Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Bonetti s-a dat singur afară!

A fost demis antrenorul care a pierdut acasă cu Curtea de Argeş, dar şi cel ce a bătut la Liberec

Deşi a condus antrenamentul de sîmbătă, Bonetti n-a mai apucat şi întîlnirea cu Pandurii de duminică. După 103 zile şi numai […]

duminică, 4 octombrie 2009, 4:29

A fost demis antrenorul care a pierdut acasă cu Curtea de Argeş, dar şi cel ce a bătut la Liberec

Deşi a condus antrenamentul de sîmbătă, Bonetti n-a mai apucat şi întîlnirea cu Pandurii de duminică. După 103 zile şi numai 13 meciuri, Dinamo l-a trimis la plimbare. Practic, italianul şi-a tăiat singur craca de sub picioare cînd şi-a dat drumul la gură. Auzind că ar fi fost demis, nu şi-a închipuit că Badea va interveni energic în favoarea lui şi că, măcar pentru cîteva ceasuri, preşedintele Consiliului de Administraţie va reuşi să le ţină piept acţionarilor şi să-l menţină pe bancă, aşa că a îndrăznit să iasă la atac. Convins că nu mai există cale de întoarcere, s-a răstit la Borcea şi la Turcu, pe care i-a făcut cu ou şi cu oţet! Printre altele, a spus că primul „nu ştie nimic”, iar pe celălalt l-a numit „mic şi nenorocos”.

Să admitem că Bonetti doar a răspuns unor ironii nejustificate, transformate uneori în acuzaţii, dar şi că reacţia lui a însemnat picătura menită să umple paharul. Întrucît i-a jignit public pe cei ce investesc mai mult în echipa roş-albă, Bonetti şi-a pierdut şi ultimii susţinători, alături de Badea, şi pe Vizer, care l-a şi propus în Ştefan cel Mare. Cînd aceştia l-au abandonat, a rămas fără sprijin şi, implicit, fără serviciu. Evident că, mai puţin familiarizat cu obiceiurile unui fotbal în care alianţele se încheagă la prînz şi se desfac seara, italianul a comis-o. Asta deoarece, indiferent cum te cheamă şi unde lucrezi, nu ţi-e permis să loveşti în cei care te plătesc. Nu ţi-e permis nici în situaţiile în care crezi că ai dreptate sau chiar ai. Vecină cu sfidarea, o asemenea atitudine nu se tolerează nicăieri.

Colecţia Gazetei stă martoră că nu l-am apărat niciodată pe Bonetti. Nu-l apăr nici acum, moment în care continuu să cred că Dinamo a greşit mai degrabă cînd l-a adus decît cînd l-a dat afară. Nu-l recomanda nimic şi, logic, nici n-a rupt gura tîrgului. S-a întîmplat ce era de bănuit că se va întîmpla!

Pe de altă parte însă, mi se pare incorect să gîndim că Dinamo l-a mazilit pe tehnicianul sub bagheta căruia a pierdut meciurile de-acasă cu Internaţional Curtea de Argeş, Liberec, Oţelul şi Panathinaikos. S-ar cuveni să ne reamintim că Bonetti e şi cel care a cîştigat o serie de meciuri importante, cu CFR Cluj, la Liberec, cu Steaua în Ghencea, la Graz şi contra Unirii Urziceni. Alcătuit din 7 victorii, un egal şi 5 înfrîngeri, bilanţul său nu-i cel mai bun, dar nici cel mai prost în condiţiile în care „cîinii” păstrează totuşi şanse la titlu şi de calificare în Europa League. Tocmai de aceea apreciez că, dacă ar fi tăcut, italianul nu s-ar fi curăţat.

Vor pretinde unii că mă contrazic. Că sînt cînd cu Bonetti, cînd împotriva lui. Repet că nu-l apăr, dar nici nu mă grăbesc să-l consider unicul responsabil pentru ce se petrece în Groapă. La fel de vinovaţi ca el, uneori chiar mai vinovaţi, sînt cei care l-au pus, dar ăsta e începutul unei alte discuţii.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Mihai (4 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 16:51

Super articol!Da Bonetti si-a facut-o singur…nu poti sa ii jignsti si sa ii injuri pe oamnenii care te platesc orice antrenor ai fi…si el ii si antrenor sub nivelul lui dinamo.Desigur ca a avut si el partea lui la victoriile care lea obtinut dinamo.Dar ma bucur ca l-au demis!acuma sper sa aleaga un antrenor valoros(Andone,Bergodi…).Succes la Pandurii sper sa castigam!!

realistu (21 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 17:23

Dinamo a castigat meciul cu CFR datorita unui gol norocos (si pentru ca CFR s-a batut singura). Cu Urziceni, au castigat tot datorita unui gol norocos reusit in ultimele secunde. La Liberec au avut tricourile „norocoase” si nimic de pierdut. Eu nu m-as entuziasma pentru aceste realizari. Adevarata masura vine in meciurile cu echipele mici.

vali (2 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 17:27

of of of nea ovidiule ,tare mai este grea viata de gazetar!!

