Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Un egal nedrept

Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că Rapid merita aseară mai mult decît o remiză albă în faţa lui PSG

Deşi n-a folosit din start toţi titularii, apelînd la cîţiva abia după pauză, PSG a lăsat ieri seară impresia unei formaţii serioase, […]

vineri, 20 octombrie 2006, 12:09


Ovidiu Ioaniţoaia apreciază că Rapid merita aseară mai mult decît o remiză albă în faţa lui PSG

Deşi n-a folosit din start toţi titularii, apelînd la cîţiva abia după pauză, PSG a lăsat ieri seară impresia unei formaţii serioase, de calitate, excelent organizată. Sigur, departe de superclasa lui Lyon, dar peste locul 12 pe care îl ocupă acum în campionatul Hexagonului. Deoarece echipa pariziană a început totuşi prudent, dacă nu temător, limitîndu-se la un marcaj riguros şi la un presing vigilent, Rapid a ridicat mănuşa şi a atacat mai mult. Înghesuind însă jocul pe centru şi abuzînd de pase scurte, n-a reuşit decît rareori să prindă pe picior greşit apărarea adversă.

Şi din pricină că, prin comparaţie cu Bădoi şi C. Lazăr, neobosiţi, Măldărăşanu şi Buga au rămas adesea datori. Nu ca efort, ci ca eficienţă. Surprinzător, pînă şi Zicu, recunoscut pentru egoismul lui, a preferat rolul de servant într-un moment în care masiva defensivă franceză putea fi dezechilibrată mai degrabă prin acţiuni individuale decît prin combinaţii. Aşa s-a scurs, cu Rapid bătînd zadarnic la o uşă zăvorîtă, prima repriză.

După reluare, închipuindu-şi că şi-a propus prea puţin, PSG a împins liniile, iar meciul a devenit unul pe contre, mai deschis, cu faze periculoase la ambele porţi. A crescut nu doar cadenţa, ci şi spectacolul. Harnici şi ambiţioşi, atitudine pentru care li se cuvin elogii, giuleştenii au continuat să domine, dar şi să rateze. În două rînduri, bătăiosul Viorel Moldovan a trecut pe lîngă un gol care ar fi reflectat mai fidel desfăşurarea întîlnirii. În ciuda emoţiilor din final, cînd Pauleta a produs panică în careul lui Coman, Rapidul ar avea motive să reclame această remiză albă, ba chiar, fără a-i minimaliza importanţa, s-o considere incorectă, mincinoasă. Asta pentru că aseară ar fi meritat să cîştige.

Comentarii (141)Adaugă comentariu

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:15

”embrion”:Tricouri se schimba intre jucatori de cand este fotbalul.Si o face cine doreste.E un simbol al unui meci disputat intr-un moment dat al carierei.Unii le schimba cu cele ale advresarilor,altii le pastreaza pur si simplu pe ale lor ,dar le personalizeaza cu numele echipei cu care au jucat,data,scorul…etc.Sunt fenomene care tin de partea intima a fiecaruia…De ras nu ne-am facut,caci am vazut ca au fost jucatori care au schimbat totusi aceste ”renumite” de acum ,tricouri.Si aseara s-au schimbat…si Moldovan a facut-o…si Hagi la vremea lui…asta numai in ceea ce-i priveste pe romani,dar va asigur(defapt o stiti)ca si ceilalti o fac.Se face decand lumea si pamantul! Chiar aici a ramas fotbalul romanesc impotmolit?

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:20

Problema cu schimbatul tricourilor este pe langa subiect;
-problema Stelkei este ca nu mai joaca nici de cupa UEFA
-problema Rapidului este ca Buga, Maldarasanu, Badoi nu mai joaca la fel ca anul trecut, dar echipa, fapt pozitiv, se mobilizeaza si se daruieste
-problemele lui Dinamo inca nu se vad, desi are 11 victorii in campionat, nu este totusi favorita la calificare.
Sa vedem daca ne putem depasi conditia si putem intra in primavara europeana…Pentru ca acestea-s echipele si valoarea lor momentana.

