Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Utopia lui Gigi Becali

Ovidiu Ioaniţoaia despre varianta ca Dinamo să joace pe Ghencea şi despre instalarea lui Dorinel Munteanu la FC Argeş

Destule i se pot imputa lui Gigi Becali, dar mai rar lipsa sincerităţii. La patronul Stelei, ce-i în guşă e şi-n […]

vineri, 6 octombrie 2006, 5:17

Ovidiu Ioaniţoaia despre varianta ca Dinamo să joace pe Ghencea şi despre instalarea lui Dorinel Munteanu la FC Argeş

Destule i se pot imputa lui Gigi Becali, dar mai rar lipsa sincerităţii. La patronul Stelei, ce-i în guşă e şi-n căpuşă, cu toate că, fiind politician, ba încă unul în ascensiune, normal ar fi să ţină cont şi de ce îi place electoratului să audă. Probabil că exact aşa a procedat zilele trecute, cînd i-a adresat lui Dinamo invitaţia de a juca pe Ghencea în cazul în care se va califica anul viitor în Liga Campionilor. Şefii din Ştefan cel Mare au ridicat mănuşa. În frunte cu Cristian Borcea şi cu Vasile Turcu, ei s-au arătat nu numai flataţi de ofertă, ci şi dispuşi s-o onoreze. Deşi insist că ar fi bine să se îngroape securea războiului şi cele două cluburi bucureştene rivale de-o viaţă să fumeze pipa păcii, permiteţi-mi să am serioase rezerve că aşa se va şi întîmpla. Reducînd lista argumentelor la maximum, deoarece gîndesc că Barcelona ar refuza să fie vreodată găzduită de Real Madrid, şi invers. Dar şi în ideea că o iniţiativă în genul acesteia va fi respinsă de suporterii Stelei şi, deopotrivă, de cei ai lui Dinamo. M-aş bucura să greşesc. Descoperind pe blog-ul Gazetei, pe lîngă informaţiile mai vechi, cîtă adversitate îi desparte, evit intenţionat cuvîntul duşmănie, pe fanii echipelor amintite, cei mai numeroşi din fotbalul nostru, mă îndoiesc însă că propunerea lui Becali se va materializa. Ea s-a vrut o lovitură de imagine şi nimic mai mult. Pentru că demersul în discuţie mi se pare utopic, Dinamo va trebui să caute altă soluţie. Şi s-o găsească în ţară, nu altunde.

Cît timp Dorinel tace, nu vom şti exact ce l-a determinat să plece de la CFR şi să semneze din voleu cu FC Argeş. Poate că e corectă varianta clujeană că avea nevoie urgentă de bani. Dar poate că nu e. Pînă la limpezirea situaţiei, pentru recordmanul selecţiilor în „naţională” stă mărturie o carieră lungă şi strălucitoare, de-a dreptul exemplară. Dacă e greu de desluşit ce l-a împins pe Dorinel Munteanu să ia asemenea decizii, patronul lui FC Argeş pare mai uşor de înţeles, iar asta în pofida faptului că, garantîndu-i noului tehnician 250.000 de euro pe sezon, Cornel Penescu a ridicat ştacheta foarte sus. Căci Dorinel va primi în Trivale cel mai mare salariu din Liga I, urmînd să fie plătit, mă rezum la o singură comparaţie, de 4 ori şi ceva mai mult decît Rednic, antrenorul lui Dinamo, liderul autoritar al campionatului. Şi totuşi, Penescu merită înţeles. Argeşul e ultima clasată, iar patronul ar da oricît să-şi salveze echipa şi, prin ea, propria reputaţie. Clar, i-ar pica rău ca Argeşul să retrogradeze din primul sezon al implicării sale. Ce surprinde însă e încrederea oarbă cu care businessmanul piteştean priveşte viitorul, el declarînd că „nu contează cît m-a costat Dorinel Munteanu pentru că în 2 ani vom juca în cupele europene”. La fel vorbea la intrarea în fotbal şi Sechelariu, fostul finanţator al Bacăului, care promitea nu doar o cupă europeană, ci chiar Champions League! Numai că Bacăul se chinuie azi în liga secundă.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

Discobolus (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:43

„Destule i se pot imputa lui Gigi Becali, dar mai rar lipsa sincerităţii”

Mai rar asa incercare de a duce cu zaharelul cititorii. Mai urmeaza sa se repete si ca daca un personaj ca Jiji nu exista trebuia inventat.

MoRRiS (48 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:45

Offtopic : Hahaha, le scoate Sahtiorul fotbalul din cap la dinamovishti 🙂 .. Ce URAT joaca Dinamo … Cred ca au avut pana aku` numa 15% posesia mingiei … „Adevarata” echipa :D:D:D

chelseaboy_nyku (36 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:46

sin normal ca doar asa isy poate atrage becali electoratul de partea lui parca iy aud: ati vazut ce gest a facut gigi ..ce om bun…probabil ca asa e un om bun dar..nu conteaza asta …ca sa fac o comparatie mai aproape de adevar..pt ca intre barca si madrid e un pik de distanta…e ca si cum ai pune arsewnal sa joace pe stamford bridge sau invers…si nu spun asta …ca nu trebuie sa joace dinamio pe steaua doar din cauza urei dintre cele 2 dar doar asa,,,,tre sa intelegem ca avem nevoie de un stadion…binenteles dacanu or sa aiba de ales mai bine-n ghencea decat in alta tara
🙂

agramatilor (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:56

daca aveti o parere si vreti sa o scrieti, dar stiti ca stati prost la gramatica, atunci mai bine nu va obositi. e simplu. nimeni nu o sa tina cont de ce scrie unu’ care e cu gramatica la pamant. voi nu stiti sa ortografiati corect si mai scrieti si cu „an” in loc de „in”… pai nu se poate domnilor. nota 4! Luati loc va rog!

