Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Chemaţi-i la ordine!

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul […]

marți, 7 noiembrie 2006, 6:52

Ovidiu Ioaniţoaia e de părere că Marian Iancu şi, mai ales, Arpad Paszkany trebuie să plătească pentru afirmaţiile lor

Un pui de scandal a precedat meciul de Cupă dintre Poli şi CFR, programat astăzi la Hunedoara. Clujul a aprins chibritul în momentul în care, printr-un comunicat semnat de preşedintele Iuliu Mureşan, a cerut observatori suplimentari la partida respectivă, motivîndu-şi solicitarea prin aceea că „întreg mediul fotbalistic are cunoştinţă de relaţiile de prietenie existente între domnul Sebastian Colţescu (n.a. – arbitrul întîlnirii de azi) şi domnul Ion Crăciunescu, angajat al clubului de fotbal Politehnica Timişoara”. Evident că CFR a pornit de la o premisă greşită, falsă. Pe de-o parte, deoarece Crăciunescu n-a lăsat niciodată impresia, cît a condus CCA, că l-ar simpatiza în mod special pe Colţescu. Ca şef, n-a făcut diferenţe între un arbitru şi altul. I-a apărat pe toţi, iar cînd au comis erori, i-a pedepsit pe toţi. Pe de altă parte, pentru că Ion Crăciunescu nu mai lucrează la Poli din luna iulie, amănunt care, scăpîndu-i doctorului Mureşan, a demontat principalul argument al textului amintit. Practic, l-a golit de conţinut, l-a transformat într-o hîrtie fără valoare.

Ar fi fost normal ca lucrurile să se fi oprit aici. Dialogul la distanţă a degenerat însă repede. Ca să nu rămînă dator, ba şi considerînd că arbitrii şi observatorii, cu precădere cei din Cluj, i-au purtat sîmbetele echipei de pe Bega, timişoreanul Marian Iancu a cerut ca jucătorii şi oficialii lui CFR să fie testaţi antidoping. Legitimă în privinţa fotbaliştilor, dar deplasată în continuare, cererea lui Iancu a stîrnit mînia omologului său someşan. Numai că Arpad Paszkany a răspuns unui mişto ieftin, unei glume nesărate, într-o manieră agresivă, împingînd discuţia pe o pantă periculoasă. Dacă s-ar fi mulţumit să-şi pună mîinile în şolduri şi să ironizeze burta lui Iancu, despre care a spus că e „în concurenţă cu nesimţirea”, reacţia lui n-ar fi deranjat atît de tare şi atît de multă lume. La urma urmei, orice om, provocat, îşi mai iese din pepeni. Din păcate însă, Paszkany a împins lucrurile prea departe în clipa în care s-a referit de sus, chiar dispreţuitor, la „mitici”. Cînd emiţi pretenţii de cetăţean european, precum patronul lui CFR, nu procedezi aşa. Nu dai lecţii tuturor şi nici nu jigneşti o întreagă comunitate doar pentru că vorbeşti mai bine ungureşte decît româneşte. A fi minoritar în ţara noastră, ca în oricare alta, înseamnă a avea drepturi, nu privilegii. Între altele, dreptul de a vorbi liber, nu de a înjura în gura mare, iată ce s-ar cuveni să înţeleagă Arpad Paszkany.

Sigur că, investind la Poli şi, respectiv, la CFR, cei doi au merite remarcabile. La fel de adevărat e însă că, împroşcînd injurii şi ameninţări, ei au încălcat prevederile regulamentului de fotbal şi chiar normele decenţei. Cum prima dintre abateri ţine de competenţa Comisiei de Disciplină, aceasta va trebui să-i cheme neîntîrziat la ordine pe Iancu şi pe Paszkany. Să-i judece şi, în funcţie de gravitatea afirmaţiilor lor, să-i sancţioneze. Pentru că meritul de a investi nu scuză tot.

Comentarii (194)Adaugă comentariu

Arhiducele (11 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 18:56

Pe mine ma scoate din tatani exprimarea aceasta a dumneavoastra, cum ca au meritul remarcabil de a investi. DACA NU AR DA BANI LA CFE NIMENI NU AR FI AUZIT DE ARPAD PASZKANY!. Ca si de Marian Iancu, de care in cel mai rau caz auzeam in jurnalul de la ora 5, cand il vedeam cu catuse la maini. In fotbal e o paine extrem de gustoasa de mancat. Nu ii urcati la ceruri pentru ca isi fac reclama. Aduceti-i cu picioarele pe pamant.

TIMISOARA FOREVER (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:28

OK,perfect de acord cu dumneavoastra,dar inainte de a acuza pe acest Marian Iancu,care vrand nevrand trebuie sa raspunda acestor replici murdare,cautati cauzele acestor jigniri,pe langa G.Becali,Iacov,Copos si veti vedea ca e vorba de un intreg sistem corupt in LPF si FRF.

