Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Ultimul meci?

După evoluţii şi clasări dezamăgitoare în campionat, Poli Timişoara şi Steaua au încercat aseară să se scoată în Cupă, fiecare dintre ele visînd să prindă finala. Miza salvării unui întreg sezon într-un singur meci şi-a pus pecetea asupra prestaţiei lor […]

joi, 19 aprilie 2007, 12:17

După evoluţii şi clasări dezamăgitoare în campionat, Poli Timişoara şi Steaua au încercat aseară să se scoată în Cupă, fiecare dintre ele visînd să prindă finala. Miza salvării unui întreg sezon într-un singur meci şi-a pus pecetea asupra prestaţiei lor din prima repriză, care a oferit fotbal cu pipeta. S-a jucat cu ambiţie, angajat, dar nu mai mult, ca încă o dovadă că una e să vrei şi alta e să poţi. Probînd că ambele combatante, e drept, afectate de numeroase absenţe, nu justifică entuziasmul suporterilor şi, cu atît mai puţin, generozitatea patronilor. Pînă la prelungirile mitanului, cînd McKain a deschis scorul în urma unui corner executat de Karamian, nu s-a consemnat nici o fază de gol. Chiar nici una.

La reluare, era de aşteptat ca, simţindu-se cu apa la gît, Steaua să forţeze. Aşa s-a şi întîmplat. A împins liniile, începînd să diversifice acţiunile şi să le înteţească. Numai că s-a lovit de un zid solid, Poli arătînd un plus de determinare şi de prospeţime. Timişoara nu s-a pierdut cu firea, ci s-a strîns ca un arici în propria jumătate. S-a apărat inteligent, devotat şi calm, jucînd la trecerea timpului. Pe sfîrşit, nerăbdarea bucureştenilor s-a transformat în disperare, care n-a ajutat însă la nimic. Şi aşa, formaţia de pe Bega s-a îndreptat încet, dar sigur spre o victorie şi o calificare cu atît mai meritate cu cît tot ei i-au aparţinut, prin Karamian şi Torje, ultimele ocazii ale partidei. Cu asta, parcă resemnată, cu plumb în picioare, campioana a mai ratat un obiectiv, iar întrebarea care trebuie că-i frămîntă acum pe fanii roş-albaştri e dacă meciul de aseară a fost cel de adio pentru Olăroiu? S-ar cuveni să fie.

Comentarii (176)Adaugă comentariu

ioan plischi (128 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 6:27

cronica unei partide catranite tocmai pe blog, nene?!

NONAME (7 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 7:17

MULTI STELISTI PE BLOG, INSA PREA PUTINI CU STEAUA IN SUFLET! VOI TRIMITETI STEAUA SA JOACE IN PROVINCIE, VOI VRETI SA IL TRIMITETI LA PLIMBARE PE GIGI BECALI, VOI SUNTETI MIEZUL! CINE CREDETI CA AR BAGA BANII CA INGHESUITU’ INTR-O ECHIPA CARE NU ARATA NIMIC? VOI? POATE COPOS? NU CRED CA BECALI ESTE PROBLEMA LA STEAUA, ASA CUM CRED CA NU ESTE NICI OLI! CEL CARE TRAGE SFORILE MARIONETELOR (CA SA MA EXPRIM TOTUSI DECENT) ESTE NULITATEA DE mimi stoica, CEL CARE DA SFATURILE CELE MAI PROASTE STAFF-ULUI TEHNIC SI ADMINISTRATIV. NU SUNT STELIST, DAR CE SE INTAMPLA ACOLO NU E OK.PACAT CA STEAUA A AJUNS AICI, UNDE AU IMPINS-O DOAR ORGOLIUL NEMASURAT SI NESIMTIT AL ACELUI 0 (A SE CITI ZERO) PE NUMELE LUI DE SCENA mimi stoica. MARE PACAT!

