Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Utopia lui Gigi Becali

Ovidiu Ioaniţoaia despre varianta ca Dinamo să joace pe Ghencea şi despre instalarea lui Dorinel Munteanu la FC Argeş

Destule i se pot imputa lui Gigi Becali, dar mai rar lipsa sincerităţii. La patronul Stelei, ce-i în guşă e şi-n […]

vineri, 6 octombrie 2006, 5:17

Ovidiu Ioaniţoaia despre varianta ca Dinamo să joace pe Ghencea şi despre instalarea lui Dorinel Munteanu la FC Argeş

Destule i se pot imputa lui Gigi Becali, dar mai rar lipsa sincerităţii. La patronul Stelei, ce-i în guşă e şi-n căpuşă, cu toate că, fiind politician, ba încă unul în ascensiune, normal ar fi să ţină cont şi de ce îi place electoratului să audă. Probabil că exact aşa a procedat zilele trecute, cînd i-a adresat lui Dinamo invitaţia de a juca pe Ghencea în cazul în care se va califica anul viitor în Liga Campionilor. Şefii din Ştefan cel Mare au ridicat mănuşa. În frunte cu Cristian Borcea şi cu Vasile Turcu, ei s-au arătat nu numai flataţi de ofertă, ci şi dispuşi s-o onoreze. Deşi insist că ar fi bine să se îngroape securea războiului şi cele două cluburi bucureştene rivale de-o viaţă să fumeze pipa păcii, permiteţi-mi să am serioase rezerve că aşa se va şi întîmpla. Reducînd lista argumentelor la maximum, deoarece gîndesc că Barcelona ar refuza să fie vreodată găzduită de Real Madrid, şi invers. Dar şi în ideea că o iniţiativă în genul acesteia va fi respinsă de suporterii Stelei şi, deopotrivă, de cei ai lui Dinamo. M-aş bucura să greşesc. Descoperind pe blog-ul Gazetei, pe lîngă informaţiile mai vechi, cîtă adversitate îi desparte, evit intenţionat cuvîntul duşmănie, pe fanii echipelor amintite, cei mai numeroşi din fotbalul nostru, mă îndoiesc însă că propunerea lui Becali se va materializa. Ea s-a vrut o lovitură de imagine şi nimic mai mult. Pentru că demersul în discuţie mi se pare utopic, Dinamo va trebui să caute altă soluţie. Şi s-o găsească în ţară, nu altunde.

Cît timp Dorinel tace, nu vom şti exact ce l-a determinat să plece de la CFR şi să semneze din voleu cu FC Argeş. Poate că e corectă varianta clujeană că avea nevoie urgentă de bani. Dar poate că nu e. Pînă la limpezirea situaţiei, pentru recordmanul selecţiilor în „naţională” stă mărturie o carieră lungă şi strălucitoare, de-a dreptul exemplară. Dacă e greu de desluşit ce l-a împins pe Dorinel Munteanu să ia asemenea decizii, patronul lui FC Argeş pare mai uşor de înţeles, iar asta în pofida faptului că, garantîndu-i noului tehnician 250.000 de euro pe sezon, Cornel Penescu a ridicat ştacheta foarte sus. Căci Dorinel va primi în Trivale cel mai mare salariu din Liga I, urmînd să fie plătit, mă rezum la o singură comparaţie, de 4 ori şi ceva mai mult decît Rednic, antrenorul lui Dinamo, liderul autoritar al campionatului. Şi totuşi, Penescu merită înţeles. Argeşul e ultima clasată, iar patronul ar da oricît să-şi salveze echipa şi, prin ea, propria reputaţie. Clar, i-ar pica rău ca Argeşul să retrogradeze din primul sezon al implicării sale. Ce surprinde însă e încrederea oarbă cu care businessmanul piteştean priveşte viitorul, el declarînd că „nu contează cît m-a costat Dorinel Munteanu pentru că în 2 ani vom juca în cupele europene”. La fel vorbea la intrarea în fotbal şi Sechelariu, fostul finanţator al Bacăului, care promitea nu doar o cupă europeană, ci chiar Champions League! Numai că Bacăul se chinuie azi în liga secundă.

Comentarii (114)Adaugă comentariu

Silviu (6 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:39

Sincer, cred ca propunerea lui Becali este pur si simplu o chestie de imagine, el fiind constient de faptul ca Dinamo nu va accepta sa joace pe Ghencea.
In alta ordine de idei, in cazul in care Dinamo intra in CL, problema terenului este destul de serioasa. Stie cineva daca arena de la Timisoara este ok dpdv al Uefa? Insa, si asa, faptul ca Dinamo joaca in CL dar meciurile de acasa le joaca la Timisoara, este un lucru trist. Noi vrem sa vedem Dinamo la Bucuresti cum se bate cu marele forte ale Europei.

Astept cu interes decizia.

spania (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:39

becali sa lase ghencea an pace daca nu vrea sa iasa de la steaua cu picoare an fund si sa cunoasca declinul absolut!!javrele sa asi faca stadion nu sa strice banii pe albitraje murdare!!