Klausenburg (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:31

Hai dl. Ioanitoaia, povestiti-ne putin si de prietenia dvs cu dl. Craciunescu ca sa fie clar de ce ii luati apararea…

Daca aveti putina obiectivitate, recunoasteti maniera de arbitraj total obstructionista impotriva CFR-ului in meciul din Timisoara..

Paszkany are dreptate sa ceara observatori suplimentari. Daca Iancu are ganduri curate, n-are de ce sa-l deranjeze o astfel de masura suplimentara. Dar se vede ca i-a cam dat planurile peste cap aceasta solicitare.

Control anti-dopping la toata echipa?!! Si sunteti de acord?!! Bateti campii amandoi! :-D)) N-a cerut control si la Dorinel si la alti jucatori? Cati au iesit dopati?…

Are dreptate Paszkany: un mitic care nu face cinste Timisoarei!
(adica nu e vorba de bucurestenii care merita tot respectul ci de acei „papagali” buni de gura si de dat tzepe)

Poli Timisoara ar putea sa gaseasca conducatori reprezentativi pt. oras, cum e primarul Ciuhandru nu fugariti de lege…

Cred ca afirmatia de mitic va doare dl. Ioanitoaia si de aia ati sarit asa.

Cititi mai bine declaratia lui A.P.. A facut precizarile de rigoare ca sa se inteleaga bine ce denumeste „mitic”.

Respecte!

fanfotbal (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:34

Nu inteleg domnule Ioanitoaia de ce un om ca dumneavoastra se amesteca in scandalul dintre cei doi. Daca atat ii duce capul si nu stiu altceva decat isi arate ambii lipsa celor „7 ani de acasa”, lasatii in pace! Sunt sigur ca cei care ar trebui sa se sesizeze nu o vor face chiar daca interveniti sau nu. Nu merita cele doua personaje atentia presei atunci cand se comporta astfel…la fel cum sunt multi altii ca ei in fotbalul romanesc.

euflo (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:37

Dle.Ioaniţoaia nu-i mai luati apararea dl.Iancu pt. ca si el la randul lui a gresit la fel de grav ca si Paszkany.Daca nu stiti meciul de maine trebuia sa se dispute la Oradea,numai ca dl .Iancu cica s-ar teme la Oradea deoarece sunt multi unguri si probabil i-ar fi sustinut pe cei de la CFR.Asta este varianta neoficiala care probabil a ajuns si la urechile lui Paszkany si care a reactionat pe masura(ceea ce nu inseamna ca a facut bine).Cand Gigi Becali a zis de cei de la CFR ca „sunt o echipa ungureasca”sau sezizat toate organele abilitate existente si era cat pe ce sa-i si depuncteze pe Steaua.

DIXIT (14 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:51

Dle Ioanitoaia,
Nu sunt de acord cu modul in care s-au „intepat” cele doua parti,CFRul si POLI,prin declaratiile conducatorilor sai….DE CE NU SCRIETI LA FEL SI ATUNCI CAND SE „SPURCA” MITITELU,GIGI BECALI,IACOV, MITICA DRAGOMIR si MM STOICA,personaje care sunt de notorietate, cand este vorba de jigniri grosolane ?!
DE CE NU CERETI SI PEDEPSIREA ACESTORA ??? …DE CE ???

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 19:52

Iarasi acest om de nimik Ioanitoaia!!!!! Mai iotule nu te supara dar esti deja chiar foarte intentionat fata de CFR!!! Ce legatura are minoritatea cu afirmatiile lui Paskany???Doar i-a zis lui Inacu pe romaneste!Nu??? Toata lumea are voie sa dea cu piciorul in CFR si cand acestea rabufnesc de nervi un doi sare un iidiot ca ioanitoaia si scoate minciuni prin presa!!! Rusine sa-ti fie ttaranule!!

cocosibiu (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:00

Cred domnule Ioanitoaia ca inainte de aceasta sesizare, cei care ar face sa se sesizeze in cazul Copos , Becali , Borcea.
Un anti bucurestean .
Inca un lucru cand o echipa din provincie se ridica e distrusa de mafia Bucuresteana.

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:01

Domnule Ioanitoaia Poate imi spui si mie de ce oare nu televizeaza meciul??? mi se pare cel mai important meci din optimi!!! E adevarat ca miticii nu recunosc acest lucru!!!

