Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gloanţe oarbe

Iancu are dreptate, dar trebuie să ştie cum să şi-o cîştige

Clar că FRF are o problemă cu Timişoara. Cînd 10.000 de oameni, majoritatea tineri, protestează în oraşul care a declanşat Revoluţia din 1989, problema devine crucială şi nu suferă […]

luni, 8 septembrie 2008, 6:10

Iancu are dreptate, dar trebuie să ştie cum să şi-o cîştige

Clar că FRF are o problemă cu Timişoara. Cînd 10.000 de oameni, majoritatea tineri, protestează în oraşul care a declanşat Revoluţia din 1989, problema devine crucială şi nu suferă amînare. La rîndu-i, indiferent cine a produs încurcătura la Casa Fotbalului, Federaţia e obligată să se implice, să pună umărul ca Poli să primească înapoi, pe lîngă palmares şi culori, punctele pe care TAS i le-a luat printr-o decizie abuzivă. Am spus-o şi o repet, forul de la Lausanne a hotărît greşit din pricină că, analizînd un dosar incomplet, a judecat greşit. Practic, a fost indus în eroare. Acum, FRF trebuie nu să acorde asistenţă ori să sprijine cu vorba, ci să intervină direct. Să-şi recunoască vina şi să acţioneze, fie şi într-o instanţă civilă, singura cale de atac care pare să-i fi rămas Timişoarei pentru a răsturna verdictul TAS. Se anunţă o bătălie lungă şi grea. La fel de sigur e însă că ea merită purtată pînă la capăt. Cu orice strădanii şi cu orice costuri.

În acest context, indignarea lui Marian Iancu s-a justificat pe deplin. Cel care a investit o căruţă de bani în Poli s-a socotit furat şi a sărit ca ars. A tras în FRF cu tot armamentul şi din toate poziţiile. Din păcate însă, nu s-a controlat suficient, aşa că s-a văzut nevoit să bată repede în retragere. După ce în primul moment nu se sfiise să afirme că l-a mituit pe Mircea Sandu, mai nou a întors-o ca la Ploieşti: „N-am spus că i-am dat bani lui Sandu, ci că am cedat unui şantaj”. Atît că, trădat de un temperament vulcanic, o spusese, ba oferise şi detalii. Pasămite, întîia oară i-ar fi dat în crama unui hotel şi a doua oară, fără să precizeze unde, ca să se bucure de arbitraje corecte. Dezminţind azi ce-a declarat ieri, patronul nu i-a adus clubului un serviciu şi nu şi-a adus nici sieşi. Dimpotrivă, într-o conjunctură tensionată, şi-a ştirbit credibilitatea.

Nu încape îndoială că oficialii şi suporterii Timişoarei au dreptate cînd arată cu degetul către FRF. Doar că una e să ai dreptate şi alta să ştii s-o ceri, iar în final s-o obţii. Şi dacă a vorbit mai mult decît se cuvenea, Marian Iancu e dator să nu abandoneze lupta. Dar şi să-şi aleagă mai atent mijloacele. Altminteri, riscă să tragă numai gloanţe oarbe şi să nu-şi atingă scopul.

Comentarii (84)Adaugă comentariu

VS (8 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 18:28

D-le Ioanitoaia,

legat de partida de „fotbal” de la Cluj cred ca o prima pagina alba – complet alba era cel mai mult ce se putea scrie pe marginea jocului.
Probabil se putea scrie cu litere mici, mici de tot, in josul paginii – NIMIC

ionescu (4 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 18:49

D-le Ioanitoaia,
Tot respectul, insa de multe ori aveti tendinta de a antepronunta!
Din punctul meu de vedere adevarata poli este pe undeva printr-o divizie inferioara, in nici un caz nu e cea mediatizata in aceste zile. Sa cumperi si sa vinzi palmaresul! Ce prostie…Dupa cum tot prostie este sa crezi daca o echipa se aciueste la tine in oras aceasta e continuatoarea „legendei”. Treziti-va!

ionescu (4 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 18:53

Nu vreau sa monopolizez subiectul, dar intr-o situatie similara Mititelu nu a acceptat mutarea unei alte echipe de fotbal la Craiova, preferand sa joace in divizia B si sa promoveze prin propriile puteri in Divizia Nationala. Daca poate invata cineva ceva sa invete!

mersi (37 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 18:58

De acord cu dvs, Timisoara are dreptate, doar ca de multe ori nu castigi cu ea in mana, asta nu inseamna ca lupta nu trebuie continuata prin toate mijloacele legale, civilizate!! Dar vine un timp cand vezi ca nimeni nu te sprijina efectiv din cei care ar putea si ar trebui s-o faca, degeaba se lauda Sandu ca are relatii pe la UEFA si FIFA, daca nu le si foloseste! Vreau sa fiu bine inteles, nu e vorba sa favorizeze Timisoara, ci doar s-o ajute efectiv, ca doar tot echipa romaneasca e, chiar daca pe Sandu nu-l agreaza deloc! Daca ar face el gestul asta, desi eu, personal ma indoiesc, Sandu si-ar castiga repede capital si la Timisoara, dar se pare ca pe el il doare in cot, punti-va insa, intrebarea: ce s-ar fii intamplat daca in situatia Timisoarei s-ar fii aflat Steaua, Dinamo sau Rapidul?!

eunescu (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 19:14

Dupa Craiova se pare ca este randul Timisoarei sa plateasca tribut in contul lacomiei fara margini a FRF si catorva cluburi din Bucuresti care au pus achii pe jucatorii de pe Bega pe care si iar dori gratis. Numai ca acolo nu este patron nici Netoiu si nici Dinel Staicu iar lucrul acesta ii deranjeaza cel mai mult.
Comparati situatiile si veti vedea ca desi situatiile par altele similitudinile apar ca si evidente.
Cinste Timisoarei ca stie sa faca ceea ce Craiova a uitat: sa-si apere echipa.
Cat despre culisele fotbalului nostru de mahala, cine stie, poate ca renasterea va fi tot la Timisoara. Sa de-a Domnul!

laguna (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 19:24

demisia MIRCEA SANDU
demisia DRAGOMIR

BULA (10 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 19:34

Copiii aia impuscati pe treptele Catedralei din Timisoara, si tinerii calcati de senilele tancurilor la Intercontinental, AU MURIT DEGEABA , dovedind inca odata ca EI au fost o exceptie, RESTUL…..,

BULA (10 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 19:37

Apropos, noi n-am reusit sa scapam de Iliescu , si reusim sa schimbam pe ‘nasul” ! Cita dreptate avea Boloni !!!!

