Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Norocul numit Andrey

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că, în ciuda calificării din Cupă, Steaua continuă să rămînă datoare faţă de suporteri

La capătul unui meci cu adevărat frumos, plin de conţinut şi de suspans, Steaua s-a calificat în semifinalele Cupei după loviturile de departajare,dar […]

vineri, 2 martie 2007, 5:11

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că, în ciuda calificării din Cupă, Steaua continuă să rămînă datoare faţă de suporteri

La capătul unui meci cu adevărat frumos, plin de conţinut şi de suspans, Steaua s-a calificat în semifinalele Cupei după loviturile de departajare,dar la fel de bine o putea face şi adversarul. Ba chiar, dacă s-ar fi judecat precum la box, Oţelul ar fi strîns puncte în plus pe considerentul că a ratat ocazii mai clare şi mai numeroase. Vreo 5-6 cît roata carului. Joi, trupa lui Grigoraş a constituit o surpriză dintre cele mai plăcute, iar evoluţia ei a demonstrat încă o dată că antrenorul respectiv e unul ale cărui echipe nu păcălesc fotbalul, ci îl joacă şi îl respectă. În final, lipsa de experienţă i-a costat pe gălăţeni. Dar asta n-ar trebui să micşoreze meritele unei garnituri care, deşi a preluat conducerea în prelungiri, s-a menţinut pe poziţii avansate, refuzînd să se baricadeze pentru a trage de timp şi de rezultat. Dacă fundaşii săi laterali, îndeobşte Semeghin, s-ar fi ridicat la înălţimea coechipierilor, din rîndul cărora ex-clujeanul Szekely a fost de neoprit, probabil că Oţelul ar fi mers mai departe.

În ce o priveşte, Steaua a arătat o uşoară revenire de formă, fără să amintească însă de zilele ei de graţie. Ea se cuvine lăudată mai ales pentru insistenţă, căci n-a depus armele nici măcar în clipa în care, la 2-3 în minutul 104, părea să fi pierdut totul. Parcă renăscînd din propria-i cenuşă, campioana a dovedit atunci că are resurse, că are caracter. Sigur, au absentat Rădoi, Ghionea şi Dică, iar reintrarea lui Neşu, mereu depăşit şi uneori ridiculizat de Szekely, s-a dovedit prematură. Şi aşa însă, cînd te cheamă Steaua şi ai atîţia suporteri, eşti datoare să oferi mai mult, nu să te prezinţi cu 4-5 mîini moarte, Neşu şi înlocuitorul acestuia, G. Coman, Saban, D. Goian şi Cristocea. Deoarece în atare condiţii e teribil de greu ca rîvna şi inspiraţia celorlalţi, dintre care Nicoliţă, Paraschiv şi Thereau au muncit ca nişte salahori, să dea consistenţă grupului. La Constanţa, norocul roş-albastru s-a numit Andrey, brazilianul care, salvînd cîteva goluri ca şi făcute, a debutat în stil de mare portar. Are curaj şi plasament, reflexe şi intuiţie. În momentul în care Andrey îşi va perfecţiona şi repunerile cu piciorul, cele cu mîna sînt în regulă, clubul din Ghencea se poate felicita că a realizat un transfer de clasă.

Chit că s-a calificat cu emoţii, campioana şi-a atins scopul şi trebuie să se declare mulţumită. În consecinţă, Olăroiu nu mai simte atîta presiune, iar atmosfera din jurul echipei s-a mai destins. Dar pînă la Steaua care se plimba prin campionat ca pe bulevard mai rămîne un drum destul de lung.

Comentarii (179)Adaugă comentariu

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:46

Domnule Ioanitoaia,

Cand presa scrisa transmite aceste “stari” , “concluzii” , “idei” ,”pareri” care nu sunt in conformitate cu realitate, nu considerati ca noi cititorii avem dreptul sa ne spunem parerea si sa luam atitudine?
Va multumesc.

clov (5 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:48

cel mai ater joc de pe net http://www.povesteanoastra.ro/signup.php?rec=clovis

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:53

Domnule Ioanitoaia,

Va respect pentru ca sunte-ti mai invarsta decat mine….va asigur ca nu am perceput niic gresit din tot e ati spus….accept ca rezultatele au trecut..sunt absolut deschis sa analizam jocul stelei din prezent , insa inca odata…de ce trebuie sa facem o analiza pe baza a 4 meciuri oficiale jucate in acest inceput de an dintre care 2 jucate cu una dintre cele mai puternice ecipe din spania.Consider cu tarie ca domnul Olaroiu trebuie sa continuie pana la sfarsitul campionatului.Atunci trebuie facuta analiza.Consider ca va grabiti cu aceste analize si concluzii.

