Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Despărţirea de Elton

… e de părere că insistenţa lui Gigi Becali de a renunţa la micuţul brazilian se justifică

Cunoscînd că lui Gigi Becali i se mai întîmplă să-şi schimbe părerile, fanii roş-albaştri au tot tras nădejde că, sub presiunea publicului, finanţatorul […]

joi, 14 iunie 2007, 5:59

… e de părere că insistenţa lui Gigi Becali de a renunţa la micuţul brazilian se justifică

Cunoscînd că lui Gigi Becali i se mai întîmplă să-şi schimbe părerile, fanii roş-albaştri au tot tras nădejde că, sub presiunea publicului, finanţatorul îl va păstra totuşi pe Elton, desemnat cel mai iubit fotbalist din Ghencea în 2007 pe www.stelişti.ro. În ciuda faptului că brazilianul de buzunar a evoluat doar în 9 întîlniri şi a înscris un singur gol, suporterii l-au primit cu entuziasm şi l-au îndrăgit cu repeziciune. Iată însă că ei au sperat zadarnic deoarece Gigi Becali le-a transmis jucătorului şi impresarului acestuia să vină în Rom‰nia abia pe 23 iunie şi numai pentru a conveni asupra rezilierii contractului, altfel valabil pînă în vara lui 2010. Mesajul a sunat clar: Elton nu intră în planurile lui Olăroiu pentru sezonul viitor şi, ca atare, trebuie să-şi caute de drum. I s-a stabilit şi preţul, 500.000 de euro, adică mai puţin de jumătate din suma plătită pînă astăzi de Steaua pentru achiziţionarea lui.

Reiese că, rămînînd ferm pe poziţie, Gigi Becali a preferat să-i înfrunte din nou pe unii dintre suporteri. A ales să se distanţeze şi mai tare de cei ce continuă să susţină cu patos, inclusiv pe blogul Gazetei, că Elton merita păstrat măcar pentru spectacol. Pentru show. Pentru distracţie. Judecînd aşa, spectatorii au multă dreptate. Întorcînd însă moneda, dreptate are şi latifundiarul din Pipera întrucît, finanţînd echipa, el ştie primul, ori ar trebui să ştie, ce-i foloseşte şi ce nu acesteia. Nu-s avocatul lui Gigi Becali, pe care nu l-am menajat deloc în ultima vreme. Dimpotrivă, de cîte ori mi s-a părut că scapă caii, ca în clipa în care, umplîndu-se de ridicol, a ameninţat că va difuza pe arena din Ghencea doar muzică religioasă, nu m-am sfiit să-l trag de mînecă. Acum însă, chiar cu riscul de a-mi ridica în cap fanii, cred că procedează bine. Pentru că, dincolo de o tehnicitate de necontestat, piticul Elton nu-i un fotbalist care să servească ideii de performanţă. Din păcate, îi lipseşte forţa tocmai pentru că îi lipsesc vreo 20-30 de centimetri. În plus, urma să coste exagerat în raport cu ce putea oferi, calcul pe care unii îl ignoră, dar de care orice om care investeşte în fotbal are datoria să ţină cont. Păcălindu-se o dată, Gigi Becali a refuzat să ia şi alte plase. Practic, forţînd divorţul de Elton, patronul Stelei şi-a recunoscut eroarea pe care, prost sfătuit sau prea vanitos, a făcut-o cînd l-a cumpărat. Dacă admitem că e mai rău să persişti într-o greşeală decît s-o comiţi, atunci logic ar fi să-l înţelegem.

