Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Paiul şi bîrna

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai […]

joi, 21 septembrie 2006, 7:31

Tocmai pentru că angajează cele mai mistuitoare pasiuni din fotbalul românesc, derbyul Dinamo – Steaua antrenează şi cele mai mari orgolii. E suficient să parcurgi blog-urile Gazetei ca să te lămureşti, citind părerile fanilor, cum stau lucrurile. Suporterii văd numai ce le convine, ce le place.

O dată în plus, iubirea riscă să deformeze realitatea, ba o şi deformează, dar asta-i situaţia. Trecînd la analiză, să spunem că, deşi a cîştigat în prelungiri, ba şi în faţa unui adversar lăsat în 10 oameni din minutul 35 şi în 9 din 87, Dinamo apreciază că a meritat victoria deoarece, şi pînă la eliminarea lui Thereau, dar îndeobşte după, a avut iniţiativa şi superioritatea teritorială. Corect, chiar dacă n-a jucat mai bine decît Steaua, Dinamo a jucat mai mult. Nu şi-a creat ocazii clare la poarta lui Carlos, dar a pus presiune şi a dominat. Cu precădere pe benzile laterale, unde Ze Kalanga şi Cătălin Munteanu, ultimul sprijinit şi de incursiunile lui Pulhac, au surprins adesea defensiva stelistă. Graţie unui asemenea forcing, Dinamo a învins în toate cele 8 partide din actualul campionat. Întrucît nu mai putem discuta despre hazard sau despre noroc, rezultă că Rednic a găsit reţeta succesului, din care a făcut parte miercuri seara şi Dennis Şerban, rezerva reuşind, la capătul unei suite de driblinguri irezistibile, să marcheze golul victoriei. Oricît ar pretinde contrariul cei ce nu înghit culorile roş-albe, aceştia trebuie să admită că Dinamo n-a ajuns în fruntea clasamentului printr-un bilet de favoare.

La rîndu-i, căutînd să explice eşecul, Steaua îl atribuie absenţelor unor titulari şi erorilor de arbitraj. Are perfectă dreptate. Pentru că, adăugîndu-se accidentaţilor mai vechi, Paraschiv şi Cristocea au devenit indisponibili chiar în ajunul derbyului, iar lipsa lor a afectat linia de mijloc şi, implicit, exprimarea generală. În paralel, Ghencea atacă vehement prestaţia lui Corpodean şi a tuşierului Nagy, imputîndu-le mai ales eliminarea lui Thereau. Am văzut şi revăzut secvenţa respectivă: francezul nu era de trimis la vestiare, el s-a împins cu Moţi, n-a comis un gest nesportiv. Corpodean a mers însă, greşit, pe mîna unui asistent care, aflat la mare distanţă de fază, n-avea cum sesiza ce s-a petrecut. Steaua îi mai reproşează „centralului” şi că l-a iertat pe Tameş de al doilea cartonaş galben, acuzaţie iarăşi întemeiată. Altfel, probabil că rămînerea lui Thereau în teren şi eliminarea lui Tameş ar fi dat confruntării un alt curs, numai că un meci se judecă în funcţie de ce se întîmplă, nu de ce s-ar fi putut întîmpla. Ca atare, dincolo de neşansa invocată de orice echipă ce pierde la potou, campioana trebuie să-şi facă probleme în ceea ce priveşte propria evoluţie, neconvingătoare miercuri seară.

Dar şi în raport cu nervozitatea
unora dintre jucătorii săi, care se expun inutil. Cînd, în interval de cîteva zile, termini două partide foarte importante în inferioritate numerică, eşti obligat să te uiţi nu doar la bîrna din ochii arbitrului, ci şi la paiul din ochii tăi. Adică să schimbi ce depinde de tine.

Comentarii (293)Adaugă comentariu

Alex (60 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 19:56

in conditiile in care te obisnuiesti sa joci in europa si ca arbitrul sa fie impartial, cred ca e mai greu sa revii in romania si sa joci mai rau ca muierile si trebuind sa joci in unele meciuri de 2 ori mai mult ca sa infrangi si contributia arbitrului…daca era meci de femei, nu se dadea fault, ce sa mai vorbesc de rosu aseara, la thereau…asta e…poate ca dinamovistii sunt mai slabi ca o brigitte prinz

un craiovean (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 21:56

Domnule Ioanitoaia, orice comentariu este de prisos la acest meci. Dinamo a organizat acest eveniment, conform normelor ce stapinesc in Stefan Cel Mare.

