Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

S-a pripit Deaconu?

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o […]

vineri, 21 martie 2008, 12:25

De 35 de ani de cînd fac gazetărie, n-am văzut încă aşa ceva. Dar asta chiar nu mă împiedică să mă întreb, întrebîndu-vă şi pe dumneavoastră, dacă nu cumva Deaconu s-a pripit punînd capăt meciului în minutul 74? Pe de-o parte, n-a arătat cele 3 minute regulamentare, care le-ar fi permis organizatorilor să ia măsuri pentru restabilirea ordinii în tribune. Eventual, şi să-l identifice pe huligan. Pe de alta, în cazul în care nu mai era în stare să ducă întîlnirea pînă la sfîrşit, deşi n-a lăsat această impresie, tot îi mai rămînea o soluţie, să-i cedeze locul arbitrului de rezervă.

Aseară tîrziu însă, atît Mircea Sandu, cît şi Ionuţ Lupescu i-au dat dreptate lui Deaconu. Preşedintele FRF a afirmat, sec, că „arbitrul a aplicat regulamentul”, conform căruia, ceea ce n-a mai spus Naşu’, Rapid ar urma să piardă la masa verde. Aşa cum a păţit, de pildă, Roma în toamna lui 2004, cînd o monedă zvîrlită din public, la partida de Liga Campionilor cu Dinamo Kiev, l-a umplut de sînge pe arbitrul Frisk. Suedezul a fluierat finalul mai devreme, iar UEFA a dictat 3-0 pentru Kiev şi i-a suspendat terenul Romei pentru două etape.

În absenţa unui antecedent românesc, nu ştiu ce se va întîmpla acum. Nu împărtăşesc varianta Rapidului că Deaconu, pasămite, fost junior în Ghencea, ar fi acţionat cu rea-credinţă, cu premeditare, dar nu mi-a plăcut nici graba cu care Steaua a părăsit gazonul. Consider că orice altă echipă putea să profite de o asemenea conjunctură, nu însă şi una cu istoria şi anvergura celei roş-albastre.

Dincolo de vinovăţia unui suporter bezmetic, indiscutabilă, nu mi se pare normal ca lupta pentru titlu să se hotărască într-un birou. O decizie în acest sens, luată după un regulament pasibil de interpretări, ar avantaja-o pe Steaua, dar n-ar onora-o.

Comentarii (718)Adaugă comentariu

Petry (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:53

sunt rapidist de mic si marturisesc ca am simtit o ciuda enorma. ciuda pe cei de la steaua pt ca vor castiga meciul la masa verde, dar o mult mai mare ciuda pe acei „suporteri” care si-au batut joc de ceea ce putea sa insemne o victorie frumoasa a Rapidului. arbitrul este acoperit de regulament si a luat decizia pe care a considerat-o de cuvinta…DAR…am un mare semn de intrebare:-? asistentul acela de la Poli Tm.-Rapid din tur de ce a putut sa continue jocul dupa ce a fost luat la bataie (nu lovit de un obiect) de Ganea, iar Deaconu nu a putut??? oare pentru ca a facut fotbal la juniorii stelei? oare pt ca a jucat fotbal la satelitul stelei? de ce alexandru tudor a putut sa duca pana la final un Rapid steaua in care s-au aruncat cu boltari din tribuna? ar insemna sa fiu ipocrit sa nu recunosc ca e acoperit de regulament, dar ma intreb de ce tocmai acum? oare pt ca steaua trebuie sa castige tot pana la sfarsit?

Trebonianus (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:53

Am tot auzit ziaristi sustinand ca arbitrul s-a pripit. Nimeni nu pare sa fie insa ingrijorat de ce i s-a intamplat acestui om, care literalmente a fost lovit in cap. Cand un jurnalist a luat una peste picioare s-a facut un tam-tam enorm. Acum ziaristii ii imputa lui Deaconu ca n-a facut pe eroul. Iar regula celor 3 minute cred ca e aplicabila atunci cand obiectele zboara pe langa tine. Cine nu ar fi oprit acel meci in locul lui Deaconu?
Pe de alta parte regulamentul e prost, lasand soarta unei echipe la dispozitia unor infractori. Si masurile ce se iau de obicei sunt la fel de proaste, dandu-se etape de suspendare cu nemiluita. In felul asta toata lumea pierde, mai putin infractorii.