Comentarii (262)Adaugă comentariu

Bobo (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:19

Nea OVIDIU ai dat-o in bara de data asta, s-ar crede ca il lingusesti pe cioban si eu cred ca esti un gazetar cu prea multa experienta sa faci asemenea greseli involuntar, altul este scopul. Legat de ELTON lucrurile sunt simple ciobanul nu-l mai vrea pentru ca este mai iubit decat el in GHENCEA, el pentru care rolul de SF. GHEORGHE v-a fi prea putin cat de curand cand se v-a crede ISUS CHRISTOS si vor venii cei de la Balaceanca si-l vor lua in camasa de forta. SUPERANTRENORUL ULTRADEFENSIVO-FRICOS olaroiu efectiv nu stie ce sa faca cu un astfel de jucator pentru ca el nu stie sa joace decat in sistemul 7-2-1 si te mai miri de ce steaua nu mai inscrie multe goluri cum o facea pe vremea cand la STEAUA jucau jucatori ca MARCEL RADUCANU, ANGHEL IOEDANESCU, GHEORGHE HAGI, BASARAB PANDURU, ADRIAN ILIE si multi altii care jucau ceea ce joaca ELTON astazi. Daca acestora le-ar mai fi cerut antrenorul sa mai faca si faza defensiva atunci nu mai aveau suflu sa faca faza ofensiva pentru ca totusi sunt oameni. ELTON trebuie jucat in prima repriza cand trebuie sa se marcheze goluri ca sa ai o repriza secunda mai linistita cand randamentul nu mai este acelasi. Ce ZIDANE si-a schimbat stilul de joc dupa tactica JUVENTUS-ULUI sau REAL-ULUI el a jucat in continuare fie la echipele de club fie la nationala ceea ce a stiut mai bine si rezultatele s-au vazut, dar ce sa-i spui lui olaroiu eventual LASANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Emanuel (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:19

NEA OVIDIU, CU TOT RESPECTUL ELTON E FOTBALIST!!! OLAROIU E UN NON ANTRNOR ,UN ZERO,CARE NICI MACAR NU A IESIT EL SA EXPLICE DE CE SE RENUNTA LA JUCATOR!!! AS AVEA SI EU O INTREBARE :

CUM MAMA MASII SA-SI ARATE ELTON VALOREA CU O ECHIPA CARE ARE NUMAI PASA LUNGA CA SI SCHEMA DE ATAC??

florin (40 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:20

cu tot respectul maestre , dar cred ca de aceasta data gresesti, Elton vede jocul , ceea ce nu e valabil pentru multi din 11 de baza, asa ca nu trebuie sa ne raportam doar la inaltime, sa nu uitam Norvegia nu a fost niciodata campioana mondiata si nici nu cred ca o sa fie, oare de ce maeste?

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:24

biancorossi

cine nu e obiectiv?
eu tocmai ti-am pus niste date concrete aici

Roberto Carlos-105 mile pe ora
Adriano -129,7 km/h
diferenta de aproape 40 km/h

si ca sa stii si tu ce forta are Adriano iti zic atat: are o detenta de 45 de cm
iar aceste lucruri au fost inregistrate inainte ca Adriano sa isi inceapa viata de noapte(ca asta e numai de vreo 2 ani.ca va vine sau nu sa credeti,jucatorul era cuminte)

stiu ca e greu sa recunosti
dar Elton nu e cu nimic inferior nimanui
are 158 cm inaltime
21 de ani
e cel mai rapid jucator din divizia a
da pase precise si la 21 de ani vede jocul mai bine ca oricine din Romania
si inca un lucru care il face peste tot ce avem noi: CONDUCE MINGEA TINAND CAPUL SUS!!!

biancorossi
pana nu aduci si tu niste probe care sa iti sustina argumentele
cred ca am incheiat aceasta discutie

SkeT (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:24

Maine la 8:30 este reunirea lotului Stelei rugam toti suporterii sa vina sa-l sustina pe Elton . Noi suntem Steaua. Va multumesc.

Emanuel (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:25

Pt. ciobanul oligofren din Ghencea care mai raspunde la numele de „jiji”multa

M U I E !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:25

si apropo la singurul meci mai de doamne ajuta in care elton putea sa arate daca emare jucator. eu am zis clar in prima postare ca trec peste rezultatul meciului si ti-am propus sa analizam evolutia lui elton intr-un meci adevarat. asta inseamna ca am spus eu ca nu a jucat bine? nu, a jucat cel mai bine, el a dat semnalul „revoltei” stelei, al luptei pt onoare macar, dar cand asta? daca vrei sa ma obligi sa iti reamintesc, iti spun ca asta s-0a petrecut la prima actiune a lui elton cu adevarat periculoasa, adica in min 39.. dar, aduti aminte ca din min 32, 35 sec scorul era 0-3 datorita unor executii de exceptie ale dinamovistilor. chiar ca ii apucasera executiile si pe astia…eu fusesem la meciul cu vasluiul si am adormit pe stadion la ce euroexecutii am vazut, cu o sapt inainte de meciul cu voi..dar, asta a fost sa fie, pana in min 33 ala, elton jucase in banda stanga, si nu moti sau stefan l-a avut in paza ci blay. te rog sa faci rost de caseta meciului sa vezi cum blay l-a anulat pe elton. daca a scapat de doua ori de el, dar a fost inchis in dublaj de margaritescu, dupa cum iti spuneam ca e soarta celor f mici, adica el a scapat de doua ori de fuleul si forta lui blay, dar china stia placa si inchidea exteriorul. da, de la 0-3 am zis, fara elton parerea mea este ca steaua nu se trezea si nu era exclusa o catastrofa de proportii.. daca tot ai vrut parerea mea despre meci in ansamblu. iar de la 0-3 de fapt s-a petrecut ceva tactic, oli ala al vostrui a inteles ca asta mic e mana moarta in banda stanga si l-a retras pe centru. de asta elton a devenit periculos. dar tu, cand stii ca ai 0-3 cu rivalii de-o viata, chiar la ei acasa, crezi ca ai mai juca la fel de concentrat?? si nici asa, elton nu areusitmaimult de 5 faze destabilizatoare, dintre care 2 au fost periculoase. crede,ma eu am vazutmeciul asta de vreo 20 de ori.. nu vreau sa iti spun si de ce..fara ironie.

