Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Viclenie federală

Spre a-i reduce la tăcere pe cei care cereau arbitri străini, FRF s-a folosit de opinia unui străin!

M-am pronunţat contra aducerii arbitrilor străini, explicînd şi din ce considerente, dar respect şi opinia cluburilor din Liga I ce susţin contrariul, […]

miercuri, 17 februarie 2010, 6:23

Spre a-i reduce la tăcere pe cei care cereau arbitri străini, FRF s-a folosit de opinia unui străin!

M-am pronunţat contra aducerii arbitrilor străini, explicînd şi din ce considerente, dar respect şi opinia cluburilor din Liga I ce susţin contrariul, Unirea Urziceni, Steaua, Poli Timişoara, FC Vaslui şi Dinamo. Plecînd de la ideea că, recidivişti, cavalerii fluierului autohtoni au favorizat-o pe CFR Cluj şi în toamna trecută, Mihai Stoica, Gigi Becali, Marian Iancu, Adrian Porumboiu şi Cristian Borcea nu şi-au ascuns temerile că istoria s-ar putea repeta. Mai direct zis, că formaţia someşeană, aflată în graţiile directorului general Ionuţ Lupescu, va fi împinsă de la spate ca şi în 2008, an în care a realizat eventul. Iar cine s-a fript cu ciorbă, se ştie, suflă şi-n iaurt!

În măsura în care Becali şi Borcea au atacat la baionetă, ceilalţi n-au prea ridicat tonul. Toţi au atras însă atenţia asupra pericolului ca românii să vicieze competiţia din nepricepere ori, şi mai grav, din interes, pasămite fiind dirijaţi s-o ajute pe CFR! Pe de altă parte, au avut dreptate în momentul în care au reclamat lipsa consecvenţei, în sensul în care, dacă au arbitrat străini în tur, ar trebui ca ei s-o facă şi în retur. Fireşte, nu-i normal ca regulile să se schimbe pe parcursul uneia şi aceleiaşi ediţii de campionat.

În plină polemică, FRF a recurs la serviciile lui Angel Maria Villar Lona, preşedintele forului spaniol şi, încă mai important, al Comisiei de Arbitri a UEFA. Adresîndu-i-se lui Mircea Sandu, Villar a respins “orice afirmaţie conform căreia arbitri din străinătate ar putea oficia la meciuri din campionatul României”, text pe care, forţînd nota, federalii s-au grăbit să-l ridice la rangul de interdicţie. Pare însă mai degrabă o părere, nu un verdict, e cel mult o recomandare.

Altfel, n-o să mă convingă nimeni că Villar a scris din proprie iniţiativă. Evident că i s-a cerut să intervină pentru a li se închide gura “rebelilor”. În rest, menită să confirme o hotărîre a Comitetului Executiv al FRF, misiva lui a provocat o sumedenie de nedumeriri, chiar şi hohote de rîs. Deoarece, printre altele, s-a referit la “enormul respect faţă de munca arbitrilor români”, cînd mai mulţi din aceştia sînt suspectaţi de luare de mită în scandalul Penescu, după cum şi asigura că “arbitrajul românesc se bucură de întregul meu sprijin”, în condiţiile în care UEFA a delegat în Champions League o singură brigadă tricoloră în ultimii 8 ani! Legat de asta, ce să înţelegem din faptul că Tudor, Balaj şi Deaconu au fluierat deunăzi în Emirate, că FIFA duce o politică şi UEFA alta?!

E clar că, incapabili să rezolve ei înşişi o problemă internă, şefii Casei Fotbalului s-au folosit de Villar ca să încheie discuţia. Deşi momentan i-a scos din încurcătură, metoda nu-i onorează.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  17 februarie 2010, 18:35

Intrebarea mea, domnu’ Ioanitoaia, este urmatoarea: de ce dumneavoastra sunteti PRO-arbitrii straini si impotriva arbitrilor romani ? Pentru ca ati mai scris articole asemanatoare si nu e greu de citit printre randuri !

Claudiu (218 comentarii)  •  17 februarie 2010, 18:54

Un articol anti CLuj. De nu ati amintit in articol, cu ajutorul cui a luat Unirea titlul anul trecut?Si ce e rau in faptul ca FRF a recurs la serviciile unui profesionist din Europa?Asta e problema mare a fotbalului romanesc????Chiar nu sunteti satul de scandalagii Borcea,Mititelu ,Becali sau Iancu? Sau cu ajutorul scandalurilor va puteti vinde fitzuica mai bine?De la dumneavoastra ma asteptam la altceva . Nu am crezut ca ati putea intra in jocul murdar al interlopilor mai sus amintiti.Pacat.Vad ca va place in noroiul sudist.