Oarecare (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:40

Decat in Ghencea, mai bine jucam la Tiraspol. Ce sa cautam noi dinamovistii pe stadionul dusmanului de o viata? Castigarea campionatului de catre Dinamo si disputarea meciurilor din CL intr-o alta tara ar fi o palma data peste fata Ministeului de Interne care nu va stii nici in ceasul al 12-lea sa-si imbunatateasca imaginea. Ar trebui ca ministerul, in calitate de proprietar al stadionului sa investeasca masiv in baza din Parcul Sportiv Dinamo si sa lase vrajelile de tipul „nu avem cadru legal sa investim”. Oare?

red-tico (44 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:42

spania du-te bah la capsuni k netu costa baaaa !
nu-ti face griji k nu jukm in cimintir….becali vrea sa-si faca imagine d ciobanu-pacifist !

cristianly (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:45

Mi-e greu sa cred ca dinamovistii, vor accepta sa joace in Ghencea, poate borcea, sau turcu au spus-o „la misto”,cum vorbesc ei de obicei, nicidecum cu intentii serioase. Eu ca suporter al Stelei nu as fi deacord sa vad dinamo jucand, la noi pe stadion, cu atat mai mult dinamovistii, sa vina pe arena din Ghencea sa isi sustina echipa favorita. In ceea ce il priveste pe Dorinel, nu cred ca va salva Argesul de la retrogadare, nu pt. ca nu ar fi un bun antrenor… ceea ce sper sa demonstreze, ci pt. ca echipa pe care o are Pitestiul in acest moment nici Capello nu cred ca ar salva-o.

Tsi (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:45

Ma lasa-ti voi dinamovistii si rapidistii care asteptati sa vi se faca stadionul pe banii bugetarilor. Daca sunt asa smecheri investitorii de la dinamo de ce nu iau in proprietate pe 20 de ani stadionul de la MAI si sa bage bani in el, sa faca gazon, tribune, parcari……..

mihai (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:45

Da domnu’ Ioanitoaia, de data asta ati ghicit mai bine „ce vrea publicul” 🙂

Intre noi fie vorba, Dinamo va juca pe „Lia Manoliu” iar Dorinel n-a plecat pentru bani. O sa vedeti cind o sa iasa la suprafata ce-a fost de fapt la Cluj. Pina atunci insa, mai multe articole fara echivoc si fara insistente pe opinii proprii. Numai bine!

bogdan (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:47

oameni buni, a inebunit gigi, ce are?…cum sa joace dinamo pe GHENCEA?…sa scoata banii boarcea, turcu si badea si sa renoveze stadionul, k timp au pana anul viitor si sa ia exemplu de la gigi…el a invetit mai mult de 2 mil$ pentru refacerea stadionului si nu a iceput sa ceara bani de la Ministerul de Interne, cum vrea sa faca dinamovisti…GHENCEA este templul STELEI, este inacceptabil ca dinamo sa joace acolo. 100% impotriva, nu numai eu, ci toti stelisti. FORZA STEAUA

jiji (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:48

noa, iaca-ta marele destept: red-toco. Frate-to matiz ce parere are???

Dj Fllo (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:49

vai de tine spania ca habar nu ai sa scri romaneste!!tu „INCA NU TI-AI DAT SEAMA CA INAINTEA CUVANTULUI FOLOSESTI Î din I NU Î din A ??” Tu habar nu ai sa scri nicidecum sa mai vb de fotbal si de echipa DINAMO!!Voi stelistii sunteti niste analfabeti mah in frunte cu sefu vostru!!In locul vostru m-as mai duce cativa ani la scola si pe urma as incerca sa-mi spun parerea despre CAINII ROSII!!Si spun cu tarie ca nu cred ca ar putea juca vreodata Dinamo in ghencea!!

cristianly (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:49

bravo Tsi

Cristian (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:51

Vreau din capul locului ca sunt stelist…ceea ce incearca gigi sa faca cu aceasta propunere poate avea doar doua explicatii (din punctul meu de vedere); ori nea Gigi vrea sa mai faca rost de niste voturi si sa faca pe patriotul, ca da bine la public, ori cineva in sfarsit i-a gasit punctul slab si de acum innainte va juca cum ii vor canta alti..de unde toata aceasta transformare, care este explicatia pentru care Gigi renunta la familia lui si intinde mana dusmanului..ce se intampla de fapt domnule Becali..Si ar mai fi ceva: oare toti oamneni intregi la minte au disparut din tara asta; pai cum poate cineva sa se gandeasca ca la un meci de CL se vor plimba 20000 de caini prin Ghencea si nimeni nu o sa-i intrebe de sanatate…sau asta face parte din noul manual al suporterului creat si editat de frf6liga lu mitica..am inteles trebuie sa ii primim cu flori, sa ne dam mana si sa ne pupam la sfarsit….poate ca asta e o adevarat utopie d-le Ovidiu……….

