Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Înger şi demon

Practic, deoarece Mutu a deschis scorul în minutul 8 şi Marica l-a majorat în 10, confruntarea cu bieloruşii a început de la 2-0 pentru noi. A lipsit puţin, un fir de aţă, ca diferenţa să crească şi să ne aducă […]

sâmbătă, 7 octombrie 2006, 11:30

Practic, deoarece Mutu a deschis scorul în minutul 8 şi Marica l-a majorat în 10, confruntarea cu bieloruşii a început de la 2-0 pentru noi. A lipsit puţin, un fir de aţă, ca diferenţa să crească şi să ne aducă liniştea, numai că autorul golului 1, scăpat spre poarta lui Gaev, a ales driblingul în locul şutului. Astfel, atît de dăruitul Mutu a dovedit că nu s-a schimbat, că poate fi acum înger şi demon o clipă mai tîrziu. Cum ocaziile irosite se răzbună, Kornilenko a redus din handicap la doar cîteva secunde după artificiul Briliantului, moment în care, net depăşiţi pînă atunci, oaspeţii au reintrat în joc. Într-unul plăcut şi cursiv, pe care însă, meteahnă mai veche, „tricolorii” şi l-au făcut greu singuri. Noroc că, montaţi şi harnici, ei au continuat să domine pînă la pauză, deşi adversarii n-au rămas datori nici ca ambiţie, nici ca ritm. Am remarcat mai ales insistenţa lui Fl. Petre şi vigoarea lui Marica, iar în contrapartidă, slăbiciunile din centrul defensivei noastre, prea des prinsă pe picior greşit. Explicabile prin urcarea lui Chivu la mijloc, în paranteză fie spus, o soluţie de avarie nu foarte convingătoare, desincronizările respective n-au scuze.
 

Graţie unui ritm vioi, cîştig evident în raport cu temporizarea la ciupeală de altădată, elevii lui Piţurcă au stăpînit şi partea secundă a întîlnirii. Din păcate, s-au întrecut în ratări, una mai mare decît cealaltă. Adevărat, şi bieloruşii s-au găsit de cîteva ori la un pas de egalare, una pe care însă, analizînd aspectul general, n-ar fi meritat-o. Treptat şi logic, consecinţă a risipei de energie, echipele au scăzut ritmul, parcă incapabile să modifice rezultatul fixat în minutul 20, dacă nu cumva chiar mulţumite de el. Totuşi, Goian a marcat pentru 3-1, gol care, eliberîndu-ne de emoţii, a stabilit un scor corect faţă de cele întîmplate ieri pe Ghencea. Sigur, chiar dacă uneori prestaţia „tricolorilor” n-a sedus, ar fi nedrept să privim, obsedaţi de perfecţiune, numai sfertul gol al paharului. Să reţinem esenţialul, anume că, pe lîngă o atitudine pozitivă, băieţii noştri au obţinut 3 puncte preţioase, a căror importanţă trebuie cu atît mai mult preţuită cu cît, tot aseară, Macedonia a încurcat socotelile Angliei la Manchester, iar Scoţia a bătut Franţa, vicecampioana lumii. Să nu pretindem că e rău cînd e bine.

Comentarii (126)Adaugă comentariu

Fane_Rosca (16 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 23:34

DAAAAAAAAAAAAAAAA,
E FOARTE bine!!!

pletica (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:19

suntem buni cu toti slabii si in rest suntem varza :)))))

pletica (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:22

sa nu vorbim de franta si anglia, ca nu stiu de cand nu au mai lipsit de la un turneu final

bogdan (15 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:23

Mutu nu a jucat nimic. A avut cel putin 10 mingi extrem de promitatoare si a reusit un singur gol. Desi toate pase se indreptau a pierdut toate mingiile. A avut numeroase ocazii sa paseze la coechipieri in schimb a ales sa dribleze cu toate ca nu cred ca i-a iesit vreun dribling. Din pacate are impresia ca e singurul care stie fotbal. Desi a iesit cu capul spart aceasta nu inseamna ca el a depus un efort suplimentar doar ca a intalnit un jucator cu capul mai tare ca el. Mutu a asteptat tot meciu pasele si nu a facut altceva pentru a castiga mingea. Ce a facut Mutu pentru Romania este nimic in comparatie cu ce a facut generatia de aur asa ca daca in momentele cand va veni la nationala nu va da totul pe teren si va juca doar pentru el sa nu se astepte sa fie aplaudat doar pentru ca joaca in Italia si are un salriu de cateva milioane de euro.

Sportaholic (5 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:30

Macedonia a încurcat socotelile Angliei la Manchester, iar Scoţia a bătut Franţa, vicecampioana lumii. Să nu pretindem că e rău cînd e bine.

Pai bine bre ! De cand n-au mai lipsit ashtia de la un turneu final ? Da-o dracu nea Ovidiule ca n-ai dreptate! (oricum te doare-n palarie ca nu lucrezi cu IT shi nu facem schimb de opinii)

rocksy79 (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:32

SFERT gol???

Am impresia ca te-ai uitat la alt meci….
de la 2-1…….am stat cu fundu strins……in fata Belarus!!!!!
iar golu lu goian, desi clar ca a linistit spiritele….putea fi al lor….la cite ocazii au avut.

In afara de primele 15, 20 de minute….nu pot sa spun ca nationala a jucat fotbal…..poate bambilici….da nu fotbal!

miniME (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:36

Deci asa e romanu . Si cand ii este bine el striga in gura mare ca e de rau.

