Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Înger şi demon

Practic, deoarece Mutu a deschis scorul în minutul 8 şi Marica l-a majorat în 10, confruntarea cu bieloruşii a început de la 2-0 pentru noi. A lipsit puţin, un fir de aţă, ca diferenţa să crească şi să ne aducă […]

sâmbătă, 7 octombrie 2006, 11:30

Practic, deoarece Mutu a deschis scorul în minutul 8 şi Marica l-a majorat în 10, confruntarea cu bieloruşii a început de la 2-0 pentru noi. A lipsit puţin, un fir de aţă, ca diferenţa să crească şi să ne aducă liniştea, numai că autorul golului 1, scăpat spre poarta lui Gaev, a ales driblingul în locul şutului. Astfel, atît de dăruitul Mutu a dovedit că nu s-a schimbat, că poate fi acum înger şi demon o clipă mai tîrziu. Cum ocaziile irosite se răzbună, Kornilenko a redus din handicap la doar cîteva secunde după artificiul Briliantului, moment în care, net depăşiţi pînă atunci, oaspeţii au reintrat în joc. Într-unul plăcut şi cursiv, pe care însă, meteahnă mai veche, „tricolorii” şi l-au făcut greu singuri. Noroc că, montaţi şi harnici, ei au continuat să domine pînă la pauză, deşi adversarii n-au rămas datori nici ca ambiţie, nici ca ritm. Am remarcat mai ales insistenţa lui Fl. Petre şi vigoarea lui Marica, iar în contrapartidă, slăbiciunile din centrul defensivei noastre, prea des prinsă pe picior greşit. Explicabile prin urcarea lui Chivu la mijloc, în paranteză fie spus, o soluţie de avarie nu foarte convingătoare, desincronizările respective n-au scuze.
 

Graţie unui ritm vioi, cîştig evident în raport cu temporizarea la ciupeală de altădată, elevii lui Piţurcă au stăpînit şi partea secundă a întîlnirii. Din păcate, s-au întrecut în ratări, una mai mare decît cealaltă. Adevărat, şi bieloruşii s-au găsit de cîteva ori la un pas de egalare, una pe care însă, analizînd aspectul general, n-ar fi meritat-o. Treptat şi logic, consecinţă a risipei de energie, echipele au scăzut ritmul, parcă incapabile să modifice rezultatul fixat în minutul 20, dacă nu cumva chiar mulţumite de el. Totuşi, Goian a marcat pentru 3-1, gol care, eliberîndu-ne de emoţii, a stabilit un scor corect faţă de cele întîmplate ieri pe Ghencea. Sigur, chiar dacă uneori prestaţia „tricolorilor” n-a sedus, ar fi nedrept să privim, obsedaţi de perfecţiune, numai sfertul gol al paharului. Să reţinem esenţialul, anume că, pe lîngă o atitudine pozitivă, băieţii noştri au obţinut 3 puncte preţioase, a căror importanţă trebuie cu atît mai mult preţuită cu cît, tot aseară, Macedonia a încurcat socotelile Angliei la Manchester, iar Scoţia a bătut Franţa, vicecampioana lumii. Să nu pretindem că e rău cînd e bine.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

un nimeni… (7 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:23

antifan mutu 4 ever….imi vine sa te bat cum l-a batut mutu p ospataru ala tupeist….pentru ca asta sunteti toti…niste ospatari tari in gura…nu stiu daca ati permite unui neica nimeni sa te faca drogat imputit…sa sa nu ripostati…ca sa drogat e treaba lui,pe noi nu ar trebui sa ne intereseze…ar trebui sa ne intereseze cum joaca cand vine la nationala,…toti care il injurati sunteti niste frustrati…lepadaturi de oameni…care lucrati inb toate pietele tarii,vanzand adidadi MIKE…p un salariu de 3.5 milioane….eu unu nu va mai suport…in locul lui nu as mai veni la nici un meci al nationalei…nu as avea de ce…ideea e ca ar trebui sa va bucurati de fotbal si nimic mai mult…si pana la urma cine suntem noi…ce mare nationala suntem noi de ar trebui sa ii batem pe totii??????….in alta ordine de ideei ..asta seara am fost la bamboo si am facut poza cu MUTU…si m-i sa parut foarte de treaba,…era coada sa faca lumea poze cu el ….si facand poze o jumatate de ora cu toti care doreau poze cu el,…el nu a schitat nici macar un gest depalsat…puneti-va in locul lui…si mai vorbim….

dan (28 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:29

Bah taranilor, cand o sa faceti si voi macar 10 % din cate a facut Mutu pentru Romania, cel mai bun stranier din campionatul Italiei, atunci sa-l injurati, cacatii dracului ce sunteti.
Pai daca eram eu in locul lui, si niste tarani din Bucuresti ma faceau drogat, si in toate feluri, urcam in tribuna, si-i mai dadeam si una.
BuCUResteni tampiti si idioti ! Bine v-a facut ca v-a injurat, scarbe ce sunteti !

dan (28 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:32

Pai daca nici cand nationala castiga cu 3-1 nu va convine, cand Mutu da gol, si-si sparge capul pentru nationala, iar niste muisti se trezesc ei sa-l injure, pot sa spun ca sunteti niste tarani idioti.

dii namo (16 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:36

pt dan…. i-ti place sal lingi in fund pe mutu ? la-m injurat din toate puteri-le mele pe bekam de romania

mariu$ (28 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:37

bucuresti, bucuresti, groapa de gunoi a tarii esti.
mitici imputiti !

kkld (28 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:39

antifan mutu 4 ever , esti un monument al prostiei pe pamant.
mutu e o vedeta, cunoscut in toata lumea. tu cu **** mea ai realizat?
nu valorezi nici cat negrul de sub unghia lui mutu, ba cacatule.