SERGIU (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:28

BRAVO EMANUEL TE SUSTIN MAINE LA REUNIREA LOTULUI STELEI HAI SA-I ARATAM OIERULUI PUTUROS CA:

NOI SUNTEM STEAUA!!! NU LINGAII CARE IL PUPA INTRE BUCI PENTRU NISTE DOLAREI!!!

croocq (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:29

plus k la cate stie becali despre fotbal sunt sigur k stie de ce il da pe elton :))

nicolae (13 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:30

mai fratilor ELTON nu poseda numai dribling si viteza ELTON poseda stinta PASEI ce am vazut la elton nu am mai vazut la noi in campionat de pe vremea cand juca hagi, laca, ilie etc . PRO ELTON
STEAUA SUNTEM NOI

marius (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:30

las k is buni lovin(prajina fara tehnica fara viteza…fara nimic….i vai de el) si altii…dk nici elton nu era d steaua atunci poate sa vinda gigi toata echipa, in frunte cu olaroiu….si nea ovi…va inselati amarnic…cat v a dat gigi pt articolu asta oare?

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:31

biancorossi

nu mai citesc in continuare pt ca se pare ca vb din imaginatie

in meciul cu dinamo Elton a jucat in spatele varfurilor
nu pe banda stanga
nu avea ce sa caute blay langa el

imi pare rau pt tine
dar asta e

acum ca a mai trecut si pe acolo
asta nu zic nu
oricum
e bine ca recunosti ca ati avut noroc in acel meci
executii de exceptie
imi place de tine
ai zis-o asa ca sa nu zici norocoase
:))

inca ceva
stiu de ce ai vazut de 20 de ori meciul
pt ca voi veneati dupa 3 ani in care legea a fost facuta de Steaua atat in europa cat si in campionat
iar frustraile sunt mari

camasaneagra (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:32

Chiar si asa, intr-o tara de vinzatori si vinduti, de megalomani si inocenti, de ghicitori in stele si-n nenoroc, acest Gigi Becali merge alatutea cu drumul. Coloana vertebrala n-ar trebui sa ne permita nici macar sa discutam despre fascism…
In alta ordine de idei, ceea ce conteaza mai mult este ca in sezonul ce vine sa avem in Liga campionilor macar o echipa. Cu totii trebuie sa stim ca ceea ce vom face are sensul unei rugaciuni. De aceea nici nu are rost sa ne mai facem cruce…

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:39

spre deosebire de tine eu chiar sunt obiectiv. in nici un caz frustrat. nu am de ce. e un sport pe care il iubim amandoi la fel, simpatizam cu echipe diferite, uneori pierdem sau castigam, ne suparam sau nu, ne bucuram sau nu. dar e bine sa fim echilibrati, onesti si realisti/obiectivi pe cat posibil. da, dinamo a avut parte de o seara magica, te-ai prins dc ma tot uitam la meciul ala.. nu imi venea sa cred ca au fost capabili de asemenea lovituri si nu inteleg de ce ai nostri nu sunt mereu constanti. raspunsul e simplu…daca era asa nu mai jucau de mult in romania.nu ma uitam deci ca nu-s de cati ani nu-s ce nu mai facuse dinamo cu steaua. zambesc, eu am 40 de ani, am mers cu dinamo de la vreo 5 ani desi tatal meu este cu fc arges, fii calm eu am prins vremurile cand eram plictisit de suprematia lui dinamo(pana in 85 din pacate). nu am dc sa fiu frustrat ca nu a cazut casa pe mine. la buna vedere. faceam si eu o analiza despre elton. tu te grabesti sa crezi ca eu am zis negativ desp[re el, insa eu doar spun ca nu este fotbalist de mare performanta atat. de asta nu e dorit la steaua, pentru ca steaua a vrut mereu performanta maxima, indif ca a si reusit mereu sau nu. atat am spus. si daca imi spui cumva ca in echipa campioana a europei din 1986 era vreunul de sub 1,60 atunci te cred si dau o bere. evident ca am castigat si o dai tu. si retine, in 86 chiar inca mai conta fantezia si exotismul in fotbal. azi nu: ai forta de joc, ok, nu….nu..