Imi pare rau ca ca NATIE suntem cei mai varza – daia ne urasc celelalte popoare-pana si bulgarii….

vanfootball (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:36

Domnule Ioanitoaia,

Bucurestenii si-au iubit Nationala, poate inca o mai iubesc, dar acum e o mica mare problema care ii tine de parte de stadion. Echipa nationala este denumita si “reprezentativa” Romaniei, dar noi, suporterii ei, nu ne mai simtim reprezentati de aceasta. De ce? Nu din cauza rezultatelor proaste din ultimii ani (iubirea nu se reduce la performante) ci din alta cauza. Jucatorul exponential al Romaniei este Adrian Mutu, baiat cu anturaj cel putin dubios, fost dependent de droguri, acelasi care injura selectionerul ca la usa cortului sau il ameninta pe Iovan (capitanul de la Sevilla) si scapa nepedepsit. El ne reprezinta??? Pe mine nu, n-o sa dau bani pe bilet si n-o sa stau in ploaie pentru a-l urmari pe acest delincvent cum reprezinta tricolorul. Imi pare rau, nu mai pot fi mandru!

chewie (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:44

s-au suparat vedetele…ce sa zic….sa nu mai vina in Bucuresti!!!Pentru echipele de club joaca de parca au mancat spanac ca acolo sunt platiti bine iar cand ajung la nationala nu sunt in stare sa puna o pasa in picior de la 2 metri….sa se duca la publicul ala atat de civilizat de la Timisoara….daca o sa continue in ritmul asta o sa fie fluierati si acolo!!!Macar avem ce fotbal sa vedem datorita echipelor de club care au progresat enorm fata de anii trecuti;altfel am fi ajuns rau de tot…se intreaba de ce au fost injurati…ca ne vand gogosi de genu` „Belarus e o echipa imprevizibila”…asta ca sa ascunda neputinta lor….fac pariu cu oricine ca daca Steaua,Rapid sau Dinamo intalnea azi Belarus,astia plecau cu cel putin 5 din Ghencea…asta din cauza ca selectiile se fac ”dupa ureche” si din cauza unor orgolii tampite am ajuns sa ne chinuim cu echipa de mana a doua….in aceeasi oala se afla si olandezii…iar vedetele astea sa o lase mai usor cu figurile si sa faca ceva,sa reuseasca o calificare la un turneu final daca vor sa joace pe stadioane pline si sa fie aplaudati….

edyedmond (29 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:44

si nea gigi ce legaturi a avut cu sile si nutu de te simti asa legat de steaua…puti ba…siloshilor…cine nu joaca la steaua nu e bun de nationala sclavilor

bogdan (15 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:51

iarasi zicem ca ne merge bine pentru ca batem echipele mici asa am facut si in ultimele 3 calificari dar cu jocul pe care il practica nationala nu o sa avem nici o sansa in fata olandei si desi pe moment m-as multumi sa ne calificam cred ca la turneul final ne vom face de ras. Insa problema cea mai mare e infurmurarea celor de la echipa nationala care considera ca doar ei stiu ce e fotbal si daca inving albania si belarus sunt rezultate foarte mari. cei care considera ca nationala joaca bine o sa aiba dezamagiri foarte marii cand romania va intalni echipe adevarate cum sunt olanda si in momentul de fata nu cred ca mai putem invinge nationala bulgariei. sigur au dreptatte cei care zic ca nu pentru performanta sustii echipa. dar macar daca ar face tot ce le sta in putinta sa castige meciuri lumea ar iubi iarasi nationala. dar cand ii vezi in formula de start pe petre marin si tames (care au jucat bine doar pentru ca adversarul este foarte slab) dupa ce abia am scapat cu greu de lobont iti da impresia ca nationala nu mai este reprezentativa romaniei ci un loc in care multi vin si incearca sa isi rezolve propiile interese. asa ca romanii nu de ce sa vina sa sustina o reuniune a nationalei in care mutu vine doar ca sa petreaca cu chivu si contra.
ps stiu de absenta lui contra de la nationala dar prietenia dintre mutu si contra il va aduce cu siguranta ca titular in urmatorul meci.

cezar (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:51

Domnule Ioanitoaia, sunteti ziarist cu pretentii.
Nu-l mai numiti „briliant” pe acest golan lipsit de caracter si plin de fumuri care nu are ce cauta in echipa Romaniei.

DANIEL (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 1:54

Imi pare rau D-le Ioanitoaia ca si in al 12-lea-dar ce spun eu 12, poate 15 lea- ceas tot incercam sa ne dam dupa dud. Cand ati inceput „Procesul etapei”, acum multi ani, erati mai radical. Nu stiu daca erati mai corect dar un lucru este cert: Atunci nu iertati pe nimeni.
Acum, nu am mai citit in editorialele dvs. nimic care sa ajunga direct la tinta. Nu vreau sa gasesc o motivatie pentru acest lucru dar- si sa trecem la Dl.MUTU- in acest articol chiar cred ca vreti sa-i gasiti scuze lui MUTU.
Aflati de la mine ca m-am aflat in aceasta seara la Peluza I si incidentul cu pricina s-a produs cu un spectator de la Tribuna I sau II. Dar nu acest lucru e important, important este ca nu vedem gravitatea incidentului, acela ca Dl. MUTU crede ca e ceva mai ceva ca toata lumea, este arogant si putin plecat de pe suprafata pamantului.
Pai cum poti tu sa spui ca pentru noi joaca si pentru noi isi sparge capul?
Cum poate acest baiat rasfatat sa refuze sa citez: „mai joc pentru voi”?
Pai, va intreb eu, D-le IOANITOAIA, pentru noi joaca el?
Nu cumva a depasit orice limita?
Nu vreau sa mai continui, dar MUTU trebuie sa tina minte un lucru: Nimeni nu e de neinlocuit si decat cu cineva in teren care ne face numai probleme mai bine cu cineva din randurile noastre ale pamantenilor care poate face mai mult decat aceasta vedeta NEDOVEDITA

anti-oi (12 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:10

❗ 90% din cei prezenti la meci au fost stelisti … rapidistii si dinamovistii au preferat sa ramana in fata televizoarelor …

de ce ?
pai de ce draq am asteptat atatia ani ca Lia Manoliu sa fie gata ? ca sa mergem pe stadionul spurcatilor ?
Au vrut in ghencea ? no problem …atunci sa-i incurajeze spurcatii … !

