Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Arbitri contra lui Dinamo!

S-a întors roata şi, dintr-una avantajată, echipa roş-albă a pierdut numeroase punctepe mîna cavalerilor fluierului

Numindu-l pe Dinu director tehnic şi pe Ţălnar “principal”, iată că Dinamo şi-a schimbat antrenorii pentru a treia oară în această toamnă! Bonetti a fost […]

luni, 26 octombrie 2009, 7:32

S-a întors roata şi, dintr-una avantajată, echipa roş-albă a pierdut numeroase punctepe mîna cavalerilor fluierului

Numindu-l pe Dinu director tehnic şi pe Ţălnar “principal”, iată că Dinamo şi-a schimbat antrenorii pentru a treia oară în această toamnă! Bonetti a fost demis, iar Ion Marin a plecat în Arabia Saudită la un salariu mai consistent. S-a zvonit că locul ultimului va fi luat de Andone, dar varianta a căzut. Şi dacă va fi dat afară din Dubai, unde îi merge prost, pe Andone l-ar tenta să meargă în Ucraina, nu să revină în Groapă.

Ruptura s-a produs, ca de obicei, din pricina banilor. Dinamo l-a presat pe Andone să-şi rezilieze contractul cu Al Ahli înainte de termen, situaţie în care tehnicianul ar fi trebuit să renunțe la vreo 200.000 de dolari. La rîndu-i, acesta le-a cerut lui Badea et Comp. Să suporte ei suma respectivă. Cum acţionarii n-au marşat, discuţia s-a închis şi şansele ca ea să continue par nule.

Dinamo posedă unul dintre cele mai valoroase loturi din Liga I, doar că, spre deziluzia fanilor, alternează evoluţiile bune cu cele proaste. Încîntă şi dezamăgeşte. Într-un moment în care se scontează că reintrările lui M. Niculae şi Bratu vor rezolva problema eficacităţii, unii dintre fotbaliştii roş-albi (Alexe, L. Rus, Zie Diabate) trebuie să se maturizeze, în vreme ce alţii, în frunte cu Ad. Cristea şi Zicu, să-şi regăsească pofta de a juca. E din ce în ce mai evident că echipa depinde de axul Dolha-Tamaş-N’Doye-Andrei Cristea. Atunci cînd se gafează şi pe acest palier, Dinamo riscă să nu se mai descurce sau chiar nu se descurcă. Tocmai de aceea, pretenţiile fiind uriașe, iar realizările mărunte, misiunea cuplului Dinu-Ţălnar se anunţă dintre cele mai dificile. Priceperea şi experienţa celor doi, cu precădere a Procurorului, înseamnă o promisiune, dar nu şi o garanţie. În Ştefan cel Mare e mult de lucru, foarte mult.

Altminteri, nu trebuie neglijat aspectul că arbitrii i-au nedreptăţit constant pe “cîinii roșii” în această stagiune. Sigur, abordarea subiectului e delicată, ţinînd cont de faptul că Dinamo s-a bucurat în trecut, din plin, de favorurile cavalerilor fluierului. De regulă a fost ajutată, nu i s-au pus beţe-n roate. Iată însă că s-a întors roata şi privilegiata de altădată reclamă justificat, cu temei, că arbitrii îi poartă sîmbetele.

Într-adevăr, pe parcursul actualului campionat s-au comis numeroase erori de arbitraj împotriva lui Dinamo. Selectăm de pe o listă mai lungă: un gol valabil anulat lui Dănciulescu şi un penalty ignorat la Craiova (etapa 1), D. Grigore eliminat uşor în minutul 12 în întîlnirea cu Curtea de Argeş (etapa 2), alte două lovituri de la 11 metri indiscutabile, la Torje şi la A. Cristea, omise la Mediaş (etapa 8) şi încă două refuzate în meciul cu Bistriţa de duminică (etapa 11), la capătul căruia “centralul” Danşa a recunoscut că “am greşit neacordînd penalty la A. Cristea”! Fără să împărtăşim revolta lui Borcea şi Turcu, care afirmă că arbitrii au transformat echipa pe care o finanţează într-o ţintă, ei invocînd şi deciziile contra acesteia din partidele cu Oţelul şi cu Pandurii, tot ar trebui să admitem că Dinamo a pierdut multe puncte din cauza arbitrilor. Poate mai multe decît oricare altă formaţie.

Mai ales simpatizanţii rivalelor vor pretinde că Dinamo dă azi înapoi ce-a primit ieri. Într-un fel, că-şi merită soarta, ba şi că, deşi furată, nu-i furată destul! Atît că nu-i logic, şi nici normal, ce se întîmplă, ca o echipă, indiferent care, să fie victima cavalerilor fluierului. Din acest punct de vedere, conducătorii clubului chiar au dreptate. Dinamo suferă din pricina propriilor slăbiciuni, dar şi a arbitrajelor.