Iubire ros-albastra (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:51

Cat timp selectia la nationala sa face inca dupa pilele lui Giovani Becali si fitele lui Piturca,nu cred ca vom avea rezultate.Atata timp cat la meciul de aseara nu au fost convocati oameni ca GANEA,DANCIULESCU(jucatori intr-o forma deosebita).Iar noi dupa „accidentarea lui mutulica jucam in atac cu Cocis care atatea minute cat a jucat si-a dat cu stangul in dreptul si cu Buga care este si el iesit din forma si li bagi pe NICULESCU sa joace 30 de secunde.
Si cand echipa va juca intr-adevar fotbal atunci si spectatorii vor umple iar stadioanele din Bucuresti fie Ghencea,fie Giulesti si se vor comporta altfel adresa jucatorilor fie ca sunt ei stelisti,dinamovisti,rapidisti,etc..
Asa cum galeria de la peluza (galeria stelei?)l-a aplaudat pe DANI COMANAN,asa il va aplauda si pe mutulica cand va da intr-adevar dovada ca este un mare fotbalist.

Imatur (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:52

Daca ati avut curiozitate si ati fi vrut sa vedeti si un pic de fotbal ati dat pe 2. Pe un teren imposibil, joc in viteza, aproape fara greseala si de o parte si de cealalta. Fara preluari gresite mingea curge logic fara supervizari gen Mutu, executii tehnice in marea lor majoritate peste ale lui Mutu, angajament cum probabil nu avem sa vedem la echipa nationala decat la urmatoarele calificari si asta daca suntem norocosi. Daca ati fi vazut ati fi spus ca e logic ce ni s-a intamplat cu bulgarii si la fel de logic este sa ramanem la final in urma acelor doua echipe frumoase de pe programul 2.

boddy (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:56

Pleoapa Says:

October 8th, 2006 at 2:22 am
Tu jucator roman, cel mai bun si cel mai vedeta dintre totzi fotbalistii romanii, cum potzi tu sa muncesti atat de mult, sa alergi pana la epuizare (abia daca mai potzi sta pana la 5 in disco cu Laura Andresan), cum potzi tu sa joci in aceeasi echipa cu totzi parlitzii aia ( gen Marica, Dica, etc), cum sa-ti spargi tu bostanul pentru nish m..sti care stau in tribune si sparg seminte si nici macar nu sunt indragostitzi de Eminescu ca tine, ba mai mult nici bani de prafuri nu au, oare cum potzi tu sa transpiri pentru nish nenorocitzi de romani care au renuntat la paine pe 2 zile pentru a-si plati biletul de tren si de intrare la meci, oare cum potzi sa ….CE SUFLET MARE TREBUIE SA AI!!! Zeul nostru Mutu ia mai dracului de romani prosti, lasa-i intai sa-si plateasca datoriile fata de tine( ca doar pana acum i-ai tot calificat la mondiale si europene) si abia dupa aia sa te apuci de jucat fotbal pentru “ei”.

BRAVVOOOO……Pleoapa!!!!! bine zis!!!!

aici (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:58

aici se vede valoarea bulgariei….a reusit un egal cu olanda….noi de fiecare data cand jucam cu olanda ne da 2 boabe…..e traditie…sa fim seriosi …belarus nu e echipa si nici noi nu avem echipa…romania lui mutu fitzosul…..a cerut schimbarea desi mai putea sa joace…ce sa ii spun a fost injurat

sunt de acord cu imatur (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:03

nici nu m-am uitat la meciul romaniei….ce sa vezi …echipe de amatori..in schimb am vazut bulgaria olanda….frumos meci…sper sa se califice bulgaria in dauna romaniei…sunt roman….sa nu ziceti ca nu sunt…dar asta e fotbal nu concurs de patriotism….cine joaca frumos merita sa se califice…sa avem si noi la ce ne uita….doar ghinionul ii poate tine acasa pe bulgari…cum era pe vremea cand romania juca frumos cu generatia de aur,,,,si ramanea acasa in locul ei calificandu-se echipe nu chiar asa grozave la acea vreme

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:13

1. MUTU aclamat???????Pai mi se pare normal,avand in vedere echipa de unde a plecat si locul unde s-a disputat meciul.
2.Alt jucator mai bun decat Mutu?????La ora actuala nu exista(decat daca il luam in seama pe atat de mult aplaudatul dica care se impiedica in minge,si care nu reuseste sa treaca nici macar de un fir de iarba mai lung).
In concluzie,daca urmatoarele meciuri ale nationalei vor fi tot in ghencea,la meci vor merge aceeasi retardati obsedati de „vitejii” lui jiji,care vor batjocori orice jucator care nu a/nu joaca la steoaia.Daca piturca doreste spectatori adevarati la meciurile nationalei,ar trebui sa se gandeasca sa schimbe stadionul-Lia Manoliu este si va fi locul cel mai bun..

Razvan Razvan (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:17

D`le Ioanitoaia, in cele cateva randuri care o sa le scriu nu pot sa vorbesc despre toate problemele, dar o incerc sa fiu cat mai precis.
In primul rand, e adevarat, dvs nu mai sunteti asa acid ca in urma cu cativa ani, nu stiu care e cauza dar mi se pare k prea vreti tot sa`i aparati pe tricolori si nu numai, iar cand ii atacati o faceti subtil, nu acid ca pe vremuri.
Apoi, Mutu are prea multe fite in cap (ca majoritatea fotbalistilor) pt un jucator care cu generatia lui, nu s`a calificat la nici un Mondial sau European…cum adica il injura 1-20-100 de oameni si gata nu mai joaca?? De fapt el injura primul…dar nu conteaza cine a inceput.
Problema e ca Nationala nu se mai califica la un turneu final de 6 ani, vor fi 8 daca ratam si preliminariile astea…de aia apar conflicte intre suporteri si jucatori , intre presa si oficiali.
Eu zic ca o calificare ar fi ff binevenita si va fi numai bine pt toti….

Asta e parerea mea, poate ma insel in toate ce am zis.

