Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Avionul şi musca

Întreaga  presă a amendat şmecheria prin care fostul tuşier Vasile Avram şi-a scos fiul arbitrul anului 2009!

S-au gîndit unii, iar alţii au şi zis-o, că eu şi Gazeta am avea ceva de împărţit cu Vasile Avram. Pasămite, i-am purta […]

duminică, 20 decembrie 2009, 4:54

Întreaga  presă a amendat şmecheria prin care fostul tuşier Vasile Avram şi-a scos fiul arbitrul anului 2009!

S-au gîndit unii, iar alţii au şi zis-o, că eu şi Gazeta am avea ceva de împărţit cu Vasile Avram. Pasămite, i-am purta sîmbetele. Tocmai pentru a lămuri lucrurile, voi demonstra în cele ce urmează că toate ziarele au sesizat modul abuziv în care actualul preşedinte al CCA a tras sforile în folosul băieţilor săi, cu precădere pentru Marius, pe care l-a uns deunăzi arbitrul numărul 1 al anului 2009.

De pildă, Cătălin Anton denunţa în Adevărul „un sondaj dubios” şi „o festivitate cu iz de nepotism”, pentru ca Evenimentul zilei să noteze, sub semnătura lui Octavian Cojocaru, că „Vasile Avram a uitat de orice normă de bun-simţ punîndu-şi fiul, altfel un <central> mediocru, în fruntea ierarhiei”. Acuze asemănătoare se regăsesc şi în articolul „Premiantu’ lu’ tata!”, iscălit de Nicu Bădescu în ProSport: „Vasile Avram împinge nepotismul şi sfidarea bunului simţ dincolo de orice închipuire”.

Dacă Gardianul titra pe 16 decembrie „Dinastia Avram”, Dan Claudiu Tănăsescu l-a făcut cu ou şi cu oţet într-un pamflet din Tricolorul pe „şeful arbitrilor cu mutră de popîndău proaspăt pălmuit”. Condamnînd „practica furăciunilor”, „această porcărie”, scriitorul amintit l-a numit pe Avram senior „încărcat de aroganţă şi bîntuit de nesimţire”. Deşi lista poate continua, opresc aici citatele, nu înainte de a invoca site-ul sport.ro, care constata că „Vasile Avram continuă nepotismele la CCA”.

Cunoaşteţi proverbul, cînd doi îţi spun că eşti beat, te duci la culcare. Nu însă şi Vasile Avram. În loc să bage capul în pămînt, acesta nu s-a sfiit să iasă la atac şi, cu tupeu-i proverbial, chiar să împroaşte cu noroi! Într-un interviu din ProSport, starostele arbitrajului mai întîi s-a umflat în pene, declarînd că „CCA nu mai e Casă de Comenzi”, „Preşedinţii (de cluburi) au pierdut accesul la butoane”, „La mine nu se mai poate intra” etc., etc., apoi s-a repezit la gîtul predecesorilor săi!!!! Citiţi şi vă minunaţi: „Ion Crăciunescu şi Aron Huzu lucrau după ureche… N-au lăsat nimic durabil, nimic scris. Huzu, cu 10 clase, e greu să conducă o instituţie ca CCA… Aron Huzu nici nu stăpînea sistemul de competiţii din România”.

E clar că, foarte încîntat de propria-i persoană, ba şi îndrăgostit de ea, Vasile Avram a luat-o razna. Săracu’, în orgoliul lui nemăsurat, pare convins că el a inventat mersul pe jos şi a descoperit apa caldă! Mărturisesc că nu ştiu cîte clase are Huzu, dacă amănuntul prezintă vreun interes. Ştiu însă, aidoma tuturor iubitorilor fotbalului, că Aron Huzu a fost un „central” de marcă, cu reputaţie internaţională, pe cînd Vasile Avram doar un tuşier de duzină. A-l compara pe Huzu cu Avram e ca şi cum ai aşeza un avion lîngă o muscă. Amîndouă zboară, numai că există oarece diferenţă între ele, nu-i aşa?!

Comentarii (36)Adaugă comentariu

adi (180 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 17:13

Si daca avionul se defecteaza in timpul zborului ? Musca va continua sa zboare !

Marius (18 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 17:18

Excelenta metafora cu avionul si musca, am ras cu pofta. Un articol bun. Felicitari dle Ioanitoaia!

