Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Comisiile ruşinii

Nu mai aştept verdictul în cazul bricheta din considerentul că, indiferent cum va suna acesta, datele problemei nu se schimbă. Mă voi referi la comisiile federale, care nu-s în regulă şi de aceea au ajuns să se facă de rîs. […]

vineri, 28 martie 2008, 3:23

Nu mai aştept verdictul în cazul bricheta din considerentul că, indiferent cum va suna acesta, datele problemei nu se schimbă. Mă voi referi la comisiile federale, care nu-s în regulă şi de aceea au ajuns să se facă de rîs. Cînd una, cînd alta. A deschis drumul ruşinii Comisia de Apel, care a analizat o speţă, memoriul Oţelului Galaţi, fără să aibă dreptul. Sesizînd încălcarea regulamentului, căci o suspendare mai mică de două etape nici măcar nu trebuie discutată în CA, a intervenit chiar şeful FRF pentru a pune lucrurile la punct. Mai întîi, Mircea Sandu l-a împins pe preşedintele Mugur Filipescu să demisioneze, apoi a dizolvat întreaga comisie. A procedat corect, dar urmează să vedem în ce măsură, numindu-l pe Doru Viorel Ursu în locul lui Filipescu, a ales soluţia cea mai fericită. În prezent avocat, fostul ministru de interne a condus o vreme Comisia de Disciplină şi n-a lăsat o impresie prea bună.

Deunăzi, a venit rîndul amintitei Comisii de Disciplină să dea cu oiştea-n gard. Deşi dispunea de toate elementele necesare ca să se pronunţe în cazul bricheta, forul prezidat de Daniel Cernat s-a eschivat. Evitînd să-şi asume responsabilitatea, a cerut în scris opinia Comisiei Centrale a Arbitrilor. Evident că n-avea nici un motiv să recurgă la un asemenea subterfugiu din moment ce ROAF nu admite interpretări la capitolul respectiv. Dacă Deaconu a oprit derbyul Rapid – Steaua din pricină că, fiind lovit, nu-l mai putea duce pînă la capăt, vinovăţia aparţine exclusiv clubului organizator. Ca atare, Rapid suportă consecinţele, inclusiv pierderea meciului la „masa verde”, 0-3. Dacă însă „centralul” a fluierat finalul înainte de termen pentru că se arunca din tribună cu diverse obiecte, cum a notat el însuşi în raportul de arbitraj, atunci Deaconu s-a pripit şi are partea lui de culpă. Deoarece era obligat de regulament să arate 3 minute, pe durata cărora lucrurile ar fi reintrat, ori nu, în normal.

La întrebarea ce i-a împiedicat pe membrii Comisiei de Disciplină, majoritatea jurişti, să hotărască fără să mai fi solicitat punctul de vedere al CCA?, răspunsul e simplu. Nimic. Situaţia era atît de limpede, albă sau neagră, încît CD n-avea nevoie de lămuriri suplimentare. Era vorba despre o chestiune strict juridică, nicidecum tehnică, aşa că onor CD putea şi trebuia să decidă singură. Întrucît n-a făcut-o, reiese că a căutat să se acopere, să fugă de răspundere, ca în bancul cu miliţienii care au mutat mortul de pe Edgar Quinet pe Academiei. Tocmai de aceea, indiferent care va fi verdictul CD, s-ar cuveni ca Mircea Sandu să trateze Comisia de Disciplină la fel ca pe cea de Apel. Adică s-o desfiinţeze!

