este clar ca trebuie schimbat ceva.

Ilie (369 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:00

dle ioanitoaia, credibilitatea totusi in astfel de cazuri v-ati pierdut-o cu cazul Daum. Ati facut atunci un asa mare recital de xenofobie si rea-credinta (ca si colegul dvs citat de altfel, Geambasu), ca nu va mai ia nimeni in serios acum, chiar daca citati pe altii. Mai bine le dati lor interviurile direct si nu mai adaugati nimic, cu riscul sa nu va mai bage nimeni in seama

Ilie (369 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:23

@gido : f bine punctat ! Iasasi Ambros la Gyor vorbeste in maghiara ? De remarcat la toti acesti 'jurnalisti', 'analisti', ca o clipa nu isi pun intrebarea asupra valorii echipei. Cea de azi, nu cea de ieri/alalteieri

gilos (328 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:24

Chiar si asa, cu putina concentrare si sansa, puteam trece de Cehia... Asta-i sportul, se intampla si accidente de acest gen.

Ilie (369 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:29

@Neagu#theBest : solutii ?! Pai nea 'maestru' ioanitoaia si presa lui sint atit de formatati incit aproape ca ne-au formatat si pe noi. La infringere de vina sint arbitrii sau antrenorii. In cazul de fata amindoi. Valoarea echipei in sine, vorbe goale, doar nu actorii fac piesa. Dar cum arbitrilor n-avem ce sa le facem, ce ne ramine la dispozitie ? Iaca solutii : afara cu antrenorul strain !

Alex (13 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:36

Buna ziua! Neagu#the best are mare dreptate cand spune ca la noi lipsește critica constructiva si solutii de bun simt! Observ in toate ramurile sportului cum oamenii trecuți de o anumită vârsta care au avut timp sa demonstreze lucruri, acum cand vine un ciclu firesc al schimbării de generații se las duși cu greu la ....pensie! Daca simt ca nu mai au frâiele ....lovesc! Dacă si cu Ambros Martin, antrenor cu rezultate procedezi asa, înseamnă ca nu mai avem speranta! Sa o luam pe rând. 1. Jocurile Olimpice 2020 obiectiv final deci .....întinerirea echipei cu riscuri asumate. 2. Calitatea multor jucătoare romane este departe de handbalul mare. Nu avem extreme, portarii sunt tineri, si jucam de 10 ani fara întrer drept. 3. Limba straina le poate ajuta, daca stau prost cu intelegerea sa pună mana pe carte.....daca vorbeau intr-o limba nordica sau slava? 4. Il avem pe Adi Vasile in Muntenegru ...el cum urmărește jucatoarele fiind la CSM? .....si ar mai fi .....vreți sa arătați ca va pasa.....veniți cu soluții...voi ați adus sportul aici......iar in anii 70 existau 4-6 naționale puternice in toată lumea? Zi faina!

carcotas (2 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:49

Fumurile d-rei Neagu si forma slaba au contat.A ratat cand nu trebuia.Modalitatea ca numai "cea mai valoroasa" sa arunce la poarta a lasat impresia unei echipe care se mentine numai intr-un singur jucator.E mai bine ca am"capotat" ne faceam de ras in locul Cehiei.Oare de ce "valorile" mioritice in antrenoprat nu se implica?Sunt depasiti de realitati.Voinea si Tadici n-ar fi facut mai mult.Nu naveta Budapesta,Bucuresti e cauza ci mentalitatea mioritica e devina.

Gary (7 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 10:52

Mos Teaca,si la asta te pricepi? Ai incercat un comentariu despre curling sau darts? Vezi-ti de turca matale,aia cu obiectul ce se rostogoleste pe gazon si dementii urla si se incaiera. Cam asta ti-e nivelul la care ai coborat dupa 25 de ani de "analize si reprize3".

Titu Sandronicus (110 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 12:08

" Doar că, necunoscând româna, cei doi n-au izbutit să comunice cât ar fi fost necesar." Citind asemenea năstruşnicie nu poți să nu te întrebi cum s-a descurcat "maestrul" în călătoria sa epică prin continentul Antarctica când, susține fălos, a vizitat nenumărate capitale. Oare cunoaște "pinguineza" (sic)? P.S. Se pare că cădelnițarii (sic) "maestrului" așteaptă cu înfrigurare o compunere în care acesta să le descrie capitalele vizitate pe tot cuprinsul continentului Antarctica. Poate fi scrisă și în "pinguineză" (sic)!

Ned (4 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 12:13

Handbalul este un sport minunat , mai ales handbalul feminin!! Inclestare, lupta, technica, rasturnari spectaculoase de scor, viteza. Sunt putine sporturi in care intalnesti totul, un sport total... Ioanitoaia, ca de obicei ne serveste inca o analiza superficiala intr-o postare pur speculativa. Chestia cu limba romana nu tine: oare ce limba foloseste Martin la Gyor ? Oare ce limba foloseste antrenoarea daneza la nationala Olandei ? Oare ce limba folosea predecesorul lui Martin la nationala Romaniei ? Ca nu le cunostea pe fete, asta este o speculatie. Ioanitoaia, ai stat tu de vorba cu Martin ? I-ai cerut un interviu ? Acelasi lucru cu selectia ! Este o speculatie pe care o folosesti ca fiind un fapt. Despre Oanea Manea spui ca antrenorul a renuntat la ea. NU !! Ea s-a retras ! Il citesti pe Gatu dar Gatu speculeaza si el. Gatu are dreptate cand spune ca echipa este dependenta de Cristina Neagu. Impresia mea despre tine, Ioanitoaia: un ziarist al unei lumi apuse care nu mai are ce cauta in contextul actual.

Mircea (97 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 12:24

Propun o scrisoare deschisa catre gsp pt demiterea lui Ioanitoaia. Informatii false(referitoare la retragerea unor jucatoare), articole dezamagitoare si trase la indigo, xenofobie ( intotdeauna va exista o scuza cand esti acuzat de multi oameni ), nu suporta critica, toti cei ce-l critica sunt postaci federali, etc, etc...

Marco (84 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 12:32

@carcotas: vezi că ultimul care a indrăznit sa evoce mentalitatea mioritică se numeşte Daum şi ştii bine cum s-a terminat, ioanițoaia fiind convins (până azi?) că valori noi avem dar numai un antrenor pur carpatin ştie sa le fructifice :)

Handbal (2 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 13:15

L-am citit pe Geambasu, am citit si interviul lui Gatu...Nici una dintre cele doua analize nu mi s-au parut ok... Sunt foarte multe pareri personale, nu sunt analize bazate pe fapte. Articolul acesta la fel, e ca si cum este scris in graba fara cunostiinte de handbal si fara a verifica daca faptele corespund. Ioanitoaia este mai preocupat de conflictul pe care il are cu cititorii decat sa gandeasca inainte sa publice. Trist.

petre (16 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 15:09

sa dam vina pe laptele de bivolita..........

Vio (188 comentarii)  •  16 decembrie 2017, 15:25

Foarte bine pusa problema. Sportul nostru nu e pregatit mental pentru antrenori straini.

Comentează