Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Chemaţi-i la ordine!

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul […]

marți, 7 noiembrie 2006, 6:52

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor

Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul în momentul în care, printr-un comunicat semnat de preşedintele Iuliu Mureşan, a cerut observatori suplimentari la partida respectivă, motivîndu-şi solicitarea prin aceea că „întreg mediul fotbalistic are cunoştinţă de relaţiile de prietenie existente între domnul Sebastian Colţescu (n.a. – arbitrul întîlnirii de azi) şi domnul Ion Crăciunescu, angajat al clubului de fotbal Politehnica Timişoara”. Evident că CFR a pornit de la o premisă greşită, falsă. Pe de-o parte, deoarece Crăciunescu n-a lăsat niciodată impresia, cît a condus CCA, că l-ar simpatiza în mod special pe Colţescu. Ca şef, n-a făcut diferenţe între un arbitru şi altul. I-a apărat pe toţi, iar cînd au comis erori, i-a pedepsit pe toţi. Pe de altă parte, pentru că Ion Crăciunescu nu mai lucrează la Poli din luna iulie, amănunt care, scăpîndu-i doctorului Mureşan, a demontat principalul argument al textului amintit. Practic, l-a golit de conţinut, l-a transformat într-o hîrtie fără valoare.

Ar fi fost normal ca lucrurile să se fi oprit aici. Dialogul la distanţă a degenerat însă repede. Ca să nu rămînă dator, ba şi considerînd că arbitrii şi observatorii, cu precădere cei din Cluj, i-au purtat sîmbetele echipei de pe Bega, timişoreanul Marian Iancu a cerut ca jucătorii şi oficialii lui CFR să fie testaţi antidoping. Legitimă în privinţa fotbaliştilor, dar deplasată în continuare, cererea lui Iancu a stîrnit mînia omologului său someşan. Numai că Arpad Paszkany a răspuns unui mişto ieftin, unei glume nesărate, într-o manieră agresivă, împingînd discuţia pe o pantă periculoasă. Dacă s-ar fi mulţumit să-şi pună mîinile în şolduri şi să ironizeze burta lui Iancu, despre care a spus că e „în concurenţă cu nesimţirea”, reacţia lui n-ar fi deranjat atît de tare şi atît de multă lume. La urma urmei, orice om, provocat, îşi mai iese din pepeni. Din păcate însă, Paszkany a împins lucrurile prea departe în clipa în care s-a referit de sus, chiar dispreţuitor, la „mitici”. Cînd emiţi pretenţii de cetăţean european, precum patronul lui CFR, nu procedezi aşa. Nu dai lecţii tuturor şi nici nu jigneşti o întreagă comunitate doar pentru că vorbeşti mai bine ungureşte decît româneşte. A fi minoritar în ţara noastră, ca în oricare alta, înseamnă a avea drepturi, nu privilegii. Între altele, dreptul de a vorbi liber, nu de a înjura în gura mare, iată ce s-ar cuveni să înţeleagă Arpad Paszkany.

Sigur că, investind la Poli şi, respectiv, la CFR, cei doi au merite remarcabile. La fel de adevărat e însă că, împroşcînd injurii şi ameninţări, ei au încălcat prevederile regulamentului de fotbal şi chiar normele decenţei. Cum prima dintre abateri ţine de competenţa Comisiei de Disciplină, aceasta va trebui să-i cheme neîntîrziat la ordine pe Iancu şi pe Paszkany. Să-i judece şi, în funcţie de gravitatea afirmaţiilor lor, să-i sancţioneze. Pentru că meritul de a investi nu scuză tot.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:53

@Dantesc
noi sustinem o echipa departamentala iar domnia ta te erijezi in Torquemada ( ca exponent al unei categorii ce promoveaza un astfel de discurs ) …
Daca ni se ia dreptul la existenta , va rog sa ne informati si vom stinge lumina … fara prea multe comentarii . O seara buna va urez

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:53

Khafre— nu te ascunde!!! esti Ioanit OAIA!!!!!!!!
Crezi ca asa poti ascunde miticizmul???? Lasa-ne, doar tu ai spus ca esti bucurestean, doar esti mitic si tu!!!!

