Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paiul şi bîrna

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai […]

joi, 21 septembrie 2006, 7:31

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai ce le convine, ce le place.

O dată în plus, iubirea riscă să deformeze realitatea, ba o şi deformează, dar asta-i situaţia. Trecînd la analiză, să spunem că, deşi a cîştigat în prelungiri, ba şi în faţa unui adversar lăsat în 10 oameni din minutul 35 şi în 9 din 87, Dinamo apreciază că a meritat victoria deoarece, şi pînă la eliminarea lui Thereau, dar îndeobşte după, a avut iniţiativa şi superioritatea teritorială. Corect, chiar dacă n-a jucat mai bine decît Steaua, Dinamo a jucat mai mult. Nu şi-a creat ocazii clare la poarta lui Carlos, dar a pus presiune şi a dominat. Cu precădere pe benzile laterale, unde Ze Kalanga şi Cătălin Munteanu, ultimul sprijinit şi de incursiunile lui Pulhac, au surprins adesea defensiva stelistă. Graţie unui asemenea forcing, Dinamo a învins în toate cele 8 partide din actualul campionat. Întrucît nu mai putem discuta despre hazard sau despre noroc, rezultă că Rednic a găsit reţeta succesului, din care a făcut parte miercuri seara şi Dennis Şerban, rezerva reuşind, la capătul unei suite de driblinguri irezistibile, să marcheze golul victoriei. Oricît ar pretinde contrariul cei ce nu înghit culorile roş-albe, aceştia trebuie să admită că Dinamo n-a ajuns în fruntea clasamentului printr-un bilet de favoare.

La rîndu-i, căutînd să explice eşecul, Steaua îl atribuie absenţelor unor titulari şi erorilor de arbitraj. Are perfectă dreptate. Pentru că, adăugîndu-se accidentaţilor mai vechi, Paraschiv şi Cristocea au devenit indisponibili chiar în ajunul derbyului, iar lipsa lor a afectat linia de mijloc şi, implicit, exprimarea generală. În paralel, Ghencea atacă vehement prestaţia lui Corpodean şi a tuşierului Nagy, imputîndu-le mai ales eliminarea lui Thereau. Am văzut şi revăzut secvenţa respectivă: francezul nu era de trimis la vestiare, el s-a împins cu Moţi, n-a comis un gest nesportiv. Corpodean a mers însă, greşit, pe mîna unui asistent care, aflat la mare distanţă de fază, n-avea cum sesiza ce s-a petrecut. Steaua îi mai reproşează „centralului” şi că l-a iertat pe Tameş de al doilea cartonaş galben, acuzaţie iarăşi întemeiată. Altfel, probabil că rămînerea lui Thereau în teren şi eliminarea lui Tameş ar fi dat confruntării un alt curs, numai că un meci se judecă în funcţie de ce se întîmplă, nu de ce s-ar fi putut întîmpla. Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.

Dar şi în raport cu nervozitatea
unora dintre jucătorii săi, care se expun inutil. Cînd, în interval de cîteva zile, termini două partide foarte importante în inferioritate numerică, eşti obligat să te uiţi nu doar la bîrna din ochii arbitrului, ci şi la paiul din ochii tăi. Adică să schimbi ce depinde de tine.

Comentarii (293)Adaugă comentariu

Alex (60 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:51

vio: deja esti obraznic…astia nu sunt in stare sa isi faca treaba pe teren in timpul meciurilor…vrei sa munceasca overtime?
poate ca daca era vorba de un jucator al stelei sau al rapidului, faceau si overtime ca sa il suspende

dementhor (32 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:52

normal ca are dreptul de a acuza arbitrajul atat timp cat a fost in defavoarea lor…..am si eu o intrebare domnul ionitoia…dc toti ziaristii le dati dreptate jandarmilor ??atunci cand nu vine lumea la stadion faceti urat ca oamenii nu vor sa-si incurajeze echipa cand vin spuneti ca ca de ce nu stau cuminti….domnilor ziarsiti!!cati dintre voi au fost intr-o peluza sa cante pt o echipa sa se dueleze cu rivalii de moarte??cati dintre voi au fost in deplasari in care adversarii erau de 10 ori mai multi??stiti ceva despre acest fenomen??cu siguranta NU…atunci va intreb de ce va luati mereu de acesti suporteri??facandui huligani si in tot felul…cand fac o coregrafie la care va uitati cu gurile cascate nu sunt huligani atunci sunt buni??the hooligans a inceput in anglia si inca se mai practica si acum dar in afar stadioaneleor…la noi a ajuns mai greu din cauza comunismului dar e inevitabil sa opriti aceste lucruri….mai ales asa cum a procedat jandarmeria romana….voi ziaristii stati si va uitati la meci la untv si apoi incepeti sa spuneti fiecare cei tuna incepeti sa criticati suporteri conducatorii de club …pe tota lumea…PACAT CA CEI CARE INFORMEAZA OPINIA PUBLICA NU CUNOSC SI NU VOR INTELEGE ACEST FENOMEN NICIODATA