Emigrant (2 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 17:44

Cum sa taci din gura daca ai dreptate! Din cauza asta a trebuit sa plec din tara. Mi-e lehamite!

Emigrant (2 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 17:47

Am uitat. Si eu m-am dat afara din tara! Pa

ALDO (164 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 18:24

nu-mi amintesc ca un antrenor roman sa castige cu steaua ,cluj si urziceni si sa faca miracolul de la Liberec sau Graz.La dinamo e un management dezastruos ,nu e posibil ca patronul stelei sa apara la tv si sa spuna ca antrenorul lui dinamo va fi demis ,asta denota ca domnul badea e un personaj de paie ca acest club e condus in alta parte si ca dansul e o banala marioneta condusa de interesele familiei becali si de interesele ministerului de interne ,turcu are un comportament deviant spre schizofrenie adica cand e numit antrentrenorul la dinamo ,turcu spune prietenul meu ,fratele meu ,dom profesor ca apoi sa sfarseasca prin al jigni crunt vezi ce a patit andone ,rednic,boneti ,Borcea acest perosnaj de galerie nu vrea un manager la acest club pt .ca el nu se mai poate implica direct la echipa si deci conduce dupa creierul sau si cel al fratilor becali .DOMNUL BADEA conduce pe banii altora ,dar cu ajutorul ministerului daca s-ar implica mai mult financiar poate ar conduce si domnia sa .Sa nu veniti cu ideia absurda ca badea ,turcu si borcea tin dinamo cu bani ca pot fi inlocuiti mai repede decat asi inchipuie ei VEZI NEGOITA ,iar TIRIAC a spus ca a mancat o paine dulce la acest club si al va AJUTA LA NEVOIE NIMENI NU E DE NEINLOCUIT ,netoiu a spus ca badea a luat un milion de euro de ce nu s-a sesizat nimeni la acest blat ordinar sau sa tacem sa punem niste praf pe acea valiza
]

dragomir (31 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 19:30

nu sunt aparatorul lui borcea sau turcu,departe de mine gandul asta.dar ce a facut bonetti este innadmisibil.nu poate veni unul strain la tine in tara si sa te jigneasca in acest mod.ganditi-va italienii ne calca in picioare din 1990 incoace pentru ei nu suntem decat niste necivilizati.nimeni in europa nu ar fi facut nu ar fi procedat astfel isi merita soarta.

Baustus (1 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 19:44

in general corect, dar la Liberec nu as pune vre-un merit lui Bonetti. El a mers sa odihneasca titularii si sa scape de ( sa bifeze) un joc.
Victoria aia a fost a rezervelor si a inimii de Dinamovist (cat a mai ramas la club asa ceva).
Sper doar ca nu s-a consumat toata acolo 🙁

Lancaster (11 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 19:55

Filozofia lui Turcu e mult mai simplistă, la fel ca şi a userului [dragomir]: „nu poate veni unul străin la tine în ţară …”.

Încet, încet, aţi rămas doar voi cu ţara şi aţi organizat-o după mintea voastră. Mai rămâne să ridicaţi un grup statuar familiei Becali şi n-o să vă mai deranjeze nimeni să vină la voi în ţară.

benny (13 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 20:03

domnul ovidiu……..nu credeti ca omul acesta e de apreciat,o fi bun ori nebun !!!…….dar macar a spus lucrurile pe nume;exact ce cred ca se intimpla la dinamo……..si nu numai!!!!
cine sint acesti domni becali care intra in toate polemicile fotbalului romanesc…..de necrezut!!!!

buratino (19 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 20:50

Angajati pe masura patronilor, ei l-au adus ei sa traga ponoasele.Cu un sef ca Borcea si Turcu, nici nu poti da alte comentarii, decat cele ale lui Bonetti.
De altfel aceasi situatie ca si la Steaua, pana la urma tot fanii au dreptate chiar daca recurg la scandal si violenta, nu uitati ca fotbalistii sunt gladiatori iar restul Plebe….

