Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

“Sindromul Gigi Becali”

Să fi luat CFR boala Stelei de a schimba antrenorii fără motiv?!

C um Steaua a irosit şi ultima şansă de a prinde Cupa UEFA, nu vom avea nici o reprezentantă în primăvara continentală. Ca de obicei, vom urmări fazele […]

joi, 11 decembrie 2008, 4:57

Să fi luat CFR boala Stelei de a schimba antrenorii fără motiv?!

C um Steaua a irosit şi ultima şansă de a prinde Cupa UEFA, nu vom avea nici o reprezentantă în primăvara continentală. Ca de obicei, vom urmări fazele finale ale competiţiilor europene la televizor. Dacă e să comparăm prestaţia CFR-ului cu a Stelei, trebuie subliniat că formaţia clujeană s-a descurcat mai bine. Pentru cĂ a luat trei puncte În plus, dar Şi pentru cĂ a jucat mai mult fotbal. Campioana a murit frumos, atît că, din păcate, s-a curăţat şi ea. Oricum, şi-a depăşit condiţia de debutantă. Inclusiv sau mai ales în partida de adio, pierdută onorabil, la limită şi cu gol marcat, pe Stamford Bridge.
Spre dezamăgirea numeroşilor săi suporteri, Steaua şi-a continuat declinul. În Ghencea e necaz şi e vraişte, iar primul vinovat trebuie socotit Gigi Becali. Majoritatea relelor au pornit de la patron, din care pricină, logic, toate oalele au ajuns să se spargă în capul acestuia, vehement contestat de tribună. Aparent, de vină ar fi şi cei, foşti ori prezenţi în club, care i-au băgat pe gît finanţatorului, uneori la preţuri umflate, jucători de valoare îndoielnică, sub nivelul pretenţiilor Stelei. Numai aparent însă, întrucît Gigi a fost singurul care a decis. El a tăiat şi a spînzurat din lojă în vestiar şi înapoi. Cînd n-a dat afară antrenorii, i-a silit să-şi facă bagajele. 

După plecarea lui MM Stoica, Steaua a resimţit acut lipsa unui management de calitate. În loc să păstreze oameni pricepuţi lîngă el sau să aducă alţii, Gigi i-a încurajat pe aplaudaci şi, eroarea lui cea mai gravă, s-a crezut cel mai dibaci, cel mai deştept, cel mai cel dintre toţi. Buricul pămîntului. Înconjurîndu-se de nepoţi şi, cu excepţia lui Vali Argăseală, de false competenţe, şi-a blocat el însuşi drumul. Deşi s-a întîmplat să mai folosesc această formulă, recurg iarăşi la ea, Gigi Becali a cules ce-a semĂnat.

La Cluj, lucrurile au stat o vreme exact invers. S-a menţinut o atmosferă propice performanţei tocmai pentru că s-a lucrat discret, cu tact şi cu calm, în echipă. Zic o vreme deoarece, mai nou, există riscul ca situaţia să se complice şi în Gruia. Surprinzător, şefii CFR-ului ar fi hotărît să-l aducă antrenor pe Protasov, demis recent din Liga a II-a rusă, de la Kuban Krasnodar!

Vă reamintesc că, la momentul respectiv, n-am salutat numirea lui Trombetta, apreciind că Andone merita păstrat. În aceeaşi măsură, nu înţeleg acum motivele schimbării italianului. Care n-a dezamăgit, dimpotrivă, chiar s-a ridicat la înălţimea unei misiuni dificile. Altfel spus, dacĂ l-au promovat, de ce-l scot după doar 3 luni şi jumătate, după doar 19 meciuri?!

Nu-i exclus ca primejdia să fie şi mai mare. În sensul în care, molipsindu-se de “sindromul Gigi Becali”, manifestat prin autoritarism, prin inconstanţă şi prin pripeală, Paszkany şi Mureşan să fi tras concluzia că le ştiu şi ei pe toate. Altminteri e foarte greu de explicat, de-a dreptul imposibil, de ce au renunţat atît de uşor la Trică! Poate că greşesc, dar poate că nu, vom vedea.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Radu (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 17:24