Cluj (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:57

ioanitoaia esti mituit pina in gene!!! Doar din banii castigati din mita ti-ai putea face o clona ce ar rezista un milion de ani!!!

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:59

@CFR!!!
daca domnia ta ma considera mitic … atunci poate chiar asta sunt . O cruce urcata pe Golgota destinului meu , ca soarta oricarui individ . Nimic spectaculos .
Daca fac abstractie de utilizarea abuziva a termenului si il folosesc in sensul lui real , cu accentul pe prima silaba atunci … iti multumesc pentru compliment

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:02

Nu spun ca trebuie sa stingeti lumina dar un pic de decenta ,modestie nu strica nimanui echipele bucurestene sunt mereu in centru scandalurilor incepand de la jucatori,conducatori,suporteri,toata „prostimea” din tara s-a saturat de ele si implicit de voi.Vorba aceea cum ,ca „soarele de la bucuresti rasare” e cea care ne face pe noi „provincialii” sa privim cu scrba intracolo…spre soare.Chiar imi vine sa rad gandindu-ma la asta,oare o sa va reveniti vreodata?

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:04

de ce nu-ti spui Ionitoaia? de ce intrii „deghizat”?nu esti mandru de numele pe care-l porti? dar de raspuns efectiv la acuzele ce t-i se aduc, ” domnia” ta nu are nimik de spus? ai grija….sabia lui „Temistocle” atarna deasupra capului gsp-ului…..ai curaj sa spui cinstit cate retururi aveti zilnic din Transilvania???? p.s. Transilvania (ptr tine)…..e Banat+Ardeal!!!!si inca 3 provincii Romanesti, pe care iti las placerea sa le dibuiesti tu, cu maestria-ti caracteristica

un provincial (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:05

Miticul tot mitic ramane! Miticismul nu tine de locul unde te-ai nascut. Miticismul e o stare de spirit. Trebuie sa locuiesti in Bukle si sa te simti superior romanilor care nu locuiesc in capitala si mai ales celor care nu se uita la bucuresteni ca la niste sfinti coborati pe pamant care sa le spuna lor, provincialilor, ce e bine si ce e rau in tara asta.

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:11

@dantesc
sincer sa fiu cred ca sunteti victimele unor clisee perpetuate de indivizi insipizi , lipsiti de argumente . Echipele din Bucuresti beneficiaza de o promovare superioara , poate fortata insa argumentabila in totalitate . Capitalismul se invarte in jurul banilor , banii sunt in buzunarele noastre , ale cetatenilor . Este putin important daca eu iubesc echipa Dinamo sau dumneavoastra o injurati . Conteaza ca amandoi avem o atitudine . Nu ne este indiferenta . Din pacate , orgoliul multora din locuitorii plaiurilor ardelene si banatene nu inteleg ca propriile echipe sunt doar un fenomen local . Nu vreau sa fiu etichetat ca arogant dar asta este realitatea .
Daca doriti sa aflati o opinie personala , cred ca Poli Timisoara a fost mediatizata excesiv prin raportare la propriile performante . Cred ca aceasta se datoreaza acelui ” glamour ” pe care investiile l-au adus . In rest numai de bine …

Gigi Mitica Sorinel (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:12

Nea Mitica Ioanitz-oaia,

Esti duplicitar, n-ai boase, esti plictisitor, jenant, enervant, lipsit de rating dar si de share, bolovanos si otzios, moralist si malagambist. Emisiunea pe care o „faci” Matale aduce o grava jignire Limbii Romane. Toti analfabetzii din fotbal certati cu Limba Romana sunt invitati in studio. Pai ce, Limba Romana este prostituata voastra ? Ia treceti la toaleta redactiei, narcisistilor.

