Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Norocul numit Andrey

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că, în ciuda calificării din Cupă, Steaua continuă să rămînă datoare faţă de suporteri

La capătul unui meci cu adevărat frumos, plin de conţinut şi de suspans, Steaua s-a calificat în semifinalele Cupei după loviturile de departajare,dar […]

vineri, 2 martie 2007, 5:11

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că, în ciuda calificării din Cupă, Steaua continuă să rămînă datoare faţă de suporteri

La capătul unui meci cu adevărat frumos, plin de conţinut şi de suspans, Steaua s-a calificat în semifinalele Cupei după loviturile de departajare,dar la fel de bine o putea face şi adversarul. Ba chiar, dacă s-ar fi judecat precum la box, Oţelul ar fi strîns puncte în plus pe considerentul că a ratat ocazii mai clare şi mai numeroase. Vreo 5-6 cît roata carului. Joi, trupa lui Grigoraş a constituit o surpriză dintre cele mai plăcute, iar evoluţia ei a demonstrat încă o dată că antrenorul respectiv e unul ale cărui echipe nu păcălesc fotbalul, ci îl joacă şi îl respectă. În final, lipsa de experienţă i-a costat pe gălăţeni. Dar asta n-ar trebui să micşoreze meritele unei garnituri care, deşi a preluat conducerea în prelungiri, s-a menţinut pe poziţii avansate, refuzînd să se baricadeze pentru a trage de timp şi de rezultat. Dacă fundaşii săi laterali, îndeobşte Semeghin, s-ar fi ridicat la înălţimea coechipierilor, din rîndul cărora ex-clujeanul Szekely a fost de neoprit, probabil că Oţelul ar fi mers mai departe.

În ce o priveşte, Steaua a arătat o uşoară revenire de formă, fără să amintească însă de zilele ei de graţie. Ea se cuvine lăudată mai ales pentru insistenţă, căci n-a depus armele nici măcar în clipa în care, la 2-3 în minutul 104, părea să fi pierdut totul. Parcă renăscînd din propria-i cenuşă, campioana a dovedit atunci că are resurse, că are caracter. Sigur, au absentat Rădoi, Ghionea şi Dică, iar reintrarea lui Neşu, mereu depăşit şi uneori ridiculizat de Szekely, s-a dovedit prematură. Şi aşa însă, cînd te cheamă Steaua şi ai atîţia suporteri, eşti datoare să oferi mai mult, nu să te prezinţi cu 4-5 mîini moarte, Neşu şi înlocuitorul acestuia, G. Coman, Saban, D. Goian şi Cristocea. Deoarece în atare condiţii e teribil de greu ca rîvna şi inspiraţia celorlalţi, dintre care Nicoliţă, Paraschiv şi Thereau au muncit ca nişte salahori, să dea consistenţă grupului. La Constanţa, norocul roş-albastru s-a numit Andrey, brazilianul care, salvînd cîteva goluri ca şi făcute, a debutat în stil de mare portar. Are curaj şi plasament, reflexe şi intuiţie. În momentul în care Andrey îşi va perfecţiona şi repunerile cu piciorul, cele cu mîna sînt în regulă, clubul din Ghencea se poate felicita că a realizat un transfer de clasă.

Chit că s-a calificat cu emoţii, campioana şi-a atins scopul şi trebuie să se declare mulţumită. În consecinţă, Olăroiu nu mai simte atîta presiune, iar atmosfera din jurul echipei s-a mai destins. Dar pînă la Steaua care se plimba prin campionat ca pe bulevard mai rămîne un drum destul de lung.

Comentarii (179)Adaugă comentariu

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:15

Ooooooooopsss! Nea Ovi a dat semne de ceva revitalizare cerebrala. Sau ma insel!

IOsiCUmine (14 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:16

domnu ioanitoaia ia mai zi-i la geniala sa-si puna condeiul in cui!

parca si vad ca imediat ce va face si el o gafa toti vor sari sa zica ca steaua a facut o investitie proasta.

un intelept din antichitate zicea ca mai bine nu vorbesti cand nu ai nimic de zis. dapoi sa mai si scri 😀

gng (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:16

Mark Says:
March 2nd, 2007 at 6:03 pm

Frumos articol! Cat despre pocnitzii care zic ca Andrey nu a impresionat…. cred ca s-au uitat la alt meci… 3 goluri?!?!!….
l-a lovit mingea de cateva ori pe linia portii, a degajat de 2-3 ori in aut direct, era sa ia gol de la jumatea terenului, toate suturile le-a prins in 2 timpi, era sa ia gol in prelungiri cand la un sut amarat i-a venit mingea in fata, sau era de vina gazonul ???!!1 e varza portarul asta. dar la cate transferuri reusite a facut mimi, ma refer la carlos, gigel coman, stancu si altii nu ma ami mira nimik

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:18

@calaretulcucap

Multi in turma si tari in ce?

