Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Critici, nu înjurături

Deşi lipsită de strălucire, victoria obţinută sîmbătă i-a făcut pe „tricolori” liderii grupei G. Sigur, nu i-au bătut la Constanţa pe bulgari, vor trece Dunărea pentru retur şi urmează dubla cu olandezii, examenele socotite cele mai grele, dar amănuntul că […]

duminică, 8 octombrie 2006, 4:05

Deşi lipsită de strălucire, victoria obţinută sîmbătă i-a făcut pe „tricolori” liderii grupei G. Sigur, nu i-au bătut la Constanţa pe bulgari, vor trece Dunărea pentru retur şi urmează dubla cu olandezii, examenele socotite cele mai grele, dar amănuntul că se află în fruntea clasamentului nu trebuie neglijat. Faptul că principalii contracandidaţi au terminat la egalitate întîlnirea directă de la Sofia îi avantajează, cred eu, pe băieţii lui Piţurcă, asta în ideea că amîndoi adversarii au pierdut puncte. Unii zic că era mai bine să fi învins batavii deoarece, mai devreme sau mai tîrziu, aceştia vor scăpa în cîştigători. Permiteţi-mi să nu fiu de acord. Întrucît olandezii nu impresionează, ba a intrat şi dihonia între ei, nu văd de ce i-am considera la infinit favoriţii grupei. Adevărat, ne-au învins de două ori în precedentele preliminarii, numai că nu-i obligatoriu ca istoria să se repete. Pînă la proba contrarie, România şi Bulgaria pot încurca  Olanda. Atîta vreme cît Macedonia a izbutit să ţină în şah Anglia la Manchester, totul rămîne posibil. Revenind la confruntarea din Ghencea, să notăm că, dincolo de un succes meritat, jocul a lăsat uneori de dorit. „Tricolorii” au luat un start vijelios, dar golul oaspeţilor le-a tăiat elanul. Chiar mai mult, le-a pus în evidenţă slăbiciunile şi, consecinţă a lor, bieloruşii s-au găsit în repriza secundă de cîteva ori la un pas de 2-2. Elevii lui Puntus au ratat, cum rataseră însă, din situaţii la fel de clare, şi cei ai lui Piţurcă. Subliniind că o eventuală egalare n-ar fi fost echitabilă, opinez că n-ar trebui ocolite deficienţele din prestaţia „naţionalei” noastre. Pentru a fi îndreptate. Sesizate îndeobşte în centrul apărării, ele sînt explicabile fie şi numai prin urcarea lui Chivu în linia mediană, dar nu şi de ignorat. Să ne reamintim însă că mutarea lui Chivu, soluţie care nici n-a rupt gura, nici n-a dezamăgit, i-a fost impusă selecţionerului de un şir întreg de indisponibilităţi, pe lista celor capabili să evolueze ca mijlocaşi la închidere figurînd Rădoi, Paraschiv, Codrea şi Dorinel Munteanu. În rest, dacă Roşu n-a prins o zi fastă, Coman a apărat impecabil, Fl. Petre a alergat cît doi, iar Marica s-a remarcat prin inspiraţie şi prin forţă. Ca de obicei, Mutu a constituit un caz special. În măsura în care lui Mutu i se cuvin felicitări pentru deschiderea scorului, i se poate reproşa că, irosind o ocazie uriaşă, n-a mărit diferenţa la 3, desprindere ce ar fi închis meciul şi ar fi asigurat o izbîndă confortabilă, fără emoţii. Am scris-o şi o repet, se pare că nimeni nu-l mai poate schimba pe „Briliant”, vinovat sîmbătă şi faţă de un public căruia, deşi fusese provocat, n-avea voie să-i răspundă golăneşte, ca un birjar. Concret, Mutu trebuie luat cum e sau scos din lot. Nu-l apăr pe Piţurcă, al cărui stil morocănos îmi displace, dar accept că nu-i e la îndemînă să se dispenseze de atacantul său cel mai productiv.

Mulţi susţin, am citit destule astfel de judecăţi aspre pe blog-ul Gazetei Sporturilor, că „naţionala” nu va ajunge la Euro 2008 dacă va continua în stilul neconvingător din partida cu Belarus. N-aş fi însă chiar atît de categoric, sperînd că, o dată cu restabilirea accidentaţilor, jocul ei va creşte. Pînă atunci, rămîn la aceeaşi părere, că nu prinde rău să critici la victorie, dar că nu se cade să şi înjuri.

Comentarii (72)Adaugă comentariu

Vincenzo (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:20

Bine zis, nea Ovidiu. Chiar ma enerva comentatorul de la meciul Bulgaria-Olanda, cand tot zicea ca mai bine castiga Olanda. Eu chiar cred si sper sa castigam grupa…asta atata timp cat nu ne mai pierdem capul ca in meciul cu bulgarii. HAI ROMANIA

Serban (11 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 16:42

Corecta analiza.. suporterii adevarati sunt langa echipa si la bine si (mai ales) la rau. Cred ca mai trebuie vreo 20 de ani sa iesim din balcanism si sa invatam sa fim cu adevarat Europeni. Hai Romania!