cineva (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:08

ioanitoaia…ce faci ma incurci borcanele…dupa parerea mea…dusmanul stelei este si va fi acea echipa care se va lupta la titlu…pana acum 1000000 de ani a fost rapidul…sau poate am trait eu cu impresia proasta ca rapid are mai multi fani ca dinamo…pana acum 4-5 ani dinamo era o necunoscuta…parerea mea…asa cum steaua a „facut” suporteri datorita calificarii in CL (si ma refer la copii de gradinita si femei care nu stiu ce e ala fotbal) …asa si dinamo a „facut” suporteri fiind cei drept mai mediatizata decat steaua in ultimul timp (ma refer la cele 10 victorii)…acest lucru s-a intamplat faptului ca „vorbesc” in teren si nu in afara sa (ma repet dar tb sa spun ca….ma refer la faptul ca becali a tinut prima pagina a ziarelor prin scandaluri si injuraturi….bine acum…sa nu exagerez…dar si steaua a avut rezultate…..ca si ionut popa e nebun …dar nimeni nu mediatizeaza Poli Iasi)…deci raman la parerea mea ..si aceea ca rapidul are mai multi suporteri decat dinamo…..si nu compara real madrid si barca…cu campionatul nostru…..e o rusine bineinteles ca real sa joace pe Camp Nou…sau barca sa joace pe Santiago Bernabeu…acele cluburi au prestigiu in europa…dar dinamo cum isi va face prestigiu in europa dak nu joaca..adik se califica dar este rugata sa gaseasca stadion de CL….pai jucati fratilor in tiraspol….cine se duce la meci? cainii aia de pe strada ..nu voi „cainii rosii”…deci chiar dak becali a recunoscut intr-un fel superioritatea lui dinamo si a facut acest gest cu 2 taisuri…..dak nu va calificati va impusca 2 iepuri dintr-o lovitura….apropo sunt stelist…ma bucur ca becali e la steaua,,,pt ca plateste bine si la timp jucatorii…astept perioda de declin a lui dinamo…va exista si o astfel de perioada….succes in uefa

Vasile Alexandrescu (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:12

Dinamovisti nu ar trebui sa se simta umiliti de faptul ca ar urma sa joace in Ghencea,ci ar trebui sa se simta umiliti de faptul ca timp de 16 ani au vandut si revandut jucatori dar in acesti 16 ani nu au facut nimic altceva decat sa puna niste scaune de plastic si o nocturna.Oare problema e in Ghencea sau in interiorul clubului Dinamo.Stimati dinamovisti faceti niste adunari si niste scaderi si dupa aceea puneti-va o intrebare simpl:UNDE S-AU DUS BANI CLUBULUI DINAMO.Iar dupa ce va rezolvati problemele din cadrul clubului sa incepeti sa-i injurati pe alti.Asta ar fi fost si soarta clubului Steaua daca ramaneau in continuare vechile stucturi dar din pacate noi ne-am ales cu un oier si nu ne este sa jucam prin Europa,dimpotriva suntem chiar laudati.Si asta nu pe bani contribuabililor la buget de stat.O alta intrebare pentru dinamovisti:Cati dintre voi v-ati dori un astfel de oier la clubul Dinamo?

George (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:18

Inter-Milan, Lazio-Roma, Steaua-Dinamo…..De ce nu? Si daca se poate sa jucam si noi in Stefan cel Mare, cainii in Giulesti si rapidistii in Craiova :)))) Vom fi toti one big family…Utopic, intr-adevar dar cat se poate de civilizat. Nu cred ca se va intampla asta vreodata.

pt morris (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:19

nu sunt de acord cu tine…si eu sunt stelist..dar acest meci e doar un amical ,,,in plus rednic a spus ca vrea sa testeze jucatorii…dak e sa dau un exemplu: Romania joaca bine in amicale (romania 5-1 germania) si pierde in meciuri oficiale…cred ca nu reprezinta nimic acest scor….si chiar cred ca poate sa treaca de grupe…de pe locul 3 ….chiar dak are o grupa mai grea (exagerat de mult spus „grupa mortii”….eee se dau si ei mari>>>> grupa mortii e aia cu eintracht..cred ca H ), si mai cred ca are mai multe sanse ca rapidul….in fine ..stii ce e deranjant ..ca pana acum dinamo nu exista in uefa…si acum se vor bucura de o calificare in CL nemuncita…..si iar se imbata cu apa rece….acu 2 ani: lasati-ne sa ne antrenam…acum : castigam cupa uefa dak trecem de grupe…..ce bine ar fi dak ar fi asa usor….mi-aduc aminte ca steaua se chinuia cu echipe anonime sa joace in grupele uefa…asa era inainte ..acum tb sa faca la fel si rapid si dinamo…de fapt au facut acest lucru….k doar in grupe sunt adversari mai tari…..dar asa se face performanta…incetu cu incetu….

