Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Despărţirea de Elton

… e de părere că insistenţa lui Gigi Becali de a renunţa la micuţul brazilian se justifică

Cunoscînd că lui Gigi Becali i se mai întîmplă să-şi schimbe părerile, fanii roş-albaştri au tot tras nădejde că, sub presiunea publicului, finanţatorul […]

joi, 14 iunie 2007, 5:59

… e de părere că insistenţa lui Gigi Becali de a renunţa la micuţul brazilian se justifică

Cunoscînd că lui Gigi Becali i se mai întîmplă să-şi schimbe părerile, fanii roş-albaştri au tot tras nădejde că, sub presiunea publicului, finanţatorul îl va păstra totuşi pe Elton, desemnat cel mai iubit fotbalist din Ghencea în 2007 pe www.stelişti.ro. În ciuda faptului că brazilianul de buzunar a evoluat doar în 9 întîlniri şi a înscris un singur gol, suporterii l-au primit cu entuziasm şi l-au îndrăgit cu repeziciune. Iată însă că ei au sperat zadarnic deoarece Gigi Becali le-a transmis jucătorului şi impresarului acestuia să vină în Rom‰nia abia pe 23 iunie şi numai pentru a conveni asupra rezilierii contractului, altfel valabil pînă în vara lui 2010. Mesajul a sunat clar: Elton nu intră în planurile lui Olăroiu pentru sezonul viitor şi, ca atare, trebuie să-şi caute de drum. I s-a stabilit şi preţul, 500.000 de euro, adică mai puţin de jumătate din suma plătită pînă astăzi de Steaua pentru achiziţionarea lui.

Reiese că, rămînînd ferm pe poziţie, Gigi Becali a preferat să-i înfrunte din nou pe unii dintre suporteri. A ales să se distanţeze şi mai tare de cei ce continuă să susţină cu patos, inclusiv pe blogul Gazetei, că Elton merita păstrat măcar pentru spectacol. Pentru show. Pentru distracţie. Judecînd aşa, spectatorii au multă dreptate. Întorcînd însă moneda, dreptate are şi latifundiarul din Pipera întrucît, finanţînd echipa, el ştie primul, ori ar trebui să ştie, ce-i foloseşte şi ce nu acesteia. Nu-s avocatul lui Gigi Becali, pe care nu l-am menajat deloc în ultima vreme. Dimpotrivă, de cîte ori mi s-a părut că scapă caii, ca în clipa în care, umplîndu-se de ridicol, a ameninţat că va difuza pe arena din Ghencea doar muzică religioasă, nu m-am sfiit să-l trag de mînecă. Acum însă, chiar cu riscul de a-mi ridica în cap fanii, cred că procedează bine. Pentru că, dincolo de o tehnicitate de necontestat, piticul Elton nu-i un fotbalist care să servească ideii de performanţă. Din păcate, îi lipseşte forţa tocmai pentru că îi lipsesc vreo 20-30 de centimetri. În plus, urma să coste exagerat în raport cu ce putea oferi, calcul pe care unii îl ignoră, dar de care orice om care investeşte în fotbal are datoria să ţină cont. Păcălindu-se o dată, Gigi Becali a refuzat să ia şi alte plase. Practic, forţînd divorţul de Elton, patronul Stelei şi-a recunoscut eroarea pe care, prost sfătuit sau prea vanitos, a făcut-o cînd l-a cumpărat. Dacă admitem că e mai rău să persişti într-o greşeală decît s-o comiţi, atunci logic ar fi să-l înţelegem.

Comentarii (262)Adaugă comentariu

aradean (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:38

daca vine Elton la Arad, UTA termina pe podium. Becali nu stie nimic…

genialul (29 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:42

„dincolo de o tehnicitate de necontestat, piticul Elton nu-i un fotbalist care să servească ideii de performanţă”
te-ai tampit si tu, creatorule? de unde stii matale ca Elton nu-i un fotbalist care sa serveasca ideii de performanta? acum chiar ai dat-o rau in bara! te pricepi la fotbal asa ca gigi…auzi, geniala aia a dumitale serveste ideii de performanta?

genialul (29 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:42

tolo iti da clasa, creatorule!

