Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Gigi Becali se întoarce

Două sînt marile probleme cu care se confruntă Steaua: valoarea modestă a lotului şi ostilitatea suporterilor

Gigi Becali s-a răzgîndit pentru a suta mia oară! După ce s-a tot angajat că-i va lăsa mînă liberă lui Lăcătuş, a hotărît deunăzi, […]

luni, 9 martie 2009, 4:43

Două sînt marile probleme cu care se confruntă Steaua: valoarea modestă a lotului şi ostilitatea suporterilor

Gigi Becali s-a răzgîndit pentru a suta mia oară! După ce s-a tot angajat că-i va lăsa mînă liberă lui Lăcătuş, a hotărît deunăzi, nervos din pricina înfrîngerii suferite la Braşov, să preia hăţurile. A spus-o direct:  “De mîine, Gigi Becali se va implica din nou la echipă!”. Modul în care a dezvoltat ideea, că revine în forţă ca să le demonstreze dinamoviştilor Borcea şi Turcu că sînt nişte “gîndaci” pe lîngă el, contează mai puţin. Important e că se întoarce.

Dincolo de INCONSTANŢA unuia care ne-a obişnuit să zică una acum şi alta peste 5 minute, ce-ar însemna acest come-back? Lăcătuş nu pare în pericol. Urmărind meciul de la Braşov alături de Lăcă, Gigi Becali s-a lămurit că nu antrenorul, “care a ţipat şi a urlat lîngă mine”, e primul răspunzător de evoluţia ştearsă a Stelei. Sigur, rămîne de văzut în ce măsură Lăcătuş va accepta să fie vocea a doua. De presupus însă că, din dragoste pentru culorile roş-albastre, va accepta.

Dacă “Fiara” nu-i de vină pentru DEBUTUL SLAB din actuala stagiune, atunci cine să fie? În varianta lui Gigi, uni jucători, în frunte cu Szekely, Semedo şi Tiago. Cînd se plînge “nu ştiu cum dracu’ de l-am luat pe Szekely!”, investitorul uită însă cît l-a lăudat pe ex-gălăţean în clipa în care l-a adus pentru 1,8 milioane de euro! Iată însă că, din “cel mai bun jucător al meu”, acesta a ajuns “un bezmetic, pe care l-aş fi înlocuit la Braşov după 10 minute!”. Mai departe, nu doar Tiago l-a dezamăgit în repetate rînduri pe patron, ci şi Semedo. Ca şi Szekely, primit şi el cu surle şi trîmbiţe, fostul clujean e cel care NU MAI REUŞEŞTE NIMIC. “Se învîrte ca un titirez!”, s-a grăbit Becali să-l ia peste picior, iar Lăcătuş a recepţionat mesajul şi l-a scos din lot.

Aşa cum cei 3 menţionaţi, plus Kapetanos, i-au ieşit de la suflet finanţatorului, Dayro Moreno i-a intrat în graţii. Într-adevăr, duminică, columbianul s-a zbătut în repriza secundă, dar fără succes, probă că a primit nota 4 în Gazetă. Surprinzător însă, l-a impresionat pe Becali, acesta declarîndu-se nemulţumit că Lăcătuş nu l-a titularizat pe Dayro din primul minut. Atît că ne referim, atenţie, la ACELAŞI FOTBALIST despre care patronul se întreba, retoric, la finalul partidei din etapa precedentă “a jucat ceva?”. Pentru ca tot el să ofere şi răspunsul: “a frecat menta!”. Poate că Gigi nu-şi schimbă părerile la fel de des precum cămăşile. Cert e însă că şi le schimbă nepermis de des, căzînd în derizoriu şi chiar în ridicol.

Pe lîngă problemele echipei, cauzate şi de lipsa valorii în raport cu pretenţiile, latifundiarul mai are de rezolvat una, deloc uşoară. ADVERSITATEA SUPORTERILOR. Atîta vreme cît va continua războiul cu aceştia, hărţuindu-i şi ameninţîndu-i, nu va exista în vestiar liniștea necesară obținerii performanței. Oricît de inspirat se va dovedi Gigi Becali, deşi antecedentele nu-s încurajatoare, e greu de imaginat că Steaua va izbuti să depăşească repede un moment dificil, ba şi de cumpănă. Simplu din ce motiv. Pentru că nu-i suficient să vrei, trebuie să mai şi poţi.

