Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Steaua oarecare

Formaţia de astăzi nu-i decît oglinda lipsei de valoare şi a unui management defectuos Invocînd ratarea lui Stancu şi bara lui Kapetanos, Gigi Becali a pus egalul de la Tiraspol pe seama ghinionului. Foarte subţire argument, din moment ce Steaua […]

joi, 3 decembrie 2009, 5:19

Formaţia de astăzi nu-i decît oglinda lipsei de valoare şi a unui management defectuos

Invocînd ratarea lui Stancu şi bara lui Kapetanos, Gigi Becali a pus egalul de la Tiraspol pe seama ghinionului. Foarte subţire argument, din moment ce Steaua nu numai că n-a bătut-o pe Sheriff într-o dublă manşă, dar n-a obţinut nici o victorie, nici una, în 5 partide de C2! Dacă nu izbuteşti să învingi nici măcar un adversar la care joacă Arbănaş, rareori titular la Gloria Bistriţa!, chiar nu poţi emite pretenţii. Trebuie să-ţi vezi lungul nasului.

Miercuri seara, a ieşit din discuţie pînă şi ideea că tot mai rar susţinută de suporteri, într-o proporţie crescută contestatari ai finanţatorului ei, Steaua are probleme şi din pricina ostilității publicului. De data asta, vreo 500 de fani veniţi de la Chişinău au încurajat-o din răsputeri, dar nu i-a folosit la nimic.

Ca atare, e logic să cauţi în altă parte explicaţii pentru acest parcurs dezamăgitor. Înainte de orice, să le identifici în lipsa de valoare a multora dintre fotbaliştii roş-albaştri şi în eclipsa de formă prelungită, parcă fără sfîrşit, acuzată de Nicoliţă, de Surdu şi de Stancu, cvasifiguranţi la Tiraspol. Să admitem că nevoia l-a silit pe Stoichiţă să recurgă la un Bicfalvi prea crud şi la un Tănase incomplet restabilit. Dar ceilalţi, cu excepţia lui Toja, toţi o apă şi un pămînt, unde au fost?!

Deşi Zapata a comis-o ca un diletant, nu-i cazul să fie scos ţap ispăşitor. La urma urmei, de ce li s-ar permite lui Nicoliţă şi lui Stancu să greşească de zeci de ori, uneori şi pase de 2-3 metri, iar lui Zapata niciodată? Componenţii oricărei formaţii trebuie judecaţi cu aceeaşi unitate de măsură, nu unii cauţionaţi și alţii răstigniţi.

Cauza pentru care FC Steaua a devenit amintirea celei de odinioară, cauza cauzelor, derivă dintr-o politică proastă de achiziţii şi, în sens mai larg, dintr-un management defectuos. Conform căruia e mai important să iei titlul decît să faci carieră în Euroligă, pe motiv că intrarea în C1 asigură automat multe milioane de euro. Dacă Stoichiţă l-a introdus pe Kapetanos abia în minutul 54 al returului cu Sheriff numai pentru a-l menaja în perspectiva întîlnirii de campionat cu Craiova, atunci “Lippi” are ce-şi reproşa.

Sigur că adevărul supără, dar el trebuie privit în ochi. Numită ironic FC Becali chiar de propriii săi simpatizanţi, Steaua a ajuns o echipă oarecare, de duzină, incapabilă de performanţe pe plan internaţional tocmai din considerentele de mai sus. Cîtă vreme nu se va investi serios şi eficient în Ghencea, iar patronul va continua să se bage unde nu-i fierbe oala, situaţia va rămîne aceeaşi. Cine se mulţumeşte cu puţin cu puţin se alege.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

LUKE. (21 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 17:32

Este normal sa fie asa. Chiar si jucatorii buni nu au nici o motivatie stiid ca mai devreme sau mai tarziu vor fi in colimatorul patronului si de asemenea antrenorul va fi schimbat. Atata timp cat oierul va fi sef de turma, din pacate Steaua nu va face performanta. Din pacate o sa decada din ce in ce mai mult. O sa vedeti anul asta pe ce loc o sa terminam… Scandalul cu suporterii nu asa se gestioneaza! Asa nu face decat sa creasca contestatarii si sa iriteze pe majoritatea stelistilor… Becali PLEACA DIN GHENCEA