Liviu (16 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 21:58

Deci dl Ioanitoaie, pana la urma inteleg ca nu trebuia eliminat Thereau dar de vinovat e vinovat de barna din ochi …… Esti tare, domle

Deea (10 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 21:59

S-a intors roata! Pana acum steaua a fost avantajata de arbitrii(bineinteles si dezavantajata, dar mai mult avatajata) acum Corpodean i-a distrus. Asta e, dar pana a ajunge sa spui ca Dinamo e pe primul loc din cauza arbitriilor mi se pare aberant. Dinamo a dovedit ca are jucatori foarte buni si atacanti de clasa si pe langa toate astea un mare antrenor. Sper ca Rednic sa ne tina doar cu victorii. La cat mai multe!
Forza DINAMO!

D@LyN (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 21:59

Sa ne amintim ca in fiecare an au fost diferente mari de puncte in clasament…si de obicei campioana din toamna nu este si campioana la sfarsit de sezon..RAPIDUL(chiar daca nu are ce cauta in acest subiect) a avut un inceput catastrofal si era in coada clasamentului in sezonul trecut si a ajuns chiar pe primul loc in retur…Corpodean a primit nota 4 pentru arbitraj..sa fim seriosi..pana cand nu vom avea dotari pe stadioane si comunicare intre arbitru-tusieri-al 4 lea arbitru, nu putem cere arbitraje perfecte..(scena cand Zizou a fost eliminat dupa o consultare lunga in finala CM 2006 din Germania)….sunt stelist si recunosc..STEAUA a obosit..un program dificil…chiar foarte dificil..in 7 zile 3 meciuri de importanta majora( Dinamo Kiev, Rapid, Dinamo)…e normal sa mai si piarda..o sa vina vremea si pentru Dinamo..stati linistiti!.. Fotbalul e plin de surprize….placute..sau mai putin placute….

bogdan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:00

Corecte observatiile dar nu uitati ca greselile astea de arbitraj au mai decise campioane schioape care nu au fost in stare decat sa ne faca de ras prin Europa. Ce ar fi sa ii trimitem ba baietii de la Urziceni in Champions League (ps. nu am nimic cu cei de la Urziceni chiar ii admir). E bataie de joc si cred ca e momentul sa urmam modelul Italia. Juve, Milan sau Fiorentina sunt nume mari nu numai in Italia dar si in EUropa si uite ce au patit ei, la noi cu oameni ca Militica Dragomir si Varu’ Sandel o sa ajungem sa ne batem in campionat ca in Congo.

Vochinul (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:00

Nea Ovi, lasa tu jocul Stelei ca bati campii! Intai vezi si tu ca unii jucatori care au jucat si la nationala (Dica,Ghionea,Nicolita) au jucat la foc continuu ultimele saptamani + 4 meciuri in 12 zile, nu mai vorbim ca in meciurile cu rapid si dinamo s-a jucat in 10 mai mult de o ora pe meci, deci efortul a fost mult mai mare, iar cu rapid Steaua a dominat in repriza a doua!
Deci nu mai vorbi tu de joc, ca nu are nici o legatura! Cu rapid, Steaua trebuia sa joace prima 11 la 10 (Rada il calca pe piept pe Badea), iar cu dinamo tot la fel 11 la 10 (vezi cartonasul nescos la Tamas). Cred ca daca arbitrii erau corecti Steaua ar fi castigat ambele meciuri, dar pana la contrariu a fost ce a fost! Plus efortul pe 90 minute la Kiev!
Iar in meciul cu dinamo, Steaua a jucat fara 5 titulari!
Va urma meciul cu bistrita, iar efort, iar accidentari, deci in meciul cu Lyon oboseala va fi la apogeu!

Nici echipele mari nu joaca asa iar vedetele snt odihnite si ele mai mult!

cristi ursu (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:01

steaua a fost foarte nervoasa atat la meciul cu rapid, cat si la cel cu dinamo. de aici eliminarile si suita de comentarii
e normal k stelistii sa fie iritati din moment ce se gasesc la 7 puncte de dinamo fara sa fi facut mai greseli in debutul sezonului: un 0-0 la timisoara care cel putin la acel moment a parut un rezultat bun, un 1-1 merituos impotriva rapidului si o infrangere facilitata de greselile arbitrilor in fata rivalilor in stefan cel mare.

