Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Cu Matuidi cum rămîne?!

Cînd Luis Suarez l-a mușcat de umăr pe Chiellini, arbitrul nici măcar n-a sesizat, dar a ieșit scandal mare, cît casa. Golgeterul sud-american a luat 9 etape de suspendare și, în plus, i s-a interzis să se apropie de vreun […]

miercuri, 2 iulie 2014, 1:54
bannercm.jpg

Cînd Luis Suarez l-a mușcat de umăr pe Chiellini, arbitrul nici măcar n-a sesizat, dar a ieșit scandal mare, cît casa. Golgeterul sud-american a luat 9 etape de suspendare și, în plus, i s-a interzis să se apropie de vreun stadion vreme de 4 luni!

O lume întreagă a condamnat gestul respectiv, l-a socotit incalificabil. Numai președintele uruguayan José Mujica, bărbatul de 79 de ani ce se recomandă cel mai sărac șef de stat de pe planetă, a sărit în apărarea compatriotului său. Și, firește, Maradona, protestatarul de serviciu, avocatul tuturor cauzelor pierdute. În stilul său castrist, El Pibe d’Oro s-a ambalat foarte rău: “Puțin le-a lipsit mahărilor de la FIFA să-l arunce pe Luis în închisoarea de la Guantanamo!”.

Apreciind că gura a făcut și capul a tras, să zicem că Suarez a primit ce-a meritat, deși destui susțin că pedeapsa putea fi mai mică și trebuia să fie mai mică. Aceiași avertizează că agresorul lui Chiellini ar fi scăpat ceva mai ușor, infinit mai ușor, dacă ar fi reprezentat o altă țară. Una mai cunoscută, eventual europeană și occidentală.

Să lăsăm însă lucrurile cum au căzut și să observăm, nu fără surprindere, că francezul Matuidi n-a suferit nici măcar o dojană după ce i-a fracturat nigerianului Onazi tibia și peroneul! În ciuda faptului că arbitrul, depășit de evenimente, i-a arătat mijlocașului de la PSG doar cartonașul galben, imaginile video au demonstrat că intrarea lui Matuidi a fost extrem de dură, de-a dreptul criminală. Ca atare, autorul ei trebuia imediat trimis la vestiare și ulterior pedepsit! În fond, e mai grav să-ți înfigi dinții într-un adversar sau să-i rupi piciorul?!

Concret, pentru a redeveni credibilă și a nu da impresia că judecă în funcție de simpatii, de interese ori de amîndouă, FIFA ar avea obligația, chiar ar fi avut, să-l cheme la ordine pe Matuidi, să-l judece după înregistrările TV și, evident, să-l suspende. Permiteți-mi să mă îndoiesc însă că se va întîmpla așa. Toți știm de ce.

Comentarii (91)Adaugă comentariu

ionnis (103 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:06

E Platini acolo, are grija de baietii lui 😉

viorescu (70 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:10

Problema grea pentru cei care ar trebui sa fie exemplu de obiectivitate / corectitudine. Insa si eu ma indoiesc de vreo reactie in cazul francezului, atita timp cit va exista Platini in post! Pai daca Suarez a luat 4luni de suspendare pentru agresarea unui adversar ce a continuat totusi meciul, in cazul francezului, unde s-a lasat cu inlocuirea lui Onazi cu un jucator mai slab si apoi pierderea meciului, plus stat pe bara multe luni, in acest caz zic cit ar trebui sa fie suspendarea?

Augustin (268 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:12

Excelent. Complet de acord.

Bocanci (106 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:17

Mai nene, daca Suarez are rabie, sau ciuma? Nu preferi sa-ti rupa unul piciorul, decat sa-ti dea ciuma? Ce sa faca acum fotbalistii, sa umble cu antirabic dupa ei, numai fiindca Maradona si Ioanitoaia considera pedeapsa lui Suarez prea aspra?