CV (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:45

nu sunt de acord. nu inteleg un lucru: cum de a facut desteptul de becali atitea averi, ca da impresia unui fraier. Pai chiar daca s-ar fi pirlit cu Elton de la inceput, nu te apuci si spui ca vrei sa pierzi bani ca un prost. Dimpotriva, il promovezi, il lauzi, ca sa poti sa il vinzi cu mai mult decit l-ai luat (sau sa pierzi cit mai putin). Inteleg ca meme l-a furat (banuiala mea e ca de-aia l-a dat afara) si ca jiji nu mai vrea sa vada obiectul pacalelii in fata ochilor, dar, daca asa faci afaceri, inseamna ca toti banii pe care i-a facut sunt poate de furat, ca din afaceri destepte mai greu.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:49

jollyroger62

E interesant totusi ceea ce face becali.
De fapt eu cred ca becali e un El Dorado pt oricine e pasionat de psihologie.
E foarte interesant sa il studiezi pe acest personaj.
Pe langa faptul ca delireaza( ca se crede imparat,urs,personaj istoric sau fictiv,etc), ca are sindromul Tourette, ca vrea sa cucereasca lumea sau sa inceapa cruciade, etc se mai si contrazice tot timpul.
Azi Thereau e netransferabil dar maine pretul lui e de 2,5 mil, acum 2 sapt Elton era de baza acum e dat,etc

Totusi, acum vreo 2 sapt zicea ca el vrea la Steaua sa fie toti cu zambetul pe buze, sa joace fotbal cu zambetul pe buze.
Pai ce?Numai jucatorii sa fie cu zambetul pe buze?Spectatorii nu?
Nu zicea acelasi becali acum un an ca el vrea sa vina la stadion ca la spectacol, sa vada SPECTACOL?!
Nu zicea el acum 2 ani ca vrea un jucator ca Elton, un playmaker rapid?
Nu e Elton playmakerul pe care il tot asteptam?
Nu e el cel care face spectacolul?

becali e dus rau cu capul
e ca o fata
nu stie ce vrea

jollyroger62 (12 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:52

Adrian

De acord cu tine, oieru’ nu e normal la cap…

Ice Soldier (19 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:54

Imi aduc aminte ca de curand i se cerea lui Ronaldinho sa faca faza defensiva, altfel e „out” de la nationala! Toata presa si toti marii fotbalisti au sarit in apararea lui Ronaldinho! Imi aduc aminte ca nici Hagi nu a facut faza defensiva niciodata! Si exemplele pot continua…si se pot opri la marele Zidane. In plus Elton putea fi jucat pe stanga…unde mai nou am ramas cu…Gigel Coman!!! Asta e om de performanta??? Asta e om de valoare? A jucat mai mult decat Elton si nu am vazut in toate meciurile lui ce a facut Elton intr-un singur meci! Chiar atat de incuiati am ajuns? Omul a jucat in 9 meciuri dintre in mai multe a fost rezerva! A incantat lumea ca are tehnica, si ca stie sa dea o pasa…nu ca e circar, bah oligofrenule de la stana! Nu sustin ideea ca e un mare jucator pentru ca nu a demonstrat-o!
Sub nicio forma insa, nu trebuia tratat asa! Rusine Becali, rusine Olaroiu! Rusine acelei parti a presei care nu l-au sustinut pe acest baiat, mai ales la cat a fost jignit de un incult! Adevaratii circari sunt Olaroiu si Becali!

Tavi (4 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:56

Eu cred ca steaua are un patron si anume Gigi Becali si acesta poate sa faca ce vrea acolo. Sa speram ca ce face o sa fie inspre binele echipei.

oiere (9 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:57

pacat ca il da.. circarul nr 1 este olaroiu.. el trebuie sa plece.. isi bate joc de noi, lasandu-l pe coman la ekipa, care ii mananca painea.. daca nu lui elton, sigur lui okirosi.. si alti tineri..
nenorocitule.. pleaca.. ai venit la fanatik si ne-ai mintit ca pe niste kkti.. asta suntem noi ptr tine ? asta esti tu ptr noi..

jollyroger62 (12 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:57

Tavi

Tu chiar vorbesti serios?