danciu_gol (6 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 21:04

Victoria de la Liberec a fost a rezervelor vazute de Borcea pt ca daca intrau titularii ar fi jucat aceeasi terminati care joaca meci de meci si lucreaza antrenori la ordinele lui giovani.

iulian (5 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 21:47

De necrezut d-le Ovidiu cum „unii” care au facut fel si fel de afaceri ,mai mult sau mai putin „curate”,spala ceea ce e de spalat in fata noastra si cu cele mai titrate echipe din Romania! Adevarat ca sunt banii lor in joc,dar ii controleaza cineva??sau oricine are bani poate ajunge Tartor in Ghencea sau in Gropa??daca esti actionar nu inseamna ca ai dreptul sa calci in picioare orice fotbalist sau antrenor(in cazul nostru actionar la Cluburile de Fotbal).De cnd si pana cnd orice jucator impresariat de „…..” ,golani anonimi ai societatii romanesti erbuie sa joace ata la echipa de club cat si la nationala! Inca putin si ies pe post „astia” si tipa in gura mare la antrenorul nationalei ca-l curata daca nu coopteaza in primul 11 jucatorii lor! Daca mai dureaza aceasta situatie si nici un organ abilitat nu intervine,vor stapanii nu numai echipele etalon dar si comisiile de albitri si cele de specialitate…pana la urma toata federatia( care din cate stiu are fonduri de la statul roman,adica cheltuie din buzunarul nostru).
Atentie,daca nu cumva se intampla deja acest lucru,adica-lea grupul mafiot-mitica,sandu,fam becali si altii din umbra-controleaza deja fara probleme fotbalul romanesc! Uitandu-ma la ce scriu unii colegi de-ai d-voastra cred ca stapanesc si ceva din pressa!
MULT SUCCES D-LE Ovidiu!

gherase victorash (8 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 21:53

Nea Ovi, matale esti pe treaba lu matale! Esti cel mai tare formator de opinii!

Costin (2 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 22:06

Asta e un adevar de necontestat in lumea duhnitoare a prostie si hotie in care traim: „nu ti-e permis sa lovesti in cei care te platesc”.
Bonetti vine dintr-o lume in care fotbalul este a doua religie si in care patronii nu spun mojicii la adresa antrenorilor sau jucatorilor iar antrenorii se exprima intotdeauna atunci cind este vorba despre echipa: cum joaca, ce anume ii influenteaza, motiveaza sau demotiveaza.
Am vazut in seara asta ca Dinamo arata a echipa de pluton si fara Bonetti (asa cum am vazut ca Steaua arata a echipa de locul 6 si fara Bergodi).
Sint sigur ca lui Bonetti (civilizat, profesionist, italian, vulcanic, ) nu ii mai pasa daca cineva ii mai lua apararea in CA de la Dinamo. I s-a luat de aceasta liga in care se joaca la fel ca in serie C1 si toti patronii trag spre C2. Prefera sa se intoarca in
serie C1, unde toti patronii vor sa promoveze in serie B.
Si, apropo: sint unii care abia asteapta sa fie platiti, ca sa stie au de spus.

666 (47 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 22:31

Chiar credeti ca de-aia a fost dat afara? Din cauza ultimelor declaratii? Acum nu se mai poate verifica, dar sunt convins ca si daca tacea, sau chiar ii lauda pe „sefi”, tot era dat afara. Jocurile erau de mult facute.

Vasile (1 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 23:02

Bine punctat, dar eu raman la parerea ca lui Bonetti i sa facut o mare nedreptate. Nedreptate care vine din partea unor oameni care fac mai mult rau, decat bine, clubului Dinamo. Si stim cu totii la cine ma refer.

@dragomir (2 comentarii)  •  4 octombrie 2009, 23:17

Si nu e adevarat ca suntem necivilizati?

Bula (19 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 0:35

Stia ca va fi dat afara! Asa ca de ce atita diplomatie, cind stia ca soarta lui e pecetluita? Turcu a avut contre mari si cu Rednic sezonul trecut, numai ca Rednic are lobby la Dinamo! Bonetti nu s-a dat singur afara, n-a mai vrut sa antreneze in asemenea conditii dar voia sa-si ia banii! Romanii sint un pic xenofobi, mostenire de la Ceausescu!

Cristian Botez (3 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 0:38

„Nu ti-e permis sa lovesti in cel care te plateste”…
Acelasi discurs ca cel al lui Dumitru Dragomir…”Fiti sclavi, daca vreti salarii!”
Ma dezamagiti, Domnule Ioanitoaia…
Ei, bine, poti sa „lovesti” in cel care care te plateste, atata vreme cat iti este calcata in picioare demnitatea!