neastefan (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:53

d-le ioanitoaia, sunt stelist de cand ma stiu, si totusi daca e cazul am puterea sa recunosc daca o echipa care a batut pe steaua a fost mai buna pe teren. ce sa intamplat miercuri sfideaza milioanele de oameni care s-au uitat la tv.acel asistent ar tr retrogradat la judet, iar corpodean ar face bine sa se duca la cules de nes ca nu are nici o treaba cu pomul de iarna(omul lui borcea).recunosc steaua nu a jucat nimic, si nu vreau sa aduc iar aminte de accidentari, dar nici dinamo nu merita victoria, un egal fiind echitabil.gigi mancat-as gurita ta ce ar fi sa ii arati lui borcea cine e mai tare ca se pare ca esti luat la misto.cumpara clubul dinamo, iar asa zisul stadion transformal in muzeul stelei, iar pe borcea punel sa vanda bilete.
ps.corpodeane sa-ti dau cald in anus , sugator de pule ce esti

vonclaudev (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:55

pai sa vedem….jocul:steaua nu a stralucit,intradevar nici dinamo,dar pe steaua nu oa recunoscau fost multe intrari dure in timpul meciului…shi de o parte shi de alta………au fost shi multe greseli de arbitraj dar…..asta este viatza….nu sunt dinamovist shi nici stelist…dar am o singura intrebare……cand steaua a cashtigat pe mana arbitrilor,de ce nu a facut asha caz?trebuie sa recunoastem k ei au castigat cam mult pe mana arbitrilor……de ce oare?

kop (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:56

Sunt de acord ca steaua nu a jucat foarte bine nici cu rapid nici cu dinamo. Daca la meciul cu rapid am asteptat sa joace bine… la cel cu dinamo imi pare rau dar nici n-avea cum. Fata de meciul cu kiev de pilda a lipsit nesu, cristocea, paraschiv… si in plus a avut 2 jucatori eliminati pe teren. Faptul ca a pierdut doar cu 1-0 in aceste conditii de decimare a echipei mi se pare oricum un rezultat mai mult decat multumitor avand in vedere ca dinamo a jucat cu echipa de baza (cea care castigase 7 din 7) si a dat gol abia in ultimul minut dintr-o sclipire a unui jucator.

Luati orice echipa, care incepe fara 3 titulari si termina in 9 jucatori. sa vedem ce face intr-un asemenea derby. Totusi vorbim de cele mai bune echipe. Steaua n-a jucat cu pandurii. In plus era normal ca dinamo sa atace mai mult in primele 35 de minute… juca acasa… cum era sa joace? V-ati uitat ce mijloc a putut sa prezinte steaua in meci?

ura si iubirea fata de steaua sunt prea mari pentru o opinie obiectiva. despre o asemenea echipa cu un asa palmares intern si international nu se poate scrie obiectiv. De aceea… cine iubeste steaua se simte pe drept cuvant furat si blesteama accidentarile prea multe din echipa. Cine o uraste jubileaza. E firesc. Ce adversar nu-si doreste sa infranga cea mai galonata echipa din romania?

un__rapidist (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:58

a zis rednic dinainte de meci ca ii pregateste o surpriza lu` oli….asa a fost…au cumparat arbitrii !!! oli s`o fi gandit si el la o strategie sau un sistem de joc diferit de cel practicat de cei de la dinamo….da nu cred ca s`o fi gandit saracu` ca o sa joace in 10 jucatori…70 min….! Asta da surpriza a lu rednic….mare antrenor!!!

SSSSS (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:59

Domnule si la noi presa nu prea are valoare nu-i in stare sa vada situatia si sa spuna lucrurilor pe nume;nu vezi domnule ca steaua joaca un meci la trei zile si in ultimele 2 meciuri in inferioritate cu vrei sa faca performanta pe plan european,cat joaca in campionat si e tocata de arbitri care nu au nici un pic de valoare si de personalitate sa stie sa se impuna defapt ce conteaza pt voi ca oricum dintr-un articol bun puteti face 100 proaste

iulian (10 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:01

trist meci,

Robert (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:02

Da domnule Ioanitoaia…poate ca aveti dreptate.. dar cand joci fara jumate din titulari…

Shinte (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:02

quote „# Adi Says:
September 21st, 2006 at 10:40 pm

Moti..??? Care Moti..?!?!?! Poate Ciociolina… fotbalului romanesc. Oare chiar nimeni nu-si mai aminteste meciul cu Germania (1-5) si cat de talentat este acest jucator… Jucator am spus??? Scuzati… cat de talentata este Ciciolina din Stefan cel Mare

„# razvan Says:
September 21st, 2006 at 10:31 pm

moti e un taran…..