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:03

D-nule Ioanitoaia de ce sunteti atat de subiectiv ? De ce totdeauna dincolo de cuvintele dvs se ascunde cu totul altceva? De ce nu recunoasteti ca dincolo de controversatul „dialog” intre cei doi investitori din fotbalul romanesc va temeti de faptul ca atat dvs cat si ziarul pe care il conduceti o sa cada in derizoriu? Iar despre asa numitul proces al etapei ce sa mai zic ? Cotele de audienta scazand dramatic in ultima vreme datorita faptului partizan in care regizati aceasta emisiune si aici ma refer la faptul ca ce „fac ceilalti” nu conteaza ci doar ce face Dinamo,Steaua,Rapid…
Deci ideea pe care o imbratisati e veche,adica divide et impera,e mult mai usor asa ca dupa aceea sa culegeti „roadele” si sa radeti in barba ,obicei tipic dambovitean.
De aceea mare atentie d-nule,romanii,suporterii nu sunt atat de idioti si intr-o si intr-o zi vor interpreta refrenul „lasa-neeee,lasa-neeeeee ! Ioanitoaia,GSP,lasa-neeeee,lasa-neeee”

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:08

E normal sa-si faca reclama acest om pe spinarea lui Paskany care are demnitatea si nu onoreaza invitatiile acestor „ziaristi” la emisiunile sportive! Cum sa dea ioanitOAIA in berbecul de Becali pe care se bazeaza in fiecare emisiune!!! Cu o asemenea afirmatie ar ramane fara invitati!!!!

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:11

Oare Piturca de ce nu mai vrea sa auda de gsp, si nu numai el, multi multi altii!!! Pierdeti teren fata de alte publicatii, degeaba va ascundeti sub ochelarii aia intelijenti!:)

iQ666 (20 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:23

corect! pedepse pt. toti! si daca se poate sa se mai si dea afara niste ekipe din prima liga daca nu-si platesc datoriile, nu doar sportul sa patimeasca, kiar de 2 ori!

Radu_R (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:31

Din pacate nu stiu cate sanctiuni ar trebui dictate pentru a-i face pe reprezentantii cluburilor de fotbal din Romania sa stranga gunoaiele pe care le arunca si de a curata atmosfera infecta pe care o creeaza prin dejectii lingvisitice si gestuale. Tind sa cred ca nici un fel de sanctiune nu ar fi de ajuns pentru ca in fond este vorba de nivelul de cultura care nu poate fi schimbat peste noapte si care probabil nu poate fi schimbat niciodata in cazul acestor oameni si al altora de asemenea.
Ca un fapt divers imi aduc aminte modul in care a intervenit acest domn al carui nume se termina cu „y” in emisiunea Procesul Etapei de duminica. Efectiv a rostit intr-un mod foarte agresiv niste fraze fara pic de substanta si logica. A vrut doar sa se auda la televizor pentru ca el „investeste”…

tataie (681 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:37

Giugiuvene…ai patit-o! Ti-ai pus Ardealul in cap…!!!
Bai Kolosvarilor…..voi ce dreaq aveti de nu va plac ochii nostri de „regateni” ?!?….Noua ne-au pus-o turcii si voua…aia doi…austro-ungarii (sic)….si ptr.asta va credeti ….mai bogati….mai impliniti…..
Suntem frati neamule….hai sa ne avem ca fratii…!!! Altfel,bine zicea cineva mai sus…imprastiati vom fi mai usor condusi de acesti …deformatori de opinie…..Pai !!!

boa (25 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:38

spune-i lu nea Jancu beci să-ţi dea ţie banii pe care şi-i spală la Poli.
De fapt Timişoara a fost totdeauna şi pe vremea ceauşistă un oraş de cosmopoliţi tîmpiâi care n-au nici o legătură cu valoarea.
Dacă pe plan mondial alde Ioaniţoaia au luat prin bănci şi privatizări cam tot ce mişcă în ceea ce priveşte profitul gunoaiele astea vreau să diriguiască şi sportul şi-şi dau cu părerea.
Lasă-te Hipolite de meserie şi nu mai lăuda acolo unde crezi că-ţi pică ceva că-ţi vine neo-Ausch,,,,,,tău

cora (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:44

domnul ovidiu e suparat k „ungurul” i-a facut pe bucuresteni mitici!

da tot ardealul ( sau cel putin zona clujului ) le zice bucurestenilor mitici;

asa k…

lehamite (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:46

Pacat de Tolontan , Vochin si altii !

Dl Ioanitoaia este acelasi om duplicitar , uneori parsiv , care din pacate incurajaza insistent cumetriile batandu-se in piept cu pumnul ca este impartial .
Eu sunt mai mult fan Timisoara decat Cluj , dar ca sa scoti basma curata un om ca Iancu care in ultima perioada jigneste in toate directiile doar doar ne mai abate atentia de la jocul penibil al Timisoarei , fosta AEK . Judecand dupa curba descendenta a nr de suporteri care merg la meciuri si timisorenii se cam lamuresc de realitate .
Si atunci Ioanitoaia cel uns cu toate alifiile si degraba cautator de rating si relatii si-a ales gresit partea de baricada unde trebuie sa se afle uitand ca ar trebui sa slujeasca pe Maria Sa CITITORUL nu pe cel care da bacsis mai gras .
Deci sa fie IMPARTIAL !

Ivan Klax (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:49

Hai Poli!!!