Adrian (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 20:22

Nu vom scapa niciodata de acesti mafioti atata timp cat exista interese ca ei sa fie acolo. Mircea Sandu nu este singur si daca acesta va pica cu siguranta vor cadea si alti.. lucru care nu se va intampla niciodata. Si cum se practica in Romania, un tap ispasitor se va gasi pentru apalanrea conflictelor.. ca deh asa e la noi…

Eu, ca suporter al echipei nationale, imi sustin cauzza si cred ca daca la echipa nationala se vor face schimbari cat si la nivelul echipelor de club poate vom vedea ceva performante…

Impreuna cu cei din conducere Victor Piturca trebuie sa plece.. incercat sa sustineti cauza pentru un fotbal mai bun. http://antipiturca.blogspot.com

Nationala la Cluj (84 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 20:37

Forza Timisoara, nu e corect pentru orasul acela sa se intample mizerii din astea. Dar eu unul m-as bucura sa dispara Iancu din fotbal pentru totdeauna

VASILE (5 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 21:30

federatia nu are „o problema cu timisoara” federatia are o problema cu fotbalul romanesc.Sa nu minimalizam efectul nociv al stilului mafiot cu care se opereaza in sistemul nostru competitional.Cine a implementat acest stil? cine altul decat „vesnicul” mircea sandu ,cu stiinta lui mitica care acum foloseste in scop personal informatiile pe care le detine(a se citi santaj . a stiut dar a tacut chitic ca sa poata trage foloase la momentul potrivit)ziaristii trebuie sa trateze subiectul cu toata seriozitatea,nu sa puna batista pe tambal, acum e momentul sa faceti sau, nu ceva pentru fotbalul romanesc.eu unul m-am saturat de acesti profitori si corupti din federatie care s-au imbogatit nefacand nimic.mai mult, comportamentul unora este dea dreptul scandalos.daca vreti sa va mai citeasca cineva : FACETI CEVA.

AlexU (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 21:31

No s a si dea demisia sandu nici mort!
O sa i bage la inaintare pe kassai, prunea&lupescu.

Fie si asa..noi toti stim..ca din momentu asta e un cadavru din pct de ved al increderii…e in moarte clinica!
E terminat..si el…si va urma si mitica cat de curand..doar ca baietii din gasca asta nu stie cand sa se „lase”
Vor trebui luati pe sus cu forta!(vezi ceausescu..alt dictator)

Forzza viola
Hai Poli…cu totii pe stadion cu Partizan..nebunie! 🙂

AlexU (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 21:34

„nu stiu”..sry..ma grabeam
PS: hai Romania..la „cotet” cu voi…lobont,tamas,radoi etc!

sut bara gol (29 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 21:49

acum ori niciodata
unde e bucurestiul ? in 89 a preluat magistral stafeta

vali (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 21:57

Fotbalul nu mai este de mult un sport…Acum a devenit o afacere………Si ca orice afacere interesul poarta fesul!Trebuie sa ai bani pentru a putea rezista in fotbalul romanesc.Daca poli era spre retrogradare nu aparea scandalul.La placinte inainte la razboi inapoi:).

ziper (1 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 22:09

Felicitări domnule Ianiţoaia pentru susţinerea cauzei Timişoarei.
Culorile nu aparţin unuia sau altuia ele nu se pot cumpăra. Actele dovezile, sunt lucruri ţesute de oameni şi tot oamenii la pot desface. Şi în decembrie 89 timişorenii şi apoi toată ţara au încălcat regulile. Daca schimbările nu se pot realiza ca în alte părţi, este nevoie şi în fotbal de o ,,revoluţie”.
Federaţia trebuie cu totul schimbată, nu un om sau doi.
Orice manager ştie că mai uşor schimbi omul, persoana decât să-i schimbi năravurile.
Aceşti oameni ce conduc federaţia precum şi alţii promovaţi de ei , au beneficiat de o şcoală de fotbal cu rădăcini de dinainte de 89, ei doar culegând roadele. Ei şi impresarii români cunoscuţi, foşti proxenenţi şi bişniţari au fotărât soarta fotbalului românesc. Acestlucru trebuie să se oprească. Rolul mediei este să nu-i mai mediatizeze. Referitor la selecţioner , rezultate a avut însă trebuia să vada după europene că atât poate actuala generaţie şi să încerce să creeze alta. Dar fiecare ţine de scaun şi îi este frică să facă schimbări.
Referitor la selecţioner ca om mă opresc aici; nu ştiu ce pedagog joacă cărţi noaptea cu persoane dubioase şi îşi îndrumă fiul să se ,,distreze”. Probabil de aici izvoreşte scârba provinciei pentru Bucureşti. Un oraş capitală plin de oameni valoroşi care nu ştie să promoveze valorile în toate sectoarele de activitate.

southside (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 22:20

Marian Iancu vrea sa scape acum de echipa cand sa aflat k de fapt Poli din liga I e de fapt AEK ..FOSTUL FULGERUL…si POLITEHNICA ADEVARATA apartine lui Zambon ….Galeria ar fi trebuit sa nu sustina acest „hibrid”…trebuiau sa se lupte cu Zambon

martzic (43 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 22:35

Astia de la guvern nu incercat sa afle adevarul inca? Nu au luat nici o masura? Cred ca ar trebui!