J_1907 (8 comentarii)  •  17 februarie 2010, 18:55

@adi
Dl Ioanitoaia e anti-CFR, e de acord cu opiniile celor care nu ii sufera pe cei de la Cluj.

Dee (2 comentarii)  •  17 februarie 2010, 18:59

Arbitrii romani la meciuri este singura solutie normala care s-ar putea lua.
Dar si cand gresesc in mod flagrant si repetat, atunci sa fie arsi. Pana la excludere pe viata.

Ionut (12 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:00

Domnule Ioanitoaia, m-ati dezamagit cu acest articol. Pai cum doriti sa avem arbitri delegati la meciurile din Chamions League, daca noi cerem arbitri straini?
Vad ca sunteti de partea camatarilor care au inundat fotbalul romanesc si-si fac imagine pe la televizor in fiecare zi. Niste profitori si nu investitori. Pai aia din Anglia sau din Germania care din caza unei greseli de arbitraj pierd mai multi bani decat asti de la noi, ce sa mai zici? La noi e prea multa galagie si respectiv, mocirla.
Apropo, de ce nu criticati mocirla de pe stadioane, de ce nu cereti ca si camatarii astia sa investeasca, nu sa-si imprumute propriile cluburi. Pe cine vreti sa lingusiti?
Ei sa bage mana in buzunar, sa investeasca in infrastructura, ca oricum profit scot si sa apara mai putin pe la televizor, iar dvs. sa nu le mai tineti partea!

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:01

Pentru adi şi pentru Claudiu
Am fost, sînt şi voi fi pentru arbitri români, dar asta nu înseamnă că nu trebuie să ţin cont şi de opiniile celor care vor străini. Că sînt pentru arbitri români am scris şi explicat de ce în câteva rânduri. Pentru Claudiu: nu eu sînt anti-Cluj, ci conducătorii cluburilor la care m-am referit. Poziţia lor a fost netă, aşa că nu încap dubii.

xander (39 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:02

…“enormul respect faţă de munca arbitrilor români”…asa se exprima fifa si uefa…atunci de ce nu sunt mai multi sa arbitreze meciuri din CL? Pt ca fifa si uefa se pi.. pe arbitrii romani,clar.Facatura lui Sandu e penibila.Nici o tara nu are interzis in a aduce arbitrii straini in campionat.De ce sa avem noi interzis?Ca vrea Sandu pt ca are pile la uefa si isi scrie scrisori singur si le trimite la frf?Cand scapam de acest microb Sandu, n-am idee…dar pana atunci o sa ne zbatem in mocirla si la propriu si la figurat.Cine a mai pomenit presedinte de 20ani pe acelasi post?Nici dictatura numai e asta, daca ar mai trai Hitler sau Ceasca l-ar intreba amandoi pe Sandu:Sandule,cum ai reusit sa stai atat la conducere fara sa te linseze nimeni?Pai prin corupere, mita, pile, santaj, minciuna, nesimtire, ce nu stiati? Si stati asa ca mai pregatesc inca vreo 10ani de-acum incolo…
Jalnic,mi-e scarba 🙁

MIKI II (181 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:27

NORMAL AR FI SI ESTE CA MECIURILE SA FIE ARBITRATE DE ARBITRI ROMANI. CONTRAR LA CEEA CE SPUN UNII SI ALTII ARBITRII ROMANI SUNT OK. PROBLEMA LOR ESTE MENTALITATE GENERALA ROMANEASCA DE A SE LASA INFLUENTATI DE CATIVA ASA ZISI SMECHERI. DE AICI SI NEINCREDEREA APARUTA IN CORECTITUDINEA LOR. DIN PACATE NIMIC NU SE POATE SCHIMBA ATATA TIMP CAT UN BORCEA FACE SI DESFACE TOATE DELEGARILE. FAPTUL CA EL S-A PRONUNTAT IN FAVOAREA ADUCERII ARBITRILOR STRAINI, E PRAF IN OCHII CELORLALTI. EL LUASE DEJA DECIZIA CARE IL AVANTAJA. PTR. A AVEA UN COLEGIU DE ARBITRII CREDIBIL AR TREBUII SA FIE INDEPENDENT. NICI LPF-UL, NICI FRF-UL, NICI PATRONII DE CLUBURI SA NU POATA AVEA INFLUENTA ASUPRA LOR. PANA ATUNCI VOR EXISTA MEREU SUSPICIUNI. NORMAL CA LUI BORCEA & CO N-O SA LE CONVINA ACEST LUCRU.