Sa nu uitam Moti este un jucator de viitor si de NATIONALA !! …
Ar trebui sa va puneti intrebarea cine e Thereau ?? Vaiii e jucatorul minune… 2x Platini !! Henry si Wiltor ar trebui sa se retraga …. :|Halal de transfer ….. Nu gasea domnii de la steaua un jucator de la juniorii stelei Nu mai zic de transferul lui Kalanga Dinamo are un jucator mult mai bun pe partea dreapta Pedrescu …da vad ca acu e la moda sa iti iei un jucator din strainatate …

a (141 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:06

bai profesionistilor aveti idee cat e latimea adevarata a terenului din stefan cel mare? credeti ca se joaca 100 pe 100? ala erea fix in margine sa fie 60? :)))) nu mai credeti tot ce cititi ca de aia va ofticati degeaba…si astia isi vand ziarul :)))) dar si reclama pe site.
se da rosu si pt intentie, iar primul eliminat trebuia sa fie p marin la cotul in gat lui Ze kalanga…asa ca…… sa mai vb de lovin iertat de galbene si cu rapid si cu dinamo? si de dica? mai avea putin si il punea pe burta pe corpodean. meci pierdut psihologic de jiji si de mm care au indus aceasta stare de nervozitate absolut inutil inaintea meciului.
meciul se castiga cu picioarele dar mai ales cu capul…nu cu coatele si pumnii!

sportvideos (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:06

http://sportvideos.blogspot.com

Adrian M (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:07

Oameni buni, nu a fost decat un meci, atat!!! Unii castiga si altii pierd. Daca se pune totul pe seama arbitrajelor in acest sport, singurul care are de pierdut este spectacolul. Am fost sa vad meciul DC UNITED – Real MADRID la Seattle de pe Quest si a fost o frumusete de spectacol (Realul nu a aratat chiar nimic si Steaua nu cred ca trebuie sa-si faca prea mari probleme). Nu am vazut seminte aruncate pe jos si nu am auzit nici o injuratura. In schimb am vazut familii venite cu copii la stadion, iar acesta a fost plin!!! (66 000 spectatori). Pentru poze pot pune la dispozitie amatorilor.
Revenind la oile din Carpati, violenta dintre suporteri face ca lumea doritoare sa evite mersul la stadion; nu poti duce un copil acolo si nu poti merge cu nevasta. Cred ca aste e cel mai rau lucru. Nu a fost stare de necesitate sau vreo calamitate ca sa se justifice un dispozitiv de aparare ca cel dispus, dar iata ca prevederea e mama intelepciunii. Cu privire la joc, daca cineva imputa faptul ca Dinamo a marcat in prelungiri si ca ASTA face ca rezultatul sa fie mai putin valid, greseste. A fost un meci pe care il putea castiga oricare dintre echipe. In plus nici nu s-a gasit nimeni sa-i ia mingea lui Dennis Serban si aici nu se poate imputa lipsa a doi jucatori, devreme ce a driblat intreaga aparare…
Am avut de curand un campionat mondial; arbitrajele au fost de un penibil care nu s-a mai vazut si cu toate acestea meciurile s-au desfasurat in conditii excelente si titlul l-a luat cine l-a luat si nu s-a adus vorba de arbitraj. Ce ar fi fost daca ar fi fost, etc… NU ARE IMPORTANTA!!!
Fruntea sus si sa se bucure fanii invingatorilor si sa nu fie tristi fanii Stelei. Cand Steau joaca cu strainii suntem toti stelisti.
Va pupa din Seattle un dinamovist!

VonGhencea (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:07

Domnule Ioanitoaie,

Pai odata ce ati spus ca Thereau nu trebuia eliminat , ce sa mai acuzam Steaua ca a terminat in inferioritate numerica? Si a doua eliminare a fost cu cintec. Ce sa mai zicem, este deja jenant pentru un meci ce se dorea a reprezenta ce are Romania mai bun in fotbal !!!

ADMIN BLOG (1338 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:08

ADMIN : VĂ ROG SĂ NU FOLOSIŢI MESAJE OBSCENE, VULGARE, CU ORIENTARE SEXUALĂ, INSTIGATOARE, AMENINŢĂTOARE, RASISTE, DISCRIMINATOARE SAU DE ALTĂ FACTURĂ CARE SĂ JIGNEASCĂ PERSOANELE DE PE ACEST BLOG. ORICE ABATARE DE LA ACEASTĂ REGULĂ ADUCE DE LA SINE BANNAREA IP CALCULATORULUI DUMNEAVOASTRĂ FĂRĂ SĂ MAI AVEŢI ACCES NICIODATĂ PE SITE-UL http://www.bloGSPort.ro

Cititor infocat al GSP (9 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:09