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:59

exact!!!

asta chiar e un lucru interesant

Elton nu are valoare de Steaua
si nu e necesar echipei
dar Gigel Coman da

:))

steaua (8 comentarii)  •  14 iunie 2007, 19:59

bah sunteti rupti cu elton asta
jucatoru ala e praf n-are treaba sa se duca in brazilia sa joace la echipa liceului sau generalei mai degraba si sa ne lase
ala nu face fata intr-un duel cu vieira sau orice alt mijlocash de inchidere din europa ala e asa de clovn
vreti clovni ? eu clovn de 1 mil de euro nu am auzit gasim si clovni mai ieftini

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:01

Tavi

legal nu ai ce sa ii faci
e patron echipei
asta e

problema e ca el nu intelege cum sta treaba
el e patronul echipei
nu al Stelei
STEAUA E DOAR A SUPORTERILOR!!!

jollyroger62 (12 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:02

steaua

Vorbesti aiurea, crede-ma.

Si daca e vorba de dueluri, piticu’ obtine din 10 faze 8 lovituri libere in preajma careului, tocmai datorita exploriei si controlului mingiei.

Parerea mea.

v0rbe (6 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:02

Ce intaltime are Mesi? ce intaltime avea Maradona? dar Hagi? oare nu sunt considerati gigantii fotbalului spectacol ultimilor 3 decenii ?
Vai de Steaua noastra cu ambitiile lui Gigi de a face el echipa … o sa ajungem iar in 2-3 ani sa jucam turul I preliminar din Champions League.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:03

steaua

tu stii fotbal?
ai vazut vreun meci de fotbal in viata ta?

a zis 0li un lucru:
„ca sa il faultezi trebuie sa il prinzi”

Daca Elton ii da mingea pritre picioare ce crezi ca poate face Vieira?

steaua (8 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:05

nu ii da ma nimeni fault lu ala … io sa fiu arbitru nu as da fault la el … ca e inapt fizic e problema lui nu a adversarului ala daca pui mana pe el cade
vorbe tu esti putin bolnav cred … sau sper ca altfel e doar prostie
tu compari 1.75 ai lu hagi cu 1.55 ai lu elton ?
n-are nimeni cu fotbalisti de la 1.70 in sus da de la 1.60 in jos la o echipa de seniori deja mi se pare penibil ! mai ales acum in generatiile noi oamenii devin din ce in ce mai inalti cu fiecare generatie …

rdeo (22 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:07

E concurs! Castiga si tu!

oiere (9 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:08

mai bine atcem.. steaua are nevoie de liniste.. sa visam la un neaga in forma.. cu dica si badea ( sau thereau macar ) in atac..

steaua (8 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:08

daca si elton e „om” sa ii dea craci lu vieira …

olfgob (3 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:11

Hai s-o dam pe aia buna:ELTON pleaca pentru ca il eclipseaza pe finul radoi,si asa ceva nu poate fi inghitit.Rosenborg ring a bell to you,mirel??????????

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:12

steaua

si de ce nu ar putea Elton sa ii dea craci lui Vieira?
ce, Elton nu stie fotbal?

te intreb si pe tine, ce legatura are inaltimea cu capacitatea de a pasa?
daca Elton centreaza trebuie sa dea tot el cu capul?

omniscient (9 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:12

1. nu imi place elton pentru ca nu are fizic optim pentru fotbalul modern (parere personala) – dar nu fac pe chestia asta un articol, pe cand nea Ovidiu o face fara rezerve… vezi mai jos.

2. „dincolo de o tehnicitate de necontestat, piticul Elton nu-i un fotbalist care să servească ideii de performanţă. Din păcate, îi lipseşte forţa tocmai pentru că îi lipsesc vreo 20-30 de centimetri.” – nea Ovidiu de unde stii? – esti mare antrenor si nu stim noi? stii dumneata ca de-aia nu il vea olaroiu? de un oarecare romario ati auzit? cred ca „argumentul” e parerea dumneavoastra personala.

3. „În plus, urma să coste exagerat în raport cu ce putea oferi, calcul pe care unii îl ignoră, dar de care orice om care investeşte în fotbal are datoria să ţină cont.” – in afara de parerea personala reiterata (elton nu poate oferi prea mult) nea Ovidiu e si specialist in economie de piata si analiza raport cerere-oferta; vindeti-cumparati 10 jucatori pe zi si nu stim noi?

