Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Diferenţa de valoare

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că echipele noastre, deşi în creştere, încă nu sînt în stare să se bată cu marile puteri

Am sperat că Steaua şi Dinamo se vor califica în „optimile” Cupei UEFA. Din păcate, nu numai că n-au reuşit, […]

vineri, 23 februarie 2007, 3:55

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că echipele noastre, deşi în creştere, încă nu sînt în stare să se bată cu marile puteri

Am sperat că Steaua şi Dinamo se vor califica în „optimile” Cupei UEFA. Din păcate, nu numai că n-au reuşit, dar au şi pierdut de fiecare dată, inclusiv meciurile de-acasă. Au încasat 6 goluri şi au înscris unul singur, ceea ce atestă, oricît de subiectivi am fi, superioritatea adversarilor. Clară. Dincolo de neşansa care a urmărit-o pe Dinamo la Lisabona, căci orice echipă învinsă la potou poate invoca lipsa norocului, şi exceptînd unele momente de fotbal modern, prea rare însă, lucrurile au stat chiar aşa: Sevilla şi Benfica au fost mai bune. Nu cu mult, dar cu destul cît să cîştige fără mari emoţii. Nu ne place s-o recunoaştem, dar trebuie, altminteri vom continua să ne furăm căciula singuri. Încercînd să explice această diferenţă, Alin Buzărin se referea ieri, vorbind despre căderea de după pauză a „cîinilor” în întîlnirea retur, la „metafizica noastră de balcanici incapabili să strîngem rîndurile”. Deşi îi dau dreptate, mă îndoiesc că e cazul să sondăm prea adînc pentru a desluşi de ce au clacat Steaua şi Dinamo. Foarte simplu, deoarece Sevilla şi Benfica au avut o clasă în plus, cel puţin una. De ce s-a întîmplat aşa e iarăşi uşor de lămurit. Pentru că, pe lîngă tradiţie, organizare şi mentalitate, au dispus de bugete generoase, graţie cărora şi-au permis să achiziţioneze jucători valoroşi, de calitate. Veţi zice că ne întoarcem la povestea de-acum cîteva zile, cu Loganul şi cu neputinţa de a urca Everestul în tenişi. Corect, ne întoarcem şi ne vom tot întoarce, ideea fiind că, atît timp cît nu vor investi pe măsura altora, sau pe aproape, cluburile româneşti vor continua să-şi facă iluzii degeaba. Pot urca pînă la o cotă anume, dar încă nu-s în situaţia de a se lua la trîntă cu marile puteri. Sînt peste formaţii din Cipru, Albania sau Austria, poate şi peste unele din Bulgaria, Danemarca, Cehia etc., dar cînd comparaţia ajunge la Spania, Franţa, Anglia, Italia sau Germania, ele ies invariabil în pierdere. Mai au drum lung de străbătut. Pe care îl pot scurta însă dacă vor izbuti, cum îşi propune Dinamo, să ia jucători în genul francezului Fernandes, trecut pe la Fulham, Marseille şi Bolton. Căci tocmai asta le trebuie echipelor noastre ca să devină competitive la nivelul cel mai înalt, fotbalişti străini cu talent şi cu experienţă, nu pseudovalori. Numai că aceştia costă scump.

Ar fi o eroare să pretindem, înlocuind entuziasmul dinaintea confruntărilor cu nervozitatea de după, că Steaua şi Dinamo n-ar fi vrut. Au vrut şi au transpirat, însă n-au putut mai mult. În creştere faţă de anii precedenţi, au murit tîrziu şi frumos, ceea ce are darul să ne consoleze, dar nu să ne şi bucure. Ca să urce mai sus, ele sînt datoare, ca şi Rapid, ca şi celelalte, să privească adevărul în ochi şi să bage mîna în buzunar. Altfel, la o anumită altitudine vor rămîne mereu fără aer.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

iacob (3 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:06

DA ASA STAU LUCRURILE LA ORA ACTUALA, ESECURILE ASTEA SA NE FIE INVATATURA DE MINTE

clau2iu (1 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:16

Din 86 pana acum nu am invatat,ce va face sa credeti k vom invata de acum inainte?Mereu aduceti vb de bani cand pierdem,de ce?Respect echipelor ca au ajuns pana aici si ….
poate la anu,desi nu cred….