— – – – – –

❗ Mutu a fost si este un mare fotbalist …
Dar pt ca nu e fan stoaia …a fost injurat aseara ca la usa „cortului”
Ce pretentii putem avea de la spurcati ? Asa sunt ei …

Andrei (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:12

Jucand asa, nationala n-are nici o sansa cu Olanda. Chiar daca Mutu si Marica au dat goluri, in rest au jucat slab: au irosit sanse, au fost egoisti in loc sa paseze, si au dat cu stangu-n dreptul in fata portii. Echipa nationala nu are nevoie de vedete, si cred ca s-ar putea face f bine o nationala din jucatori de la Dinamo, Rapid si Steaua. Si ar trebui un antrenor strain, ca sa nu se mai faca selectia pe criterii dubioase.

Serban (11 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:13

RESPECT PENTRU ADI MUTU UN LUPTATOR ADEVARAT

Din nou aceeasi chestie la multi „suporteri”. Se amesteca viata profesionala cu cea privata. Mutu jucatorul e ceea ce conteaza, in rest e treaba lui, ca doar astia care-l injura nu sunt din famila lui si nici ei nu sunt perfecti, by the way. E asa usor sa dai in altul si sa uiti de propriile defecte.. zmeilor.
Mutu e un om care merita respect, fie si pentru faptul ca si-a revenit la nivel inalt dupa droguri, un lucru pe care poate 1% din cei cu probleme il reusesc. Cei care il injura azi ar trebui sa-si aduca aminte de meciul cu Cehia (2-0) si de atatea meciuri cand acest jucator a facut diferenta pentru Nationala. Ca sa nu mai spun ca e pe locul 1 (ca medie a notelor) in Serie A. Cui i se pare putin, sa nu ite ca acolo joaca Crespo, Adriano, Figo, etc. Asa ca mai bine ati fi alaturi de tricolori si ati inceta cu caterinca, desi asta e adevaratul sport national.

cezar (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:14

Si inca ceva.
Dumneavoastra tineti creionul in mana si cu el ar trebui sa separati ce-i putred de ce-i bun ca si cum ati taia cu un brici.
In schimb Dvs. mai mult o „scaldati” , cum bine spunea cineva aici.
Ce a jucat echipa Romaniei asta seara numai fotbal nu este.
Si cred ca Dvs. ati vazut mai bine asta decat mine.

jiku (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:14

Si Marica castiga undeva la un milion de doalri da’ se vede ca se daruieste in orice meci joaca, chit ca e la club sau la nationala, de ce mutulica nu poate si el asa ceva? Lu’ F. Petre ce sa-i reprosezi mai greseste omu’ (doar are 33 ani) la fel si P. Marin, in rest ff. buni amandoi; Chivu nu-si avea rostu’ acolo unde era se vedea clar si mai avea si niste intrari de zici ca vroia sa nu-si pateze tricou’; Dica.. a jucat aseara? Rat excelent; la cuplul Goian-Tames se vede ca’s abea „la inceput”; Rosu.. un fel de Guti ca la Real asa mi s-a parut si atac si aparare ff buna evolutia; Coman excelent ce sa-i ceri mai mult?!; da’ e inadmisibil ca mutulica sa ceara schimbare fie ca si-a spart capu’ ori ca a fost injurat de un „superter” asta nu mai inseamna prosefionalism… i’m sorry mu2lik… per ansamblu kiar mi-a placut cum au jucat ai nostrii, mai putin ifosele unor stranieri, de aceea cred ca si suporterii nu au venit in numar mare la stadion

d@ni (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:22

M-am saturat !!! M-am saturat de baieti astia care vin tot timpul la nationala!!! Numai pretentii, numai fite, numai prostie. Dupa ce ca au fost la un pas sa gafeze iar, tot ei sunt nemultumiti. Ca i-a injurat lumea. Pai intotdeauna se vor gasi cretini care sa vina la stadion si sa injure jucatorii, conducatorii sau arbitrii. Dar sunt mult mai putini la numar fata de cei care vin sa incurajeze si sa vada un meci de fotbal placut. Dar Adrian Mutu nu e multumit, nici Chivu(care ne tot spune prin reclame ca „ne vedem in 2006…2008…2010….2100 si ceva”)si nici ceilalti se pare. Au vrut in provincie,apoi au vrut in Bucuresti, acum iarasi in provincie. Nu spun ca e un lucru rau ca nationala sa joace in mai multe orase din tara, dar nu ca vrea Mutu sau Chivu, ci pentru ca asa hotaraste FRF. Nu? FRF ar trebuii sa fie principalul factor de decizie. Dar de ce sa ne comportam ca cei pe care ii numim -elita-?! Credeti ca in Germania sau Italia hotarasc jucatorii unde sa joace nationala? Eu cred ca nu. Dar noi trebuie sa le facem toate nazurile acestor domni si astfel sa ne rugam frumos de ei sa se califice la un turneu final. Ne rugam de ei de vreo 7 ani si degeaba. Iar d-l Mutu spune ca joaca pentru noi. EXTRAORDINAR !!! Nu ma baiatule , joci pentru tine, joci pentru ca esti fotbalist profesionist, joci pentru ca esti roman si pentru ca ar trebuii sa-ti pese, si nu in ultimul rand joci pentru bani si publicitate. Iar capul ti l-ai spart pentru ca-i avut ghinion. Intr-o buna zi o sa te retragi si atunci chiar ca n-o sa te mai bage nimeni in seama, asa ca trage tare si poate mai prinzi ultimul tren! M-am saturat d-le Ioanitoaia de nationala asta, ne-au obosit psihic baietii astia, nu numai cu rezultatele lor ci mai ales cu atitudinea lor. Eu cred ca avem jucatori mai buni decat Mutu, si am putea construii o alt fel de nationala. M-am saturat!!!