Octombrel (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 17:04

Suporteri pana la capat?! Da numai suporterii trebuie sa fie alaturi de nationala? Jucatorii de ce nu simt ca joaca pentru o tara intreaga si nu o miuta in spatele blocului?! Ce-ar fi daca ar trebui sa plateasca cheltuielile pe care le suporta fedaratia ptr fiecare dintre ei atata vreme cat nu dau randament? Sau macar sa refuze politicos chemarile la echipa pana invata sa joace fotbal cu aceeasi daruire ca si la cluburile lor… Sa mai lase suporterii in pace si sa ofere fotbal cu daruire si implicare nu cu vedetisme si ifose de fete mari! Sa joace, sa vedem si rezultate nu sa tremuram ptr orice meci, pentru fiecare minge…

Serban (11 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:01

Domnul Ovidiu,

Spuneti-i lui Alin Buzarin sa-si revina, ca l-au facut aia (si ma includ si pe mine desi am dat cu mila fata de altii) varza cu articolul.. parca e „Tacerea mieilor” daca citesti comentariile..dar e barbat, ce naiba, poate sa treaca peste.. si a cam comis-o cu Lobi.. Vedeti ce-nseamna.. unde-s doi puterea creste, ziaristul o cam sfecleste.. daca nu e barbat (atentie ma refer la genul masculin, am respect pentru doamnele ziariste). Daca e barbat, maine uita tot si o ia de la capat. Nu asa facem toti dupa o zi grea? Eminescu asta e bun la poezii patriotice dar nu mai cititi fratilor poeziile alea de doi lei unde e vorba de depresii si chestii de-astea… ca n-om fi toti romantici. Alin Buzarin e ziarist, cine zice nu n-are decat, dar pana una alta D-l Ovidiu (seful) ii da vot de incredere asa ca asta conteaza.

Dumi (80 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 18:43

DANI e trist ca exista oameni ca tine in tara asta.Pt ca oameni ca tine o sa repete actiunile animalelor de aseara care au avut un comportament de handicapati fata de Coman si ceilalti.De ce nu l-au huiduit animalele pe Dica? De mult n-am vazut un jucator la nationala asa prost ca Dica Dica e cel mai prost jucator care a prins nationala in ultimii 50 de ani Daca nu era Piturca Dica n-ajungea la nationala niciodataDar animalele din tribuna identificandu-se cu Dica l-au aplaudat si i-au huiduit pe cei fara de care Romania ieri ar fi fost rusinea Europei.Asa intr-o zi in care desi au inregistrat esecuri englezii,galezii,irlandezi,francezii singurii care si-au huiduit suporterii au fost animalele a.k.a. stelistii din Ghencea a.k.a. rusinea Europei

ROSIN (35 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:51

Inca nu putem stii ce rezultat ne-ar fi putut fii favorabil in disputa olandezo-bulgara de ieri. S-ar putea ca razboiul in 3 sa se termine la egalitate perfecta daca toate meciurile directe s-ar incheia remiza,ceea ce-i greu de crezut insa nu imposibil, dar si ca fiecare sa obtina cate o victorie, o infrangere si doua remize, situatie in care vor fii decisivi pasii gresiti facuti in compania celor mai slab cotate. Sa speram ca vom putea strange macar 4 puncte cu adversarele directe si nu ne vom impiedica de out-sideri, s-o faca ceilalti!

ROSIN (35 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 19:57

In total ne-ar trebui 5 puncte in situatia descrisa de mine mai sus.

Serban (11 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 20:08

Stelist realist are dreptate… blog inseamna ca noi comentam iar dvs raspundeti… doar nu suntem la psiholog aici. Dovediti ca sunteti omul civilizat pe care il stiu eu si raspundeti, e elementar. Altfel care e diferenta intre blog si email? Domnule Ovidiu, ori facem treaba serioasa si mergem pana la capat, ori mai bine sa lasam chestia asta cu blogurile. Uitati, sunt asa de pornit ca nu mai scriu nici un mesaj pana nu raspundeti si dvs, nu mie, macar unui cititor. Nu costa bani, nu? Asta e suntem la ani lumina de Vest.. daca nici dvs. nu sunteti parolist.. Pe urma care e treaba cu Procesul etapei? Site-ul Antenei 1 mergea bine (inregistrarea emisiunii) pana acum cateva saptamani… acum vad ca nu mai merge. Ce sa facem sa dam spaga sa vedem si noi emisiunea? Incep sa cred ca UE si-a luat teapa rau de tot cu Romania… sper sa ma insel dar neseriozitatea si inconstanta chiar si la nivelul unui ziar despre care eu aveam (inca mai am) o parere pozitiva ma mira si in acelasi timp nu ma mira ca doar e tara lui Caragiale..mon cher

stefan (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 21:36

piturca e un stelist jegos ! iti bate joc de tot ce vine de la dinamo !!!! sa se mai nasca de 10 ori si dica tot nu e mai bun decat niculescu sau ganea. cel putin aseara niculescu a fost umilit ! mi-a placut de piti ca antrenor pana ieri…ca om si ca antrenor nu are valoare ! vrea sa faca pe duru , dar inghite toate figurile vedetelor ! buga e un super talent, dar nu e in forma…si daca mister pitzi foloseste doar jucatorii in forma cum se lauda, macar dupa min.60 trebuia sa intre claudiu, nu buga.

