Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

O lume nebună

Dintre Ianis Zicu, Iulian Apostol şi Vasile Avram, şeful CCA trebuie socotit cel mai mare tupeist!

Primul exemplu că fotbalul românesc gîndeşte greşit şi acţionează la fel se numeşte Ianis Zicu. Chiar dacă dinamovistul şi-a retras memoriul prin care cerea […]

joi, 17 decembrie 2009, 5:24

Dintre Ianis Zicu, Iulian Apostol şi Vasile Avram, şeful CCA trebuie socotit cel mai mare tupeist!

Primul exemplu că fotbalul românesc gîndeşte greşit şi acţionează la fel se numeşte Ianis Zicu. Chiar dacă dinamovistul şi-a retras memoriul prin care cerea să devină jucător liber, gestul lui merită comentat. Zicu a reclamat clubul că i-a rămas dator cu plata contractului pe octombrie şi noiembrie, uitînd că, după grava accidentare din august 2007, a primit O căriţă de bani în ciuda faptului că a jucat rar şi slab. Concret, “cîinii” au susţinut de-atunci 105 meciuri, echivalentul a 9.480 de minute (cu prelungirile de la Liberec), din care Zicu a prins doar 1.665, adică nici o cincime! Cu toate astea, şi-a luat mereu salariul la timp, iniţial cîte 40.000 de euro pe lună şi, începînd din vară, cîte 20.000. O fi recunoştinţa floare rară, dar e limpede că Zicu n-avea voie să procedeze aşa. Un minimum de bun-simţ ar fi trebuit să-l oprească.

Atunci cînd Dan Petrescu l-a adus la Urziceni, Iulian Apostol nu mai era titular la Farul. Ajunsese la echipa secundă. Bursucul l-a ajutat să devină cineva dintr-un no name, titular în formaţia campioană, ba și în “naţională”. Cu alte cuvinte, i-a schimbat cariera şi viaţa. Iată însă că şi Apostol are memoria scurtă, probă că a îndrăznit deunăzi să ridice tonul, dacă nu şi mîna, la Petrescu, antrenorul care l-a făcut om!

În materie de tupeu, cei doi par însă nişte bieţi copii pe lîngă Vasile Avram, preşedintele CCA care şi-a inclus fiul pe lista “centralilor” FIFA, dar a ţinut morţiş să-l scoată pe Marius şi number one pe anul în curs! Punct ochit, punct lovit. Ca să-şi legitimizeze acţiunea, i-a obligat pe arbitri şi pe observatori să voteze pentru întîia oară deschis, la vedere. Cum şi unii, şi alţii depind de şeful CCA, împuternicit să-i delege ori nu, fireşte că Marius Avram a primit cele mai multe voturi. Din decenţă, eventualii contracandidaţi, Tudor, Balaj sau Deaconu, au evitat să se treacă ei înşişi în fruntea ierarhiei. În plus, DE teama represaliilor, observatorii au mers în bloc, speriați, pe mîna odraslei prezidenţiale. Într-adevăr, Marius nu-i un arbitru rău. Dimpotrivă, e tînăr şi promite.

Numai că, sub nici o formă, el nu trebuia împins pe locul 1, din moment ce în primăvară, în returul campionatului precedent, cînd la conducerea CCA nu se afla tatăl lui, i s-au încredinţat mai puţine meciuri. Pe cîteva chiar le-a dat peste cap. De pildă, consecinţă a suitei de gafe comise la Dinamo-CS Otopeni și Farul – CFR Cluj, n-a fost delegat 8 etape! Logic că un arbitru suspendat 8 etape n-are cum să fie desemnat numărul 1 în anul respectiv. Lipsit de măsură, orgolios din cale-afară, Vasile Avram a demonstrat însă, forțînd nota și sfidînd publicul larg, că orice e posibil în fotbalul nostru. Într-o lume din ce în ce mai scăpată de sub control şi în care, din păcate, cine poate oase roade. Iar cine nu, rabdă, tace și suferă.

Comentarii (35)Adaugă comentariu

andrei (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 17:43

E SF ce se intampla dar nesimtirea lor e nelimitata. Vasile Avram e un jeg de om, se stia asta de cand l-au instalat dar ..era nevoie de un nou Costica. Nu le mai plangeti de mila cluburilor pentru ca ele au interesul sa aiba sef la arbitri astfel de personaje…putin spus santajabile! E una dintre explicatiile faptului ca luam carute de goluri prin Europa, nu tb sa ne miram, culegem exact ce am semanat!