4. Concluzie: ca parere personala, cred ca articolul e lipsit de obiectivitate si impartialitate. Daca tot scrieti articole bazate pe opiniile dvs personale nu le mai formulati sententios si pe tipic de analiza – concluzie, pentru ca nu toti consumam gogosi – o analiza trebuie sa fie obiectiva.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:15

olfgob

nu imi pasa daca esti sau nu stelist
esti un mare prost daca ai curajul sa zici ceva rau de Radoi.
Omul ala a jucat enspe mii de meciuri pt Steaua si pt nationala accidentat.
inghite in sec inainte de fiecare data si joaca la maxim.
si baga alunecari si pune piciorul.
nu ii e frica si da totul pt Steaua.

esti un nesimtit daca ai curajul sa zici ceva urat de el

liwiu (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:19

e clar ca elton cand a fost folosit tot meciul nu prea a stralucit; a fost sters.
cand a fost folosit pe final, a facut spectacol: asta ne lipseste noua in fotbalul autohton: spectacolul. de aceea fanii il iubesc.

Zinc (2 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:20

De abia astept meciurile contra autobuzelor din campionatul nostru ca sa ii vad iar pe al de Lovin, OvPetre, Goian, Ghionea, Paraschiv si chiar Radoi aruncand cu mingiile in careul advers ca doara, doara o intra mingea dintr-o ingramadeala in poarta. Bravo Oli cu tactica asta iar vei ajunge sa te scoata bani lui Bekli in campionat (sau poate tu nici nu iti dai seama de asta, la cat de mult gandesti) cat despre CL probabil vei juca tu cu autobuzul in teren.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:21

omniscient

nu are fizic optim pt fotbalul modern?
esti sigur?
ce inseamna fizic optim pt fotbalul modern?

atat iti zic
ai vazut meciul Argentina – Serbia 6-0 de la CM 2006?

Sarbii inalti ca brazii: Zigic 2,02 in rest cam toti erau peste 1,80
iar argentinienii: Messi-1,70, Tvez-1,75,Ayala-1,75,Mascherano-1,75

ce a urmat?
a urmat un meci in viteza, foarte spectacolos si 6 goluri
toate in poarta Serbiei

omniscient (9 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:23

adrian

de olanda ce zici?

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:27

omniscient

Sneijder 1,70
Van der Vaart 1,75
Seedorf mic si el
Davids 1,69
Emanuelson 1,75

nu zice nimeni ca nu au jucatori mari si foarte buni
Van Nistelrooy-1,88
Robben-1,81
Kuyt-1,85
Van Persie 1,85
Huntelaar 1,85

dar aia nu inseamna ca cei mici nu au valoare

si nu stiu daca ai observat sau nu
dar in turneul din asia van der Vaart si Sneijder au fost cei mai buni

omniscient (9 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:31

adrian

ce de la 1.70 in sus se accepta ;).

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:33

omniscient

are vreunul din jucatorii pe care i-am enumerat viteza lui Elton?

protasov oleg (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:35

aberatie de articol….ce conteaza inaltimea fratilor?…nu cred ca este pasator mai bun decat elton in romania…o sa vedem…poate auzim peste catva timp de el;
olaroiu trebuia sa plece….dar nu e pb, o sa plece anul viitor dupa ce o sa se lupte pt un loc de uefa, ca de CL poate sa uite…numai un noroc chior ii poate ajuta sa intre in liga anu’ asta

Sugiuc (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:39

eu zic sa ii vanda pe toti in afara de Gigel Coman si Lovin.Aaaaa sa-l mai aduca si pe Carlos poate o sa avem si noi o sansa la campionat(la retrogradare

eu zic sa-i vanda pe toti in afara de Gigel Coman,Lovin si Nesu.Aaaa si sa-l mai aduca si pe Carlos la echipa poate asa avem si noi sanse sa ne batem la campionat (la retrogradare)
sa faca ce vrea ciobanu’,dar daca nu o sa aibe rezultate sa-si faca bagajele si sa plece.sa-l ia si pe Oli totodata.