LorD_23 (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 7:20

Adiooo?!

shmo (35 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 7:30

niste hahalere!

mujotutun (312 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 7:49

Am vazut un meci penibil, cu doua echipe de o neputinta patologica.
Vreau sa reamintesc ca inca din toamna, iritat de aroganta unor stelisti (gen @urbanart, omul ce a descoperit traiul la bloc) si edificat de jocul modest, am afirmat ca Steaua nu va prinde cupele europene. Iata ca „prezicerea” e pe cale sa se implineasca. Chiar daca n-o sa ma credeti, constat aceasta posibilitate cu o satisfactie amara. Si nemultumirea mea se accentueaza cand ma gandesc cine va participa in locul Stelei. Dar cum ar fi putut fi altfel, cu o astfel de conducere, de la antrenor pana in varful piramidei? Sa-si poarte Becali crucea-n spinare si sa faca exorcisme; nu m-ar mira sa creada ca echipa e indracita ori ca MM a facut un pact cu diavolul (macar ca Belzebut are si el demnitatea sa!). Cel mai trist fenomen este ca multi suporteri rosalbastri i-au cautionat pe acesti impostori si incapabili si chiar si dupa meciul de ieri, continua sa o faca. Isi merita rezultatele si soarta. Iar Gazeta, ca si cand nu i-ar fi sustinut cu nerusinare atunci cand erau evident criticabili, vine acum sa-i demoleze! Tipic romanesc!
Ce antrenor e Olaroiu? (sigur, antrenorul anului conform GSP!). De cateva etape ii face Becali echipa; ii dicteaza schimbarile; si atunci, de ce sta? Pentru BANI, oameni buni, ca si MM si ca si toti ceilalti (Dan Pavel, Stoenescu etc) care-l sug pe Becali de banii pe care i-a facut dand din urechi si pe care-i arunca cu generozitatea ostentativa tipica a complexatului. Becali este cancerul cel mare al Stelei, tot ce a facut el „bun” la echipa este triplat de nenorocirile pe care le-a adus. Ca ar fi dus Steaua in CL? Dar Steaua a mai fost acolo, bine mersi, si fara acest pacalici, si nu de el – asa cum cu „deplina satisfactie” il elogia GSP – avea nevoie pentru a accede, ci de bani, ceea ce-i cu totul altceva. Paralele sale murdare au manjit un blazon onorabil; ca sa nu mai spun ca nu de dragul Stelei in sine, ci pentru interesela sale mizerabile, a preluat clubul. Cine nu vede chestiile astea, are acum ce merita: o echipa distrusa.

HotStop (21 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 7:57

http://www.hotstop.ro

Director web

poli (4 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:01

bv poli! asta da asera fericita si dimineta la fel!
nu cred ca se compara o asera as de fericita cum a fost ieri!
bv poli! forta poli! eu am prins golul la radio.
m…steua bucuresti s… p… mierl radoi

gigi (2 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:08

Cel mai bun antrenor la Steaua a fost Protasov. Facuse o echipa din ciurucurile pe care le avea la dispozitie. Gigi trebuie sa invete ca singura presiune pe care o poate pune este obiectivul. La atingerea lui trebuie sa plateasca;pana atunci… munca, disciplina si modestie. Stoica trebuie sa fie dat afara. Are numai fumuri in cap. Olaroiu este un antrenor bun, dar trebuie lasat in liniste si sa-si faca singur echipa. Poate si trebuie sa termine campionatul actual. Dupa asta trebuie sa plece. Si pentru el si pentru Steaua. Nu stiu de ce, dar eu cred inca in steaua lui Hagi ca antrenor.

mike (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:13

Pacat de ceea ce se intampla la Steaua… dar astea. Am comentat si noi putin aici meciul dar dezamagirea este mare.