Fiecare cetatean ala acestei tari are voie sa-si exprime parerea,nu?!
asa ca..nu fiti rai…iubiti-va

tataie (681 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:51

Mai „nordicilor” ! Nu va mai simtiti sifonati,fiindca Iancu si Paskany s-au dovedit mai „mitici” decat cei originali….si copiile sunt mai jalnice intotdeauna…

tudor (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 20:59

pacat ca se ajunge aici. in loc ca echipele din aceasta zona sa se „coalizeze” la nivelul declaratiilor si comportamentului impotriva „miticismului” din fotbalul bucurestean pe care dl Paszkany il contesta, iata ca se comporta exact de aceeasi maniera ca si Becali, Meme,Borcea, Netoiu, etc…Macar aici trebuia sa ramanem peste ce ofera fotbalul bucurestean la acest moment, pt ca la joc/rezultate e clar ca momentan ne sunt superiori..PACAT, ne pierdem si mandria asta incet incet!

PS: oricum hai Poli, hai Timisoara!..

MOVI (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:18

Stimate Dle Ioanitoaia,
Dac-ati avea rabdarea sa va recititi textul, ati constata ca, chemarea dumneavoastra la ordine se adreseaza doar patronului CFR..dovada a antipatiei pe care i-o purtati si as merge mai departe (Clujean fiind) antipatie pe care o purtati chiar echipei CFR si tare nu inteleg de ce ?..
Faptul ca CFR Cluj, prin patronul sau nu finanteaza emisiunile, sau ziarele la care lucrati nu cred ca va da dreptul, ca formator de opinie, la o astfel de opinie PUBLICA!
1. Nu va faceti ca uitati favoritii si antipatiile Dlui Craciunescu, de pe vremea cind lucru la CCA..!!!!
2. Dl. Craciunescu, IA BANI incontinuare de la Poli, de ce dezimformati??
3. Daca erati un bun psiholog, nu aduceati vorba despre „mitici” limba maghiara si integrarea europeana..de ce, pentru simplul fapt ca „zgindariti” un sentiment pe care al toti ARDELENII! Stiti bine, sau ar trebui sa stiti si s-o recunoaste-ti de cite ori aveti ocazia, ca intrarea in Europa se datoreaza in proportie de 90% Ardealului si al Ardelenilor,..daca vreti sa dezvoltam subiectul, va stau la dispozitie!
Revenind la fotbal, incercati, daca nu e prea tirziu, sa va revizuiti atitudinea fata de investitorii din fotbal, cenzurati-va opiniile inaite de-a le asterne pe hirtie, asa cum faceti cu mai noul prieten Jiji!
..in rest..” la Cluj e vreme frumoasa, dar ploua marunt, marunt si umed!” – ca sa-l citez pe mare cronicar sportiv din Cluj, fi-ei tarina usoara !

Nem Tudom (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:19

Mei draghe ghiabur, eu placut kum scris tu la gazetul dar ishtenem de ce nu place la ea de Arpi si Morian? Ei dat la turloaie unul la altu, nem tudom de ce estem separatista noi la Koloshvar, ke noi iubeshte pe nenea Ghitza Funar.
El vopsit bancile cu galben/albastru apoi dat cu ungurii de gura de marginea de spatar ca sa iasa si roshu.
Curetze la voi la kapital de mizerii si apoi vorbeshte si dat cu caramid in piept!
cheseneum seipen

ANTI MIITICII (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:19

DA-TE-N PANA MEA DE MITIC CE ESTI BAI IOANITOAIA:::
PANA ACUM AM VORBIT CIVILIZAT SI FRUMOS CU TINE TZARANE:::DAR ACUM CHIAR CA MA SCOTI DIN PEPENI: TZARAN NECIOPLIT MERGI SI MAI CITESTE INCULTULE:::TARATOARE CE ESTI SI PUPATORI DE CURURI SUDISTE:::OLTENE:::SAU CUM VREI TU SA LE SPUI DACA NU MIITICE:::PROST CRESCUT ESTI MAI RAU CA CEI ” CARE SE CEARTA::::::
ITI DAI ARAMA PE FGATA:::ORICUM NOI STIAM CE NEAM ESTI:::::DOAR CEI ORBI SI SURZI AU CREZUT DESPRE TINE ALTCEVA
::::SI INCA CEVA:::TU CE FACI PRIN ARTICOLUL ASTA? ESTI MAI PRESUS CA PASZCANY SAU IANCU?

marius (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:22

Ai incurcat zilele, nea .Maine e meciul de care vorbesti. Apropo, Maria Andries a iesit de sub birou? Nu o doare gatul?

Fedayn (403 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:23

Nu credeti ca in ultimul timp conducatorii celor 2 echipe au depasit cu mult limita bunului simt???