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:42

in primul rand, nu vreau sa jignesc pe cineva cu cele cateva pareri ale mele despre vestitul „caz” elton, fie ei pro, fie anti elton.
in al doilea rand, eu cred ca si in acest „caz” noi romanii, ca de obicei, suntem extremisti, adica fie se exagereaza defectele, in special fizice, ale piticutului, fie (mai ales) exista tendinta eronata de a i se atribui merite, calitati, care mai degraba nu prea exista, fiind doar ipotetice.
de pilda, sunt mirat sa citesc cum un stelist poate sa compare un m raducanu cu acest elton xavier, adica un gigant cu o speranta, cel mult..
apoi, esenta despre elton si jocul lui ar putea veni din raspunsul la intrebarile lui adrian, adica :
ce legatura are inaltimea cu driblingul sau cu pasa?
Daca Elton centreaza tot el trebuie sa dea cu capul?

ce legatura are postul de playmaker cu cel de pivot sau de fundas central?

va rog frumos sa imi explicati si mie ce legatura are inaltimea cu capacitatea de a pasa
daca e de 1,90 poate pasa mai bine?

dl adrian, nu e vb neaparat de inaltime, e vb de faptul ca elton nu exista din acest pdv, el nici macar inaltime nu are, pt ca de inaltime mica vb undeva la cca 1,65 cm..deja prea putin pt fotbalul mare, dar oricum incomparabil cu grotescul 1,56 cm… tu stii ce inseamna 1,56 cm?? cate kg are acest elton la 1,56 aia?? vreo 50 probabil… tu ai idee ce inseamna 50 de kg in fotbalul de azi?? din pdv al lungimii pasului, al fuleului deci, stii ca unul de 1,56 cm face de trei ori mai multi pasi decat unul de 1,90 cm??prin urmare retine ca cineva la 1,56cm /50 kg efectiv nu are forta de a suta puternic in minge, sau de a trimite in forta mingea in asa fel incat directia ei sa nu poata fi anticipata si nu poate avea prin definitie nici cine stie ce viteza de joc uluitoare, este doar senzatie optica falsa, pentru ca de fapt unul de asta pititc fuge pe loc!!! rezulta deci pericol de interceptii, numai in privinta paselor. rezulta mai inainte pericol de deposedare la aproape orice duel one to one in care un aemenea jucator NU A PRIMIT DEJA MINGEA. stii cat de buni sunt adevaratii fundasii din zilele noastre? daca ai intelege corect fotbalul, ai vedea ca aproape orice fundas mai acatarii incearca „sa ia fata” omului sau, sa nu il lase sub nici o forma sa primeasca mingea, indiferent cine e atacantul deci.. ori, asta inseamna contact fizic….aici e marea buba, la 1,56cm..e deja inutil orice argument deci, mai ales ca adevaratii fundasii din ziua de azi nu pot fi pacaliti asa usor de atacanti mai puternici ca ei, cu atat mai putin de ceva inimaginabil de firav ca elton.
apoi, ar insemna ca sansa unuia ca elton este sa vina chiar el la primire, „pe iarba” sau la scurt cum s-ar zice, singura varinata sa primeasca mingia anticipat si sa plece cu varza spre poarta. dar asta se poate intampla numai daca marcajul este incipient, ori asta se intampla de regula in treimea proprie, adica acolo unde nici macar ronaldinho nu inseamna nici un pericol, cu atat mai mult cu cat elton nu este totusi ronaldinho si nici nu va fi vreodata. deci, sa admitem ca elton vine in treiomea proprie sau undeva pe banda de mijloc, la primire, fara sa fie strans in marcaj, si ca r putea pleca spre poarta, dar clar ca el va fi deja in obiectiv si va fi strans in cleste de cel putin doi adversari, de regula mijlocasul la inchidere sigur, situatie in care nu poate dribla lejer decat daca adversarii lui sunt net inferiori tehnic, ceva de genul echipelor f slabe sau neinteresate de rezultat in acel moment. pt ca in caz contrar, un pitic de genul elton este anihilat f rapid datorita faptului ca alonja pasului, fuleul, este f mic, la 1,56 faci de 3 ori mai multi pasi decat un adversar de 1,90, dupa cum am mai zis.
analizand pasele lui elton, sigur, omuletu este brazilian si are o tehnica incontestabila, dar majoritatea paselor lui sunt pe faza scurta, undeva intre 5-20 m maximum, ceea ce inseamna eficienta doar in caz de contraatac in lant, sau chiar in evantai, dar cu sustinere imediata, in caz contrar fiind obligat sa suteze mai in forta pentru ca pasa sa ajunga la mai mult de 20 de m, efortul afecteaza acuratetea executiei iarpasa nu mai este asa reusita. doar pe metru patrat, aaaaaaa, da da da, pe metru patrat este vizibila tehnica de reclama tv…dar ce folos, daca micile bijuterii nu au si urmari practice??
acum, exemplul cel mai simplu imi pare a fi evolutia lui elton nu din meciul cu jiul, sau national, sau stiu eu cine, nici macar din meciul cu rapid, cat timp rapid in acest an a fost o echipa modesta in general, ci doar din meciul cu dinamo, nu pentru ce scor s-a inregistrat, sa ne intelegem bine, ci pentru ca doar in acest meci elton a avut cu adevarat ceva probleme mai serioase din tot ce a jucat el pentru steaua. si retineti, era vb de dinamo, nu de alde werder, sevilla, benfica, lazio, porto, valencia, nemaivorbind de unii ca real, barca, milan, chelsea, liverpool sau MU…ei bine, in acel meci exista o faza emblematica ce dobedeste justetea argumentelor mele: undeva in repriza intai parca, elton dribleaza cum necum vreo 2 dinamovisti, face un un doi parca, apoi intra in careu si trage de la vreo 14 m…la reluarea din spatele portii se vede ca lobont a avut la dispozitie un interval de reactie enorm intre momentul sutului (de la 14 m !!! ) si momentul interventiei lui, aproape ca s-a culcat cu o secunda inainte sa ajunga mingea pe stanga si nu ca sunt ironic, dar putea pana a venit mingea sa stea cu capul pe mana stanga si sa traga cu dreapta si un tutun ca tot le are cu fumatu…dar daca acolo era macar un iacob sau thereau, in pozitia lui, nu cumva ii rupeau atele lui lobby ?? iti spun eu adriane, garantat asa era, NU AVEA TIMP DL LOBBY SA O FILMEZE MACAR.. vezi, asta e raspunsul corect: diferenta intre unul ca iacob si elton, adica diferenta de forta!! adica, insasi cheia fotbalului modern.
de asta, dincolo de calitatile lui elton, dar numai pe metru patrat, sincer va spun ca becali nu greseste, dar sunt convins ca nu el e cel care a decis asa initial, tot olaroiu, dupa singurul meci adevarat allui elton, l-a convins pe becali si i-a explicat ca e mana moarta. efectiv steaua ar juca in minus, fiind vb de meciuri importante, nu de „amicale” – scuze de ironie-, gen national, jiul, etc…sincer, EU VREAU SA RAMANA !! pentru ca …e mana moarta frate, asta e…

