Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dan, Mutu şi Al. Tudor

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o […]

miercuri, 21 octombrie 2009, 2:50

La nici o echipă românească nu se simte mîna antrenorului precum la Unirea Urziceni!

A elogia splendida victorie realizată de Unirea Urziceni la Glasgow înseamnă a relua ce-am scris de fiecare dată despre garnitura ialomiţeană. Că are atitudine, caracter. N-o fi ea cea mai tare echipă românească, dar cu siguranță că e cea mai organizată, iar meritul principal îi aparţine lui Dan Petrescu. La nici una dintre formaţiile noastre nu se simte mîna antrenorului precum la cea din Urziceni.

Marţi, Bursucul a mai produs o dovadă a priceperii şi a flerului. La 0-1, înlocuind un fundaş cu un atacant încă din minutul 19 şi modificînd din mers sistemul, a riscat ca la ruleta rusească. Cum şi fotbalul îi răsplăteşte pe cei curajoşi, trupa lui a reuşit nu numai să răstoarne scorul, ci şi să cîştige categoric, într-o manieră entuziasmantă. A impresionat şi ce-a declarat tehnicianul “lupilor” după meci: “Ne-a ieşit totul în această seară, dar puteam să jucăm şi mai bine!”. Clar, refuzul automulţumirii, al jumătăţilor de măsură, constituie prima explicaţie a ascensiunii lui Dan Petrescu şi, mai departe, a actualei campioane. Pune cineva rămășag că pe SuperDan nu-l va prinde sezonul viitor la Urziceni? Visul lui e să lucreze în Anglia şi probabil că va trece curînd Canalul Mînecii.

Tot marţi, la Debrecen-Fiorentina 3-4, Mutu le-a închis gura celor care, naivi, ignoranţi sau amîndouă, îşi închipuie că n-ar mai fi nevoie de el în “naţională”! Complet restabilit, Il Fenomeno a egalat la 1, i-a oferit lui Gilardino pasa de 2-1, după care a mai marcat un gol, şut imparabil din marginea careului. Amănuntul că ziarele peninsulare îl ridică în slăvi, Agenţia Datasport, de pildă, referindu-se la “cel mai bun Mutu din aceşti ani”, mă scuteşte de alte comentarii, dar mă şi îndeamnă să repet că renunţarea la el reprezintă un lux pe care n-ar trebui să ni-l permitem.

Cîteva cuvinte despre Alexandru Tudor. Cînd aşteptam ca arbitrul partidei Rapid-CFR Cluj să-şi recunoască erorile, eventual să le atribuie varicelei, iată că acesta reacţionează pe dos! Afirmînd c-ar fi suferit de alergie cutanată, nu de varicelă, Tudor caută să-şi schimbe boala, ba şi pretinde că n-a greşit Într-un moment în care specialiştii, în frunte cu Crăciunescu, Porumboiu şi Huzu, susțin fără excepţie că se cuvenea acordarea unui 11 metri în favoarea Rapidului la pătrunderea lui Herea, “centralul” continuă să judece faza altfel: “Îmi reproşez că nu i-am dat cartonaş galben pentru simulare lui Herea care, urmarea unui contact uşor, a încercat să obţină o lovitură de pedeapsă”. Ridicolă, explicaţia lui nu rezistă deoarece, neavînd nici o clipă intenţia de a juca mingea, clujeanul Panin l-a oprit pe Herea din alergare, i-a blocat drumul, fault care îl obligă pe Al. Tudor să dicteze penalty. Întrucît n-a făcut-o, vinovăţia lui se plasează în afara oricărui dubiu.

Cel mai simplu ar fi să zicem că, negînd evidenţa, Tudor umblă să ne prostească în faţă, să ne ia de fraieri. Mă tem însă că vorbim şi despre altceva. Ca în orice altă împrejurare, Tudor chiar crede că are dreptate, că el şi numai el a văzut cum şi ce trebuia, în timp ce toţi ceilalţi, inclusiv foştii mari arbitri menţionaţi, au văzut prost! Dacă un asemenea mod de a gîndi e o boală, ea poate fi mai gravă decît varicela ori decît alergia! Şi, fireşte, mai greu de tratat.