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:22

”Mircea”:Stim bine cu totii deci ceea ce urmaresc ziarele si televiziunile.Ar fi atunci demn de noi atunci,sa ne dam seama ce si cat anume trebuie sa luam ca informatie din stirile lor.Avem ,cred ,puterea fiecare de a discerne si de a nu copia ideile altora,doar pentru ca sunt ale lui Ioanitoaia,Tolontan…etc.Iar in ceea ce priveste rezultatele si evolutiile din campionat,cred ca toate echipele joaca la adevarata valoare,mai putin dinamo.Spun asta chair daca se supara dinamovistii pe mine,dar este clra ca dinamo este susinuta.De ce si de cine,nu stiu eu,dar se simte. Si stii de ce?Pentru ca este imposibil sa ai astfel de evolutiicontradictorii intre campionat si cupa U.E.F.A.Celelalte echipe(Steaua si Rapid)par intradevar obosite si afara si in campionat.Singura care este obosita si are probleme doar afara este…dinamo.Plus ca nu are jucatori suspendati,sau accidentati si asta cu toate ca au trecut atatea etape.

forever_steaua (13 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:25

Toata lumea e convinsa ca Dinamo si Rapid jucau mai bine impotriva lui Lyon sau a lui Real Madrid. Apararea lui Dinamo a luat 4 goluri de la Xanthi, ce va face sa credeti ca nu le-ar fi primit si de la Real? Ca sa nu mai vorbim cat de greu au depasit pe Beitar Ierusalim. Iar Rapidul aseara n-a fost in stare sa inscrie macar un gol.
Mie personal nu mi-e rusine cu Steaua, in ciuda ultimelor doua infrangeri. Mi-ar fi intr-adevar rusine daca as iesi in strada sa sarbatoresc infrangerea Rapidului sau a lui Dinamo, daca as chema lautarii de bucurie…. Asta ar fi un motiv de rusine.

Embrion69 (50 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:27

Dan72:Asta este un subiect ciudat dar altceva ma spus yo k jucatorii Stelei sau rugat d cei ai Realului ptr un schimb d tricouri unii dintre ei chiar obtinand asta.Dar ai dreptate k doar nu sta fotbalul romanesc in asta.Noi avem alte probleme cum ar fii:echipa nationala,centrele d copii si juniori,stadioanele,dusmania dintre conducatori,necredibilitatea arbitrilor sau a lui Mircea Sandu&Dumitru Dragomir,etc.

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:28

”Mircea”:Se simte rautatea din vorbele tale cand spui ca Steaua nu mai joaca nici macar de U.E.F.A.Nu era cazul.Ai vazut meciul cu Kiev-ul?Stii ca este o echipa cu mult peste altele din Cupa U.E.F.A,nu?Si…in plus,nu a putut arata fotbal pentru ca celelalte doaua adversare nu-si pot permite luxul de a te lasa sa joci.Au arme mult mai puternice si te ingenuncheaza rapid si usor.Ce naiba este prcecum am incerca sa cucerim ,armat…sa nu zic S.U.A,ci fie chiar si Spania.Credeti ca am reusi in momentul de fata?

dev (1 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:29

eu am sa fiu mai modest in declaratii.

mi se pare ciudat un lucru: inainte de a lauda o evolutie sau alta ar fi mai indicat sa analizam intregul context. parerea mea ca in ultimii zece ani echipele de club de la noi au avut performante datorate si nororcului de a intilni echipe mai putin interesate de competitia in care participau sau iesite din forma.

steaua si-a facut datoria. a invins adversarul de acelasi calibru. restul sunt fantezii si supozitii inutile. indiferent cit de prost ar juca in campionat sau in cupa echipe care realul si lyon nu vor neglija niciodata o competite de anvergura champions league.