Tivadar (19 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:02

Nu se pot aduna mere cu pere. Nu are nicio legatura jocul prestat cu hotia arbitrilor.

http://sportvideos.blogspot.com

marian (16 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:02

Esti o mizerie de om ioanitoaia daca consideri ca steaua are motive sa acuze arbitri. De fapt o jigodie ai fost tot timpul. Ne este rusine ca esti giurgiuvean.

kta (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:03

asta a fost magari d la inceput abia asteptau dinamovistii sa se intample ceva si sa joace teatru.. ca dak fotbal nu stiu asta e…
cred k le era frica sa joace 11 la 11 cu noi si s-au gandit sa mai scada ceva……
c poti sa le ceri dak atata minte au?

valy (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:04

cam tarziu d-le ioanitoaia….

dorin andrei (6 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:05

A fost regizat de DINAMO impreuna cu arbitrii . Reluarile demonstreaza complicitatea MOTI -ARBITRI , de la SIMULAREA CLARA la alte faze , ” lucrate ” de CORPODEAN -vezi lovitura libera pt. CL. NICULESCU , eliminarea a2a a STELEI , NE-ELIMINAREA LUI tames , S.A. MASACRUL a fost continuat cu suporterii……..mai intai , n-au putut lua bilete ! , apoi au fost provocati de caini , loviti-impuscati de jandarmi………….

Bogdan (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:05

Sunt Stelist de mic dar poate sunt obiectiv dar cred ca domnul Corpodean merita sa fie dat in judecata de catre toti stelisti pentru daune morale pentru ca daca un om greseste in timpul serviciului poate fi dat in judecata. Pentru ca nu este normal ca in loc sa il elimine pe Tamas care merita acest zero al arbitrilor il elimina pe Thereau si face cadou victoria echipei Dinamo.Dar asta e sa speram ca nu se va mai intampla.Asa ca nu trebe sa disperam ca titlul tot in Ghencea ramane.Mult succes echipelor romanesti in cupele europene

kta (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:06

si ink ceva cacatul ala de tusier de ce motzii masii s.a bagat in seama dak era la 60 da metri sau dak nu my bine d faza???????????
magarie…. asha se cheama….

florin (8 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:06

Daca urmariti cu atentie inregistrarea cu imbranceala dintre Thereau si Moti veti vedea ca si Thereau a lovit cu cotul dar si Moti a lovit cu mana stanga in stelist in zona rinichiului stang. Cartonas aprimit doar unu pentru ca unii sunt mai egali decat altii.

z3uSS (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:07

D-nule Ioanitoaia cu acest comentariu m-am convins ca singurul lucru pe care stii sa-l faci este sa instigi. Corect in prima jumatate de ora Steaua nu a jucat spectaculos dar nici Dinamo nu a fost mai breaza, faptul ca Steaua a preferat sa joace un pic mai retras nu mi se pare ca e meritul lui Dinamo. In alta ordine de idei te-as ruga sa-mi arati nervozitatile din teren ale jucatorilor Stelisti pana la eliminare. Dupa acea faza poti sa le tii pentru tine ca nu mai au valoare. Macar recunosti ca arbitrajul a fost infect dar nu ai curajul sa spui ca a fost ca pe vremea marilor reusite ale comunismului.

Esti penibil! Faptul ca „cea mai buna echipa a mom in tara” (hahahaha) adica dinamo a reusit sa-i dea gol Stelei doar in min 92 dupa ce a fost eliminat al doilea jucator nu-ti spune nimic?

In conditiile acestui meci eu ma declar multumit de prestatia Stelei. Si comentariile voastre nu imi influenteaza cu nimic aceasta stare.

tZiTzI (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:08

Daca la meciul cu Rapid, Nesu a fost trimis mai repede la cabine pe buna dreptate si Steaua a reusit sa egaleze in 10 oameni sa nu uitam ca pe plan mental este foarte greu sa digeri o eliminare ca a lui Thereau.In orice sport daca miza este atat de mare, lucrurile nu-ti merg asa cum vrei tu si esti si nedreptatit este greu sa te mai concentrezi la ceea ce trebuie sa faci si la indicatiile care le-ai primit oricat de profesionist ai fii.Intervin nervii si automat neputinta te duce la violenta care nu s-a manifestat pe teren ci in tribune.Totul este de domeniul trecutului acum, mergem toti mai departe si poate o sa radem si noi stelistii dupa returul din Ghencea unde sper sa nu mai existe greseli flagrante de albitraj, cel mai bun sa castige.Consider ca Dinamo a castigat doar prin sclipirea de moment a lui Denis Serban si sa nu uitam ca in multe meciuri pragmatismul a fost mult mai prezent decat posesia balonului.