raul (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:46

La revedere,ELTON!!!Nu cred ca va veni un alt jucator in Liga 1,cel putin la fel de bun ,ca Elton,a fost cu 3 clase peste 90 la suta din jucatorii Ligii 1.Pacat ,degeaba face ciobanu’ stadion de 55 000 de locuri,in 2 -3 ani media de spectatori in Ghencea ,nu cred sa depaseasca 3 -4 000 ,nenorocitu’ asta de becali alunga toti suporterii de la stadion ,in loc sa-i atraga….cu Elton ,veneau 20 000 la fiecare meci …asta e…

Mihai (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:51

Cum puteti spune k Elton nu are valoare pt k nu are forta ? A jucat bine cat a fost folosit si a fost singurul mijlocas care a creat faze in viteza perpendicular pe poarta fara 100 de pase in lateral si centrari cu capul in pamant poate poate o fi cineva in care. Sa nu mai vorbim de faptul k este probabil singurul jucator din lotul Stelei care isi poate depasi lejer adversarii 1v1 (acum poate si Neaga). Dar cine stie poate avem nevoie de inca 2 de Lovin care au forta cu carul si exceleaza la pase de juma de metru’ si care inca nu si-au dat seama k fotbalul nu se joaca numai in jumatea ta de teren

lau1000 (14 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:54

http://www.dugout-online.com

lau1000 (14 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:55

http://www.dugout-online.com cel mai tare manager online de fotbal

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 20:58

Ce pot spune, biancorossi? Pacat de postul tau! Stelistii ori nu au avut rabdare sa-l citeasca ori nu au inteles nimic din el!
Pentru prima data sunt de acord cu un dinamovist!

alin (626 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:01

de data asta ai judecat prost… foarte prost… numai tampenii scrie in articolul asta

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:01

multumesc pt apreciere comore. am prezicat ca este simpla mea parere. dar a unuia care a jucat ceva fotbal la viata lui si care poate sa spun ce greu este cu fundasii adversi cand ai doar 1,74 cm cat am eu.. zambesc.. daca aveam doar 1,56 cred ca jucam cel mult pana intr-a 6-a..

