Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Două Stele

Să nu uităm că Lăcătuş a folosit contra lui Lyon chiar garnitura propusă de suporterii roş-albaştri

Am văzut marţi două formaţii roş-albastre. Una care a început furibund, surprinzînd-o pe Lyon şi desprinzîndu-se la 2-0 în numai 11 minute. Graţie unei […]

miercuri, 22 octombrie 2008, 5:24

Să nu uităm că Lăcătuş a folosit contra lui Lyon chiar garnitura propusă de suporterii roş-albaştri

Am văzut marţi două formaţii roş-albastre. Una care a început furibund, surprinzînd-o pe Lyon şi desprinzîndu-se la 2-0 în numai 11 minute. Graţie unei prestaţii strălucitoare, dar şi cu un dram de şansă. Printre altele, la golul înscris de Goian cu spatele. Cealaltă a continuat şovăitor şi a sfîrşit dezolant, aproape în haos. Unii au zis că de vină ar fi fibra noastră, obişnuiţi să pornim vijelios la drum, ca s-o lăsăm mai moale pe parcurs şi să ajungem rar, ori niciodată, pînă la capătul acestuia. Da şi nu, cîtă vreme Zapata, Dayro Moreno, Semedo şi Arthuro nu-s români, cum nu sînt nici rezervele introduse pe parcurs, Toja şi Kapetanos. În altă parte trebuie căutată explicaţia, iar George Ogăraru chiar a găsit-o cînd a declarat după partidă, realist, că “e Vorba despre diferenţa de valoare. Uneori poţi compensa cu inima, cu dăruirea, dar nu şi acum. Am făcut tot ce-am putut”.

În ciuda unui start dezastruos, Olympique s-a dovedit în ansamblu mai bună. Dacă apărarea ei n-a convins, mijlocul şi atacul au încîntat. Merită reamintit că Steaua a marcat de două ori din faze fixe, în timp ce Lyon a reuşit 4 goluri din 5 construind, din acţiune. În plus, campioana Hexagonului a reabilitat şutul de la distanţă, procedeu ca şi dispărut în fotbalul românesc.

N-ar fi însă corect să-i reproşăm Stelei că i-a lipsit atitudinea. A vrut şi s-a străduit, numai că atît i se întinde plapuma în momentul actual. Cînd îi foloseşti titulari pe P. Marin, uzat de o carieră îndelungată, pe Lovin, pe Nicoliţă şi pe Arthuro, jucători obosiţi sau limitaţi, speri zadarnic la mai mult. Atunci cînd se întîmplă, precum marţi seara, ca şi Rădoi să greşească mingi simple, iar Dayro Moreno şi Semedo să transpire degeaba, nu poţi spera la nimic într-o întrecere de anvergura Ligii Campionilor. Ce se mai scuză în competiţia internă, ezitările, scăderile de ritm etc., nu se iartă în C1. Unde ori eşti tare, ori nu contezi. Din păcate, Steaua a mai demonstrat o dată că nu e.

Altminteri, demisia lui Lăcătuş se justifică. Auzindu-şi patronul că spune “nu-l dau afară pe Lăcătuş, îl las să se înece singur!”, la fel ar fi reacţionat orice om cu personalitate. Cuvintele respective trebuie c-au umplut paharul antrenorului în condiţiile în care acesta a aliniat contra lui Lyon o garnitură care, exceptîndu-l pe Toja, a coincis cu cea propusă de suporteri pe site-ul Gazetei. Ca şi echipa, Lăcătuş a făcut ce-a putut, adică puţin. A defilat cu ce-a avut, dar de plătit, plăteşte primul. Mai departe, ideea investitorului că Steaua, cu Gică Hagi pe bancă, n-ar fi pierdut partida a stîrnit ilaritate deoarece însuşi finanţatorul e persoana care, îngrădindu-i autoritatea şi contestîndu-i deciziile, l-a împins pe “Rege” să plece repede din Ghencea. Acum, ca telenovela să fie completă, sugerează că l-ar regreta pe Hagi! Evident, pentru că bagă bani, Gigi Becali are dreptul să vorbească. N-are însă dreptul să vorbească aiurea. Iar să jignească, nici atît.