Februarie (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:21

Publicul roman , indiferent in ce oras s-ar juca , nu mai are rabdare cu generatia Mutu . Injuraturile si apostrofarile spectatorilor sunt o consecinta a jocului prestat de tricolori : orgoliul lui MUTU a fost zgandarit cand a vazut superbitatea de gol data de Marica si a tot incercat sa dea si el unul si mai frumos , jucandu-se cu nervii spectatorilor .Eu am stat la tribuna II si am auzit in jurul meu tot felul de injuraturi la adresa jucatorilor , mai ales lui Florentin Petre . Pai cum sa nu-l injure cand din PATRU suturi niciunul nu a fost pe poarta(meteahna veche la Florentin , cred ca a dat mai multe goluri cu capul decat cu piciorul in cariera). Spre sfarsitul meciului injuraturile s-au transformat in ironii , spectatorii cerandu-le jucatorilor sa-i paseze numai lui Florentin.
Cocluzie : acum jucatorii nu mai vor sa joace in Bucuresti pentru ca ii injuram , pentru ca suntem” rai” cu ei , ca nu ii meritam , dar ei nu prea realizeaza ca si noi poate ne pricepem la fotbal si vrem sa vedem fotbal

adrian (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:23

cristi chivu a dezamagit din nou.a fost unul din cei mai slabi jucatori din teren.acuzele jurnalistilor la adresa lui perfect justificate.la echipa sa de club este mai mereu cel mai slab jucator .vreau sa-i transmit sa joace mai mult fotbal si sa apara mai putin la posturi de tv cu declaratii precum ca are cineva ceva cu el.

GabiKoreeanu (91 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:30

Eu cred ca de vina e si oboseala, de care se plangea mai deunazi Olaroiu in ceea ce priveste jucatorii Stelei, insa si cei de la Dinamo si Rapid pot invoca acelasi lucru.
Echipele noastre au loturi subtiri dpdv numeric, s-au mai adaugat si o gramada de accidentati si aceeasi jucatori au ajuns sa joace 10 meciuri intr-o luna. De-asta incepem in forta si ne stingem pe parcurs, pentru ca nu avem baterii ca sa ne tina 90 de minute. Ce e de facut? Ar fi mai multe variante:
1. Liga 1 sa nu aiba mai mult de 16 echipe.
2. Echipele angrenate in cupele europene ar trebui sa plece din start cu un bonus in campionat, pt modul in care reprezinta Romania afara, pentru ca nu e normal ca o echipa ca Dinamo sau oricare alta sa beneficieze de parcursul exceptional al Stelei si Rapidului si sa manance cireasa de pe tort. Ia sa fi pornit Steaua si Rapid cu 5, respectiv 4 puncte pentru prestatia de anul trecut, alta ar fi fost situatia acum. Chestia asta cu echipa odihnita, imi aduce aminte de un proverb: Fereste-te, Doamne, de prost ca are mintea odihnita.
3. Asa cum echipele de club fac stagii de pregatire la munte, etc si Piturca ar trebui sa beneficieze de o perioada de 2-3 saptamani, in care jucatorii lui sa se antreneze cu nationala, nu cu echipele de club. Alta ar fi si relatiile de joc intre ei. Decat sa fi facut turneul ala in state anul trecut, facea mai bine un stagiu in Austria sau Elvetia si cred ca puteau sa joace si amicale, numai ca fata lu’ mircea sandu locuieste in America, nu in Europa. E adevarat aici proprietarii de cluburi se pot plange ca exista varianta ca jucatorii lor sa se accidenteze la nationala, insa sa nu uite ca echipe ca Real Madrid sau Barcelona platesc bani grei la asigurari, ca sa se acopere, financiar macar, in astfel de situatii.

In alta ordine de idei, in ceea ce-l priveste pe mutu, cred ca va fi fluierat pe orice stadion din tara, poate numai la Pitesti, nu. Pana nu isi va pune ordine in viata extrasportiva, nu va avea parte de alt tratament. Pentru ca tribuna e al 12-lea jucator (nu sta pe banca de rezerve niciodata) si doreste sa aiba un cuvant de spus.

ANTIFANmutu4EVER (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:34

Pt. „un nimeni” :
Ptiu, ce era sa ma nimeresti, razant ai ratat. Din pacate tin sa te anunt ca am mult peste 3,5 milioane salariu si nu vand nici Mike, nici Adibas, nici Reboc in piata. Si mai tin sa te anunt ca da, ma duc la stadion sa vad spectacol, sa ma bucur de fotbal, da’ NU sa vad „one-man-mutu-show”, adik sa-l vad pe mutu cum dribleaza, paseaza, centreaza si tot el da cu capu’ de parca numai el joaca in echipa, cum se injura cu publicul sau cum se rasteste la antrenor. Clar? Ma bati cum l-a batut mutu pe chelneru’ ala ai zis? Cred ca ai vrut sa spui de fapt cum l-a batut mutu pe chelneru’ ala in timp ce interlopii pazeau usa de la camera, dak era parte-n parte, il facea bucati prapaditu’ ala pe mutulica al tau, stai linistit. Ia sa nu mai aiba in spate pe Gheara sau pe manelisti, sa vedem, mai e asa de smecher? Sa vezi ce baiat de zahar e atunci. Btw, publicul nu l-a injurat pe mutu al tau din senin. Dak nu stii, informeaza-te.
Pt. „kkld”
In primu rand: jumatate din „celebritatea” „marelui” mutu se datoreaza scandalurilor in care a fost implicat si a toantelor pe care le-a f…
In al doilea rand: ai dreptate, nu valorez nici cat negrul de sub unghia lui, dar stii ce? Ma bucur. Inseamna ca nici nu ma droghez, inseamna ca nu sunt adulat de o haita de analfabeti care ma pupa-n cur chiar si dupa ce ii jignesc sau mai rau, dupa ce chem interlopii sa-i bat, inseamna ca n-am ifose de „vedeta” si ca-mi vad lungul nasului. Asa ca ti-ai luat teapa cu aia pt. ca mi-ai facut un compliment. Merci.

radu (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:36

un sfat….
baiteti, mai schimbati canalul si uitati-va si la alte sporturi care merita mai multa atentie decat fandositii si pipitzele alea de la nationala Bergenbier…ieri, „stejarii”, adica echipa nationala de rugby, pt. necunoscatori, tocmai au reusit calificarea la cel de-al 6-lea turneu mondial consecutiv (s-ar putea ca asta sa insemne chiar calificarea la TOATE turneele finale de pana acum, nu sunt sigur)

asta inseamna ceva, asa-i!?

din pacate din ziarele de sport, si la fel si noi suporterii, suntem mai pasionati de CACATZII astia de fotbalisti (si ma refer strict la vedetele nationalei care ne enerveaza pe toti), balacareala de la FRF, LPF si briz-briz-urile lor. NICI UN RESPECT PT. EI!