Comentarii (45)Adaugă comentariu

Clujeanul din Atlanta (218 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 20:07

Stimate Ioanitoaia! Cam cat timp ai alocat in emisiunea de pe GSPTV derbyului de la Cluj ? Un minut ,doua? Ai transformat emisiune ta intr-una despre arbitraj. Slabutz slabutz. Rusinica!

dinamotel (3 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 20:16

daca arbitrii care gresesc vor fi pusi sa si plateasca
(suspendarile nu-i afecteaza) atunci sa vezi corectitudine,ce vor mai alega pe teren sa vada fiecare faza.pina atunci banii aduc fericirea!

gaga the third (17 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 20:45

mda…stiti ca in meciul cu brasov, l. goian l-a faultat in careu pe zaharia si balaj n-a dat nimic ? dinu vama a tacut si n-a facut scandal…stiati ca in meciul cu steaua, tamas a inscris din off-side iar m. niculae a fost iertat de eliminare dupa ce la lovit pe ninu ,fara minge ? becali guralivul a tacut…acum insa dupa un meci de ca**t facut de dinamo cu bistrita, ies agramatii sefi turcu si borcea si ameninta cu bataia arbitrul, iar presa reactioneaza: au dreaptate pt ca au fost furati ! mama ei de viata, bine macar ca-i scurta !

stresu (41 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 21:05

Cu pomana CFR este exact pe dos.
Arbitrii trag pt. ei, trag pe unde si cat pot. Mai putin in jocurile din europa

KALASNIKOW (1 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 21:07

Pt.gaga the third !Cum niku asa si comentariul,unui om care cred ca nici nu s-a uitat la meciurile care le invoca i-mi pare rau sa-ti spun chiar nu ai nici o treaba cu subiectul,defapt cred ca in general cu fotbalul!Pa va pup pe portofel!

radu (31 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 21:32

Scuze de OFFTOPIC – Recursul Etapei e o emisiune foarte slaba, amatoriala din punct de vedere televiziv. Fara nici un program clar, nici o organizare, nici o disciplina, nici o structura bine definita, sau un scenariu de emisie (in afara poate de focul de intrebari). Se discuta doar ad-hoc si la nesfarsit scandalurile in care sunt implicati invitatii, cu prea putina atentie asupra etapei in sine. Sa nu mai vorbim despre reportajele partidelor, sau haosul din studio cand e vorba de gasitul reluarilor. Dumineca au discutat vreo jumate de ceas pe seama lui Tudor din etapa trecuta, in loc sa se analizeze la cald partida abia terminata, eventual cu niste interviuri de la stadion. Ce m-a distrat e ca tot dl.Ioanitoaia a fost perplex si revoltat ca a venit prima pauza fara sa se discute in esenta nimic despre etapa. Personal imi place sa ma uit Doppo Campo in care se analizeaza etapa din serie A, o emisiune cu o structura si o regie bine definita, cu o regie tehnica bine pregatita, cu persoane tehnice ca invitati care radiaza a buna dispozitie si care discuta deschis si cu zambetul pe buze despre fotbal ca spectacol. La noi e toata lumea incruntata si discuta doar greseli si scandaluri.

milici (440 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 22:16

Actiunea DNA impotriva Arbitrii + Prunea + Lupescu are si va avea doar urmatoarele urmari:
_cativa vor vota din nou cu marele carmaci care a atarnat in tepe coruptia
_ s-a taiat temporar firul rosu al lui Borcea care ducea catre arbitrii.
_s-a creat firul grena pentru CFR , protejat de Boc si cel galben al lui Dinu Vama baiat discret si cu IQ.
Evident ca au cazut victime si unii arbitrii care nu au apucat sa guste ciolanul.
In plus arbitrii ramasi , pe principiul actiunii si reactiunii, au tendinta sa fluiere anti Borcea, dupa liberare.
Sincer ii compatimesc pe dinamovisti care au fost super defavorizati de arbitrii in acest campionat , putand conduce detasat.
Colac peste pupaza au sarit ziaristii si suporterii internauti pe Borcea , Turcu et co, mie ca neutru mi-au devenit simpatice cele doua personaje.
Pentru un campionat corect se impune arbitraj strain la meciurile importante.
De ce nu sunt de acord CFR si Brasov?Prietenii stiu de ce.

radu (66 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 22:39

actiunea impotriva lui Dinamo se manifesta de fapt al doilea an consecutiv, d-le Ioanitoaia! IAr faaptul ca Dragomir a anuntat-o inca din septembrie te pune pe ganduri. Nu caut scuze, dar chair la orice meci cu echipele mici mi se pare cam mult. Si nu e vorba de aranjamente ale adversarilor din teren, nu Bistrita su Inter Curtea de Arges aranjeaza, astia sunt beneficiari intamplatori, aici e altcineva.

Pentru #1 (180 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 22:58

Nici mie nu-mi plac discutiile despre arbitraj, dar, cum domnul Ioanitoaia a spus la emisiune, chiar asta e profilul emisiunii, discutiile despre arbitraje, mai buna, mai controversate, asa cum au fost ele. Dar, acum, cand CFR a fost defavorizata de arbitraj la meciul cu Timisoara, nu se discuta aproape deloc despre acest lucru, mai ales intr-un meci cand chiar o decizie putea sa influenteze soarta intregii partide, pe cand dupa Rapid-CFR, cand CFR a batut clar cu 1-4, domnu Ioanitoaia era tare pornit impotriva lor !

