Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:27

@ THEO . OK. Sunt aproape de aceasi parere cu tine, mai putin cu reluarea jocului din min 71. Un nou meci (eventual un stadion gol) de la 0-0. Cine este mai bun sa bata. Nu poti incepe meciul din min 71. Numai pana se incalzesc jucatorii trec 15 min.
PS. VOI CAND ATI FOST FAIR PLAY? Sincer eu nu-mi aduc aminte

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:28

ce s-a mai chinuit nea jiji sa mai cumpere jucatori d milione d euro .. putea sa joace shi cu rezervele buzaului k tot cashtiga la masa verde .. romania .. tzara lu’ papura voda .. mie sila d c se intampla

euro (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:28

v-ati obisuit ca stadionul sa semene cu o zona de razboi. vi inarmat, sa te bati, sa omori, sa injuri, sa stai cu spatele la teren si urlii ca fiara tot felul de obscenitati. fotbalul este doar sport, menit sa fie vizionat de copii si tineri, un spectacol care poate fi aplaudat si gustat. pe astfel de stadioane nu mai esti in siguranta nici aparat de armata, dara-mi-te sa mai vii cu copiii. cum era arbitrul sa lase sa se continue o asa prostitutie de joc? meciul trebuia oprit inainte sa inceapa cand se bateau suporterii pe afara. iti imaginezi un cinematograf unde spectatorii idiotizati urla si arunca cu rahat pe ecran pentru ca nu le place demersul filmului? daca mai exista vre-un oficial intreg la cap in federatie trebuie sa suspende giulestiul pe 20 de etape.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:29

PT #212 Eu
I-MI DORESC CA STEAUA SA CASTIGE AZI CU 3-0. MECIUL TUR TOT STEAUA PT CA BOZOVIGI A AVUT MAGNET LA EL SI ATRAS SURUBUL. RAPID IN B. ACOLO PUTEM JUCA PE TEREN, NU IN BENZINARII (OMV).

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:29

tu nu vezi eule ca problema ta nu e violenta ci sa castige steaua, oricum? s-a jucat incorect pana in min 73?

marius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:29

pana la urma noi stam la ora asta tarzie si ne dam cu parerea pe aici…de rezolvat insa rezolva altii si oricum nu vom fi toti multumiti

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:30

MARIUS, INTREBAREA E :TU CUM AI FII REACTIONAT, AI FI FOST NERVOS , CA SI JUCATORII DE LA RAPID???

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:31

da.. shi chestia cu rejucarea ar fi mai ok decat 3-0 la masa verde .. nu ma intreba d fair play la rapid .. nu shtiu , nu ma intereseaza .. nu ma pasioneaza clubu’ rapid .. dar azi clar au fost furatzi p fatza

pancone (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:31

cele 3 minute sunt esentiale.
cine garanteaza ca nu este vorba de aceeasi persoana in ambele cazuri, persoana care in interval de 30 d sec nu a putut fi identificata.

e posibil sa mai fi aruncat o data cu ceva dupa arbitru.

e bataie de joc sa anulezi munca unor oameni, sa suspenzi stadionul si sa privezi mii de suporteri pt vina unuia singur.

e al doilea retur pe giulesti cand raman cu abonamentul degeaba. anul trecut a fost suspendat can stelistii au rupd 800 de scaune si au aruncat uc ele in tribuna a 2-a si in teren, unul lovindu-l pe arbitru.

se pare ca tudor a rezistat eroic, demostrandu-ne de altfel si in aprida de sezonul acesta ca nu putea intrerupe meciul in detrimentul stelei.

oradean (18 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:31

ffaceti de 35 de ani gazetarie dar va cam lipseste logica ! este normal ca jucatorii sa iasa repede de pe teren , de frica , poate . si eu as fi facut la fel . Daca arbitrul ar fi hotarat continuarea meciului , cred ca jucatorii ar fi gasit terenul de joc din nou , doar nu au plecat acasa ! cat depre arbitru , iar nu aveti dreptate ! nu trebuie sa astepte sa-l omoare niste imbecili ! poate daca murea nu mai putea fluiera sfarrsitul meciului ! era mort ! si daca a fost la juniori la steaua nu inseamna ca este stelist ! si eu sant din oradea dar nu tin cu fc bihor , capito !? sincer nu inteleg ! de ce nu santeti impartial ? ca jurnalist ar trebui sa fiti .