P.S. sunt din Timisoara, si pana anul trecut as fi fost mai mult decat bucuros sa vad un meci al nationalei pe Dan Paltinisanu, dar acum….N-AU DECAT SA JOACE IN PAKISTAN….eu la astia nu mai calc, pana nu se schimba lucrurile din fotbalu nostru

GabiKoreeanu (91 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:37

pt Arthur:
Mai, baiete, tu chiar ar trebui sa pleci din tara, ca si-asa n-ai habar de limba romana: vre-odata se scrie VREODATA.

hory (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:38

aduceti nationala la timisoara.indiferent de echipa cu care vom juca meciul incepe de la 1-0,datorita publicului!

David (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:47

k intotdeauna,si in cazul mutu, adevarul e pe undeva la mijloc….dar va trebui sa mai treaca ceva timp pana il vom deslushi, akum e prea la cald.
totusi…nu se observa ceva….rezultatul de aseara bulgaria-olanda 1-1 ….nu e asa de bun precum pare….pt. k inseamna k se mentin 3 echipe in cursa caificarii…iar din acest razboi cum necum…pe noi nu ne vad sa iesim in primele 2…..pt. k probabil se va reduce la un singur meci : bulgaria-romania……ceea ce nu e bine pt. k ei au un avantaj …2-2 la noi acasa 🙂 deci….bafta romania…si speram intr-o 9 calificare care sa ne umple sufletul de bucurie.

star (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:47

Pentru ca nu sinteti decat niste gaozari care se dau ca stiu fotbal, mari tacticieni esuati in total championship manager, care ar putea bate o formatie cu jucatori din Italia, Brazilia, Argentina si mai stiu eu la ce dreaq va duce mintea, cautati gaselnite ca Mutu a fost nu stiu cum si nu e bun, Chivu nu stiu cum, iar voi , ratatilor, sinteti mai buni decat Pele si Maradona, iar pe Ronaldinho il trimiteti dupa seminte.Bine i-a facut MM aluia ca i-a dat-o la narina.Acum l-ati pupa in c.r pe Dica.Asa s-a facut si cu Neaga si cu Danciulescu. O meritati cu totii care injurati echipa nationala si va huliti echipele „favorite”.Voi nu sinteti suporteri, sinteti niste PUTZOI. Cu suporteri ca voi….o sa prindem vreun turneu final cand o sa poate Mircea Sandu sa aduca unu in Romania.Stiti voi cand.Dumneavoastra, domnule Ioanitoaia, „creatorul unei intregi generatii de jurnalisti sportivi, trebuie sa luati atitudine impotriva trendului „carcotas” cu orice conditie. In tara asta nu o sa se faca nimic cu atitudini din acestea, criticizatoare doar asa, ca moft.
P.S.- pentru asa zisii „suporteri”-pishatilor, pune-ti mina si faceti si ceva util.

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:52

Mihai Says:

October 8th, 2006 at 10:39 am
“Am remarcat mai ales insistenţa lui Fl. Petre”, si eu am remarcat ca a alergat degeaba pe teren, mai bine lasa pe altul care din 10 centrari nu dadea 8 aiurea. mereu am impresia ca nationala joaca cu 2 jucatori in minus la fiecare meci. echipa noastra nu se ridica 100% la standardele actuale.
Greu si o sa fie si mai greu …

du-te si te impusca.spune-mi unul care din ”10 centrari 8 aiurea” da opsa decisiva,adica pasa de gol(iti explic ca nu te duce capul baiete)….Fugi in bazar si cumparati o macara si lasa-te de fotbal

ultras_gore (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 10:52

Domnule Ioanitoaia, nu vi se pare ca dnul. Piturca e putin cam depasit?
Cel putin, pana acum, in aceste 3 meciuri ne-a dovedit ca nu se pricepe prea bine la alcatuirea lotului si nici la efectuarea schimbarilor pe parcursul jocului. N-are rost sa mai amintim schimbarile facute la Constanta contra vecinilor nostri bulgari…in mare parte meciul a fost pierdut de el, datorita celor 3 schimbari neinspirate.
Iar aseara,nu-mi explic introducerea lui Buga cand pe banca de rezerve a Romaniei se afla si Niculescu(care marcheaza aproape etapa de etapa in Liga 1 si UEFA), care pe langa faptul ca la ora actuala este mult mai in forma decat Buga(care nu a marcat nici un gol in cele 10 etape) mai avea inca un atu-executarea loviturilor libere. Mai mult, la Dinamo se mai afla inca 2 atacanti in forma-Danciulescu si Ganea- care ar fi meritat sa faca parte macar din lotul Romaniei in detrimentul lui Buga. Aproape toti cei care au ceva in comun cu fotbalul stiu ca Dinamo are cel mai prolific cuplu de atacanti din Europa, si aici mentionez N&D, care se pare insa ca nu pot fi atat de prolifici ca si Buga la nationala in opinia dnului Piturca. Din cauza asta sa fi fost oare convocat Buga? Probabil ca nu. Altul e raspunsul-incapabilitatea dnlui. Piturca.
Cu dnul. Piturca antrenor, am ajuns sa ne rugam sa ne calificam!

Februarie (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:02

Ma transpun in cronicarul Ovidiu Ioanitoaia si imediat imi vine in minte : oare ce articol sa scriu pt. maine ? Sa fie despre meci ,sau despre atmosfera de la stadion , despre mutu , oricum tre’ (vorba atator antrenori stilati , cizelati si un pic agramati gen Razvan Lucescu) sa scriu ceva maret , ca doar sunt NR 1
Eu as fi ales in locul „lu matale” un articol in care as fi aratat cum este tratat suporterul roman , si l-as fi numit asa : „Preturi de stadion peste preturi de restaurant”. Si articolul ar fi sunat asa: am fost pe stadion incognito , deghizandu-ma in suporter normal . M-am dotat cu ce era necesar , respectiv steag tricolor, seminte si suc la cutie de carton , ca doar asa ai voie cica sa intri pe stadion . Cand colo nici asa nu mai ai voie sa intri si ma intreb de ce ? Raspunsul il aflu socat cand gasesc standul bergenbier si cel coca-cola , unde in pahar de 200 ml de suc se vinde cu 30000 lei(o sticla de 2 litri 300000!!!!!!) si o bere fara alcool la fel. Trec peste toate frustrarile gen : doar la romani se poate si peste toate injuraturile pe care le gandesc si incerc sa imi ating scopul initial , sa vad un meci de fotbal si un stadion mult laudat , cu reluari , retrospective s.a. Cand colo , ce vad : o instalatie de sonorizare sub asteptari , cu un videoproiector unde se dadeau la nesfarsit doar reclamele sponsorului(la atatea vizionari am crezut ca astia vor sa ne spele creierul) si in rest nimic SCRIIND ACEST ARTICOL , SPER CA CEVA SA SE SCHIMBE IN MODUL DE ORGANIZARE AL FOTBALULUI ROMANESC , INCEPAND DE LA FEDERATIE