Comentarii (212)Adaugă comentariu

victor L (169 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:32

Dvoastra, dle Ioanitoaia, nemaiasteptind deciziile comisiei, nu cumva va antepronuntati?
Nu, dvoastra sinteti ziarist si mai presus de…

Antisteaua (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:33

asta care e antrenor la steaua…cum ii zice…lacatus…a jucat si fotbal sau doar a rupt picioare?

martoru (20 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:33

Rusine… Nasu e la fel de vinovat ca si becali

Alex (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:37

Am decis astazi sa nu ma mai intereseze campionatul intern romanesc. Am 31 de ani si imi amintesc inca de sambetele si duminicile de acum 15-20 de ani in fata radioului asteptand ‘etapa’. Eram poate prea naiv atunci si credeam in Dreptate. Din pacate in ultima vreme a devenit tot mai clar ca fotbalul nostru intern nu mai este doar un sport ci doar paravanul unor mari interese. Totul se decide dupa niste reguli ascunse, care sunt ghidate de interesele de moment ale unuia sau altuia cu mai multa sau mai putina influenta. Demisionez asadar astazi, cu regret, din functia de ‘microbist’. Regret doar ca am pierdut atat timp cu acest ‘fenomen’. Mentionez ca nu sunt nici macar fan Rapid.

MosIonRoata (48 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:37

Sa traiti!

Dar va atrag atentia ca generatia dumneavoastra nu lasa absolut nimic in urma. „Jurnalistii” tineri , cu studii superioare facute la „universitatile” particulare, nu sint buni de nimic.

Sanatate!

pt antisteaua-pt cultura ta generala ,lacatus a castigat cupa campionilor cu steaua si nu intamplator a fost selectionat in selectionata lumii de cateva ori lucru pe care un dinamovist rapidist etc nu o sa il pupe.ca lacatus nu mai pupati voi jucator! (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:39

pt antisteaua-pt cultura ta generala ,lacatus a castigat cupa campionilor cu steaua si nu intamplator a fost convocat in selectionata lumii de cateva ori lucru pe care un dinamovist rapidist etc nu o sa il pupe.ca lacatus nu mai pupati voi jucator!

obiectiv (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:41

cred ca gresesti tare, dom’director!

martoru (20 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:42

ce nesimtire in explicarea deciziei la comisia de arbitrii… nu au luat in considerare articolul care face referire explicita la situatia in cauza dar in schimb au coroborat alte articole ca sa ajunga acolo unde vor ei… RUSINE

doar o voce (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:44

Domnul senior editor,
mata stii ca eu nu ma pot duce, in Olanda, la meciul echipei locale? Pt ca trebuie sa am o legitimatie data de club, prin care clubul ma poate identifica daca ma port necivilizat. ce opreste rapidul sa procedeze european?

doar o voce (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:45

inca ceva, dom’senior. Cum crezi ca au ajuns englezii sa schimbe participarea spectatorilor dupa heysel?
mata pleci in strainatate doar pt turism!

doar o voce (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:46

mata ceri practic ca lucrurile sa se schimbe, dar sa nu inceapa nici cu rapid, nici cu steaua, nici cu chefere,…
Curat murdar, coane!

Mihai (10 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:48

Daca suporterii stelistii ar fi facut acelasi lucru pe care l-au facut suporterii rapidistii, ce ati fi spus acum ?
Pentru antisteaua : Lacatus este o mare legenda a ROMANIEI ! A castigat C.C.E., SUPER CUPA EUROPEI, inca o finala de C.C.E., selectionat de atatea ori in reprezentativa ROMANIEI, a mai fost convocat si in selectionata lumii de cateva ori. Pe cand un jucator de la dinamo sau rapid … Ca Lacatus nu o sa mai avem prea curand jucator !

