Ovidiu Ioaniţoaia

A vorbit şi a scris pentru milioane de microbişti, a crescut generaţii de ziarişti şi continuă să facă din jurnalism privilegiul de a fi sincer cu oamenii

Biografie completă Toate articolele
Cele mai noi articole de Ovidiu Ioaniţoaia
Dopaj la FCSB?!

Când scriam aici, colecția e martoră, că meciul FCSB-CFR va fi de 1 ori X, mă gândeam la forma deosebită a gazdelor, dar și la numeroasele absențe din formația clujeană, obligată să joace pe Arena Națională fără niciun atacant de […]

...

A greșit Rădoi?

Din fericire, acum, în ajunul „triplei” Macedonia de Nord – Germania – Armenia de la sfârșitul lui martie, lucrurile stau altfel. Dacă, luați-o ca glumă, deși nu-i cea mai bună, Chiricheș nu se reaccidentează, atunci e foarte posibil ca toți […]

...

Știre falsă

Când căruța părea să se fi împotmolit mai rău, consilierul președintelui Burleanu a venit la Telekom Sport cu o afirmație care a surprins în aceeași măsură în care a și bucurat. Conform lui Andrei Vochin, în ianuarie-februarie 2022, la etapa […]

...

Spre un caz Oct. Popescu?

Cu atât mai important cu cât puştiul de la FCSB, născut pe 27 decembrie 2002, va fi mezinul „tricolorilor” convocaţi la Euro 2021. Tavi ar mai avea două cicluri la tineret, încadrându-se în regula U21 din Liga 1 până în […]

...

A văzut pe dos!

Hotărât s-o împiedice cu orice preț pe CSA Steaua să promoveze, cunoașteți contextul, Gigi Becali nu s-a lăsat până nu și-a făcut numărul. A trimis la „satelitul” din eșalonul 3 nu mai puțin de 8 jucători din lotul folosit de […]

...

Beţe-n roate!

Unii se fac că nu înţeleg, iar alţii chiar nu înţeleg, de ce cluburile din Liga 1 s-au declarat contra regulii care impune un jucător eligibil U21.

Permalink to Beţe-n roate!
vineri, 12 august 2016, 9:50

Asta deoarece celor mai multe dintre ele, exceptându-le în principal pe Dinamo şi pe Viitorul, echipele cele mai tinere, ea creează probleme, încurcături. În fruntea contestatarelor se află Astra şi Steaua, formaţiile angajate în cupele continentale şi silite să alinieze o formulă de start în Europa şi alta în campionat! De unde concluzia că în loc să-şi ajute reprezentantele, FRF mai degrabă le bagă beţe-n roate, le pune piedici.

S-o luăm băbeşte. În Liga 1, ca să respecte reglementarea FRF, Astra îl foloseşte în mod curent pe Alexandru Ioniţă 2, mijlocaş care, ca şi S. Balaure, înlocuitorul său, n-a prins niciun minut în „dubla” cu FC Copenhaga! Pentru a respecta regula jucătorului U21, campioana îl sacrifică în întrecerea internă fie pe francezul Boudjemaa, fie pe veteranul Lovin, 34 de ani. Şi nu numai atât. Odată cu introducerea lui Al. Ioniţă 2, Astra trebuie să schimbe sistemul de joc din 4-2-3-1 în 4-3-3.

Plus că, născut pe 14 decembrie 1994, mijlocaşul central Al. Ioniţă 2, doar 26 de meciuri la Rapid pe parcursul a 3 sezoane!, va înceta să fie eligibil din sezonul viitor. Cum Balaure rămâne o promisiune, nu o certitudine, urmează alţi bani şi altă distracţie la Giurgiu.

La fel stau lucrurile la Steaua, pe dos. Reghecampf merge pe mâna tânărului portar Cojocaru în campionat şi, eliberat de constrângeri, pe cea a lui Niţă, 29 de ani, în meciurile europene.

E şi motivul în numele căruia, socotindu-se nedreptăţit, privat de drepturi, Florin Niţă pare decis să se adreseze Consiliului Naţional pentru Combaterea Discriminării. Poate o va face, poate nu. Neîndoios însă că vorbim despre un caz de discriminare, articolul 5 din Codul Muncii interzicând orice diferenţiere directă sau indirectă pe bază de vârstă.

Veţi zice că Steaua are necazuri mai mici decât Astra din moment ce, schimbând doar portarul, nu umblă la dispunerea jucătorilor din câmp, la aşezare, la sistem. Corect, numai că nu trebuie minimalizat rolul omului dintre buturi, care dă încredere şi echilibru colectivului. Deşi expresia e fumată, portarul chiar n-are voie să greşească, iată de ce Reghecampf ar apela la serviciile lui Niţă meci de meci.

FRF însă îl opreşte, din care pricină Steaua, deja calificată în grupele Europa League, va juca în competiţia internă cu un goalkeeper şi în cea continentală cu altul! De aici şi observaţia, repetată, că federaţia nu ajută suficient cluburile, dimpotrivă.