pe de alta parte daca steaua ar fi jucat cu real in cupa uefa eu sunt ferm convins ca meciul ar fi aratat altfel ( vezi partida cu valencia ). dar din nefericire indiferent cit de mare ar fi burta lui ronaldo sau cum ii sta freza lui beckham realul va cistiga intotdeauna in fata unei echipe din romania in champions league.

eu nu m-as hazarda sa afirm ca rapidul a avut ghinion sau merita victoria. rapid a jucat ceea ce a vrut psg sa joace. francezii au venit la egal sau poate la o victorie norocoasa si nimic mai mult. eu sunt convins ca daca psg si-ar fi dorit cu adevarat vitoria rapidul nu ar fi avut nici o sansa.

oricum comparatia intre psg si real sau lyon e absolut patetica. lyonul e o echipa care are infricosator de putine puncte slabe iar realul e real.

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:32

Bravo”forever”!! Bine tintit,daca ar fi sa vorbim si de romanisme,caci vedem ca unii se plang ca Steaua ar fi facut de ras romania si pe ei,vezi doamne…romani cu sange de daci,dar uita ca aceeasi romani au iesit pe strazi si venerau echipe de care nici nu auzisera,dar acum le facusera pe plac si batusera Steaua.Bine…e un subiect care nu merita nici o atentie,la fel ca si protagonistii lor,dar mi-a placut totusi sa fie reamintit.

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:37

Dan72:
Dinamo si-a aratat limitele in campionat in meciurile cu Steaua, cand nu a fost in stare sa isi creeze ocazii, si cu Rapid, cand nu au avut nimic timp de 60 de minute; evident ca nu e chiar asa de invincibila si rezultatele sunt peste valoarea echipei.
Rapid nu mai are forma de anul trecut dar lupta si are inca sanse sa se califice
Cat despre meciul de la Kiev:
-victoria a fost supralicitata, in urmatorul meci cu rapid Steaua a fost blocata primele 30 min, cand sperau sa rezolve meciul
-nimeni nu a zis nimic de apararea dezastruasa a Kievului
-un meci in care Steaua a dat gol din orice pozitie, la orice ocazie.
-un meci excelent, un rexultat fantastic, dar prea mult au fost laudati, si asta le-a daunat.
-anul trecut parca jucau altceva cu protasov antrenor, sincer… asta nu imi place.

forever_steaua (13 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:39

Asa e, Dan 72.
Oricum, urez succes si rivalilor nostri in Cupa Uefa. Nu de alta, dar sa munceasca pentru a acumula puncte pentru Romania. Pana acum numai Steaua (iar anul trecut si Rapid) au facut-o. Dinamo nu a existat pana acum. In alta ordine de idei, le doresc sa joace cat mai multe meciuri in competitii internationale si in acelasi timp si in campionat, in Cupa Romaniei… Dinamo nu prea e invatata cu meciuri din 3 in 3 zile. Pe urma mai vedem daca au puterea sa joace meci de meci la acelasi randament.

STELISTA PANA LA MOARTE!!!

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:40

”Mircea”:Faptul ca s-au dus sa ceara tricourile la vestiar iarasi face parte din tipicul nostru al romanilor care nu ne lasam pana nu ni se da ce vrem sa fie al nostru.Intradevar aceasta ”rautate” si caposenie ar fi trebuit sa se vada mai mult in teren.S-a vazut ,insa indeajuns pentru varsta lui BADEA,spre exemplu si…sa nu uitam ca acesta anul trecut juca la Vaslui.Eu va spun ca am jucat fotbal la Constanta la o echipa de judet,dar daca ajungeam la Faru,nu la Steaua si jucam cu un nume al Europei,cu siguranta la fel as fi procedat.Si stii de ce? Nu pentru al vinde pe sume uriase,ci pentru a-l pastra ca amintirte si baietelul meu sa se bucure si sa-i admire mai tarziu!! Stii…ceva gen…Al Bundy cu mingea lui cu care a inscris …4 eseuri intr-un meci:)))(asta pentru cei ce urmaresc serialul)Deci nu trebuie acuzati chiar atat de dur si la infinit.In fond…nu s-au prostituat,sau nu au vandut tara.Altii o fac,insa! Ati auzit domnule Buzarin?Cum a mai ramas cu blog-urile de inchiriat!?!:)))Oooofff!! ROMANICA…TARA DE VIS!!!