Eu sunt stelist. Steaua nu a jucat bine nici in meciul cu Rapid nici in cel cu Dinamo. Nici in 11, nici in 10. La un program infernal este normal sa si piarda(desi putea sa nu piarda daca nu ramanea in 9 cu Dinamo). Dar faptul ca „nu a jucat bine” la Steaua inseamna ca nu a batut(sper ca imi intelegeti exprimarile primitive). Steaua nu a fost lasata sa arata ca joaca prost sau bine. Daca s-ar fi dat penalti la hentul lui Goian in meciul cu Rapid, cartonasele rosii si galbene care ar fi trebuit sa se dea, altfel discutam acum. Poate batea Rapidul, poate batea Steaua, poate se termina tot egal, poate si iar poate. Ma deranjeaza faptul catrebuie sa folosesc de atatea ori cuvantul „poate” dar din cauza arbitrajelor nu am de ales. Din pacate toti sunt corupti acolo sus. De la arbitrii, la conducatori de cluburi si cei din LPF si FRF. Si ne facem iluzii daca noi credem ca se va schimba ceva. Daca era Gica Popescu in locul lui Mircea Sandu era mai bine, dar nu ca Gica popescu nu ar fi corupt dar ar fi putut face mai multe pt fotbalul romanesc ca sa fie si el vazut bine. Pe Mircea Sandu nu il intereseaza. Deja am inceput sa aberez. Fiindca ceea ce scriu eu aici sunt aberatzii la ora asta in fotbalul romanesc…. auzi…”schimbare in bine”…ce prostie, nu?
Eu il apreciez pe Becali pentru aproape fiecare lucru pe care il face… mai putin pt afirmatii. Dar pt ce face la Steaua il apreciez, indiferent care este motivul pt care face. Il apreciez pt ca a dat case oamenilor care nu aveau, indiferent care este motivul pt care a dat. Stelistii se bucura ca el baga bani la Steaua si oamenii aceia au un acoperis deasupra capului.
Mircea Sandu spuneau ca sunt o gramada de investitori care abia asteapta sa bage bani in fotbal….unde sunt? De ce nu baga deja ca sunt o gramada de cluburi care au nevoie….
Am un mesaj pt Mircea Sandu: „Touche monsieur pussycat!”

anca (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:09

poate ca steaua nu a facut jocul cel mai bun in partida cu dinamo dar a aratat inca o data, daca mai era nevoie ca este ai buna ca dinamo in 11 oameni. Dinamo a reusit sa inscrie dupa ce au fost eliminati 2 jucatori ai stelei…..asa ca ei mai au de invatat fotbal( apropo in liga campionilor se joaca fotbal adevarat)

iulian (10 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:10

NU STIU DACA O SA CITITI ACEST COMENTARIU DOMNULE IOANITOAIA,VA ARECIEZ CA JURNALIST SPORTIV ,IUBESC FOARTE MULT CRAIOVA DAR I/MI PLACE STEAUA DA SENZATIA CA NU JOACA PE BUNE MECIURILE PENTRU CA NU JOACA FOTBAL SI AUTOMAT TREBUIE SA RECURGA LA ALTE REGULI NE SCRISE SI DOVEDITE PENTRU A CASTIGA TRIST SI DEZAMAGITOR PENTRU CEI CE LE PLAC FOTBALUL

iulian (10 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:12

DINAMO DA SENZATIA CA NU JOCA

forever_steaua (13 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:12

Daca inscria Steaua si jucatorul si-ar fi scos tricoul de pe el, nu credeti
c-ar fi primit si el cartonas galben (cel putin)? Din cate stiu eu, in toata lumea se sanctioneaza si gesturile astea. Dica a primit cartonas galben cand si-a pus tricoul in cap dupa golul inscris la Bucuresti cu Middlesbrough. Iar exemplele pot continua.
Dar Corpodean nu putea sanctiona un jucator dinamovist, era prea euforic in momentul ala ca au reusit javrele sa inscrie.
Dinamo va demonstra in curand cat de „buna” e.
Au trecut cu chiu cu vai de Beitar Ierusalim, s-au facut de ras cu Xanthi, chiar daca au castigat. La 3-1 au jucat dezastruos si au fost egalati, iar ei spun acum de Steaua ca a stat „cu fundu-n poarta”? Pe ei ce i-a impiedicat sa mentina rezultatul asta, din moment ce jucau tot in 11 iar arbitrul nu
le-a facut probleme?
Oricum, nu mai are rost sa discutam pe tema asta. Cine rade la urma, rade mai bine. Steaua este singura echipa care ne face cinste in Europa.
FORZA STEAUA!!!

Nicu (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:13

sa va fie rusine daca si acum dupa atatea imagini sustineti ca nu a fost eliminare corecta la francez

Expert (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:14

Buna ziua,

Dupa cum se vede din reluarea prezentata de TVR si France2, Thereau se face vinovat de comitrea unui gest nesportiv fata de un adversar. Acest fapt se sanctioneaza conform normelor UEFA si FIFA cu cartonas rosu.
Cat despre Tames, Corpodean i-a dat prea usor primul cartonas galben si de aceea cand a facut un fault de galben a fost iertat in compensatie.
In concluzie, nu arbitrajul este de infierat ci nervozitatea stafului Stelei si a jucatorilor. Apoi daca Steaua se considera echipa de CL nu au dreptul sa invoce accidentari oboseala, etc. ca doar au un lot de 25 – 26 jucatori, lucru valabil si pentru Lyon, Real si alte echipe cu care se vor masura in viitorul apropiat.

In incheire urez, bafta tuturor echipelor romanesti in cupele europene.

Vlad,

arbitru de fotbal in Canada

tiribibilica (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:16

Domnule Ioanitoaia, problema nu este ca Steaua joaca sau nu joaca, problema este ca Dinamo va defila in campionat cu ajutorul arbitrilor si prin prizma ca arbitrii nu numai ca-i ajuta pe dinamovisti la meciurile proprii ci strica si meciurile celorlalte echipe (Steaua – Rapid, Dinamo – Vaslui – Moti 7 faulturi in 35 min si nici un cartonas si multe altle). Mi-e scarba nici nu mai vreau sa comentez.
P.S. Cu atata experienta cata aveti tot articole jalnice scrieti.

