Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua în pericol!

Recunosc că m-am numărat printre ziariştii care au preţuit contribuţia lui Gigi Becali la revigorarea Stelei. Mai cred şi azi că, în afara sprijinului material al magnatului din Pipera, gruparea roş-albastră n-ar fi rămas o forţă în fotbalul intern şi […]

luni, 20 august 2007, 5:32

Recunosc că m-am numărat printre ziariştii care au preţuit contribuţia lui Gigi Becali la revigorarea Stelei. Mai cred şi azi că, în afara sprijinului material al magnatului din Pipera, gruparea roş-albastră n-ar fi rămas o forţă în fotbalul intern şi o firmă în cel european. În consecinţă, socotind că echipa s-ar fi descurcat anevoie, sau deloc, fără suportul actualului patron, am închis uneori ochii la excesele acestuia. Am judecat că de la fiecare om trebuie reţinute îndeobşte părţile bune, plusurile înaintea minusurilor. Mi-e teamă însă că de data asta Gigi Becali a depăşit orice limită. Nu pentru că l-a atacat pe Hagi, la urma urmei, dînd banii, era şi e dreptul lui să-l demită, cît pentru modul în care a pus problema cînd a decretat că “dacă vreau eu, pot să fiu şi antrenor la Steaua”! Nu insist, dar cum Gigi Becali nu posedă calificare de antrenor, rezultă că el a vorbit, a ameninţat şi a jignit degeaba. Paradoxal, tocmai cel care îi somează pe ceilalţi să-i arate respect ascultîndu-l orbeşte a dovedit totală lipsă de respect faţă de Hagi, ba şi faţă de istoria şi de profesia acestuia. În măsura în care bogăţia îi împinge pe unii să-şi închipuie că-s atotputernici, că le e permis orice, atunci şeful din Ghencea trebuie obligatoriu inclus în categoria acelora care şi-au pierdut simţul realităţii şi, deopotrivă, pe cel al ridicolului.

Nu-i prima oară cînd Gigi Becali iese în decor. A luat-o razna, printre altele, şi în clipa în care s-a bătut cu pumnii în piept că va difuza pe stadion numai muzică religioasă, ca s-o dea peste noapte la întors şi să afirme că a glumit. Situaţia la care s-a ajuns acum merită însă socotită şi mai gravă deoarece nu mai discutăm despre o hachiţă a investitorului, despre un moft al său. Discutăm despre maniera lui de a-i trata pe cei din jur, pînă şi pe Hagi, ca pe nişte neica-nimeni, ca pe nişte furnici, ca pe nişte umbre. Cu atît mai puţin se explică o asemenea atitudine cu cît, în visele sale de mărire, finanţatorul Stelei speră să conducă într-o zi nu doar un partid şi un club, ci chiar o ţară. Or, ca politician, s-ar cuveni să ştie că există lucruri pe care nu le spui nici dacă le gîndeşti. Le păstrezi pentru tine. Din păcate, recentul derapaj, ca şi atîtea altele nenumite aici, îi determină pe tot mai mulţi suporteri să aprecieze, justificat, că Gigi Becali nu-i departe de a deveni un pericol real pentru Steaua, subminîndu-i stabilitatea şi ascensiunea. Dacă el dărîma altădată cu o mînă ce construia cu alta, în prezent riscă să dărîme cu amîndouă. Fie şi pentru că e posibil ca Hagi să plece şi nimeni să nu mai accepte stilul dictatorial al patronului, caz în care, nu-i aşa, Gigi Becali va fi silit s-o antreneze el însuşi pe Steaua şi s-o ducă în Champions League, amin!

Comentarii (162)Adaugă comentariu

Paul (24 comentarii)  •  20 august 2007, 18:16

Sa peram ca il arata cineva

Becacali (2 comentarii)  •  20 august 2007, 18:18

Eu sper sa i-l citeasca, fiindca altfel o sa se uite doar la poze….

utzu (1 comentarii)  •  20 august 2007, 18:18

Becali pleaca de la Steaua,locul tau este in lanul de proumb,nu aici in Ghencea.Noi nu avem nevoie de badarani.Noua ne trebuie un patron care sa isi protejeze echipa si intreg staff`ul.Ai impresia ca daca ai bani ai tot ce iti trebuie.Esti un pericol pentru echipa.

RED (4 comentarii)  •  20 august 2007, 18:18

ma asteptam ca hagi sa-si dea demisia dupa ce l-a facut oieru de rahat.
se merita unul pe altul. Doi analfabeti ordinari tinuti in brate de toata presa din Romania.