Bonetti (19 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 0:41

Bonetti a venit sa antreneze si nici nu ajunsese bine si incepuse Turcu cu boneta s.a.m.d. Memoria e o chestie ciudata ! Daca n-ar fi fost jignit sau atacat aiurea, n-ar fi avut nici un conflict cu nimeni! Uitati-va la Turcu, un mirlan analfabet si stiti ca nu e usor sa lucrezi cu el mai ales ca mai e si ingimfat! A avut si cu Rednic multe probleme! Nu invata Bonetti cei 7 ani de-acasa in Romania! Poate Turcu in Italia.

Bonetti (19 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 0:46

@Mihai esti singular printre suporterii dinamovisti! Dinamo se scrie cu majuscula! Cit despre Bergodi…! Mai bine taci!

Lulu Prichipernici (19 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 1:12

Ionut Lupescu i-a dat dreptate lui Bonetti, stirea insa a disparut asa cum a aparut, fara sa fie comentata! Acuzele la adresa selectionerului a fost o actiune planuita de fam. Becali, Borcea si inca doi-trei! Va dati seama ce atmosfera e la cluburi?

ex suporter (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 1:43

Bonetti si-a vazut sacii-n caruta si-acuma pleaca linistit. La fel a procedat si Bergodi. De ce sa stai un an sa-ti iei banii pe contract cind poti sa ti-i iei dupa doua luni. Conducatorii astia care se cred de-o inteligenta rara, au fost facuti din vrajeala de italieni. Si se mai si bat cu pumnu-n *furca cheptului* ce destepti sint.

taras bulba (294 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 3:29

Va dau perfecta dreptate dar de ce nimeni nu are curajul sa spuna tot adevarul !!!! Pai adevarul este ca acesti asa zisi conducatori fie ei de la Dinamo sau Steaua or sa reuseasca sa ingroape fotbalul din Capitala !!!! Si oare daca nu sunt capabili de ce nu se ocupa de altceva ? Paote au si alte pasiuni in viata de toate zilele !!! Poate se pricep mai bine la altceva !!!

Alex (2 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 5:51

…aici nu va dau dreptate domnule Ioanitoaia, pentru un simplu motiv: daca lucrezi la cineva si esti tratat ca un sclav, taci? Ei bine, un om de caracter nu tace, ba se ridica si vorbeste si se zbate, pentru ca altfel va ramane carpa altuia. Din pacate aici se vede o mentalitate comunista pe care, daca ati fi trait in strainatate cel putin cat am trait eu(8 ani), nu ati mai fi avut-o! Afara, orice angajat e protejat de bataia de joc a patronului si are dreptul sa dea din gura daca se simte amenintat, sau chiar jenat la locul de munca. Angajatorul are obligatia de a-i asigura angajatului conditiile cele mai bune de munca, pe toate planurile!

Mihai (4 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 9:02

Bonetti, nu inteleg de ce ii iei asa apararea lui Bonetti…nu a fcut nimica la dinamo,a pierdut cu international a pierdut cu otelu a pierdut cu gaz metan este jenant pentru o echipa care vrea sa castige campionatu.Cu steaua numa s-au aparat au dat un gol si apoi au tras de timp victoria cu unirea a foste FOARTE NOROCOASA in ultima faza a dat Torje gol.Si acea „minune de la Liberec” intradevar a fost un meci super dar de ce au pierdut acasa cu o eschipa care este mult sub nivelul lui dinamo chiar daca nu intrau suporterii pe teren se termina 2-0.Asta ii adevarul nu are rost sa zicem ca dinamo o jucat bine.Bonetti nici nu trebuia adus la Dinamo!

Mihai (4 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 9:11

Conducatorii de cluburi este adevart ca pun prea multa presiune pe jucatori dar ei totusi trebuie apreciati pentru ca baga bani in fotbal.Uni o sa zica pai castiga dublu,da castiga dar de ce nu se gasesc asa de multi sa bage bani in fostbal numa cativa…cand a zis Becali ca vine steaua nimeni nu a facut nici o oferta.Nu ii asa de usor sa fi actionar sau conducator de club.Dupa meciurile proaste facute de dinamo cu „Bonetti” pe banca el mai INDRASNESTE sa isi jigneasca sefii cei care il platesc…asta o fost o gresala foarte mare a lui.