eu (18 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 22:54

Eu nu inteleg de ce nu se joaca meciurile astea cu echipe mai slab cotate in provincie. Si tot spuneti ca numai in Timisoara este aeroport international…Fals Clujul are aeroport international dar e drept ca nu are stadioane… Dar meciul cu Luxemburg se poate juca la Iasi. Este al 2 lea oras al tarii si publicul este civilizat! Mai mult stadionul din copou s-ar umple sila un meci cu Luxemburg. Stadionul Emil Alexandrescu are si nocturna iar gazonul este bun….In plus aeroportul din Iasi este international si din cate stiu are curse de linie Asa ca nu inteleg de ce nu s-ar juca la Iasi ca in tara asta nu este doar Timisoara Constanta si Craiova..de poate si la Iasi si atmosfera ar fi super…

sorin berceanu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 23:09

domnule Ioanitioaia…..i-am batut!!!!!!!!!!asta e!!!!!!!!
trebuia sa le dam 5 dar trrebuia sa primim 3……suntetiti cel mai mare jurnalist de sport din romania(scriu romania cu r mic pt ca asa merita…..)
va mai spun ca……as vrea sa-i vad zburand peste adversari…..dar nu se poate….de ce?
pt ca mutu….nu poate sa fie capitan……de ce?…pt ca nu exista padure fara uscaciuni …….iar uscciunea este unul singur…..dumneasvoastra stiti…….apropo ca stiu sigur ca o sa ma cautati pt ca sunt mult prea important pt voi….numele meu va spune ceva?????nu prenumele……

cristi (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:05

Bravo domnul Ioanitoaia, trebuie spus foarte clar ca Olanda nu e sperietoare! Rezultatul de la Sofia ne avantajeaza clar, dovada e ca suntem pe primul loc in grupa. Trebuie sa incetam sa mai o consideram pe Olanda favorita si sigur calificata de pe primul loc ca niciodata nu se stie in ce conditii joci un meci sau ce si cati jucatori accidentati ai…
La noi s-a incetatenit ideea ca Olanda se va califica de primul loc si aceasta idee trebuie scoasa afara ca sa nu mai avem mentalitate de perdanti, iar aici dumneavoastra aveti un rol foarte mare ca formator de opinie. Revenind la Olanda daca e calificata de pe primul loc atunci de ce se mai joaca meciurile Olandei? Tocmai pentru ca nimic in lumea asta nu e hotarat dinainte, totul depinde de noi si de unii factori, care speram sa ne ajute.

Obelix (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 0:22

Site-ul L’Equipe:

http://www.lequipe.fr/

Ei de ce n-au femei goale pe site?

Site-ul gazetei milaneze:

http://www.gazzetta.it/

Unde-s femeile goale?

Bottom line: Franta si Italia au jucat finala anul asta.

Hai sa ne luam dupa ei si macar un ziar sa avem care sa respecte sportul.

Cata vreme voi n-o sa aveti respect pentru sport:

a) lui Andries i se va spune Genitala nu Geniala (si e pacat fiindca biata fata e plina de talent)

b) nationala va juca tot asa cum arata ziarul vostru iar federatia ii va tine isonul

c) va fi o prostitutie generalizata generata de lipsa de respect fata de sport pe care voi ati generat-o. Pentru ca n-aveti curaj, coloana vertebrala sa va ocupati de sportul care va da de mancare.

Reciteste d-le Ioanitoaia capitolul despre scrima din cartea lui Chirila „Viata la puls 200” ca sa iti dai seama ce inseamna o femeie.

Urata gazeta, rusine epigonilor (harfe zdrobite ce sunteti) care baga in pamant presa jurnalistica din Romania. Rubrica de sport din Flacara anilor 80 unde ai lucrat si d-ta era cu mult, cu mult-mult peste ziarul plin de fete sexy pe care il gestionezi.

Halal.

mihai (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:12

Domnu’ Ovidiu, asa e, trebuie spus cand jucam cu echipe mici si foarte mici. Daca am ajuns sa consideram Bulgaria o echipa mare, de care sa ne speriem (cand eram copil, ii bateam de-i ascultam cu urechea), ce sa mai zic? Ne cream alibiuri pt eventuale esecuri. O INTREBARE PT TOTI „BLOGGERII”: SE ZICE ADESEA CA SELECTIONERUL (IN CAZU’ NOSTRU PITI) RASPUNDE IN CAZUL UNOR REZULTATE NEGATIVE. DAR CUM? NU-I MAI DAM SALARIUL, IL BAGAM LA PUSCARIE? NU STIU, TREBUIE INTR-UN FEL SA NE RAZBUNAM PT A NU-STIU-CATA CALIFICARE PIERDUTA PE SEAMA UNOR RANCHIUNOSI SI CATARI. NEA PUIU E BINE MERSI. A PATIT CEVA? NICI PE DRACU. ASTEPT IDEI!

gabone25 (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:21

Nu sunt de acord cu faptul ca egalul de la sofia avantajeaza Romania pt ca daca Romania pierde cu Olanda ambele meciuri ceea ce e posibil,Bulgaria va avea un mare avantaj.

mitititelu_daniel (10 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:40

Dumi!!!!!! mai copile de ce il ataci pe Dica???te pricepi mai la fotbal?stii care erau atributiile lui Dica pe teren?Dar cind Coman le tot arata degetul mijlociu suporterilor Stelei da cind behaiau ca turbatii in autocar atunci e ok acum nu da?voi vorbiti mai de bun simt?ca va bucurati anul trecut parca se calificase rapidul nu boro!Domn Ovidiu de Petre Marin nimic?da de Goian?

ps domnul Ioanitoaia intrebati pe Porumboiu ce stadion frumos a vazut simbata!scriti si dv in GSP despre nationala Moldovei!