Comentarii (44)Adaugă comentariu

Claudiu Vasilescu (7 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 17:34

Erata:
In textul original: „Graţie unei prestaţii strălucitoare, dar şi cu un dram de şansă”
Corect era: „Graţie unei sanse strălucitoare, dar şi cu un dram de prestatie”.
Parerea mea….

Claudiu Vasilescu (7 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 17:43

Domnu’ Ovidiu, cand o echipa joaca haotic, si de pe banca nu vine nici o reactie, cine e de vina ?
Sau: credeti ca Urziceniul are un lot mai bun decat Steaua ? Si totusi joaca mai bine, cred eu.
Parerea mea sincera, de spectator, dar si de suporter al acestei echipe, e ca aseara Steaua a fost o mostra de haos dus pana la perfectiune…Dvs nu ati observat ca era loc de o casa de vacanta in jurul lui Fred, la ultimul gol ? Sau ca pe dreapta zburda Keita la fiecare faza, nederanjat de nimeni ? Sau ca Steaua nu putea sa tina mingea mai mult de 2 pase, si alea chinuite, si date pe principiul..”focul la coechipier” ? Ca fapt divers, golul lui Goian a fost de cascadorii rasului…Daca nu cumva de ai plansului, pentru cine a vazut tot meciul…

bungeteanu (4 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 17:44

Nea Ovi ne-am straduit ,am facut de toate,dar degeaba,jucatorii parca aveau plumb in ghete! E de inteles si atitudinea lui nea Gigi! A investit si vrea rezultate! Toja si cu Arthuro nu au ce cauta la Steaua! Sa plece de unde a venit! Cand a castigat toata lumea i-a acordat meritele lui Laca!Acum cand a pierdut….trebuia sa faca un pas mai departe!Oricat s-ar fi straduit si diferenta de valoare e mare!Dorinel Munteanu sa isi vada de liga lui a 2-a!!

bungeteanu (4 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 17:51

pentru Claudiu Vasilescu:Asa e! Ai dreptate! De pe banca nici o reactie!La 2-0,3-2,trebuia ceva schimbat!Nu neaparat de cascadorii rasului sau ai plansului pentru ca in fotbal ai nevoie si de noroc! Mai ales cu Lyon!

george (1 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 17:59

foarte corect ai zis: Lacatus a folosit echipa facuta de suporteri si atunci cine e de vina ii intreb eu pe contestatarii lui? deci jucatorii.

stelist (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:04

as propune ca nici un fost mare stelist sa nu mai anteneze in ghencea nu merita sa pateasca ce a patit hagi .lacatus.

Claudiu Vasilescu (7 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:06

@bungeteanu: „in fotbal ai nevoie si de noroc”. Corect…”SI” de noroc, dar mai ai nevoie si de…joc, ceea ce aseara nu a fost cazul.
Golul lui Goian e de cascadorii plansului pentru e reprezentativ pentru ce a jucat Steaua aseara…
Ca ai nevoie de noroc, „mai ales cu Lyon”…Hm..Poate cu Lyonul de acum 2 ani…Cel de aseara a aratat (ca si echipa Frantei), ca nu stie sa joace decat…de la mijloc in sus. Apararea lor a fost in nota echipei noastre, adica penibila. Fiecare corner de-al nostru era dezastru pentru ei. Cu asemenea aparare, chiar nu ai nevoie de noroc pentru a castiga. Ar fi fost suficient ca Steaua sa…joace un pic de fotbal, atata tot….
PS: Cred ca apararea asta a lor o sa doboare niste recorduri de Champions League…

underbanat (24 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:06

Nea Ovidiu, da-o-ncolo de politica de vanzari…, de editia de azi nu e plina de comentarii legate de meciul de la Bordeaux?! Nu sunteti dumneavoastra, de la o vreme! Cum nu inteleg de ce nu pomeniti nimic de Motomondialul de viteza! De cand ati bagat-o pe nevasta lui Cludiu Niculescu in pagini, Gazeta nu mai e aceeasi! Ati vazut Gazetta delo sport? Ii multumeste pe toti, dar in primul rand pe iubitorii sportului si ai editorialului de sport! Sincer, in afara de Ovidiu Ioanitoaia si de Tudor Octavian (TO, din nefericire, doar saptamanal), ce poti citi in Gazeta?! Il iau si il voi lua mereu, asa, din traditie, l-au luat si tatal si bunicul meu, si mi se pare datorie sa continui. Imi vedeti adresa de mail si m-ati onora sa-mi raspundeti la tot ce-am zis aici.