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:43

Foarte ciudat!

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:43

ce anume?

Cata (6 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:45

Sunt suporter al Stelei, insa nu consider ca Elton e un fotbalist valoros. Avea el tehnica si era rapid dar pierdea nepermis de multe mingi la mijlocul terenului punand deseori echipa adversa pe contraatac. Mai consider de asemenea ca sustinerea exagerata a suporterilor pentru Elton vine din psihologia lor comuna de a se razboi cu Becali. Mi se pare insa ca e de prost gust sa votezi omul meciului pe Elton intr-un meci in care a jucat 10 minute, nu a facut nimic, iar Victoras Iacob a marcat 2 goluri decisive.

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:46

Biancorossi, daca ar reusi si stelistii sa fie atat de obiectivi ca tine,poate ar fi mai respectati!

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:48

Bine spus, Cata! A aparut in sfarsit si un stelist realist!

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:48

biancorossi

eu te-am rugat sa imi dai si mie niste date concrete
si pana acum mi-ai dat doar presupuneri
dar adevarul e ca tu nu stii ce forta are sutul lui Elton sau cu cat impinge Elton la presa(un aparat pt muschii picioarelor)
daca Elton nu avea valoare nu ajungea la Corinthians
unul din cele mai mari cluburi din Brazilia
am sau nu dreptate?

Maradona sau Messi sunt si ei mici
si fac ce vor cu apararile adverse
Maradona facea

Messi a jucat impotriva fundasilor masivi ai lui Chelsea si a facut ce a vrut cu ei
daca joci fotbal englezesc atunci inaltimea conteaza
dar daca joci in viteza
cu pase pe jos
din prima
cu devieri
atunci nu mai conteaza daca ai 190 cm inaltime sau 120

atat timp cat ca sa fii playmaker nu e nevoie de inaltime ci de pasa si cunoasterea jocului si clarviziune si viteza atunci Elton e cel mai bun playmaker care a jucat in fotbalul romanesc de mult,mult timp

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:49

Cata, parca mi-ai citi gandurile!

ro_ro (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:52

nea ovidiu dai cu bata-n balta…e mai jucator elton ca gigel coman,paraschiv,nesu si lovin,acum ce sa zic,astia nu joak totzi pe acelasi post cu elton,dar…ochii de suporter sunt cei mai fotbalisti ochi,daca nici suporterii nu stiu de ce platesc sa vada meciu?…atunci probabil e alt sport si noi nu stim…o fi o industrie fotbalul actual dar tot din spectacol traieste…si cu inaltzimea mai scutete lumea ca le-o facut mucii cravata cat o jucat(alea 15 min)la totzi mishlocashii la acoperire de la echipele adverse….pacat..primu JUCATOR din campionatu nostru pe care-l fugarim ca niste hingheri….crezi ca la protasov i-o placut cum l-atzi vb voi gazetarii(hahalerelor..ca sa parafrazez pe cineva),de ce o fi plecat?ca avea rezultate?cu asta micu avem noroc ca o prins drag de steaua si de suporteri ca voi il facetzi praf cum putetzi si i-atzi mai imputzit si picu ala de creier pe care-l are becali si i-atzi bagat in cap ca ii mai bun gigel coman ca elton….dormi in pace romania…viitorul suna bine

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:53

Cata

doar acei stelisti care nu stiu ce inseamna Steaua pot sa vb ca tine

intreaba-ti parintii sau bunicii cum juca Steaua inainte de 90
fotbal in viteza,spectaculos,cu devieri cu schimbari de directie

daca Elton a fost ales jucatorul meciului e doar cu el pe teren Steaua joaca la fel ca in zilele bune, ca in acei 5 ani in care Steaua a dominat Europa(asta nu o zic eu, o ziceau ziarele de sport din strainatate)

si inca ceva
cate mingi a pierdut Elton la mijlocul terenului si cate goluri a luat Steaua din acest motiv?