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:55

ma cristi tu mai crezi ca vb cu ioanitoaia?

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:57

Ovidiu_Ioanitoaia Says:

March 2nd, 2007 at 7:21 pm
TEKU ,

Varianta inlocuirii lui Olaroiu cu Hagi va ramine ramine doar la latitudinea lui Gigi Becali . Ca o parere absolut personala , sunt ferm convins ca jocul echipei va creste considerabil cu Hagi pe banca tehnica .
————————————————————————————–

As fi tare curios sa stiu de la dumneavoastra pe ce va bazati afirmatiile de mai sus?
Cu respect ,
Cristian.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:59

salut Diogene,

Poate crezi ca sunt nebun dar eu chiar sper ca este domnul Ioanitoaia.Stii cum e …sperantza moare ultima…si totusi moare.
Bafta.

zizou (3 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:01

„Ovidiu_Ioanitoaia”, oprestete ca plesnesc dracu de atata ras 😀

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:03

ma ovidiu macar romania scrie cu i din a.ce dracu?de dai ioanitoaia si nici macar atat nu stii?

Nicu Vegas (71 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:06

Nu am vazut meciul STEAUA-OTELU , dar din cate am citit pe internet am inteles ca a fost un meci extraordinar, bine ca STEAUA a reusit sa se califice in semifinale si ca au facut un transfer bun cu Andrey.
STEAUA o sa aiba un retur dificil, deoarece sunt 3 sau chiar 4 echipe care si-au intarit echipele si sunt in stare sa o depaseasca pe STEAUA.
CLUJ, RAPID, TIMISOARA si OTELU sunt niste echipe capabile sa termina campionatu pe locul 2. Sper ca STEAUA sa isi revina in forma si sa joace fara accidentari sau cartonase rosii, altfel poate sa piarda locul pentru Champions League.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:10

Domnule Ioanitoaia,

Sincer ..nu cred.Una este atitudinea echipei intr-un joc amical si alta intr-un meci oficial.Oare trebuie sa va reamintesc starea terenului de la Valcea?Sau ca steaua era la oara aceea cu gandul la meciul din uefa, find mai mult preocupata de simpla prezenta si sa nu isi accindenteze jucatorii?
Daca am inceput sa analizam jocul stelei si NUMAI al stelei din amicale , atunci pentru mine este o bucurie pentrru ca steaua este privita cu atata atentie.Dar inca odata nu considerati ca pentru a face analiza aveti nevoie de mai multe informatii(a se citi meciuri)?Consider ca va grabiti in a trage acele concluzii.Mai mult sunt convins ca nu va preocupa atat de mult jocul stelei(dovada afirmatiile de mai sus) si ca sunteti mult mai preocupat sa aduceti cat mai multe critici unei singure persoane care sunt convins ca la ora aceasta munceste-acea persoana este Olaroiu.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:12

oare de ce a plecat domnul Ioanitoaia? a obosit oare? eu cred ca nu are argumente.mare ziarist::))

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:13

Cristian Says:

March 2nd, 2007 at 7:57 pm
Ovidiu_Ioanitoaia Says:

March 2nd, 2007 at 7:21 pm
TEKU ,

Varianta inlocuirii lui Olaroiu cu Hagi va ramine ramine doar la latitudinea lui Gigi Becali . Ca o parere absolut personala , sunt ferm convins ca jocul echipei va creste considerabil cu Hagi pe banca tehnica .
————————————————————————————–

As fi tare curios sa stiu de la dumneavoastra pe ce va bazati afirmatiile de mai sus?
Cu respect ,
Cristian.

———————————————————————–

si totusi ….poate o sa raspunda la intrebarea de mai sus.

haha (4 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:14

„Şi aşa însă, cînd te cheamă Steaua şi ai atîţia suporteri, eşti datoare să oferi mai mult, nu să te prezinţi cu 4-5 mîini moarte, Neşu şi înlocuitorul acestuia, G. Coman, Saban, D. Goian şi Cristocea.”

EU NU INTZELEG CUM IN ROMANIA EXISTA MULTI OAMENI CHIORI,ORBI, SAU POATE CA SUNT PUR SI SIMPLU PROSTI.

SPRE EXEMPLU PRIN CELE 4-5 MAINI MOARTE M-AS PUTEA REFERI SI LA SCUMPUL OVIDIU PETRE CARE SIGUR ESTE CEL MAI SLAB DIN LOTUL STELEI ,RIVALIUZAND CU SABAN.