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:18

Mai Ioanitoaia!!! Ma doare sufletul sincer!!! Azi sunt in picioare de la or 4:30, plus ca inainte de asta m-am „pregatit” trezindu-ma la 5 !!! Am avut azi un control de la Bucuresti!!! Veniti aici in Ardeal! Ne domina din pacate nu numai la sport!!! M-am scarbit, societate adica societati ce produc au fost inchise astazi din cauza lor!!!!!!! Societati ce produceau, aveau istorie deja, numai din cauza miticilor din Bucuresti!!!! Sunteti obisnuiti sa puneti limba acolo unde va este interesul!!! Interesul acum este UE!!! Pacat!! Pacat!!!Pacat!!! Voi duceti tara asta de rapa!!!! Traiesc cu mare dezamagire atit in viata de zi cu zi atit in sport cit si in alte domenii dictatura voastra nemiloasa fata de tara, nu doar de Ardeal!!!! RUSINE voua miticilor!!!!

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:18

@CFR!!!
sunt Ioanitoaia deghizat in masura in care sabia de care vorbeai dumneata este a lui ” Temistocle ” . Numele lui Temistocle este legat de o celebra batalie antica , batalia navala de la Salamina din 491 I.Ch . Un pic de ranforsare a ideilor prin studiu nu ar strica nimanui . Cu atat mai putin dumitale … cu respect Khafre

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:21

explica-ne te rog…noua …cititorilor de pe urma carora ti-ai mplut conturile, care e argumentatia ptr care in ziarul de joi, in editia de vest, erau 9 pagini despre Real-shtoia, dar nici macar un rand, un cuvant despre Poli sau Uta???? ce argumentatie mai ai la asta „finul lui Il Luce”??? cand Poli si Uta jukau fotbal in ROMANIA, cluburile pe care le „servesti” cu atata patima, desi esti fan al Stintei, nu existau pe „plantatia” sovietica a rasaritului….ce argument poti sa aduci cand in perioada iulie-septembrie , in editia de transilvania, sunt 10 pagini despre sdr, si juma de pagina dedicata Clujului, Uta-ei, Poli si alte cluburi importante din istoria fotbalului ROMANESC???argumentele tale sunt clare!! BANII….ATAT….BANII!!!!deontologie ZERO….valoare ZERO….coloana vertebrala HA-HA-HA….ce importantza are coloana cand iahtul sta sa plece plin de burosi si nesimtiti ca tine si cei ce-ti seamana??? istoria va trece peste numele voastre , asa cum trec internationalele prin Giurgiu

ionut (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:23

bai anti miticii sau cu te numesti ,gaozar e neamul tau de reatArdati si expiratii .se vorbea de iesirile a doi vagabonzi aici pe blogul asta si vii tu si injurii ca uN descreierat.CRED CA ESTI O MARE PIERDRE DE VREME SAU O CONCEPTIE GRESITA A NATURII .COMPLET GRESITA .SI TOTUSI D-ZEU SA TE AIBA IN PAZA .

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:24

Khafre adica ioanitoaia lasa-ne!!! Esti un penibil prost on pus de ioanitoia sau de alte interese acestui ziar!!! lasa ardealul in amarul lui!!! Bucurati-va de rolul pe care l-ati mostenit de la Ceausescu!!!

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:24

as aprecia daca ti-ai schimba nickname-ul pentru ca sincer , nu te prinde .
Cat despre numele Khafre , istoria nu va trece niciodata peste el cum nu a trecut timp de 4 milenii … cum spuneam te-as ruga sa iti schimbi numele . Multumesc

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:25

prietene….nu CFR a scris de sabie, ci eu! in ignoranta ta nici macar nu faci diferenta….ce sa mai spun despre subiect…esti exact asa cum ma asteptam, total pe langa ceea ce se discuta, nu faci decat sa umplii de ceata propriul tau blog….esti varza! ca si ziarul pe care-l conduci, plin de numere false si fete dezbracate! OBSEDATULE ….IMPOTENTULE!:))

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:25

Fortata da,argumentabila in parte,capitalismul se invarte in jurul banilor da dar mai ales in jurul valorilor ,asta a fost cheia care a „ridicat” capitalismul,asta nu se intelege de la Bucuresti,adica nu se vede.
Eu nu injur pe nimeni ,constat, atat…fulare trase pe gura,glugi in cap semne obscene ,batai,sunt rezultatul promovarii in presa de toate felurile.
Nu am vazut nicaieri in acesta asa zisa presa o atitudine adevarata,eu stiu ca asta se vinde…dar e mai mult decat discutabila o asemenea atitudine si totul repet porneste de la Bucuresti.
Iar despre performante,mai bine tac se vede anul asta cand ne-am „scos” capul cu adevarat in Europa…

ionut (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:27

LASA ARDEALUL IN AMARUL LUI . AUZI INEPTIE LA TINE .PAI CE MA ARDEALUL E CUMVA PROPIETATEA TA SAU A VOASTRA .SAU AI MAI MULTA DREPTATE MAI .GANDESTI CA UN JIJI VERITABIL.CE SA SPUN ESTI PENIBIL.