PCH (16 comentarii)  •  20 august 2007, 18:20

dl director, articolul asta e varza. luati apararea lui hagi doar de dragul de a fi contra lui bkl. dar unul dintre voi, jurnalisti, nu a spus pina acuma ca hagi este incapabil de a face orice altceva inafara de a JUCA fotbal, nu a antrena. omul nu este in stare sa vorbeasca, sa creeze o idee pe care sa o comunice coerent, nu este in stare sa faca acordul intre subiect si predicat – iar voi il vedeti mare antrenor. hagi este ZERO si ca antrenor, si ca inteligenta si caracter. si ca om de afaceri – daca e sa judecam tzeapa pe care si-a luat-o cu iaki – cine cunoaste stie la ce ma refer. cum sa antrenezi si sa tii in mina o echipa cind esti mai prost decit jucatorii? pai nu degeaba il sapa radoi, are dreptate.
discursul lui bkl este, in principiu, corect – insa modul in care isi spune parerea este, ca de obicei, mitocanesc si megaloman. insa, chiar daca forma discursului repugna, fondul este valabil. insa la hagi, pretuiti ambalajul de mare fotbalist insa nu cintariti fondul: incompetenta de antrenor a regelui. conflictul dintre el si patron este inca o dovada ca hagi este incapabil de gestiona meseria de antrenor. omul este pur si simplu redus mental.

Paul (24 comentarii)  •  20 august 2007, 18:20

Cu toate ca parerea mea este ca Hagi nu e un antrenor de valoare , eu cred ca ar trebui lasat sa-si faca treaba pana la iarna si atunci sa tragem linie. Daca nu are rezultate AFARA iar daca are BRAVO .

paul 2 (16 comentarii)  •  20 august 2007, 18:23

Paul

da du 10 mil de euro unor muncitori si lasa-i pina la iarna sa-ti construiasca o casa. si la iarna tragi linie: daca iti place BRAVO, daca nu, AFARA.
tu gindesti cind ejectezi aberatii verbale de genu asta?

Steaua_bulan (237 comentarii)  •  20 august 2007, 18:24

Tataie…cand mai iesi la pensie??? Te rugam…fa-ne placerea asta cat mai repede!!!!!!!!!!!!!!!!!

Steaua_bulan (237 comentarii)  •  20 august 2007, 18:27

# PCH Says:
August 20th, 2007 at 6:20 pm

dl director, articolul asta e varza. luati apararea lui hagi doar de dragul de a fi contra lui bkl. dar unul dintre voi, jurnalisti, nu a spus pina acuma ca hagi este incapabil de a face orice altceva inafara de a JUCA fotbal, nu a antrena. omul nu este in stare sa vorbeasca, sa creeze o idee pe care sa o comunice coerent, nu este in stare sa faca acordul intre subiect si predicat – iar voi il vedeti mare antrenor. hagi este ZERO si ca antrenor, si ca inteligenta si caracter. si ca om de afaceri – daca e sa judecam tzeapa pe care si-a luat-o cu iaki – cine cunoaste stie la ce ma refer. cum sa antrenezi si sa tii in mina o echipa cind esti mai prost decit jucatorii? pai nu degeaba il sapa radoi, are dreptate.
discursul lui bkl este, in principiu, corect – insa modul in care isi spune parerea este, ca de obicei, mitocanesc si megaloman. insa, chiar daca forma discursului repugna, fondul este valabil. insa la hagi, pretuiti ambalajul de mare fotbalist insa nu cintariti fondul: incompetenta de antrenor a regelui. conflictul dintre el si patron este inca o dovada ca hagi este incapabil de gestiona meseria de antrenor. omul este pur si simplu redus mental.
————————————————-

Da’ Borcea&turcu, Becali, Mititelu s. a. …sunt in stare sa faca acordul intre subiect si predicat? In lumea fotbalului sunt multzi oameni lipsiti de cultura si educatie, pt. ca nu prea au timp pt. asta, pt. ca stau mult in cantonamente, pt. ca vin din medii submediocre (vezi Banel)…deci nu e asta un criteriu de a fi bun antrenor sau nu…Mai gandeste-te!!!