Comentarii (134)Adaugă comentariu

mujotutun (312 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 9:41

Toti arbitrii gresesc si majoritatea deliberat; comparatiile cu arbitrii straini sunt inutile . Nu avem arbitri mai prosti ori mai corupti decat cei straini. Tudor este mai totdeauna partinitor. Ca o face din simpatie, din teama, ori pentru bani nu are nici o importanta. O face si basta! O facea si marele Collina!

adi (180 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 9:53

Partea proasta e ca, noi comentam articolele aici, dar sunt unii care citesc doar editiile tiparite, si sunt influentati de articolele subiective scrise ! Unii poate nici nu se uita la meci, si cred ceea ce scriu jurnalistii despre meciul respectiv; astfel, in formeaza o parere eronata despre un meci sau o echipa !

Ciprian (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 10:06

Dan Petrescu va fi un antrenor mare, poate mai bun decat Lucescu Senior. Singurul lucru pe care nu trebuie sa-l faca este sa se duca la Steaua. Dan Petrescu nu trebuie sa se compromita absolut deloc daca vrea sa ajunga un antrenor de talie internationala. Cu cat pleaca mai rapid din Romania, cu atat va fi mai bine pentru el. Campionatul romanesc are niste limite pe care Petrescu aproape ca le-a atins si este timpul sa treaca la nivelul urmator. Ii doresc si imi doresc sa ajunga la Chelsea candva si cred ca are capacitatea de a o face. Cat despre Mutu, e un fotbalist bun, dar sta foarte prost la capitolul modestie si etica. O vorba spune ca nimeni nu e de neinlocuit. E valabil si pentru Mutu si ar trebui sa inteleaga lucrul asta. Daca el nu vrea sa joace pentru echipa nationala, atunci nu ar trebui fortat. Ne trebuie jucatori pasionati, cu spirit de sacrificiu si modesti (vezi Urziceni), nu vedete cu ifose care au impresia ca Pamantul se invarte in jurul lor. Mutu nu mai are mult de jucat si trebuie sa renunte la escapade si scandaluri pentru ca altfel, peste ani, in loc sa se vorbeasca despre Mutu Il Fenomeno, se va vorbi despre Mutu afemeiatul, ******, infumuratul, mincinosul.

FANDIROMA (33 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 10:31

IN LEGATURA CU PETRESCU………..JOS PALARIA.
CAT DESPRE CEILALTI DOI,MUTU SI TUDOR, SUNT DOI OAMENI CARE INCEARCA SA NE PROSTEASCA.MUTU JOACA DOAR LA FIORENTINA(SI ASTA DIN CAUZA CA A PREA FOST PUPAT IN FUND DE ROMANI) IN SCHIMB PENTRU NATIONALA FACE CEEA CE FAC SI ALTI ROMANI CARE JOACA PE DINCOLO.LA CLUBURI ISI SCUIPA PLAMANII,IAR LA NATIONALA VIN DOAR PENTRU A FI ACOLO.E ADEVARAT CA DE LA CLUBURI ISI IAU GROSUL BANILOR DAR SA NU UITE CA LA UN MOMENT DAT AL CARIEREI AU FOST PROMOVATI DE NATIONALA.ULTIMUL,ADICA TUDOR,NU ESTE LA PRIMUL EPISOD DE ACEST GEN(TINETI MINTE PLIMBAREA CASETEI PE LA STUDIOURI DUPA UN MECI URZICENI-STEAUA?) SI FACE CEEA CE SE PRACTICA IN ROMANIA DE ANI MULTI:DOAR PAREREA MEA CONTEAZA,PAREREA TA NICI MACAR NU VREAU SA O STIU,NICI MACAR NU MA INTERESEAZA CA AI O PARERE.

fan-tudor (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 10:37

hai lasati-ma cu mega specialistul craciunescu!e usor sa stai in fotoliu si sa iti dai cu parerea ! apoi petardele astea de jucatori de la noi stiu doar sa simuleze la cel mai mic contact! sa joace fotbal si sa nu cada ca niste popice ametite!! sunt niste fomei , nu barbati!! bleahhh

nu-l mai atacati aiurea pe tudor..e cel mai bun arbitru pe care il avem!! rusine ioanitoaia!!!