Mihai (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 17:19

Ai spus-o bine, nea Ovidiu! :))

666 (47 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 17:25

Dan Claudiu Tanasescu? Oh, pleeeease…

Neutru (8 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 17:33

De obicei musca manânca „rahat” si poatea sa ramâna lipita de „hrana”….deci sa nu mai poata „decola”

Miky (34 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 18:02

dle Ovidiu, sa nu va asteptati ca Avram va denisiona, oameni ca el nu au onoare, au numai interese! Ce rusine de om!

gil (21 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 18:21

voi ziaristii ati fost preocupati sa gasiti greselile din arbitrajele lu balaj,deaconu,coltescu sau altii care cat de cat arbitreaza,iar avram si-a facut jocul,fiusau ajungand cel mai tare,

yw (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 18:43

bravo nea Ovidiu! foarte bine i-ai tras-o hotului

ion ghinion (3 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 18:58

conform logicii unui trancalau de mai jos, daca avionul sta in hangar, musca va continua sa zboare!

emg (79 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 19:11

tupeu de borfas

r (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 19:17

Cat timp vor exista in fruntea Federatiei si a Ligii, personaje precum Mircea Sandu sau Dumitru Dragomir, vor exista si oameni cu tupeu maxim care sa-i conduca pe arbitri . Asa cum este acest Avram. L-am vazut, saracu’ de el, pe Avram tatal, cum dansa de parca ar fi facut curatenie in arbitraj, iar meciurile s-ar fi incheiat cu o corectitudine de nemaivazut. Fiul, saracu’ de el, radea, dar nu era rasul lui. Stie ca este mediocru, dar ce sa faca? Sa refuze premiul! S-a mers pe principiul: „Eu te-am facut, eu te premiez, eu te omor!”. Amintiti-i lui Vasile Avram ca in 2009 s-au arestat arbitri, meciurile noastre au fost conduse de arbitri straini, iar fotbalul nostru continua sa fie plin de suspiciuni. Asa ca ar trebui sa danseze la el acasa, nu in fata oamenilor.

cristian be (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 19:28

BUNA ZIUA !!!
draga domnule ovidiu,mereu criticati pe oricine ,orice si in orice mod posibil.de ce e rau , vorbiti o luna de ceea ce sa dovedit a fi bun doar o ora la recursul ala din care aveti 20minute de publicitate.
nu spun care e meritul lui avram ca iesit nr unu in romania ,mai bine v-ati uita cine la votat si de ce.
tot dati in avram tatal,ca a facut ca a dres, mai bine v-ati uita si la meciurile in care arbitri sunt in teren doar pentru ca asa trebuie iar pe de alta parte patronii,fac regulile cine pierde sau cine castiga,steaua sau dinamo ,cfr sau timisoara mai deunazi am auzit de la cineva din apropiatii jucatorilor de la steaua ca la ‘boro au pierdut dupa pauza ca asa ar fi trebuit ,ma rog era bine ptr cel de la loja (gygy duru)
de astea nu vrb nimeni,doar atat vorbiti in emisiuni ,foarte voalat si nimic la subiect.
am vrea sa vedem cum va implicati in ceva,cum ar fi sa promovati fotbalul nu sa il criticati la nesfarsit.
cat despre mine ,care v-am mai scris si ceva in legatura cu cristian chivu si acum astept raspuns ,ca e de bine sau de rau dar tot nimik se vede ca sunteti foarte serios in privinta asta.
nu ma astept la vreun raspuns dar tot o sa va urez SARBATORI FERICITE SI MULTA SANATATE !!!
LA MULTI ANI!!!

Brili (7 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 19:50

Da,musca e un organism mai simplu,mai adaptabil,daca ma intelegeti.Dar se defecteaza iarna,spre deosebire de avion

Cracanatul (3 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 20:05

Da, toata presa a tipat, si??? Il doare-n spate pe securist!Nea Ovi, de ce nu incepeti toata presa o incheta in care sa reiasa de ce si cum s-a votat? Degeaba vorbim, ei tot acolo sus raman!

criticul (40 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 20:23

Corect asa este!!Atata doar ca Vasile Avram nu-si da seama cat este el de ridicol in acest moment in care si-a pus fiul pe locul 1 in topul arbitrilor din Romania.

rainea (27 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 21:12

Nu suntem de acord cu ceea ce a facut Avram , dar NU-L VREM PE CRACIUNESCU ! E cel mai periculos . Mai bine cateva meciuri „in plus ” pentru fiul CCA-ului decat reinstaurarea Cosei Nostra .

dan (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 21:16

Si daca pe musca o trozneste cineva? Avionul va continua zborul.

css (76 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 21:27

Treaba e ca avionul e defect..de aceea a zburat doar cat a zburat..se ajungea prea usor la butoane si-l pilotau unii ca pe jetul personal. Mai spuneti-ne cand l-a criticat pe fiul sau tovarasul Craciunescu,care cade in penibil la fiecare greseala a odraslei sale,incercand sa-l scoata basma curata…sau poate Teodor e arbitrul pefect si noi nu vedem…Daca trebuie sa ne culcam de cate ori unul sau altul,sau 2, sau 5 ne spun ca suntem beti,poate nu v-ati trezii niciodata..a-ti dormii intr-una

g (151 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 22:16

inca o dovada ca presa nu are nici o putere….