mariuss72 (31 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 9:30

Domnule Ioanitoaia, invocati morala si bunul simt, dar o faceti doar intr-un singur sens. Macar omul asta a avut tarie(ca sa nu spun barbateste, *****) sa se ia de o clica de ******. Scrieti articole mici in loc sa taiati acolo unde este cancerul fotbalului romanesc, fotbal DETINUT de niste personaje obscure si dubioase care apar in media sub forma unor staruri. Traim intr-o societate falimentara moral si dumneavoastra, presa, ati adus un imens suport in realizarea acestui lucru.
Acum ceva ani, v-ati atras multa simpatie plecind de la Prosport si multi am sustinut atunci principiile care nu va erau respectate. Principiile alea au cam fost date uitarii, v-ati inscris in sistem…trist…asa se intimpla in Romania.

pro bonetti (328 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 10:11

Nea Ovidiu,
N-o fi Bonetti un mare antrenor, dar are tot respectul nostru pt ca a spus lucurilor pe nume. El a venit la Dinamo bine intentionat, sa faca performanta.
Nu trecusera nici doua-trei saptamani de cand antrena la Dinamo si Turcu deja incepuse sa-si dea cu parerea despre el ( Boneta, broscoi…) Apropo, pe Turcu cine-l demite pt ca ne jigneste inteligenta ?
S-a vrut mazilirea lui si acum s-a gasit un pretext.
Dar sunt convins ca lumea nu-i mai inghite pe acesti profitori si in curand se va lua atitudine si vom scapa de ei !!
Felicitari stelistilor care s-au unit contra ciobanului.

stormseeker (21 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 10:20

Imi permit sa-l citez pe un coleg de-al dumneavoastra care pune punctul pe i:
„A fost nevoie să vină un italian care să spună cu glas tare un adevăr pe care lumea fotbalului îl cunoştea şi publicul îl intuia. “Borcea este unealta fraţilor Becali”, a decriptat Bonetti harta compromisurilor. E drept, a sărit peste cal cînd l-a jignit pe Turcu, dar să reţinem esenţialul discursului unui om liber. Bergodi era “isteric”, Bonetti e nepoliticos. Bine că am scăpat de ei. Noi rămînem cu profesioniştii Giovanni, Borcea şi Mitică de la Ligă”
In ceea ce priveste relatia patron-angajat nici aici nu va dau dreptate dar probabil este modelul dvs. de conduita in relatia cu Voiculescu.

Lulu Prichipernici (19 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 10:46

Dinu la Fanatik: Pe Cristi eu l-am adus la Dinamo. Ii stia pe fratii Becali. In ’96 clubul avea probleme financiare. Cristi a avut un mare rol atunci, strangea 10 milioane de colo, 15 de dincolo… Pe noi ne-a scos transferul lui Tararache, dar pretul platit de Dinamo a fost mult mai mare. Cristi si fam. Becali au plecat, fara stirea nimanui, cu inca 10 fotbalisti…din cantonament”
Ce zice Borcica ?

anti butelie (328 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 11:00

Azi noapte, la emisiunea Fanatik, Cornel Dinu a povestit un episod incredibil. Dupa ce Dinamo a invins Steaua cu 2-1 si a luat Clujul campionatul, Talnar ( antrenorul de atunci al lui Dinamo ) a primit un telefon sec de la Borcea care i-a imputat ca nu a jucat cu fotbalistii indicati de el si ca urmare i-a comunicat „atata vreme cat Borcea va fi la Dinamo, Talnar nu va mai antrena aici” !!
Cat de mult vrea binele lui Dinamo acest Borcea ? Cat de mult ii plac banii de la clan ? Are el vreun respect pentru Dinamo ? Pt suporteri ?
Si atunci, unde a gresit Bonetti cand a spus adevarul ?

costellino (14 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 11:01

Ovidiu , spune-mi si mie un antrenor care s-a efectuat in totalitate contractul , fara sa fie dat afara .Vezi steaua , care a dat afara atiti antrenori , fara sa-i plateasca .Patronii sint `oti` , iar antrenorii sint prosti?Antrenorii au fortade munca iar patrunii au nevoie de ia , deci se inchie o afacere itre cei doi , ca parteneri egali .Asta e relatia dintre ei intr-o societate civilizata . La noi , relatia este ca de la stapin la sluga si s-ar parea ca o toti patronii si o parte din presa este de acord cu ea .