Dae (1 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:24

Cum ar fi aratat Dinamo cu un Simao in echipa? De ce a plecat Ogararu pe 3 milioane $ si au venit jucatori de doi bani jumate? Da, revenim la bani….Pana cand nu o sa bagam mana adanc in buzunar sa cumparam un Kanoute sau un Simao, greu de crezut ca ne vom putea lua la tranta cu Europa….

TEPES (43 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:33

Da d-le Ioanitoaia aveti dreptate ,dar nu toatal ,si am sa va spun si de ce . Oamenii din aceasta tara care sint cu adevarat bogati nu investesc in fotbal ,cei care investesc acum in fotbal ( in afara de Copos ) nu sint atit de bogati incit sa-si permita fotbalisti de clasa ,pentru ca nu sint cei din Rusia sa fim seriosi ( sau arabi) . Asa ca pina cei care au cu adevarat bani in aceasta tara (Tiriac , Vintu , Patriciu…. ) nu vor investi in fotbal dar nu cum face Copos ,ceilati nu vor fi in stare sa sutina ca cei de afara fotbalul .

Da_Slayer (3 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:34

Atat timp cat Gigi Becali va plati energia electrica la rromii din Ferentari e normal sa nu investeasca in echipa, are alte prioritati, campanii politice, publicitate, fotbalul a fost doar un mijloc sa ajunga-n fata mass-mediei, sa se faca cunoscut, dar atat.
Fara investitii serioase nu putem spera la nimic, si acum vorbesc despre toate echipele romanesti „mari”, Steaua, Dinamo, Rapid, Poli Timisoara.
Asa ca dragi patroni de echipe de fotbal, scarpinat-va adanc in buzunare daca vreti sa concurati cu echipele din occident si iesiti mai putin la tv, ca nu da bine.
Sa auzim de bine, respect!

Da_Slayer (3 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:35

Atat timp cat Gigi Becali va plati energia electrica la rromii din Ferentari e normal sa nu investeasca in echipa, are alte prioritati, campanii politice, publicitate, fotbalul a fost doar un mijloc sa ajunga-n fata mass-mediei, sa se faca cunoscut, dar atat.
Fara investitii serioase nu putem spera la nimic, si acum vorbesc despre toate echipele romanesti „mari”, Steaua, Dinamo, Rapid, Poli Timisoara.
Asa ca dragi patroni de echipe de fotbal, scarpinati-va adanc in buzunare daca vreti sa concurati cu echipele din occident si iesiti mai putin la tv, ca nu da bine.
Sa auzim de bine, respect!

orion (32 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:44

Nu sunt de acord,dinamo s-a batut de la egal la egal cu Bnfica,arbitrii sunt de vina,terenul,borcea ca a vandut prea putine butelii,turcu ca nu stie sa spuna un adjectiv despre echipa lui,tranvaiul 34,benfica,ca are palmares mai bun!!!!!,totul in afara jucatorilor,jucatori care au o valoare …..nepretuita,echipele europene le dau tarcoale…nici nu stiu cum de mai sunt inca la echipa la ora asta.Si cand ma gandesc ca aceasta echipa la toamna joaca in grupele CL!!!!!dar nu-i nimic poate totusi va arbita …..corpodean,sau…poate serea…sau macar altmayer!!!

dani (1 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:54

Patronii de cluburi au bani..sa nu ii subestimam, dar in Romania se investeste atat cat trebuie pentru castig garantat…Concucerile ekipelor nu accepta sa piarda bani, vor DOAR SA castige si de aceea este teama de investitie..

Oare becali nu are bani sa investeasca 30 mil $ in steaua ? dar in jucatori de valoare, nu de la FC Vaslui… sa fim seriosi..

NU AVEM JUCATORI TEHNICI SI RAPIZI PENTRU CA NU AVEM ANTRENORI CARE SA II FORMEZE IN STILUL DE JOC ACTUAL… TOTI SE BAZEAZA PE CENTRARI SI , RAREORI, FAZA FRUMOASE DE JOC

Mihnea (3 comentarii)  •  23 februarie 2007, 16:59

@ Iacob : :))))))))))))

calaretulcucap (131 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:00

@orion…nu-ti mai da tu cu parerea despre ceea ce va face Dinamo in CL…sau esti vreun Nostradamus?!

Vezi-ti de oile tale!!!

