Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un tupeist

Dacă pentru orice tehnician pledează rezultatele, atunci Doru Isac n-are cu ce se lăuda pînă la 52 de ani, chiar n-are! Nu-l recomandă recentul 0-6 suferit în Anglia de selecționata Under 19, la timona căreia a ajuns pe bază de […]

miercuri, 1 octombrie 2014, 8:24

Dacă pentru orice tehnician pledează rezultatele, atunci Doru Isac n-are cu ce se lăuda pînă la 52 de ani, chiar n-are! Nu-l recomandă recentul 0-6 suferit în Anglia de selecționata Under 19, la timona căreia a ajuns pe bază de dosar, dar trebuie că a contat faptul că i-ar fi fost asistent lui Wenger în Japonia. Isac a obținut acolo, la Universitatea Chukyo din prefectura Aichi, diploma de “doctor în analiza cognitivă a fotbalului”.

Dincolo de amănuntul că universitatea menționată, particulară și înființată în 1954, se înscrie alături de alte 55 ce funcționează în zona Aichi, informația de mai sus nu se confirmă, e mincinoasă. Conform CV-ului lui Arsene Wenger, dar și arhivei clubului Nagoya Grampus Eight, francezul a plecat de la NGE pe 30 septembrie 1996, în vreme ce românul a devenit director tehnic la Grampus, potrivit pro-priei versiuni, anul următor, în 1997!

Întrucît cei doi n-ar fi avut cum să se întîlnească, Isac o fi asistat la vreun antrenament al lui Wenger și atît. Logic, în calitate de “technical director”, cum se autoprezintă, trebuia să-i fi fost șef lui Wenger, ceea ce nu-i de crezut! E bună doar de glumă.

În fine, probabil că la fel de reale sînt și titlurile de campion pe care Isac pretinde că le-a cîștigat la juniori în Japonia, în Singapore, în Arabia Saudită și în Qatar. În măsura în care, avansat ditamai lectorul la Școala de Antrenori a FRF alături de nu mai puțin reputatul Mario Marinică, doctorul Isac posedă vreo dovadă a succeselor sale, îi stăm la dispoziție.

De neînțeles însă cum unii care n-au antrenat niciodată, deși Marinică a trecut pe la Rocar și pe la Cimentul Fieni, îi învață pe alții să antreneze!, dar vom mai dezbate subiectul. N-aș fi insistat nici asupra lui Isac dacă acest no name n-ar fi sărit la gîtul lui Gică Hagi într-un interviu găzduit de prosport.ro.

Fără să realizeze ridicolul la care se expune, Isac a declarat, uluitor, că nu se uită la meciurile din Liga 1, fiind pesemne ocupat să-i citească pe Schopenhauer și pe Kant!   Deraiază de-a binelea atunci cînd se înfierbîntă: “delirul pe care îl are Hagi este acceptat. El știe tot. Poate să fie critic literar, să vorbească despre Iliada, poate să fie doctor, să vorbească despre patologia cancerului de col uterin și să vorbească despre Pițurcă. Că el știe. Asta e drama cea mare, că îl acceptă societatea”.

Indiferent ce părere ai despre Hagi, cu care eu însumi m-am ciorovăit uneori, că-l consideri cel mai bun jucător tricolor din istorie sau nu, trebuie să-l respecți pentru ce a făcut și ce face în fotbal. Nu te împiedică nimeni să-l contrazici. Ești liber să-l și contești, să zici că n-are stofă de antrenor, dar ai datoria să nu-l insulți. Te obligă amintirea numeroaselor bucurii pe care Gică le-a oferit românilor de-a lungul timpului. Iată de ce orice om cu capul pe umeri se miră, sau chiar se indignează, cînd citește elucubrațiile lui Doru Isac, produsele unei gîndiri lipsite de logică, de măsură, de decență. Care greșește confundînd tupeul cu valoarea și invers.

Spre finalul dialogului invocat, Isac a ținut să precizeze, faraonic, că “am venit în România să excelez”. Pînă acum, luînd în calcul bătaia din Anglia și interviul din ProSport, nu și-a atins deloc scopul. A reușit să se facă însă de rîs. Asta da, din plin.

Comentarii (117)Adaugă comentariu

Cheetah (2118 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:25

Daca Mr. Burleanu isi alege asemenea oameni si pe deasupra mai pierde si sponsorul principal de la prima echipa reprezentativa, noi toti suporterii Nationalei ne dam seama abia acum ce teapa majora au luat toti votantii favorabili lui cind l-au uns presedinte.
S-au facut de bascalie, de ris, si-abia acum inteleg (unii dintre ei, ceva mai destepti 🙂 ) ce „bine” au facut fotbalului romanesc aflat oricum in stare de semi-colaps de citiva ani buni incoace.
In ce tara traim???

