Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Perestroika lui Platini

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că noului preşedinte al UEFA nu-i va fi uşor să-şi pună în aplicare ideile

Deoarece a tot reclamat că i s-a îngrădit accesul către înalta performanţă, era logic ca fotbalul românesc să fie alături de Platini în […]

marți, 30 ianuarie 2007, 7:06

Ovidiu Ioaniţoaia consideră că noului preşedinte al UEFA nu-i va fi uşor să-şi pună în aplicare ideile

Deoarece a tot reclamat că i s-a îngrădit accesul către înalta performanţă, era logic ca fotbalul românesc să fie alături de Platini în bătălia acestuia cu Johansson pentru şefia UEFA. Procedînd aşa, Mircea Sandu a mizat pe cartea cîştigătoare, iar o primă răsplată a votului său se şi întrezăreşte. “Naţionala” noastră va disputa anul viitor o partidă amicală cu cea la care a jucat şi pe care a antrenat-o proaspătul preşedinte al forului continental. Amintind că în 2007 “tricolorii” îi vor întîlni în februarie pe italieni şi în septembrie pe nemţi, se cuvine observat, fie şi în fugă, că FRF a ieşit dintr-o amorţeală îndelung acuzată de mass-media. Şi cum e mai bine mai tîrziu decît niciodată, să remarcăm că, după ce ne-au evitat atîta vreme, adversarii de calibru încep să ne ia în seamă. N-am ajuns încă cineva, pentru asta ne trebuie rezultate, dar nu mai sîntem nici în coada listei.

Întorcîndu-ne la Platini, ce-şi propune el aduce cu perestroika. Menţine sistemul, dar îl schimbă pe ici, pe colo, ideea fiind de a lua de la bogaţi şi a da la săraci. Dacă vreţi, e un fel de haiduc modern. De pildă, preconizează recerea reprezentării Angliei, a Spaniei şi a Italiei în Champions League de la 4 echipe calificate la 3, mărirea numărului de participante la turneul final CE de la 16 la 24 şi, printre alte obiective, suspendarea automată a jucătorilor ce refuză convocările la loturile naţionale. Demersul nu e doar îndrăzneţ, ci şi util într-un moment în care, sub mandatele lui Johansson, elita europeană şi-a umplut buzunarele fără să fi rezolvat însă gravele probleme legate de violenţă, de corupţie, de rasism ori de dopaj. Fireşte, toţi cei loviţi de restricţionarea din C1 se simt deranjaţi, dovadă că directorul cotidianului spaniol “As”, Alfredo Relano, a scris chiar ieri un editorial împotriva lui Platini. Comentînd tendinţa acestuia “de a pune frînă capitalismului feroce ce caracterizează fotbalul actual”, jurnalistul madrilen nu-l atacă la baionetă pe francez, dar nici nu-l aprobă. Încă mai numeroşi sînt cei ce nu agreează varianta cu 24 de formaţii la CE. Asta deoarece, după admiterea Muntenegrului, UEFA guvernează 53 de federaţii, dintre care aproape jumătate ar trebui să fie, conform lui Platini, reprezentate la turneul final. E o exagerare, pretind respectivii, atrăgînd atenţia că adoptarea unei asemenea formule ar produce o serie întreagă de inconveniente. Interesul pentru preliminarii va scădea considerabil, competiţia se va prelungi nejustificat etc.

Evident că, ales la mustaţă, Platini nu va avea o viaţă uşoară. Va fi susţinut, dar şi duşmănit. Mai ales marile cluburi, ameninţate şi de primejdia că îşi vor vedea suspendate vedetele în cazul obstrucţionării echipelor naţionale, îl vor aştepta la cotitură. Dincolo de orice obstacole, tocmai pentru că încearcă egalizarea şanselor, perestroika plănuită de francez
merită însă urmărită. Ba şi sprijinită.