Vai cate surprize merg mai departe: Manchester Utd., Liverpool, Chelsea, Arsenal, Juventus, Inter, AS Roma, Barcelona, Real Madrid, Villareal, Atletico Madrid, FC Porto, Sporting Lisabona, Bayern Munchen, Olimpique Lyon, ca de obicei Anglia si Spania cu cate 4 echipe..singura constanta este Panathinaikos..:)baieti, voi nu vedeti la ce felie de tort intindem mana? Chiar credeti ca avem loc vreo 4-5 ani de acum incolo? Cand vor avea probleme financiare si vor face rabat la achizitii, atunci poate avem loc si noi!

reglementare (8 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 17:26

D-le Ioanitoaia ce parere aveti despre reglementarea dreptului patronilor de a interveni asupra profesiei de antrenor. Echipele a caror patroni intevin astfel sa fie penalizate. Oricum Becali risca sa ramana fara variante de antrenor, nu vad cine mai vine in aceste conditii la Steaua.

Gicu (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 17:27

O greseala foarte mare, care nu face altceva decat sa creeze dezorientare la CFR. Un antrenor ajunge la maximul posibilitatilor la o echipa dupa mult mai mult de 3 luni.

CA (13 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 17:31

D-le Ioanitoaia nu le mai purtati de grija celor de la Cluj ca se ocupa ei singuri de treaba aceasta. Trica a dat ce a avut iar acum e pe panta descendenta. Cum l-au prostit pe Gigi cu Semedo, probabil ca acum e rindul Farmagustei, desi inteleg ca nu s-au luat bani multi pe jucator.
Andone si Trompetta sunt antrenori bunicei nimic de zis dar insuficienti pt. Campions Ligue. Sa nu uitam ca de la demiterea lui Dorinel si pina acum CFR-ul a urmat un drum ascendent si cam tot ce au facut a avut rezultat pozitiv. Asa ca pina la proba contrarie dati-le credit in continuare. Ginditi-va doar ce s-ar fi intimplat daca clujenii v-ar fi ascultat chiar de la inceput!

Optimvs (5 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 17:39

Au luat un ban pe Trica, jucator aflat la sfarsitul carierei, si care oricum visa si el la un transfer afara, dar il cumpara pe Rade Veljovici, jucator de 22 de ani din nationala de tineret a Serbiei. Nu prea seamana a politica de transferuri dupa DVD, stil Berbecali, nu?

Clujeanul (17 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 18:13

Trica a fost rasplatit pentru munca si sufletul pe care l-a pus la CFR. El si-a dorit sa plece, cei de la CFR i-au dat drumul. Cat despre Protasov, nu el e nou antrenor al CFR-ului, asa ca vorbiti degeaba.

mircea (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 18:42

Mureşan dezminte: „Protasov nu vine la Cluj!”

REDDOGCOCO (34 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 18:52

Intre Steaua si CFR exista o diferenta mare: in timp ce la Cluj exista o conducere ,la virf,de intelectuali,se greseste mult,mult mai putin;la Steaua,in schimb,nu poti avea prea multe pretentii in acest moment,nu stim daca cel din virf a terminat macar…liceul.Iar daca l-a terminat,l-a terminat……Deci aici este diferenta,tov Ioanitoia.Este diferenta dintre un intelectual si un muncitor.Becali , e ….penibil,din toate punctele de vedere.Am vazut niste „interviuri”de-ale lui la televiziunile nationale,care pur si simplu incalca absolut orice reguli de bun simt,de limbaj, de orice….Asta e alta diferenta.Probabil ar fi trebuit sa fie si el comunist(a fost sigur,sa nu ne spuna el noua ca n-a fost utc),ca invete ceva respect….In orice tara civilizata,asemenea interviuri nu se fac.Ma intreb eu ce-au zis copii lui,sau ce vor zice cind vor vedea si asculta cum vorbeste tatal lor la tv…Dar,asta e chestie de educatie….

källström (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 19:00

bun articol:-)))))cu informatii la zi:-))multumim:-)