dorin (5 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 11:13

DACA PROMOVATI SCANDALUL…….DE ASTA O SA AVETI PARTE ,SE STIE CA LEGEA ASCENSIUNII E SA NU DAM VINA PE PROSTII SI SA NE RECUNOASTEM GRESELILE.
MUTU NU ARE NICI O TREABA 2 GOLURI IN X LUNI POT SI EU…DE EU MI-AS DESCHIDE BAR IN LOCUL LUI SAU BORDEL NU AS REPREZENTA ROMANIA….IN CEEA CE PRIVESTE TUDOR EU ZIC CA ECHIPA CEA MAI BUNA A CISTIGAT…:)

Marius (10 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 11:33

Esti naiv domnule Ioanitoaia… Prestatia lui Mutu din meciul cu Debrecen arata exact de ce nu ar mai trebui sa vina la lot. Pt ca Mutu nu face decat ce e bine pt Mutu… La nationala n-a dat satisfactie decat atunci cand a fost in interesul sau (era rezerva la Chelsea, sau trebuia sa impresioneze dupa ce s-a apucat din nou la Juve). Acu Mutu nu face nimic altceva decat sa traga tare sa impresioneze, ca sa plece in iarna la un club gen Sankt Petersburg, care ar plati oricat numai sa creada ca au o vedeta, un magician… practic isi asigura retragerea.

La nationala ar trebui sa avem un schelet gen Urziceni… Trebuie sa recunoastem ca talente mari nu mai avem, deci trebuie sa ne gasim o echipa de marinimosi…

Daca e sa pierdem macar sa stim ca au dat totul pe teren… nu fitosi care incearca un dribling la mijlocul terenului, pierd mingea, ridica mainile in aer ca o primadona, iar dupa meci se duc magnetic acolo unde simt cascavalul

Esti naiv domnule Ioanitoaia!

maccarone-benzema (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 12:16

Esti nauv, domnule Marius, sau rauvoitor.
Ce aveti domnule cu Mutu, e cel mai bun jucator roman la ora actuala si trebuie sa joace la nationala. Restul sunt fitze si miorlaieli de junior.

un microbist neutru (3 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 12:33

Dle ziarist-va urmaresc si va citesc de multi ani,atat pe dvs cat si concurenta autohtona, cat am avut RAI 2 pe cablu nu-mi scapa La Domenica Sportiva iar principalele cotidiene sportive europene in limita timpului liber le lecturez frecvent pe net.
De la dvs,ziarist cu atata experienta asteptarile sunt mari,atat de la cititori,dar si de la mai tinerii ziaristi,care de unde sa „fure meserie”!?
Inteleg ca aricole cu iz de „can can”aduc rating crescut,asta inteleg s-o faca ucenicii,dar dvs aveti o mare datorie fata de fotbalul national dupa care prin propriul merit mancati o paine alba-CONTRIBUITI LA SCHIMBAREA MENTALITATII,joc,conducere,organizare etc.-Acordati exagerat de mult spatiu erorilor din arbitraj;de acord ele trebuiesc mentionate,dar la un meci terminat cu 1-4,cand greselile au nedreptatit ambele parti,este ridicol si degradant sa-i auzi pe invinsi acuzand cu vehementa arbitrajul; vi s-au parut arbitraje mai bune in Champions League,doar aseara De Bleckere a facut praf Real-Milan,nedand 11m la Benzema si nevalidand golul lui Tiago Silva !!!
Prin educatia,cultura si probitatea dvs.profesionala influentati sistemul,de la sefii de la centru,la conducatori de cluburi,antrenori si jucatori. Promovarea exagerata a declaratiilor „belicoase” dau de bine la vanzarea ziarului catre cei care au maxim de nivel intelectual cu al „declarantilor” Dvs dle Ioanitoaia ar trebui prin condeiul ce cu pricepere si talent il uzitati sa contribuiti la cresterea valorica si morala a acestui fenomen-industrie care este azi fotbalul
Presa scotiana anticipa inaintea meciului cu Urziceni,ca romanii ca si italienii se dau repede pe jos,”loviti”-simu-
land-asa este,numai ca italienii pun „osul”la greu pe cand ai nostri sunt de cele mai multe ori „cucoane”pe teren,si de de la juniorat deprind si aceasta meteahna paguboasa!-asta a fost un exemplu,dar sunt multe altele
Cu respect si…pe altadata!