Comentarii (51)Adaugă comentariu

pheroce (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:13

sandu marele erou

kristian (4 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:15

Ramane de vazut care din aceste idei vor fi puse in aplicare de Platini. Pentru e ca el a lansat temele inainte de a lua deciziile, mari cluburi ii vor sari in cap. Si persoane influente. Va asculta atunci francezul de Mircea Sandu?

seby-yo (18 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:23

CE cu 32 de echipe totusi cred ca e o tampenie

Andy (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:24

E o aberatie. cum sa reduci ekipele din tari bine cotate? si cine sa vina? fc prabusirea din cine stie ce tara? si cum sa maresti numarul nationalelor de la CE cand jucatorii sunt si asa sufocati de ekipele de club? si cine sa vina, alde Insulele Feroe? sper sa-i vina mintea la cap.

grasu 76 (26 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:32

Eu zic ca s-ar putea sa se produca o schisma in fotbalul european .Johanson a fost destul de dibaci in a guverna interesele Uefa tinand cont si de G14.

Daca Platini isi va pune in practica programul, perestroika cum spuneti dvs, s-ar putea ca cluburile puternice, sustinute de sponsori si de trusturile media, sa-si ia jucariile si sa plece, prin formarea unei ligi a lor. In fond, nici nu e greu sa faci asa ceva. Si atunci cu ce ramane Platini?

Poate ideea unui CE cu 24 de echipe nu e rea, se joaca deja CM cu 32 de echipe si nu mai moare nimeni, insa chestia cu accesul mai usor al echipelor din Est in Liga Campionilor este mai degraba utopica. Vrand-nevrand, Platini va trebui sa faca concesii celor din G14 si federatiilor mari, cu venituri mari. Insasi subterfugiulpropus de Platini ( reducerea la 3 anr de echipe ce pot juca in CL, toate insa calificate direct) ne conduce spre acest lucru.

Asa ca nea Ovi, perestroika lui Platini nu face mai mult de vreo 2 bani, cu alte cuvinte „sa se revizuiasca, primesc, dar sa nu se schimbe nimic”

O seara faina!

Cristian (2 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 19:42

contest idea unui turneu final supradimensionat la Campionatul European dar sant de acord cu ,,ajustarea´´ numarului mult prea mare de echipe din vest in Champions League eu inca din 1991 cand am vazut aceasta formula destul de idioata facuta anume pentru bogati pentru a fi si mai bogati am fost ferm convins ca echipele din est nu mai au nici o sansa.Sa nu uitam ca Grecia sugera voalat o liga a estului inca din 1995 idee care a prins si in Romania.Acum cativa ani Bayer Leverkusen era aproape sa castige Champions Legue fara sa fi fost macar o singura data in existenta seculara a clubului campioana a Germaniei.Alaltaieri imbuibatul de Fergusson a sarit ca ars protestand destul de brutal criticand-ul pe Platini si asta este doar inceputul.Sacalii din vest nu se lasa ei cu una cu doua.

Bobber (34 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 20:08

Platini a fost un atacant mediocru, un antrenor jalnic iar acum se dovedeste un comunist imputit.
Ce ati prefera sa vadeti in conditiile actuale: un meci al lui Arsenal (locul 4 in Anglia) cu FC Barcelona sau unul al lui CSKA Sofia (locul 2 in Bulgaria) cu aceiasi FC Barcelona?
Unul ar fi un meci strins, pe muchie de cutit, decis poate in ultimile momente ale jocului de magia lui Henry sau Ronaldinho iar altul ar fi un festival de goluri al Barcei care ar evolua cu rezervele de care nici macar fanii infocati ai Barcelonei nu au auzit.
Socialismul francez a fost pe cale sa distruga o tara iar in curind va distruge fotbalul european.

NoName (3 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 20:13

Steaua-Sevilla va fi transmisa pe televiziunea cu adevarati comentatori: Pro TV. Sunt super fericit ca nu am sa fiu plictisit cu analizele si comentariile celor de la Antena1.

cristi[gr] (60 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 20:22

@seby-yo: Platini propune CE cu 24 de echipe, nu cu 32 :|. Fi mai atent inainte sa critici. Pentru echipa noastra nationala mi se pare un lucru bun, ca asta ar fi singura noastra sansa de calificare .
Imi place de Platini ca incearca sa schimbe sistemul asta cu mafiotii din G-14. Mi`au placut vorbele lui inainte sa fie ales la un interviu pe Eurosport: „Fotbalul nu e o afacere, a ramas un spectacol”…