Suporter (6 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 17:40

Corecte observatii. Ca titlu as fi sugerat „Steaua fara nume”.

marian (4 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 17:41

Bun, corect articolul, dar de ce aceeasi jucatori, in meciurile de calificare zburdau si faceau scor cu formatii apropiate ca valoare de Sheriff? Nu sunt fan Bergodi, dar asta se intampla pe vremea lui, dupa aceea multi jucatori au cazut. Personal, cred ca atunci era liniste, si in tribuna si din partea conducerii, iar echipa juca mai natural si dezinvolt. Acum joaca sub presiunea conducerii si a suporterilor, pe principiul ca un rezultat bun este normal iar unul slab o tragedie. Jucatorii evita sa ia actiuni pe cont propriu, parca se invita unul pe altul, gresesc pase usoare si parca nu mai au viziunea jocului, ceva la modul intram noi pe teren si vedem ce o sa iasa.

afara cu clanul becali de la steaua (6 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 18:06

multumim d-le ioanitoaia ca spuneti adevarul care i doare foarte tare pe suporteri becalizati ,noi stelisti adevarati vrem sa dispara bestia becali pt ca stim un singur lucru – e prost de bubuie si va distruge steaua !

Gogu Aviatoru (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 18:24

Felicitari Domnule Ioanitoaia pentru acest articol si in general pentru articolele pertinente pe care le scrieti.

Intr-adevar, subscriu din toata inima la ceea ce ati relatat, ideea este ca atata timp cat patronul echipei se va baga peste toti (de fapt cei din conducere sunt toti niste papusi puse sa joace cum vrea Domnia sa, de unde si nevoia lui Becali de a interveni ori de cate ori simte nevoia sa iasa in fata) echipa nu va merge deloc, ba din contra, o sa ne zbatem ani buni in anonimatul Diviziei A, noi care timp de atatia ani am fost port drapelul fotbalului romanesc la nivel de club peste hotare.

Asta este, pana nu se va gasi cu adevarat cineva priceput in ale managementului sportiv si cu mijloace financiare nu putem decat sa ne uitam cu amaraciune la ceea ce a ajuns echipa care odinioara speria Europa.

Cu stima si respect Domnule Ioanitoaia,
un cititor

Gabriel (5 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 18:44

Foarte buna analiza. Eu nu zic sa ne resemnam, insa parca prea ne credem mai valorosi, mai frumosi si mai destepti decat suntem, poate atat putem acum, nimic mai mult. Putem spera, insa speranta trebuie insotita de multa ambitie, seriozitate si munca, dar si de analize realiste, ca aceasta a domnului Ioanitoaia.

moşul (12 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 18:53

Ca de obicei sunteti subiectiv.
1. Inceputul articolului omite, in mod voit, gafa lui Zapata.
2. Daca se jucau meciuri tur retur, Steaua elimina echipa Moldava(chiar fara victorie). Tot in avantaj, pare a fi si in fata olandezilor.
3. In rest articolul dvs. are acoperire regulamentara, cu mentiunea ca nu sunteti dumneavoastra in masura sa dati sfaturi unui patron in propria lui afacere.
Deci putem spune ca afirmatia cu „bagatul unde nu-ti fierbe oala”, vi se potriveste ca o manusa.

akkiller (15 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:02

pentru toti acest articol suna la fel insa nu inteleg de unde pina unde idea „Dacă nu izbuteşti să învingi nici măcar un adversar la care joacă Arbănaş, rareori titular la Gloria Bistriţa!, chiar nu poţi emite pretenţii”. Sheriff joaka fodbal iar din articol ese contrariul sheriff fost peste steaua shi eri si de cite ori au mai jucat va mai aduceti aminte de 2:0 sau nu? iar daca anul acesta steaua in europa a batut doar nishte echipe de mina a 3 sheriff a lasat acasa pe sparta praga a batut cu 2:0 pe twente la tiraspol shi a luat gol in min 89 in olanda la scorul de 1:1 iar in meciul cu fener chear daca a luat batae spre deosebire de steaua a jucat fodbal iar eri daca nu era zapata altfel se termina asaca mai vezi ce scrii maestre .