666 (47 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:18

E discutabila treaba cu Zicu. Salariul nu l-a primit pe perioada accidentarii din mila patronilor, ci pentru ca asa scria in contract. Ma rog, e drept ca nu trebuia sa sara nici el ca arcul asa repede. Dar nici sa-i privim pe sefii lui Dinamo ca pe niste sfinti ai milosteniei, ca nu i-a obligat nimeni sa faca contract pe nu stiu cati ani lui Zicu.

andy (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:24

D-le Ioanitoaia , va respect , dar ,permiteti-mi sa va spun ca de data asta gresiti . L-am vazut ,acum cativa ani , arbitrand un meci la Arad. Atunci am spus ca e „baiatul lui tata”. Dar , anul acesta l-am vazut arbitrand mai multe jocuri si , va spun sincer ca a arbitrat excelent , mult mai bine ca vedetele , Tudor , Balas, Diaconu si altii , asa ca…….
Cu stima A.A.

V (1 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:26

OFFTOPIC dar apropo de titlu: De ce apare una care face sex oral pe prima pagina a celui mai citit site sportiv din Romania? Nici nu mai e o saptamana pana la Craciun

radu (63 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:31

s-a auzit in tzara asta vreodata d un contract?! contract e ala care trebuie respectat! unde-i contract nu-i tocmeala! zicu tre sa primeasca salariu in functie d c scrie p foaia aia, nu in functie d recunostinta floare rara! dc nu l-au vandut daca nu-l puteau plati?

Nea Vanea (170 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:33

Acestea sunt valorile promovate de Romania zilelor noastre, la 20 de ani distanta de sangele nevinovat varsat pentru … democratie…!

vlad (13 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 18:59

Domnule Ioanitoaia, aveti dreptate pana la un punct cu Zicu… Contractul este contract, nu poate fi negociat, trebuie platit! Nu este vina lui Zicu ca s-a accidentat, avea contract, clubul era obligat sa-l plateasca, nu i-au dat banii din darnicie… Da, Ianis trebuia sa aiba niste discutii cu sefii, sa le spuna ca nu e normal sa fie atatea intarzieri, dar de unde stiti ca nu a fost asa?? Mi-e groaza sa ma gandesc ce amenintari a primit ieri baiatul, de la sefi si mai ales de la „proprii” impresari.

BID (17 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 19:09

Ati uitat un nume, Ovidiu Ioanitoaia !Aveti un ,,mare” arbitru care comenteaza fazele dupa bunul sau plac, si nu dupa regulament. Nu am spatiu suficient pentru a comenta si demonstra ,comentariile si atitudinea diametral opusa ,pentru acelasi gen de faze,in doua meciuri diferite. SCURT , DACA DECIZIA ARBITRULUI A FOST PRO DINAMO……?, DACA A FOST ACEASI FAZA CU DECIZIE ANTI DINAMO ,A FOST C O R E C T A !

coco (401 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 19:12

management deficitar si de o foarte slaba calitate marca borcea si turcu….

Miky (34 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 19:47

FOARTE CORECT. Zicu a exagerat, Apostol la fel, iar cu Avram lucrurile sunt clare de mult, e un smecher si un profitor. Fotbalul are sefii pe care ii merita

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 19:55

Pentru andy: Te rog sa faci diferenta intre a fi bun si a fi cel mai bun! Raman la parerea, bazata pe statistici, ca victoria lui Marius Avram e trasa de par. Numai ca, atentie, ocuparea locului 1 i-ar putea aduce 20.000 de euro! Asa prevede regulamentul, doar ca anul trecut lui Balaj nu i s-au dat banii respectivi. Acum s-ar putea sa se dea, nu?

clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 20:17

Adica daca esti accidentat esti la mila patronilor???Tre sa zici sarumana dupa primirea salariului din contract? Faptul ca Petrescu l-a adus pe Apostol de la Farul nu ii da dreptul sa il injure!!! Gestul lui Apostol 100% justificat. Ce trebuia sa faca baiatul la injuraturile nebunului??Sa-l vad eu pe Petrescu antrenand jucatori cu personalitate…..

John (255 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 20:33

Avram are un tupeu fara masura si nici macar nu ii face un serviciu beizadelei, cat despre Marius seamana leit parintelui sau, nu are decenta.

Cosi (14 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 20:52

Asadar ocuparea locului 1 ii aduce lui Marius 20 000, pai cu siguranta ca fiind vorba despre el se vor da, mare nerusinat acest avram!