Cosmin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:37

Toată cariera dvs. aţi avut curaj să daţi doar în cei care n-au „nume”. În becali, borcea, badea, sandu, dragomir, hagi etc., n-aţi dat niciodată. Adevăratul tupeist sunteţi dvs., domnule Ioaniţoaia, pentru că veţi impresia că ne puteţi prosti aşa uşor.

mihai231 (25 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:40

ce sa mai vb… a aparut acum stire pe un alt ziar …Isac a dat afara un jucator care a fost prins ca a furat!!!!….pai si fratilor cu cine jucam cand mergem in Anglia sau Germania…pai daca ai de acum incep sa fureee!!!!!…pai ceea ce spuneam mai jos…asa tara asa rezultiate-….stai linistit ca daca ala nu era la Academie….asa fac si cei de acolo….la 18 ani te gandesti sa furi tricouri de la magazie.???….exact ceea ce spunea cineva mai jos…pai ei se gandesc la manele prima data si apoi la bautura, fotbalul intra pe ultimu plan si atunci de ce ne miram de rezultate?…pai nu Isac este vinovat!!!….Hagi sa vada de Academie, sa nu ceara sa i se bage oamenii in teren, el castiga banii multi acolo, dar asta este interes national-Nationala de fotbal…Hagi a inceput spunand ca nu ii cheama jucatorii lui la nationala…poate asa ii mai vede cineva pe afara si vinde…am mai spus ca jucator a fost bun…ca antrenor 0…stam si plangem pe la usi ca hagi nu vinde jucatori…as vrea sa vad cat se vorbeste in germania despre Voler despe matheus…suntem un popor de plangaciosi, plangem ca cineva a incercat sa-i spuna „regelui” verde in fata…..

pawn (64 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:50

incredibil ce-a putut sa faca individul asta…
dupa ce si-a dat seama ca a facut-o lata luandu-se de hagi, acum efectiv a executat un copil (unul dintre cei mai buni din tara) pentru nu stiu ce gainarie.
si-a avut grija ca porcaria lui militieneasca sa ajunga in presa! astea sunt marile lui calitati de antrenor??!!

Milica (53 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:57

@cosmin #54. Parol? Acum 3 zile il facea circar pe Dragomir, iar pe Becali si pe Sandu i-a injurat constant. Minti si tu ca Isac.

daniel (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 11:58

Respectati-l pe Hagi ce a facut ca jucator,nu ptr ce face acum!Pe cand ve-ti scrie de blaturile lui Hagi?ca de vreo 4-5 ani cam pacaleste fotbalul,spectatorii, si televiziunile cu academia lui.

dice (14 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:00

Domunule Ioanitoaia,
Aveti pareri despre anumite persoane, situatii, asa ca le expun si eu:
1. Ce mare nationala avem daca nici macar o semifinala de competitie n-a jucat? Pai pana si Grecia si Bulgaria ne-au depasit.
2. Singura performanta este cea a Stelei, sa fim seriosi.
3. Hagi a fost un superjucator, insa atat, n-are mari performante, decat ca ne-a incantat privirile;
4. Hagi este un agramat, cu diploma de ASE, e normal asa ceva?
5. Hagi nu are nicio performanta ca antrenor.
6. Isac pare un om care vrea sa faca ceva si vorbeste totusi altfel decat majoritatea celor prezenti in fotbalul romanesc. Are idei si le exprima corect, coerent, fara sa bata campii cu un limbaj de lemn.
7. Sunt total de acord cu ce a spus despre Hagi, orice om cu bun simt trebuie sa accepte ca asta e realitatea.
8. Credeti ca Viitorul a ramas in prima divizie in mod cinstit? Care e parerea dumneavoastra despre acest subiect?
9. Ce apreciati ca poate invata un copil de la Hagi?
Eu unul, nu mi-as da copilul la antrenorul Hagi, decat daca-l consider prea slab pentru orice altceva.

Cosmin (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:09

@Milica – după război, mulţi viteji se arată. Toţi au început să-i înjure pe ăştia imediat ce şi-au pierdut funcţiile sau libertatea. Când aveau sandu şi dragomir influenţă, nea Ovi era mieluşel.

Dtru (268 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:12

Multi tipi pe aici nu pricep sau ocolesc intentionat esentialul. Nu e vorba aici despre cat e Hagi de antrenor ca nu e, e vorba despre minciuna si mitocania acestui Isac. Sunt de psrtea domnului Ioanitoaia cu toate defectele lui Hagi.

xolv (50 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:13

Cel putin 5 antrenori ai ultimilor 10 ani sunt „produsi” afara. Dar romanii in prostia lor au aceleasi complexe de mujici inferiori gogolieni : Pai ce, vin astia sa ne invete pe noi ?? Pai, da, vin, pentru ca de 16 ani suntem niste ratati la nivel european si mondial. Iar presa fripturista a sistemului face ce stie sa faca ma bine.