VA ROG SA URMARITI CU ATENTIE ACEST JUCATOR DE 1,1 MIL SI VETI VEDEA CA NU REUSESTE SA DEA O PASA BUNA IN FATZA.

IN CIUDA GOLULUI ,A FOST CEL MAI SLAB DE PE TEREN ALATURI DE SABAN.

AR FI INTERESANT DACA FACE CINEVA O CASETA CU MOMENTELE IN CARE ESTE LA MINGE DE CAND ESTE LA STEAUA. DACA REUSESTE 3 PASE SI O DEPOSEDARE, ESTE IN ZI DE GRETIE.

TIND SA CRED CA V-A DEVENI UN ESCOBAR AL ROMANIEI. NU SE POATE SA TE PREZINTI ASA IN CALITATE DE JUCATOR PROFESIONIST, CU PREZENTE IN NATIONALA.

APROPO, A OBSERVAT CINEVA CA EL IN CALITATE DE MIJLOCAS, NU PASEAZA SI NU DEPOSEDEAZA, DECAT FLANCHEAZA JOCATORUL CU MINGEA,DAR NU INCEARCA SA-L OPREASCA.

INTREBARE : SUNT EU SINGURUL ORB, SAU POATE CA SUNT SINGURUL PROST?!?!?!

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:18

Dragi cititori,

Astazi 3 Martie 2007 , am reusit sa demonstrez cat de „solide” sunt argumentele unui ziarist de calibru din ROMANIA.. Va las pe dumneavostra sa analizati si daca se poate sa comentati cele intamplate astazi in discutia avuta cu domnul Ioanitoaia.
Cu respect,
Cristian.

Vasile (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:19

Ar fi bine ca Oţelul să joace la fel de bine şi cu Dinamo. Dar cân de la Dinamo sau Rapid iau câte 6-7 goluri ce concluzii să tragi. Sunt zmei cu Steaua şi nişte slugi cu Dinamo. În Cupă este cel mai bun care câştigă. Uitaţi-vă la Campinatul Mondial câte egaluri s-au făcut şi câte s-au câştigat la 11 m. Însă învingătoarea a luat totul.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:23

haha@
Nu esti chior si nici prost….esti neatent…ovidiu petre nu este un jucator de constructie cum nici ceilalti mijlocasi din lotul stelei nu sunt jucatori de constructie…steaua are nevoie de mijlocasi ofensivi.Daca ar fi sai reprosez ceva lui MM si lui OLI atunci asta ar fi primul repros:unde sunt mijlocasii stelei?
Bafta.

petrisor (46 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:30

Vasile Says:

March 2nd, 2007 at 8:19 pm
Ar fi bine ca Oţelul să joace la fel de bine şi cu Dinamo. Dar cân de la Dinamo sau Rapid iau câte 6-7 goluri ce concluzii să tragi. Sunt zmei cu Steaua şi nişte slugi cu Dinamo. În Cupă este cel mai bun care câştigă. Uitaţi-vă la Campinatul Mondial câte egaluri s-au făcut şi câte s-au câştigat la 11 m. Însă învingătoarea a luat totul.

**************************************
Mai studiaza…..

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:32

oare de ce a plecat domnul Ioanitoaia? a obosit ? eu cred ca nu are argumente. mare ziarist::))

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:33

Dragi cititori,

Astazi 3 Martie 2007 , am reusit sa demonstrez cat de “solide” sunt argumentele unui ziarist de calibru din ROMANIA.. Va las pe dumneavostra sa analizati si daca se poate sa comentati cele intamplate astazi in discutia avuta cu domnul Ioanitoaia.
Cu respect,
Cristian.

ducu (5 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:41

well, let’s see… iar faci axiome si dai definitii, niciodata nu pui intrebari ci pari a fi atotstiutor, la ceea ce zci de regula nu se mai poate zice nimic, nu cred ca mai are rost un blog la articolele tale, cu tot respectul, fii mai interseant plss

moro (8 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:52

Nu a fost un meci cu adevarat frumos, ci cel mai spectaculos din ultimii 17 ani. Gratie Otelului.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:52

nea Ovidiu…cu parere de rau te anuntz ca astazi ai fost ridiculizat.
sper ca pe viitor sa vii cu ceva mai bun.sa auzim de bine.bafta.