maxone42 (167 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 12:56

1.Tudor a facut meciul varza. Daca nu ar fi validat golul din offside al lui Herea, poate ca Rapidul cistiga cu 3-1 , sau poate cistiga CFRul cu 7-0 , sau poate ca se termina meci nul… adica AR FI FOST ALT MECI.
2.DACA Tudor dadea macar unul din acele penaltyuri CLARE ca lumina zilei AR FI FOST ALT MECI (ca sa nu mai pomenim de noianul de “greseli marunte” toate in favoarea CFRului).
3.Asistentul a gresit in favoarea Rapidului O DATA (la golul din OffSide) , iar Tudor “a gresit” (cu ghilimelele de rigoare) in favoarea CFRului de ‘nShpe ori.
4.Rapidul a avut ocaziile mai multe si mai clare , deci “superioritatea CFRului” (de care vorbea cineva) NU A EXISTAT. Comentatzi pe CE A FOST, nu pe simpatii. CONCLUZIE: ADEVARUL ESTE CA Tudor a arbitrat PRRROST iar el nu este in stare sa recunoasca acest lucru. A viciat rezultatul si a INFLUENTAT meciul. Restul este can-can. Parca vad ca nici macar nu-l vor suspenda. ca doar a gresit impotriva Rapidului nu a Stelei sau a CFRului, nu-i asa??? Stiu ele comisiile lui Mitica ce sa faca… dar asta stim cu totii, asa ca ce rost are sa mai vorbim.

visin (28 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:03

cati dintre cei care comentati aici ati vazut meciul? eu l-am vazut si revazut de 3 ori! e incredibil cum trag unii in CFR. chiar as fi curios sa stiu motivul(nu ma refer la domnul ioanitoaia). o mica observatie: voi ati avea incredere in herea ? fiti sinceri.

visin (28 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:04

@maxxone: tu ai un comentariu si gata, tot ii dai cu copy/paste. vezi tu de ce a fost 4-1? 🙂

visin (28 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:07

@maxone42: am uitat ceva. meciul din turul trecut cand rapid a castigat cu 1-0 CFR-ul n-a avut cele mai mari si ma iclare ocazii? arbitrajul iti mai aduci aminte cum a fost ? ai vazut meciul la tv ? de acte ori? ca pe stadion te ia valul.

Tudor(nu Octavian) (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:27

Dle.Ioanitoaia,
Dupa jocul de la Glasgow,Dan Petrescu a arata ca este un antrenor bun,pacat ca nu este si un caracter.,ar trebui sa devina un gentleman,ceea nu se poate,cu asta te nasti.
Mutu n-are ce mai cauta la NATIONALA ROMANIEI,acolo
e nevoie de munca,de daruire,de sacrificiu,iar Mutu poate fi oricand inlocuit cu Surdu,cu Chioru,sau cu Ologu,care muncesc si castiga prin munca.
Mutu sa se duca sa danseze pe bani multi unde vrea.,
Cat priveste pe Tudor,alaturarea lui de Dan Petrescu si
Mutu,este cel putin nelalocul ei.
Gazeta dvs. a umplut paginile de luni,marti si miercuri
cu tot felul de afirmatii legate de Alexandru Dan Tudor,cel mai bun arbitru roman in ultimii 8 ani.,doar cu scopul de a umple ziarul.Azi n-ati mai avut decat
spatiul de 5 randuri,in care dvs,marele specialist in fotbal si oameni l-ati pus concluzionand la stalpul
infamiei.A gresit si nu recunoaste.
Trebuie sa acceptati ca el era in momentul fazei la 3-10
metri de faza, in timp ce dvs.,ulterior erati in fata unei plasme ultraperformante,pe care ati reluat de multe ori
fazele si ati gasit greseli.
El a avut la dispozitie intre 0,3-0,9 secunde pentru a decide si fluera.
Este nedrept sa comparati cele doua posturi,sunteti prea avantajat,ca sa va permit sa afirmati ca Tudor
nu recunoaste ca a gresit.
Asa cum un oarecare Stanca,nebarbierit si trranspirat,afirma dupa meci ca Tudor este o coarda,ulterior s-a corectat o” coarda de pian”,asa afirmati acum ca nu recunoaste ca a gresit.
Ma intreb cine va plateste sa faceti astfel de afirmatii?
probabil dl.Copos,care din cate stiu plateste putin.
Faceti-va un proces de constiinta,(putinul care v-a ramas) si lasati-l in pace pe Tudor sa-si faca MUNCA.
Vreti audienta , bani si glorie.
Legandu-va de Tudor nu le veti obtine.
Sanatate