MI6 (10 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:19

Cred că-i ultima dată din turneul ăsta când francezii au parte de favoritisme. Să nu uităm că vine Germania şi, cât e Platini de Platini, cu Frau Merkel nu te pui dacă ai ceva-n dovleac…

maximus (3 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:20

Si inca o data nu stim sa judecam obiectiv, adica, vorba aia suntem romani, de ce am face-o . sa compari un fault de joc, dur intradevar , dar de joc, au fost intrari mult mai dure care nu au avut asemenea repercusiuni, nu ca as vrea sa il incriminez pe nigerian ca avea „glezna de sticla”,cu un gest total desprins de fotbal, sau de orice alta activitate umana , cu exceptia hranitului, trebuie sa fii un pic plecat cu sorcova. Suarez de vreo 2 ani tot incearca sa se hraneasca cu adversari!!!!! si nu e la prima recidiva, daca acum nu primea o pedeapsa dura(desi mi se pare destul de blanda , sincer sa fiu) ce impiedica fotbalul sa se transforme intr-o adunatura de canibali care alearga unul dupa celalalt tot meciul cautant sa sfasie bucati de „fleica”unul din celalalt. Asa ca , domnule Ioanitoaia, nu comparati cazurile domne, pentru ca e ca si cum ai compara Crima cu Accidentul, ambele sunt pedepsite, dar dupa reguli total diferite!

Cheetah (2118 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:20

Bine zis, stim intr-adevar cu totii ca sintem egali in fata legii, cu observatia ca unii sint „ceva” mai egali daca vine vorba de judecatorii fotbalului de la FIFA.
Dar, oameni buni, la ce arbitrii au ales ei pentru mondialul asta, poti sa le mai ceri oare sa imparta si dreptate?
Le depaseste capacitatile, platite dealtfel cu o sumedenie de bani, vezi si cazul M Sandu din Romania.

Lereter (68 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:22

Dl. Ioanitoaia,e ca la tribunal : criminal e cel ce ucide cu discernamint,premeditat,nu un sofer care face,involuntar un accident cu deces,in accident.Asa si aici,Suarez a facut ceva extrasportiv,un atac golanesc,Matuidi a facut -e adevarat- un fault de rosu,dar actiunile nu se aseamana.Va este clar ?.Cel mult o etapa desuspendare la francez si e bine ce i s-a dat lui Suarez,ca era recidivist.

JJ (2 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:25

N-o sa ii faca nimeni nimic :
De la tragerea la sorti franta a fost favorizata
Unii comentatori TV din franta spun ca asa e in fotbal….
Daca Brazilia& era avantajata asa sareu penele din cocosi !!

adi_stelistul (359 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:27

Desi sunt destul de vehement impotriva celor care i-au luat apararea „inocentului” Suarez va trebui sa admit ca aveti perfecta dreptate. Asa e, cum ramane cu Matuidi?

snp (6 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:29

Nu poti compara un recidivist cu Matuidi…

mogul (10 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:32

sef UEFA – Platini
sef Uruguay – cel mai sarac presedinte
Suarez – in tratative pentru transfer Barcelona / Real

nimic nu-i intamplator pe lume. un comentariu pertinent Oviudiu Ioanitoaia

black_is_black (8 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:37

Cel cu pricina, adica Onazi, nu are niciun fel de fractura ! Platini cu Blatter sunt la cutite asa ca nu mai baga in ele. D-le Ioanitoaia, termina o data cu instigarile, findca esti prost informat.

andrei33 (276 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:38

Total de acord. Se judca cu unitati de masura diferite. Ca recidivist si considerand ca suntem la un CM Suarez trebuia taxat (era si pe partea de tablou a Braziliei, sa nu uitam..) dar nu 4 luni care inseamna vreo 16 etape in PL plus meciuri de CL pentru un gest nesportiv dar fara urmari. Ce faci cu Matuidi sau cu alti „chirurgi” care te scot din circuit cate jumatate de an? Sau cu un Robben care simuleaza de trei ori in careu pana primeste 11 m. Nu e tot nesportiv? Legea e pentru fraieri ca smecherii traiesc dupa alte coordonate. Suna familiar?

Undead Rogue (1 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:38

LOL cica „toti stim de ce”. Exact ca babele alea dintr-o reclama tv din anii ’90 „las’ ca stim noi…”
Nu bre, nu stim toti de ce. Ia zi-ne dumneata!

lord belial (434 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:40

suarez e cel mai talentat jucator din PL, pe care il urmaresc inca dinainte, de cind era winger la ajax. ma doare sufletul sa-l vad maltratat asa de catre fifa sau presa britanica. si, treaca mearga, in cazul lui ivanovic, suspendarea a fost meritata. nu la fel au stat lucrurile in cazul evra. acum, din cauza de precedent, mafiotii de la fifa au zis sa-l execute for good, pt o muscatura mai mult sau mai putin clara. reluarile nu m-au convins ca 1) l-a muscat pe cotonogarul ala italian 2) a facut-o intentionat. de ce se mai tinea de arma crimei, post coliziune, daca tot facuse o infractiune neobservata de arbitru cu ea?