Comentarii (50)Adaugă comentariu

Romy (14 comentarii)  •  9 martie 2009, 16:56

Gigi e un TERMINAT.

pako (3 comentarii)  •  9 martie 2009, 16:56

Da, nea Ovi, ai dreptate, împăratu’ luminii e ciobănaş mincinos dovedit. Nici el nu mai ştie când e sincer şi când nu, când glumeşte şi când face figură tristă. Nimeni nu îl mai crede, simpla sa apariţie e mijloc de provocat hohote şi strigăte în mulţime de genul: „pac-pac”.
Tocmai de-aia întrebarea, aproape obsedantă:
De ce îl mediatiazaţi în halul ăsta**?

Kittutza (6 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:06

M-am saturat! Toti se dau antrenori la Steaua, dar niciunul nu e. Gigi, Lacatus, Pedrazzini… ma doare capul!

Unde esti tu, Oli?

Roro (150 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:08

Cu Lacatus sluga,si Oierul antrenor,Steaua va termina acest campionat pe locurile 9-12,in cel mai bun caz nu mai sus de locul 6. Asta e soarta acestei echipe cu un patron inconstient,prost crescut si fara cel mai elementar bun simt,iar in viitor va fi echipa de mijlocul clasamentului.

Luke (21 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:12

Becali este cel care o sa ne distruga. O sa vedeti ca Steaua nu se califica pe un loc de Liga campionilor iar Becali o sa faca spume ca nu-i mai vin banii. Bai daca el acum a facut investitii minime cand au intrat destui bani la club, ce o sa faca el la anul? Dragi stelisti pregatiti-va de vremuri grele. Ii sustin total pe ci care il contesta meci de meci. Becali este raul echipei care distruge tot ce atinge cu gura aia a lui pacatoasa!!!

cati (2 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:13

Eh ,daca ceea ce a facut Dayro se numeste jucat atunci lumea asta se duce naibii! Becali ar tb sa ia niste „somnifere” si sa nu se mai bage pe la echipa pana la sfarsitul campionatului. Spun somnifere ca sa taca si naibii din gura! Macar sa stim ca Lacatus face echipa dupa ce vede pe la antrenamente. Tinerii adusi de la Buzau anuntati si ei ca „viitorul” Stelei satundeva prin tribune sau pe banca.

Jazz (2 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:13

Stimate domnule Ioanitoaia, luînd cu atîta fidelitate pulsul vietii celei mai marunte a lui GB, nu dovediti neaparat ca faceti analiza sportiva. Vi se pare mai important sa scrieti de fiecare data despre ultimele bazaconii ale lui GB, in loc sa studiati, in calitatea dvs. de redactor-sef, dinamica meciurilor, evolutia echipelor, a jucatorilor, pentru ca oricit ar parea de paradoxal, in campionatul acesta de doi lei mai sint si alte echipe in afara de Steaua si oameni de mai buna calitate decit GB. Dar dvs. stiti una si rea: nici o masa fara peste, nici o zi fara GB. Oricit ati scrie despre el, cu cel mai mare rafinament din lume, nu veti reusi sa-i conferiti din demnitatea dvs., ci, dimpotriva, nu veti face decit sa coboriti tot mai mult in vulgaritatea si bufoneriile acestui trist personaj al tranzitiei.

vuummm..vuummm !!! (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:13

gigi se intoarce…suna ca un film prost american,pe care suporterii stelei sunt obligati sa-l vada zi de zi…

fanebabanu’ (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:28

pazea…ca vine gigi…vorba aia’…fara valize…santeti VARZA…-cuvant romanesc vechi de origine dacica,ca si branza, viezure , valiza(?), etc…cum ii plac latifundiarului…cheorghe becali…

antonio (4 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:42

D-le Ionitoaia vadca faceti ce faceti si-o dati pe steaua.Probabil ca v-au sunat si pe d-voastra cei care l-au sunat pe Lajos.Ne zapaciti cu „valize” si alte alea care sant acte de coruptie dar nu ne lamuriti cum se cheama cumpararea unui[sau a mai multor] arbitri.nea-ti capiat cu „Steluta ” dar nu suflati o vorba de Otopeni si alte echipe cu care Dinamo are meciuri amicale

baseasca aia mica (2 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:43

salvarea stelei vine de la implicarea patronului. trebuie neaparat ca gigi sa preia friiele la echipa. trebuie cheltuiti niste bani pt. coruperea unor fluerasi, a unor jucatori de la adversari ( ex: branet,onut, miclea,balba,andrei cristea etc. ) de asemenea trebuie trimis tea cu valiza sa faca niscaiva loby. trebuie luat legatura urgent cu penescu pt. rezolvarea meciului de peste 2 etape cu argesului.dupa luarea acestor masuri si altele,steaua o sa-si revina cu siguranta si eventual va prinde locul 1 sau 2.

victor L (169 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:53

Cite echipe joaca in Liga 1 de vorbiti de atit de putine?
Nu e mai buna presa sportiva decit Gigi si ceilalti.