Hadrian (29 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:18

Atata am de spus, apropo binenteles de eliminarea Francezului, ca ori nu se baga de loc in seama tusierul avand in vedere ca e un meci de fotbal si nu teatru, ori daca e un om mai sensibil si nu suporta violenta sa fi observat cu ochii sai de vultur cele 2 lovituri date de Moti inainte de actul II „caderea lui sisif” si sa-i fi eliminat pe cei doi „nesimitit” ce pateaza cu acte de violenta acest sport de mare finete „Fotbal” pe nume.

Suporter_STEAUA (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:19

jocul Stelei ca jocul Stelei….dar ce ne facem cu CRIMINALII CARE MASACREAZA SUPORTERIII?? Ganditi-va …oricare dintre voi care postati aici puteati fi acolo…Care mai este siguranta SUPORTERULUI…cand Jandarmeria Romana vine pe stadioane …ptr a mai ZMARDOI vro cativa Stelisti..Dinamovisti..Rapidisti..etc…Acolo erau si oameni nevinovati..care au venit sa vada un meci..sa sustina o echipa…PUTEAI FI SI TU …

VonGhencea (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:19

In privintza ‘cotului’, ‘a’ are dreptate, se da rosu si pentru intentie. Realitatea este ca daca s-ar aplica litera regulamentului, meciurile s-ar termina inainte de 90 de minute din cauza eliminarilor. Cert este ca nu a fost o lovitura, ci mai mult o imbrinceala cum am vazut 100 numai in finala CM. De ex Mazze l-a ciupit pe Zizou in careu: 11 metri si eliminare , corect ????

Alex (60 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:22

Daca Thereau a faultat de rosu, Moti trebuia eliminat si el pt aceeasi faza…a se vedea cotul pe care i-l aplica lui thereau…dar deh francezii astia nu stiu sa pice si sa se tavaleasca
ze kalanga trebuia eliminat pentru lovirea lui petre marin (si daca era eliminat, petre marin nu mai avea cum sa-l loveasca)
niculescu are o intrare foarte dura la goian si pe principiul ca thereau a faultat de rosu, si niculescu trebuia sa zboare
am auzit ca corpodean va conduce si meciul cu xanthi…ma duc sa pariez pe 2 eliminari la greci

Blueeyed (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:23

Bai bulangiilor nu mai tipati si va vaicariti atat de arbitraj. Au fost mereu suspiciuni vis-a-vis de echipele bucurestene. Daca Dinamo are toate meciurile in mana cum face ba nene? Jiji a zis azi ca daca stia ca ar lua Corpodean bani ii dadea el. Da-i coaie! Nu va mai da-ti atat in cur! Daca Steaua putea sa fure fura, daca Dinamo poate sa fure fura. Parerea mea ca nu sunt greseli dirijate ci doar greseli. Nu au avut niciodata o traiectorie anume pentru perioade lungi de timp. Si nu va mai faceti iluzii despre „Shampion Lig”, daca ai batut Kiev nu esti campioana ci inseamna ca au avut aia o zi proasta si voi una buna. Nu mai fiti nebuni asa!!!! Si Real a luat bataie de la echipe din fundul clasamentului. Daca voi ii bateti o sa sara MM in sfarsit de la balconul ala, dar daca pierdeti o sa apara la televizor si o sa dea vina pe Dinamo ca ii influenteaza negativ si sunt obositi :))))) Have fun boys!!!!

Vladek (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:24

Nerusinarea specifica Dinamo nu ma mira. Au aratat de 1000 de ori ca nu le pasa de nimic, de ce ar face-o acum ??

Locul 1 al lui Dinamo e 50% circumstanta (au avut 1 meci pe bune cu Steaua decimata de accidentari, castigat cu ajutorul lui Corpodean), 40 % arbitri + aranjamente (vezi meciul cu Poli Timisoara ce jalnic au evoluat slugile lui Netoiu, ALexa-Grigorie, meciul de la Vaslui – Croitoru, Haisan), 10% merit. Se va vedea asta curand in UEFA – acolo unde nu arbitreaza nici Corpodean, nici Serea. Anul trecut erau tot pe locul 1 si au terminat grupa cu echipe mediocre (exceptie OM) pe un glorios loc 5 din 5 echipe. Bine ca nu erau 10, ca pe 10 ieseau.

Si ma dezamagiti rau de tot domnule Ioanitoaia. Steaua n-a jucat grozav nici cu Dinamo, nici cu Rapid, insa cand ai jucatori eliminati in ambele meciuri ce poti face ?? Am egalat in 10 oameni, nu e de-ajuns ?

In CL n-a fost eliminat nimeni. Nu e ciudat ? Echipa a jucat la fel de tare. Si totusi, arbitrii straini n-au considerat necesar sa elimine nici un jucator stelist, ba din contra l-au eliminat pe Sa Pinto.