ANTI MIITICII (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:28

pt. fadayn

CONDUCATORII CELOR ” ECHIPE? EU CRED CA TOTI CONDUCATORII DIN FOTBALUL ASTA SPURCAT DE JIJI SI MM SI TOTI GAOZARII DE LA DINAMO; COPO; IACOV; DRAGOMIR; NASU; JENEL::::SI SA NU UIT:::IANCU::::: CE AVETZI MAI CU PASZCANY::::I-A DAT-O IN FATA LA IANCU SI ACUM GATA? TOATA LUMEA SE SUPARA? PAI CE SA FACEM NOI ARDELENII? SA STAM CIVILIZATI CUM SUNTEM SI SA INCASAM UNA DUPA ALTA? VORBE GRELE; PIEDICI; ARBITRI PLATITI; IOANIOAIA SI ALTE OI DE LA BUCALE etc. ?
FOARTE BINE FRATZILOR; EU NU AM NIMIC CU OAMENII CIVILIZATI SIN SUD; CI DOAR URASC GUNOAIELE URAT ;MIROSIATOARE DE LA BUKALE: SI SE SIMTE PANA AICI:
F BINE OMUL SE APARA:::DACA IDIOTII DOAR ASA INTELEG; VORBE LOW LEVEL; ATUNCI ASA TREB VB CU EI:
MAMA VOASTRA::::

Bratu Constanta (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:35

Buna seara!!!…
Nu sunt fan Steaua. Sunt fan sport, in general, si fotbal, in particular.
Nu am mai scris niciodata despre ceea ce cred eu in domeniul acesta, complicat ca oricare altul; nu am de gand sa scriu nici acum… sigur m-as face singura de rusine si as risca sa mi se ia punctul de vedere in batjocura pentru ca am ales prost ambalajul.
Asa ca… direct la subiect: am citit articolul dumneavoastra, iar prima jumatate, cea despre Banel Nicolita, m-a surprins, in mod cert neplacut. Sunteti genul de editorialist/jurnalist care se situeaza deseori pe linia de mijloc, rareori trece in atac si, tocmai din acest motiv, de prea putine ori trece in aparare. E o atitudine comoda care aduce rezultate pe termen lung. Respectul meu!
Parerea mea este ca ati avut un comentariu cel putin limitat din foarte multe puncte de vedere la adresa acestui jucator. Reactia antrenorului si a echipei a fost umana, necesara si cea mai putin periculoasa. Daca e sa analizezi cu atentie jocul unei formatii cu pretentii, observi ca de fapt nici nu conteaza cine sta cu o fasie de material viu colorat pe brat, pentru ca titlul de capitan este de fapt o formalitate cu prea putine influente asupra realitatii de pe gazon. Ca a fost Banel potrivit sau nu pentru acea banderola, nu s-a cacait nimeni sa se intrebe.. nu asta interesat, caci din subiectivismul individual iese o frumoasa obiectivitate colectiva care ghideaza opinia maselor. Banel e muncitor si echilibrat, daca nu a adus multe plusuri, sigur nu a stricat prea multe.
O concluzie, cat poate fi ea de concluzie, ar fi ca nu se merita sa strici frumusete de editorial scriind lucruri care isi dovedesc inutilitatea si in plan practic si in plan abstract… Astazi nu am citit un articol, ci o poezie lipona!

PS: Va apreciez ca personalitate publica si va respect imaginea si ma multumeste nespus lipsa dumneavoastra de agresivitate.
Va multumesc pentru atentie, o seara buna!!

big dany (1 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:36

… d-l ovidiu, tocmai v-ati dat de gol cu aceaste randuri, aveti aici doi dintre oamenii care nu dau doi bani pe gazeta d-voastra si era momentul sa ii puneti la punct cu o lectie de morala tipic ceausista (la canal cu ei)…
… maniera de arbitraj din meciul tur dintre cele doua ii indreptateste pe cei care au iesit in pierdere sa faca tot ce le sta in putinta sa se apere, ce mare lucru sa ceri o comisie speciala? aceasta cerere a fost sustinuta cu argumente legate de d-l craciunescu, care probabil printr-un singur telefon va determinat sa scrieti cele de mai sus
… declaratiile celor doi investitori nu difera de celelalte „obisnuite” pe care prietenii dumneavoastra (miticii si nu numai) le fac zilnic si pe care le redati in gazeta d-voastra ca niste stiri sportive extraordinare…
… totusi sunteti un pic cam dezinformat cand spuneti „dreptul de a vorbi liber, nu de a înjura în gura mare, iată ce s-ar cuveni să înţeleagă Arpad Paszkany” considerati injuratura termenul de mitic sau la ce fel injuraturi va referiti?

