Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Dorinele, te înşeli!

„Semnez cu Steaua, nu cu Gigi Becali”, declară D. Munteanu, dar se schimbă oare datele problemei?!

Spre deosebire de alţii, n-aş fi atît de pornit contra lui Dorinel. Evident că nu lasă cea mai frumoasă impresie părăsind-o pe „U” Cluj […]

duminică, 26 octombrie 2008, 6:00

„Semnez cu Steaua, nu cu Gigi Becali”, declară D. Munteanu, dar se schimbă oare datele problemei?!

Spre deosebire de alţii, n-aş fi atît de pornit contra lui Dorinel. Evident că nu lasă cea mai frumoasă impresie părăsind-o pe „U” Cluj după două luni, deşi se angajase că va rămîne doi ani. De acord că i-a dezamăgit pe suporterii „şepcilor roşii”, şi nu numai pe ei, dar nu cred, sau mai degrabă nu-mi place să cred, că a făcut-o pentru bani. Probabil că banii, ochiul dracului, l-au ispitit cînd a plecat peste noapte de la CFR la FC Argeş, atras de propunerea lui Penescu. Nici atunci însă situaţia n-a fost foarte clară, fie şi deoarece patronul piteştean, frate geamăn cu al Stelei, obişnuieşte să vorbească mai mult decît s-ar cuveni. Deunăzi, şi-a amintit despre un meci pe care Iaşiul ar fi promis să-l cedeze Argeşului şi nu s-a ţinut de cuvînt. Poate că aşa au şi stat lucrurile, în ciuda enervării şi a dezminţirilor lui Ionuţ Popa, dar tot trebuie să ne întrebăm, cu mirare, de ce a tăcut Penescu atîta amar de vreme ?!

A pretinde că „U” l-a reintrodus în circuit pe Dorinel înseamnă un exerciţiu de orgoliu şi, mai departe, o exagerare. Sigur, el a petrecut jumătate de an pe tuşă. Numai că după 6 luni de şomaj a ajuns la o formaţie de liga secundă, ba şi din zona retrogradării. Ce mare şansă i s-a oferit unuia care lucrase cu CFR, cu Argeşul şi cu Vasluiul, adică la echipe superioare, exceptînd tradiţia, lui „U”?

Haideţi să ne imaginăm că ne-am afla noi, ceilalţi, în pielea lui Dorinel. Sincer, între divizia a doua şi grupele Champions League ce-am fi ales? Ştiţi bine răspunsul. Să nu mă consideraţi avocatul unei cauze compromise din start, dar există oare vreun şofer care să nu viseze să schimbe măcar o dată în viaţă Dacia pe Mercedes? Înainte de a face pe moraliştii, ceea ce-i uşor, să admitem că Steaua constituie o provocare greu de refuzat, dacă nu imposibil, pentru orice tehnician român, indiferent de vîrsta şi palmaresul lui. Cu atît mai mult pentru unul care, asemenea „Neamţului”, a purtat tricoul roş-albastru.

La fel de adevărat e însă că Dorinel greşeşte părînd convins că va avea mînă liberă în Ghencea. „Semnez cu Steaua, nu cu Gigi Becali”, repetă el, de parcă nu latifundiarul din Pipera îşi va pune iscălitura pe contract, ci Duhul Sfînt ori Papa de la Roma! Dorinel se înşală amarnic căci trebuie exclusă varianta că Gigi Becali se va abţine şi nu se va băga peste antrenor. Că nu-i va mai impune acestuia cine, cînd, cum şi cît să joace. De altfel, finanţatorul însuşi s-a grăbit să avertizeze că, în măsura în care rezultatele vor întîrzia, nu va ezita să se amestece. Rezumînd, Dorinel se amăgeşte sau, şi mai trist, vrea să se amăgească, deoarece el nu va fi nici o clipă, chiar nici una, şef la Steaua. Acolo dictează un singur om, nu din vestiar, ci din loja oficială.