nelutu (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:52

Totusi eu cred ca Gigi Becali a facut aceasta propunere cat se poate de sincer. Se prea poate ca anulviitor sa regrete acest lucru, deoarece o sa joace dinamo in Liga Campionilor si nu Steaua, insa nu cred ca va da inpoi. Se poate sa o fi facut si pt capital electoral, dar chiar si asa e de laudat deoarece politicienii nostrii promit atatea si nu realizeaza nimic, pe cand Becali chiar face.

silviu deac (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:52

Anul trecut ii trimiteam un mail domnului Tolontan dupa meciul Stelei de la Middlesborough, in care ii spuneam ca nu inteleg ura dintre echipele romanesti, atunci cand vine vorba de meciurile din cupele europene. Acuma vine domnul becali si spune ca vrea sa faca un lucru fara precedent in Romania. Nu stiu daca o sa ii iasa sau nu, dar gestul sau este unul mare. Nu il admir pe domnul Becali, nici ca om, nici ca politician; factura mea intelectuala nu imi permite. Pe de alta parte, sunt stelist de cand ma stiu, ceea ce ma face „dusmanul” echipei dinamo, DAR… atata timp cat face bine fotbalului romanesc, cred ca ar fi OK daca dinamo ar juca pe Ghencea.
Da, intervine atitudinea tipic romaneasca: la noi s-au bagat bani multi in stadion, sa isi bage si ei banii lor si sa isi faca stadionul lor. Pe undeva, ma deranjeaza si pe mine ca in loc sa puna banii luati pe jucatori si sa isi faca un stadion de doamne-ajuta, cei de la dinamo prefera sa ii bage in buzunarul lor, dar, repet, daca face bine fotbalului din Romania, ar trebui sa il apreciem si sa il sustinem pe domnul Becali.
Domnule Ioanitoaia, in afara de a incita spiritele, de vanzarea ziarului dumneavoastra si de un rating cat mai mare al emisiunii de la Antena 1, va mai intereseaza ceva? Binele fotbalului romanesc, de exemplu? Daca da, poate va veti schimab macar putin atitudinea. Stiu ca aveti dreptul la opinie, dar nu uitati ca nu sunteti neica-nimeni de pe strada, ci pe undeva sunteti un leader de opinie, avand in vedere ca va citesc atatia oameni zi de zi. Cred ca ar trebui sa lasam la o parte anumite atitudini, prejudecati si resentimente si sa incercam sa fim si altfel decat romani.

sorinaccio (25 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:56

Asta e vraja marii. Dinamo nu s-ar umili niciodata cu asa ceva, iar Becali o zice de imagine.
Nea Ovidiu, la experienta matale sunt sigur ca nu o crezi!

cineva… (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 17:59

@red-tico: :)) in „cimintir” zici? ok… da’ daca spania se duce la capshuni, promitzi ca te duci si tu la shcoala?….

dragos (7 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:02

eu cred ca dinamo nu mai poate pierde unul din cele 2 locuri de liga. ma indoiesc ca pana la anul pe vremea asta se va face un stadion conform normelor uefa si atunci nu sunt decat 2 variante: sa joace afara sau pe ghencea. vom vedea atunci. in alta ordine de idei inter-ul si milan joaca pe acelasi stadion si sunt rivale de moarte si exemple ar mai fi

Tsi (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:07

Cu milan si inter este alta poveste. Nu cred ca se aseamana cu situatia dintre steaua si dinamo pentru ca sansiro nu apartine nici unuia dintre cluburi (este un fel de Lia Manoliu).

E posibil sa ma insel…..

EU_STEAUA (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:08

Dar ce Ghencea e a lui Becali? Si totusi a bagat banii in el… Eu ca cetatean al statului roman care plateste impozitele NU SUNT DE ACORD ca statul sa va renoveze voua, sau oricui altciuva stadionul… Daca nu va duce capu’ sa il renovati din banii vostri atunci sa nu aveti nici pretentii de UCL… Dar din cate imi amintesc dinamo nu a jucat niciodata in grupele UCL asa ca si acest lucru e doar un vis pana in momentul de fata… La revedere

ULTRAS NORD (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:08

Fiti ma cainilor constienti ca desi nici noua stelistilor nu ne convine in procent de 100 % ca sa jucati la noi acasa….. dar faceti’o ma pentru Romania, nu va dati seama ce inseamna sa ai echipa in champions league si sa nu ai stadion ? voi va dati seama ca ne faceti de ras? si cum zicea baiatu mai sus cu banii dati brigazii de la dinamo- STEAUA, banii dati jandarmeriei romane pentru colaborarea cu privire la furtul bannerului celor de la TK, cu banii pe artificii de 2 lei ce doar la circ vezi si cu banii pe vopseaua „cinei cea de taina” in care toti jucatorii erau negrii si urati ca ze kalanga mai puneati cateva randuri de scaune… ca au fost multi bani …. in rest la celalalte unde dati mai putin … ridicati unu in 5 ani cand veti participa… sa nu va credeti in champions league….etapa 10 mai sunt 20 !
STEALUTZA NOASTRA ARE SUFLETUL CURAT NU CA dinamo SPURCAT ! STELUTZA NOASTRA O IUBIM SI O STIMAM SPRE VICTORIE-O PURTAM !! LALALALALAL ALALALALAL LALALALAALLAALALALALAL