stelist (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:07

nu mai puneti ca antrnorii idoli ai stelei nu merita asa ce va lacatus ,hagi

IcE Man (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:12

Steaua e in acest moment VARZA!! Ne fac de ani buni de rusine in Europa pt ca in competitiile europene nu umbla nimeni cu gentile de bani cum face **** la noi. Steaua si Dinamo au ajuns ciuca batailor in Europa,vorba romanului: spune-mi ce conducatori ai si iti spun cine esti!

explorish (35 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:29

parol? orice om are dreptul sa vorbeasca aiurea. chiar si dv….

boacteru (1 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 18:48

oricine are dreptul sa vorbeasca aiurea. acum doua zile i se cerea lui lacatus, chiar in gsp, sa-si dea demisia. Acum, ca si-a dat-o, il acuzati pe becali. pai cate infrangeri consecutive vreti domnilor? Sase nu ajung?

Catalin Oradea (3 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 19:26

Buna seara

In acest meci singurul vinovat al echipei Steaua a fost lotul acela de jucatori cu care se lauda domnul George Becali pe la inceputul turului. El a adus in Ghencea atacanti : l-a pastrat pe Dayro Moreno, Arthuro, Kapetanos, Bogdan Stancu, Semedo, Toja si Pedriel , toti acesti jucatori cu profil ofensiv. Domnul Becali a uitat insa ca mingea nu ajunge la atacanti direct de la portar ci tre sa mai treaca pe la mijloc unde l-a adus pe Ionescu (nu zic o alegere ft buna ptr viitorul Stelei dar nu ptr CL) asa ca portar are Steaua, atac are 7 + 1 (Neaga) atacanti , jucatori de banda la mijloc are ( Szekelly si Banel) , inchizatori are, fundasi centrali are dar se uita punctele slabe : un jucator de creatie si un fundas stanga care sa aibe peste 1,70 si sa fuga mai repede 100 de metri decat 20 de secunde.
Toate golurile primite de Steaua au fost primite pe partea stanga a apararii stelei.
Lacatus are vina ca a inceput sa colaboreze cu domnul Becali cunoscandu-i caracterul de la predecesorul acestuia Hagi.
Asta este, Becali ar trebui schimbat de la conducerea stelei nu altcineva.
Cu speranta ca urmatorul antrenor care se va perinda pe la Steaua va fi lasat sa-si faca meseria , cu mult respect Catalin

Dinamovistul (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 19:43

„… nu poţi spera la nimic într-o întrecere de anvergura Ligii Campionilor. Ce se mai scuză în competiţia internă, ezitările, scăderile de ritm etc., nu se iartă în C1. Unde ori eşti tare, ori nu contezi.” cfr are deja 4 pct si nu s-a facut de ras niciodata, cu toate ca a jucat cu roma sau cu chelsea; nu e cazul **** trebuie sa plece de la steaua, nu antrenorii…

Romanasul (1 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 19:52

Fara sa fim mari specialisti in fotbal nu e greu deloc sa ne dam seama ca mai exista si alte lucruri care nu merg la Steaua.Protasov nu e bun.Hagi nu e bun.Lacatus nu e bun.
Chiar asa ? Jucatorii astia si cu cine i-a cumparat or fi buni ma intreb ? Gigi Becali stie sa conduca o echipa de talia Stelei ?Stilul asta de dictator insotit de un motto foarte sanatos de genul „Steaua este jucaria mea si fac ce vreau cu ea ” este potrivit ?