Mido (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:21

Nea Ovidiu nu mai compara pe Dinamo si Steaua cu Real si Barca.Daca vrei compara le cu echipele fruntase din Moscova care din cate stiu eu in Liga Campionilor una din ele joaca pe terenul celeilalte.Asa ca nu vad de ce n ar putea si Dinamo sa joace pe terenul Stelei…Dar nu se va juca si asta datorita unui singur lucru… nu vor SUPORTERII ambelor echipe…

Sohil (13 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:35

Romania e o tara bolnava. Suntem atat de handicapati incat suspectam de intentii necurate absolut orice gest?! Eu cred ca in pofida acceselor sale de mahalagiu, Gigi are totusi o inima mare si a facut aceasta oferta manat de bune intentii. Toata stima! Nu vad de ce ar fi dinamovistii atat de prosti incat sa refuze oferta de a juca pe un gazon impecabil si in fata unor tribune foarte apropiate de teren!
Scapand de Netoiu si Giovani, Dinamo are, in sfarsit, sansa sa creasca. Influenta malefica a celor doi samsari cu ifose de presedinti de club aproape ca distrusese clubul. Sa recunoastem ca actuala conducere e mult mai sobra, mai civilizata, mai bine intentionata. Vorba mamei lui Napoleon :,,Numai de-ar tine!”
Penescu este alt imbogatit al tranzitiei care s-a decis sa isi faca reclama pe seama fotbalului. Habarnist total in ale fenomenului, a adoptat tactica lui Iacov: cat mai mult scandal, tot atat publicitate gratuita. Dorinel a gresit enorm, nu stiu exact ce l-a determinat sa intre in combinatii cu dubiosul patron pitestean, dar e cert ca nu va mai avea rezultatele de la Cluj. Pacat. Se pare ca reprezentantii generatiei de aur o scrantesc unul dupa altul, demonstrand ca trebuie sa ramana in memoria noastra doar ca jucatori.

st3lista (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:45

Nu!!!!!!!!!!!!! nu nu si nu x(

thunder (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 21:59

Hei,dj fllo,tu stii?Romaneste,vroiam sa zic?Si nu e vorba de o melodie…

Ckhristian (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:04

Din pacate prostia e la ea acasa in randul majoritatii suporterilor, stelisti, dinamovisti, etc. Inainte de a fi stelisti, dinamovisti, rapidisti, etc, ar trebui sa fim oameni, apoi romani si pe urma ce mai vreti.Sunt convins ca Gigi Becali, al carui fan nu sunt nici pe departe a facut o oferta sincera. Si chiar daca nu a fost sincera omul a facut-o. Iar cei de la Dinamo care nu sunt de acord cu disputarea meciurilor in Ghencea, ii intreb: nu le-ar place sa bata pe Barcelona chiar pe stadionul din Ghencea, si sa se laude cu o asa performanta in fata stelistilor? Probabil ca nu. Prefera sa ia bataie de la Zimbrul Chisinau, dar sa fie pe stadionul din Stefan cel Mare. Iar fotbalisti de genul lui Margaritescu, care spun ca nu ar juca in Ghencea, inventand motive spre a fi pe placul suporterilor, dar nu stiu ca nu se spune opsaid,nemaivorbind de cum se scrie deschid gura si isi dau cu parerea filozofand pe teme mai presus de posibilitatile lor de exprimare si de intelegere. Si daca e sa vorbesc si de sefi, Borcea e sub Becali mult de tot. Gigi macar mai recunoaste ca e slab pregatit uneori, celalalt crede ca e de ajuns sa fii sef si sa deschizi gura ca sa spui ceva inteligent.Surprinzator Turcu a avut o atitudine surprinzator de logica, si nu ma asteptam de la el. Rednic la fel, un diplomat. Sunt suporter stelist, dar bineinteles ca voi tine cu Dinamo la orice meci jucat de ei in compania altei echipe straine, si daca as fi pe stadion nu m-as sfii sa stri si sa ma bucur pentru ei, pentru ca sunt om si roman si iubesc fotbalul.

x_trem (16 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:15

steaua cu rezultatele din ultimi trei ani trebui-a sa fie departe …dar oier-ul ne tine pe loc…in ultimi doi ani jiji nu a investit nimic in echipa …dar si-a recuperat toata investitia pe care a facut-o de cand a venit la steaua…nu inteleg de ce uni suporteri ai stelei il ridica in slavi… cand acest individ prin decizii-le pe care le ia i-si bate joc de noi sistematic

Ckhristian (9 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:23

Achizitiile sunt facute prost la Steaua nu stiu cine se ocupa. E clar ca MM nu se pricepe prea bine, dovada Carlos, Lovin, si Ov. Petre. Si mai spune ca prost nu e cel care cere, ci cel care da. Ei au dat aproape 1 milion pe asta si e la fel de bun ca si Lovin care nu prea stie unde sa stea si ce trebuie sa faca pe teren. Olaroiu e la fel de slab pregatit ca si Piturca, doar un pic mai norocos. Singurul care a vazut unde a gresit si a facut ceva schimbari a fost Protasov dupa meciul cu Rosemborg. Ce juca Steua cu Protasov e departe de tot ce se joaca si se va juca cu Oli antrenor.