Gg (2 comentarii)  •  20 august 2007, 18:28

Se pare ca”Il Ciobandante” nu doar a derapat. De data aceasta nu vad nici o stire conform caruia acesta sa fi retractat, in stilul sau caracteristic macar, cele spuse sau macar sa puna vorbele pe seama frustrarii fata de arbitru sau de conjunctia dintre Marte si Jupiter. M-am ferit sa il numesc pe acest individ in toate felurile in care suporterii si nu numai il apeleaza zi de zi. Pana azi! Exista insa un prag al ridicolului si unul al nebuniei. Ridicol a fost de la „descalecarea” in Ghencea, dar sa te crezi si Berlusconi si Lippi, si Mihai Viteazul si Razboinicul Luminii si toti ceilalti la un loc miroase a boala. Aseara cine a vorbit? Azi la emisiunile de stiri cine va aparea pe micile ecrane? Cine stie, in curand va vorbi Maica Tereza (Odihneasca-se in pace!) prin gura lui! Notiunea de personalitate multipla are acum un chip pe care toti il putem recunoaste. Este cel nascut George Becali si devenit pe rand Domnitor, erou de legenda, manager (nabab mai bine zis) de club, scouter genial si antrenor de echipa de Champions League! Don’t you agree?

costin (1 comentarii)  •  20 august 2007, 18:32

Amin inseamna „asa sa fie”. Sfarsit cam tragic se doreste Stelei.

QvoAnimus (1 comentarii)  •  20 august 2007, 18:32

AFARA CU HAGI DIN GHENCEA!

LUNGU ADRIAN (1 comentarii)  •  20 august 2007, 18:34

SA NU UITE CIOBANU CE A PATIT RAPOSATU DE CEAUSESCU.

PE CIOBANU TREBUIE CINEVA SA-I ARATE CA NU OIERII FAC LEGEA IN TARA.

Tavi (30 comentarii)  •  20 august 2007, 18:34

Gigi Becali reprezinta imaginea clara a individului umflat artificial de perioada post-ceausista, care a acumulat neincetat avere prin tot felul de mish-mash-uri, fara a dezvolta nici o afacere, fara a fi nevoit sa puna pe picioare o echipa si un plan cu ajutorul carora sa dezvolte ceva. Gigi Becali a primit totul de-a gata, iar din momentul in care s-a vazut in TOP300, nimeni si nimic nu l-a mai putut opri. Aspectele enumerate mai sus, impreuna cu pupincurismul de care da dovada presa romaneasca la adresa acestor asa zisi oameni de afaceri, l-au determinat pe oierul ajuns „BUSINESSMAN” sa isi imagineze ca nimeni si nimic nu ii este superior, indiferent de domeniul pe care se hotaraste sa il abordeze. Declaratiile date ieri de acest individ semidoct, nu sunt decat consecinta celor enumerate mai sus.
Ce atitudine a luat presa romaneasca, o asa-zisa putere in stat, in momentul in care Becali ( Gigi sau Giovani), i-au agresat fizic sau verbal pe CTP, Malonga Parfait sau Grigore Cartianu? Le-ati reprodus cu disperare fiecare prostie spusa, i-ati adus de la stadiul de bisbitari necunoscuti, la cel de vedete, oameni de afaceri, persoane publice etc
Majoritatea ziaristilor romani, traiesc putin si prin Becali, iar el stie acest lucru si se foloseste de ei.
Nu Becali l-a atacat pe Hagi ieri, ci voi atunci cand ati decis sa ii publicati ineptiile. Fara voi, Becali ar fi un simplu individ cu bani care a decis sa finanteze Steaua. Cu ajutorul vostru, este un clovn cu bani. Din pacate, clovnul a inceput sa distruga, iar voi il ajutati.
O zi buna,
Tavi.

cristi (2 comentarii)  •  20 august 2007, 18:38

Sa va ajut eu Dle Geanta,nu cred ca d-voasra nu ati dat de acest comentariu,care a fost postat pe site de zeci de ori.Mai puneti la acest comentariu ce a facut Gigi Becali in ultimele 8(opt) etape ale campionatului recent incheiat!!!!!!!! Ce a facut Steaua in ultimii 3(tei) ani ar trebui retrogradata,da,da, retrogradata! Stiu ca nu va pica bine, dar asta este realitatea!
Ps.Comentariul de mai jos nu-mi apartine,dar tot ce scrie acolo este adevarat!!!!!

steaua CLUBUL CEL MAI CORUPT DIN ROMANIA,desi pe la noi lumea vorbeste despre Dinamo….e total gresit.Sunt de acord ca in urma cu ceva ani,au existat 2-3 meciuri, la Piatra Neamt,si Bistrita…care au fost catalogate ca noncombaturi…dar de atunci timpul a trecut,a trecut…si a existat UN MOMENT ZERO !,dupa care s-a spus STOP jocurilor de culise.E R O N A T ! CLUBUL steaua bucuresti a ramas cu aceleasi ;OBICEIURI; de a ;CUMPARA; echipele adverse sau o parte din jucatorii adversi ,iar in unele cazuri ARBITRII :in frunte cu cel care s-a antrenat in echipamentul stelei MARIAN SALOMIR (voi reveni cu amanunte ). Acum vreau sa ma refer DOAR la cateva exemple de JUCATORI CUMPARATI :