arcasu` verde (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 19:54

„Ca şi echipa,…..” !!! 🙁 D-le Ioanitoaia v-ati molipsit de la „lumea fotbalului”, de la „folbalisti” virtuozi lu` Mitica si fanii lor ***

bungeteanu (4 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 20:33

Jucatorii Stelei au invatat sa joace adevaratul fotbal de la 2 oameni si cine este cu adevarat stelist,stie foarte bine: zenga si protasov.Lacatus nu trebuia sa plece.Daca este asa cum se spune (si cred ca este) trebuia sa faca exact ce a zis Becali si dupa aia ….aveau unde sa se sparga oalele!!Dorinel Munteanu nu este inca de Steaua,trebuie sa mai creasca.E prea mare pasu’ din liga a 2-a in CL.

flo (2 comentarii)  •  22 octombrie 2008, 22:23

terminati cu minciuna!!!!!!!!!!!!!!! gigi nu baga bani la steaua!!!!!!!!!!!!! ia bani de la steaua!!!!!!!!!! banii din ucl, de ce credeti ca e disperat sa ajunga in grupe mereu? ca vin milioanele!!!!!!!!!!! asa isi baga si el in buzunar 5-6 milioane de euro!!!!!!!!!!!

HeyRup (5 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 0:12

este adevarat ca Lacatus a inceput exact cu jucatorii propusi de fani, dar pe parcursul unui meci trebuie sa faci unele schimbari din mers. sa fii inspirat si sa ai putin noroc. Puel a stiut cum sa mute, Lacatus nu. totusi trebuie sa tinem cont si de valoarea jucatorilor introdusi pe teren.
sincer, nu-mi pare rau ca a demisionat Lacatus. sper ca jiji sa aduca un antrenor valoros, pe care sa-l lase sa-si faca treaba. altfel mai bine sa n-aduca pe nimeni si sa antreneze el, daca tot se bate cu pumnu-n piept ca se pricepe.

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 1:04

TOTUSI, ECHIPA STEAUA NU ARE CONDITIE FIZICA PENTRU 90 DE MINUTE IN LIGA CAMPIONILOR. SA VAZUT CLAR, ASA CA, DACA VINE UN ANTRENOR STRAIN, VA STI CUM SA PUNA PROBLEMA. DECI…..HAI STEAUA !

arh. Gheorghe Petrescu (486 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 1:49

NU EXISTA O MENTALITATE DE INVINGATOR LA STEAUA. EU NU PLECAM DACA ERAM IN LOCUL LUI LACATUS,…… MA CERTAM CU PATRONUL PANA LA CAPAT DAR RAMANEAM. DEDEAM AFARA JIGODIILE CARE NU AU VRUT SA JOACE SI FACEAM IN TIMP O ALTA ECHIPA. TREBUIE SA AI RABDARE CU PATRONUL STELEI. MI-A PLACUT SUTUL DAT DE VARU LUI, IOAN BECALII : ” GIGI, AS PASTRA 4 JUCATORI DIN ECHIPA ASTA”. HAI STEAUA !

fostulpetre stelistu (51 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 2:36

De azi inainte nu ma mai intereseaza Steaua.Orice echipa numai Steaua sa nu o mai vad,mai ales cat **** o va conduce.La revedere.

Mama Omida (20 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 3:31

De acord, Lyon este o echipa net superioara Stelei. De acord, la Steaua au fost maini moarte pe teren. De acord, au fost jucatori obositi, iesiti din forma etc etc. Daca acest meci ar fi venit dupa victorii cu Otopeniul, cu Sportul, cu Otelul, sau macar dupa o serie de meciuri bune in care Steaua a jucat un fotbal frumos, as zice pacat de Lacatus, nu merita saracul un asa tratament. Dar Steaua nu joaca nimic, nu arata ca o echipa, nu exista disciplina tactica, jucatorii nu intra montati pe teren, iar asta este treaba antrenorului. Il respect si iubesc pe jucatorul Lacatus, dar ca antrenor demisia a fost decizia inteleapta. Ii sugerez un curs la Coverciano daca vrea sa devina un antrenor de top, nu poti sa antrenezi Steaua din amintiri cu nea Imi si nea Puiu!