tim (8 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:53

Pwersonal nu am nimic cu omuletzu`…dar la fotbalul care se joaca in Europa…nu are sanse! Fotbalul pe care-l joaca el e din ala romantic, de pe vremea lui Ozon, Dobrin,etc! Cei care pricep fenomenul stiu ca a trecut vremea cand jocul cu mingea la picior era in acelasi timp spectaculos si productiv! In fotbalul modern guverneaza alte ” legi” nescrise: comprimarea spatiilor; jocul dintr-una; schimbari dese ale directiei de atac; mingea tre sa circule mai mult decat jucatorul; presingul agresiv si avansat;toti jucatorii tre sa participe la ambele faze;etc! Ei bine din toate astea si inca multe altele pe care tehnicienii le stiu mai bine, Elton nu executa decast o mica parte! Si nu cred ca n-ar vrea mai mult…sunt sigur ca nu poate, nu-l ajuta fizicul( si femeile spun ca marimea nu conteaza!).

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:56

of omule, adriane esti incorijibil… iar faci comparatii nepermise mai omule.. pai eu de 30 de minute ma chinui sa iti explic ca de vina sunt legile biologice si nu biofizica… pai tu nu intelegi ca maradona este DOAR SCUND INSA NU SI PITIC ?? SI CA ELTON E NU NUMAI PITIC DAR SI FIRAV?? pai maradona are vreo 1,69 parca dar vreo 75 de chile de fibra, asta pana sa devina din butoias un adevarat butoi..din pacate pentru el. ori eltonul tau este pitic si firav, daca la 1,56 avea si el vreo 63 de kg mai era ceva, avea forta, dar asta incerc sa iti explic, ca e f firav si nu ca e mic, dar nu are decat viteza ca e inca tanar, ceva cam ca fl petre canva, asta era si asta pitic desi urias fata de elton, dar tot asa f firav, fara forta abia ajung mingile astuia in careu, si acum cand nu mai are nici viteza de altadata este degeaba pe teren. tehnica lu elton nu se compara cu a lu petre si logic ca elton va fi mai fotbalist decat 5 petre la un loc. dar nu il mai compara cu maradona sau messi sau hagi sau r carlos ca e naspa.. nu va ajunge la nivelul astora niciodata. va disparea in marea brazilie de unde a venit. si punct.

iscar (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:57

Nu sunt stelist dar m-as uita la meciurile stelei doar ca sa-l vad jucand pe elton! fara elton steaua este o echipa de kkat, mai interesante ar fi meciurile de divizia C decat meciurile stelei … steaua joaca PLICTISITOR, creka mai palpitant ar fi golful, decat sa ma uit la meciurile stelei mai degraba m-as uita la teleshoping, ADORM la meciurile stelei! hai sa facem o comparatie intre jocul lui dinamo si al lui steaua, hai sa facem comparatie intre doi antrenori: oli si rednic, intre jucatorii lui dinamo si ai stelei …. mai bine nu!

Cata (6 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:58

@Adrian

Stiu cum juca Steaua inainte de 90. De asemenea, Steaua nu juca doar inainte de 90 fotbal in viteza si dintr-o atingere, ci poti observa asta foarte recent pe vremea lui Protasov, cand juca excelent, foarte placut, si fara Elton in teren. Nu am numarat cate mingi a pierdut Elton, dar au fost destul de multe, pentru ca l-am urmarit atent.

croocq (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:58

biancorossi cred k exagerezi putin.
„tu te grabesti sa crezi ca eu am zis negativ despre el, insa eu doar spun ca nu este fotbalist de mare performanta atat.”
de ce iti trebuie mare performanta dintr-o data?? romania de abia a avut o calificare in grupele chl dupa 10 ani… eu cred k la nivelul fotbalului din romania elton este cel putin capabil…

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:06

biancorossi

tu esti incredibil
eu ti-am adus argumente clare si tu nu vrei sa recunosti

zi si mie mai omule cum se face ca Roberto Carlos trage mai tare ca Adriano?

ce legi biologice sunt de vina?
eu nu inteleg despre ce vb tu

pai mateut era gigantic de dadea cate 30 de goluri pe sezon?(poate ca nu e totusi cel mai bun exemplu avand in vedere ca dinamo cumpara echipe si face golgeteri dar totusi)

Forta sutului lui Elton nu are nici o legatura cu inaltimea lui sau cu greutatea.Pun pariu pe orice ca Elton loveste mai puternic cu piciorul decat tine.

tu insa nu vrei sa vezi ca acest jucator e unul de mare valoare
da pase precise si vede jocul mai bine ca oricine si mai repet odata:conduce mingea tinand capul sus!!!

un playmaker nu trebuie sa fie mare
trebuie sa paseze bine

dadu (159 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:08

A trecut o zi… ai mai dat o limba…
Pentru a fi acid trebuie sa fii inteligent.Nu este cazul la dumneavoastra.
Nu cumva era mai bun „BOVI” in loc de „OVI”?