laur (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:10

De ce Steaua striga asa de tare cand este invinsa? Steaua a fost clar avantajata in ultimele meciuri, cu FC Arges si Rapid, neacordandu-le acestora doua lovituri de la 11m clare ca lumina zilei. Dupa acele meciuri, oficialii Stelei doar au zambit si au zis ca arbitrajele au fost normale. Acum, cu Dinamo, cand doi jucatori le sunt eliminati, primul poate cu usurinta, dar arbitrul fiind acoperit de regulament, si MM si Gigi Becali si toti ceilalti stelisti striga din toti plamanii ca sunt furati si sunt impiedicati sa castige campionatul. Mi se pare foarte deplasata si ciudata reactia lor! Ar trebui ca acesti oameni sa manifeste macar putina decenta, deoarece nu impresioneaza pe nimeni cu strigatele lor!

Ovidiu (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:11

Singura greseala a lui corpodean a fost ca nu l-a eliminat pe Tames. Thereau daca a fost eliminat corect sau nu..a facut-o la indicatzia tusierului. De nicolitza nici nu se pune problema corectitudinii eliminarii. Si asta cu „se stie trecutul lui Corpodean” a lui Oli-Meme-Jiji…sunt penibili, si voi ca nu le ziceti nimic. Poate va amintiti o samifinala de cupa Romaniei Rapid- Dinamo cu Florentin Petre plangandu-i la final lui Corpodean pt un penalty neacordat…e un exemplu care-mi vine acum in minte.

Aseara, 11 contra 11, dinamo a fost mai buna. In 10 steaua a jucat si contra rapidului si A JUCAT, nu s-a bagat cu curu’n poarta, deci asta trebuie sa ii mai aduca cu picioarele pe pamant. Daca batzi pe dinamo Kiev nu inseamna ca acum toti adversarii si toti arbitrii trebuie sa fie slugile tale. E greu sa ajungi cel mai bun, dar e si mai greu sa te mentii.

Adi (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:11

Subscriu parerii lui Alex. Unui individ ca acest Corpodean care acum 3 ani a bagat un titlu in traista lui Dinamo ar fi trebuit demult sa-i fie retras dreptul de a mai arbitra in Liga I. Cu toate astea el arbitreaza bine merci in continuare. Nu inteleg de ce Mircea Sandu & Co. se incapataneaza sa nu aduca arbitrii straini la aceste meciuri. S-ar evita multe suspiciuni si s-ar elimina nervozitatea din teren. Sa nu uitam ca acum 2 ani un alt tembel al fotbalului romanesc (Tudor) era cat pe ce sa opreasca un meci – vezi Rapid -Steaua, fara a fi observat intrarea criminala a lui Rada asupra lui Radoi. Eu cred ca una din cauzele ptr. care Radoi nu joaca acum este si rezultatul acelui fault la genunchiul mijlocasului stelist. La inceputul fiecarui campionat ar trebui sa se stie ca meciurile dintre cele 3 mari bucurestene sunt arbitrate de brigazi straine… In rest, lasand la o parte frumusetea golului inscris de ratatul de Serban, m-a dezgustat declaratia idiotului de Borcea care am impresia ca vede meciurile din toaleta stadionului…. N-am vazut pana acum vreo declaratie impartiala a acestui individ, care n-ar recunoaste pentru nimic in lume ceva impotriva lui dinamo nici cand negrul este alb…

adrianoo (12 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:12

z3uss……..corect….dar a fost norok…ca mingea a revenit la serban de fiecare data..noroc chior….asta este….FORTZA STEAUA!