dinamovism cronic (14 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 4:21

Domnule Ioanitoaia, deja ma plictiseste stilul dumneavoastra „paternal”. Nici macar dvs. nu aveti curajul sa aratati cu degetul situatia GROTEASCA de la Steaua ?! Sunt putini oamenii cu adevart „de opinie” din Romania, si nici unul nu arata cu degetul realitatea. Nici unul dintre dvs. nu amendeaza vehement mizeria din Ghencea… Faptul ca un parvenit oportunist si fariseu se joaca de-a antrenorul (sau daca vreti, de-a mini-dictatorul luminat) dintr-o loja antifonata, nu vi se pare STRIGATOR LA CER ? 5 antrenori marioneta in 18 luni nu suna a cacofonie ?! Acest Becali, pur si simplu **** pe o parte din istoria noastra sportiva (meschina si izolata), si NIMENI dintre dvs. nu cheama la revolta ! O revolta a bunului simt, o atitudine anti-absurd pe care ar trebui s-o scuipati in scris, nu s-o mangaiati, ca sa atrageti atentia ! …Nu va da de gandit ca va scrie mesajul asta un dinamovist ?…. Nu va da de gandit ca vi-l scrie dvs. ?…

QFWFQ (3 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 6:15

Domnule Ioanitoaia, propuneti-i lui Becali din partea presei sa si-l puna antrenor pe nepotu-sau, ala de face pe antrenorul de tineret. Isi si promoveaza pe unul din clan si lu’ ala poa’ sa-i zica tot ce vrea el. Si asa va fi Steaua o echipa complet a clanului, mai ramine sa-si ia Becali jucatorii tot din clanul Becali, ca a zis ca are citeva zeci de nepoti. Sa vedem si noi o echipa Steaua in care toti sa se numeasca Becali. Portar: Becali. Fundasi: Becali,Becali, Becali, Becali. Mijloc: Becali , Becali, Becali, Becali. Atac: Becali, Becali. Rezerve: Becali, Becali, Becali. Antrenor: Becali si Becali (patron). Consilier: Becali (alalalt). Sa le fie usor si comentatorilor, sa nu se mai osteneasca sa identifice jucatorii: toti or sa fie Becali. Si, daca tot vrea el banca Becali, sa schimbe si numele Stelei in F.C. Becali si sa o mute in Pipera, sa nu ne mai facem noi probleme.

Terente (8 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 8:38

Domnule Ioanitoaia acum mi-am adus aminte de ce va consideram ziarist sportiv! Incepeti sa semanati cu cel care chiar are talent de gazetar si pentru faptul ca ati inceput sa scrieti jos palaria. Desigur nu se va schimba nimic la Steaua (fosta socialista, actualmente Becalista) pana cand suporterii nu vor intra peste patron in birou asa cum au intrat peste jucatori in vestiar cu cativa ani in urma. Dar pana atunci a venit campania electorala, **** cu ambitii mult prea mari pentru intelectul sau vrea sa iasa in fata indiferent peste cine calca. Astia sunt monstrii creati de presa atunci cand le-a adormit ratiunea! Mult succes in continuare!

oho (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 8:46

aha

UICA PAIU (4 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 10:37

D-le Ioanitoaia, este adevarat ca Lacatus a folosit echipa propusa de fani dar el trebuie sa-i aseze in teren si sa impuna tactica ;
Propun ca golul lui Benzema sa fie considerat tot o faza fixa, pt ca jucatorul Lyonului s-a oprit cu mingea pe loc, a studiat apararea , a baut o cafea, a dat un telefon, dupa care i-a servit mingea pe cap lui Benzema, care se afla nemarcat in careu. Imaginati-va ca acel jucator a venit cu mingea spre careu, iar la un moment-dat s-a oprit, clipa in care si jucatorii stelei s-au oprit si nimeni nu l-a atacat dandu-i timp sa se gandeasca unde va merge in concediu la anu’
Concluzia – au fost hipnotizati si au urmarit doar mingea iar cand ea s-a oprit s-au oprit si ei – AM JUCAT MECANIC avand ca reper doar mingea si nu marcajul jucatorilor