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:44

Dan72:
pentru Vali Badea toata stima, este un jucator de admirat si gestul lui a fost un gest normal

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:46

”forever”!?! dinamo sigur nu va putea sa tina ritmul,iar asta va trebui sa se vada.Daca nu se va intampla acest lucru,atunci vom vedea cu siguranta arbitrajele noastre celebre.

VLAD ZALAU (5 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:48

maldaaaaaaaaaaa …
ASA TE VREM MEREU !!! :))))))))))))) NUMAI PASE LA ADVERSAR.

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:51

Dinamo a avut probleme si anul trecut cand au aparut meciuri la 3 zile; vor avea probleme si anul asta; si steaua si rapid vor avea probleme in campionat, tot datorita programului incarcat.
Cat despre ce se va intampla in campionat:
toate cele 3 echipe au prieteni si echipe cu care trebuie sa joace pe bune:
-Steaua pe Constanta
-Rapid pe Bistrita
-Dinamo pe Bistrita
Tactica conducatorilor, in afara de cea a influentarii arbitrajelor va fi stimularea pe neve a echipelor care joace impotriva contracandidatelor. Nici una nu poate castiga exclusiv prin merite proprii, toti utilizeaza metode specifice, de a impiedica contracandidatele.

nea_nelu (19 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:51

cu parere de rau observ ca editorialele din gsp sunt din ce in ce mai slabe. mare pacat…

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:53

”Mircea”:Toti sunt asa,nu doar badea! Toti suntem romani amarati…saraciti.Si chir si pentru ei,la banii lor,ar spune altii…chiar si pentru ei un tricou de la Real era un lucru imens.Toate aceste discutii sint rodul ”rautacismelor”lui rednic la adresa lui Badea,intre cei doi stiind ca nu prea exista cordialitate(chiar nu stiu de ce? ca l-a refuzat si nu a mers la dinamo?Uita rednic cu cine se confunda dinamo si ca este cea mai huiduita si urata echipa din campionat?Poate ca Badea e alt caracter…mai curat si nu astat de infect ca al multora din securistii de la dinamo)Si…mai este un aspect de lamurit!! Nu au alergat dupa tricourile oricarui jucator de la Real,ci si-l doreau doar pe Ronaldo si nu mai stiu cine.Sincer…ma repet…eu m-as fi multumit si cu sosetele:)))

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:53

nea_nelu:
noroc cu cititorii care au pareri mult mai obictive si de bun simt

nea_nelu (19 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:56

cu toate ca sunt stelist, cred ca dinamo nu se va zbate prea tare sa ieie titlul anul asta. au un lot bun, si jucatorii de pe banca se ridica la valoarea titularilor. iar in cazul in care vor incepe sa piarda puncte, vor pune pe planul 2 cupa uefa pt un virtual loc in CL

riki_faq (158 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 12:58

@Dan72 eu am avut pe ale lui Gutti .S-au rupt :D.

nea_nelu (19 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:00

si inca ceva, mare o fi dumnezeu cand, luand la rand toate blogurile de pe gsp, toti ishi vor da cu parerea obiectiv si nu se vor mai vedea o serie de injuraturi nesfarsita.

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:00

”Mircea”:Ai dreptate! Perfecta dreptateDar parca Steaua si Rapid au aratat ca merita sa fie ajutate sa ajunga acolo.Oricum ideea este ca aceste meciuri sa nu existe,dar cand dinamo face,ceilalti cum mai pot tine trena cu ei daca nu fac la fel?E ca la doctor!! Cica ar trebui sa nu mai dam bani ca noi i-am invatat sa primeasca,ne spun guvernantii,dar sa o faca dansii(apopo’…stiti la ce se spune asa prin unele zone din tara,nu?) pe pielea lor.