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 1:42

Mda pe multii iy enerveaza ideea ca …multi ziaristi ar fi zis faptul ca mai bine castiga olanda la sofia..probabil ca iy putem pune olandei probleme dar sa nu comparam olanda cu anglia..care a suferit in joc tocmai pt alegerile gresite facute de mcclaren care ia introdus pe wayne rooney si stewart downing in defavoarea lui jermain defoe(viitorul adversar a lui dinamo) si shaun wright-philips care efectiv au schimbat jocul angliei dar fara efect dat fiind si timpul f scurt ramas..ce vreau sa arat cu asta –> comparatia olanda -anglia neadecvata..olanda jucand foarte bine cu bulgaria dar lipsa de sansa si terenul foarte prost le-au pus mari piedici ..si binenrteles nemaipunand la socoteala toate discutiile din interiorul lotului neconvocarea lui ruud si alui van bommel ..dar sunt sigur ca daca olanda va mai face un pas gresit toate aceste „lupte” in interiorul olandei se vor aplana si isy vor depune toate fortele pt a ne invinge …deacea probabi olanda mai bine invingea la sofia ..si poate jucau mai relaxati cu noi desi nu cred…dar mai e cale lunga si speram sa nu aiba liniste in interior si sa mai realizeze multeee surprize spre succesul nostru..care vrem sa ne duca la un mult asteptat turneu final

trebor (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 2:48

ca director de ziar ce sunteti,adica manager,va faceti bine treaba angajand si mentinand in posturi de asa zisi redactori tot felul de inabilitati intelectuali pentru ca asa vindeti ziarul – majoritatea romanilor incadrandu-se in aceeasi clasa cu a redactorilor dvs. – si deci pot gusta imbecilitatile scrise.
ca om ,insa, cu pretentii cum va credeti ,este la mintea cocosului ca tot scandalul cu mutu injurat a plecat de la minciuna care ati publicat-o in ziarul dvs cu altercatia intre mutu si boschetarul constantean.
asa public formati , asa public aveti , ce nu pot intelege – desi logica este punctul meu forte – de ce la emisiunea pe care o patronati jucati acel teatru ieftin de surprindere sincera.
incercati si fiti barbat – adresati-va si in acea emisiune aceluiasi public care va citeste ziarul sau credeti ca ratingul – cuvantul drag dvs – va scadea spre zero.

Florin (5 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 3:08

Nu pot sa cred!!!! Mutu a gresit in viata lui, cu coca si altele, dar eri a fost ceva inimaginabil. Cum pot huliganii si banditii din Bucuresti sa injure si sa umileasca o echipa nationala???? Nici macar animale nu poti sa ii numesti, ca e prea frumos, nu exista un cuvant in lumea asta sa ii pot caracteriza pe gunoaiele din tribuna „ultrasilor”. Ar fi insa totusi bine sa urmarim mai indeaproape ce fel de persoane sunt acesti „suporteri”, cata scoala au, daca sunt ingineri medici sau alte profesii onorabile. Nici vorba : golanii de pe strada, astia au ajuns sa injure echipa ROMANIEI!!!!
Bucurestiul este o mizerie, nu inteleg de ce nu vor sa joace la Timisoara, unde sunt oameni de valoare, suporteri adevarati, totul este frumos.
Dar asta este, ne conduc inca „miticii”, gunoaiele si banditii!!!!
Foarte bine Mutu, in locul lui nu as mai veni la nationala!!!! Acum ca joaca nu este bine, atunci cand a gresit nu a fost bine. Cred ca a suferi destul si si-a ispasit pedeapsa, atat legal cat si moral, trebuie date uitarii.
HAI ROMANIA!!!

Marcel (6 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 4:07

Nu stiu citi dintre voi ati vazut cum Suedia fara vedete le-a administrat 2 la Spanioli.
Parerea mea si am mai spus-o MUTU datorita faptului ca nu are caracter ar trebuii eliminat de la nationala.
Vad ca Lobont e istorie deja( bravo Coman) daca ar renunta si la Mutu Piti ar avea liniste la vestiar si ar putea sa se concentreze la pregatirea jocurilor si la unitatea echipei.
Ce sentimente credeti ca au ceilalti baieti din echipa cind Piti trebuie sa-l acopere si sa-l apere pe Mutu prin presa, talk-show-uri si conferinte de presa.De exemplu Ganea prin munca ar compensa „valoarea briliantului”
Nu sint Dinamovist din contra tin cu Poli Timisoara dar munca pe care depune Ganea la Dinamo ar trebuii compensata.
Dar se pare ca Piti nu-l prea inghite.
Sper sa ne calificam de data asta ca daca nu ar trebuii schimbat si sediul FRF nu numai cei ce-si fac veacul pe acolo.

dan (12 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 4:25

Dnul Ovidiu, unde gresiti este ca Olanda isi poate reveni la un potentzial pe care noi greu il putem avea,poate doar intr-o zi f mare.
Pitzi in linii mari joaca corect si atat timp cat are sanse , e pe val.Singurul lucru e ca e autist in unele relatzii cu unii jucatori.
Capelo a avut stralucire la vreuna din echipele care le-a avut?
si Serbia a avut multe ocazii si belgienii au scapat de3-4 ori…

Ce mai neglijam este ca Bulgaria are jucatori care totusi joaca meci de meci in campionate tari, pe cand noi?acelasi oboseli, sa-l convocam pe Galca sau Soava sa mai revigoram un pic?

In rest nu-i problema, totul e ok in tzara si in campionat , somn usor! Hai Pinalti , tata Jean – Muresan si Romica PDSR!