Razvan (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:12

Domnule Ioanitoaia, recunosc ca desi va citesc regulat si in general gasesc logica in ceea ce scrieti desi nu intotdeauna sunt de acord, acum insa v-ati pierdut in explicatii ca sa iesiti cu o concluzie cel putin bizara!
Pai daca in meciul cu Dinamo pe langa un numar important de titulari indisponibili francezul nu trebuia eliminat si, mai mult, trebuia eliminat un dinamovist, cum naiba puteti sa sustineti ca steaua trebuie sa se uite la paiul din ochiul sau?
Daca unul cu barna in ochi iti da in cap ar trebui sa stai sa verfici daca nu cumva ai tu vreo scama, geana sau mai stiu eu ce in ochiul tau? Sa fim seriosi!

Allexi (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:12

E greu sa iti arati valoarea si forta in conditiile in care esti atacat si contrat murdar pe toate fronturile. Ce poti face? Tii garda sus, incerci sa te feresti si sa blochezi ce poti… Daca poti. In caz ca ai ocazia sa mai si ataci e deja mult. Asa a fost Steaua aseara. Dar asa a ajuns cel mai mare club din Romania… Pentru ca s-a calit in razboaie si a reusit sa isi depaseasca conditia. Dinamo s-a folosit doar de ce i s-a pus pe tava. Doar nu era sa se dea la o parte nu? Dar sunt curios sa ii vad dupa ce vor da prima oara de greu. Dupa ce vor avea vreun jucator important accidentat… Nu ca le doresc asta, insa se intampla. In trecut au dovedit ca se pot pierde foarte repede. Bine… asta in conditiile in care se presupune ca vor juca si corect. Ne vedem in retur

Ovidiu (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:13

Ba da Laur, din pacate impresioneaza.

DonScorpio (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:15

Domnul Ioanitoaia stiu de la niste apropiati de ai dumneavoastra ca sunteti stelist, dar una este sa judecati impartial ca un jurnalist si alta cu sufletul inrait de stelist sincer.
1. Seful arbitrilor a afirmat la pauza dupa ce s-a dus in car si a vazut reluarile ca a fost corecta decizia
2.Cyryl thereau a recunoscut ca a lovit
3.Chiar si Mircea Sandu a considerat corecta decizia
Incercati sa fitzi impartial si lasati inima deoparte ganditi la rece, orice om cu o vedere normala vede cum este lovit moti in ultima reluare sa numai zice de Ze Kalanga unde ii este aplicata in gat.
Asa ca avetzi bunul simt macar sa spunetzi lucrurilor pe nume, sunt scarbit de articole pro-steaua, pro-dinamo,pro-rapid, pro-alti, cred ca la orice suporter le place sa citeasca un articol pro-impartialitate macar de la ziaristi, nu sa fie influenti catre o parte sau alta.

puiu (13 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:16

Dinamo a jucat mai bine ,Steaua se vede ca nu stie sa piarda ,MM si Gigi s-ua dat in spectacol ,ei vad numai pe altii responsabili de esecul lor ,nu echipa care de la Kiev nu mai prea joaca ,pacat .

Andrei Alexe (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:16

SUNTETI PRO STEAUA !

Claudiu, UK (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:17

Daca acest Corpodean ii dadea al doilea galben lui Tames si automat rosu, acum puteam discuta mai mult despre joc si mai putin despre arbitrii.Referitor la acest asistent incepator, sunt convins ca toata viata lui de acum inainte nu va mai semnaliza astfel de evenimente centralului.Dar deocamdata constatam ca nu are nici macar onoarea de a-si recunoaste greseala.Desigur jocul Stelei nu a stralucit, dar era si greu de cerut asa ceva in conditiile date:cinci titulari absenti.Meciul cu Lyon va fi deosebit de greu si numai cu mult noroc vom putea scoate un rezultat pozitiv.Sper totusi ca echipa sa fie in forma maxima, pentru ca altfel degeaba asteptam norocul campionilor.Car despre Dinamo, n-am nici o indoiala ca de acum inainte diferenta de 7 pct. le va produce o lipsa de concentrare, iar asta se va vedea in urmatoarele meciuri.Ne vedem la anul in Ghencea.Atunci, cu echipa completa, va asigur, vom umili Dinamo.
Bafta Steaua!!!

puiu (13 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:17

Sant pro footbal si bun simt .

DonScorpio (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:18

primul nu a fost de galben toata lumea o poate spune.