matuidi joaca pt franta, ca si platini, ca si fifa.

ok articolul

jenel (1 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:40

Matuidi, spre deosebire de Suarez, a facut acel fault oribil neintentionat. Se vede clar acest lucru. Prin urmare, chiar daca consecintele sunt grave, e vorba de imprudenta, nu de premeditare. De aceea nici nu au de ce sa il cheme la vreo Comisie pe Matuidi. In acelasi timp, Suarez este la a treia muscatura, fiind suspendat si ultima oara, prin urmare acestea sunt circumstante agravante. Faptul ca arbitrul nu a bagat de seama este un motiv just de a nu-l mai delega la alte meciuri, Suarez merita rosu direct si soarta meciului, sunt convins, ar fi fost alta.

dan (56 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:43

excelent articol, poate fi preluat si de presa din Nigeria.

Un cetatean (1 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:44

Nu imi vine sa cred ca puteti scrie asa un asemenea articol.
Cum puteti compara cele 2 incidente. Daca va uitati la incidentul cu Matuidi, veti observa ca Matuidi nu a avut intentia sa il faulteze asa de dur pe Onazi. Onazi a fost f rapid.
Mai este un aspect, sa vazut clar imdediat dupa fault, ca lui Matuidi ii parea f rau, si ca era ingrijorat de starea lui Onazi (realizand ca accindentarea poate fi f grava).
Da, Matuidi a gresit, dar a gresit neintentionat, incercand sa isi faca treaba.
Daca extrapolam logica dumneavoastra, un doctor care greseste in timpul unei operatii, si ucide un copil, ar trebui executat in Piata Universitatii?
Suarez este recidivist, si lui i sa dat posibilitatea sa se indrepte, dar el ce face? Intelege ca e bine asa….

Nu am comentat niciodata la articolele dumneavoastra, dar felul in care argumentati aceasta opinie, mi se pare extrem de gresita. Va rog foarte mult, pe cat posibil, sa nu scrieti articole „la cald”, pentru ca pot fi foarte daunatoare.

io (7 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:46

Vazand faultul lui Matuidi la Onazi, acum intelegeti oameni buni de ce „simularile” alea mult trambitate (gen Robben) nu sunt simulari?! Daca e contact, iti arunci calcaiele in aer ca altfel risti sa patesti ca saracul Onazi!
Dar multi, mai ales cei care n-au jucat niciodata fotbal, nu inteleg!

suporterx (7 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:52

FIFA o alta mafie sub o alta palarie.
Si jurnalistii au vina lor pt. aceasta.Ori cumparati, ori tacuti sa nu deranjeze, ori slabi pregatiti etc. In final tot ce se intampla in lume este sub comanda escrocilor.(punct)

lord belial (434 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:54

remarc aici o gramada de avocatei fara servici care uita sa ia in calcul ca, in cazul lui matuidi, arbitrul a fost aproape de faza si trebuia sa sanctioneze cu rosu, nu cu galben. si alta era soarta meciului pt jucatorii din francarabia.

o suspendere cu rosu direct poate atragea, automat, mai multe etape de suspendare. nu inteleg cum nu a vazut arbitrul asa ceva de la 2m de jucatori, cind reluarile arata clar cum i se indoaie nigerianului piciorul. si, pe final, o fotografie de pe twitterul lui onazi:

https://twitter.com/OnaziOgenyi/status/483713718128504832/photo/1

architrion (73 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:54

D-le Ioanitoaia vad ca ati baut apa dupa unii cu judecata stramba si v-ati molipsit de scenarita. Nu stiu daca faceti pe inocentul pentru a starnii multdoritele controverse si accesari din partea internautilor sau chiar credeti ceea ce ati scris?! Cazurile sunt diferite si s-a precizat acest lucru inca de cand se discuta cazul Suarez. Francezul are o interventie de joc, nefericita e adevarat, dar se vede clar ca nu a fost cu intentie, amandoi jucatorii au urmarit mingea si nigerianul a fost mai rapid. A fost cum se spune „o interventie intarziata”. In schimb gestul lui Suarez nu are nici o legatura cu jocul de fotbal, este un gest total nesportiv chiar daca urmarile lui fizice nu au fost grave. In plus Suarez este recidivist si nu doar la gesturi nesportive in general, ci chiar la muscat din adversari in mod special! Asta seamana mai degraba cu o dereglare psihica ce trebuie tratata de medici!
Ca sa intelegeti mai bine, daca Suarez si-ar fi scos „scula” si ar fi vanturat-o prin fata adversarilor, spectatorilor si camerelor de filmat, acest gest nu ar fi avut urmari fizice asupra nici unui adversar, dar ar fi fost total nesportiv si ar fi necesitat eliminare si suspendare!