Intenţia celor de la Casa Fotbalului de a înviora Liga 1 printr-o infuzie de sânge proaspăt nu-i rea. Nefericită e însă, cel puţin în actuala conjunctură, maniera în care se încearcă aplicarea regulii. Cu forţa. Manu militari. Posibil ca mâine echipele să-i mulţumească federaţiei că le-a obligat să titularizeze un jucător U21. Astăzi însă, sunt furioase şi, simplificând lucrurile, au dreptate.

Comentarii (86)Adaugă comentariu

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 15:38

@Martorul Cum sunt toti specialisti in toate domeniile. Tu stii macar definitia discriminarii? Citeste si tu legea nr. 324 din 14 iulie 2006 inainte de toate, ca sa fii informat. Ca e bine sa fii informat in ziua de azi. Discriminare excludere sau restrictie, ori aici vorbim despre 10 locuri ramase libere din 11 posibile. Pe cine discrimineaza si cum, te rog detaliaza. In al doilea rand, categoric suntem un popor obisnuit cu hotia, circulam fara bilet in autobuz, parcam ilegal si fara sa platim, trecem salariul minim pe cartea de munca sa ocolim taxele, ne facem PFA si trecem pe firma si mancarea pisicii, dam restul gumela in loc de 50 de bani, trecem mai putine persoane la intretinere, in general, suntem un popor care s-a obisnuit cu smecheria. In mijlocul acestui popor, am CERTITUDINEA ca in FRF se fura, sub o forma sau alta. Dar, te rog, explica-ne tu clar, in acest context al regulii U21, cum fura Burleanu. Are jucatori de 15, 16 ani p-acasa prin curte, pe care ii vinde cluburilor in mare nevoie? Nu in ultimul rand, solutia ta cu o echipa distincta cu tineri, care joaca in paralel, nu este buna. Anumiti tineri, care sunt mai buni decat altii din generatia lor, trebuie adusi langa jucatori maturi, experimentati, si in competitii importante, de nivel inalt si cu presiune, de la care sa invete. Cam asta e strategia peste tot in lume. Dupa calculele mele aproximative, la marile cluburi vorbim de 1-2 jucatori sub 21 de ani in primul 11, la echipele mici de mijlocul clasamentului proportia este un pic mai mare, pentru ca vinderea de jucatori tineri, talentati, este o parte importanta din venitul lor anual, spre deosebire de marile cluburi, care incaseaza foarte mult din drepturile TV si marketing. Noi ce competitie cu echipe de juniori sa mai pornim, cand de-abia aliniem 16 echipe de seniori si de-abia reusim sa ducem la bun sfarsit un campionat national de seniori? Suntem rasul Europei si al lumii intregi, singurul campionat din lume unde pe aplicatia mobile LiveScore apar meciuri suspendate cu Rapid si altele noi cu Timisoara in locul lor. De unde mai scoti infrastructura, stadioane, gazoane, arbitrii, salvari, echipament, conditii de antrenament, etc si pentru o echipa de juniori, cand la echipele din primele 5 locuri din 2015/2016 sunt jucatori neplatiti de 7 luni? (la Pandurii, Astra, etc)

Andrei F (1607 comentarii)  •  12 august 2016, 15:39

@Theo Ce inseamna ca au avut destul timp?Trebuiau sa rezilieze contracte si sa caute jucatori fix pe acele locuri?Sti ce inseamna asta?Uite ,in GSP este un articol la plezneala...Daca jucatorii brazilieni de la Astra se vor acomoda la Steaua...Desigur, stiu si eu ca este un articol sa dea la numar dar totusi...Sunt atitea exemple cu jucatori care au costat foarte mult si nu s-au acomodat...Ibrahimovici la Barcelona este cap de afis...Desigur ca ai nostrii conducatori nu ar avea aceasta problema!Sa vina si alde Barcelona ca tu spui ca la noi nu ar fi probleme!Apoi te intreb si pe tine...sa reziliezi contracte si sa faci altele este foarte usor cind fraierii platesc,nu?Parca si maestrul ne spunea ca tinerii jucatori sunt inconstanti...Ca doar numai noi nu mai stim ce sa facem cu banii!Cred ca regula Mititelu va fi cea mai buna si va impaca toata lumea!

Marcus (1 comentarii)  •  12 august 2016, 15:41

Nea e maestru in a starni polemici. Si eu cred ca nu trebuia impus decat de la anul. Acum trebuia recomandat. Nimic nu se mai face azi prin dictat decat in Rusia, in Turcia si in Coreea de Nord.