Chaplin (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 20:41

Interesant ce vrea Platini. Grasu 76 are si el un punct de vedere interesant. Nu e imposibil nici asta (o schisma). Oricum kestia asta cu 3 echipe in loc de 4 e o idee curajoasa si nu cred ca schimbarea e una superficiala sau ca poate fi subestimata. Asta loveste puternic marile 3 ligi si repercursiunile, pe termen de vreo 5 ani vor fi serioase acolo. Oricum banii nu vor disparea (atata timp cat e interes pt fotbal vor ramane si bani) doar ca se vor distribui altfel. Cu siguranta insa se vor face niste presiuni serioase si vom vedea cum se desfasoara afacerea. In final, cu exceptia celor 3 ligi, toata lumea profita.

Cat priveste Europenele, nu cred ca va fi mare diferenta. Marea schimbare va fi in legatura cu calificarile, care vor fi mult mai lejere. La turneul efectiv, dupa optimi, tot acolo se ajunge. Practic creste nr de meciuri si scade un pic valoarea fotbalului din grupe. Nu e mare lucru. Pt romani e bine ca la cum merge nationala, 8 echipe in plus ar putea insemna ca mai intram si noi din cand in cand.

Faza cu jucatorii la nationala mi se pare irelevanta. Jucatorul poate sa vina, dar asta nu-l obliga sa se speteasca nici cu legea asta. Asta cred ca-i apa de ploaie.

Oricum succes Platini in lupta cu capitalistii. 😉

Cetitoru’ (7 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:10

„DAI NOROC CU DRACUL CA SA AJUNGI LA D-ZEU” Sa tineti minte vorba asta cand veti vedea ca au trecut 2 ani si in Champ League tot 4-5 echipe spaniole, 4 italiene,4 engleze si in plus unii care au avut locul 6-7 in campinoatul Englez,dar au castigat liga sunt bagati cu japca in „preliminarii”. Ba baieti ii inmoaie „superputerile fotbalistice” boasele lu’ „al nostru” Platini

NoName (3 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:14

Mos Ovidiu, propzitia ultima a matali demonstreaza, daca mai trebuia, ca lucrezi pentru Felix. Subscriu la tot ce a scris Bobber. Eu vreau sa vad meciuri tari. Nu vreau egalitate. Vreau libertate de exprimare pe teren in luptele celor tari contra celor tari. Cei din occident au bani fiindca au investitori, iar banii se mai aduna si din performanta. Trebuia sa treaca Steaua de grupe si castiga mai mult. Cine nu a lasat`o? Totul se construieste si nimic din ce castiga unul mai mult nu trebuie dat la altul care traieste din blaturi, sume mici investite. Eu nu cred ca Platini va reusi sa faca ce si`a propus. Nu are cum. G14 are puterea cea mai mare. Regret sa spun, dar pe multi precum Ilici, Nastase, matali, locul e dupa Nicu. Iti dau un exemplu: La Pascani a murit o tanara judecatoare fiindca Nastase i`a luat dreptul la un concediu maternal cu suma conforma salariului ei si i`a dat ca la toate femeile. Egalitate in drepturi. Desi nu si in munca. Tanara judecatoare a mers la munca fiindca nu isi permitea sa stea cu putini bani si datorita muncii intense si a stresului a decedat. Cred ca in locul ei trebuia sa mearga altii. Regret din nou ca am spus`o, dar nu vad alta solutie pentru cei care vor sa munceasca mult si sa castige mult.

loopoo (9 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:14

@NoName : Sigur, sa comenteze amatorii de la PRO, ca sa iti pupe in cur tie Steaua, si sa se excite pana la orgasm la fiecare pasa in lateral data de stoisti.