As zice RUSINE Rednic, RUSINE Borcea, RUSINE Dinamo pentru inca un campionat furat, dar e limpede ca acest cuvant nu e cunoscut in Groapa.

catalinutz (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:25

RUSINE sa le FIE :(( , nu aj vrea sa fiu impartial dar arbitrajul de ieri a fost jalnic, incep sa cred ca arbitrii astia sunt un fel de Mutu sau Chivu sau mai stiu eu ce fel de Play Boy de aj’tea mioritici care vor sa iasa in evidenta cu orice pret, nu se poate ca si la derbiul campionatului sa iasa tot ei in fata este rusinos ceea ce se intampla domnule Ioanitoaia dar daca se greseste suficient de mult atunci de ce ii mai plateste pe hunii astia de arbitrii toti niste hoti.
Clar ca Steaua a fost peste, nu stiu la ce meci v-ati uitat voi, dar in 9 si pe urma in 8 oameni Steaua nu a lasat sa se prea joace mingea prin careul ei, iar Dinamo chiar nu stiu cum ar fi jucat daca sa zicem asa ” s-ar fi gresit in felul asta impotriva lui Dinamo” ar fi fost desfiintata toata Federatia, Singura idee constructiva ce imi vine in minte este oare ce masuri se vor lua ca sa nu se mai intample asa ceva in viitorul apropiat ?
PS. un calcul simplu arata ca merita sa sacrifici 1 milion ca sa iti vina 8 ;).

jimmy (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:28

Stelistilor li s-a urcat la cap!Au avut numai arbitraje favorabile pana acum si cand dau peste un arbitru care isi face datoria nu le mai convine.Fac pariu ca nota lui Corpodean este cel putin 7 si nu va fi suspendat .Are acoperire regulamentara pt. toate fazele.Cat despre jocul stelei…..sunt in cadere libera si sunt disperati.

radu d (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:29

In sfarsit comisia centrala de arbitrii nu mai judeca dupa cum vrea oieru si sclavul lui.
Corpodean a luat o nota mare.
Plangeti mai departe oitelor.

NickyM (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:30

Am sa va dau o sugestie! Maine, prima pagina ar trebui sa fie o imbinare din doua jumatati: pe una imaginea cu „Donati sange” si pe cealalta imaginea cu suporterii plini de sange!

ian rush (14 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:31

Vad ca comentatorii tv si o mare parte din voi se uita la arbitraj si nu la
jocul de fotbal.In campionatele serioase din ANGLIA ,SPANIA,FRANTA ,
OLANDA etc.,se fac si acolo greseli mari de arbitraj dar aia nu comenteaza nimic(mi se pare ca nici nu au voie).Eu sunt in Canada si aici la hochei daca un antrenor sau jucator comenteaza deciziile arbitrilor isi ia amenda si ceva etape de suspendare.La noi ca la nimeni,ii zapacim pe arbitri.
Pe Corpodean l-au atacat stelistii cu 2,3 zile inainte de joc.Comentatorii sunt tot timpul cu ochii pe arbitrii sa vada sa nu cumva sa greseasca.
Ba astia care va luati tot timpul de arbitrii ati incercat vreodata sa arbitrati
un joc, macar pe maidan ca sa vedeti ce simplu e?Cunosc replica:sa se lase de arbitraj.Daca toti se lasa de arbitraj,pentru ca voi pe toti ii contestati fara exceptie , cine mai fluiera ba?Strainii ?Aia sunt mai prosti decat ai nostrii.Eu sunt sigur ca Corpodean nu a luat nici o decizie cu rea intentie,mai ales in meciul asta orice ati zice voi.Ce el nu stia ca toti sunt cu ochii pe el?Se va ajunge in situatia in care arbitrii vor refuza sa arbitreze asemenea meciuri daca se contina asa.

Blueeyed (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:33

STEAUA e on-line in seara asta!!!! yeeee !!!! on-line sa va uitati si la meciuri ca sa nu mai luati bataie de la Jadarmi, daca cineva te injura de mama 90 min pana la urma nu mai stii pe cine bati, dar cuiva trebuie sa i-o tragi. Te mananca-n cur sa injuri ia si suge B2-ul. Nu tin cu jandarmii, dar daca erati baieti va uitati ca aia de la dinamo care v-au furat kktul ala de steag au luat bataie pe culoar!!!! Pisama-s pe steagul vostru. Daca eram acolo va rupeam si eu oasele! La meciurile de pe Ghencea de cate ori nu au plecat Dinamovisti batuti, maltratati si calcati in picoare de jandarmi. Dar la noi nu vine televiziunea, nu fuge lumea la spital cu 10 blitzuri pe buba. Asta e diferenta. Moti e actor, baaaa, repede il mai uitati pe Lacatus & Co. Aia actori. Tin arbitrii cu noi. Dar Ceasca ce facea acu 16 ani? Dadea ordine la securitate sa ia Dinamo bataie. Acum ca s-a intors roata si Jiji cu e presedinte va dati in cur!