Ciocu (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:14

E adevarat: Gigi Becali nu poate fi acuzat de ipocrizie si, asa cum spuneti, ce-i in gusa si-n capusa, cu exceptia unor teatralitati deloc intamplatoare si destul de prost jucate. Totusi, „gusa” se poate schimba in fiecare saptamana. Vezi declaratia, total diferita si deloc unica ca stil, de saptamana trecuta.

Radu Trufin (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:22

referitor la Dorinel Munteanu,nu cred ca se pune problema ca el sa fie cel care minte.Cred k el are motive foarte bine intemeiate…doar il cunoastem…de mult nu ? Pe cand pe acesti conducatori din Cluj nu avem prea multe informatii despre ei.Sa fim seriosi,ar fi bine pt tara ca sa joace tot aici insa imi vine cam greu sa cred,insa dakka s`ar juca intr`o tzara mai occidentala cred k ar fi o idee buna de a face bani nu ? pt ca daca se vor califica in CL si vor juca impotriva unor echipe mari,asa cum face STEAUA,nu cred k austriecii sau oricine altcineva nu va dori sa vada spectacol…nu ? asa k ar putea ei ridica si ei pretzurile la standarde europene fara sa`si puna probleme ca n`au romanii bani … nu ? 🙂

ionut (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:23

nu cred in oferta facuta si nici in acceptarea ei. totusi este de apreciat tonul si momentul avand in vedere violentele inacceptabile ce au avut loc la dinamo – steaua si dinamo – rapid. spun asta deoarece aboantii cluburilor nu vor putea merge pe stadion la meciurile de acasa ale echipei favorite (in cazul meu steaua – cfr cluj) datorita golaniilor galeriilor celor 3 echipe mentionate. de ce trebuie sa platesc eu prostia unora care se bat cu jandarmii si savarsesc infractiunile de ultraj si de distrugere pentru faptul ca „un dinamovist a luat un steag”. totusi niste copii de 16-17 ani fara pic de minte nu se pot compara cu niste capitani de corp de armata decat in aceasi masura in care gigi becali se compara cu mihai viteazu. adica doar in imaginatia lor bolnava

mda (4 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:25

ummm…domnul ioanitoaia e un fel de cioclu, un profet morbid, ceva de soiul asta…pai dumneavoastra in locul lui penescu ce masuri ati lua acum, in al 12-lea ceas? nimic nu e bine la pitesti. ne tot preziceti retrogradarea, sa stiti ca nu sunteti un mercenar care se respecta. daca v-ati respecta, ati scrie numai articole elogioase la adresa celor care platesc asemenea productii. sau poate ca nevoia de credibilitate se poate satisface numai prin contrabalansarea acestor lingusiri cu un ochi „critic” care vegheaza asupra rau-platnicilor.

rmg (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:29

EU zic sa ii lase pe dinamovisti sa joace in Ghencea, desi s-ar putea spune ca se potriveste ca nuca in perete, dar CONTRA COST: de la 5-6 milioane de EURO in sus.
Macar sa castige ceva si echipa din asta.

daniel (14 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:34

”Ea s-a vrut o lovitură de imagine şi nimic mai mult.”-bine spus domnule Ioanitoaia!!!

weirdude666 (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:34

de unde frate atata dusmanie,nu inteleg…io sunt suporter stelist de cand ma stiu,dar recunosc ca echipa momentului este dinamo…a dovedit-o in meciul cu rapid,desi in meciul cu steaua s-a chinuit…in privinta folosirii stadionului pentru liga campionilor,nu vad care e problema?!milan si inter nu impart sansiro?!ar trebui sa lasam prejudecatile deoparte si sa invatam sa fim si noi civilizati,sa invatam sa stam cuminti la rand si sa nu ne mai bagam in fata,sa invatam sa spunem multumesc cand ceva ni se ofera si sa invatam sa lasam orgoliul deoparte si sa acceptam ca n-am fost in stare sa facem un stadion competitiv si pana vom reusi sa acceptam compromisuri…chiar asa in 16 ani dinamo si potentii lui actionari n-au reusit sa faca ceva in stadionul ala de liga a3a in europa?!