Comentarii (48)Adaugă comentariu

Sarpele (18 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:16

that’s right

Stanley (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:23

Si totusi….sa ii dam o sansa lui Dorinel poate ca ciobanul nu se va baga peste el si poate ca va redresa echipa si nu vor mai fi necesare interventiile la echipa ale lui Becali dece sa nu privim lucrurile asa cum sunt si sa vedem doar ce e mai rau inainte ca el sa semneze contractul mai vedem ce va fi

daeron (7 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:26

Asa da, nea Ovidiu. Poate ii spuneti si lui Fornade sa arunce un ochi pe ceea ce ati scris, ar avea de unde sa invate. Exact asa ar trebui sa arate un articol echidistant, nu este nevoie de atacuri gratuite.
Desi nu prea agreez venirea lui Dorinel la Steaua, sper sa faca treaba buna, orice alte comentarii deocamdata eu zic ca sunt de prisos

adrian (85 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:28

Esti tu asa sigur ca Dorinel nu va reusi sa se impuna?
Faptul ca Gigi vorbeste mult nu inseamna ca tot ce spune e si adevarat.

k pax commander (67 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:32

de data asta,ai dreptate jupine!oierul sef nu intelege ca este paralel cu meseria de antrenor si se amesteca unde nu-i fiebe oala.acesta este si motivul pentru care clubul nu va face performanta si antrenorii vor fi schimbati in permanenta.iar dorinel se imbata cu apa rece…

Adrian (218 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:45

faptul ca ai lucrat in Germania nu te face Neamt….Oricum cine i-a dat porecla ”DOLAREL” nu a gresit cu nimik….

martoru (20 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:47

din pacate despre dorinel si penescu si porumboiu spun lucruri urate… cica banii ar fi totul pentru el… nu-l vad sa termine campionatul la steaua… daca pierde si cu dinamo si cu rapid nici pe mos craciun nu-l vede in ghencea

Marian (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:52

Nea Ovi, vom vedea chiar din primele 2-3 meciuri ale Stelei cine face echipa. Spun asta pentru ca „becaliglotul” are o obsesie cu sistemul de joc
4-2-3-1 (pe care l-a vazut la „echipele mari”,sistem cu care Barcelona a castigat Champion’s League…). La polul opus e Dorinel,care joaca 4-3-3 de cativa ani, indiferent ca a antrenat CFR, Vaslui sau U Cluj. E lovit din toate partile pentru ca pleaca la Steaua. E un caz unic in tara sau in lume? Niciun antrenor n-a mai plecat dupa 1-2 luni la alta echipa??? In plus fiecare om e stapan pe propriile decizii.
PS.: Nu-i asa ca daca bilantul lunii Noiembrie (luna de foc) va fi pozitiv pentru el, o sa scrieti de bine (asa cum ne-ati obisnuit) despre „antrenorul Dorinel si optimismul lui”, nea Ovi??? Cum v-ati putut schimba intr-atat? imi aduc aminte ca dormeam 3 ore duminica de duminica pe vremea cand erati moderator la „Procesul Etapei”. Si atunci chiar veneati cu opinii de profesionist, argumente plauzibile, comentarii de bun – simt,… Dar pe vremea aia erati unul dintre jurnalistii DE SPORT, nu de can-can… 🙁

x ray (22 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:54

Nu o mai dati dupa cires!Asta este tristul adevar! Dorinel, Becali, Penescu, etc . au dreptul sa vorbeasca si faca ce vor cu cariera si banii lor. Nu au nevoie nici de sfaturile ziaristilor si nici ale altora.Daca va pasa de Steaua o cumparati voi cand era de izbeliste de a ajuns pe nama ciobanului.Acum e simplu sa dati din gura pe banii altora! Cum tu faci ceea ce crezi la GSP, unde nu esti proprietar, asa si Becali face ce vrea pe proprietatea lui atat timp cat nu incalca legile!Cati din GSPTV-istii nu au plecat de unde erau pt salarii mai grasesi mai mare vizibilitate la noul proiect?Nu fiti ipocriti!

2449 (6 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:55

fff slab articolul , ca de altfel mai toate… ai drepatate dar stilul in care scrii e mult depasit si f previzibil tataie.