Kap (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 22:44

Dar e foarte simplu: Dobos a promovat cu AEK, fosta Rocar.Iancu s-a asociat cu o echipa cu loc in „A”, si s-a gindit sa o mute undeva unde lumea voia sa vada fotbal, ca nu prea mai vazuse.
Iancu a luat totul de-a gata, de la locul in „A” la baza lui Poli.Insa s-a zgircit probabil cu Zambon.
Iar acum are tupeul si ipocrizia sa pretinda ca daca a adus divizia „A” la Timisoara are dreptul la istoria echipei violete.Adica vrea traditie cind el nu a avut rabdare nici macar sa promoveze cu adevarata „Poli” (chiar asa, in ce divizie se zbate, mai stie cineva?).
Sustinerea nemeritata de care are parte marele patron JAbba si de care este vaduvita adevarata echipa a Timisoarei este data de niste oameni mereu suparati pe cei de pe primele locuri si invidiosi probabil, care de-abia astepta sa caute motiv de razvratire.

Laur (2 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 23:02

este foarte clar. cei din tm au uitat repede de echipa ce le-a adus faima (poli) si au adoptat o alta (aek), pe care vor sa o inzestreze cu istoria celei adevarate. dar asa ceva e mai greu, iar iancu, prin manipulare, ii baga in fata pe acesti tineri ce ies pe strazi si ii instiga la violenta. de ce nu a investit in echipa adevarata? la banii ce s-au investit, ajungea sigur in prima liga. de ce vrea sa ia ceva ce nu ii apartine? cat despre declaratiile facute in presa, sper ca DNA-ul se v-a autosesiza si v-a face o ancheta, pentru ca omul era foarte sincer si sigur pe ce declara.

calin (26 comentarii)  •  8 septembrie 2008, 23:32

cam hazardata afirmatia dvs. ca TAS a dat o decizie gresita sunteti vreo autoritate in materie de juridica sportiva si noi nu stim aveti argumente cu care sa probati afirmatiile sau va luati dupa ce striga iancu fara sa mai cercetati sau sa ginditi in alta ordine de idei daca dosarul prezentat la TAS era incomplet unde erau avocatii timisoarei care sa semnaleze acest lucru sau poate se bazau pe dvs. ca veti face dreptate

banatul fotbalistic (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 0:17

Bine mai admiratorilor ai lui zambon,Dl.Ioanitoaia n-ar trebui sa scrie bazandu-se pe documentele oficiale emise de institutii ale statului roman,care certifica faptul ca Iancu are dreptate ci sa se ia dupa parerile voastre care au ca baza vorbele goale ale lui zambon aruncate pe la diverse televiziuni.Vad ca va agitati pe toate site-urile ca sa comentati anti-Timisoara(poate sunteti platiti de italian),dar tot vorbe goale insirati precum iubitul vostru idol,macaronarul sarlatan.

ddddd (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 1:06

se va alege praful de frf…un macaronar k si zambon sa aiba atata credibilitate…..vai-s-amar de de oameni aia din frf…in special sandu..

Fale (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 1:06

Iancu trebuie sa se faca frate cu dracul pana trece puntea. Daca numai asa se poate continua in Divizia A si in UEFA asa sa faca….sa il plateasca pe Zambon. La FRF e coruptia mare si nu ai cum sa castigi. Parerea mea.

florin (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 3:36

eu cred ca va veni o zi cind nu vor mai veni rezultate in fotbalu romanesc iar sfirsitul celor de la federatie va fi ca cel al lui ceausescu, pentruca unde este minciuna si mirsavie este si un sfirsit. numai ca sfirsitul va fi mai dureros atunci, si pentru noi romanii si pentru cei din conducerea frf. coruptia este egala cu 0.

clujeanul vesel (218 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 5:44

Bai Ioanitoaie! INVATA SA PRONUNTI CORECT NUMELE LUI Janos Szekely …..Cum draq faci jurnalism de 70 de ani si nu poti pronunta numele unui jucator de la Steaua.Daca venea din Paraguay sau Africa mai treaca mearga ,da asta de la CLUJ mai…

Milici (440 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 8:33

De acord cu articolul in totalitate.FRF SRL a recunoscut implicit ca Iancu are dreptate si automat trebuie sa se implice mai ales ca a girat acte false/incomplete.Problema e ca ne supunem neconditionat legilor europene chiar cand deciziile acestora sunt incorecte;ne e frica sa luptam pentru dreptate sa nu-i suparam.Asta nu se intampla numai in fotbal.
Peste asta se suprapune incompetenta unei organizatii private care reprezinta tara FRF SRL.Aici e buboiul!

Terente (8 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 8:38

Domnule „om de rand” e treaba ta ca nu ai suficent sange in instalatie sa spui si tu lucrurilor pe nume. Inca ceva, nimeni nu va citi ceva daca nu ii starnesti interesul in primele 10 randuri( e o regula a gazetarilor care a fost verificata in timp).Insa eu am nervii tari si am avut rabdare sa iti citesc parerea panala capat! Eu vreau sa te intreb doar atat: ” pe ce lume traiesti”. ( si te rog nu mi-o lua in nume de rau!) Domnule draga oamenii astia au fost realesi cu fripturi si chiolhane. Oare lu Gica Popescu nu i s-ar fi deschis usile despre care vorbesti daca ar fi fost ales. Dar ales de catre sine , de catre oamenii care pun botu la o friptura, un vin prea bun pentru ei, o camera de hotel de 5 stele si gagici cu sanii mari! Asta e lumea fotbalului romanesc stimabile. O lume in care se spala bani la transferul jucatorilor, o lume in care se investeste pentru imaginea conducatorilor nu pentru frumusetea jocului. Asa ca sa fim seriosi.

mircea (22 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 9:24

Totusi ceva nu-mi da pace.Dl. Iancu a fost unul care a avut probleme cu justitia si la tribunal s-a aparat cu ajutorul unui avocat.
Acuma la TAS nu a avut un avocat al apararii?
Cred ca fudulia si ignoranta lui Iancu vizavi de judecarea cazului la TAS a dus,in proportie de 95%,la depunctarea Timisoarei.Restul de 5% le acord intelegerii dintre FRF si Zambon.