The Red Dawg (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:23

Anul acesta, stiti voi ce, e in Ghencea !!! :-))

andrei marin (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:25

Mihai Stoica este singurul vinovat.
S-a comportat tot timpul sub nivelul pe care il impunea pozitia lui la un club de talia Stelei; a adus jucatori sub valoarea ceruta de nivelul la care ajunsese Steaua; nu a stiut sa angajeze profesionisti im meseria de scouter ; ZERO DIN PUNCT DE VEDERE MANAGERIAL.
Degeaba a umblat prin lume , pe banii lui Becali , nu a invatat nimic de la marile cluburi in ceea ce priveste managerierea unei echipe de LC.
Olaroiu nu are nici o vina ; astea sunt limitele lui.

gion (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:28

La Steaua este indolentza, oboseala, tensiune, declaratii, politica, religie, bani, masini, spitale, accidentati, razboinici, lingai, cumetri, fini, trantori … si multe altele. Lipseste ceva insa. Fotbalul. Deh … nu le poti avea pe toate!

mykes (4 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:39

gigi,da-l afara ca ne bagi in B!!!!

mykes (4 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:42

citind mai sus vad ca multi il acuza ba pe gigi,ba pe meme.
pai ce Meme face antranamente cu ei,gigi le sune tactica de joc?
Steaua in 2007 nu joaca nimic,nu are mijlocul terenului,arunca mingi la intamplare in careu,ca poate,poate.
asta e tactica lu Olaroiu,tactica numita BULAN,care in ultimul timp il ocoleste.

zeche (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:42

Parerea mea este ca in meciul de aseara jucatorii nu au vrut sa joace….probabil ei nu il mai vor pe Oli antrenor (nu ca ar mai vrea cineva)….Sunt un suporter stelist foarte dezamagit si incepan cu meciul de aseara nu ma va mai interesa soarta stelei ….Fortza FOREX !!!!!!!

emil mihai (143 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 8:45

atit poate FC STEAUA nou infiintata acum 5 ani , acum …

NAD (12 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:05

urbanart Says:
April 19th, 2007 at 1:18 am

”cei care au citit ceva in viata lor,
stiu care este gandirea unui bolnav mintal,
unui dictator, unui incult, unui inapoiat….”

Asa este,ai dreptate urbanart.Becali si MM am spus-o si o repet ,sunt si vor fii ”groparii” Stelei.Lacatus a simtit acest lucru si-a parasit ”cloaca” la timp.Becali s MM se merita unul pe altul.Doi cretini.

yakuza (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:07

http://www.articlesandstories.com/super_tare.html

tosi (157 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:07

Daca spui palmares spui Steaua – 86 prima castigatoare din Europa de Est a Cupei Campionilor, daca spui prezent spui Steaua – ultima echipa din Europa de Est care a facut performanta in cupele europene – 2006 – semifinala de Cupa Uefa. Daca avem in vedere diferentele Est-Vest , mai ales cele economice, Steaua e pe aceiasi treapta de performanta cu Real Madrid,AC Milan,Liverpool,Bayern Munchen,Barcelona,Manchester….

59.marius (5 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:11

cate INEPTII, ca te apuk groaza ce pot debita niste minti bolnave, indoctrinate cu totalitarism; „jiji a cerut ekipei sa piarda k sa plece Oli ???,Oli a facut o ekipa perdanta k merge la Timisoara???Rapid cedeaza cupa lui Poli, k steaua sa nu prinda Europa….” NU SE VEDE CLAR??????? jiji e un paktos, kre se crede atotputernic,atoatestiutor; mm e o „cariktura”, „suporterii”(simbriasii lu’ jiji)sunt mai „mercenari” k juktorii,ekipa …dupa kipul si asemanarea celor ce o inconjoara!!!! Nimeni dintre astia nu stiu sa piarda, NU au caracter !!!
SA PRICEAPA : PENTRU EI A VENIT…INCEPUTUL SFARSITULUI ! SI, DELOC DE NEGLIJAT – LA ANUL URMEAZA … dINAMO !!! TOTI ASTIA (TZARANII,PROVINCIA) VOR DEMONSTRA K EI REPREZINTA ROMANIA !
A D I O …C O M U N I S M U L U I !!!!