dan (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:24

Astfel de judecati nu isi au rostul domnule Ioanitoaia. Cred ca sunteti de partea scandalului, il intretineti. Aveti interes sa fie scandal, sa fie sange…. Nu va place linistea, civilizatia si normalitatea.
Abia acum inteleg, sunteti de partea agresivitatii. Va temeti ca or sa vi se reduca profiturile. Ganditi stramb, lumea se schimba. Dupa acest articol, nu ma mai aveti de fan. Toate bune! Din Anglia va salut, unde presa e altfel…..

nelu (11 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:32

O gramada de actionari are Dinamo iar cand vine vorba de modernizat un stadion pleaca la cersit la minister.De ce nu va imprumutati „frumosilor” la banca iar la anul cand luati cash-ul de pe urma participarii in UCL sa restituiti suma?Sau deja ati impartit banii pe care-i veti lua?

alin (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 22:55

hai mah dane, asha e presa acolo, altfel?
adica exista doua tipuri de imputiti?
imputiti occidentali shi ai nostri?
crezi ca daca ai ajuns sluga la stapani in anglia aia te iubesc?
mai citeste prin sun sa vezi ca ei te considera scursura europei.
daca stai pe acolo o sa gaseasca ei vreodata ocazia sa ti faca nepotii sapun stai linistit.
super civilizatii europei, animalul din om nu se spala cu sapun sa stii

alin (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:12

c
e sa pot sa zic il respec pe GIGI BECALI e un om de milone sper sa ajunga presedintele ROMANIEI noapte buna

GabiKoreeanu (91 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:18

O mica paranteza dle Ioanitoaia: Milan si Inter nu joaca pe acelasi stadion? E adevarat ca Giusseppe Meazza nu e proprietatea niciunuia din cluburi, dar se poate.
Dupa bataia incasata de suporterii Stelei la meciul cu Dinamo, am inteles, tot din ziarul dvs, ca mai tarziu galeriile au fraternizat si au protestat impreuna impotriva jandarmilor. Deci, se poate.
Ca la un eventual meci al lui Dinamo cu, sa zicem Barcelona, suporterii Stelei ar tine cu Barcelona, asta e alta poveste…

alin (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:19

al doilea alin nu sunt eu. uite ca eu n-o sa-l votez pe jijel

ROSIN (35 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:22

Bineinteles ca Gigi nu poate fi vreodata subtil prin ceea ce declara! De data asta sa pare c-a fost sfatuit bine de „negrii” pe care-i plateste sa gandeasca pentru el. A descoperit ca Dinamo a devenit o nuca prea tare de spart pe teren si atunci incearca sa creeze o tensiune intre suporterii cainilor si conducere sau chiar un razboi intre actionari. A facut foarte bine si m-as bucura sa se intample asa dar cred ca Dinamo va pierde campionatul oricum. In 24 de etape chiar credeti ca nu pot face 4 meciuri mai proaste decat Steaua. Asteptati sa se clarifice lucrurile in grupa de CL si ros-albastrii se vor pune pe treaba si-n campionat. In plus au si cainii acum alte griji, Totteham de exemplu. Pe Arges sigur Dorinel o va scapa de retrogradare. E infinit mai usor sa eviti ultimele 4 locuri decat sa te clasezi in primele 4. Asta-i si obiectivul lui Penescu. Pe viitor tot mai multi se vor gandi la cupele europene. In fond peste 2 ani am putea avea 6 echipe in Europa, nu? Dintre care 3 in UCL. Iar pentru cele 3 locuri de UEFA cine sa se bata daca nu Timisoara, Otelul, Clujul, Farul, Argesul sau Craiova?

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:54

Prietene #Bluelyon, daca tu consideri ca asemamandu-l pe Becali cu ceausescu il jignesti, te inseli.

Desi exista o mare vrajeala in toata presa , chiar si cultura si ce se invata in scoli, eu iti pot spune clar : Ceausescu a facut ceea ce noi de 20 de ani distrugem.
Cand nu vom mai avea ce, probabil vom muri ca popor.

Cat de cretin sa fii (majoritatea romanilor, ma refer) incat sa spui ca *inainte* era mai rau?
Extraordinar, era rau ca nu puteai pleca in strainatate cand ti se scula. Si nu puteai sa strangi averi peste noapte.
Uite de aia nu mai putea lumea…

In schimb, oamenii cinstiti care faceau o scoala, sau munceau curat, aveau prezentul si viitorul asigurat 100%.

Radeti de Becali ca a fost oier, de Ceausescu , ca a fost cizmar. Daca ati ajuns sa radeti de asa ceva, este grav. *Va* si *ne* plang de mila.

The Hustler (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:57

S-a calificat Dinamo in Liga Campionilor?

