Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Nici un miracol!

Dinamo a făcut la Liberec ce trebuia să facă la Bucureşti

Chiar nu m-aș alătura celor ce compară calificarea lui Dinamo cu un miracol, cu o minune. Mai degrabă aş zice că formaţia din Ştefan cel Mare, superioară adversarei, a […]

vineri, 28 august 2009, 4:44

Dinamo a făcut la Liberec ce trebuia să facă la Bucureşti

Chiar nu m-aș alătura celor ce compară calificarea lui Dinamo cu un miracol, cu o minune. Mai degrabă aş zice că formaţia din Ştefan cel Mare, superioară adversarei, a făcut la Liberec ce trebuia să facă la Bucureşti, să-şi fructifice PLUSUL DE VALOARE. Practic, ea a dres în deplasare ce stricase acasă. De la 0-2 pe teren, a pierdut la masa verde cu 0-3 şi din pricina cîtorva sute de suporteri nestăpîniţi. Fireşte că gestul acestora rămîne unul de nescuzat, reprobabil. Putem însă gîndi şi că reacţia fanilor i-a trezit pe roş-albi la realitate, i-a readus cu picioarele pe pămînt. Determinîndu-i să înţeleagă că nu mai merge să mimeze fotbalul, că trebuie să-l joace. Şi nu oricum, ci cu încredere, cu dăruire, cu entuziasm, cum au şi dovedit 
joi seara că sînt capabili.

Deoarece nici o echipă românească n-a izbutit vreodată să întoarcă un 0-3 înregistrat acasă, rezultă că Dinamo A FĂCUT ISTORIE la Liberec. În consecinţă, merită felicitaţi jucătorii, cu precădere Florin Matache, Andrei Cristea şi Marius Niculae, dar şi antrenorul Dario Bonetti.

Deşi unele decizii ale italianului au contrariat, nu i-a folosit deloc pe Dolha, 
pe Tamaș, pe Pulhac̦ şi pe N’Doye, iar pe 
M. Niculae l-a introdus de-abia în repriza secundă, lui Bonetti I-A IEŞIT TOTUL pînă 
la urmă. Evident, în faţa unui învingător, trebuie să-ţi scoţi pălăria!  De aici şi probabilitatea că se vor fi grăbit aceia 
care, inclusiv subsemnatul, au pus sub semnul întrebării priceperea lui Bonetti. Dacă urmează să-l mai vedem pe italian, cert e însă că el a trecut un examen foarte important şi că va fi privit altfel de-acum înainte. Contribuţia lui la succesul din Cehia se cuvine recunoscută şi apreciată.

Mai ales 3 “cîini” au impresionat la Liberec, Matache, Andrei Cristea şi Marius Niculae. Ultimii au înscris, Săgeată chiar de două ori, Andrei deschizînd şi Marius lărgind calea spre o PERFORMANŢĂ UNICĂ, de povestit nepoţilor. Modul exemplar în care s-a bătut Niculae, alergînd aidoma unui maratonist dintr-un careu în altul, 
a mobilizat echipa şi a împins-o către 
o izbîndă ce părea de domeniul utopiei.

Consider însă că eroul partidei s-a numit Matache, autorul unor intervenţii magice, precum reflexul uluitor din final, salvator la reluarea de gol a lui Vulin! Iată că, după ce a stat 5 ani în umbra lui Stelea, a lui Gaev, a lui Cr. Munteanu, a lui Lobonţ şi, mai nou, a lui Dolha, ba a și fost împrumutat la Ceahlăul şi la Otopeni, “eterna rezervă” a reuşit MECIUL VIEŢII. 
A apărat dumnezeieşte. În măsura în care o asemenea ispravă înseamnă talent şi modestie, ea mai atestă ceva menit să producă emoție. UN CARACTER PUTERNIC, forţa unui bărbat care a învăţat lecția răbdării, refuzînd să dramatizeze o lungă 
și dureroasă așteptare, care pe alții i-ar 
fi distrus. Clar, fără caracterul lui Matache 
şi al coechipierilor acestuia, Dinamo n-ar 
fi obţinut în vecii vecilor calificarea.

Comentarii (46)Adaugă comentariu

Stefan (3 comentarii)  •  28 august 2009, 16:57

Dinamo a batut o echipa care a castigat doar 2 campionate in 60 de ani in Cehia, un campionat inferior Ligii 1, de aici putem sa deducem ca nu este un miracol, predictibila fiind doar o evolutie ascendenta a lui dInamo in campionatul romanesc. Dar oricum merita felicitati. Bravo!