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 19:30

Cu tot respectul, domnule Ioanitoaia. Valoarea unei echipe si a antrenorului sau nu se stabileste doar punctual in 1-2 ocazii. Sunt un atent urmaritor al CFR-ului si stiu foarte bine duiumul de greseli pe care le-a facut Trombetta. Tot asa v-am combatut si cand, asa cum bine ati recunoscut, il sustineati pe Andone. Trombetta are meritul de a fi revitalizat niste jucatori neglijati pe nedrept de Andone (vezi Culio, Muresan), de a fi axat jocul CFR-ului pe centru si nu doar pe flancuri cum facea marele dinamovist, o tactica falimentara pentru o echipa tehnica dar cu un mono-atacant, cum este CFR-ul. Bun, acum ce i se poate imputa? In primul rand conformismul. Exemple? Min. 55, la Chelsea. Stiindu-se la adapostul egalului il scoate pe Dubarbier si-l introduce pe E. Kone. Adica scoti un om care putea produce contraatacuri, care putea tine jocul, sa nu vina englezii peste tine cu tot cu portar si bagi un om firav, pe un post apropiat de cel de inchizator. De nenumarate ori l-a folosit pe copilul asta (foarte talentat de altfel, cu tehnica extraordinara de pasa si sut) pe posturi retrase, de mijlocas, mult mai aproape de Muresan decat de Y. Kone. Aceiasi greseala am mai vazut-o prin min. 75 al ultimului meci de campionat cu Gaz Metanul cand stim bine ce noroc a avut CFR-ul pt a castiga. O alta greseala a sa? Titularizarea excesiva a lui Stancioiu, un portar de o calitate indoielnica. Si exemplele pot continua la nesfarsit. CFR nu este o echipa italiana, nu poate juca defensiv cu aparatorii brazilieni si portughezi pe care-i are, fiindca se lasa rau. Ea e condamnata mereu sa atace, sa tina mingea departe de propria poarta. Y. Kone e mereu izolat in avanposturi. De-acord, Didi este accidentat dar asta nu constituie o scuza pertinenta. Avea cel putin 5-6 jucatori care puteau acoperi cu succes acel rol de „sustinator al lui Kone”: Dubarbier (da, Dubarbier ca si atacant!), Trica, Ruiz (aproape refacut in ultimele etape), Traore, Bujor (ultimii doi fotbalisti de la CFR II, dar de o mare valoare). Probabil teama de rezultat, nevoia de autoconservare, de securitate a postului l-a facut sa nu riste. I s-a dat o sansa gigantica pe care nu a indraznit s-o riste necalculat. Pasii mici, in situatiile grele cu care s-a confruntat CFR-ul in anumite meciuri nu au fost de niciun ajutor. E nevoie deci de un antrenor stapan pe sine, pe mijloacele sale tactice, care are curajul de a improviza atunci cand momentul o cere si, neaparat, cu suficienta autoritate pentru a se impune in fata lotului. Fiindca, nu stiu daca ati observat dar, incepand de pe vremea lui Trombetta echipa se prabuseste fizic din min. 60-70. O echipa ce macar Andone o lasase bine antrenata la acest capitol. Cred ca stilul sau apropiat de jucatori a facut ca acest capitol neplacut fotbalistilor, cel al pregatirii fizice, sa fie tratat cu insuficienta seriozitate. Protasov, de pilda, are o imagine nepatata in Romania. Daca aducem modelul Stelei anului 2004 si-l suprapunem peste CFR-ul actual am putea avea o potentare nebanuita a jocului. De asemenea, sa nu uitam, ambele echipe de la care Protasov a fost demis se confruntau atunci cu mari probleme financiare. Adica, s-o spun altfel, e foarte probabil ca sa nu si-l fi putut permite, ca antrenor!
Oricum Trombetta avea doar un interimat, chiar daca nimeni n-a spus-o pe sleau. Un interimat care a confirmat doar intr-o prea mica masura fata de cat s-ar cere unui antrenor CFR.
Astept va rog sa ma contraziceti la cele afirmate mai sus de mine. Sa-mi dovediti ca stiti mai bine situatia si lotul CFR-ului, fata de cum o stiu eu, nu din Cluj ci din Sibiu.