antonio (4 comentarii)  •  9 martie 2009, 17:53

ce am vrut sa spun in comentariul de mai jos: ca pe noi cei care iubim fotbalul ne doare in cot de gigi becali ,si de aberatiile pe care le debiteaza iar daca a furat sau nu sa stabileasca justitia. Pe noi ne intereseaza furaciunile care se vad la tv cu ochiul liber si pe care unii conducatori de cluburi si de la frf si liga se fac ca nici nu exista.Poate am avut noi vedenii si de fapt Lajos a arbitrat impecabil

Titi (5 comentarii)  •  9 martie 2009, 18:05

Jiji ne distruge, numai de ar pleca odata, ca o sa jungem sa ne batem la retrogradare. Lacatus nu e antrenor de Steaua desi ca jucator e o legenda la Steaua.

Jiji lasa-ne!

goe (6 comentarii)  •  9 martie 2009, 18:13

jiji e marele vinovat de situatia stelei de astazi,dar nici lacatus nu e antrenorul de care are nevoie steaua!

Birlik (48 comentarii)  •  9 martie 2009, 18:37

Revin!
Pentru emisiunea de aseara “recursul etapei” am avut si eu o intrebare pentru Sorin dar vad ca nea Ovi nu ia in calcul si intrebarea mea cu toate ca dupa parerea mea cred ca era mai interesanta decat altele din alea 5. asta este intrebarea
Buna Seara Domnule Ioanitoaia.
O intrebare va rog pentru Sorin Ghionea
Sorine sincer te-ai gandit vreodata sa vorbesti cu Gigi Becali si sa ii spui ca este nevoie de un atacant sau sa ii spui sa il Reprimeasca pe Vali Badea inapoi la echipa? D-le Ioanitoaia doriti va rog sa imi raspunde-ti si mie? si daca este mai interesat 3(trei) intrebari ca este capitan sau aceasta in care daca el se consulta cu GB?
Iar despre GB face o mare greseala pentru ca nu este in stare la banii lui sa aduca un „Antrenor” Bun sau sa readuca unul din antrenorii cu care a facut performanta sau care au dovedit ca pot sa faca echipa sa joace bine ( Prostatov).
Iar pentru asta cred ca am incetez sa ma uit la meciurile Stelei pana nu Pleaca „marele” antrenor Lacatus.
O zi buna si pe curand

iliepaunica (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 18:44

Singura speranta pentru suporterii Stelei este tot Becali,fie ca ne place sau nu.Orice am face, trebuie sa-i recunoastem si meritele si tot ce a facut la Steaua.Insa nu trebuie sa uitam ca dl.Becali a si tras brandul Steaua in noroi,atat in tara cit si in afara.De aceea,va rugam pe d-voastra,ziaristii cu adevarat de valoare,aratati-i unde sa afla Steaua la momentul acesta,unde se greseste si ce trebuie facut.Dar nu in genul „Banciu”,ci in genul „Ioanitoaia „sau „Tolontan”chiar daca nu sunteti suporteri ai Stelei.Aveti obligatia morala sa faceti asta,prin articole de bun simt si la obiect,si cred ca si Steaua va va rasplati eforturile.Macar prin jocuri bune la tv sau prin tirajul ziarelor pe care le redactati.Eu personal ,astept sa vina momentul sa va pot multumi pe blog,fiindca asa cum unii ziaristi gresesc si in loc sa dea in oamenii din fotbal care murdaresc acest sport,lovesc in istoria unor cluburi,aveti datoria sa ajutati cum puteti sa se opreasca aceste scandaluri care injosesc fotbalul din Romania.Vor fi multi ca Becali sau Borcea,dar lucurile urate se vor spune ,in special in afara tarii, de Steaua,Dinamo si alte cluburi cu traditie. Ca si suporter Steaua,va multumesc!

nelone (10 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:18

spusele lui gb sunt numai glume nimic serios si civilizat daca am vazut eu bine cand a iesit din stadionul de la bv in huiduielile suporterilor a facut la stanga iar acolo era linie dubla continua ce zice politia? nimic ca de obicei ……

FlorioTgv (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:20

Cele doua probleme ale Stelei sunt Lacatus si Argaseala.