X (52 comentarii)  •  28 august 2009, 17:04

De aceea au scandat suporterii „Florin Matache!!!” cand l-au vazut la aeroport. Oricum daca va uitati, inafara de executia pe centru si de aia trasa peste poarta, tot pe centru, Matache a ghicit coltul la toate loviturile, vreo 2 i-au trecut milimetric pe langa maini iar alte 2 le-a atins usor. Portarul lor l-a ghicit pe Zicu si pe Moti, dar Moti a tras tare. Eram sigur ca Matache va apara…
Unde sunt cei care-l batjocoreau si-l numeau Matache Macelaru’? El si la Pitesti cand a luat atatea a aparat bine, doar ca nu putea mai mult cu asa fundasi in fata. Bravo lui, Dinamo e acoperita cu el si mai ales cu Dolha, alt portar foarte bun.
Acum incep insa problemele pentru Bonetti. Moti si-a facut clar loc in echipa, sa vedem daca revine Tamas sau ramane Grigore. Nici Lucian Goian n-a jucat rau. Danciu titular sau nu la ultimul meci? Toti au aratat ceva iar acum e concurenta mare post pe post 🙂

anti-virus (1 comentarii)  •  28 august 2009, 17:08

mi se pare corecta observatia ca dinamo a corectat ce a gresit acasa.
.
despre matache, el a fost dat mult inapoi de rednic, care dupa ce portarul facuse niste meciuri remarcabile in sez. in care dinamo a luat titlul, la scos inexplicabil din primul 11 si l-a inlocuit cu gaev,care se afla si in ultimele luni de contract. e un portar de moral, daca incepe bine, termina bine,daca se balbaie, o duce asa pana la final.
.
vis a vis de bonetti, concluzia este urmatoare: in fotbal nu-i bine sa fi radical. sa ii spuneti asta lui buzarin.

X (52 comentarii)  •  28 august 2009, 17:15

@ Stefan
Inferior Ligii 1, ok. Eu tin minte doar 4 confruntari cu cehii la nivel de club si alta cu nationala. Si din alea am dedus ca sunt mult peste noi. Spata Praga a eliminat Steaua din UEFA cand erau ultimele echipe din estul Europei ramase in competitie, prin ’99 parca. Slavia i-a luat 4 puncte in grupele UCL si i-a luat si demnitatea, Steaua ramanand mai mult cu bonusul decat cu reusitele ei atunci. Aceeasi Slavia care lua 7 pe Emirates. Iar Slavia scotea Vasluiul fiind mai pragmatica. Rapid a batutu Mlada destul de greu, jucand acasa.
La meciul nationalei din Cehia s-au distrat cu noi, de atunci a zburat Stoican de la echipa. La Constanta i-am batut din inspiratia lui Piturca si pentru ca nu prea mai aveam ce pierde, noi fiind eliminati si daca ii bateam.

Daca ma mai gandesc la ceva, cehii au fotbalisti buni la nivel inalt, in toate campionatele. Noi avem vreo 3 in Italia, 5 in Germania, 2 in Franta…Doar cativa. Nici unul in Anglia, in nici o liga din cate stiu eu. Si la tineret cehii cam fac instructie prin Europa.
Deci sincer nu stiu daca fotbalul lor e sub al nostru. Echipele noastre de top sunt bune, dar ei le cam scot deci nu stiu ce sa zic.

Maciu Piciu (1 comentarii)  •  28 august 2009, 17:47

Niciun se scrie legat…

un stelist (14 comentarii)  •  28 august 2009, 18:05

x

ce demnitate ne-a luat mah ? 2-1 ,1-1 ,asta a fost scorul. demnitatea v-a luat-o voua elfsborg ,reykiavyk, varsovia,nentori, neijmegen…de ce naibii nu te poti bucura pt echipa ta si atat ?

Filbert (32 comentarii)  •  28 august 2009, 18:37

Dom’ Ioanitoaia, poate ca nu e nevoie sa povestesti nepotilor, s-or fi uitat si ei la meci….:)

X (52 comentarii)  •  28 august 2009, 18:37

Mai nene, atunci la Steaua era un scandal iesit din comun, iar ca lot Steaua era peste Slavia. Si referitor la demnitate, adu-ti aminte ce a fsot dupa acel 1-1 in Ghencea. Si dupa meicul tur ce a patit Hagi…
NU trebuie sa sari ca ars. Stiu ca doare ca cehii nu pleaca capul si joaca tot timpu’ orice minge, cum de altfel au facut si in Ghencea cand au egalat, motiv pentru care sunt PESTE NOI.
Vad ca scoti fum, nu alta.

blue forever (10 comentarii)  •  28 august 2009, 18:38

Ca sa respectam adevarul, domnule Ioanitoaia, mai exista o echipa care a intors un 3-0. E adevarat, luat nu acasa, ci in deplasare. Si de la o echipa dintr-un campionat ceva mai puternic decat al Cehiei.