… ca fan al echipelor din provincie respect clujul timisoara iasul si constanta pentru tupeul de a se ridica impotriva SISTEMULUI, stiu ca nu va convine acest lucru dar macar nu va dati de gol

polonezul (2 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:37

esti un lingau si o sluga [ scuze!] .nesimtitul de stapan pe care-l ai injura ca la usa… stanei si cand vine vorba sa spui ceva despre el , atunci incepi sa-l scuzi devenind ridocol . Sunteti un ziarist care stricati moral pe cei tineri [ziaristi]

brasca cu ochelari (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 21:50

te simti mitic Gheonoaio??? tu nu-ti face nici o girja, nimeni n-are treaba cu giurgiuvenii, sunt prea mici si insignifianti! opereaza-te la nas, deviatia de sept incepe sa iti afecteze creierul ala atrofiat! de ce nu sari asa de sus cand miticii langa care convietuiesti „porcesc” pe toata lumea in stanga si-n dreapta?? ti-ai gasit vocatia , acum , sa te legi de „provinciali”? de ce nu esti atat de vehement cand vine vorba de conducatorii echipelor departamentale???iti spun eu de ce!!! PTR . CA SUNTETI VANDUTI!!!! aproape toti din redactia aia sunteti vanduti si amatori….in frunte cu raiosul si cu lautarul!!!

brasca cu ochelari (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:03

dar faptul ca echipele departamentale . mitice, joaka 2 tururi din cupa Romaniei ACASA!!!! asta nu-ti atrage atentia VANDUTULE???? despre asta nu aveti COMANDA sa scrieti????va mai autonumiti ziaristi????dar comentariul papagalilor de pe protv , la meciul de miercuri de pe Bernabeu nu v-a sarit in „ochelari”????e posibil asa ceva??? doi comentatori care 90 de minute se excita ca niste adolescenti care au vazut o pereche de bikinei, care ragusesc pupand in fund 90 de minute un CLUB???rusine sa va fie ….RUSINE!!!!

mihai (4 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:04

Domnule Ioanitoaia…urat din partea dumneavoastra ca urati atat de mult Cluju, Ardealul si in special CFR CLUJ. Referitor la tot acest scandal, parerea mea este ca domnul Muresan nu a inceput un conflict atunci cand a cerut inca un observator in plus la meciul de cupa cu Poli Timisoara, a fost un semn de preacautie, procedand cu respect si diplomatie, adresandu-se federatiei,nefacand nici o declaratie belicoasa. Insa nu acelasi lucru pot sa il spun despre patronul echipei de pe Bega, Domnul Marian Iancu care, spun eu, a procedat obraznic cerand un nou control antidoping, ba mai mult, referindu-se chiar la conducerea clubului ca ar avea nevoie de un control anti-doping, de aici ce a urmat bineinteles niste contre stupide in care a fost implicat din pacate si presedintele clubului CFR CLUJ, dl Paskany care este un om echilibrat si diplomat, pana ce este atacat bineinteles. Vreau sa va intreb cand a-ti vazut ca oficialii clubului CFR CLUJ sa atace fara a fi atacati????. Cand a-ti vazut declaratii ironice din partea lor fara motiv???…fara sa fie jigniti si asa mai departe. Nu inteleg de ce atata ura din partea voastra a gazetei si in special a celor din Bucuresti
fata de Ardeleni, in special Clujeni. doar pentru ca acest patron de club este Ungur? Stiti ca CFR CLUJ cu acest patron in frunte este singurul club din tara fara datorii la stat sau la jucatori? de ce pentru ca e Ungur, Paskany sau pentru simplul fapt ca e om??? si unul cum se cade. vreau sa va spun ca sunt din Cluj si va rog sa ma crede-ti ca ungurii de aici sunt de 10 ori mai oameni decat voi. Mai bine traiesc langa Unguri de cat langa mitici .

Toate cele bune.

brOasca cu ochelari (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:05

oras de nimik, redactie de nimik, oameni de nimik…si culmea, nici macar nu sunteti mitici…multi dintre voi sunteti veniti cu opinciile prin buCUResti!!!vai si-amar

Michigan (218 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:06

D-le Ioanitoaia! Va rugam nu mai scrieti articole subiective!!!! Tot Ardealul si Banatul va spune Mitici! Asta este..ce e rau in asta nu stiu….
Nici Iancu nici Paszkany nu da un scuipat pe gazeta voastra de Bucuresti…De la Bucuresti vine coruptia.Datorita MITICILOR suntem „VICECAMPIONII EUROPEI LA CORUPTIE” !!!!!Asa ca nu va mai tot simtiti jigniti ca va spunem mitici si ca nu dansam asa cum cantati voi…Grija ca o luati pe urmele lui Topescu si ajungeti la patinaj artistic.

Syser (5 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:09

Serios mestere? Dar pe Becali si a lui Steluta de ce zici mataluta ca i-au iertat mai marii FRF? Ca-i Steaua si joaca in Europa iar prezidentiabilul Becali baga banii europei in buzunarul propriu, in numele Romaniei si a acestui poporas amarat? Dar pe Dinamo de ce-i iarta tot timpul? Ca au si cutitul si painea in mana prin MAI? N-am retinut sa fi fost la fel de indignat la afirmatiile chiar mai grave ale conducatorilor de la Steaua, Dinamo, Rapid, National. Dar nu ma mir, doar sunteti cutra batrana si va ghidati dupa proverbul englezesc: „nu lovi catelul pana nu vezu cine tine lesa”.