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:02

”riki”:Da-le-ncoa’!! Doar nu le iau sa le port.Am si eu!! Le pun in folie de plastic si le pun pe perete ,cu ruptura ascunsa privirilor.

riki_faq (158 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:08

@Dan72 s-au dus …..am jucat cu ei si le-amdat si la prieteni eram mic..iesam cu ei sa ma mandresc pe afara:>.A fost de la meciul Spania-Grecia la tineret ,eram copil de mingii :P.

pc (5 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:15

daca e adevarat ce spun jiji si mm despre borcea atunci dinamo va lua cu siguranta campionatu.insa daca nu.i adevarat atunci la dinamo dupa prima infrangere va veni si a doua si a tre3ia iar dupa a patra va veni si scanalu bineintels odata cu reaparitia lui netoiu si uite asa dinamo va termina iarasi p 2 suu p 3

pc (5 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:17

era parerea mea despre dinamo pt nea nelu

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:17

Mi-am dat seama da erai copil,din moment ce ai jucat cu ele.Trebuia sa le pastrezi.Asa se face cu souvenirurile.Se pun undeva la vedere si se invita prietenii sa le vada.Nu de alta,dar le deteriorezi si…mai ales,o fi el GUTTI,dar poate are vreo boala de piele!

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:19

Gigi incearca sa faca presiune impotriva dinamovistilor, se vede clar; alta data a declarat ca totusi dinamo joaca fotbal si are jucatori valorosi.
Pacat pt gigi, avea mare incredere in Constanta, ca o sa-i incurce pe Dinamo, si au fost destul de aproape sa faca un egal, pt ca dinamo a ratat mult
Urmatoarea echipa care va incerca un rezultat bun cu Dinamo va fi Galatiul. Cat despre Bistrita, astia parca-s in tabara lui Dinamo si Rapid

pc (5 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:20

cat despre badea ca a vrut tricoul lui ronaldo si ce?atata timp cat joaca bine poate sa.i ceara tricoul si sharapovei

Dan 72 (44 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:37

”pc”:Sa ia el tricoul…iau eu restul!!:PP

pc (5 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:52

dk ii ia tricoul avem toti de castigat

cucu (15 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 13:54

Merita sa castige ala care da mai multe goluri ca doar nu e gimnastica ritmica sa se puncteze impresia artistica. PUNCT.

Embrion69 (50 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 14:43

Yo nu inteleg un lucru.Dc rapidistii si dinamovistii considera k Steaua a facut d ras Romania in CL.Cu siguranta e o mare rusine sa pierzi cu Lyon,poate cea mai in forma echipa din Europa,si Real o echipa care nare nevoie d prezentare!!!(ironie).Apoi acestia au zis k Dinamo si Rapid sar fii descurcat mai bine.Pai CL e Liga 1??Dinamo abia a batut p Beitar acasa si au scos un 1-1 chinuit pe teren neutru,au luat 4goluri d la Xanthi si ei cred k puteau face fata lui Lyon si Real???Am auzit si p blog si la domnul Dinu k Dinamo are cea mai buna aparare din Romania!!Pai c aparare e aia care ia 4goluri d la descultii d Xanthi!!Rapid parca a jucat si mai slab.Infrangere la Sarajevo si la Madeira(in90 minute,doar atat se joaca in CL sau in grupele uefa).Apoi o calificare chinuita in turul 1 in uefa dupa un gol in min 90 cu FK Sarajevo!!Nau reusit sa inscrie in fata lui PSG oare dadeau gol lui Lyon????As vrea k dinamovistii si rapidsitii sa nu mai spuna k rezultatele stelei sunt o rusine ptr fotbalul romanesc ptr k trecutul nui ajuta(se stiu bine meciurile cu 17Nentori sau Skonto Riga si mai sunt multe)dar nici rezultatele din acest sezon nui avantajeaza!!!!Adik ciocu mic!!

www.flower-shop.ro (9 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 14:56