Red (36 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 23:10

Nu poti sa asezi un avion linga o musca fara ca musca sa nu zboare.
Si dupa ce musca va zbura, ghici unde se va aseza ?

steli (1 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 23:16

Musca continua sa zboare pana cand intalneste o pasare. Sper ca oameni ca si Avram sa se intalneasca cat de curand cu acea pasare.

css (76 comentarii)  •  20 decembrie 2009, 23:38

nu stiu daca merita sau nu Avram acel premiu,dar e cel putin suspect ca a fost liniste din partea presei pana acum,desi unele echipe au butonit din greu,iar arbitri au ajuns la puscarie,in frunte cu seful lor….iar acum cand e cel mai echilibrat campionat din istorie,adica echipele din capitala au pierdut din autoritate,presa centrala incearca o furtuna in paharul cu apa,in loc sa dea clasamentul lor si a altor specialisti in domeniu,care dau note arbitrilor dupa fiecare evolutie si sa spuna cine cred ei ca e #1..sau un sondaj al cititorilor ar fi o alta idee,pt ca cine cred ei,nu e intotdeauna cine vedem noi,cei multi….au si ei favoritii lor..sau angajatii..cazul d-lui Craciunescu. Deci domnule Ioanitoaia…cine e #1 dintre arbitri ? ..ca si cum ar conta asta….

PLATINI (66 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 0:55

cea mai mare dovada ca nu AVRAM face delegarile e ca majoritatea conducatorilor l-au acceptat in continuare,AVRAM doar isi da acordul.

@cristian be (23 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 5:02

nu ma, alea sunt scuze penibile, ca steaua a pierdut pt ca asa trebuia…fi serios, cum sa pierzi in semifinalele uefa? doar niste nulitati cum sunt stelistii pot spune ca au pus-o de-un blat, daca tot nu le-o iesit meciul…cine a vazut meciul stie ca amaratii chiar fugeau de rupeau tot, dar nu puteau sta in fata furiei gazdelor…fiti seriosi, steaua a pierdut pe bune meciul ala, nu mai visati aiurea…ca numai faceti poporul stelist sa se creada mare si tare si cand colo…

liviu (33 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 9:41

Intelegem ca MAESTRUL ion craciunescu trebuie pus unde vrea cu orice pret sa fie ! Mai bine cu Avram!

Fara Craciunescu (1 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 10:41

Cu Avram, fara Avram, dar in niciun caz cu Craciunescu!

milici (440 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 10:47

Ne invartim in jurul cozii acuzand alegeri frauduloase, un lucru obisnuit pentru Romanica , fara sa punem punctul pe i:CINE E CEL MAI BUN ARBITRU ROMAN de fapt in acest an?
Avem VREUNUL care sa MERITE mai MULT decat beizadeaua acest titlu?
Arbitrii CUNOSCUTI au facut MULTE GRESELI MAJORE, Avram Junior cate a facut?
Cum putem LUNGI aceasta DISCUTIE fara a pune pe tapet un singur CONTRACANDIDAT si o ANALIZA COMPARATIVA cu castigatorul.
La noi aproape ORICE CONCURS, PROMOVARE etc se bazeaza pe CRITERII cu totul ALTELE decat cele NORMALE:apartenenta de PARTID, sistemul PCR ramas in vigoare desi an DENUNTAT COMUNISMUL.
Ce s-ar intampla daca toate aceste concursuri ar fi CONTESTATE la INFINIT?Ne-am ocupa numai de contestari.
E OBLIGATORIU ca inaintea contestarii sa gasim pe cineva care sa MERITE promovarea.