soryn (5 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:35

„haideti sa avem incredere in arbitrii romani, haideti sa dam credit arbitrilor romani, arbitrii romani nu sint mai slabi decit cei straini”…aceleasi texte pe care FRF si CFR le predica impreuna…parca toti sintem idioti si nu reusim sa intelegem „coincidentele” prin care CFR trebuie neaparat sa cistige an de an Cupa (vezi sezonul trecut din Cupa Romaniei incepind cu sferturile cu Pandurii, semifinala cu Vaslui si finala cu Timisoara)
Si in campionat vin arbitrii romani, te macelaresc, primesc o etapa, sapte , poate nu mai sint delegati dar sistemul isi va face datoria.
Traiasca partidul, nasul, kaiserul, mitica, iulica securica, samd.
Traim intr-o romanie penibila in care hotia si parvenirea e o virtute, asa ca nu stiu de ce ne miram atita parca nmu traim zilnic in aceasta tara jalnica.

J_1907 (8 comentarii)  •  17 februarie 2010, 19:56

@soryn
mai uita-te la finala CFR 1907 Cluj – FC Timisoara 3-0, si explica-mi ce a jucat Timisoara? nu avea nici cea mai mica sansa, erau ca soarecii cu pisica. Dar personajele cu complexe de inferioritate nu pot accepta realitatea, si nah Iancu a venit cu cartea arbitrului. Dupa meci comentatorii au felicitat brigada de arbitri … dar pana la festivitatea de premiere au primit directivele anti-CFR si dadeau pe Iancu et co.

mirceacelbatran (663 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:01

Alo, aia care va legati de Ioanitoaia, ba ca nu vrea romani (si e invers), ba ca e anti Cluj (si nu se deduce din articol), chiar sunteti pe dinafara. Omul ataca federatia si pe nimeni altcineva

Bogdan Cluj (1 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:08

Da dom’le Oviduct Ioanitzoaia…. CFR e de vina si ca mingea e rotunda! Daca era tetraedrica era alta poveste..sigur Steaua n-ar fi avut rival! Dar asa…

polonezu (264 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:18

-hiclenia este asta: dinamo ia cupa si iese din calcul; restul echipelor se vor alinia asa: steaua, chefereu, vasluiul, timisoara, urziceni, etc. (exact in aceasta ordine, cu dinamovistii undeva printre ei)…; dar, pentru a asigura ordinea, trebe fluieraşi dealor nostrii; dupa aia, pot veni si straini ca nu mai au cum sa strice ordinea dinaintestabilita…

adi (180 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:20

Sa nu fiti surprinsi in primavara asta, cand CFR-ul va ignora toate tentativele de atragere a clubului in scandaluri tipic bucurestene. Lasam presa, televiziunile si cluburile din capitala sa se ocupe de scandaluri, iar echipe precum CFR, Brasov si altele de fotbal !

bigi (5 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:23

Felicitari, domnule Ioanitoaia!
Chiar imi pierdusem speranta ca presa noastra sportiva va reusi sa amendeze acest nou derapaj de comportament al lui Mircea Sandu, care mi se pare a fi cel mai grav prin consecintele lui si nivelul persoanelor atrase. Omul nu mai are limite..
Totusi, cred ca pozitia dvs este prea blanda fata de aceasta intoxicarea si actiune fara scrupule la care a recurs Mircea Sandu in problema aducerii arbitrilor straini la unele meciuri, considerate critice, la fel ca in turul campionatului.
Asa cum ati constatat si dvs, este fara dubiu ca scrisoarea fost “ceruta unui prieten”, respectiv presedintele Federatiei Spaniole de Fotbal, dl. Villar.
Nu este vorba de niciun antet al UEFA, ci de cel al Federatiei Spaniole.
Apoi continutul scrisorii, in lb. engleza, nu contine nicio interzicere a prezentei arbitrilor straini la meciuri din Romania, ci o apreciere fortata, la cerere, zic eu, asupra calitatii arbitrilor romani, si atat. Traducerea in lb. romana, postata pe site-ul FRF, are vadite inexactitati, falsuri chiar, menite sa serveasca scopului urmarit de Mircea Sandu.
Astfel, paragraful 2 din scrisoarea originala spune:
“I can assure you that Romanian refereeing enjoys my fullest support now and in the future and I reject outright any suggestion that foreign referees might be able to officiate Romanian league matches”.
Traducerea corecta a textului de mai sus este:
” Va asigur ca arbitrajul romanesc se bucura de intregul meu sprijin, acum si in viitor, si resping direct (pe fata) orice sugestie (parere) cum ca arbitrii straini ar fi capabili sa oficieze meciuri din Liga Romana”.
Cu alte cuvinte, oficialul spaniol, raspunzand unei “solicitari” desigur, spune ca nu este de acord cu ideea ca numai arbitri straini pot arbitra in Romania, si atat. Dar nu a spus nimeni asta. S-a cerut numai ca anumite meciuri, si anume cele care si in turul camionatului au fost arbitrate de arbitri straini sa fie arbitrate tot de catre acestia, pentru a nu schimba regula in timpul competitiei.
Comparati traducerea de mai sus cu cea facuta de FRF.
Unde este “interzicerea de catre UEFA a prezentei arbitrilor straini la meciuri in Romania”?
Unde in textul englez se regasesc cuvintele ” resping orice declaratie”? Chiar asa fiind, inseamna asta ca se interzic arbitrajele straine? E de rasul curcilor, atata timp cat arbitri romani au arbitrat recent meciuri din cupa Arabiei Saudite, iar schimbul de arbitri intre federatii nationale este incurajat de UEFA.
Cui serveste aceasta actiune “de tip mafiot” a lui Mircea Sandu? Cum este posibil ca un sef de federatie sa recurga la asemenea manevre oculte? Nu se descalifica el pentru vecie? Ce probe mai vreti pentru demascarea mafiei din fotbalul nostru si a lui “il capo di tutti capi”?