Matteo (2 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:04

Orion:

care sunt acele echipe?

cine sunt acei jucatori?

omule tu crezi ca gigi sau borcea nu ar vinde un anumit jucator daca dau bani frumosi pe el(adica cat valoreaza pt cluburile respective)? ceea ce spun in mass media sunt povesti.. ca sa ne vrajeasca.. si sa arate ca ei sunt tari..eventual capital politic..
nu cred ca daca o echipa mare doreste un jucator anume de la noi, nu il va obtine… deci de ce sunt inca la echipa acesti mari jucatori???

Da_Slayer:

Rispekt!!
ai scris foarte bine!

Mai avem mult pana sa ajungem macar la acea mentalitate a conducatorilor din occident…

Matteo (2 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:04

Orion:

care sunt acele echipe?

cine sunt acei jucatori?

omule tu crezi ca gigi sau borcea nu ar vinde un anumit jucator daca dau bani frumosi pe el(adica cat valoreaza pt cluburile respective)? ceea ce spun in mass media sunt povesti.. ca sa ne vrajeasca.. si sa arate ca ei sunt tari..eventual capital politic..
nu cred ca daca o echipa mare doreste un jucator anume de la noi, nu il va obtine… deci de ce sunt inca la echipa acesti mari jucatori???

Da_Slayer:

Rispekt!!
ai scris foarte bine!

Mai avem mult pana sa ajungem macar la acea mentalitate a conducatorilor din occident… si apoi ..banii..

lightsaber (7 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:09

Lasati-l pe Orion in pace. El e in alta constelatie. Din care nu se vede ca, spre deosebire de altii, 3 reprize din 4 Dinamo a fost in cartile calificarii cu sanse egale cu ale adversarului sau. Noapte buna, Orion, oriunde ai fi !

felix radu (5 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:15

de ce nu s-a calificat dinamo?
contra-intrebare:
„unde esti tu, Ganea, hulitule?”
„la rapid. sa vezi ce-o sa alerge alde buga si zicu in retur”…

calaretulcucap (131 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:23

Orion…sa stii ca am avut un vidoe acum 16 ani cu acelasi nume ca si tine.Mari probleme am avut cu el,i se strica mereu capu’ de redare 😉

ciclop (6 comentarii)  •  23 februarie 2007, 17:37

benfica era o echipa de batut lasand deoparte bugete,infrastructuri s.a.md.na im presionat cu nimic la bucuresti ci doar greselile noastre au calificato si neputinta varfurilor de atac care dupa parerea mea sint statice nu ametesc fundasii nu creeaza spatii pt cei care vin din spate plus o greseala menageriala in pauza de iarna, adica dupa plecarea lui Ganea cele doua varfuri nau mai avut concurenta necesara.Ganea nu era un super varf dar era ceva necesar pt Dinamo in fata,simtea poarta alerga fundasii dadea din coate.
Deci tre adusi cel putin unu sau doua varfuri in pauza de iarna de o valoare reala buna.Intrebarea este de ce acu Caicedo si Cel de la Gel Vicente.pt meciurile cu Jiul s,a,md.Sau chiar vrem sa ne pacalim si pe noi si fotbalul in fiecare an in competiiile majore?

Amator (1 comentarii)  •  23 februarie 2007, 18:04

Nu numai banii lipsesc, ci si jucatorii de caracter. Uitati-va la ei ca nu le mai ajungi cu prajina la nas, sint plini de fite, intretin viata subterana din diferite orase, sint clientii permanenti ai barurilor, discotecilor, sint prin toate ziarele cu femei plimbate de la unii la altii, aventuri cu stripteuze si alte alea. Ce oameni sint astia, cu gindul numai la gagici si masini scumpe? Astia au uitat ce inseamna munca, le vin banii prea multi si prea usor. Si noi ne dam de ceasul mortii uitindu-ne la televizor cum isi bat joc de noi.

calaretulcucap (131 comentarii)  •  23 februarie 2007, 18:18

Asta care ai postat ultimul,de te autointitulezi gazeta sporturilor…

Nu pot sa-ti urez decat sa-ti faca mamicutza ta un fratior cu Banel,rasist idiot ce esti!