Albu Sibiu (95 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:21

Domnule Ioanitzoaia ati facut un articol pe marginea unei minti infantile. Mai bine aduceati un psiho-pedagog si va spunea el de complexe sufera Becali, incepand cu unul oedipian si terminand cu cele freudiene. La inceput schimbarile sale de pozitie au fost insolite, pentru o persoana publica cu atata influenta prin hatzurile Stelei dar acum cred ca s-a lamurit toata lumea ca Gigi e la mintea unui copil de 10 ani.

bibilik (2 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:33

Am priceput nea Ovidiu !
Ratingul e prea important pentru trustul Impact.
Felicitari atunci pentru articol si tineti-o tot asa .

ionel (4 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:37

La Steaua exista o mare problema, ea se numeste Gigi Becali, ca vor unii ca nu voe asta este piedica in performanta echipei, el considera ecipa de fotbal jucaria lui cu care-si face reclama. Sa nu credeti ca daca el vinde echipa nu ar avea cine sa aiba grija de ea: s-ar mai gasi oameni cu adevarat atasati de Clubul de Fotbal Steaua Bucuresti.

tano (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:47

Articolul este cit de poate de oviectiv si de lucid. Becali si-a pierdut mintile, nici el nu mai stie ce vrea sau ce trebuie sa faca. Cred ca steaua e pe tobogan, va ajunge acolo unde nu a fost niciodata: pe la mijlocul clasamentului. E limpede ca nimeni nu il mai doreste pe Becali la Steaua. Intr-adevar, steaua e „jucaria” lui dupa cum ii place sa se laude. O jucarie pe care a facut-o praf si se uita ca un copil timpit la partile componente imprastiate pe covor.

durden (338 comentarii)  •  9 martie 2009, 19:52

ai pus punctul pe i nea ovi.acestea sunt adevaratele probleme ale stelei.nu cine stie ce nascociri inventate de diferiti frustrati…

ps:va implor concediati-l pe autorul articolului despre mircea lucescu.este penibil.cel mai slab articol pe care l-am citit anul acesta!!

Expertul (13 comentarii)  •  9 martie 2009, 20:05

In fond, am dreptate: prea multe articole, mult prea multe despre fotbal si prea putine din alte sporturi. Prea multe articole despre steaua si conducatorii ei, as indrazni sa spun ca asta e o discriminare la adresa celorlalte sporturi si a celorlalte echipe. Daca ziarul dvs se numeste Gazeta Sporturilor, este de la sine inteles sa nu domine fotbalul asa cum se intampla zilnic.
D-le Ioanitoaia, critica mea s-a vrut una sincera si constructiva. Daca si acum ma cenzurati, inseamna ca degeaba ati deschis blogul, dupa umila mea parere, fiindca fiecare are un anumit standard al calitatii…..

booba (4 comentarii)  •  9 martie 2009, 20:08

cele doua probleme ale Stelei: Gigi si Becali.

macheta (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 20:32

Daca Becali n-o sa iasa de sub influente lui Piturca cat mai repede ,STEAUA O SA SE BATA LA RETROGRADARE!!!
la ora actuala nici un antrenor din lume n-o sa poata redresa echipa,deci nu ne ramane decat sa suferim.
RUSINE BECALI ,RUSINE LACATUS.

nicu (1 comentarii)  •  9 martie 2009, 20:51

Toti ziaristii si reporterii sufera de becalimanie.
Cred ca af fi bine sa consultati un psiholog!

redandblue (10 comentarii)  •  9 martie 2009, 20:54

M’am saturat de tot ceea ce se intampla la Steaua , nu stiu pana unde se poate ajunge cu rezultatele astea rusinoase.

Chicago (13 comentarii)  •  9 martie 2009, 22:09

Steaua iese la incalzire. Suporterii striga mic cu mare: Stea-ua, Stea-ua!! Lacatus isi face aparitia si, cu trei lovituri mimate spre cer, se declanseaza isteria: La-ca-tus, La-ca-tus!!! Finantatorul stelei isi face aparitia si el, tacut. Toti suporterii scandeaza. Ce vor ei! Incepe meciul. Jucatorii sunt conectati 100% la partida. Nu se mai aud scandari triviale la adresa nimanui. Stea-ua! Stea-ua. La-ca-tus, La-ca-tus! Tabela de marcaj arata un scor uluitor. Atacantii Stelei sunt luati pe sus de suporterii care au invadat terenul. Seful galeriilor il iau pe brate pe portar. Steaua este campioana. Se incheie visul. Ne trezim la realitate: Cosmar. Teroare! Steaua in pericol saiasa afara din Europa. UUUUaaaa! Lacatus, uuuuaaaa Stea-ua, uuuuaaaa investitori. Mai bine stau acasa, ma uit la un film, ba nu, poate vad ceva la Mancester-Inter, ba nu, ma plimb prin parc, dar ma trezesc tampit la casa de bilete a stadionului din Ghencea. O sa joace cu Iasul. Si eu, pana la urma ce-o sa strig? Stea-ua?, La-ca-tus? Pai de ce? Ma rog. Asta este! Fie ce-o fi! Hai Steaua!