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 23:58

Asiei poate 🙂

florin (1 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 0:01

toata povestea asta cu dinamo jucand in grupele CL pe Ghencea a plecat de la o remarca bahica a dlui. Mircea ” Walker” Sandu. ” Onorabilii?” actionari din Stefan cel Mare vand de pe acum pielea ursului din padure, caci pana la finalul campionatului mai e drum lung si multe se pot intampla. La fel de adevarat este ca gospodarul isi face iarna car si vara sanie si dumnealor ar putea pune mana de la mana sa dea o noua fata stadionului pe care oricum il folosesc gratis de atata vreme. Dar ei nu numai ca nu sunt dispusi sa faca vreo cheltuiala de infrastructura dar probabil ca au si impartit eventualul cascaval de la uefa. Cat priveste pe domnul becali, sigur ca dumnealui a raspuns exact asa cum trebuia. La asa intrebare stupida – caci stupid este ca dinamo sa joace pe Ghencea , ca si la Timisoara- asa raspuns potrivit!Cu toate bubele dumnealui – si nu sunt deloc putine- dl. Becali are un mare merit: a bagat bani in echipa aia intr-un an cam cat toti stimatii actionari dinamovisti in zece. S i se cunoaste!!!!

adi irlanda (1 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 0:02

rau ati ajuns ma dinamovistilor sa va ofere steaua teren :))))))) de vreti si de o paine vorbesc cu nea Gigi .

floostyle (2 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 0:37

– ” Thunder” ! Daca tot esti asa destept si ai impresia ca stii prea multa gramatica te rog sa nu mai folosesti in viata ta verbul „vroiam” …
Exista verbele „a voi” si „a vrea” dar in nici un caz „a vroi” asa ca draga domnule, copilule, tancule sau ce esti tu, pune mana pe Hristea si nu mai critica pe altii….Noapte buna!!

floostyle (2 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 0:40

P.S Thunder nu sunt Dj Flo, sunt alt flo..dar nu-mi place niciodata sa rada ciob de oala sparta..

Razvan (2 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 0:54

Dinamo nu va juca in GHENCEA niciodata,GHENCEA e templul STELEI,ar fi prea idiotzi sa faca asa ceva,dar am o propunere pt dinamo,sa joace in AFGANISTAN,acolo e de ei. FORZZA STEAUA

cadar daniel (1 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 1:01

nea ovidiu te salut de la zalau nea gigi e un mare roman si nu ar accepta ca o echipa romaneasca sa joace in ungaria doamne fereste dar vreau sa iti propun un subiect pentru gazeta nu vi se pare ca piturca mutu si chivu alunga suporterii de la stadion eu am 31a de ani si amcrescut cu gerneratia de aur inaintea fiecarui meci nu dormeam noaptea de dor sa ii vad jucand dar acum nici macar nu ma intereseaza si e mare pacat recunosc sant mandru ca sunt stelist si cand joaca steaua parca sant iar un copil pleaca piti mutu chivu nu va mai iubim santeti aroganti si nu aveti de ce hagi stie

Xulescu (105 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 1:05

1. Cea mai mare problema pt ca Dinamo sa joace in Ghencea, ipotetic vorbind, vor fi incidentele din afara stadionului, cand mai mult ca sigur se vor gasi destui retardati sa-i astepte pe suporterii rivalei de-o viata pt ceva discutii „intelectuale” cu bata. La fel s-ar fi intamplat shi invers.
2. Dorinel Munteanu datoreaza admiratorilor sai niste explicatii mai concrete, pt ca in acest moment, nimeni nu prea intelege ce se-ntampla. De ce ar pleca un antrenor apreciat de la o echipa cu care are sanse sa ajunga in Liga Campionilor si sa preia o echipa ce se bate la retrogradare. Singua motivatie vizibila pana acum sunt banii. De aceea, Dorinel, ar trebui sa dea explicatii, deoarece cariera sa de pana acum, atat ca fotbalist cat shi ca antrenor, nu poarta pecetea „banilor cu orice pret”.

Gabriel R (6 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:04

Xulescu:
Nu fii naiv,eşti un tip destul de inteligent,Dinamo nu va juca niciodată ,nici în glumă, pe stadionul Stelei.Crezi că patronul Stelei crede,în vis măcar,această ipoteză?.Acţionarii lui Dinamo,o cred ?.A fost o declaraţie politicianistă,cu iz electoral şi atât.De ce crezi că cineva ar ajuta-o pe Dinamo să economisească banii pe care i-ar folosi pentru îmbunătăţirea propriului stadion(care aparţine de fapt M.A.I. şi plăteşte chirie pentru el ,ca şi Steaua)sau a altui stadion pe care să joace?Intre Borcea,Becali,Turcu şi chiar Neţoiu(care deşi nu mai face parte din acţionariat, rezolvă multe în spatele uşilor închise şi numai)crezi că sunt mari deosebiri ?Toţi sunt de aceaşi sorginte grobiană.Toţi sunt inculţi.Toţi spală bani printr-un fotbal,pe care nu îl prea înţeleg.Toţi vin din subsolul întunecos al unei tranziţii prelungite.Mai sunt multe asemănări de ordin comportamental ,intelectual şi nu numai.Singura diferenţă este că unul dintre ei s-a orientat spre politică,folosind rampa de lansare numită Steaua,iar ceilalţi aşteaptă,mai devreme sau mai târziu,să facă acelaşi lucru.Cu privire la Dorinel,nu cred ,astfel cum am explicat mai sus ca determinantă în plecarea sa de la Cluj-Napoca să fie latura obţinute,comportării jucătorilor şi a conducerii clubului.Încearcă să ai în vedere modul în care a fost obţinut rezultatul din campionatul anterior, cu Rapid.Vezi ultima declaraţie a lui Bergodi la preluarea echipei,despre starea vişiniilor CFR,declaraţie impusă de conducere.
Cu stimă Gabriel R.