A fost 3-0 la Bucuresti, iar dupa penaltiuri s-a ajuns la un umilitor 6-0 pentru echipa oaspete.

In echipa respectiva jucau, la vremea aceea, Hagi, Coras, Iorgulescu. Adversarii se numeau Aalborg (sau era oare Broendby?). Iar in poarta lor era unul (sper sa nu ma insel) pre numele lui Peter Schmeichel.

Si a mai fost o echipa care a intors un 3-0. Dar asta inca din meciul tur. In tur s-a terminat 3-2. Iar in retur a fost un 1-0 care a sculat toata Romania in picioare. Adversar? O echipa dintr-un campionat care a cucerit trei titluri mondiale. Cine-o fi, cine-o fi?

jiji (166 comentarii)  •  28 august 2009, 18:44

Istorie se scrie cand castigi trofee europene precum steaua care a castigat cupa campionilor si supercupa europei,restul sunt povesti pt dinamo care nu e obisnuita sa castige trofee

Vlad (54 comentarii)  •  28 august 2009, 18:51

Felicitari, d-le Ioanitoaia! Un articol echilibrat sub toate aspectele , scris cu obiectivitate. Mi-a placut!

„Deşi unele decizii ale italianului au contrariat, nu i-a folosit deloc pe Dolha, 
pe Tamaș, pe Pulhac̦ şi pe N’Doye, iar pe 
M. Niculae l-a introdus de-abia în repriza secundă, lui Bonetti I-A IEŞIT TOTUL pînă 
la urmă.”

Asta demonstreaza ca ceea ce „vede” un profesionist in domeniul lui, nu este neaparat patruns si de mintea „tashti-bashteasca” a unor amatori .

In vremea studentiei am practicat karate intr-un cerc ce-si tinea sedintele de antrenament la „Grigore Preoteasa”. De multe ori instructorul ne spunea sa nu ne lasam provocati pe strada de absolut nimeni si sa facem tot posibilul sa evitam orice stare generatoare de conflict. Noi trebuia sa intelegem ca cel ce ne agaseaza este un novice care nu avea de unde sa stie cine suntem noi; el nu putea constientiza pericolul la care se expunea.

Daca sefii de cluburi ar avea macar atata creier cat are bibilica, ar invata ceva din lectia dinamovista, de aseara. Din pacate, cunoscandu-le deja „capacitatile” mi-e imposibil sa sper ca isi vor schimba in vreun fel comportamentul.

In fine,
eu mai cred ca Bonetti nu i-a lasat intamplator in afara echipei, pe cei citati de dumneavoastra. El a vazut ceva ce noi ceilalti nu aveam cum sa vedem. Ca „I-A IESIT TOTUL”, n-a fost deloc intamplator! La Dinamo se lucreaza in alte sfere decat in cele mioritice. Sa urmarim!

va urez un sfarsit palcut de saptamana!

P.S. Daca Steaua nu vine cu vreo surpriza, (Tanase in echipa), s-ar putea sa piarda meciul cu Dinamo. Bonetti are cativa jucatori buni, odihniti! Oricum: cel mai bun sa triumfe!

lau (13 comentarii)  •  28 august 2009, 19:04

Fac pariu pe orice ca daca era vorba despre Steaua , calificare super-mega istorica se scria prin ziare , nu D-le Ioanitoaia , nu este o calificare istorica pt Romania ci pt Dinamo , si nu ca a scos-o pe Slovan ( care vb la cineva este un zero barat de echipa ) si pt modul cum a revenit de la 0-3 , pt mine ca dinamovist este o calificare senzationala pt ca v-a dat palme la toti care i-ati criticat , Sunt sigur ca si daca ajunge Dinamo si in finala europa league , tot se va gasi cineva sa spuna , da dar Steaua a castigat cupa campionilor . Perfect adevarat ! Steaua este mai buna decat Dinamo si decat toate celelalte echipe la un loc in Europa , de aceea cand Dinamo o bate in campionat este mai mare fericirea

marius matei (8 comentarii)  •  28 august 2009, 19:20

pt BLUE FOREVER

nenicule…de Craiova cu Kaiserslautern vad ca ti-ai amintit insa, sa o stii de la mine, Hagi NU mai juca la SPortul la vremea acelui meci.Poate de aia, daca ai putea , prin absurd , sa revezi meciul ti s-ar parea de neexplicat de ce nu il vezi pe…teren;)