Dany (7 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 5:40

dragi romani cred ca acum mai mult ca niciodata ar trebuii sa ne strangem in jurul echipei nationale , ar trebuii sa incetam cu scandalurile dintre noi, e un moment cheie , suntem pe locul intai , poate totusi reusim aceasta calificare . Este f greu, Bulgaria si-a revenit, olanda isi va reveni sigur pana la meciul cu noi, tre sa fim realisti ca suntem cu sansa a treia in clipa de fata deoarece am pierdut cele 2 puncte cu bulgarii.
Nu dle Ioanitoaia , nu ne avantajeaza egalul olandezilor, pentru ca sunt sanse mari ca noi sa nu luam nici un punct cu olanda , si cum la sofia o victorie a noastra acum pare imposibila, daca bulgarii nu-si vor rupe gatul prin belarus sau albania, atunci noi vom spune „adio euro „.
Si lasati-l pe Mutu in pace , nu vad echipa nationala fara el in clipa de fata, trage echipa dupa el si momentan nu e altul care sa-l inlocuiasca , e adevarat ca piturca inca face greseli de selectie, dar cu Mutu procedeaza corect , nu poti sa-ti permiti sa inlaturi principalul om de gol din lot, doar ptr viata lui extrasportiva.

vocea americii (31 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 5:45

D-le Ioanitoaia:

Et tu Brutus?

„victoria obţinută sîmbătă i-a făcut pe “tricolori” liderii grupei G.”

Sa va reamintesc ca miercuri, Olanda joaca cu Albania si Bulgaria cu Luxemburg? Si sa ne rugam sa bata belorusii pe sloveni, sa nu mai intre si aia in hora.

Obelix:

Exceptional expus punctul de vedere, la care subscriu. Si nu numai pornografia. Zizania, speculatia, intriga, injuraturile, etc.

anowen (2 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 5:45

cine nu a ajuns in vara aceasta pe drumul constanta-cernavoda? se asfalteaza de cateva luni si inca nu se intrevede finalul. straturi peste straturi de asfalt. praf, nervi, ore pierdute (cred ca pana la urma o sa privim strada de la o inaltime considerabila). soferii trec, fumeaza si cate doua tigari odata, murmura si vezi pe buze ca nu sunt cuvinte de dragoste. totusi nu vezi ca scot capul pe geam si injura sau ii fac mizerabili pe muncitori.

Dany (7 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 5:57

Aveti dreptate dle Ioanitoaia, pe Mutu nu poti sa-l schimbi, ori il ei asa cum e ori il dai afara . Si cum Romania nu-si poate [permite luxul sa joace fara Mutu in clipa de fata, Piturca procedeaza corect.
Iar ptr derbedeii care au injurat cativa jucatori ai nationalei sambata seara : SA VA FIE RUSINE . Sunt tot aia scandalagii care creaza probleme echipelor lor etapa de etapa, ei nu sunt multi dar sunt mereu aceeasi , si sa fim seriosi ca si Dinamo si Rapid au nu numai Steaua. Am ramas stupefiat la meciu Dinamo – Rapid , ce cautau aia pe teren si unde erau cei care trebuiau sa vegheze la securitatea stadioanelor ? Pai va dati seama sa se intample un incident de-asta la un meci international, pai te suspenda uefa din toate competitiile de nu mai aude nimeni de tine ca tara pe nicaieri ani de zile. Englezii au baze de date ptr huliganii lor, iar cand ii prinde ii bate de le sar melcii din cap.

Xulescu (105 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 6:12

„vocea americii Says: Si sa ne rugam sa bata belorusii pe sloveni, sa nu mai intre si aia in hora.”

De ce? Daca avem echipa ar trebui sa nu ne intereseze ce fac altii. Eu cred ca echipa e pe un drum bun. Nu-mi place Piturca, nu-l consider un antrenor bun. A beneficiat de niste conjuncturi favorabile. Are ceva idi bune, dar nu are o baza solida shi e prea arogant pt a-si corecta greselile. In 4 ani la Steaua de cate ori a luat campionatul? Ce medie de inaltime avea echipa? Dar exista shi motive obiective. Cand e accidentat Radoi cu cine joci la inchidere? Rosu shi Dica sunt niste glume bune, dar nu prea avem altii. Uita-te la Dica. Joaca un meci bine, apoi traieste din amintiri. La portari e dezastru. Daca Coman e accidentat nu prea mai ai pe cine sa aduci. Poate Popa, de la Timisoara.. piturca pe unele posturi nu are nici macar un om care sa joace constant. Ce sa mai vorbim de alternative. Singurul punct unde stam bine sunt atacantii. DAR INAINTE DE TOATE TREBUIE SA CREEZE O ECHIPA.

Dany (7 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 6:16

dupa meciul bulgaria- olanda lucrurile incep sa se clarifice : daca reusim sa luam macar 2 pct olandei , ne calificam, daca nu ramanem acasa . Iar daca nu luam macar un punt la amsterdam, sansele de calificare se reduc dramatic.

Xulescu (105 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 6:23

Ba nu se reduc deloc. Cred ca acum putem bate Olanda acasa, dar cel mai bine ar fi sa luam punct, sau punce la Amsterdam. Aici ai dreptate.

vocea americii (31 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 6:46

Ne calificam sigur daca ii batem pe bulgari la Sofia si cel putin un punct de la Olanda. Dreptu-i, ca mingea-i rotunda si nebunia noastra cit cerul, si poate ciupim chiar 3 puncte la Olanda. Sa vedem ce zar de Piturca data viitoare. Pina acu’ cu Olanda a dat numai gherle.

Asta daca la primavara se intorc toti schilozii la lot, si nu se mai betegesc altii.

Dar e musai sa-i batem pe bulgari. Macar din mindrie. Sa nu se califice nici ei. Zarzavagiii dreacu’. Ca pe urma ne uitam la ei in avion rizindu-ne in nas si mincind castraveti in drum spre turneul final, desi au sa fie iar ciuca batailor daca se califica.