ian ruprecht (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 20:54

andrey este bun dar in afara de radoi, banel, paraschiv,ghionea si uneori vali badea ceilalti sau cam saturat de fotbal iar echipa sufera si nu vad nici o ameliorare a jocului (parca echipa joaca pe vremea lui Piturca,fara nici un orizont).Hagi va ramane pana la batranete in materie de antrenorat doar o vesnica promisiune.

doctor gerila (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 21:08

mie mi so parut bun andrey desi nu cred ca sa ridica la nivelul lui hamutoski(el o fost cel mai bun portar a lui steaua din 2000 incoace).Nu stiu ce o facut la pauza Olaroiu dar STEAUA a jucat muult mia bine in repriza a doua.Ma bucur ca o castigat ca daca nu lui Olaroiu ii era zilele numarate.Sper sa nu ne inselam in privinta lui Andrey pt ca,cand va fi lumea mai draga atunci va gresi.Eu ii doresc succes lui Andrey si sper ca o sa fie mai bun decat Hamutoski.

Kibitza (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 21:18

@Cristian

Personal nu cred ca ai dialogat cu domnul Ioanitoaia. Cel putin nu cu autorul articolului. Domnul Ioanitoaia evita de obicei sa fie foarte transant in opiniile dumisale. Mai sunt si exceptii si mie acele exceptii imi plac, dar din ce am observat dumnealui incearca mai intotdeauna sa impace si capra si varza. Cand cearta pe careva il si mangaiie parinteste pe crestet.

Nu stiu cine a fost cel care si-a ales acel nick, dar a rezultat poate cel mai frumos si interesant dialog de pe blogul domnul Ioanitoaia.

anakin (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 21:34

Vasile esti nevinovat si departe de realitate, alde „marile ” bucurestene s-au poticnit cu Otelul, cu rapid a fost un vis urat, cu dinamo … e cea mai urata echipa din galati….. atat s-a putut la acel moment; OTELUL este o echipa de top care ar fi chiar acolo sus daca nu s-ar trage sforile la bucuresti; daca ar fi un campionat fair-play ; daca …..,bani la galati sunt , dar sunt albi , pe cand altii alearga cu sacosile; hai sa fim seriosi, cati bucuresteni joaca la steaua?

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:04

Pentru administratorii acestui blog,

Nu sunt mare specialist in ‘ale IT-ului(sau poate gresesc:)) dar stiu ca puteti sa creati un nick name la care sa aiba acces de folosire DOAR domnul Ioanitoaia.Daca domnul Ioanitoaia are un user name ar trebuii sa-l faceti public sa stim cand dialogam cu dansul.Faptul ca ati lasat pe „cineva”-fara sa interveniti timp de cateva ore- sa folosesca numele domnului Ioanitoaia in conversatia avuta astazi cu mine si cu alti cititori , ma face sa cred ca acest user Ovidiu_Ioanitoaia a fost chiar domnul Ioanitoaia.Pentru ca a avut o zi mai proasta si a iesit oarecum terfelit din acesta disputa prieteneasca acum GSP incearca ,cu disperare, sa-l scoata pe nea Ovidiu. Imi este greu sa cred ca autorul articolului, dupa ce a creat acest blog, nu raspunde cititorilor.Oricare din variantele de mai sus ar fi reale(alte variante nu sunt posibile) GSP si Ovidiu Ioanitoaia au iesit in pierdere si ar trebuii ca pe viitor sa acordati o mai mult respect cititorilor.
Cu deosebita consideratie,
Cristian.

piti_lasa_ne (4 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:04

Ovidiu, stiai ca suntem rude? 🙂
vb mai tarziu..

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:05

Dumnezeu sa-l protejeze pe Nicolae Dobrin.

scott (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:21

Boloni la Steaua !!!…

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:31

Cristian ,

Cred ca te afli intr-o mare (T) eroare : cind ai „dialogat” cu „Ovidiu_Ioanitoaia” de fapt ai dialogat cu mine si in nici un caz cu faimosul cronicar sportiv . In al doilea rind nu stiu de unde pina unde ai visat tu ca mi-ai demontat mie opiniile ,pentru ca tu de fapt doar iti imaginezi asta . Ce anume ai demontat tu ? Ia prezinta pe larg . Ca in afara de faptul ca Oli a avut cele mai bune rezultate din ultimul timp …restul ai spus numai abureli . Si daca a avut rezultate ce ? Nu vezi ca Steaua nu joaca nimic si nici cind a ajuns in semifinale nu a jucat mare brinza ? Dovada si umilinta cu englezii demna de povestirile lui Petre Ispirescu desi totul a fost real . Fii cuminte , tata , nu te mai imbata cu apa rece ca Steaua e varza la ora actuala , Oli le spune sa joace ursu’ din padure …uita-te la Dinamo , Rapid …joaca altceva , joaca repede , alearga de la sar ochii din cap , au alta atitudine in teren . Pai noi cu mortaciunile de Nesu , Iacob , Banel , Coman , Ov Petre , Lovin ce jucam ? Abtzibushu ? Ca un adevarat „killer” in sensul bun este doar Petre Marin .Si Radoi …desi i s a urcat la cap de se loveste cu birnaul de usa .Chiar vorbesti discutii ? Ce joaca Steaua cu Oli ? Nu vezi ca habar n au ? Pai Protasov n a avut rezultatele lui Oli , poate si pt ca a plecat , dar Steaua juca altceva atunci , te ungea pe suflet jocul , atitudinea , presingul …acum ….OCNA . Nu ti mai fa iluzii , fii cuminte !