Gabriel R (6 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:21

ERATA datorată calculatorului
determinată în plecarea sa de la Cluj-Napoca nu a fost latura financiară.
Plecarea sa a fost determinată de de rezultatatele anterioare ale echipei,comportarea conducerii faţă de el şi de,comportarea jucătorilor.

kop (6 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:23

Oricum ideea e ca Dinamo si Rapid tre sa inceapa sa se gandeasca serios sa-si faca stadioanele. Imi dau seama ca Steaua nu poate castiga an de an la nesfarsit campionatul. Asadar… cand alta echipa castiga… ce facem? Asa rusine cum suntem aproape de o avea la anul e fara precedent. In momentul asta cred ca cei de la Dinamo ar trebui sa refaca stadionul imediat pana in toamna viitoare. Cum a facut Gigi. Returul pe Lia Manoliu.

Si apropos de Lia Manoliu… of Doamne… nu i se poate schimba numele stadionului astuia… e monstruos sa spui ca joci pe Lia Manoliu, Dumnezeu s-o odihneasca. Asadar… stadionul asta nu are licenta? ma gandesc eu… cand se batea dinamo cu manchester acu cativa ani si in general de cativa ani incoace… am tot fost la mustata sa jucam in CL. Unde am fi jucat? Ca Ghencea e valabila din toamna asta pe CL.

Sunt curios de raspuns.

Xulescu (105 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:28

Gabriel R, nu ai inteles prea bine ce am spus eu. Am spus „ipotetic”, pt ca nu cred ca se poate intampla ca Dinamo sa joace vreodata in Ghencea, sau invers. Nu cred ca ai dreptate cand spui ca actionarii lui Dinamo vor sa foloseasca echipa ca rampa de lansare in politica. Ei folosesc echipa doar l-a facut bani shi, poate , la spalat bani. Atat. Nu pare nici unul a avea ambitii politice. In ceea ce-l priveste pe Dorinel, exact asta am spus shi eu ca ar trebui sa explice mai clar ce s-a petrecut acolo pt ca nu merita dupa trecutul sau, sa-i fie patat numele.

kop (6 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:55

„Cristi Says:

October 6th, 2006 at 7:30 pm

I-mi aduc aminte ca in septembrie 1982 pe Stadionul Steaua a jucat Sportul Studentesc contra Austriecilor de-la Sturm Graz in Cupa UEFA.Deatunci nu i-mi mai amintesc de alte ,,miscari´´.In vest chiar in aceasta toamna cateva echipe cu stadioane chiar mai mici decat Dinamo au fost nevoite sa joace pe alte stadioane FC Sion a jucat la Zürich meciul conta celor de-la Bayer Leverkusen iar Austriecii de-la SV Mattersburg la Wiena cu Wisla Cracovia deoarece Pappelstadion are doar 3200 de locuri. Oricum un lucru este clar Dinamo trebuie sa-si faca stadion de cel putin 35-40000 de locuri si cu gazon incalzit pe timp de iarna.Aici in Germania FSV Mainz 05 cu greutate a primit licenta pentru acest sezon deoarece este singurul stadion din 1. Bundesliga fara incalzire.Deci in viitor astea vor fi normele.Este clar ca peste noapte nu poti face un stadion dar Dinamo trebuie sa-se miste urgent. Ma uit la imagini din satelit pe Google si vad ce stadion au cei din Tiraspol o bijuterie.Este pacat tocmai acum cand si presa Germana este cu ochii pe noi vis-a-vis de coeficientul urias facut de echipele Romanesti lucru care de cateva zile a inceput sa-i deranjeze (vezi Bild-ul de ieri) si sa citesc comentari de parca ar urma sa joace la Bucuresti pe aratura.O fi fost meciuri pe aratura acum cativa ani dar sper ca deacum incolo nu va mai fi astfel de accidente.Liga in Romania este in crestere Bundesliga in scadere dar faceti stadioane in Romania ca astia in cativa ani nici nu va mai lasa in Eurocupe. ”

asta dupa mintea mea e cel mai corect comentariu pe care l-am citit pe pagina asta. Daca nu ne punem pe facut stadioane o sa ne uitam iar la cupele europene doar la teveu. Corect. Bravo Cristi. Nici eu nu locuiesc in Romania… te inteleg…

alex (16 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 2:58

ciobane pleaca de la steaua…pleaca drac-ul cu P.N.G tau cu tot… cioban imputit !!!