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:22

@Africanul…n-as putea spune cu exactitate,asa se cred ei .

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:27

Sa incercam: Daca tari de cap=prosti, rezulta logic : multi si prosti. Corect?

m3knk (10 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:30

Nu stiu daca Otelul a jucat bine sau Steaua prost. Cert este ca se vede clar ca Stelei ii mai trebuiesc intariri. La acest nivel sunt cel putin 10 jucatori care nu corespund. De acord cu dvs. Andrey se pare ca este o certitudine. Sustin in continuare ca Olaroiu nu este cea mai fericita solutie in Ghencea. Oli lasa-ne! Acum cand nu este prea tarziu!

titi preda (179 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:34

@ revin,
Steaua va termina pe patru, nu pe cinci in Campionat!
Mai are sansa unei reveniri pe la vre’un meci, chiar daca „mijlocul” e ….., adica nu e!
De Goian vom auzi ca de Plesan, a ramas ……o speranta!
De Nesu, ….ca si-a deschis o expozitie la „sala dales” de pictura abstracta!
De Balanel, ce sa zic a ramas acelas zapacit…., fuge ca besmeticu ‘ si cind sa centreze cade’n coor , sau cind suteaza la poarta sparge reflectoarele!
De Ovidiu Petre si Ola’roiu, si zic nimic_nu sint de acord cu homosexuali!
Mai lasati povestile cu meciul secolului, …., a fost asa datorita Otelului (in special Sekely, mai bine Steaua il lua pe el , decit pe …..Tom Degetzel !), si pt ca spre final „mercenarii stelisti” , stiau ca de data viitoare JIJI baga echipa a doua, ca „cartabos’ de la TM!

rosalbastru (4 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:35

Nea Ovidiu, ce se intampla cu geniala? e la menopauza?

superEU (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:38

eu nu inteleg de cand si pana unde isi dau cu parerea despre Steaua toti frustratii dinamuevisti, crrapidisti s.a.m.d. Cand veti fi si voi vreodata nr. 1 in Europa, atunci sa vorbiti, pana atunci…ciocu mic mic mic…

JOHNSON (10 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:39

Este evident ca suporterii stelisti printre care ma numar asteptau ceva de la acest meci,ceva in jocul ofensiv,o calificare dupa atatia ani si de ce nu o prima buna impresie asupra noului portar,in ultimele luni numai vesti proaste primind acesti suporteri,una dupa alta.Pana la urma VESTEA CEA BUNA S-A NUMIT ANDREY.
Este bine si asa,este un inceput,s-a spart ghinionul.As mai adauga si altceva, am recastigat un jucator,Nicolita, pe care sincer il dadusem iremediabil pierdut pt echipa.

Padure (4 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:42

Intradevar.Cei care tot dau cu pentru Steaua sa stea in banca lor.Valoarea fotbalului autohton se masoara in cupele europene si steaua nu ne-a facut de ris niciodata.

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:43

superEU prezinta 3 S-E…Amintirile ma chinuiesc…

@Africanul…le stii pe toate 🙂

zizou (3 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:45

Asta care semneaza cu numele lui Ioanitoaia, esti amuzant omule

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:48

a fost cel mai frumos meci din ultimii ani.ritmul impus de cele doua echipe ,a fost comparabil cu cel din ucl

superEU (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:48

@calaretulcucap

noi macar avem ce ne aminti…voi…zero…cumva ? Si nu ma chinuiesc deloc amintirile…PREZENTUL spune ca Steaua a fost singura reprezentanta a Romaniei in editia PREZENTA a Champions League… Borcea si Copos au fantezii…noi am avut realitate…

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:49

care-i ma scorul de maidan?

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:51

superEU

1. Dinamo 55p
2. Steaua 40p
3. Rapid 39p

a venit primavara,dar tot frig e…

mihai (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:52

Chiar nu intreleg de ce in ultima vreme este atat de criticat Dorin Goian.dupa parerea mea este cel mai bun fundas din tara si cel mai constant.Intr-adevar nu trece printr-o forma prea stralucita dar de exemplu in meciul cu otelul a fost de neintrecut.probabil ca toata lumea s-a obisnuit ca el sa fie fundasul golgheter insa ue zic ca este putin nedreptatit de mass-media.

LoCo (3 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:52

dar sa il vedem mai incolo dak o sa joace la fel sau o sa fie la fel ca, carlos sau mai rau!ii urez bafta si hai steaua

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:53

cce-steaua
supercupa europei-steaua
cele mai multe campionate-steaua
cele mai multe cupe-steaua
cele mai multe supercupe-steaua
restul e istorie

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:56

@mihai…golul 3 marcat de Boghiu a fost chiar de langa Goian…si daca goian a fost de netrecut cum se face ca cel mai bun jucator a fost tocmai portatul andrey….

daca goian e cel mai bun fundas din tara..atunci ia Uta campionatul.