Yvo (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:54

da ma

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:55

SI STATI CA URMEAZA DINAMO- CLUJ. IAR VA FACETI DE RAS??? FULARE LA MAGAZIN DOAR 25 LEI/BUC.

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:56

@ fzr.1923. Nici eu nu tin sa ma laud cu trofeele, dar cand le castigi nu ai cum sa nu te bucuri. Intreaba-ti jucatorii de la Rapid. Si chiar imi doresc un fotbal curat, ca multi alti suporteri, fie ei stelisti, rapidisti, dinamovisti sau din Vascauti din deal

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:56

Petry,corect,ar fi trebuit sa continue meciul,sa isi mai primeasca inca 2 brichete si la anul sa dezvoltam din nou acelasi subiect.Nu sunt fan Steaua dar e timpul sa se puna odata piciorul in prag.E pacat ca s-a intamplat la un Rapid Steaua,e pacat ca se interpreteaza tipic romaneste,insa tot tipic romaneste niciodata nu e momentul.

Suntem o tzara fara atitudine,niste lasi si niste fricosi.In Spania dupa ce un aurolac a dat cu sticla a fost imobilizat imediat de fanii aceleasi echipe.Diferenta de la cer la pamant.

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:57

Stiu ca nu credeti in Divinitate, sau ca ea are vreo legatura cu ce se intampla in sport, probabil aveti prea multe pe constiinta voi ziaristii ca sa va jucati cu ideea ca in tot ce se face injust exista totusi o balanta care se reface o data cu timpul. Dati toata ziua in Steaua si din toate pozitile, a devenit o ocupatie. Noi suntem aici cu voi, nu pentru ca ne sunteti simpatici sau ne place cum intelegeti voi sa faceti gazetari, ci din dragoste fata de Steaua si fata de dreptate. Daca cei de la club nu o protejaza ccum ar trebui, asta e datoria noastra. In acest spirit repet: Steaua nu are nici o legatura cu cele 2 razboaie mondiale, cu moartea Papei, si alte evenimente cu implicatii paranoice pe care le sugerati. Steaua este vinovata pentru imagine si performanta adusa fotbalului romanesc, pentru mentalitate si atitudine de invingatori, pentru frustrare si ura produsa celor care doar aspira la valori pe care noi le-am realizat deja in fotbal. We belong to Jesus! and Only God can judge us!

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:58

@ gk CORECT SPUS. TIPIC ROMANESTE NU ESTE NICIODATA MOMENTUUL.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 1:59

AM MAI SPUS, NOI SUNTEM „FARMECUL VIETII”. SUNTEM O ECHIPA CARE NU OBTINEM TOT CE VREM SI TOT CE PUTEM(ASTA DATORITA SPAGII SI CORPTIEI). SUNTEM O ECHIPA PENTRU TOTI ROMANII DE RAND. NU SUNTEM O ECHIPA A MAFIOTILOR. NU OBTINEM NIMIC CU JAPCA, BA CHIAR DIN COTRA. RESPECT PENTRU ORICE SUPORTER AL ORICAREI ECHIPE, DAR CEL MAI MULT CONTEZA „”””SA IUBESTI FOTBALUL””””

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:00

http://www.uefa.com/footballeurope/countries/association=122/fixtureresult.html va rog sa imi ziceti si mie, acolo a fost un caz realmente grav, de ce nu apare 0-3? ca tot vorbeam de campionate externe…

danSteaua (15 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:01

Jucatorii stelisti au facut foarte bine ca au disparut imediat de pe teren, pentru ca prezenta lor ar fi instigat la violenta, atat jucatorii rapidisti cat si spectatorii. Am fi put fi martorii unui dezastru. Oricum, ar fi sportiv si elegant ca Gigi Becali sa ceara rejucarea partidei. Mai mult decat un titlu si/sau o participare in CL conteaza sa ne unim impotriva huliganilor. Mai mult decat un titlu si/sau o participare in CL conteaza sa ne putem privi in ochi unii pe altii!