shalom (5 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 11:42

Mai d-le Alex de la 5:51 daca tu ai lucrat afara si vii si spui asemenea ineptii….”angajatul daca nu este de acord cu patronul are dreptul sa dea din gura”HAHAHA da are drep tul dar pe urma iti iei bagajelul si te duci acasa.”Angajatorul are obligatia sa asigure toate conditiile angajatului” si angajatul daca nu isi face treaba?sau angajatul nu are decat drepturi ?Esti naiv mai copile,cine ti-a spus asta te-a pacalit

Iurisid (5 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 11:51

DARIO,

Respect curajul si demnitatea. Nu uitati ca ANDO a fost dat afara de … nu spun nume ca sa nu-i fac reclama delicventului si acum este dorit tot de … si laudat si si si. Pana ce personaje ce cel mai devreme amintit ( mi-e sila de numele lui si de fapt al lor ) nu vom avea un fotbal mai curat. Patron in Romania inseamna un stapan sau angajat inseamna sclav? Am pierdut 20 de ani in acest caz, si ma doare sa vad ca suporteri care si ei aduc bani in club ( biletele nu sunt totdeauna ieftine) sunt facuti golani si derbedei dar in 90 si Piata UNIVERSITATII era tot dominata de niste „ golani „. Bafta fotbalului stelist, dinamovist in lupta lui cu ciobani, infractori, agramati si putem continua.

marius (4 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 11:54

de ce cei care sunt jignniti la dinmao ca investitori au dreptul sa il dea afara pe antranor si la Steaua unicul investitor nu are voie daca e jignit, si ati facut un talmes-balmes cu el , ca l-a dat afara ?

ce? borcea nu intra si el la vestiare ? nu fiti naiv

andrei (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 12:10

Pe scurt: de ce Bonetti nu e un antrenor de Dinamo? Ce anume ar trebuii sa recomande un antrenor pentru Dinamo? Cine e Dinamo in Europa in ultimii 10 ani? Scurt, va rog.

vasim (144 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 12:29

Domnule Ioanitoaie ***
Aici nu e vorba de Bonetti!
Aici e vorba de haosul de la Dinamo!
Pai ganditi-va cum s-a ajuns la situatia asta imposibila!
Actionarii nu actioneaza unitar domnilor!
Pai fiecare isi sustine propriul candidat la postul de antrenor si cand celalalt actionar si-a adus antrenorul lui, toti ceilalti actionari il sapa!
Pai spuneti cum poate sa functioneze asa ceva ?
Nu exista unitate la nivel de decizi in club.
Apoi este interesul lui Ioan Becali la jucatorii lui Dinamo!
Ceea ce a declarat Dinu, ca Borcea este mana in mana cu Ioan Becali, mi-a fost clar de la icneput!
Va dati seama Dinamo castiga meciul cu Steaua si antrenorul nu i-a prima ca nu a folosit jucatorii doriti de Borcea-Becali???
Nu se poate asa ceva domnilor!
Borcea ia bani grei de la Ioan Becali daca isi vinde samsarul jucatorii in strainatate!
Dinamo se lasa jefuita si condusa de acest samsar!
E bataie de joc!
Dinamo nu o sa fie un club serios pana nu se realizeaza urmatoarele:
1.Borcea trebuie sa fie demis pentru ca nu a urmarit interesele clubului ci interesele lui personale sau al unui grup de persoane!
2. Jucatorii aflati sub contract cu Ioan Becali trebuie vanduti si adusi altii curatzi!
3. Turcu si Borcea trebuie sa plece de la club si sa isi vanda actiunile la actualii actionari! Daca actualii actionari nu au puterea financiara atunci trebuie sa plece si ei si sa vanda actiunile la maxim 2 actionari dintre care unul majoritar!
4. Noul actionar/actionari sa vina cu un plan de lunga durata in care un antrenor e ales pe criteriul valorii si care nu o sa depinda de ultimul meci. Cu alte cuvinte antrenor vine pentru 3-4 sezoane si contruieste o echipa.
5. Antrenorul are nevoie de o echipa de colaboratori un director technic si mai multi scouteri pentru a urmarii jucatorii pe timp indelungat. Dinamo trebuie sa joace pe un system de joc de la juniori pana la seniori, care se potriveste cel mai bine clubului. Jucatorii adusi trebuie sa fi jucat pe posturile pe care Dinamo are nevoie si nu sa faca experientze cu jucatori reprofilati pe alte posturi.