Dragos (250 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:15

Conform mintii putine a unora Isac are dreptul sa isi dea cu parerea despre Hagi, dar Ioanitoaia despre Isac nu!!!!Mai da destepti va mai credeti si sunteti bate!!!!

Florin (6 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:19

Toata lumea este de acord ca Hagi este cel mai bun jucator roman din toate timpurile (sau aproape cel mai bun, avand-l in vedere si pe Dobrin care nu a avut aceleasi conjuncturi cu Hagi), iar pentru asta toata lumea il apreciaza. Dar de aici si pana la a-i condamna pe cei ce nu-i ridica osanale e cale lunga rau. Ce a spus Isac atat de gresit? A spus ca Hagi nu a convins ca antrenor (ceeace-i 100% adevarat), a spaus ca incearca sa-si impuna jucatorii de la propria academie prin comentariile si parerile „impartiale’ despre diferitele loturi nationale (iarasi adevarat 100%), ca-si da cu parerea despre ce jucatori ar trebui sa convoace Piturca la nationala (iar 100% adevarat). Pai nu a avut Hagi ocazia sa arate de ce-i in stare ca selectioneral nationalei? C e a facut atunci? Si-a dat demisia la prinul hop. Nu i s-a propus sa ia nationala de la Lucescu jr in aceleasi conditii in care a luat-o Piturca, adica sa o califice la CE din 2016? Ce a facut? A refuzat spunand ca el vrea un proiect cap-coada, nu lucru la jumatatea drumului. Pai ce dorea Hagi mai mult decat un proiect si jumatate? Avea posibilitatea de a construi o echipa pana la inceperea preliminariilor CE, fara sa-i ceara nimeni calificarea la CM 2014 din Brazilia. Singurul lucru prin care, consider eu, a gresit Isac, a fost ca a declarat ca nu a luat si nici nu va lua la lot jucatori de la Academia Hagi. Pai ce face daca intr-adevar sunt cativa jucatori 1, 2, 3, nu stiu cati) care chiar merita sa joace la nationala, ii priveaza pe copii de aceasta oportunitate? Cu ce drept? Simpatiile sau antipatiile nu-si au locul in viitorul copiilor nostri. Dar nici interesul meschin.

Strainu (26 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:21

Te apuca rasul vazand cum toti frustratii care nu au facut nimic in viata lor se dau de moralisti si il injura pe cel mai mare fotbalist roman. Au dreptate cei care sustin ca articolul nu se refera la calitatile lui Hagi de antrenor ca ii miros in scris pe slugile lui Burleanu.

Chianti (4 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 12:58

Interesant ca oamenii nu mai pot fi prostiti cu articole de genul asta (sau al lui Mironica in PS) care spun „Cine esti tu ca sa vorbesti despre…”.

Oamenii inteligenti s-ar uita la ce spune, nu cine spune. Sa presupunem ca Isac asta e un antrenor slab, ceea ce poate fi foarte plauzibil. Asta inseamna ca nu are dreptate cind spune ca jucatorii romani, inclusiv juniorii, sunt slab pregatiti, ca sistemul e defectuos etc? Faptul ca nu ne gadila orgoliul ne face sa-i luam la puricat CV-ul?

Mie mi se pare ca omul a spus multe lucruri de bun simt. Nici macar atac nu se poate spune despre afirmatiile lui despre Hagi: a spus ca omul isi da cu parerea despre multe SI LUMEA IL BAGA IN SEAMA. Uimirea e cind, intr-adevar, lumea ia de sfant ce zice Hagi. Nimeni nu contesta calitatea lui de fotbalist sau de om de fotbal, dar de cind pana cind ce zice Hagi e litera de lege?

Sa nu uitam blaturile facute acum 2 ani ca sa ramana in liga 1, blaturi de altfel recunoscute de patronul din inchisoare. Drept rasplata, Hagi sare in apararea unui infractor, oferindu-se sa-i faca viata mai usoara prin inventarea unui job inexistent la el la „Academie”. Sa nu-l uitam nici pe G. Popescu, un alt mare corect al fotbalului, care cugeta astazi in inchisoare la cit de nedreapta e lumea cu el, marele fotbalist corect.

CALIN (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:19

Domnule Ioanitoaia ati ridicat mingea la fileu tuturor frustratilor sa-si manifeste incapacitatea mentala dandu-si cu parerea despre cineva care a facut si face ceva pentru fotbalul din Romania

rezidenta din buzau (19 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:26

Domnule jurnalist,

I-au murit REGELUI hagi (cu litere mici) aparatorii ? Ai devenit si avocat ?