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:59

mai ovidiu,dar 3 goluri primite de barcelona ce sunt?daca infrangerea suferita de barcelona este umilinta atunci si steaua a fost umilita

ICy (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 18:59

Ioanitoaia a scris:
„În momentul în care Andrey îşi va perfecţiona şi repunerile cu piciorul, cele cu mîna sînt în regulă, clubul din Ghencea…”

Domnule ziarist Ioanitoaia, nu prea corelati timpurile/modurile, se pare ca aveti dificultati de exprimare in scris…pentru un tip cu experienta ca domnia voastra mi se pare o gafa. In afara de comentariul steril pe care l-ati facut, exprimarea Dvs ma duce cu gandul la…”care este” :)))

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:02

ba…face unu misto de voi si ati crezut ca e ochelaristul :)))

se vede ce multa presa cititi..hai inapoi la super mario bros 🙂

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:08

ma ovidiu daca barcelona la bugetul sau a pierdut cu 3-0,steaua la bugetul sau nici cu 50-0 nu se facea de ras.nu comparam mere cu pere

StEaUa (3 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:10

1.STEAUA 2.Cluj 3.Rapid 4.Dinamo Primavara ploiasa, vara calduroasa:) Clasament final:))

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:10

Salut,

Am o singura intrebare pentru nea Ovidiu? Cati bani ai primit sa declansezi aceasta campanie impotriva lui Olaroiu? Am vazut ca esti pentru inlocuirea lui Oli cu Gica(vechiul tau prieten)..dar chiar nu vrei sa fii realist si sa accepti ca Hagi nu are valoare de Steaua?
Si pentru toti stelistii: Steaua are nevoie de mijlocasi adevarati ; Oli este un antrenor foarte bun si consider ca odata cu venirea lui Elton jocul stelei se va schimba.
Nea Ovidiu am si un sfat pentru tine: de ce nu te pensionezi? Esti expirat.

TEKU® (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:12

Domnule Ovidiu Ioanitoaia aveti dreptate in ce priveste jocul prost al echipei, slaba prestatie a unor jucatori si faptul ca Oli nu mai tine echipa in mana. Totusi aici e un mare semn de intrebare :
CREDETI CA HAGI IN LOCUL LUI OLI LA ORA ACTUALA AR ADUCE UN PLUS PENTRU STEAUA ?

DoN (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:12

Peter B. Says:

March 2nd, 2007 at 5:43 pm
Acum nu se mai plâng stelistii de arbitraj? Desigur ambele penalty-uri au fost gratuite. dar lovitura libera de la care a plecat golul trei al Stelei a fost mai mult decât gratuită. Este clar viciere de rezultat. Steaua a beneficiat si cu UTA de mai multe lovituri libere gratuite; care au rămas din fericire nevalorificate. Galatiul a fost clar peste Steaua.

ba baiatule u crek ai vazut alt meci….esti penibil !

LoCo (3 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:14

calaretule vezi k te uiti prea mult la desene!:)

TEKU® (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:15

Domnule Ovidiu Ioanitoaia aveti dreptate in ce priveste jocul prost al echipei, slaba prestatie a unor jucatori si faptul ca Oli nu mai tine echipa in mana. Totusi aici e un mare semn de intrebare :
CREDETI CA HAGI IN LOCUL LUI OLI LA ORA ACTUALA AR ADUCE UN PLUS PENTRU STEAUA ?

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:16

ba n-ai fost.cate puncte au facut bulgarii si cate am facut noi?totusi se joaca pe puncte.

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:17

@StEaUa

Taticu, ati bifat o victorie la 11m si va credeti campioni? Vai mama voastra. Mai bine cascati ochii la Vaslui ca……. tare am o banuiala c-o sa va doara iar!

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:18

DIOGENE@ Bravo…sah mat la nea ovidiu.

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:19

ma cristi tu crezi ca ala este ioanitoaia?

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:20

Ce sa va doara? CURUL tata! C-o sa v-o traga moldovenii de va ies cacarezele pe bot!!!

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:21

ma kunta kinte la vaslui nu ne-a durut,dinpotriva .

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:22

Diogene@ Nu stiu dar daca e atunci da dovada ca nu are caracter..daca nu e atunci e si mai grav….eu l-am sfatuit sa se pensioneze::))) tu ce zici?