Sa auzim numai de bine!

PS Ar fi extraordinar pentru fotbalul din Romania, ca la urmatoarele meciuri, sa vedem galeria Stelei cerand rejucarea partidei cu Rapid. Astea sunt momente istorice si galeria celei mai importante grupari fotbalistice din Romania trebuie sa stie sa se ridice la nivelul asteptarilor. Ar fi o actiune care ar putea „purifica” aerul tribunelor stadioanelor din Romania. Personal, as fi mai multumit decat daca am lua titlu.

L F C Romania (71 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:01

Domnule Ioanitoaia,

de data asta batii campii infiorator. pentru un personaj care se doreste formator de opinie penibil intregul text. fiindca ar trebui sa vorbim de principii. in seara asta am jucat darts si am ascultat ca de obicei live liverpool songs. insa cand am aflat deznodamantul mi s-a facut din dou greata. sincer, le-as rupe oasele celor care merg la meciuri ca sa arunce tampenii pe teren, dar nu as avea mai putina indulgenta cu jurnalistii care ii sterg la cur. ca sa fie clar…. tin doar cu liverpool de 27 de ani insa respect fenomenul. aseara, echipa gazda depunctata. simplu si clar, oricare ar fi ea. iar jurnalistul… pensie probabil

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:01

nu ma credeti ? http://www.lfp.es/

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:02

fzr,la fel ca si requiem frumoase basmele voastre dar realitatea e mai dura asa de fel.Atata timp cat Rapid are un Zotta si Steaua are un Argaseala ,basmele astea sunt pt copiii care au un iq sub 50.Realitatea e insa una si simpla,in afara se face performanta,cine a reusit are suporteri,cine nu are mai putzini.Restul e gargara-vezi initierea arbitrilor de catre Copos in artele electronicii,vezi initierea de catre Jiji in artele oieritului.

Yvo (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:02

Stii cand trebuia sa fluiere finalul?! Dupa ce din ploaia de monede il mai lovea una si doar cand il vedem inconstient atunci poate ii dadaeam si lui dreptate?
Hai mai lasati-o mai moale! A fost lovit si ajunge… Ati vazut vreodata cum arunca bolnavii astia mintal cu monede?!?!? Crek toti cai care mergeti la meciuri vedeti asa ceva… Atunci IMAGINATI-VA CA LUATI VOI O MONEDA CU 80km/h IN TZEASTA si sa mai vreti sa si arbitrati~!
PS: auzi-l si pe iOANITZOAIA: „pripit”… no comment

v (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:02

–CE S-A VAZUT IN ACEASTA SEARA A FOST INCEPUTUL.PE ORICE ARENA VA MERCE O ECIPA ADVERSA SI NU VA PUTEA CASTIGA PRIN JOC , E DEAJUNS 2-3 FANI PLASATI STRATEGIC LA GAZDE SI SA ARUNCE CU OBIECTE.

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:03

dansteaua vad ca si tu esti singur impotriva tuturor …alor tai…respect…

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:03

nu apare pt ca inca nu s-a luat o decizie,de aia.Dar o sa vezi ca o sa apara un 3-0

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:07

GK, PENTRU CE A FACUT COPOS ITI DAU TIE PERSONAL( NU STELEI) CELE 2 TITLURI CASTIGATE IN ACEA PERIOADA. NU-MI PASA. IUBESC RAPIDUL FIINDCA S-A LUPTAT DINTOTDEAUNA CU SISTEMUL. SI SUNTETI CONSTIENTI CU TOTII DE ASTA, BECALI VA DISTRUGE STEAUA. A CONSTRUIT O STEA PE NISIPURI MISCATOARE.

neutru (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:07

daca nu ma insel, dupa ce a acuzat lovitura in cap si a discutat cu oficialii la marginea terenului, mi se pare ca era hotarat sa lase meciul sa continue. insa am vazut cu totii continuarea, ca inca se aruncau cu obiecte in arbitru. deci nu simpatizez cu rapid, dar mai ales cu steaua, cred ca decizia a fost corecta.