In alta ordine de idei, un ZIARIST care se respecta nu face articole, COMANDATE, bazate pe probabilitati ci pe certitudini. Io nu zic ca nu ai dreptate dar nu pot sa fiu convins nici de contrariul.

Pot fi de acord ca acest Isac este un no name, dar nu pot fi de acord ca omul Isac sa dea raspunsurile pe care le vor Hagi si Ioanitoaia.

Sa va reamintesc domnule jurnalis modul fraudulos in care, in 2 randuri, s-a salvat de la retrogradare echipa lui Hagi, Viitorul ? In aceste conditii de ce ne-am uita la meciurile din liga I ? Sa vedem blaturi peste blaturi si aranjamente… fara numar ?

Dar, ca sa revin la problema primordiala ?

UN ziarist care se respecta, nu va scrie NICIODATA probabilitati ci doar CERTITUDINI.

O zi buna domnule… AVOCAT IOANITOAIA

Ducu (55 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:26

Bine, bine, nea Ovidiu…
Dar despre CFR nimic ?!? Nimic rau ?!?
E aproape pe primul loc, ar trebui sa revii la vechile obiceiuri ca altfel ungurii castiga campionatul… Ce faci, dormi in post ?!? Trezeste-te !!!

amber (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:42

bre, nea ovi, in baza unei analogii la ce ai scris matale … pana si o crima i-ar trebui iertata lui hagi, pentru ca nu-i asa … a fost cel mai messi roman la futbol si cel mai agramat dintre maradonezii romani din futbol

Ipocritul (5 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:44

Nu sunt de acord cu ce a zis Doru Isac, dar daca e „no name”, atunci cum naiba Gazeta Sporturilor a publicat, inainte de prosport.ro, un interviu de patru pagini cu Doru Isac?

Andrei 2/3 (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 13:48

@66 Chianti – tinere, esti intr-o grava eroare. oamenii cu capul pe umeri, inteligenti ar trebui sa se uite la cine vorbeste, in primul rand. Nu poti avea incredere intr-un no-name, ce nu a facut nimic, intr-un clown, sau intr-un viorel. daca ar fi sa ma ghidez dupa logica ta de fier ar trebui sa acord atentie vecinului de la 2, beat non stop ce abereaza despre hagi.

silviu (37 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:08

Ce rau v-a facut Hagi mai oameni buni? Ca ne-a scos in strada sa cantam de bucurie , ca face sa fie cunoscuta tara noastra , ca a creat un club de fotbal de la 0 cand altii au devalizat cluburi construite de noi in zeci de ani[Dinamo, Rapid, Craiova si nici Steaua nu-I departe] ca a bagat bani in fotbal cand majoritatea au luat banii fotbalului ,ca el creste copii prin sport[oare e ceva mai frumos in fotbal].Zice alienatul isac ca-i club privat , pai nu toate sunt cluburi private?Cum poti sa nu selectionezi jucatori de la Academie cand ei sunt campionii nationali ?Dar in rautatea noastra nu vedem 2 lucruri importante;
1]Paranoicul ne jigneste si pe noi ca vezi Doamne il lasam pe Hagi sa ne prosteasca
2Micul antrenor vine depune c.v-ul si cand ajunge antrenor ne face varza ca suntem ca-n Africa.Pai nu stiai unde vii ,te-am obligat noi sa vi sau erai somer.
Dar asa e la noi ,preferam idoli pe alde salam ,becali in locul luiHAGI sau NADIA.Bine ca strainii ii admira pe HAGI SI NADIA.Am si eu 2 intrebari in incheiere;
Credeti ca pt. starea jalnica a fotbalului romanesc e Hagi de vina sau cei ce l-au condus ?
Ar ajuta fotbalul romanesc daca s-ar desfinta Academia lui Hagi?

Cata (12 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:15

un tupeist exact ca si autorul articolului!