vlad (140 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:54

Nu cred ca aveti dreptate. La Luis Suarez a fost un caz special, nu era faza de joc, a fost un gest complet lipsit de fair-play, trebuia sanctionat in spiritul jocului. La faza lui Matuidi e altceva, arbitrul a vazut-o, e o faza de joc, mingea era pe-acolo…. arbitrul a judecat-o intr-un mod. Daca dadea rosu, atunci FIFA avea posibilitatea sa judece gravitatea faultului. Asa din pacate nu au ce face si nici nu ar trebui sa se implice. Pai ce ar insemna asta? sa intorci o decizie a arbitrului?? … el a gandit ca merita galben. Evident a gresit, trebuie pedepsit, retrogradat, orice…. insa nu te apuci sa rejudeci o faza de joc, daca faci asta o iei pe o panta foarte periculoasa… unde te opresti? incepi si rejudeci toate cartonasele?? De ce nu? daca ai facut un precedent?

Bogdan (4 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:55

Domnule Ioanitoaia, din ce in ce mai slab. Care or fi motivele!?
Mai urmaresc (cand am rabdare) studioul de la tvr dupa/inaintea meciurilor de la CM. Dezamagitor, ca sa fiu finut.

Cazul lui Suarez e atat de clar ca n-ar fi meritat un articol din partea cuiva care traieste in fotbal de atata timp. Sau asta o fi motivul, avand in vedere ce persoane se invart p-acolo 🙂

Mai sper doar ca nu sunteti documentat si nu ati aflat ca Suarez este la al treilea gest penibil similar.
A doua oara l-am muscat pe Ivanovici de la Chelsea de mana si a primit 10 (zece) etape de suspendare. e adevarat, in Anglia, alta lume…
Urmariti faza pe youtube si puteti realiza problemele grave pe care le are ciudatul asta de Suarez.

O alunecare intarziata (chiar si voita) care poate duce la accidentarea grava a fotbalistului trebuie pedepsita, bineinteles, dar macar astfel de accidente fac parte din fotbal.
FIFA (ma mir) a luat o decizie disciplinara normala, iar suspendarea este mica avand in vedere antecedentele.

alinadumitru (5 comentarii)  •  2 iulie 2014, 14:59

ce sa faca fifa cu matuidi daca arbitrul a vazut faza si a luat o masura (nu conteaza ca a fost muuuult prea blanda), ce are de-a face canibalul cu asta? nea ovi, ai imbatranit degeaba…

t.rex (27 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:00

Incidentele observate de arbitru in timpul jocului nu se mai judeca dupa aia.

tardelli (7 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:00

Suarez nici macar nu si-a infipt adanc coltii din moment ce asa-zisa muscatura a fost facuta in aer.Sange n-a curs,arbitrul nu a zis nimic dar s-au sesizat penibilii din acea comisie Fifa.
Sa-l intrebe cineva pe nigerian daca nu ar fi preferat sa fie gadilat de coltii lui Suarez decat sa stea cu piciorul rupt 2-3 luni.
Niste hahalere vorba lui Becali.