Pleoapa (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:22

Tu jucator roman, cel mai bun si cel mai vedeta dintre totzi fotbalistii romanii, cum potzi tu sa muncesti atat de mult, sa alergi pana la epuizare (abia daca mai potzi sta pana la 5 in disco cu Laura Andresan), cum potzi tu sa joci in aceeasi echipa cu totzi parlitzii aia ( gen Marica, Dica, etc), cum sa-ti spargi tu bostanul pentru nish m..sti care stau in tribune si sparg seminte si nici macar nu sunt indragostitzi de Eminescu ca tine, ba mai mult nici bani de prafuri nu au, oare cum potzi tu sa transpiri pentru nish nenorocitzi de romani care au renuntat la paine pe 2 zile pentru a-si plati biletul de tren si de intrare la meci, oare cum potzi sa ….CE SUFLET MARE TREBUIE SA AI!!! Zeul nostru Mutu ia mai dracului de romani prosti, lasa-i intai sa-si plateasca datoriile fata de tine( ca doar pana acum i-ai tot calificat la mondiale si europene) si abia dupa aia sa te apuci de jucat fotbal pentru „ei”.

MITICA MONCEA (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:29

STATI CUMINTI FRATILOR CA ALTUL CA MUTU NU GASIM!CATI DINTRE VOI MAH NU ATI BATUT PE CINEAVA?SI LA BANI,ANI SI VIATA PE CARE LE AVEA IN LONDRA VATI DINTRE VOI NU VA DROGATI?VA SPUN EU-TOTI ERATI LKA CLINICI DE DEZINTOXICARE!MUTU ESTE UN INVINGATOR CA NU LA URMAT PE MARADONA IN VIATA PRIVATA!MARADONA,CU TOATE CA A FOST DE 1000 ORI MAI BUN CA MUTU,DAR IN VIATA A FACUT DE 1000 DE ORI MAI MULTE MIZERII CA MUTU ESTE IUBIT DE SUPORTERI ATUNCI MUTU DE CE NU AR FI?SPUNETI MIE UN SINGUR MECI IN CARE SA PIERDUT DIN CAUZA FAPTULUI CA EL A JUCAT SLAB.EXCEPTAND MECIUL CU OLANDA IN CARE STIM CU TOTI CA,CONTRA A GRESIT.sa va vad!!!!!!!11

Alessandro (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:30

Domnule Ioanitoaia,
Am fost pe stadion exact in coltul unde Mutu a primit ingrijiri si l-am urmarit (mimica gesturi etc) si va pot spune ca nu a scos nici un cuvant sau gest cat timp un suporter domnilor foarte important UN SUPORTER cu gura mai mare l-a injurat de la spurcat( drogat ingamfat, infatuat…..etc) dupa care a ajuns la faza cu consuelo in acest moment mutu sa uitat cu dispret spre noi si a cerut schimbarea. Atunci am inceput si eu si altii sal fluieram si sa-l injuram. Sincer regret ca am facut-o pt ca el de fapt a dat primul gol ATAT. Dar un gol poate decide un meci. si el a decis multe meciuri la nationala de unul singur. Pe langa multele defecte pe care le are Mutu ca om a facut si greseala sa bata un suporter al nationalei indiferent ca este el „COSCAR” SAU NU. Acest lucru m-a indignat si sincer cred ca si multi din cei prezenti la stadion. Si din acest motiv, Mutu a fost facut „praf” DAR AM FACUT-O SPRE BINELE LUI CA SA-L TRAGA PE NAS SI SA-SI MAI REVINA.

alexito (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 2:46

Mi-e rusine ca sint bucurestean,de felul cum s-a comportat galeria stelei(o mizerie de galerie).Acum nu zic ca Mutu nu ar fi meritat o lectie,dar eu vreau sa zic altceva.Urmatorul meci nationala il va juca in provincie,si acolo vor fi aplaudati indiferent cum vor juca.Si stiti de ce?Ca sa mai dea o lectie la needucatii de bucuresteni.Nu inteleg cum Tamas nu a dat in minge atunci,si l-a lasat pe El Grande.Asta e adevarul A devenit un egoist.Sa ia exemplul de la atacantii lui Dinamo,care atunci cind sint fata in fata cu portarul prefera sa paseze la celalalt.Altruism,si binele echipei.