szeged (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:14

Platini incearca o lovitura pe termen lung. Mi se pare o incercare curajoasa si binevenita.
Daca se continua asa, cluburile bogate s-ar fi imbogatit si mai mult, cu banii UEFA (la care contribuie cu totii), si uitati-va la ce sume de transfer s-a ajuns!!! Pai ghete de aur sa poarte Beckham, si nu merita mai mult de cateva sute de mii de euro salariu pe an!!!
Fotbalul a devenit o mare afacere, si trebuie putin temperata aceasta tendinta. Asa e, in primii ani poate vom vedea Barcelona-Levski, insa peste 7-8 ani, Levski va fi mai puternica financiar, deci si sportiv, si atunci va conta mai mult… Si atunci, Barcelona-Levski va putea fi un derby… Altminteri, 15-20 de cluburi vor avea totul, iar ceilalti nimic…

Un fel de lege antitrust – nimic comunist in asta!!!

NoName (3 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:20

loopoo, eu vreau ca cei de la pro tv sa dea orice meci in detrimentul celor de la antena. nu ma refeream la steaua neaparat. eu faceam referire la comentarii, indiferent de cine joaca.

loopoo (9 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:28

Ok, e in regula atunci.

Rad”U” (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:41

Ioanitoaia,

eu sunt impotriva socializarii fotbalului. Champions League in forma actuala e una dintre cele mai elitiste competitii din sportul mondial. E un produs pe care eu ca sa o pot urmari platesc bani. O fac pentru ca imi ofera calitate. Nu vreau sa vad fotbal jucat in noroi in niste ovaluri de beton vechi de 50 de ani la lumina unor nocturne mai mult chioare. Asa ca eu nu vad de ce sa-l sustinem pe Platini? Pentru a avea si la FIFA acelasi fenomen ca la UEFA, adica dominatia lumii a treia, adica a „clasei muncitoare”? Multumesc, dar mi-a ajuns atatea decenii la rand…

Dinny (681 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:42

….toate vorbele d-tale se pot concentra in doua versuri…..:

…foaie verde stevie….
……curge apa-n pivnita !

Vlad Tepes (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 21:44

Eu cred ca schimbarile propuse de Platini sunt excelente. Cum se poate gandi cineva ca prin acceptarea a 24 de echipe la CE vor ajunge acolo Malta ori Insulele Faroe? Ceea ce se va intampla e usor de prevazut: echipe precum Romania, Turcia, Bulgaria, Norvegia, Elvetia, Scotia nu vor mai fi nevoite sa stea acasa. Ce e rau in asta? Si din cand in cand o sa mai avem parte si de o surpriza gen Belarus, Lituania sau alte echipe mai mici, pentru care turneul final va reprezenta o sansa extraordinara. Cat despre Liga Campionilor, eu unul as vrea de 100 de ori mai mult sa vad un meci intre campioana Poloniei si cea a Serbiei, decat aceleasi echipe an dupa an, care termina pe locurile 3 si 4 prin campionatele mari.

cata (5 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 22:02

bai BOOBER tu habar nu ai pe ce lume traiesti,l-ai vazut jucind pe platini?sunt convins ca nu dar ce sa-i faci daca te trezesti si tu scriind fara sa folosesti creierul.mediocru esti mai degraba tu ,ce spun mediocru chiar limitat

grekul (10 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 22:06

sunt de acord cu schimbarile din CL dar nu si cu cele de la europene. asta inseamna oboseala, oboseala si iar oboseala. si in plus in champions league am mai vedea si alte meciuri, intre alte echipe. ar mai scoate si estul europei capul prin lumea buna. asa… tot aceleasi real, milan, barca, inter, bayern, lyon, psv, sau arsenal, chelsea, manchester, liverpool le vedem. e frumos fotbalul jucat de ele, cel mai frumos, dar parca intervine
o monotonie.