ManOwaR (1 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 23:00

Asa se intimpla mereu in Romania, totul e in functie de interesele de moment. A fost mereu vremea unora sau altora si roata se tot invirte intr-un mod absolut cretin si ineficient. Fotbalul romanesc seamana perfect cu conducatorii lui, cum dealtfel seamana orice domeniu din tara asta cu „liderii de ramura”

MIKI II (181 comentarii)  •  26 octombrie 2009, 23:12

STIMATE DOMN, CONFIRMI INCA ODATA CA NU ESTI IMPARTIAL, ASA CUM AR TREBUII SA FIE O PERSOANA CU POZITIA CARE O OCUPI. SUFERI PENTRU CRAIOVA SI DINAMO DIN PLIN. N-AM VAZUT O ANALIZA SIMILARA FACUTA DE DVS. LA O ALTA ECHIPA SAU MACAR LA CELE DEZAVANTAJATE DE ARBITRII IN FAVOAREA LUI DINAMO. BINE, ARBITRII AU GRESIT. INSEAMNA CA ECHIPELE RESPECTIVE I-AU FURAT BUTOANELE SI MANETELE LUI BORCEA? HAI SA FIM SERIOSI, DINAMO CULEGE CE A SEMANAT. POATE CA SI ARBITRII SUNT SATUI DE MANIPULARILR LUI BORCEA SI II PLATESC ANUMITE POLITE. NU E CORECT. DAR CINE A INTRODUS INCORECTUDINEA IN FOTBALUL ROMANESC? FRF, LPF, BORCEA, FAM. BECALI SI TOTI CEILATI CARE ISI DORESC NUMAI PROFITURI PERSONALE DE PE URMA FOTBALULUI. VA DORESC SA AVETI O SAPTAMANA FRUMOASA SI LINISTITA PANA LA ETAPA VIITOARE.

Reddy (2 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 0:36

Asa cum nu mergem la stadion,asa nu ne oblga nimeni sa citim parerile diferitilor ziaristi.Eu citesc destul de rar comentariile acestui ziarist,si cu atit mai putin urmaresc „emisiunea”dumnealui.Am 45 de ani,n-am fost comunist,nici altceva.Deci….Credeti ca daca ne dam cu parerea pe aici schimbam ceva?Nu,domnilor.Toate ramin la fel,ca asa e in tenis…..

pt semintari (13 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 0:40

dragi romani, care sustineti ca Dinamo merita furata , deoarece ea la randul ei a furat, VA ROG CU INSISTENTA SA PLATITI STATULUI TOATE IMPOZITELE PE BANII PE CARE I-ATI CASTIGAT DE-A LUNGUL TIMPULUI LA NEGRU!!! NUMAI ATUNCI „DREPTATEA” ACEASTA CARE I SE FACE LUI DINAMO V-A FI INTR-ADEVAR O DREPTATE JUSTA!

adystelistzu (11 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 0:42

Pana nu-si va schimba „STILUL” de conducere, influentari,e.t.c., dinamu va muri pe mana ei …SANATATE !!!

Grid (2 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 1:22

Ciudat articol pentru un ziarist care a văzut şi un Dinamo care teroriza arbitrii cu miliţienii de la circulaţie şi pe suporterii adverşi cu trupele de securitate călare.