jan pit (254 comentarii)  •  28 august 2009, 19:22

sper pe viitor sa vedem fotbal frumos numai suporterii din bukuresti sint cam rasfatati si fac belele forza ag

marius matei (8 comentarii)  •  28 august 2009, 19:23

Am mai observat ceva la cei ce critica Dinamo pt esecurile din cupele europene…De ex cu Elfsborg NIMENI nu zice ca Dinamo , desi a pierut calificarea, a castigat meciul la Elfsborg (Boras), eci din deplasare;).aratand ca meciul de la Buc a fost un accident.Nu seamana , nu si ca scor, cu meciul de la Liberec cumva ?;)

Sibelius (36 comentarii)  •  28 august 2009, 20:12

@X
Aminteste-ti si de Sparta Praga- Steaua 0-4(sau 0-5) in campania incheiata cu finala Cupei Campionilor. Slavia din 1999 a ajuns parca in sferturi..iar meciul era in turul III.
Acuma gandeste-te cine a eliminat Slavia Praga anul asta din Champions League.

speedofmind (13 comentarii)  •  28 august 2009, 20:35

Domnule Ioanitoaia, in sfarsit citesc un articol al unui dinamovist echilibrat 😉 … colegii d-voastra mai tineri deja varsau oceane de lacrimi de bucurie si nu scriau cu infrigurare ode la adresa celor pe care, cu doar o saptamina in urma, i-au crucificat! Pe cand si un articol despre Urziceni / Poli / CFR / Vaslui si (de ce ) Steaua?

je (1 comentarii)  •  28 august 2009, 22:05

@marius matei
Elfsborg … astia nu-s aia de au batut ieri cu 1-0 pe Lazio?

A.P. (46 comentarii)  •  28 august 2009, 22:28

si totusi liberec este o echipa din cehia….dar asa suntem noi romanii, trebuie sa improscam cu noroi!

stell (1 comentarii)  •  29 august 2009, 1:35

Desi Dinamo a intors rezultatul intr-un mod atat de remarcabil , nu cred ca poate fi vorba de un miracol . In fond, Liberec nu reprezinta o forta in fotbalulul european , iar Dinamo nu a facut altceva decat sa-si spele rusinea in care s-a balacit atatia ani in care a fost eliminata de echipe de frizeri ,factori postali, pescari, agenti imobiliari, agenti de asigurari,pompieri, din tari „imense” ca si populatie, care atunci cand faceau deplasarea la Bucuresti destabilizau economia nationala a tarilor pe care le reprezentau .
De aceea mi se pare comentariul Dlui Ioanitoaia deosebit de realist si de bun simt. Mi se pare normal ca fanii dinamovisti sa traiasca din plin evenimentul , dar facand ” o nefericita comparatie ” , cum s-ar fi manifestat ei , daca echipa lor ar fi parcurs in aceasta vara traseul european al Stelei , cu sase victorii din tot atatea meciuri ? Si cu o echipa noua, schimbata din temelii ?!
La buna vedere , dragi impatimiti ai stadioanelor !

maria bucatareasa (37 comentarii)  •  29 august 2009, 6:52

@LAU: NU TE MAI AGITA ATIT CA AI SA DAI IN FOC.SINT CITEVA EVIDENTE CARE NU POT FI NEGATE: 1. dinamo a facut un meci foarte bun,cu o echipa care ii este inferioara ca valoare la ora actuala. 2.dinamo are in palmares fata de steaua doar vreo 6-7 victorii in plus.si astea vin de pe vremea lui dudu georgescu,lucescu,etc.,cind dinamo avea intr-adevar fotbalisti de exceptie. 3.la restul datelor din palmares,steaua este PESTE dinamo.si va ramine . eu,personal,va inteleg ca trebuie sa transformati o victorie-normala,totusi-in ceva „senzational”,”istoric”,s.a.m.d.dupa suturile pe care vi le-ati luat ani de-a rindul in cupele europene,cu echipe chiar sub valoarea lui slovan.de aceea este si asa „mare fericire”cind mai cistigati cu steaua.pentru ca alte bucurii nu prea v-a oferit echipa asta.poate doar aceea de a da foc la tribune,a distruge scaune si garduri,a invada terenul de joc,a injura si a arunca cu petarde…a,si bunul simt al lui marius nicolae,mai ales in declaratiile tv.in rest,va doresc succes in grupele europa league. PS:precum cred ca ai observat,modestia si bunul simt ma face sa nu amintesc de parcursul stelei in europa.adica de cupa campionilor cistigata,de inca o finala jucata,semifinale de cupa campionilor si uefa,cupa intercontinentala,vreo 6 participari(modeste,adevarat) in grupele C.L.de fapt,am inteles ca si dinamo se pregateste de liga campionilor,nu?