Africanul (41 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:21

Voi cei de pe bloguri: va injurati de mama focului si pe jucatori si conducatorii lor nu-i doare nicaieri. Isi fac „sumele” si voi va defulati p’aci. Nu v-ati dat seama pana acum ca-i doare-n coor de performanta? Loveaua sa iasa si atat…

NYC (602 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:26

orion Says:

February 23rd, 2007 at 4:44 pm
Nu sunt de acord,dinamo s-a batut de la egal la egal cu Bnfica,arbitrii sunt de vina,terenul,borcea ca a vandut prea putine butelii,turcu ca nu stie sa spuna un adjectiv despre echipa lui,tranvaiul 34,benfica,ca are palmares mai bun!!!!!,totul in afara jucatorilor,jucatori care au o valoare …..nepretuita,echipele europene le dau tarcoale…nici nu stiu cum de mai sunt inca la echipa la ora asta.Si cand ma gandesc ca aceasta echipa la toamna joaca in grupele CL!!!!!dar nu-i nimic poate totusi va arbita …..corpodean,sau…poate serea…sau macar altmayer!!!

daca arbitreaza salomir, sigur suntem curatati, ce zici?

NYC (602 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:30

sau unu’ care sa ne lase si pe noi sa jucam baschet sau volei in careul nostru?

sau unu’ care sa nu valideze golurile regulamentare marcate impotriva noastra?

sau unu’ care sa ne dea penalty-uri pe tava?

mamaaaa…cu unu’ care ar face toate astea de mai sus, sigur am lua CL!!!

NYC (602 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:32

orion

Si cand ma gandesc ca aceasta echipa la toamna joaca in grupele CL!!!!!

ce se intampla? crapa fierea-n tine???

esti invitatu’ meu:))).

NYC (602 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:33

calaretulcucap Says:

February 23rd, 2007 at 6:18 pm
Asta care ai postat ultimul,de te autointitulezi gazeta sporturilor…

Nu pot sa-ti urez decat sa-ti faca mamicutza ta un fratior cu Banel,rasist idiot ce esti!

lasa-i, ba, tu nu vezi ce distrusi sunt?

i-a terminat aurolacu’:)))

pateu (4 comentarii)  •  23 februarie 2007, 19:57

dincolo de valoare, totul pleaca de la noi

fotbalul romanesc e o mocirla si firmele serioase, care ar putea da bani gramada, nu vor sa se asocieze cu un asemenea gunoi, pentru ca le-ar face praf reputatia

Joao (50 comentarii)  •  23 februarie 2007, 20:00

D-le Ioanitoaia,
Se poate vorbi de diferenta de valoare (a jucatorilor) poate doar in cazul lui Dinamo. La Steaua vorbim despre altceva. Jucatorii de baza ai Stelei au state vechi in cupele europene si destule meciuri de anvergura jucate. Asadar, ne asteptam la o replica mai sanatoasa din partea Stelei, in retur, in fata unei echipe care ne umilise la noi acasa. Se pare insa ca printre cei mai vechi jucatori veniti la echipa s-a instalat un amestec de rutina, autosuficienta si crispare.
Revine in discutie problema sistemului de joc si chiar a antrenorului. Steaua nu a mai jucat cu un singur inchizator de pe vremea lui Piturca. Si Zenga si Protasov au jucat cu 2 mijlocasi la inchidere, dar amandoi erau preocupati la modul serios de ofensiva. Olaroiu nu vede echipa decat din aparare, iar atacul il lasa schiop. Nu ai cum sa te impui cand tu zici ca ai 3 atacanti si joci cu unul singur ! Olaroiu nu a invatat nimic din lectia Middlesbrought. Cand joci cu echipe puternice, adevarate forte de atac, nu poti sa te asezi cu fundul in poarta. E ca si cum ai intra in cusca la leu si te-ai taia la mana ca acesta sa vada sangele si sa-i simta mirosul. De ce spun ca Olaroiu ar tb sa joace cu un singur inchizator ? Pt ca el este obsedat de trasarea sarcinilor si oricum acel playmaker care ar tb sa joace la mijloc ar avea si obligatii defensive. Multi si-au dat cu parerea si au spus ca Dica nu s-ar preta la jocul de playmaker. Ok. Tocmai de aceea acum era momentul sa treaca de la 4-4-1-1 „volante” la 4-4-2, sistem consacrat la Steaua si utilizat si de „generatia de aur” de la Sevilla.