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 15:49

@Dl Ioanitoaia Nu, tot nu inteleg de ce cluburile din Liga 1 se revolta impotriva deciziei. Articolul dumneavoastra nu aduce explicatii suplimentare si mai mult, induce in eroare cititorii, lasand impresia ca aceasta regula a fost adoptata cu cateva zile in urma, punand cluburile intr-o imensa dificultate. In realitate, cluburile au avut deja 5 luni sa isi cumpere sau promoveze UN TANAR (doi, sa fie si unul de prasila) sub 21 de ani si sa-l introduca in formula de joc, in perioada de pregatire din pauza competitionala. Cluburile s-au suparat pentru ca sunt, majoritatea, patronate de oameni penali cu interese personale, meschine si de scurta durata: banii din drepturile TV, banii dintr-o posibila participare in cupele europene si diferite inginerii financiare cu iz penal, derulate prin cluburile de fotbal si societatile comerciale respective. Poate intr-un mod cu totul paradoxal, si ultimul strop de decenta din fotbalul intern s-a prabusit odata cu performantele obtinute de Rapid sau Steaua in cupele europene, performante ce au culminat cu participarea directa in grupele CL si, automat, garantia unor zeci de milioane de euro la dispozitie. Atunci a aparut o noua strategie in campionatul intern, aparitia a tot felul de cluburi fantoma, care prin relatii direct la varf, la FRF, la arbitrii si alte echipe satelit, au castigat campionatul cu celebra deja sintagma "jucatori elefanti" si/sau importati din locuri uitate de lume (Unirea, Otelul, CFR, Astra si la un pas ASA Tg Mures). A disparut orice forma de gandire pe termen lung, din moment ce era clar pentru toata lumea ca borcanul cu miere, fara capac, nu va fi disponibil pentru prea multa vreme. In ceea ce priveste articolul dvs, e inca o dovada ca ati luat o minoritate (2 echipe din 16) pentru a va continua loviturile la adresa FRF. Sa-i injunghiati un pic pe la inima, frumos, elegant, catdicat.

11 (45 comentarii)  •  12 august 2016, 16:03

@Andrei F Fara sa incerc sa jignesc dar, ceea ce spui tu cu societatea privata este o aberatie totala. Tu ca entitate privata ai dreptul sa faci tot ce vrei insa respectand regulile impuse. Daca iti convine te implici, daca nu iti convine te retragi si iti cauti un loc care sa-ti convina. Pai daca ne luam dupa logica ta atunci si firmele de transport sun societati private si interesul lor este sa duca marfa cat mai repede din punctul A in punctul B. Atunci ce facem, le dam voie sa circule cu 200km/h ca asa isi d=fac ei treaba mai repede? Si eu o s circul to 250 la ora ca am luat masina pe banii mei, platesc taxa de drum si fac ce vrea ,nu? Repet, faci ce vreri dar respectand regulile jocului. Ca in tara asta toata lumea vrea sa faca doar bisnita si nimeni nu vrea sa produca asta e cu totul alta treaba.

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 16:42

@AndreiF Las-o balta, nu mai am chef sa repet de prea multe ori ceea ce am spus deja: regula nu isi are sensul, DAR argumentele cu care ea este combatuta de Dl Ioanitoaia sunt ridicole si absurde. Regula nu este proasta fiindca trebuie sa schimbe Sumudica echipa in cupele europene. Vorbim de 4 echipe: Viitorul nu are problema asta, Pandurii a avut-o doar 2 meciuri, iar Astra cel mai probabil 4. Mentionand ca cele 3 echipe la un loc au scos 2 puncte din 6 meciuri in cupele europene (18p posibile), in proportie de 99% ar fi obtinut fix aceleasi 2 puncte si daca jucau cu un copil de 15 ani pe langa alti 10 jucatori din echipa tip. Vii si spui ca o regula nu e buna din cauza a 4 meciuri in care suntem oricum ciuca batailor. Regula nu e buna in primul rand datorita unui argument precum al lui Marcus: in China si si Coreea se mai aplica reguli prin tiranie. Modelul de urmat era cel al UEFA, de incurajare printr-o forma de recompensa. De exemplu, sa se permita 7 jucatori pe banca de rezerve, din care minim 2 sa fie eligibili pentru U21. Daca nu ii ai, stai cu doar 5 pe banca de rezerve. Aceasta regula ar fi fost similara cu cea data de UEFA pentru cupele europene. In acest caz, nu ti-ar fi fost impus un jucator pe teren sau schimbarea formulei de joc, dar ai fi avut un interes in plus sa ai mai multe optiuni pe banca de rezerve. Si cu timpul, categoric ca acel jucator prindea si suficiente minute. Un alt argument pentru care regula nu este buna este ca un jucator bun nu se formeaza fiind obligat sa joace. Un jucator bun este un mix de talent si educatie investita. Daca ai un jucator prost de 20 de ani, tot prost va fi si dupa 1 an petreecut pe teren, 90 de minute, meci de meci. Iar noi avem generatii intregi de jucatori mediocri, pe care nu ii vor schimba 30 de meciuri pe an in plus. Sa luam exemplul Viitorului, atat de laudat. Chitu, transferat la 22 de ani in Franta, a jucat in total 8 meciuri la Valenciennes si doar 2 meciuri la nationala pana la varsta de 25 de ani Alexandru Mitrita, transferat la 20 de ani in Serie B, unde are 20 de meciuri si 0 la nationala Sergiu Neacsa are 17 meciuri in Belarus si 0 la nationala Marea speranta Cristi Manea, dat ca si transferat la CHELSEA, are acum in total 9 meciuri la Mouscron, locul 14 in prima liga belgiana si UN MECI la nationala Romaniei Mihai Balasa, transferat de Roma, a ajuns sa aiba 29 de meciuri in Serie B la Crotone si ZERO meciuri la nationala Romaniei Tudor Sbarcea, 40 de meciuri la primavera lui Empoli si fix zero la nationala Astea sunt argumente ca o regula stupida ca asta nu va ajuta cu nimic scopul final, acela de a avea o echipa nationala mai buna. Daca s-ar fi dovedit stiintific ca aceasta regula va duce la performante mai bune ale echipei nationale, atunci m-ar fi durut fix in cot de sacrificiile prin care trebuie sa treaca Astra si Steaua. Dar problema este ca regula asta nu ajuta cu nimic mediocritatea. Iti baga cu forta mediocritatea pe teren. Mediocritatea se schimba prin educatie si finantare.