maria bucatareasa (37 comentarii)  •  29 august 2009, 6:53

LAU,am uitat de SUPERCUPA EUROPEI.stii,aia cistigata cu dinamo kiev.scuza-ma.

sebastian (20 comentarii)  •  29 august 2009, 7:15

Matache a fost pe TOATE loviturile de la 11m. la nici macar una singura nu a plecat pe coltul gresit.nici macar o singura data.

nu conteaza (19 comentarii)  •  29 august 2009, 8:12

Cine este Liberet? O echipa modesta. A ajuns Dinamo sa faca ISTORIE cu echipe de pluton. Steaua a intors un scor de 2-0 cu derinatoarea cupei UEFA, Valencia, nu cu Liberet. Auzi la ei, performanta, Liberet nici macar nu e cea mai buna din Cehia. Asa suntem noi, ne dam viteji in apa mica.

mihai (1 comentarii)  •  29 august 2009, 10:28

Domnule Ioanitoaia,
am o rugaminte,departe de a minimaliza eforturile Stelei si a Rapidului in acumularea de puncte pentru coeficientii UEFA,va rog sa scoateti in evidenta macar asa o idee ca si Dinamo a contribuit la acest coeficient 18% in conditiile in care Steaua are 40 iar rapidul 26 nueste de neglijat.Si in nici un caz nu aveam 6 echipe in Europa fara aceste procente si probabil nici echipa calificata direct in liga.Prea se bate tam-tam pe faptul ca numai Steaua a adus puncte ,mie personal,mi se pare o nedreptate ce se insinueaza.Iar presedintele Stelei Argaseala nu scapa nici un prilej sa spuna ca numai Steaua aduce puncte multe.Dar uita sa spuna ca a adus puncte pt ca s-a clasat pe locul6 in campionat cu ajutorul sustantial al Urziceniului care era deja campioana si nu a mai interasat sa bata in meciul direct,un egal ii era de ajuns,si pentru ca ajuns pe 6 a trebuit sa joace 3 tururi .Cu niste echipe a caror valoare este indoielnica,dar bravo lor ca au adus maxim.Insa sa spui ca ai adus 18puncte din 6 meciuri mise oare ca minti cu nerusinare si asta face argaseala,pentru ca nu sunt 18 ,nici macar 12,ci doar 6 ,ca asa se socoteste punctajul in preliminarii.Eu zic ca nu ma insel si am un pic de dreptate si am scris asta pentru ca mi sa-a acrit sa-l aud poe argaseala ca iar Steaua aduce puncte multe,si celelalte nu aduc.Poate il corecteaza cineve in luarile acestuaia de atitudine.

Calin (1 comentarii)  •  29 august 2009, 12:43

Eu nu inteleg de ce se spune ca echipele merg in Europa sa aduca puncte Romaniei? Nici vorba, fiecare echipa merge petnru bani si glorie, si cred ca si in ordinea asta. UEFA rasplateste rezultate cu bani. Si ca atare nu mi se pare normal sa amintim ca unele echipe iau puncte petnru Romania. In cazul in care amintim, trebuie spus ca avem atatea echipe in Europa, tocmai pentru ca Romania are un punctaj, indiferent cum e obtinut acesta. Steaua a facut puncte pentru ea si bani pentru ea. UEFA a dat punctele Romaniei, si nu Steaua. Daca nu era Steaua era alta echipa. Parerea mea.

patraulea (2 comentarii)  •  29 august 2009, 13:44

@ nu conteaza …gogule, vezi ca steaua joaca cu echipe de duzina …altfel nu era prin grupele alea pe care le tot invocati atat ca mari performante! vezi ca de ani buni, va laudati cu calificarea in grupe……iesind mereu prin dos…de pe ultimele locuri, de parca s-a premia cu trofee! sa va mai aduc aminte ca de aproape 4 ani nu ati mai castigat nimic in Romania??? nu e cazul, e vizibil! sa iti mai amintesc ca un club de renume e condus de o familie de oieri care a indepartat toate simboluri stelei??? continuati sa traiti din amintiri!!!