JOHNSON (10 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 7:54

Am batut ,dar pe cine.O echipa buna pe contraatac si fara aparare.Jocul nu merge,daca portarul si un fundas(Goian) sunt jucatorii partidei cand joci cu Belarus acasa …Cat despre refuzul de a mai juca in Ghencea…Sa-si faca Mircea Sandu o societate de consultanta pe tema..”unde vom juca meciul urmator”…poate-i ies niste bani si de aici.

Ghitza_Te-astept_Diseara_La_Portitza (4 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 8:05

=
= = ===
= = = =
= = = = = = = = = = =
=
=============== =
= = = =
= = = =
=

Ghitza_Te-astept_Diseara_La_Portitza (4 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 8:08

=
= = ===
= = =
= = = = = = = = =
=
=========== =
= = =
= = = =
= =

Pt Nea Pitzi

marius (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 8:28

Parerea mea este ca Nationala a jucat bine in meciul de sambata. Cum poate o echipa care da 3 goluri si are cel putin 10 ocazii clare de gol sa nu joace bine? Ca au avut si bielorusii 3 ocazii? Si ce daca? Ce rost ar mai avea Coman in poarta? Cum ar mai putea el sa-si demonstreze valoarea?Daca Radoi reintra in joc si va juca la fel de bine pana acum, parerea mea este ca Olanda va avea probleme mari cu noi. Asa ca baieti jucati in continuare bine si nu mai bagati in seama toti alcoolisti care nu stiu ce-i ala fotbal, dar totusi va injura pe unde va prind. HAI ROMANIA!!!

elle (550 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 8:48

ce aveti frate cu Mutu in campania trecuta daca nu revenea el din suspendare terminam draku pe ultimul loc in grupa !
o tara de invidiosi ( pe banii lui) si huligani
rusine sa va fie!!!!!!!!!!!!!

elle (550 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 8:52

probabil ca cei care injurau sambata seara erau cei care si-au revenit dupa bataia jandarmilor de la meciul Dinamo-steaua

penibili

firca (28 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:00

D-ule Ioanitoaia termina d-ule cu aceasta campanie dusa impotriva lui Mutu si a lui Piturca , pe care numai cine nu vrea nu o vede.Lasa-l pe Mutu sa faca ce stie mai bine (sa dea goluri)si nu-l mai denigra de fiecare data inainte de un meci important.A-ti dus o campanie infecta impotriva lui vizavi de acel incult ,betiv,drogat,golan si profitor.Ne mai miram de ce fac ce fac pe stadioane si pe strazi asa numitii „fani” .Sunt incurajati de ziare si redactori ca ai d-voastra .GS a devenit o fituica de scandal nicidecum un ziar de sport.
PACAT

MARACANA (41 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:16

CORECTA OBSERVATIA, D-LE IOANITOAIA. SI EU SUNT DE PARERE CA EXISTA DIFERENTA INTRE CRITICA SI INJURATURA. CRITICA OBIECTIVA ARE ROLUL DE CORIJARE A ERORILOR SI ARE CARACTER CONSTRUCTIV. INJURATURA, INSA, ESTE CEVA EXTREM DE URAT, IN GENERAL, SI SUUMANA, CAND ESTE GRATUITA, DESI ESTE PROFERATA TOT DE CATRE OAMENI. TOTUSI MECIUL CU BELARUSUL A FOST CASTIGAT. ESTE ADEVARAT, ROMANIA SI-A INGREUNAT SINGURA JOCUL, DUPA ACEL EXCELENT 2-0 DIN DEBUT. APARAREA, ATAT DE CRITICATA L-A DAT PE COMAN CA SI OMUL MECIULUI SI A LINISTIT APELE PRIN GOIAN. IN REST, O VICTORIE RAMANE O VICTORIE. SUNT OARECUM CONTESTATAR AL LUI PITURCA, PT. CA ESTE RANCHIUNOS. SUNT CONTESTATAR AL LUI BOLDICI, CA N-ARE NICI O SELECTIE CA JUCATOR, DAR ANTRENEAZA LA NAŢIONALA. INSA, IMI PLACE SA FIU OBIECTIV SI SALUT VICTORIA ROMANIEI. DAR SA NU NE IMBATAM CU APA RECE. SA NU UITAM PE CINE SI CUM AM BATUT. DAR, AM BATUT.

moralistu (6 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:25

D-le Ioanitoaia, Onor presa sportiva romana !

Nu mai faceti din tantar armasar doar ca sa vindeti gazete si sa aveti rating !
Va spune unul care sambata a fost in Ghencea. Publicul nu a fost nici pe departe asa negru cum il vedeti voi ! Cu unele exceptii, cu care nu putem fi de acord, publicul s-a comportat corect fata de nationala.E drept ca a sanctionat unele gafe , balbe sau scaderi de ritm, dar fiind un public cunoscator de fotbal era normal sa o faca, sa atraga atentia ca lucrurile nu merg cum trebuie. Daca nu acum cu Belarusul, cand sa o faca ? Cu Olanda ?
Si lasati povestea cu minunatul public din provincie care iubeste nationala…bla, bla bla…Cum a fost cu bulgarii la Constanta, A-ti uitat asa de repede ? Tot acesti jucatori au spus ca nu le mai trebuie provincie si vor in Ghencea !
Apropo, cei care au provocat incidentele si au fost izolati de publicul adevarat ( cam 1500 de persoane ) au intrat pe stadion pt ca s-a lasat intrarea libera, multi dintre ei in stare de ebrietate sau oricum veniti sa faca scandal, indiferent de ce se intampla pe gazon ! Cand federatia va intelege ca nu neaparat numarul spectatorilor, ci calitatea lor este mai importanta, va gasi cu siguranta, modul de a alege ce fel de public vrea sa aiba ! Credeti-ma , eu nu sunt un om bogat, dar pot sa imi cumpar un bilet de meci ca sa vad echipa nationala ! Si multi ar face-o, ma refer la cei care iubesc nationala cu adevarat, dar evita tocmai pt ca sa evite sa intre in contact cu derbedei si nenorocitii poftiti pe stadion de ” intrarea libera „!