Suporter Steaua (9 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:14

Stiind ca Becali nu va pleca din Ghencea, solutia tine exclusiv de antrenor si jucatori, buni-rai cum sunt ei. Eu unul nu-s asa dezamagit de Steaua din perioada Stoichita. Inca mai sper ca pana la vara echipa sa se intareasca iar jucatorii vechi si noi sa presteze un joc bun. Am vazut ca toata lumea este in genunchi in fata Unirii Uriceni. Este de admirat ce au facut in CL. Se omite totusi marea doza de noroc avuta in partidele cu Rangers si Sevilla. Cand o echipa ca Steaua rateaza ocazii rarisime iar Unirea Urziceni „beneficiaza” de cel putin 3 autogoluri ale adversarilor, este de bun simt macar sa pastrezi masura valorii. Toata lumea exagereaza cu valoarea Unirii si cu lipsa valorii Stelei. Hazardul a jucat un rol important si nu vreau sa minimalizez meritele Unirii Urziceni cu aceasta afirmatie. Totusi presa a ajuns sa exagereze cu extremele. Steaua apare in peste 60% din massmedia sportiva. Presiunea este cu mult mai mare decat pentru orice alt club din Romania. Huliganii care au decis sa-l ajute pe Becali sa distruga Steaua, prin nesustinerea echipei au un mare „merit” pentru situatia actuala.

emg (79 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:42

care „lippi” domnule? stoichita are legatura cu lippi cat are gigi becali cu florentino perez. e un antrenor de o mediocritate perfecta

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 19:43

@Pentru akkiller: Vorbind, nu?, despre „fodbal”, chiar nu poţi avea obiecţii faţă de o afacere care merge prost?Ce-ai vrea dumneata, să-l laud pe Becali?

somerio (4 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 20:49

Domnu’ Ioanitoaia, am un respect deosebit pentru dumneavoastra si pentru munca prestata la gazeta… dar va rog din suflet, nu mai acceptati commenturi ca cel pus de akkiller… este de-a dreptu’ penibil. Nu ma refer neaparat la continut cat la modul in care a fost redactat. Dati-i omului un mesaj inapoi si spuneti-i: „du-te, invata mai intai limba romana si dupa aia revino sa discutam… asa nu se poate… pa. pa. pa. pa”. Pai el vine la mine sa-mi vorbeasca despre „fodbal”, „chear” in loc de chiar… pai… eu ma simt jignit ca apare commentul meu in aceeasi fereastra cu al individului… dar mi-o asum… poate-l citesti si el, analfabetu’

alen (7 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 21:08

pt mosul

1.intamplator „propria afacere a patronului” se cheama fotbal iar fotbalul este pentru marele public si poate fi comentat de oricine, inclusiv de ioanitoaia. Daca „domnului” becali nu-i convine sa primeasca critici si sfaturi atunci sa-si faca club de fotbal de nasturi si nu se mai intereseaza nimeni de „afacerea lui”
2. in fotbal nu merge cu „daca” si in cazul de fata a fost sistem campionat, nu dubla de calificare. 0-0 si 1-1 inseamna puncte impartite. Iar asa zisul avantaj din tur in fata lui twente este un 0-0, care se cheama egalitate. Ce incerci sa spui, in stilul tau prostut este ca steaua, incapabila sa bata pe cineva le-ar fi putut elimina pe twente si sheriff in duble eliminatorii, dupa 2 egaluri.. :))
3. Eu zic, cauta in ziar, gaseste clasmentul si realizeaza ca nu mai sunt multe de spus cand esti eliminat matematic cu o etapa inainte de final. Si mai uita-te cate goluri a marcat steaua in grupa si vezi daca sunt suficiente pt o calificare

allexa (6 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 21:09

D-le Ioanitoia, chiar este nevoie sa scrieti 2 articole despre acelasi subiect, la interval atat de scurt?

Ovidiu Ioaniţoaia (118 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 21:54

@Pentru allexa: Nu sunt variaţiuni pe aceeaşi temă. Ieri am scris despre un meci, astăzi scriu despre o echipă.

aghiuta (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 23:09

Observatii corecte, desi nu spuneti nimic din ce nu stiam deja. Totusi, in afara golului, Toja nu a jucat absolut nimic, asa ca nu ar trebui sa il puneti undeva deasupra. L-am urmarit si m-am minunat cate pase aiurea a putut sa dea.