johnny (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 11:16

Dupa razboi toti sunteti tari! Ati facut sondaje si inainte de meci si tot asa se voi: sa plece Lacatus! Acum, ca si inainte, e mare scandal, va convine ziaristilor pentru ca aveti ce scrie! Altfel provocati scandalul, lansati fitile tocmai pentru a scrie ceva deoarece, cu rare exceptii, nu va duce capul la analize serioase! A facut cine inainte de meci in presa o analiza comparativa intre cele 2 echipe, cu plusuri, cu minusuri, nu doar la cat s-a investit in ele??? Nu, evident!!!! Sunt stelist de peste 40 ani si recunosc si ca Lacatus antrenorul nu se ridica nici macar la jumatate din valoarea jucatorului dar si ca nu e deloc corecta si folositoare atitudinea lui Jiji! Dar nu incerc sa fac pe desteptul dupa meci! O idee inteleapta e cea data de Stelist #9: nu puneti antrenori idolii galeriei steliste ( oricum acestia nu au demonstrat inca si talentul in antrenorat! )

un stelist (8 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 11:24

@dinamovism cronic
f. bine punctat.
respect

Aldrin (70 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 11:28

Becali si-a batut joc de toti antrenorii. Cand au pierdut a-nceput sa faca el echipa , apoi i-a dat afara. Cati trebuie sa se mai perinde ca sa se-nteleaga ca nu antrenorii sunt problema? Cazul valiza doveste adevarata lui valoare , indiferent cat il vor apara juristi de ocazie. Adevarul este ca s-a facut de ras si toata lumea trebuie sa fie constienta de asta. A vrut sa controleze un intreg campionat in prostia si in paranoia lui, dar a sarit calul. UCL arata adevarata valoare.

gogu=covasna (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 11:33

Stelism cronic!
Cu respect!

Sarpele (18 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 11:56

Hagi oricum nu are nici o treaba cu antrenoratul. Iar Lacatus…in ciuda faptului ca il admir pentru sufletul pus de-a lungul carierei pentru Steaua…trebuie sa recunoastem ca nu e un antrenor mare
Resursele sunt intr-adevar putine, dar un antrenor mare nu e cel care cu superstaruri si cu sute de milioane de euro are rezultate…un antrenor mare e cel care stie sa foloseasca ceea ce are si sa obtina rezultate

dodo (205 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 12:08

Toata lume auiat acum cum joaca Steaua? nimeni nu isi mai aminteste de jocurile cu Sportul, cu Vasluiul, cu Otelul sau cu otopeniul? Sarim acum toti pe Gigi dar cati dintre noi daca ar baga bani ar accepta sa nu aiba rezultate. Clar procedura lui Becali poate nu este cea mai ortodoxa dar pana la urma cand concediezi pe cineva in orice mod acel om ramane fara servici si tot dureros este. dar nu se poate accepta neputinta la infinit. Lacatus (il iubesc ca jucator) a avut suficient timp pentru a demonstra macar ceva ori in ultimul timp Steaua juca tot mai prost. Clar este vorba si de valoarea jucatorilor dar oare antrenorul nu are vina? Ce juca Steaua? care era conceptia ei de joc? care erau schemele care erau traseele? Asta nu vede nimeni sa toti trebuie acum sa ne folosim de prilej sa il atacam pe Becali? sa nu transformam asta intr-o chestiune politica la comanda. Lacatus trebuia demis mai devreme sa nu se ajunga aici. locul trei in campionat si un singur punct in UCL nu sunt suficiente pentru o echipa cu renumele Stelei.

star2002 (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:04

Pentru Aldrin
Nu vrei sa investesti tu la Steaua?

fcxtcgtget (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:10

NU VA E RUSINE SA UMPLETI GAZETA CU DECLARATIILE LUI BECALI, CA MAI APOI SA STRIGATI CA ATMOSFERA FOTBALISTICA E LA PAMANT?