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:29

ionut Says:
November 7th, 2006 at 11:27 pm

LASA ARDEALUL IN AMARUL LUI . AUZI INEPTIE LA TINE .PAI CE MA ARDEALUL E CUMVA PROPIETATEA TA SAU A VOASTRA .SAU AI MAI MULTA DREPTATE MAI .GANDESTI CA UN JIJI VERITABIL.CE SA SPUN ESTI PENIBIL.@@@@ pune repede mana pe o carte de gramatica , de clasa 3-a, poate inveti si niste semne de punctuatie.,?!”

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:34

Ardealul nu e o proprietate!! Cel care crede asa ceva este o sluga a societatii care face numai ce i se dicteaza!!! Ne pasa de viitorul ei este altceva!!! Voua miticilor nu va place munca deci sunteti obisnuit sa dati in cei ce vor sa faca ceva!!! ptr.ionut!

ionut (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:34

HAI SCUTESTE-MA .NU STIAM CA ACEST BLOG E SI LOCUL DE INTANIRE A UNOR OAMENI DESTUI DE INTELIGENTI PT. SINE SI NU MAI MULT DE ATAT .SUNT O GRAMADA DE GRESELI PE ACEST BLOG DE GRAMATICA SI MAI ALES DE LOGICA CA AR PUTEA FI INCHIS .AS FI FOST BUCUROS SA MA COMBATI CU UN ARGUMENT CU CEVA DAR…….

IONUT (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:36

GAOZAR ESTE UN CUVANT CE MERITA SPUS PE ACEST BLOG MAI INTELIGENTULE?

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:38

@Dantesc
tin sa te contrazic . Capitalismul nu s-a ” ridicat ” in jurul valorilor . Capitalismul american ( cel mai real si mai pur exponent al capitalismului ) a fost creat de anteprenori fara scrupule , oameni ce au adus un lux orbitor in New York-ul sfarsitului de secol , exponenti ai parvenitismului transformati din mici slujbasi in moguli ai industriei . Exemple sunt numeroase insa i-as aminti pe Rockefeller sau pe Cornelius Vanderbilt . Sa nu mentionez tensiunile sociale create de acesti indivizi imbogatiti rapid . Acest set de atitudini pe care domnia ta le stigmatizezi probabil ca sunt promovate intr-o oarecare masura de cotidianele centrale . Insa alaturi de aceste lucruri condamnabile de la Bucuresti mai pleaca si unele lucruri care trebuie apreciate .

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:38

ionut Says:
November 7th, 2006 at 11:34 pm

HAI SCUTESTE-MA .NU STIAM CA ACEST BLOG E SI LOCUL DE INTANIRE A UNOR OAMENI DESTUI DE INTELIGENTI PT. SINE@@@@@@destul , nu destui!!!!:)))nivelul de inteligentza pe care il afisezi , imi explica si zona tarii din care provii si echipa cu care simpatizezi….esti exponential ptr. aceste 2 „chestii” din viata ta!!!:))

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:40

Khafre Says:
November 7th, 2006 at 11:38 pm

@Dantesc
tin sa te contrazic . Capitalismul nu s-a ” ridicat ” in jurul valorilor . Capitalismul american ( cel mai real si mai pur exponent al capitalismului ) a fost creat de anteprenori fara scrupule , oameni ce au adus un lux orbitor in New York-ul sfarsitului de secol@@@@@@@@@@@ si unde au ajuns???11 septambrie iti spune ceva???asta e tinta voastra????asta e capitalismul despre care faci vorbire???

rockefeller (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:40

oau suna deja a colocviu.hai sa mergem la culcare .