doriansky (12 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:45

Domnule Ioanitoaia,
Sa stiti ca va citesc articolele de cativa ani buni (cu unele sunt de acord , cu altele mai putin) insa cred ca de data asta trebuie sa va transmit cateva randuri pentru ca m-ati dezamagit clar mai mult decat oricand.
Pentru ca, alaturand in cadrul aceluiashi articol expresii gen „refuzul automulţumirii, al jumătăţilor de măsură” sau „atritudine” „organizare” „caracter” pe care foarte just le folositzi atunci cand vorbiti despre Urziceni cu expresia „renunţarea la mutu reprezintă un lux pe care n-ar trebui să ni-l permitem” m-ati adus in pragul colapsului nervos!
Deci, dupa ce ne spuneti despre cum a reusit Dan Petrescu sa faca din niste baieti simpli, refuzati de altii, o echipa de Champions League, ne reamintiti noua „celor naivi, ignoranţi sau amîndouă” cat de mult gresim atunci cand ne „închipuim că n-ar mai fi nevoie de el în “naţională”!!!! FANTASTIC! Pai daca dupa un SINGUR MECI (in care ce-i drept a jucat aproape perfect) TREBUIE sa ne reconsideram pozitia fata de fenomen, domnule Ioanitoaia, atunci dupa cele 8 etape ale campionatului talian + anterioarele 2 de CL ce-ar fi trebuit sa facem atunci cand se trimiteau telegramele de convocare la Natioanala????? ….. Pacat domnul meu!

bubu (180 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 13:56

A fost 4-1 pentru ca CFR a dat 4 goluri, si Rapidul doar un gol validat, dar din offside. Negru pe alb. Degeaba incearca ziaristii sa ma abureasca, eu am vazut meciul !

raul (19 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 14:04

Buna ziua.Domnule Ioanitoaia Tudor nu trebuia lasat sa arbitreze.Cum comentati?

maxone42 (167 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 14:16

Bubu, tu nu stii ce vorbesti. Negi ceea ce a vazut o tzara intreaga.
Visin, defiecare data merg pe stadion, o fac din anii ’70 , iar meciurile le inregistrez si le revad acasa.
Etapa trecuta, Tudor a fost pro CFRCluj. Punct. Cam totzi arbitrii sunt cam de doi ani incoace, asta nu potzi nega.
Anul trecut, judecind dupa cursul meciului, un egal ar fi fost mai corect, la fel ca si acum doi ani tot in Giulesti cind CFR a cistigat DUPA un gol dintr-o pasa DUPA ce mingea iesise afara. A fost 4-1 intradevar, dar Tudor CHIAR A INFLUENTZAT SCORUL. Ca PRINCIPALUL VINOVAT a fost Marinescu, asta este altceva, ca adevarul este ca daca marinescu nu facea acele gafe iar jucatorii de cimp nu se intreceau in ratari, atunci altul ar fi fost scorul, deci PRINCIPALII vinovati suntem noi (Rapidul),
dar asta nu-l absolva de Tudor, IN NICUN CAZ. Dupa cum spuneam, asistentul A GRESIT o data in favoarea Rapidului iar Tudor „s-a revansat” gresind de mai multe ori in favoarea CFRului in momentele foarte importante si a mai si fragmentat meciul cind „iti era lumea mai draga”.
Nu ii mai luati apararea lui Tudor, ati uitat ce va facut in meciul cu steaua??? Acum a vrut sa se revanseze… dar, dupa cum spuneam, recunosc ca jucatorii nostrii sunt principalii vinovati de infringere… dar asta este ALT FILM.