BALONUL DIGITAL – UN SUPER BLOG DE SPORT (8 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:49

Nu mai asteptati verdictul…

lucidul (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:51

ramineti ultimul mohican al dreptatii in fotbal.Oamenii de calitate al acestui sport plus toti cei capabili sa inteleaga fotbalul va apreciaza pt asta.Infectia din fotbalul nostru este generata de mircea sandu,pacat ca nu poate inca sa fie eliminat din fotbalul nostru si asta pt ca-i nevoie de multi Ioanitoaia

fred69 (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:56

Tara noastra nu degeaba se numeste „mioritica”,daca marele stapanitor de turme tine atatea fraie in doar doua maini… Bani nu aduc fericire,Jiji,doar o intretin.. Temporar,conform relativitatii… Nu-mi doresc sa apuc momentul in care sa lucrez in tzara asta pe un salariu de 10000 de euro,ci doar momentul in care Jiji va zambi pierdut din patele gratiilor… Atunci,de bucurie,voi merge la stadion,sa vad un meci de fotbal…

fred69 (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 15:58

Domnule Ioanitoaia,ce-ati zice sa incercati sa publicati in Gazeta o opinie a domnului Cristian Topescu vis-a-vis de cazul „bricheta”? Apropos de valorile din sport…

ioo (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:02

eu tot mai rad cand il vad pe LOVIN frizand penibilul ….

Goodman (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:04

Mircea Sandu este ciuma fotbalului romanesc. El sustine nedreptatile si mizeriile din fptbal in functie de interesele lui. Uitati-va la moaca lui si vedeti un mizerabil ce-si face de cap. de fapt societatea romaneasca de dupa revolutie a incaput pe mana oamenilor mizerabili, corupti, gunoaie pestilentioase. Miroase urat de la distanta. Eu unul am plecat din zona asta. Am fost incantat de sport, dar sunt dezamagit de gunoaiele mizerabile care pe seama sportului s-au cocotzat in functii de conducere si s-au imbogatit prin necinste si mare coruptie. Miroase urat!!!!!

fred69 (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:05

FIFA si UEFA oare stiu cu ce se ocupa oamenii loc in timpul liber? Ma mira faptul ca Stiaua nu ajunge in primavara europeana.. Rapidul ar ajunge daca l-ar avea pe Sandu in spate… Stiaua asta este exact ca un analfabet care da examen de admitere,cu toate pilele din lume.. Cum naiba sa iei nota 5,daca n-ai nici numele scris pe hartie?

Corsarul (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:06

Nea Ovidiu,va impacientati cam tare si nu aveti dreptate,Deaconu poate scrie ce vrea,adica in termeni juridici poate invoca orice motivare,Comisia nu trebuie sa se cramponeze de motivare,de chichite,3 minute,7 minute,ci sa dicteze sanctiuni fata de organizarea deficitara a partidei si fata de nerespectarea deciziilor arbitrului,ca doar nu era obligat Deaconu sa le dea in scris rapidistilor ce sa faca,sa nu mai arunce brichete,ci eventual flori de mar…a comunicat verbal sa nu se mai arunce,nu s-a respectat ordinul sau…asa ca era indreptatit regulamentar si legal sa suspende imidiat partida…cum putea fi atent la meci si sa oficieze ca arbitru daca in jurul lui zburau obiecte si avea temeri,el personal,pe plan psihic,ca integritatea ii poate fi pusa in pericol.Tipati de comisii ,dar nici voi de la gsp nu sunteti prea credibili cu articole de-astea cu nuante isterice,de manie proletara.

UNATRAPS (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:07

***(comentariu banat din cauza limbajului necivilizat.va rugam sa aveti bun simt altfel nu veti mai avea voie sa postati mesaje pe acest blog.va multumesc)

verdict corect in cazul bricheta rejucare din min 73 ..