Mihai Chile Bulica (871 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:02

Gloria calma a FIFA

sa acceptam ca Suarez nu om obisniuit. Sint multi iubiti care musca. FIFA a acceptat ca si negrii si comunistii sa participe la intreceri. Pina si Rusia a fost acceptata. Luce si Muce ar fi fost si ei primiti la Rio, desigur ca niste ciudatenii. Am si eu un catel care nu e acceptat pe stadioane, am insistat in mai multe orase, dar in cele mai democratice mi s-a spus ca … e spre binele lui !!! Angajeaza si capitalistii astia niste puicute total nevinovate, asa ca ii inteleg pe stelistii care se jeneaja sa introduca o petarda pe un stadion democratic.
Catelul meu nici nu stie sa muste, el doar ciupeste putin, scapa toti pantalonii, doar cu Armani are ceva mai multa placere. De parca Domnul, in acel Argentina-Anglia, ar fi avut o mina si cu alta echipa decit Anglia.
Despre Suarez, la a zece-a muscare, cei rai vorbesc de alt „regn”. Eu nu stiu ce-i aia, presupun ca e ceva ca comunistii, altceva. Dar asta n-a rupt nici un os. A muscat si el putin. Cum au fost acceptati comunistii si alte culori la modiale, putea fi acceptat si catelusul meu, ca e om si el, el nu rupe picioare, doar musca putin, in semn de apreciere.

PS hai Chile, mama mi-a zis mereu Chile scumpule si ca o fring inima iubitelor.

qq (15 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:02

@ Undead Rogue esti batut in cap?
Foarte simplu: Este francez. Tarile care aduc publicitate,care vand bine sunt avantajate. Poi daca Costa Rica sa spunem ar fi Franta si un jucator de la ei facea asa ceva,imediat era trimis acasa…
S-a uitat de mult ca fotbalul ar trebui sa se joace in spiritul fair play-ului. Nu se poate sa intri asa,sa rupi picioarele la oameni si sa joci bine merci…
Insa Uruguay este o tara de vreo 3 milioane…Sa nu uitam ca Henry a calificat Franta la precedentul CM printr-un procedeu de handbal…Uitati-va la faza din nou,Matuidi nu a fost interesat ABSOLUT deloc DE FAZA,s-a direct cu crampoanele. Nu se poate. Este si lipsa de respect fata de jucatorul ala care a fost macelarit…
CM trebuia sa se termine mai repede si pentru Matuidi.
Sa nu uitam ca arbitru nu l-a eliminat pe Suarez,ci analiza video. Corect,nimic de zis,insa de ce pentru unii FIFA este ciuma si pentru alti este muma? De ce marii deontologi din vest nu scriu mai mult de acest subiect?
Cum este posibil sa intri in halul acela la un CM si sa te vada o lume intreaga cum rupi picioare pe teren si apoi sa joci bine merci in urmatorul meci?
VA FELICIT DOMNULE IOANITOAIA!
Cat despre „Undead Rogue”,esti doar un copil rasfatat…
Poate ar trebui „babele alea” sa iti spuna ca iarba este verde,apa este uda,evident nu poti observa nimic.
Cum spunea si Ionnis in primul comentariu „E Platini acolo, are grija de baietii lui”. Fifa si Uefa se pun de acord repede atunci cand vine vb. de „cascaval”…
E vb.de marketing,de cifre,de bani…Cui ii pasa de aplicarea acelorasi principii pentru toti? Suarez daca facea acelasi lucru jucand pentru echipa Frantei,nu era trimis acasa,juca bine merci…Dupa parerea mea este mai grav ce a facut Matuidi.Iar 4 luni sa nu ii dai voie sa intre pe stadion?Ok,nu ii dai voie sa joace 4 luni,insa e cam mult. INSA CHIAR SI ASA,INTELEGEAM DACA judecau la fel de drastic aceste lucruri INDIFERENT DE ECHIPA DIN care provin.
Repet,uitati-va la faza din nou,nu a fost un fault de joc,nu a fost o accidentare nefericita,A FOST o intrare criminala. Ma,ce mai a ramas de facut,ce poti sa faci mai rau de atat? Trebuia sa il omoare Matuidi ca proba video sa fie luata in considerare? Si au fost exemple tot la CM cu jucatori care au fost suspendati PENTRU MAI PUTIN DE ATAT,pentru faulturi din astea stupide care nu au nicio legatura cu fotbalul. UITATI-VA LA FAZA,MATUIDI NU ARE NICIO TREABA CU MINGEA SAU CU FAZA,SE DUCE DIRECT CU CRAMPOANELE. Probabil era si nervos ca scorul era 0-0 atunci,NU stiu ce sa zic,insa asta este altceva…Eu cred ca ar trebui si niste legi mai bune,sa fie protejati oarecum jucatorii astia care patesc asa ceva…

lord belial (434 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:03

a musca la propriu din adversari e explicabil cultural, nu psihiatric. suarez e urmas de incas 😀 iar cine mai urmareste campionatul argentinian, intelege ca asemenea atitudine belicoasa e common sight in america latina

altfel, da, gesturile lui pot fi explicate superficial prin IED (care e impulse control disorder). e o chestiune de nervi, ca sa ma exprim popular, tratabila usor prin sedinte de anger management. dar, de ce sa tratezi asa ceva, cind il poti sublima pe terenul de sport, prin combativitate in joc

Andrei (12 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:09

Ambii au gresit sportul, ar trebui ca Fifa sa ii sanctioneze si dupa meci, cum e Matuidi; sa joace mai mult fotbal si sa aiba mai mare grija cand fac vreun fault.