dorelus (10 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:16

Las ca prea sariti sa-l aparati pe REGE.ar trebui sa-i fie rusine de asta titulatura,un om cu scaun la cap ar fi cerut public sa nu mai fie numit astfel.Dara Gecuta are tot in picioare si nimic in altitudine.Nu prea v-am auzit dind cu buricele degetelor cind a facut marele blat cu Steaua oierului nas sau fin ,nu prea stiu exact ,oricum tiganie mare.Cind printisorul de constanta latra la ore tirzii pe la toate televiziunile;nu luati munca flacailor mei …Nu prea v-ati dat cu parerea.doamne ajuta

nyk (25 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:16

Cred ca toti sunteti indreptatiti sa comentati desi surprindeti ipostaze luate individual si mai putin intreaga imagine, dar mai observ ca faceti asta pe baza de presupuneri si exagerati in mod voit anumite aspecte. Isac nu a fost sunat de Hagi sa forteze selectionarea unor jucatori de la academie ci este presupunerea „drogatului” ca s-ar fi intamplat cu anumiti antrenori si ca el nu ar accepta asa ceva. De altfel el are si acum jucatori de la academie. Cred ca doar bate saua sa priceapa iapa. Hagi cel mult i-ar sugera selectionarea unor jucatori. Si pana la urma ce doriti?…sa se puna Hagi in genunchi in fata orcarui nemuric si sa-l implore sa-i selectioneze un jucator? Isac trebuie sa-si faca meseria si daca se crede corect fara sa faca atata tam, tam. Daca el crede ca un jucator nu trebuie selectionat atunci sa nu-l selectioneze si gata. Dar pentru el nu acest lucru este important ci doar satisfacerea propriului orgoliu, pentru ca rezultate nu are si nici experienta internationala reala asa cum pretinde. Nu mai sariti dintr-una in alta. Si Isac este un fel de A….. fost antrenor la juniorii lui Steaua care mi-a cerut bani sa-l primeasca pe nepotul meu la echipa de si era un jucator promitator si care apoi a dat un test si a fost admis la o echipa din liga a doua in Germania(Munchen 1860) dupa care am renuntat sa-i mai caut echipa in Romania. O fi umblat Isac prin cine stie ce gropi pe afara dar se pare ca de Romanism nu s-a dezbarat. Primeaza orgoliul si infatuarea inaintea profesionalismului. De cetrebuie sa ne spuna el noua ca daca-l suna Hagi sa-i impuna un jucator, cu el nu-i merge. Cred ca este un idiot daca, crede ca noi punem botul la asa ceva. Intentia lui este sa iasa in evidenta oricum vazind ca la rezultate a ramas dator.

Alin8tim (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:20

Si daca, totusi, cel mai bun de altfel fost jucator roman, Gheorghe Hagi, a dat telefoane? Cine credeti c-o sa recunoasca faza asta, dintre antrenori sau fosti antrenori? Sa fim seriosi! Eu cred ca dn Isac stie el ceva, totusi, nu trebuie sa „loveasca” in tinerii jucatori de la Academia Hagi (nu-i zic Regelui) care n-au vreo vina si care ar merita sa prinda lotul. Vorbim vorbe…si-atat

Cristi (17 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:28

Repede te-ai trezit sa-l critici pe acest om ca vorbeste de Hagi de care sa fiu sincer m-am crucit sa-l aud ca invata fotbal de la Gigi Becali (cand munceste la academie), te deranjeaza ca e cult si citeste ceea ce e de asteptat intr-o tara in care se fura la bacalaureat ca in codru iar aproape toti mai-marii nostrii au plagiat, dar nu te deranjeaza sa-l auzi pe groparul fotbalului si al Craiovei,pe acest hot numit Mircea Sandu spunand fara rusine ca acest om cara mapa lui Wenger. Limbajul acesta de mafioti care se apara intre ei disperati ca au pierdut putera nu te deranjeaza ?

sty (7 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 14:33

Lucram ospătar în Satul de vacanță din Constanța,la restaurantul Histria,unde îl aveam patron pe Gh.Bosînceanu,am avut ocazia să servesc, masa de afaceri dintre Bosînceanu și Gh.Hagi.Ca fotbalist nota 10 ca om,ca antrenor sau ca manager Hagi este egal cu mulțimea vidă,habar nu are să poarte o discuție sau să asculte.Voia sa dețină 51% din Farul ,niciodată nu va fi antrenor,manager sau conducător,a demonstrat la echipa națională,Galatasaray,Bursa,Steaua ,hotelul Iaki merge prost,iar academia și mai praf,poate vă pune-ți întrebarea de ce dorește să antreneze dinou,pentru că este un manager bun!Trebuia să ne lase imaginea aceea din 94,iar ca drept dovadă în meciul cu Italia a luat roșu ca un bădăran,iar acum vine să ne spună el cum să procedăm.Știa foarte bine ce face Mircea Sandu și cum stau treburile în FRF,dar când a mâncat a fost bine,când s-a terminat păpica a ieșit la rampă.Pentru mine fostul jucător Hagi este o legendă,iar ca om este un makedon prost,îngânfat și fără caracter!