Tudorache (179 comentarii)  •  12 august 2016, 16:42

@Theo. Deduc ca iti prisoseste timpul liber. Si eu as vrea sa ma injunghie cineva in inima la 12 000 de coco pe luna cat ia Burleanu sa taie frunza la caini si sa faca ce il sfatuieste Vochin. Cine critica federatia ca are de ce nu e bun, comploteaza. Dar nu e bun nici cine nu o critica si ala e considerat blatist. Buni sunt numai haterii care stiu totul si il invata pe Ovidiu Ioanitoaia pe care l-am avut profesor la SSJ cum sa judece situatiile si chiar unde sa puna virgule. Asta mi se pare prea de tot.

Andrei F (1607 comentarii)  •  12 august 2016, 16:46

@11 Reguli impuse de cine?Reguli impuse cind?Pe parcurs sau ca tot suntem la fotbal in timpul meciului...?Ca exemplul tau sa fie corect ar trebui sa fie o alta entitate care sa cistige din regulile impuse.Viteza este impusa pe drumurile publice pentru binele comun...Aici unde vezi tu binele comun in regula federatiei?Cluburile trebuie sa se execute pe banii lor spre binele federatiei...Cum am dat ex. in alt comentariu...scrie in regulament ca jucatorii sa nu fie intirziati cu mai mult de 3 luni...La noi s-a ajuns la 7 luni!Cine trebuie sa aplice regulamentul este acelasi cu cel care se bucura ca judeca pe bani...Si federatia cistiga bani ca un amarit de privat...Numai ca nu-si respecta propriile regulamente.

Andrei F (1607 comentarii)  •  12 august 2016, 16:56

@Theo Mai terminat cu ultimul comentariu...Desigur ca este discriminare daca vorbesti de virsta jucatorului...Europenii nu ar fi fost ei mai fraieri decit noi...Numai ca nu poate exista un criteriu legat de varsta ...Statul nostru pentru ca sunt probleme cu tinerii si virstnicii la angajare nu impune angajarea acestora ci acorda stimulente la angajarea acestora...Desigur,ar trebui federatia sa dea lectii la toata lumea...Sa pantenteze repede ideea ca ar face bani,nu vezi?Si statul se spune ca este cel mai usor de pacalit.

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 17:02

@Tudorache Cainele moare de drum lung si stii tu singur cine moare de grija timpului meu liber. Federatia probabil ca are pentru ce sa fie criticata. In comentarii constat doar argumentele pe alocuri ridicole si proportia ciudata de articole in anumite directii, gen in ultimele 13 articole, 6 sunt dedicate Viitorului (Hagi + Popescu = Love FRF) si 5 contin ceva anti FRF. Atat si nimic mai mult.

durden (10 comentarii)  •  12 august 2016, 17:19

deci din cauza ca vicecampioana si campioana nu isi permit sa bage un tanar in echipa (lucru pe care orice echipa mare il face oricum din proprie initiativa), regula este una proasta? :-s

kamaral (7 comentarii)  •  12 august 2016, 17:23

Nea Ovi, dar cine spune ca trebuie sa introduci doar un singur jucator U21 in teren? De ce sa nu introduci 2 sau chiar 3, incat sa nu duci grija acestei reguli sau sa te sperii de "dublele schimbari"? Exista multa smiorcaiala inutila din partea cluburilor de fotbal. Gresteste federatia cu aceasta regula de a impune un jucator U21? In mod sigur. Au avut cluburile timp sa se pregateasca de ea? Categoric. Pai atunci ce facem? Ne plangem de aceasta regula aiurea? Sau depunem efort sa gasim niste tineri talentati pe care sa-i promovam incat sa nu avem probleme cu regula? Culmea este ca singurele cluburi care au inteles importanta e a investi in tineri sunt si singurele care nu se opun acestei reguli. Restul, care depind de jucatori gata formati si experimentati sunt si cei care fac cea mai multa galagie, iar asta arata si gandirea pe termen scurt pe care au avut-o multi conducatori de cluburi.

gigel (6 comentarii)  •  12 august 2016, 17:39

Fascinant cum altii folosesc jucatori U21 prin alte campionate ...doar la noi nu se poate ca se strica formulele tactice....

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 17:50

@AndreiF Nu inteleg exact ce vrei, te exprimi anevoios, folosesti in exces punctele de suspensie, nu pui cratima, treci de la o idee la alta in aceeasi fraza, si pentru numele lui Dumnezeu, este "intregii lumi" sau "tuturor", incetati cu "la toata lumea". In aceste conditii, imi cer scuze, nu pot continua o conversatie decenta cu tine.