Alex (23 comentarii)  •  23 februarie 2007, 20:16

sezonul trecut au batut steaua si rapid echipe cu bugete mult mai mari decat ale lor, nu doar bugetul face o echipa… uitati-va la chelsea, ca ar trebui sa ia din oficiu toate trofeele pt care joaca… si totusi… banii sunt importanti, dar conteaza si atitudinea jucatorilor, capacitatea de a-i recunoaste pe cei cu adevarat valorosi, infrastructura s.a.m.d.

dragi dinamovisti si stelisti, sunteti penibili… in loc sa va vedeti fiecare de echipa voastra, voi dinamovistii ii injurati aseara pe steaua cand echipa voastra era condusa, iar voi stelistii comentati acum ca dinamo a pierdut ca e slaba, in timp ce steaua a pierdut ca e prea buna sevilla… uitati-va la ce a spus seful vostru, marele GB, ca nu au fost ei mai buni, ati fost voi varza!!

Nicu Vegas (71 comentarii)  •  23 februarie 2007, 20:22

Mr. Ioanitoaia aveti foarte mare dreptate, de data asta pot sa spun ca atzi spus correct si pe fata. Eu sunt bucuros pentru ce au facut echipele Romanesti in ultimi 2 ani, au prins gustul de a juca in Europa cu niste echipe foarte puternice si totusi nu sau facut de ras, dar ca sa poti sa faci fata sau chiar sa castigi mai avem nevoie de jucatori in primu rand, iar in al doilea rand daca vrem 3 echipe in Champions League avem nevoie si de stadioane, deci eu cred ca a fost o invatatura ca DINAMO si STEAUA au picat cu 2 echipe foarte puternice din Europa, deoarece daca ajungem sa bagam 3 echipe in CHAMPIONS LEAGUE pe ce stadion jucau, deci avem nevoie de cel putin 3 stadioane pe standard de Champions League.
Le urez mult succes in continuare lui DINAMO, STEAUA si RAPID si sper cum atzi zis Mr. Ioanitoaia patroni au nevoie sa investeasca bani in echipe si stadioane.

moldovan paul (4 comentarii)  •  23 februarie 2007, 20:41

da . bun subiect dle Ioanitoaia . cand patronii de la dinamo si steaua se vedeau cel putin sferturile uefa vin astia de la benfica si sevilla sa ne invete pe noi fotbal . pai noi stim fotbal !!! juniori avem , stadioane avem , conducatori care sa nu apara toata ziua la tv avem , blaturi nu sunt . Ce sa ne mai invete latinii astia ? concluzie : dinamo fara ganea e zero , iar steaua cu antrenorul si lotul actual e de abia scapata de retrogadare in primera . Cam optimist , nu ?

tosi (75 comentarii)  •  23 februarie 2007, 22:35

Steaua a jucat cu una din cele mai puternice echipe din lume care e locul 1 in Spania la egalitate cu Barcelona pe cand Dinamo a jucat cu lesinatii aia de la Benfica cam asta e diferenta.

reddog.constanta (43 comentarii)  •  23 februarie 2007, 23:49

DINAMO CAMPIOANA!

www.newsfromdiscovery.blogspot.com/ (46 comentarii)  •  24 februarie 2007, 0:21

si noi am sperat dar….

asta ne e valoarea tinand cont cum se castigfa la noi campionatul

vezi cum a fost castiga ultimul titlu din romania-interviuri goluri cartonase eliminari batai ale suporterilor Meme prezice hegemonia stelei si Gigi zice ca 30 de ani vor lua titlul, Rapidistii nervosi – un video mai mult decat suficient la
linkul din nume

lightsaber (7 comentarii)  •  24 februarie 2007, 1:20

Cum dracu se face ca toti stelistii sunt de parere ca echipele pe care le intalneste Dinamo sunt “de batut”, iar cele intalnite de Steaua sunt super echipe ?! Nu mai stau sa insir acum nume de echipe care v-au batut in ultimii 3 ani dar scuzati-ma, daca Benfica era “de batut”, Boro era de jucat in picioare. N-am cunoscut grup de interese in randurile caruia ipocrizia si prostia sa se difuzeze cu viteza luminii, precum in cazul vostru !!!

aparece (2 comentarii)  •  24 februarie 2007, 2:07

tot despre junghiurile astea de la dinamo vorbiti domne? tot despre pitipoancele fotbaliste care se arunca in careu imediat ce simt un picior prin apropiere? tot despre vinzatori de butelii din conducere cu cancer in cutia craniana („lasa ca le-aratam noi ce-i ala cutremur”) si fara urma de caracter sau educatie (asta o fi avut o mama care sa-l invete si pe el acolo ce se cade si ce nu?). despre cum cad toti lesinati de evlavie la numele de benfica, ce echipa, ce palmares, ce istorie! da cite picioare are domne un palmares de asta? tot despre astia care au preluat cu mindrie vorba noastra de ocara dintotdeuna pentru javrele de la m.a.i., ciinii rosii. de unde le-o veni domne la astia suporterii, inainte mai intelegeam, cred ca numai florica dumitrache le-a procurat vreo 50.000, dinu a adus si el vreo 300, dar acum? de ce mai baieti, de ce astfel de suporteri, cine sa va mai inteleaga si pe voi?