realistu (21 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:37

Intotdeauna vor fi arbitri care gresesc. Intotdeauna vor fi suporteri ferm convinsi ca arbitrul favorizeaza echipa adversa. Intotdeauna va fi cineva nemultumit. Astea sunt premisele de la care trebuie sa plecam. Daca am pune in balanta greselile pro CFR cu greselile contra CFR am fi suprinsi sa vedem cat de mult s-ar inclina balanta pe partea cu „greseli contra”.

Ceea ce ar merita sa fie analizat nu e ideea „CFR se opune arbitrilor straini”, ci concluzia suspect de rapida „se opune din cauza ca i-a cumparat pe arbitri autohtoni” trasa de cei mai „curati” oameni din fotbalul romanesc: Becali, Borcea, Iancu, exact cei care au beneficiat din plin de arbitraje favorabile. Nici nu conteaza atat de mult cine arbitreaza, ci faptul ca se pune presiunea pe arbitri romani care vor fi la meciurile CFR-ului.

Este tipic pentru mentalitatea de ciupeala celor mentionati. Nu sunt capabili sa investeasca in club si echipa, cum a facut CFR-ul, dar sunt invidiosi cand cineva obtine rezultate mai bune.

root (2 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:37

Cat timp arbitrajul romanesc este corupt nu se poate spune ca aducerea de arbitri straini este in dezavantajul arbitrajului romanesc. Ce avantaj poate prezenta folosirea de arbitri romani corupti pentru arbitrajul romanesc? Nada, poate sa devina si mai corupt. Aducerea de arbitri straini este o anomalie dar reprezinta o modalitate de a corecta o alta anormalie, mai grava, a arbitrajului romanesc: coruptia. Macar aducerea de arbitrii straini este in avantajul fotbalului romanesc si elimina coruptia. Arbitri romani n-ar face aduce insa nici un beneficiu cu exceptia celor interesati, celor din culise. Dintre doua rele normal este sa alegi pe raul cel mai mic.

milici (27 comentarii)  •  17 februarie 2010, 20:39

Acesti bolnavi care ne conduc!
FRF isi face mendrele folosind si manipuland , ipocrit, niste reguli externe.
Metoda a fost utilizata si la depunctarea Timisoarei din campionatul trecut.Atunci si , posibil si acum, FRF SRL a fortat restrictiile externe prin ‘docomente’ falsificate intentionat ca sa-si impuna propria solutie.
N-are cine sa- controleze, Iancu l-a actionat penal pe pionul Kassai dar sansele sunt mici cu justitia romana.
Asa e cand FRF e stat in stat, nimeni nu-i controleaza.
Prezenta cuplului sindicalo-comico-fantezist Lupescu, Prunea , temporar slabit de catre DNA, e o garantie a manevrelor federale.

radu (31 comentarii)  •  17 februarie 2010, 21:16

No servus dom-le, fix asta e buba fotbalului romaneasc. Si stiti cum e cu efectul asta cascada, pana la urma fix Cluju e de vina ca ne-au dat sarbii 5 boabe. Hai la revedere.

Cristi (51 comentarii)  •  17 februarie 2010, 21:28

In opinia mea patroni din Liga I sunt niste papagali carora le lipsesc ambele cohones.

In conditiile in care FRF si LPF fac doar ce vrea muschiul lor , ingorindu-i cu buna stiinta pe cei care cum ne cum vin cu bani sa sustina echipele de fotbal din Romania, ei se multumesc sa dea din clanta si in plus sa mai si plateasca amenzile stupide pe care le primesc de-a lungul desfasurarii exemplarului campionat din Romania.