Andrei F (1607 comentarii)  •  12 august 2016, 18:07

@kamaral Uite pe cineva care a descoperit cercul...,, Culmea este ca singurele cluburi care au inteles importanta e a investi in tineri sunt si singurele care nu se opun acestei reguli.,,Desigur ca vorbesti doar de clubul tau de suflet,Hagi a avut decenta sa recunoasca despre regula ca-i vine ca manusa ei fiind Academie...Si Hagi a spus ca el se abtine...Forteaza mai tare...,, Restul, care depind de jucatori gata formati si experimentati sunt si cei care fac cea mai multa galagie, iar asta arata si gandirea pe termen scurt pe care au avut-o multi conducatori de cluburi.,,Desigur ca sunt citiva care au investit si nu pot renunta usor la acele investitii...In fotbal mai trebuie sa si investesti...Stanciu cind a fost adus putea juca ...Din decenta ar trebui sa taceti pentru ca oricum ati mai fost o data favorizati cind ati intrat in insolventa si s-a schimbat regulamentul cu dedicatie...

CCC (137 comentarii)  •  12 august 2016, 18:15

@Theo, intr-una dintre postările tale, susții ca echipe din prima liga au avut timp suficient (in opinia ta), 5 luni, ca sa își cumpere/promoveze un tânăr sub 21 de ani si spui tu, "hai si pe al doilea, sa fie de prăsilă". Ici cam greșești un pic, minimalizând importantă numărului de jucatori U21 in locul unei echipe de liga 1. Socotind cinstit, ar trebui sa aibă măcar 3 tineri in lot, in perspectiva unei posibile accidentări a titularului, care evident, trebuie înlocuit tot cu un U21, iar in eventualitate unei accidentari mai grave, care sa-l țină departe de teren o perioada mai îndelungata, atunci obligatoriu îți trebuie al treilea..... . De aici, intervin si alte complicații: toți ar trebui sa joace pe același post? Asta ca sa nu intervenim in sistemul de joc, sper ca înțelegi ce vreau sa spu. Alta problema ar fi ca după accidentarea titularului, rezerva U21 sa primească doua galbene sau roșu direct (cu sau fără "bunăvoința" arbitrului)! Si ce se întâmpla atunci? Echipa respectiva pierde cu 3-0, dacă nu are un alt jucător U21 pe banca? Cam drastic si foarte posibil, așa ca nu ar trebui sa minimalizăm importantă numărului de componenți U21 din lot. Pe de alta parte, sunt de acord ca tineretul trebuie promovat. Părerea mea ca nu prin impunerea unor reguli restrictive, care la un moment dat pot dezavantaja clar unele echipe si stabili campioana! Da, așa cum spuneai, cluburilr mari își permit un jucător U21 in teren, evident pentru ca au bani si ii cumpara pe cei mai buni. Ceilalți, cresc tineri pentru a-i vinde, pentru ca din asta trăiesc! Este corect, dar asta merge intr-un fotbal normal si intr-o țara normala, evident ca nu e cazul la noi. Ar mai fi multe de spus, mult de comentat, părerile sunt impartite, dar eu unul sper ca nici una dintre echipele din prima liga sa nu fie afectată de aceasta regula, după părerea mea, destul de nepotrivita... . Sănătate maxima!

Theo (39 comentarii)  •  12 august 2016, 19:09

@CCC - da, ai super dreptate in comentariul tau. Sunt de acord cu tot ceea ce ai spus.

Vlady (2 comentarii)  •  12 august 2016, 20:27

Nea Ovi, daca nu stii articolul anterior a facut prima victima. Velcota a fost dat afara si inlocuit cu Felix Grigore de la Craiova. Nu e o mare schimbare dar se demonstreaza ca ai dreptate in ce ai scris. Astept demiterea lui Visan si apoi a lui Burleanu.

Ilie (369 comentarii)  •  13 august 2016, 2:15

Ziua si bațu-n roata FRF, felicitari Dle Ioanitoaia !

Augustin (268 comentarii)  •  13 august 2016, 7:01

Din motiv ca se incadreaza in regula a si costat Florin Tanase atatia bani. O fi Hagi nasul lui Becali dar machedonii stiu cel mai bine ca branza e pe bani.