WW3 se apropia–>USA-RUSSIA(Iran ignitie) (6 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 3:26

Politicai politca, chiar daca Dinamo este cea mai buna echipa din campionat, mai sunt ceva etape bune.
Sunt fericit sa stiu ca Dinamo va fii la fel de serioasa si va continua in seria de victorii.
Dinamo va face un pas bun si in grupe, trecind mai departe in primavara europeana, dupa ce arbitrul la meciul cu olimpic marseille si-a uitat ochelarii acasa cind Dinamo a egalat la 2-2 in Franta si ar fii mers mai departe anul trecut.
Cert este ca stadionul 23August va fii mai bun pt Dinamo. In primul rind ca sunt foarte multi Dinamovisti in zona.
Vreau ca Dinamo sa stea la fel de motivati in timpul meciurilor, sa se distreze la fel de frumo cu apararea adversarilor si joace cu iubire si pasiune pt sport.
Multumesc Dinamo pt clipele frumoase care ni le dai la tot campionatul Romanesc. Felul si usurinta cu care da-ti 3-4 goluri pe meci ma face fericit. Cum se misca mijlocul si pasele care le leaga cu atacanti ne face sa ne mindrim. Apararea, care incet incet a devenit Carpatii Romaniei este din ce in ce mai solida, Echipa este pe o cale buna si serioasa.
Doamne Ajuta Dinamo, Romania si poporul Orthodox

dii namo (16 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 3:53

WW3 se apropia–>USA-RUSSIA(Iran ignitie) …sa treci pe la mine sa-ti dau un pistol…

Van Basten (15 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 4:08

D-le Ioanitoaia,
Cind va simtiti atit de NEGATIVIST, in loc de a scrie articole de KK, ar fi mai bine sa luati niste pastile de somn si sa va treziti dupa vreo doua, trei zile cind, probabil, o sa va aflati intr-o dispozitie mai buna …

vocea americii (31 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 7:23

Off topic…

Sper ca ploaia sa fi spalat sfinteala lui Gigi de pe portile din Ghencea, ca ati vazut ce-am patit cind le-a sfintit. Sa dea Domnu’!

Hai Romania!

KORG (5 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 8:42

Miroase a capital politic aici…. cel putin asa mi se pare mie…. De ce nu, se pot lua ,,ceva” voturi si de la dinamovisti cu ocaziz asa…

cristian0 (1 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 9:06

javrele nu au ce cauta in ghencea….sa mearga sa joace in Bulgaria sa-i omoare aia definitiv.

becali sluga de oier (8 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 9:09

Nea Ovidiului o mirosisi bine, breheeeee, oi fi eu analfabet si mojic da’ presedintele Romaniei tot vreau sa fiu….si daca e nevoie ma pi….ei de stelisti, eu vreau voturi, cit mai multe voturi brehheeee, asa ca fusei diploma cu oferta asta….hehehehehe…oi fi eu cioban analfabet si mitocan da’ tot va behhheeecalizez pe toti pina la urma ca eu am bani beehheeeee…..

corneliu popa (116 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 10:24

Propunerea d-lui George Becali vine ca o reactie a Societatii Civice care a initiat un fel de progam cum sa nu becalizeze tara. Unde o suma importanta de intelectuali sustin ca este foarte grav ca prin actiunile sale dl George Becali da un exemplu negativ pentru tinerele vlastare ale patriei. Cum mi se pare nefireasca aceasta actiune care impune tinerilor ce sa faca, tot asa mi se pare si pare si ideea patronului stelist. Nu cred, ca el isi doreste, sa devina peste noapte parlamentar ,pentru ca nu se poate! Insa a dorit sa fie politician rafinat si/sau diplomat si nu-i sta bine! El ca sa reuseasca, pe langa bani, are nevoie de altruism, multa umilinta si de aliante puternice. Dar ideea in sine ne doveste cat de nepregatiti suntem sa traim intr-o democratie reala!! Adicam, daca clubul Dinamo plateste, pentru ce-i deranjeaza pe stelisti ca aceasta echipa joaca pe Ghencea? Ingamfarea si reaua credinta fac din niste sentimente sportive sa se transforme in ceva foarte urat: URA!!! Suntem cu totii romani si sa lasam de o parte falsele probleme, pentru ca sa ne motivam niste reactii nefiresti!! Luati-o ca atare!! Dl George Becali a propus sa ingroape securea razboiului cu echipe ca Rapid si Dinamo pentru niste motive simple:
– sa nu se mai joace fara spectatori
– sa nu se mai distruga tribune si spatii amenajate (cu bani)
– sa devina oameni mai buni si sa vina cu bucurie la un spectacol sportiv
– spectatorii sa nu mai devina personaje principale intr-un meci de fotbal!! Actorul principal este JUCATORUL!! Aceasi lucru este valabil si pentru arbitrii!!!
Nutresc speranta ca intr-un viitor apropriat sa vad o finala de CL intre Steaua si Dinamo iar UEFA sa decida ca finala sa aiba loc pe stadionul Ghencea, iar arbitrul sa fie dl Corpodean! Iar despre becalizare va las sa alegeti intre ce face dl Becali si ce face Societatea Civica din Romania, adica este impotriva a tot ce apare nou!! Intre doua rele, nu ati alege cea care este mai putin rea, dar concreta??? Din mandria si ingamfarea d-lui Becali omul simplu si societatea cea de toate zilele are de castigat!! Dar de la STAT sau Societatea CIVICA?? In16 ani de democratie PARLAMENTUL cate legi in favoarea omului simplu A DAT? Bineinteles in afara de niste valori morale care pe guvernanti nu i-a costat nimic: DREPTUL LA LIBERA EXPRIMARE si LIBERA CIRCULATIE, in rest? Dl Becali a facut o propunere, opinia publica o discuta (cum o stim noi romanii: cu patima si fara sa judecam) si bine inteles ca o omaram si mai suntem si mandrii la sfarsit: CE TARI AM FOST, NIMENI IN LUME NU SUNT CA NOI ROMANII!! SI CE DACA A MURIT O IDEE! NU-I NIMIC A TRECUT ACCELERATUL!!