DANIEL (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:28

DACA PITI SPUNE CA AM JUCAT BINE INSEAMNA CA EL A VAZUT ALT MECI!!!
voi nu ati vazut o incercare de mare jucator a lui MUTU IN DETRIMENTUL UNUI SUT DIRECT PENTRU 3-0,PIERDE SI gol pe contra a oaspetilor???si inca vreo doua trei faze lipsite de „LUMINA” alor nostri?

eu asta am vazut un rezultat bun,un portar exceptional si un joc slab…

mai lasa inganfarea piti si nu mai fi atat de CAPOS CA NU AJUTA PE NIMENI…AHH SI ECHIPA NATIONALA NU-I ECHIPA VOASTRA SAU A TA CI E ECHIPA NOASTRA A TUTUROR „HULIGANILOR ASTORA CARE AU DAT 30 RON LA TRIBUNE SA VA VADA PE VOI….

Bigdan (14 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:30

O mizerie acest pseudo-fanatism care a devenit din ce in ce mai periculos. Haideti sa ne uitam la cei care injura si care critica meci de meci. E o rusine sa aruncam cu namol in munca unor fotbalisti care de bine de rau muncesc sa ajunga acolo. Si sa punem la socoteala ca mergem la stadion sa vedem jucandu-se fotbal, nu sa injuram. Asa ar trebui si ar fi firesc.
Tinem mortis sa aratam ca suntem un popor de frustrati sexual. Ne roade invidia ca e frumoasa Consuelo? Care e problema? Sau vrem neaparat sa intram in cartea recordurilor la categoria „niciun meci fara scandal”?!
E o rusine, un scuipat pe obrazul fotbalului romanesc, care de bine de rau, in ultimii doi ani, a inceput sa creasca. Sa ne purtam ca niste ciobani si in cupele europene… Sau poate dorim sa copiem modelul englez de „Hooligans”. In orice caz, acei hooligans intai de toate sustin echipa si nu incep sa isi cante pe stadioanele lumii frustrarile sexuale vis a vis de Victoria Becham sau cine stie ce altceva.
OK, subscriu ideii ca stadionul nu poate inlocui, si niciodata nu o va face, teatrul. Insa nici loc pentru concurs de injuraturi nu e. Mai ales in conditiile in care un atacant, oricare ar fi el, isi facuse datoria pana in acel moment. Insa asa stim noi sa ne apreciem valorile. E caracteristic natiei romane. Si ce daca inscrisese pana atunci?! Nu a dat gol la o faza simpla, cand de fapt a vrut sa joace pentru public!
O adevarata mizerie acest fotbal – datorita peluzelor. Ar trebui ca toti investitorii din fotbal sa puna pe stadioane banci de lemn, cum erau pe vremuri, ca scaunele sunt prea mult pentru pseudo – civilizatia care zace in noi. Macar sa aiba cu ce sa se omoare atunci intre ei, la vreun derby mai important.
Sa joace pe la Piatra – Neamt, Timisoara, Brasov etc, orase in care lumea s-ar calca in picioare si la antrenamentele oficiale, asa cum au fost la Craiova, acum cativa ani, peste 20.000 de oameni la antrenamentul oficial.

rasunda stadion (7 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:42

Nu e prima oara cand nationala, si fotbalisti in particular isi iau injuraturi pe stadion, la meciuri oficiale. Si camataru se jurase acum 25 de ani ca nu mai vine la nationala. L-a convins Lucescu si bine a facut. Nici un fotbalist nu trebuie desconsiderat, in fiecare zace un sambure de ceva folositor. Important e sa aiba un maestru capabil sa scoata din el valoarea. Piturca nu e genul, in opinia mea.
Mi-e dor si mie de Ioan Chirila, si de tot ce a insemnat el in presa si literatura sportiva. De spiritul lui de toleranta si de dragostea lui de civilizatie. Gazetele de azi provoaca scarba.Il injurati degeaba pe Mutu, ii injurati degeaba pe suporterii scandalagii. Si ei si Mutu sunt in mare parte creatia voastra.

rasunda stadion (7 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:47

In plus, e maxima prostie sa fie fie mutu blamat exclusiv pentru golul incasat.Da, trebuia sa dea gol. Dar din careul lor pana in al nostru era treaba altora sa opreasca mingea.

mishu (4 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 9:48

Domnilor, io am stat la peluza a 2-a si in 90 minute nici eu si nici cei din jurul meu si cred ca aproape nimeni din toata peluza n-a injurat jucatorii nationalei. Poate din cand in cand au mai aparut nemultumiri la adresa lui fl.petre care cam pierdea mingile in repriza a 2-a sau la pasele lui dica, dar in rest, jucatorii n-au de ce sa se vaite de comportamentul nostru. Ba mai mult, Coman retine numai injuraturile unuia sau altuia, da’ uita sa declare ca i s-a strigat numele dupa fiecare parada din repriza a 2-a, si mai ales, ca s-a si intors sa ne aplaude…