Christiano (82 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:09

Dl Isac a spus un lucru pe care noi l-am remarcat demult, si anume ca pustii sunt Hagi sunt majoritari la grupele de juniori.
Eu nu zic ca nu au valoare, dar e imposibil ca TOTI cei convocati sa merite sa fie acolo in detrimetrul altora, ganditi-va cati pusti joaca fotbal in toata Romania asta de mare. Dar la nationale, doar copiii de la Juniorul.
Ganditi-va ca Hagi a anuntat ca acesti copii vor sta fata in fata cu vedetele din Campionatele Europene, dar deocamdata „elita” se zbate la retrogradare in Divizia A, si asta de 3 sezoane.
I-am vazut in cateva meciuri, si au carente mari fata de europeni la toate compartimentele.
Sigur, Doru Isac e un om care deranjeaza prin duritatea vorbelor, dar strict pe subiect, „Academia lui Hagi”, are dreptate.

dan (56 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:14

Dl Ioanitoaia,

Isac are educatia si formatia necesara sa emita judecati de valoare! Are perfecta dreptate cand spune de Hagi ce spune, e valabil pt toata toata societatea care e condusa de amatori ,fara nici o pregatire…Se vede ca mai scrietzi si la comanda , nu?

Un oarecare (7 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:17

Si de ce este rau sa fii tupeist, domnule Ioanitoaia? A fost mai bine comunismul de pana acum? Totul merge foarte foarte bine, avem generatii de aur care au vazut un podium din avion sau prin puscarii, echipe de club care stralucesc in Europa cand vine vb de batut chelneri sau de tras linii, jurnalisti de exceptie care nu mai au un dos pe care sa-l slujeasca? Ce e rau in a avea tupeu? V-a suparat rau, sau l-a suparat pe Hagi? Nu contati nici unul in fotbalul romanesc actual. Doar Hagi junior poate dar de el nu cred ca a vorbit. Cand nu o sa aiba rezultate atunci o sa aveti despre ce scrie.

Al (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:17

Un articol jenant avand in vedere asteptarile cititorilor in privinta dumneavoastra. Orice veti spune, Isac are dreptate.

Cristi (13 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:18

Nea Ovi, esti atat de pornit pe Doru Isac incat am senzatia ca-l vrei antrenor la Craiova … In rest … omul spune lucrurilor pe nume, deranjeaza adevarul? Cum s-a salvat Viitorul doua sezoane la rand de la retrogradare? Iar anul acesta si-a luat puncte de la Gigi (de la Steaua) prin intermediul Ceahlaului … ca prea le faceau pe fatza sezoanele precedente …

Xbotz (38 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:26

In primul rand omul are dreptate. De ce trebuie sa aiba Hagi dreptate in absolut orice?E cumva vreun mare antrenor,a avut vreo performanta ca antrenor? Din punct de vedere al antrenoratului Doru Isac nu este mai prejos decat Hagi,ba chiar asi spune ca ii poate da lectii lui Hagi. Hagi a fost un jucator gigantic,exceptional,insa cand vine vorba de antrenorat este total paralel,este un no name care nu are ce cauta pe banca unei echipe.Steaua si Galata si-au luat mare teapa cu el si ma bucur ca nu a venit la nationala in locul lui Piturca,ca terminam pe ultimul loc in grupa.

Canadezu (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:26

Daca ar fii sa judecam dupa modelul Ioanitoaia. Ce mare ziarist sunteti domnule,a-ti luat cumva vre-un Pulitzer sau vre-un premiu sau aveti vre-un merit in ziaristica din Romania? Dar cine e Romania ( recte Japonia) si cine a auzit pe lumea asta de gazeta Sporturilor.
Suna urit nu-i asa!

fane (13 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:29

foarte OK articolul domnule Ioanitoaia. in plus tipul asta, Isac, nu are cei 7 ani de acasa, nu poti acuza pe cineva fara dovezi. in plus se razbuna pe copii de la Academia Hagi neselectionand nici unul de acolo, eu nu cred ca acolo chiar nu merita nimeni sa fie selectionat. plus portarul de la juniori dat afar ca a „furat „, din ce am inteles baiatul acela a vrut sa-si opreasca tricoul cu care a jucat si s-a ofuscat un magazioner facandu-l hot. acum da ca Isac asta avea studiile pe care se lauda ca le are evita orice scandal orice aparitie in presa a unui pseudoscandal, deci parerea mea este ca nu are pregatirea pe care se lauda ca o are. plecand de la acest adevar cine este acest isac sa-si bata joc de cineva cu realizarile pe care le are Hagi???

gica (43 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:36

,, Nu te împiedică nimeni să-l contrazici. Ești liber să-l și contești, să zici că n-are stofă de antrenor, dar ai datoria să nu-l insulți. Te obligă amintirea numeroaselor bucurii pe care Gică le-a oferit românilor de-a lungul timpului. ”
.
voi nu cititi?

cristi (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:43

pana la urma Hagi e o personalitate, un om care ne-a scos în strada acum câțiva ani, când toate ieșirile în strada însemnau doar proteste. Eu nu uit și nici nu vreau sa uit bucuria adusa de Hagi și ceilalți.
E drept, are mari lacune în privința limbii romane,iar din cauza caracterului vulcanic nu cred ca va fi un mare manager, dar omul asta își risca averea personala, nu ca cei ce doar dau din gura. a ales sa facă ceva în tara lui, iar pt asta ar trebui respectat, nu jignit. Nenea asta Isac ,ar trebui sa demonstreze ceva, apoi să-și permită sa-i judece pe cei care au făcut-o deja!