Lucian 1942 (8 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 18:58

Daca Gigi Becali nu ar vorbi atat de mult, nici cei din jur nu l-ar percepe ca un”bagacios” la echipa ! Nu este mai putin adevarat ca nici colaboratorii pe care i-a avut nu „straluceau” prin profesionalism. Olaroiu a STRICAT o pleiada de jucatori valorosi, Lacatus a confirmat ca nu are pregatirea de baza, corpul medical este un diletant in materie de medicina sportiva, familia lui Becali este pusa pe „agoniseala”,Adrian Ilie nu a avut discernamant, „valiza” i-a creiat un climat urat. Dorinel va fi un baiat DESTEPT !

Dodo (12 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:00

Da, asa e…Dorinel nu va fi decat un alt antrenor tavalit prin noroiul din Ghencea

Chi-x (69 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:03

Este bine sa fiti mai retinut cind vorbiti de „banii, ochii…”. Nu de alta, dar plimbatul dvs de la o televiziune la alta miroase de la o posta tot de „banii. ochii…”.

sevilla86 (6 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:05

Lui Dorinel ii trebuieste foarte mult noroc! Daca STEAUA VA BATE ECHIPA din groapa,atunci va avea un bun inceput de drum! SUCCES SI MULTA BAFTA „BATRINE”

radu-oradea (8 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:08

cred ca becali va fi numit devoratorul de antrenori…
oricum dorinel are ceva curaj,daca ne gandim la ce meciuri il asteapta la steaua…dinamo,rapid,lyon…
orice ar fi,sa i dorim multa bafta lui munti.hai steaua!

Milea Marian (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:15

Am fost impreuna cu Constantinescu Aurel la dv.Era vorba de un meci intre Rova Rosiori si Curtea de Arges.Arbitru era Danciu.Cred ca va aminti-ti ca am fost primul sponsor al echipei Steaua in vremea lui Alexandrescu.Crede-ti ca la Recursul etapei n-asi fi un invitat [nteresant in emisiunea dv.Astept un e-mail cu telefonul la care sa va contactez in situatia in care va amintiti de mine si sante-ti interesat.

cititoru’ (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:18

nea ovi numai comentarii echilibrate ai.cand o sa vedem si noi o pozitie transanta din partea ta?dai impresia ca niciodata nu ai o parere proprie si mereu te folosesti de argumente pro si contra fara a conchide nimic.

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:22

Tonul ponderat in care acuzati situatia absurda de la Steaua constituie – la prima vedere – o calitate. De altfel, una rar intalnita in jurnalismul romanesc. O calitate care cere ani de experienta si o varsta imunizata la entuziasm subiectiv. DIn pacate, ce se intampla la Steaua iese din granitele oricarei ponderatii. Intr-adevar, Dorinel nu trebuie acuzat pentru ca a ales banii lui Becali. Nu stiu cati antrenori ar spune nu Ligii Campionilor in favoarea Ligii Secunde. Marea greseala a fostului international – asemeni TUTUROR antrenorilor romani perindati pe la Steaua in ultimii ai – este lipsa de mandrie profesionala. Pentru un portofoliu imbogatit efemer in Ghencea, nu merita sa te transformi in carpa. Din pacate, Becali si-a transformat antrenorii in carpe, incat astazi, o semnatura cu Steaua echivaleaza cu un contract de prostitutie. Pentru ca – in loc sa boicoteze public oferta – Dorinel a ales sa continue sirul umilintelor, este de acuzat din plin ! Fara moderatie…

durden (338 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:32

NEA OVI PT PRIMA DATA DUPA ANI DE ZILE AI SCRIS SI MATA UN ARTICOL BUN.SI ANUME UNUL IN CARE ITI MENTII PAREREA NESCHIMBATA DE LA INCEPUTUL PANA LA FINALUL ARTICOLULUI.MA SATURASEM SA ZICI CEVA IN PRIMUL PARAGRAF IAR IN AL DOILEA SA TE CONTRAZICI…

IATA CA ESTE LOC SI DE MAI BINE!

Dolarel Mercenareanu (14 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:37

M-am dus si eu la un banut in plus. Cei de la U sa nu regrete, ca o sa ma revansez cu prima ocazie – cand jucam cu ei. Asa cum am facut si la CFR, Arges sau Vaslui si jucam cu Steaua !