Eugen DELCEA (56 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 9:40

Stati linistiti,in Feroe vom castiga cu 2,3-0,Nasu si-a facut jocurile si nu-si risca scaunul!
Concluzie anticipata:ca si la Domenech,Federatia si-a lucrat antrenorul,ca sa scape de el…Mai precis,Nasu`,si nu e prima oara.Ati uitat de Hagi cu Slovenia,cand nu s-au gasit cateva mii dolari pentru o prelata?Deja se striga “Hagi-presedinte”si la dictatori nu le place!Atunci a fost complice si Dragomir,acum nu mai e,pentru ca a devenit si el “tinta-piept”…M.Sandu e uns cu toate alifiile.De la Sp.Stud. a terminat Comert Ext. fara sa vina la cursuri(ne spuneau profesorii),apoi facea tandem la “importuri”cu Gino Iorgulescu.Nu-i batea nimeni !Dragomir are dreptate:”Sandu nu uita si nu iarta!”Marian Iancu,Gigi Becali,Piturca,Dragomir.Mai inainte,insa,Pinalty,degeaba l-a plimbat,daca a vociferat…
Pornind de aici,luati meciul la purecat.De ce a fost Piturca atata de pasiv pe banca de la inceput si de ce credea ca isi bat joc de el…De ce au fost cei mai slabi Contra,Tamas(chiar si Lobont,spectator la 2 goluri),Radu Stefan,Marica si Bratu ?Toti de la Dinamo.De Marius Nicolae…atata stie,stopuri de 3m,ca la Euro.V-ati prins ca Dinamo va lua titlul anul asta?!!Marea greseala a lui Piti e ca l-a schimbat pe Radoi si nu a jucat cu Codrea.Intre timp s-a prins de miscare…Nu va mirati,nu le pasa de calificari!Piti a fost eliminat pt. Hagi,apoi Hagi a fost ghilotinat,am stat 8 ani acasa iar in 2008,Piti a fost atacat intai de Nasu`…Macar Ceausescu facea rotatia cadrelor in sistem,Sandu ii scoate definitiv pe cei care scot capul…
Din 1990 si-au pastrat functiile doar Mugur Isarescu,M.Sandu si liderii de sindicat.Nu din fotbal…

Madalin M (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 9:57

Bag de seama ca Ioanitoaia ***Domnule Ioanitoaia dumneata nu realizezi ca 10 mii de ****sunt manipulati de un interlop notoriu ca Iancu.Acestia sunt aceasi suporteri care au adoptat Fulgerul Bragadiru sub denumirea de Politehnica Timisoara.Ei sunt mai mult decat constienti de faptul ca palmaresul nu apartine nici lor nici lui Zambon insa manipularea lui Iancu care azi zice ceva maine se suceste ia scos pe papagali in strada.