mujotutun (312 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 10:33

Nea Ovi,
Exista totdeauna in scrisul dvoastra ambiguitati, echivocuri, mai mereu lipseste o pozitie transanta. Gandindu-ma profund, cred ca am gasit sursa acestui stil: tensiunea dintre masculinitatea dvoastra si numele pe care il purtati, nume ce are o forma de feminin. Aceasta tensiune dauneaza in mod cert exercitiului dvoastra literar si, parerea mea, ea trebuie inlaturata.
Cum o operatie de schimbare de sex nu se pune in discutie, fiind o mutilare atat estetica cat si anatomica, ca sa nu mai vorbim de efectele ei iluzorii, ramane solutia modificarii numelui. Daca ingaduiti o sugestie, sunt in masura sa va ofer chiar doua. Sa nu va temeti, nu e nimic radical, de genul Stocker sau Lovecraft, ci de modificari minore pe care le prezint indata. Fie adaugati un A inaintea numelul, nu in semn de negatie, D-ne fereste! ci ca sa-l „moldovenizati” in „Aioanitoaei” (cu desinenta de rigoare), fie, si mai bine, il masculinizati de-a dreptul, in formularea „Ioanitoiu” (si astfel scapati si de obraznicia blogistilor care va apeleaza IoanitOAIA). In speranta ca am reusit sa va fac un bine, raman al dvoastra fidel cititor,
Mujo Tutun
P.S. Nu doresc nici o rasplata!

corneliu popa (116 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 10:38

Am uitata sa va spun: stadionul „Lia Manoliu” intra in demolare ca sa fie gata pana in 2010, can se pare UEFA va decide sase joace o finala europeana!! Sa castige Dinamo campionatul, iar cei de la Liga, Comisii si Conducerea Federatiei sa nu mai aranjeje tintare pentru Dinamo! Ia, de la anul, sa joace in CL si pe urma sa joace cu Rapid si urmatorul meci cu Steaua si aiba si vreo trei jucatori eliminati de arbitrii stelisti (ce utopie!!!) si pe urma mai vorbim, Si apropo de raspunsul dinamovistilor ca ar juca la Timisoara unde este „ura ancestrala” a timisorenilor fata de canii rosii? Si uite asa. ati vazut ce usor m-am transformat intr-un microbist de rand, carcotas, pe intelesul omului de rand?

un suporter (1 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 10:40

si totusi lasand la o parte glumele si ironiile reciproce va ganditi serios la un loc de disputare a meciurilor rapidului , lui dinamo sau oricarei alte echipe romanesti exceptand steaua in ucl? Nu ma refer la anul urmator ci la urmatorii 5 ani in care, multumita punctajului obtinut de echipele noastsre sezonul trecut si cel curent, sigur vom avea 2 echipe ,una in grupe si una pentru turul 3 preeliminar. Cum rapid are un coeficient de peste 30 de puncte cred ca va fi cap de serie in turul 3, si la fel si dinamo daca ar mai obtine echivalentu a 3 victorii in sezonul acesta. ideea cu pakistan, congo,tiraspol e clar cred si pentru cei au lansat-o ca e doar o metafora. ar ramane ideile sofia, turcia, ungaria, ucraina, dar asta ar insemna multe puncte minus:
1. ne facem de ras ca nu avem decat un stadion in tara pentru UCL( cei care zic si ce sa citeasca 2 )
2. pentru club si suporteri ar fi un lucru rau: clubul ar trebui sa suporte cheltuieli pentru deplasar si la meciurile de acasa, ar platii chirie pe undeva prin strainatate si incasarile din vanzarea de bilete ar fi nu prea mari. Ideea ca suporterii vor merge si in celelalte tari in masa nu e valabila din moment ce o deplasare intr-o alta tara necesita cel putin 2 zile libere de la servici in timpul saptamanii de 3 ori in toamna si in plus ceva bani. S-a vazut cati suporteri a avut dinamo la Sofia de exemplu.
Prin urmare cred ca in loc de discutii sterile suporterii tuturor echipelor din Romania ar trebui sa ceara ligii si frf sa incerce sa aduca lia manoliu de exmplu la standarde minime pentru liga. nu ma refer la investitii utopice de 200 mil euro pentru un superstadion ca asa ceva nu cred ca vad in Romania in urmatorii 50 de ani , sincer, ci niste renovari la tribune, camere video, etc ceea ce cred ca s-ar putea face in timp relativ rapid cu 2-3 mil euro maxim.

corneliu popa (116 comentarii)  •  7 octombrie 2006, 10:50

In printa d-lui Dorinel Munteanu, eu cred ca nu a vrut sa se amestece in cooperativa d-lui Padureanu, cea noua (cu opt echipe afiliate)!!! Pana acum punctele s-au spalat pe la FC ARGES – de aceea a avut antrenor strain!!! Cred ca din retur se vor spala pe la Otelul Galati!! Asta se numeste scenarita si face parte din regulile jocului!! Si daca am dreptate…

Comentează