sharks (3 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:41

Dragii mei ROMANI! De ce atita ura? De ce ironie cand vine vorba despre a stringe adversarului mina dupa un meci in care s-a dovedit mai bun? SPORT = FAIR-PLAY si pentru toti cei care nu vor sa priceapa sportul este o filozofie de viata, o activitate prin care copiii vostri/nostri invata sa lupte cinstit, sa castige cinstit si sa admire adevaratele calitati ale semenilor fie ei prieteni cunoscuti sau nu! Din pacate galeriile din fotbal(un sport cu un impact extrem de mare aici la noi) promoveaza de multe ori sloganuri care, pe linga faptul ca sunt exprimate intr-un limbaj de care copiii trebuie feriti, incita la ura, violenta si idei ce nu au ce cauta intr-o tara ce se vrea a avea o mentalitate democratica. Suporterii cei mici invata astfel „din fasa” ca daca e stelist trebuie sa il urasca pe dinamovist(e doar un exemplu, nu va grabiti sa dati cu pietre) si de i se va ivi ocazia sa il calce in piciore intr-un colt dosnic de strada! Cei ce nu sunt de acord, privesc superficial problema! Luati aminte ce exemplu dati caci prin sport se promoveaza adevarate modele pentru cei mici.

Bucuros sa aud cum conducerile celor doua cluburi bucurestene s-au putut intelege privind ideea d-lui Becali! Este un semn de normalitate pe care iata, in sfirsit, il promoveaza cele doua cluburi. Exemplu de urmat in contradictie cu atitudinea acelorasi conducatori ce se balacaresc pe micul ecran de multe ori! Haideti sa fim normali(=civilizati), Europa e din ce in ce mai aproape din toate punctele de vedere! De ce sa fim priviti ca „suburbanii” acestui continent cand putem impresiona demonstrand ca avem calitati de „europeni”(apropos, se stie bine ca nu inteligenta ne lipseste)? Cinste galeriei Stelei pentru atitudinea de la meciul cu Lyon! Deci se poate, domnilor, chiar se poate! Trebuie sa ii descurajam prin atitudine pe cei ce incearca(si, din nefericire, reusesc destul de bine) sa creeze impresia ca suporterul de fotbal trebuie sa urasca si sa se comporte ca un golan atit pe stadioane cat si in afara acestora. Trebuie sa reusim sa atragem copiii catre sport, catre un sport „curat” insa.

Succes tuturor echipelor romanesti in competitiile interne si externe!

Enio Conti (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 18:59

Buna ziua Domnule Ioanitoaia.Eu cred ca aceasta declaratie este facuta cu cap.De ce credeti ca cei de la Steaua declara ca Dinamo e aproape campioana,li se propune sa joace pe Ghencea in UCL???Pt ca jucatorii si cei din conducere sa se creada deja campioni si sa nu se mai concentreze la maxim.
Chiar daca multi spun ca Gigi e „cioban” sa stiti ca acest „cioban” este f inteligent si mult mai destepti decat multi oameni.
Pana la urma chiar daca Dinamo ia campionatul eu sunt multumit cu calificarea in grupe.
Lupta Steaua!!!

niculae (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:02

Nea Ovidiu,

La virsta matale ar trebui sa nu mai pupi in cur pe toata lumea.Nu de alta dar esti batrin si ar putea spune lumea ca ai trait degeaba.

NicuVegas (71 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:14

Domnul Ioanitoia din nou ati scris un articol foarte interesant, va felicit.
Mircea Sandu a fost primul care ia propus lui DINAMO sa joace pe Ghencea in caz ca intra in CHAMPIONS LEAGUE anul viitor.
Ideea aceasta este cea mai reala, deoarece nu sunt alte stadioane in Romania care sa se incadreze in standard pentru CHAMPIONS LEAGUE.
Becali a facut un gest frumos(FAIR PLAY) dupa mine sa ofere stadionul din Ghencea lui DINAMO pentru CHAMPIONS LEAGUE.
Dar DINAMO vrea mai mult, DINAMO si suporteri lor vreau si ei sa aibe stadionul lor pentru CHAMPIONS LEAGUE.
Daca Mircea Sandu impreuna cu FRF nu ii poate ajuta pe DINAMO sa isi construiasca un stadion atunci DINAMO poate sa ia un imprumut de la Banci sa isi construiasca un stadion mai mare si mai frumos si mai modern, pe standard pentru CHAMPIONS LEAGUE, cum se vede DINAMO are o echipa buna care ar putea sa intre in CHAMPIONS LEAGUE an de an dar cu conditia ca echipele Romanesti sa castige cat mai multe meciuri in CUPELE EUROPENE in fiecare an de aici inainte…..
Daca DINAMO se califica an de an in CHAMPIONS LEAGUE minimum 5 milioane euro plus 2 milioane de dolari la fiecare meci care il joaca acasa, deci pe an poate acumula peste 10 milioane de euro numai din CHAMPIONS LEAGUE, deci ar putea plati imprumutu la Banci fara probleme pentru stadion. Intre timp Borcea ar trebui sa accepte oferta lui Becali si sa ii multumeasca pentru oferta lui. E frumos sa vezi 2 echipe rivale ca se ajuta una pe cealalta la nevoie.
HAI ROMANIA, MULT SUCCES IN CONTINUARE IN CUPELE EUROPENE
STEAUA, DINAMO, RAPID.