Pascalau Sorin (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 9:59

DORINTA UNUI OM DE RAND

Buna seara, sunt un om de rand.
Ceea ce va voi spune mai jos sunt lucruri deja spune. Acum insa ele va vor fi spune de un om de rand care le va spune din suflet si fara nici un fel de obligatii fata de nici un personaj din fotbalul romanesc. Tocmai de aceea aceste lucruri vor avea un ecou mult mai mare….caci sunt spune de un om de rand la fel ca milioanele de romani.
Ca sa fac o scurta introducere la ceea ce va voi spune mai jos trebuie sa va precizez cateva aspecte:
– Sunt un om de rand
– Stau in Timisoara
– Imi place fotbalul dar nu sunt un microbist inrait
– Poate ca sunt mai necinstit decat marea majoritate a celor care vor auzi aceste cuvinte, poate ca sunt mai putin lipsit de moralitate decat majoritatea celor care vor auzi acestea ….cu toate astea cred ca orice om de rand are dreptul de a vorbi despre moralitate
– Nu sunt purtatorul de cuvant al nici unui om din nici un oras…dar oricine gandeste ca si mine, indiferent de orasul din care face parte, este binevenit alaturi de mine.
– Sunt un om de rand din ROMANIA. Intamplarea face sa ma fi nascut in Timisoara, dar ceea ce va voi spune mai jos este valabil pentru toti oamenii de rand din toata tara, care subscriu opiniei mele.
Nu vreau sa va vorbesc despre legalitate si ilegatitate deoarece nu sunt avocat. Nu vreau sa va vorbesc despre corectitudine si incorectitudine deoarece nu sunt judecator. Vreau sa va vorbesc despre moralitate fiindca sunt un om de rand si consider ca oricine om de rand are dreptul sa vorbeasca pe tema acestui subiect.
Nu pot sa spun daca este legal sau ilegal ca Timisoara a fost depunctata, deoarece nu am pregatirea necesara in a vorbi pe marginea acestui subiect. Pot insa sa va spun cu certitudine ca nu este moral ca niste oameni sa alerge pe un teren de fotbal pentru a castiga niste puncte iar mai apoi aceste puncte sa le fie luate.
Eu, un om de rand, ca majoritatea oamenilor de rand nu am avut ocazia sa-l cunosc personal pe domnul Mircea Sandu. Mi se pare total anormal ca eu, un om de rand, sa judec pe cineva si mi se pare dea dreptul absurd ca eu,un om de rand, sa judece un om care imi este necunoscut. De aceea nu voi dori sa discut despre domnul Mircea Sandu deoarece nu am acest drept. Ca orice om de rand ,insa, care participa la acest fenomen care se cheama fotbal, cred ca am dreptul sa discut pe marginea acestui subiect.
Eu, un om de rand, care fac parte din acest fenomen care se cheama fotbal, nu consider ca ceea ce se intampla in acest moment in fotbalul romanesc este moral. Cred ca asta este lucrul cel mai important daca este moral sau nu ceea ce se intampla.
Eu, un om de rand, nu vreau sa schimb pe nimeni din fotbalul romanesc.
Eu, un om de rand, vreau doar sa discut despre moralitate, un cuvant pe care probabil l-au uitat si de care nu doresc sa-si mai aduca aminte. Eu, un om de rand, sunt sigur ca in momentul in care isi vor readuce aminte despre acest cuvant isi vor schimba radical pozitiile.
Nu sunt adeptul schimbarilor in forta, iar in cazul fotbalului romanesc cu atat mai putin. Sa va spun si de ce: oamenii care se afla acum la conducerea fotbalului romanesc sunt de multi ani de zile in acest domeniu. Acesti oameni au facut lucruri bune dar sa nu uitam ca si ei au fost oameni de rand, si ca orice om de rand au facut si lucruri rele. Eu, un om de rand, nu sunt in masura sa judec daca au facut mai mult bine sau mai mult rau fotbalului romanesc. Eu, un om de rand, consider ca acesti oameni pot face in continuare bine fotbalului romanesc.
Poate parea paradoxal ceea ce vi-am spun dar imaginativa urmatoarele scenarii:
1. la vointa oamenilor de rand, ca mine si ca toti cei care imi impartasesc aceleasi pareri, conducerea fotbalului romanesc este schimbata. Acei oameni vor pleca si impreuna cu acei oamani vor disparea si relatiile inter-umane pe care si le creasera de-a lungul timpului. Vom fi pusi in situatia in care vom avea niste conducatori noi care vor incepe sa bata la niste usi care au fost ferecate de oamenii care au fost demisi. Poate ca noii conducatori vor reusi sa deschidem aceste usi, dar vor pierde foarte mult timp.
2. Conducerea fotbalului romanesc isi da seama ca este pe un drum gresit. Isi va da seama ca nu mai poate schimba acest drum, deoarece de-a lungul timpului a facut si lucruri gresite ca orice om de rand, iar aceste lucruri gresite atarna prea puternic de gatul lor si nu le mai pot controla. Isi dau vor da seama ca trecutul ii conduce si in prezent. Si nu in ultimul rand isi vor da seama ca fotbalul trebuie sa fie condus de oameni care gandesc in viitor, nu de oameni care se gandesc la trecut. In momentul in care vor realiza acest lucru se vor da la o parte dar nu vor fereca usile dupa ei. Cu cunostintele lor, cu experienta lor, vom putea incepe reconstructia fotbalului romanesc. Vreau ca acei oameni sa dea pentru fotbalul romanesc tot ce este mai bun in ei fara a da nimic rau. Orice om are partile lui bune si partile lui rele.Vreau sa luam de la acesti oameni toate partile bune si sa dam uitari partile rele. Cred ca acesta este scenariul ideal care se poate intampla.
Pentru a duce la indeplinire acest scenariu ideal,noi, oamenii de rand, avem nevoie sa fim uniti si sa vorbim aceeasi limba, daca se poate spune asa. Mai jos va voi spune cum vad eu,un om de rand, ca putem ajunge la acest scenariu ideal:
1. Trebuie sa fim uniti si toti cei care cred si isi doresc sa se ajunga la acest scenariu ideal sa trimita un mail la adresa: oameniderand@yahoo.com cu numele sau, adresa si numarul de telefon.
2. Sa protestam fata de toti care se vor opune acestei schimbari. Cum putem face asta? Foarte simplu. In ziua de astazi se stie ca, mass media are o putere foarte mare. Este foarte probabil ca nu toti oamenii din mass media sa promoveze idealurile noastre, a oamenilor de rand. Atunci trebuie sa protestam impotriva lor. Cel mai simplu mod de a protesta este ca daca un post de televiune sau un ziar nu va transmite mesajul nostru, noi oamenii de rand sa nu mai urmarim acel post de televiziune sau sa nu mai citit acel ziar, deoarece acel post sau acel ziar nu reprezinta interesul oamenilor de rand. Asta ii va durea cel mai tare si numai astfel vom putea sa ne facem auziti. De exemplu daca ceea ce va voi spune asta seara va fi promovat doar pe 2 posturi de televiune, noi oamenii de rand care subscriu pareri mele sa nu mai urmarim decat cele 2 posturi de televiune, caci ,inseamna ca doar acele posturi sunt alaturi de noi, oamenii de rand, si au aceleasi interese ca noi, oamenii de rand. Ne trebuie foarte multa vointa sa facem acest lucru dar daca in prima saptamana nu vom urmari alte posturi de televiziune decat 10.000 de oameni, in a doua saptamana numarul nostru va creste la 100.000 iar dupa prima luna vom ajunge sa fim milioane. Important este sa credem ca putem schimba ceva si sa ne dorim sa schimbam ceva. Tine doar de noi sa facem acest lucru.
3. Fotbalul nu ar insemna nimic fara noi, oamenii de rand. Inchipuitiva cum ar arata un meci de fotbal intre 2 echipe, iar in tribune sa fie doar conducatorii celor 2 echipe iar acel meci sa nu fie urmarit nici la televizor de nici un om de rand. Puterea acestui fenomen care se cheama fotbalul este data de noi, oamenii de rand. Daca toti oameni de rand, care cred ca putem schimba ceva si isi doresc sa schimbe ceva nu s-ar mai uitat la nici un meci de fotbal atata timp cand nu se va schimba nimic in fotbalul romanesc, lucurile se vor schimba de la sine. Deoarece nici o televiziune nu va mai fi interesata sa transmita meciurile de fotbal, nici un club nu va mai fi finantat de nimeni si tot fotbalul romanesc va muri.
4. Noi oamenii de rand putem schimba toate lucrurile din fotbalul romanesc. Stiu ca este greu sa nu mai mergem la stadion, stiu ca este greu sa nu ne mai uitam la meciuri la televizor, stiu ca este greu sa nu mai citim nimic despre clubul nostru, dar ganditi-va ca daca reusim sa nu mai facem toate aceste lucruri vom schimba fotbalul romanesc. Ganditi-va daca este greu sa facem aceste sacrificii atata timp cat,stiind ca dupa aceea, fotbalul ni se va reda noua, oamenilor de rand. Eu, un om de rand, va pot promite ca daca toti oamenii de rand vom protesta de asa natura vom putea schimba orice. Important este sa ne dorim, indiferent de cat de greu ne va fi. Ganditi-va ca dupa acest greu va veni un bine. Ganditi-va ca dupa furtuna va iesi soarele. Ganditi-va ca daca nu vom face acest sacrificiu ne vom bucura de fotabal atata timp cat ne vor acesti conducatori. Ganditi-va ca lucrurile imorale nu se vor opri doar la momentul Timisoara. Ganditi-va ca acum este momentul cel mai bun sa schimbam ceva. Ganditi-va ca dupa sacrificile care le vom face o perioada de timp ne vom putea bucura pe deplin de ceea ce inseamna fotbalul si nu ne vom bucura doar atata timp cat conducatorii actuali ne vor permite. Ganditi-va ca dupa aceste momente grele fotbalul ni se va reda noua, oamenilor de rand si pe vom putea bucura pe deplin de el.