PS Sunt stelist de cind m am nascut !!!

Iulian Nedelcu (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:40

Bravo Steaua! Admirabil! Felicitari Oli!

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:53

Ce anume e admirabil domnu ‘ Nedelcu :

– faptul ca nu sunt in stare sa lege 5-6 pase consecutive din prima si in viteza ?
– faptul ca Otelul i-a dominat aproape la toate capitolele ?

– faptul ca nu avem un mijlocas coordonator bun la ora actuala si parca sunt nauci ?

– faptul ca prin echipa 6-7 TARGHETE de jucatori ?

– faptul ca unii dintre titularii din meciul cu Madrid au asistat in tribuna alaturi de Meme si Oli la antrenamentul galacticilor ? Mai bine se-mpuscau !
Asa vrei sa cistigi ? Asta e mentalitate de CAMPION ?

G.L.P.D (5 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:56

doamneeeeee cat de mult imi creste inima cand vad aproape 100 de opinii despre echipa care aproape meci de meci face spectacol OTELUL GALATI. de la meciul cu steaua din tur nu s-a mai vb de otelul cum se face acum………!!!! v-a placut meciul??? spectacol, daruire, si loteria penalty-urilor…….. vai de capul fotbalistilor care azi au facut macar 20 ture de teren pentru jocul slab din aparare …. si daca era oricare portar in poarta stelei inafara de andrey(carlo, cernea) la pauza era 3-0 pt otelul……

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:59

Ce mai e de admirat ?

– ca au reusit sa inscrie cu Vilcea prin minutul 70 ? ( reprezentanta in UEFA Champions League)

– ca s-au chinuit cu UTA care le a dat o lectie de motivatie , ambitie , determinare ?

– ca n-au tras un sut pe poarta cu sevilla la bucuresti ?

-ca in echipa are loc Ovidiu Petre pt care fotbalul e o ENIGMA ?

G.L.P.D (5 comentarii)  •  2 martie 2007, 22:59

la 2 faze clare andrey agata mingea cu calcaiul…….. noroc de inaltime 1,90 sa-i multumeasca lui doamne doamne si parintilor ca a iesit asa mare …:))

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 23:01

GLPD – corect , bine spus ! Otelul a jucat ADMIRABIL . Si nu mai are „vedetele” de la Steaua . Kim a fost INCREDIBIL . Mi a placut enorm ! Consider ca Otelul le a oferit o lectie de fotbal „vedetelor ” de la Steaua !

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 23:04

@maradoninho

Stimate domn,

Cred ca era mult mai elegant sa te fi prezentat de la inceput ca fiind maradoninho si nu Ovidiu Ioanitoaia.In al doilea rand te rog sa mai citesti inca odata ce am spus.Spre surprinderea ta eu nu ma imbat cu apa rece si nici nu am visat cand am dialogat ,sa zicem, cu tine. Totodata nu am sustinut ca steaua la ora actuala este o super echipa – este doar echipa la care tin foarte mult si pentru mine este o echipa FANTASTICA; interventia mea a venit pe fondul acestei idei stupide cu Hagi antrenor la steaua.Nu cred ca este corect ca Olaroiu sa fie schimbat acum.Pe de alta parte tu te contrazici singur.Odata spui ca antrenorul nu este bun(ceea ce ar insemna ca avem jucatori dar nu avem antrenor) iar a doua oara spui ca nu avem jucatori.Te rog sa te hotarasti.Nu uita ca am avut rezultate foarte bune cu aceeasti jucatori pe care tu ii critici.Daca esti stelist,asa cum ai spus, poate ca ar fi cazul sa sustii echipa in momentele grele nu doar atunci cand echipa merge bine.In incheiere te rog sa-mi raspunzi pentru curiozitatea mea de ce crezi ca hagi ar face ca aceasta echipa a stelei sa joace mai bine.Nu crezi ca visezi?Pai daca ma iau dupa tine Hagi o fi un magician de antrenor(istoria demonstreaza altceva in privinta asta) si din jucatorii pe care tu ii hulesti atat de mult ar face zmei peste noapte si am castiga liga campionilor.Hai sa fim realisti.Nu in ultimul rand am mentionat ca singurul lucru pe care eu personal as reprosa lui MM si Olaroiu ar fi ca nu au adus mijlocasi ofensivi.Atat iii lipseste stelei la ora actuala : mijlocasi de creatie care sa faca legatura intre compartimentul defensiv si cel ofensiv.Sper ca Elton sa fie talismanul nostru.
Cu respect,
Cristian.