-Curca + Gurita (Farul),in meciurile din campionatele 2004,2005,2006 au mimat fotbalul si au fost retrogradati la echipa a 2a + CEA MAI MARE AMENDA DIN ISTORIA FOTBALULUI DIN ROMANIA(15.000 euro),de catre PATRONUL CLUBULUI(dl.Bosanceanu) unde cei 2 joaca,adica fratilor,ce dovada mai buna doriti ? .Apropo’ ,CURCA si astazi este pe banca de rezerve, verdict NONCOMBAT ! GURITA….ghiciti la ce club s-a transferat ? Pariu ca nu stiti .

-Meciul Vaslugi(pardon, Vaslui)-steaua. Era ultima etapa.Meci decisiv !! egalitate de puncte cu rapid 3 jucatori NONCOMBAT acuzati de PATRONUL CLUBULUI.(Dl. PORUMBOIU) : Badea,Panait,Hutan….ce dovada mai doriti ? Imediat dupa meci steaua i-a cumparat pe Badea si Panait,cu modesta suma de 1.400.000 euro. Chiar asa mare valoare au cei doi ? nu domnilor,ASTA A FOST PRETUL TRADARII,al NONcombatului.Panait a jucat vreo 23 de minute la echipa steaua,dupa care s-a intors la VASLUI.

-Eduard Stancioiu juca la Sportul.Era lupta mare intre steaua,Rapid si Sportul,,eu spun ca STANCIOIU a fost blat la acel meci.A iesit la 16 m si a facut un 11m INUTIL , cu picioarele inainte,desi mai erau langa el vreo 3 fundasi,dar scorul era 1-1 si banii lui JIJI contau. Mai mult decat ONOAREA de a juca cinstit ! Copos a comentat 1 an dupa acel meci,si acum suspina,intrebati-l !!

-va amintesc doar in trecere asa de celebrul 8-1 de la Timisoara,cand FLORIN BATRANU a luat ;rosu;in min.5,intr-o faza penibila.L-a cersit.Restul il stiti de la acel meci.Voi ;banatu-i fruncea;,nu ati vazut meciul ?

M.Popa,Canu,Caramarin,Olah,G.Coman,Ov.Petre.Acesti jucatori,bunicei,au pus-o de un NONCOMBAT chiar in fieful stelei in ghencea.Va amintiti?,la pauza 1-1 gol Mansour.Dar dupa pauza,POLI=CAPRA.Mai exact, jucatorii amintiti.2-1 la final ;glorios;.Ce s-a intamplat dupa meci ?.Va amintiti ? PATRONUL LOR(Dl IANCU),l-a concediat pe OLAROIU,pentru cateva ore !! hahaha hazliu,banuiesc ca a primit un telefon de la jiji si l-a potolit.L-a repus pe Oli in functie, seara…Dar pe la pranz acuza echipa de NONCOMBAT.Patronul lor.Retineti ?

-In trecere va mai spun asa ,;ca pret platit;,urmatorul an Oli la steaua,si i-a luat si pe Ov.Petre,G.Coman. Cei care au ramas acolo,la Timisoara ;prietenii lui oli; Canu,Caramarin,Olah,Popa,au facut FIGURATIE in meciul din ghencea din campionatul 2006-2007
.VA INTREB SI EU….aveti idee de ce in semifinala de cupa nu a jucat decat Canu?Caramarin,Olah,Popa…pauza.Stiti cumva ANDREI CRISTEA de ce nu a jucat in acea semifinala de cupa de pe ;giulesti; ? aaaaaa s-au certat,spun ei ! si a fost trimis acasa….PATRONUL LOR a dat ordin ca POLI sa joace fara ;TRADATORI; si au batut 1-0 !

-Jula,Coroian,Anca,Stancioiu,Minteuan,SUNT ACUZATI DE CATRE CLUBUL LOR;CFR;CLUJ….ca nu si-au jucat corect sansele in meciul cu ;faimoasa; steaua. ASA AU DISTRUS VISUL CLUJENILOR de participare in CH.LEAGUE.E corect domnilor fotbalisti ? De aia era jiji asa sigur ca bate 3-0 ? avea acesti jucatori ;CUMPARATI;.As vrea sa vina stelistii sa spuna : da prietene,ai dreptate ,ne-am saturat ! Aveti curaj ?