Gabi (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:44

Ioanitoaia … Hagi nu este antrenor , omul are dreptate , ce drq tot poporul suntem fraieri? peste tot pe unde a fost nu a facut nimic

AndreiDinGalati (33 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:47

interesanta optica domnule OI. dumneavoastra ce studii despre fotbal sau ce echipe ati antrenat, sau ce federatii si cluburi de fotbal ati condus de va dati cu parerea despre cei calificati in aceste domenii? cand o sa raspundeti la intrebarea asta o sa va dati seama de argumentele puerile invocate in articol.nu trebuie sa fii sau fost fotbalist sa vezi cand un jucator greseste , nu trebuie sa fii sau fost politician sa vezi cand un politician greseste, nu trebuie sa fii sau fost hot sa prinzi un hot,etc.dreptul la pareri si libera exprimare il are si nea vasile care toata viata a pascut oile pe imas

CaineRrosu (9 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:48

Domnule Ioanitoaia ! Va rog sa analizati cine sunt campioanele la juniori ( majoritate Dinamo ) si de unde se fac selectiile ( majoritate Academia Hagi ) . Despre echipa Viitorul : sper sa se duca cit mai repede in L2 pentru ca de 3 ani ocupa locul in L1 prin blaturi ordinare !
Anul trecut a Viitorul a luat 3 pucte de la Steaua prin intermediul Vasluiului ! Anul asta a stat capra Ceahlaul ! Chiar nu se vede la Federatie aceasta comicarie ?

CORECTITUDINE (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 15:56

1.ISAC PRESUPUNE CA DACA HAGI I-AR FACE ONOAREA SA-L SUNE L-AR BAGA UNDEVA !
2.HAGI A INVESTIT INTR-UN PROIECT CARE SA SCOATA TINERI FOTBALISTI BUNI PENTRU ROMANIA SI DIN CARE SA CASTIGE SI BANI !
3.HAGI NU L-A JIGNIT PE ISAC CI INVERS !
4.HAGI NU A PRETINS NICIODATA CA ESTE UN INTELECTUAL CUM ESTE DOMNUL DORU !
4.IOANITOAIA NU ESTE SUBIECTIV SI NU A FACUT DECAT SA NE LIMPEZEASCA PUTIN MINTILE INCETOSATE DE URA SI INVIDIE !
5.DE CE TREBUIE SA NE DESFIINTAM VALORILE PUTINE PE CARE LE MAI AVEM ?
6. HAGI ESTE ROMANIA !
7.NASTASE ESTE ROMANIA !
8.NADIA ESTE ROMANIA !
9.HALEP ESTE ROMANIA !
10.HAGI ESTE HAGI !!!
11. VOI SUNTETI ROMANI SAU CINE SUNTETI ?

Cristi Parvanescu

Leo (53 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:12

Un neam prost si asta.

ion (55 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:12

Ioanitoaio,in afara faptului ca esti amic cu hagi,mai e si altceva? C omul ala a spus adevarul si il vedem cu totii ca asa e! Hagi , 0 antrenor,cu fite de atotstiitor,iar ioanitoaia un lingau.Bravo Doru Isac !

Zavalaidanga (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:19

Dar tu cine esti, nu tot un no name???
Sari in apararea lui Hagi sa nu zici ca nu ai zis si tu ceva, tipic romanului, el le cunoaste pe toate, dar nu stie nimic…

G.D. (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:26

Sunt jenat de atitudinea dvs. de a arunca cu noroi in numele unui om care pana la urma nu a tras decat un semnal de alarma fata de abuzurile nelegale facute de Hagi. In alte tari asta se cheama „whistle blower”.
Datoria dvs. de jurnalisti era sa investigati, sa vedeti daca mai sunt si alti antrenori pe care Hagi i-a sunat sa le impuna jucatori de la Viitorul. Daca totul ar fi fost adevarat, ati fi crescut in ochii cititorilor, daca totul s-ar fi dovedit inventii ale lui Doru Isac iarasi v-ati fi dovedit ziaristi profesionisti, fiindca ati fi adus dovezi!!!
Asa nu faceti decat sa va afirmati pozitia langa alti infractori (nedovediti inca) gen Sandu sau Dragomir care arunca cu noroi in oricine indrazneste sa stea contra intereselor lor.
Domnule Ioanitoaia, sunteti ca Mutu in ziaristica: dupa o cariera de success, va faceti de ras in profesia asta la batrinete. Pensiona-ti-va!