Fedayn (403 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:28

59.marius Says:

April 19th, 2007 at 9:11 am
un sfat prietenesc…TRATEAZA-TEEEEEE!!!!!!

Sancho Perez (17 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:35

Singura salvare: sa plece Becali! Asa Steaua nu se va mai baza pe divinitate, ci va juca fotbal

Husky (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:37

Sunt suporter dinamovist de mic si ma uit la fotbal de cand ma stiu din cauza aceasta cred ca as putea sa-mi dau si eu cu parerea si sa spun toti stelistilor ca ar face cea mai mare greseala sa plece Olaroiu.Ganditi-va la bucuriile victoriilor europene,ganditi-va cati din voi ati fi sperat la 5 pcte in grupa infernala care ati avut-o!Ce a facut Hagi pe unde a fost?Ce performante a avut?S-ar putea sa va fie si mai rau!!Si sa stiti ca Oli nu e prost,se va intoarce la Poli si va juca in cupa UEFA datorita infrangerii de aseara…cred ca a premeditat-o.

orre (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:40

ma bucur pt rezultatul de ieri, au jucat exact ca in meciul cu Rapid, dar bulanul vine rar, si mimi nu a mai incitat suporterii, tot la vale oitelor

PowerMaster (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:41

Asa cum a spus si POLI despre Olaroiu: „ESTE UN ANTRENOR DE LOCURILE 3-4” !!!

orre (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:41

ma bucur pt rezultatul de ieri, au jucat exact ca in meciul cu Rapid, dar bulanul vine rar, si mimi nu a mai incitat suporterii, tot la vale oitelor. ADIO CL, UEFA, POATE SI INTERTOTO. dupa jocul stelei nu au cum sa joace inici macar in intertoto.

florin (5 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:47

singura solutie este sa plece becali.cu asta finantator nu va mai face echipa.obiectivul si la atins.a ajuns sa cistige electorat pe meritele si succesele stelei.vrea post de televiziune acum cica ptr steaua dar cred ca se va numi becali tv

NYC (602 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:51

dupa parerea mea, cea mai mare UMILINTA indurata de steaua in momentele astea nu este rezultatul de aseara sau halul in care a ajuns.

ci faptul ca un sondaj realizat pe prosport sau tvsport (daca o fi adevarat, dar n-am motive sa cred ca n-ar fi) il plaseaza pe andone pe primul loc in topul preferintelor suporterilor aurolaci, inaintea lui hagi, a lui dan petrescu, a lui balint etc.

!!!

florin (5 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:51

acestui finantator i sa urcat la cap ca el bun samaritean ar putea face ceva mai mult decit steaua 86 90.si noi prosti chiar l-am crezut.eu vreau la steaua pe cineva care baga bani in fotbal si sa cistige din fotbal

dragos (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 9:57

Mai baietzi…Probleme au avut shi vor mai avea toate echipele mari…Pe mine ca stelist de peste 30 de ani ma doare ca echipa nu mai seamana deloc cu cea care se numea a vitezishtilor de altadata….Tehnica, pase scurte dintr-o bucata shi…foame de gol! Astazi problema e ca jucatorii sunt scosi din forma….dezamagitor! Oricat ar putea fi de tehnic Elton, el nu poate reprezenta speranta renashterii Stelei! Unde este fortza echipei!
Cred insa ca problema mare este ANTRENORUL! Ce conceptzie tactica a comandat OLAROIU….mingi spre virfuri, ploate fara shanse! Nu vedetzi ca nu avem conceptzie tactica? Daca privinm doar la ultimile evolutzii ale Stelei, golurile marcate au fost doar pe fondul erorilor celorlaltzi! Avem o mare frustare noi stelishtii….Shi numele ei este OLAROIU! Nu-mi iese din minte o imagine: MM ishi mushca pumnii shi OLAROIU-ROIU radea! Asta e atitudine? Nu vreau sa vorbesc de greshelile de achizitzii, accidentarile in lantz(de ce se accidenteaza asha des fotbalishtii? alta data asha decimare in masa nu era posibila! – doar preparatorii sunt de vina? Shi aici e o mare problema! Stelei ii trebuie UN SHOC! Nici intr-un caz domnule BECALI acesta nu trebuie sa se numeasca HAGI! Cu STEAUA pina la moarte!