pablito (17 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:14

mai nu il mai invinovatiti pe mutu ca nu are rost vina o poarta 50% galeria 50%mutu.. in primul rand trebuie sa iti ajuti jucatorii si la 0-5 si al 5-0, dar sa incepi sa ii injuri? si aici nu ma refer numai la mutu.. si la chivu si la niculescu.. asta e nesimtire.. nu conteaza de la ce echipe vin.. nu conteaza ce fac ei in viata privata… e nesimtire si atat. ei nu trebuiau sa il injure pe mutu si mutu nu trebuia sa reactioneze in felul cum a facut-o dar il inteleg pt simplu fapt ca de cate ori vine in romania e un scandal simulat cu el.. ultimul cu vagabondul ala pe nume grosu.. e normal sa crezi ca toti iti vor raul.. sa crezi ca toti sunt paparazzi… toti te injura.. chair daca dai goluri… pai ce mah? cocaina a cumparat din banii vostrii? a facut cheta de la voi sa isi ia masini si case? sunteti extrem de ofticati ca unii reusesc si voi nu.. auzi figuri de stranieri.. da mah.. au figuri si ? e normal sa aiba? cine joaca la roma de pe blogul asta? au figuri dar au si cu ce sa le tina.. dar va spun eu au mai putine figuri ca 99% din alti fotbalisti vestici.. voi nu va dati seama ca vorbiti numai prostii.. nu va convine nimic.. si la 3-0 cu olanda acasa o sa aveti voi ce comenta.. ca nu a fost altruist mutu.. ca chivu la scapat din marcaj pe ala. ca nu stiu ce.. daca acum as fii in locul lui mutu.. as renunta la cetateia romana pe loc.. nu e posibil ca sa te injure suporterii nationalei stiind ca nu ai facut nimic sa ii deranjezi? ce v-a facut el mai? sa va zic eu? v-a castigat pana acum 5 6 meciuri.. si ganditi-va ca primele 2 .. alea cu macedonia si inca unu .. le-a castigat drogat fiind:)) cine vreti mai sa fie numarul 10? dica? e mutu mai rapid ca el de 40 de ori.ce conteaza mai ce anturaje are? la bagat pe gheara pe teren sa il ajute? sunteti voi interesati cati bani cheltuieste el si pe ce? mai voi aveti eroul ala in cap sarac lipit si sfios.. mai ala nu mai exista wake up ca suntem in 2006.. pai mai mir cum am ajuns cu mentalitatea asta pana aici.. sa ii injurati mah pe toti.. si pe toate.. bine dracu ca ma mut in alta tara.. traiasca romania traiasca taranii

Luka (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:19

Inca o confirmare a mentalitatii mizerabile pe care oile ghenciste o au…
Se pare ca jiji oierul a reusit sa-i becalizeze pe stelisti si acestia nu mai fac diferenta intre echipa nationala si echipele de club.Sper ca Romania sa nu mai joace in viitorul apropiat in atmosfera aia infecta din prima stana a tarii.

alex13 (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:21

DIca????? ce bine a jucat dica.cum care dica…….mizerii ghenciste ce murdaresc tot ce e frumos inclusiv echia notionala….nu o sa fie pace niciodata…..abia astept o noua confruntare sa va calc pe cap! niste mizerii de la marginea capitalei>nu dau 2 bani pe scursurile astea .behehee oitelor

JepcaR (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:31

Iubesc echipa nationala a Romaniei ! Sunt un roman pur-sange ! Sunt un rapidist pur-sange ! Au fost 3 propozitii robotice deoarece Romania a marcat de 3 ori azi cu Belarus prin 3 jucatori diferiti la al 3-lea meci din aceasta grupa de foc in care sunt 3 echipe care se lupta ptr calificare …. iubesc pana la Dumnezeu 3 jucatori : Adi Mutu , Cristi Chivu si pe Dani Coman !

Bravo baieti !!! Ati readus Romania pe prima pagina a gazetelor !!! Calificarea este aproape !!! Mi-ati umplut sufletul de bucurie in seara asta si ati dovedit ca sunteti o echipa mare !

Cei care aruncati cu piatra in jucatorii Romaniei , de ce nu intrati voi pe teren sa jucati voi in locul lor ? Pe Carlos de ce l-ati iertat si pe ADRIAN MUTU care este roman nu il iertati ? Voi nu sunteti romani adevarati.

HAI ROMANIA !!!

andrei (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:46

sunt aurolaci spurcati, sclavii lu` jiji … asta sunt… eu in locu` lu` Mutu nu mai veneam la Nationala, sa vad… ce o sa joace atunci.

corneLpumnea (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 3:50

Cat timp ii mai menajati pe astfel de incapabili, ca Piti ?!?
Cat va mai imbatati cu apa ca iar am jucat acceptabil si „am bagat cele 3 puncte in traista, altceva nu mai conteaza” ?!?
Cat mai trebuie sa induram aceasta mizerie de la federatie ?!?
Recunoasteti odata adevarul:

FRF ISI BATE JOC DE ACTUALA GENERATIE !

..si incepeti cu seceratul acestor paraziti aciuiti prin posturi, la federatie!

Numai bine!

Rumanu’ (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:05

S-au gasit dinamovistii si rapidistii sa ne tina lectii de morala!! Ha. Pai cum e cu nefacutu diferentei intre jucatorii nationalei si cei de la echipa de club cand va referiti la Dica? Sau neuronii va sunt atat de putini in cap, ca ii pastrati ca sa il aparati pe Mutu? Urla frustrarea in voi, ca aveti niste conduceri de toata jalea… Nimeni nu il scoate mielusel nevinovat pe Gigi Becali. Dar macar Steaua este unde este astazi (si Rapid si Dinamo asisderea, in cea mai mare parte) datorita lui. Dar asta niste javre ca domniile voastre nu o sa inteleaga…. nu au capacitatea…
In alta ordine de idei, am apreciat evolutia nationalei aseara. Cand titularii sau titularizabilii vor reveni (fie ca forma, fie ca stare de sanatate), cred ca ne vom putea permite sa visam frumos…

Laur (9 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:16

mai andrei tu crezi ca echipa nationala sta in mutu?mai lasa-ma cu drogatul asta care emite pretentii….mai sunt altii care cat de cat joaca si piti nici macar nu se uita la ei!!noi acum am avut noroc ca gaev e terminat…asa ca nu mai comenta ca esti pe dinafara

Nea` Ovidiu (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:26

Brea nea Ovidiule , te rog lasa-ne cu aceste „articole” cu limbaj din lemn de fag putrezit ! Obisnuieste-te ca ti-a trecut vremea , lasa-i pe altii sa scrie . Pur si simplu nu ai nici un talent , nu faci si matale o metafora acolo , o figura de stil ceva mai de Doamne ajuta. Esti un clasic prafuit , articolele matale ocupa spatiul aiurea , mai bine o reclama ceva in locul lor …. (asta a fost asa ca o acolada …. ).