adidas (36 comentarii)  •  29 august 2009, 13:46

corect
o istorie cam la nivel foarte mic
cu totii ne am bucurat si am tinut cu dinamo dar dinamo trebuie sa faca istorie cu echipe mari nu cu liberec

sam (4 comentarii)  •  29 august 2009, 14:12

Sa stabilim niste lucruri cred eu esentiale.La tragerea la sorti este un avantaj clar indiferent cu cine cazi sa joci primul meci in deplasare.Nu sunt dinamovist insa dinamo nu prea a avut sansa asta.Daca joci prima data ,,afara,, uita-te la timisoara niciodata in viata lor nu ar fi surprins sachtiorul lui Lucescu.Si sunt atitea cazuri cind echipe mai slab cotate au prins un egal in deplasare..si acasa s-au pus cu fundu in poarta…

Oricum am lua-o chiar si o echipe extrem de slab valoric cum este slovan…nu incape sa dai din mina un joc cistigat cu 3-0 sa fim logici pai ma apar pe 14 linii daca stiu ca nu pot sa bat.E slovan pina nu s-a facut 3-0 nu au vazut ca e groasa nici o schimbare defensiva nimic…macar la 2-0.iar in prelungiri au avut cele mai bune ocazii ale lor pe caderea fizica a dinamovistilor.Deci cred ca rezultatul meciului este o combinatie intre minune si caracter.Au demonstrat ca daca pupincuristii lor de suporteri nu intrau pe teren..meciul se termina dupa 90 de minute la slovan cu 3-2 pentru dinamo per total

Felicitari lu dinamo chiar daca in grupe vor fi cam praf si pulbere insa daca bat si ei de 2 ori tot nu e rau rominia sa aiba de cistigat nu?

borcea (1 comentarii)  •  29 august 2009, 16:25

Corect aveti dreptate pe SLOVAN o elimina si GAZ METAN MEDIAS nu este o echipa superioara, miracol este cand bati BARCELOMA, CELSEA, REAL MILAN etc………ei si-au facut doar datoria sa nu uitam ca imediat dupa tragere dinamo era favorita dar iau tratat de sus(borcea umbla dupa avion) si s-a vazut ce au patit

Tataie (7 comentarii)  •  29 august 2009, 18:24

Ei, da! Iaya ceea ce incercam eu sa-i explic dlui gradinescu despre articolul ‘mnealui… Se vede maturitatea gazetareasca, clasa dlui Ioanitoaia, impartialitatea si nu refularea frustrarilor acumulate de un suporter dinamovist (gradinescu) in anii comentariilor meciurilor Stelei din cupele europene…

vividan2007 (5 comentarii)  •  29 august 2009, 20:43

Alta prostie e si aia ca trebuie sa-ti scoti palaria in fata invingatorului.Nu ma refer aici la meciul de joi unde intradevar Dinamo a fost mai buna ci la principiu.Pentru mine mai conteaza si cum invinge.Daca Bolt castiga la 100 m dupa ce cadeau ceilalti 7 concurenti pentru ce sa-mi scot palaria in fata lui?.Sau daca castiga prin frauda(dopaj de exemplu) ce respect ar trebui sa am eu pentru el?Eu nu vreau acum sa caut defecte oricarei fraze din articol dar sunt sigur ca ai avut o zi foarte proasta.Citesc de aproape 20 de ani aproape toate editorialele tale dar unul asa prost n-am mai citit.In rest te apreciez ca pe un om foarte inteligent dar mult prea oportunist.Mereu esti in cautare de tiraj cu orice pret si nu stiu daca asta e tot timpul cel mai bun lucru.Pe partea materiala sigur, dar altfel…Vroiam sa spun ca mai conteaza si in ce fel invingi iar daca lui Bonetti i-a iesit joi totul numai din noroc vom vedea in timp.E prea devreme si sa-mi scot palaria in fata lui dar si sa spun ca nu e bun de nimic.Altii sunt grabitii…

vasile zavoda (15 comentarii)  •  29 august 2009, 22:12

ca a batut dinamo acolo mie unul mi se pare normal, doar la piatra neamt a castigat cu 4-0, ori sa-mi fie cu iertare dar cehii nu sunt cu nimic mai buni decat pietrenii.

matusalem (1 comentarii)  •  30 august 2009, 8:42

In primul rand pentru toti care se leaga de adversarii slabi ai Stelei: adversari slabi pentru ca Steaua a jucat fotbal in Europa nu ca alte echipe.
In legatura cu „performanta istorica”: normal ca niciodata in istorie echipele din Romania nu au intors un 0-3 acasa. Acest lucru se datoreaza faptului ca nici o echipa nu a pierdut in fata unui adversar atat de slab cu 3-0. Sa vedem ce vor intoarce dinamovistii cu Pana si Galata. Acolo vreau sa vad 3-0 in deplasare.