Steaua1986forever (1 comentarii)  •  3 decembrie 2009, 23:51

Felicitari pentru articol. Un articol foarte pertinent si la obiect.

Gelu Vlad (5 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 0:06

Super tare articolul, sunt de acord cu dumneavoastra!!!

Conair (14 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 0:11

Pai domnule Ioanitoaia ati sesizat corect ceea ce se intampla la Steaua si ati facut o analiza pertinenta si justa, problema este insa ce e de facut si cum se poate schimba ceva, ca altfel ajungem de rasul lumii.

Antonescu (148 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 0:12

Echipa Steaua seamana prea mult cu patronului ei. Razboinicul luminii nu are veleitati de fotbalist sau tehnician dar are gura mare. Din pacate… nu e suficient.

Micutz (2 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 0:43

@Ovidiu Ioanitoaia:
legat de articol, singurul lucru ptr care va dau dreptate este faptul ca achizitiile sunt facute dupa renume, nu dupa nevoi. Si aici ma refer la mai multe aspecte… a fost adus szekely desi pe dreapta mai bine joaca nicolita… doar ptr nume… a fost adus tanase, cand grzelak isi poate face mult mai bine treaba in acea zona datorita experientei… becali vrea sa faca un mini-real madrid.. sa aibe vanzari, nu rezultate… uita ca la noi nu are cu ce… in plus, echipa a mers cu bergodi ptr ca a avut timp de pregatire… va merge si cu stoichita dar pe la sfarsitul sezonului, nu acum… insa clar vom vedea la anul.. conditia? sa ramana stoichita si sa mai vina 2 fundasi si un atacant de careu.
Multam de atentie!

danyel77 (3 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 2:02

Foarte bun articolul, din pacate steaua a murit in 2003, echipa asta se cheama fc becali.

fuller (7 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 2:08

Va dau dreptate (in mare). Orice echipa de fotbal are nevoie de cateva componente esentiale ca sa aiba succes:
1. un spirit al echipei, care comunica cu suporterii si li se transmite si lor. Spiritul Stelei a disparut de mult, lasand in loc FC Becali, o echipa care e proprietatea declarata a unui singur om, si deci nu poate juca pentru suporteri
2. un management care pune accent pe profesionalism, si investitii pe termen lung. Asemenea concepte nu mai exista astazi in Ghencea – sentimentul e ca Becali a dorit doar sa stoarca bani si renume din imaginea unui club, si s-a inconjurat nu de profesionisti, ci de lingai.
3. respect pentru munca altuia, de la cei care intretin gazonul pana la jucatori si arbitri. Numai asa se poate genera o daruire in joc care nu poate fi cantarita in bani. Partea asta lipseste nu numai la FC Becali (caci pur si simplu nu pot sa o numesc Steaua), ci la majoritatea echipelor romanesti.
In consecinta, e doar o involutie normala, care treptat scufunda un nume in anonimat. As prefera sincer sa existe ceva mai brusc, un cutremur care sa o aduca in prapastie, ca sa genereze o schimbare mult dorita mai rapid. Insa atata timp cat cluburile romanesti nu au invatat nimic din experimentul Urziceni, FC Becali e doar imaginea fotbalului romanesc actual.