Ardelean (218 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:09

Ioanitoaia! Opreste-te pana nu e prea tarziu!Mai exista viata si in afara capitalei corupte…Daca nu puteti digera ca CFR a batut pe fruntasa tarii lasati-va de scris!!! Rusine ca va declarati ziarist independent!!!!!!

cititor (3 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:10

Dl Ioanitoaia! Sunteti un copil de varsta inaintata. Va suparat interventia dl Paszkany la emisiunea de duminica si incercati sa va razbunati! Razbunarea este arma prostului.Confirmati acest lucru.

Din State (218 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:13

Chiar nu va e rusine ????Va legati de Paszkany de Iancu cand ii aveti sub nas pe bekali pe borcea pe iacov pe copos pe chelu din oltenya pe mitica dragomir pe m.sandu pe hotu ala din arges s.a.m.d. Chiar nu aveti ce face???????Ati mai pierdut un fan d-le ioanitoaia…Pacat

Fedayn (403 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:14

pt.ANTI MIITICII

Cumva tu nu locuiesti in Romania??Cu ce esti tu si altii ca tine mai cu mot decat restul tarii????
Sint fan Dinamo si am avut puterea sa recunosc ca echipa a jucat slab duminica sau daca vrei, Clujul a jucat bine…..dar asta nu ma impiedica sa spun ca Dinamo a avut la scorul de 1-1 un penalty clar la Cristea….la faza golului anulat nu a fost offside, dar daca cunosti „fenomenul” sau ai fost la meci, eu unul am fost, arbitrul a semalizat ofsideul in care se afla Anca in momentul in care a primit pasa….dar asta e, arbitrul nu s-a facut inteles, Dinamo a pierdut, iar patronul Clujului s-a dat iar in stamba…..nu-i nimik asteptam returul si iar va dam 4-5 goluri!!!!

Acum astept sa fiu injurat….pt ca sint pe acest site si oanemi care nu pot avea un dialog civilizat, fara insulte….

Fedayn (403 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:18

Bhey „fratilor” voi chiar credeti aberatiile pe care le scrieti?????
De cand mama dreaq este Iancu ardelean????? Este nascut si crescut in BUCURESTI….cat de ipocriti puteti fi!!!!

ptr Fedayn (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:21

ai dreptate….insa tu nu ai inteles mare lucru….aici se scrie despre ioAN-itzoaia….nu despre catzei….dar daca tot ai adus vorba…cum te simti cand echipa ta DEPARTAMENTALA joaka ACASA 2 tururi din cupa Romaniei??? ESTI MANDRU??? te simti bine ca mereu sunteti ajutati si favorizati??? dormi linistit??? de 16 ani dinamo nu a mai avut rezultate in europa….cu toate astea in acest interval de timp a castigat de 6 ori campionatul si de 8 ori cupa….chiar nu va intrebati ce nu e in regula???sa fi atat de bun acasa…dar sa fi ciuca batailor in Europa???voi chiar nu intelegeti??? e greu de jukat 11 contra 11, fara Corpodeni si Sereaisti sau alti nesimtiti ordinari si vanduti!!! ASTA E PROBLEMA!!!castigati anul asta si campionatul si cupa….felicitari…sunteti extraordinari…insa iar va faceti de cacao in Europa/////si asa va fi mereu…sa tii minte

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:28

Si tacerea e un fel de raspuns ,probabil Ioanitoaia in dobitocenia lui rade acum ca un prost de parerile celor care si-au scris parerile aici ,pentru ca marea lor majoritate au fost direct adresate lui „ce stiti voi timisoreni,clujeni,ieseni,constanteni de ceea ce se intampla” cam asa suna acum gandurile acestui „formator” de jurnalisti…vai mama ei jurnalistica daca toti sunt dupa chipul si asemanarea „tatalui”
Ideea e alta cum facem sa ii oprim? Cel mai simplu ar fi un boicot la nivel national vis-a-vis de GSP si aici ma refer la cumpararea ziarului daca un ziar nu se mai vinde dispare si publicitatea din el si dispar si asa zisii jurnalisti iar lui Ioanitoaia,chiar i-a venit randul la pensie…

Fedayn (403 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:31

Si asta este problema ta????Ca se face Dimano de caco sau ca nu este arbitrata „corect”(corect inseamna sa fie defavorizata ca sa avetzi si voi o satisfactie)??
HAi pa ca m-am convins…..cand nu avetzi ce zice incepeti sa injurati si sa fabulatzi

ptr Fedayn (13 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:32

:)))) esti total varza…..hai pa tu !!!