Acum revenind la meci , din ce am vazut , ai nostrii au incercat sa fie mai cu tupeu , sa se daruiasca mai mult , avand in vedere si „tactica” neobisnuita a lu` Pitzi. Mi-a ramas in minte replica lu mutu pentru suporteri : ” Pentru voi mi-am spart capul, muiş***** ! Pai ba boule de mutu ce esti , tu joci pentru Romania , mai ai inca de demonstrat o gramada , mai ai de facut multe sacrificii pana sa ai TUPEUL sa ridici vocea la suporteri. Lumea nu va mai veni la stadion atata timp cat NU NE OFERITI NIMIC , nici o bucurie , nici un meci memorabil , nici macar atitudinea voastra nu e cea care ar trebui.

Eu, suporterul (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:30

„mi- am spart capul pt voi muistilor”….
Ce urat! si ce prost spus…se vede ca oricat de multi bani ai avea si in orice cercuri te ai invarti, mintea…e cea de pe urma…
Domnul Mutu: a fost pe prima pagina cu laura andresan, dupa aia drogurile, urmat de aventurile lui prin bucuresti de fiecare data cand venea la nationala si terminand cu ospatarul batut.
Suporterul roman: a dat banii pe bilet ( a cata oara?), a stat in ploaie si pe stadion si la pta universitatii…a plans si a injurat pt un joc patimas pe care-l iubeste…poate nu are minte, e simplu…DAR nici nu pretinde sau se comporta ca alti milionari…fotbalisti.
asadar, mutu si- a spart capul pt el insusi, nu pentru mine…eu nu depind de echipa nationala sa ma pot vinde pe mai mult, eu nu i au prima de calificare (me rog, generatia lui habar nu are cum arata chestia asta) si eu sunt un simplu suporter…am invatat sa duc tristeti toate viata si sa traiesc cu ele…de aceea eu ma numesc suporter…intrebarea este:cine este mutu in afara stadionului? cine? si inca ceva: eu nu vin la stadion sa l vad pe mutu..eu vin sa vad Romania, asa cum am venit de 30 de ani sa vad echipa asta si cum o sa mai vin urmatorii 30…cu sau fara mutu

Laur (9 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:31

imi este greata de toti…ba suntem antrenori,ba suntem jucatori.ba manageri…bai fratilori macar sa ne calificam si dupa asta sa mai vb.

alexiss_de (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:37

adevarul este ca nu a fost un meci sensational. Au fost doar 3 PUNCTE, scurt si cuprinzator, fara farmec!! Belarusul este un adversar modest, desi au avut ocazii de a marca, totusi diferenta de valoare s-a vazut. Insa aceasta diferentza nu este mare, alte echipe ar fi rezolvat meciul mai usor, ar fi profitat de greselile nu tocmai putzine ale defensivei belaruse, si ar fi inscris mai des.
In legatura cu Adrian Mutu, pe care il cunosc si personal ( mai bine decat el pe mine….. normal ) trebuie sa spun ca nimanui nu iar conveni sa fie injurat si apostrofat. Indiferent cum a jucat Mutu in teren, nu e ceva normal in opinia mea sa fie injurat, si mai ales intr-o situatie unde nervii erau incordati la 2-1. Insa el….el ca jucator profesionist nu are voie sa riposteze si daca aceste injuraturi l-au suparat, trebuie sa isi pastreze calmul si cumpatul. Majoritatea jucatorilor profesionisti care sint huiduiti si injurati pe stadioane in occident nu arata nici un fel de reactii, si daca sint mahniti in acele momente. Mie imi pare rau, fiind un ROMAN din diaspora sa vad ca mereu exista incidente ( si mici si mai mari ) pe marginia partidelor nationalei.

Ajanta (52 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:44

Ce cretini sunteti voi astia care va apucati sa comentati ca atmosfera in ghencea e de tot cacatul, ca e o mizerie de stadion sau alte prostii de-astea! Vai de capu` vostru, nicaieri in Romania nu exista un stadion si o atmosfera mai frumoasa! Unde altundeva ati vrea sa joace nationala, pe Lia Manoliu, unde iti tb binoclu sa te uiti la meci, in stefan cel mare unde incap 74 de spectatori, si aia inghesuiti?

Laur (9 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 4:51

bv NEA OVIDIU si EU…asta nici nu merita macar scuipat(in speta mutu).asa se vb cu suporterii?pe mutu nu il doare de nationala.el s-a „accidentat „si acum sufera….offff.cati jucatori nu au jucat cu capul spart sau cu mana rupta?si niste jucatori mari ma refer!!!el este o domnisoara care nu poate fi atinsa….m-am saturat de toti care il pupa in partea dorsala!!!!