Robinho (3 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 22:12

Cand spui meci de fotbal frumos, te referi la doua echipe care fac un joc spectaculos. Pentru asta, nu e neaparat nevoie ca cele doua echipe sa fie neaparat Barcelona, Chelsea, Lyon, sau alti granzi . Si cum au spus si altii mai sus, daca restul echipelor vor deveni mai puternice pe plan financiar asta se va reflecta si in performantele lor. Prin urmare, cred ca ceea ce Platini vrea sa faca este un lucru indicat…prea s-a creat o prapastie intre campionatele din vest si restul Europei. Chiar si in conditiile astea, spectacolul ar avea de castigat in campionatele puternice. Fiind doar trei locuri de Ch League, bataia pe ele va fi mai mare

gigel (18 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 22:32

24 de echipe din 53 e cam mult; 16 echipe e deja lejer-merg direct 2 echipe din grupe.
in liga campionilor 3 echipe in minus din partea bogatilor nu o sa fie sesizabil: exemplul cu Arsenal e exagerat. uitati-va la hamburg care a fost ciuca batailor in grupele ligii.

Moromete (11 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 23:02

Daca tot preluam modelul economic francez, tovarasi, doresc sa tin urmatoarea cuvantare:

1) – sa ii transformam pe toti jucatorii in fauritori ai socialismului ce se jertfesc pentru patrie. Isi vor spune intre ei „Vin astia sa ma ia la nationala!” cam cu acelasi entuziasm cu care vorbeam eu cu prietenii „Vin astia sa ne ia in armata!”.

2) – sa infiintam un cabinet medical autorizat, astfel incat jucatorii ce „se dau loviti” pentru a scapa de convocarea la nationala (amicale de doi lei sau pentru a evita partide de turneu final cu Faeroe in noul format propus de Misu Platini) sa fie obligati sa vina cu scutire medicala omologata (sugerez sa-l puneti pe tovarasul Sandu sef de cabinet,… sa vedeti viloaie pe Coasta de Azur dupa…Din salariu bineinteles!)

3) – sa obligam toate echipele castigatoare sa doneze macar 1 punct din cele 3 obtinute invinsilor, ca nu e frumos ei sa se indestuleze si ceilalti sa planga. Daca totusi meciul a fost dur si jucatorii chiar nu pot sa conceapa sa cedeze unul din cele 3 puncte castigate adversarului, sa il doneze unei echipe dintr-un campionat mai slab, sau sa se adauge la coeficientul de tara al campionatului slab (dupa cum vedeti, platforma program e multilateral dezvoltata tovarasi – oferim alternative viabile)

4) – sa le facem asigurari medicale unice, ieftine, si care sa ofere aceleasi prime indiferent de accidentare

5) – sa facem un sindicat european al jucatorilor, care sa faca greve aiurea de cel putin 2 ori pe an. Greva (neparticiparea la un joc) se anunta doar dupa ce stadionul e deja plin de spectatori. Cine nu intra in sindicat, careva sa zica e impotriva lui, deci tradator! PS: Sefi de sindicat Prunica Gura Mare da nu Fac Nimic, si Ionut Lup Blajin nu Musc Mana Care ma Hraneste.

Desigur propunerile pot continua dar…
Numai bine 🙂

Burzum (1 comentarii)  •  30 ianuarie 2007, 23:23

Mi se par niste idei foarte bune. Altfel cum ar putea sa creasca fotbalul altor tari? Devine plictisitor sa vezi in fiecare an aceleasi echipe in CL.

doru (7 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 0:12

cred ca a sosit si pt Romania ceasul integrarii in Uniunea Europeana a fotbalului,in sensul ca vom fi scutiti de anumite aspecte discriminatorii,si ca vom beneficia de suportul logistic si nu numai al UEFA.Dar sa nu creada nimeni ca acest lucru ii va scuti de munca pe toti cei implicati in fotbal:jucatori,antrenori,arbitri,presedinti de cluburi,etc.Cit despre Michel Platini sa revedem prestatiile sale de jucator pt a ne bucura,dar si talentul de politician pt a ne pune pe ginduri.

Gullit (106 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 0:15

+++ Bobber – ai dreptate dar este o mafie foarte selecta mai bine zis secta si la meciurile MARI ale OCCIDENTALILOR! Uitate la Finala anului trecut a CL …. chiar trebuia aruncat/dat ROSU la Portar ca sa iasa Barcelona in Sfirsit CAMPIONA??! NU si punct …. DAR ca Arbitrii si FORUL EURO-MONDIAL de Fotbal nu pot tine piciorul (la Titlul Jocului de pe Teren) cu FENOMENUL asta este altceva. +++

++ UEFA si FIFA se Intrec pe seama Arbitrilor, si arbitrii pe seama scuzei ca VEZI DOAMNE santem OAMENI SI SE FAC GRESELI/avem DREPTUL LA GRESELI! DAR ca sa se insanatoseasca situatia nici nu se gandesc din punct de vedere al jocului de pe teren! ++

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUUU !!!