Mihai (108 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:43

Perfect de acord cu concluzia articolului. Problema insa, pleaca din alta parte. Nivelul extrem de scazut de cunostinte de business si mai ales management pe care il au cei care, dupa parerea mea prematur, se numesc azi „patroni”. Nu fac decat sa incerce sa-si umple buzunarele bazandu-se pe o spoiala de cunostinte despre fotbal si pe naivitatea celor care citesc si urmaresc aceste sport: „nu-mi scot banii” „nu poti sa faci bani in fotbal” samd. In fapt banii au o circulatie paralela cu legea iar oficial cluburile sant aproape falimentare. O smecherie de proasta factura, care va distruge fotbalul romanesc. Interesul limitat, lipsa unei strategii de business bine gandita, lipsa cunostintelor de management adevarat sant mascate print-un circ ieftin, descalificant pentru cei care il practica.
Asa ca, daca Dorinel crede ca va putea face ceva se inseala. Daca el ar fi un antrenor de cea mai buna calitate, cunoscand tehnicile si metodele folosite in campionatele Angliei, Frantei, Germaniei etc. tot i-ar trebui jucatori profesionisti. Ori in Romania azi poate exista cativa pe la Cluj, 1-2 la Steaua si cam atat. A fi profesionist inseamna in primul rand a sti sa ai vointa de a invige, de a intoarce un rezultat in cele mai dificile conditii, de a avea un psihic si o mentalitate de invingator. Ati vazut asa ceva pana acum? Doar niste tipi labili, nesiguri pe ei insisi in momentele dificile, pierzandu-se ca niste pusti de 5 ani in situattii limita. Cu asa oameni asa echipe, asa fotbal, asa reprezentare in CL si mai ales cupa UEFA.
Iar pestele de la cap se impute. Cei de la federatie, de la liga si din arbitraj joaca toti aceeasi carte penibila. Nu au nici unii decat un obiectiv: „…sa facem bani sa ramanem pe pozitii”. Iar dovada este situatia actuala a fotbalului romanesc, a echipelor de club si nationalei. Despre astfel de analize ar trebui sa vorbeasca si GSP nu despre cat de mult se inseala Dorinel. El poate fi de buna credinta. Dar cu alde Becali, Porumboiu, Popa, samd n-are practic sanse. Steaua e moarta inainte de a reinvia.

tossflorin (7 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 19:45

Ii ranjea gura lui Dorinel cand la ultimul meci acasa ca antrenor al lui U, galeria canta la final un cantec care se termina cu „*** Paszkany!”. Si inca mai si aplauda. In Cluj, Dorniel nu va mai fi bine venit deoarece are in carca amandoua galeriile. CL ia mintile antrenorilor chiar daca stiu ca vor sfarsi prin a fi injositi de Becali. Sa fim seriosi, voi chiar credeti ca Marius Lacatus prinde contract afara ca antrenor? Eu zic ca nu. Eventual prinde la Arabi sau in Moldova( vroiam sa zic Kazahstan, dar si acolo au crescut pretentiile de cand antreneaza Zico), ca in afara de Lucescu si Beloni nu mai are nimeni „pile” in strainatate. Si totusi eu zic ca Hagi e inaintea lui Lacatus la coada cu contracte in Vest.

geta (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:42

nea ovidiu te felicit pentru articol dar sansa lui dorinel e nula cat becali o sa fie la steaua nici un antrnor nu va rezista dorinel nu trebuia sa accepte . o sa plece cum a plecat si hagi–cu respect o suportera stelista.

Stando (43 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 20:55

Fotbalul romanesc sufera de lipsa profesionalismului, de la patroni pina la femeia de serviciu. Caricaturile care conduc cluburile de fotbal nu pot avea decit antrenori si jucatori dupa chipurile si asemanarea lor. Nu e deloc intimplator ca manelistii fotbalului a iau in freza cind dau de echipe profesioniste din vest, chiar daca acelea nu sunt de prim plan acolo. Amatori, ingimfati, necivilizati, inculti, neam-prosti. Oamenii de fotbal. De la Romanica.