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:02

biancorossi

frate
tu incurci biomecanica cu fizica

intr-adevar daca impulsul se calculeaza ca masa ori viteza
dar asta nu are nici o legatura cu un fotbalist care trage de pe loc
in acel moment conteaza doar ce muschi are respectivul fotbalist

ok
sa iti mai zic ceva

stii cu ce viteza se deplaseaza o minge lovita de Roberto Carlos?
cu vreo 160 km/h(se zicea ca 100 mile pe ora.1 mila=1,61 km)

cel putin asa se zicea prin 2002

tot un brazilian, Adriano, da mingii o viteza de 129,7 km/h

diferenta intre cei doi stii care e?
Adriano are 189 cm inaltime si 25 de ani
iar Roberto Carlos 168 cm inaltime si 34 de ani

si totusi Roberto Carlos trage mai tare in minge.cum se face?!

fratele meu
tu probabil ca nu ai vazut viteza cu care paseaza Elton daca vorbesti asa.
tu nu ai vazut cum face Elton schimbarile de directie.
daca sunt asa de previzibile pasele sale cum se face ca majoritatea paselor lui isi ating tinta?

hai sa iti mai zic ceva
ai zis ca un jucator ca Elton poate fi oprit
ca e mic
si nu are forta

trebuia sa le zici acest lucru si lui moti sau lui radu stefan, jucatori pe care Elton i-a umilit.
Ca Lobont a aparat aia e datorita faptului ca era in forma si ca are o experienta mare in fotbal
Daca Elton avea experienta lui Ronaldinho lovea linistit mingea la coltul lung si se uita cum plange lobont
sa stii tu asta

Elton a umilit fundasii dinamovisti
deci faza cu inaltimea conteaza se pare ca nu e valabila

mi-a placut faza cu
„undeva in repriza a 2a Elton dribleaza cum necum 2 dinamovisti”
cum necum?
:)))

nu au avut treaba cu el fratele meu
a trecut pe langa ei cand a vrut el si a facut ce a vrut

ati avut noroc in acel meci
asta e un lucru pe care nu o sa il recunoasteti niciodata
dar nu ai cum sa nu recunosti ca Elton e un jucator mai valoros ca toata echipa lui dinamo

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:06

Daca cineva nu vede in Elton ce-l mai valoros jucator de fotbal de la Steaua ( si chiar din tara la ora actuala) nu inseamna automat ca-l apreciaza pe gigel coman sau lovin.

Mihai din Oradea (1 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:09

nu a stiut el cind l-a adus in Ghencea calitatile si defectele luiElton?si cit urma sa ii plateasca?nu becalusul nostru spunea ca ii va aduce familia aici iar fratele lui mai mic va juca tot la STEAUA ? (cred mai mult ca ii o rafuiala cu suporterii si cu cel care l-a recomandat si adus la STEAUA)Iar apoi olita spunea ca Elton nu va pleca de la noi ci ,din contra,vaincerca sa plieze jocul (lent al echipei asta o spun eu ca asa este,mapoate cineva contrazice? ) dupa viteza (ce bine ne-ar prinde!!! )si stilul brazilianului .Atita timp cit acest Elton este capabil sa scoata din joc 2-3 adversari prin tehnica in viteza pe care o poseda ca nimeni altul din Romania sustin ca este o mare prostie despartirea de el.

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:09

biancorossi

p.s.
ziceai ceva de pericol de deposedare la duelorile one on one

la 2 sau 3 faulturi primesti cel putin un galben

ca e cam greu sa ii iei lui Elton mingea fara sa il faultezi
nu stiu daca ai vazut
la ce viteza are si cat de bine controleaza mingea e foarte greu sa i-o iei!!!

comore (47 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:12

Elton nu a umilit pe nimeni niciodata! Hai sa nu folosim cuvinte mari! Cred ca nici tu nu crezi ca Elton e mai bun decat intreaga echipa Dinamo!
Daca ar fi fost asa, meciul Steaua-Dinamo s-ar fi terminat cu un alt scor( poate 6-4)!