predatorpulse7 (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:05

Doamne ce stie romanul sa faca scandal din orice prostie: am fost la meci si am vazut marea intamplare: toata echipa a Romaniei a fost injurata… oh doamne hai sa plangem.Singurul care a fost injurat de o masa de suporteri a fost mutu dupa ce i-a injurat pe aia 4-5 care l-au injurat mai tot meciul. Dar bineinteles ca dupa meci au sarit toti,coman,tamas,fl petre,niculescu ca au fost injurati de suporterii stelisti ptr ca sunt dinamovisti sau rapidisti. hai sa fim seriosi.. coman a fost aplaudat de cateva ori la fel si fl petre.marica a spus dupa meci ca el nu a fost injurat,pai el nu e dinamovist?
Ca un suporter stelist ce merge in Ghencea va spun ca acest injuraturi au fost singulare sau maxim in grupuri de 4-5 cateodata doar ca fiind tribunele aproape s-au auzit f bine mai ales ca publicul nu a fost nici numeros si nici entuziast. Ceea ce mutu si compania nu realizeaza este ca ei sunt injurati de anumiti oameni si in provincie doar ca acolo nu se aude din cauza pistei de atletism(vezi craiova,timisoara,farul). La noi pe stadion orice e amplificat,ajutorul pe care il dam echipei sau admonestarile datorita acusticii. Cand se porneste galeria Ghencea este un infern din punct de vedere acustic,si daca ar scanda si tribunele ar fi si mai si. Cei care au fost in ghencea cu stadion plin inteleg ce spun.
Domnul mutu ar fi iesit f bine daca n-ar fi facut nimic si dupa meci ar fi spus aceste lucruri,ca a fost injurat de suporteri ptr ca ar fi parut mai maturizat in fata suporterilor nationalei. Asa in schimb a mai adaugat un gest juvenil in colectia sa impresionanta. Pacat de tine mutule ca ai talent dar la caracter esti nul. Te-ai intrebat de ce tu si chivu sunteti injurati de anumiti oameni pe stadioane? Ptr ca aveti 0 calificari sub centura si mutu mai ales se da vedeta,vedeta care se bate la retrogradare in italia.
Asta este diferenta intre nationala lui hagi si popescu si cea a lui mutu si chivu.Hagi a jucat la Real Madrid si Barcelona,Popescu a fost capitan la Barcelona,amandoi au castigat trofee europene la echipele de club.
Chivu are mai multe ca mutu:a prins un campionat european in 2000 si un sezon extraordinar la ajax,dar atat. Mutu a avut o perioada buna la parma si una de scurta durata la chelsea,l-au prins drogat,apoi rezerva la juventus,acum titular la marea fiorentina. Dupa parerea mea daca se va mai realiza unul dintre cei doi acela va fi Chivu pentru ca-si stie valoarea spre deosebire de mutu care se crede „mare jucator”.
HAI ROMANIA!!!!
FORZA STEAUA!!!!!!

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:15

predatorpulse7 Says:

coman a fost aplaudat de cateva ori la fel si fl petre.

de cateva ori in 90 minute??????Dupa tot ce a facut coman si petre pe teren,meritau aplauze doar de cateva ori????Dragul meu stelist,dar in rest,ce au facut dragii tai colegi obsedati de steoaia si jiji?????Sa iti spun eu…..l-au injurat ”cu totii pe mutu”,l-au ridicat in slavi si totodata calcat in picioare (adica tot injurat) pe chivu cand ii ieseau sau nu pasele,flueraturi la marica cad mai gresea si el(ot om e si el),darrrr……..darrr……l-au aplaudat cu totii pe dica,cand a iesit de pe teren.Sa fi jucat oare dica mai bine decat MUTU????-Nici daca se mai naste de N ori?Sa fi fost oare rasism specific retardatilor care nu stiu decat dica&company????Ma abtin.Cu toate astea nationala a castigat,si cred ca a castigat meritat.MII de felicitari!!!Hai ROMANIA!!!!

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:21

Daca nu gasim 2 fundasi de banda cu viteza [petre marin ,Contra(nici atat),Rat (nu suficient)],domnule Ioanitoaia, pregateste un articol cu infrangerile tricolorilor in meciurile cu Olanda de pe acum.Ne bat sigur !

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:22

cu-despre*

Cristian (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:22

Nu sunt in tara si nu am avut ocazia sa vad meciul..sunt in Serbia si in schimb am vazut meciul Serbia-Belgia..au castigat sarbii cu 1-0 dar au jucat slab; diferenta de atitudine: la meciul lu Redstar din cupa Uefa a fost o atmosfera incendiara..in schimb aseara desi erau 50000 de oameni pe Maracana nu prea se auzeau la tv..de ce..pentru ca in ziua de azi meciurile echipelor de club conteaza infinit mai mult decat un meci al nationalei..intelegi asta si voi presa si voi jucatori si voi suporteriii..din pacate s-a ajuns ca nationala sa fie un rau necesar, doar o data din calendar..oare ce meci al nationalei se poate compara cu unul din CL de exemplu….cat despre mutulica…ce putem sa ne asteptam de la un drogat…acest lucru descrie perfect caracterul pe care acest individ il are:infect….daca voi nu aveti nevoie de noi, suporteri, de ce nu jucati cu portile inchise..asa cum se practica in campionat…si nu mai fiti gelosi ca la un meci al unei echipe de club vin 25000 de oameni si la voi nu…pentru ca acolo nu sunt suporteri injurati….lor li se multumeste…….