****

Cristea Florin (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:17

Buna ziua d.le Ioanitoaia,

In toate aceste rezultate este si vina ziaristilor, in general, si a dvs. in special. In toate emisiunile ,, Recursul etapei ” organizate de dvs. dupa fiecare etapa de campionat, indiferent de postul TV, nu faceti decit analiza prestatiei si a greselilor de arbitraj. Poate ca este o idee care aduce un rating bun, dar a facut si face mult rau fotbalului de la noi. Pentru toti si de la toate cluburile, infringerile nu se mai datoreaza ,, talentului ” sau prestatiilor jucatorilor, greselilor antrenorilor, achizitiilor slabe de jucatori, imixtiunii conducatorilor de cluburi in formarea echipei ci totul se datoreaza arbitrajului. Datorita atitudinii dumneavoastra constante si pe posturi TV de mare audienta, consider ca ati ajuns sa construiti o opinie defavorabila arbitrilor, atitudine ce duce la prestatii timorate ale acestora. Pentru tot ce este rau in fotbalul romanesc intern sint de vina arbitrii. Am doar o intrebare :
– Cind veti reveni in emisiunile dumneavoastra la analiza jocului, a prestatiilor jucatorilor, a prestatiilor antrnorilor, la tactica si strategia ( daca exista ) utilizata de echipe ? Aveti invitati care au valoarea necesara unor astfel de analize si nu doar sa spuna daca a fost sau nu fault / penalty/ …

Cu stima F.C.

shampang (14 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:36

patronul george becali e unul tipic pt. peisajul romanesc , majoritatea patronilor se cred specialisti in toate domeniile , ei se pricep la toate . fiecare trebuie sa fie cu piz..a masii , cand ai un patron care se considera bun\a la toate NICIODATA nu va merge treaba bine.

Oli (8 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:42

„M-a sunat mai devreme. M-a luat imediat: „Hai! Te astept la Bucuresti! Spune repede, vii la Steaua?“. I-am spus ca nu e sanatos, daca el crede ca eu ma intorc asa, in orice conditii, la Steaua. In momentul de fata e exclus sa revin. Pentru ca Gigi Becali a atins un nivel la care nu mai are nevoie de antrenor! Poate sa joace el si sa antreneze tot el. Ce nevoie mai are de mine?”, a explicat Olaroiu in ProSport.

Cosmin Olaroiu a comentat si declaratiile acordate de Gigi Becali, conform carora echipa ar fi fost facuta la palat, iar locul doi ar fi fost asigurat cu „genti si valize”.

„Minciuni si aberatii! Cred ca Gigi ma confunda pe mine cu altcineva. Cu mine pe banca, Steaua a ajuns in grupele Ligii Campionilor cu munca a mea si a baietilor. Gigi incearca acum sa-si aroge niste merite pe care nu le are! Sa-i fie rusine, pentru ca in acel sezon in care am ajuns in grupele Ligii dupa o pauza de zece ani, Radoi si Iacob si-au taiat venele la Bistrita! Si-au varsat sangele pentru Steaua si acum vine Gigi Becali si, prin aceste declaratii, isi bate joc de ei”, a afirmat antrenorul.

„Niste minciuni! Eu am vrut sa plec de la Steaua pentru ca Gigi bulversa echipa si nu mai puteam lucra cu el. Si cand m-a convins sa mai stau, i-am zis ca raman, daca el lasa echipa in pace. Eu, cat timp am fost la Steaua, am avut abilitatea sa-l pacalesc pe Gigi sa creada ca fac ce vrea el, dar, de fapt, faceam ce voiam eu”, a adaugat Olaroiu.

shampang (14 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 13:44

cristea florin …. scandalurile vand ziarele , emisiunile tv fara scandal nu aduc rating ,,etc. stirile cu becali fac bani , asta e . dc. nu ar fi becali si alte personaje , de cine am mai rade :)) , fii optimist

tony (1 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 14:37

Oare cand se va schimba mentalitatea romanilor?
Exact ce spune si dl Ioanitoaia Incepem bine si cand suntem in avantaj ne speriem si o lasam mai moale! Niciodata nu reusim sa o scoatem de la capat cu bine!