ANTIFANmutu4EVER (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 6:21

La tv s-a vazut FOARTE CLAR cum mutu (cu litere MICI) a zis „sa-mi bag p.. in mortii vostri”, a fost o reluare f inspirata aia. 😀 Ma bucur c-a fost fluierat mutu, APLAUZE IN PICIOARE din partea mea pt. cei care au fost pe stadion si au fluierat copios cand s-a anuntat numele lui prin statie, la schimbare. RESPECT 4 EVER PT. VOI !! Il detest pe acest TARAN COCLIT, DROGAT, INGAMFAT, ANTITALENT SI MANELIST IMPUTIT (pardon de pleonasme :D) inca de cand era la FC Arges. Ma bucur ca IN SFARSIT a inteles lumea ce eu stiam de MULT timp, ca mutu e un ZERO BARAT, atat in teren cat si-n afara lui. Celor care-l pupa-n … pe acest „talent” (umflat peste masura de presa si restu’, d-aia a ajuns el asa important NU pt ca este un mare jucator) am sa le spun cateva chestii:
1. A zis cineva ca ne-a „scos” in multe meciuri. Serios? Da’ juca cumva singur contra adversarilor, nu cumva mai avea si coechiperi, coechiperi care trageau dupa ei adversarii ca sa ramana singur cu portarul, coechiperi care sa-i puna pase decisive, coechiperi care sa obtina loviturile libere din care el sa dea gol, coechiperi care sa blocheze atacurile adverse si sa apere avantajul luat prin golurile lui? IA MAI GANDITI-VA inainte sa-i faceti statuie!
2. Lumea a uitat ca ne-a facut tara de ras prin scandalul cu drogurile? Ala l-a inventat cineva mah? Ia spuneti. Ce repede uita unii. Uite ca yo NU uit. NU uit faptul ca el n-a fost prins dopat ci DROGAT. DROGAT MAH !! Cu cocaina. Asta deja tine de Politie nu de FIFA sau UEFA. La fel cum NU uit ca desi nu jucase 7 luni, a fost numit „fotbalistul anului”. OMG! ONLY IN ROMANIA! 😀
Sincer ma asteptam sa nu mai joace pe Ghencea. Pt. ca sunt niste fricosi, n-au sange-n co..e ! In Ghencea se vede CU ADEVARAT dak ai valoare sau nu. Nu la Constanta, unde spectatorii 90 de minute doar sparg seminte si se uita la meci, nu tu „Hai Romania!”, nu tu „Pe ei, pe mama lor!” nimic, nu la Timisoara unde iti aplauzi echipa cand e condusa cu 8-1 si nu joaca NIMIC. In Ghencea dak joci bine si cu suflet esti aplaudat de tot stadionu’ indiferent de la ce echipa vii (asta am zis-o pt. TERMINATII aia care au afirmat ca mutu a fost fluierat ca nu tine cu Steaua… Coman (Rapid), Fl. Petre (ex Dinamo), Marica (ex Dinamo) de exemplu, au fost aplaudati de TOT stadionu’ INCLUSIV de galeria Stelei bah FRAIERILOR, nu va mai cacati atat pe voi) iar dak joci prost esti fluierat. ASA E NORMAL !
Pai tu dai gol dupa gol la echipa de club, iar la nationala vii si faci pe vedeta, joci numa’ tu (si nu faci NIMIC!) ma mai si injuri si ai pretentia sa te aplaud??? NICIODATA FA IMPUTITULE! VEDEA-TE-AS SCUFUNDAT CU IAHTU’ TAU CU TOT SI VEDEA-TE-AS MANCARE LA RECHINI FA DROGATULE!
P.S. – Mai terminati in p mea cu ineptii de genu’ „dak nu era mutu..” sau „mutu ne-a scos”, ca NU ne-a „scos” de asa multe ori. Dak nu era F. Petre cu Finlanda, dak nu erau Rosu si Marica cu Bulgaria, dak nu erau Marica (din nou), Goian si in special Coman aseara unde ne mai „scotea” mutu mah? Sa tragem coca cu totii de pe tzatzele lu’ tarfa aia? Acolo ne scotea? Ia ziceti. Mai tare ca nu va aud.
Mira-m-as sa ne calificam undeva cat o sa fie mutu in Nationala!
ANTIFAN mutu FOREVER !!

gheorghe (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 7:32

STEAUA = MIZERIA ROMANIEI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TRAGETI TOTI IN MUTU CA SA ACOPERITI IMPOTENTA LUI DICA SI INCOMPETENTA LUI PITURCA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

D-LE IOANITOAIA, TINETI CU ORICE PRET SA PROVOCATI SCANDAL ????????????? MUTU E PROBLEMA NATIONALEI ???????????????? SAU PITURCA, ANTRENOR CARE NU STIE PE CE LUME TRAIESTE ???????????????? SAU PUBLICUL CRETIN CARE FLUIERA JUCATORII ROMANIEI ?????????????????? ASA PUBLIC, ASA ECHIPA, ASA ANTRENOR, ASA ZIARISTI … RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Damian (20 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 7:47

Sa stii ca asta era scopul ascuns. 🙂 Sa-l acopere lumea pe Dica.
Ratat mai esti..

iulius (2 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 7:53

Piturca nu este antrenor .Nu stie cum sa-i scoata aerele lui Mutu din cap,nu are respect din partea fotbalistilor,a pierdut controlul asupra jucatorilor. Apropo!!! Cine antreneaza Nationala?? Mutu sau Piturca??Ca nu-mi dau seama cine e antrenorul si cine jucatorul!!! ORICUM CU O ASA ECHIPA NU TREBUIE SA NE MIRAM CA DUPA TERMINAREA TUTUROR MECIURILOR NE VOM UITA LA ALTII FARA AERE DE VEDETE PRECUM OLANDEZII SAU BULGARII.Generatia actuala nu este in stare de o performanta notabila si nu trebuie sa mai ne amagim.