Daca ar fi barbati adevarati ar inchide pravaliile pina la vara si ar impune niste reguli noi care sa tina cont si de interesele fotbalistilor, patronilor, antrenorilor nu numai de interesele baietilor destepti din FRF si LPF.

Se pare ca cele 10 milioane de euro pentru locul 1 le-au luat mintile.

Sa vedem daca la anul vor avea mai mult sange in ei si vor impune niste reguli noi la FRF si LPF .

Iar le-au tras-o simpatici Dragomir M si Sandu M .

TARAS BULBA (294 comentarii)  •  17 februarie 2010, 21:29

A punctat bine Milici ! Mitica a transmis un semnal multor oameni din fotbal in legatura cu DNA-ul care intimplator se afla la Cluj ! Este valabil in primul rind pentru cei de la federatie, liga dar si alte cluburi ! Sa nu-i suparam pe CFR-isti ca-i de jale ! Concluzia ? Nu avem nevoie de arbtrii straini…

DD (76 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:05

Domnule Ioanitoaia, bine punctat ! Daca in tur s-a putut aduce arbitrii straini, de ce nu s-ar aduce si acum ? Pana acum nu era o problema sa aduci arbitrii straini, acum cica interzice uefa…..MINCIUNA ! Ati face bine sa publicati scrisoarea presedintelui federatie spaniole in gsp in original si cine stie engleza, sa vada ce scrie de fapt! E rusinos sa vezi cum se fac manevre de colutl blocului, de niste oameni care se considera…intelectuali, de vita nobila sau eu stiu cum ! Nu suntem prosti, toti vedem ca Cfr Cluj TREBUIE sa castige campionatul si de data asta si tot cu ajutorul arbitrilor ! Ca si in 2008 cand au castigat eventul, dupa ancheta GSP Cfr Cluj a fost ajutata in 15 meciuri de arbitrii, iar Steaua, Dinamo si Rapid impreuna au fost ajutate in 11 meciuri! Asa ca, sa nu mai vorbeasca cei din Cluj de „ciumele comuniste” ca ei sunt mai rau ca aceste „ciume comuniste” ! E pacat si e dureros, ca se prosteste in fata ! Titlul s-a castigat deja cand a avut loc serata in Cluj la hotelul lui Pazskany ! Acolo s-au dat ultimele directive ! Aveti dreptate, Frf minte cu nerusinare pt diferite interese !

PS: Felicitari domnule Ioanitoaia, un arrticol bun, foarte bun ! Iar cei care nu vad echidistanta si cred ca doar loviti in Cfr Cluj, sunt subiectivi !

vasea (8 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:24

Domnule Ioanitoaia, eu va cred ca sunteti de buna credinta. Va rog sa faceti o analiza a turului, in urma statisticii publicate tot de ziarul d-voastra acum 2-3 saptamani. Veti ramane surprins(sau nu?) de faptul ca cfr a fost echipa CEA MAI DEZAVANTAJATA DE ARBITRI dupa numarul de cartonase galbene si rosii precum si penaltiuri acordate pentru si impotriva. Daca veti ajunge la concluzia mea, va rog sa-mi raspundeti la o intrebare(retorica): joaca cfr cluj un fotbal mai dur decat alte echipe. Cu respect!!

Norbert (25 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:33

D-le Ovidiu Ioanitoaia sa le tii tam-tam-ul unor conducatori de cluburi romanesti in privinta aducerii arbitrilor straini la meciurile din campionatul intern mi se pare putin deplasat,D-ta trebuie sa incurajezi formarea unui corp divizionar de elita in arbitrajul romanesc,talente exista,stim cu totii ca omul e supus greselii,si mai stim ca cine greseste ,plateste,dar nimeni,nici FIFA,nici UEFA nu vor veni sa ne faca ordine in propria ograda,trebuie so facem singuri altfel vom fi aratati cu degetul si ignorati de lumea buna a fotbalului.Sa tii isonul unor conducatori de cluburi cu IQ-uri mici,care stiu numai sa acuze in stinga si in dreapta,sa isi bage nasul unde nu le fierbe oala e total gresit.Cu articolul acesta v-ati facut de 2 parale in ochii celor care iubesc si vor tot binele fotbalului romanesc.Va scriu din Germania,deci nu sint suporterul niciunei echipe din liga 1,sint suporterul echipei nationale a Romaniei,fiti impartial d_le Ioanitoaia,profesia vo impune.Cu respect Norbert

cristi (48 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:42

PT Vasea!!! Daca ai fi vazut meciul din supercupa Urziceni-cfr ai fi observat ca cei de la cfr joaca un fotbal foarte DUR si asta pentru ca sunt constienti ca arbitri ii favorizeaza si li se permit intrari DURE! Este ceva normal sa ii sactioneze din cand in cand pentru ca ar fi totul prea pe fata! Apropo cati jucatori de la cfr sunt amenintati de suspendare la al 4-lea cartonas galben? 3 dintre care doar unu e titular(muresan).
P.S Acel meci de SuperCupa a fost un MACEL pe FATA facut de cei 14+3(arbitri) cferisti!
Spune-ne cum a castigat Cupa cfr si SuperCupa? A sa iti Amintesc?cfr A FURAT IN Sferturi pe Pandurii,in Semifinale pe Vaslui, in Finala pe Timisoara si SuperCupa pe Urziceni, toate meciurile au fost arbitrate de Arbitri Romani.