california (349 comentarii)  •  30 august 2009, 10:08

daca nu-l considerati miracol, dati-mi va rog din experienta d-vstra de 50 de ani de fotbal un alt exemplu in care o echipa(de orice natie) a intors in deplasare un 0-3 de acasa intr-o competitie internationala; daca era un meci indirect in lupta pt. titlu din liga noastra, toata lumea ar fi jurat ca a fost aranjament;
eu nu m-as grabi insa sa-i glorific asa de mult pe bonetti sau pe bergodi; fotbalistii sunt oameni ca si noi si au nevoie de multa atentie, pricepere, fler si oportunitati din partea antrenorilor; mircea lucescu de exemplu e recunoscut ca antrenorul care a „reconditionat” cel mai mare numar de fotbalisti;
daca bonetti nu dadea pierdut meciul din cehia si nu se gindea la meciul cu steaua, folosea garnitura standard si probabil pierdea; iar cu lobont apt, nimeni nu mai discuta azi de dolha sau matache; vorba lui titi dumitrescu ca „echipa ti-o mai face si D-zeu”; la fel la steaua, cind s-au terminat banii si au trebuit folositi jucatorii din linia a 2-a au inceput sa vina si victoriile;
resurse fotbalistice sunt si vor fi pt. ca nu a inceput lumea si nici nu se va termina cu un jucator sau altul; trebuie insa pricepere; iar asta se probeaza dupa activitate indelungata si rezultate convingatoare; de aceea nu sunt de acord cind sunt imediat ridicati in slavi antrenorii la inceput de cariera dupa una sau doua victorii; unii vor reusi, dar nu toti;
P.S. tare mi-e frica de meciul cu franta!

vividan2007 (5 comentarii)  •  30 august 2009, 10:11

Sefule” ai scos comentariul meu cu privire la faptul ca dumneata indemni indirect la invadarea terenului de catre fani.Nici nu ma asteptam la altceva.Fii mai atent la ce prostii scrii.Comentariul nu continea injurii ci doar remarci critice de aceea sunt putin contrariat ca l-ai sters.Dar poate ti-ai dat seama ce gafa ai facut d-le Ioanitoaia.Oricum daca fanii intra din nou pe teren la meciul cu Steaua ca sa „trezeasca jucatorii si sa-i faca sa nu mai mimeze fotbalul „ai si dumneata o vina

dinamotel (3 comentarii)  •  30 august 2009, 10:15

tare rau va mai supara cei ce intuiesc si au si curajul sa va spuna adevarul.m-am lamurit.nu acceptati sa fiti contrazisi,asa ca,la revedere gsp.

vividan2007 (5 comentarii)  •  30 august 2009, 11:46

Abia acum am citit si celelalte articole din ziarul de ieri mai precis cele scrise de Fornade si Gradinescu si am ramas pur si simplu socat.Sa crezi intradevar ca intrarea suporterilor pe teren a dus la calificarea lui Dinamo inseamna ca habar nu ai de fenomenul fotbal.Mai grav este faptul ca cei doi traiesc scriind despre fotbal si s-ar putea spune ca ar trebui sa aiba o anume experienta.Dinamo s-a calificat fiindca este clar o echipa mult mai valoroasa decat Liberec iar in primul meci a avut ghinion cum dealtfel a avut si noroc in Cehia.N-are nici o legatura cu intrarea fanilor in teren.Nu sunt fan Dinamo,n-am fost niciodata dar eram sigur ca daca au sansa pot intoarce rezultatul.Dealtfel am si pariat 2 pauza 2 final la cota de 7.Eu sunt fan Urziceni sau mai precis fan Dan Petrescu deci total in opozitie cu Dinamo dar realitatea este ca au intradevar au cel mai bun lot.Din punctul meu de vedere conducerea a pierdut titlul anul trecut.Oricum de azi inainte nu mai citesc niciodata articolele acestor doi indivizi fiindca este o pierdere de timp.Oamenii nu se pricep

„U”n Craiovean (2 comentarii)  •  30 august 2009, 12:45

A fost blat ! Cat a fost cota la pariuri pentru victoria lui Dinamo ? Au castigat frumos ambele echipe din pariuri. Bafta incontinuare !