_Answer_ (15 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:16

1. Pentru toti asa zisii suporteri „stelisti”, care daca au facut una sau mai multe facultati isi permit sa ia peste picior adevaratii suporteri ai Stelei Bucuresti am atit sa va spun: UITATI STEAUA ! Nu este de nasul vostru ! Inca mai tineti cu Steaua acum cind merge mai greu echipa, sau deja incepeti sa migrati catre dinamo ?

2. In ceea ce priveste decizia lui JJ de a acorda onoarea javrelor sa joace in Ghencea eu unul cred k dak a fost facuta pt a cistiga capital electoral a gresit grav. Si nu e prima data cind o spun si nici primul loc unde fac acest lucru: la fiecare dinamovist cistigat ca alegator pierde 10 stelisti !

3. NU NU NU . O echipa ca dinamo nu are ce cauta in Ghencea. Hai k poate acceptai alta echipa (din provincie eventual)… dar sa vina dinamovistii in Ghencea? Asa ceva nu trebuie sa se intimple si sunt mai mult ca sigur ca adevaratii suporteri stelisti vor face tot posibilul ca aceasta ineptie debitata de JJ sa nu devina realitate…. aviz Mihai Stoica !

mitititelu_daniel (10 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:17

Jucati in alta parte dar nu as vrea sa va vad la Tiraspol sau la Chisinau spurcatilor!!!!!

dragos (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:27

Buna seara,

Din punctul meu de vedere ca stelist infocat Dinamo poate sa joace pe Ghencea in Cupe.

Nu locuiesc in Bucuresti si cand eram mic faceam eforturi disperate sa ajung in Bucuresti sa vad Steaua in meciurile importante. Acum am 27 ani si din clasa a VIII a am inceput sa merg pe Ghencea singur. Veneam de la 100 km din Prahova cand nu erau microbuze din ora in ora….
Tot timpul mergeam in galerie si mergeam si in deplasare cand puteam cu ei. In galerie am intalnit alta lume: „un nucleu de cretini, drogati” care dupa meci mergeau sa ceara jucatorilor bani si chestii din astea…
In galerie sunt si oameni normali care vin sa-si sustina echipa dar multe uscaturi si e VALABIL PT TOATE GALERIILE.
Ii vad acum cum isi dau cu parerea de zici ca ei sunt cel putin actionari la Steaua.
E clar ca anuntul domnului Becali este unul electoral dar ce mai conteaza daca este real si e ceva normal.
Intr-o tara normala ar trebui ca fiecare sa aiba stadionul sau, dar cum Romania e o tara as cum e asta este. Daca avem un singur stadion bun atunci jucam toti acolo.
Despre galerie trebuie sa remarc un fapt care ma surprins foarte placut: la meciul cu Rapid galeria Stelei a injurat doar dupa ce a fost provocata de „tigani” si nicidecum nu a scandat injuraturi de mai mult de 4 ori la adresa rapidistilor( va spun asta pt ca am fost la meci si am intrat in stadion cu 2h inainte de inceperea meciului). In schimb rapidisti injurau de zor CA LA USA CORTULUI.
Dar nu am vazut ca nimeni sa scrie in ziar(exceptand stelisti.ro)

Cat despre Dorinel am citit astazi un articol in care un preot spunea ca Dorinel nu stia ce sa faca inca dupa meciul cu Rapid din sezonul trecut.
As fi vrut sa vad niste reactii din partea presei ca din partea comisiilor federale: sunt de c…t

Cristi (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:30

I-mi aduc aminte ca in septembrie 1982 pe Stadionul Steaua a jucat Sportul Studentesc contra Austriecilor de-la Sturm Graz in Cupa UEFA.Deatunci nu i-mi mai amintesc de alte ,,miscari´´.In vest chiar in aceasta toamna cateva echipe cu stadioane chiar mai mici decat Dinamo au fost nevoite sa joace pe alte stadioane FC Sion a jucat la Zürich meciul conta celor de-la Bayer Leverkusen iar Austriecii de-la SV Mattersburg la Wiena cu Wisla Cracovia deoarece Pappelstadion are doar 3200 de locuri. Oricum un lucru este clar Dinamo trebuie sa-si faca stadion de cel putin 35-40000 de locuri si cu gazon incalzit pe timp de iarna.Aici in Germania FSV Mainz 05 cu greutate a primit licenta pentru acest sezon deoarece este singurul stadion din 1. Bundesliga fara incalzire.Deci in viitor astea vor fi normele.Este clar ca peste noapte nu poti face un stadion dar Dinamo trebuie sa-se miste urgent. Ma uit la imagini din satelit pe Google si vad ce stadion au cei din Tiraspol o bijuterie.Este pacat tocmai acum cand si presa Germana este cu ochii pe noi vis-a-vis de coeficientul urias facut de echipele Romanesti lucru care de cateva zile a inceput sa-i deranjeze (vezi Bild-ul de ieri) si sa citesc comentari de parca ar urma sa joace la Bucuresti pe aratura.O fi fost meciuri pe aratura acum cativa ani dar sper ca deacum incolo nu va mai fi astfel de accidente.Liga in Romania este in crestere Bundesliga in scadere dar faceti stadioane in Romania ca astia in cativa ani nici nu va mai lasa in Eurocupe.