mamadolores (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:08

normal ca ziaristii ii apara pe infractori….uitati-va cine le sunt patroni….serios…ganditi-va cat de coreti sunt paronii lor…din majoritatea presei…in frunte cu Voiculescu si Vantu..

myster (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:08

comportamentul si declaratile jucatorilor si stabi din ghencea arata mai mult a inscenare ,mai devreme poate va amintiti faza in care nesu ia o bricheta de pe jos si se duce cu ia la arbitru

parerea mea e ca asta au urmarit stelisti decand au intrat pe teren 3-0 la masa verde.

trebui loate masuri inpotiva lui becali care ultimile 3-4 campionate in retrur sa tinut numai de magarii

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:10

eu nu sunt fan steaua,nu imi trebuie titluri,nu tzin cu o echipa pt titluri,dar textele astea inaltatoare ma distreaza asa putzin.Rapidul lui Nae Manea care invingea Craiova marelui Oblemenco a murit de mult.Ala a fost adevaratul Rapid,nu savarinele lui Copos si a blatistului de Zotta

requiem (53 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:10

Nu sunteti farmecul vietii mele, ci sunteti tot ce urasc la romani; toate trasaturile negative care sunt mai mult sau mai putin prezente la poporul roman, voi le reprezentati. Nu stiti sa pierdeti, nu stiti sa recunoasteti greseala si acceptat sanctiunea, oricine e devina, numai un rapidist NU, niciodata, trebuie sa se arunce cu un televizor din mijlocul galeriei voastre ca sa recunoasca Zota, Rada ca sunteti capabili de asa ceva? Va impersonati in mari civilizati si radeti de altii ca folosesc ‘tarcuri’ (Sichitiu, Manea) si a doua zi o comiteti rau, dar de fapt nu ati fost voi nu? Ce mai puteti face dupa ce ati comis-o? Cea mai buna strategie e sa dati in rivalul ‘de moarte’ (sintagma va apartine), dupa noi potopul sau ‘i love you boro’; aveti greseli de arbitraj pro si impotriva la fel ca toate echipele, dar nu voi nu sunteti cei mai curati; apropo nu-i asa ca ati juacat magarusu’ cu Steaua aseara si golul a venit normal, pe cursul joacului, iar rezultatul corect ar fi fost o victorie bineinteles si nu un egal? ca doar voi n-ati pierdut nici in UC cand ati fost eliminati in sferturi? Deci, farmecul vietii la voi e frustraresi paranoie, sorry, dar viata e mai compexa si mai frumoasa de atata, macar pentru o parte din romani.

zlatan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:11

pt suporterul_rapidist:in tur nu a oprit meciul din acelasi motiv pt care nici tudor acum cativa ani nu l-a oprit in giulesti dupa ce s-a aruncat cu pietre in capul lui hamutovski.treaba asta nu a fost premeditata,a fost facut de un bolnav psihic probabil ca altfel nu imi explic

MIHAI_CA (3 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:11

ptr „eu”
sa stii ca am pierdut toata dupa amiaza uitandu-ma la meci si apoi la telesport.(meciul a inceput la ora 14 30 ora canadei).
problema cea mai mare este lipsa consecventei.
daca s-a oprit meciul nu e bine ,daca nu se oprea iar nu era bine.
pana cand nu se vor lua masuri drastice nu se va ajunge nicaieri.daca nici acum dupa tot ce s-a intamplat nu rep[rezinta o borna de plecare ,totul este in van.
faptul ca rapidul pierde meciul nu reprezinte nimic daca de acum incolo nu se iau aceleasi masuri.
ca un fapt divers,asta vara in toronto s-a tinut campionatul mondial de juniori iar in urma unui meci,toata echipa mexicului a fost ARESTATA.
de ce ? simplu…
dupa meci fanii au cerut autografe iar politia a facut cordon de securitate ptr evitarea incidentelor ,dar in mexi precum si in romania cine este fotlbalist crede ca poate sa faca ce vrea inclusiv cu politia.
urmarea:-echipa mexicului si-a petrecut o noapte la racoare si a fost nevoie de interventia presedintelui mexicului si a ambasadorului ptr rezolvarea problemei.