Anotak (31 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 20:57

La valoarea actuala,a arbitrilor si la felul in care si-au egzercitat atributiile conferite prin delegari la partidele,atat din returul campionatului precedent,cat si din tur-ul actual,consider ca,”arbitrul numarul unu al anului”NU TREBUIE ACORDAT nici unuia din lot.Cel mai corect ar fi sa inceapa clasamentul de la locul al-IV-lea.

stelian (148 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 21:11

In principiu sunt de acord sa-ti impingi copilul de la spate in cariera, dar cu o limita. Ceea ce face Avram insa nu are nici o scuza. Dupa ce l-a introdus in cercul arbitrilor ar fi trebuit sa opreasca interventiile sale. Sa-si lase odrasla sa lupte pentru rezultate si astfel ar avea sanse sa devina intr-adevar bun.

123 (3 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 21:19

Zicu e nesimtit ca a facut memoriu pentru neprimirea salariului pe 2 luni? Celelalte situatii sunt clar exemple de tupeu, dar Zicu si-a cerut drepturile. Asa bun, rau cum e, trebuie sa-si primeasca salariul la zi.

Geam (40 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 22:15

Pentru avram asta nu exista DNA? Nu pateste nimic pentru abuzurile pe care le face?

dreptul (3 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 22:40

Batranule, nu esti corect, pai Tudor, Deaconu si Balaj au facut varza f. multe meciuri, nu ti le amintesc, dar lasa-ma cu hotii astia, tu si cu Craciunescu santeti subiectivi in comentariul pe care-l faceti la emisiunea dumitale, din cauza asta de cateva luni nici nu ma mai intereseaza.

george (32 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 22:53

Pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti. E o vorba care defineste cu brio poporul roman. De ce ar fi altfel in fotbal? Nesimtirea si tupeul merg mana in mana la CCA si se pare ca dau si rezultate bune. Sa-ti fie rusine, Avram!

p’aci si eu (3 comentarii)  •  17 decembrie 2009, 23:23

Total de acord cu @clujean din Atlanta:

„Adica daca esti accidentat esti la mila patronilor???Tre sa zici sarumana dupa primirea salariului din contract? Faptul ca Petrescu l-a adus pe Apostol de la Farul nu ii da dreptul sa il injure!!! Gestul lui Apostol 100% justificat. Ce trebuia sa faca baiatul la injuraturile nebunului??Sa-l vad eu pe Petrescu antrenand jucatori cu personalitate…..”

Plata salariului conform unui contract nu e o „favoare”. Aceeasi remarca pentru „cazul” Apostol.

@Ioanitoaia (23 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 0:59

d-le ioanitoaia, pe langa balaj, bricheta si brad pitt, vasile, o fi el baiatul lui tata, dar e peste ei…o mai gresi el, dar astialalti sunt niste hoti din aia ca te miri ce le poate capul…asta nu e nepotism…nepotismul cel mai „nesimtit” din arbitraj e ion-teo…stiti la cine ma refer…cum sa faci praf meciul dinamo-curtea de arges in halul ala, doar pt ca tatal tau nu ii inghite pe caini?!?

emg (79 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 1:04

avram nici macar comunist nu poate fi numit. el e ceva mult, mult, mult mai rau

fan iulian apostol (11 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 1:21

domnule ioanitoaia, cit de mult gresesti si ce mentalitate poti avea. spui ca petrescu „l-a facut om” pe apostol, dar asta inseamna ca si voiculescu te-a facut pe tine om. si tolontan „i-a facut oameni” pe vochin, niculescu, cristi preda, decebal radulescu etc. cum l-a facut om? prin faptul ca a muncit si s-a pregatit ca un rob? rusine, domnule ioanitoaia, rusine

stii tu cum vorbeste petrescu cu jucatorii? cum ii injura de mama, de tata, de familie, de ce ii vine la gura? om la aproape 30 de ani, sa fii injurat in halul in care o face dan petrescu… ar trebui sa fii un imbecil sa nu ii raspunzi. iar petrescu nu are cum sa ajunga mare antrenor cu comportamentul de badaran pe care il are. imaginati-va injurindu-i de morti pe drogba, pe messi, pe cine vreti voi…

mosu” (12 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 9:49

Putm face ceva ?

Ca si multe alte rele, din Romania, si nepotismul… functioneaza !