UnClujean (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 21:05

Maestre,ai putea avea dreptate, dar , din pacate , uiti ceva.
Nu acuza ca pleaca din B la CL e cea care se aude cel mai des. Cel putin din partea clujenilor,alta e acuza : iti amintesc ca a semnat cu „U” in 27 august si a plecat in 26 octombrie. Doua luni fara o zi. Interval in care a tot spus ca el crede in proiect , ca e unul pe termen lung , ca bla, ca bla. De miercuri pana azi a dat-o la intors. Azi avea o conferinta de presa la ora 13,00 pe care a anulat-o subit. Ce sa inteleaga „amaratii” de la „U” care nu au furat atata cat Becali? Ca au fost trasi pe sfoara! Ca au CREZUT intr-un OM .
Ieri la Lupeni a spus suporterilor ” Am spus eu ca plec undeva?”
Iertare , Maestre , dar i-a lipsit ATITUDINEA. I-o fi fost frica? I-o fi fost jena? Nu stiu si nu ma intereseaza ! Dar daca cu „amaratii” de la „U” a a vut aceasta atitudine , il vezi tu drept si infruntand furtuna cretinoida a lui Becali?
Asa ca , mai stai , mai analizeaza !
Oricum, felul sau de a se comporta e penibil ! Daca miercuri seara iesea si spunea „Da , plec , e o oferta prea tentanta ca sa refuz , va rog sa ma intelegeti” , era oarecum ok. Si mai spune azi jucatorilor la vestiar „Imi pare rau , mi-am dat cuvantul de onoare ca iau Steaua si nu ma pot intoarce”….ONOARE????? Care onoare , maestre ? Onoarea de a pleca de la Cluj cu coada intre picioare , pe furis si cu ochii in pamant?
Halal onoare !

spartanul (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 21:13

*** ,, succes ” dar peste cativa ani !!! Misto chestia cu Dolarel ,…..

Mihai (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 21:28

Domnu Ioanitoaia am si eu o curiozitate:e adevarat ca mergeati cu Victoria in deplasari,si scriati tot asa numai de bine?

Phlo (1 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 21:36

m-ati cenzurat! de ce? pt. ca i-am spus d-lui Ioanitoaia ca a facut o comparatie nepotrivita? „U” si o Dacie? Steaua si un Mercedes? si atunci articolul sau langa ce marca ar trebui pus?

ionel (4 comentarii)  •  26 octombrie 2008, 23:15

Daca si Dorinel va avea soarta lui Lacatus **** de Becali va trebui sa plece in suturi cu banii lui cu tot. Eu nu stiu cum suporterii Stelei pot sa suporte ca un ****. Cred ca suporterii vor fi nevoiti sa-l scoata in suturi pe Gigi **** pentru ca atat timp cat el va conduce clubul nu vor avea echipa de top in Romania cu atat mai putin in cupa campionilor.

razvan (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 0:02

nu va inteleg …. voi chiar vreti sa vedeti Steaua fara antrenor ? ce interese aveti ? sunt un stelist care oricare altul … vreau sa vad fotbal … fie ca Steaua pierde … fie cand castiga …. eu tot un STELIST voi fi …iar voi tot parazitii fotbalului … // bun … rau … gigi … putin important pentru Steaua ….

lichne (4 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 0:25

Bineinteles ca Munteanu a plecat de la „U” din divizia secunda imediat cum a primit o oferta de nerefuzat din Liga 1. De altfel oficialii clujeni stiau inca de la inceput ca Dorinel va pleca relativ repede de la ei, pt ca acesta nu a acceptat nici o clauza de reziliere a contractului care sa faca acest lucru f. greu de realizat.
Pe de alta parte misiunea lui Munteanu la Steaua este una imposibila, pt. ca indiferent de ce lot i se va pune la dispozitie, becali prin comentariile lui t4mpite demoralizeaza pur si simplu jucatorii. Este incredibil cum dupa fiecare meci unul sau altul dintre jucatori sunt pur si simplu desfiintati. Ce moral sa aiba acestia cand un neavenit protapit intr-o loja ii trimite peste noapte la echipa a 2a…Semnalul venit de la patronul cu apucaturi de ci0ban este ca prestatia de pe teren sau efortul depus la antrenamente nu inseamna mare lucru pt. castigarea unui loc de titular pt. ca nu antrenorul de pe banca este cel care decide echipa ci increzutul din loja care isi imagineaza ca este expert doar pt. ca stat 5 min. in aceiasi camera cu Mourinho…