vicentiu (8 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:05

tin cu steaua de mic,dar a inceput sa isi strice jocul cu un om fara experienta si anume domnul Cosmin Olaroiu.Daca ati vazut meciul aseara steaua nu avea nici o tehnica deci este vina antrenorului…sa vina la steaua Emerich Jenei!

dragomir (31 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:17

ce diferenta intre mm stoica cel din vara de la vaslui care anunta inceperea hegemoniei stelei si spunea ca e arogant ptr ca asa le sta bine stelistilor si cel de aseara care declara ca se simte umilit.si nci n-a trecut un an de la declaratiile lui.ma bucur ca a fost adus cu picioarele pe pamant atat de repede si ii mai taie din aroganta ca prea se lua de toata lumea.s-a impus in lumea fotbalului ca un badaran care jignea pe toata lumea,un huligan care lovea suporterii si jandarmii(anul trecut la bistrita).el a crezut ca daca a ajuns la steaua i se permite orice.sunea ca ultimile performante ale stelei i se cuvin in mare parte lui in viziunea sa jucatorii aveau un merit infim.daca steaua joaca cum joaca i se datoreaza si lui si ar trebui pe langa olaroiu sa-si dea si el demisia.dar e foarte dulce puterea si banii care ti-o dau scaunul de presedinte al stelei.un tip care nu mai are ce cauta la steaua si mandatul sau s-a terminat.

dan_tm (15 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:20

urbanart Says:
April 19th, 2007 at 1:11 am

respect, pentru toti cei care sunt suporteri ai echipelor lor, Rapid, Steaua, Poli, dar…
cu respect va inteleg frustarile acumulate in garsoniere insalubre pe unde ati crescut,

Mai , dar tu cu ce te ocupi mai baiatule! Oricum pari extrem de inteligent si sofisticat dupa o asemenea afirmatie 🙂 esti o comedie

Romario (5 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:22

@ gigi

Protasov a fost antrenorul care a ratat toate obiectivele echipei, dar echipa juca intradevar, cel mai spectaculos joc…

Eu daca as fi sa aleg, as inclina totusi spre un antrenor care imi produce mai multe rezultate, ca de aia e platit…

As fi foarte bucuros ca o echipa sa ajunga intr-o finala, doar cu rezultate de 0-0 acasa, si 1-1 in deplasare…si finala sa o castige la 11m.

misu (6 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:29

Am mai spus. Principalul vinovat pt degringolada stelei este ms patron JIJI. De ce ? 1.increderea deplina acordata lui MM .Nu a scultat de nimeni si nu a luat masurile care se impuneau.Intreba cineva de ce a plecat Protasov,Lacatus….Raspuns:Pt ca nu au vrut sa stea sub papucul lui MM acest personaj care nu este nici destept nici cinstit macar cu patronul lui.Este un aspirator de bani.D-le Becali implicati-va un pic si incercati sa aflati cat a castigat MM din transferurile idioate facute pt Steaua, si cat veti pierde dv daca se rateaza CL.Oli?Este pisica blanda din curtea lui MM care a simtit un loc caldut acolo si va merge mai departe atat cat va tine parodia.Oricum el este f multumit chiar a fost o onoare pt el ca a trecut pe la clubul Steaua.Ce a simtil Oli pt Steaua s-a vazut in zambetul lui ironic sau a neputinta din meciul de aseara.La Steaua trebuie sa sune gornistul DESTEPTAREA!