MDea (3 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:08

Bv domnule Ioanitoaia un nou scndal felicitari….. dar va rog eu fffff mult frumos raspundetimi si mie la o intrebare daca a gresit comisia aceasta trimitand cazul in speta sa fie judecat la CCA atunci de ce Tolontan scrie exact opusul ?!?!?!?!?! ce rost are
„Si ce ironie a destinului! Dupa un mandat in care au fost transformati spre final in element de decor de catre sefii FRF, Constantin Gheorghe si colegii sai sint chemati sa ia cea mai importanta decizie a guvernarii lor in fruntea arbitrajului romanesc. Dupa ce s-au pronuntat politicienii tarii si politicienii fotbalului, dupa ce avocatii din Comisii si avocatii cluburilor s-au duelat, cazul ajunge in fine acolo unde trebuia sa poposeasca din prima: pe masa specialistilor in arbitraj.”
Exact asta scrie pe siteul domnului Tolontan ?!?!?! ce parere aveti dumneavoastra despre tot ceea ce faceti ca eu unul nu mai inteleg nimic
Deci inca o data domnul Tolontan scria ieri ca de fapt e bine ca sa ajuns cu cazul la CCA dumneavoastra scrieti azi cand probabil toata lumea sia dat seama sau a aflat decizia acestei comisii si care este una in favoarea domnului Deaconu ca de fapt nici nu trebuia sa ajunga acolo……..

Ce rezulta din GSP si PROSPORT
Daca comisia decidea pe loc ca cumva 3-0 pt Steaua nu era bine pt ca sar fi decis prea repede si nu e un caz tocmai usor…..
Daca se va decide 3-0 pt steaua tot nu va fi bine pt ca totusi de ce nu sa hotarat prima data………
Un singur caz e bun pt gazeta sporturilor rejucare meciului de la 0-0 sau din min 73 de la 1-0 ceea ce ar fi cam imposibil dar in fine……

Ce rezulta de aici ca din acest moment orice arbitru lovit in cap va fi considerat din start vinovat pt ceea ce sa intamplat in nici un caz suporterii iar daca va considerati defavoriti ca sunteti condusi acasa cu 1-0 pai nimic mai simplu ?!?! cum ?! aruncati dreaq in arbitru acesta nu va avea tupeu sa opreasca meciul si atunci…….. vom vedea da nu cred ca suporterii sa pateasca ceva ………

adi (10 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:10

In sfarsit, punctul pe i, BRAVO !

Byby (10 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:12

ESTE FOTBALUL SI TARA RUSINII DOMNULE!
DE LA LOVIN LA BASESCU(nu e nici o diferenta) toti o apa si-un pamant!Oare nu se poate sa se schimbe conducerea fotbalului romanesc pe baza miilor de probe recunoscute de coruptie?
NU CRED CA NE MAI REVENIM!.

diana_cluj (30 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:21

Tot ceea ce se intampla are ca unic scop avantajarea stelei,deoarece e obligatoriu ca aceasta echipa de milogi si de cersetori sa obtina cele 3 puncte.Pentru antisteaua:lacatus este acel individ gretos care le-a zdrobit picioarele si carierele lui Ardeleanu si lui Camacho,doi oameni care au avut doar o vina:au fost pe acelasi gazon si in acelasi moment cu macelarul din ghencea.

stet sorin (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:21

BAI ANTI STEAUA ASTA DE LA STEAUA CUM II SPUI TU E SI VA FI UN MARE FOTBALIST PT ROMANIA TU ESTIDOAR UN ANTISTELIST RATAT.

UnaTraps (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:21

SP cu lacatushu lu m-at-ha , ala a fost jucator SP cu lacatushu vostru cu tot,
nu a depasit in viata lui un adversar direct, alerga precum o ratza beata pe teren .. viteza de melc constipat, SP cu lacatus cu tot ..
sa nu va ma aud ca mai il lauda vreunu pa rupatoru ala de picioare , pe ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat) ala .. si acum imi aduc aminte ( meciul cu tunisia ) cand a dat cu pumnu in ala ca un descreierat Ce este .. faceti in ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)liniste cu lacatus … un sclav la becali acum.

verdict corect in cazul bricheta rejucare din min 73 .. deaconu e un tonomat cu branza

roughsound (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:26

io zic sa intrati in greva(gsp-ul) si ca sa dati un exemplu desfiintati-va voi primii.tataie,dupa ce te vei retrage asthia gen radulescu&tolontan o sa scufunde ziaru asta ca titanicu.