Edmond Durante (167 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 0:42

Bravo Platini.
Pt. cei care-i tot dati cu „meciurile tari” si cu „SuperPuterile” fotbalistice…
sa-mi bag pu_a’n ei de mafioti
si de jigodii.
Au putere pt. ca au bani. Au bani ca au facut ce au vrut ei si si-au tras „spuza pe turta lor”
si au infrastructura si sponsori si de toate si se merge pe principiul bobatii devin MAI bogati iar saracii MAI saraci.
Sa-i FUT in gura.
Ii tzin pe ceilaltzi la kakat ca sa fie ei shmecheri.
Daca „impartzeala” se va mai schimba putzin, in 5 sau 7 sau 10 ani o sa vedem SI echipe din EST printre aia „shmecherii”.
Fotbalul pina la urma este un JOC. UN SPECTACOL. Sau cel putzin asa AR TREBUI sa fie.
Nu bishnitza. Nu coruptzie.
Nu influentza.
Da-i in mortzii masii de bulangii cu fotbalul lor si cu Italia, Spania si Anglia lor. MU_E.

Lasa sa se mai schimbe lucrurile sa avem si noi shansa noastra sa fim „Italia sau Spania sau Anglia” in urmatorii 10-15 ani. Ca altfel ca se dau aia in figuri si nu le mai ajungi la nas nici cu prajina, iar pe noi ne considera niste cersetori si niste calici.
DE CE? ca sunt ei „baietzi desteptzi”.
Da-i in pul_le noastre de kakatzi.

G14 SUGE P_LA.

buga (12 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 1:20

platini a folosit o strategie populista cu kre a castigat, dar dak isi va pune in aplicare planul, fotbalu nu va mai fii c este acum. asa k nu va mai plangetzi atat, k nu e nimeni d vina k suntem noi saraci si n-avem forta pt CL.

ref (1 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 2:24

Legat de UEFA, puteti vedea ca cei din conducerea CCA au mintit din nou cand au afirmat ca Romania va avea un arbitru in categoriile Elite sau Premier. UEFA a publicat listele pe web site-ul sau si nu este nici un roman. In schimb, veti gasi un bulgar, doi sloveni si un cipriot:

http://www.uefa.com/uefa/keytopics/kind=524288/newsid=499561.html

NI-024 (27 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 2:49

BOBBER DACA POTI SPUNE DESPRE PLATINI CA A FOST UN ATACANT MEDIOCRU INSEAMNA CA TE-AI NASCUT IERI ORI HABAR N-AI DE FOTBAL

reddog.constanta (43 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 3:57

DINAMO CAMPIOANA!

Gullit (106 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 4:50

NI-024 – vezi ca dai cu stingul in dreptul a la Romania. pai daca tu NU zici ca NU a fost jucator (Platini) mediocru … pai ce zici de ZIDANE CARE NU A RATAT NICI UN PENALTY LA VREUN CAMPIONAT MONDIAL!?!?!?

++++ si nea Ovidiu ia MAI BINE BAGA o CAMPANIE anti piturca … sa VEDEM SI NOI ADEVARATE VALORI in NATIONALA a la ALBERT STREIT, KESERU, OGARARU, etc .. etc … ++++

PEACE !!!