tiganii lui JJ (64 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:15

ce ti-a dat fecali pentru limbile astea in ccur?

biancorossi (60 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:16

nu esti obiectiv adrian. nu e vb de biomecanica si nici de fizica..doar de legile biologice, dar asta e altceva.
faci iarasi o confuzie, roberto carlos nu este de 1,56… si chiar daca prin comparatie cu adriano este mult mai scund, masa lui musculara are o fibra f dura, contractia muschiului este f comprimata si actioneaza la decomprimarea energiei o forta uriasa. este doar diferenta de fibra. stai insa calm, si adriano are uneori suturi devastatoare, poate mult mai taifun decat ale lui carlos, cu conditia sa nu vina dupa vreo 2 saptamani de sprituri.. asta e de fapt prima explicatie a dif intre r carlos si adriano, primul este un fotbalist exemplar, al doilea un mare alcoolist si un jucator cu viata extrasportiva notorie. doar talentul lui urias il tine acolo unde inca este.. deci, viata nesportiva este si ea un factor negativ in compratia data, pentru ca dincolo de compoztia fibrei musculare, in avantajul lui carlos, asta din urma este un adevarat campion mondial, inclusiv camodel de viata sportiva, seriozitate si antrenament. daca r carlos avea viata lui adriano, de mult se intorcea in brazilia lui natala, nu mai facea fata in europa.. vezi?? adriano rezista inca pentru ca esi nesportiv, forta lui de ansamblu, forta fizica, il ajuta…apoi, comparatia ta este gresita si pentru ca spre deosebire de r carlos, nu numai ca dif fata de elton este f mare, vreo 10 cm, dar insasi constituia lui elton este f firava… elton crezi ca are aceeasi masura la picior cu r carlos?? nu..are aceeasi masa musculara cumva? garantat nu… de ce faci asemenea comparatii naive..r carlos, desi scudn, este un SCUND ATLET, elton E SUPER SCUND, ADICA PITIC, DICA NAN scuza-ma..ADICA IMPROPRIU FOTBALULUI PROFESIONIST, dar SI F FIRAV…fff firav, cred ca are cam 35 la ghete.. 35 adrian, au juniorii de 12-14 ani..

tiganii lui JJ (64 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:16

fortsa la rugby, nu la fotbal… daca vrea olitsa fortsa, atunci sa se duca la sala de culturisti sa i-o traga la bot. si asta e valabila is pentru tine, mos ramolit

Adrian (119 comentarii)  •  14 iunie 2007, 21:17

aici puteti citi ceva despre roberto carlos
pe ultimul rand veti vedea ca nu am mintit cand am zis ca mingea lovita de el porneste cu 105 mile pe ora(aprox 170 km/h)
daca nu ma credeti
acesta e linkul
http://observer.guardian.co.uk/worldcup2002/story/0,,738472,00.html

cititi un pic mai jos
si veti vedea tot
asadar inltimea nu conteaza atat de mult cand e vb de puterea sutului
dar viteza, acuratetea pasei si controlul mingii conteaza atunci cand vrei sa iti prinzi adversarul pe picior gresit

Whatever the reason, Roberto Carlos’s thighs are a wonder to behold. The Brazilian Football Association reported at the start of the 1998 World Cup that he owned the most thickly muscled thighs in the national squad, by some margin. At 24 inches in diameter, they were the same size as Muhammad Ali’s when he was heavyweight champion of the world. Which might not be all that remarkable were it not for the fact that at his peak Muhammad Ali was 6ft 3in and 15 stone, while Roberto Carlos is 5ft 6in and 10 stone.

For three reasons, all of them intrinsically connected with those legs of his. First there is his electric, almost Olympic sprinter’s, pace. Anyone who has watched him pelt up and down the left wing at the Bernabeu over the six years since he joined Real Madrid from Inter Milan will not be amazed to learn that he has been timed doing 100 metres in 10.6 seconds. Second, there is his long-distance runner’s stamina, the reason why he is able to give his hyperactive all at the beginning as well as at the end of the game, a quality that won him the undying love of the Real Madrid faithful from day one (and he never, ever appears to get injured). And third, there is the fierce power of his left foot – according to various detailed studies, he routinely fires the ball, typically from free-kicks, at 105mph.

Comentează