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:41

Hai scuteste-ma? Asta e argument in perceptia ta? Am numere de bucuresti si sunt smecher si am mereu „argumentul” ? Te inseli baiete din pacate pentru tine istoria a mers mai departe si acum la stadiul la care esti nu mai percepi asta,dar fiecare pasare pe limba ei moare,deci rabdare ce ar fi sa nu ne mai irosim cu astfel de indivizi? Ignore si-atat e cea mai buna solutie.

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:41

@CFR!!!
imi cer scuze daca nu tu postasei sub aliasul de Khafre /////
Pentru celalalt personaj … este valabila critica … ia mai spune-ne odata cum e cu Temistocle ala … pentru ca sunt generos ( era vorba de sabia lui Damocles ) … seamana nu

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:43

ma mir ca nici ironia nu se prinde de tine…n-=ai spus tu in emisiune sabia lui „Temistocle” in lok de Damocels????:)))) uituc nu esti…inseamna ca poate…esti ipocrit???

Khafre///// (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:44

ma mir ca nici ironia nu se prinde de tine…n- ai spus tu in emisiune sabia lui „Temistocle” in lok de Damocles????:)))) uituc nu esti…inseamna ca poate…esti ipocrit???

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:44

Khafre lasa vrajeala ca nu ma mituesti tu pe mine cu 2 propozitii!!! Esti penibil, poti sa imi zici ce vrei si lasa istoria pentru ca este pentru cei melancolici!! Traim ziua de azi si nu ce a fost, parca ce a fost totusi a fost mai frumoasa!!! Maine va fi ma rau!!!

rockefeller (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:45

destui? doamne ce dobitoc este colegul ionut,mai KHAFRE.HAI SA NE INTALNIM PE UN SITE AL CELOR CE NU SUPORTA PROSTII.HI HI HI .DA DA SA MA ASTEPTI CA O SA VIN DEGRABA . PENTRU CA SI EU SUNT DESTEPT CA TINE.MA MANDRESC.

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:48

Ce ar fi sa vorbim despre capitalismul german sau cel japonez? E alta idee pana la urma acolo s-a nascut Marx …sau de ce sa nu vorbim despre China? Cred ca e cel mai bun exemplu de evolutie,prin sacrificii da,dar e evolutie ,in schimb America e pe o panta descendenta de o vreme inca neobservabila dar cine are ochi sa vada intelege

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:50

atunci accept melancolia ca stare de fapt . Melancolia mea se mai refera si la momente in care pornirile agresive si puseele de ura erau mai rare . In pofida faptului ca am fost atacat in seara asta nu va desconsider si nici nu va urasc . Sper ca atitudinile de acest gen sa va modeleze discursul daca nu reusesc sa il stopeze . Referitor la mita … nu imi place sa jignesc de aceea mi-am cerut scuze .

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:53

Buna atitudine Kharfe,poate mai ai o sansa,inteligenta nu iti lipseste,totul e sa fim atenti la tine :))

GRAMATICA CLASA 3 (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:55

SCUZELE NU SUNT TARDIVE. DAR AR TREBUI SA STI CA SUNT OAMENI CARE INTRA PE ACEST BLOG NU SA FIE URECHEATI DE TINE IN MODUL PE CARE ai facut-o.ESTE SI ASTA UN MOD DE A NE RESPECTA PANA LA URMA .

RED DOG (17 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:59

FORTA RIPENSIA.

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 23:59

@dantesc
nu vreau sa schimb parametrii discutiei insa nu stiu in ce masura pute vorbi de capitalismul german sau de cel japonez . Germania devine o entitate unitara in 1871 si dezvoltarea sistemului capitalist a fost blocata de primul razboi mondial . Dupa 1918 capitalismul german renaste insa devine subordonat statului dupa ascensiunea nazista . In ceea ce priveste capitalismul japonez acolo este si mai greu deoarece capitalismul in mod paradoxal este puternic etatizat . Este un fenomen extrem de specific , in niciun caz neputand fi dezbatut ca un caz general . China nu a fost niciodata un stat capitalist deci nu poate fi subiectul unei astfel de discutii .
Singurul caz care poate fi discutat inafara de cel american este cel britanic .
Eu nu doream sa discut despre sistemul capitalist in sens structural ci de raportul dintre capitalism si valori . Sistemele de valoriin mentalul capitalist initial erau limitate daca nu lipseau chiar cu desavarsire …

TIMISOREAN (17 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:04

STIE CINEVA CAND SAU NASCUT ACESTI ILUSTRI COLEGI DE BLOG?MA REFER LA KHAFRE SI LA DANTESC.DOAMNE CE INTREBARE PROSTEASCA AM PUS SI EU .