FORZA OLTCHIM (4 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 4:20

Domnule Ioanitoaia, in primul rand scuzati-mi emotiile inerente,caci recunosc, e prima data cand incerc sa-mi dau si eu cu parerea, si tocmai din acest motiv sper sa-mi iertati eventualele erori, fie ca ele sunt de exprimare, fie de rationament. Legat strict de subiectul ales, ca suporter inflacarat al Stelei, trebuie sa afirm ca aveti perfecta dreptate cand constatati ca Steaua de azi e mai degraba F.C. Becali. Nu vreau sa par nepoliticos, dar fie eu am scapat vreun articol de-al dumneavoasta, fie ati omis sa spuneti un amanunt importatnt: Steaua nu numai ca nu a transferat jucatori de valoare, dar i-a lasat pe acei putini pe care ii avea sa plece foarte usor, fara a aduce in schimb altii pe posturile ramase descoperite, cum procedeaza marile cluburi, Becali avand aceasta pretentie, evident eronata (a se vedea cazurile Ogararu, Dica, Goian). Mai mult,nu poti avea pretentii de la niste jucatori veniti liberi de contract (Gzelack, Bibiskov sau Tininho) sau de la niste antrenori carora nici nu le aduci jucatori de valoare,sau macar de perspectiva, dar pe care nici nu-i lasi sa faca echipa,asa cum ar fi firesc,si nu potpricepe in ruptulcapului de ce schimbi antrenorul fara a-i da ragazul necesar pentru a arata ce poate cu adevarat, macar un sezon. Prin urmare atat locul ocupat in clasamentul ligii 1 de Steaua, cat si rezultatele obtinute in Europa League pot fi considerate realizari ale unei echipe ce nu mai traieste decat din trecut. Si cand te gandesti ca unora chiar le pasa,poate prea mult.

Mama Omida (20 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 4:47

Descriere perfecta a situatiei de la Steaua, felicitari domnule Ioanitoaia! Din pacate cel care ar trebui sa citeasca acest articol nu obisnuieste sa intre pe „globuri”.

dan (10 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 8:01

fc becali straluceste in campionat,doar cand valiza lui jiji functioneaza,dar de fapt ii da cu camata,ca sa-i ia in CL. fotbal mizerabil in romania,fara valoare dar cu gura mare

Decebal (7 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 8:46

Bravo nenea Ovidiu, bine scris… mai trebuie scris mult si multe lucruri si poate intr-un fel sau altul, intr-o buna zi se va intampla minunea, sa scapam de atotputernicul-atotstiutor neinfricatul razboinic al luminii…stinse ,de la care unii colegi de-ai dumneavoastra isi fixeaza ceasul dupa cel din saivan.

lucas (4 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:18

Ca de obicei sunteti de un „obiectivism” extraordinar!Ce ne tot aburiti cu steaua?Steaua a terminat campionatul trecut asa cum l-a terminat,NU a mai castigat nimic de ani de zile,deci este o echipa care nu mai merita atatea commenturi.Problema ,insa este ca daca nu vorbiti de steaua ,trebuie sa vorbiti de CFR Cluj,sau de Timisoara&Bragadiru,care fie vorba intre noi stalucesc in C2,nu-i asa?In tot ziarul d-voastra nu exista un articol despre mareata victorie a CFR-ului!Oare de ce d-nule Ioanitoaia?Cu respect,astept un raspuns.Sau ca de obicei astept sa imi cenzurati commentul,asa cum faceti cu toate care nu va convin!

sniper (5 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:43

@Ovidiu Ioaniţoaia
Referior raspuns dat lui akkiller.

Poti sa critici jocul, meciul, jucatorii sau ehipa, fara sa te bagi unde nu-ti fierbe oala, in buzunarele si afacerile cuiva.

Nu sunt fan Becali, dar prea va bagati de parca ar fi echipele platite de voi. Macar daca ati fi obiectivi. CFR-ul, Vasluiul ce au facut? Ca acolo s-au bagat si bani si pretentii de „cool management”.

Daca nu gafa Zapata, altfel il judecai pe cioban la 1(2)-0 pentru Steaua! Filipicile astea apocaliptice, dupa un rezultat impotriva jocului, sunt semne ca s-a cam tocit condeiul in absenta lecitinei.
Un refresh memory.
Steaua cu turci:
– gol luat din off side pe Ghencea plus ratari.
– gol luat dupa fault, dominare si ratari, la ei.
Steaua cu olandezii:
– cel mai spectaculos meci (34 ocazii)
– ratari incredibile, etc.

Nu a rupt norii, dar nici vopsea ta nu o prinde. Parafrazand o reclama: Ehe, obiectivitatea asta nu este asa de simpla cum cred unii!