Danjti (6 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 10:53

N-as putea spune daca Avram e hot, cinstit sau vreun bun conducator dar din punctul meu de vedere nu asa se face. Indiferent daca fiul dansului este sau nu un arbitru bun nu se procedeaza asa. Chiar daca ar fi fost vreun arbitru de talie internationala eu tot nu l-as fi numit arbitrul anului si asta doar pentru a lasa de o parte orice urma de suspiciune si subiectivism. E o greseala majora in primul rand ca parinte pentru ca nu asa il ajuti pe copil, generand tot felul de critici la adresa lui. Dar, ma rog fiecare cu opinia lui.Problema este ca suntem zmei la noi aici iar cand iesim un pic in Europa ne facem de ras si ne intoarcem cu coada intre picioare. Asta e de fapt problema cu fotbalul romanesc si atat timp cat nu vedem toate aceste lucruri e destul de greu sa schimbam ceva. Mai mult decat atat cred ca noi romanii avem un stil aparte de a fi si anume acela de a vorbi mult mai mult decat facem. Ideal ar fi sa lasam faptele sa vorbeasca. Mai avem mult pana departe,

ducele (2 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 11:16

Dar si cand se prabuseste avionul, pe cati ii ia cu el?

Miky (34 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 12:27

Destepte intrebari mai pun unii, baieti doxari ca ducele. Astia sint romanii, la ei nimic nu e luat in serios, misto si bascalie. Bravos natiune!

un polist (2 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 16:01

Un avion aterizat pe,,CACIULA”,este un dezastru. In schimb ,,MUSCA PE CACIULA”,a devenit SPORT NATIONAL ba mai mult,cu cat mai multe(pe caciula) cu atat mai bine.

obiectiv (1 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 16:05

Nu stiu ce/daca gsp are ceva de impartit cu Avram … vad ca exemplele care erau pomenite la inceputul articolului nu prea au venit.
Nu sunt in pozitia de a ma exprima legat de competentele profesionale ale numitilor Avram,Huzu,Craciunescu … in calitate de arbitrii atrag doar atentia ca nu toti cei talentati intr-un domeniu sunt si manageri de succes … Mourinho nu a fost jucator de performanta … si e un antrenor apreciat , Hagi a fost un jucator genial ,la fel si Maradona dar ca antrenori le lipsesc rezultatele…
Nu stiu daca fiul domnului Avram a castigat ceva pe merit altii se pot pronunta dar clar articolul domnului Ioanitoaia pare intr-o oarecare masura partinitor.Sa fie oare pentru ca domnul Craciunescu face emisiune de emisiune cu dumnealui la GSP ? Habar nu am.
o zi buna

mas all del miedo (40 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 16:52

Mitica Dragomir e bun sef la CCA

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 18:44

Iarăşi gîndiţi prea departe: nu se pune problema, sub nici o formă, ca Ion Crăciunescu să revină la CCA. Cît timp e preşedinte Mircea Sandu, o asemenea variantă nici măcar nu intră în discuţie. De altfel, n-am pomenit în articolele referitoare la Avram despre revenirea lui Crăciunescu. Nu mă bănuiţi de ce nu gîndesc şi nu fac!

css (76 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 18:57

poate noi gandim prea departe,poate d-voastra ganditi prea „aproape” atata timp cat nu dati un alt clasament al arbitrilor sau macar un contracandidat la acel premiu. cum spunea alt cititor…sunt memorabile greselile unor arbitri,dar Avram nu-mi amintesc sa fi avut vreo greseala majora in acest tur…a-ti fi de rasul curcilor daca dupa ce studiati notele si faceti o medie,sa iasa tot Avram…oare de aceea nu se dau acele medii??? da,normal…gandim prea departe,, cerem prea mult?

obiectiv (1 comentarii)  •  21 decembrie 2009, 19:08

Domnule Ioanitioaia,
NU ati pomenit de revenirea domnului Craciunescu dar ati atacat partinitor pe actualul sef.
Am intrebat concret de ce ?
Unde sunt acele numeroase exemple de care pomeneati?
Ve asigur 100% ca nu am nici o implicare in fotbalul romanesc sau vreun interes, in schimb vad clar cum de PARTENERUL DVS. DE AFACERI(EMISIUNE la o televiziune comerciala) , Domnul Craciunescu nu pomeniti nimic.
Aveti ceva impotriva managerului Avram?
Am inteles din articolul dvs. ca dl. Huzu a fost un arbitru de exceptie iar dl.Avram unul slab. NU am vazut afirmatii legate de activitatea lor in calitate de conducatori ai arbitrajului,de manageri,de leaderi.
Prin urmare va intreb public aveti astfel de consideratii sau putem considera tot articolul dvs. praf in ochi ?
multumesc.

Comentează