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:08

Cata

daca l-ai urmarit atat de atent pe Elton
zi si mie cate goluri a luat Steaua pt ca a pierdut Elton mingi la mijlocul Terenului

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:08

bine domnilor. hai sa va spun mai pe sleau si cu asta chiar inchei ca am de mers la o intalnire undeva. deci, ca fotbalist, intram pe teren, ne uitam la adversarii directi, sa vedem cum „le au”.. ma uitam la fundasul meu cum sta pe stangu daca se sprijina in fata sau daca sta pe oblic fata de tusa. vedeam ce e cu el, cat de puternic poate fi, cum sta in ghete, adica. adica, spuneam intre noi, ba asta e fotbalist, ba ala e lent, vezi cu al lor de la coordonare ca te face pe lung, sau vezi ca da din prima drumu, nu te arunca, sau mai spuneam de exemplu: ba ala e catastrofa fundasu de centru dreapta e parat, vii din dreapta la undoi si pleci in cruce inapoi…cine stie cunoaste..deci, eu va spun ca elton xavier este doar un baiat dragut, un talent remarcabil, dar ca fundas advers m-ar apuca rasul, nu mi-as face probleme decat daca eu insumi as fi cizma. repet, eu vb de nivelul romaniei si in romania daca vor, fundasii sunt ff buni. in general. despre europa…no chance, no mercy cu alde elton.

Cata (6 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:11

@Adrian
Faptul ca nu a luat niciun gol e o pura intamplare. O singura gresala din aia sa faca intr-un meci de Champions League si s-a dus tot.

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:13

Oare daca Elton e atat de valoros ( cel mai bun jucator care joaca in Romania ,in opinia unora) de ce nu se bat pentru el Dinamo, CFR Cluj, Rapid si Poli Timisoara, cele mai importante echipe din Liga 1 la ora actuala?
Daca Elton e superfotbalist de ce nu l-a luat Real Madrid sau Inter? Sau macar o formatie din Ucraina ori Rusia?
De ce de la noi din campionat nu si-a exprimat dorinta de a-l achizitiona decat UTA?

vas (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:17

Parerea mea este ca Barcelona Estului a murit sau este in coma de cind a fost preluata de Olaroiu. Se spune ca a avut cele mai marete rezultate de dupa revolutie, dar el nu a facut nimic, a luat echipa formata care juca FOTBALL frate, fotball adevarat, cu fundasii laterali care arau pe benzile laterale. Nu stiu, fotballul era mai simplu cu Protasov si nu avea rezerve cum se plangea Olita de accindentati, asa Protasov de rezerve, darrrr Steaua juca fotball. Acum, ma uit la meci cu Oli pe banca si mi-e frica, si iar mi-e frica pt ca il vad nepudincios pe banca, fara reactie. Nu am vazut o schimbare sa castige un meci. VAI DE CAPUL NOSTRU!! Niciodata nu mi-a placut de el. E nevoie ca Becali sa faca un pre-infart la un meci de frica, nu emotie ca sa il dea odata AFARA!! El nu va pleca, e prea mandru ca sa o faca pt ca este antrenorul CHAMPIONS LAGUE, dar ca joc, o sa murim de inima. SUNT SIGUR CA NU O SA FACEM MULTI PURICI CU OLI PE BANCA. POATE SA TRANSFERAM PURICII IN GROAPA SA SE MAI SCARPINE CAINII DE EI CA SA II INTRECEM NOI PE EI!
Hai BARCELONA ESTULUI !! love for ever!!
Elton = spectacol = victorie = adio FRICA
Atat, m-am descarcat destul. Paaa!!

