Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Între furie şi chin

Ovidiu Ioaniţoaia opinează că golul valabil anulat lui Victoraş Iacob nu scuză evoluţia palidă a Stelei de la Oradea

Despre partida Stelei cu UTA, încheiată la Oradea printr-o remiză albă, ar fi atîtea de comentat, dar mă voi limita la […]

luni, 26 februarie 2007, 7:48

Ovidiu Ioaniţoaia opinează că golul valabil anulat lui Victoraş Iacob nu scuză evoluţia palidă a Stelei de la Oradea

Despre partida Stelei cu UTA, încheiată la Oradea printr-o remiză albă, ar fi atîtea de comentat, dar mă voi limita la două aspecte. Unul vizează faptul că, pe bună dreptate, campioana a reclamat arbitrajul. Într-adevăr, Victoraş Iacob a înscris în minutul 84 un gol regulamentar, anulat însă de „centralul” Lucian Dan ca urmare a intervenţiei lui Sebastian Gheorghe. Cum au demonstrat toate înregistrările video, asistentul a greşit, căci atacantul bucureştean se afla într-o poziţie corectă, scos din ofsaid, ce semnalizase tuşierul, de către fundaşul Mihuţ. Situaţia a fost atît de clară încît n-are rost să mai insistăm, gafă de arbitraj. Mai departe însă, referitor la golul pe care l-ar fi marcat Ghionea în minutul 16, nimeni nu-i în măsură să pretindă că a văzut exact ce s-a petrecut cîtă vreme nici măcar reluările TV, deşi numeroase şi din unghiuri diferite, n-au izbutit să probeze dacă mingea a depăşit sau nu cu întreaga circumferinţă linia porţii. Oricum, invocînd decizia strîmbă din minutul 84, Steaua a avut un motiv serios să le impute arbitrilor că au împiedicat-o să obţină victoria. Asta în ideea că nu mai rămăsese mult de jucat şi era greu de crezut că UTA, în ciuda replicii dîrze de pînă atunci, ar mai fi reuşit să egaleze. Cu alte cuvinte, enervarea Stelei s-a justificat, dar nu se cădea, părere mai largă, ca ea să se transforme în furie. A vorbi despre o eroare de arbitraj, ba încă despre una care a viciat rezultatul, e în regulă. Au existat temeiuri pentru o asemenea acuzaţie gravă, a cărei consecinţă logică ar fi ca vinovaţii să plătească. Plecînd de aici, a face însă teoria conspiraţiei, a pomeni chiar despre un complot, constituie o exagerare, un pas care merita evitat.

Al doilea aspect, fără legătură cu primul, e că Steaua a evoluat duminică sub aşteptări, slab. I s-a refuzat un gol valabil, numai că faza respectivă s-a consumat cu doar 5 minute înaintea fluierului final. Pe parcursul celor 85 ce se scurseseră, campioana s-a chinuit, cărînd parcă apă cu ciurul. S-a zbătut zadarnic să se desprindă de un adversar harnic şi ambiţios, chit că nici el într-o formă de vîrf. Desigur, Steaua poate pretexta oboseala drumului spre şi de la Sevilla, meciul din Cupa UEFA susţinut la mijlocul săptămînii precedente, starea precară a gazonului orădean sau prezenţa redusă a suporterilor, circumstanţe atenuante însă prea puţine pentru o echipă cu realizările şi veleităţile celei din Ghencea. Tocmai pentru că garnitura roş-albastră nu mai etalează nici forţa, nici imaginaţia de altădată, părînd lipsită de vlagă şi de dezinvoltură, ea ar trebui să privească nu doar la gafele arbitrilor, ci şi la propriile sale slăbiciuni. Mai ales la ultimele.

Comentarii (154)Adaugă comentariu

joker_fl (25 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:01

aveti perfecta dreptate!

iubesc steaua (3 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:02

e greu si in ac timp grav dak nimeni nu vede k oli e depasit…tin cu steaua si sufar pt ea ,dar nu vad de ce nimeni nu face nimik…oli demisia…

coropisnita (3 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:03

Bine spus nea Ovidiu.Chiar nu inteleg de ce nu recunosc oficialli Stelei(mai ales antrenorul Olaroiu) cajocul scirtiie serios.Se intimpla si la echipe mult mai mari care insa nu cauta justificari cind sunt greseli de arbitraj.
In mod normal ar fi trebuit sa nu aibe probleme cu UTA iar meciul sa fie cistigat deja in minutul 85.
Jucatorii sunt destul de modesti din pacate iar fara Dica Steaua e(asa cum zicea Ioan Chirila) ca Boney M fara M.

joker_fl (25 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:03

cand Atletico de Madrid a castigat cu golul lu Kun Aguero, bagat cu mana clar, au castigat meciul… dar adversarii au admis k au fost neputinciosi sa revina in ciuda greselii de arbitraj, asta da CaracteR! A gresi e omeneste, dar a gasi scuze e Balcanic!