17 Nentori Tirana (871 comentarii)  •  13 august 2016, 10:38

pentru @Theo – vedeti doar cit de genial considera el o postare a TDR (probabil TurboDieselRom) la finalul articolului precedent – dar valabil si pentru toti comentatorii ! ------------------- Dragilor, democratia functioneaza doar daca fiecare isi urmareste interesul, daca fiecare e constient ca votul lui conteza. In tarile cu traditie democratica nimeni nu voteaza pentru interesul altora ori pentru interesul national, pentru viitorul luminos al Patriei si neamului. In Romania inca se mai voteza si se mai argumenteaza in cel mai fericit caz mizind pe altii care ar fi mai destepti si sentimental – azi in special cu ura. ( o evolutie daca ne gindim ca in 90 toate nesatisfacutele visau cum le lasa linistite Ilici dupa ce le-o trage cu vigoare desteptul Roman ori cum l-au votat barbatii pe Base, in sfirsit unul mai hidos si mai neam prost decit ei) V-as ruga pe toti sa nu mai vorbiti de viitorul luminos pe care il vor asigura „specialistii“ si desteptii de la FRF ci de ce-au facut ei pina acum si de realitatea de azi. V-as ruga sa considerati ca pina si gainari si fosti portari prosti au dreptul sa argumenteze si sa-si apere interesul. ------------------- Dupa opinia mea – daca imi dati voie - Politicul, Primarii, plus niste mini, fetele, sefii de bambilici, fotbal de masa si cei care nu au facut absolut nimic in toata viata lor, acre nu au nici macar o meserie cum e cazul acestor 4-5 „specialsti“ pe care eu ii numesc fratii VoChin, nu au nici o CALITATE de a interveni fortat in fotbalul mare, de a planifica un viitor luminos avind in vedere si REALITATEA de azi. Politicul, Puterea reprezentata pina si de MApN si MI, Primarii intervin peste tot in sport, nu numai in fotbal. Rezultatul sper ca il vedeti. Au mai ramas 12 mii de elevi legitimati in sport. Un campion national nu mai are unde si cum face sport dupa BAC, doar la CSA Steaua si Boroi personal mai au un viitor, ori la Dinamo. Unde ramin needucati si sint „vitaminizati“ in masa, dar au salarii si apoi functii si pensii de tineri. De baschet si handbal ( si bani pentru masinutele lui) a fost intresat Ponta asa ca la banca pacientilor s d si a securistilor a numit el un om, urmas al cumnatului „prostacacului“, apoi a compus sinfonia noua Prieten-Boroi- Primaria care primarie pompeaza de 3 ani 10 milioane anual doar in salarii. Sali n-au facut decit una cu colturi in republica lor Ploiesti, dar asta e normalitatea pacientilor. Grav este ca odata cu alianta ILEGALA ! au disparut echipele de juniori. Doar in februarie 2016 Primaria a aprobat pe linga cele 10 milioanw euro ! Buget de salarii ! in plus 0,9 milioane pentru salarii si intretinerea unor echipe de juniori. Cit timp Steaua – adevarata Steaua a Romaniei – a avut onoarea de a plati - de 10 ori mai mult decit toata Liga 1 - chirie MApN pentru baza sportiva – stadionul tot adevarata Steaua l-a modernizat investind 4 milioane euro – deci cit timp echipa de fotbal a avut cit de cit sustinere, a avut si echipe de juniori. Azi Steaua – adevarata Steaua a Romaniei – ar trebui sa duca miliardarii „englezi“ la antrenament pe terenul unui liceu din Bucuresti !!! Sint prosti ca n-o fac. Eu as face-o chiar daca as piede meciul cu 0-3 la masa verde. Sa vada toata Planeta doctorii unui Bombonel si unui izmenar cu girofar care guverneaza o tara asa zis europena !

Andrei F (1607 comentarii)  •  13 august 2016, 12:40

De cind spun ca GSP vede altfel meciurile decit noi...,,Sambata, 13 August, 12:22 Steaua a învins pe FC Botoșani, 2-0, grație golurilor marcate de Aganovici și de Florin Tănase.,,

emil (3 comentarii)  •  13 august 2016, 13:26

Daca nu gresesc regula cu under 21 exista deja la diviziile inferioare. Daca e discriminare pai atunci e de mult. Ce sa mai zica Lucescu saracu' cand la Sahtior era obligat sa joace cu 8 ucrainieni in echipa cand el avea 15 straini mai buni. Romanisme...ar trebui pregaita o noua regula de la anul sa fie minim 2 under 23 si maxim 3-5 straini titulari+ campionat de juniori. Doar cu forta se mai poate salva fotbalul nostru...e clar ca infuzia de portughezi de mana a treia platiti regeste(si fara taxe) a fost un esec.

antoniu (29 comentarii)  •  13 august 2016, 14:32

LAS-O ASA ! regula e buna , obliga echipele sa caute tineri sau sa-i creasca. Acesta e viitorul , nu mosnegi adusi de afara sa umple buzunarele intermediarilor !

Suru (1 comentarii)  •  13 august 2016, 15:21

@Emil. Esti altul care nu pricepi sensul articolului. Echipele de B nu joaca in cupele europene, dar Steaua si Astra da. Articolul ataca just ca regula le obliga sa schimbe echipa de la o competitie la alta.

Tudor (1 comentarii)  •  13 august 2016, 18:36

Pentru cei@ care au avut de comentat superba regulă 21 de ani:toate bune şi la locul lor ,dar ce v-om cu ceilalti jucători (sute de jucători de 18-21 de ani)care nu au fost selectionaţi?,nu era mai bună înfiinţarea în paralel cu campionatul nostru şi unui campionat de tineret-rezerve?,acolo unde jucători de 18-21 de ani ar putea să crească?,ori cum cei mai buni ar promova la prima echipă şi nu s-ar mai pierde atâţi de mulţi copii,ca să nu uităm că uni jucători prind valoare un pic mai greu prin jocuri şi antrenamente de ce s-ăi pierdem. Ca tată de junior aş dori regula campionatului de tineret decât celebra regulă 21.