dii namo (16 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:28

predatorpulse7…ai dreptate!!! la-m auzit pe coman pe rtv cum se plangea ca in prima repriza a fost injurat…un mincinos!!! sa nu uite cum au fost primi-ti jucatori stelei la meci-ul romania-olanda de catre rapizi…coman ar trebui sa-l intrebe pe ogararu cum e sa fi injurat cu adevarat

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:29

Cristian Says:

si nu mai fiti gelosi ca la un meci al unei echipe de club vin 25000 de oameni si la voi nu…pentru ca acolo nu sunt suporteri injurati….lor li se multumeste…….

la meciurile echipelor de club merg,din cei 25.000,in jur de 5.000 de oameni pasionati de fotbal,care merg si cand joaca nationala,si vreo 20.000 de fanatici obsedati care nici macar nu urmaresc meciul,ei fiind preocupati de altele,gen m..3 steaua,m..3 dinamo,m..3 rapid.Nu cred ca nationala doreste astfel de suporteri la meciuri.

jafull (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:35

A jucat si Dica? :-))))

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:38

@jafull :te uiti la meci sa vezi ce echipamente a mai scos adidas si cate femei frumoase sunt in tribuna si sa dea Domnul sa greseasca ,Dica ,Mutu sa-i injuram putin ..fara suparare.

dii namo (16 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:42

m-am saturat sa vad cum jucatotii stelei si spectatorii sant ataca-ti intr-un stil libidinos
sa duca nationala unde adus MUCU iapa!!!

Boghi (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:44

Nu stiu de ce mai mergeti la stadion sau de ce va uitati la meciul nationalei daca voi nu vedeti altceva decat ca jucatorii echipei cu care tineti sunt cei mai cei iar ceilalti nu conteaza si binenteles ii blamati si ii injurati ca la usa cortului. Oare cand se va intampla ca indiferent de rezultatul de pe tabela, lumea sa fie fericita si sa ii sustina pentru ca ii vede la lucru pe cei mai buni forbalisti ai tarii ?? (probabil la TImisoara) La Bucuresti deja a ajuns o normalitate sa ajunga 4-5 echipe mari pe an, iar Miticii isi permit sa aleaga. Tocmai de aceea cred ca ideea de a juca meciurile in Bucuresti e total gresita. Stimabilii de acolo nu isi dau seama ca meciurile echipei nationale sunt ca nota de la TEZA adica cu asta se face media finala a fotbalului romanesc, iar un astfel de meci trebuie sa scota din noi toate cele trei culori ale noastre RGA nu doar cele al clubului preferat. Oare asa cum va uniti impotriva jandarmilor nu va puteti uni si impotriva Olandei, Belarusului, Bulgarilor sau care or fi ei pentru ca in final daca nu puteti fi in teren sa ajutati tara asta macar faceti-o din tribuna! Sunt curios cu ce primire o sa va faca Bulgarii la meciul de la Sofia… Use your brain … will cost nothin’

SHTOIA (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:52

Celor care tot dau in bucuresteni si-n atitudinea lor de la meci vreau sa le spun urmatoarele:
1. IN PRIMUL RAND vad ca multa lume confunda verbul „a huidui” cu verbul „a injura”. E o diferenta totusi intre „huuuooooo” si „baga-mi-as p.. in mata de jegos” , nu credeti?
2. NU toti de pe stadion au huiduit jucatorii, la fel cum NU toti jucatorii au fost huiduiti ci doar cei care n-au jucat la nivelul asteptarilor.
3. Da, e adevarat, unii au fost huiduiti „gratuit”, dar cum am spus mai sus NU de catre toti spectatorii. Daca se gasesc 10-15 terminati sa strige aiurea asta nu inseamna ca toti din stadion fac la fel. Peste tot exista lepre d-astea. Si apropo de unde stiti voi sigur-sigur ca au fost musai stelisti aia? Poate erau pusi, poate erau beti, sau poate asa sunt ei dobitoci de felul lor. Nu le iau apararea, da’ sunt curios de unde sunteti voi asa de siguri.
4. Ideea de baza e ca noi in Bucuresti, ne-am obisnuit cu marile jocuri si cu performanta de-a lungul anilor (generatia lui Hagi, meciurile Stelei in Europa in ultimii ani, un Dinamo-Everton 5-1, meciurile Rapidului de anul trecut in UEFA, am dat doar cateva exemple) astfel ca e greu sa acceptam altceva decat performanta acum, si standardele s-au ridicat in anii astia, d-aia cand joaca mai prost unu’ de-al tau iti vine sa-l fluieri, pt. ca astepti mai mult de la el, pt. ca stii ca poate mai mult, atata tot.
5. Faza e ca ne-am obisnuit prost (:D) atunci cand Hagi si ai lui se calificau la mai toate turneele finale intalnite in cale, iar acum (parerea mea) nu concretizam ca nu mai joaca Hagi & co. ci mutu & co. si ca e o diferenta, poate atat pot astia de acum.
6. Legat de treaba ca „au fost injurati numai dinamovistii” – asta tot din campionatu’ intern e plecata, pt. ca-n ultimii ani s-a creat (absolut imbecil dupa parerea mea) o ura fara de egal, intre echipele de club, toata lumea uraste pe toata lumea, chestie amplificata la maxim de inconstienta multora, conducatori de club care mereu arunca cu pietre-n cluburile rivale, presa care alearga cu limba scoasa aproape zilnic dupa scandal (sincer, a fost sezonu’ asta vreo etapa, sau un meci al Nationalei, dupa care n-a aparut un scandal? nu prea a fost) si a altora. Daca pana si Mircea Sandu (a carui treaba NU este campionatul intern ci Nationala) a intrat in jocul asta intern, cum sa ne mai miram ca e HAOS total la noi in fotbal? Nu conteaza ca avem 3 cluburi in Europa. Cat de curand o sa inceapa si scandalu’ legat de alea. E inevitabil.

gherghiceanu ionel (39 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 11:58