Marius (3 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:30

Asa suntem noi romanii, la greu dam in cap, vrem demisii si executii. Se uita performantele obtinute pana acum de Oli si tot ce a facut pentru echipa Steaua.
Nici o echipa din lumea asta nu a reusit sa mentina o constanta in marea performanta consecutiv 2-3 ani, pana la urma sosind si caderea de la cel mai inalt nivel.
Nu uitati ca acum 4-5 ani FC Barcelona se zbatea undeva pe la mijlocul clasamentului si nu s-a calificat nici macar in Liga Campionilor, jucand in Cupa Uefa. Asta da rusine, dar au strans randurile si vedeti ce au reusit.
Vina nu este in mare parte a antrenorului, cea mai mare vina este a jucatorilor, care nu joaca mai nimic, nu se regasesc si este vizibil ca ei nu-si fac datoria fata de echipa desi au obligatia asta. Se vorbeste de lipsa de motivatie a jucatorilor, dar acestia sunt profesionisti si au obligatia sa dea totul pentru fiecare meci, ceea ce nu prea se mai intampla in aceste momente. Rezulta ca vina le apartine.
In final apreciez ca jucatorii impreuna cu Oli trebuie sa scoata echipa din noroi unde tot ei au adus-o. Au aceasta obligatie sa-si duca crucea pana la capat.
Tot inainte cu tupeu.

tom si jerry (2 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:31

becali parca e kior si nu vede ca jocul e varza iar olaroiu trebuie skimbat.
cand a facut zenga niste jocuri mai slabe a fost dat afara kipurile sa fie un soc pt.ekipa desii era pe primul loc! rusine becali si mai vrei sa fi conducatorul romaniei!
o sa te votez cand o veni la steaua ronaldhinio.

bogdan (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:41

Daca nu cel mai slab, unul dintre cele mai slabe meciuri. Steaua nu mai joaca nimik, un joc haotic, baloane lungi, desi mai multi jucatori ar fi de firul ierbii, de tehnica. Nu exista nici o tehnica, nici o strategie in jocul echipei, parca au fost adunati din tara sa joace si ei ceva. Lovin, Banel, Paraschiv, Iacob nu au ce sa caute pe teren. Apararea e o gluma. Pacat de banii investiti in ultimile transferuri.

emil mihai (143 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:43

nu poate juca fc steaua in nici un fel…doar cum doreste domnul becali..intelegeti ca datorita lui nu se joaca fotbal…nu aveti ce face..atita timp cit este patron domnul becali , cu vise de marire si pretentii de ” geniu ” fc steaua va juca un fotbal mediocru..mai ales ca iol are si pe domnul stoica…care este mai preocupat de propria imagine , de dispute cu toata lumea….

CL (41 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 10:56

# Americanu Says:
April 19th, 2007 at 12:50 am

„Prietene tu ala care ai spus sa vina Emerich Jenei antrenor vreau sa iti spun ca habar nu ai despre fotbal. Ala nu a fost niciodata antrenor si nici nu va fi.A mai fost odata antrenor la Steua dupa revolutie si a demisionat dupa cateva etape dovedindu-si adevarata valoare.O sa aduci ca argument Cupa Campionilor. Ala a fost un noroc chior si echipa aia nu a fost construita de el ci de Halagian asa ca mai invata fotbal si dupa aia spuneti parerea”