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 1:57

E clar ca Dinamo a pierdut o multime de puncte in acest campionat din cauza arbitrilor! Puteam sa fim lejer pe locul 1. De se intampla asta ramane de discutat, dar se pot imagina tot felul de cauze, comune sau diferite de la un meci la altul:
1. Teoria conspiratiei. Dinamo este dezavantajata constant de arbitri pentru a-i face pe actionari sa renunte la a mai finanta echipa, care ar urma sa intre in faliment. Beneficiari-posibila mafie imobiliara care ar urma sa puna mana pe o suprafata mare de teren in plin centrul Bucurestiului, de o valoare foarte mare. Parte din plan ar fi putut fi si invadarea terenului de catre unii suporteri platiti in meciul cu Liberec.
2. Mafia pariurilor. Eliminarea nejustificata a 2 jucatori de la Dinamo in meciul cu Curtea de Arges ar fi putut facilita o victorie neasteptata a oaspetilor, la cote mari la casele de pariuri.
3.Antipatia unor arbitri fata de Dinamo (vezi Teo Craciunescu la meciul Dinamo-Curtea de Arges cand a eliminat 2 jucatori de la Dinamo, sau a tusierului Szekely care a anulat 1 gol din ofsaid si a indicat eronat un ofsaid in faza de singur cu portarul in meciul Craiova-Dinamo). Probabil Szekely nu s-a simtit „rasplatit” cum trebuie dupa un ajutor dat lui Dinamo acum 3-4 ani intr-un meci Dinamo-Steaua, iar de atunci ne arde pe unde ne prinde.
4. Aranjamentele facute cu arbitrii de adversarii lui Dinamo. A se vedea Dinamo-Gloria Bistrita, meci dupa care Padureanu a spus ca „nu am avut de ales, in situatia in care se afla echipa noastra” Ce sa intelegem?
5. Slaba pregatire a arbitrilor, interpretarea gresita a fazelor (vezi Medias-Dinamo, in care toti au recunoscut ca Dinamo trebuia sa primeasca cel putin un 11 m). Arbitri care vin dupa 7 etape de supendare (Dansa) n-au ce cauta in Liga I, ar trebui sa se rodeze 3-4 etape prin B si C.
6. Frica arbitrilor de a nu gresi pro-Dinamo, pentru a nu fi considerati arbitri de casa ai lui Dinamo. E un efect invers creat de impresia falsa ca in ultimii ani Dinamo a fost favorizata de arbitri.
Poate ca Dinamo a fost favorizata de arbitri in alte vremuri, inainte de 1989, dar astea sunt mai mult supozitii. La vremea aia se transmitea foarte putin fotbal la TV, sunt si multe exagerari, iar Steaua, ca si Dinamo, erau oricum echipe puternice, puteau castiga si fara ajutorul arbitrilor. Dovada si rezultatele pe care le-au avut in cupele europene, dovada si faptul ca daca adversarii erau buni, nimeni nu avea ce sa le faca, cu sau fara arbitri (vezi titlurile castigate in acea perioada de FC Arges si U Craiova). Ambitia era ca Steaua si Dinamo sa aiba cele mai multe victorii, cele mai multe meciuri fara infrangere, si de aici poate ca mai apareau si unele meciuri suspecte. Insa in orice campionat puternic, echipele mari au fost si sunt favorizate de arbitri in detrimentul celor mici (vezi Juventus si Milan in Italia, Real si Barcelona in Spania, Bayern in Germania, Manchester Utd in Anglia etc, ultima fiind ajutata de arbitri sa castige in min 96 chiar in acest campionat!, cam cum facea Steaua in 1988-89).
In numele adevarului trebuie sa mentionam ca la golul lui Tamas din meciul Steaua-Dinamo nu a fost ofsaid, reluarile au demonstrat-o si specialistii au confirmat-o, iar la meciul Brasov-Dinamo, e adevarat, se putea da 11 m pentru Brasov in min. 88, dar cred ca arbitrul a considerat-o ca o decizie in compensatie pentru neeliminarea lui Ezequias in prima repriza. Cand arbitrul greseste in ambele directii, poti considera ca o face neintentionat, cand greseste intr-o singura directie, inseamna ca nu mai e greseala, ci intentie.
Toata lumea tine minte doar ca in campionatul trecut Dinamo a fost avantajata la Medias de catre Lajos. Poate ca asa a fost, desi am vazut si in alte campionate faze in care henturi asemanatoare cu ale lui Moti n-au fost sanctionate cu 11 m. Cred ca mingea a fost sutata prea de aproape iar miscarea mainii a fost naturala pentru o faza de alunecare. Dar sa admitem ca atunci trebuia acordat 11 m. In cate meciuri trebuie sa mai fim dezavantajati pentru a compensa acel „ajutor” ? Cate penaltyuri trebuie sa ne mai fie refuzate pentru a se sterge acea impresie falsa ca am fost favorizati de arbitri? Va reamintesc ca in editia 2006-2007 Dinamo a primit primul si singurul 11 m in etapa 32 la Iasi, cand deja era matematic campioana! Este anul cand am castigat ultimul titlu. Ce mare ajutor a primit Dinamo in ultimii 3-4 ani si la ce ne-a folosit? Este al doilea an consecutiv cand arbitrajele sunt vadit impotriva lui Dinamo, dupa ce si anul trecut am pierdut titlul in mare masura tot pe mana arbitrilor.
Cred ca deja unii oameni exagereaza si ar trebui sa judece mai obiectiv aceste aspecte. E foarte usor sa acuzi si sa injuri, dar haideti sa judecam corect si echilibrat si veti vedea ca Dinamo n-a fost nici pe departe o echipa favorizata de arbitri in ultimii ani in care memoria nu ne joaca inca feste. Iar o razbunare a arbitrilor pentru presupuse fapte de acum 10-20 de ani iese din discutie, pentru ca acum este o generatie noua de arbitri care n-are a face (cel putin teoretic) cu acele vremuri, decat in masura in care arbitrii de azi ar vrea sa razbune niste nedreptati facute parintilor lor (posibile cazuri Teo si Ion Cracinescu, Vasile si Marius Avram etc), dar asta deja mi se pare de domeniul speculatiilor.

Moromete (144 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 2:39

Ce a ajuns Dinamo:

1.) Ciuca batailor in EL, unde pierde la Istanbul cu 4-1.
2.) Nu mai sperie pe nimeni in campionat (egal acasa cu Bistrita, ultima echipa din clasament).

Ca arbitrii, ca terenul, ca Scufita Rosie,… Tovarasi conducatori, Dinamo nu joaca nimic! Nimic-nimic!

Radu (1 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 5:14

@moromete:
– daca esti stelist, ciocu mic! v-am dat 1-0 in ghencea.
– daca esti din gruia, ciocu mic! v-am dat 1-0.
– daca esti „urzicat”, ciocu mic! v-am dat 2-1.
– daca esti rapidist, ciocu mic! ca poate va mai dam un 4-2 ca in vremurile bune.
Si ca tot o sa fi cu ciocu mic, mai uita-te la fotbal ca sa il intelegi macar!