Luke (21 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:30

Domnule Ianitoaia,

Chiar nu v-ati dat seama de ce face Dinamo caz de stadion. Pai dupa cate stiu eu nu le apartine si normal ca vor sa primeasca ceva banuti de la Interne. E simplu ca buna ziua, ne dam loviti si ca nu avem stadion si unde juca iar ministerul sare cu bani pentru modernizarea lui ori ne inchiriaza noua stadionul pentru o perioada de 50 de ani sau 100. O sa vedeti ca or sa faca rost de bani pana la anul ca sa-l modernizeze dar nu vor fi banii altora nu al actionarilor.
Cat priveste ce a declarat Gigi eu zic ca este normal ce a zis. Ba mai fiind si politician a vrut sa demostreze ca atunci cand este vorba de tara, diferentele dintre cluburi nu conteaza.
Desi il apreciez foarte mult pe Dorinel Munteanu, acuzatiile patronului au fost foarte clare si cat trebuie sa raspunda. Altfel chiar o sa ramanem cu impesia ca-l intereseaza numai banii si de aceea a fugit la FC Arges ceea ce ar fi tare urat. Dar eu zic ca dupa ce se clarifica cu contractul si clauza de plecare, o sa vorbeasca. Vom vedea.

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:34

*****************
# EU_STEAUA Says:
October 6th, 2006 at 6:08 pm

Dar ce Ghencea e a lui Becali? Si totusi a bagat banii in el… Eu ca cetatean al statului roman care plateste impozitele NU SUNT DE ACORD ca statul sa va renoveze voua, sau oricui altciuva stadionul… Daca nu va duce capu’ sa il renovati din banii vostri atunci sa nu aveti nici pretentii de UCL… Dar din cate imi amintesc dinamo nu a jucat niciodata in grupele UCL asa ca si acest lucru e doar un vis pana in momentul de fata… La revedere
*****************

100% CORECT.

Ceea ce se va intampla (caci se va intampla sigur) – statul renovand stadionul lui Dinamo este o mare furaciune si un act neconstitutional.

In timp ce lui Becali nu au vrut sa-i VANDA stadionul pentru a lucra in liniste la el, lui Dinamo i-l vor renova pe GRATIS din BANII NOSTRI.

Bravo!

A propos, voi chiar credeti cand spuneti ca Dinamo nu umbla cu magarii de sus?

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:36

PS: penibililor!

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:37

PS2: PENIBILILOR!….

Penalul (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:38

Uitati-va la suporterul dinamovist care critica un stelist ca este analfabet si el scrie: „nu stii sa scri”. Il cheama DJ Fllo si el isi poate da cu parerea despre fotbal…

Damian (20 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:40

Nici nu prea conteaza cu ce echipa tine, tara asta e plina de handicapati, de toate marimile, varstele si preferintele.
Bafta!

si daca (5 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:46

o intrebare detilin (ardelean pur): imi puteti spune vreun motiv pentru care Andrei Vochin nu mai este la Recurs?… e mult peste Buzarin, desi nu produce prea mult scandal…

Key (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:46

Oarecare: „Decat in Ghencea, mai bine jucam la Tiraspol. Ce sa cautam noi dinamovistii pe stadionul dusmanului de o viata? Castigarea campionatului de catre Dinamo si disputarea meciurilor din CL intr-o alta tara ar fi o palma data peste fata Ministeului de Interne care nu va stii nici in ceasul al 12-lea sa-si imbunatateasca imaginea. Ar trebui ca ministerul, in calitate de proprietar al stadionului sa investeasca masiv in baza din Parcul Sportiv Dinamo si sa lase vrajelile de tipul “nu avem cadru legal sa investim”. Oare?”

De ce sa investeasca Ministerul in stadionule vostru?? a scuze nui al vostru….dar ce echipa suntetzi daca stadion nu avetzi..macar ingrijitzi pe cel care vi sa dat de la minister mai mult pe dea moaca….cel putzin Gigi Becali a bagat bani….si mai tz o sa obtzina si stadionul de tot…ca e scmecher si firav…o fi oier dar uite unde a ajuns…..
bani fac totul numai sa sti sai manuiesti

florin_fpo (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:55

Dinamo se vrea a fi echipa europeana? M-a apuca rasul cand aud asta,au ajuns iar la mana Stelei. Sa joace in Pakistan cum zicea borcica,pe Ghencea nu au ce cauta.