Laurean (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:13

CFR Cluj a demonstrat ca poate fi o echipa cel putin de talia fostei Campioane a Europei care s/a numit Steaua. Si poate chiar mai mult. Faptul ca se va schima antrenorul nu este un moft ci o necesitate. Nici Andone, nici Trombetta (ce sa mai discutam) nu au avut experienta de a lucra cu un asemenea „aluat”. Pentru ca la CFR se gindeste realist, nu au vise … erotice ca Becali! CFR cistiga meci de meci tot mai multi simpatizanti in timp ce Steaua a ajuns – fapt dovedit recent – la 2%!! Un singur lucru nu se „vede” de nimeni – „valoarea” campionatului intern, unde echipele ce vor in Europa, ar trebui … sa fie atestate ce ECHIPE nu adunaturi ce bat mingea!!

sorin iasi (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:18

de acord, Albu-Sibiu. si eu urmaresc cu mare interes cfr-ul inca de pe vremea cand erau o echipa nebagata in seama care abia aspira la titlu. imi place mult profesionalismul celor de acolo. tombeta, din pacate, nu a avut suficient curaj. a jucat cam aceesi echipa de la roma si parca i-a fost frica sa schimbe. de exemplu, eu de multa vreme astept sa il vad pe sanchez prette, dar nu i s-a dat incredere pana acum. in mod sigur poate reprezenta o solutie pentru inlocuirea lui trica si mai e si tanar. este un fin tehnician si un pasator excelent.

pro (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:20

Protasov nu vine la Cluj, a fost o stire inventata. Ieri era Toppmoller, azi a fost Protasov. Maine va fi un alt antrenor.

Pe langa asta, mai sunt si alte informatii eronate. De pilda demiterea lui Protasov. El nu a fost demis, a plecat de buna voie, pe fondul unor posibile probleme financiare. A avut un angajament pe jumatate de sezon la echipa din liga a 2-a (sau a 3-a?) pe care a promovat-o in liga imediat superioara. S.a.m.d.

Ple.shit.iza 55 (29 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:23

Albu Sibiu,
nu sint de acord cu tine. Trombetta a revitalizat surprinzator jocul CFR-ului. Nu e vorba numai de trasee centrale ci de principii de joc: pressing mult mai agresiv (sa fie aici cheia oboselii de la sfirsit?), atac mult mai direct si mai rapid, cu pase scurte. In general un ritm mult mai bun de joc. In comparatie cu Steaua jocul cfr-ului nu pare asa de dezlinat, cel putin nu in partidele cu miza mare.
Si eu cred o ca schimbarea lui Trombetta e o gresala.

Skama (2 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:33

Catre Albu-Sibiu

Foarte faina interventia, multumim de input! Sper sa ai dreptate. Nu sun fan inrait CFR dar sunt mindru cind o echipa din Cluj joaca bine. De asemenea ma bucur pt Brasvo si Urziceni. Cu cit tac mai mult patronii, cu atit echipele joaca mai bine. Cam greu de inteles pt cei din Bucuresti.

Forza CFR!

Gogonea (11 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:40

A-l critica pe Trombetta este o MARE TAMPENIE! Necunoscatori precum Sorin Iasi si Albu-Sibiu dau cu mucii-n-supa ei avand pretentia ca CFR sa distruga pe Chelsea si Roma. CFR a mers peste posibilitaile ei, avand in vedere ca este formata din jucatori buni dar de calitatea a II-a. Daca Andone s-a prezentat slab, Trombetta putea sa faca o echipa bunicica daca era lasat. Un antrenor are nevoie de timp, mai ales cand nu are la dispozitie jucatori ca Messi, Kaka, sau Ronaldinho. Fotbal toti pretind ca stiu, in realitate putini, iar de pe margine e asa usor.

ion (6 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 20:46

Echipele nu au aceasi gandire,ci au probleme de mentalitate ,atata tot,si mai exista un lucru :noi romanii nu avem foame de trofee,acesta este singurul lucru care ne lipseste ,in rest le avem pe toate.