groparu (20 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 6:53

PENTRU #16
De acord cu „teoria conspiratiei” in care e implicat peste git omul lui Basescu ,Costica Constanda impreuna cu magistrati ce isi asteapta rindul la ciolan si nu in ultimul rind fosti grei din Ministerul de Interne.Konstanda vrea sa gasesca urmasi ai neamului Vacarescu si a boierilor Florescu carora le-au apartinut aceste terenuri inainte de 1947 si de la care sa cumpere eventualele litigii pe care urmasii le au cu statul roman.Vi se pare cunoscut sistemul de lucru?
Cit priveste celelate aspecte ai uitat unul foarte important:rezultatele proaste pe care le obtine Dinamo au legatura directa cu slaba pregatire fizica.Il vedeti pe Cristea Adrian si pe Zicu?Ei bine astia doi stiu cu mingea cit tot restul lotului lui Dinamo dar nu au pregatire fizica necesara pentru a da pe teren ce stiu.Greseala vine din vremea lui Rednic cind a preferat turnee la turci in locul unor cantonamente montane.Degeaba tragi de fiare si alergi pe plansa.Plaminii nu se oxigeneaza,nu inspiri ozon ca pe traseele montane de anduranta maxima.De aici si lentoarae echipei caci cu putine exceptii tot lotul este la pamint.Sa nu uitam cum au terminat pe brinci campionatul trecut,cum se incurca cu echipele marunte,dar mai bine puse la punct din punct de vedere fizic decit Dinamo.Sau cum treceau turcii ca prin brinza in meciul de la Istanbul.Credeti-ma ca aici e buba.Si ar mai fi ceva.Unii jucatori sint expirati.Daca vor fi bagati pe teren in continuare (Bostina,Niculescu,Pulhac etc) Dinamo va juca in inferioritate din primul minut.Daca se vor destepta conducatorii si vor face ce trebuie, in retur Dinamo va arata alta fata si chiar daca se va intimpla ca un arbitru sa greseasca impotriva ei,echipa trebuie sa dovedeasca ca are resurse sa contracareze aceste greseli de arbtraj.

corina (2 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 7:10

L-am auzit si pe Radu Banciu spunind ca Dinamo trebuia sa aiba 3-4 goluri avantaj in min. 90 ,cu Gloria, ptr. a nu mai astepta penalty in min. 93 ! Sclipitoare logica : deci Dinamo are obligatia ca in fiecare meci sa aiba la pauza 2-3 goluri avantaj,preventiv….. interesant…..Pai daca ptr. arbitraje favorabile de care a beneficiat odata echipa militiei ii pedepsim acum pe N’Doye,si Diabate care la vremea respectiva,copii fiind ,catarati in cocotier,aruncau jos cu nuci de cocos,pe Rus,Grigore ,Torje si Pulhac,care erau la etapa dintre tricicleta si trotineta, atunci hai sa i-o tragem si lui Iliescu,Basescu ptr. crimele regimului comunist, si sa-i spinzuram pe Petre Roman,A.Nastase,Oana Mizil si multi altii ,ca provin din familii de demnitari comunisti ! Se confirma ca facem parte din ginta latrina !

bogdan-m (42 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 8:10

Eu imi aduc aminte altfel fazele de la Craiova:
– nu am vazut nici un gol anulat, ci un offside gresit semnalizat
– nu a fost penalty la Danciulescu. Domnul Craciunescu a spus la emisiunea dumneavoastra ca intrarea lui Dananae a fost la minge si in caz extrem se putea da o lovitura libera indirecta.

Ca suporter al Universitatii Craiova as contrabalansa argumentatia dumneavoastra pentru cele 4 meciuri in care considerati ca dinamovistii au fost defavorizati cu urmatoarele meciuri:

– Poli Iasi – Universitatea Craiova 1-0 – au fost 4 offside-uri semnalizate eronat contra Craiovei din care Florin Costea a inscris de 2 ori insa dupa fluierul arbitrului
– F.C. Brasov – Universitatea Craiova 2-0 – primul gol al brasovenilor a fost inscris dupa un fault in atac al lui Hadnagy asupra lui Dorel Stoica
– F.C. Timisoara – Universitatea Craiova 1-1 – golul egalizator al Timisoarei a fost inscris dupa un fault al lui Mera asupra lui Silviu Lung Jr.
– Universitatea Craiova – Rapid Bucuresti 3-4 – golul lui Ionita inscris din offside, penalty neacordat pentru Craiova la hentul in careu al lui Matici
– Universitatea Craiova – Unirea Alba-Iulia 3-1 – autogol al portarului Rotaru nevalidat de arbitrii
– Universitatea Craiova – F.C. Vaslui 1-2 – penalty la Florin Costea neacordat de arbitrii, hent in careu al lui Buhus (in min.91) fara a se acorda penalty

V-am scris sase meciuri cu greseli grave impotriva Stiintei, in conditiile in care dumneavoastra a-ti scris editorialul pe baza greselilor clare din meciurile cu Medias si Bistrita, la meciurile cu Craiova si Curtea de Arges parerile fiind impartite, neexistand siguranta ca arbitrul a gresit clar sau ca a influientat prin deciziile sale rezultatul din teren.