Despre Mutu…. (56 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 14:59

Ca a jucat bine acum la Fiorentina, il acuza si mai mult pe Mutu: POATE,DAR NU VREA!
Iar dragoste cu sila (fie si cu nationala) nu se poate.
Ma tem ca gresiti: Nu l-a dat nimeni afara pe Mutu de la nationala, s-a dat el singur PENTRU CA ASA A VRUT EL!
O fi prinzand el cate o zi buna, dar in mod sigur, Mutu nu e un om serios. Iar pe neseriosi nu poti conta.
Recunosc ca DACA JOACA este poate mai bun decat ceilalti de la nationala, numai ca NU PREA ARE CHEF LA NATIONALA. Ori noi vrem garantii.
Nu-i mai cautati scuze. Fata de colegii de echipa si fata de antrenorul nationalei a gresit grosolan.

ALDO (164 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 15:18

nationala e palarie prea mare pt razvanel care-si aduce neamurile la nationala iar nationala merge si fara mutu dar nu trebuie convocat nici chivu LA ULTIMUL MECI CU PITURCA CHIVU A ZIS CA E LOVIT SI PESTE DOUA ZILE JUCA PT INTER si atunci ce mai cauta lla nationala ,acesti jucatori or fi buni pt alte tari ,alte echipe dar nu pt tara asta

bubu (180 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 15:23

Mai Maxone, eu nu-i iau apararea lui Tudor, dar consider ca atacul la adresa lui e disproportionat fata de ce a facut. Tudor a facut „mult mai praf” alte meciuri, pentru care masmedia nu a avut o asemenea reactie ! Arbitrii ca Tudor si Deaconu trebuiau de mult inlaturati din arbitrajul romanesc. Dar, spre deosebire de tine, consider ca nu a influentat soarta meciului. Eu nu-s nervos nici pe Rapid sau rapidisti, nici asa mult pe tusier sau pe centralul meciului, cum sunt pe ziaristii si cei din studioul gsptv , care au exagerat dupa meciul asta !

milici (440 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 17:37

@bubu
Cand l-ai urmarit ultima data pe Diaconu arbitrand?Omul are un arbitraj extrem de modern fiind ,cred , cel mai bun azi.
E clar ca esti ‘putin’ giulestean si nu poti sa uiti faza cu bricheta altfel de ce l-ai baga pe Diaconu in ciorba asta?
Legat de bricheta:
_RAPID e campioana aruncarii de obiecte si scuiparii adversarilor din tribuna si macar la atatea avertismente putea sa se abtina.
_daca Rapidul continua sa joace normal asteptand anularea depunctarii , cum a facut Poli Timisoara si a fost rasplatita pana la urma nu aveam nimic de comentat.Nu ai nimic de reprosat echipei doar lui Diaconu?
In rest de acord cu tine privind adevaratul subiect (si nu cel colateral) Tudor.

pt maxone (27 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 17:57

O tara intreaga a vazut gol din offside al Rapidului (ca prima si cea mai fundamentala eroare a meciului), apoi Nei oprit in pozitie regulamentara in situatie de 1-1 cu Marinescu in minutul 27, si in sfarsit o victorie categorica a CFR-ului. Stelistii si rapidistii care bantiue televiziunile la comanda patronilor au vazut altceva din invidie si frustrare. Ai vazut Real-Milan aseara? Dar Chelsea-Barca anul trecut? Cerem arbitrii chinezi ca sa nu ne distruga europenii CL?

gigi (4 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 18:16

Una peste alta tot Rapidul o sa fie campioana .Un portar bun trebuie ,in rest are jucatori foarte buni .

darius (1 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 18:25

1.Dan Petrescu intr-adevar este un antrenor foarte bun,victoria este in primul rand meritul lui.
2.Mutu nu mai trebuie convocat,nu e indeajuns talentul,mai trebuie si vointa.
3.Dl.Ioanitoaia este impotriva echipei CFR cum de altfel toti cei din Bucuresti sunt,nici nu pomeniti de golul marcat neregulamentar de Rapid,parerea mea este ca dati dovada de neprofesionalism.