Albu-Sibiu (95 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 21:04

Imi place termenul „jucatori buni dar de calitatea a II-a”. La fel exista probabil „jucatori slabi dar de calitatea I”, nu? Eu imi amintesc de o echipa antrenata de Bergodi care facea pressing din primul pana in ultimul minut fara frica de a gafai lamentabil la final. Mai stiu ca nu trebuie niciodata sa ne comparam cu alta echipa, cu cat de rau joaca Steaua (ca si cum s-ar putea si mai rau) ci doar cu noi insine. N-ai sa stii niciodata care sunt de fapt posibilitatile unei echipe pana nu le incerci. Nu putem zice ca CFR a mers peste posibilitatile ei. Asa s-a zis si la momentul plecarii lui Andone. Nimeni nu este de neinlocuit; trebuie doar momentul potrivit pentru a face schimbarea. Acesta este ACUM! Noul antrenor ar avea timp suficient pentru a-si pregati echipa in vederea returului. Cred ca si cu un antrenor echipa CFR-ului putea spune mai multe. Un antrenor care s-ar fi luptat cu Paszkany pentru titularizarea lui Hirschfeld, care ar fi preferat incercarile unui loc caldutz pe banca unei echipe de Liga Campionilor. Cred in forta unor jucatori ai CFR-ului. Pereira, Dubarbier, Culio, Kone, Tony si Muresan sau Dani sunt jucatori care pot fi la orice mare echipa europeana. Ai deja jumatate de echipa valoroasa. Ce poate cere cineva mai mult pentru a obtine rezultate? Ii reprosez lui Trombetta faptul ca la Bordeaux a mers la egal cand, evident, puteau incerca sa joace fotbal si acolo. A exact o automultumire dupa primele doua jocuri, alimentata probabil de laudele ce au curs din toate partile. Poate pt Trombetta era deja o realizare suficienta. Insa, ca suporteri nu ar trebui sa cunoastem termenul „suficient”. Se putea mai mult!

geo (8 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 21:16

De la plecarea lui MM din Ghencea , totul s-a dus la vale ! Stoica era creierul acolo si i-a deranjat pe verii lui Becali care au facut tot posibilul ,bagind fitile naspa permanent ca sa scape de manager ! MM a plecat la urziceni si se cunoaste , meritul fiind pe deplin a lui si a lui petrescu ! daca as fi in locul lui becali , as lasa arogantele la o parte si i-as aduce la pachet pe cei doi inapoi la Steaua + nu m-as mai baga la echipa peste antrenor ! DAR ASTA NU SE VA INTIMPLA ATITA TIMP CIT CIOBANUL RAMANE !fosta glorie Tudorel Stoica a spus ceva extraordinar : adversarii si-au pierdut respectul fata de Steaua !Trist dar adevarat ..si doare foarte tare acest adevar ! Asta este contraperformanta lui jiji la Steaua ! A ruinat moral echipa si a ingropat in rusine palmaresul clubului !

eerrr (4 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 21:38

adica orice demitere de antrenor e in viziunea ta o simptoma a sinfromului Becali…. la fel te lamentai si cand l-au dat afara pe Andone si au avut dreptate – ce mare evaluator de talente e si Andone asta ca l-a dat pe Fabanni in Argentina si l-a tinut pe Ruiz… si daca nu pleca la timp, poate mai ramaneam si fara Culio…

eu zic sa lasi CFR-ul in pace ca vezi ca te contrazice toata lumea, oricum…. e o diferenta mare dintre cei de la CFR si Becali si doar cei rai intentionati pot sa faca o analogie

dany (4 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 21:39

ptr. albu sibiu. bine scris eu sant clujean u-ist dar m au impresionat lucrurile bune ce s au facut la cfr.Trombetta a facut treaba buna dar parca trebuie un antrenor mai cerebral mai cu experienta. dar toata stima pentru Trombetta si felul lui de a fi… profesionist…

Sebastian (3 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 21:41

Eu sunt de parerea ca Trombetta a fost de la inceput gindit ca o solutie provizorie. Si el cred ca stia lucrul asta daca se gindea bine. Conducerea clubului a avut o strategie de la bun inceput si se pare ca nu s-au razgindit intre timp. Deci nu este vorba de inconstanta, ba din contra. Trica!? Ce an scrie in buletinul lui…

cptm (2 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 22:04

Un club puternic se construieste la fel ca o afacere mare si sanatoasa cu investitie pe masura si mai ales cu un management de calitate.