Mananci un rahat mare de tot taticu!
Halagian a stat la Steaua 8 etape inlocuindu-l pe…Jenei! Care se clasase pe 2 in campionat in ’84 si-i batuse pe Dinamo cu 5-0 in semifinala Cupei, pe care dealtfel a si castigat-o in finala cu Craiova (3-1, daca mi-aduc bine aminte). Jenei adusese deja vreo 15 jucatori in probe pana sa fie inlocuit de Halagian. Lacatus, Fane Petcu, Puscas, Laurentiu sunt doar cativa dintre ei. Belodedici si Balint erau deja la club adusi de la Luceafarul in 82-83. La fel Iovan, Majearu si Duckadam erau din ’82. Piturca a venit si el in primavara lui ’84. In mandatul ’83-’84 al lui Jenei Belodedici, Lacatus si Balint erau deja titulari desi nici unul dintre ei nu implinise 20 de ani.
Halagian a venit in vara lui ’84 si i-a adus cu el pe Bumbescu, Barbulescu si Radu II. Bolony a venit si el tot atunci, da’ Halagian n-a avut nici o treaba cu asta, a fost exclusiv meritul si vointa lui Valentin.
Revenind, Halagian a stat la Steaua 8 etape, in toamna lui ’84, pana la un meci cu ASA Tg. Mures (0-0 la ei), dupa care a fost dat afara si chemat Jenei inapoi de la Oradea. In astea 8 etape, Belo, Balint si Lacatus, din titulari au devenit rezerve (pe Lacatus Hala a vrut chiar sa-l dea afara…), a jucat un tur in Cupa Cupelor (0-1 si 0-0 cu AS Roma, cu penalty aparat de Duckadam acasa) si cam atat…
Daca exista vreun antrenor in lumea asta care in 8 etape sa creeze o echipa care dup-aia sa domine fotbalul european 5 ani de zile, ala e numai in capul unora ca tine.

Ii spui aluia sa „mai invete fotbal”. ROFLMAO! Tu l-ai invatat se pare din ziarele care l-au pupat in fund pe Lucescu, pentru ca el e cel care a lansat teoria „Halagian-taticu’ Stelei” prin intermediul lui Chirila (Dumnezeu sa-l ierte!). Si care mai mult, a sustinut ca el „i-a invatat fotbal pe Lacatus si Balint la lot”, ca el „l-a trimis pe Bolony la Steaua” si cate si mai cate…
Adevarul este unul singur: echipa mare a Stelei a construit-o JENEI.

Revenind la topic, nu Jenei este cel care sa poata scoate Steaua din groapa in care au bagat-o Olaroiu, MM si Gigi deopotriva. Timpul lui in fotbal a trecut. Nici Zenga, nici Protasov, nici Bolony, nici Iordanescu, nici Hagi, nici chiar Lacatus. Poate Dan Petrescu, poate Grigoras. La Steaua a disparut foamea de performanta si placerea de a juca. Si ne-au umplut non-valorile gen Lovin, Coman, etc.

sorin_777 (7 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:15

te rog Oli, pleaca de la Steaua… Fi un om cu coloana vertebrala si salveaza aceasta echipa, pleca de la Steaua… asa am sa te respect…

Luca007 (5 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:18

ce tot ziceti acolo voi astia de la GSP ?!?!?!!?
a cazut o stea ?!?!? va e mila de oli ?!?!?!? nu inteleg …. joaca penibil o ekipa care inainte sa vina el juca foarte bine ….. nu va uitati cum joaca ?!??! nu sunt in stare sa lege 3 pase …. ne-a batut poli care au mancat bataie de la toti prin campionat in ultima perioada….. il tine pe croitoru pe banca un sezon intreg … si multe alte greseli …. sa nu mai zic de meciu cu dinamo … la 3-0 scoate atacand(Iacob) si baga mijlocas(ochirosii)…. ce sa mai …n-are fatza de steaua … si voi il faceti martir…. terminati !!!!

orre (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:21

ce tot vorbim de echipa asta, diseara avem un meci spectacol cu cel putin o echipa care joaca fotbal