Bulla (17 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 10:01

Cum puteti sa-i luati apararea lui Zicu, oameni buni? Normal ca e dreptul lui sa-si primeasca banii, dar in prealabil nu a vorbit cu nimeni de la club! Si sta el in 20.00€? Hai sa fim seriosi. Are noroc ca e machedon, altfel praf se alegea de el. E un pusti cordit, care pt. tot ce a beneficiat din fotbal, nici 5% nu a aratat. Fratii B. l-au tinut tot timpul in brate si uite cu ce s-au ales. Eu, personal, n-am intelegere pt. nesimtire! Si inca ceva: Ovidiu Ioanitoaia e om cu par alb si mi se pare ca multi cam sar calul prin modul in care i se adreseaza. Mai mult respect n-ar dauna nici romanilor, nici Romaniei!

NAFNAF (1 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 10:28

pentru”FAN IULIAN APOSTOL”-Mai nenea,sa sti ca asa se face performanta,altfel ii vezi prin cluburi cu bombele dupa ei,multi dintre fotbalistii nostrii nu au scoala,educatie,disciplina.Fara un astfel de comportament din partea antrenorului(indiferent ca ii injura sau nu)aceasta echipa era retrogradata de mult.Asta este modalitatea de lucru cu echipele romanesti,cu toate,fie Steaua,Rapid,etc.Bravo lui Petrescu ca din o echipa de nimic a facut una de te tine in fata televizorului si-ti umple sufletul de bucurie si de mandrie ca esti roman.Cam asa stau lucrurile mai nenea,la Faru Apostol statea cu salariul minim pe economie,nimeni nu auzise de el,acum cind ii intra o groaza de euroi,ar trebui sa accepte si injuraturile si laudele lui Petrescu.Despre Avram ce sa mai zicem,fara comentarii.Multumesc

Scama (14 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 10:31

Acum stam si ne intrEbam cit de ******** sintem…Avram Boc BASESCU ..VIATA E f.grea fara ei…cu ei …imposibila…Iarta-ne DOAMNE….

bi (10 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 10:55

fan iulian apostol, rationamentul tau este gresit, cel putin dintr-un punct de vedere. iulian apostol are meritul lui pt ca a ajuns titular, atat la urziceni cat si la nationala, dar daca nu-l vedea/redescoperea dan petrescu probabil era si acum la echipa a doua din constanta. si mai ceva, dan petrescu a stiut sa-i canlizeze talentul intr-o directie buna, una este sa ai talent si alta sa ti-l valorifici, aici se vede talentul lui dan petrescu, a stiut sa scoata ce-i mai bun din jucatorii lui.

bogdan XIII (69 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 11:31

si pentru ca trebuia sa poarte un nume… un singur nume… li s-a spus mircea sandu!

Sure is Santa Claus (12 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:02

D-le Ioanitoaia / Felicitari !

Sunt sincere, nu ironice.

Pt. ca nepotismul în arbitraj să fie eliminat propun ca fiii lui Avram să fie recuzaţi de toate cluburile.

Paul (3 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:27

Nea Ovidiule, cum au mai scris si alti baieti inaintea mea, in cazul Zicu si a tuturor fotbalistilor ce ar putea trece prin situatia lui, chiar nu intelegi ca d-aia faci contract, ca sa fie totul clar si sa stii cand si cat platesti, respectiv primesti??!! Se pot trece diferite clauze de plata in functie de performanta sau meciuri jucate dar odata semnat contractul trebuie respectat. Observ ca mergi si tu pe aceeasi mentalitate paguboasa a celor din fotbalul nostru, cum ca totul e pe tocmeala si pe mica intelegere! Atunci, ce pretentii sa mai am de la fosti vanzatori de butelii, mecanici auto si oieri??

Roro (150 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 13:53

Parerea mea,indiferent ce atitudine are Vasile Avram, este ca Marius Avram a fost cel mai bun arbitru,gresind cel mai putin.

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 15:01

A scris cineva că Dinamo nu trebuia să-i dea banii la timp lui Zicu? Nu, am scris doar că, după ce n-a prea jucat în ultima vreme, Zicu trebuia să aştepte rezolvarea situaţiei. Toată lumea are probleme cu banii, deci şi Dinamo. Şi-apoi, unde să plece Zicu, cine s-ar grăbi să-l ia după ce a dezamăgit timp îndelungat?

constantin (5 comentarii)  •  18 decembrie 2009, 15:02

si totusi acest avram trebuia sa fie seful CCA ,pentru ca lipsea din tripleta cineva..m.sandu , d.dragomir si acum v .avram… gata, acum fotbalul romanesc poate fi dus la groapa !

Comentează