Penalul (2 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:55

*************************************************************
# EU_STEAUA Says:
October 6th, 2006 at 6:08 pm

Dar ce Ghencea e a lui Becali? Si totusi a bagat banii in el… Eu ca cetatean al statului roman care plateste impozitele NU SUNT DE ACORD ca statul sa va renoveze voua, sau oricui altciuva stadionul… Daca nu va duce capu’ sa il renovati din banii vostri atunci sa nu aveti nici pretentii de UCL… Dar din cate imi amintesc dinamo nu a jucat niciodata in grupele UCL asa ca si acest lucru e doar un vis pana in momentul de fata… La revedere
*****************

100% CORECT.

Ceea ce se va intampla (caci se va intampla sigur) – statul renovand stadionul lui Dinamo este o mare furaciune si un act neconstitutional.

In timp ce lui Becali nu au vrut sa-i VANDA stadionul pentru a lucra in liniste la el, lui Dinamo i-l vor renova pe GRATIS din BANII NOSTRI.

Bravo!

A propos, voi chiar credeti cand spuneti ca Dinamo nu umbla cu magarii de sus?

*************************************************************
Cu siguranta 100% corect! Si acum vine intrebarea mea:

bilu (29 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 19:56

Aveti dreptate,sa asteptam pina miine,cind Dorinel Munteanu,va face o conferinta de presa,in care va explica de ce a plecat.Eu mi-as fi dorit sa plece dupa blatul de la Dej cu Rapid,si ce m-a lovit mai tare,este sa aflu ca un duhovnic l-a sfatuit sa nu plece (!!!),dupa ce Dorinel se pare ca i s-a destainuit in legatura cu incorectitudinea de la Dej in meciul cu Rapid Bucuresti.Nu este si asta o „colaborare”-stim noi cu cine:cu lasitatea si cu lipsa de caracter-pina la urma?Sau pina la urma totul este numai „afaceri”,banul balcanic golind de continut notiunea de „transpiratie”,pe cea de sport?Refuz sa cred.Cel putin in cazul Dorinel Muntreanu.Cel putin pina miine.Apoi om mai vedea.

Vasile Alexandrescu (17 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:03

Asa cum de la conducatorii de cluburi se propaga toata violenta din fotbalul romanesc,tot asa de la conducatori de cluburi ar trebui sa se propage intelegerea si respectul.Inseamna CIVILIZATIE.Ar trebui sa terminam cu propostiile si sa vedem pierderile economice pe care le-ar resimti nu atat clubul Dinamo,cat si suporterii,indiferent ca sunt dinamovisti,stelisti sau rapidisti.In loc ca bani proveniti de la UEFA sa ramana toti in Romania va trebui ca o parte din bani sa se duca intr-o alta tara.Suporterii ar trebui sa cheltuiasca mai mult ,inca odata bani vor iesi din Romania.Ziaristii vor cheltui mai mult si cum vor acoperi chelutielile?Pe banii cititorilor si a sponsorilor.Iar bani pierduti.Sponsori vor trebui sa cheltuiasca mai multi bani si de unde vor scoate paguba?Pe spatele angajatilor care sunt stelisti,dinamovisti,rapidisti,oteni sau banateni.Suporteri echipelor adverse unde isi vor cheltui bani?Ziaristi straini unde isi vor cheltui bani?SA TERMINAM CU PROSTIILE.Daca Dinamo isi va juca meciurile de UCL in afara granitelor vom pierde cu toti:dinamovisti,stelisti,rapidisti.Sunt stelist,dar nu vad nici o problema ca Dinamo sa-si joace meciurile in Ghencea.Dimpotriva.Oricum daca ar ajunge in CL ar ajunge si pe carca noastra.Atunci de ce sa nu faca si Steaua niste bani pe carca lor.Daca Dinamo nu ar juca partidele de CL in Romania nu am face decat sa confirmam proverbul ca PROSTUL PANA NU E FUDUL NU E PROST DE-AJUNS,si ne-am face de ras in lume.Avem asa multi bani incat sa-i risipim prin Bulgaria sau mai stiu eu pe unde?Cu mult respect,toate cele bune.

leb (1 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:06

„Ministerul”, adica administratorul banilor nostri, stransi din impozitele dinamovistilor, stelistilor, rapidistilor, timisorenilor si altor suporteri sau ne-suporteri sa investeasca masiv atunci cand noi vom fi cu toti de acord cu asta…v-a cam luat valul domnule Oarecare

di namo (16 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:21

moarte oierului!!! sper sa dispara cat mai repede de la steaua…numai asa steaua i-si va gasi linistea…sper ca armata sa nu faca gresala sa-i de stadion-ul

cr3tzuas (31 comentarii)  •  6 octombrie 2006, 20:29

sper kdin tot sufletu dc cianii vor juca pe ghencea arena noastra sa le poarte ghinion!!!!nui mai suport sincer mai ales knd lam auzit pe al amik si negru „suntem pre buni” sai vad eu pe astaioa prea bunii cum vor juca in in europa sper sa o fc la fel k anu trecut :Dsi mai pse din tot sufletu sa se fc de ras si acu si la anu!!!!!!!

Comentează