albanezuL (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:28

DOMNILOR
MI SE PARE CIUDAT CA MAI TOT SCRIETI IN ACESTE 2 ZILE CA RAPID ARE DREPTATE DEOARECE ARBITRUL NU A DICTAT CELE 3 MINUTE DAR UITATI UN LUCRU CARE ESTE FOARTE IMPORTANT „CELE TREI MINUTE SE ARATA IN MOMENTUL IN CARE EL VEDE CA SE ARUNCA DIN TRIUBUNE CU DIVERSE OBIECTE ”
DAR DEACONU A INTRERUPT JOCUL PT CA A FOST LOVIT SI NU A RELUAT JOCUL -EL CHIAR SE INDREPTA CATRE LOCUL UNDE TREBUIA RELUAT JOCUL DAR JOCUL ERA TOT INTRERUPT SI EL NU ARE CUM SA DEA CELE TREI MINUTE -EL NUMAI A INTENTIONAT CA DACA SE MAI ARUNCA VA FLUIERA SFARSITUL MECIULUI
DACA RELUA JOCUL SI ATUNCI SE ARUNCA SI EL NU ACORDA CELE TREI MINUTE DA SUNT DEACORD AR FI GRESIT DAR IN SPETA DE CAUZA NU E VORBA DE REGULA CELOR 3 MINUTE
CCA A PROCEDAT CORRECT

Caligula (17 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:28

Nea Ovi !!!
ce mai face BARBATUL BUZARIN ??? :)) Si ceilalti BARBATI de la Gazeta ?

romanObosit (10 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:30

Sesizam acum doua zile incrancenarea cu care jurnalistii vor sa impuna punctul lor de vedere. Dar astazi aveti dreptate, nu era greu sau arbitrul a oprit corect jocul sau nu, deci usor de decis cu regulamentul si celelalte rapoarte legale in fata. Unde nu aveti dreptate e ca timp de 3 zile ati zis cam altceva, ati militat pentru una, anumita solutie, cu tot felul de argumente onoare, demnitate, barbatie etc.
Si acum, nemultumit, propuneti desfiintarea comisiei de disciplina. Aveti cumva actiuni la un anumit club?

antilacatus (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:33

dobitocul de lacatus sa ne spuna daca isi mai aduce aminte de sfarsitul meciului de la bastia cand a crezut ca, daca s-a terminat meciul, poate sa-i scuipe pe jucatorii francezi. sa ne spuna ce bataie a luat atunci! sau cand l-a scuipat pe stefanescu stiindu-se aparat de valentin! nu mai vorbesc de picioare rupte! ce vreau sa spun este ca nu conteaza cate trofee iei atunci cand, ca om, esti aproape de zero!

dreptateastramba (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:36

pe cand un articol de condamnare a violentei de pe stadioane? de condamnare a violentei si prostiei din teren? a violentei si prostiei din presa?
au, acum va doare, de asa ceva nu puteti scrie!
se pare ca toti prostii din tara asta s-au strans in redactia gsp. selectia a fost facuta probabil in giulesti, unde e materie prima belsug!

lulu (6 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:37

Sa-nteleg ca dumneata, Domnule Ioanitoaia, ai fi procedat mai bine? Vad ca, de o vreme, le gasesti la toti defecte ca si cum adevarul absolut este in posesia dumitale. Sunteti pe punctul sa fiti dat afara de la ziar si sunteti in cautatre de o noua slujba? Nimeni nu stie nimic in tara asta. Dumneata le stii pe toate. „Comisiile rusinii” Cu ce masura vreti Dumneavoastra sa se judece? A, cu masurile D-voastra. Pai, dati-va demisia de la ziar si lauati-va noul post in primire. Sau scrieti ca sa mai aveti un articol scris, invirtutea inertiei? Pacat. De obicei oamenii se inteleptesc spre varsta de pensionare. Insa unii chiar dau in mintea copiilor! Incercati sa va recititi articolele inainte de a da „click” pe „send”. Pacat de talent!

eu (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:40

legende si mituri…la steaua doar pe blaturi…din cate cupe a-ti castigat…nici un trofeu nu-i adevarat! frustratilor revarsati-va furia si dobitocenia in alta parte,mergeti si stati la coada la becali pentru ajutoare…ca de sunteti experti in primit ajutoare pentru fiecare punct castigat in toata istoria voastra…si voi va mandriti!?!?!