pana cand nu o sa se aplice legea si la noi in tara nu o sa rezolve absolut nimic.
de aceea ziua de 20 martie 2008 trebuie sa fie ca o borna de referinta ptr fotbalul romanesc.

mamadolores (2 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:12

inca ceva….se stie de mult ca Ovidiu Ioanitoaia este rapidist….l-a dat cineva de gol acum multi ani la procesul etapei la pro tv…

guti (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:13

ai 35 de ani de cînd faci gazetărie si degeaba mai citeste si mata regulamentele…pai ce vroiai sa moara arbitru pe teren…anul trecut sa intrerupt partida betis-sevilla dupa ce juande ramos a fost lovit de o cutie de bere…deci nu era un arbitru ci antrenor..asa ca bre nea ovidiule lasa smecheriile…a si o intrebare…CIND VA DEVENI SI GAZETA SPORTURILOR UN ZIAR PROFESIONIST ?…raspunsul il dau tot eu NICIODATA….ar fi timpul la gazeta sporturilor de o gazetarie neutra nu partinitoare…asa ca …

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:13

@ myster. MYSTER, ceea ce nu separi tu este dorinta si putinta. „..parerea mea e ca asta au urmarit stelisti decand au intrat pe teren 3-0 la masa verde..”. Tu chiar crezi ceea ce spui ? S-au jucat 73 min. Puteati sa nu marcati si lua fiecare cate un punct, sau putea marca Steaua. De ce crezi ca au venit porniti sa castige la masa verde si au asteptat 73 de min? Doar o minte bolnava poate credea asta.

Petry (10 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:15

@gk
prietene, am recunoscut ca a luat decizia pe care trebuia sa o ia arbitrul. asa e cum zici tu, ca putea sa continue si sa isi mai ia cateva brichete, scaune, pietre sau cine mai stie ce….eu doar faceam o paralela intre incidentul dintre ganea si acel asistent…oare arbitrul acela nu risca sa isi mai ia cateva picioare de la ganea care era tinut cu greu de sa nu revina pe teren sa ii mai aplice o corectie. si totusi a continuat. eu sunt de acord cu tine ca a facut bine deaconu ca a oprit meciul…ceea ce vreau eu sa subliniez e ca atunci s-a gresit. tocmai de aceea, dupa cum spuneam si mai sus mi-e ciuda. pentru ca atunci Rapid putea sa castige 3 puncte la masa verde. Norocul Stelei e ca acum s-a recurs la ceea ce ar fi trebuit sa se intample si in toamna la tim.

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:16

@ MIHAI_CA. TOTAL DE ACORD. DACA SE VA CONTINUA PE ACEASTA LINIE, TAIND IN „CARNE VIE” INDIFERENT CA VA FI STEAUA, DINAMO, RAPID SAU ALAT, SIGUR FANII ISI VOR DA SEAMA CA S-A TERMINAT. SINCER ITI SPUN. SI LA STEAUA DE SE VA INTAMPLA, SA PRIMEASCA ACEASI SANCTIUNE. LA TOTI. POATE NE VOM CIVILIZA MACAR CU FORTA