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 23:16

Eu am afirmat ca Olaroiu trebuie inlocuit pentru ca echipa nu joaca . Nu joaca nimic . Echipa este FANTASTICA pt tine in imaginatie , asa cum era si pt mine cind eram mai mic .Dar orice om care priveste obiectiv ceea ce joaca Steaua poate concluziona ca , de fapt Steaua nu joaca . Nimic . Despre lot nu am afirmat ca sunt slabani pe linie , ci doar am evidentiat faptul ca sunt 6-7 jucatori care in orice echipa care se respecta si cu pretentii de Champions League acestia nu ar avea loc . Poate eu sunt cretin , habar n am de fotbal dar nu mi explic cum aceasta vedeta de antrenor insista cu Ovidiu Petre . Este INIMAGINABIL . INCREDIBIL . Este IMPOSIBIL asa ceva .Si Ov Petre este doar un exemplu .Eu n am spus ca Hagi e solutia salvatoare , dar este o varianta mai buna decit Oli .Acum sau in vara . Oli e de locurile 3-4 . Cine a spus asta a avut dreptate . Chiar nu vezi cum am cistigat campionatul trecut ? Ala a fost campionat cistigat ?Meciuri trase de par , chinuite , cistigate pe ultima suta …plus combinatii . Dar astea toti le fac .Steaua nu joaca nimic , asta e ADEVARUL .

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 23:27

@maradoninho
Devine interesant si cred ca merita sa continuam.Cand am spus ca echipa este fantastica m-am gandit ca am trait cu mult mai multe bucurii decat deceptii alaturi de aceasta echipa. Sper ca suntem pe aceasi linie aici.
In al doilea rand, ai spus ca 6-7 jucatori nu au ce cauta la steaua. Poate ca ai dreptate , dar uiti un amanunt…astia 6-7 jucatori au avut meciuri foarte bune in sezonul trecut …toti astia pe care tu ii consideri jucatori de mana a 2-a.Nu are rost sa mentionez meciurile cand acesti jucatori si antrenori ne faceau sa urlam de bucurie…le stii foarte bine.Totusi astept sa-mi raspunzi la intrebarea referitoare la hagi…chiar crezi ca hagi va face miracole peste noapte ?Eu zic sa ramana Olaroiu pana la finla si dupa aceea analizam.

maradoninho (7 comentarii)  •  2 martie 2007, 23:42

Cristian ,

Acesti jucatori care consider ca nu mai au sub nici o forma loc la Steaua sunt de acord ca au avut meciuri reusite si ne-au facut sa urlam de bucurie . Problema e urmatoarea , nu stiu cum o intelegi tu : eu unul gindindu-ma la ceea ce a fost si inca mai este Steaua ca nume in fotbalul european nu mai vreau sa urlu de bucurie cind batem pe Lens cu 4-0 , sau cind batem pe Heerenven acolo , sau cind batem pe Betis in deplasare etc ? Ma-ntelegi ? Astea sa le bata Dinamo si Rapid ! Nu ma intereseaza . Vreau sa urlu de bucurie cind batem vreuna din: Real Madrid , Barcelona , Milan , Bayern , Liverpool , Chelsea , Arsenal , Porto etc etc , nume …! Bineinteles ca o sa i batem , dar cind ne trezim e dimineata . Si cu jucatori gen „aia 6-7 ” este IMPOSIBIL asa ceva . Intelegi la ce ma refer ? Sigur , o sa spui ca e greu si recunosc , e diferenta de buget extraordinar de mare , asa este , dar totusi …se poate …vezi de ex Dinamo Kiew cu citiva ani in urma . A rupt Marele Madrid sau nu ? Cu necunoscuti . Eu nu spun ca Hagi sa vina acum , din vara sa zicem …dar cred ca merita o sansa . Are si „ochi” in ceea ce priveste eventualele transferuri , le poate insufla din mentalitatea lui de INVINGATOR , este mult mai AUTORITAR si asta nu i un lucru rau . Deci merita o sansa . Chiar daca nu a demonstrat inca …-ca are stofa de antrenor adevarat , asta nu inseamna ca acest lucru e o certitudine .