Becali se da singur cu sapun pe franghie!

la revedere!

vlad (1 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 22:21

Am tinut,tin si voi tine cu Steaua intotdeauna,dar ce se intampla acum la echipa asta e incredibil ! sa aduci la echipa jucatori care nici macar nu stiu sa dea o pasa de 5M, nu stiu ce e ala UN-DOI, In viata mea n-am vazut 13 meciuri fara victorie la echipa asta! l-au adus pe Munteanu venit din B, sa salveze Steaua, deci frate nu asa se poate lucra la un brand ca steaua, Becali e tot raul de la steaua, il doare pe el de suporteri nu face nimic decat sa distruga acest club care e jucaria lui. Nu-l cotesta nimeni ca a bagat bani, dar bani Aruncati be niste jucatori de liga 2! unde i-a vazut pe acest jucatori nu stiu… n-am cuvinte la steaua nu exista profesionism

nelone (10 comentarii)  •  11 decembrie 2008, 22:57

pt steaua a venit sfarsitul ne-ati intoxicat cu succesele ei cu …..si cu…. pa drum bun spre desfiintare. atentie urmeaza dinamo pa …

fan fotbal (33 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 0:10

Nea Ovi, pana acum toate deciziile conducatorilor CFR-ului au dus la evolutia echipei. Eu zic sa nu ne pripim si sa asteptam sa vedem rezultatele acestei schimbari; s-ar putea sa fim placut surprinsi. Cat despre Trombetta, nu are de ce sa fie suparat: ii s-a dat o sansa de a antrena ca principal si a exploatat-o la maximum, sunt convins ca de acum nu va mai fi secund la nici o echipa. Oricum, multumim Trombetta si MULT SUCCES IN CONTINUARE!!!

sportsaga.ro (51 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 0:57

Deocadata la CFR treaba merge spre deosebire de Steaua. In Ghencea s-a mutat Circul Globus.

jan viola pitesti (254 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 0:58

sindromul prostiei la noi pe meleaguri ar trebuii sa facem o revolutie in creerele noastre nu ka cea din decembrie sa fim mai seriosi si mai buni

ROMANESCU (47 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 2:25

D-le Ioanitoaia !
Toti cei care „simtim ardeleneste” va contrariem la toate remarcile la adresa CFR-ului,pentru ca nu sunt spuse din suflet.
Si ,de fapt , citesc la dvs., in majoritatea comentariilor , numai expresii referitoatre la bani,”paine alba”, etc.si cat de bine ar fi daca „realizarile sportului romanesc” s-ar petrece numai in capitala.
Sa nu fiu inteles gresit; iubesc BUCURESTIUL ca si pe un oras cu „parfum aparte „,dar, iubesc si Craiova, Timisoara, Iasul,Constanta.
Insa, in mod special ; IUBESC CLUJUL !!!!!
De aceea,tot ce s-a realizat la CFR este de apreciat la modul superlativ.
Si noi, clujenii, suntem critici cand lucrurile nu merg bine,dar nu suntem subversivi.
Pacat, as fi vrut sa vad la dvs. un alt stil de apreciere,chiar daca echipa care realizeaza ceva este din Tulcea ,Botosani,Oradea ,Caransebes.
MA DOARE SUFLETUL DE „STEAUA”!!
Dle.Albu-Sibiu,semneaza-te de-acum incolo: ALBU-CLUJ,o meriti cu prisosinta .
Eu as fi vrut sa-l avem pe Laci Boloni la Cluj, pe M. Lucescu la Dinamo, pe Iordanescu la Steaua,Olaroiu la Craiova ,si, cati altii .
Imaginati-va ce Campionat am avea!

DUMNEZEU SA-I OCROTEASCA PE ROMANI (indiferent de nationalitate)!!!!

Campioana CFR (12 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 2:51

Sa nu-i comparam pe Paszkany cu Becali! E o diferenta mare de inteligenta, educatie si cultura intre cei doi!… De aici porneste tot, inclusiv capacitatea de analiza si luarea deciziilor!…

CFRRR (15 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 5:29

Singura echipa din Romania ce are fata de Liga Campionilor este CFR Cluj,asta e adevarul chiar daca nu le convine la multi. Iar cu acest Trombetta jocul CFR-ului a renascut dupa dezastrul Andone,(maestru la butoane,dar atat.) Imi era sila sa ma uit la CFR cu Andone,acum CFR incanta o tara si nu numai !!!

canadianul (6 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 8:09

Foarte bine scris SIBIANULE!!!
Sint in Canada , dar un adevarat CFRist

Ai lasat vreodata muzica sa-ti vorbeasca? (16 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 10:43

Daca aveti dreptate si se va molipsi Sindromul Becali, atunci e grav, e foarte grav. De ce nu se molipseste mai bine sindromul Cfr? Sau Urziceni? A da… stiu, cred ca noi mioriticii suntem imuni la el.