Dupa cum v-am spus la inceput, aceste lucruri au mai fost spune. Ce vreau eu,un om de rand, este ca toti oamenii de rand care subscriu acestei pareri sa ne unim si impreuna, sa schimbat starea de fapt care exista in acest moment.
Nu uitati trimiteti un mail cu numele, adresa si numarul de telefon la adresa oameniderand@yahoo.com si haideti sa urmam cu totii acelas drum. Numai daca vom merge toti pe acelas drum vom putea schimba ceva. Poate ca nu este cel mai usor drum, poate ca nu este cel mai bun drum, dar va pot spune cu siguranta ca daca noi toti, oamenii de rand, vom urma acest drum vom putea schimba orice.

spirache (13 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 10:16

Exista un act nemijlocit si direct prin care Zambon cedaza TOTUL (nu acela in care el spune ca nu mai finanteaza decat contractele jucatorilor si altceava nimic) altcuiva? Chiar daca dai faliment si inchizi o societate comerciala, tot nu iti poate lua cu japca nimeni marca, sigla, etc.
timisoara este atat de nedreptatita incat acum ca dl Iancu declara pe toate canalele cu subiect si predicat ca A DAT MITA !!! si dv dle Ioanitoaia sesizati acest lucru in acest articol, cum de nu va mirati ca NICI un organism nu s-a autosesizat sa faca macar de ochii lumii o ancheta. Sunteti insa ncajit ca, vai, nu trebuia sa zica asa, ca si-a stirbit credibilitatea. Dar de respectarea legii ati auzit?

rhodococcus (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 10:24

Pe ce lume traiesti domnu jurnalist? Zambon a comparat palmaresul si ce a mai cumparat el pe acolo si punct . Ce face grasanul acolo este furt …daca eu imi fac ziar cu numele Gazeta sporturilor nu ma dai in judecata ?Exista legi si e bine sa fie respectate .Parca ati luat-o razna toti jurnalistii …..va da Iancu ****? cat despre nerozii de suporteri …..ei nu inteleg nimic …se agita ca***…..

florin (4 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 10:44

Va vad pe toti cum comentati si 2 dintre voi mi-au starnit interesul de a le raspunde:
1 @AlexU : lobont da merita hulit si in special pt ca cine pacaleste o data fotbalul e pasibil s-o faca oricand (vezi meciul cu cfr din returul trecut), pot intelege si reactia fata de tamas…dar cu radoi ce ai? e singurul fotbalist roman care a servit si clubul si nationala chiar si cand era accidentat
2 @ sut bara gol : mai bine niciodata si daca vrei sa nu fi pedepsit de istorie recunoaste ca Bucurestiul nu doar a preluat stafeta ci a indeplinit cea mai grea sarcina a revolutiei (Timisoara s-a comportat asemeni pustiului din gasca : a injurat si a aruncat cu pietre dar cand a fost incoltita a trebuit ajutorul tipului mai mare si mai smecher)…iar iancu de ce asteapta ajutor acum de la echipele pe care le-a hulit in dese randuri (ca fiind doar reminiscente ale comunismului)…sa-ti aduc aminte atitudinea lui in cazul valiza, desi legea idioata cu premierea altor echipe e sustinuta doar de forurile de pe plaiurile mioritice?…e un D-zeu sus si cine seamana vant culege furtuna

spirache (13 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 10:56

Bine punctat Florin. Mai concret , ce anume cerea dl Iancu pentru Steaua in cazul unei premieri? Pentru toti suporterii lui Poli, daca ati cerut ce ati cerut impotriva Stelei, care ar fi masura logica impotriva unei echipe al carei patron sustine ca A DAT MITA? Ce ziceti de -6 puncte in plus pentru mita, conform declaratiei apasate facute de Dl Iancu. A, daca dl Iancu minte, atuci luati-l in brate si „sa traiti bine” cu el si ai sai.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 11:38

In absenta unor date concrete (actul emis ,emitenteul si data emiterii) neprezentate de nici un mijloc de informare publica (televiziune, ziar, site) ca sa poti sa
vezi ordinea evenimentelor INCLIN SA CRED CA TIMISOARA ARE DREPTATE !

De ce ?