MAFALDA (2 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 9:28

SIGUR ca in ROMANIA ,ura e la ea acasa,BASESCU uraste PARLAMENTUL, saracul pe bogat,etc.
CUM va doriti SA PROGRESAM in FOTBAL, FURIND-O pe DINAMO,CRAIOVA,RAPID,POLI, si alte ECHIPE punctual.
Se vede de la o posta URA ARBITRILOR impotriva lui DINAMO,CRAIOVA,RAPID,POLI si de ce? FIINDCA AU CERUT ARBITRI STRAINI?
DINAMO,a pierdut ANUL TRECUT campionatul pe MANA unui SPANIOL,macar iti spui, A GRESIT ca NU STIE toate PARTIPRIURILE din RO,dar acesti VAGABONZI, pe care-i cunosc F.BINE,apropo, stiu unul din TM care vad CA NICI DUPA ce s-a lasat de FLUIER,tot cu BLATURILE UMBLA(cazul ALEXA).
NU ma mira nimic,CIND stiu CE FACEAU si inainte si CUM se CUMPARA ECUSONUL FIFA la noi.
VOI,microbisti RAMINE sa VA CERTATI, intre voi,CA EI arbitri ISI FAC CASE si VILE pe NERVII VOSTRII,doar daca SUNTETI orbi,NU VEDETI CA EI „gresesc omeneste” DUPA COMANDA!!!!

klli (3 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 9:28

Daca o echipa joaca bine, atunci nici un arbitru nu poate sa influenteze rezultatul, si aici ma refer la punctele contabilizate. Poti sa fi furat la un 11 m, sa primeasca adversarul gratis cate un gol din ofsaid, din penalty. Dar la urma urmei Dinamo ar trebui sa fie cu 3-4 goluri peste Bistrita (cum n-a fost!) peste Curtea de Arges si chiar peste Medias. Sa fim seriosi arbitrii sunt nesiguri, sunt stresati, sunt influentati…asa n-ai cum sa-i pretinzi arbitraje corecte. Prima data trebuie sa asiguri autonomie, autoritate, respect si nu in ultimul timp intelegere, ca sunt si ei oameni. Pentru un bun exemplu ne-am putea uita ce se intampla in Premier Legue in Anglia, unde nu de mult timp chia marele Sir Alex a fost sanctionat pentru remarcile facute la adresa arbitrilor. Daca vrei ca ala sa aiba autoritate pe teren atunci primul lucru este sa-l respecti deciziile, chiar daca au fost eronate.

Klaus (4 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 10:23

@alb-rosu_in_VN – total de acord cu dumneavoastra si suplimentar as adauga ca nu Dinamo a fost cea care dupa revolutie a continuat moda cu arbitrii ci mult mai degraba Steaua care sezoane la rand a castigat Campionate cu goluri date din penalty…
Totusi mi se pare absurd sa vanezi la modul acesta o echipa de club iar eu personal cred ca mai degraba e mana lui Poli Timisoara si CFR Cluj aici (adica Iancu si Paskany) ambele echipe luand bataie in meciurile directe de la Dinamo in general prefera sa ne opreasca prin aceste aranjamente la meciurile mici unde si scandalul e mai mic… E mult mai greu sa furi cu arbitrul la un derby dar in acelasi timp poti castiga campionatul batand echipele mici… De aici reiese ca e mult mai usor sa incurci adversarii directi in meciurile cu echipele mici decat in meciul direct… Pai daca la oricare dintre meciurile intre echipele de pe locurile 1-6 ar fi facut un arbitru ce a facut Dansa cred ca iese jihad… Il omorau aia, indiferent pe cine ar fi dezavantajat… Asa, la un meci Dinamo-Bistrita au aparut vreo 5-6 articole prin presa, meciul a fost pe un post TV unde nu prea are lumea access si gata, Dinamo a pierdut 3 puncte fara prea mult zgomot si deranj si fara dovezi clare ca cineva a platit pentru asta (a platit arbitrul adica)…
Sunt mult prea multe furturi impotriva lui Dinamo si deja e deranjant… M-am saturat ca la orice greseala in avantajul lui Dinamo sa sara de fund toti ****** si cand suntem furati in casa noastra sa se scuze arbitrul si gata… Arbitrii merita sa fie nu numai suspendati dar si amendati pentru ca daca nu ii ustura la bani nu reactioneaza… Ar trebui sa nu primeasca banii pentru meciurile in care iau sub nota 7… Pai eu la serviciu daca nu imi fac treaba macar bine sigur nu iau bonus si daca fac 2 chifle ca Dansa asta pot sa-mi caut de munca deja… As spune ca arbitrii din Romania isi castiga painea prea usor si sunt extrem de iresponsabili si asta pentru ca sunt promovati pe shpagi si nu pe valoare… SUnt convins ca in Romania sunt acum 30 de arbitri de nivelul Diviziei A care arbitreaza prin cine stie ce Judeteana si care pentru ca nu cunosc pe cine trebuie nici nu or sa ajunga in Lotul Diviziei B…

disneyland (16 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 10:33

@groparu Ce pregatire fizica ii trebuie lui Zicu pentru a marca gol singur din 10 metri dupa ce a jucat 15 minute fara sa alerge deloc? Acolo ar fi trebuit sa o dea numai din talentul ala de care vorbeste lumea, nu avea nevoie sa faca sprint sau sa bage alunecari…

[email protected] (8 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 10:34

pai si de meciul din ghencea unde a fost dinamo atat de dezavantajata de a batut cu gol din offside? plus 2-3 henturi in careu? hmmm….clar dezavantajata. ce pot spune e ca ma bucur nespus si la mai multe greseli in defavoarea lor. avand in vedere de genocidele din trecut gen medias etc sunt chiar prea mici greselile. sa greseasca flagrant arbitrii! sa-i casapeasca!