Alex (60 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:19

ovidiu: acelasi corpodean a arbitrat dinamo – astra in care a furat ca nesimtitul acum cativa ani si dinamo a ajuns in finala, un dinamo-national despre care s-a scris mult la vremea aceea (parca la pauza 0-0 si vazand ca nu merge treaba, a inceput sa fie dur si sa elimine de la national si sa dea lovituri libere din preajma careului si dinamo a batut cu 4-0), si au fost multe meciuri in care a dezavantajat clar echipele cu care juca dinamo
nu inteleg cum poate un asemenea arbitru sa mai fie delegat la meciurile lui dinamo sau ale vreunei echipe din bucuresti.
daca eram aseara pe teren ca fotbalist, asistentul nagy cred ca ar fi fost omorat in bataie in drumul spre vestiar, la fel ca si corpodean…daca mutu este in stare sa bata un chelner cu ranga, doar pt ca i-a zis drogat (de parca n-ar fi, uite unde se ascundea sensibilosul), cred ca ar trebui facut ceva si in privinta acestor nenorociti…ma uit de multa vreme la meciurile din romania si momentan nu-mi aduc aminte ultima oara cand am vazut un meci despre care sa pot zice ca a fost un arbitraj impecabil

adyy (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:20

Dl.Ioanitoaia,gazetarul ziarului dvs.,Decebal Radulescu,in emisiunea de pe TV Sport,considera ca dupa ce a vazut faza filmata de France 2 arbitrii au procedat corect la eliminare!!!???!!!Nu vi se pare socanta pozitia lui,venita in contradictie cu parerile exprimate de cvasi-majoritatea ziaristilor,a fostilor arbitri precum Porumboiu,etc,etc,etc?E drept ca oricine are dreptul la propria opinie,dar Dl.Decebal Radulescu demonstreaza in opinia mea ori partizanat,ori necunoasterea fenomenului fotbalistic.Eu inclin spre a doua varianta,urmarindu-i interventiile.Dvs ce credeti?!?

andrei (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:20

Parerea mea este ca steaua a fost net dezavantajata de arbitri….cu intentie sau fara intentia …arbitri(nu corpodean) au ajutat dinamo sa mai faca 3 puncte…..adevaart este ca si steaua nu a prestat cel mai stralucit joc al ei ….dar raman la parerea ca steaua daca juca in 11 spulbera dinamo….ii facea de ras…..steaua au jucatori de o valoare mult mai mare decat dinamo………..totusi felicitari pt dinamo(daca merita aceste felicitari) pt cele 3 puncte iar cel pe care il respect de la dinamo este mircea Rednic in rest ceilalti conducatori is niste HOTIII…..prefacuti……

Bogdan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:21

Steaua joaca in 11 in Champions League….. In liga lui mitica si in federatia nasului ne descurcam si in 9…..
Dar ce sa stii tu…….

NicuVegas (71 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:21

Moti e un actor nu fotbalist

adria (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:22

sunt un mare stelist si vreau sa va ganditi ce sar fi intamplat daca acest meci se juca la finalul campionatului si se decidea campionatu intr-o asemenea maniera ce trebuia sa-i faca lu corpoden aia sa-i faca si acum

Alex (60 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:22

donscorpio: ze kalanga il lovise cu cateva minute inainte pe petre marin, de asta de ce nu zici? si a scapat fara nimik…petre marin s-a revansat rapid si zic ca ze kalanga a scapat ieftin
daca thereau a meritat rosu, dupa cum zici tu, adik daca arbitrii ar arbitra la sange dupa regulament, ganea, pentru proteste, si niculescu, pentru simulari, trebuiau sa zboare de pe teren, moti pentru aceeasi faza cand il loveste si el pe thereau, trebuia si el eliminat, ze kalanga si petre marin pentru faulturile reciproce…s-ar fi ajuns sa se joace 7 la 7…de ce atunci s-a jucat 11 la 9?

NicuVegas (71 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:23

Moti a fost surpriza lui REDNIC?