Cristian (32 comentarii)  •  3 martie 2007, 0:05

@maradoninho
La cele mentionate mai sus doresc sa mai adaung un singur lucru….tu spui ca 6-7 jucatori din actualul lot al stelei sunt nu tocmai potriviti(ca sa nu zic ca sunt de duzina).Sa spunem prin absurd ca ai dreptate..prin urmare 6-7 jucatori reprezinta aprox.25% din lotul stelei.Corect? eu zic ca da.Mergand mai departe din acesti 6-7 jucatori (Nesu , Iacob , Banel , Coman , Ov Petre , Lovin etc-) 3-4 sunt titulari sau au fost titulari in mod constant.Eu zic ca asa a fost..daca vrei consultam statisticile. Prin urmare aprox. 50% din titularii stelei este alcatuita din acesti jucatori de pluton-asta este parerea ta.Pai daca Olaroiu a reusit sa castige un campionat fie el si la limita si jucand o semifinala de cupa europeana avand aproape jumatate de echipa jucatori de pluton sau cum vrei tu sa le spui ,atunci nu imi ramane sa cred ca Olaroiu este cel mai bun antrenor din lume.Oli este cu mult peste hagi.
Un alt aspect pe care doresc sa il amintesc pentru memoria ta este ca acel „ochi de antrenor’ al lui hagi a insistat pentru Ovidiu Petre atunci cand marele antrenor hagi era la timisoara.Asa ca te rog sa te trezesti la realitate si nu mai lovii cu atat ura in proprii jucatori.Eu sunt convins ca daca MM si Oli va aduce inca un mijlocas de creatie-sau ofensiv,cum vrei tu sa-i spui-steaua va reusii sa joace asa cum iti doresti si ne dorim cu toatii.Cat despre mentalitatea de invingator a lui hagi eu zic ca nu poate sa o aduca la steaua deoarece ea exista.La steaua a fost si va exista tot timpul mentalitatea de invingator.
Prietene nu ma convingi cu Hagi si spre surprinderea ta doresc sa-ti amintesc ca Hagi a avut o sansa la steaua dar a refuzat.Asa ca sa mai astepte si mai ales sa demonstreze ca merita sa ajunga la steaua.
Cu respect,
Cristian.

rapidist in QC (38 comentarii)  •  3 martie 2007, 0:22

Hai, mai nene, GATA!!

ce atata tevatura pentru un meci Steaua-Otelul?!??!??!
„o data la 100 de ani”… CINE, MAI????? STEAUA-OTELUL???? Asta a fost meciul secolului???

„erou”, „divin” (PE PRIMA PAGINA!!!), „fantastic” … un portar care a luat 3 goluri …

SUNTETI PENIBILI!!!!
Hai pa!

maradoninho (7 comentarii)  •  3 martie 2007, 0:30

Deci mentalitatea de invingator nu o aduce nimeni la Steaua pentru ca ea exista ! Frumos , am ris cu lacrimi …:)))) .Evident ca exista aceasta mentalitate , s a vazut :

– s a vazut cu real madrid acasa

– s a vazut cu lyon acasa

– s a vazut cu dinamo kiew acasa

– s a vazut cu sevilla acasa

– s a vazut cu uta acum

– s a vazut cu otelul acum

– s a vazut cind au stat ca niste mascarici in tribuna alaturi de mimi si oli ca sa priveasca antrenamentul galacticilor . mi e scirba de asemenea fotbalisti . pai urmareste „decapitari din iraq” pirnaie de fotbalist care joci la steaua , 3 zile si 3 nopti gindeste doar asta : „sunt mai bun decit oponentul de la madrid , ii batem pe madrid ” …asta SE FACE . nu stai la antrenamentul lor sa le vezi ” mingicariile ” ca sa ti se innoade genunchii cind intri cu ei in teren la meci . Indiferent ca tot ii batea madrid .asta e mentalitatea cristian , nu povestiri nemuritoare

– s a vazut cind erau mai interesati sa „procure ” tricouri de la jucatori cu nume , decit sa INCERCE SA CISTIGE , indiferent ca era greu .