tmi (9 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:21

SIMPLU FARA DICA STEAUA E LA PAMANT LA FEL CUM DINAMO AR FI FAR ACLAUDIU NICULESCU. CU ASA JUCATORI ASA REZULTATE…

iuliu (4 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:22

Cauza principala a dezastrului din acest an nu este antrnorul, acesta este mai degraba efectul a ceea ce se intampla in ultiml timp la Steaua, iar cauzele pot fi inlaturate de un MANAGEMENT adevarat care sa aiba in vedere IN PERMANENTA:
– strategie pe termen lung si nu lucru pompieristic de la etapa la etapa;
– promovarea adevaratelor valori proprii (de cand nu a mai fost promovat un junior din pepniera proprie, ce fac cei 10 atrenori de la Centrul de juniori, se ocupa cineva RESPNSABIL de acest sector al juniorilor, etc…?);
– infiintarea de retele de monitorizare a tinerelor talente in tara, cu oameni responsabili care sa fie platiti pentru rezultate;
– constituirea unui colectiv care sa raspunda de achizitii;
– intoarcerea ADEVARATILOR SUPORTERI alaturi de echipa prin masuri pe care sa le initieze clubul: inlaturarea HULIGANILOR, crearea unui IMN al echipei, cresterea numarului de abonati, intalnri saptamanale suporteri – jucatorie, etc…..
– multe altele de acest fel…
Toate acestea se pot face pe baza unei STRATEGII propuse conducerii Clubului de un executiv profesional, cu termene de realizare, responsabilitati, analize, masuri, etc…
Il vedeti pe MM Stoica in stare sa lucreze asa? Eu, NU !
INSEAMNA CA ACEASTA ESTE CAUZA, iar efectul este RUSINEA de acum!

Cristi (138 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:22

Voua v-a placut meciul ? Calitatea meciului de SEMIFINALA a Cupei Romaniei, probabil ultima sansa a ambelor echipe de a prinde o evolutie in Europa la anul a fost foarte proasta. Dadeau baietii aia pase de la unu la altul de parca erau la miutza in curtea scolii. Ar fi interesant de vazut cate interceptii/pierderi de mingi s-au facut la mijlocul terenului. Fotbalul romanesc este sub mediocru si nu vom avea nici un rezultat notabil in curand. Afara de pumni, gaze lacrimogene si injuraturi…

Andy (10 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:25

Te rog lasa-teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, sau dute la rubrica de meciuri live sa scrii ca esti chiar prea penibil cu aceste articole pline de clisee.

hostile intent (6 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:25

nu sunt de acord cu Olaroiu in anumite privinte …
insa ce am vazut aseara nu tine de antrenor …
sunt jucatori la Steaua care nu au ce cauta nici la Jiul sau National echipa picate cu brio in Liga a II-a …
cand vor vedea cei din Ghencea ca Nicolita e un besmetic care nu va face niciodata un progres, ca Lovin nu poate aspira la un loc in lotul Stelei, ca Paraschiv in afara de faptul ca alearga nu stie nimic, ca mingea sare din Bade ca din gard, ca Nesu e intotdeauna depasit, ca Iacob e terminat si ca Radoi nu mai are nici o motivatie ?!???
poate cand vor vedea aceste lucruri situatia se va indrepta, pana atunci sa joace MMgerul ca el e no.1 …
Fortza Steaua !!!

orre (67 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:25

si apropo, elton este un jucator de curtea scolii, cu mine daca joaca sigur este un jucator bun, dar nu vad ce cauta el la o echipa cu pretentiile stelei, imaginativa o echipa cu 11 elton, nu credeti ca retrogradeaza? eu zic ca da.

George (1 comentarii)  •  19 aprilie 2007, 11:29

Exista o vorba la romani..cand doi iti spun ca esti beat te duci si te culci.Desi o majoritatea suporterilor stelisti sustin ca deja e prea mult ca Oli sa mai stea pe banca Stelei,Gigi Becali continua sa incerce sa demonstreze calitatile lui de mare comandant.
E o gandire infantila,si cred ca cel mai bine ar fi ca suporterii ar fi sa-l sustina pe Olaroiu pentru ca in fine el,Gigi, sa faca ceea ce trebuie facut.
La club e nevoie de oameni cu adevari profesionisti,adevarati manageri si adevari tehnicieni.
Trebuie reconstruita faima echipei incepand cu juniorii..tineretul..etc..

Comentează