dragosh2luck (3 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:04

http://www.ganduripentruiasi.wordpress.com

orre (67 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:04

vad ca ii plangeti de mila acestui club din doua in doua cuvinte, dar la fel trebuia sa faceti si cand au primit in retur 11 m gratuit sau li se refuzau adversarelor (tot din reluarile TV vedea asta)
Totusi nu amintiti , cel putin de intrarea badarana a unui iresponasbil „radoi”, trebuia rosu direct si aspru pedepsit.
totusi nu amintiti de cazatura din careu din min 90 „la cersit 11 m” (ceva tipic stelei in ultimul an

Misu (12 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:04

Steaua are ce merita,si spune asta un Stelist convins de 30 de ani.Ca olaroiu este un antrenor de divizia 2 este evident de multa vreme,insa tu ca si conducator de club,in loc sa alegi Bacaul de exemplu,unde ar fi avut un stadion plin in spate,alegi Oradea,scuze dar trebuie sa fii idiot !Asta in cel mai fericit caz !!

mihaic (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:06

Asa este!
Doar ca nea Ovidiu, steaua se duce in jos iar noi nu avem dreptul sa intervenim. Trebuie sa o lasam sa se duca cat mai jos posibil. Acolo unde ii e locul.
FORZA RAPID

Rio (8 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:07

moama…toti gazetarii de rahat scriu numai despre steaua…ce dreaq sa mai intri pe gsp k vezi numai steaua…schimbatzi-va numele in gazeta stelei

old-papa (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:08

corect.daca becali a pus la ciorap cele 10 milioane castigate in liga,in loc sa transfere jucatori de valoare ma tem ca nici locul 2 nu il mai prindem.
cu minciuni de genul’dau 15 mil pe marica sau 100 mii prime daca trecem de valencia sau fac stadion de 50 de mii de locuri’becali nu mai pacaleste pe nimeni.vede atat fotbal de cat investeste.daca vrea sa vada fotbal fara sa investeasca sa se uite la barcelona sau arsenal.

mihaic (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:08

SI EU AM ZIS LA FEL RIO
NUMAI STEAUA STEAUA STEAU STEAUA STEAUA

IA SA VEDEM, MAI GRESESTE VREUN ARBITRIU CU EI DE ACUM INCOLO?
TOATA PRESA A SARIT
CE NERUSINARE

IONUT (1 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:09

sa admitem ca pana in minutul 85 scorul era 1-1 sau 2-2 sau 3-3 atunci se considera viciere de rezultat ?
Nu avea importanta si nu are imprtanta faptul ca pana sa inscrie Steaua acel gol nu jucase nimic. Daca i s-ar fi validat golul erau trei puncte castigate. Asa a castigat Dinano inca 2 puncte!!!
Intrebarea este cat se vor mai tolera arbitrilor romani astfel de greseli si cand vor lua forurile abilitate masuri drastice impotriva acestora?

adrian (2 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:11

Echipa merge doar cu inertia numelui ..Steaua . Becali cere performanta , iar cu banii care ar trebui alocati transferurilor , le „trage curent” tiganilor si face acte „caritabile”

steve (1 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:16

aveti perfecta dreptate, dar au fost doua goluri valabile! este vorba de puncte aici, de UEFA (ca liga au luat-o cainii si probabil chivorchian).

costel (2 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:17

DUSMANI ORBITI DE FURIE, NU VEDETI CA ARBITRII SUNT AI LUI DINAMO, LEPROSILOR !!

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:17

pt dinamovisti rapidisti etc….
daca scrie in gazeta despre steaua ,este citita de cei 66%de suporteri ai stelei,iar daca nu,o citesc restul de 33%.economie de piata

danut (14 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:19

orre ai vazut aseara finala ligii angliei? ai vazut faultul asupra lui terry? nu mai fiti atit de vehementi, a fost o intrare dura, acel jucator a continuat sa joace, daca nu ar fi jucat eram de acord. dar asa…..
in alta ordine de idei, steaua a jucat prost dar nimeni nu zice si ce a jucat uta, care nu a avut o actiune de atac in 90 de minute, daca nu ar fos fost gafa lui goian nu ar fi ajuns in careul stelei.
noi atacam echipele mari dinamo, rapid, steaua ca nu sint in stare sa joace fotbal cu echipe slab cotate, dar nimeni ne se ia de acele echipe ,ca fac anti fotbal, nu ies din jumatea lor de teren. nu ne uitam la arbitri care tolereaza (cititi articolul domnului Vochin, a observat si dinsul cam tirziu de tragerile de timp ale echipelor mici) acele faulturi de joc la nesfirsit .nu am vazut un cartonas galben acordat unui jucator care face 5, 6, 7 faulturi de joc.