HAI RAPIDULETUUU !!!

arh.Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 8:58

Socialistul, Platini v-a fi foarte atent sa nu loveasca in
nimeni, pentru ca bogatul, vrea sa castige, are bani dar,
si munceste foarte mult, asa ca, avand pe Nasu in UEFA,
este o favoare, dar fara munca din partea Romana, v-a
fi un necunoscut pentru noi in UEFA. 24 de echipe in
Campionatul European, este prea mult. HAI ROMANIA!

mutzake (4 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 9:19

da fc prabusirea srl si bau bau as, pentru ca de exemplu aceste echipe nu au visat niciodata sa joace in liga campionilor chiar daca erau pe primul loc in tara lor. de aceea nu se dezvolta fotbalul peste tot, pt ca englezii care au in fiecare an pe manchester, liverpool arsenal in liga, normal, cluburile incaseaza bani, isi achizitioneaza jucatori, isi modernizeaza stadionul, etc. pe cand cei care nu au jucat nici un minut in liga si nebeneficiind de aceste drepturi, este normal sa vezi cum in cel mai mare oras din tara stadionul sa nu beneficieze de iarba artificiala si de alte lucruri care deja nemtii si englezii le au demult pt ca li s-a permis sa se extinda si s-a creea o ruptura intre fotbalul din est si cel din vest. in afara de spartak moscova dinamo kiev si sahtior si de galatasaray pe vremea cand jucau hagi si popescu, nu am vazut alte echipe din est. de cate ori s-a calificat campioana romaniei in ultimii 10 ani in liga? de cate ori s-a calificat campioana bulgariei in liga? de cate ori s-a calificat campioana ungariei? hai sa le luam pe rand,sa vedem cat de discriminat a fost fotbalul din est. pentru ca nefiind prezent in liga, jucatorii din est nu aveau valoare pe piata transferurilor, pe cand in vest se platesc zeci de milioane de dolari si euro. deci iata consecintele marginalizarii fotbalului est european. as putea continua cu exemple dar…cred ca ajung, si va las sa va dati cu parerea daca am dreptate sau nu.

anonymus (79 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 9:49

Ce ne doare pe noi de perestroiKa lui Platini, cind noi avem de rezolvat intern probleme mult mai mari ? De exemplu, perestroika Piturcatului si a Miticului ligii…

iQ666 (20 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 10:45

ar fi kiar penibil k juma’ din tarile europene sa participe la europene.. platini nu era parca omul lui blatter? n-am remarcat sa fi spus cineva acest lucru in gsp

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 10:57

edmond durante

tu chiar esti facut .. gramada 🙂

tu stii de unde vin banii ligii? si sponsorii? din vest! poate ca aia nu sunt interesati sa vada un tska sofia- tska moscova.

nu-i asa ca ar fi misto ca aia sa dea sutele de milioane si in liga sa joace numai estul? 🙂 Ei bine NU SE POATE!

Bachus (2 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 11:30

@Chaplin & @ Moromete

Complimente pentru calitatea si claritatea scrisului si ideilor!
De obicei nu citesc (doar scanez) postarile individuale pentru ca as face conjunctivita :), dar pe ale voastre le-am citit in intregime cu placere.

As incheia prin a-l intreba pe Tov. Moromete:
Pe ce te bazezi?

simi (4 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 12:08

Bine face Platini !!!!! E un lucru ce trebuia facut demult ! NU SE POATE CA SPANIA , ITALIA , ANGLIA SA JOACE IN LC CU JUMATE DIN ECHIPELE DIN CAMPIONAT iar restul tarilor deabia daca prind un loc !!! Din aceasta cauza a decazut fotbalul in celelalte tari ?!!!!! De ani de zile , cu rare exceptii auzim numai de spanioli , de italieni si de englezi ca fiind castigatori de cupe europene !! PARCA ALTII NU MAI STIU FOTBAL , CI NUMAI italienii , spaniolii si englezii !!! E O MARE NEDREPTATE !! ATUNCI SA-SI FACA O COMPETITIE IN CARE SA JOACE NUMAI ACESTE 3 TARI , SI PE RESTUL SA-I LASE IN PACE !!!! Pe seful vechi nu l-a interesat sa schimbe ceva nimic . Bine c-a fost ales Platini !! SA SPERAM CA V-A REUSI !!!!

alex_poli-tim (107 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 12:42

simi

si tu esti la fel de „istet” ca edmond durante..

ai vrea ca toti sa fie reprezentati in liga in mod egal?
ai vrea ca echipele romanesti sa primeasca 10 milioane doar ca participa in grupe?