Ilie Pintilie (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:16

Chiar din prima repriza se pot vedea cum stelistii primesc de pe partea aceea a terenului „cadouri „de la suporteri. As vrea sa-i vad si eu pe dobitocii care comenteaza aici si in alte parti (vezi jucatori, conducatori, sef de galerie) in situatia de a lua bricheta in cap, in ochi, sau ureche sa-i vad cit de barbati sint.
Donu’ Ioanitoaia daca in situatia data ramineau stelistii pe teren si iesea bataie generala, poate sareau si nebunii din tribune (am voie sa fac si eu speculatii, nu ?)
era mai bine, era mai corect, era mai barbatesc ? De ce sa nu ramina si sa se bata barbateste eventual cu bivolul de Constantin, de un Fair-Play iesit din comun mai ales fata de colegi.
Era mai bine sa-i sparga capul arbitrului, sa vedem singe si cred ca si atunci mai era inca ceva de comentat.
Pina nu moare cineva, pina nu se intimpla o nenorocire, e bine sa nu actionam. Ei jucatorii e bine sa fie barbati si sa infrunte primejdiile din teren. Acum ei ar trebui sa se pregateasca si pentru evitarea obstacolelor aeriene.
La antrenamente Nesu ar trebui sa invete mai bine atacul la minge, deposedarea corecta si fereala de brichete, monede, sticle !
Si ce poate fi mai antrenant decit strigatul Radoi la Zapata : Las-o la mine, tu fii atent la sticla !

George (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:16

Si daca cel care a aruncat cu obiectul contondent face parte din scenariul domnului Becali ???.Cit despre arbitrul meciului pot spune ca a fost de rea-credinta sau inca nu este pregatit pentru un asemenea meci.Simplu domnule LUPESCU,arbitru strain.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:17

CE ESTE ASA DE DIFERIT INTRE STEAUA DE ACUM CARE BATE CU JAPCA SI CCA DE PE VREMEA LUI NEA NICU ??? CE ESTE ASA DE DIFERIT INTRE RAPIDUL DE ACUM CARE IA BATAIE DINTRUN GOL CU POLI DIN AFARA SI UN 3-0 LA MASA VERDE, SI RAPIDUL LUI MANEA?

THEO (6 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:17

corect shi moral ar fi sa se reia jocu’ d la 1-0 pt Rapid din minutu’ 71 .. iar pt faza cu aruncatu’ in teren a obicetelor .. sa plateasca suporteru’ [sau suporterii]respectiv amenda , clubul Rapid la fel shi sa joace un numar d etape fara spectatori .. asha ar fi corect .. ce vina au jucatori rapidishti k un papitzoi a aruncat din tribuna ? iar acuma stelishtii cer mila regulamentului .. rushine !! .. ar treb sa sustzinetzi ideea sa se reia meciul .. fi-tzi fair play

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:19

ASA SE VA SI INTAMPLA. FI SIGUR DE ASTA
:))

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:20

Petry sunt perfect de acord cu tine ca momentul 0 trebuia sa fie la Timisoara,meciul intrerupt si o suspendare grava data TImisoarei,nu s-a facut si e pacat pt ca neluarea de decizii la momente importante nu duce decat la ce s-a intamplat azi pe Rapid.

ADY (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:20

E O TARA ***(cuvinte banate din cauza limajului necivilizat) ;:)scuzati=mi limbaju da si astia ca si comunisti ne-au dat dracu:(((((((((((((mie imi pare bine ca a castiga steluta :)))))da oricum :))))))ceausescu a inviat a inviat beleaua si a dat comunicat sa castige steaua:)))

marius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:21

sa luam evenimentele in ordine cronologica si avem asa:
1.lovirea arbitrului
2.anuntarea reinceperii meciului prin statie si apelul facut asupra suporterilor de a nu mai arunca spre teren cu obiecte
3.cu toate astea se gaseste cineva sa mai arunce
4.oprirea meciului
5.plecarea stelistior dupa teren
6.(si cel mai important)reactia jucatorilor si a staff’ului de la rapid.
Din ultimul punct putem trage o concluzie clara si totodata simpla si anume: ce pretentii mai poti avea din partea suporterilor , cand tu ca jucator sau membru al echipei tehnice sau tot ce inseamna rapid reactionezi in acel mod…

Robert (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:21

Nu s-a pripit deloc!!!Trebuie sa invatam si noi ca exista un regulament!Pana cand sa mai toleram comportamenul asta de pe stadioane?Trebuie taiat in carne vie daca vrem un campionat puternic si civilizat.Nu sunt rapidist si imi pare sincer rau ca au pierdut cu 0-3,dar trebuia sa se inceapa cu cineva.Din pacate au fost ei.