Olteanu (478 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:12

Bogdan #25. Sigur ca dl Ioanitoaia nu a auzit ca Suarez a mai muscat doi jucatori, chiar avea nevoie sa ii spui tu care esti finut. Destepti nevoie mare va mai credeti unii si voi sunteti pamant de flori. Plini de fite si de ifose.

qq (15 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:13

VOI POATE NU ATI INTELES,nimeni nu zice ca suarez nu trebuia suspendat,NOI,OAMENII CU BUN SIMT SPUNEM CA NU ESTE NORMAL sa faci un fault precum cel a lui Matuidi si apoi sa joci bine merci…UITATI-VA LA FAZA,OMU NU ARE NICIO LEGATURA CU MINGEA. SE DUCE DIRECT CU CRAMPOANELE. FRACTURA DE TIBIE SI DE PERONEU!
CUM SA NU II DAI MACAR 3 ETAPE DE SUSPENDARE PENTRU ASA CEVA? TREI ETAPE MINIM! NU A FOST UN FAULT DE JOC,O ALUNECARE INTARZIATA asa cum spunea ala…Observ ca din ce in ce mai multi ipocriti si nesimtiti devin vocali…MATUIDI S-A DUS CU TALPA PE TIBIA OMULUI,NU L-A INTERESAT MINGEA. FRACTURA DE TIBIE SI DE PERONEU. Ca daca se ducea intr-o alunecare si ii prindea cumva picioru,intelegeam…MATUIDI nu are nicio treaba cu mingea. NU IL INTERESEAZA. DACA FACEA ACEST GEN UN JUCATOR DE LA COSTA RICA,ERA TRIMIS ACASA,DESPRE ASTA ESTE VORBA.
Vad comentariile unora si te crucesti. Cum poti unii sa fie atat de ipocriti si de subiectivi. Poate si daca MATUIDI ERA ELIMINAT LA 0-0 SORTA era alta ‘draga Jenel’…IAR BOGDAN,AICI NU ESTE VB.DE O ALUNECARE INTARZIATA,SI NU,FAZA RESPECTIVA NU ARE NICIO LEGATURA CU FOTBALUL. Uita-te la faza,PE MATUIDI NU L-A INTERESAT MINGEA. S-a dus direct pe tibia aluia.
Iar black is black,esti nesimtit. Are fractura de tibie si de peroneu,iar pentru un jucator de 21 de asta asta este foarte rau.
BA,BOGDANE,tu nu ai o minima logica…FOARTE BINE CA A LUAT FIFA DECIZIA CORECTA in cazul lui Suarez,NU ASTA ESTE SUBIECTUL. CA DACA II DADEAU 3ETAPE SI LUI MATUIDI NU MAI ZICEA NIMENI NIMIC….
DACA FACEA UNU DE LA COSTA RICA ASA CEVA,ACUM ERA ACASA…

Viktor (278 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:17

@black is black #13. Ai dreptate, Onazi nu are fractura, e o instigare, el are doar dubla fractura si nu se va antrena inainte de doua luni. Ce multi sunteti in gradina lui Dumnezeu…

apoca (34 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:18

ati inebunit complet!!! Normal ca dl Ioanitoaia are dreptate. Din 2 motive:

1. cand se foloseste proba video pentru a stabili o pedeapsa? De acord ca Matuidi nu merita o pedeapsa comparabila cu Suarez dar merita rosu si 1-2-3 meciuri pe bara. Proba video o atesta, de ce nu se uita nimeni la ea? E folosita doar la echipe mici, doar cand faultul e cu gura, sau care e logica?

2. Nu e ok sa se treaca asa usor peste faulturi care lasa fotbalistii pe bara luni intregi insa atat timp cat afecteaza Africani nu pasa nimanui. Daca era Messi in locul nefericitului ala, la fel gandeati? Fault de joc, asta e, nu ne batem capul. Not cool.