Tristar (2 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 14:56

Domnule Ioaniţoaia, aţi sintetizat cu mare fineţe *faptele* petrecute pe stadionul Ghencea. Aş spune, totuşi, că o mai bine gândită aşezare tactică şi nişte înlocuiri de jucători mai inspirate ar fi putut conduce la un rezultat favorabil, chiar dacă valoarea jucătorilor lyonezi este superioară alor noştri. Păi dacă-l bag pe Toja să liniştească jocul, atunci ţin cont de evoluţiile lui anterioare şi în nici un caz nu-l postez pe dreapta, ca să bulversez tot jocul echipei. Şi la acest meci, Lăcătuş şi-a arătat limitele. Consider că aprecierile făcute despre jucătorii *expiraţi * ai Stelei, sunt, de asemenea, bine întemeiate. Diriguitorii Stelei sper să fi înţeles în sfârşit că *second-hand*-ul aduce deziluzii. Forţa de joc a unei apărări o dă fundaşii laterali. De regulă, centralii sunt înalţi şi puternici. Ori la Steaua, lateralii sunt nişte *reşapaţi*, slabi fizic, uşor de depăşit. Altădată, pe lângă Belodedici şi Bumbescu se aflau Iovan şi Bărbulescu, de netrecut în duelurile *unu la unu*. Ce-i împiedică pe *specialiştii* Stelei să aducă doi laterali străini înalţi şi puternici, dacă în ţară nu găsesc alţii?! Pe mine mă miră lipsa de orientare şi de realism a unui patron, care, spune el, a reuşit prin forţe proprii în afaceri. Când ai doi veri care se ocupă de transferuri de jucători, nu este permis să nu ai la echipă măcar 1-2 mijlocaşi sau înaintaşi de valoare. Aş spune că diferenţa între Steaua şi Lyon n-ar fi atât de mare, dar cei 2-3 jucători fâsâiţi, care nu leagă jocul de atac al echipei, au înclinat balanţa. La un moment dat, Lovin trebuia să dea o simplă pasă dreaptă, în adâncime, către Nicoliţă sau Dayro Moreno, şi nu a fost în stare. EI, *GHERLA* ASTA DE JUCĂTOR CONTEAZĂ MULT ÎN ECONOMIA DE ANSAMBLU A JOCULUI şi până nu dispare, o să-l tot *admirăm* pe Lovin cum face bine doar o fază a jocului şi pe Steaua cum va rămâne, în continuare, o echipă mică!

sevilla86 (3 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:16

traim intr-o tara in care conduc astfel de oameni, pacat ca imixtiunea acestor bisnitari se regaseste si in fotbal..pacat ca STEAUA a ajuns bataia de joc a acestiu parvenit**..pacat ca simbolurile tarii sunt umilite de niste bisnitari de teapa familiei becali..pacat ca Romania e pe mina unor oameni de aceeasi teapa cu becali…pacat ca traim in romania

Adi,Irlanda (11 comentarii)  •  23 octombrie 2008, 15:52

Buna-ziua,as avea si eu cate ceva de spus,doar ca o opinie personala,am citit ultimul comentariu,domnul respectiv aducand in discutie o REVOLUTIE la Steaua,ca singura solutie.Sunt de acord cu dansul,extrapoland putin,o revolutie in societatea romaneasca e unica solutie de a scutura indivizii inconstienti din functiile de conducere..Am ales acum 9 ani sa parasesc tara,dupa terminarea facultatii,acum,as face la fel sau,daca as alege sa raman,as instiga din toate puterile la o noua revolutie,pasnica,sub forma de manifestatii civilizate,paralizand toate activitatile si legea potrivit careia mandatul presedintelui este de 4 ani..Personal as pune 1+1+1+1,la sfarsitul fiecarui an,in functie de realizarile sau nerealizarile guvernului in exercitiu,hotarat prin alegeri rapide de catre populatie,daca continua sau nu,daca au facut treaba sau nu..Doamne-ajuta,treziti-va oameni buni..

Comentează