Yoyoyoi (9 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:25

Eu nu pot intelege cum au nerusinarea cei de la Dinamo sa afirme ca au meritat victoria si ca sunt multumiti ca au castigat in fata unei echipe de Champion League. Daca analizam meciul si conjuncturile se poate deduce ca Dinamo a jucat prost, foarte prost, chiar, luand in considerare ca Steaua a jucat in 10 oameni inca din prima repriza (situatie care in mod corect trebuia sa fie inversa, daca Tames era eliminat cum trebuia), ca mai apoi sa joace doar in 9. Doar asa Dinamo a reusit sa castige. Normal ca D. Serban a facut slalom printre stelisti, care pe langa ca erau decimati, erau si extenuati de efortul de a suplini lipsa a doi coechipieri.
Dar lucrul cel mai important care trebuie remarcat, este ca, tinand cont ca Radoi, Iacob, Cristocea, Paraschiv, titulari de drept, n-au jucat, iar Badea a intrat doar in repriza secunda, Steaua a jucat mai mult cu rezervele.
Asa ca Dinamo ar trebui sa-si tina aprecierile pentru ei, macar de data asta, ca n-au fost in stare sa bata nici macar banca de rezerve a Stelei, fara ajutorul lui Porcodean.

razvan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:31

moti e un taran….ca si ceilalti dinamovisti…….de arbitri ce sa mai zic…nu mai am ce….cred ca o sa ajungem la vremea in care toate meciurile din liga1 o sa fie conduse de brigazi straine….pt ca situatia e din ce in ce mai grava si jenanta

starfucker (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:33

acum 2 ani cand steaua a castigat in stefan cel mare cu un gol dat de cristea din offside s-a facut galagie o saptamana si lucrurile au intrat in normal.steaua a luat 3 puncte si la sfarsitul campionatului a iesit campioana la un punct in fata lui dinamo.atunci ce a fost daca nu hotie din partea arbitrilor.ca orice om implicat in fotbal si arbitrii au simpatii fata de o echipa sau alta.e clar ca domnul corpodean e mai putin stelist decat majoritatea arbitrilor din romania(norocul nostru) si a tras cu dinamo mai mult sau mai putin(sa ne traiesti nea’ sorine) steaua sa nu se mai planga de arbitraje ca ei sunt ajutati cel mai mult de cativa ani incoace asa ca:shut the fuck up!!FORZA DINAMO

razvan (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:33

# NicuVegas Says:
September 21st, 2006 at 10:23 pm

Moti a fost surpriza lui REDNIC?

s`ar putea…cine stie?

Adi (2 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:40

Moti..??? Care Moti..?!?!?! Poate Ciociolina… fotbalului romanesc. Oare chiar nimeni nu-si mai aminteste meciul cu Germania (1-5) si cat de talentat este acest jucator… Jucator am spus??? Scuzati… cat de talentata este Ciciolina din Stefan cel Mare

Liviu (16 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:43

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

O SINGURA SOLUTIE: $ 200.000 PROCURORULUI CARE-L PRINDE PE corpodean. Afaceri, etc, legaturile sigur pot fi dovedite, 100%

ichim cristian (5 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:43

trebuie sa recunosc,chiar daca nu prea imi convine deoarece sunt stelist,CA DINAMO a fost mai buna.bravo lor.dar arbitrajul? ce ne facem cu el? chiar nimeni din federatie nu vede ca arbitrajul la ora actuala e varza? de ce nu il aduc pe craciunescu inapoi? de ce? de ce acest arbitru mediocru,care a fost,gheorghe constatin,nu vrea sa plece si sa ne lase dracului in pace?sau vrea din mediocritate sa o dea in prostie,aroganta si ambitia inutila si cretina de a tine de un scaun pe care nu-l merita?

ioo jiji (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:44

nu-mi aduc aminte sa fi fost offside la cristea in acel meci. probabil dinamo va ajunge campioana mondiala la castigat meciuri cu arbitrii (cu jiul, steaua……anu asta…).

Vio (1 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:47

O intrebare: Moti n-ar trebui „felicitat” cu o suspendare?

danut (14 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:50

de acord cu dumneavostra, steaua trebuie sa fie ingrijorata de cum joaca
dar sint motive obiective, au avut o linie de mijloc improvizata
ginditiva cit au alergat in meciul cu rapid duminica si dupa trei zile au trebuit sa alerge la fel din minutul 30 in zece oameni. si asta ar trebuii sa aveti in vedere, cit au alergat
o seara buna domnule ioanitoaia

vasile (3 comentarii)  •  21 septembrie 2006, 22:50

Domnule Ioanitoaia, am auzit ca MIRCEA SAndu nu are nevoie de echipa precum STEAUA, dar si-a pus intrebarea daca cineva mai suporta afacerile jegoase la care este implicat???
Cred ca dupa acest meci sa se alature lui Copodean si hotilor cu balonul rotund si sa paraseasca scaunele pe care le detin prin frauda!!!

Comentează