marco (6 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 19:03

Tudor este un ingamfat si un increzut. CCA si cei din conducerea FRF ar trebui sa tina cont de asta si sa actioneze in consecinta pentru ca sunt trasaturi incompatibile cu cele ale unui bun arbitru!

valeriu (38 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 19:06

Un articol obiectiv , corect. Mutu poate nu isi gaseste
la nationala locul si angrenajul potrivit,cu toate ca daca nu era el nu ajungeam la europene. In ultimii ani am avut doar selectioneri orgoliosi care doreau ei sa fie solisti si nu mari profesionisti in domeniu,care vor sa epateze prin solutii”originale”(Piturca, R.Lucescu)

marco (6 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 19:08

Nu inteleg de ce suporterii CFR-ului mai pomenesc si acuza vis a vis de golul din offside al Rapidului cand toata lumea este de acord si toti au recunoscut asta. Problema se pune la erorile lui Tudor care sunt evidente pentru toti cei de buna credinta iar el si altii ca el nu le recunosc!!!! Acestea au privat Rapidul de cel putin 2 goluri la un scor cand soarta partidei putea fi alta.

Marian (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 19:39

@Marco

Amice, un penalty acordat nu inseamna automat 1 gol marcat.Implicit Tudor n`a privat pe nimeni de 2 goluri, ci de 2 sanse de a marca. Sunt clujean si poate putin subiectiv, dar ceea ce sustii tu este putin cam deplasat. Da, Tudor a gresit, dar atunci cand pierzi la 3 goluri diferenta, cazul Rapidului sau cel al Timisoarei din finala cupei, nu inteleg de ce mai aruncam cu acuzatii in toate partile. Sau poate cei care o fac incearca sa ascunda astfel faptul ca echipa lor a pierdut din cauza ca CFR`ul a fost echipa mai pragmatica pe teren si cu putina sansa, numita Marinescu.

maxone42 (167 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 20:00

Mariane, am recunoscut si eu si altii ca Marinescu IN PRIMUL RIND si apoi RATARILE jucatorilor nostri au fost principalele motive a infringerii Rapidului cu scorul de 4-1. DAR!!! Sa stii ca arbitrul poate, prin maniera de a arbitra sa schimbe CURSUL jocului, sa INFLUENTEZE rezultatul, sa-i demoralizeze pe unii si „incurajeze” pe altii SI DECI meciul VA FI CU TOTUL ALTUL. Pai daca ne-ar fi eliminat noua vreun jucator sau doi aiurea (sa spunem) sau daca v-ar mai fi dat voua vreun penalty sau doua tot aiurea (de ex.), atunci scorul final putea fi si 8-1, care-i problema??? Este foarte greu, in conditiile in care doua echipe sunt de valori apropiate, sa joci SI impotriva arbitrului, crede-ma. Ceea ce vreau sa spun, este ca „textul comunist” conform caruia „pai scorul a fost 4-1, ce rost are sa mai vorbim de un penalty sau doua ca oricum tot noi am fi batut”… este TOTAL GRESIT SI FALS. F-A-L-S.

Marian (2 comentarii)  •  22 octombrie 2009, 22:11

@maxone42

Ai si tu dreptate din punctul asta de vedere, adica Tudor se poate sa ne fi ajutat putin, cred involuntar, dar se face prea mare tam tam pe marginea arbitrajului. Nu Tudor a fost cel care le`a bagat in poarta si mai ales nu Tudor l`a tinut de maini pe Marinescu. A fost sa fie seara CFR`ului, atata tot. Acum 2 ani cand pierdeam in Ghencea cu Steaua, tot cu Tudor la centru, cand nu a acordat 2 penalty`uri, s`a vb la TV 10 minute despre greselile lui si atat. Parerea mea este ca daca cineva dezavantajeaza echipele din provincie nu`i chiar asa mare problema, dar daca, involuntar, dezavantajeaza cineva vreun „grand” din Bucuresti este sfarsitul lumii, toti fura, toti platesc arbitrii. In fine, discutii au fost, sunt si vor mai fi.