Astea sunt doar cateva criterii care ar ajuta clubul sa aiba din nou liniste si succese pe termen lung. In 2-3 ani sunt sigur ca Dinamo va face din nou performantza daca are liniste in actionariat si in interiorul clubului, interesele dispar si telul celor care lucreaza la clubul Dinamo este comun!
Cu alte cuvinte Bonetti nu are nici o vina el a fost doar la locul nepotrivit la timpul nepotrivit (putea sa fie cel mai valoros antrenor din lume el ar fi avut aceeasi soarta).
Conducatorii de club din Romania ne dau din nou dovada incompetentei lor si oare a cata oara?

alex (11 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 13:03

ce sa zic….ferguson nu a avut rezultate asa mari prin 92…si l-au lasat si ati vazut ce a iesit….parerea mea e ca actionarii gresesc…si bonetti si bergodi sunt profesionisti…lasa-i sa lucreze…ca mia sunt si infrangeri…asta e….trebuie continuitate……

Stefan (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 13:19

Si ce a-ti fi vrut sa faca Bonetti? Daca te iei dupa ce a declarat Dinu doar , situatia la Dinamo oricum nu mai e in mainile d-lui Badea de mult oricum nu ar fi avut nici o putere reala, cel mult ar fi prelungit balciul cu inca 2-3 etape.
Ganditi-va ca dansul e italian totusi si nu e un roman obidit cu capu plecat doar, doar sa nu-l taie sabia. Cum a-ti fi vrut sa fi procedat ? Fara coloana vertebrala? Fara respect pt munca sa? fara nici un fel de respect pt persoana lui ? Nu cred ca v-a-ti gandit mult cand scriati acest articol…

Radu (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 14:41

Salut tuturor…poate ca nu are legatura directa cu subiectul articolului de mai sus, dar, trebuie si vreau sa va adresez o intrebare.
Sunt suporter Steaua de la varsta de 3-4 ani, am trecut prin peluza in tinerete, acum de cativa ani buni sunt abonat al clubului la tribuna I.
In calitate de iubitor al fotbalului si al sportului in general, in postura de doritor si sustinator al principiilor de normalitate si civilizatie in tot ceea ce ma inconjoara(atat cat imi permit mijloacele personale), de mai bine de 2 saptamani imi pun o intrebare la care nu gasesc raspuns: Dl. Ioanitoaia de ce nu sustineti, nu porniti o campanie de curatare a fotbalului romanesc, de inlaturare a clanului Becali si a tuturor acolitilor acestora?! De ce nu incercati (poate impreuna cu alti jurnalisti care inteleg fenomenul si au motivatia necesara implicarii) sa porniti o campanie “desteapta” impotriva lui Becali G, G + V, impotriva lui Dragomir, Borcea si celor de teapa lor? Imi este din ce in ce mai clar ca ceea ce incearca suporterii din peluze (acum si tribune) de la Steaua, cei de la Dinamo, nu este de ajuns pentru a inlatura clanul Becali. E nevoie de ceva mai mult, de ceva mai organizat si mai “destept”, e nevoie de sustinere media si de implicarea unor persoane publice in aceste actiuni. Sunt sigur ca inlaturarea acestor “bisnitari” si “crescatori de oi” din fotbalul romanesc va aduce progres, va aduce rezultate, va aduce stiri si continut (cu totul si cu totul altfel decat cel de acum) nou si interesant pentru voi ca ziaristi si pentru noi ca cititori, va aduce civilizatie si normalitate.
Avem nevoie de implicarea voastra macar acum in 12-lea ceas!
O campanie mediatizata care poate avea impact ar fi acea de colectare a abonamentelor celor doritori (si credeti-ma sunt fff multi) sa le depuna, atat pentru Steaua cat si pentru Dinamo. Cei doritori ar putea inclusiv sa isi faca public numele, varsta si ocupatia. Ar fi o forma organizata si civilizata de protest din partea noastra care daca ar beneficia de suportul media s-ar putea transforma in “inceputul sfarsitului” pentru clanul becali si revenirea la demnitate, normal si civilizatie a fotbalului si a presei sportive din Romania!

cosmin (2 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 15:47

Buna Domnule Ioanitoaia,
Tot respectul pentru munca dumneavoastra dar cereti ca noi sa nu avem coloana vertebrala sa fim moluste. Italianul are ******* si suporta consecintele actiunilor lui.
P.S. Ce se intampla cu colegul dumneavoastra care a scris un articol „inteligent” referitor la Inter-Udinese 1-1 ?!?!?

U.S.A (25 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 16:27

„Bonetti s-a dat singur afara”.Citeste declaratiile lui Dinu despre „obiceiurile” lui Borcea si ai sa vezi si tu cine l-a dat afara pe Bonetti.