sorin (15 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 0:35

Nu stiu de ce trebuie sa va invartitzi in jurul cozii !
Gresesc ,pentru ca de fapt stiu : intotdeauna stitzi mai mult decat spunetzi ,dar nici chiar d-vs nu putetzi spune tot ,altfel ,chiar si un om cu reputatzia indiscutabila pe care o avetzi ,ar fi doborat de sistem .
Si uite ca asa ,toate merg inainte ,ca si pana acum , chiar daca manevrele sunt mai sofisticate .
In fond ,de ce ar fi fotbalul romanesc altfel decat politica : totul se rezolva la un nivel ocult si lumea de pe strada plateste biletul ,respectiv cumpara gazeta ,cu iluzia ca va avea poate ,candva ,parte de adevar si cinste .
E pacat ca nici IOANITOAIA nu poate duce totul pana la capat **** !

Petrol si Gaze (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 1:44

emisiuni televizate de genul celor prezentate de d-voastra se fac poate in sudul rominiei pe dunare pe la calarasi pe acolo. texte de genul”o mai spunem si pe asta si pe urma plecam acasa” citat din emisiune – O Ioanitoaia-, pe linga permanenta cautare a unor legaturi telefonice, ridica calitatea emisiunii. acelasi lucru e valabil si pentru legaturile telefonice permanente la vaslui, la istericul sef al ligii.

IQ 70 (12 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 6:22

Papa e la Vatican – Republica Independenta- si nu la Roma cum gresit credeti datorita unei expresii populare depasita .

takama (3 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:13

Sa castig acum, cat mai repede, cat mai mult…Glorie, Influenta, Bani…este filozofia noasta de viata! Daca se poate sa nu construiesc nimic, daca se poate sa nu dau nimic, daca se poate sa nu fac nici un efort…asta este filozofia aproape a fiecarui roman!…Cine construieste, cine mai zideste echipe bune, oameni(nu doar fotbalisti-mercenari!), unde sunt antrenorii care vor sa construiasca impreuna cu oameni profesionisti echipe competitive in cativa ani…nu imediat!?

Raducu (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:24

Domnule Ioanitoaia, daca Dorinel ar fi fiul dumneavoastra ce sfat ia-ti da ?

Li (5 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 9:30

important e sa aiba echipa o tactica, nu e cel mai important lucru selectia primului 11 …. Se pot si accidenta chiar inainte de meci, etc….. dar lucrul tactic conteaza cel mai mult

aius (133 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 10:00

D-le Ioanitoaia,aseara la emisiunea miderata de dv.a-ti incercat s-a amintiti invitatilor ca si craiova merita bagata in seama.va multumesc dar craiova nu are nevoie de aprecierile lui ,,mimi,,sau becali!craiova e craiova si cu rabdare acesti copii minunati o sa ajunga departe.Multa sanatate!

gigi jj (2 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 10:06

da de unde neamt. astea-s vorbe spuse in necunostiinta de cauza! ii plac banii, chiar are probleme cu fiscul german, dar ceea ce lasa un gust amar este ca Behali poate cumpara aproape pe oricine. Pe Hagi l-a ametit cu relatiile de familie, dar ceilalti cind vin la Steaua vin pt. bani si cinismul lui Becali este confirmat de lipsa de caracter a oamenilor din fotbal. Bani, bani, bani in Romania totul e de vinzare, chiar si onoarea unui antrenor al nationalei prins trisind intr-un cazino.