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  24 februarie 2007, 6:41

Este trist dar adevarat. Am pierdut o sansa de
afirmare continentala in fotbal, atat cu Steaua,
cat si cu Dinamo. Ambele echipe au facut greseli
copilaresti, iar acea vigilenta necesara unui jucator
de performanta, nu prea a existat. Domnilor, ne
trebuie o mentalitate de invingator, dar pentru asa
ceva, este nevoie de munca din partea jucatorilor.
DESTEAPTA-TE ROMANE, TREBUIE INVATAT !

sd (1 comentarii)  •  24 februarie 2007, 8:35

Este corect: infrastructura, sistemul de antrenament/scouting, si banii cheltuiti pe jucatori conteaza.

Dar nu sunt de acord cu ideea ca problema este rezolvabila daca proprietarii cluburilor „baga mana in buzunar”. Este o iluzie ca un patron bogat va fi vreodata dispus sa subventioneze la nesfarsit o echipa. Niciodata nu s-a intamplat asta pe termen lung (cineva cita Chealsea – ei si la ei s-a cam inchis robinetul de bani acum). Echipele de succes reusesc sa se auto-finanteze intotdeauna.

In Spania de multe ori nici nu exista „patroni” de club: Madrid si Barcelona, de exemplu, sunt „cluburi sportive”, proprietatea membrilor cotizanti, care aleg conducerea echipei prin vot. Aceste echipe nu au „patron” de la care sa astepte vre-un cadou, si reusesc sa se finanteze pe cont propriu.

Trebuie sa realizam ca fotbalul nu exista in vid, ci este strans legat de contextul socio-economic din jurul sau. In acest moment Romania nu este o piata de fotbal suficient de mare ca sa poata sa sustina financiar super-echipe. S-au facut progrese mari, care sa speram ca vor continua, dar nu trebuie sa ne mintim cu povesti despre finantatori darnici care sa „bage mana in buzunar” si sa ne rezolve magic toate problemele din fotbal.

Van Basten (15 comentarii)  •  24 februarie 2007, 8:48

Nu cu mult ???…
Benfica si Sevilla au fost superioare lui Dinamo si Steaua „nu cu mult” ?…
Cind o echipa isi elimina adversarul cu doua victorii superioritatea este mai mult decit clara !…

„nu cu mult”……….

LFC Bucharest (71 comentarii)  •  24 februarie 2007, 8:55

http://www.liverpoolfc.tv/news/drilldown/N155061070223-2358.htm

ioan plischi (128 comentarii)  •  24 februarie 2007, 9:05

nu sunt convins ca intre vulturi si catei a existat diferenta de valoare. daca ne raportam la palmares, la buget, la istorie, este drept, nu se compara, insa in dubla mansa recenta lusitanii au dovedit ca entuziasmul, increderea oarba in propriile forte nu au acoperire in fata pragmatismului, care lipseste in general fotbalului miticesc.

reddogcoco (34 comentarii)  •  24 februarie 2007, 9:24

Ioanitoia,cita vreme voi sinteti acolo, (comunistii),nu veti vedea atlceva.Mai plecati dracu’odata din viata noastra,si atunci vom progresa.Nu avem nevoie de voi si de sfaturile voastre.Oare chiar v-a fi nevoie de 300 de ani sa scapam de influenta voastra?Stilul si modul de a juca al echipelor noastre este inca impus de voi,implementat de voi,comunistii.Degeaba incearca tinerii antrenori ceva,voi mentineti vechile mentalitati-noi sintem inferiori tuturor…Oare chiar asa?