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:19

biancorossi

iarasi dai cu presupusul
si cu fictiune
si nu aduci nici o proba

si eu cand mergeam la fotbal la 8 ani ma uitam sa vad cu ce picior dau copii in minge ca sa ii pot bloca
si mi-a mers
pana am dat de unu care dadea cu amandoua
si atunci am invatat o lectie care m-a ajutat mult in viata:aparentele insala!

p.s. sunt curios ce fundas din romania poate sa ii ia lui Elton mingea fara sa il faulteze.
ince ceva.acum mi-am adus aminte
ziceai de blay ca l-a anihilat dar din cate tin eu minte prin minutul 3 badea rata o mare ocazie din centrul careului
pasa venise de pe stanga de la Elton

cata
nu cred in coincidente si vezi ca si diego de la wered pierdea multe mingi la mijloc dar pt asta tot a ajuns werder in semifinalele cupei uefa

Cata (6 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:20

@vas
Perfect de acord, in afara de penultima linie.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:22

comore

in caz ca nu ai vazut mircea rednic lauda la Elton destul de mult
iar craiova a facut o oferta pt el
dinamo si rapid ce sa se itnereseze de el?
nu e de vanzare pt ei

ca daca era asa
facea poli oferta si pt Thereau
daca tot erau gata sa dea 4 mil pe zicu

bai
gata
ori aduceti argumente
ori taceti din gura

ca daca era Elton la rapid sau dinamo sigur era cel mai tare din Liga 1

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:24

si drept incheiere adrian: tocmai a fost postata stirea ca elton pleaca. nu asta e ideea, e stire video unde se poate vedea si sngurul gol al lui elton(daca nu ma insel) care cred ca este marcat cu marea si vestita fc arges, iarasi daca nu ma insel. uita-te f atent LA FORTA SUTULUI…un sut cu asemenea forta mai rar, asa e?? vezi tu adrian cum se scurge obosita aia de minge in plasa, de parca zici ca e slowmotion la cel mai mare slide posibil, adica asa, cu incetinitoru incetinitoruilui??iti spun ca dida de ex, nici nu se obosea sa se arunce dupa mingea aia, o oprea cu latul… mai tare ii paseaza uneori maldini decat a tras elton la golul ala. si ti-am mai descris faza cu lobont, cand mingea sutata de el si mai de aproape, de la 14 m, a ajuns la lobont dupa cca o secunda…sa tot devii mare portar, numai aia de la kanal d puteau sa urle ca disperatii ca mama ce portar e lobont…repet, daca ii futea una de acolo iacob, cred ca intra mingea cu loboint cu tot in poarta. mai las-o cu elton asta. si vei vedea ca steaua va juca cu adevarat fotbal in campionatul asta. gurita ii da clasa lu ala mic. nu e el brazilian da le vede la fel de bine si mai e si cevamai solid, nu?? despre neaga ce vrei sa spui? ca nule vede? ca nu are si ala geniul lui? doar daca pleaca thereau si iacb sunt pierderi, cu elton e doar castig, mai lasa din ele.. becali merita injurat cu adevarat dar pentru multe altele nu pt ca nu tine la echipa un pitic ineficient si fara treaba cu fotbalul modern, datorita faptului ca pur si simplu este UN BARBAT HANDICAPAT. asta voiai sa auzi? da, la 21 deani, un barbat de 1,56 cm din rasa africana sau alba este un barbat handicapat…din pacate. daca vrei, un subdezvoltat. asta vrei tu la steaua ta?? chiar nu se amuza europa destul de noi?? atunci sa ramana la steaua si sa fie cum spui tu asa inversunat. da nu poate fi…ti-am zis clar de ce.

sscatalin (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:26

Nea ovi, cat ti-a dat oieru sa scrii asta? De baut ma refer…

Bogdan (15 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:28

Ok, poate ca aveti dreptate.De multe ori am vazut si eu ca era in plus pe teren in faza de aparare.Ce e drept e ca nu conteaza in aparare.
Dar daca il vinde, ce naiba aduce la mijloc?Cum sa jucam cu Ovidelu si cu Lovin?Ce jucator de creatie are Steaua?Unde sunt banii veniti din Liga?Am citit ca ar fi strans in jur de 20 milioane de euro din Liga Campionilor.Ce a facut cu banii?A zis ca il vrea pe Stankevicius.La luat?O tara intreaga vede ca e grandoman si un laudaros de nu se poate.Oare ce cautati cu totii la palat?Din 2 in 2 zile, muppet ala va cheama sa va insire gogosi ca sa ii faceti voi reclama.Din cauza voastra a ajuns sa nu se mai sufere nici el.Am tot respectul pentru el ca a bagat bani in Steaua.Dar acum cand au inceput sa vina banii de ce nu mai baga?A cheltuit 3 milioane?Se lauda cu buget de 30 milioane.Ok nu poti sa ii cheltui pe toti pe jucatori.Aici mai intra si salariile.Totusi eu cred ca la Steaua nu or sa mai vina jucatori de valoare.Am auzit ca vrea sa-l ia pe Vieri!!! Pai baiatul ala nu a mai jucat de un an.Si mai are si vre-o 10 kilograme in plus.Eu zic sa-l mai ia si pe Lacatus, pe Zola, pe Vialli si ne facem echipa de old-boys.
Sa speram ca vom intra in grupele Ligii Campiomilor.Daca dam de Fenerbahce ( Roberto Carlos, Alex, Sanli Tuncay, Kezman etc…?Sau Spartak Moscova?? NOI AVEM BATRANI CU EXPERIENTA !!!