SHTOIA (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 7:56

PT. GHEORGHE:
COMAN, TAMAS, F.PETRE, ROSU, MARICA, MUTU, BUGA, COCIS, RAT, CHIVU ETC. ASTIA TOT DE LA STEAUA SUNT MAH DESTEPTULE?
PT. CEI CARE ACUZA AIUREA BUCURESTIU’:
CAND MUTU VREA EL SA DRIBLEZE, EL SA CENTREZE, EL SA DEA CU CAPU’, EL SA FACA TOT, SAU CAND PETRE PIERDE APROAPE TOATE MINGILE CE-ATI VREA MAH, SA-I APLAUDAM? NU LE CONVINE-N GHENCEA? CE BINE, SA SE DUCA-N P MEA SA JOACE LA TIMISOARA SA-I APLAUDE PUBLICU’ LA 8-1 PT. ADVERSARI, SAU LA CONSTANTA, SA VINA PUBLICU’ SA STEA PE STADION SI SA SE UITE PARCA S-AR UITA LA UN FILM, NU LA MECI. N-AU EI VALOARE SA JOACE-N BUCURESTI. SA JOACE LA TARA PANA O S-O CAPETE, CA ACOLO VAD CA SI REBUTURILE SUNT VEDETE.

alex2 (1 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 8:15

nu stiu de ce mai avea pretentia domnul Briliant sa fie aplaudat de acei „muisti”. De ce de la inaltimea domniei sale mai are nevoie de incurajarile acelora care in nici un caz nu se pot compara cu domnia sa, vedeta lui Celsea. Sa nu uitam ca Dani Coman a fost aplaudat, ca nu a avut nici un incident cu tribuna, cu peluza care il bombarda pe Gaev cu brichete, desi joaca la Rapid. Cand a fost injurat Stelea, a fost dupa ce a provocat peluza din spatele portii. Ce lipsa de respect, sa raspunzi la provocarea unui Briliant. Si inca ceva. Petre Marin a jucat la Steaua anul acesta fundas dreapta. estye de formatie fundas stanga. Dar domnul Piturca, pentru a demonstra ca nu are nevoie de Ogararu, l-a titularizat. In rest, sa speram ca se accidenteaza o parte din stanieri si jucam in formula care a batut Irlanda in turneul din SUA. Cat priveste schimbarea terenului, mutarea jocurilor din nou in tara, credeti ca timisorenii, daca sunt facuti „muisti”, nu il vor injura pe „domnul briliant”?

cristianu (6 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 8:32

nu trebuia procedat astfel in cazul lui mutu adevarat ieri a jucat f slab dar este un jucator f bun si nu sunt de acord cu astfel de manifestarii toti putem avea o zi mai proasta sau o viata un pic mai dezordonata dar el cel putn ne face un pic fericitii
iar cum a scris cineva ca echipa nationala sa se mute la timisoara ca nu o sa fie huiduita . asta nu se stie nici odata dar merita incercata si varianta asta (amintitiva meciul cu croatia a fost unul f frumos din pct de vedere al publicului )deci va asteptam la timisoara

florin (8 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 8:47

M-a dezgustat profund conflictul lui Mutu cu acei primitivi din tribuna. Si marea problema vine din faptul ca Mutu vrea sa fie unul dintre acei primitivi care injura pe stadion.
Si de aici parca incepem sa vedem cum avem o echipa nationala rupta in doua: o parte fostele vedete cu ifose si o parte de jucatori care incearca sa joace chiar daca n-au fost daruiti cu acelasi talent.
Nu stiu cum vad altii jocul de fotbal (aproape nici nu mai conteaza acum dupa atatea scandaluri) dar eu nu pot sa sufar pe stadion pentru niste fitosi, nu pot sa dau banii pe bilet doar pentru a vedea cum un impresar cu influenta la federatie aduce jucatori pe teren pentru a castiga ceva banuti impreuna cu gasca profitorilor de la federatie, cum antrenorul echipei nationalei nu stie nici sa comunice cu presa si nici cu jucatorii, sa vad aceiasi huligani incaierandu-se cu jandarmii si mai ales nu vreau sa vad jandarmii care sunt platiti din banii publici intervenind cu excesele pe care le-au aratat in ultima vreme.
Ca sa ceri cuiva bani pe un bilet de intrare trebuie sa oferi fotbal nu circul ieftin cu care se inconjoara si echipa si federatia si trebuie sa le poti garanta celor care vin pe stadion ca nu se vor intoarce acasa cu coastele rupte sau cu capul spart de huligani sau de jandarmi.
Nationala are publicul pe care-l merita. Cand o sa existe o echipa o sa fie si public.

Danielle (43 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:06

Asa nea Ovidiu!Exact.”Sa nu pretindem ca e rau cand e bine”.E adevarat,n-am batut Franta dar nici noi nu suntem Brazilia.

P.S. Dl Buzarin scrie prost.La Recurs e degeaba.E veriga slaba din lantul GSP.De ce nu-l transferati la ProSport?

SHTOIA (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:13

Dak eram Brazilia tare mi-e ca nu bateam Franta 😀

SHTOIA (3 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:14

Zizou stie de ce 😀

fik (28 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:16

Rusine bah TARANILOR care l-ati injurat pe MUTU. Poate a gresit niste mingi, da’ cine pul@@ mea sunteti voi sa-l injurati? Natie de cretini !

stelika (4 comentarii)  •  8 octombrie 2006, 9:22

desi sunt stelist nu stiu cine exact a strigat impotriva lui mutu da este un gest care arata ca unii dintre suporteri nu sunt decat niste drogati si betivi care vezi doamne vin si ei sa faca caterinca la meci nu au nici o treaba cu echiopa nationala daca ii intrebi alti jukatori in afara de mutu si chivu nciic nu stiu care sunt acei suportei sunt niste adevarate mizerii de fapt ce poti sa le ceri la niste copchii batuti de soarta fara scoala fara nimik?bine le fac la unii jandarmi cand le dau gaze si ii bat de ii omoara unii dintre ei asa merita

Comentează