gk (8 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:23

@fzr diferenta dintre Rapidul lui Manea si cel actual e de la cer la pamant.Pune mana pe o caseta si urmareste dupa revolutie un Csm REsita-Rapid arbitrat de Zotta,sau un National -Rapid si lista e mai lunga si pune mana si urmareste meciurile adevaratului Rapid din perioada Manea sau mai devreme a lui Sandu Neagu sau Rica

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:23

EI AU MUNCIT, TU AI STAT IN FOTOLIU MARIUS
SA VINA SEFUL TAU SI SA SPUNA CA PENTRU TOT CE AI MUNCIT TU AZI O SA IA LEAFA COLEGUL TAU ???

Traian Tomescu (5 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:23

CE INTERES AVEA UN RAPIDIST SA ARUNCE LA 1-0 PT RAPID???????? logic… Cine avea interes? oare…

Eu (26 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:23

@ fzr.1923. Trebuie recunoastere inainte de a face afirmatii. ‘…STEAUA DE ACUM CARE BATE CU JAPCA SI CCA DE PE VREMEA LUI NEA NICU..” Nu incep sa discut istorie, cu toate ca la varsta mea, am ceva cunostinte. Un singur lucru iti spu. Toate si toti am fost comunisti. Nu au existat echipe necomuniste in Romania. Au fost pur si simplu desfintate. Rapid (hai sa fim seriosi), daca nu era comunista ca si celelalte era desfintata de mult de Nicu. Problema voastra sta in alta parte, dar chiar nu isi are rostul sa discutam pe tema asta. Este fumata si fiecare o va tine pe a lui. DAR. TOTI SI TOATE ECHIPELE AU FOST COMUNISTE PANA IN 89

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:23

requiem… „nu stiti sa pierdeti?????”…apropo tu stii macar requiem ce inseamna?

eu (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:24

pfuu nea oviidiu nu ma asteptam de la tine la una ca asta.te credeam ca esti mai cu capul pe umeri si ca nu esti asa de influentabil.dar mediocritatea in care ai cazut isi spune cuvantul si intre randurile asternute.nema inspiratie nema discernamat.
poate ne explici si noua in ce regulament exista cele 3 minute acordate dupa lovirea arbitrului ? in ala a lui zotta nu ? sa luam de ex o situatie ipotetica in care arbitrul lovit isi pierde cunostinta (sau intra in stare de soc ,cazul lui deaconu ) cine mai acorda cele 3 minute ?tu ?zotta?manea ?
apoi auzim de peste tot premeditat ,intantionat etc .premeditat de cine ? de suporterul stelist ? hahaha cat de ipocrit poti fi sa spui ca la tribuna 2 din giulesti s-au infiltrat suporteri stelisti .cand inca de la casele de bilete se face o triere a persoanelor suspecte ,cand tribuna 2 giulesteana e cunoscuta pt aportul vocal adus in tp meciurilor si bineinteles si pt cel huliganic la mare concurenta cu tribuna 0 a aceluiasi stadion.numai cineva afon total poate spune domle au fost stelisti acolo iar tu nu esti asa ,poate doar rau intentionat .
si de ce in spiritul derby-ului trebuia sau trebuie continuat meciul ?de cate ori trebuie sa se mai intample ca sa se opreasca aceste lucruri ?acum 2 ani vuia presa din cauza huliganilor de la derby acum trebuiau iertati ? in ce scop ?
sincer : esti demn de dispret

CGivan (1 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:24

Arbitrul are dreptate !
Pacat ca s-a spart buba la meciul acesta.

fzr.1923 (25 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:24

MIE-MI TREBUIE DOAR O CASETA CU RAPID. TIE CATE-TI TREBUIE CU STEAUA??? NUMAI ASA, DIN CURIOZITATE 😉

akm (24 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:26

mai eule NU toate echipele au fost comuniste pana in 89….comunismul a venit in 1945, chiar atat de bata esti la istorie?

marius (4 comentarii)  •  21 martie 2008, 2:26

pai da fzr dar in cazul asta nu e vina sefului ca ia colegul meu banii;)

Comentează