bogdan XIII (69 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 10:48

mai curand, arbitrii se razbuna pentru agresivitatea sfidatoare si nerusinarea actionarilor – acm, de cand cu dna-ul, chestia le pica si lor bine (asta daca e sa intelegem suita de intamplari nefericite). dar, chiar si fara aceste amanunte, echipa / lotul poarta amprenta grupului de interese care se invarte la dinamo: becali, borcea, turcu, netoiu…totusi, si printre acesti arbitri sunt oameni de bun simt, care nu uita ispravile conducatoruilor dinamovisti, consolidate intr-o detestabila traditie alb rosie…

levin ct (7 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 11:22

daca tot abordati subiectul „arbitraje” d-le Ovidiu, nu omiteti steaua! daca in cazul lui dinamo statistica ultimilor trei ani spune ca a fost frecvent dezavantajata, alte echipe cu pro si contra, in cazul stelei greselile au fost aproape mereu in favoarea ei, unele chiar hilare! stirile sportive incep cu „rusinea lui dinamo in fata ultimei clasate” dar in urma cu doua etape steaua face tot 1-1,cu aceeasi ultima clasata, dar cu un penalty facut cadou! ps. toata lumea l-a condamnat pe Cirtu pentru acele gesturi,dar nimeni nu s-a intrebat ce l-a determinat si mai ales nu s-a retinut argumentele lui in favoarea acelui gest!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 11:29

De acord si cu mafalda. E posibil ca la intalnirile lor periodice sau prin intelegeri „mutuale” arbitrii romani sa decida defavorizarea echipelor care au cerut arbitri straini, ca un raspuns la amenintarea pe care o simt prin prezenta arbitrilor straini. M-as fi asteptat totusi ca efectul sa fie invers: sa ajute putin aceste echipe tocmai ca sa le iasa din cap ideea de a cere arbitri straini! Se pare insa ca arbitrii romani se simt atat de stapani pe situatie incat li se pare ca nu vor pati nimic. „Lasa ca ii invatam noi minte sa mai ceara arbitri straini, ii facem din fluier si tinem jocul la centrul terenului!”, vorba lui Dansa! Cam astia sunt arbitrii, nu e de mirare ca majoritatea au acumulat averi consistente cu complicitatea si sprijinul direct al conducatorilor de cluburi, ca doar n-o sa sutineti ca Dinamo a fost singurul club care a cotizat la arbitri. Situatia se perpetueaza de mult, intotdeauna arbitrii au avut o situatie materiala mult peste medie si au tinut mortis sa-si faca copiii tot arbitri!

alb-rosu_in_VN (171 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 11:42

Mai terminati-o fratilor cu ofsaid la golul lui Tamas cu Steaua! Una-doua a fost ofsaid! N-a fost nici un ofsaid: portarul a iesit tarziu si mai era un fundas stelist pe linie cu Tamas, usor mascat, se vede doar din anumite unghiuri de filmare! N-a fost nici un ofsaid, n-o mai tineti turuiaca! Mai stiti si altceva? Ah, da meciul de la Medias arbitrat de Lajos. Acolo Lajos a facut o singura greseala imputabila pro-Dinamo, nu la pelaty-ul la Moti, care nu se fluiera cand se suteaza de atat de aproape. S-a creat un curent defavorabil lui Dinamo iar arbitrul a fost pedepsit mult prea drastic. Dar e usor sa vorbeasca gura fara voi, e usor sa acuzi fara sa aduci dovezi. Mai bine v-ati uita prin curtile altora sa vedeti cine sunt beneficiarii acestor greseli anti-Dinamo. Ce ziceti de ultimele 2 echipa campioane sustinute puternic de anumite grupuri de interese care se cunosc?

sebi banu (1 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 12:01

Domnul Ioanitioaia, de ce nu scrieti asemenea editoriale si atunci cand echipe mai putin mediatizate sunt dezavantajate de arbitri, ori atunci cand arbitri ajuta Dinamo? Uitati ca in acest meci jucatorii dinamovisti au simulat foarte mult, inainte de faultul asupra lui Cristea de care se tot scrie. Pt ca Dinamo e obisnuita sa fie ajutata de arbitri. Nu faceti decat sa dati apa la moara acestor conducatori care fara pic de bun simt ameninta prin presa arbitrii cand echipa lor nu e avantajata. Exista si Gloria Bistrita in campionat nu doar Steaua si Dinamo si cred ca ar trebui sa tratati toate echipele cu aceeasi atentie si acelasi respect. Ati contabilizat meciurile in care echipa bistriteana a fost dezavantajata in sezonul trecut? Nu cred. Dar oare ce gandeste arbitrul care trebuie sa arbitreze urmatorul meci al lui Dinamo dupa toata aceasta presiune mediatica? Nu ii va frica sa ia decizii dupa cum crede de cuviinta atunci cand nu e sigur?

stan patitu (264 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 12:02

-sa fie clar, nu a fost fault la A. Cristea: daca urmarim atent faza, observam ca atacantul …lasa licioarele in spate si se impiedica intentionat de aparator (care a atacat corect!) dupa care sare …ca in bazin!; reflexul unui atacant de rasa este, in asemenea faze, sa sara evitand contactul cu picioarele aparatorului, si astfel ramane singur cu mingea in fata portii: dar, mentalitatea de jmecheri, trisori, etc. face ca jucatorii sa cerseasca 11m, sa se laude dupa meci, …ai vazut ma! ce 11m am obtinut, cu care am castigat meciul! pe de alta parte, aceste jmecherii arata ca acesti atacanti nu sunt siguri pe ei, le este frica sa nu rateze singuri cu portarul…

ixu (1 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 12:07

Ze Kalanga!!!