Alex (4 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 17:08

Cat vor fi in fotbal clanul Becali,Mitica,Borcea si altii,nu vedeti performanta in fotbalul romanesc.Da cine se cred conducatorii de la Dinamo,Steaua sa schimbe antrenorii ca manusile?Ce au adus jucatori gen Messi sau Ronaldo la club,ca sa aiba performanta?Nivelul fotbalistilor de la echipele din RO este prectic egal,deaceia si rezultatele sunt asa,mai castiga Argesul,Gazul,Iasiul.Ei se cred ca pana la revolutie,unde Steaua si Dinamo batea tot,avind la dispozitie cei m.buni jucatori din tara.

din afara tarii (1 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 17:53

Ciudat ca nu pomeniti nimic despre clanul Becali, si despre ideea ca ei paraziteaza . Prietenia cu ei, moderatia si faptul ca nu se poate face nimic radical sa scapam de ei paote va face sa nu mentionati nimic despre samsarii Becali.
Poate pozitia de mijloc, in care nu suparati pe nimeni prea tare v-a mentinut prin presa toti anii astia, dar acum riscati sa fiti o vioara veche in care trebuia sa critici usor dar imediat sa atingi unde trebuie ca sa atenuezi efectul criticilor, pana aproape de 0…

curier (10 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 19:11

a fost demis care a spus un adevar enorm

puchi (23 comentarii)  •  5 octombrie 2009, 20:00

Este trist D-nule Ioanitoaia ca fotbalul romanesc nu se detaseaza de metehnele acestea de cartier de a schimba antrenorii ca pe sosete , ca buteliile pe vremuri, ca schelele la blocuri…pana nu o sa respectam antrenorul, pana cand nu o sa stim sa pastram un antrenor cel putin un an -doi sa poata impuna un stil de joc, scheme, tactici…relatii de joc , nu o sa ne civilizam niciodata.. Atunci cand eu..patron, ies pe post si scot pieptul inainte si spun tot felul de ineptii ,prostii, jigniri…tu Bonetti care ai dat dovada de caracter si care ai scos echipa in Europa..indraznesti sa ridici glasul la doi scamatori? Pacat ca Dinamo este condusa din umbra de cei doi frati din Pipera veri cu europarlamentarul,care isi vad doar propiul interes…aici este o cloaca de facut bani pe seama nervilor nostrii ..ai adevaratilor suporteri.

Iurisid (5 comentarii)  •  6 octombrie 2009, 15:45

Dle IOANITOAIA,

`´Vina că atacul dinamovist a suferit sîmbătă aparţine şi lojei oficiale, acţionarilor.„ Asa scriati cu ceva timp in urma. Acum nu mai vedeti asa si insinuati ca Bonetti nu ar fi trebuit numit. Oare nu aveti o parere constanta gen este bun cutare antrenor sau dimpotriva nu este bun? Nu pot intelege de ce doar pentru ca a spus cateva adevaruri din interiorul lui Dinamo Bonetti nu mai avea „ valoare de Dinamo„. Nu cred ca in cazul de fata trebuie judecata valoarea antrenorului ( daca ea nu exista atunci logica este schimbarea lui ), ci modul in care ea a fost facuta. In preziua schimabarii lui Dario, apare turcu pe post si-l jigneste in fel si chip pe Bonetti ( matura, antitalent etc ). Apare si marele cunoscator in ale fotbalului giovani care-l desfinteaza pe Dinu ( un simbol pentru fotbalul Dinamovist ) dar il ataca dur si pe Bonetti despre care cu ceva timp in urma spunea ca trebuie lasat sa faca treaba ca va face???. Apoi a doua zi reactioneaza si Bonetti
( adevarat ca putea fi mai ponderat ), si atunci Badea il demite emitand ca un antrenor nu are dreptul de a jigni conducerea. Mie mi-a mirosit a jijism tot aceast scenariu. Peste toate ramane suferinta spectatorului care nu poate vedea un fotbal de calitate, un spectacol care pana la urma este pentru el. Se naste atunci o intrebare mai este fotbalul un spectacol, un JOC unde sa invinga cel mai bun sau a devenit acest mediatizat fotbal locul unde uni i-si maresc conturile iar fraieri platesc pentru asta? In Pipera este perceput fotbalul ca un joc sau o mare afacere? ****

Daniell Mearse (1 comentarii)  •  19 iulie 2011, 21:04

I every now and then read this blog and I very much indeed appreciate it. The article has teased my interest. I am going to remember your site and keep checking it out. By the way have a peek at aquaponics. Good on ya mate!

Comentează