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:31

@ akm. Ce istorie ai invatat tu, pe cea din „Glasul rotilor de tren”. ))) SA NU-MI SPUI CA ERA SCRISA DE UN ISTORIC. Dar dac te duci cu inca 20-30 de ani in jos poate mai descoperi cate ceva

MIHAI_CA (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:32

corect”eu” ca doar steaua nu are 2 perechi de…
problema este ca trebuia sa se inceapa de mult cu steaua,iar atunci toti ar fi zis”daca steaua a patit asta ,pai noi astia micii…”
stii cum s-a facut civilizatia in tarile civilizate?
prin sanctiuni.
daca iau azi o amenda ca am aruncat o hartie pe jos,mai iau naine una ,sa vezi ce curata ar fi romania in cativa ani.

marius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:34

da prietene….e normal sa fii nervos insa trebuie sa stii sa te abtii, sa stii pe cine sa fii nervos si abia pe urma sa actionezi.atunci cand un arbitru da un fault sau un cartonas jucatorii protesteaza desi nu se mai poate face nimic in privinta asta, dar atunci exista un scop. acum insa au fost complet depasiti de situatie si s’au purtat ca’n curtea scolii cee ce nu e normal

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:34

PT #212 Eu
COMUNIST SUNT EU (SAU CHIAR TU) CA M-AM NASCUT IN
83, DAR NU SI RAPIDUL.

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:35

shi dk ar fi cum s-a purtat azi Deaconu .. pai in Liga a 4-a sau divizia judetzeana p la noi .. toate meciurile ar fi trebuit intrerupte ..

pancone (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:35

„#50 Bizzy on 03.21.08 at 12:56 am

Sunt stelist, dar imi pare rau de munca jucatorilor rapidisti. Decizia e corecta. Ar trebui 3-0 pt Steaua. Ar trebui sa se dea un exemplu ca astfel de evenimente sa nu mai intalnim pe stadioane. Putea la fel de bine sa fie Ghencea sau Stefan cel Mare. Nu are importanta. Meciu intrerupt, 3-0 pt Steaua. Cum s-a intamplat si la Roma cu Dinamo Kyev”

ia gandeste-te putin in meciul tur? bozovici a fost lovit cu un surub, despre care hagi a spus ca a venit cu el de acasa.

acel surub a fost predat observatorului, pt a se afla mai tarziu in ancheta ca „s-a pierdut”.

un om care fumeaza o tigara de nervi ca e furat si nu stie cum sa se exprime, arunca si el cu ce are la indemana: bricheta. gest inpardonabil de altfel.

dar ce poti spune despre un om care arunca in teren cu un surub? lucra cu parghii ???

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:35

@ fzr.1923. Nu este necesar sa faci misto. Chiar nu sunt fanatic. Prefer asa cum am zis sa se rejoace partida. Nu-mi doresc Rapdiul in B, cu ce m-ar incalzi !!!! Dar este normal sa-mi apar echipa pe care o ibesc.

Ionescu (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:36

Mai copii, terminati cu tachinarea pe baza comunismului, nici nu stiti ce inseamna. I-auzi la el, s-a nascut in 83 si de aia e comunist…

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:36

CRED CA S-AU ABTINUT DESTUL, CA DACA NU SE ABTINEAU………….CREZI CA DOAR ATAT PUTEAU??? NU IESEA CU PUMNI???

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:37

da eu, descopar, dar problema e ca ma duc cu 20-30 mai jos, atunci cand tara nu era guvernata de comunisti… asadar p-atunci nu erau toti comunisti, asa cum zici tu…ca atunci aveai voie sa fii si altfel…as spune ca si acum, dar inca nu sunt sigur…

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:37

PT #212 Eu
COMUNIST SUNT EU (SAU CHIAR TU) CA M-AM NASCUT IN
83, DAR NU SI RAPIDUL.

OK. Crezi ce vrei, eu m-am nascut in ’60. Fiecare crede ce doreste.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:38

BN „””EU””
POATE NE VEDEM LA REJUCARE. IN TRIBUNA LA UN MECI FARA SUPORTERI. :))
ORICUM, BAFTA CU CLUJUL, DESI…………….

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:39

@ akm ))) „…dar inca nu sunt sigur…” FII CONVINS. MAI INCEARCA

hai_craiova (103 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:39

problema e simpla,nici un club nu ar mai trebui sa primeasca licenta fara nocturna,bilete personalizate,scaune numerotate si supraveghere video.Si control strict,se poate face,daca se vrea sa nu intri nici cu musca la tine,dar tipic romaneste fiecare isi face treaba in dorul lelii.De atitudine din partea spectatorilor de a prinde faptasul,nu o sa vedem in Romania nici in 100 de ani,poate sa il ascunda aia da,dar de predat fortele de ordine in nici un caz.

hai_craiova (103 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:40

fortelor

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:40

D-NUL IONESCU, DACA IO NASCUT IN 83 NU SUNT COMUNIST, NU? DE CE AR FII RAPIDUL???