Tavi (4 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 9:56

Trista situatia de la Steaua. Poate daca ar aparea mai multe articole ca cel de fata ar intelege anumiti oameni anumite lucruri. Se pare ca cea mai mare greseala pe care a facut-o Becali a fost sa-l indeparteze pe „Meme” Stoica. Managementul dezastruos o sa distruga complet Steaua care merge din ce in ce mai prost. Cat despre parcursul in Liga Europa, cand faci 2 egaluri cu Sheriff Tiraspol nu te poti astepta sa te califici. Eu unul nu pot intelege cum de se mai pot bucura unii la un egal sau la o victorie cand echipa joaca asa cum joaca. La ce va asteptati? Sa treaca in turul urmator si sa piarda cu 8-0 la total? Sau inca exista oameni care impartasesc optimismul absurd becalian? Ca numai domnul Becali are impresia ca o echipa care se „taraste” prin grupe va face minuni in fazele eliminatorii directe.
Fara a fi stelist sau vreun ahtiat al fotbalului romanesc, ma deranjeaza sa vad ca o echipa de renume care ar trebui sa traga in sus campionatul romanesc ne face de ras pe unde se duce. Aplaud cu aceasta ocazie echipe precum Unirea sau CFR Cluj. Care dincolo de rezultate dau un exemplu clar despre atitudinea pe care trebuie sa o arate o echipa ca intreg si fiecare jucator individual pentru a putea fi adevarati invingatori.

donpablo (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 10:02

Nu pot sa uit faza din prelungiri cu Surdu:
– face un fault in atac, merge cativa metrii, se uita la arbitru si vede ca o sa-i dea cartonas galben, se tavaleste pe jos, in acest timp arbitrul asteapta sa se scoale, timpul trece, se scoala, arbitrul ii cere sa paraseasca terenul impreuna cu echipa medicala si pana paraseste terenul, in total vreo 2 minute pierdute.
Concluzia?
UN IDIOT!!!!!!!!!!!!

mosul (12 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 10:29

Pt. alen

1. Am o „noutate” pt. tine: orice afacere, in orice domeniu, se adreseaza marelui public. Nici fotbalul, nici ziaristica, nici teatrul, nici comertul, nici transporturile etc NU FAC EXCEPTIE.
Si toate afacerile au in spate oameni care le conduc, mai bine sau mai rau, iar scopul principal este de a scoate profit. Îţi convine sau nu asta e realitatea.

2. Pot fi de acord cu tine ca Steaua a jucat slab ( nu numai in intâlnirea cu moldovenii); dar nu pot fi de acord cu tine şi mai ales cu gazda blogului, că gafa lui Zapata şi bara lui Kapetanos n-au contat în economia jocului. Fără cele două „necazuri” Steaua era în cărţi.

3. Ultimele 2 articole ale lui „nea ovi” sunt parţial realiste. În ele se văd loviturile la adresa patronului, un patron care n-a mai răspuns de mult timp invitaţiilor domniei sale.

Iar, în final, repet: Rolul unui jurnalist este de a INFORMA publicul larg şi nu de a da sfaturi.

O zi bună .

Pt CFR-ista muistá (50 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 10:46

In sfarsit il vad si eu criticat pe Nicolita ! Voi presa l-ati tinut in brate ! Chiar asa, cat i se mai permite sa greseasca la nesfarsit, meci de meci, zeci de pase si centrari ! La carat fier vechi la Faurei cu el !

DD (76 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 11:07

Asta nu este F.C. Steaua Bucuresti ! Echipa patronata de Gigi este Steaua Becali ! Si Banel, stimate domnule Ioanitoaia, in afara de meciul de la Sevilla cu Betis, meciul cu Galatasaray din deplasare cu Lacatus pe banca si un meci cu F.C. Arges in urma cu un sezon……cand a mai jucat bine Banel in ultimii 4 ani ? Sa fim cinstiti si sa spunem lucrurilor pe nume ! Banel nu stie sa faca o preluare, nu stie sa dribleze, nu stie sa suteze, nu stie sa centreze…..atunci, ce fotbalist este? De ce mai joaca fotbal ? Banel e zero barat ca fotbalist, de restul nu vorvesc ! Dar Banel este un anti-talent cert !

PS: Sincer, v-i se pare ca Banel este jucator de Steaua ? O parere personala, va rog……si un raspuns ! ! !

mihai mihai (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 11:40

Foarte bun articolul. Domnu’ Ioanitoaia ramai unul dintre cei mai buni gazetari de presa sportiva din tara asta. Felicitari pentru obiectivitate.