Nea Caisa (5 comentarii)  •  9 martie 2009, 22:28

Este clar ca Steaua nu va face nimic sa aiba in teren tripleta de aur a verilor Becali. Deci, Becali nu trebuie sa fie doar antrenor, ci si jucator, iar linia de mijloc trebuie sa fie G. Becali-V.Becali-G.Becali-D.Moreno. Pacat ca atacantul Oaie, de la judeteana, s-a retras. Gigi, ai curaj si taie nodul gordienesc: iesi in chiloti pe gazon si vei fi idolul superterilor, apoi te ve transfera singur la Real Madrid pe 15 milioane de euro!

Stenograma ascunsa.ro (46 comentarii)  •  9 martie 2009, 23:11

Pai a plecat vreo clipa sa se intoarca,dar acum, nu prea are loc…….;) steaua bucuresti,oameni buni,este CLUBUL CEL MAI CORUPT DIN ROMANIA,desi pe la noi lumea vorbeste despre Dinamo….e total gresit.Sunt de acord ca in urma cu ceva ani,au existat 2-3 meciuri, la Piatra Neamt,si Bistrita…care au fost catalogate ca noncombaturi…dar de atunci timpul a trecut,a trecut…si a existat UN MOMENT ZERO !,dupa care s-a spus STOP jocurilor de culise.E R O N A T ! CLUBUL steaua bucuresti a ramas cu aceleasi ;OBICEIURI; de a ;CUMPARA; echipele adverse sau o parte din jucatorii adversi ,iar in unele cazuri ARBITRII :in frunte cu cel care s-a antrenat in echipamentul stelei MARIAN SALOMIR (voi reveni cu amanunte ). Acum vreau sa ma refer DOAR la cateva exemple de JUCATORI CUMPARATI :

-Curca + Gurita (Farul),in meciurile din campionatele 2004,2005,2006 au mimat fotbalul si au fost retrogradati la echipa a 2a + CEA MAI MARE AMENDA DIN ISTORIA FOTBALULUI DIN ROMANIA(15.000 euro),de catre PATRONUL CLUBULUI(dl.Bosanceanu) unde cei 2 joaca,adica fratilor,ce dovada mai buna doriti ? .Apropo’ ,CURCA si astazi este pe banca de rezerve, verdict NONCOMBAT ! GURITA….ghiciti la ce club s-a transferat ? Pariu ca nu stiti .

-Meciul Vaslugi(pardon, Vaslui)-steaua. Era ultima etapa.Meci decisiv !! egalitate de puncte cu rapid 3 jucatori NONCOMBAT acuzati de PATRONUL CLUBULUI.(Dl. PORUMBOIU) : Badea,Panait,Hutan….ce dovada mai doriti ? Imediat dupa meci steaua i-a cumparat pe Badea si Panait,cu modesta suma de 1.400.000 euro. Chiar asa mare valoare au cei doi ? nu domnilor,ASTA A FOST PRETUL TRADARII,al NONcombatului.Panait a jucat vreo 23 de minute la echipa steaua,dupa care s-a intors la VASLUI.

-Eduard Stancioiu juca la Sportul.Era lupta mare intre steaua,Rapid si Sportul,,eu spun ca STANCIOIU a fost blat la acel meci.A iesit la 16 m si a facut un 11m INUTIL , cu picioarele inainte,desi mai erau langa el vreo 3 fundasi,dar scorul era 1-1 si banii lui JIJI contau. Mai mult decat ONOAREA de a juca cinstit ! Copos a comentat 1 an dupa acel meci,si acum suspina,intrebati-l !!

-va amintesc doar in trecere asa de celebrul 8-1 de la Timisoara,cand FLORIN BATRANU a luat ;rosu;in min.5,intr-o faza penibila.L-a cersit.Restul il stiti de la acel meci.Voi ;banatu-i fruncea;,nu ati vazut meciul ?

M.Popa,Canu,Caramarin,Olah,G.Coman,Ov.Petre.Acesti jucatori,bunicei,au pus-o de un NONCOMBAT chiar in fieful stelei in ghencea.Va amintiti?,la pauza 1-1 gol Mansour.Dar dupa pauza,POLI=CAPRA.Mai exact, jucatorii amintiti.2-1 la final ;glorios;.Ce s-a intamplat dupa meci ?.Va amintiti ? PATRONUL LOR(Dl IANCU),l-a concediat pe OLAROIU,pentru cateva ore !! hahaha hazliu,banuiesc ca a primit un telefon de la jiji si l-a potolit.L-a repus pe Oli in functie, seara…Dar pe la pranz acuza echipa de NONCOMBAT.Patronul lor.Retineti ?