Pe asta chiar l-ati uitat? Nu am nimic cu Torje, chiar imi e simpatic.. dar rateaza in draci.

Si sincer, l-am vazut pe Ze Kalanga la meciul cu Zlatna.. a facut tot jocul care il facea Torje decat mai tehnic, cu centrari mai precise. Omu e mai matur si cred ca ar merita sa fie titular.

ghita1964 (24 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 12:47

Pentru 60 de ani de furturi este prea putin taxata dinamo!Normal si corect ar fi sa se desfinteze!Altii ar trebui sa se planga!Craiova,Pitestiu,Aradul,Timisoara,Oradea,”U”Cluj,Tg.Mures,Iasul,Bacaul,Resita,Sibiul acestia ar trebui sa se planga de furturi de jucatori,de arbitraje ostile cu dinamo,de retrogradari,de puncte luate cu japca etc.Un singur OM a recunoscut:Cornel Dinu!Pacat de el ca acum la batranete trebuie sa suporte aerele si prostia lui borcea!Merita mai mult Cornel Dinu!Hai inapoi nea Dinule la Tg.Mures!

curier de fotbal (12 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 13:12

dinamo nu joaca absolut nimic

speedofmind (13 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 14:16

Domnule Ioanitoaia, esenta articolului e adevarata: Dinamo a fost dezavantajata in cateva meciuri, dupa cum a fost clar avantajata in anii trecuti. Am insa niste semne de intrebare:
1. Au fost si alte echipe dezavantajate la fel de mult (ex: Craiova in campionatul trecut) dar dumneavoastra va sesizati doar acum, fiindca e vorba de Dinamo.

2. CCA-ul de acum e cel dorit si inscaunat de Cristi Borcea. S-a stricat brinza intre cei doi?

In alta ordine de idei: am castigat la emisiunea dumneavoastra un tricou al Stelei la finele campionatului trecut. Il primesc sau a fost doar o abureala pentru rating?

O zi buna va doresc!

CONASU (79 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 14:42

…mai Ghita, de unde stii tu de 60 de ani…, ti-a povestit bunica pe genunchi ? nu vezi ca vorbesti si tu si altii numai tampenii asa de dragul sa scrii ceva acolo! Cand Dinamo o batea pe Inter ai auzit ? Ce echipa din Romania a mai facut asta ? …cauti degeaba! Dupa nume, pari foarte inteligent…

Puchi (23 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 16:03

Sunt un mare fan Dinamo si al arbitrilor in acelasi timp… ca sa ma fac inteles cred in onestitatea arbitrilor romani..de aceea consider ca greselile arbitrilor , greselile antrenorilor , greselile unui jucator fac parte inevitabil din frumusetea acestui sport. Imi pare rau sa o spun dar simt o repulsie fata de conducatorii lui dinamo pentru ca atunci cand pierd primul vinovat este arbitrul…(probabil borcica si turculet au invatat de la tatuca lucesu senior), oare cine vor ei sa-i arbitreze? Cu straini nu au fost multumiti cu romani nici atat…sa le aducem un arbitru de la „rugbi ” sau poate sa arbitreze ei. Est sigur, nimeni nu vrea sa fure Dinamo, este doar frustrarea acestor indivizi care s-au vazut acolo sus nestiind cum au urcat, ei sunt de vina pentru declinul acestei echipe frumoase , ei cu jocul de „a pune antrenori si a-i schimba ca pe sosete”. Iar cu Andone fraier o fii de o veni la Dinamo …sa nu uite cum a fost dat afara de la echipa, cum l-au batjocorit…acum ar fi bun . Iar cu Dinu suntem lamuriti de atatia ani…este tipul doxa de teorie care nu stie sa o puna in practica…viitorul imi va da dreptate.

Lulu Prichipernici (19 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 17:11

Idei putine dar fixe! Ma refer la unele comentarii. Dinamo e aceeasi echipa ca acum 20 de ani la fel cum Romania e aceeasi tara ca acum 20 de ani! Suporterii exagereaza dar mai sint si destui prosti carora le vine greu sa nu puna toate lucrurile intr-o oala! E mai comod, mai romaneste!

jean (1 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 17:46

Mai nea OVI, daca s-antors roata pt Dinamo, atunci de ce nu se poarta toata lumea ca-nainte (cind Dinamo fura cu arbitrii)???De ce acum ati declansat campanie de presa in sprijinul lor iar inainte v-a durut in 14 de Gaz Metan ori Astra Ploiesti?…..

pika17 (23 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 18:04

O analiza interesanta.

DRC (22 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 18:46

@Stan Patitu
Vai de capul tau….atatea prostii spuse cu un ton asa serious.
Un incapatzanat irecuperabil si cu putine resurse in tartacutza…asta esti tu. Ala care la scoala era mic prost si nesimtit si lua palme dupa cap non-stop ca tot timpul comenta cand nu era cazul. Dupa mai mult timp ala a crescut si s-a transformat in tine.

remus (1 comentarii)  •  27 octombrie 2009, 19:10

Nea ovidiu ioanitoaia eu cred ca te-ai facut DINAMOVIST fara sa vrei ………Cu stima un ardelean

Comentează