Flori de gradina, buchete, aranjamente speciale, flori, flori si iarasi flori. http://www.flower-shop.ro/ comenzi online! Livrare GRATUITA la domiciliu clientului. Program comenzi 06:00 – 24:00.

ozy (8 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 15:15

cand se lasa zicu de fotbal? ar cam fi timpul, ca mai mult incurca!

trabek (11 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 15:22

Pacat, ca n-a castigat Rapidul aseara…merita!
Pentru cei care tot elogiaza aici Rapidul si Dinamo, cum ca Rapid a facut egal cu PSG, iar Steaua a luat 7 goluri cu Real si Lyon acasa, si ca Dinamo ar fi batut si PSG, si Real, le spun doar sa taca mai bine. Deocamdata, Steaua joaca in CL, PSG este doar o echipa de pluton din Franta (locul 12), iar Dinamo inca n-a inceput grupa. Sa vedem la sfarsit ce va fi. Asa ca, ciocu’ mic cutu cutu.
Bafta Steaua, Rapid si Dinamo!!!

trabek (11 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 15:28

Oricum, cred ca dinamovistii se cacau pe ei daca jucau cu Real Madrid in locul Stelei. Caca scrie pe fata lor dragilor. Pai cum dracu mai? se dau astia dinamovistii mari fotbalisti ca-s pe locu’ 1 in Liga I…pa-i da asta-i ceva cu care te mandresti? Ii egal cu zero. Care echipa, pe care a batut Dinamo are macar 3% valoare din valoarea lui Real Madrid? Pai nici una dragilor mei dinamovisti. Chin cu Beitar, multe goluri primite cu Xanthi, echipe pe care, sa fim seriosi, l-ar elimina chiar si Industria Sarmei Campia Turzii.
Bafta Dinamo saptamana viitoare!

trabek (11 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 15:31

Tare mi-e frica ca Dinamo iar o va lua in UEFA. Asa se intampla de 16 ani. Degeaba joaca ei bine si castiga tot in liga I cinstit si pe bune. Problema ii ca se vor caca pe ei, cand vot juca cu o echipa mai de doamne ajuta, gen Leverkusen. Asta e fratilor dinamovisti, mai trebe acumulata ceva experienta!

Balaj (167 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 17:54

Mai „stelistilor” bineinteles ca Rapidul nu ar fi fost dezastrul Steaua in CL.
Voi ati ajuns acolo pentru ca Becali v-a CUMPARAT titlul de campioni anul trecut, ceea ce stim toti si nu cred ca mai au rost comentariile pe aceasta tema.
PLUS, pentru cel ce a pus intrebarea daca Rapidul „s-ar fi calificat” in CL… trebuie sa-i spun ca Standard Liege, echipa
pe care a eliminat-o Steaua ca sa ajunga in CL… este cu vreo 2 clase sub PSG. Ca si campionatul Belgian fata de cel francez dealtfel.
Voi stiti cine este PSG, asa ca lasati vrajeala. Faptul ca este
pe locul11 sau 12 acum, nu spune nimic. Si Realul a fost si pe 15 la un moment dat. Si ce daca??? Astea sunt chestii de moment, de conjunctura…
Adevarul este ca PSG este si a fost intotdeauna printre primele 5 echipe ale Frantei, ba acum vreo 2-3 decenii era primtre primele doua.
Asta intr-un campionat care este cu mult peste al nostru sau peste al belgienilor bulangii mincatori de waffels…

Mircea (663 comentarii)  •  20 octombrie 2006, 18:18

pt Embrion69:
Steaua nu a facut de ras Romania, ai inteles gresit; l-a facut de ras pe becali, care vedea o victorie, si nu la orice scor, ci la 3-0.
Ce deranjeaza la steaua nu este echipa si jucatorii ci iesirile arogante ale conducatorilor.

Dumi-BV (80 comentarii)  •  22 octombrie 2006, 17:33

Ce-i drept PSG are jucatori de mare valoare chiar si acum are dreptate Balaj

Comentează