sarpele (18 comentarii)  •  24 februarie 2007, 10:24

Ne tot certam care echipa a avut adversarul cel mai tare,ca niste fraieri.Ne scapa principala asemanare de dincolo de orice deosebire….AMBELE ECHIPE ALE NOASTRE AU LUAT-O SI AU FOST ELIMINATE.Asta trebuie sa ne ramana.Ce…are importanta la coeficientii UEFA ca STEAUA a jucat cu X si DINAMO cu Y? Important e sa ne ridicam naibii si noi o data la nivelul echipelor macar maricele…..daca nu vom fi niciodata un Real sau o Chelsea…Eu marturisesc ca sunt stelist,dar sincer am spus ca Dinamo e esential sa se califice pentru a depasi Portugalia la coeficienti.Dar nu s-a putut…si am fost dezamagit de ei ca si de astia ai nostri de la STEAUA. Problema asta cu multa vorba si facut nimic ne caracterizeaza ca popor.Altii stiu sa-si vada de echipele lor si progreseaza punand osul la munca.Noi doar ne certam.Sa-i facem o data pe lenesii astia care iau milioane de la echipele noastre de suflet sa munceasca o data si pe mafiotii de conducatori sa bage bani in echipe.Pentru toti stelistii si dinamovistii…RESPECT

orion (32 comentarii)  •  24 februarie 2007, 10:35

Matteo,nu ai inteles ce am scris!
lightsaber,tu esti luminita de la capatul tunelului?Daca tu nu vrei sa spui care sunt echipele care ne-au batut in ultimii trei ani iti spun eu cateva:Valencia,Villarreal,Lyon,Sevilla,Real si aceasta Boro care voi, toti, dinamovistii,acum dupa razboi o vedeti ca o echipa de 2 lei pe care dinamo o spulbera.Inainte ca dinamo sa o calce in picioare trebuie sa ajunga la nivelul lor pentrua putea sa joace cu ei!(daca ai gandii putin ai ajunge la concluzia ca daca arbitrul era corect arata 11 m atunci in ultimul minut iar acum nu mai aveai ocazia sa vorbesti despre asta).Voi mai intai trebuie sa aveti meritul sa jucati cu aceste echipe si apoi comentati.
Ati fost 3 reprize in carti?esti de ras,cate faze a rezolvat lobont la Lisabona?de cate ori ati trecut mijlocul terenului?poate ca sunt eu din alta galaxie insa faptul ca ati jucat fotbal o singura repriza s-a vazut chiar si de aici de pe ..orion.
calaretulcucap(faptul ca ai vrut sa facem remarca ca ai cap nu ne impiedica sa credem ca totusi capul tau e lipsit de materie cenusie,din pacate pentru tine si din fericire pentru altii,calul e mai inteligent ca tine),se scrie „video”nu „vidoe”!!!Nu am nicio legatura cu aparatul tau,daca ai asculta si alta muzica in afara manelelor,ti-as explica.Sau esti si tu un „om de cultura dinamovist” care postezi in latina si asculti Bethoven?
NYC,daca imi platesti si drumul pana la Piatra Neamt poate ma mai gandesc si vin la meci!In rest nu mai comentez….stiu ce poti,asa ca cedez primul,dar ai grija, pe unde mergi tu crapa pamantul!!!!!

tosi (75 comentarii)  •  24 februarie 2007, 12:28

Pai Middlesbourough e locul 12 iar Tottenham e locul 11 in Anglia acum deci nu inteleg ce mare diferenta e intre cele 2 iar Tottenham a maturat pur si simplu cu dinamo tot meciul fata de Boro care a fost dominata vreo 120-130 min. de Steaua si apoi a urmat o cadere care s-a mai intamplat si la Milan cu Liverpool sau Bayern cu Manchester. Boro printre altii a eliminat si pe: As Roma si Vfb Sttutgart si a jucat finala de Cupa UEFA si Cupa Angliei sa vedem daca Tottenham e in stare sa faca aceleasi performante.

PENIBILA DINAMO S-A FACUT DE RAS CU BENFICA (1 comentarii)  •  24 februarie 2007, 13:39

Dinamo nu a picat ca Steaua cu o echipa de talia Sevillei, deci avea sanse de calificare. NU are scuza pentru modul cum a tratat meciul cu Benfica. Probabil ne-a facut pe multi sa ne fie rusine ca suntem romani si ca pierdem timpul in fata televizorului sperand la o calificare. mai bine nu era televizata nici Dinamo, la fel ca Steaua. Cel putin puteau sa spuna si ei ca au jucat accetabil, ca au condus cu 1-0 si era cat pe ce sa se califice, ca a controlat jocul de la un capat la altul. Asa insa au vazut milioane de telespectatori ca Dinamo e o echipa mediocra care printr-o intamplare au ajuns in 16-imi si care probabil au 13 pct. avans datorita relatiilor lui Borcea cu celelalte cluburi din prima liga si cu arbitrii. N-avem nevoie de astfel de echipe in Liga campionilor. Chiar sper sa castige Liga o echipa care sa nu ii dea prilejul lui Dinamo sa joace acolo unde nu merita.
RUSINE JAVRELOR!!!IN LOC SA FITI PITBULI SAU ROTWEILERI ATI FOST NISTE MAIDANEZI ORDINARI, NISTE JAVRE.