cristi (48 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:44

Sa nu UIT! Ti-a placut cum a arbitrat Tudor la meciul de Cupa Craiova-cfr? Mai tii Minte ca Tudor a FURAT pe FATA?

soryn (5 comentarii)  •  17 februarie 2010, 22:46

j_1907, singurul care a spus ca a fost totul super ok a fost mircea sandu, dar si el si-a revenit a doua zi…
Si totusi de ce dupa meciul din sferturi arbitrul de la CFR Cluj cu Pandurii a fost suspendat citeva etape? de ce dupa semifinala CFR cu Vaslui arbitrul a fost suspendat definitiv , dupa finala CFR – Poli , arbitrul nu a mai fost delegat vreo 9 etape? la fel supercupa…
Si stii ce mi se pare ciudat? toti arbitrii au fost suspendati dupa meciurile CFR-ului si ATENTIE…arbitrajele au facut toate greseli impotriva adversarelor CFR-ului…
Ce poti sa spui? COINCIDENTA…nu-i asa…
Iar acuma CFR-ul e singurul care sustine arbitrii romani…de ce? pentru ca arbitrajul romanesc sa creasca? sau ca vezi Doamne, Poli Iasi nu-si poate permite arbitrii straini cum zicea nea iulica (pai nu stiu daca Iasi-ul a cerut vreodata arbitri straini).
Ca niste adevarati ardeleni curati ce sinteti voi in Cluj ar trebui sa cereti voi arbitri straini, sa demonstrati ca sinteti cei mai buni si cei mai curati (ca sa nu mai existe tot felul de suspiciuni), sa cistigati pe teren si cu arbitri straini (care da mai si gresesc , dar total dezinteresati) si atunci nu cred ca cineva ar avea curajul sa va conteste…si eu as fi unul dintre primii care v-ar felicita.

claustrofobus (85 comentarii)  •  17 februarie 2010, 23:01

Daca seful arbitrajului european face un gest la cererea lui mircea sandu atunci poate a facut si alte gesturi cum ar fi delegarea arbitrilor straini din anii trecuti dupa cum ii alegea mircea sandu. asadar e clar ca oricare ar fi solutia influenta lui mircea sandu e asa de mare incat el poate hotara clar campioana prin arbitraje sau alte metode. necunoscuta est care dintre sponsorii lui basescu patroni si in liga 1 va fi favorizat anul acesta. steaua dinamo rapid sau timisoar nu au nici o sansa la titlu. se joaca intre cluj urziceni si posibil vaslui.

csongi (25 comentarii)  •  18 februarie 2010, 0:16

Ce repede ati uitat ca sezonul trecut tocmai un ARBITRU STRAIN a decis soarta titlului printr-o GRESEALA uriasa…

U.S.A (25 comentarii)  •  18 februarie 2010, 0:38

Gigi Becali se plange de arbitraje? I-auzi domnule! Amintiti-va partida Steaua-Unirea Alba-Iulia ,in care stelistii au marcat un gol „valabil” avand nu mai putin de 4(patru) jucatori in ofsaid ca mai apoi ardelenilor sa le fie refuzata si o lovitura de 11 metrii.Partida arbitrata de un roman.Ce zici Gigi ,mai vrei arbitrii straini?

radu (31 comentarii)  •  18 februarie 2010, 0:45

bayern-fiorentina 2-0, gol klose din offside de 2 metri dintr-o pasa super lenta cu capul. gata, nu se mai poate asa ceva, s-a intrecut orice limita. nu mai participam in nici o cupa europeana decat cu arbitrii indieni, chinezi, sau negri. ati priceput?

dan (1 comentarii)  •  18 februarie 2010, 4:57

De acord cu idea ca forurile europene nu pot impune ci doar recomanda.