Dinny (681 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 13:09

S-a dus pe garla INTERESUL SUBALTERN….=))

Danjti (6 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 13:28

Dacă nu izbuteşti să învingi nici măcar un adversar precum echipa din Tiraspol care daca nu ma insel e la prima participare in C2 chiar nu poti emite pretentii
iar dl. Becali chiar nu-si vede lungul nasului atunci cand da tot felul de declaratii aberante.
Referitor la CFR si Vaslui intradevar nu au facut mai nimic dar cred ca nici pretentiile Stelei nu le-au avut (gen „castigam C2”) si campionatul.
Sa fim seriosi in conditiile actuale Steaua nu poate emite nici un fel de pretentie, iar atata timp cat nu se va schimba ceva in conducerea clubului Steaua se va afunda si mai mult si intradevar va deveni o amintire.
Zice bine domnul Ioanitoaia in articol ca un management defectuos care implica automat si o proasta politica de achizitii conduce la rezultatele pe care le vedem iar faptul ca Steaua are un numar de puncte egal cu cel al echipei de pe primul loc este pura intamplare. Steaua nu are o idee de joc in momentul de fata joaca la intamplare.
Nu cred ca e cazul sa facem referire la persoane, numindu-le, ci mai degraba asupra situatiei.Trebuie sa nu uitam ca linia de fund a Stelei e din ce in ce mai fragila cat despre mijloc si atac aproape ca nici nu exista. Imaginati-va cu ar fi aratat Steaua in clasament fara golurile lui Kapetanos care cred ca e inca la Steaua doar printr-o intamplare si de care domnii din conducere voiau sa scape la inceputul campionatului.

Pe de alta parte Steaua are o problema cu suporterii pe care daca nu o rezolva cat mai repede nu o vad bine. Este lucru clar, daca tratezi oamenii cu „razboi” te vor trata la fel. Trebuie sa fim realisti si sa gandim logic, in orice razboi exista pierderi de ambele parti indiferent de cine castiga. Nu cred ca de asta are Steaua nevoie acum iar asta face parte tot din acel management defectuos de care vorbea dl. Ioanitoaia.

Imi pare rau, desi sunt Stelist, dar daca nu privim realitatea asa cum este ea atunci s-ar putea sa avem o problema.

jiordi (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 13:58

nicolita, petre marin, tanase, bicfalvi, surdu s.a. sunt jucatori de divizia B sau sunt buni la echipe care lupta pt. retrogradare. Daca si cei de la tiraspol ne dominau fizic ce sa mai spunem de echipele din germenai, franta sau italia. Din actuala echipa a Stelei doar Kapetanos, Toja, Golansky, Zapata si Ov. Petre au valoare sa joace la nivel european, restul sunt slabi.

jvc (11 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 14:13

Bun articol si la obiect. Hai sa mai scadem interesul presei pentru aceasta echipa ajunsa la mediocritate si sa ne intoarcem fata si catre minunatele noastre handbaliste, care sunt cotate cu a treia sansa la Mondiale!
Haideti sa ne ocupam mai mult de valorile sportului romanesc si mai putin de circul generat de acesti impostori ! Va multumesc pentru posibilitatea de a-mi exprima parerea pe blogul gazduit de Dvs! Sarbatori fericite de la Giurgiu !

Speedy (57 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 14:27

jordi> si zapata are valoare. a demonstrat-o in multe randuri. Faptul ca a comis-o nu are importanta – se intampla si la case mai mari. si, cum zicea si dl. Ioanitoaia, trebuie judecati toti cu aceeasi masura. In rest, subscriu :). Si mai am de adaugat ceva: eu cred ca daca nu lua Zapata gol, nici Steaua nu marca. A fost asa, o rabufnire de disperare pe care nu ar fi avut-o fara acel gol ridicol. Asa ca rezultatul era tot ala :). Si subscriu si la ce zice jvc; desi sunt stelist de cand ma stiu, m-am cam saturat sa vad steaua in presa cand nu are nici un rezultat.

Rica (5 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 16:31

Pt mosul: Ziaristii au si ei dreptul la o opinie, de a lua pozitie rata de anumite probleme.

Si Nicolita este un jucator bun, ati uitat toti cat a facut pentru Steaua, e printre putinii care si da viata pe teren pentru Steaua si un astfel de jucator e necesar.