varu (29 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:38

salutare! in caz ca nu s-a vazut inca…s-a pus pe gsp un filmulet cu lovitura de cot a fotbalistului stelist, thereau, in care se vede clar intentia acestuia de a-l lovi pe moti in abdomen sau chiar in gat! nu se vede bine unde este aplicat cotul dar asta are mai putina importanta….corpodean era cu spatele la acestia iar thereau a crezut ca nu e suprins de nimeni aplicindu-i o lovitura lui moti….e rusinos si nu-mi explic aceste iesiri ale fobalistilor profesionisti…cit la al 2 lea fault a lui tames e normal sa nu i se acorde al 2lea galben imediat si sa fie avertizat verbal….dar de ce nu vorbiti de cele 2 faulturi ale lui goian din primele 20 de minute care au fost la fel ca ale lui tames???? si nu a fost sanctionat….intrare cu picioarele sus la genunchii adversarului…..steaua a fost obosita si nu mai avea puaterea sa faca fata inca unui derby! au o aparare buna dar oli a gresit tactic deoarece a dat roluri inexplicabile fotbalistilor sai! felicit ambele echipe pe daruirea lor dar si pe rednic care e un antrenor de clasa! cit despre suporterii stelei care au fost macelariti….imi pare rau…eu ca dinamovist i-am ajutat cand au fost alergati de jandarmi….hai cu totzii impotriva lor! trebuie sa fim impreuna si stelisti si dinamovisti pt aceasta cauza….s-a ajuns prea departe si trebuie sa ne facem singuri dreptate….este inuman ceea ce fac …si ne-am saturat sa-si bata joc de noi….daca ne stringem citeva mii…impreuna vom triumfa si ai vom face pe jandarmi sa plateasca cu moneda lor aceste acte animalice! hai dinamo si succes stelei la meciul cu lyon

torpila (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:40

Bai stelistilor o sa patiti ca in povestea cu Petrica si lupul. De fiecare data cand pierdeti sau faceti egal, toti sar pe arbitri, echipa sau antrenoru sunt perfecti si nu pot gresi, nu? Sunteti patetici si plictisitori… Cand o sa invatati sa acceptati o infrangere?

balmosh (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:42

Bai „a”, pai cind dica da in minge la 2 metri de porcodean si magaru fluiera fault…nu-l intelegi,nu?
dinamo=juventus 100%,dar numai la mirlanii si sper sa-i calce pe urme…
eu unul nu vreau arbitri straini – vreau de-ai nostri,dar dupa „prestatii” ca cea de aseara sa fie scosi definitiv din circuit
coruptia ramine pina pica nashu -zicea „cine are nevoie de steaua”dar de el cine ma-sa are nevoie?
daca dinamo merge ceas pina la capat si cistiga campionatul,porcea si ceilalti maidanezi ar trebui sa stie ca in CL nu joaca skoda,beitar…ci echipe mai tari ca flamurtari,hafnarfnadjar si altre ilustre mari necunoscute cu care s-au mai poticnit dupa campionate luate cu japca
forza steaua…se mai poate!
PS cit mai multi in tribuna la meciul cu bistrita,ca e nevoie de noi!

varu (29 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:44

pin la urma urmei….merita sa piarda steaua…( stai sa-mi scot tricoul de pe mine…unu cu v nistelrooy…adica omu care o sa umileasca steaua)ca au fost penibili si la meciu cu rapid

Vladek (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:46

@torpila (torpilatul poate)

Monser nu mai da tu lectii ca nu cred ca avem nevoie. Am pierdut destule meciuri si n-a comentat nimeni – cu Rapid sezonul trecut dupa episodul Boro cand echipa era daramata psihic – si n-a comentat nimeni fiindca nu era nimic de zis. Ne batusera cinstit, pe teren. In fotbal se intampla sa mai si pierzi.

Dar HOTIA patronata de Corpodean sub atenta supraveghere a lui Borcica am fi nebuni s-o acceptam. Nu putem intoarce si celalalt obraz la infinit.

jimmy (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:47

Daca nu le merge jocul stelistii sunt nervosi,agresivi.In loc sa-i apere atata presa ar trebui sa ii avertizeze ca astfel de comportamente nu se accepta nicaieri in Europa.Pun pariu ca la meciurile din CL vor mai avea multi eliminati si atunci va aparea eterna placa a „comentatorilor „sportivi : nu suntem primiti la masa bogatilor.

un microbist (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:50

Se pare ca Steaua a deranjat pe conducatorii fotbalului romanesc. Asa ca daca nu-i putem invinge sa le-o tragem cu ajutorul arbitrilor ! Ce daca ei fac cele mai frumoase meciuri si ne reprezinta cu cinste tara ?! Ce daca se lupta de la egal la egal cu cele mai mari forte ale fotbalului european si aduc glorie Romaniei ?! Pe noi ne intereseaza sa luam banii de la UEFA in locul lor.CE daca ei au muncit pentru acesti bani ??? Ce daca ei au facut posibila participarea a 2 echipe in liga campionilor ? Sa traiasca blaturile, ca in tara asta nimic nu e cinstit, iar adevaratele valori trebuie gonite sau jecmanite.

razvan (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:52

domnule Ioanitoaia te rog sa faci dumneata sau cineva din colegii dumneavoastra o statistica a meciului dinamo-steaua.cu faze ,cornere ,suturi pe poarta,ocazii de gol si toate celelalte!va rog frumos!!
Multumesc anticipat!!