-In trecere va mai spun asa ,;ca pret platit;,urmatorul an Oli la steaua,si i-a luat si pe Ov.Petre,G.Coman. Cei care au ramas acolo,la Timisoara ;prietenii lui oli; Canu,Caramarin,Olah,Popa,au facut FIGURATIE in meciul din ghencea din campionatul 2006-2007
.VA INTREB SI EU….aveti idee de ce in semifinala de cupa nu a jucat decat Canu?Caramarin,Olah,Popa…pauza.Stiti cumva ANDREI CRISTEA de ce nu a jucat in acea semifinala de cupa de pe ;giulesti; ? aaaaaa s-au certat,spun ei ! si a fost trimis acasa….PATRONUL LOR a dat ordin ca POLI sa joace fara ;TRADATORI; si au batut 1-0 !

-Jula,Coroian,Anca,Stancioiu,Minteuan,SUNT ACUZATI DE CATRE CLUBUL LOR;CFR;CLUJ….ca nu si-au jucat corect sansele in meciul cu ;faimoasa; steaua. ASA AU DISTRUS VISUL CLUJENILOR de participare in CH.LEAGUE.E corect domnilor fotbalisti ? De aia era jiji asa sigur ca bate 3-0 ? avea acesti jucatori ;CUMPARATI;.As vrea sa vina stelistii sa spuna : da prietene,ai dreptate ,ne-am saturat ! Aveti curaj ?

ACEASTA este steaua echipa;curata; din ROMANIA.Dar spun eu: ESTE ECHIPA CEA MAI MURDARA DIN ROMANIA,desi s-a bagat in fata o alta echipa din Bucuresti,Dinamo.Dar,cine stie ? poate intr-o zi v-a exista si in Romania ;un CALCIOPOLI;,ca si in Italia. Nu am mai amintit de alte ;lupte; ale razboinicilor.Au fost multe meciuri ;tari; cu echipe ;satelit; : nr 1= fcm Bacau,mai sunt ,Jiul,Otelul,Pandurii,Sportul,National,Farul,Arges…Timisoara. ps.urmeaza urmatorii doi ani …. DNA,brichete,valize,comisii,stenograme!!!

red (46 comentarii)  •  10 martie 2009, 0:32

ai dreptate nea ovidiu!

ptr-Birlik (294 comentarii)  •  10 martie 2009, 1:21

Tie chiar asa de „greu” iti e sa realizezi, ca G.B-ul tau nu vrea un antrenor pe care sa nu il poate „controla” !! Crezi ca un Dan Petrescu , Razvan Lucescu, Protasov, etc… s-ar lasa „controlati” de „Gibonul” asta !! E adevarat, sunt banii lui, dar la un club de talia Stelei nu poti sa faci ce vrei tu, cind vrei tu, chiar si daca esti PATRON. Punct.

Albu Sibiu (95 comentarii)  •  10 martie 2009, 2:28

Stenograma, esti naiv daca tu chiar crezi in momentul 0. Acela a fost ca la spovedanie; iti recunosti pacatele, te speli de ele si incepi apoi sa faci altele. Eu sunt suporter CFR si recunosc ca si ei au mai comis fapte obscure (poate si numai pentru a tine pasul cu ceilalti). Esti naiv daca tu crezi ca un blat se face doar unilateral. Reteaua exista si functioneaza poate mai ceva decat functiona vreodata in Polonia sau Italia. E ca si in politica: in fata mass-media toti se bat in culise insa sunt prieteni. Iar daca tu zici ca Dinamo e data cu Dero inalbitor. adu-ti aminte macar de partida Vaslui – Dinamo, de Poli-Dinamo sau de mascarada Otopeni-Dinamo ca sa-ti dau doar cateva exemple din acest campionat. Bineinteles insa, ca orice campioana care se respecta, Steaua e mereu prima si aici insa asta nu ajuta sa spunem ca restul sunt sfinti. Dar daca tie iti face bine naivitatea atunci considera ca n-ai citit nimic acum…