CRS (2 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:23

mah baietzi… africanu… calaretzu shi mai stiu eu care… nu vedetzi mah ca nu va baga nimeni in seama? sincer cred ca suntetzi nishte pushti de 14-15 ani care se simt „mari dinamovishti” shi sunt tari in gura pe bloguri…
mie personal nu mi se pare normal ca un suporter al unei echipe sa vorbeasca despre jocul shi componetzii unei alte formatzii… dar ce ma e normal in fotbal ( in general, nu doar cel romanesc)

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:23

Salut,

Am o singura intrebare pentru nea Ovidiu? Cati bani ai primit sa declansezi aceasta campanie impotriva lui Olaroiu? Am vazut ca esti pentru inlocuirea lui Oli cu Gica(vechiul tau prieten)..dar chiar nu vrei sa fii realist si sa accepti ca Hagi nu are valoare de Steaua?
Si pentru toti stelistii: Steaua are nevoie de mijlocasi adevarati ; Oli este un antrenor foarte bun si consider ca odata cu venirea lui Elton jocul stelei se va schimba.

calaretulcucap (131 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:26

@LoCo…poate-mi spui si pe ce post? 😉

Propun sa nu se prezinte Dinamo cam 10 etape,poate asa o sa se relanseze campionatul…

StEaUa Says:

March 2nd, 2007 at 7:10 pm
1.STEAUA 2.Cluj 3.Rapid 4.Dinamo Primavara ploiasa, vara calduroasa:) Clasament final:))
____________________________

aici se vorbeste de fotbal,nu de polo,asa ca lasa-ne cu clasamentele din alte sporturi :))

Sic@ (1 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:28

daca cu adevarat va ajunge si elton in ghencea…vom realiza cu adevarat o echipa…Andrey este un portar bun,sper sa convinga

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:28

ba este relevant ca fiecare punct=600 000.si rezultatele se consemneaza.si coeficientul de tata creste.si si si

Africanul (41 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:29

Mama ce va atacati

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:32

rectific ,coeficientul de tara

forever_steaua (13 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:33

A fost un meci foarte frumos. Si eu as vrea sa castige Steaua toate meciurile fara a avea parte de emotiile de aseara, dar in egala masura imi doresc si un campionat disputat, in care echipele „mici” sa poata pune probleme asa cum a facut-o aseara Otelul. Nu inteleg de ce toata lumea pleaca de la premiza ca Steaua, Dinamo si Rapid trebuie sa castige orice meci de campionat/cupa si ca e rusinos daca se „impiedica” de o alta echipa. Am avea parte de un fotbal superb si la noi daca ar juca toate echipele ca aseara. Din pacate, majoritatea echipelor stau cu „fundu’-n poarta” atunci cand joaca cu cele trei formatii amintite. Felicitari echipei Otelul Galati ca nu s-a intimidat de Steaua si ca ne-a oferit un spectacol cum de mult n-am mai vazut in Romania (in ciuda deselor greseli aparute in apararea ambelor). Felicitari Stelei, care pare sa inceapa sa-si revina si care sper sa regleze problemele din aparare.

P.S.: Pentru toti dinamovistii: pe voi parca v-a eliminat Pandurii Tg. Jiu din Cupa Romaniei? Lingeti-va ranile care se pare ca nu s-au vindecat inca, din moment ce sunteti toti prezenti aici sa atacati Steaua.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:39

Domnule Ioanitoaia,

In ceea ce priveste ” acuzele nefondate”. Dumneavoastra acuzati antrenorul care a obtinut cele mai bune rezultate externe de dupa „89.Nu aveti argumente cand il acuzati pe domnul Olaroiu.Mai mult,este bine stiuta relatia de prietenie dintre dumneavoastra si domnul Hagi.Cand il sustineti pe hagi,cel care nu a convins absolut pe nimeni pe unde a fost va rog sa ma scuzati dar nu aveti o acoperira temeinica in sustinerea lui hagi pentru postul de antrenor la steaua.Prin aceste “concluzii” , “idei” ,”pareri”
nu face-ti bine echipei de fotbal steaua si mai mult decat atat reusiti sa produceti o stare de nervozitate in randul supoterilor.NU AVETI ARGUMENTE. Cat despre aceasta formula de adresare „Ai inteles ?” nu ma speiati absolut deloc.Nu sunt angajatul dumneavostra si nici copilul tau.
Cu deosebita consideratie,
Cristian.

Cristian (32 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:42

Ovidiu_Ioanitoaia Says:

March 2nd, 2007 at 7:32 pm
Care considerati ca este cauza pentru “declinul ” actual al Stelei ?

——————————————————————————
La steaua nu este vorba de nici un declin….de orice altceva se poate vorbi dar de declin nu…cel putin in momentul de fata?

DIOGENE (280 comentarii)  •  2 martie 2007, 19:44

pai atunci nici sa nu avem pretentii mai mari decat bugetul

Comentează