A. Pe plan intern

1. Asa sunt functionarii romani fac treaba ca sa fie facuta. Si nu este vorba numai despre fotbal. Uitati-va l viata de zi cu zi . EI NU VERIFICA NIMIC !
Crede cineva ca individul Kassai a verificat ceva ? EU NU ! A dat si el ordin unui „contopist” angajat pe pile la FRF sa caute utimul document emis pentru „Poli Timisoara” nu sa caute TOATE DOCUMENTELE EMISE SAU PRIMITE cu privire la „Poli Timisoara” .
SI ASTA DIN COMODITATE PENTRU CA INDIVIDUL KASSAI ARE AFACERI PROPRII LA CARE ISI „STOARCE” CREIERII si care sunt MAI IMPORTANTE PENTRU EL decat INTERESUL NATIONAL (al carui reprezentant este si incaseaza un salariu cu care platesti 5 000 de salarii minime pe economie) chiar daca acest interes national este reprezentat de echipa nationala sau de un CLUB ROMANESC. (sau poate nu Kassai ci alt angajat al federatiei ROMANE de fotbal care este tot director si eu cred ca nu Kassai si o sa vedeti de ce)

2. Uitati-va la organigrama FRF (o gasiti pe site-ul FRF) si daca nu stiti sa o cititi o explic eu acum. Liniile pline trase intre casutele din organigrama reprezinta RELATIILE DE SUBORDONARE SI DE RASPUNDERE IERARHICA.

La Director Executiv (Kassai) nu exista decat un compartiment (sau birou mai pe inteles general) de AFILIERE SI LICENTIERE. Deci Kassai nu poate decat sa dea un document PRECUM CA CLUBUL RESPECTIV ESTE AFILIAT SI LICENTIAT !! ATAT ! Ca atat are in atributii.

Daca ne utam la Director General (LUPESCU) are in subordine pe … Directorul Relatii Internationale (PRUNEA) care are un compartiment RELATII INTERNATIONALE.
ACEST COMPARTIMENT PRIMESTE SI EMITE DOCUMENTE CU CARCATER INTERNATIONAL ! ACEST COMPARTIMENT SI ACESTI DOI DIRECTORI TREBUIAU SA VERIFICE SI SA CONTROLOZE SI SA SEMNEZE DOCUMENTELE SI DOSARUL REFERITOR LA POLI TIMISOARA TRIMIS LA UEFA !!

3. Cum au ajuns LUPESCU SI PRUNEA (unii din cei mai vehementi contestatari ai lui Mircea Sandu inainte de alegeri) in federatie in functie de directori ? Prin … raspundeti-va singuri !

4. DIN CAUZA ASTA ARE MITICA DRAGOMIR DREPTATE (la intrebarea CINE-L SAPA PE MIRCEA SANDU ?) – din interior sapi mai bine – numai sa nu cada pamantul pe tine ca te-ngroapa !.

B. Pe plan international

1. UEFA trebuie sa stopeze accesul echipelor din est in cupele europene. Si cum poti sa faci asta. Daca „esticii” au bafta si aduna puncte trebuie sa faci ceva ca in anul urmator sa „propulsezi” echipe mai slabe in primele locuri ca intr-un an doi sa reduci „zestrea de puncte”. Si in acest caz orice metoda este buna.

2. Sunteti siguri ca Zambon s-a dus la UEFA sa ceara bani ? EU NU ! Din contra, Timisoara a avut ghinionul sa aiba un vechi litigiu cu Zambon (care fie vorba intre noi era stins) pe care UEFA la REACTIVAT.

3. „ROGVAIV” stiti ce-nseamna ?
Spectrul liminii albe descompus in culori fundamentale !
Primul „V” este de la Verde al doile „V” este de la Violet
„I -ul este de la Indigo (un om FARA O MINIMA CLTURA GENERALA percepa INDIGOUL – culoare fundamentala- ca o nuanta de VIOLET – alta culoare fundamentala – fiind culori apropiate ca spectru).
Din ce am vazut la televizor noile culori ale lui Poli Timisoara sunt cu tenta de albastru – culoare derivata din ALBASTRU – alta culoare fundamentala

DUPA UEFA NEGRU CE CULOARE O FI ? Ce nuanta din spectrul ROGVAIV ?

INCULTII DE LA UEFA NU CUNOSC SPECTRUL LUMINII ALBE ! DAR CE VREI DE LA NISTE „BOSOROGI” SPORTIVI CARE NU-SI DEZMINT OBARSIA – SPORTIVI = INCULT (adica scoaa cat de putina sa fie si cat mai pe pile … bani sa iasa)
SPORTIVII EDUCATI SI CULTI s-au lasat de sport, de antrenorat, de presedentii de cluburi sau de federatii, au afacerile lor si traiesc bine mersi -baieti destepti.

razec (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 11:57

Cine ar putea sa ma lamureasca si pe mine, privitor la „LANTUL SLABICIUNILOR”:Fulgerul Bragadiru-Rocar Bucuresti-Rocar AEK Bucuresti-AEK Poli Timisoara-Poli Timisoara-F.C.Timisoara ? Cu multumiri anticipate, pentru un eventual raspuns.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:10

pentru razek

Cand infiintezi o societate (nu conteaza ca este SA, SRL, PF, etc) camera de comert cauta in registru daca mai exista o societate cu acelasi nume si daca da, te pune sa modifici numele CU CEL PUTIN O LITERA !

Codul fiscal conteaza si numarul de inregistrare in principal. FEDERATIA MACAR DUPA ASTA TREBUIA SA CONTROLEZE NISTE ACTE !