Un craiovean (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:54

Daca steaua a fost avantajata de arbitri la meciul cu fc arges, cand nu a acordat penalty pt pitesteni in minutul 85, a venit si randul lor acum sa simta pe pielea lor ce inseamna sa fii furat.vorbind despre meci, nici una nici alta nu au jucat nimic, nici 11 contra 11 nici 11 contra 10 sau 9,iar golul a venit norocos.la un asemenea derby ma asteptam la o prestatie mai buna a jucatorilor.meciul steaua-rapid a fost cu mult peste cel de aseara! Sper ca steaua sa faca treaba buna in CL, desi este foarte greu!

varu (29 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:55

de ce era dica nervos de la inceputul meciului inca din min 5 cind se rastea la corpodean? ai tremurau picioarele de frica in fata stilpului din apararea dinamovista , moti! pai cum sa aveti rezultate in fata rapidului sau a lui dinamo pe terenul de fotbal cind voi jucati box sau arte martialte? nu stiti sa apreciati acest sport si cind ceva nu merge in joc va amintiti de idolul vostru lacatus care a rupt picioare si a distrus carierele unor fotbalisti….CRIMINALILOR!

liviu (7 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:56

Domnule Ioanitoaia , ramaneti un mare caracter si un gazetar pe masura !
nu va pot contrazice in nici un fel desi sunt stelist

Alex (10 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 23:59

Iar face jiji gura mare..ca de ce rade borcea..pai bai tembelule rade ba ca e mai tare ca tine !!! tu cum il sunai ca sa-ti dea sfaturi de CL si chemai toti reporterii…ai noroc ca nu e razbunator omu..sau poate a uitat..ca eu in locul lui te sunam si te luam la misto de nu te vedeai..si in 2004 cand Dinamo a luat arbitrajul steaua urla cat putea ca jocurile-s facute …chiar nu stiu sa mai schimbe placa ??? deja obosesc multa lume cu tampeniile astea

balmosh (3 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 0:02

bai alex,zi-mi 2 meciuri in care dinamo a fost furata rau de arbitri…te las sa cauti de la infiintare pina la meciul de alaltaieri,ok?

Gabi Marcu (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 0:03

Domnule Ioanitoaia, situatia este foarte clara in privinta majoritatii arbitrilor romani. O singura „greseala” de genul Thereau DECIDE un meci de asemenea anvergura, greseste in continuare, nu greseste – NU conteaza. Eu cred sincer ca respectiva brigada nu a fost aranjata de catre „securitate” ci pur si simplu sunt niste arbitrii submediocrii cu vagi urme de inteligenta in ale fotbalului, in arbitra in anumite momente in spiritul jocului fara a depasi limitele regulamentului, in a-ti da seama ca intr-o faza controversata, de la 60 de metri , procentul de siguranta al deciziei asistentului este mic,si ca atare, daca demonstra valoare, dadea un galben sau doua si rezolva oarecum faza. In concluzie problema este la baza fotbalului romanesc, la lipsa de educatie, moralitate si modestie a conducatorilor de cluburi si in ultimul rand al suporterilor extremisti si involuati al carui numar este tot mai mare.
As aprecia un raspuns al dumneavoastra la intrebarea: Puteti ca un anumit interval de timp (macar o luna) sa nu ii mai bagati in seama si sa nu mai scrieti de conducatorii de cluburi cu abuzuri de imagine sau impertinenti, pe fotbalistii infatuati, pe conducatorii de Liga si Federatie, pur si simplu presa sa abordeze subiecte aerisite despre echipele merituase sau jalnice, tactici, etc… Sa demonstrati ca adevarata valoare a ziaristilor dumneavoastra nu este in a descrie polemici rusinoase ci in a crea editoriale, cronici real sportive.

P.S. Iar atunci cand fiul meu de 3 ani va lua in mana un ziar sportiv sa-l invat literele alfabetului citindu-i cu drag.

nicoleta (1 comentarii)  •  22 septembrie 2006, 0:04

Domnule Ioanitoaia, am vazut imaginile cu Thereau si Moti si pur si simplu m-am crucit…adica arbitrul de pe partea unde s-a produs incidentul” nu a reclamat nimic desi se vede pe imagine ca este mai bine pozitionat iar celalalt aflat pe partea cealalta care nu avea cum sa vada ce se intampla se baga in seama si strica un meci care s-a vrut a fi spectaculos….se vorbeste de echipa momentului…adica Dinamo…dupa parerea mea,umila, echipa cea mai adevarata din Liga noastra este Steaua…a avut 2 meciuri grele in care a jucat in 10 si 9 oameni…iar adversarii lor s-au chinuit sa joace impotriva lor…recunosc ca sunt stelista dar sunt fair play si atunci cand Steaua greseste recunosc….nu a jucat mai nimic in astea 2 meciuri…pe atac…dar cu Lyonul va fi altceva…

Comentează