mavix (7 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 12:16

sintem de departe cei mai mari iluminati,intelegem totul atat de repede…
dupa 2 luni stim deja daca un antrenor e bun sau rau.omul n-apuca sa faca nici o strategie,nici un transfer,joaca tot cu echipa veche (cea care a dus probabil la demiterea anteriorului antrenor) si toti ne asteptam sa faca asta minuni cu ei.adica,ala dinainte pesemne a fost un dobitoc,daca n-a reusit mai multe cu lotul asta,urmatorul insa musai trebuie sa castige cu ei campionatul,cupa si sa ajunga si departe in liga sau in uefa.pt. ca noi stim siguri ca nu-i asa complicat,ca echipa e valoroasa.
cel mai greu lucru mi se pare sa repari dupa cineva,trebuie s-o iei practic de la inceput,dar noi avem pretentia ca antrenorul sa fie un fel de superman,indiferent de conditii.
cate lucruri i se pot reprosa lui trombetta?habar n-am… ce stiu sigur este ca desi sint suporter stelist de cand ma stiu,cfr-ul m-a facut sa ma uit cu placere la meciuri,m-am bucurat la golurile lor de unul singur prin casa,am admirat curajul si daruirea lor.poate ca trombetta ar trebui sa-i munceasca mai tare,ca pe final toti par vlaguiti.
in ceea ce-l priveste pe dorinel,de cand a fost instalat a acceptat umilirea si-a parut derutat,dar ce-ar fi putut replica in penibilul situatiei creat de becali care-l tinea de gat ca pe-un elev scos la tabla si declara cu emfaza in fata camerelor ca daca n-o sa-i convina lui de dorinel o sa-i dea 200.000 si-o sa-l dea afara.
am pus tacerea lui dorinel pe seama unui bun simt atacat miseleste si-am sperat ca dorinta lui e mai puternica decat putinta echipei si decat egocentrismul si mitocania lui becali.dar n-a fost asa.n-a avut curajul sa schimbe nimic,tot cu cei vechi a jucat,in prim plan cu „diamantul” dayro.in conditiile in care tot acestor jucatori li se datora situatia dezastruoasa si fara precedent a stelei,poate ar fi fost mai nimerit sa reimprospateze echipa,ca alte variante nu mai existau.
sint mai slabi ochirosii,andrei ionescu ai alti tineri decat dayro sau semedo,pt. ca n-au experienta?dar „vedetele” astea ce experienta au,in afara de experienta neputintei perpetue,de experienta ridicolului personal si a umilintei?
daca trombetta are macar luciditatea de a vedea punctele bune si rele ale echipei,ce se poate intelege din declaratiile lui dorinel la finalul meciurilor,cand noi tragem o singura data la poarta in 90 de minute si el zice ca am pierdut nemeritat si am avut ghinion?

bozgoru_franar (1 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 12:24

Domnule Ioanitoaia, ESTE Protasov antrenor la Cluj? ***

Eugen din Timisoara (6 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 13:55

Buna ziua tuturor,

Din nou doresc sa intru numai putin in polemica cu domnul Ovidiu I. CFR „murea frumos” daca scotea macar un egal cu Chelsea. Asa a jucat un fotbal bun dar ineficient, chiar cu gol marcat la Londra. Ori, de cand s-a jucat primul meci de fotbal oficial in Anglia scopul acestui joc este sa o bagi in „ate” daca intelegeti ce vreau sa zic. Iar ca sa o bagi in ate trebuie sa-ti depasesti adversarul si sa ajungi in pozitia de a incerca atele. Ceea ce nu au facut nici CFR sau Steaua.
Despre antrenorii celor doua echipe sunt de acord ca nici Trombetta sau Dorinel nu sunt antrenori de CFR sau Steaua in Liga Campionilor. Dar sunt pentru Liga I!!
De ce nu sunt antrenori de Lica Campionilor? Pentru ca nu au cu cine. Nici ca patronat, nici ca jucatori. Dar aici nu poti separa lucrurile, adica patronat de jucatori. Daca finul Radoi a stabilit cu nasul George ca Dorinel nu are voie sa schimbe stilul de joc care i se potriveste lui Radoi nu s-a schimbat stilul de joc al Stelei. In plus din primele trei secunde de cand a venit la Steaua lui Dorinel i s-a pus pumnul in gura. Si atunci vestiarul nu te asculta si nu ai autoritate. Cand Dayro este certat de Dorinel ca nu depune efort, ca nu vine la recuperari, ca este lent, ca … iar pe Dayro nici ca-l doare undeva deoarece este perla coroanei din palatul de aur al lui George atunci poti sa-l aduci linistit si pe Dan Petrescu ca NU VA PUTEA FACE TREABA LA STEAUA.
La CFR am avut „senzatia de regasire” pentru fotbalul autohton dar cum la noi orice lucru bun tine maximum 3 zile si la Cluj lucrurile derapeaza in mars de Porsche spre palatul de aur…
Asa ca hai Manchester United si Barcelona!!***