Si nu gafa lui zapata sau ratarea lui kapetanos au facut ca Steaua sa nu se califice, ci jocul intregii echipe in cele 5 meciuri.

Atat timp cat o sa avem un gestionar de oi la carma clubului nu o sa se faca nimic, eu nici nu deschid vreun articol care il are pe Becali in titlu, ai ii da atentie e ca si cum ai da atentie unui nebun, nimic coerent nu poate sa iasa din gura lui.

Asta nu e Steaua, e Fc Steaua 2003 (sau FC becali) si cat timp o sa fie la echipa nu o sa faca nimic.

Uitati va ce a facut un management bun din echipa no name in romania ca cfr si unirea si imaginati va unde ar fi putut fi Steaua cu acelasi management

ockiu (7 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 16:37

la steaua nu s-au facut investitii – clubul steaua a fost imprumutat de catre latifundiar iar in ultima perioada a cam dat banii inapoi … probabil ca atunci cand se va investi la steaua (si probabil si la celelalte echipe) atunci va aparea si performanta pana atunci … asta este cu „astia defilam”

Broscuta Oac (3 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 16:39

Hai Base! Hai Tolo!

ovidiu (1 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 17:06

Să-ţi fie ruşine, Cristi Borcea!

Golul pe care l-a primit Robinson Zapata în meciul Steaua – Sheriff Tiraspol este unul ireal. Este foarte puţin probabil ca un portar de talia lui Zapata să scape mingea aşa de uşor, cum am văzut cu toţii la televizor. Mai ales că Steaua Bucureşti este una dintre cele mai titrate echipe de fotbal din România, având în palmares o Cupă a Campionilor Europeni, câştigată în 1986, tocmai datorită unui portar. Atunci, Helmut Duckadam a apărat patru penalty-uri consecutive! În cadrul emisiunii „Recursul Etapei”, moderată de Ovidiu Ioaniţoaia, Robinson Zapata a declarat că nu-şi aminteşte ce s-a întâmplat la faza golului.
„M-o fi înjurat Diedhiou (marcatorulul golului), nu îmi amintesc! Trebuie să văd exact faza golului şi voi face o declaraţie oficială în cursul zilei de mâine”, a declarat Zapatta, după meci.
Astăzi, la prânz, portarul Stelei a spus că niciodată nu a scăpat un balon atât de uşor şi mai ales într-un meci de asemenea importanţă, în Europa League. Aşa încât, golul este „un trucaj ordinar”.
Preşedintele Stelei, Valeriu Argăseală, a declarat pentru „Adevărul” că faza golului este trucată de Cristi Borcea în Austria, unde oficialul dinamovist are mai multe afaceri, tocmai pentru a-l discredita pe goal-keeperul stelist. În acest sens, conducerea clubului Steaua a trimis filmul golului la Institutul Naţional de Expertize Criminalistice (INEC) pentru a se stabili autenticitatea imaginilor. Primele rezultate de ale INEC susţin varianta lui Argăseală şi confirmă că filmul golului prezentat la „Recursul Etapei” şi preluat de televiziunile de ştiri a fost editat. Gigi Becali a citit rezultatul expertizei INEC în cadrul unei conferinţe de presă, la sfârşitul căreia i s-a adresat cu lacrimi în ochi lui Cristi Borcea: „Să-ţi fie ruşine, Cristi Borcea!”

mosul (12 comentarii)  •  4 decembrie 2009, 17:12

Pt. Rica

Domnule, faci diferenta intre OPINIE si SFAT.

Nu numai ziaristii au dreptul la o opinei. Cu totii avem dreptul.
Ziaristii si nu numai ei, nu au dreptul sa se amestece in afacerile private, nu au dreptul sa dea sfaturi.

Sunt de acord cu dvs. ca jocul echiei nu a stralucit, ba chiar a fost mediocru. Dar, exista sansa ca Steaua sa pastreze sanse de calificare fara gafa lui Zapata sau fara bara grecului – nu inteleg de ce minimalizati aceste oportunitati.

costica argint (204 comentarii)  •  5 decembrie 2009, 13:12

Cerem voie sa avem gagici..aprobare de la GIGI…TE-a facut PENESCU…

Comentează