gigelos (108 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:47

Sunt doi barbati maturi de 50 de ani , vaccinati , de aceeasi profesie – acum ( in ttrecut avantaj Hagi ) care au intrat intr-o polemica . Care e problema ? Ca e Hagi , Hagi ? Este . Ca a facut pentru Romania ceva extraordinar ? A facut . Si Romania a facut pentru el . Poate ca Iaki , poate ca pe la Poiana Brasov vroia dansul si ne spunea sa-i facem statuie . Pesamosca a tratat jumatate din copiii Romaniei si a murit intr-o camaruta de spital .Dobrin , Dumitrache nu dadeau pe afara de bogati cand au murit . L-am tinut in puf cand au facut performanta , Hagi putea fii urias daca avea putina ( putina ) minte .S-a realizat la 50 % din ce putea . Uitati-va la Stoicikov , fratele lui . Balon de aur si de argint ( pe asta l-a refuzat parca. LASA-I NEA OVIDIULE SA SE CERTE , asa se misca lumea . Idei , ambitii , orgolii. E Hagi greseste , spune-i . Pana acum cei de langa l-au cocolosit . Cand s-a dus la Real plangea pe acolo ca a dat de fotbalisti cu personalitate care l-au pus la colt . Cat o fi dat pe Iaki ? Ieftin ? Cel care risca e Doru Isac , pentru ca daca nu ii iese a ppus-o cu toata gasca – Mircea Sandu , Becaliotii , Cumnatu etc cum a patit-o si Craioveanu . Zi-le Nea Dorule ca poate le mai pui ambitiile in miscare , nu ca Raducioiu , nu e frumos sa ne certam . In viata ,, reala ” , in profesie nu se cearta lumea ? Chiar ca nu-l inteleg pe Ioanitoaia . Ce-ti mai placea sa se certe lumea la Procesul Etapei , daca faceai acum si ii aveai in studio pe cei doi plus, plus,plus ce audienta faceai !

Corin (60 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 16:59

Neo Ovi, nu pune la suflet si iarta-i ca stiu ce fac, dar sunt prosti. Mai rau, prosti pretiosi.

Calin (37 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 17:02

Cine sa il apere pe Doru Isac decat niste nerealizati si niste invidiosi ca el care in viata abia au reusit sa treaca strada pe unde erau plantate semafoare. Mi-e kehamite de esuati ca ei.

Canadezu (2 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 17:03

@Corectitudine
Sa nu te simti jignit daca am alta parere decit tine.
Este foarte adevarat ca oriunde te duci in lume si spui ca esti roman inevitabil interlocutorul iti va spune Nadia sau Nastase si poate Hagi. Asta nu face decit sa ne maguleasca ca provenim din aceeasi tara cu acesti super sportivi dar asta nu inseamna ca suntem la fel de mindrii daca raspunsul e de genul A Romania Ceausescu. Atunci ce faci, tot mindru esti??
Ce vreau eu sa spun este ca ei nu inseamna Romania nici pe departe ci Romania suntem toti iar daca citesti aceste comentarii o sa intelegi de fapt ce inseamna Romania.
Nu trebuie cred eu sa cadem in greseala de a ii zeifica si a le cadea la picioare .Problema e complexa si nu vreau sa ma dau destept nici pe departe dar traind afara pentru multi ani am inceput sa privesc lucrurile diferit.Am avut norocul sa intilnesc ceva celebritati si pot sa ti spun ca sint tratati la fel ca si ceilalti oameni de catre media sau chiar oamenii de rind si nu le spune nimeni ca sunt diamante sau regi si mai mult decit atit nu trebuie sa te rogi de ei pt un autograf . Isi fac meseria bine si cistiga o gramada de bani pentru asta si au un trai mai bun. ATIT. Nu sint nici regi si briliante si nu li se cuvin statui dupa cum cerea Hagi… asta spune multe.Daca Hagi a fost un mare sportiv asta nu inseamna sa nu il poti contrazice sau chiar sa-i spui ca greseste.

ivanov (1 comentarii)  •  1 octombrie 2014, 17:05

Semnez pentru ce a scris #93. Asta inseamna corectitudine si patriotism. Hagi nu a reusit ca antrenor debtop, dar eu ma mandresc cu el.

Comentează