Dani (78 comentarii)  •  13 august 2016, 21:34

Federatia nu ajuta cluburile pentru moment, insa asigura cit de cit viitorul fotbalului romanesc. Dar asa s-au invatat "finantatorii" romani si machedoni, vor profit imediat si investitii cit mai mici. Insa nici macar asta nu e destul. Tudor are dreptate, un campionat de tineret (chiar si semiprofesionist) ar ajuta si mai mult fotbalul autohton.

brazvan (57 comentarii)  •  13 august 2016, 22:48

nenea ioanițoaia, nici mie nu-mi place de burleanu nici măcar cât negru sub unghie, dar matale tare ești pornit împotriva federației și le cauți nod în papură la fiece ocazie. păcat, mai ales c-ai mâncat o pâine bună alături de vochin.

nea caisa (81 comentarii)  •  14 august 2016, 10:23

Off-topic. Dle Ioanitoaia, sa radem nu cu ci de jurnalistii din trupa dumneavoastra. Dintr-un articol de pe subsite-ul stirinebune.gsp.... aflam ca apreciata actrita Lindsay Lohan are un singur sfarc, ba, mai mult, o titlul unei poze din articol incearca a ne convinge ca acel sfarc este Lindsay Lohan (e pozat un sfarc sub care scrie Lindsay Lohan). Sa le facem jurnalistilor dvs. un pic de educatie (sexuala?): 1. Lindsay Lohan nu este un sfarc, ci o apreciata actrita, pe care unii o gasesc si foarte frumoasa. 2. Ca mai orice femeie, Lindsay Lohan are doua sfarcuri . Intram, cu acesti jurnalisti succesori, in lumea bancului care se termina astfel: - Dom'le, dumneata stii ca noi doi avem impreuna cinci ***? - Dar ce, dumneata ai numai unul? Ma apuca veselia numai gandindu-ma la ce articole va scrie gsp peste 20 - 30 de ani.

Andrei F (1607 comentarii)  •  14 august 2016, 12:42

@Dani Desteapta chestia ,campionate de tineret!Ca doar asa este si la fotbalul in sala,la fotbalul feminin,nu? Ca doar astia au fost de acord.Federatia poate face n campionate,de la copii la oldboys...problema este cine sa le finanteze.Sigur federatia doar vrea sa ia...

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  14 august 2016, 12:50

Nea Ovi ...LPF prin varful de lance Gino Iorgulescu nu face nimic...dar absolut nimic pentru fotbalul romanesc ...Gino Iorgulescu al doilea om din fotbalul romanesc pus politic ...este mult ...dar muuuult mai slab decat Borleanu in a conduce fotbalul romanesc .