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:40

K sa-mi exprim punctu’ d vedere , eu zic k in Ghencea se continua meciul shi cu arbitru’ decapitat . De exemplu’ Ganea cand l-a luat p tushieru’ ala d gat , d c Poli Timishoara nu a pierdut la masa verde ? . K dk tot e p la noi asha , ma duc shi eu in toate deplasariile Farului , arunc in 15 meciuri cate o brighete .. deci 15 meciuri , 15 brichete , 1 leu bricheta , 15 lei shi astfel bate Faru’ peste tot in deplasare shi iese campiona .. ce mama naibii .

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:42

@ akm Incearca sa te uiti pe linkul acesta. Exista multe dar nu ne apucam acum de asta. Dar macar citeste.

http://www.fcsteaua.ro/index/section/galleries/mode/view_picture/id/3173/Sport,-spirit-nou.html

mm (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:43

sa se joace cele 20 min ramase.Nu mi se pare logic si fair ca Steaua sa catige 3 puncte dintr-un meci in care nu a dat nici un gol doar pt ca un derbedeu a aruncat cu o moneda in teren.Inteleg sa pedepsim rapidul dar de ce sa o premiem pe Steaua????

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:44

eule, sa stii ca intre atitudinea lui lovin si a bucuriei stelistilor cand au castigat tot la masa verde o cupa a Romaniei nu este nici o diferenta…de aia „nu sunt sigur”…

Constantin (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:44

Pe cei de la steaua (special scris cu „s” mic) nu-i mai satura Dumnezeu de porcarii si mojicii. Rusine sa va fie ca ati ajuns la astfel de manevre murdare pentru 3 puncte amarate. Isi rad in barba acum ca i-au furat pe Rapidisti dar adevarata lor valoare se va vedea din nou in Europa. Succes stelei la trucaje si in CL. Imi este rusine de modul in care ajungeti „caca”mpioni in Romania. Rusine sa va fie pui de hoti de la al de va tine pana la ultimul care ai fugit de pe teren. Mare rusine steaua!!!!

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:45

@ akm SAU ACESTA

http://www.fcsteaua.ro/index/section/galleries/mode/view_picture/id/3174/Politica-comunista-in-sport.html

Oricum nu are rost, conteaza prezentul

Golanu (218 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:48

Decat sa castige lasii de la steaua campionatu mai bine ungurii…..Mi-e rusine ca sunt din bucuresti…

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:48

@ Constantin. Incearca sa-mi dovedesti ca este hotie si ai tot respectul meu

lko (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:49

cine a avut ideea sa preluam modelul englez la stadioane mare visator a fost.Nu meritam sa stam cu nasul in iarba,gard de 3 m,pista de atletism si un mini gazon de iarba intre noi si teren.Fotbalul odata cu aceasta comercializare excesiva si-a pierdut orice urma de fair play

simplu (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:50

Daca Deaconu era corect, statea in mijlocul terenului, comanda evacuarea a tot stadionul, si continua meciul. Dar a fost totul aranjat, si acuma el va primi o prima mare de la oieru-l de becali. Acum nu se mai poate face nimica, dar cel mai corect ar fi sa se reia jocul din minutul 74, dar Stelistii stiu ca nu au nici o sansa deci nu o sa vrea.

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:50

Eu va las, sunteti prea necajiti si chiar aveti si de ce, dar ar trebui sa fiti necajiti pe huligani si teribilisti. NOAPTE BUNA

gh (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:52

da simplu ai perfecta dreptate,asa trebuia sa faca si Frisk la Roma ,trebuia sa elibereze tot Olimpico si sa continue meciul,la fel si aia la BEtis si acum si acum 1 an dupa ce Juan de Ramos a iesit cu targa,la fel si ala la Danemarca -Norvegia trebuia sa goleasca stadionul si sa continue meciul.De unde avetzi logica asta debordanta nu stiu

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:52

da eule, interesant, zi-mi si din ce an este…este intr-adevar adevarat…Aradul cu 5 echipe in divizia A este jignitor si de-a dreptul comunist…sau nu am citit unde trebuie? ca erau multe echipe cfriste, asta era problema? ok…mi-a placut …acuma da-mi si un link in care sa se scrie rau de infiintarea stelei…dar din anul in care a fost infiintata…ia sa vedem…gasesti?