John dela Toronto (1 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:23

Domnilor, eu as zice, …cu permisiunea domneavoastra ( vorba unei „mari” personalitati mioritice) ca domnu’ Ioanitoaia nu compara aici mere cu…mere.
Asta ar fi no1.
No2 e ca Suarez a facut un gest ….eu as spune GENIAL. 🙂
El si-a exprimat public dorinta sa plece de la Liverpool,…de vreo 2 ani incoace, nu-I asa? Si managerii de acolo nu vor sa-l lase nici chip. A facut bietul om, tot ce „trebuia” un bun anagajat sa faca, astfel incit sa fie pus pe …”liber”. Criticat public cublul, clinch-uri cu Dalglish si actualul manager, etc si asa mai departe…. Aia de acolo? …nu si nu….avem contract, obligatii, bla, bla, bla… Cind a vazut ca a pierdut un campionat la mustatza, tipul a ^nebunit de nervi. Am vazut meciul cu Chelsea cind Gerrard a gafat ingorozitor, si reactiile lui Surez din timpul meciului si dupa. „ieniuei” e mult de vorba aici. Dar as fi putut sa pun ramamsag, ca Suarez va face o „f^sharaie ” , ca sa scape de clubul asta! Gestul lui e imposibil de explicat altfel… numai ca a fost premeditat!
Doar ginditi-va ce armata de doctori au fotablistii astia in spate…si daca era „de spitalu’ 9 ” ii dadeau ei de leac, s-au nu cheltuiau atita bani cu el cind l-au luat de la Ajax.
Toate bune si „Pura Vida”…Go Ticos go !!!!!

Michael (76 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:23

Chiar ca nu se compara una cu alta deoarece sa ii rupi unuia piciorul fie si fara intentie e mult mai grav. Remarc cum se dau unii rotunzi pe aici si ma mir ca dl Ioanitoaia are atata intelegere incat sa-i lase pe toti pustii sa posteze ca sa se umfle in pene. Pe mine ma apuca lehamitea cand ii citesc pe savantii astia care fac praf in jurul lor si se cred niste einsteini in devenire.

Neluploiesteanu (213 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:29

Nea Ovidiu are dreptate mie in suta, Matuidi trebuie sanctionat aspru pentru ce a facut chiar daca arbitrul l-a iertat. E parerea unora sa nu il placa, dar Nea Ovidiu are un talent deosebit. Stie sa provoace polemica din orice subiect, calitatea unui mare ziarist. Jos palaria.

qq (15 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:30

@apoca Corect.
Matuidi ar trebui sa stea trei etape…Sau macar 2.
Si prea repede se trece peste aceste faulturi care nu au nicio legatura cu mingea. Sunt atatea clipuri cu acest fault.
UITATI-VA DIN NOU LA FAZA. MATUIDI probabil si-a pierdut cumpatul ca Franta nu reusea sa marcheze,iar din cauza asta un jucator de 21 de ani are fractura. Ma intreb si eu,oare cum se simte Onazi ala cand il va vedea pe Matuidi titular meciul urmator. Asta dupa ce a vazut faza pe net. Matuidi zici ca este macelar la faza respectiva. Uitati-va putin la fel,nu il intereseaza mingea,se duce direct cu crampoanele la rupere.
EL NU ARE TREABA CU MINGEA,EL NU URMARESTE MINGEA. LA CUM A INTRAT, IN 9/10 CAZURI jucatorul respectiva nu mai joaca fotbal 3 luni…

gogu (131 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:37

@Bogdan #25. Stii tu despre antecedentele lui Suarez si eu si altii, dar nu stie Dl Ioanitoaia. Mai, dar mai prost mai esti!

geo (2 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:39

Matuidi este francez de-al lui Platini asa ca…

helzob (5 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:41

Ioanitoaia contra FIFA!FIFA se ascunde intr-un bunker secret,undeva in nordul Afghanistanului.Binele va invinge,Ioanitoaia va captura FIFA si ii va da pe mana tribunalului.Unde vor raspunde pentru faptele comise.Dixit!