Nu zic ca n-au fost injurati, habar n-am ce s-a intamplat in partea ailalta, dar cred ca per total publicul a fost de partea lor si nu este normal ca pentru cateva zeci de contestari sa fie trasi la raspundere 10.000 de oameni…

dii namo (16 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 10:07

mishu…ai dreptate…probaBil ca tot kkt asta care sa creat e diN solidaritate cu mare-le MUCU…

urasc prostii (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 10:18

Pt toti cei care denumesc pornografie ceea ce se face la gsp…ganditi-va totusi ca in editia tiparita nu apare divizia sexy si nu apar nici poze cu fostele/actualele sotii ale fostilor/actualilor fotbalisti.ceea ce mi se pare normal.sunt intr-o oarecare masura de acord ca gazeta comparativ cu gazzeta este o fitzuica…dar ganditi-va ca nici noi nu avem fotbalul si sportul pe care peninsularii il au…au iesit campioni mondiali…au ce scrie…ferrari mai castiga o cursa…au ce scrie…ciclism…si exemplele pot continua cu serie a…etc.
Echipa nationala din pacate nu are ce cauta la Euro pt ca se va trezi in postura de a juca cu o ekipa gen dinamo kiev iar urmatoarele 2 meciuri cu lyon si real…e adevarat ca fara calificare nu avem cum sa capatam experienta…dar totusi…ne entuziasmam prea mult.
despre piturca s`a spus si se va spune mult…nimeni nu il da jos asa usor din moment ce are afaceri cu nashu sandu si cu jiji becali.trebuie sa avem parte de multe si grele esecuri,lumea sa iasa in strada etc. pt a`l putea indeparta de la nationala.mircea lucescu trebuie convins cu orice pret sa vina la nationala desi…la ce fel de om este…nu se va baga in mocirla asta,cunoscand foarte bine fenomenul liga 1.
cu speranta ca nu am deranjat pe nimeni imi exprim dorinta de a nu mai citi asa zisele comentarii ale unor cunoscatori care nu sunt decat niste gunoaie verbale.
o zi buna dle Ioanitoaia si mult succes

Robert (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 10:24

Desi sunt suporter stelist pot spune ca mi-e rusine de ceea ce sa intamplat sambata seara la meciul cu Belarus.Nu stiu cand se va termina odata cu huiduielile acestea la adresa unor jucatori care evolueaza in campionat la alte echipe inafara de Steaua sau chiar la echipe straine.Ar trebuii sa vedem pe teren echipa nationala nu dinamo nu rapid….
Cum ar fi sa joace nationala in groapa si Dica sau Goian sa fie injurati de caini?
Nu cred ca suntem noi cei nedreptatiti la echipa nationala…nu vedeti si voi ce diferenta face Piturca intre Steaua si celelalte echipe.
Avem in campionat jucatori in forma maxima si nu sunt covocati sau lustruiesc banca de rezerve…parerea mea este ca Niculescu si Ganea merita mai mult la nationala.In cazul acesta dinamovistii ar trebuii sa sa fie cei indignati nu noi.
Oricum…din cauza unor animale nu vom mai vedea natinala in Bucuresti…cred ca ar fi momentul sa se schimbe ceva pt a evita astfel de evenimente sau cum s-a intamplat la derby-ul dintre Steaua si dinamo…niste suspendari de min. 5 etape sau mai multe vor face niste galerii civilizate

elle (550 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 10:42

CE CAUTA OV PETRE IN LOT???????

Latru_Degeaba (1 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 11:07

Va salut pe toti cu respect si vreau sa adresez o intrebare. Pe stadionul Ghencea a fost intrezisa intrarea suporterilor rapidisti, dinamovisti, sau mai stiu eu ce alte echipe? Stim doar sa criticam si sa dam din guradar intreb iar: De ce stadionul a fost aproape gol? E clar. Doar stelistii au avut voie sa intre si doar ei sunt cei care platesc sa vada un meci al echipei nationale sau doar platesc sa vada cel mai frumos stadion din Romania. Fratilor daca stadionul era plin cu siguranta poate se incuraja echipa si Mutu nu mai auzea injuraturile a 2-3 suporteri care nu judeca fotbalistul Mutu si omul Mutu.

x_trem (16 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 11:22

pentru a evita ori ce atac libidinos la adresa stelei…trebuie ca echipa nationala sa dispara din ghencea…si facut tot posibl-u ca nici jucatori stelei sa nu m-ai joace pt. romania
sa duca nationala unde a dus MUTU iapa

englezu (3 comentarii)  •  9 octombrie 2006, 11:24

CORECT SPUS DOMNULE IOANITOAIA!mutu care trebuie sa fie liderul nationalei si intregii generatii de tineri isi strica imaginea si asa stricata ,caracterul lui e 0 barat!suporterii iarta dar nu uita!ai explica domnul mutu nepotului meu si atator mii de tineri ca nu trebuie sa se drogheze ca sa ajunga fotbalisti!!!si acum dupa toata istoria cu drogurile si suspendarea,injura….si mai vreti sa avem public european!cu o saptamana in urma acelasi public a recunoscut valoarea unei echipe adverse si a stiut sa-si aplaude si favoritii si adversarii!!si stiti de ce ??…ptr ca au muncit dar nu au putut!asa ca acesti jucatori ar fii bine sa lase VIATA EXTRASPORTIVA(baruri discoteci ,bauturi ,femei .)si sa joace fotbal cu DETERMINARE !!exact ce spune gica hagi intr-o reclama !sa lase declaratiile belicoase…si sa joace FOTBAL!florentin petre si marica nu au fost injurati ptr ca ei au un bunsimt pe care o mare parte din tricolori nu-l au !!!si ei au jucat la dinamo ,dar ei joaca fotbal la echipele care sunt si reprezinta romania cu mandrie!!! asta vor sa vada suporterii!!cand or sa joace fotbal adevarat atunci si suporterii vor fii alaturi de echipa !!

Comentează