Tu nu pricepi sau tre sa ti fac o skema ? Astia nu s CAMPIONI gen HAGI SI LACATUS ! Pricepe ! Iar daca nu ti place Hagi sa stii ca eu nu l prefer 100 % doar am zis ca as fii de acord sa vina , insa poate sa vina si altcineva care „stie joaca ” , dar OLI tre sa o ntinda , ca nu mai e de el . Vrem PERFORMANTA . Asta o putem face in LIGA ! Doar in LIGA ! atit ! si la spate putin pierdut …………

PS am iesit , noapte buna!

Cristian (32 comentarii)  •  3 martie 2007, 0:44

vad ca stai rau cu nervii…si nu ai argumente…..Tu ceri imposibilul…vrei un jucator gen Hagi…nu este posibil.Hagi jucatorul a fost unic si va ramane unic.Eu ti-am demonstrat ca Oli a reusit cu acei jucatori pe care tu ii critici.Sincer…eu nu cred ca esti stelist adevarat…Vad ca nu ai avut nici o reactie la ceea ce ti-am demostrat mai sus si anume ca oli a reusit sa faca performanta cu jucatorii pe care tu ii injuri iar ridicolul din partea ta a fost atins cand ai spus despre „ochiul de antrenor” al lui hagi ca vai nu stiu ce jucatori va reusi el sa aduca la steaua(asta in conditiile in care tu il injuri pe ov.petre dar acest ov. petre a fost dorit de hagi la timisoara).Prin urmare nu imi ramane sa sper ca vom ramane uniti in jurul echipei pana la terminarea campionatului si apoi sa tragem concluziile necesare.Dar pana atunci trebuie sa fim uniti , altfel riscam sa pierdem.
Bafta.

Cristian (32 comentarii)  •  3 martie 2007, 0:55

@maradoninho

Cand te trezesti sper sa ai mintea mai limpeda si sper sa-mi raspunzi la aceasta mica analiza:

-ai spus ca 6-7 jucatori din actualul lot al stelei nu sunt tocmai potriviti(ca sa nu zic ca sunt de duzina).Sa spunem prin absurd ca ai dreptate..prin urmare 6-7 jucatori reprezinta aprox.25% din lotul stelei.Corect? eu zic ca da.Mergand mai departe din acesti 6-7 jucatori (Nesu , Iacob , Banel , Coman , Ov Petre , Lovin etc-) 3-4 sunt titulari sau au fost titulari in mod constant.Eu zic ca asa a fost..daca vrei consultam statisticile. Prin urmare aprox. 50% din titularii stelei este alcatuita din acesti jucatori de pluton-asta este parerea ta.Pai daca Olaroiu a reusit sa castige un campionat fie el si la limita si jucand o semifinala de cupa europeana avand aproape jumatate de echipa jucatori de pluton sau cum vrei tu sa le spui ,atunci nu imi ramane sa cred ca Olaroiu este cel mai bun antrenor din lume.Oli este cu mult peste hagi.
Un alt aspect pe care doresc sa il amintesc pentru memoria ta este ca acel “ochi de antrenor’ al lui hagi a insistat pentru Ovidiu Petre atunci cand marele antrenor hagi era la timisoara.

Astept ca sa te trezesti …si la propiu si la figurat.

Bafta.

catalin (10 comentarii)  •  3 martie 2007, 1:01

Clar, Andrey s-a dovedit un portar bun dar nu extraordinar.A avut cateva interventii excelente dar la unele mingi a aratat nesiguranta (la iesiri in special) si a luat 3 goluri, totusi!

Costin (2 comentarii)  •  3 martie 2007, 2:15

http://www.steaua.net organizeaza inscrieri in campionatul de fifa 2007 va asteptam pe toti care doriti..

Doze (14 comentarii)  •  3 martie 2007, 2:15

Domnule Ioanitoaia, am observat ca pe bloguri dumneata nu raspunzi la nici un comentariu. Te rog mai citeste matale odata definitia blogului si afla daca ar trebui(a se citi vrei) sa raspunzi sau nu; sau poate ca redactorii raspund, dar redactorii sefi nu au ce discuta cu prostimea? acum e mult mai usor , il loc sa scrii un articol, arunci o pastila si poti sa spui linistit: „mi-am facut datoria si azi, uite cat de multi au raspuns la blogul meu”. Cred ca se cuvine totusi o crestere salariala.

Costin (2 comentarii)  •  3 martie 2007, 2:16

http://www.steaua.net organizeaza inscrieri in campionatul de fifa 2007 va asteptam pe toti care doriti..si aduceti cati mai multi participanti

Comentează