In rest, CFR-ul e o echipa care stie ce vrea intr-un mod care devine deranjant pentru dinozaurii fotbalului romanesc.

jan pitesti (254 comentarii)  •  18 februarie 2010, 9:25

sper sa vedem pe viitor fotbal de calitate ca pe vremea lui DOBRIN si HAGI.

iou (19 comentarii)  •  18 februarie 2010, 10:45

Ma Radule, daca era 2-0 pentru bayern, cum zici tu, eu eram azi cu 3000 lei mai bogat. Din pacate o fost 2-1…
Da’ bine ca n-o fost ala golu’ de 2-0 ca as fi fost suspectat ca am platit eu arbitrii sa valideze golu’, sa-mi iasa pariu’. Le-as fi dat si lor o mie de lei. Adica la tusieru cu pricina si la central, ca ala de linie din partea opusa nu merita. Iti dai seama ce se scoteau ei cu 500 lei fiecare? Nici Bayern nu cred sa le fi dat atatia bani ca au castigat ca milogii 🙂

kam3l3on (4 comentarii)  •  18 februarie 2010, 11:36

Asa-i la noi, paranoia intrece orice limite.Daca un arbitru strain ,,o comite”, i se iarta, doar e strain si om iar oamenii pot gresi.Daca un fluieras roman face aceasi greseala, gata, e blat, l-au cumparat etc.
Ia invatati sa jucati fotbal si daca nu fentati fotbalul o sa puteti castiga chiar daca echipa adversa a cumparat arbitrii.
Asta e lait-motivul in fotbalul autohton ,,ne-au furat arbitrii”, in loc sa zica ,, am pierdut pentru ca n-avem valoare” sau sa recunoasca franc ca ,, adversarii au jucat mai bine decit noi”
Asta e doar strategie de a pune presiune pe arbitrii!Oricum,la ce campionat slab avem, mai bine ma uit la handbal.

AlbuSibiu (95 comentarii)  •  18 februarie 2010, 13:04

CFR-Timisoara, penalty neacordat la Cadu. Scor final 0-0.
Rapid-CFR – gol Rapid din offside imens.
Alba Iulia – CFR – penalty clar la Tony, in min. 84, la scorul de 1-0 pt CFR. Final 1-1.
Cum ramane cu cele 0 greseli de arbitraj anti-CFR pe care Gazeta le tot proclama?

radu (27 comentarii)  •  18 februarie 2010, 14:05

Asa e Albule. Imi aduc aminte ca m-am uitat la Procesul Etapei dupa meciul cu Timisoara. Dupa ce Cracinescu a recunoscut ca a fost penalti la Cadu, toata lumea din studio s-a facut ca ploua si s-a trecut imediat la meciul urmator. Daca se gresea invers, facea Iancu cu Gazeta dupa el un scandal monstru vreo 10 luni de zile, asa cum mai fac si acum pentru finala Cupei. Meciul cu Rapidul a fost iar de pomina. Adica prima greseala e gol din offside al Rapidului, iar lumea striga hotii invers. Halucinant.

oltean100 (204 comentarii)  •  18 februarie 2010, 14:06

Maestre …din nou aveti dreptate!Lupescu se teme…ii fuge scaunul de subt eL..Corleone tremura deja caci pica curind iar Nasu e bolnav!Dar mai bolind ii footbalul rominesc..CUI PRODEST???????

Vlady B19 (13 comentarii)  •  18 februarie 2010, 15:46

Daca tot spuneti ca CFR fura , va rog sa il intrebati pe Emil Gradinescu de acea foaie pe care a citit-o la contraatac in sfanta data de 16 februarie 2010 . A citit 13 greseli in 12 etape contra CFR . Si nu sunt greseli tip out nedat sau fault nedat . Sunt greseli in principiu fatale. Cum ar fi : neaccordarea unui penalty ( vezi Alba Iulia – CFR ) , eliminare Traore ( vezi Craiova – CFR ) , offside de 2 mentri pe care „nu putea sa-l vada” ( vezi Rapid – CFR ) , penalty neaccordat dupa un hent flagrant al lui Soava ( vezi CFR – Craiova 2-0 , meci dupa care la acea faza CFR a marcat iar altii au urlat , desi trebuia dat penalty , dar s-a lasat avantaj) . Si aceasta LUNGA lista poate sa continuie , doar ca nu are rost sa scriu eu toate greselile uriase pe care le tin minte, avand in vedere ca acest comentariu va fi citit de 4-5 persoane si 3-4 imi vor raspunde jignitor. Dar este bine macar Ovidiu Ioanitoaia sa il citeasca si , daca ar fi un om corect , cum cei de la GSP nu sunt , sa mentioneze si la televizor aceste greseli.

Pentru ceilalti , nu va mai enervati ca altora le este ciuda pe CFR si ca urla doar impotriva lor. Uitati-va la Paszkany. Credeti ca-l intereseaza parerea lui Samuila ? Iar pentru cei care spun de CFR ca e echipa „de unguri” , uitati-va la ******* ( steaua bucuresti ) , ****** ( dinamo si rapid bucuresti ) si vorbiti mai incolo va rog eu . Ziua buna tuturor !