qq (15 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:41

@ Michael daca nici la faultul acesta nu este intentie,atunci cand? Uita-te din nou la faza. Sunt atatea clipuri pe net. Uita-te la expresia fetei,pentru o secunda Matuidi zici ca este nebun. El nici macar nu urmareste mingea! Eu nu ma dau rotund,nu stiu daca baiatu asta de la PSG este un fel de Graeme Souness,probabil ca nu,insa o suspendare de 2 etape ar trebui sa fie inevitabila. Ca te cheama Messi,Ronaldo,Neymar,ca joci pentru Franta sau pentru Costa Rica. Si mai ales acum cand toata lumea vb. de cazul lui Suarez si de faptu ca 4 luni nu mai poate intra pe un stadion,trebuia sa fi cu atat mai vigilent. Ca supendare lui Suarez este corecta,ESTE CU TOTUL ALTCEVA. Nu spune nimeni sa ii dea nu stiu ce suspendare astuia…Ma rog,bunul simt si decenta de a observa o situatie simpla lipseste multora in ziua de azi.
Nu trebuie sa ai vaste cunostinte de arbitraj sa intelegi faza asta. Mai ales ca pe baza probei video au mai fost SUSPENDATI pentru mai putin de atat atatia jucatori in decursul istoriei,chiar si la alte campionate mondiale.
Eu nu mai comentez,sa inteleaga fiecare ce vrea si cat poate…Si eu cred ca Matuidi va juca titular in meciul urmator. Nu am nimic cu ei,nici macar nu am o favorita in acest meci…Onazi probabil se va uita si el la meci,probabil a vazut si faza,probabil a observat ca pe Matuidi nu l-a interesat faza si ca se putea chiar si mai rau de atat la cum a intrat. Este regretabil ca jucatorii de fotbal nu se respecta mai mult pe teren,este vb.de meseria pustiului de 21 de ani care probabil nu stie altceva. Acum 3-4 luni nu va juca. Ca de era un fault de joc,o intamplare nefericita nu era asa problema.

Calin Tur (5 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:45

Se cam vede tenta arbitrajelor, asta e partea urata a mondialelor…Cum sa-i dai rosu lui Marchisio si galben lui Matuidi ? mai nou, se tot schimba regulile jocului, tot mai ambiguu, astfel incat arbitrul sa aiba dreptate orice ar face

rammstein (3 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:47

nea ovidiu, e o problema de intentie.
Suarez, desi il respect, a INTENTIONAT sa il muste. cand musti pe cineva, este in mod evident intentie.
In privinta faultului, desi e evident, exista prezumtia de nevinovatie.
Suarez a muscat evident din Chiellini, si are si antecedente. nu este la prima abatere.
Francezul are dreptul la circumstante atenuante.
sunt chestii diferite, si chiar daca nigerianul are de suferit mai mult, Suarez este mult mai vinovat

LucianD (2118 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:54

Facem pariu ca ramine ca-n TREN? 🙂

IO (228 comentarii)  •  2 iulie 2014, 15:58

Dupa suspendarea lui Suarez mi-am pus intrebarea daca acea muscatura este mai grava decat daca I-ar fi rupt unui adversar piciorul. In consecinte, sigur nu este. Asta daca nu ramai cu urechea unuia in gura sau si mai rau, cu nasul. Este insa in schimbul de fluide corporale. Nu vad de ce un jucator ar vrea saliva adversarului in sangele sau, mai ales cand un tricou patat cu sange trebuie imediat schimbat. Comportamental, este foarte aproape de cazul in care ar fi urinat pe un adversar.
Ca info additional, in US si Canada, daca scuipi o persoana este considerat agresiune si pedepsit de lege. Mai mult, daca la momentul respectiv agresorul este purtatorul unei maladi transmisibila prin saliva, este considerat atac cu arma letala.

lebateauivre (20 comentarii)  •  2 iulie 2014, 16:02

am ghicit: e francez ! astia au dreptul sa te calce-n picioare ! si ce francez !

Catalinfb (14 comentarii)  •  2 iulie 2014, 16:09

Pai mai clara intentie rea din partea FIFA de atata nu ai ce sa vezi, cand Suarez a fost suspendat si amendata desi adversarul nu a avut de suferit iar Matuidi nu a fost bagat in seama desi adversarul a ajuns la spital. Si in general, arbitrii nu stiu cate etape si-au luat pentru ca au stricat meciuri si faze de joc. Hai sa il crucificam pe Suarez pentru ca e „recidivist”, „canibal” si alte aberatii pe care le-am auzit.

Comentează