andrei (45 comentarii)  •  10 martie 2009, 9:05

„valoarea modesta a lotului” – daca intr-o echipa joaca 5 internationali activi (ogararu, goian, ghionea, petre, nicolita) un international polonez (golanski), 3 columbieni (zapata, toja, dayro), vreo 3 sperante mari (stancu, szekely, bicfalvi) si alti vreo 3 jucatori cu mare experienta (marin, lovin, plesan) iar aceasta echipa nu se poate impune de niciun fel intr-un campionat modest, cauza trebuie cautata nu in valoarea lotului ci in cei care trebuie sa puna in valoare acesti jucatori. E vorba in primul rand de antrenor si de cei care trebuie sa asigure climatul de mare performanta – conducatorii. Cat priveste pe cititorul care ne-a scris o polologhie despre „cumparari” de jucatori doar pe baza masurilor luate de patroni dupa meci , a uitat sa spuna cate meciuri a vandut steaua altora daca ne luam dupa logica asta, adica sa vedem pe cati a trimis oierul la echipa a II, pe cati a dat afara, pe cati a injurat, etc. Conform logicii „stenogramei ascunse” szekely si tiago au trantit meciul cu brasov – unul e trimis la echipa a II, altul e cu un picior afara. Aici ajungem daca ne luam dupa gura patronilor. Am vazut ieri pe tvr 2 finala de cupa din 1988 steaua-dinamo, cu un gol perfect valabil marcat de balint in finalul partidei si anulat de un tusier,george ionescu, care racola fotbalisti pentru dinamo inca din 1983 (a se citi cartea lui vochin despre steaua). Conform regulamentului steaua trebuia sa piarda cu 3-0 pentru razvratire, dar dinamo a furat pe fata cu arbitrul, asa cum a facut-o si etapa trecuta cu mediasul. Iar aici nu mai e vorba de prostiile pe care le debiteaza patronii dupa meci si masurile pe care le iau, ci de o realitate vazuta si din avion. Mai putin de ionesti, lajosi si unii fani dinamovisti

aure (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 9:11

Cum***daca cunosti ceva fotbal sa spui despre Tiago ca a fost unul dintre cei mai slabi jucatori la Brasov. Nebun ciobanu. Stie ca trebuie sa dea bani pe el sa-l pastreze asa ca incearca sa-l discrediteze.

Rasturnica Ciprian (3 comentarii)  •  10 martie 2009, 9:32

Acum 40 de ani jucam fotbal in „Groapa” la nea Fane Stanculescu R.I.P. Ca nu tin cu Steaua e clar 🙂 Sincer, in ultima vreme mi-e mila de oamenii de la Steaua si de suporteri, pt. ca ati ajuns la cheremul unui bisnitar agramat, care a facut dintr-o echipa mare un gunoi care pe zi ce trece pute mai tare. Numai cei direct implicati pot schimba ceva, Steaua e ca Romania sub Ceausescu! Ignoranta si lipsa bunului simt potentzate de ziare si posturi TV in goana dupa senzational fac nota sistemului de valori al Romaniei contemporane. O tempora …! Pacat!

AlbAlbastru (167 comentarii)  •  10 martie 2009, 9:34

Domnu’ Ovidiu Ioanitoaia, dar Becali nu se va implica in alcatuirea echipei, a si spus-o. Becali SE VA IMPLICA. Cu valize, cunoastinte, hotzii, minarii, arbitri, jucatori corupti de la echipa adversa… asa cum a facut-o si acum trei ani cind a furat campionatul de sub nasul Rapidului, si acum doi ani si acum un an cind a terminat PRIN FRAUDA pe locul doi. Aceasta echipa a fost nascuta din hotzie abuz si minciuna si o va duce intr-o hotzie , abuz si minciuna pina cind se va desfiinta (lucru care trebuia sa se intimple IMEDIAT dupa „Revolutie”).
Forza Stiinta. La anul CAMPIONI.

zed (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 11:45

Iar incepeti cu „cazul valiza”???
Domnule Ioanitoaia, acest caz este praf in ochi pentru a acoperii adevarata valiza care s-a dat cu o etapa inainte.
Sunt convins, si o sa cred pana mor, ca Dinamo a luat bani de la CFR sa bata Steaua anul trecut, asa cum a luat bani de la Steaua sa bata CFR-ul acum doi ani.

Stefan (5 comentarii)  •  10 martie 2009, 12:05

Gigi Becali este ceea ce este. Un om de show cu bani. Nimic mai mult , nimic mai putin. Degeaba va asteptati sa se schimbe ceva sa rezolve ceva sa realizeze chiar daca se implica ( prin cunostinte, telefoane, valize, veri etc) pt ca echipa tot asa va juca din nefericire…

polish (1 comentarii)  •  10 martie 2009, 12:50

tu ai spus ioanitoaia,dupa scandalul becali-hagi, ca nu o sa mai scrii niciodata despre dejectia asta.de ce nu ai un pic de caracter si sa respecti promisiunea?.eu atunci chiar te-am crezut.pt ultima oara

daniels (63 comentarii)  •  10 martie 2009, 12:59

I’ll be back , again.again !!! cum suna o reclama pe la radio …dar doar atat : comicul tragediei ! si daca se intoarce ce ? si daca se baga peste Lacatus ce ? se va schimba ceva in tragedia terfelirii unui nume de glorie a fotbalului romanesc ? Nici pe departe … si daca Steaua se va zbate pe la locurile 6 in jos ce mare tragedie ? Lasa-i pe altii sa ne reprezinte fotbalul (ca poate chiar merita : CFR, Dinamo, Poli) ca doar nu inseamna ca daca sunt stelist e musai sa castige Steaua tot cu si fara valize si ciobani !!! Calmati-va , tovarasi nu aici este nenorocirea …nenorocirea este in noi tovarasi ! In fiecare rautate si fiecare mod de a pacali realitatea si normalul din fiinta umana!