ACEASTA este steaua echipa;curata; din ROMANIA.Dar spun eu: ESTE ECHIPA CEA MAI MURDARA DIN ROMANIA,desi s-a bagat in fata o alta echipa din Bucuresti,Dinamo.Dar,cine stie ? poate intr-o zi v-a exista si in Romania ;un CALCIOPOLI;,ca si in Italia. Nu am mai amintit de alte ;lupte; ale razboinicilor.Au fost multe meciuri ;tari; cu echipe ;satelit; : nr 1= fcm Bacau,mai sunt ,Jiul,Otelul,Pandurii,Sportul,National,Farul,Arges…Timisoara.

-Inainte de a incheia,as vrea sa va spun,voua stelistilor : felicitari steaua pentru meciurile din Europa,dar acest lucru nu sterge cu buretele meciurile voastre din campionatul intern.Juventus Torino si AC Milan au performante extraordinare in Europa,dar nu au fost ;gratiate; pe plan intern.Aceasta-i dovada ca in Italia, justitia CHIAR functioneaza !

PS.Toate aceste ;FURTURI; facute de steaua,au fost comise in ultimii 4 ani. Ce am scris aici,nu le-am cules de prin ziare.Nu sunt nici ziarist.Sunt din Constanta.Am fost la meciul farul-Dinamo si am vazut multa lume;frustrata;,multa lume chiar uraste Dinamo,pentru trecutul ei…dar nu au curajul sa JUDECE steaua pentru prezentul ei murdar,rusinos.Le dau un sfat ! Sa citeasca ce am scris eu,si sa se mai gandeasca : steaua ESTE CEA MAI CORUPTA ECHIPA DIN ROMANIA : din 23 de titluri 13 au fost castigate de valentin ceausescu(normal,doar nu era securitatea mai tare decat familia Ceausescu).In ultimile 2 campionate castigate de steaua s-au disputat cele mai GROSOLANE NONCOMBATURI din istoria fotbalului din Romania.

Aceste acuze nu le-am inventat eu…au fost scoase la lumina de catre patronii si conducatorii cluburilor respective,unde activau acei jucatori ;vanduti;.Credeti ca acei patroni erau atat de prosti incat sa-si murdareasca numele propriului club,cu scandaluri de noncombat ? Credeti ca erau prosti sa-si scada valoarea propriilor jucatori prin scandaluri Patronii si conducatorii acestor cluburi ar trebui sa constituie punctul de plecare,catre curatirea fotbalului romanesc.

d(r)ac_impielitzat (3 comentarii)  •  20 august 2007, 18:41

indemn romanesc: „hagi e monument al istoriei fotbalului romanesc!”, haideti sa nu scuipam pe monumentele noastre.

nimeni (6 comentarii)  •  20 august 2007, 18:44

Daca in urmatorul meci, Hagi il va folosi pe „finutul” pe postul impus de patron, toata lumea va spune „Hagi a cedat”. Daca va avea curajul sa-l foloseasca in continuare asa cum crede el de cuviinta si va pierde, in acest caz lumea s-ar putea sa inceapa sa se gandeasca ca patronul „o fi stiind el ceva”.
E momentul ca acest individ, pe care presa il catalogheaza ca „fotbalist de valoare”, desi n-are absolut nici o realizare notabila in fotbal, sa iasa in fata presei si a nasului protector si sa spuna: „sunt profesionist si vreau sa joc ceea ce-mi cere antrenorul. Nu te supara nanashule, te pup in continuare… peste tot, dar hai sa facem cum spune antrenorul, mai ales ca numele lui este Hagi”. Cred ca numai asa s-ar aplana tensiunea de acolo.

In rest, mie imi convine ca nu tin deloc cu steaua…

radumiki (5 comentarii)  •  20 august 2007, 18:45

Trebuie dat jos ciobanul de pe soclul pe care s-a cocotat. A ajuns boss la Steaua in forta dupa o disputa cu alta familie mafiota-Paunescu, la fel trebuie sa plece… in forta.
Alaturi de Hagi sunt suporterii, politicul daca e nevoie, toti sunt contra ciobanului), investitori sa continuie treaba nu cred ca ar fi greu de gasit tinand cont de pozitia Stelei ca imagine, istorie si perspective. Hai sa-l dam jos pe Jiji, incepeti si voi presa atacul sustinut, suporterii stelisti ar fi incantati sa plece Jiji, sa castige Hagi si fotbalul, nu animalele.

calpal7 (7 comentarii)  •  20 august 2007, 18:46

Sfatul meu pentru Hagi este sa-si dea demisia acum sau oricum curand si mai ales daca Becali continua cu genul asta de declaratii. Daca avea ceva de spus antrenorului, trebuia sa o faca intre patru ochi sa evite situatia asta penibila in care patronul si antrenorul discuta prin intermediul mass-media. Eu zic ca s-a creat o ruptura atat de mare incat practic nu mai este punct de intoarcere.