costel (2 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:19

HA,HA, INCORECTILOR NU VEDETI CA ARBITRI SUNT CUMPARATI DE DI-NAMO,? RUSINE SA VA FIE! NORMAL E STEAUA- UTA 2-0.

george (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:20

NEA OVIDIU FACETI CEVA!
Nu realizati ca prin ce-ati scris d-stra si ceilalti de fapt faceti NUMAI BINE stelei DE ACUM INCOLO, la fel ca la BISTRITA ANUL TRECUT, pt ca arbitrii vor face tot posibilul sa nu mai deranjeze steaua de acum incolo pt ca vor pati ca asta de la oradea!

MARE GRIJA! FARA SA VETI VETI FACE UN DESERVICIU CONTRACANDIDATELOR!

INTR-ADEVAR AVETI DREPTATE, DAR SA NU PROFITE NESIMTITUL ALA DE MM SI CEI DIN JURUL LUI DE ACEASTA CAMPANIE! ADICA DIN TOT ACEST SCANDAL, OARECUM STEAUA SA CASTIGE!

forza rapid

mihaic (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:20

george are dreptate

piratul1923 (3 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:20

nu-mi pare rau da ei ,,asa s-a intimplat si cu noi anul trecut dar acum ei fac scandal ca sa nu il suspende pe radoi si paraschiv cel putin o daua etape pt gesturile lor,asta ar trebui acum dupa ce ia suspendat corect pe arbitri,sa-i suspende si pe batausii aia de la steaua

Rio (8 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:22

@steaua…suporteri ai stelei??…cred k nu e potrivit cuvantul….mai bine spus SIMPATIZANTZI

dan (273 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:25

steaua se cam clatina!!
daca nu-si revine curand,rapidul o sa-i sufle locul 2 si adio liga campionilor!!

dan (273 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:26

sau poate mai au sperante ca iau locul 1

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:26

cum zici tu dar suntem 66%

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:26

cand il vad pe mm la televizor mi se face greata.
N-ar spune nesimtitul asta ca e vina lui, a lor, in ruptul capului. Numai sa acuze.
Cre caracter infect!
Nea Ovidiunu mai faceti emisiune sa-l invitati de 3 ori pe luna sa-si faca numarul, sa aiba timp sa se disculpe si sa intoarca totul in favoarea sa!

Cerber_ (1 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:28

De ce toata lumea vorbeste de concurenta cu Dinamo? Fratilor,noi suntem deja la 12 pct,probabil dupa meciul cu Jiul la 15 p ,ce avem noi de castigat ca ati facut egal.Ne bucura raul vostru evident dar nu avem nimik de castigat.Daca v-ati uita putin in clasament ati vedea ca Rapid,Cfr si Poli au avut de castigat.Rapid s-a apropiat la un pct ,CFR a pastrat dist iar Poli a pierdut doar un pct.Aerele voastre de superioritate la adresa contracandidatelor voastre la locul 2 ma amuza insa ar trebui mai multa modestie si mai mult realism daca nu vreti sa jucati la anu in Intertoto,(ceea ce de altfel va si doresc).Si mai lasati-ne pe noi in pace, mai vorbim (poate) campionatul urmator.

dan (1 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:30

Mai las-o nea Ovidiule cu aspectele astea. Recunoaste clar: trebuie sa domini tot meciul ca sa meriti victoria? Nimeni nu zice ca Steaua a jucat bine. S-au vazut zeci, mii de meciuri cand poate cel mai slab a castigat.
La Bistrita Dinamo a jucat bine? Aiurea. A jucat infect si a castigat. Mai stie cineva in afara de cativa chibiti cum a fost meciul ala?
Stii ce conteaza acum? Ca ei au starns cele 3 puncte in meciul ala.
Asa ca, scuteste-ne de abureli ca nu a jucat bine, nervozitate etc, asta ca sa nu mai vorbim de de golul lui Ghionea!!!!

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:31

ACUM 5 ANI ERATI VAI DE CAPUL VOSTRU. NICI NU SE FACEAU ASTFEL DE SONDAJE. ATI FACUT CEVA IESIT DIN COMUN SI NU-MI ADUC EU AMINTE?
DOBITOCILOR.

,,STEAUA SE DUCE IN JOS SI-I SUFLA RAPIDUL LOCUL 2″
VAI CE INGRIJORARE LA EI MA. SA NU-MI SPUNETI CA VOUA CHIAR VA PASA, BAH STELISTI ARTIFICIALI? SCUZE, E UN PLEONASM

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:33

CEVA IESIT DIN COMUN ,DACA ESTI DOBITOC,A FOST CASTIGAREA CUPEI CAMPIONILOR

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:38

steaua
du-te bah baiatule si lasa-ne.
suna-l pe nea EMI , pe Piti
iesi in plm de pe blog
nesimtitilor. cand va fura si pe voi un meci la 20 mare tam tam ce faceti
nu va e rusine.