maxone42 (167 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 1:20

Marian, nu face marea greseala de a ne baga pe noi Rapidul in aceeasi oala cu steaua si dinamo. Crede-ma ca de cind ma stiu eu, Rapidul nu a avut o presa buna, si nici comisiile, presedintii de federatie sau Liga sau conducatorii din fotbal nu i-au luat apararea Rapidului, BA DIN CONTRA… si nici de arbitraje bune nu am avut parte, sau daca am avut, am avut in meciuri NEimportante, fara miza si cu echipe mici, „asha la mishto”, ca sa n-i se inchida gura… ceva de genul: „Ia nu mai vorbiti voi bah, ca acum ‘nShpe etape cind vi s-a dat un 11m gratis de catre arbitru in meciul cu Ceahlaul vi-a convenit…”.
Si intradevar s-a vorbit mai putin despre greselile arbitrului la acel steaua-CFRCluj unde Tudor trebuia sa va acorde doua lovituri de la 11m, dar asta pentru ca atunci, la Tudor asta a fost ceva nou, era poate pentru prima data cind gresea flagrant si lumea ia dat credit… toti au spus ca „a gresit”… intre timp au mai avut loc vreo doua episoade cu Tudor in rolul principal si datele problemei s-au mai schimbat putzin. Am spus si eu si totzi rapidistii sunt constienti ca ratarile si mai ales Marinescu au fost principalele motive pentru care noi am luat bataie cu 4-1, dar Tudor a avut si el „rolul” sau in desfasurarea partidei… si echipa asta (Rapid) atit de mult a fost FURATA de-a lungul istoriei ei si asta nu numai inainte de 1990 dar si DUPA 1990, incit noi rapidistii suntem foarte sensibili la anumite lucruri si chiar ne infuriem si avem „ginduri criminale” cind se intimpla sa fim furati chiar asa pe fatza, chiar daca POATE nu am fost furatzi ci a fost doar o intimplare sau o greseala… Asta este. Pina una-alta, as vrea sa cistigam si noi MACAR un campionat datorita unor greseli de arbitraj asa cum s-a intimplat cu altii de-a lungul timpului, dar „mi-e teama” ca si daca mai traiesc 1.000 de ani nu voi vedea asemenea „minune”.
Pina acum era doar steaua si dinamo. Acum a aparut Paszkany care are mari influente pe la Liga si FRF, putzin cite putzi se ridica Iancu cu a lui Timisoara… mai este si Porumboiu care devine pe zi ce trece MAI puternic… Urziceniul cu MMStoica inchide gura tuturor prin presiunea pe care o pune pe arbitrii… UUFFFF!!!! Mai suntetzi multzi fratilor????… ca ne-am saturat, zau asa…

radu (9 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 3:36

bai Maxone, prima greseala a meciului si unica cu repercursiune pe tabela a fost golul din offside. asta a rupt firul meciului. daca nu era golul asta eronat, nu stii ce s-ar fi intamplat. degeaba insisti ca au fost 2 de 11 metri (din care doar cel la panin a fost ok, la muresan mai puteti pune mult si bine lupa), dupa ce dai golul din 11 metri se schimba meciul. urmatorul 11 metri nu mai exista pentru ca meciul se schimba. si apropos, de faza din min. 27 cand nei a fost oprit ERONAT de tudor in situatie 1-1 cu marinescu tot nu raspunzi. uita-te la caseta si vezi faza. ar trebui si clujul sa isi deschida vreo 4 televiziuni de sport in care toti sa puna faza cu 10 reluari pe ora si sa strige copos hotul. in schimb avem decenta sa nu o facem. mai bine invatati lectia de pe urma meciului, corectati greselile, si bateti steaua si dinamo. BAFTA!

radu2 (9 comentarii)  •  23 octombrie 2009, 3:41

maxone, am mai citit odata mailul tau si de fapt mi-a parut rau ca ti-am raspuns inainte. esti impulsiv, delirezi, si ai pierdut firul. va tin pumnii cu steaua si dinamo.

Comentează