ei bine nu se poate! 🙂

banii vin de la tv din vest, care chiar nu sunt interesate de „derbyuri” din est. ei platesc de zeci de ori mai mult decat pro tv nostru si vor Real, Barca, Bayern, Milan, Inter Manchester, Arsenal..

de fapt sistemul actual este un unul si prolific dpdv economic dar corect din pdv sportiv. Nu scrie nicaieri ca Italia, Spania si Anglia trb sa aiba 4 echipe. Scrie doar ca tarile clasate pe locurile 1-3 in clasamentul coeficientilor trimit 2 direct+ 2 preelimanarii. daca suntem buni putem ajunge si noi acolo.. 🙂
Si asa suntem pe punctul sa furam pozitia a 6 portugaliei sau germaniei care sa fim seriosi ne dau clasa la performantele din ultimii 5 ani. asta inseamna ca ma putea avea 3 echipe in liga din 2008/2009.

Nu ca am si merita-o! Asa ca lasa chitaiala de potaie frustrata si bucura-te de oportunitati!

stelistu (41 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 14:21

ptr. Edmond Durante

esti varza…….impresia ta nu putea scrisa fara injuraturi?

stelistu (41 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 14:25

@Chaplin & @ Moromete

Complimente pentru calitatea si claritatea scrisului si ideilor!
De obicei nu citesc (doar scanez) postarile individuale pentru ca as face conjunctivita , dar pe ale voastre le-am citit in intregime cu placere.

As incheia prin a-l intreba pe Tov. Moromete:
Pe ce te bazezi?

=============================
subscriu, bravo

stelistu (41 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 14:28

alex_poli-tim Says:
bravo

iulyan (3 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 18:28

Am si eu o intrbare daca poate cineva sa imi raspunda Andrei Vochin nu mai este la gazeta ??

Doctorul (43 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 18:53

Totushi cand ne paraseshti pt lumea celor dreptzi ?

gilos (328 comentarii)  •  31 ianuarie 2007, 19:07

platini e un jegos cu gandire comunista !
sper sa ii vina mintea la cap ca altfel face praf uefa ! auzi idiotenie : sa interzici echipele mari pt ca sunt prea bogate ! sa scoti din liga pe arsenal, livepool sau chelsea pt levski sofia si polonia varsovia ! asta e chiar cretin !
si campionat european cu 24 de echipe ( jumatate din tarile afiliate la uefa ) !!!!!!!!
de la boul de blater iau venit ideile comunistului asta nenorocit ! sa ai grupe cu feroe, lituania, albania si belarus !!!!!
l-o opri cineva pana la urma…

Bobber (34 comentarii)  •  2 februarie 2007, 10:23

Stoichkov a fost un jucator de la care Platini putea lua notitze. Amintiti-va de cele doua confruntari Bulgaria – Franta din preliminariile CM 1994: Platini a fost jalnic in ambele partide, contributia sa rezumindu-se la aruncari teatrale in careu bulgar si cersitul unor penaltyuri inexistente.

bodo_dinamovistu’ (1 comentarii)  •  3 februarie 2007, 1:53

Dak am fi putin ironici am spune k q un CM q 32 d echipe ne-am califika sigur.Platini are ganduri mari ramane d vazut dak, aqum k sa vazut in fruntea fotbalului european va mai face ceva.Intr-o alta ordine de edei echipele roamanesti din cupele europene au kzut q cele mai grele adversare posibile.pate dinamo ar fi putut kadea q werder si tacamul era compelt.Totusi nici sevilia si nici benfik nu sunt intr-o forma deosebita.putem crede k cele 2 echipe se vor califik mai depate.Si de c nu dak trecem de benfik rtespectiv Svilia putem visa la o finala in kre rezultatul chiar nu ar mai conta: STEAUA-DINAMO.Singurul care ar castiga du acest meci ar fi Fotbalul Romanesc

armata_47_vest (1 comentarii)  •  3 februarie 2007, 15:14

TOLO, in vizita la fcsteaua.ro

http://www.fcsteaua.ro/index/section/articles/article/3451

Cel mai adevarat interviu !!!

Comentează