Noi de la rapid ce sa mai zicem ca anul trecut ne-ati furat titlul bah nesimtitilor.

v-au acuzt simota, porumboiu, bosanceanu. Ce dovada mai elocventa despre ce fel de echipa aveti mai vrei?

UITA-TE CE CONDUCATORI AVETI, CE PRESEDINTE, CE ANTRENOR, CE JUCATORI INCULTI SI FARA PERSONALITATE AVETI, SI O SA VEDETI CA O SA VA REGASITI IN ORICARE DINTRE ACESTIA, CHIAR IDENTIFICANDU-VA CU EI

VA BATEM IN GIULESTI RAU DE TOT, FRAIERILOR

O SA AJUNGETI PE 5-6 UNDE VA E LOCUL

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:40

IN LOC DE STEAUA AI PUTEA SA-TI SPUI CAP DE MELC, SI NU TE-AS MAI LUA IN SERIOS CE SPUI

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:42

ca sa inchei dialogul cu tine uita-te la palmares.
ps cand au fost jocuri importante si arbitrate de straini [cupa uefa si supercupa]v-am batut.pa

Jack Daniel’sa (1 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:44

PT. „steaua” ..66%?? stii tu : Prosti….da’ multi!!! ;-P

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:45

steaua nu ma face sa-ti repet sa te duci la culcare
pls

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:45

ma wisky de unde stii tu ca suntem prosti?cred ca esti de meserie

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:47

jack daniels
te rog nu-i rasp
nu are sens
amandoi intuim cui ne adresam
la ce folos?

schnauzer (65 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:47

@steaua,

mai bine v-atzi strange astia 66% si atzi face o revolutie in fata ciobanului.

Nu vezi ca steaua e in cadere libera?Ce dreaq ma intereseaza palmaresul?Sau cupa aia de acu 21 de ani?

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:48

staeua se pare ca esti in dificultate
nu ma mai bag
ma fac mic
si daca e
din cand in cand
iti mai trag si eu cate una
cand nu te uiti

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:49

asa o zis si vulpea cand n-o ajuns la struguri ;ca sunt acri

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:49

doamne cum sa tii cu steaua?
nu-nteleg?
auzi si tu…suporter al stelei…adik?

schnauzer (65 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:50

@steaua,

Cred ca acru itzi vine tie acum in gura

real giulesti (20 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:50

staeua
am o intrebare
in jurul carui oras locuiesti (incluzand aici si sate, catune, ulite chiar)?

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:52

in ciorasti

titi preda (179 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:53

@ pa’cinci’sticle!
N-am nici-un dubiu, ca in acest campionat UTCopos sau Porcea,
nu si-au bagat coada ! (mai mult la arbitri, IE mai putin de platit decit toti jucatorii_din prima etapa la Timisoara cu Corpodean arbitru), dar…
nu’i mai putin adevarat , ca Steaua nu are echipa. Este clubul carea investit cel mai putin din divizia A, si FCArgesul a facut-o mai mult!! In schimb asistam la balivernele lu’ JIJI (ca l’aduce pe Sulea, pe Pulea, ca face stadion ca’n Berlin, ca…,)_prafuri pentru fraieri,
el si-a asigurat “afacerile si cariera politica ” pe spinarea STELEI ! A bagat 20 de milioane de dolari in buzunar (LC+Ogararu)si…..atit! Dovedeste ca-i mult mai zgircit ca UTCopos (nu dezminte ca-i machedon, fitele cu donatiile si casele lui fiind pt. fraierii de alegatori).
Asa ca Steaua se va “lupta” cu Balanel, Nesu, Lovin , Ovidiu Petre, Gigel Coman , si alti baleri_
ORICIT TE-AR FURA ARBITRI, CIND AI ECHIPA, N-AI NEVOIE DE “POMANA” LOR (a fost sau n-a fost offside) !!!!

schnauzer (65 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:54

ia uite oaia, se vrea si spirituala:))

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:55

corect

steaua (280 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:55

ha ha ha ce-mi plac glumele mele

Bart (73 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:55

Domnule Ioanitoaia va faceti ca nu vedeti limbajul suburban al unor maimutze care-si zic suporteri ? De ce nu-i scoateti de pe blog? Sunt ca mustele, in loc sa-si vada de echipele lor fasaite care nu au „muschi” decat pentru campionatul intern, pierd vremea bazaind pe bloguri unde se vorbeste de Steaua. Si macar daca ar scoate ceva inteligent si coerent din ei !

schnauzer (65 comentarii)  •  26 februarie 2007, 20:57

@Bart,

Blow me

Comentează