Noname (51 comentarii)  •  18 februarie 2010, 16:54

Nu spun ca CFR umbla la arbitrii .
Spun doar ca CFR imi pare cea mai dura echipa din Liga 1.
Si mai spun ca visiniul echipamentului CFR Cluj este mai deosebit decit orice alt echipament din Liga intii si are probabil efectul flacarii violet asupra arbitrilor incit acesti uita la ce folosesc cartonasele galbene si rosii .

Sunt destule meciurile in care nu trebuie sa fi profesionist ca sa observi ca anumiti arbitrii inchid ochii la duritati .
Am constatat ca in general arbitrii de tusa sunt cei care se fac ca ploua cind faulturile sunt de cartonas dar vad foarte bine cind este vorba de offside in favoarea … .

Recunosc faptul ca CFR are o echipa de valoare .
Din pacate este in acelasi timp o echipa de cotonogari.

Nea Vanea (170 comentarii)  •  18 februarie 2010, 16:56

Domnule Ioanitoaia,

Comitetul executiv a gresit la inceputul campionatului si nu acum!
A gresit cand si-a incalcat precedenta hotarare, luata cu numai 2 luni inainte, la finalul editiei precedente de campionat, campionat decis de un arbitru…spaniol, la Urziceni.
Prin decizia din august, FRF a determinat plecarea tandemului Huzu-Lazarescu, cea mai competenta si onesta conducere a CCA din ultimii 20 de ani, o conducere ce nu era pe placul patronilor mafioti din fotbalul nostru, aceiasi care i-au tarat prin aresturi si tribunale pe Constantin, Corpodean, Savaniu, Bogaciu si ceilalti. Pentru ca, corupti fara corupatori nu exista, nicaieri in lumea asta! Iar cei din urma sunt chiar mai vinovati decat cei ce pun botu’, uneori fara a avea o alta optiune de a mai…exista!
Din acest punct de vedere, se parea ca Sandu este dispus sa faca un gest reparatoriu, dupa ce a reusit sa-l indeparteze si pe cel mai corupt sef al CC, din ultimii 50 de ani, Avram Vasile!
Numai ca, iata! chiar jurnalul dvs a dezvaluit azi interesele care l-au determinat pe Sandu sa se ia la tranta cu cei pe care nu-i poate jecmani direct(nu pe toti…!), mafiotii patroni de cluburi.
Sandu pune mina pe 1 milion de euro de la UEFA din care, cel putin jumatate, isi va trage SI pentru el, personal!
Despre asta vorbim, domnule Ioanitoaia.
Si ca sa inchei pe un ton mai vesel: in tara in care coruptia este politica de STAT, fotbalul este stat in stat!

adi (180 comentarii)  •  18 februarie 2010, 18:33

greseli pro-CFR :4
greseli anti-CFR :0
Rusine domnule Ioanitoaia pentru aceste statistici pe care le publicati in ziarul pe care-l conduceti, statistici rupte de realitate !

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  18 februarie 2010, 18:45

Pentru @adi: Am învăţat lecţia, ce nu ne convine e ruşine, ce ne convine e întîmplare sau greşeală omenească, zău, ciudat mod de a gîndi!

Robert Alexandru (1 comentarii)  •  18 februarie 2010, 18:55

Domnu` Ioanitoaia cand se va publica urmatoarea carte din Integrala lui Ioan Chirila?

Ciolanus (28 comentarii)  •  18 februarie 2010, 19:00

Treaba ar trebui sa fie simpla: sa li se explice arbitrilor autohtoni ca la primele greseli evidente vor fi inlocuiti de arbitri straini si vor trebui sa dea niste declaratii pe la procuratura. La ce bani iau la un meci, nu cred ca vor mai „pune botul”.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  18 februarie 2010, 20:00

Pentru Robert: În ajunul sau în timpul Mondialelor din Africa de Sud, urmează să scoatem cartea lui Ioan Chirilă despre turneul final din Argentina.

radu (31 comentarii)  •  18 februarie 2010, 21:34

d-l ioanitoaie, nu-i nici un mod ciudat de a gandi. e vorba filozofului: errare humanum est, perseverare diabolicum. de mai bine de 2 ani de zile perseverati cu chestiile astea.

na-gi (5 comentarii)  •  20 februarie 2010, 16:30

Pentru Adi,
Te rog sa nu-ti mai irosesti vremea cu cineva care poate sta drept ca Mitica Dragomir, sau care pica in picioare tot timpul.

Comentează