Beowulf (9 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:44

Si tu Brutus?…Mai lasati-o moarta cu bricheta ca pute rau. Arbitrul a anuntat clar ca va intrerupe meciul daca se mai arunca. Nu a fost numai o bricheta ci mii pana atunci. Cele 3 minute se aplica daca arbitrul crede de cuviinta ca merita asteptate (in speta la conflicte intre jucatori). Cum tribuna arunca in continuu ce putea face? Sa astepte sa mai ia una in cap ca sa fie evident? Ne-am saturat de derbedei pe stadioane. Mata te duci la tribuna 0, noi ceilalti trebuie sa suportam flegme, injuraturi, brichete sau sticle in cap. Nu crezi ca a venit vremea sa se schimbe lucrurile? Sau nu vezi ce se intampla de la meci la meci? Au ajuns sa se injunghie pe strada. Cel mai bine sa se dea 3-0 la masa verde pt ca altfel rapidistii nu se invata minte. Amendele le plateste clubul iar suporterii vor face la fel la urmatoarea partida. Noi, suporterii adevarati, NE-AM SATURAT!

eu (2 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:50

meri tu pe stadion mai fatza?beowulf?unde?la popesti-leordeni?voi suporterii ‘adevarati’,ultrasi ai stelei…voi vreti dreptate knd pe noi ne-ati inchis in tur?voi vreti dreptate cand nu e meci fara scanadal provocat de voi?vreti dreptate?meciu de la 0-0 pe teren neutru!chiar si fara suporteri!si rapid o sa va invete din nou fotbal!dar va e frica si di cauza asta nici o commisie din romania nu va avea tupeul sa dea rejucare…doamen fereste sa piarda dragutul de jiji punctele lui importane…ca de…daca esti destept iesi de pe teren si castigi…asa zicea marele iluminat nu?

Bogdan P (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:55

Daca pe stadion se lua cele mai mici reguli de siguranta, daca Rapid isi facea datoria de organizator si controla pe toata lumea la intrare, acest incident nu mai avea loc. Chiar nu vedeti un de este adevarata problema?

Adi,Irlanda (11 comentarii)  •  28 martie 2008, 16:59

Buna-ziua tuturor,am citit si cateva opinii,mie mie se pare ca o decizie echilibrata ar fi sa se fi suspendat meciul,asa cum de altfel s-a intamplat,si rejucat din min 73,gasesc ca ar fi cel mai corect,bineinteles,intre timp,politia investigand si condamnand faptasii,ca orice act de vatamare corporala..Chiar nu inteleg ce tot atatea discutii,fiecare secventa,portiune,din toata tarasenia asta,analizata individual,atent,verdictul asta sa fie,oprit jocul,cum a facut,vazandu-se clar lovitura,si cautati si condamnati faptasii,meciul reluandu-se de unde a ramas..Numai bine..

Coridone (26 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:04

Domnule Ioanitoaia, voi cei de la gazeta aveti domnule un MARE FIX cu alea 3 minute. De unde si pana unde ati scos-o si pe asta cu 3 minute ? Si chiar daca ati avea dreptate, tineti cont ca trecusera vreo 20 de minute de la primul anunt de a nu se mai arunca cu obiecte pe terenul de joc.
Eu cred ca orice om sanatos la cap ar fi oprit meciul in conditiile in care terenul se transformase in tinta de poligon de mai bine de jumatate de ora !!

aciduzzu (78 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:05

@victor L:

bai baiatule tu esti batut in cap, doar in cazul celor care judeca cazul sau a sefilor lor e interzis sa te antepronunti nu in cazul ziaristilor, la ziaristi nu exista termenul „antepronuntare” pentru ca ei nu sunt in comisia care trebuie sa se „pronunte” oficial dup-aia (de aici vine „ante”).
Sa-mi bag picioarele cati prosti pe lumea asta bai frate!!