ce o sa fie dupa? (1 comentarii)  •  20 august 2007, 18:46

Sunt de acord cu toti care spun ca Becali ar trebui sa plece, dar ce se va intampla dupa? sa spunem ca reusim sa-l inlaturam pe nebunul asta din conducerea stelei, dar cine va mai da bani la echipa? cine o sa mai plateasca salariile alea astronomice (ptr Romania) ca sa ramana jucatorii sau sa vina altii la Steaua?

un medic (7 comentarii)  •  20 august 2007, 18:47

Sindromul Becali. Becali e un exponent . Un paranoic cu bani care crede ca lumea se invarteshte dupa el. Un dement capabil de orice, absolut orice, pentru a-shi satisface visele(delirul) de marire. Nu e singurul. Nu e primul. E exponentul clasei parvenitzilor din Romania. E continuatorul ceausheilor.Daca e totushi credincios, sa ia aminte la o vorba creshtineasca ce spune: „Daca Dumnezeu vrea sa-shi bata joc de un sarman la minte atunci ii da multzi bani”. Eu ash continua: daca nu vrea sa-shi bata joc ii da cate un Rudotel in criza. Sau medici buni, sa-l poata ajuta. Noi nu ar trebui sa ne miram. Sindromul Becali urmareshte Romania aproape ca un blestem. Nu shti, nu putem , nu vrem sa ne scuturam de astfel de bolnavi. Ne bantuie in politica shi in viatza publica peste tot. „Doamne , ocroteshte-i pe romani!”

monica (8 comentarii)  •  20 august 2007, 18:48

marfa rau!!!

http://www.NewsPage.ro

si mai si castigi 🙂

radumiki (5 comentarii)  •  20 august 2007, 18:50

o sa se gaseasca imediat altii sa sustina Steaua.
acum se califica in CL=>are 12 mil. de Euro.
anul asta castiga campionatul=>la anul e tot acolo.
sa mai pun in taler imaginea, istoria, perspectivele posibile?

STEAUA PINA MOR (1 comentarii)  •  20 august 2007, 19:02

DOBITOCUL SE CREDE BIG BEN.CIOBAN CARE TRE SA MULGA OILE NU SA STEA PE SCAUN DE AUR.CIND AJUNGE CIOBANU LA PUTERE…. ASA SE INTIMPLA.UN SCHIZOFRENIC.HAGI PT MINE E CA STATUIA LIBERTATII PENTRU AMERICANI.BECALI=DEJECTIE

decaraiman (6 comentarii)  •  20 august 2007, 19:05

sunteti penibili /sunteti penibili /sunteti penibili/ forzza penibili de gazetarii mai aveti subiecte? ca daca nu va dau eu subiecte

van halen (1 comentarii)  •  20 august 2007, 19:08

MULTUMESC din SUFLET tuturor care sunteti antibehaly si impotriva inculturii sunt de accesi parere ca ZIARISTII nu trebuie sa mai fie pupinkuristii lui JIJI-atotstiutorul, si sa treaca la fapte la o campanie ANTIJIJI, nu antisteaua.
DACA AVETI sange in teava aratati asta.
voi ati creat acest MOSTRU mediatic si va lamentati pentru cativa dolarei sau euroi.
PLZ, veniti-va in fire si ignorati FRANKESTEIN-ul acesta al ROMANIEI
PLZ

dc (25 comentarii)  •  20 august 2007, 19:14

si inca ceva…. ca o completare
Daca prin absurd era presedintele tarii, in urma declaratiilor de aseara, acum eram izolati complet de comunitatea internationala si peste cateva luni GSP intra in faliment…..

ady (2 comentarii)  •  20 august 2007, 19:15

FORMATIA O VA FACE jiji, DAR PENTRU ANTRENAMENT TOTDEAUNA SE VA GASI UN „PUPINCURIST” SA-L FACA !

radumiki (5 comentarii)  •  20 august 2007, 19:17

io am dat mai sus o solutie sa se inceapa razboiul acestui pamflet, pseudo-politician, pseudo-investitor, un mojic si badaran.

dani_c (4 comentarii)  •  20 august 2007, 19:18

chiar ma mira ca-l vorbiti de rau cand stie tuata lumea ca v-a uns pe mai toti

dani_c (4 comentarii)  •  20 august 2007, 19:21

citesc zilnic LIBERTATEA…si la 2 zile pe prima pagina

insecta (3 comentarii)  •  20 august 2007, 19:25

Gigi este un agramat si un incult care crede ca dak are bani e Mesia pe pamant….dar de fapt este un bufon retardat.
Hagi dak ai caracter spala-te pe maini de acest imbecil si pleaca de la echipa.