Un dinamovist (2 comentarii)  •  30 august 2009, 13:46

Domnule Ioanitoaia, am cateva consideratii:
1. Observ foarte multi suporteri stelisti care posteaza periodic pe acest blog, semn ca sunteti foarte mult la asentimentul lor. Chiar si titlul tradeaza o oarecare distantare afectiva fata de performanta lui Dinamo, ceea ce am vazut doar la suporterii stelisti, care se bucura si nu prea.
2. Nu pot sa contest afirmatiile care spun ca Slovan nu e cine stie ce echipa, totusi, teoretic vorbind, campionatul Cehiei este cam egal cu cel al nostru, locul 3 acolo e cam locul 3 la noi, in conditiile astea nu trebuie luata in derizoriu Slovan. O echipa bine sudata, serioasa, si cred ca au fost luati prin surprindere de o Dinamo fantastica, supermotivata, deci sa afirmi ca e un miracol meciul retur, nu cred ca e foarte exagerat.
3. Sunt dinamovist, si sincer, nu m-am bucurat si nu ma bucur in sufletul meu cand castiga Steaua, chiar cu echipe straine. Incerc sa imi impun, incerc sa tin, dar nu prea reusesc. Cu toate astea, sunt constient ca nu imi face cinste asta, sper sa ajung sa tin cu Steaua cand joaca afara, si sa ma bucur sincer alaturi de ei, si alaturi de prietenii mei care sunt cu Steaua.
Oricum, diseara speram sa batem in Ghencea, ca suntem echipa mai buna acum, dar respect si bafta Steaua in Europa, sa ne bucuram cu totii de echipele noastre.

17 Nentori Tirana (3 comentarii)  •  30 august 2009, 13:59

Cum sa fac sa votez si eu de vreo 2 – 3 ori cu Leny Udrea? As da zile de la mine…

johnneil (3 comentarii)  •  30 august 2009, 14:09

Stimabile concetatean. Dar frumusetea vieti unde este? Un oarecare cetatean caruia ii place de a sari cu tiroliana, cu parasuta, etc.

mark (3 comentarii)  •  30 august 2009, 15:28

Domnule Ianitoaia fotbalul mare se joaca in C.L, Europa League e doar o minge desumflata aruncata jucatorilor din clasele inferioare sa nu se planga. Ei si presedintii de federatii.
E „terenul mic” din curtea scolii unde joaca cei slabi ca pe „terenul mare” joaca cei buni si mai mari. Imi amintesc de o echipa din Israel ce venea la un meci cu Rapid intr_un autobuz de transport in comun inchiriat de la municipalitate. Oare cand o sa fin realisti si o sa ne dam seama unde ne situam?
P.S. Cam acelasi lucru se intampla si in handbal.

Mirroor (3 comentarii)  •  30 august 2009, 15:40

In sfarsit un jurnalist sportiva care vede dincolo de lucruri, vede realismul. Dinamovistii trebuie laudati pentru rezultat, pentru faptul ca au dat dovada de caracater si au inteles ca trebuie sa lupte. Dar de aici si pana a face minune nationala faptul ca au eliminat o echipa de mana a 3-a din Cehia e cale lunga. Dinamo si-a facut singura viata greea, daca trata meciul de la Bucuresti cu seriozitate si nu se faceau de ras, nici fanii nu ar mai fi intrat pe teren si cu siguranta deznodamantul era altul. Dinamo a realizat ceea ce ea normal, a eliminat o echipa care ii era inferioara si care nu trebuia sa ii puna probleme. De unde eu nu inteleg tam-tam care s-a facut de parca Slovan Liberec e vreo super echipa comparabila cu Barcelona, Manchester, Chelsea s.a.m.d.

gyka (1 comentarii)  •  30 august 2009, 17:13

Am vazut,citit,ascultat obsolut tot ce are legatura cu miacolul infaptuit de Baieti in Cehia,sa spui ca Slovan e o ehipa net inferioara lui Dinamo,este absurd,asta in conditiile in care aceasta echipa a terminat pe locul 3 intr-un campionat mai bun ca al nostru[am lucrat in Cehia in ultimii 2 ani si stiu ce vorbesc,plus de asta vezi Steaua – Slavia in CL] la fel de bine sa spui despre suporterii dinamovisti prezenti la meciul tur ca sunt huligani,sa-i condamni in fel si chip[ca tampitul ala de dragomir] este o prostie,sa nu uitam ca „huliganii „,au cantat si au incurajat echipa pana la epuizare pshica[min88],asta pentru ca echipa umilea orice dinamovist prin prestatia sub orice critica la acel meci,FORZZA DINAMO

Ghandalf (25 comentarii)  •  30 august 2009, 17:36

Chiar e interzisa postarea anti caini pe acest blog ! Altfel nu inteleg de ce ati cenzurat (a nu stiu cata oara ) un comentariu care nu continea nici-un termen jignitor ! DIXIT

Comentează