Red (79 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:18

Foarte corect rationamentul, dar de ce nu sint pedepsiti si cei ce judeca incorect in Liga lui Mitica?

bai nene (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:21

3 min, 15 min, ce tot se insista cu prostii dastea !? A OPRIT MECIUL PENTRU CA ERA O PLOAIE DE BRICHETE, NU CA S-A ARUNCAT UNA. SI S-A LUAT IN CONSIDERARE INTEGRITATEA JUCATORILOR SI A ARBITRILOR. 3-0 PENTRU STEAUA CA NU SE VOR INVATA MINTE NICIODATA PURADEII

steaua=lipsa de caracter (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:23

astia care sustin in continuare ca trebuie sa primesca 3-0 la masa verde (ros-albastra) se lauda oare in acelasi timp ca a castigat steua candva cupa europeana?!? cu ce drept? acei jucatori nu ar fi acceptat niciodata astfel de milogeli. prin aceasta atitudine, ati ingenuncheat singuri, nu trbuie sa v-o mai spuna nimeni. FAceti loc, va rog, domnisoarele de la steaua trebuie lasate (ca de fiecare data) in fata! Rusine!

Ionnis (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:26

era mai bine daca ziceai Comisiile ***(cuvinte banate din cauza limbajului necivilizat)

Ionnis (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:26

era mai bine daca ziceai Comisiile Pulei

Ionnis (7 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:28

Lovin Sandy Bell

steaua=campioana furtului (5 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:28

chiar credeti ca mai impresionati pe cineva cu lozincile „juacam in liga, voi nu!” sau „noi suntem campionii”, etc. Lumea mai are si alte treburi, fotbalul este la urma urmei doar un divertisment, si daca nu-mi mai place ce vad, ma voi delecta si altfel. Voi, campionii rusinii ramaneti insa sa va faceti de ras in continuare, nici nu aveti alta soarta cu un astfel de conducator. behaiturile voastre isterice ne creaza cel mult sentimente de mila si compatimire

AS (4 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:32

DA-I INAINTE CU IDEILE TALE SI-ALE LU GICA POPESCU, INSTIGATI IN CONTINUARE LA VIOLENTA SI FITI IMPOTRIVA APLICARII LEGILOR IN ACEASTA TARA.E BINE CE S-A-NTAMPLAT ACUM DOI ANI LA FARUL-DINAMO?, DAR LA RAPID-STEAUA? CU TUDOR LA CENTRU, DAR LA STEAUA-DINAMO? TOAMNA TRECUTA PE GHENCEA, CAND A FOST OPRIT MECIUL 10 MINUTE SI EXEMPLELE POT CONTINUA. E MAI BINE SA NU SE IA DECIZII DRASTICE, CA POTOPUL SA POATA CONTINUA, SA AVETI VOI MOCIRLA SI MIZERIILE DIN CARE SA VA PUTETI HRANI, CACI NUMAI DIN SCANDALURI TRAITI. HALAL PRESA, HALAL JURNALISTI; SUNTETI SCANDALAGII TARII.

Vergil (1 comentarii)  •  28 martie 2008, 17:33

Ce pacat ca nu s-au gandit organizatorii sa inchida galeria Rapidului cu plasa, ca-n Ghencea…Dar poate asta va decide Comisia de Disciplina pt viitoarele meciuri, pe linga suspendarile de rigoare si forfait!

Comentează