STEAUA NU ESTE SI NU VA FI NICIODATA A LUI GIGI BECALI.

slstorm (1 comentarii)  •  20 august 2007, 19:32

gigi este o mizerie iar voi ii acordati prea multa atentie ! nea`ovidiu el asta urmareste,atentia asta nenorocita si face orice este posibil. a ajuns sa il atace pe hagi si voi va bucurati de un nou subiect care se vinde bine ! nu patati si voi mai mult istoria si imaginea unui club si unui jucator precum Gica. nu si voi, nu si tu.

nicolae (1 comentarii)  •  20 august 2007, 19:46

Ma intreb cum se vor mai privi in ochi cei cinci- sase jucatori care fac bisericuta lui radoi. Ce se va discuta la primul antrenament?
Cate astfel de situatii or mai fi fost pe vremea „plecateilor” zenga si oli? De ce o fi plecat Protasov?

unu (4 comentarii)  •  20 august 2007, 19:48

nu steaua, ci bucurestiul e in pericol 🙂 ce bine!
http://clujeanul.ro/articol/ziar/cluj/cum-a-castigat-cfr-meciul-cu-steaua/16796/414/

MosIonRoata (48 comentarii)  •  20 august 2007, 19:51

G.Hagi este un angajat al patronului Gheorghe Becali si este dator sa execute ordinele de serviciu primite de la acesta. Asa se intimpla in orice societate comerciala. Cum poate justifica presa pretentiile conform carora la Steaua ar trebui sa fie altfel?

Sanatate!

radumiki (5 comentarii)  •  20 august 2007, 20:01

mosule, Hagi e specialistul, pricepi.
nu poti tu ca patron sa ordoni specialistilor cum sa trateze apa sau cum sa piloteze avionul tau. asta specialistii stiu mai bine. daca esti patron nu inseamna ca esti specialist in domeniul respectiv, oricare ar fi asta. ai alte calitati, faci bani, dar nu esti specialist. cand te consideri mai ,,specialist” decat specialistii, incepi sa pierzi.

radumiki (5 comentarii)  •  20 august 2007, 20:01

mosule, Hagi e specialistul, pricepi?
nu poti tu ca patron sa ordoni specialistilor cum sa trateze apa sau cum sa piloteze avionul tau. asta specialistii stiu mai bine. daca esti patron nu inseamna ca esti specialist in domeniul respectiv, oricare ar fi asta. ai alte calitati, faci bani, dar nu esti specialist. cand te consideri mai ,,specialist” decat specialistii, incepi sa pierzi.

catalin_cj (37 comentarii)  •  20 august 2007, 20:07

stai linistit ca daca nu era gigi venea altul cu banii. tot ii ridicati statui cretinului de gigi. el vrea respect? respectul se castiga nu se cumpara. GIGI ESTI UN GUNOI. sunt dinamovist dar ce se intampla la steaua este un mare pacat. hagi nu merita asa ceva de la mizeria aia de om.

Manoo (2 comentarii)  •  20 august 2007, 20:10

bah MOSIONROATA da chiar ca esti taran mare…..eu cred k tu lucrezi pe la vreo stana de alu asta!Probabil ca tu esti angajatul lui si pe cartea ta de munca scrie mulgator de oi,si pupincurist dupa program(adik ore extra).Bun.ok.da i-a zi-mi tu mie acum,cum ar fi daca ar veni la tine gigi si ti-ar zice sa mulgi oile de alt mod decat cum o faci tu!? nu te-ar deranja!??
chiar daca e seful tau,tu esti mulgatorul in stana aia si stii sa mulgi oile mai bine ca el (desi ma indoiesc).Cam asa ceva se intampla si la STEAUA dar in proportii gigantice fata de ex asta! Am luat ex asta k sa ma poti intelege!
Intro societate comerciala fiecare are rolul lui nu?patronul e patron,director e director,inginerul e inginer si muncitoru e muncitor! Asa e si la o echipa de fotbal,patronu e patron,director e director(fie el tehnic sau sportiv),antrenoru e antrenor,eh….iar de aici mai departe toti care urmeaza depind de antrenor si numai de antrenor,antrenor secund,antrenor de portari,alti antrenori,preparator fizic,maseor,scouteri.
Sper k ai inteles si iti multumesc ca sacrificat din timpul tau k sa citesti mesaju asta,acum te las sa te intorci a muls!

Sanatate!