io (16 comentarii)  •  10 martie 2009, 13:28

domne’ lasa-ne frate cu becali ca ne-am saturat. si vrei sa stii ceva domnu’ ionitoaia? cand a intrat porumboiu in direct si au inceput sa se certe am schimbat canalul. ar trebui si dumneata sa-ti schimbi gandirea. foarte multi nu mai accepta scandalul. azi nici nu am citit editorialul cand am vazut despre ce este vorba. trezeste-te domnu’ ioanitoaia !

Florin1369 (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 14:35

Domnule Ioanitoaia, din punctul meu de vedere ziarul exagereaza cu mediatizarea excesiva a situatiei de la Steaua. In momentul in care Dinamo era agentul 007, nu se comenta mai nimic prin ziare, in momentul in care alte echipe se aflau un situatii dificile, nu se facea atat de multa tevatura. Steaua isi va reveni cu siguranta, cu Lacatus, sau fara Lacatus, Becali va ramane patron in continuare, cu voia suporterilor, sau fara voia suporterilor. Mai mult decat atat, daca Steaua ia campionatul anul asta sau anul viitor, suporterii se vor impaca cu Becali. Sta in firea lucrurilor sa fie asa. Daca Lacatus nu va rezultate, suporterii il vor da afara. Oricat de simbol ar fi, sta in firea lucrurilor sa fie asa.
Este doar o chestiune de timp pana cand aceasta echuipa isi va reveni. Si cu siguranta isi va reveni mai repede daca presa ar lasa clubul Steaua in pace, daca suporterii ar avea rabdare si are inceta razboiul absurd cu patronul Stelei, daca antrenorul ar avea demnitate si si-ar da demisia. Sta in firea lucrurilor sa se intample asa!

C.Tudor (301 comentarii)  •  10 martie 2009, 14:52

Echipa Steaua are o SINGURA problema: Gheorghe Becali. De aceea orice analiza este inutila: vorbe goale.

Stelist (98 comentarii)  •  10 martie 2009, 15:11

„rămîne de văzut în ce măsură Lăcătuş va accepta să fie vocea a doua. De presupus însă că, din dragoste pentru culorile roş-albastre, va accepta.”

Asta nu se numeste dragoste, se numeste prostie si lipsa de respect fata de sine. Ca sa nu mai spun ca nu e niciun simbol de vreme ce a acceptat a 2 oara sa lucreze cu Becali – dusmanul tuturor suporterilor.

Prin comportamentul sau dea lungul timpului, Gigi Becali a reusit sa tareasca Steaua in cea mai mare mocirla. Becali e blestemul Stelei. Personal nu ma mai identific nu nimic din ceea ce se intampla la Steaua – mai mult, am devenit un anti-stelist pana cand pleaca sau pana cand il facem pe Becali sa plece!!!

ps. becali spune ca a bagat nu stiu cati bani la echipa. probabil asa e, dar si i-a scos inapoi. In orice caz, imaginea si notorietatea care i-a adus-o Steaua este imensa.

Becali pleaca!!!

klin (2 comentarii)  •  10 martie 2009, 15:22

@ C. Tudor

Cred ca te referi la GEORGE BECALI……in rest sunt perfect de acord cu tine.

milici (440 comentarii)  •  10 martie 2009, 17:16

Steaua , cu peste 11 jucatori selectionabili, multi titulari acum la nationale are , in opinia dlui IOANITOAIA , un LOT MODEST.Pe langa astea multi spun ca Becali e no.1 in materie de coruptie ,desi Borcea e greu de intrecut.
Care sa fie explicatia rezultatelor slabe?Or avea alte echipe loturi chiar asa de puternice, tocmai acum cand nu putem incropi o nationala mai de Doamne ajuta?
Se mai joaca si in afara terenului?
O explicatie simpla fi slaba organizarea a jocului , caderea psihica si valoarea indoielnica a lui Lacatus.

Dan (1 comentarii)  •  13 martie 2009, 8:31

La Steaua exista un ciclu de 10 ani care ne arata evolutia in clasament la sfarsit de campionat. ***

Comentează