Golombioschi Ilie (150 comentarii)  •  14 august 2016, 21:37

Comentariile sunt diverse si relativ interesante. Eu sunt primul care incepand din 2011 la DIGISPORT la TV dar si pe sait am lansat propunerea mea de a se introduce obligatia echipelor de a avea pe tot parcursul jocului minim 2 juniori sub 18 ani la inceputul anului cand incepe anul competitional respectiv, respectiv 2U19, la toate diviziile in mod unitar, inclusiv , accentuez inclusiv la divizia A, liga1.Pe saitul GSP, PROSPORT, radioGSP online, pe adresa FRF, LPF, Mircea Sandu,Razvan Burleanu, Ovidiu Ioanitoaia, Andrei Vochin, impreuna si cu alte propuneri, in mod constant am sustinut aceasta solutie de revitalizare a fotbalului romanesc. Acum federatia, cam dupa 5 ani a introdus regula unui jucator U21. Reactiile publice ca si in cazul acestui articol arata ca acum toata lumea are pareri dar de obicei acestea sunt multe de rea credinta, fie ca e ceva de impartit cu federatia, fie ca sunt interese marunte mai mult sau mai putin personale sau de grup, fie ca unii cauta sa arate ce destepti sunt ei ca au facut cine stie ce analiza si au descoperit o situatie ce nu corespunde nu stiu carei optiuni personale, sau le lezeaza vreun interes tocmai lor care au bataturi sensibile.Punctual domnule Ovidiu Ioanitoaia cluburile nu au dreptate, acum ele sunt obligate dintr-o anumita pozitie chiar daca sunt dreptace sa suteze cu stangul, ei bine in fotbal poate nu stiati dar dintr-o anumita pozitie tragi cu piciorul necesar pentru aceea pozitie nu cu piciorul care iti place tie sau cu care tragi mai bine. Decat sa tot criticati noua reglementare care e noutate la nivel mondial si ca romani trebuie sa fim mandri ca suntem deschizatori de drum in aceasta noua abordare in fotbal si poate pe viitor nu numai ci si in alte sporturi, mai bine sa puneti problema imbunatatirii acestei reglementari astfel incat ea sa poata avea efecte maximale si asta cat mai rapid. Astfel faptul ca e vorba de un singur jucator U21poate face ca acesta sa fie izolat, singular, poate chiar marginalizat in echipa, in cadrul jocului sau al vestiarului si rezultatul poate fi scaderea randamentului echipei.De aceea solutia e ca regula sa prevada minim 2 jucatori. In lot astfel in loc de 3 jucatori ar fi necesari 4-6 ceea ce nu ar schimba decat putin situatia . Propunerea mea cu 2 jucatori U19 poate avea si un impact considerabil in creerea unui curent de vitalitate, inventivitate, reformare continua a echipei si a lotului precum si un impact financiar consistent in redresarea si stabilizarea bugetului clubului fapt esential pentru cluburile romanesti. Posibilitatile unor transferuri ulterioare cresc proportional cu cat numarul acestor tineri din lot e mai mare si de asemenea si sansa ca valoarea cel putin a unei asemenea vanzari sa fie de dimensiuni majore. Propunerea mea are in vedere 2 jucatori U19 si nu 2 jucatori U21 deoarece, 1. Varsta critica pentru jucatorii tineri e intre 18-20 de ani, 2. La aceeasta varsta jucatorii incep sa explodeze valoric din punct de vedere fotbalistic dar si ca pret,3.Aceast varsta e un prag la care in general se poate separa apele, alege valorile relativ certe de cele mai indoielnice si in felul acesta jucatorii insisi pot sti pe ce cale sa plece, intr-o cariera de fotbalist profesionist de un anumit nivel sau intr-o alta profesiune, amanand mai mult acest moment putandu-se, cum se intampla acum, sa apara ratari cu efecte puternic negative pentru viata personala a tanarului. De ce eu propun ca aceasta regula sa fie unitara, generala cu minim 2 jucatori la toate diviziile si nu cum e acum cu un numar diferit si din ce in ce mai mare cu cat divizia e mai inferioara.1. Pentru a nu se genera confuzie pentru public cat si pentru cei din fenomen referitor la ce reglementare se aplica la fiecare meci in parte. 2.Sunt necesari multi jucatori de valoare tineri la divizia A situatie ce creaza presiune si pe celelalte divizii fapt ce ar putea duce la o nedorita scadere accentuata a valorii echipelor si loturilor de la aceste nivele. 3.O alta varianta decat cea cu 2U19 la celelalte divizii poate schimba in mod negativ relationarile din cadrul echipelor si al loturilor, formulele de joc si atmosfera din cadrul cluburilor. 4. Ritmul de regenerare al echipelor si loturilor ar fi exagerat de puternic(acest lucru nu s-a comentat pana acum)si numarul jucatorilor mai in varsta relativ valorosi ce ar fi trasi pe dreapta care desi ar mai putea aduce plus valoare echipelor ar fi excesiv de mare si neproductiv, pentru competitii. Deci astfel trebuie pusa problema si decat sa se faca comentarii mai mult de caterinca sa se treaca rapid la aducerea acestor imbunatatiri reguli 1U21 prin trecerea la regula 2U19.

John (4 comentarii)  •  14 august 2016, 22:06

@brazvan. Incurci borcanele. Vochin a mancat paine alba datorita lui Ioanitoaia nu invers. Vochin nu le-a dat altora decat bunaziua. Acum nu le mai da nici atat.

ovidiu_3003 (1630 comentarii)  •  15 august 2016, 7:14

...copilul lui Hagi e in plus pe la Fiorentina nimeni nu l baga in seama ...a ajuns un ratat ...dar nimeni nu mai scrie asta ...

vasco (363 comentarii)  •  15 august 2016, 18:45

@Theo, perfect de acord cu tot ce scrii.D-l Ioanitoaia se preface ca nu stie ca ,totusi viitorul fotbalului romanesc sunt tinerii,e obisnuit cu timpurile ,pe care le regreta,in care Sandu ,dragomir dimpreuna cu fratii samsari(ciudat,ar fi avut ce vinde)nu au facut nimic pentru intarirea fotbalului juvenil.De aceea nu mai avem fond de jucatori valorosi pentru selectia la nationala,poate veni oricine selectioner.Burleanu nu este din peisajul autohton,unde Prunea este mare conducator de club...

Andrei F (1607 comentarii)  •  16 august 2016, 10:01

@vasco Ia de aici ...Cetatenii vin cu 21 de jucatori straini iar noi vrem sa facem performanta cu gradinitele...Sa faca federatia ce a promis pentru ca ea a promis fotbal pentru toti dar sa o faca pe banii sai...Cluburile sunt deja prea sarace pentru a rezolva promisiunile din campania lui Burleanu. Lotul englezilor este mai scump de peste 20 de ori...La noi sa cistigi campionatul inseamna mai mult apropierea de faliment! STEAUA MAN. CITY 1947 Data fondării 1880 G. Becali 300 mil € Patron Avere M. Al Nahyan 25 miliarde € N. Stanciu (240.000 €/an) Cel mai mare salariu Aguero (12,3 mil €/an) N. Stanciu (3,5 mil €) Cel mai bine cotat jucător De Bruyne (60 mil €) 26,25 mil € Valoarea lotului 589,50 mil € Fl. Tănase (1,8 mil €) Cel mai scump transfer De Bruyne (60 mil €) 26 Titluri de campioană 4 2 Trofee internaționale 1 STEAUA VS CITY 1

Comentează