CFR!!! (30 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:04

Haha!!khafre baga vorbe goale crezind ca ne spala la creieri. Suntem ARDELENI, si vorbele goale nu ne lamuresc!! Avem nevoie de fapte, nu de vorbe!!! Rusine ionaitOAIE!!!!

catalin_cj (37 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:06

stiti de cine imi aminteste iancu ca si aspect si comportament de jawa din star wars. puturos increzut si ingamfat are impresia ca ii mai destept decat toti. probabil va fi la mititica. bine arpy, daca taci dau toti la gramada in tine. spunele gunoaielor ce trebuie.

TIMISOREAN (17 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:07

SUNTETI CUMVA CU MANUALELE DE ISTORIE IN BRATE MAI KHAFRE SI DANTESC .

catalin_cj (37 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:07

ovidut tata las-o moarta ca iar delirezi. ia o pensie si dute la plaja ca ii mai bine.

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:08

@CFR!!!
in cazul in care dialogul este steril si limitat suntem acuzati de stupizenie si prostie . Daca incercam sa argumentam ( mai bine sau mai slab in functie de capacitati ) suntem acuzati ca sunt vorbe goale . Poate imi oferi solutia ? Dar in nici un caz solutia nu este incheierea dialogului
@TIMISOREAN
daca sunteti interesat de data nasterii mele sunt deschis sa v-o comunic

CFR!!! (30 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:16

TIMISORENILOR!!!! Scuze! Presa a creat intre noi o ura artificiala, dar daca contiuam asa ne nimicesc acest mitici, cu OAIA in frunte!!! Trebuie sa luptam impreuna, alta sansa nu avem!!!

TIMISOREAN (17 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:19

KAFRE SAYS LA ORA 10 47 SEVA TRANSFORMA .ASTA NU E CUMVA O GRESEALA DE GRAMATICA DOMNULE KHAFRE?VEZI SI AI BATUT OBRAZUL CA SUNT UN NEICA NIMENI.TE PUP .

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:22

de pupat poti sa ma pupi dar ai putea sa dai un copy-paste … si sper ca nu te referi la faptul ca ” se va ” este scris legat … asta ar fi deja penibil …
daka esti KHAFRE\\\\\ iti multumesc pentru schimbarea nickname-ului

FairPlay (2 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:25

Domnule Ioanitoaia, va rog sa faceti comparatie intre expresiile „mitici” si „burta in concurenta cu nesimtirea” (care sint dupa parerea mea mai degraba ironice) si „zdreanta, te fac de la briu in jos” sau „lepadatura” (care sint cu adevarat invective).
Altfel spus: conducatorii cluburilor trebuie sa se mai intepe intre ei – desi, daca va amintiti, dupa meciul de campionat de la Timisoara cistigat de Poli am auzit declaratii de un fair play exemplar atit din partea domnului Iancu, cit si a domnului Muresan.
Nu cred ca finantatorii celor doua formatii ar trebui chemati la ordine, pentru nici unul nu a depasit granita bunului simt. Ironii da – insulte nu!

CFR!!! (30 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:25

Khafre sunt obosit, dar in final iti spun, vorbele tale par intelijente, ale mele ale unui taran, tu esti ioanitOAIA eu sunt un necunoscut, iti spun doar atit ESTI MITIC!!! Ai pierdut WEST-ul e peste voi!
Oaia e ZERO!!!!

Khafre (38 comentarii)  •  8 noiembrie 2006, 0:27

@CFR!!!
daca tu esti convins ca eu sunt Ioanitoaia … iti urez o seara buna … dar te inseli … sunt un om ca oricare altul … satul de atata mizerie intre noi

Comentează