Ovidiu (5 comentarii)  •  20 august 2007, 20:11

Perfect de acord cu acest articol, cum fiecare pasare sau oaie piere pe limba ei, la fel va pati intr-o zi care nu e prea departe si Gigi Becali. Nu e o vreo prorocire din Apocalipsa rescrisa la Muntele Athos, ci purul adevar care supara si care inevitabil se va intampla cu acest acolit al Revolutiei, care-si permite sa desfiinteze tot ce vrea; se va auto-desfiinta pe el insusi!

Manoo (2 comentarii)  •  20 august 2007, 20:13

BUN ARTICOL DA CAM PREA MULT IL BAGATI IN SEAMA

unu (4 comentarii)  •  20 august 2007, 20:23

de ce clujenii au vazut altfel meciul decat bucurestenii…
http://www.clujeanul.ro/articol/ziar/cluj/cum-a-castigat-cfr-meciul-cu-steaua/16796/414/

Regele (3 comentarii)  •  20 august 2007, 20:23

„mai cred şi azi că, în afara sprijinului material al magnatului din Pipera, gruparea roş-albastră n-ar fi rămas o forţă în fotbalul intern şi o firmă în cel european.”
Cine sa aiba fonduri mai mari in fotbalul intern? CFR Cluj? Si chiar crezi ca daca nu venea oieru’ Steaua nu gasea actionari? Au tooate echipele din A pana-n C dar n-ar avea Steaua? Si cati bani a bagat asta in echipa noastra? Ne-a luat el cumva vreun jucator de 20-30 de milioane fara sa stim noi (cine, Neaga?)??!

„Recunosc că m-am numărat printre ziariştii care au preţuit contribuţia lui Gigi Becali la revigorarea Stelei.” Te felicit. Admiterea e primul pas. Vreo doctrina pentru aceasta senilitate insa nu gasesc, cu atat mai mult ca te afli cu un picior in mormant, Ovidiu nene. Tine-o mai lent cu alcoolul si ai grija la tensiune.

Regele (3 comentarii)  •  20 august 2007, 20:24

unu o fut pe ma-ta pe link-ul ala. vrei sa vezi da click

Regele (3 comentarii)  •  20 august 2007, 20:25

…apropo Ovidiule, cand nu se mai ridica asta s-a dus tineretea. Totusi te sfatuiesc sa te feresti de otelul (cel albastru)

SAMY (1 comentarii)  •  20 august 2007, 20:25

GIGI are tot dreptul sa si impuna ce vrea muschii lui la echipa. Cine nu intelege asta inseamna ca traieste inca in comunism.Ceeace acerut Gigi se intampla peste tot in Europa, la noi….greu de inteles,INCA

mario (4 comentarii)  •  20 august 2007, 20:45

DACA IL VAD PE STRADA PE BECALI IL SCUIP!

blade (2 comentarii)  •  20 august 2007, 20:52

dar ce spuneti de asta :
http://www.monstersgame.ro/?ac=vid&vid=109017928

TEO (1 comentarii)  •  20 august 2007, 21:01

FEREASCA-NE DUMNEZEU!
De un astfel de conducator, a carui principala calitate este sa+i umileasca pe cei din jurul lui. Acum e Hagi, au mai fost Malonga, Carcotasii, CT Popescu, calugarul acela de la Muntele Athos, etc. Pe Becali il doare ca a ajuns in plan secundar de cand Hagi a venit la Steaua. Si ar fi bine sa ramana tot mai ascuns, iar aici depinde mult de mass-media. Merita Romania anului 2007 ca un personaj precum Becali sa fie mediatizat excesiv pe orice mijloc de informare? Chiar acesta este prototipul romanului european? Acesta este modelul pe care il inoculam copiilor noştri? E trist, dar adevarat. Ziarele, radiourile si in special televiziunile chiar nu pot rezista financiar fara ca Becali sa apara in talk-show-urile lor. Chiar asa am ajuns sa ne injosim pentru banii latifundiarului devenit un DICTATOR DE CEA MAI JOASA SPEŢĂ COMUNISTĂ. Mediatizaţi-l în continuare şi vom ajunge sa ne blestemăm soarta la alegerile din 2008. Chiar, inchideti ochii un minut şi imaginati-va, România cu Becali presedinte. Uffffffffffff, ce vis urat!

PS. Pentru Radoi.
Mirel, sa nu ma spui la nashu tau ca am scris mesajul asta. Ca poate te enerveaza si te pune sa dai o replica pe gsr.ro. Ca el saracu nu prea a avut timp de şcoala si precis s+ar semna Jiji Beee Cali

Comentează