Asta ar trebui sa fie ultimul meci pe care Nationala la jucat in Ghencea.
Vrem nu vrem acel Mutu pe care stelistii l-au huiduit a adus aproape de unul singur victorii pentru echipa Romaniei si este considerat in acest inceput de sezon pe baza notelor acordate de ziaristi declarat cel mai bun stranier care activeaza in Italia.
Revenind la meci, dupa parerea mea am castigat un meci cu mult noroc iar gaselnitele lui Piturca au fost falimentare.
Suntem singura echipa din lume care joaca cu 3 (TREI) aparatori centrali intr-un meci care ar fi fost deajuns numai unul.
Cand va veni meciul cu Olanda, Piturca va mai face o experienta si vom juca cu 6 ( sase ) aparatori centrli si si cate doi aparatori de banda.
Cineva ar trebui sa-i spuna lui Piturca ca nu se pricepe sa faca selectie si ar fi cazul sa-l lase pe altcineva ca vom pierde iar o calificare si vom da vina in continuare pe generatia lui Mutu si Chivu din cauza acestui antrenor total depasit.
Urasc Dinamo, dar nu se poate ca echipa de pe primul loc in campionat sa nu aiba macar un jucator care a prins si el un sfert de ora in meciul cu Belarus de exemplu!

dr_seldon (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:04

Domnule „creator al unei intregi generatii de jurnalisti sportivi” nu te pricepi la fotbal. Poate acum 10-20 de ani te pricepeai. Acum, insa, NU. Ai niste sabloane scrise undeva si completezi unde se afla spatiul cu puncte puncte si apoi le dai naivilor sa le citeasca la fel cum naivii sunt obligati sa priveasca si sa suporte (daca mai sunt si suporteri, ha ha ha) jocul la ciupeala pe care il fac jucatorii romani din preistoria fotbalului. Mai demult mergea, precum si sabloanele tale, dar acum nu mai merge. Nimeni nu mai joaca asa, nimeni nu mai scrie asa. Comentarii de acestea naive: ca in min 8 mutu a dat gol si apoi marica a inscris si el nu au rost intro gazeta a unui „creator al unei intregi generatii de jurnalisti sportivi” deoarece am vazut si noi meciul. Foarte bune ar fi niste solutii. Ce va trebui facut!? Aceasta ar fi jurnalistica sportiva. Avem vreo 2 ziare de sport in Romania si nu vad pe nicaieri asa ceva. Vad numai lamentari sau bucurii prostesti. Toti ziaristii din Romania sunt creati de d-ta? Sa faci comentarii aiurea prin ziar nu e chiar grav, dar sa te dai drept mare maestru, educator, profesor e foarte grav. E tara plina de mari invatatori in toate domeniile… si „merge” treaba in toate domeniile. Si cei mai nepriceputi in ale fotbalului strigau inaintea acestei camopanii: fara lobont, fara contra, fara fl. petre la nationala. Daca se incepea fara acestia campania si fara asezarea impusa de piturca, de fapt fara piturca, acum aveam 9 puncte. Ziarele din Romania nu au zis aceste lucruri si nu le spun nici acum. Se multumesc cu cronici puerile, sterile, fara solutii pentru viitor. Probabil, va place jocul la ciupeala pe care il face echipa si stilul falimentar impus de piturca sau faptul ca mutu joca la mijloc si pierde 80% din mingi si apoi tot el e nemultumit. Ar trebui sa ne facem ca nu intelegem ca are randament 20% ? Sau ce? De ce nu scrieti nimic despre cum e alcatuita echipa nationala? sau spuneti tare: Acestia sunt cei mai buni jucatori pe care ii avem. Si atunci nu o sa mai cumpere nimeni ziarul. Ce-i cu atitudinea asta duplicitara? Ori plangeti toti in cor, ori va bucurati ca prostii. Ori e bun jocul, ori nu e bun? Nu trebuie suparati mafiotii din fotbal? Spuneti asa! Voi astepta o atitudine pozitiva si constructiva, reflectata in randurile pe care le veti scrie de acum inainte.

Gabitza (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:11

Domnul Mutu vrei sa ne prostesti cind spui ca lupti sau iti spargi capul pt. noi, suporterii nationalei !! Tu lupti numai pt. tine si familia ta. Pt. ei joci tu fotbal, ca sa cistigi un ban pt. a duce o viata lipsita de grija financiara. Asta este meseria ta si o faci pt. bani. Iti spun asta pt. ca si eu merg la munca pt. mine si familia mea, pt. a avea un trai decent, nu pt. seful meu, sau colegii mei. Nu am vazut meciul de ieri si acum nici nu regret. Am ales sa ma duc la lucru, desi era benevol fiind simbata, pt. a face un ban in plus. Parca stiam ca din nou se lasa cu scandal si ca nu jucati nimic.Si aici nu ma refer la Mutu in mod special, ci la echipa in general.
PS: m-as lasa si eu injurat si nu as da replica daca as avea salarul tau!

Felix Radu (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:20

cred ca ati reciclat cronica meciului cu bulgaria, gata pregatita la constanta prin min. 70 si neutilizata din cauza lui martin petrov. doar ati schimbat Bulgaria cu Belarus, tot cu B incep.. era si pacat sa fi facut atunci efort de pomana, nu?

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:22

cei care-l criticati pe Mutu dpdv a jocului parcticat de el va inselati (mai are si excese).ganidti-va la Steaua cu Lyon stai ca o sa vina Olanda cu jucatori care fac presing ..iti trebuie jucatori cu tupeu..in afara de Mutu si Marica, dar mai trebuie cizelat …avem???Dica e jukator de sclipire la mjiloc????avem????Nu-l criticati dupa modelul deviata care si l-a ales ci dupa ce face in teren si nu dupao pasa ,2 ,3 gresite …greseste pentru ca munceste, se zbate pe teren pentru el ,pentru familia lui ,pentru Romania.

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:26

La Steaua si Romania ,cu unele exceptii in formula de la nationala ,crestem media de inaltime dar incepem sa perdem la capitolul tehnica ,posesie ,tupeu cu mingea la picior…nuva amgiti cu Belarus ,Bulgaria….se vedem cu Olanda ,Franta,Argentina,Brazilia(ce departe suna :d) altele .Trebuie gasit un echilibru.