Inca ceva: NU SUNT UN VAGABOND !!!

Apropo, domnul Gheorghe Becali are o facultate?????
DOAMNE AJUTA !!!

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:28

aaa, deci ti-ai adus aminte in sfarsit ca in dreapta a jucat… pai ti-am zis ca am vazut meciul de 20 de ori si ca acolo a jucat pana dupa 0-3 si ca a trecut de blay de vreo 2 ori, ca l-a blocat china dar ca o data a reusit ceva, adica a creat singura faza din care a ratat marele badea cu seninatate…?? au fost cele 7-8 minute f bune ale stelei care nu prevesteau ce avea sa se petreaca in final.

andeea (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:28

deci elton nu a fost o greseala. era un mare fobalist, care ar fi luminat jocul stelei.dar oieru tot oier

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:30

steaua are in acest moment un lot f bun. si se va mai intari.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:31

biancorossi

:)))

ti-ai dat singur cu capul in gura

deci tu recunosti ca Steaua a dominat primele 10 minute
dar in tot acest timp Elton nu a facut nimic nu?
:))

repet
daca era la dinamo acum ziceai de el ca e mai bun Ronaldinho
:))

Bogdan (15 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:33

# biancorossi Says:
June 14th, 2007 at 10:30 pm

steaua are in acest moment un lot f bun. si se va mai intari.

argumenteaza te rog 🙂

cu Thereau sau fara???

Cine e jucatorul care va lumina jocul Stelei?

joy (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:33

bun.sa zicem ca nu e de steaua.asa cum cred ca nu sunt nici altii gen lovin,coman..dar parca mai ieri zicea gigi ca e prea bun pentru steaua.asta cred eu ca demonstreaza cat de mult se pricepe el la fotbal si cat de mult pleaca urechea la ce zic altii,plus ca nici bani nu cred ca aruca prea multi daca isi permite sa il dea asa ieftin si nici nu i a platit nimic pana acum.de fapt se vede si dupa ce transferuri- de5stele-au facut ,risca si ilie asta sa se faca de ras cu declaratiile astea

suporter stelist (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:34

Sa inteleg ca il considerati pe Elton un jucator slab. Pai daca el e slab, Gigel Coman, Baciu si altii cum sunt?
Elton este un super jucator, mai bun decat toti jucatorii din Romania, chiar daca este mic asta nu inseamna ca nu poate face performanta. Si daca tot ne luam de inaltimea jucatorilor, pai Petre Marin, Gurita, Florentin Petre nu sunt tot mici?

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:35

si in final adriane, nu am jucat fotbal in curtea scolii cum intelegi tu. jiul, as drobeta t severin, as armata craiova si..o sa razi, desi dinamovist, in 86 eram la ..clubul steaua. nu pt mult timp(de acolo am plecat la asa craiova) si sa iti spun una buna de tot sa cazi pe spate?? eu am tinut in brate Cupa Campionilor Europeni ORIGINALA care a stat la voi in vitrina un an… ma jucam cu capacelul ei si mi-l puneam pe cap, sau faceam diverse giumbuslucuri cu baietii cand am fost in sala de trofeee a voastra care era la sediul clubului atunci in plevnei. si sa stii, am fost incantat de performanta voastra. ca roman iti spun. desi sunt biancorossi for ever. si acum regret ca nu am facut cateva foto cu cupa aia.. costau doar 5 lei/bucata. dei eu respect steaua ca rival de o viata dar nu ca rival de moarte. asta inseamna fair play. sa avem puterea de a recunoaste cand altii sunt mai buni decat noi, si viceversa.

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 22:37

Ce dinamovist simpatic si inteligent biancorossi asta! Parca ei nu erau asa.

Comentează