chinele stelist (10 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 15:02

m-am saturat sa tot vorbim despre spiritul nostru mioritic! fotbalul e un joc foarte simplu care trezeste atatea pasiuni. jucatorii sunt profesionisti si castiga bani din treaba asta. la fel si patronii de cluburi. in rest totul e poezie 🙂

rushdie (24 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 15:51

Sindromul Becali e national: romanul e bun, poliglot, stie orice, se descurca oricum si oriunde, are temperament etc. Triumful improvizatiei, inconstatei si amatorismului veleitar. Pina si pe unguri i-am „stricat” la diletantismul nostru dacic (Pista baci se trage din daci…).

grig (73 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 16:24

Sunt fan UCV dar mi-a placut schimbarea in jocul CFR -ului dupa schimbarea lui Andone(maestru la manarii si declaratii-scoala Dinamo Baneasa).

E o greseala sa ceri in 3 luni de la un antrenor prea mult.L-as pastra pe Trombetta.

fas (1 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 16:46

cu exceptia lui argaseala??? lesin de ras.

mm (15 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 16:47

Pentru cat gaz ati pus voi, cei de la gsp, pe Steaua in ultimele luni, fotbalistii Stelei au facut prea mult! Sa mai castige puncte in Europa si altii, cum ar fi cfr-ul, dinamo, rapidul, urziceniul, si vasluiul, ei cate puncte au strans in aceasta toamna!??? Vom reveni cand nu veti mai arunca cu rahat in statui !!!

shampang (14 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 17:00

e simplu , ca sa lupti in „liga lu` mitica” iti trebuie un antrenor uns cu toate alifiile si care se „descurca” , trombetta poate nu este dispus sa intre in mocirla din liga 1 si poate de aia a renuntat „sau nu” . eu nu pot sa inteleg cum o echipa nou promovata din liga 2 in liga 1 , schimba antrenorul si majoritatea echipei , cica nu fac fatza in liga 1 ….. hai maa.

Cristian (15 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 17:52

Domnu’ Ioanitoaia
din pacate pentru dvs. in privinta lui CFR v-ati inselat intotdeauna si asa se va intampla si acum.Niciodata n-ati avut incredere in reteta clujeana.
Va tin inte si azi de ironia si zambetele dvs. condescendente la emisiunea TV de acu’ 4 ani cand i-ati avut invitati pe Muresan si Stan (atunci la Poli Iasi) cu ocazia promovarii in Liga I.Mare ilaritate v-a creat Muresan cand va spus ca CFR va ajunge campioana in 3 ani…

Caligula (17 comentarii)  •  12 decembrie 2008, 19:16

Sunt stelist si ma doare ceea ce se intampla in Ghencea insa pana la proba contrarie CFR Cluj arata un management mult mai performant, o echipa de fotbal cu un tonus mult mai bun si poate ceea ce este cel mai de apreciat, o mult mai mare decenta in exprimarea din afara terenul.
Dincolo de unele excese de patriotism local, consider ca cei din Cluj merita toate felicitarile pentru echipa de fotbal pe care o au.
Din pacate insa, Steaua se pare ca a intrat intr-un alt ciclu, si cred ca urmeaza o perioada lunga de umilinte si deziluzii. Din pacate, Gigi Becali, despre care apropos domnule Ioanitoaia, ati promis ca nu veti mai scrie insa ati facut-o in repetate randuri, nu pare capabil sa invete din greseli ci dimpotriva, incremenit in proiect. Proiect ce, ii uram sa ajunga la faliment, in speranta unui alt inceput, mai demn de o echipa cu un astfel de palmares.

Comentează