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:53

bre nea jiji , faci pacate acuma in postu’ pashtelui .. il maniezi p d-zeu k apeshi p butoane .. rushine

RAUL (7 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:53

NEA OVIDIULE, TOATA LUMEA STIE BRE CA ESTI RAPIDIST. ACU NICI NOI NU NE ASTEPTAM SA SCRII IMPOTRIVA LOR,DAR TREBUIE SA RECUNOSTI CA SUNTETI MASOCHISTI,VA HUIDUITI ANTRENORU, SI VA BAGATI ECHIPA SINGURI CU INCIDENTE DE GENU ASTA , IN RAHAT.EU NU-S NICI STELIST NICI RAPIDIST DAR COPOS BEHAIE DE O SAPTAMINA CA RETRAGE ECHIPA DE PE TEREN DACA IL FURA ARBITRII.I-A FACUT HOTI INAINTE SA FACA CEVA .PAREREA MEA PERSONALA E CA ARBITRII S-AU CAM RAZBUNAT ATUNCI CIND AU GASIT UN MOMENT PRIELNIC.

ovidiu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:54

* STEAUA VA PIERDE MAI MULT DACA SLINOSII II VOR DA CISTIG DE CAUZA!
* NU VA FI URITA DOAR PT BERBECALI SI HOTIILE DIN TRECUTUL COMUNIST!

MosIonRoata (48 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:55

La meciul Roma-Kiev a arbitrat tot o muiere ca si Diaconu.
La meciul din toamna lui 2007, O.Marseille – F.C.Liverpool 0-3 , s-au aruncat o suta de brichete in teren dar arbitrul nu a oprit meciul.

ovidiu (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:55

„PASAMITE”!?=))

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:57

si intr-adevar prezentul conteaza…min 73 Rapid-steaua 1-0… violenta nu are ce cauta in sport, dar daca ea este inacceptabila doar pe un singur stadion…

un cititor (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:57

Domnule Ioanitoaia, ma dezamagiti. Cumputeti sugera ca stelistii care au parasit terenul au avut un comportament de lasi? Pai daca arbitrul a fluierat finalul meciului ce trebuiau sa faca? Sa participe la o bataie colectiva? Pentruca ziarul sa aiba ce povesti? Cred ca ziaristii ar trebui sa se intrebe in ce masura violentele din viata cotidiana a romanului nu sint intr-o oarecare masura intretinute si chiar rovocate de ei. Nu obisnuiesc sa comentez ce scru ziaristi, dar ce ati sugerat mai devreme e cu adevarat rusinos. In locul dumneavoastra as scrie un alt articol in care sa prezint scuze.

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 3:02

Nu se pune problema de castig de cauza, ca Steaua nu reclama nimic, se va aplica regulamentul si Rapid va primi o infrangere tehnica. Daca se fac mojicii frf-iste si se dicide rejucarea meciului, noi fanii stelisti, nu vom lasa echipa sa intre pe teren, VA PROMIT. Pana la urma avem si optiunea sa inscrime Steaua la alta federatie de fotbal, poate in Republica Moldova. Recunosc ca aceasta ultima optiune e preferata mea, sa lasam FRF si echipele astea de milogi sa se scalde in propria cenusa securista si sa coata Romania din top 50 coeficienti. Ne-a saturat de mizerile care le face frf si de permanenta balacareala de presa , lasata nesanctionata. Avem o imagine de protejat.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 3:02

0-3 FINAL
RAPID -38 PUNCTE IN B CU EI FIRAR MAMA LOR……..
STEAUA +6 (CA POATE O SA-I PRINDA IN CELE DIN URMA PE CLUJ)
ASTA O SA URMEZE. IN CE AN SUNTEM , 84-85??? AAAAAAAAA 2008?, NU SE POATE.

rambo (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 3:03

regulamentul este regulament. punct. a vrut sa continue si tot au aruncat dupa el. a intrerupt meciul. e normal. suntem in secolul 21 nu in evul mediu sa arunc cu pietre in arbitrii. Ioanitoaio mai lasa naibii galagia si nu mai tot sariti atata la Steaua …

ciprian (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 3:04

Ideea e ca a fost un om in tribuna care a aruncat o bricheta spre un alt om. Nu conta ca e arbitru, jucator sau antrenor. Chiar nu conta.

continuarea… ***(spam publicitar)

Comentează