Denumirile apar din diverse motive.
De exemplu ai o societate PAMPALII DIN DEAL si vorbesti sa te asociezii cu POPICII DIN VALE. Aia nu vor o societate comuna (cu filiala) nici cu PAMPALAII nici cu POPICII ci vor o societate separata si atuncii cum ambii (si tu si ei) tineti la denumire se face o noua societate PIPICII PAMPALII SA.

un mitic (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:23

domnilor din Timisoara , am tot respectul pt. voi , pt. ceea ce ati facut in 1989 , dar nu va lasati manipulati de un escroc ( iancu ). Fulgerul Bragadiru NU POATE FI TIMISOARA , chiar nu intelegeti ???? . Sunt om de afaceri si stiu ce inseamna ASOCIATIE IN PARTICIPATIUNE a doua societati !!!!!!! este o abureala prosteasca , ceea ce incearca sa faca acest individ . Isi bate joc de voi , va manipuleaza , nu aveti nici o sansa sa rezolvati ceva la FIFA. Nu vedeti ca nu stie cum sa scape de club ????

spirache (13 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:26

Multumesc mult de tot Zamolxe7 pentru toate lamuririle postate. Acuma mi-e clar. O societate comerciala e un fel de Basescu (Cazul 1), care ar fi cumparat Romania, ba nu, stai ca gresesc , doar o parte din Romania, deci si o parte din istorie, ba nu pe aia nu… Acuma lasand gluma la o parte, a fost o data o societate, a lui Zambon, care nu avea nimic, a mai fost o societate care avea totul despre Poli dar nu avea bani, a mai venit a treia societate, a lui Iancu, care nu avea nimic cu Poli dar avea bani. Pai de ce nu s-a crea direct Politehnica Timisoara cu o litera in minus sau plus pe undeva? Acum m-am lamurit si eu. Inca o data multumesc mult. (Va rog sa remarcati ca nu am folosit nici un cuvant jignitor si nici nu imi permit din respect).

unguru bulan (27 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:36

de ce toti iaristii *** pe iancu.n-am vazut unul sa-l intrebe pe spagar de ce i-a dat mita lui sandu.acest mona musca al fotbalului ,poza in apostolul moralitatii in fotbalul romanesc si pe de alta parte il mituia pe sandu pt a beneficia de arbitraje favorabile.sa nu uitam cand spagarul cerea retrogradarea stelei in cazul valiza.acuma roata s-a intors.in concluzie domnule ioanitoaia lucrul cel mai grav in acest caz este mita data de iancu lui sandu,dar dv nu vedeti padurea din cauza copacilor.

cititor (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:55

zamolxe7 are perfecta dreptate. cititi-l si ve-ti ajunge la aceasi concluzie

Wholigan (7 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 12:59

10.000 de inimi, o singura iubire: FULGERUL AEK BRAGADIRU!

talibanu (1 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:00

Multa `M__E` la cei ce sunt impotriva echipei POLI si a TIMISOAREI.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:04

Cei care vorbesc de SPAGA si SPAGARI sa le intre bine-n cap ce inseamna SPAGA !

SPAGA (MITA) = FOLOASE NECUVENITE (daca nu stiati)

Abia acum incepe circul !
Cum se manifesta FOLASELE NECUVENITE ?
1. Pecuniar = adica bani cash
2. Trafic de influenta = adica la un sprit „ajuta-l pe ala !”

Cel mai grav este traficul de influenta la care intra toti romanii ( inclusiv eu) si care se face in mod constient – si asta este cel mai grav – sau inconstient – genul de a pune o vorba buna- .

Traficul de influenta din categoria a pune o vorba buna este practicat de 80% din romani (20% sunt sugari, in spital sau in puscarie) si este mai putin periculos

Traficul de influenta facut constient este cel mai periculos pentru ca la el se raspunde, in general, tot cu trafic de influenta constient – adica servicu contra serviciu si asta se face cu „ACTE IN REGULA” adica legal judecat pe documente oficiale n-ai ce sa le faci !. Acest trafic de influenta nu poate fi dovedit si aduce cele mai mari foloase financiare. Formele de manifestare sunt multe si sunt geu de evidentiat.

La acest fel de mita s-a referit Iancu ! Ce ?! Mircea Sandu n-are afaceri ? Nu cumpara , nu vinde, nu face intermedieri ?
ACTELE SUNT LEGALE !
De exemp[lu una este sa ma duc eu la poarta rafinariei sa iau o cisterna de benzina si sa m-i se spuna stai la rand (cu zilele) si alta … stai la rand – da semneaza factura si marfa ti-o trimit eu .
Si benzina se cumpara la poarta rafinariei la KILOGRAM.
! KILOGRAM benzina = 1,6 LITRI benzina la pompa.

zamolxe7 (48 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:06

APROPO !

AM UITAT SA MENTIONEZ CA SUNT STELIST !
TIN CU STEAUA NU CU TIMISOARA !

DAR TREBUIE SA AVEM RESPECT … MULT RESPECT… FATA DE ADEVAR SI DE … ROMANIA !

zamolxe7 (48 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:13

Spirache !
(asa-l chema pe bunicu – fara gluma)

ai dreptate dar …
si Zambon si Iancu s-au ASOCIAT cu vechea Timisoara !
numai ca …

Iancu avea societatea facuta inainte de asociere

Zambon a cumparat o parte din Timisoara si APOI A INFIINTAT O SOCIETATE (DUPA ASOCIEREA LUI IANCU CU TIMISOARA)

Dupa care Zambon a vandut tot si a RENUNTAT LA TOT PE SEMNATURA !

ASTA TREBUIE SA_TI INTRE TIE IN CAP !

alex (5 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:15

Zamolxe, fara nici o suparare, incurci rau borcanele si notiunile juridice. Eu sunt de partea Timisoarei si cred ca aveti dreptate. Dreptatea asta insa, dpdv, juridic nu are nimic sau aproape nimic cu ceea ce indrugi tu acolo. Situatia are prea putin legatura cu constituirea, modificarea si functionarea societatilor comerciale si mai mult cu ceea ce, la un anumit moment dat, s-a vandut sau nu, daca exista dreptul legal al detinatorilor initiali de a vinde si daca actualmente, drepturile pe care zambon pretinde ca le detine se afla sau nu in patrimoniul societatii la care acesta este asociat.

Dinny (681 comentarii)  •  9 septembrie 2008, 13:24

Se uita un lucru foarte important….
IANCU A SCHIMBAT …PALARIA,DAR A RAMAS ACEEASI MARIE !!!!…*** ?
Cica a schimbat violetul in mov…mai apoi ,ca nu e mov,e albastru cu iridatii violete…***….cred ca se apuca de pictura…=))

Comentează