ANTIFANmutu4EVER (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:31

PT. GABITZA:
„m-as lasa si eu injurat si nu as da replica daca as avea salarul tau!”
P-E-N-A-L, P-E-N-A-L !! 😀 😀 😀
PE JOS DE RAS.
SINCER, TE APLAUD IN PICIOARE, AI FOST CRIMINAL AICI! MA BUCUR CA MAI EXISTA SI ASTFEL DE OAMENI, SATUI DE „FUMURI” (SAU ERA PRAFURI? 😀 ), „VALORI” SI NU DOAR ANALFABETI CARE-L PUPA-N C…. PE „marele mutu” INDIFERENT CE FACE.
P.S. – MESAJ ANTICIPAT PT. CEI CARE STIU SIGUR C-O SA MA INJURE:
ABIA ASTEPT CAND SUPORTERII FIORENTINEI O SA-L INJURE PE MUTU PT. CA JOACA SLAB, IAR MUTU O SA-SI „BAGE -CEVA- IN GURA LOR”. DAR VAI, ASTA N-O SA SE INTAMPLE NICIODATA, PT. CA LA ECHIPA DE CLUB JOACA DE RUPE PAMANTU’ , JOACA SI CU CAPU’ SPART SI CU MANA RUPTA SI CU OCHII SCOSI, SA-SI IA MILIOANELE DE DOLARI, SA VINA SA SE UITE DE SUS LA NOI, „NON-VEDETELE”, „NECUNOSCUTII IN TOATA LUMEA” SI „CHELNERII” , „ASTIA CARE NU FACEM NICI CAT NEGRU SUB UNGHIA LUI” SI „ASTIA CARE VINDEM ADIDASI MIKE IN PIATA” DIN ROMANIA, CARE N-AM AVUT „NOROCUL” SA FIM PROPULSATI DE NISTE INFRACTORI GEN FRATII BECALI SAU NICU GHEARA SI SA FIM PUPATI IN CUR DE TOTI ANALFABETII.

ultras_gore (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:31

Domnule Ioanitoaia, nu vi se pare ca dnul. Piturca e putin cam depasit?
Cel putin, pana acum, in aceste 3 meciuri ne-a dovedit ca nu se pricepe prea bine la alcatuirea lotului si nici la efectuarea schimbarilor pe parcursul jocului. N-are rost sa mai amintim schimbarile facute la Constanta contra vecinilor nostri bulgari…in mare parte meciul a fost pierdut de el, datorita celor 3 schimbari neinspirate.
Iar aseara,nu-mi explic introducerea lui Buga cand pe banca de rezerve a Romaniei se afla si Niculescu(care marcheaza aproape etapa de etapa in Liga 1 si UEFA), care pe langa faptul ca la ora actuala este mult mai in forma decat Buga(care nu a marcat nici un gol in cele 10 etape) mai avea inca un atu-executarea loviturilor libere. Mai mult, la Dinamo se mai afla inca 2 atacanti in forma-Danciulescu si Ganea- care ar fi meritat sa faca parte macar din lotul Romaniei in detrimentul lui Buga. Aproape toti cei care au ceva in comun cu fotbalul stiu ca Dinamo are cel mai prolific cuplu de atacanti din Europa, si aici mentionez N&D, care se pare insa ca nu pot fi atat de prolifici ca si Buga la nationala in opinia dnului Piturca. Din cauza asta sa fi fost oare convocat Buga? Probabil ca nu. Altul e raspunsul-incapabilitatea dnlui. Piturca.
Cu dnul. Piturca antrenor, am ajuns sa ne rugam sa ne calificam!
ASTEPT RASPUNSUL DUMNEAVOASTRA, DLE. IOANITOAIA.

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:37

ANTIFANmutu4EVER Says:

PT. CA LA ECHIPA DE CLUB JOACA DE RUPE PAMANTU’ , JOACA SI CU CAPU’ SPART SI CU MANA RUPTA SI CU OCHII SCOSI, SA-SI IA MILIOANELE DE DOLARI, SA VINA SA SE UITE DE SUS LA NOI, “NON-VEDETELE”, “NECUNOSCUTII IN TOATA LUMEA” SI “CHELNERII” , “ASTIA CARE NU FACEM NICI CAT NEGRU SUB UNGHIA LUI” SI “ASTIA CARE VINDEM ADIDASI MIKE IN PIATA” DIN ROMANIA, CARE N-AM AVUT “NOROCUL” SA FIM PROPULSATI DE NISTE INFRACTORI GEN FRATII BECALI SAU NICU GHEARA SI SA FIM PUPATI IN CUR DE TOTI ANALFABETII.

De ce te oftici?Nu e vina ta,e vina lu tactu ca era beat crita cand………Asta e,soarta omule!!!!

daniel (14 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:38

”Asta e,soarta omule!!!! ”
Asta in cazul in care esti om ;))

BBS (73 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:40

Iar tampenii de genul ” dupa aspectul jocului noi meritam sa fim campionii lumii”. Domnilor ziaristi cand o sa intelegeti ca fotbalul se joaca pe GOLURI caci nu e patinaj sa se puncteze impresia artistica?

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:49

@BBS daca se joaca pe goluri si pe goluri se joaca ,taceti!!!Criticati constructiv.@daniel.ai luat vreodata ghetele de fotbal in picioare?lasa-l pe Mutu ca nu ai si nu aveti treaba cu fotbalul,rugati-va sa joace prost mereu ,asta va incalzeste ,refulati pe stadioane ….pffff ce oameni.

riki_faq (158 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 12:59

Nu va mai luati de Piturca are gafele lui si inca multe dar aria de selectie e varza sau mai bine spus dintr-un punct de vedere stam foarte ,foarte prost.La nivelul fundasilor de banda,portarilor exceptie Coman un @portar care da siguranta ,dar la fazele aeriene mai are de lucrat,@fundasi de banda ?nu avem,de ce? le lipseste ce este mai important ,viteza,@fundasi centrali -Goian ,Ghionea,Tamas ,Chivu chair si Moti sa mai creasca putin valoric,Radu Stefan putin mai mult.@mijlocasi -la Steaua ,Dinamo(Margaritescu) si Rapid ,afara ?care stie, sa dea o idee:d , Codrea un travaliu excelent ,Cocis,Cernat perdut prin Ucraina,un jucator de rafinament dar s-a perdut prin ,se mai poate imbunatati si jocul lui,@ Atac are Dianmo destui ,Mazilu,Iacob/Badea- sa mai munceasca sa ajunga :d,Mutu si Marica cei mai in forma Deci unde e „buba” mare???? fundasi laterali, unde ne va bate Olanda :(.

Comentează