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:44

Titlu: Solicitare catre FRF, in vederea meciului de cupa Poli Timisoara – CFR Ecomax Cluj

Catre Federatia Romana de Fotbal
– in atentia d-lui Mircea Sandu, presedinte FRF
– in atentia d-lui Adalbert Kassai, secretar general al FRF
– in atentia d-lui Constantin Gheorghe, presedinte CCA

In calitatea pe care o aveti, de organizatori ai Cupei Romaniei – Timisoreana,

Clubul de fotbal CFR Ecomax Cluj doreste sa va semnaleze faptul ca la meciul Politehnica Timisoara – CFR Ecomax Cluj, care se va desfasura miercuri 08 noiembrie 2006, cu incepere de la ora 13.00 pe stadionul “Michael Klein” din Hunedoara, in cadrul optimilor de finala ale Cupei Romaniei – Timisoreana, a fost delegata o brigada de arbitri avindu-l la centru pe domnul Sebastian Coltescu, din Craiova.

Luind in considerare acest aspect si:

1. datorita faptului ca intreg mediul fotbalistic din Romania are cunostinta de relatiile de prietenie existente intre domnul Sebastian Coltescu si domnul Ion Craciunescu, angajat al clubului de fotbal Politehnica Timisoara, fost presedinte al Comisiei Centrale de Arbitri,
2. avind in vedere ca domnul Ion Craciunescu si-a manifestat in mod public adversitatea fata de persoana domnului Paszkany Arpad, principalul finantator al clubului de fotbal CFR Ecomax Cluj, prin demersul de a solicita declararea acestuia din urma drept “persona non grata” a fotbalului romanesc, precum si incitarea unui numar de peste 20 de arbitrii de a-l actiona in judecata pe cale civila si penala (fapt interzis potrivit legilor fotbalului; procese de altfel pierdute de repectivii prin hotariri judecatoresti definitive si irevocabile),
3. daca ne gandim ca la partida dintre Politehnica Timisoara si CFR Ecomax Cluj, disputata in data de 16 septembrie 2006, in cadrul etapei a VII-a a Ligii I, am avut parte de un arbitraj total potrivnic, finalizat cu pedepsirea disciplinara drastica a brigazii de arbitrii de catre CCA,
4. datorita temerilor justificate fata de modalitatea in care echipa noastra va fi arbitrata miercuri 08 noiembrie, la Hunedoara,

Va solicitam respectuos pe aceasta cale sa dispuneti delegarea de observatori suplimentari la partida Politehnica Timisoara – CFR Ecomax Cluj, din cadrul optimilor de finala ale Cupei Romaniei-Timisoreana.
Cu multumiri,

dr.Muresan Iuliu-Paul Cluj-Napoca
presedinte CFR Ecomax Cluj 06.11.2006

Sursa: http://www.cfr-ecomax.ro/

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:45

Mai sus este comunicatul care dupa parerea ioanit OAIEI se pare suspect si motic de cearta!!! Rusine Oaie cu ochelari de broasca, juc ca o sa inchid televizorul cind de vad pe ecran!!!

Dantesc (50 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:46

Fedayn come down te enervezi degeaba in fata unor argumente solide…sa nu privesti in urma cu furie cam asta e ideea accepta realitatea ,accepta ideea ca Dinamo e o echipe departamentala si gata ,astea sunt rezultatele voastre aminteste-ti ca anul trecut scandalurile erau in mare voga la Dinamo ca unor jucatori de acolo li se vopseau masinile,deci un pic de bun simt si de memorie,sunteti pe val CFR-ul vi la mai taiat si nu uita ce sunteti de fapt o echipa departamentala….

Khafre (38 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:47

Sincer sa fiu anticipam ca acest blog seva transforma in teatru de lupta . Intr-un transeu , ” frustratii ” care arunca dibaci cu argumente de civilizatie si bogatie iar pe de alta parte ” miticii ” care improasca la randul lor cu acuzatii de frustrare si de orizont limitat .
Vedeti voi o astfel de discutie se transforma in criza prin escaladarea discursului . Incet dar sigur dialogul devine abject pana la punctul in care acesta dispare si lasa locul unui monolog intransigent cu valente secesioniste .
Initial am vrut sa ridic manusa aruncata de un ardelean mai sus ( Movi care sustinea ca in proportie de 90 % acceptarea Romaniei in Uniunea Europeana se datoreaza Ardealului ) insa am decis sa ma abtin deoarece sunt constient ca inevitabil si dialogul nostru ar fi derapat . Eu sunt bucurestean si port aceasta pecete cu mandrie . As ruga pe toti cei implicati in acest razboi de uzura sa dovedeasca toleranta si ratiune pentru ca in sens contrar cadem in derizoriu si in final , chiar in prostie … va multumesc

CFR!!! (30 comentarii)  •  7 noiembrie 2006, 22:50

# RECTIFIC; …motiv de cearta!
….jur ca o sa inchid televizorul cind te vad pe ecran!!!!
Oaia si broasca ramane!!!!

Comentează