Dinny (681 comentarii)  •  24 februarie 2007, 13:47

@idiotul cu nick de-un metru !
Nu-mi doresc altceva decat sa se intalneasca Sevilla cu Benfica in finala !
S-ar putea sa ai surprize ! Deloc placute !

tosi (75 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:00

Benfica a jucat penibil in ambele meciuri fata de ce a aratat Sevillia la Bucuresti.

lightsaber (7 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:00

Orion, hai sa-ti mai spun eu niste echipe : rezervele echipei de juniori din Parma, Ath Bilbao, Herenveen, Rosenborg si lista ar putea continua cu egalul rusinos in fata codasei Betis si calificarea aleatorie in fata Rapidului. Cam departe galaxia asta a ta.
Cat despre atitudinea mea fata de Boro….era si este totusi o echipa de subsolul ligii engleze, aparuta meteoric intr-o astfel de faza a cupelor europene, ca si voi de altfel. In plus, citeste posturile stelistilor referitoare la Benfica. Se pare ca Dinamo va aduce mai multe bucurii decat Steaua. E un inceput in cultivarea unei pasiuni pentru fotbalul adevarat.
P.S. Portarul nu „se trece” la o echipa de fotbal ? Offside-ul imaginar de la Lisabona din prima repriza nu merge ? (ce ar fi urmat daca acolo nu se dadea offside?) Iti spun eu, din 4 reprize, Dinamo a fost in carti 3. Fara pic de subiectivitate. In timp ce, din pacate, la sfarsitul primei reprize de la Bucuresti, Sevilla stia deja ca e calificata.

tosi (75 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:02

Benfica sau Sevillia e ca si cum ai compara un Logan cu un BMW.

antiOI (81 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:03

Auzi la nemernicii astia ca n-am jucat cu o echipa de talia Sevillei. Bai, oilor, v-ati facut de ras in fata rezervelor sevillei (cica v-a umilit un pusti de 18 ani…iar paraschiv spunea ca n-ati iesit cu capul sus), titularii fiind trimis la odihna. Sevilla a vazut in acesta dubla un bun prilej de antrenament pentru jucatorii care joaca mai putin. Nu compara echipa din meciurile cu stiaua cu cea care castiga UEFA sau supercupa Europei, ca dieferenta e de vreo 6-7 titulari. Daca vreti va pun si echipele.

NYC (602 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:06

orion

daca tu imi spui mie sa am grija…:))) nu pot decat sa-ti aduc aminte de proverbul cu prostul care moare de grija altuia…

bai…e incredibil cum ni le ridicati la fileu:)))…chiar atat de saracuti sa fiti dpdv intelectual???:)))

P.S. du-te la gigi sa-ti dea pomana bani pt drumu’ la piatra neamt…ca si asa sunteti voi invatati cu pomana!!! va da oieru’, de ce sa nu va dea? cum le-a platit si coloratilor lumina:))).

antiOI (81 comentarii)  •  24 februarie 2007, 14:07

P.S. Portarul nu “se trece” la o echipa de fotbal ? Offside-ul imaginar de la Lisabona din prima repriza nu merge ? (ce ar fi urmat daca acolo nu se dadea offside?) Iti spun eu, din 4 reprize, Dinamo a fost in carti 3. Fara pic de subiectivitate. In timp ce, din pacate, la sfarsitul primei reprize de la Bucuresti, Sevilla stia deja ca e calificata.

Exact acelasi lucru l-am spus si eu acum cateva zile. Dupa 3 reprize Dinamo era la egalitate cu Benfica si spera la calificare, stiaua, in schimb, era eliminata in minutul 41 al partidei de pe Ghencea. Nu s-a pus problema calificarii absolut deloc. sa-si aduca aminte de cum a executat Kanoute acel penalty…in bascalie. cam asa a fost si atitudinea sevillei fata de aceste meciuri.

Comentează