clujean (4 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 10:12

Dorinel are dreptate cand spune ca Steaua este o provocare pentru orice antrenor. Dar, nu se gandeste ca nu este suficient de bine pregatit pentru a antrena Steaua. Asa cum n-a fost nici pentru CFR, Vaslui sau Arges. Nici macar pentru U Cluj. Mai are foarte mult de invatat pana sa ajunga un antrenor bun.

bogdan (69 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 10:29

a nu se uita meciul de pomina, din campionatul trecut, dintre steaua si vaslui, cand dorinel a trantit fara rusine in favoarea pretinului gigi…
si nu uit nici faptul ca, dupa ce una dintre echipele divizionare a pretins ca dorinel-jucatorul-minune sa fie controlat anti-doping, acesta nu a mai intrat in teren decat… in divizia secunda. iar la steua, de asemenea, se declara „baiat cuminte”! adica ramane doar pe banca…. eheeeeiiii…..

joker (3 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 10:39

Sunt curios cand va termina Steaua grupele UCL cu acelas antrenor cu care le-a inceput.
In ritmul asta, toti antrenorii nostri vor fi de Champions League :)))))))

ceva extraordinar (3 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 11:24

„schimbe măcar o dată în viaţă Dacia pe Mercedes? ”

eu cred ca a aschimbat dacia pe un cielo vechi, ale carui centuri de siguranta nu mai tin demult. sa nu mai vorbim ca nu’i apartin deciziile de a accelera sau a frana. ditto!

iri (4 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:11

Daca Pensionel Munteanu era antrenor nu ateriza fortat din A direct in B cu escala la sase luni.In rest sa vedem ce branza face.

gruia (2 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 17:18

Sunt un dinamovist patimas dar nu inseamna ca nu-i simpatizez pe stelisti in meciurile internationale.
Am constatat ca Steaua a fost defavorizata evident in meciurile cu nemtii si cu francezii.In meciul cu Bayern a fost anulat un gol perfect valabil(portarul nu controla balonul).In meciul cu Lyon,la faza din care au egalat francezii,am vazut ofsaid cand a fost data pasa spre negru.Eu cred ca nu este o intamplare ca Steaua a fost dezavantajata de doua ori si cu pricipalele contracandidate la calificare.
Oficialii Stelei nu pot sa protesteze in mod oficial la uefa?Daca nu putem sa reparam ceva macar sa nu se mai intample!
PS:La meciul cu Lyon,faza golului egalizator nu a fost data decat o data,in timpul meciului si nu am auzit prea multe comentarii despre aceasta!Steaua poate sa ia inca 7 puncte si se poate califica.BAFTA STELISTILOR!

mitica (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 18:04

Cartile sunt facute la inceputul campionatului. Degeaba ne agitam noi, ca tot cine trebuie ia campionatul si cupa, totul e un scenariu bine pus la punct. Referitor la Dorinel, el ca tot omu’, trage la bani, lasand la o parte onoare si alte alea; in ziua de azi chestiile astea conteaza mai putin. Becali nu trebuie condamnat prea mult pentru ca, asemeni oricarui om de afaceri, incearca sa obtina bani (din sport) si pe langa asta si ceva performante(fata de Dinamo sau Rapid, care sunt pe langa subiectul CL). Asa ca n-are sens sa ne agitam, ca tot ce trebuie o sa se intample(nimic nu e intamplator). Doresc bafta lui Dorinel la Steaua!

gabidegiulesti (1 comentarii)  •  27 octombrie 2008, 20:31

Dv. va inselati, domnule! Incercati sa idealizati un GOLAN tradator cu repetitie ( C.F.R.+ Arges+ Vaslui), un farseur aflat in solda Ciobanului! Atat va spun: cine a tradat o data (iar Dorinel a tradat de 3 ori) va mai trada! Este cea mai mare PENALITATE masculina din tot fotbalul romanesc, din toate timpurile! Rusine! La asa turma, asa cioban!

Mama Omida (20 comentarii)  •  31 octombrie 2008, 3:27

Bravo Gruia, respect! Esti primul dinamovist care recunoaste ca in meciurile internationale tine cu Steaua! Eu sunt stelist, dar in meciurile internationale nu conteaza numele echipei, daca e din Romania, eu tin cu ei!

Comentează